Corespondenta din Statele Unite

Cum explica oficiali de la Cotroceni declaratiile din Turcia ale presedintelui Iohannis referitoare la constructia unei moschei la Bucuresti

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 31 martie 2016, 6:41 Actualitate | Politic

Presedintele Klaus Iohannis nu putea sa se dezica de angajamentele luate de statul roman prin cei mai inalti reprezentanti ai sai de trei ori in ultimii ani, cand a spus in timpul vizitei in Turcia de saptamana trecuta ca problema constructiei unei moschei la Bucuresti tine de acum de primaria Capitalei, au declarat surse din Administratia Prezidentiala. Aceste explicatii semi-oficiale  si putin tardive, oferite presei care il insoteste pe seful statului in Statele Unite la summit-ul securitatii nucleare, vin dupa ce presedinele Iohannis a fost acuzat din cauza unor declaratii facute in timpul recentei vizite in Turcia pe aceasta tema.

Potrivit surselor din Administratia Prezidentiala, constructia unei moschei la Bucuresti a fost agreata de fostul premier Adrian Nastase cu Recep Tayyip Erdogan pe vremea cand acesta era premierul Turciei, in 2004. Ulterior, fostul presedinte Traian Basescu si-a dat acceptul pentru constructia moscheii in 2011 iar Victor Ponta le-a acordat prin hotarare de guvern turcilor un teren la Romexpo in 2015, pe vremea cand era premier.

"Adrian Nastase a  fost de acord cu cererea lui Erdogan, dar a cerut la schimb un teren pentru constructia unei biserici la Istanbul. La vremea respective, BOR n-a fost prea fericita cu ideea construirii unei biserici deoarece era prea costisitoare in conditiile in care aveau deja un loc unde stateau gratis in Istanbul, asa ca a redimensionat proiectul la o capela", sustin sursele din cadrul Administratiei Prezidentiale.

Ulterior, turcii si-ar fi dat acordul pentru constructia Bisercii, insa partea romaneasca au intarziat cu aprobarile la nivel local. In 2011, Traian Basescu se intalneste cu Erdogan si isi da acordul de principiu pentru constructia moscheii. In 2015, premierul Ponta le acorda terenul in contextul operatiei pe care a facut-o in Turcia la genunchi. Potrivit surselor din Administratia Prezidentiala, partea turca ar fi identificat intre timp nu mai putin de 6 terenuri la Istanbul, insa nici unul nu ar fi fost pe placul BOR.

"In acest context, presedintele Iohannis nu se putea dezice de angajamentele luate de statul roman in mai multe randuri", au explicat sursele citate.

Presedintele Klaus Iohannis a fost criticat din cauza ca, in timpul vizite efectuate saptamana trecuta in Turcia, a spus ca problema constructiei unei moschei tine de autoritatile locale. Tema a fost adusa in discutie din nou de presedintele Erdogan.
  • "Intre timp, a fost oferit un teren in Bucuresti Muftiatului musulmanilor din Romania pentru construirea unei moschei in Bucuresti. Muftiatul se ocupa de obtinerea autorizatiilor necesare, iar Turcia este gata sa acorde tot sprijinul pe care il poate acorda acestui proiect. La randul nostru, si noi am stabilit cateva terenuri in Istanbul unde vor putea fi construite o capela si un loc de cazare pentru pelerinii romani. Aceste aspecte, aceste detalii le-am discutat cu prietenul meu, cu dl. Iohannis", a declarat presedintele Turciei, potrivit Digi 24.
Presedintele Klaus Iohannis a declarat ca problema acestei constructii "este de competenta Primariei si se lucreaza la aceste documentatii".

Candidatii la primaria Capitalei au preluat tema din zbor,  incercand sa puncteze electoral mizand pe starea de spirit a populatiei. Ludovic Orban a anuntat ca nu va autoriza o astfel de constructie daca ajunge primar deoarece opinia publica este impotriva. Gabriela Vranceanu Firea a spus ca va face referendum, un alt mod de a spune nu unei moschei la Bucuresti.

Pentru turci, constructia moscheii are in mod evident o miza simbolica, marcand influenta musulmana turca in eterna competititie cu lumea araba. Romania se afla intr-o situatie delicata. Turcia este partner vital in regiune, mai ales in contextual expansiunii influentei rusesti in Marea Neagra.

