Florin Piersic, dupa ce PSD s-ar fi aratat interesat sa il propuna candidat la parlamentare: Nu ma intereseaza politica, la politicieni nici nu le spun multumesc, ca n-am de ce

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 31 ianuarie 2016, 14:56 Actualitate | Politic

Florin Piersic
Foto: Agerpres
Actorul Florin Piersic a declarat, duminica, pentru Mediafax, ca a aflat ca PSD ar intentiona sa il propuna candidat la alegerile parlamentare, actorul precizand ca nu il intereseaza niciun partid politic, iar politicienilor nici nu le spune "multumesc", pentru ca nu are motive.

"Mi-au dat telefon. Eu nu am nicio treaba cu politica, nici vorba, nici nu-l cunosc pe domnul Radulescu (deputatul Catalin Radulescu, presedintele PSD Diaspora, n.r.). Astea sunt vise, sa fac eu parte pentru diaspora nu stiu ce, ma propune PSD. Mi-a explicat o doamna. N-am treaba cu politica de niciun fel. De 20 de ani am fost chemat la partide, am spus ᅡNu fac (politica, n.r.)ᅡ. Si nu am facut nimic, si nu fac nici acuma. Vadim Tudor m-a rugat sa ma duc sa fiu la Bruxelles nu stiu ce europarlamentar. Am spus: ᅡDar nici nu ma gandesc la asa cevaᅡ. Eu nu am nimic altceva decat profesia. Eu cu politica nu am nici de aici si pana in colt. La politicieni nici nu le spun multumesc, ca n-am pentru ce sa le multumesc, ca nu mi-au facut nimic si n-am nimic nevoie de la ei. Nimic. Eu tin la poporul asta, tin la toti care vor binele tarii, dar nu pot sa ma duc eu (in politica, n.r.)", a spus actorul Florin Piersic.

Actorul a precizat ca, din punct de vedere politic, nu il intereseaza niciun partid.

"Ei ma propun: ca au vazut ca Piersic in sus, Piersic in jos, la televiziuni, la radiouri, la cutare. M-au facut Artist al Poporului in Moldova, m-au facut si cetatean al Republicii Moldova. Sunt in atentie, la 80 de ani", a remarcat Florin Piersic.

"PSD nu a stat niciodata bine in diaspora, dar anul acesta vom face o figura frumoasa. Ne dorim sa avem candidati cu mare notorietate si am initiat discutii cu Tudor Gheorghe si Florin Piersic sa devina candidatii nostri. Stiti doar ca atat domnul Tudor Gheorghe, cat si marele Florin Piersic sunt prieteni ai nostri si suntem in negocieri avansate cu dumnealor, pentru a deveni candidatii nostri in diaspora", declarase, pentru ziarulprofit.ro, o publicatie din Arges, deputatul Catalin Radulescu, presedintele PSD Diaspora.

Florin Piersic, unul dintre cei mai importanti actori romani de teatru si film, a implinit, pe 27 ianuarie, 80 de ani.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3980 vizualizari
  • +15 (15 voturi)    
    Sa radem cu PSD (Duminică, 31 ianuarie 2016, 14:59)

    mitg [utilizator]

    PSD va fi votat in diaspora cand ... da, ce sa mai, niciodata. Hai sictir.
  • +13 (13 voturi)    
    mareata "primenire" de fatada! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:09)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Florin Piersic are aici dreptate si le da clasa! Un ARTIST trebuie sa isi vada de ale lui, daca e celebru nu inseamna ca e capabil de politica si/sau administrare.
    Nu ne-au ajuns deja situatiile de mega-"competenta"tip Dolanescu, Loghin, Teo din Parlament, sau Becali de la Parlamentul European?!
    Ce credeti ca poate sa faca Tudor Gheorghe pt diaspora? La nivelul lui de celebritate, daca era sa aiba initiative/proiecte de ajutor le-ar fi putut face si din pozitia actuala, nu ii trebuia/trebuie calitate oficiala pt asa ceva!
    Tip populistilor din PSD, PNL si de oriunde sa propuna candidaturi doar pe baza popularitatii persoanelor!
  • +11 (11 voturi)    
    Mastre (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:10)

    V. Veroiu [utilizator]

    Sper sa iti vezi cu adevarat "lungul nasului" si sa ramai in memoria celor care te apreciaza asa cum esti: UN MARE ACTOR.

    Ar fi pacat sa te lasi atras in mocirla politicului pentru ce anume? Est un actor implinit si ramai asa! Nu-i lasa sa te manjasca.

