Remus Cernea face apel la presedintele Iohannis si Prima Doamna sa nu mai poarte blanuri

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 26 ianuarie 2016, 19:54 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis, la manifestarile de Ziua Unirii
Foto: Facebook/ Klaus Iohannis
Deputatul independent Remus Cernea a adresat, marti, un apel presedintelui Klaus Iohannis si sotiei sale, Carmen Iohannis, in care le cere sa nu poarte "articole vestimentare realizate din blanuri de animale". "Domnule presedinte, la ceremonia de celebrare a Zilei Unirii Principatelor, din 24 ianuarie a.c. ati purtat o caciula care pare a fi facuta din blana unui animal. Daca a fost un incident regretabil produs din neatentie si cu caracter izolat, cred ca se va putea trece relativ usor peste acest moment, daca el nu se va mai repeta", spune Cernea in apelul sau.

Va prezentam integral apelul transmis de Remus Cernea lui Klaus Iohannis si Carmen Iohannis:

"Stimate domnule Presedinte,
Stimata Prima Doamna,

Intentia acestui apel este una apolitica si are legatura strict cu protectia animalelor si cu nivelul de etica publica necesar a fi demonstrat de catre o personalitate politica importanta. Am fost un sustinator al domnului Iohannis in campania electorala prezidentiala din 2014, si uneori am salutat diverse luari de pozitie ale presedintelui care au fost in acord cu propriile mele valori dar alteori le-am criticat, totdeauna principial, fara atacuri la persoana. A formula insa anumite obiectii ori critici intr-o societate democratica nu te transforma automat intr-un inamic al cuiva. Este important sa avem discutii deschise si, pe cat posibil, rationale si lipsite de patima, prin care sa cautam constientizarea si indreptarea anumitor stari de lucruri.

Calitatea unui presedinte depinde atat de viziunea sa si de masura in care reuseste sa fie un reper si un ghid moral pentru societate, cat si de abilitatea si flexibilitatea sa de a prelua mesaje bine fundamentate si articulate din partea cetatenilor si de a le ingloba in propriile atitudini si luari de pozitie.

 Un foarte frumos exemplu de raspuns din partea Administratiei prezidentiale a fost cel din 21 decembrie 2015 fata de o scrisoare pe care am adresat-o presedintelui cu prilejul Zilei Mondiale a Animalelor de pe data de 4 octombrie. In documentul primit a fost precizat faptul ca "Punctele de vedere care vizeaza drepturile animalelor reprezinta o prioritate si o preocupare constanta pentru Presedintele Romaniei" [1].

Lumea noastra este intr-o permanenta schimbare. Standardele de moralitate publica si pretentiile publicului fata de prestanta politicienilor evolueaza rapid. Una dintre temele care in ultimii 20 de ani au capatat o importanta crescanda pentru opinia publica din tarile civilizate si democratice priveste utilizarea articolelor vestimentare realizate din blana animalelor.

Astazi, in spatiul occidental, cam nici un lider politic sau personalitate publica care poate fi asociata cu politica nu mai apare in public purtand articole vestimentare realizate din blanuri de animale. Daca ar face-o, s-ar expune unor critici virulente si pe scara larga. Spre exemplu, in urma cu aproximativ 4 ani, Ducesa de Cambridge, Kate Middleton, a aparut intr-o fotografie purtand o caciula care parea facuta din blana unor animale. In urma reactiilor publice deosebit de critice, inclusiv ale organizatiei PETA, fotografia a fost retrasa si au fost date asigurari publice ca era vorba de blana falsa [2].

A purta blana unui animal chinuit si ucis pentru acest lucru reprezinta, in sine, un lucru condamnabil moral. Industria care produce astfel de articole vestimentare ar trebui descurajata si, intr-o buna zi, inchisa definitiv. Iar figurile publice si politicienii ar trebui sa fie in avanposturile unui astfel de efort. De altfel, chiar si in industria modei au fost facute demersuri remarcabile in ultimele decenii pentru a se renunta la hainele din blana reala. Cei care poarta blanuri sunt perceputi de catre tot mai multi cetateni drept persoane cu un caracter dezagreabil, insensibile la suferinta si moartea acelor minunate animale care au avut parte de o soarta cumplita atunci cand li s-a rapit blana si viata pentru un capriciu.