Ideea constructiei unei mari moschei nu pare sa mai aiba sprijinul statului roman, dar nu e clar care va fi pozitia autoritatilor daca acest proiect va fi redimensionat. Unii vad constructia unei moschei ca o posibila metoda de a controla expansiunea musulmanilor radicali, altii considera ca moscheea va deveni loc de pelerinaj.

Presedintele Klaus Iohannis se afla incepand de miercuri la Washington, unde va participa la summit-ul securitatii nucleare, evenimenent organizat in mandatul presedintelui Barack Obama, la care sunt invitati delegatii din 50 de tari. De notat ca Rusia lipseste in acest an de la summit. Presedintele Iohannis urmeaza sa revina in tara duminica dimineata.


Citeste mai multe despre   









10920 vizualizari
  • +15 (31 voturi)    
    ... (Joi, 31 martie 2016, 7:28)

    Soljenitin [utilizator]

    Dar de ce nu se fac si un templu budist, altul shintoist, inca unul dedicat lui Krishna si inca unul pentru Cthulhu?
    • +5 (25 voturi)    
      raspunsul este evident (Joi, 31 martie 2016, 9:31)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Despre adeptii lui Cthulhu nu stiu, insa este cert ca budistii, confuscianstii, catolicii sau protestantii, etc, NU vor declansa un val de atentate, decapitari sau lapidari daca nu au mega-templu in Capitala!
      In schimb, realitatea dovedeste ca nu est5e de loc, dar absolut de loc sanatos sa ii superi pe adeptii religiei Pacii!
      • +11 (15 voturi)    
        da (Joi, 31 martie 2016, 10:02)

        van d'AL [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

        sstept si eu in continuare un trend global unde milioane de musulmani ca mine si ca tine se indigneaza public referitor la oribilele crime din ultimii ani in numelele islamului

        o fi religia pacii, dar istoria mi- arata c- au venit cu sabii si turbane sa- mi ia tara, timp de juma' de mileniu.

        religion of peace, my ass!! sa si- o practice acasa la ei.
    • -4 (14 voturi)    
      In Bucuresti sunt peste 20000 de musulmani (Joi, 31 martie 2016, 11:09)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Cati budisti, shintoisti, krishnisti si cthulhisti sunt?
      • +1 (3 voturi)    
        numărați-i, (Joi, 31 martie 2016, 23:16)

        verdeata [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        văd că știți de unde puteți lua date exacte
    • -4 (6 voturi)    
      pai... (Joi, 31 martie 2016, 13:32)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ... pentru ca nici unul dintre cultele astea n-a cerut!

      In mod normal, daca un cult este recunoscut legal in Romania, n-ar exista alte motive decat cele administrative (autorizatii de constructie etc.) pentru care sa nu i se aprobe constructia unui lacas de cult
  • +9 (25 voturi)    
    Turcia. (Joi, 31 martie 2016, 7:32)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Tara de vanzae! Semneaza , toate guverele post decembriste.
  • +8 (20 voturi)    
    Locatia nu e chiar cea mai potrivita (Joi, 31 martie 2016, 8:39)

    GCI [utilizator]

    Ar trebui sa se faca un referendum in legatura cu constructia respectiva (aici ma refer la orice lacas de cult fie moschee sau catedrala) dar si propunerea mai multor locatii.
    Actuala zona e situata intre trei facultati (Agronomie, Romano-Americana si SNSPA) si cu totii stim ideea musulmana in ceea ce priveste situarea femeii in societatea lor. Pentru a le face lor pe plac ar trebui sa se renunte la libertatile noastre iar fetele din zona ar trebui sa umble in burka doar pentru a nu "jigni" o minoritate? Serios ca nu s-a luat in considerare o situatie potential conflictuala intre zonele de cultura/civilizatie cand s-a decis pozitionarea moscheii in zona respectiva?
    Nu pot fi de acord cu schimbarea stilului meu de viata pentru altcineva care nu e capabil sa se adapteze majoritatii.
    • +8 (12 voturi)    
      Eu sunt de acord sa se faca o moschee (Joi, 31 martie 2016, 9:59)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui GCI

      dar nu asa de mare si nu in centru. Pur si simplu strici arhitectura locului, facand o ditamai moschee cu 4 minarete intr-o zona dominata de colosi de sticla si Romexpo. Cum ar fi, sa vin duminca seara de la munte cu masina, si , uitandu-ma pe geam, sa vad ditamai moscheea? Imi piere toata buna dispozitie.
      In al doilea rand moscheea e prea mare: in Buc sunt cam la 1700 musulmani, nici nu stim cat sunt de religiosi, asa ca nu se justifica o moschee de cateva mii de locuri,.
      Sa se faca una mai mica, eventual pe unul din locurile celor 13 moschei care functioneaza ilegal in Buc.
      • -7 (11 voturi)    
        exagerezi (Joi, 31 martie 2016, 11:44)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Pentru ca nu stii cum va arata moscheea! Ai probabil imaginea cliseu din Aladin, 10001 de nopti etc.

        iar daca nu-ti place ce vezi pe geam, te uiti pe alt geam! Eu fac asa mereu.