    Jos palaria pentru decizie.
    • +6 (8 voturi)    
      daca-mi aduc bine aminte... (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:50)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      I s-a mai propus, cu multi ani in urma, sa candideze pentru presedintie.Iar replica (aproximativa) a lui a fost: "sa nu confundam actoria cu presedintia". Ceea ce altii au facut-o...
  • +5 (5 voturi)    
    Mai bine mort (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:24)

    CititorulComentator [utilizator]

    Decat comunist pesedist...
  • +1 (1 vot)    
    nu-mi aduc aminte ca Florin Piersic (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:51)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    sa fi recitat pe vremuri versuri de vadim dedicate cuplului(poate ma insel), de aceea nu cred ca la ,,tineretea'' lui va adera la urmasii comunistilor.
    de fapt cred ca stirea e pur si simplu o inventie gazetareasca.
  • +8 (8 voturi)    
    Felicitari!!!!! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 15:55)

    ilex2013 [utilizator]

    Sper sa-si mentina pozitia si sa reziste tuturor tentatiilor si ofertelor PSD.
    La Tudor Gheorghe de cand a zis ca-l sustine pe Ponta nu m-am mai dus la nici un spectacol si tare mi-ar fi placut sa fie mai multi cei care sa-i saboteze spectacolele sa simta si el cume cand te faci frate cu dracul fara sa ai nevoie sa treci puntea .....
  • -1 (11 voturi)    
    Felicitari lui Florin Piersic! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 16:04)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    1. Intr-adevar e bine ca nu se manjeste cu borfasii rusofili din PSD.
    2. Din pacate e trist ca la alegeri PSD va lua 70%. In primul rand nu exista alternativa. Nu exista un grup de cinstiti vocal. Monica Macovei tace in general, nu stiu de ce. Basescu vorbeste mult dar mi-a pierdut increderea cand am vazut ca el a sustinut jaful prin retrocedari. PNL este o gluma proasta, inca grupuri de cleptocrati care vor sa treaca in slujba capitalului extern, vezi respingerea legii darii in plata si legii publicitatii la farmaceutice, nu vor capacita increderea cuiva. Eu voi vota cu tacutul si nestiutul M10 care probabil prin mutenia sa nu va intra in Partlament, Dar stiu muuuuulti, foarte multi care vor vota in razbunare PSD. Foarte proasta miscare de PR inchiderea barurilor, cinematografelor, teatrelor, interzicerea petrecerilor, balurilor bobocilor. Tinerii inainte nu erau PSD-sti, Acum au devenit. Mai vorbim dupa alegeri cand se vor analiza "motivele esecului".
    • +2 (2 voturi)    
      nu ai dreptate la pct 2 (Duminică, 31 ianuarie 2016, 18:34)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      nu va lua 70 %! va lua pb cam ca in 2012!

      Si asta pt ca sunt destui care voteaza cu PC/ALDE, UNPR, PNL, UDMR, PMP, plus puzderia de partide mici.

      Referitor la tinerii care "din razbunare" ca s-au inchis localuri vor vota PSD- aceiasi tineri s-au revoltat din cauza #colectiv si a coruptiei si au cerut schimbarea de guvern si respectarea regulilor. Daca regulile respectate inseamna inchiderea de localuri ca sa se previna alte evenimente de tipul #Colectiv, orice om cu scaun la cap stie ca a fost spre binele lui. In plus, sa fim seriosi, nu au fost chiar atat de multe inchise, toti cunoscutii mei care mergeau la cluburi merg in continuare, doar ca la altele sau la aceleasi care s-au mutat in locatii adecvate. Deci, despre ce vb? Nu au ramas clubaretii pe dinafara, cum nu vor ramane nici fumatorii, se vor adapta, asa cum s-a intamplat in zeci de alte tari.
      Iar cu Monica, nu ai dreptate, este vocala, a luat pozitie aproape de fiecare data pe facebook, internet si cu declaratii de presa, uite-te sa vezi ca si saptamana asta a cerut f vocal demisia lui Nitu.. Insa vb de un am si un partid mic 'de buzunar". Din pacate nu este atat de vizibila si nici nu are priza la multi, esti asociata cumva cu un extremism eurofil-"vanduta" sorosistilor, americanilor etc...
      • -1 (1 vot)    
        Sa fim seriosi... (Duminică, 31 ianuarie 2016, 22:23)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Cunosc teatre si cinematografe care activeaza de secole (0.5) si acum sunt inchise, ce sa previi la alea? Asta au cerut tinerii? Mai multa birocratie? Sau baruri si cluburi de 0.25 secole fara nici o problema inchise ca in povestea cu drobul de sare a lui Creanga!
    • 0 (2 voturi)    
      ba erau! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 21:07)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      O GRAMADA de tineri erau "pesedisti" si inainte!
      Contrar a ceea ce se vehiculeaza, PSD, din 2008 incoace, castiga tot ceea ce castiga NU atat din cauza pensionarilor - ci din cauza TINERILOR!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu confunda USL cu PSD. (Duminică, 31 ianuarie 2016, 22:45)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Da, USL are multi tineri votanti, PSD insa nu. Acum insa 10.000 de someri produsi de "evitarea Colectivului" prin Facebook devin vizibili pentru 5 milioane de tineri. Eu personal care nu votez nici cu PSD, nici cu PNL sunt indignat de obtuzitatea cu care efectiv s-a aruncat cu mucii-n fasole inchizand cluburi si teatre si cinema-uri! Ca si cand am fi avut o economie la care olandezii si britanicii se uita cu respiratia taiata de ce prospera e ia sa mai inchidem noi cateva mii de afaceri care-au functionat impecabil zeci de ani pe motive absurde, ca ne permitem! Si-asa sunt atatea! Statul si-a dovedit inca o data mentalitatea pur stalinista si antieconomica cu ocazia asta! Ca-n bancul ala cu nemtii orice-i pui sa construiasca tot mitraliera le iese, Orice guvern e in Romania tot stalinist se comporta!
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo, fiecare trebuie sa faca ce stie el mai bine (Duminică, 31 ianuarie 2016, 17:02)

    Locke Lamora [utilizator]

    Doar un nume mare nu te califica automat pt un loc in Parlament, dar pesedeii nu inteleg asta, nu vor. De aia e si plin partidul de Jive si cocalari.
  • +9 (9 voturi)    
    Refuzul lui Piersic.... (Duminică, 31 ianuarie 2016, 17:38)

    gigiN [utilizator]

    ..este o ...bila alba pentru el.Dar,ma intreb,ce jeg de partid (si in ce lipsa de candidati se afla) este acela care propune asa ceva unui om de 80 de ani.
    • +7 (7 voturi)    
      pt ca sunt si.. (Duminică, 31 ianuarie 2016, 19:34)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      jeguri de ..oameni...e unul de vreo 70 de ani ( fost tenisman si insurat cu o fosta puscariasa ) care a acceptat...asa ca mai se gasesc...
    • +2 (2 voturi)    
      Raspund (Duminică, 31 ianuarie 2016, 19:46)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Un partid care desi are 15 ani (PSD) se simte de parca ar avea 80. Ii urez insa sincer lui Piersic ca, la cei 80, sa se simta ca la 20.
    • +1 (3 voturi)    
      Gresesti ! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 21:36)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Nu varsta a contat pt propunere, ci numele !
  • +2 (2 voturi)    
    Ce "negociezi" ma, r...t cu ochi ? (Duminică, 31 ianuarie 2016, 17:44)

    Susufler0 [utilizator]

    Catalin Radulescu : "Suntem in negocieri avansate cu dumnealor (Tudor Gheorghe si Florin Piersic, subl.m.), pt a deveni candidatii nostri in diaspora." Nu iti e rusine , ma ? Ce puteti voi sa le oferiti lor ? Vreti doar sa profitati. Cand au turnee in strainatate, unde se duc cu transportul, cazarea si diurna platite de organizatori, o sa va lipiti si voi de turneele lor, sa tina cate un speech si sa va pomeneasca si pe voi ? Sau o sa il luati pe Piersic si pe Tudor Gh. in delegatiile voastre, sa va faliti cu ei la straini si eventual, seara la o bauta de-a voastra, poate canta ceva Gheorghe si spune vreo snoava Piersic ! Profitorilor ! A fost un elegant, Piersic cu voi. Altul va injura de-a dreptul.
  • +3 (3 voturi)    
    confuzie (Duminică, 31 ianuarie 2016, 19:58)

    dan_costea [utilizator]

    Idiotii de la PSD cred ca Florin Piersic este Ilie Nastase.
  • +5 (5 voturi)    
    bravo! (Duminică, 31 ianuarie 2016, 21:09)

    Codruta N [utilizator]

    Uite o dovada ca poti sa imbatranesti frumos, fara sa te senilizezi (precum altii)!

    Hai, ca mi-a devenit simpatic Florin Piersic. O fi el gargaragiu - da' macar are MULT bun-simt ;)


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version