Domnule presedinte, la ceremonia de celebrare a Zilei Unirii Principatelor, din 24 ianuarie a.c. ati purtat o caciula care pare a fi facuta din blana unui animal [3]. Daca a fost un incident regretabil produs din neatentie si cu caracter izolat cred ca se va putea trece relativ usor peste acest moment, daca el nu se va mai repeta.

De aceea, apelul meu catre dumneavoastra, domnule Klaus Iohannis, in calitate de Presedinte al Romaniei si catre dumneavoastra, doamna Carmen Iohannis, in calitate de Prima Doamna, este acela de a reprezenta un model pentru societatea noastra si sub acest aspect: refuzul de a mai afisa articole de vestimentatie realizate din blanuri de animale! Gestul dumneavoastra va fi un semn de constientizare a problemei semnalate si de atitudine civilizata intr-un stat pe care il speram a fi unul din ce in ce mai democratic si mai prosper, cu radacini tot mai puternice in valorile societatii deschise.

Cu respect si consideratie,

Remus Cernea
Deputat independent"


Citeste mai multe despre   











[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
6389 vizualizari
  • -8 (48 voturi)    
    Subscriu (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:04)

    CititorulComentator [utilizator]

    Desi mi-am pierdut increderea in Remus Cernea de cand s-a aliat cu PSD dar strict pe ideea scrisoarea asta sunt de acord.

    Daca dati cautari pe youtube sa vedeti in ce conditii mizerabile si cum sunt omorate animalele pentru aceste blanuri veti intelege.

    Una e hrana care este necesara si una e blana, ca sa ne afisam aiurea...in viitor sper sa punem la punct tehnologia necesara pentru a nu mai omori animalele nici pentru hrana.
    • +3 (13 voturi)    
      Da? (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:25)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Dupa principiul tau, nu ar trebui sa mananci deloc carne. Sunt semi-vegetarian, adica nu mananc decat lactate si peste si ala foarte rar (1-2 ori la cateva luni).

      Haide sa nu fim ipocriti...

      Cine-si permite sa zica ce a zis domnul Remus, nu ar trebui sa se atinga de carne sub nici o forma. Altfel sustinerile astea sunt fara acoperire.

      Sacrificarea unui animal, pentru carne sau blana este tot aia! Conditii mizerabile, sunt de acord. Inuman si dezgustator. Dar ce legatura are baba cu mitraliera?
      • +2 (6 voturi)    
        Si nu numai asta... (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 8:02)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

        Ipocritii astia ca Cernea sa nu mai poarte nici incaltaminte din piele, imbracaminte sau paturi de lina. Sa se imbrace cu camasi de cinepa si "adibas" din plastic, sa le miroasa picioarele a dihor, ca niuci opincile nu sint "halal".
        Si mincarea, ah gratarele sfaraind in miros imbietor, sa se transforme in nutret, iar iarna in "siloz" mustind de melasa fermentata.
        • +2 (6 voturi)    
          hehe (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 12:32)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          Da' cu lina ce ai dom'le?
          Oaia oricum napirleste. Deci nu vad cu ce te incurca faptul ca in loc sa lasi sa-i cada lina pur si simplu, i-o tai tu. Hai sa judecam oleak !
    • +1 (15 voturi)    
      Aha... (Marţi, 26 ianuarie 2016, 22:54)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Deci blana si pielea animalelor sacrificate pentru carne trebuie aruncata la gunoi sau ce ?
      • +1 (1 vot)    
        Carnea de nurca si vulpe (Joi, 28 ianuarie 2016, 7:09)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        De cand sunt astea carnurile de baza incat sa ramai cu blana? Poate am dormit prea mult si nu mai stiu.