        Cat despre marime, exista o informatie clara, oficaiala, asumata? Se tot vantura niste cifre, dar nimic sigur.
      • +6 (8 voturi)    
        Cand se vor face biserici la Mecca si Medina (Joi, 31 martie 2016, 15:23)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        si mai ales, mai ales, cand va fi refacuta biserica Sfanta Sofia lui Justinian. Ce biserica crestina? Ia sa ceara toate tarile crestine (mai ales alea din Apus care-au lasat Bizantul sa cada) ca conditie UE - Sfanta Sofia inapoi!
    • -5 (7 voturi)    
      care "fete cu burka"? (Joi, 31 martie 2016, 13:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui GCI

      Eu am vazut fete (turcoaice) umbland, bine-merci, in haine ca oricare alta persoana de la noi sau din Occident, atat in Istanbul cat si in alte orase si zone din Turcia! Burka poarta doar un mic numar dintre ele, in functie de obiceiurile din familiile lor si propriile lor convingeri!

      Majoritatea femeilor din orasele turcesti (si mai ales studentele) sunt la fel de moderne si de deschise la minte ca orice alta femeie din alte parti civilizate ale lumii ;)
      • +5 (7 voturi)    
        La moschee vin numa' turci? (Joi, 31 martie 2016, 15:23)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Sharia sharia sharia.
  • +6 (14 voturi)    
    Bravo ! (Joi, 31 martie 2016, 8:50)

    taticutu [utilizator]

    Foarte clar si obiectiv explicat ! Bravo Dle Tapalaga ! Daca din cei trei decidenti ai problemei expuse, doi se abtin, al treilea decident este cel mai vocal si merge pe principiul " nici usturoi n-a mancat , nici gura nu-i miroase " !
    Ce sa-i faci, treaba de caracter !
    • +5 (7 voturi)    
      ha ha (Joi, 31 martie 2016, 10:26)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      s-au abtinut de n-au mai putut ...reciteste..si reposteaza ..cum naiba cititi ce scrie..dar intelegeti ce vreti ..
  • -4 (12 voturi)    
    mi se parea ca- i simplu, insa (Joi, 31 martie 2016, 9:10)

    van d'AL [utilizator]

    poate ca- s mai lent.

    ok, stiu c- acum o sa va radeti...dar am sa mor cu prostia asta- n cap:

    "noi suntem urmasii Romei"
    ( stiu, niste rai si niste fameni... dar totusi ! :)

    si asadar, cu mult regret - dar nu prea mult - sa- si puie turcu- n europa maklavaisu- n bosnia, albania si orice alte neamuri mai turcite (si ne- intamplator, calice).

    si daca d' aia pierdem turcu ca scut incontra rusului, inseamna c- am pierdut tandemul tusea si cu junghiu'.

    poate c- o sa trebuiasca sa ne miscam de ( pardon ) cur oleaca mai istet si mai vioi in viitorul foarte- apropiat, astfel incat sa ne mai aparam treptat si singurei, ehei :)

    iar intre timp, in Romanica musulmanii au deja moschei, crestinii au deja (milioane, dar speram la miliarde) de biserici, si dumnezeu oricum de peste tot pe virtuosi i- aude, ca de- aia este- Atotputernic EL

    de- i virtuos - si din subsol, ori si din groapa Marianelor, pe Chomolungma, Everest sau din McDonalds' -ul din colt, sau de pe Luna, Marte - daca e bun, pe omul virtuos nu- l lasa dumnezeul lui nicicand. Nu- I trebui ziduri dumnezeului s- auda. Nu- I trebui popi. Aude, vede bine. E dumnezeu, for God’ s sake!!

    din piatra sinagogi, moschei, biserici, temple, sunt deja imens de inutil de multe.

    lacashuri de luminite din adevarata credinta in puterea Binelui sunt inca si mai multe, dar in suflete, si fara popi si ziduri sau religii si structuri organizate si dirijate de la centru.

    sunt ca un fel de licurici intr- o noapte de iunie: fragili, sovaielnici, efemeride…

    totusi, de neinvins.

    Nemuritoare, puterea Binelui ce- o avem cu totii sadita- n suflet, asa cum stie- n prima clipa a- nota catzelu'...fara moschei sau catedrale
    • -2 (2 voturi)    
      pai io zic sa le daramam ;) (Joi, 31 martie 2016, 13:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui van d'AL

      Si asa, in teoria ta, sunt inutile (iar in conceptia mea, exagerat de multe)! Sa le pastram doar pe cele care-s monument istoric ;)
  • +10 (24 voturi)    
    Nu se putea dezice de angajamentele anterioare? (Joi, 31 martie 2016, 9:10)

    Plagarus [utilizator]

    Cosecventza mutului,spaima limbii de lemn !
    Ignoranta,lenea,EQ scazut,frustrarea,exprimarea corecta,ingredintele de succes din gradina prezidentiala.
    • +4 (10 voturi)    
      lool (Joi, 31 martie 2016, 10:23)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      '' EQ '' ... dar totusi acuzi presedintele de inteligenta scazuta.. ...''EQ '' ... :))))
      • +4 (4 voturi)    
        haha (Joi, 31 martie 2016, 13:34)

        VladSnow [anonim] i-a raspuns lui misunel

        N-ai auzit de EQ si razi de altii, foarte tare:

        Emotional intelligence (EI) or emotional quotient (EQ) is the capacity of individuals to recognize their own, and other people's emotions, to discriminate between different feelings and label them appropriately, and to use emotional information to guide thinking and behavior.
      • +4 (4 voturi)    
        EQ = inteligenta emotionala !!! (Joi, 31 martie 2016, 14:37)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui misunel

        În primul rând, un om cu un nivel optim de inteligenţă emoţională dovedeşte încredere în sine. De asemenea are o motivaţie bună, fapt ce duce la îmbunătăţirea relaţiei cu ceilalţi şi la creşterea performanţelor în activitate.
  • +6 (20 voturi)    
    ba putea (Joi, 31 martie 2016, 9:28)

    Point [utilizator]

    iar invocarea masurilor de securitate nu ramanea pe ultimul loc.nici un presedinte,repet PRESEDINTE,nu aluat o hotarare mai dezastruoasa pentru Tara,decat marirea sa.
    macar ocolea raspunsul,daca nu avea sange de vlad tepes in el.
    acest om este un dezastru si mai ales a devenit,datorita tuturor deciziilor sale,un real pericol pentru Romania.
    • -6 (10 voturi)    
      a merita sa se stea in picioare 10 ore la vot!! (Joi, 31 martie 2016, 9:35)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Oare ce cred cei care au facut asta?
    • +1 (13 voturi)    
      Lasa ca nu este singurul pericol pt Romania (Joi, 31 martie 2016, 9:54)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Point

      nici cu Ponta sau Basescu nu mi-a fost rusine.
    • -1 (11 voturi)    
      ...regret... (Joi, 31 martie 2016, 9:59)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui Point

      ...ca nu pot acorda decit un like...sunt in totalitate de acord cu parerea ta ''acest om este un dezastru si mai ales a devenit,datorita tuturor deciziilor sale,un real pericol pentru Romania "...
  • +10 (14 voturi)    
    Johannis știe să tacă. (Joi, 31 martie 2016, 9:52)

    asavreau [utilizator]

    În privința moscheii asta putea să facă.Să tacă.
  • 0 (16 voturi)    
    rad cu lacrimi: "...oficiali de la Cotroceni" (Joi, 31 martie 2016, 10:03)

    jackalphonse [utilizator]

    Nu i mai imbracati in haine nobile. "Oficialii" aia sunt de fapt niste brute corupte.
  • +9 (17 voturi)    
    Asta e diplomatie? (Joi, 31 martie 2016, 10:17)

    Soro [utilizator]

    Ce diplomatie e asta care zice ca "nu pot face altceva in fara de ce au facut aia dinainte"?
    Domnilor, s-a modificat CONTEXTUL !
    Se putea, si inca se poate, da o explicatie simpla. "In contextul atentatelor imaginea musulmanilor a avut de suferit si e mai prudent sa nu dam declaratii despre drepturi suplimentare in lumina ultimelor evenimente". S-a facut exact contrariul. Cred ca si turcii ar fi inteles o asemenea explicatie.
    • -3 (5 voturi)    
      ce "atentate"??!! (Joi, 31 martie 2016, 13:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Soro

      Turcii NU au savarsit atentate - turcii au fost VICTIME ale atentatelor altora!!

      Comentarii in stilul acestuia ma conving ca unii scriu pe aici cu sarcina CLARA si mesaje predefinite, eventual cf. cu "ordinul de zi pe Unitate"! >:
      • +5 (7 voturi)    
        Intreaba-i pe armeni, de ce sunt in stare turcii (Joi, 31 martie 2016, 15:26)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        iar romanii, in mijlocul carora traiesti, au o vorba : "dau turcii!"
      • +2 (4 voturi)    
        nu numai turcii sint musulmani... (Joi, 31 martie 2016, 17:24)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        iar prin construirea acestei moschei, o sa atraga si alte natii de musulmani, care nu sint asa pasnice cum sint turcii.
    • +4 (6 voturi)    
      La fel cum si polonezii s-au intors... (Joi, 31 martie 2016, 17:21)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Soro

      in momentul in care au venit altii la putere si au zis ca nu mai primesc nici un refugiat din cei 7000 pe care ii acceptase conducerea precedenta, asa si Iohannis putea sa procedeze la fel! De ce nu a facut-o? Pentru ca nu are o viziune de ansamblu, nu are spirit de leadership, el doar urmeaza ce i se zice sa faca, nu intelege politica externa si dedesubturile ei si, mai ales, nu se simte in apele lui, reprezentind toata Romania!! Putin ii pasa lui de ce se intimpla la Bucuresti, cind el oricum in weekenduri da fuga la Sibiu.

      Eu inteleg ca Tapalaga s-a chinuit rau sa-i gaseasca scuze, sa dea vina pe altii, ca altii au inceput si el a fost pus asupra faptului implinit. Dar c'mon, asa naivi ne credeti sa nu vedem mai departe de PR-ul acesta ieftin?

      Pai atunci ce rost mai are sa votam din 5 in 5 ani alt presedinte, daca, oricum, urmatorul va continua aceleasi lucruri incepute de celalalt, fara sa schimbe nimic??
      • +1 (1 vot)    
        Hahhaha, tare asta! Polonia a (Vineri, 1 aprilie 2016, 16:26)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

        spus initial ca va vota impotriva acceptarii obligatiei de a primi COTE de refugiati redistribuiti si ulterior, nu a mai votat impotriva, fiind acum de acord cu primirea de cote obligatorii din refugiati, prin redistribuirea din tarile in care sunt mai numerosi. Romania, alaturi de Ungaria si Cehia, de ex. au votat impotriva primirii de cote obligatorii de refugiati la Consiliul JAI, repet, polonia nu. S-a luat nota de votul impotriva al tarilor care se opun. Nici Polonia si nici Romania sau Ungaria - sau oricare alta tara UE - nu poate refuza insa sa primeasca refugiati care le solicita direct dreptul de a beneficia de statutul de refugiat, pentru ca sunt semnatare ale Conventiei de la Geneva, referitoare la refugiatii din zonele de conflict, conventie de care au beneficiat si romanii in trecut.
  • +7 (15 voturi)    
    Initial am zis ca e OK (Joi, 31 martie 2016, 10:55)

    transalpinarum [utilizator]

    dar la doua citire, sorry to say dar Johannis nu are cohones! Daca ai coloana vertebrala, poti lua taurul de coarne, dar se pare ca nu are. Poti sa-i explici lui Erdogan, fara supare, ca in actualul context international nu este bine sa insistam pe acest subiect, punct! Nu pot sa nu remarc ce josnic e si agariciul de basescu, acum se bate cu caramida in piept, sl si cu PMPul luio, dar de fapt si-adat acordul mult si bine, un bashinos si asta.
  • +2 (8 voturi)    
    Sa stea acasa! (Joi, 31 martie 2016, 12:44)

    Adri70 [utilizator]

    Mai bine sta dr.q acasa si nu se mai duce in toata lumea sa spuna tot felul de prostii. Cat de idi (ot) trebuie sa fii sa nu intelegi cat de grave vor fi consecintele construirii acelei moschei in Bucuresti?!
    • -4 (6 voturi)    
      adica? (Joi, 31 martie 2016, 13:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Adri70

      In ce consta "gravitatea"?
  • +2 (6 voturi)    
    nemernici (Joi, 31 martie 2016, 13:26)

    traiang [utilizator]

    Toti sunt niste nemernici si Nastase si Basescu si Johannis cu o arogante si desconsiderare totala a romanilor si a istoriei acestor locuri.Nici daca ar fi adus un mercenar nu s-ar fi comportat ca ei Poate nu se stie dar moscheea cu minaretele de rigoare devine teritoriu islamic ca orice ambasada iar pe deasupra sa faci si centru de cultura religioasa islamica nu poate fi decat pepiniera terorista Cred ca au trecut la islam si noi nu stim ca alta explicatie cat de cat logica nu vad Nu vad o ofensa mai mare adusa Ro decat orice delicvent de pe afara sau hotomanii care au furat pe rupte in tara !!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Referendum naţional (Joi, 31 martie 2016, 15:34)

    grimis [utilizator]

    Am o singură întrebare - BOR-ul a fost foarte vocală atunci când era vorba despre homosexuali,lesbiene,implicându-se prin semnăturile date de enoriaşi în biserici ceea ce a fost un lucrul bun;
    acum când ţara noastră cu o religie ortodoxă de 2000 de ani,popor născut creştin (aşa cum ne lăudăm şi ne place),DE CE TACE - BOR - ?
    Dragi români compatrioţi,politicienii vin şi pleacă,prea puţin îi "doare-n bască"de aceia ce se-ntâmplă,ei dintr-o semnătură pot să aprobe şi zece moschei,NOI CE FACEM ? Oare nu ştim ce-i în Europa ?
    Transformăm această ţară,frumoasă,încet,încet(yavaş,yavaş trk.)într-o oază musulmană,de parcă nu ne-am săturat de paşalâcuri.
    REFERENDUM NAŢIONAL - SOLUŢIA ADEVĂRATĂ !!!
    • +1 (1 vot)    
      BOR s-a exprimat deja (Vineri, 1 aprilie 2016, 16:30)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui grimis

      http://www.agerpres.ro/social/2016/03/31/purtatorul-de-cuvant-al-patriarhiei-bor-nu-se-opune-construirii-unui-lacas-al-unui-cult-religios-recunoscut-17-29-00
  • +2 (4 voturi)    
    Art.30 CR. (Joi, 31 martie 2016, 15:37)

    grimis [utilizator]

    Sunt român şi am drepturi constituţionale.
  • 0 (2 voturi)    
    In 2011 (Joi, 31 martie 2016, 19:43)

    avint [utilizator]

    In 2011, cand TB si-a dat acordul de principiu, nu incepuse nebunia cu atentatele ISIS si refugiatii din Europa..
    Cred ca Iohannis, avand in vedere contextul actual, putea sa-i spuna lui Erdogan ca e necesara consultarea romanilor.
    E usor sa dai vina pe altii, sa gandesti si sa iei decizii e mai greu.
    E greu cu ursii la deal...
    • +1 (1 vot)    
      ba da! (Vineri, 1 aprilie 2016, 16:32)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui avint

      https://ro.wikipedia.org/wiki/Atentatele_din_11_martie_2004_de_la_Madrid

      https://ro.wikipedia.org/wiki/Atentatele_din_7_iulie_2005_de_la_Londra
  • 0 (2 voturi)    
    bun (Joi, 31 martie 2016, 23:15)

    verdeata [utilizator]

    înțeleg că s-a dus personal la sultan să-i confirme că o ție pe linia lui Ponta (contra bucureștenilor) cu marea moschee. Pentru că din dclarația lui nu am înțeles să fi făcut și altceva pe la Poarta Otomană.
    Avea Ihannis obigația asta? Și în numele cui a făcut-o?
  • +1 (1 vot)    
    Pentru mine este o minune a tehnicii (Vineri, 1 aprilie 2016, 17:39)

    dbdb [utilizator]

    cum pot sa apara la "comentariile mele" ultimele comentarii facute de mine, ca fiind si publicate la articolele respective si in articole, comentariile sa nu apara. http://economie.hotnews.ro/myhotnews/comentariile_mele
    HN, ai un raspuns la dilema mea legata de tehnologi folosita?
  • 0 (0 voturi)    
    Eschiva-joc national (Luni, 4 aprilie 2016, 13:27)

    EmMir [utilizator]

    Toate-s vechi si noua toate... Cum raspunzi la niste intrebari clare? Prin ”degrevare de sarcina”, prin ”transfer de raspundere”. Prin...eschiva. Ce era sa-i zica turcului, domnul tarii? Responsabili sunt Nastase, Ilici, Base, Ponta, PF Daniel etc. De ce nu chiar poporul roman? Chiar asa: de ce ati promis, bai, mega-moschee domnului Erdoganescu?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă