Situatia Antenelor, discutata in Senat la propunerea lui Tariceanu, care acuza "un grav atentat la adresa libertatii de exprimare". Premierul Ciolos, convocat miercuri pentru a da explicatii in fata Parlamentului, prin votul senatorilor de la toate partidele

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 16 februarie 2016, 10:42 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului a propus marti modificarea ordinii de zi a camerei superioare pentru a discuta somatia ANAF la adresa Antenelor, despre care Calin Popescu Tariceanu a sustinut ca este "un grav atentat la adresa libertatii de exprimare". Presedintele Senatului a propus si convocarea de urgenta, in Parlament, a premierului Dacian Ciolos, pentru a da explicatii despre acest subiect. Solicitarea a fost aprobata cu 70 de voturi pentru si doar doua impotriva, astfel ca toate partidele au fost de acord cu Tariceanu.

Propunerea de a se discuta situatia Antenelor fusese si ea aprobata anterior cu o larga majoritate, cu 65 de voturi pentru, 4 abtineri si doua voturi impotriva.

Tariceanu a coborat apoi de la prezidiu pentru a lua cuvantul la tribuna si a spus ca "gravitatea situatiei" o impune, el vorbind de "fortele oculte" care sunt in spatele deciziei ANAF si de "atacul inacceptabil la adresa unei televiziuni".

Senatorul ALDE a spus ca este vorba de un "control abuziv din care nu a lipsit decat folosirea gazelor lacrimogene" si ca ce s-a intamplat luni este "expresia acestor derapaje si excese ce se intampla in ultima perioada".

"Este o incercare vadita, brutala de suprimare a liberatii din Constitutie", a sustinut Tariceanu, care a adaugat ca va supune la vot convocarea, de urgenta, miercuri, a premierului Dacian Ciolos, care sa explice situatia. 

Propunerea a fost votata ulterior cu 70 de voturi pentru si doar doua impotriva, presedintele camerei superioare spunand ca stie ca maine este sedinta de guvern, dar ca "parlamentul primeaza".

Presedintele Senatului a primit sprijin in timpul interventiilor de la tribuna si din partea PSD, liderul senatorilor social-democrati, Mihai Fifor, care a declarat la tribuna ca "PSD nu poate asista" la ceea ce se intampla.

"Nu putem decat sa ne raliem la ce propune domnul Tariceanu", a spus Fifor.

In favoarea demersului lui Tariceanu s-au exprimat si reprezentatii UDMR, UNPR si PNL.

Astfel, Attila Verestoy a luat cuvantul si a afirmat: "Nu putem fi banuiti ca iubim Antena 3, nu putem fi acuzati ca suntem partizani pentru a sustine o cauza a unui post de media. În conceptia noastra democratia înseamna sa asiguram dreptul de a spune parerile celor care nu sunt de acord cu noi, de aceea consideram ca e un precedent periculos de a introduce pe cale administrativa o masura care, în consecinta, înseamna suprimarea dreptului de expunere a unor opinii în media din tara noastra".

O pozitie similara a avut-o si PNL, exprimata de senatorul Marius Obreja: "PNL si nici eu nu putem însa sa fim de acord cu momentele sau actiunile în care institutiile îsi depasesc atributiunile sau intra într-o zona a abuzului“, a spus Obreja, cel care a sustinut acest punct de vedere si in studioul Antenei 3 luni seara.










32716 vizualizari
  • +169 (179 voturi)    
    ce tare (Marţi, 16 februarie 2016, 11:03)

    rochiri [utilizator]

    Al doilea om stat se opune recuperari unor datori la stat de la un infractor condamnat!
    Bine Taricene, Bravo ma!
    Asta vrem de la parlamentul nostru....!
    O doamne cat de jos putem sa fim ca tara!
    • +110 (114 voturi)    
      Serghei Naraskin (Marţi, 16 februarie 2016, 12:08)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Pai, sa ne amintim ca Tariceanu este prorusul din Parlamentul Romaniei care l-a invitat pe Serghei Naraskin, preşedintele dumei de stat, in conditiile in care acesta este interzis in UE.

      Asadar, se poate spune ca Tariceanu este, de fapt, spion rus care trebuie demis in regim de urgenta, cercetat si inchis?
      • +32 (32 voturi)    
        prea e haotic tariceanu asta... (Marţi, 16 februarie 2016, 18:19)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        sunt disperati rusii de-si sacrifica asa usor calul...
        Totul pare dubios la individul asta de la elementul central al "revolutiei" din 89, la milionarul de azi, presedinte de senat si aparator de infractori.
        Cred ca este exemplu clasic de Cal Troian...
      • +5 (5 voturi)    
        bine! (Marţi, 16 februarie 2016, 20:34)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Va multumesc!

        Se aude unde trebe???
      • +4 (4 voturi)    
        sa ne amintim (Miercuri, 17 februarie 2016, 6:34)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        si ca e Iuda....
      • +8 (8 voturi)    
        referendumul din 2009 (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:41)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        300 de parlamentari maximum, ne costa prea mult 500 de hoti
      • +1 (1 vot)    
        Jalnici! (Miercuri, 17 februarie 2016, 13:16)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Daca vreti sa vedeti pe cei mai penibili, incompetenti, prosti si cretini mafioti ai natiei, urmariti discursurile din circul de la Senat privind alungarea Antenelor din sediile pe care nu le mai detin. E un spectacol jalnic, ce ne coboara la nivelul tarilor bananiere si chiar mai jos...
    • -86 (90 voturi)    
      Care prejudiciu? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:16)

      ezragsit [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      S-a privatizat un institut de cercetări. A rămas în funcțiune, este activ în continuare.
      S-au privatizat mari întreprinderi. Au fost închise, dărâmate, terenul nivelat și construite Mall-uri și/sau alte investiții imobiliare.

      Dacă s-a trimis la închisoare cel care a privatizat ICA, unde ar trebui să ajungă cei care au privatizat tot ce azi nu mai există?

      S-au calculat „prejudicii” pentru ceea ce „ar fi obținut” ICA DACĂ ...
      Cine va calcula prejudiciile reale prin ceea ce n-au mai produs marile întrprinderi privatizate?
      • +84 (88 voturi)    
        hotul striga hotii... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:34)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        Pe noi ne lasa reci paralele tale cu alte privatizari.

        Aici vorbim un singur caz. Procesul s-a terminat. Sentinta este definitiva. A furat si gata. Nu-ti convine? Poti renunta la cetatenie.. jungla africana te asteapta. Latrinele tv au trait prea multi ani pe banii nostri. E timpul sa se descurce cinstit.. din banii pe care telespectatorii lor sunt dispusi sa-i cheltuie.
        • -3 (15 voturi)    
          Mai degraba (Marţi, 16 februarie 2016, 20:02)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Cred ca jungla va inghiti marunta ceata de bezmetici care vor neaparat sange, da-le-ar Domnul lor.
          • +1 (3 voturi)    
            Mai bine retine-te dela comentarii..... (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:17)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            ...invoci numele Domnului pt. apararea unui excroc ...........????????/!!!!!!!!
            • 0 (0 voturi)    
              Hai taci (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:24)

              Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

              Invoc numele Domnului impotriva unor bezmetici intoleranti, dornici de razbunare si sange. Si zic, ce doresc ei altora sa le dea lor Domnul. Asta-i mai degraba un acatist sau indreptatit blestem.
      • +46 (48 voturi)    
        Stimabile, esti cumva (Marţi, 16 februarie 2016, 14:09)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        autist? Sunt mii de romani care au ramas fara case pentru restante la banci, fara sa fi furat macar un leu, doar ca, pur si simplu, aveau restante la banci!
        Aici avem de-a face cu o mare excrocherie, cu sentinte definitive de condamnare si de recuperare a pagubelor, pe care ANAF refuza sa le puna in aplicare.
        ''Domnilor puliticieni'' le e teama sa nu se creeze un precedent, adica un mafiot dovedit sa fie executat silit, pentru ca stiu foarte bine ce urmeaza, majoritatea lor avand DNA-ul pe urme.
        Daca ''domnii'' din Parlament au astfel de pozitii, sa nu ne mai miram ca nu merge nimic cum trebuie in tara asta.
        • +15 (19 voturi)    
          milioane!... (Marţi, 16 februarie 2016, 15:00)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui ionisus

          conform BNR au fost doar 316 executari silite la credite cu garantii imobiliare si inca ~5000 in proces de executare.
          din pacate nu spune exact cate dintre ele sunt "case" (pot fi doar terenuri cu care s-a garantat un imprumut pentru o afacere) si cate din casele astea erau locuite de cel care nu a mai putut sa-si plateasca un credit.

          deci lasati lacrimogenele... oricum nu conteaza comparatiile astea. aici vorbim de un bun al statului care a fost instrainat ilegal.. infractorul este in inchisoare, dar bunul nu a fost inca recuperat, ba chiar mai rau, trustul Intact inca mai plateste chirie tot infractorului..
      • +16 (16 voturi)    
        in urma privatizarii.. (Marţi, 16 februarie 2016, 18:02)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        ..banii au ajuns la Voiculescu, nu la stat -> prejudiciu.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu e vorba ca "s-a privatizat", (Miercuri, 17 februarie 2016, 7:22)

        coco04 [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        ca inca functioneaza...etc.
        E vorba ca s-a schimbat proprietarul iar schimbul de proprietate de la stat la privat se face "PE BANI". Iar lipsa banilor inseamna prejudiciu.
      • +2 (2 voturi)    
        adica daca altii fura sa fur si eu (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:45)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        Daca aia nu au patit nimic pe mine de ce ma pedepsesc
        Tipic romanesc, de ce sa fure numai altii ...
      • +1 (1 vot)    
        ok;;;;hai sa-i judecam pe iliescu, (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:13)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ezragsit

        nastase, roman ,etc. pt. distrugerea economiei nationale......poate ca voiculescu e doar inceputul.
        • +1 (1 vot)    
          Nea Nelu va primi ptr Revolutie (Miercuri, 17 februarie 2016, 10:09)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

          si Mineriada, evident bonus va fi Subminarea Economiei Nationale
    • +86 (86 voturi)    
      Ca tot a venit primavara.... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:19)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      nu, mai bine, umplem noi P-ta Universitatii sa-i aratam acestui individ ca nu mai putem tolera astfel de comportament?!
      Pai cum iti permiti, tu, mare scula-n stat sa chemi la raport primul ministru sa-l urecehezi ca se respecta o hotarare judecatoreasca, e drept, defavorabila prietenului tau. Poate da DNA-ul si se se face vorba aia cu cine seamana, se aduna!
      Ce ziceti? Ne vedem in Piata pe seara?!
      • +30 (30 voturi)    
        Cred ca (Marţi, 16 februarie 2016, 13:45)

        zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        o sa te intalnesti cu babele si mosii adepti Antena 3, care sunt indignati din toti rarunchi ca le va disparea drogu de seara.

        Ca veni vorba, pana la urma, astora le-a luat cineva licenta? Adica, de ce nu se pot exprima si dintr-o duba pe marginea santului? Ori poate isi redobandeste Voiculescu cladirea OMW... Sau poate o ia statu pentru a recupera in continuare datoria....
        • +25 (25 voturi)    
          S-ar putea sa ai dreptate. (Marţi, 16 februarie 2016, 14:20)

          Johanis [utilizator] i-a raspuns lui zarzarea

          Mai bine mergem maine la Senat, sa-l sustinem pe premierul Ciolos, poate are emotii.
          Ce frumos ar fi sa ne strangem vreo 30.000 si sa-i cerem demisia acestui impostor, pe numele sau Călin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu.
          Interesanta pagina dedicata acestuia de catre wikipedia

          Realizări economice
          Printre realizările personale, Tăriceanu prezintă următoarele:

          restructurarea sectorului petrolier din România și înființarea Companiei Naționale a Petrolului PETROM
          restructurarea sectorului minier din România
          restructurarea Companiei Naționale Electrica
          realizarea proiectelor de restructurare a industriei oțelului și producției de automobile
          liberalizarea comerțului extern, prin eliminarea barierelor non-tarifare
          Călin Popescu-Tăriceanu este autor a 37 lucrări științifice și articole în domeniul alimentării cu apă și tratamentului apei.
          • +18 (18 voturi)    
            Securistii astia au scris numai despre apa (Marţi, 16 februarie 2016, 15:00)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

            sau fluide!
            Vezi iliescu, roman, tariceanu...! Toti o apa si-un pamant!
          • +3 (3 voturi)    
            ca tot e cu "ape"... (Miercuri, 17 februarie 2016, 7:57)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

            Vindut platforma continentala a Marii Negre catre firma Sterling cind inca nu era obtinuta la Tribunalul de la Haga....
      • +19 (19 voturi)    
        nu-i mai bine? (Marţi, 16 februarie 2016, 14:30)

        nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        sa iesim la vot. In dec 2012 au iesit nici 45% si ne-am ales cu USL.
        Din anturajul tau nu a votat nimeni USL? ai vorbit, ai convins, sau ai tacut in fata tastaturii....
        LA VOT! de indata ce gruparea "SA NI SE DEA!! ACUM!! " devine minoritara la urne, ne va fi mai bine.
        • -6 (14 voturi)    
          Si ce vei vota? (Marţi, 16 februarie 2016, 14:49)

          Johanis [utilizator] i-a raspuns lui nelamurit

          Promisiuni si hahalere.....
          • +5 (5 voturi)    
            ei bine uite ca ai ceva... (Marţi, 16 februarie 2016, 20:37)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

            As spune ca sunt deja pe alese...

            Ce iti palce mai mult?
            Cred ca P$D...

            Dar poti sa alegi ceva frumos si de la PNL.

            Ghinion de nesansa acum sunt si multi tineri care au ceva de spus - cu cap si coada - si o sa ii termine pe astia mai vechi din politica.

            Numai de bine sa auzim!
      • 0 (0 voturi)    
        excelenta (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:13)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

        propunere! pe dideara!!!!!!!!!!!!!
    • +33 (33 voturi)    
      Decripitii neamului (Marţi, 16 februarie 2016, 13:11)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Si mai vrea domnul Ciolos ca in cel mai scurt timp sa ne fie ridicat MCV-ul? Pai bine, domnule prim, cum vreti ca lumea civilizata (ma rog, si aici e de discutat...) sa ne ia in considerare, cu asemenea specimene, precum individul asta decripit, care se opune fatis unei decizii judecatoresti si actiunii legale de recuperare a unui prejudiciu imens faptuit de un condamnat penal si de camarila sa urlatoare? Adica, eu, ca si contribuabil onest ce ma aflu, ma dau peste cap sa platesc cei 12 lei pe care ii am datorie la Stat, ca sa aiba imbuibatii aia de politruci de unde sa se ghiftuie cu beneficii si pensii speciale, dar in fata unuia care a furat cat a putut, se fac toti preș, ca deh, e de-al lor? Inca o dovada a clasei politice, de toata jena, pe care o avem! Iar in final, oare ce e atata zarva cu, cica, pumnul bagat in gura presei? Nimeni nu a desfiintat respectivele trusturi de presa, doar i-au somat, cei in drept, sa isi caute alt sediu. Despre ce vorbim aici, domnule Tariceanu?
      • +18 (18 voturi)    
        Despre (Marţi, 16 februarie 2016, 14:13)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

        protejarea coruptiei....scuzati, PROTEJAREA DEMOCRATIEI ORIGINALE, din Romania, nu e clar?!
    • +17 (17 voturi)    
      pai...urmeaza el (Marţi, 16 februarie 2016, 13:24)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      si de aia se opune, poate creeaza un precedent cu salvarea prim-ministrilor hoti.
      • 0 (0 voturi)    
        ignore (Marţi, 16 februarie 2016, 20:40)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Cred ca amestecati voit apa si uleiul...

        stiti ca uleiul intotdeauna se ridica la suprafata...
    • +14 (14 voturi)    
      nu e tare.. (Marţi, 16 februarie 2016, 18:01)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      ..e tragic.
      tariceanu e un incompetent si un oligofren!
      Ma scuzati daca jignesc oligofrenii!
  • +109 (113 voturi)    
    cata nesimtire la Tariceanu/ALDE si PSD (Marţi, 16 februarie 2016, 11:04)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    As dori sa stiu de cate ori a pus in Senat pb romanilor care au fost evacuati din case, executati silit de banci, ANAF etc?!
    Caci e fix aceeasi speta- proprietarul cladirii are o datorie de achitat - nu a achitat-o. In plus, judecatoria a decis ca acea cladire sa se confiste si sa revina statului roman. Deci nu e Antenelor, nu e a ALDE/PSD sau a lui Motocicleanu, e a statului-a noastra. Devreme ce statul ar putea sa o vanda sau sa o inchirieze la pret mult mai bun sau sa o faca sediu de institutie, cu ce temei legal trebuie sa stea acolo niste televiziuni PRIVATE? Dupa logica lor idioata, imi fac si eu televizune privata si vreau sa ma stabilesc in Palatul Parlamentului, sa imi fac studio din biroul lui Tariceanu si sa nu cumva sa ma impiedice, caci "impiedica libertatea de exprimare", nu?
    Antenele stiau din 2014 ca trebuie sa se mute- doar n-am uitat ce taraboi au facut in vara 2014-punand si pe ecran "post confiscat" si alte rahaturi. Au avut 1,5 ani sa isi tot caute alta locatie unde sa se mute.
    Restul e poveste,can-can si manipulare la adresa spalatilor pe creier care nu judeca/nu gandesc, in frunte cu politrucii din gashca PSD+UNPR+ALDE.
    • +89 (89 voturi)    
      Legea Dragnea (Marţi, 16 februarie 2016, 11:57)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Când au votat cu amândouă mâinile legea lui Dragnea, nu era niciun grav atentat la libertatea de exprimare.
  • +101 (101 voturi)    
    Incredibil! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:04)

    mistydo [utilizator]

    Doar în Romania este posibil ca al doilea om in stat să se preteze la manipulari incredibile, făra să spună nimic despre cadrul legal al afacerii. Se pretează a face pe avocatul unui CRIMINAL! Știe perfect ce putere are ANTENELE în imediata campanie electorală!
    • +42 (42 voturi)    
      La rascruce (Marţi, 16 februarie 2016, 12:32)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui mistydo

      Parlamentarii nu vor putea opri executarea silita pe cai legale. Ce fac ei acum e sa ameninte cu incetarea sustinerii guvernului. Ciolos a mai facut compromisuri in scopul castigarii unei sustineri in parlament. Ce va face acum?

      Un lucru la fel de grav e manipularea opiniei publice prin politicieni cu functii cheie. Daca executarea silita va esua sau va fi amanata, Antena 3 va castiga considerabil in imagine si sustinere populara. Asta va face putin probabila o reluare a procedurii de executare silita mult timp de acum incolo. Daca executarea se va produce, cea care va castiga in imagine va fi justitia si guvernul actual.

      Intocmai ca un tratament cu antibiotice, trebuie actionat cu hotarare impotriva coruptiei, fara intreruperea dozei de medicament, astfel se risca o revenire a infectiei in forta si mai mare.

      Oamenii trebuie sa stie ca Antena 3 va continua sa existe, marele scandal e cauzat de faptul ca ii vor fi afectate profiturile. Se intampla doar ca tara isi ia banii furati inapoi.
      • 0 (0 voturi)    
        Si ce daca? (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:36)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui adro

        "Parlamentarii nu vor putea opri executarea silita pe cai legale" - perfect adevarat, dar irelevant.
        De cand ii pasa pedesereului de legalitate?
        Sau stapanilor lor de la Kremlin?
        Oricum decizia a iesit cu un an jumatate in urma, se aplica foarte tarziu!
  • +72 (72 voturi)    
    Așa, strângeți-vă toți care sunteți idioți (Marţi, 16 februarie 2016, 11:06)

    Wasile [utilizator]

    Ca să știm pe cine nu mai votăm.
    • +61 (61 voturi)    
      Sa vina Ciolos (Marţi, 16 februarie 2016, 12:04)

      PintilieDaniel [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Sa vina si Ciolos sa le explice ca legea e pentru toti!
  • +73 (73 voturi)    
    Mda... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:06)

    Lucian P. [utilizator]

    Pai normal ca sar toti sa apere o "televiziune" care ii poate ajuta in toamna ca doar sunt alegeri. Pana una alta, securistul a furat de la poporul roman, nu numai prin cele 60 de mil $ prejuduciu. Da, stim ca voua nu va pasa ca doar ati furat si voi si nu va intereseaza daca statul recupereaza sau nu banii furati ca voi oricum o sa furati tot ce prindeti. Dar pe noi ne intereseaza. Si nu vrem sa ramana si sa plateasca chirie astfel incat statul sa recupereze prejudiciul in 10 ani. E cat se poate de clar si veti vedea si voi mai limpede situatia in toamna cand realitatea o sa va aduca cu picioarele pe pamant. De data asta nu va mai salveaza nici mortii lui dragnea si nici amaratii care is spalati pe creier de toate minciunile debitate de lacheii lui voculescu.
  • +79 (79 voturi)    
    martea neagra... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:06)

    pehash [utilizator]

    Senatul se opune executarii unei decizii judecatoresti finale din 2014?..
  • -82 (86 voturi)    
    presa mea (Marţi, 16 februarie 2016, 11:06)

    Mazeta [utilizator]

    Problema cu Ant3 nu este că minte sau spune adevărul, ci că este profitabilă. Sistemul nu poate accepta decât presă insolventă, deci dependentă.
    • +31 (31 voturi)    
      latrina (Marţi, 16 februarie 2016, 11:58)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      are in comun cu independenta litera "n", si nici pe aia toata.
    • +52 (52 voturi)    
      Se vor chiriasi la stat (Marţi, 16 februarie 2016, 11:59)

      PintilieDaniel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca sunt asa de profitabili de ce nu se instaleaza intr-un sediu mult mai bun care sa nu fie detinut de statul "fascist" ?
    • +37 (37 voturi)    
      dar Vocea Rusiei ? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:02)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tot profitabila cum o stim ? Dl. Putin tot asa sarac si cinstit cum il stim ?
      • 0 (0 voturi)    
        le incurci un pic! (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:38)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        Ion ilici este cel care a lansat deviza cu "sarac dar cinstit", stapanul sau de la Kremlin nu a pretins niciodat ca ar fi sarac.
        iar cinstit?! Asta-i valabil doar pentru slugi, Tzarul federatiei nu are nevoie sa fie cinstit, este de ajuns sa fie PUTERNIC si necrutator!
    • +12 (32 voturi)    
      Mazeta mea (Marţi, 16 februarie 2016, 12:08)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tin sa-ti marturisesc cu deosebita simpatie ca desi toti te umplu de minusuri, eu de fiecare data iti dau plus, cel putin pentru spiritul sardonic si ironia fina a comentariilor tale :)

      Insa aici stim amandoi la fel de bine ca nu profitabilitatea este problema.

      E o decizie definitiva a Fiscului, impusa de o hotarare judecatoreasca irevocabila.

      Ia mai da-i in ma-sa cu trompetele lor, vor gasi un studio pe undeva, nu-ti fa griji.
      • +6 (18 voturi)    
        "nu-ti FACE griji !" (Marţi, 16 februarie 2016, 12:57)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Acolo la scoala de partid ar fi trebuit sa va invete corect ! Raspandaci rusofoni si "ironiile voastre fine"
        • +2 (2 voturi)    
          https://dexonline.ro/definitie/f%C4%83 (Marţi, 16 februarie 2016, 13:33)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui math_2

          1) fă imperativu d. fac.
          • +6 (8 voturi)    
            de fapt (Marţi, 16 februarie 2016, 14:11)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

            Este "nu face"

            Verbul a face este o exceptie, imperativul afirmativ este diferit de imperativul negativ.
            Asadar corect e "fa" si "nu face"

            Dar e un caz greu, nu stiu cati stiu asta.
            • 0 (4 voturi)    
              E ...multe cazuri grele (Marţi, 16 februarie 2016, 14:35)

              math_2 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

              Zi - nu ZICE ; du-te - nu TE DUCE ; coboara - nu cobori ; vino - nu veni ; condu - nu conduce ; taci - nu tacea ; mergi - nu merge ;
              citeste - nu citi (nici nu e nevoie, Antenele ne ofera toata cultura, educatia, informatiile necesare)
    • +31 (31 voturi)    
      Legea e unica (Marţi, 16 februarie 2016, 12:15)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si pentru minciunosi si pentru cei profitabili chiar si pentru mazeta tariceanu (va potriviti in "gandire" si in nume). A chema prim Ministrul unei tari pentru a bloca un proces legal este o rusine si o marturisire clara a coruptiei personajului ce intervine in favoarea unui infractor. E mult mai grav decat ceea ce a facut madalin Voicu si pentru care acum se cere ridicarea imunitatii., Tariceanu demis in regim de urgenta. Dar se pare ca nu avem politicieni ci doar lachei
      • +14 (14 voturi)    
        Pai pentru tariceanu a (Marţi, 16 februarie 2016, 13:32)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        interveni in sprijinul infractorilor este o practica veche. Aminteste-ti de biletelul roz prin care cerea ca Presedintele sa intervina pentru escrocul /prietenul patriciu.
    • +21 (21 voturi)    
      ?! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      1 - antenele sunt unele din cele mai "dependente" televiziuni...
      2 - nu e vorba de televiziune. nimeni nu inchide televiziunea. e vorba de recuperarea unui prejudiciu si de o decizie definitiva a unei instante judecatoresti.
      stiu ca nu explica lucrurile astea pe antene, dar ai internet mai baiatule... da si tu un search pe "goagle"
      • -13 (15 voturi)    
        Corect (Marţi, 16 februarie 2016, 13:13)

        MariaMiron1 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Sunt la fel de dependente ca si celelalte. Prejudiciul a fost deja recuperat, sediile lor sunt in proprietatea statului. Problema legala este ce faci cu chiriasii :). Pana acum statul putea incasa chirii grase de la antene. Le da afara in 5 zile, pune lacatul si tot in pierdere este, nu se inghesuie nimeni sa cumpere cladirile, stai calm, cel putin pana dupa 2-3 termene de licitatie, cand se da jos pretul, conform legii ajunge si 25% din pretul initial, in cel mai bun caz. Pana ar cumpara cineva acolo, ar putea lua bani tot de la antene. Interventia in forta este o idiotenie care da apa la moara celor care urla ca din gura de sarpe" ne inchid, abuz, viol :). Ma intreb de ce mereu statul roman trebuie sa isi dea cu tesla in oua, de ce sa discrediitezi niste hotarari judecatoresti actionand heirupist si cretinoid? Cred ca Gelu Diaconu le-a lasat o mostenire otravita. Prost sa fii sa pui botul la asa ceva. Da apa la moara tuturor care urla: servicii, DNA, binom, justitie sub controlul SRI. Doh, le puteai lua banii in liniste si sa ii dai si afara, nu sa declansezi asa ceva. Nu poti da termen 5 zile, punct. O sa vezi din ce in ce mai multi jurnalisti luand partea celor de la antene, pe buna dreptate. Daca se intoarce roata, pot si si fi jugulati rapid, doar nu crezi ca in Romania ai vreun stat de drept, acum sau pe viitor?
        • +6 (6 voturi)    
          In mod normal (Marţi, 16 februarie 2016, 14:40)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui MariaMiron1

          ...daca nu reusesc sa vanda conform estimarilor, vor lua si alte proprietati sau conturi ale dlui Profesor, marele intelectual roman. Pana vor recupera prejudiciul stabilit.
          Stai linistit, oricat ii vor lua tot ramane cu niste sute de milioane bine ascunse prin familie, firme, off-shore, conturi secrete....
        • +5 (5 voturi)    
          a fost deja recuperat?! (Marţi, 16 februarie 2016, 14:40)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui MariaMiron1

          serios?! vreau sa vad ceva care sa ateste spusele tale!
          termenul de evacuare a fost cam de 1 an si jumatate NU 5 zile "punct" parca te lauzi ca esti atotstiutori si stii tu cum de statul si-a recuperat prejudiciul... dar nu stii ca hotararea adefinitiva de evacuare a antenelor are peste 1 an...

          care jurlalista iau partea antenelor?! a?
          tot ce se intampla acum (tariceanu, antenele etc) este un ATAC la INDEPENDENTA JUSTITIEI !!!
          ei au niste hotarari judecatoresti pe baza carora evacueaza sediul antenelor.
          orice incercare de a impiedica acest lucru, de a instiga, calomnia etc este un atac la adreesa justitiei!

          PS: da romania nu este (inca ) un stat de drept... si pentru asta tin sa "multumesc" lui gadea, badea, tariceanu si psdului...
    • +2 (2 voturi)    
      latrina 3.. (Marţi, 16 februarie 2016, 18:06)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ..are pierderi foarte mari.. unde e profitul;!?!? Cauta pe net sa vezi ce profit are latrina3 si apoi vorbeste, mujicule!
  • +56 (56 voturi)    
    uite si la asta (Marţi, 16 februarie 2016, 11:09)

    kostel [utilizator]

    de ce nu faci si sedinta extraordinara si pentru "un grav atentat la adresa libertatii de exprimare" a romanilor care au votat in proportie de aproximativ 85-90% sa avem un parlament doar cu 300 de trantori. Si votul asta a fost acum mai bine de 8 ani. marlane
  • +63 (63 voturi)    
    Ce sa zic (Marţi, 16 februarie 2016, 11:11)

    Je__ [utilizator]

    Tariceanu apara hotii!!!

    Antenstii nu au decat sa inchirieze alt spatiu. Nu-i opreste nimeni. S-a terminat cu gratuitatile.
    Stirea ar trebui sa fie: ANTENELE au emis pe banii contribuabilor in ultimele 6 luni.

    ANAF sa-si faca treaba! PUNCT!
  • +40 (40 voturi)    
    Bv bv (Marţi, 16 februarie 2016, 11:12)

    pi5 [utilizator]

    Sa stim si noi cum ne 'raliem' la alegeri...pe cin' sa nu votam.
  • +48 (48 voturi)    
    bataie de joc (Marţi, 16 februarie 2016, 11:12)

    andimi [utilizator]

    Chiar nu se mai poate cu astia, ar trebui sa iesim in strada din nou, sa le aratam ca asa nu mai merge. Ei chiar nu au inteles nimic din reactia Colectiv!
  • +37 (37 voturi)    
    unde mai pot bate campii, (Marţi, 16 februarie 2016, 11:13)

    scepticu [utilizator]

    bietii politicieni.
    Cine ne mai spala creierele?
    Daca , doamne fereste, incepem sa gandim singuri?
    Adica are dreptate,don Taric- e groasa frate!
  • -42 (50 voturi)    
    ce credeati frumosilor liberi (Marţi, 16 februarie 2016, 11:13)

    xanti [utilizator]

    Roata se intoarce.
    Ia sa vedeti voi cu antena 3 va emite in continuare tot de acolo de unde emite acum.
    Si dupa alegeri,la vot PSD,UNPR si mai ales ALDE vom lua caimacul si vom fi liberi.
    Cred ca ANAF,DNA,Ciolos si Klaus au frisoane.
    • +24 (24 voturi)    
      Sa inteleg ca daca psd castiga (Marţi, 16 februarie 2016, 12:17)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      DNA, ANAF si alte institutii ale statului vor fi in slujba partidului ? Iata cel mai bun argument sa nu votam psd, unpr, alde si alte gasti de infractori.
    • +18 (18 voturi)    
      wow... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      daca se intampla ce zici tu o sa fim la fel de liberi ca pe vremea lui stalin!
      • +1 (1 vot)    
        ai inteles gresit! (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:42)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Adeptul Ilici are perfecta dreptate, daca pedesereul castiga iarasi alegerile, NOI vom fi ca pe vremea lui iosif Visarionovici, va fi foarte rau!
        Dar el vorbea de "noi" in sensul d enoi, pedeseristii, noi, hotii, noi, agentii Maskwei - pentru acestia va fi foarte bine!
    • +3 (3 voturi)    
      Esti amuzant, de-a dreptul... (Marţi, 16 februarie 2016, 18:10)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asta chiar mi-a placut" "si vom fi liberi" :-))))
  • +43 (43 voturi)    
    Gloves off (Marţi, 16 februarie 2016, 11:14)

    averageJoe [utilizator]

    La fel cum teroristii se folosesc de libertatile democratice pentru a-si duce la capat atentatele, asa si exponatul Tariceanu foloseste aceste pseudo argumente pentru a salva singura lui speranta de a mai ramane cu capu deasupra apei. Romania e intr-o faza de totul sau nimic de vreo 2-3 ani, pe mai multe fronturi si nu se mai joaca cu manusi. Partea buna e ca acum se vede masura nesimtirii si pentru cei cu vederea mai slaba ;).
    • +13 (13 voturi)    
      O sa dureze cel putin 10 ani si numai daca suntem (Marţi, 16 februarie 2016, 12:24)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui averageJoe

      alaturi de DNA !! Cata vreme nu se iau bunurile "finantatorilor", se continua lupta si mafia (si nu SUA, Bruxelles , soros etc) va conduce incontinuare Romania !!
      Infiintarea acelei agentii pentru recuperari a fost o smecherie a Pontosului pentru amanare pe care (interesati sau din prostie) multi au inghitit-o ! ANAF/nea diaconu nu ne-a spus niciodata ce-i lipseste sa execute barosanii, caci nu-i lipsea nimic !! Dinpotriva ii prisosea presiunea politica !!
  • +43 (43 voturi)    
    Domnu' !!! Domnuuuu'!!! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:14)

    Pseudokinegetikos [utilizator]

    Am primit si eu un ordin de evacuare dintr-o casa achizitionata cam dubios, va rog sa convocati si pentru mine toate camerele superioare, presedintele si primul ministru sa explice la toata lumea de ce trebuie aplicata legea si in cazul meu, poate se rezolva ceva, sunteti ultima mea speranta!!!
  • +42 (42 voturi)    
    Astia traiesc intr-o lume paralela? (Marţi, 16 februarie 2016, 11:15)

    9 mai 1877 [utilizator]

    Romanii o duc cum o duc..adica rau..si ei se preocupa de o televiziune privata care trebuie sa-si gaseasca un sediu nou deoarce sediul actual a fost confiscat de stat in urma unei hotarari legale judecatoresti.

    Nu o sa ma mir, daca se vor folosi bani de la buget ca sa le faca celor de la Antena 3 un sediu nou.

    Nu am nimic cu Antena3 dar sa fim totusi impartiali..nu ii inchide nimeni..daca au bani asa cum pretind cei de la Antena ca sunt pe plus isi permit sa isi inchirieze un alt sediu fara probleme..Dar faptul ca ei induc lumea in eroare si tipa ca vor fi inchisi denota "impartialitatea" lor ca jurnalisti..daca sunt jurnalisti...

    Fac totusi o speculatie, cred ca PSD and Co. s-au alarmat ca raman fara propaganda la alegeri pentru ca Antena nu mai are bani...parerea mea..
  • +42 (44 voturi)    
    A venit Ciolos in Parlament si a vorbit singur! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:16)

    pedepsitorul [utilizator]

    Cu cateva zile in urma a venit Ciolos si nici macar cu prezenta nu l-au onorat! Acum il aduc la raport?

    Oare intervenita aceasta a lui Tariceanu este legala? Pentru ca din cate se cunoaste actiunea ANAF nu este deloc ilegala!
    • +15 (15 voturi)    
      Cand au tinut cont parlamentarii nostri de lege? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:26)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Ei fac legea oricat de speciala ar fi.
      Noi nici macar cu referendumul nu facem nimic pentru ca ei "sunt depozitarii suveranitatii poporului roman"
  • +38 (38 voturi)    
    Am toata intelegerea (Marţi, 16 februarie 2016, 11:20)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    pentru domnii senatori care tremura de frica haitei de la A3. Nu e vina lor. E vina statului roman ca putere suverana, care nu intelege ca o astfel de haita constituie un mare pericol la siguranta nationala.
    Repet ce am zis de multe ori:
    - seful haitei de la A3 e un profesionist desavarsit al manipularii persoanelor cu o pregatire mai slaga si reuseste de minune sa le spele complet creierele. A fost in stare sa darame doua guverne prin mobilizarea fizica a celor fideli lui. Va fi in stare sa darame si actualul Guvern, daca maine primul ministru nu se va lasa intimidat si el.
    • +6 (8 voturi)    
      Constitutia - Art. 2 – Suveranitatea (Marţi, 16 februarie 2016, 12:32)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.

      (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.
      • +7 (9 voturi)    
        dar, dar Tariceanu nu stie... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:44)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        si mai este ceva ceea ce nu intelege Tariceanu:

        - Parlamentul face doar legi

        - in constitutie exista separarea puterilor

        - Parlamentul/Presedintele Senatului nu este mama si tatal romanilor...
      • +2 (2 voturi)    
        inca o data citez pe madama senatoare (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:43)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui ty

        "mai lasati-ma cu Constitutia voastra!"
        • +2 (2 voturi)    
          este Cadana din clanul ALI BABA (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:28)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

          Senatoare E Mult Spus !
  • +6 (10 voturi)    
    pnl tv nu e sustinut de pnl :)) (Marţi, 16 februarie 2016, 11:20)

    robotel corporatel [utilizator]

    ghinion!
  • +46 (46 voturi)    
    E simplu, comunistule! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:20)

    Johanis [utilizator]

    Unui proprietar i se executa un imobil pentru ca furat banii romanilor. nu multi, ci foarte multi, zeci de milioane de euro. Pentru ca imobilul nu mai este al lui contractul de inchiriere inceteaza. chiriasul trebuie sa plece, oricare ar fi el. Daca voiculescu il avea chirias pe tariceanu, tot evacuare se numea. Mai lasati manipularile comuniste, ne-am cam saturat. oricum ce face antena 3 nu este presa, ci propaganda. teama celor care lucreaza acolo (nu-i pot numi jurnalisti) vine din faptul ca nu-i mai angajeaza nimeni, in niciun alt trust.
    Mai mult, s-au poprit si datoriile pe care condamnatul voiculescu le avea de incasat de la gadea si daniel constantin. alta problema, pentru ca datornicii sperau sa fie iertati de tatucul lor. acum acestia trebuei sa plateasca datoriile catre ANAF. Si asta pentru ca banii imprumutati de catre acestia nu erau ai lui voiculescu, ci ai romanilor.
    Simplu!
  • +20 (22 voturi)    
    Caline! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:20)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Scapa cine poate! Caii liberi fara frau, au vandut subsolul Marii Negre.
  • +32 (32 voturi)    
    Dar la furat bani de la Stat puteti asista ? (Marţi, 16 februarie 2016, 11:22)

    Idealistu [utilizator]

    Asa baieti, iesiti la bataie ! E in pericol masina de propaganda si minciuni a celor care au jefuit Romania 20 de ani.
  • -22 (26 voturi)    
    Uite domnule,senatorii sustin (Marţi, 16 februarie 2016, 11:22)

    xrogo [utilizator]

    Antena 3,asta nu e posibil,chiar toti sunt cu Voiculescu?
    • +12 (12 voturi)    
      :) (Marţi, 16 februarie 2016, 12:18)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cei 70 care au raspuns convocarii si au venit azi la lucru, da :)
    • +5 (5 voturi)    
      da (Marţi, 16 februarie 2016, 14:46)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      fiindca fara mizeria numita Antena 3 putini din pseudo-senatorii aia ar mai fi acolo
    • +4 (4 voturi)    
      Vorbesti .. (Marţi, 16 februarie 2016, 16:49)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ..de aceeasi senatori penali care, de fiecare data cand muschii lui Felix au vrut, s-au "infratit" sa-l suspende pe Basescu?

      Aceeasi senatori care si-au dat legi cu dedicatie, ca sa-si faca infractiunile si furturile mai greu de sanctionat?

      Nu se poate domnule, aceeeasi senatori sa tina cu latrinele?... Aceeasi senatori se opun dictaturii basiste care, iata, inca produce efecte devastatoare impotriva democratiei latrinesti.
  • +38 (38 voturi)    
    ... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:23)

    pathfinder [utilizator]

    "Propunerea a fost votata ulterior cu 70 de voturi pentru"
    Astia-s nebuni.
    70 de nebuni.

    Pe de alta parte, Antenele stiau de vreo doi anisori ca trebuie sa se mute.
    Ce-a facut conducerea trustului Intact in directia asta?
  • +28 (28 voturi)    
    Senat (Marţi, 16 februarie 2016, 11:23)

    omidius [utilizator]

    Senat plin de idioti. Cu doar 2 exceptii.
    • +17 (17 voturi)    
      care-s (Marţi, 16 februarie 2016, 12:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui omidius

      exceptiile?
      femeia de serviciu si portarul?
      • +5 (5 voturi)    
        cei doi (Marţi, 16 februarie 2016, 16:57)

        omidius [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Exceptiile sunt cei 2 senatori care au votat impotriva solicitarii lui Tariceanu.
        Deocamdata nu stiu care sunt cei doi.
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Marţi, 16 februarie 2016, 19:40)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui omidius

          cei doi vor deveni paria printre ceilalti senatori, care se dovedesc la fel de hoti ca si securistul de voiculescu.
  • +53 (53 voturi)    
    Numai în România (Marţi, 16 februarie 2016, 11:23)

    maxi rodrigues [utilizator]

    O instituție a statului (Parlamentul) atacă o altă instituție a statului (Justiția), luând apărarea unei companii private (Antena) deținută de un condamnat penal (Voiculescu).
    Mai Kafkian de atât nu se poate! :)))
    • +16 (16 voturi)    
      mai (Marţi, 16 februarie 2016, 12:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      ridicol de ata, chiar ca nu credeam ca poate sa ajunga moliceanu.
      dar imi da sperante, dupa astfel de declaratii.
  • +37 (37 voturi)    
    Codruta, hai cu biletelul roz! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:26)

    Eu sunt Ghitza [utilizator]

    Doar asa scapam de impostorul asta!
    • +12 (12 voturi)    
      Asta a fost primul act de coruptie facut public (Marţi, 16 februarie 2016, 12:17)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Eu sunt Ghitza

      a carui gravitate nu am inteles-o deplin la momentul acela si nici nu exista DNA !!
      Actul de coruptie a fost confirmat si de dna Macovei prin interventia directa a tariceanului la dansa. Pe asta nu pot sa-l iert de cand a eliminat-o pe dna Musca pe motiv ca ar fi colaborat cu secu (desi pnl stia asta de ani de zile) pentru ca era in sondaje, ca ministru al culturii mult peste ambuscat !!
  • +48 (48 voturi)    
    Tăriceanu este un prost. (Marţi, 16 februarie 2016, 11:27)

    asavreau [utilizator]

    Așa cum a făcut cu faimosul bilețel către Băsescu,Tăriceanu recidivează în a face trafic de influență.Dacă nimeni nu-i pune //căpăstru//!Ce treabă are Cioloș cu borfașii care nu-și plătesc datoriile și se cred stăpânii noștri.Tăriceanu are și se vede că intervine în favoarea lor.Trebuie ieșit în stradă,să-i cerem demisia lui Tăriceanu,să nu-i permitem să promoveze hoția, nesimțirea și tupeul de mahala infectă.
    • +6 (6 voturi)    
      Oare Dragnea il sustine? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      doar au ceva alianta. Sau te pomenesti ca-i fiecare cu televiziunea lui.
  • +39 (39 voturi)    
    ce porcarie (Marţi, 16 februarie 2016, 11:28)

    Sorrows [utilizator]

    ce parlament de penali, de borfasi ordinari, de slugi, de viermi.
  • +34 (34 voturi)    
    Tariceanu? (Marţi, 16 februarie 2016, 11:29)

    anonimicus [utilizator]

    Pai parca trebuia dat jos impostorul asta din scaunul de sef al senatului.
    Un oportunist aflat de ani de zile in solda varanului ...
  • +34 (34 voturi)    
    desigur! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:30)

    CRMS [utilizator]

    Mafia evazionistilor si a spagarilor isi apara fratii!
  • +31 (31 voturi)    
    Toti trebuie sa fim EGALI in fata Legii ! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:32)

    Andra99 [utilizator]

    Nu inteleg care este problema senatului in aceasta speta. Cladirile implicate au fost confiscate printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila. Daca badea X sau tanti Y datoreaza bani statului in urma unei hotarari judecatorasti, sunt aruncati in strada, indiferent de varsta sau alte posibilitati. De ce nu sunt toti EGALI in fata Legii ?!??
  • +31 (31 voturi)    
    ar trebui URGENT!!! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:32)

    liviu_ [utilizator]

    organele abilitate de justitie sa se sesizeze pentru acest GRAV atentat la libertatea justitiei!!!
    ma refer evident, la incercarea lui tariceanu de a influenta justitia!
  • +37 (37 voturi)    
    Cum sa (Marţi, 16 februarie 2016, 11:33)

    HDS [utilizator]

    dea prim ministru Romaniei explicatii pentru ca niste laturi sunt luate pe sus pentru ocuparea ilegala a unor imobile? E absurd! Caline! Tu esti un atentat!
  • +41 (41 voturi)    
    Tariceanu, pentru noi, este Voiculescu doi! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:34)

    hotnewsfil [utilizator]

    Mare bandit acest fustangiu imoral, inhaitat cu alt bandit, aflat in puscarie pentru zece ani.
    El (fustangiul) stie bine, dar face pe prostul, ca ANAF nu inchide (intrerupe) transmisia Antenei3 (nici n-ar avea dreptul), aceasta (Antena3) trebuind, insa, sa isi continue transmisiile in alta locatie, sa paraseasca cladirile din care transmite inca, desi stia, din 2014, ca, in urma deciziei tribunalului, cladirile din care Antena3 transmitea au trecut in proprietatea statului.
    Antena3 a avut suficient timp sa se mute in alta locatie, de unde sa isi continue transmisiile.
    Aceasta situatie o stie bine si fustangiul Moliceanu, precum si nerusinatii senatori care s-au alaturat fustangiului, aparand interesele borfasului securist Felix. Toti, o apa si-un pamant!
  • +30 (30 voturi)    
    oare (Marţi, 16 februarie 2016, 11:35)

    Cnut [utilizator]

    cat timp mai vor sa ne sfideze arogantii astia de parlamentari si sa ne creada pe toti niste cretini?
    • +25 (25 voturi)    
      pana iesim (Marţi, 16 februarie 2016, 11:52)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Cnut

      iar in strada
  • +29 (29 voturi)    
    USL-ul ... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:35)

    astronaut [utilizator]

    traieste si izbucneste in forta in frunte cu Tariceanu , un lucru este sigur si drept PREJUDICIUL CAUZAT STATULUI TREBUIE RECUPERAT , Dle Tariceanu dta
    al cui interes servesti din inalta functie de Presedinte al
    senatului Romaniei ?? ANAF a somat societatile respective in luna august se pune intrebarea , DE CE n-ati sarit atunci stimabililor ??
  • +31 (31 voturi)    
    Eu nu inteleg !!! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:36)

    polonyca [utilizator]

    Ce ar mai fi de ....."discutat" aici !!???? Nu exista o sentinta judecatoreasca definitiva ???? Imi scapa mie ceva ??? Ce mai vrea si expiratul asta ????
  • +34 (34 voturi)    
    De cand te asteptam (Marţi, 16 februarie 2016, 11:36)

    Omniprezent [utilizator]

    Dl. Tariceanu de cand asteptam sa iesi cu o prostie mai mare decat tine in evidenta. Asta este Romania lui 2016 si tara in care traim in care un presedinte de senat ii ia apararea unui Mogul care s-a imbogatit pe banii statului (poporului). Ce a facut dl. Ciolos celor de la Antene dl. Tariceanu? Au avut timp 1 an de zile sa reflecte asupra situatiei si sa ia o decizie unde sa se mute...sau ce ei asteptau sa ramana in sediu si sa plateasca 1 leu pe luna chirie? Chiar va bateti joc de noi?
    Ar fii bine sa zburati si dv. din locul pe care il ocupati sau poate va gaseste d-na. Covesi un loc la racoare?
    Se aude d-na. Covesi, cu tot respectul?
    • +5 (5 voturi)    
      hahalera (Marţi, 16 februarie 2016, 14:35)

      ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui Omniprezent

      Recunoscut de prost notoriu printre colegi si amici(Patriciu se mira in public cand "purtatorul de toale" ]ncerca sa exprime ceva), isi continua, fara a fi constient, parada imensei sale prostii< a propos lui nu i-a verificat nimeni inca teza de dostorat? Sapati baieti, sapati, fiindca asta nu e capabil sa articuleye coerent mai mulr de trei propozitii simple! Sa se ia de mana cu celalat taur comunal, dinamovistul puscarias. daca ii este greu, sa se duca acolo si sa ramana cazat si alimentat pe gratis; e mai ieftin decat sa-l tinem pe leafa la clubul parlamentarilor(na, ca era sa scriu puscariasilor)
  • +28 (28 voturi)    
    Bataia de joc a politicului in fata Legii (Marţi, 16 februarie 2016, 11:36)

    purplehaze [utilizator]

    "Gravitatea situatiei"...'atentat la adresa libertatii de exprimare"..."brutala!!!! suprimare a libertatii din Constitutie"..doar .VORBE golite de continut chiar de catre cei care le folosesc. Antenutzele, in special A3, au fost scopul si mijloacele prin care Voiculescu si gashka lui politica au manipulat si manipuleaza din greu romanii ! Furtul DOVEDIT al lui Voiculescu are urmari juridice, asa ca Legea trebuie respectata. Atitudinea "liberalului" Tariceanu nu mai mira pe nimeni, alaturi de alti "zmei" politici certati cu Legea, acesti Alesi imbuibati isi imagineaza ca isi pot bate joc in continuare de Lege si de oamenii de bun simt ca O vor respectata.
    Din 2014 Antenutzele stiau ce va urma, dar bazandu-se pe propte ...POLITICE isi vedeau de treaba.
    AFARA ! RESPECTATI LEGEA ! Puteti emite de unde doriti !
  • +23 (23 voturi)    
    Grav? (Marţi, 16 februarie 2016, 11:37)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Scuipatul e necivilizat si e atentat la bunul simt. Antena 3 asta face - scuipa. Iar un impostor, seful haitei de hoti si complici la furt din Senat, nu are caderea morala sa faca asemenea afirmatii, Politrucul Tariceanu e un jalnic dinozaur politic, traseist carierist si incompetent,
  • +23 (23 voturi)    
    de neinteles (Marţi, 16 februarie 2016, 11:37)

    racing [utilizator]

    pana la urma senatul romaniei "tine" cu statul roman (dat fiind ca se incearca recuperarea unui prejudiciu de catre o autoritate a statului roman pentru statul roman)? sau de fapt "tine" cu o entitate privata a unu grup de interese cumva impotriva statului roman?
  • +26 (26 voturi)    
    Propunere (Marţi, 16 februarie 2016, 11:38)

    florynn [utilizator]

    Propun sa se convoace senatul si Primul ministru de fiecare data cand se face cate o executare silita. Asa vor avea de lucru permanent.
  • +33 (35 voturi)    
    se impune dizolvarea parlamentului (Marţi, 16 februarie 2016, 11:38)

    un domn [utilizator]

    grupurile infractionale asa zis politice preznte in parlament se amesteca intr o chestiune care Nu are legatura cu parlamentul !!!! parlamentul emite legi , NU judeca ce se intampla in societate
    alina gorghiu, P$D pecie, aldie, aceeasi mizerie !!!!
  • +31 (33 voturi)    
    ne intrebam cum se poate vulnerabiliza o tara (Marţi, 16 februarie 2016, 11:39)

    rov [utilizator]

    o mana de infractori ajunsi in parlament sunt mai eficienti decat omuletii verzi...
    Cine-si doreste o noua revolutie in RO ... sa pregateasca si rugul !!
    • +14 (14 voturi)    
      vulnerabilitatea Romaniei (Marţi, 16 februarie 2016, 12:10)

      sur_la_droite [utilizator] i-a raspuns lui rov

      sta de ani de zile in canaliile astea din Parlament. Care dintr-un simblol al democratiei se intoarce intr-un simbol al oligarhiei hotilor. Pe dos. Taman ca la manualul KGB. Rusii nu tre sa faca nimic, o sa le cadem in poala daca nu ne trezim!
  • +29 (29 voturi)    
    dap se pare ca... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:40)

    luciusbv [anonim]

    Si-au trimis antenele sclavul la inaintare.
  • +28 (28 voturi)    
    parlamentar = hot nenorocit (Marţi, 16 februarie 2016, 11:40)

    GeorgeT [utilizator]

    Hoti nenorociti ati supt tot ce se putea in tara asta.
    Mor oamenii pe capete din cauza lipsurilor de tot felul, Toti banii nostrii se duc in buzunarul vostru.
  • +25 (25 voturi)    
    parlamentul (Marţi, 16 februarie 2016, 11:42)

    stef04 [utilizator]

    Oare parlamentul Romaniei contine numai borfasi ?
  • +25 (25 voturi)    
    Pai (Marţi, 16 februarie 2016, 11:44)

    mikeyu [utilizator]

    luati mana din buzunarul altuia, bagati-l in al vostru, si platiti fie chiria pentru alt sediu, fie prejudiciul varanului. Ce atata tevatura?
  • +27 (27 voturi)    
    Tara noastra ca o floare ! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:44)

    math_2 [utilizator]

    Am vazut direct din senat discutiile legate de Antena3. TOATA LUMEA revoltata de tirania organelor, care vor distruga democratia, libertatea de exprimare. cei mai multi regretau inchiderea OTV !!?? care ar fi precedentul periculos pe care l-am acceptat fara sa reactionam !!??

    Aceste discursuri erau in Senatul Romaniei !

    Iar din partea autoritatilor nu am vazut nicio reactie in ultimele 24 de ore. Sa stim si noi: Cine este proprietarul (si de cand), latrinele au platit chirie, s-a discutat despre asta, au clienti pentru a vinde cladirile, vor sa le vanda.... ?

    Suntem vai steaua noastra.
  • +27 (27 voturi)    
    USL-ul .. (Marţi, 16 februarie 2016, 11:46)

    astronaut [utilizator]

    traieste si izbucneste in forta in frunte cu Tariceanu , acuzand ''forte oculte''! un lucru este drept si sigur faptul
    ca PREJUDICIUL CAUZAT STATULUI TREBUIE RECUPERAT ! Dle Tariceanu dta a cui interes servesti din inalta functie de Presedinte al Senatului Romaniei ? Somatia ANAF catre societatile respective e mai veche (august 2015) , se pune intrebarea DE CE n-ati sarit atunci ??
  • +30 (30 voturi)    
    Maximul penibilului (Marţi, 16 februarie 2016, 11:46)

    vladf [utilizator]

    ,,atentat la adresa libertatii de exprimare'' wow!

    Sparg maine BNR-ul, fur cateva sute de milioane si-mi cumpar o cladire, fac televiziune, fac multe altele pe langa si-mi platesc niste bufoni sa ma ridice in slavi, sa urle toata ziua cat de inalt frumos si devreme acsa sunt eu si cat de idioti sunt restul.

    In cele din urma ma prinde statul roman si vrea sa recupereze prejudiciul, dar vai, nu se poate asa ceva, ataca direct la libera exprimare.

    Statul nu ingradeste cu nimic libera exprimare, fiecare se exprima liber cum vrea si de unde vrea si mai ales cum poate. Din piata Universitatii sau din resedinta de vacanta aflata in Delta Dunarii (vezi Vantu).
    Pe facebook, la tv. sau in ziare, vezi campania lui neguita platita ca si publicitate catre hotnews.

    Dragnea a incercat sa ingradeasca libera exprimare, dar pentru asta nu a fost convocat plenul senatului.
  • +39 (39 voturi)    
    Plangere penala impotriva lui Tariceanu (Marţi, 16 februarie 2016, 11:47)

    vindicomvs [utilizator]

    Pentru instigare la nesupunere, dezordine şi nerespectarea legilor.

    Din pacate sunt prea departe acum ca sa pot face asta,
  • +32 (32 voturi)    
    Abuz? După 2 ani?! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:48)

    SKBjull [utilizator]

    Tăriceanu nu știe nici acum de ce a plecat Ponta.

    Sper să afle. La fel cum sper să afle Gâdea ce înseamnă vocea adevărată a străzii.

    Exact 4 luni. Atât a durat până au început din nou să ne scuipe în față.
  • +24 (24 voturi)    
    Circ (Marţi, 16 februarie 2016, 11:49)

    ICosmin [utilizator]

    Si un nou atentat la statul de drept.
    Deci executarea unui datornic a statului e problema parlamentara? Mai ales cand stiau din 2014 ca vor fi evacuati?
    Hai, faceti plata, cu investitii vestice si cu scut american nu mai faceti cum vreti voi!
  • +24 (26 voturi)    
    Gunoaiele incep sa fermenteze.... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:50)

    Andradda [utilizator]

    ..ramane de vazut care pe care!?
    Ciolos se duce in senat sau unde s-o duce, iar noi ne vom lamuri, maine, daca avem un premier sau avem tot o sluga in fruntea guvernului!
    • +22 (22 voturi)    
      In Strada sa Obtinem dizolvarea (Marţi, 16 februarie 2016, 12:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Parlamentului; DNA si ANAF functioneaza normal, Motocicleanu..pe dos !!!!
  • +23 (23 voturi)    
    TOATE PARTIDELE ACEEASI MIZERIE (Marţi, 16 februarie 2016, 11:50)

    mocri [utilizator]

    Deci cand e vorba de hotarare judecatoreasca definitiva, asistam uluiti cum mizeriile astea intervin partinitor. Nu-mi vine sa cred. Rusine acestor gunoaie si aveti grija fratilor cum votati...putem in curand sa-i schimbam pe toti!!!
  • +22 (22 voturi)    
    Adesgo (Marţi, 16 februarie 2016, 11:51)

    NoAseMa [utilizator]

    Phii, auzi la el, forte oculte!
    Doamne, nu mai scapam odata de reclama asta ambulanta la ciorapi sintetici.
  • +21 (21 voturi)    
    Adica totul e un abuz? (Marţi, 16 februarie 2016, 11:51)

    Andradda [utilizator]

    Fratilor, intrati peste ei si scoateti-i afara din parlament, pe toti, daca vreti sa salvati Romania!
  • +25 (25 voturi)    
    Nimeni nu e mai presus de lege (Marţi, 16 februarie 2016, 11:51)

    adro [utilizator]

    Ce ironie! Exact un sustinator al legii anti-defaimare care a atentat la libertatea de exprimare este astazi, dupa doar cateva ziile, un vajnic aparator al acestei libertati. Chiar ne place circul intr-un asemenea hal?
  • +21 (21 voturi)    
    Daca Ciolos cade (Marţi, 16 februarie 2016, 11:53)

    sur_la_droite [utilizator]

    Daca Ciolos cade pe filiera Antena 3, atunci cu orice partid ar candida, castiga alegerile :)

    This is how I would play it :)

    Cata mizerie in tara asta, si cum se agata cu ghearele ei murdare sub unghii!

    Ma uit si pe la altii si e greu de vazut atata ticalosie la un loc. Sunt cumva sceptic ca democratia in Ro poate produce si altceva decat spectacolul asta imund.

    Se pare (Cu Klaus ales etc) ca totusi ar putea exista o masa critica acum cu generatia Y.

    Hai baieti sa-i basculam!
    • +8 (10 voturi)    
      Daca se vor face alegeri in doua tururi (Marţi, 16 februarie 2016, 12:11)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui sur_la_droite

      coalitia mafiota va trece la planul B caci nu-si vor mai putea imparti ciolanul devenit prea mic pentru foamea lor !
      Si asta ar putea fi un scenariu dar noi unde suntem ?!
    • +16 (16 voturi)    
      Ciolos trebuie sa lase ANAF sa-si faca treaba (Marţi, 16 februarie 2016, 12:11)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui sur_la_droite

      nimic mai mult . Atita le trebuie.

      Sa vedem daca trifermentii din parlament au tupeu sa-l dea jos.
      Urmeaza COLECTIV 2 insa de data asta trebuie curatat parlamentului de jeguri si lasati doar 300 bucati ca si asa vine curatenia de primavara
  • -29 (31 voturi)    
    libertatea presei... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:55)

    demaGOGU [utilizator]

    ...a fost unul dintre criteriile "politice" de aderare la UE

    acum, cand se inchid televiziuni la propriu! onor Consiliul Europei si/sau Comisia UE au ceva de spus?
    • +18 (18 voturi)    
      Recuperarea unui sediu dobandit prin (Marţi, 16 februarie 2016, 12:18)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Infractiune nu e "inchidere de televiziune".
    • +5 (5 voturi)    
      pai nu "inchide televiziunea"! (Marţi, 16 februarie 2016, 13:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Are dreptul sa emita cat vrea ea! Doar ca trebuie sa-si mute sediul in alta parte!
    • +5 (5 voturi)    
      mda (Marţi, 16 februarie 2016, 13:36)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu inchide nimeni nicio televiziune mai nebunule,

      ci antenele trebuie sa se MUTE din cladirile statului, ca statul sa le valorifice si sa recupereze din gaura facuta de varanul no.1

      mirceo, tu esti ?
  • +28 (28 voturi)    
    Doamne! cata manipulare... (Marţi, 16 februarie 2016, 11:57)

    mihai23 [utilizator]

    Omul asta ar trebui sa dispara din Senat,De doi ani de zile ,din 2014 televiziunile astea nu si-au gasit un sediu unde sa se mute????N-au bani sa plateasca o chirie undeva??Astia vorbesc de excese, derapaje, forte oculte ,cand se vede de la o posta ca apara pe unii care ii spala seara de seara iar de recuperat prejudiciul de 60 mil de euro nu-i doare.Tara Romania e confiscata la varf de jigodii, iar romanii pleaca cu milioanele..:(
  • +23 (23 voturi)    
    Adio, PNL! (Marţi, 16 februarie 2016, 11:59)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Sta-v-ar Parlamentul in gât!
  • +18 (18 voturi)    
    vreau libertate!! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:02)

    Codruta N [utilizator]

    Vreau shi io sa nu-mi platesc impozitele, sa nu platesc chiria samd... De preferat, chiria pe care sa NU o platesc sa fie chiar pe vreuna din proprietatile lu' Tariceanu! :P

    Daca ma gandesc bine, sa nu-mi platesc impozitele ar fi chiar ceva f. benefic pentru societate: n-ar mai avea din ce sa-si ia salariul palavramentari senili precum acesta! >:
  • +23 (25 voturi)    
    mizerii ramase (Marţi, 16 februarie 2016, 12:02)

    holx [utilizator]

    Nu s-au curatat toate mizeriile din senat/parlament etc acum 4 luni cand s-a iesit in strada. Trebuie sa le reamintim ca existam? eu sunt gata!
    • +17 (19 voturi)    
      diseara la Universitate-Jos Parlamentul (Marţi, 16 februarie 2016, 12:10)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui holx

      in 3 zile ii dam jos; la anticipate sa se inscrie Parlamentari NU din partidele politice ci Oameni Normali !!!
      • -7 (11 voturi)    
        Adica Parlament de Tehnocrati? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:57)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Alta iesire in strada platita de unii? Ati vazut cine a profitat de iesirea voastra: dupa ce a fost demis Monta, nu a mai iesit nimeni si au pus pe ce tehnocrati au vrut ei. La fel va fi si acum. Daca nu mergeti in Diaspora, va agitati degeaba in tara voastra.
        • +4 (4 voturi)    
          platiti? (Marţi, 16 februarie 2016, 14:27)

          ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          Pai sa ai tu, Miky, toata viata ta, atatia bani cat o sa iau eu ca sa fiu in Piata Universitatii! Poate vii si tu ca sa primesti ce-a primit latraul Gusa, mai acu cativa ani!
  • +22 (22 voturi)    
    Suntem sau nu suntem... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:02)

    luptator_din_munti [utilizator]

    ... un popor surdo-mut?
  • +15 (15 voturi)    
    astia reprezinta vointa poporului? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:08)

    jaz [utilizator]

    incredibil !
  • -26 (28 voturi)    
    Probleme? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:11)

    Gigi Kent [utilizator]

    In orice tara normala chiriasul actual are drept de preemptiune la incheierea unui nou contract de inchiriere sau de vanzare. Aceasta optiune nu a fost oferita. 5 zile pentru a evacua o institutie de presa atat de mare nu este un termen rezonabil. Decat daca incerci sa faci rau in mod intentionat.

    Mi se rupe in paispe' de opiniile bizonilor basisti care se bucura doar pentru ca urasc un post care nu l-a pupat in fund pe Basescu si mai are si o audienta uriasa.

    Aici nu e vorba despre cine pe cine sprijina, ce partid, ce alianta. Aici eu un abuz inimaginabil. Apropo daca esti de dreapta in principiu pui cetatenii, organizatiile private etc. inaintea statului. Deci nu ai impresia ca rolul Parlamentului, al parlamentarilor este sa acopere sau sa sprijine abuzurile altor institutii alte statului ci dimpotriva. Dar este stiut ca bizonii basisti, sub aparenta sprijinirii democratiei si libertatilor cetatenesti sunt de fapt niste comunisti ordinari in marea lor majoritate.

    Unde sunt aia de acum doua zile cu "vai, ne ingradeste Dragnea libertatea de exprimare" (apropo si Antenele au avut o pozitie critica relativ la aceasta lege). Acum s-au transformat in "ce bine ca se afecteaza libertatea de exprimare, libertatea presei!"?
    • +10 (10 voturi)    
      frauda (Marţi, 16 februarie 2016, 12:37)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Chiriasul nu are niciun drept daca exista o intelegere frauduloasa.
    • +3 (3 voturi)    
      Din ce traiesc mai bine televiziunile? Din SCANDAL (Marţi, 16 februarie 2016, 12:49)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cand la chestia asta pune umarul ditamai SENATUL (vezi cata nevoie avem de doua camere?) succesul e garantat. Ce zici vor continua victimizarea? Se vor muta intr-un colt de strada, o casa parasita sau intr-un garaj . . .
      • -6 (6 voturi)    
        Pai vor continua... (Marţi, 16 februarie 2016, 13:58)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Norma ca vor continua. Pentru ca au dreptate. Studiurile alea chiar arata bine. Si pentru ca le aduce rating. De ce nu ar continua sa se victimzeze?
        • +6 (6 voturi)    
          Mai au 4 zile sa-si mute jucariile (Marţi, 16 februarie 2016, 15:02)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Normal la expirarea timpului ANAF sigileaza intrarile indiferent daca sau mutat sau nu. Ce zici ce au hotarat se muta sau astepta sigilarea. Dupa ce zic se pare ca sunt hotarati sa astepte sigilarea.
    • +3 (3 voturi)    
      rau intentionat (Marţi, 16 februarie 2016, 12:55)

      camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      esti ..la fel ca si latrina..ei nu au avut 5 zile ci 500 de zile ca sa se mute. Ei nu sunt chirasi de buna credinta wtf??..latrina3= varanul, suntem toti orbi sau ce? evident ca persoana juridica a3 are in spate ca si proprietar persoana fizica felix, asa mergi si incearca sa speli pe altcineva pe creier, aici nu prea ai sanse.
      Ia zi bai kent..cand tu stii bine ce mincinuni si mizerii se varsa din gaura ai de venin ti-ar placea sa fie copiii tai (daca ai) parte a "pulimii" si sa inghita tot ce le serveste latrina? nu cred.
      • -6 (6 voturi)    
        ??? (Marţi, 16 februarie 2016, 13:57)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui camasa_neagra_la_gat

        Felix in sus, Felix in jos ...

        Li s-a cerut chirie si nu au platit?
        Li s-a oferit spre vanzare sediul si nu l-au cumparat?

        Atunci de unde evacuarea asta in 5 zile?

        E acelasi sistem securisto-bolsevic prin care sunt adusi unii cu catuse la DNA inainte de a fi citati si invitati sa se prezinte singuri. De ce? Pentru ca nu exista nici un respect din partea unor institutii ale statului pentru cetateni, organizatii private samd.

        Faptul ca nu iti convine tie ce se spune acolo inseamna ca poti schimba canalul nicidecum ca institutii alte statului pot comite abuzuri.
        • +2 (4 voturi)    
          evacuarea-obligatorie (Marţi, 16 februarie 2016, 15:47)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          mai Kent, io inteleg ca tu vrei favoruri dar piata in democratie nu funtioneaza ca la iliescu...
          Imobilul se evacueaza, se pune la vanzare LIBER si GOL si fiecare e liber sa participa la licitatie...il ia ala care da mai mult.

          E asa greu de priceput?
          • -4 (4 voturi)    
            Mai citeste... (Marţi, 16 februarie 2016, 17:02)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui neurino

            Inainte de a debita prostii nu strica sa te informezi. Zic!

            http://legeaz.net/dictionar-juridic/dreptul-de-preemptiune
            • +1 (1 vot)    
              analfabetul functional (Miercuri, 17 februarie 2016, 13:55)

              neurino [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              mai tati, io iti propun ca, inainte de a da referinte din ceva (orice) sa citesti (si sa intelegi de preferinta) macar ce citezi.
              "Dreptul de preempţiune conferă preferinţă unei persoane numită preemptor la cumpărarea unui bun, la preţ egal, atunci când proprietarul acestuia îl vinde'. De exemplu, dreptul de preempţiune al chiriaşului la cumpărarea apartamentului pe care l-a închiriat.".

              In cazul de fatza, avem un proprietar condamnat definitiv si bun de plata la o suma x. Deci, tot ce spui tu mai sus, e fix-pix, out of the topic.
    • +2 (4 voturi)    
      mda (Marţi, 16 februarie 2016, 13:38)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      mai nebunule, antenele trebuiau sa se mute din 2014, de cand a fost condamnat varanul si pus sechestru pe proprietati

      cine i-a oprit ?
      • -8 (8 voturi)    
        Sa mi te adresezi... (Marţi, 16 februarie 2016, 13:53)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Cand vei stii diferenta dintre proprietar si chirias. A fost condamnat (confiscate bunurile) proprietarul, nu chiriasul.
        • +5 (5 voturi)    
          auzi , spune mi de CRESCENT (Marţi, 16 februarie 2016, 14:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          propriatru de care spui tu este un Infractor National !
        • +3 (5 voturi)    
          proprietarul vs. chiriasul (Marţi, 16 februarie 2016, 15:45)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          mai kent, daca proprietarul meu e condamnat si instanta hotaraste ca prejudiciul sa fie recuperat prin vanzarea imobilului, eu, chiriasul, am un numar f. limitat de zile in care sa evacuez casa. Simplu.

          Orice bun pe numele condamanului e bun de vanzare iar eu chiriasul nu am decat sa imi fac bagajele si sa plec (sau sa cumpar lucrurile daca ma tine buzunarului).
          • -7 (7 voturi)    
            Alta aiureala.... (Marţi, 16 februarie 2016, 17:05)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui neurino

            Instanta nu a dispus recuperarea prejudiciului prin vanzarea imobilului la fel cum nu a dispus evacuarea chiriasului. A dispus confiscarea pana la recuperarea prejudiciului. Cladirile alea ar putea foarte bine sa fie folosite de institutiile statului

            Nu ti-e jena sa scrii fara sa ai habar despre ce este vorba?
            • +1 (1 vot)    
              pe banii altuia (Miercuri, 17 februarie 2016, 13:51)

              neurino [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              mai kent...statul, prin ANAF, vrea sa le vanda. Punct.
              Nu dispui tu, televiziunea lui peste sarat, ce face staulsi cum isi recupereaza prejudiciu...io te inteleg ca iti primesti aia 50 de lei, dar da-le mai si tu un poct sa schimbati naibii placa..nu dispui tu, pe banii altuia.
              Chiar nu ai nici un neuron functional...ca jena si rusine, nu ai de la mama natura.
  • +15 (15 voturi)    
    notificare (Marţi, 16 februarie 2016, 12:16)

    holx [utilizator]

    sa le dam noi, poporul, o notificare celor din senat si parlament ca au 5 zile la dispozitie sa evacueze si sa ii convocam NOI pentru explicatii!
  • +11 (11 voturi)    
    ... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:17)

    7cats [utilizator]

    E televiziunea lor!!!
    Normal!!!
  • +14 (14 voturi)    
    Dar cetateanul? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:18)

    vodatepes [utilizator]

    De ce nu se sesizeaza domni politruci cand ANAF blocheaza conturile cetatenilor simpli pentru niste sume modice. Te trezesti ca iti blocheaza cadrul de salari sau iti au bani din cont fara avertizare. Cetateanul nu mai poate folosi proprii bani. Au schimbat sefi de la ANAF dar mentalitatile angajatilor nu. Se mobilizeaza lumea pentru A3 dar pentru simplu cetatean nimeni nu misca un deget.
  • +20 (22 voturi)    
    sentinta din 2014 (Marţi, 16 februarie 2016, 12:19)

    FPop2013 [utilizator]

    Sentinta e din 2014 iar acum suntem in 2016. Cine invoca abuz e ori prost ca noaptea, ori postac platit de gasca lui voiculescu. Sentinta definitiva din 2014. Punct.
  • +23 (25 voturi)    
    Nr 2 in stat impotriva statului insusi! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:20)

    razcon [utilizator]

    Numai in Romania e posibil ca un asemenea nimic de om sa faca front comun in parlamentul tarii cu hotii ca sa opreasca aplicarea legii!!!! Cum sa califici ATENTAT aplicarea unei legi de catre o instutie publica?
    Cat de ordinar sa fii sa faci asa ceva?

    Minciunile si manipularea continua de la tv pana in parlament, de ce sa ne mai miram ca nu isi revine tara asta de mai bine de 25 daca cei fara informatie si minte ajung sa fie condusi de dresori ca Tariceanu!

    Abominabil!
  • +18 (18 voturi)    
    Presedintele Senatului impotriva statului roman ! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:27)

    andreesanu [utilizator]

    Cine dracul a mai vazut presedinte de senat sa opreasca la executare o hotarire judecatoreasca definitiva ???.Exista sau nu o libertate a justitiei ?,neamestecul politic in actul de justitie este real ?
    Unde-i atentatul ???,cine atenteaza la libertatea justitiei ???,pe ce lume traiesti Taricene ???.
    Romani ati fost chemati la referendum sa dati jos presedintele tarii !!!,daca nu va place ce face Tariceanu
    iesiti in strada pentru demiterea acestei slugi a lui Voiculescu .
  • +17 (17 voturi)    
    liberali vechi (Marţi, 16 februarie 2016, 12:29)

    Razvan_M [utilizator]

    Taricelu este liberal cu state vechi - a se intelege ce inseamna liberalii la noi. D-aia talharii astia s-au inteles atat de bine cu mafiotii pesedisti.
  • +15 (17 voturi)    
    bravo hotilor (Marţi, 16 februarie 2016, 12:35)

    /./ [utilizator]

    Un lucru e clar, oamenii normali la cap nu mai pot vota PSD, PNL, ALDE , UDMR si lista poate continua.
    • -8 (10 voturi)    
      Adica pot vota PMP-ul lui Udrea si Basescu (Marţi, 16 februarie 2016, 12:55)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Iar incepe Udrea sa plateasca postaci? A fost prinsa o data, mai incearca din nou poate acum nu este prinsa?
      • +1 (1 vot)    
        Voteaza pe cine vrei tu, (Marţi, 16 februarie 2016, 18:49)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        care-i problema ta?
        Aaaa, nu poti vota decat in rusia, mda, ai si tu dreptate
  • +8 (8 voturi)    
    Nu se vrea dreptate in tara ! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:45)

    dududu [utilizator]

    Vedeti cum se coaguleaza in jurul infractorului, cei care ne conduc?Ati vazut vre-un om cu capul pe umeri sa ia apararea unui infractor ?
    Exista profetia ca vor veni vremuri cind minciuna ,furtul si coruptia sunt ridicate la rang de stat, iar oamenii de rind ii idolatrizeaza pe acestia .Deschideti-va ochii dragi oameni , si nu mai sustineti asemenea specimene !!
  • +10 (10 voturi)    
    Javrelor! (Marţi, 16 februarie 2016, 12:49)

    SpiruHaret [utilizator]

    Ba, javrelor care sunteti! De ce nu l-ati chemat pe ministrul (ne)sanatatii din Romania , sa-l intrebati de ce ne mor copiii prin spitale ?? De ce nu i-ati chemat pe ministrii de finante sa-i intrebati de ce nu executa activele lui Voiculescu ptr recuperarea datoriilor? Pentru ca sunteti niste n...i si nu va intereseaza decat imbuibarea personala?
    Daca-i cereti lui Ciolos sa schimbe ceva sau ii vorbiti pe un ton mai ridicat , va daram Parlamentul pana la temelie, piatra cu piatra!
    De-acum incolo va trebui sa mergeti in varful picioarele, javrelor, ca ne-am saturat de voi si de sleahta voastra de nesimtiti !!
  • +8 (10 voturi)    
    ma bucur cand... (Marţi, 16 februarie 2016, 12:50)

    ..13 [utilizator]

    1. Imi imaginez ca de maine-poimaine nu o sa mai emita de acolo ..

    2. Imi imaginez ca o perioada o sa fie liniste din directia latrinelor

    3. La toamna, cel mai tarziu in dec. 2016 nu cred ca o sa mai avem Tariceanu - Sef de Senat.

    Cum trece timpul si cum o sa il uitam pe imbecilul acesta periculos in draci!
  • +10 (10 voturi)    
    TERICEANU (Marţi, 16 februarie 2016, 12:51)

    CarmelaSisu [anonim]

    nu postul se inchide ci statul recupereaza prejudiciul iar daca cei de la antene incita la manifestari de strada ar fi o gresala vezi ce sa intimplat dupa incendiul de la colectiv averizarea este valabila si sau mai ales in cazul lui tericianu si a intregului parlament acum n u ne vom opri decit cind va vom da afara din viata politica si veti ramine si fara acele nesimtite pensii deci atentie mare mare mare
  • +7 (9 voturi)    
    oare se va sesiza CSM-ul? (Marţi, 16 februarie 2016, 12:54)

    ..13 [utilizator]

    sau este prea ocupat cu alte probleme?

    O amenda corespunzatoare tuturor senatorilor care au agreat aceasta propunere venita de Tariceanu _ Spitalul 9 cred ca ar fi o lectie bine -venita.
  • -7 (15 voturi)    
    Libertatea de exprimare, dar doar pentru unii (Marţi, 16 februarie 2016, 12:55)

    Miky60 [utilizator]

    Saptamana trecuta tipau toti bloggerii, toate ambasadele, B1, Realitatea, Pro TV-ul ca este periclitata "libertatea de exprimare" ca aparuse legea defaimarii si erau penalizati cei care se luau de nationalitatea, religia, culoarea altuia. Acum, cand este pusa in pericol emisia unui post de stiri (mai prost, mai subiectiv, mai dezinformativ) acei care era indignati tac malc. Pai acum de ce? Sau este "libertatea de exprimare" numai cand le convine lor?
    • +6 (6 voturi)    
      Intelege !! (Marţi, 16 februarie 2016, 13:16)

      sirb [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Chiar nu poti sa intelegi ca nu inchide nimeni postul Antena 3?? ! Sunt liberi sa se exprime oriunde isi inchiriaza alt sediu ! De aceea toti ceilalti ,,tac malc " cum zici tu ! , pentru ca nu este pusa in pericol emisia unui post de stiri asa cum va face ei sa credeti , ci doar li se confisca sediul de unde transmit pentru ca este un bun furat de patronul postului tv.
      • -6 (6 voturi)    
        Pai... (Marţi, 16 februarie 2016, 13:42)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui sirb

        Nici pe tine nu te "inchidea" nimeni. Doar iti luai o amenda ...
    • +5 (5 voturi)    
      Latrina 3 are X amenzi CNA si le ignora (Marţi, 16 februarie 2016, 13:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      nu punem egal cu Digi sau Pro
    • +4 (4 voturi)    
      legea defaimarii vs. sediul unei televiziuni (Marţi, 16 februarie 2016, 15:31)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      mai miky, daca tu nu faci diferenta intre o lege care iti limiteaza numarul de cuvinte si mai ales calitatea lor si vinderea/luarea unei cladiri (care intamplator e sediu de televiziune) e grav.

      Antena 3 poate sa emita in continuare,in cort..asa cum a facut-o Realitatea (sau Romania TV....e egal)- ei trebuie sa evacueze o CLADIRE care mai apoi e pusa la varnzare (daca au bani s-o cumpere n-au decat, scoata banul, platesc la ANAF si gata).
      Simplu.
    • +1 (1 vot)    
      aberezi (Marţi, 16 februarie 2016, 16:43)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      daca se voia inchiderea latrinei existau nenumarate motive si CNA-ul era indreptatit sa le ridice licenta(cum s-a intamplat si cu OTV-ul si cum ar trebui sa se intampla si cu cealalta mizerie RTV)
      Numai ca acum li se cere politicos sa-si ia catrafusele dupa un an si ceva de la sentinta deci nu vad nici-un atac la libertatea de exprimare.
      PS daca era sa ne luam dupa legea sinistrului de Dragnea jumatate din tampeniile scoase pa gura de Gadea ar fi trebuti inlocuite cu -Biiip-
  • +13 (13 voturi)    
    prea puţin (Marţi, 16 februarie 2016, 13:01)

    silviust [utilizator]

    Situaţia este foarte gravă, convocarea lui Cioloş nu este de ajuns. Cred că trebuie demarate imediat procedurile pentru suspendarea lui Băsescu.
    • 0 (0 voturi)    
      asta e de times new roman (Marţi, 16 februarie 2016, 16:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui silviust

      ++++++
  • +6 (6 voturi)    
    Încep să-i dau dreptate familiei arhitectei. (Marţi, 16 februarie 2016, 13:11)

    asavreau [utilizator]

    Familia arhitectei care a proiectat Palatul Parlamentului are niște pretenții care mi se păreau aberante.Asta până l-am văzut pe borfașul de Tăriceanu ce pretenții are!Petrescu a proiectat și poate nu și-a primit banii corespunzători muncii făcute,dar puturosul de Tăriceanu și amicii lui de la antena 3 ce drepturi au?Dreptul hoțului, să-i rămână ce a furat,că de aceia și-au pus slugi prin toate instituțiile statului.Nu cred-ca Tăriceanu să nu înțeleagă că numai vrem hoți și văd intervenția lui ca o obligație la hoțiile lui Voiculescu justificate mediatic de antena 3.Dacă gândești,averea lui Tăriceanu de unde vine?Că bugetar este de o viață!Nu sa construit încă pușcăria pentru Tăriceanu?
  • +6 (8 voturi)    
    Absurditatea romaneasca (Marţi, 16 februarie 2016, 13:51)

    RRP [utilizator]

    Este inacceptabil ca un om care reprezinta statul de drept sa faca interventii pentru a nu se recupera datorii catre stat. Daca ar fi vorba de oameni de rand (eu, tu, el, ea, etc) n-ar mai iesi Tariceanu sa il puna pe Ciolos sa dea cu subsemnatul. ///.
    Taricene, de ce nu te implici in cazul bebeusilor morti? Asta da actiune pe care ar trebui sa o intreprinzi.!
  • +10 (10 voturi)    
    Ipocrizie (Marţi, 16 februarie 2016, 13:57)

    BDlamunte [utilizator]

    Cat de ipocriti pot fi oamenii astia! Este hotarare judecatoreasca de executare a sentintei, de recuperare a prejudiciului, iar Tariceanu doreste sa nu fie aplicata???? Uau!!! Pai...poftiti la puscarie si D-vs D-le Tariceanu! Este incredibila nerusinarea PSD care face cele mai murdare lucruri folosindu-se de 'scula' ALDE! Nenorocitilor! Ati nenorocit tara asta! Sa va fie rusine si sa intrati la puscarie cu tot cu familii!!!
  • +12 (12 voturi)    
    cand il vedem la puscarie? (Marţi, 16 februarie 2016, 14:03)

    Tritonul [utilizator]

    Individul Tariceanu a scos hotarare de guvern pentru distrugerea Parcului National Defileul Jiului si hotarare de guvern pentru ca impostorii de la Apele Romane, fostii lui colegi, sa poata exploata feudal si distruge raurile. Domeniul public al statului a devenit domeniul unei clici sinistre. De ce acest individ, care a facut un rau astronomic si ireversibil acestei tari, nu este la inchisoare?
  • +12 (12 voturi)    
    Tăriceanu Cretineanu (Marţi, 16 februarie 2016, 14:16)

    Tangoistul [utilizator]

    Rar mi-a fost dat să am o scârbă mai mare față de un politician așa cum am pentru această adevărată nevertebrată. Auzi la el: Abuz! Când abia acum se încearcă punerea în aplicare a unei Hotărâri Judecătorești definitive!
  • +6 (8 voturi)    
    dreptul la libera exprimare vs. recuperarea prejud (Marţi, 16 februarie 2016, 15:28)

    neurino [utilizator]

    eu nu pricep ce treaba are libera exprimare cu recuperea unui prejudiciu.
    Eu is hot si am furat o cladire-insitut (statul) Tot io, l-am vandut si mi-am facut televiziune (as fi fost prostu' satului sa pastrez bunul furat).
    Statul m-o prins, o demostrat ca am furat si acum vrea sa isi recupereze paguba, intrucat lucru furat nu mai exista. Asa ca statul imi ia televiziunea, casa averea si ultimul capat de ata si mi le pune pe piata-si vinde tot pana se ajunge la suma de despagubire.

    Acum ca , servitoarea mea ramane pe drumuri, angajatii de la televiune nu mai au cladire...soarta, ai lucrat pentru un hot, asta e...dar de cand si pana unde este "limitata libera exprimare"???
    Nu de alta dar Badea, gadea si Co. am vazut ca tipa pe toate vocile.
    Chiar ne-ma pierdut de tot simtul ratiunii, aia de 2 neuroni si aia rataciti..dar da-o naibii de treaba, in sec. XXI sa tipi asa ceva e deja culmea grotescului.
    • +2 (2 voturi)    
      ashtia doi sunt ecranizarea romaneasca (Marţi, 16 februarie 2016, 16:48)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      de la Snatch, filmul cu Brad Pitt in rolul de jitanes..latraii hantena...aia erau isteti..ashtia sunt proshti
    • +8 (8 voturi)    
      dreptul la libera exprimare (Marţi, 16 februarie 2016, 17:32)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      Libera exprimare o avem fiecare dintre noi. Nu are nicio legatura executarea unui bun obtinut din furat cu libera exprimare. Latrinele pot sa-si continue circul in alte cladiri inchiriate.
  • +7 (7 voturi)    
    ultima zvarcolire (Marţi, 16 februarie 2016, 17:07)

    dan.c [utilizator]

    a hydrei TariVaraUSL-iste
  • +7 (7 voturi)    
    Si cand o sa explodeze mamaliga... (Marţi, 16 februarie 2016, 18:17)

    mihai1986 [utilizator]

    ...sa te tii taricene, tu si ceilalti mafioti din parlament!!! Cred ca vreti sa plecati in suturi de acolo!!! Semnalul de dupa Colectiv se pare ca nu l-ati inteles...Pai ma infractorilor, lumea nu va mai suporta!! Nu mai suportam un parlament GRUP INFRACTIONAL ORGANIZAT!!! Pai voi actionati impotriva cetatenilor si a statului roman! Pai voi tineti partea unui infractor condamnat caruia i s-au confiscat bunurile! Practic sabotati statul pentru ca bunurile confiscate intra in proprietatea statului!! Nu mai vorbesc despre imixtiunea in actul de justitie, pentru executarea pedepselor face parte tot din actul de justitie! CEREM CSM SA SE SESIZEZE DIN OFICIU!!!
  • +6 (6 voturi)    
    ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 7:06)

    Kpriciu [utilizator]

    JOS parlamentul HOTILOR!!!
    Aici e România, nu rusia!
    Trebuie să ieșim în stradă pentru susținerea Guvernului Ciolos!
  • +5 (5 voturi)    
    Constituțiunea ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 8:10)

    charlie [utilizator]

    Așadar, unii români nu sunt egali cu alții, în fața legii.
    Căci, dac-ar fi, ar însemna că fiecare cetățean care a pierdut un proces, printr-o hotărâre definitivă, și a primit și un ordin de evacuare dintr-un imobil, conform acelei hotărâri definitive, poate să-mpiedice executarea sentinței, scriindu-i o scrisorică lui Tăriceanu, neicusorule, care ar convoca imediat Parlamentul și l-ar chema pe Primul Ministru la ordine, ca să oprească el daravela. E absolut jenant ce se-ntâmplă !
    Hai, dom'le, atunci să renunțăm la sistemul ăsta învechit, cu procese și legi, să lăsăm Parlamentul (bine, și cu Antena 3, cu comisarii poporului în acțiune) să decidă cine are dreptate în țara asta !
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:00)

    SoulSearcher [utilizator]

    nu se lasa motocicleanu, vrea cu orice pret sa ramana in istoria romaniei, ca cel mai prost sef de senat...

    pai vacaroiu si geoana erau de bun simt fata de asta, cate abuzuri face, cat timp pierdut pentru subiecte care nu priveste o tara intreaga

    stau legile importante cu anii prin sertarele lui, el are treaba cu antena3....
  • +3 (3 voturi)    
    Presedintele Senatului (Miercuri, 17 februarie 2016, 9:45)

    krampus [utilizator]

    Presedintele Senatului a luat apararea Antenei 3 cam in felul in care o tiganca isi apara sotul in cazul unei perchezitii a politiei: fustele in cap, urlete, plozii urla si ei, scandal maxim pentru intimidare si confuzionare. Asta spune multe despre Tariceanu si legaturile lui.
  • +1 (1 vot)    
    Tariceanu (Miercuri, 17 februarie 2016, 10:05)

    Coco2013 [utilizator]

    este cea mai mare lepra din stat la ora actuala. Cat a fost prim ministru a fost o nulitate absoluta.

    Ar trebui ca toata lumea sa iasa in Piata la o plimbare pe seara ca sa vada acesti domni ca suntem cu ochii pe ei.
  • +1 (1 vot)    
    Chemarea lui Ciolos, o razbunare prosteasca ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 10:09)

    Susufler0 [utilizator]

    Cred ca problema asta a chemarii lui Ciolos in Senat pt a da explicatii trebuie vazuta si in alta "cheie", in alt registru. Acela al frustrarii imense pe care o resimt parlamentarii in general, atunci cand, pe nepusa masa, sunt opriti in trafic si li se organizeaza un flagrant, dupa care, hop cu ei la Beciul Domnesc sau cand sunt invitati "de urgenta" prin citatie telefonica la sediul DNA, dupa care la locul lor de munca ajung cereri de incuvintare a retinerii si arestarii preventive. Senatorii si deputatii Romaniei sufera de "sindromul "sunteti asteptat la DNA" si atunci, ce sa faca si ei , din timp in timp,se razbuna pe cine pot ( ca doar nu o fi vorba de
    defulare aici !) Chestia asta cu chematul tradeaza o atitudine de-a dreptul masochista , atata timp cat parlamentarii care cheama, stiu foarte bine ca cel chemat le poate da cu tifla, fara ca ei sa poata sa il aduca apoi cu mandat de aducere si cu mascati la spate iar dupa discutie sa il anunte pe "invitatul" lor ca nu poate pleca acasa pt ca este retinut preventiv
    Sentimentul de "putere fara folos" este si mai evident in cazul crearii Comisiilor parlamentare, dar despre asta, alta data...
  • 0 (0 voturi)    
    Tot la strada se ajunge (Miercuri, 17 februarie 2016, 10:09)

    benicio [utilizator]

    Abia astept sa dea putin Ciolos cu ei pe jos in parlament, sa le inchida gura elegant. Foarte foarte dezamagitor este faptul ca si PNL a votat mizeria asta. De la Tariceanu ma asteptam la momente de alienare mintala, de la PSD ma asteptam la jocuri de culise de 3 lei, in schimb nu ma asteptam de la PNL. Omul cat traieste invata...
  • +1 (1 vot)    
    obreja.. (Miercuri, 17 februarie 2016, 10:16)

    Joseph Porta [utilizator]

    Mda, am avut neplacerea de a-l cunoaste pe vremea cand ocupa o importanta functie in administratie. O ilustra nulitate. Rar am intalnit un inalt functionar (asta era la vremea aia) atat de sus pus si atat de catastrofal, pur si simplu omul nu stia nimic, nu intelegea nimic si zambea imbecil incercand sa ingaime doua vorbe de la inaltimea pozitie pe care o ocupa. CV-ul care il recomanda pentru acel post era ridicol. Fost manager la o firma care vindea, ei bine, fan si alte nutreturi, si pe care nea Obreja reusise sa o falimenteze. Apoi, vorba romaneasca prost sa fii, noroc ca esti s-a adeverit. Omul a devenit peste noapte din inalt functionar, mare senator. Iar acum personajul asta hazliu vorbeste in numele PNL..Bratienilor, din mostenirea voastra a ramas doar barbisonul pe care domnu' senator il poarta cu mandrie liberala :))
  • -1 (1 vot)    
    Periculos! (Miercuri, 17 februarie 2016, 11:37)

    IoanaCicoara [anonim]

    Ceea ce se intmpla in cazul antenelor si a trustului Intact este clar un demers care ataca in mod direct si deliberat libertatea de exprimare a presei.
  • 0 (0 voturi)    
    iepurasul psd (Miercuri, 17 februarie 2016, 11:37)

    Lucian RomulusConstantin [anonim]

    tariceanu, iepurasul psd isi da pentru a cat-a oara arama pe fata; este o falsa problema, anaf-ul are de recuperat prejudiciu si nu are nimic de-a face cu antenele lui felix motanul. ei evacueaza firma detinatoare a spatiilor si nicidecum televiziunile. asa ca "ciocu` mic" si nu mai faceti pe victimele, domnilor asazisi ziaristi! sper din toata inima ca la toamna vom scapa de tariceni, dragni, gorghii si alti indivizi dubiosi si incompetenti. niste tradatori de tara !
  • -2 (2 voturi)    
    PRO ANTENA 3 (Miercuri, 17 februarie 2016, 13:07)

    Satmar [utilizator]

    Jurnalistii de la Antene sunt oameni care s-au luptat ca milioane de romani sa aiba acces la informatii corecte si de calitate.
    Ceea ce se intampla in aceste zile nu este o actiune de recuperare a creantelor, ci o incercare de suprimare a libertatii de exprimare a presei.
    ALDE va ramane un sustinator al libertatii acestor jurnalisti si a tuturor romanilor.
    • +1 (1 vot)    
      50 lei (Miercuri, 17 februarie 2016, 13:47)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Satmar

      hai du-te sa iti iei aia 50 de lei si lasa-ne.
      Daca a ajuns gadea, badea si tariceanu (frunte cu anghel)sa reperezinte democratia inseamna ca suntem deja in groapa, strigand la luna.
  • 0 (0 voturi)    
    Situatia antenelor (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:21)

    LiliOlarescu [anonim]

    ALDE militeaza pentru apararea drepturilor si libertatilor cetatenilor. O componenta a acestui deziderat al ALDE este reprezentata de garantarea libertatii presei.
  • 0 (0 voturi)    
    Sprijin pentru independenta presei (Joi, 18 februarie 2016, 16:19)

    MirelaAndreea [anonim]

    A nu se intelege gresit interventia domniei sale!! Aici se vorbeste despre respectarea unor drepturi si libertati cetatenesti garantate prin Constitutie!!!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version