        Iar din pene/puf de pui nu am auzit sa se poata face caciuli...
    • -1 (11 voturi)    
      asta e ipocrizie (Marţi, 26 ianuarie 2016, 23:16)

      radu [anonim] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Animalele le omori sau nu, indifferent pentru ce. Nu este nicio diferenta ca le ucizi ca sa le mananci sau ca sa le imbraci pielea/blana. L-as intreba pe domnul cernea asta (care cauta sa se bage mereu in seama cu cate ceva), ce trebuia sa se intample cu blana sau/si pielea (de oaie, de nutrie, de capra,de iepure, de vaca etc) dupa ce au fost sacrificate pentru mancare? Sau ce crede el ca s-a intamplat cu animalul din a carui blana a fost facuta caciula presedintelui? Ca omori un animal pt carne sau pentru blana este exact acelas lucru.
    • +2 (2 voturi)    
      Observ ca nu intelegeti (Joi, 28 ianuarie 2016, 7:05)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Multe minusuri si comentarii ce sugereaza ca e OK sa chinui animalele si sa le omori degeaba:

      (Atentie, imagini socante!)
      https://www.youtube.com/watch?v=jx-b2o8MCpY
      https://www.youtube.com/watch?v=N7nKvgaMEaU

      Vi se pare normal ceea ce vedeti?

      Sa inteleg ca daca vreau pantofi din piele de om, este ok sa va iau dvs. pielea? Oamenii astia nu omoara animalele pentru supravietuire ci pentru haine de blana, un MOFT, un lux, ce prin definitie nu este necesar supravietuirii!

      Cred ca trebuie sa existe un echilibru.
  • -1 (17 voturi)    
    ... (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:08)

    Raw [anonim]

    Ti a parut penibil ? Sau vrei sa l faci vegan?
  • +4 (8 voturi)    
    Să umble nud. (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:09)

    mircea [anonim]

    Are dreptate Cernea.Să umble nud,să arate că nu au nimic de ascuns.Tâmpiți parlamentari a trimis poporul român în actuala legislatură.Și mulți,și proști,și fudui,și puși pe rezolvat problemele lor,și leneși că mai mult au stat în diferite forme de vacanță.
  • 0 (8 voturi)    
    Problema stă în (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:10)

    Chitcaila [utilizator]

    flocii ăia din capul lui, nu în blănurile altora
  • +5 (9 voturi)    
    hOKey ! Doamna topless & KiWI in armura (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:14)

    Plagarus [utilizator]

    Iohann in armura ,cu un scut, o spada, o lance, un cal si insotit de cel putin un scutier, de preferat manoLACHE,purtator de caciula prezidentiala.
  • +5 (11 voturi)    
    Cred ca peste dl Remus Cernea... (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:15)

    Felix [anonim]

    ...se poate trece usor. Ca peste un incident izolat...
  • +2 (8 voturi)    
    Sa puna . . . (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:15)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . pe fiecare articol confectionat din blana, sau care pare afi confectionat din blana un ecuson vizibil si citet de la distanta in care sa se specifice: Fie ca e blana naturala, luata de pe un animal mort de batranete si gasit pe camp fie ca e o imitatie de blana! Si daca acea caciula pe care o avem mai toti este facuta din blana unui animal crescut pentru a fi sacrificat? Oaie sau miel de ex. Si in acest caz ar trebui sa purtam acel ecuson ca sa nu se supere Domnul Cernea si sa faca stfel vreo depresie. Doamne frereste. Eu zic sa ii scrie si Reginei Angliei pentruca, garzile ei au ditai caciulile din blana de urs. Niste tarani domle!
  • +3 (9 voturi)    
    Miel si oaie, iepuri si altii (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:18)

    aniod [utilizator]

    Mananca romanii cu placere carne de miel, de ied si de alte animale de prin curtea gospodarului.
    Va deranjeaza sa-si croiasca o cusma din blana lor?
    Va deranjeaza sa-si faca opinci din pielea porcului de Craciun?
    Vreti sa aruncati blanurile si sa sintetizati polimeri din petrol? Credeti ca poluati mai putin?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu asta e problema (Joi, 28 ianuarie 2016, 7:11)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      Ci industrializarea procesului unde scopul este cresterea exclusiva pentru blana, animalele fiind crescute in conditii mizere, chiunite etc.

      Chiar nu vedeti diferenta intre ceea ce ati descris dvs la curtea omului si ceea ce se intampla?
  • +2 (8 voturi)    
    . (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:22)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Deci pentru ca ceva s-a intamplat in Uk trebuie sa invatam si sa luam masuri ,pentru asa e bine,pentru ca asa e in Uk. So deep and cheap.
    Mandri pui de dac.
    Bine ,stiam ca unfollow pe fb si necitit site-ul propriu nu e suficient.
  • -2 (10 voturi)    
    Caciula din blana de jder a d-lui Presedinte (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:34)

    Susufler0 [utilizator]

    Frumos i-a zis-o Cernea ! Dar nici cu Iohannis nu mi-e rusine ! Toate chestiunile care i se aduc la cunostiinta, aflii in mod invariabil ca reprezinta pt el "o prioritate si o procupare constanta ". Dar de... are atatea prioritati incat a uitat de asta privind protejarea animalelor salbatice si si-a luat caciula din blana de jder la purtare la nici 3 zile de cand ii daduse asigurari lui Cernea ca pt el animalele salbatice, asa si pe dincolo ! Se mai intampla !
  • +5 (15 voturi)    
    si eu (Marţi, 26 ianuarie 2016, 20:58)

    bec [utilizator]

    fac un apel la asociatia medicilor psihiatri sa-l interneze pe oligofrenul cernea la furiosi. Costurile tratamentului vor fi suportate prin subscriptie publica. Voi subscrie primul.
    • -1 (5 voturi)    
      ideea este ca e tanar... (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 8:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bec

      si vom plati ceva pana ajunge Unul mai bun !
  • +7 (11 voturi)    
    da, clar probleme importante pt un deputat (Marţi, 26 ianuarie 2016, 21:19)

    mihaBucuresti [utilizator]

    Sunt de acord ca nu e musai ca cineva sa poarte blana pt a suporta mai bine frigul iarna, dar nu cred ca un deputat (fie el si unul ca cernea) ar trebui sa se lege de acest lucru. Sunt sigura ca sunt alte probleme mai importante care necesita atentie si pt care e platit.
    Ma mir ca nu i-a sugerat lui Iohannis si sa evite incaltamintea de piele si sa devina vegetarian! Dar ce sa astepti de la unul ca Cernea?!
    PS: nu port blana si mananc rar carne tocmai din motivele expuse de cernea, dar mi se pare penibil sa ai aceleasi pretentii de la alti.
  • +3 (9 voturi)    
    Mai Cernea mai cerne povestile astea ! (Marţi, 26 ianuarie 2016, 21:23)

    andreesanu [utilizator]

    Mai Cernea atit doar te duce mintea ???,o mai aveai pe aia cu religia si cu homosexuali !!!, tu ai ceva deviatii ,obsesii ???
  • +4 (10 voturi)    
    Cristiii,baaai Cristi ! (Marţi, 26 ianuarie 2016, 21:29)

    Eneas [anonim]

    pune ii lantul lui Remus baaai
  • +2 (6 voturi)    
    apel la RC (Marţi, 26 ianuarie 2016, 21:45)

    un domn [utilizator]

    draga deputatule independent (????) remus cernea
    poti renunta la podoaba capilara ? poti adopta modelul sinead o connor ? daca da, atunci sa ai tupeul sa ceri Latora sa schimbe ceva in viata, vestimentatia si alte lucruri personale...esti ipocrit !
  • +1 (5 voturi)    
    ridicol (Marţi, 26 ianuarie 2016, 21:54)

    Radu LI [anonim]

    domnu' cernea, ridicol, ridicol, ridicol, ridicol
  • +3 (7 voturi)    
    aaa (Marţi, 26 ianuarie 2016, 22:36)

    eu [anonim]

    Blanuri se poarta la noi nu zilnic ci ca o traditie.
    Remsu Cernea zice si el "ceva" sa nu zica lumea ca n-a deschis gura

    Nu le zice oare si ciobanilor sa nu poarte blanuri?
    • +5 (7 voturi)    
      corecţie (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 2:10)

      anton carpati [anonim] i-a raspuns lui eu

      Ciobanii poartă lână. Vă referiţi probabil la ciobanii cosmopoliţi, alde Becali.
      • +2 (2 voturi)    
        ciobanii poarta blanuri (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 12:18)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui anton carpati

        da, dorm ei pe burta, dar cojocul e din blanuri
      • +1 (1 vot)    
        lana (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 13:33)

        mihaBucuresti [utilizator] i-a raspuns lui anton carpati

        Ciobanii poarta cojoace de lana de oaie, care sunt din piele de oaie cu tot cu lana. Deci dupa "logica" lui Cernea nici ciobanii nu ar mai trebui sa sacrifice oile ca sa-si faca cojoace.
  • -7 (11 voturi)    
    hai mah, Cernea...fii realist! (Marţi, 26 ianuarie 2016, 23:54)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Ciolannis & sotia au cumparat case cu acte care nu erau in regula (si stiau asta de la momentul respectiv), a facut "meditatii" si cica ar fi fost implicati si in niste cazuri dubioase, demult, de adoptii internationale dupa Revolutie. (ma rog, gurile "rele")...cine o mai sti care e adevarul?

    Tu crezi ca unul ca el moare de grija bietelor animalute chinuite ca sa ajunga blana pt caciula lui si hainele nevestii?

    Ai sa vezi ca o sa iti raspunde pe feisbuc ca 'urmareste cu mare atentie" si acest subiect arzator(adica se va uita luuuung, ore in sir, la caciula de blana din capul lui, in oglinda!:)))
  • +6 (10 voturi)    
    Draga Remus Cernea (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 0:36)

    adrian88000 [utilizator]

    Cu fes ar fi bine sa umble Presedintele ? Sau daca este din lana , e problema. Poate oaia a fost strssata cand a fost tunsa ?!
    Sapca lui Lenin , merge ?
  • -6 (12 voturi)    
    corect! (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 6:21)

    redmc [anonim]

    Lasand deoparte suferintza animalelor, blanurile sunt o chestie de prost gust iar caciulile au un miros ceausist
    • +4 (6 voturi)    
      mergind pe logica ta si ideile ceausiste... (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 8:10)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui redmc

      ...as spune ca aia cu parul lung sint rumegatori de iarba jamaicana si au mintea confuza...
  • +4 (8 voturi)    
    inca o "duma" a la Cernea (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 8:07)

    IancuJianu [utilizator]

    Dupa "pupat poponețul PSD" nu mai am incredere in asta nici sa trec strada. Acum a deschis gura si a inlaturat orice dubiu...
  • +4 (8 voturi)    
    amuzant (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 8:56)

    dan.c [utilizator]

    Din cauza unor domni amuzanti ca domnul Cernea a ajuns Europa in starea de atrofiere ca nu mai e in stare sa-si apere nici granitele.
    Domul Cernea, sorici serviti? Asa... de pomana porcului... ca daca tot e mort...
  • +5 (9 voturi)    
    de-aia nu se barbiereste Cernea (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 9:25)

    hannis [anonim]

    ... ca sa nu ajunga pe maini straine parul de animal
  • 0 (4 voturi)    
    Asa e, sa poarte pleata, ca amicul Cernea ! (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 9:36)

    K Terinca [anonim]

    Rock on !
  • -3 (9 voturi)    
    In chestiunea asta il apar pe Cernea ! (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 10:42)

    Susufler0 [utilizator]

    Caciula purtata de Iohannis e din blana de jder. Jderul nu este vanat pt carne, cred ca suntem de acord toti cu lucrul asta. Ii criticati pe parlamentarii romani ca sunt niste grobieni, fara pic de cultura, pusi doar pe capatuiala. Cernea nu este nici grobian, nici incult, nici pus pe capatuiala. Are cateva teme pe care le aduce in atentia opiniei publice : religia,problema discriminarii minoritatii homosexuale, delfinii, protejarea speciilor (este ecologist independent). Adica asta care are niste preocupari specifice este de tarnosit, la fel ca pramatiile din Parlament, care ajung sa faca partie la DNA iar apoi,odata ajunsi in puscarie, analfabetii, scriu biblioteci intregi de carti ? Nu credeti ca exagerati ?
    PS Am totusi o observatie vis a vis de scrisoarea trimisa de Remus Cernea Presedintelui Iohannis. De fapt sunt doua.
    1. O transforma pe Carmen Iohannis din nevasta de Presedinte intr-o institutie "Prima Doamna", fara sa fie cazul.
    2. Tonul scrisorii este la un moment dat ultimativ.
    • +1 (1 vot)    
      La cum comenteaza unii pe aici (Joi, 28 ianuarie 2016, 7:16)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Probabil mananca jder zilnic si au surplus de blana iar noi suntem asa prosti de nu ne dam seama ca-i punem sa arunce blana domne :)

      Yeah...

      N-ai cu cine :)
      • +1 (1 vot)    
        Pita cu gust de cerb ! (Joi, 28 ianuarie 2016, 10:33)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

        Cred ca multora dintre ei li se face rau doar sa vada sange. Cand ii mai si auzi insa tot lustruind la lozinca aia cu "omul a fost vanator si culegator"...iti vine in minte reclama aia cu omul preistoric care pronunta primele cuvinte articulate: "Pi-ta ? Pi-ta...!
  • +4 (6 voturi)    
    de ce doar animalele trebuie protejate? (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 11:42)

    costin [anonim]

    plantele sunt si ele fiinte vii sau nu? de ce sa le discriminam in raport cu animalele? de ce sa omoram plantele, sa le consumam, sa le prelucram, etc?

    domnule cernea, luati pozitie si fata de plante daca tot sunteti ecologist?

    haideti sa consumam doar produse facute in laborabor, chimicale cat cuprinde, si putin oxigen, pt ca trebuie sa avem grija si cat oxigen respiram ca sa nu privam animalele de oxigen.

    omul face parte din ecosistem si trebuie si are dreptul sa consume plante si animale. ceea ce este FOARTE important este sa nu dezechilibereze sistemul. restul este propaganda si prostie!
    • 0 (0 voturi)    
      Echilibru (Joi, 28 ianuarie 2016, 7:18)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui costin

      Exact, atunci de ce trebuie sa exageram si sa omoram animale exclusiv pentru blana? Nurca, vulpi, jderi etc?

      Am postat niste filmulete ca raspuns la primul comentariu, credeti ca e normal ce vedeti?
  • -1 (5 voturi)    
    Imaginea Romanistanului (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 13:32)

    tudor74 [utilizator]

    Orice strain care m-a intreba cum e in rromania ii dau sa citeasca posturile de la articolul asta.
    Daca ii spun ca Romanistanul e situat undeva la secolul 11-12 nu o sa ma creada!
    • +3 (5 voturi)    
      evident (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 15:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      cine crede un anonim ca tine ?
  • +2 (4 voturi)    
    blana a la Cernea (Miercuri, 27 ianuarie 2016, 15:05)

    neurino [utilizator]

    io cred ca Cernea asta a vrut sa isi impuna propriul stil si n-a stiu saracu' cum sa faca legatura asa ca a bagat-o pe aia cu blana, care ii este arhi cunoscuta de altfel.
  • +1 (1 vot)    
    Domnu Cernea ala cu delfinii? (Joi, 28 ianuarie 2016, 2:21)

    MoemBius [utilizator]

    ati verificat in mod cert ca nu e vorba nicidecum de imitatii de blana?
    Poate sint .....artificiale?
    ati vazut cumva si certificatu de autenticitate al blanurilor?
    cool
    unu care se documenteaza la subiect


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică