Dragnea l-a exclus din PSD pe deputatul Ninel Peia, care a scris pe blog ca vaccinurile ar fi putut cauza imbolnavirile bebelusilor din Arges

de Iulia Rosca     HotNews.ro
Miercuri, 9 martie 2016, 18:36 Actualitate | Politic

Ninel Peia
Foto: cdep.ro
Presedintele PSD Liviu Dragnea afirma intr-un comunicat de presa ca deputatul Ninel Peia "s-a plasat singur in afara de PSD" prin luarile de pozitie din ultima vreme, dupa ce conducerea organizatiei a decis excluderea din partid a lui Peia, se arata intr-un comunicat de presa. Peia a scris pe blogul sau, in urma cu trei zile, intr-o postare intitulata "Cine ne omoara copiii, e-coli sau vaccinul DTP?", ca vaccinurile ar putea provoca moartea si a sugert ca vaccinurile ar fi putut provoca imbolnavarile copiilor din Arges.

"Nu stiu care este agenda dlui Ninel Peia, dar constat cu parere de rau ca este foarte diferita de cea a PSD, iar prin luarile sale de pozitie din ultima vreme, facute in nume personal, se plaseaza singur in afara partidului. Suntem intr-un an electoral si nu ne permitem niciun fel de derapaje, nici de la linia politica asumata de partid, nici de la bunul simt", a spus Dragnea, potrivit comunicatului.

Fragmente din articolul lui Peia:
  • "Cine ne omoara copiii, e-coli sau vaccinul DTP? Vrem adevarul, nu bajbaieli demne de Evul Mediu!
  • Tinand seama de numarul foarte redus de cazuri catalogate ca fiind infectii cu e-coli, ridic o intrebare clara catre reprezentantii si responsabilii Sanatatii romanesti: este posibil ca aceste cazuri sa fie legate de vaccinul DTP?
  • Atunci vin si cer Ministrului Sanatatii sa faca publice urmatoarele date: Cati copii s-au imbolnavit si cati copii au murit in 2015 si 2016 de Sindrom Hemolitic Uremic? Dintre acestia, cati au fost infectati cu e-coli? Si, foarte important: cati copii dintre cei bolnavi de Sindrom Hemolitic Uremic au facut vaccinul DTP si la ce date? Ce lot DTP a fost administrat in Arges si analiza lui? Daca vaccinul DTP a fost modificat intentionat si se fac experiente?
  • Asa vom afla cine este responsabil de aceste teribile boli: e¬coli sau DTP. Si poate vom afla si companiile sau compania farmaceutica producatoare a vaccinului DTP pentru Romania. Poate asa rupem si tacerea de piatra care se instaleaza imediat ce sunt cerute date legate de marile companii famaceutice care actioneaza acum nestingherite si pe piata din Romania.
  • Copii nostri nu trebuie sa fie cobaii nimanui! "
Declaratia lui Peia a provocat un mic scandal si cu fostul ministru al Educatiei Daniel Funeriu. Acesta a scris pe pagina sa de Facebook, intr-o postare in limba engleza, ca Peia este un imbecil si ca cei care sustin ca vaccinurile ar putea provoca moartea ar trebui sa fie aspru pedepsiti.

Postarea lui Funeriu: "A country in which a member of the Parliament claims that vaccines cause death is a sick country. Anyone doing so should be severely punished for spreading false informations with high-risk for public health. And by the way: E. Coli is a bacteria, not a virus, you moron! But, hey, vote whoever you want, it is your kids' health, not mine!" ("O tara in care un membru al Parlamentului sustine ca vaccinurile provoaca moartea este o tara bolnava. Oricine face asa ar trebui sa fie pedepsit pentru informatii false pentru ca reprezinta un grad ridicat de risc pentru sanatatea publica. Si apropo: E.coli este o bacterie, nu virus, idiotule! Dar, hei, voteaza pe cine vrei tu, este sanatatea copiilor tai, nu a mea!")

In replica, Peia a reactionat cu inca un articol pe blog, in care il ataca pe Funeriu si ii transmite ca asteapta scuze.










11218 vizualizari
  • +16 (26 voturi)    
    asta e moronul (Miercuri, 9 martie 2016, 18:47)

    Francisc 1 [utilizator]

    http://www.ninelpeia.ro/aparitii-in-presa/incredibil-noaptea-cand-tara-a-fost-la-un-pas-de-disolutie/
    • +4 (6 voturi)    
      Mafia (Joi, 10 martie 2016, 11:43)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Dragnea sa faca publice toate donatiile catre P$D. Dupa decizia asta sigur pe primele locuri se afla MAFIA farmaceutica. La cati bani fac astia cumpara TOT.
  • +17 (37 voturi)    
    era si cazul (Miercuri, 9 martie 2016, 18:52)

    Encelade [utilizator]

    Cugetarile acestui parlamentar au depasit de mult limitele extreme ale prostiei.
  • +13 (33 voturi)    
    un fan de-al (b)Oliviei Steer, nu? (Miercuri, 9 martie 2016, 18:53)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Olivia Steer si teoria conspiratiei la patrat fac si victime politice...
  • -1 (49 voturi)    
    Intrebari de bun simt (Miercuri, 9 martie 2016, 18:57)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Fara sa ma pozitionez pro sau contra vaccinurilor, consider ca sunt cateva intrebari de bun simt, intrebari care circula de saptamani prin media si care nu au primit raspuns, au fost ignorate sau s-a raspuns in zeflemea, indicand geto-dacii, flacara violeta sau martienii, fiecare dupa cat l-a dus capul sau... cecul :)

    Si as vrea sa iasa careva de la minister si sa spuna negru pe alb:

    1. Cati copii au primit respectivul vaccin de la misterioasa sa aprobare de pe 30 dec?
    2. Cati dintre ei au solicitat ulterior consultatii medicale si care a fost ponderea afectiunilor (cati cu rosu in gat, cati cu stomacul, cati cu rinichii, etc)
    3. Ce lot a fost incriminat si unde s-au facut verificarile lotului respectiv dupa primele sesizari?

    Sunt solicitate doar niste cifre, niste informatii fara caracter de secret de stat. De ce le ia asa mult sa iasa si sa zica verde in fata "100% nu este vorba de efecte ale vaccinului?" Fara sa mai trimita formatori de opinie la inaintare care nu fac decat sa agite spiritele pro sau contra?
    • -1 (19 voturi)    
      Putina gandire n-ar strica (Miercuri, 9 martie 2016, 20:28)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Vad numai reactii viscerale fara legatura cu esenta problemei, fara utilitate si non-productive: ca-i membru PSD, ca are barba, ca n-are basca... etc.

      Nici eu nu iubesc parlamentarii si/sau PSD dar un pic de luciditate nu ne-ar strica. Si adevarul e ca vaccinul e mult mai comun segmentului (extrem de ingust) de copii infectati decat nu stiu ce branza, lapte-n tata sau malaies in calcaies.

      Asa ca subscriu, e o observatie de bn simt.
    • -7 (13 voturi)    
      Motiv (Miercuri, 9 martie 2016, 21:56)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Pentru ca simplul raspuns la intrebari atat de tembele te-ar cobori la nivelul subunitar al debililor care avanseaza asemenea prostii.
    • +7 (19 voturi)    
      scurt, simplu si la obiect. (Miercuri, 9 martie 2016, 23:08)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Doar 2 din copiii care s-au imbolnavit au facut acel vaccin.
      Informatia a fost facuta public in urma investigatiei.

      De asemenea, am putea sa ne interesam si de rezultatul autopsiilor in cazul copiilor care au murit: unde cauza este comuna, spre deosebire de statutul vaccinarii, complicatii cauzate de tulburari digestive cronice. Ce treaba ar putea avea vaccinurile cu asta?
  • -9 (23 voturi)    
    Concluzia? (Miercuri, 9 martie 2016, 19:01)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    La urma urmei, Dragnea este rezonabil!
  • +15 (39 voturi)    
    Bine zice Funeriu (Miercuri, 9 martie 2016, 19:10)

    ipolitic [utilizator]

    moron, chiar si pentru un pesedist. Ceea ce afirma de fapt e ca zeci-sute de medici, de la spitale, de la MS, de la inspectoratele de sanatate publica conspira sa mentina in utilizare un vaccin care "ne omoara copii" si sa dea vina pe o bacterie nevinovata, inventand un sindrom oarecare. Tipul asta e pericol public.
  • +12 (36 voturi)    
    uneori... (Miercuri, 9 martie 2016, 19:11)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Uneori chiar si Dragnea face lucruri bune
    • +3 (9 voturi)    
      cred ca mai mult fortat de imprejurari (Miercuri, 9 martie 2016, 20:11)

      nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      dar incredibil, i se intampla si astuia sa faca ceva bun (pentru partid bineinteles, ca animalu'... politic exclus, isi va gasi cu siguranta loc'sor la orice partid infometat de membri)
      • +3 (7 voturi)    
        pariu... (Joi, 10 martie 2016, 0:01)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui nesuferitu

        in maxim 5 sapatamani e fie in ALDE sau UNPR!
  • -4 (26 voturi)    
    Un semn de normalitate din partea PSD-ului. (Miercuri, 9 martie 2016, 19:15)

    quietguy58 [utilizator]

    In fine, un semn de normalitate din partea PSD-ului.
    • +2 (8 voturi)    
      mda... (Miercuri, 9 martie 2016, 21:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      numai ca... 1 semn de normalitate si 100 de anormalitate nu e chiar ok...
  • +8 (24 voturi)    
    Așa sunt pesediștii. (Miercuri, 9 martie 2016, 19:22)

    asavreau [utilizator]

    Pricepuți la toate și la nimic.Cu excepția furtului.Sunt doctori în furt.Ninel Peia ăsta o avea și el vreo-un doctorat?
  • +16 (28 voturi)    
    excludere (Miercuri, 9 martie 2016, 19:24)

    grongobar [utilizator]

    e probabil prima excludere din psd pe motiv de prostie.si eu care credeam ca e criteriul de admisie,alaturi de coruptibilitate evident.
  • -18 (28 voturi)    
    te apropii de adevar --> te pedepsesc (Miercuri, 9 martie 2016, 19:25)

    TRABI [utilizator]

    Daca-i vorba de dragnea ....adicalea abia a asteptat sa scrie/sa zica ceva ca sa-l mazileasca ........
    Scuze , asa se vede de la distanta .............. Mai de-aproape stiu ei cine a luat mai bine si care a ramas mai pierdut .... Astea-s problemele lor ....
    Dar ce ? mai discutam de cei cu pronutari de condamnare ?
    Haideti sa-i uitam si sa ne gandim la viitor .....Va rog...Rog si media -> nu-i o nota buna pentru media care promoveaza in trme diverse puscariasii , condamnati cu sau fara suspendare ....plagiatori , infractori , latifunduari , moguli , vedete care-au batut mingea' , fosti informatori si presedinti , fosti securisti
    Haideti intr-o lume noua -.... ca oameni pregatiti pentru orice meserie si inlocuitori pentru politicieni care au falimentat si vandut tara , avem ..
  • -1 (41 voturi)    
    Intrebari (Miercuri, 9 martie 2016, 19:28)

    CezarN [utilizator]

    Avem voie sa vorbim despre vaccinuri fara sa ne fie frica de repercusiuni? Sau asta ar scadea parandaratul si nu e bine in an electoral.

    De ce pista "vaccin" nu s-a investigat defel in cazul bebelusilor morti, mai ales ca pista "branza" s-a dovedit a fi un esec rasunator?

    Daca vaccinurile sunt atat de binefacatoare de ce tara noastra nu le produce? Mai mult chiar, a lasat sa falimenteze singurul institut care le producea, nu mai vorbim de cercetarea in domeniu.

    De ce guvernul, Dragnea-PSD si dl Funeriu garanteaza in rem, nu pentru vaccin in general, ci pentru niste loturi concrete de vaccinuri (ca asta a acuzat deputatul) despre care loturi nu stiu cum s-au fabricat, cum s-au depozitat, transportat, distribuit, administrat si despre a caror compozitie nu s-a facut nicio analiza?
    • 0 (18 voturi)    
      intrebarile au raspuns (Miercuri, 9 martie 2016, 20:04)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      nu exista lot de medicament fabricat, care sa se livreze pe piata fara certificat de analiza si fara certificat de eliberare a lotului. Vaccinul in cauza este fabricat de Sanofi-Pasteur, poate cel mai important producator de vaccinuri din lume. Credeti ca cineva care raspunde de eliberarea acestor certificate si-ar risca cariera, lansand pe piata produse neconforme si care pot fi depistate cu usurinta de oricine?
      Deputatul asta da dovada de o ignoranta totala, la fel ca si cei care cred in tot soiul de teorii conspirationiste penibile. Poate, niste politicieni sau niste detinatori de capital, ar putea sa provoace niste fenomene sociale sau economice, conspirationand, dar in domeniul sanatatii ar trebui sa fie complici, mii de oameni simpli, doctori, angajati ai companiilor, farmacisti responsabili din lantul de distributie,etc.

      Sigur, vaccinurile nu au fost livrate si administrate fara analize. Sunt in domeniu si stiu ca acest lucru este imposibil. Cu siguranta, autoritatile nu au un PR eficient care sa combata aberatiile lansate de unii sau altii.
      • +2 (12 voturi)    
        Bine domne te cred (Joi, 10 martie 2016, 0:11)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Te cred ca esti in domeniu. Fiind asa de stiutor spune-mi rogu-te in ce limba (si/sau caractere) este scris prospectul la vaccinul in cauza.

        Mai spune-mi rogu-te de ce mai nou pediatrii cer analize inaintea vaccinarii bebelusilor.

        De asemenea spune-mi te rog cand ai facut ultima oara vaccin. Asa ca sa stim daca mai esti imun sau nu.
      • +1 (1 vot)    
        Raspunsuri naive si gresite (Duminică, 13 martie 2016, 11:56)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Ceea ce spui tu este teoretic. In practica e "putin" diferit: exista greseli si coruptie.

        Criza economica a fost declansata de minciunile si coruptia unor firme si banci cu renume si vechime.
        De exemplu "Arthur Andersen"-una din 5 cele mai mari firme de audit si contabilitate din lume, fondata in 1913, care a facut audituri false.

        N-ar fi prima oara in istorie cand medicamente cu "analize si certificate" au niste efecte adverse catastrofale.

        N-ar fi prima oara in istorie cand medici sunt "sponsorizati" de diverse industrii ca sa le sustina interesele.

        In SUA, procurorul general Janet Reno (adica sefa Departamentului de Justitie a guvernului SUA) declara in 1993, pe baza cazurilor descoperite, ca infractiunile din sistemul medica sunt pe locul 2 in topul infractiunilor, dupa infractiunile cu violenta.

        Deci ma scuzi ca nu inghit nemestecat chiar tot ce spun niste industrii in care se vehiculeaza niste profituri enorme.
    • 0 (14 voturi)    
      Cum iti permiti sa gandesti ? (Miercuri, 9 martie 2016, 20:19)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Nu ai voie sa gandesti diferit de varianta oficiala.
      Daca iti pui intrebari e semn ca esti om rau si periculos.
      Astupa-ti ochii si urechile iar gura tine-o inchisa.

      Toti cei care au dat voturi negative sunt oameni cu suflet care stiu ca vaccinurile sunt bune.
    • 0 (12 voturi)    
      N-ai voie sa pui intrebari (Miercuri, 9 martie 2016, 20:34)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Niste oameni la care nu le pasa decat de bani si de putere, se prefac ca le pasa de sanatatea noastra. Probabil sunt platiti sa elimine orice opozitie.

      In loc sa ia masuri REALE pentru imbunatatirea sanatatii populatiei (aer, apa, hrana, spatii verzi, poluare, medici, spitale etc), se poarta de parca sanatatea ar tine numai de vaccinuri si medicamente.
    • -2 (10 voturi)    
      sa iti spun eu (Miercuri, 9 martie 2016, 21:03)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Vaccinuri nu se produc ca a distrus Basescu institutul Cantacuzino.
      Da,astia vor sa ne fie frica sa vorbim sa gandim sa nu mai iesim din casa.
    • +1 (9 voturi)    
      deci... (Miercuri, 9 martie 2016, 21:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      "hai sa cercedam si sa vedem daca vaccinele au cauzat probleme in situatia X"
      "vaccinurile cauzeaza autosm, cancer, dureri in fund s.a.m.d."
      sesizezi diferenta?!

      una e sa acuzi aiurea si fara nici o dovada, alta e sa cercetezi!

      PS: daca un lot de vaccinuri era contaminat cu un virus... erau mult mai multi infectati... si pe langa asta erau copii de varste apropiate ca un set de vaccinuri il faci la 6 luni si altu la 2 ani
      • 0 (0 voturi)    
        Deci... (Duminică, 13 martie 2016, 12:04)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        De ce esti asa sigur ca "infectarea" se manifesta la fel la toti?
  • 0 (10 voturi)    
    E greu in politica (Miercuri, 9 martie 2016, 19:46)

    averageJoe [utilizator]

    Daca vrei sa spui ce crezi, fa-te tzatza si vinde zarzavaturi. E nevoie de tot atata scoala cat are un parlamentar. Daca te bagi la partid, ori citesti de pe fituica.. ori zbori. Dragnea iti da aripi!
  • +5 (13 voturi)    
    mirare (Miercuri, 9 martie 2016, 20:02)

    Mihai-G [utilizator]

    Dar cum il puteti acuza pe dl Peia de asa ceva? Uitati ce scoli inalte a absolvit!

    Asta ar trebui sa ne spuna ceva despre calitatea acestor institutii care legitimeaza idioti de teapa asta.

    2011 – Academia Nationala de Informatii Mihai Viteazu, Colegiul National de Informatii, specializarea Securitatea Nationala
    2009 – Academia De Politie Alexandru Ioan Cuza, Colegiul national de Afaceri Interne
    2009-2010 – Ministerul Afacerilor Externe, Institutul Diplomatic Român
    2008 – Academia Militara Carol I, Colegiul National de Aparare, Securitate Nationala si Internationala

    http://www.ninelpeia.ro/curriculum-vitae/
    • +1 (1 vot)    
      Logica (Duminică, 13 martie 2016, 12:02)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

      Cand nu ne convine ce spune cineva, automat e un prost. Daca "prostul" are studii, automat, studiile sunt proaste, la fel facultatile unde a studiat.

      Cand ne convine ce spune cineva, il credem, pentru ca... "e cineva", pentru ca uite ce facultati a absolvit.

      E foarte simplu, nu? De ce sa ne obosim sa combatem ideile cand putem sa atacam persoanele?
  • -7 (17 voturi)    
    Intrebari pe care si le pune orice om obisnuit (Miercuri, 9 martie 2016, 20:09)

    Skipper1 [utilizator]

    Funeriu asta a fost ministru? Al "educatiei"?

    Sa il numesti "cretin" ("moron") pe un deputat pentru ca pune niste intrebari, si sa afirmi ca nimeni n-are dreptul sa puna la indoiala ce spune "partidul" fara sa fie pedepsit.... Cineva care vorbeste asa e un "sick moron", un mic dicator idiot.
    • -3 (3 voturi)    
      Te inseli (Joi, 10 martie 2016, 17:08)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

      N-are nici o legatura cu ce a spus sau n-a spus Funeriu. Intelegi? Deputatul tau e cretin de sine statator, n-are legatura cu ce spun altii. Cretinatatea lui are legatura doar cu cretinatatea lui.
      • +1 (1 vot)    
        Te faci de ras...de sine statator (Duminică, 13 martie 2016, 11:23)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        1. Cu ce ma insel? Ca nu esti coerent. Eu tocmai despre ce a spus Funeriu am scris.

        2. Nu e "deputatul meu", nici n-auzisem de el pana acum si nu e vorba de persoana, ci de principiu. Adica, pe limbajul tau, are legatura cu "cretinatatea lui Funeriu si a lui Dragnea", politicienii "tai".
        Acum intelegi? Se pare ca nu.
  • +6 (16 voturi)    
    cand esti prea prost (Miercuri, 9 martie 2016, 21:25)

    CateluPirat1 [anonim]

    chiar si pentru pesedeu. how low is that?
  • -6 (16 voturi)    
    Daca eram eu. (Miercuri, 9 martie 2016, 21:31)

    Azra [utilizator]

    Daca eram eu in locul d-lui L.Dragnea as fi cerut in mod oficial o ancheta in problema respectiva. Poate ca este adevarat ceea ce Dl.Ninel Pela declara! Dar trebuia verificat si dovedit.Si daca va fi asa?...
  • +5 (11 voturi)    
    wow... (Miercuri, 9 martie 2016, 21:52)

    liviu_ [utilizator]

    a faut dragnea si psd ceva normal si corect?! sunt socat!
  • +2 (4 voturi)    
    Plecati domnilor din PSD, (Joi, 10 martie 2016, 9:54)

    Ponta [utilizator]

    Ajutati-ne ca acest partid sa ramana partidul proscrisilor si al prostalailor. Va fi potrivirea perfecta.
    Dupa aceea ii vacinam cu DTP, poate scapam de ei.
  • +2 (6 voturi)    
    Sinistrul Funeriu (Joi, 10 martie 2016, 10:26)

    Un cititor [utilizator]

    Ai noștri tineri la Paris învață,
    La gât cravatei cum se leagă nodul
    Și-apoi ni vin de fericesc norodul
    Cu râsul lor isteț de oaie creață.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică