Monica Macovei a votat in PE pentru cote obligatorii: 6.300 de refugiati reprezinta o problema? Este rusinos sa spunem ca nu suntem capabili sa-i primim, primim si bani pentru asta

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 11 septembrie 2015, 17:50 Actualitate | Politic

Monica Macovei
Foto: Parlamentul European
Europarlamentarul Monica Macovei arata, intr-un comunicat remis vineri, ca a votat, joi, in Parlamentul European, in favoarea cotelor obligatorii de refugiati pentru toate statele, aratand ca "Am intrat in Europa, asta inseamna ca avem si obligatii, si drepturi." Monica Macovei adauga ca "Romania va primi bani. Intre 2014-2016, exista prevazut 1 miliard de euro pentru tarile care iau refugiati, tocmai pentru a nu fi ceva impovarator, mai ales ca este criza economica inca in multe tari. Deci, vom crea si locuri de munca." Europarlamentarul admite ca este posibil ca printre refugiati sa ajunga in Europa si militanti ai Statului Islamic, cu intentia de a comite acte teroriste: "Trebuie sa fim realisti: vor fi si astfel de persoane infiltrate intre refugiati. Serviciile de informatii din toata Europa sa-si faca treaba."

Monica Macovei spune ca "Vorbim de refugiati politici, de cei care fug din calea raboaielor, a persecutiilor si a mortii. Ei vor sta in tabere de refugiati, nu vor fi liberi sa circule. Si acolo trebuie sa se faca trierea: intre refugiatii economici, intre refugiatii politici si intre acei agenti care vin din Statul Islamic cu intentia sa comita acte teroriste. Trebuie sa fim realisti: vor fi si astfel de persoane infiltrate intre refugiati. Serviciile de informatii din toata Europa sa-si faca treaba."

"Suntem o tara de 18-20 de milioane de oameni. 6.300 de refugiati reprezinta o problema? Este rusinos, e dezonorant pentru noi sa spunem ca nu suntem capabili sa-i primim, in conditiile in care primim si bani pentru asta", este de parere europarlamentarul.
 
"Cotele se vor stabili exact de catre Consiliul European, adica de statele membre, pe 14 septembrie. Sper sa ia o decizie comuna, pentru ca sunt si alte tari care se opun, o decizie comuna pentru a imparti acesti refugiati, pentru a fi un efort comun, solidar al statelor. In Rezolutia votata de Parlamentul European mai este un lucru important - intentia Uniunii Europene este ca multi dintre ei - dupa ce are grija de ei, sunt dusi la doctor daca au nevoie - sa fie realocati in state (state arabe daca vin din zona aceea), in care viata nu le este pusa in pericol. Un principiu la care eu tin foarte mult: cine vine sa stea in Europa trebuie sa respecte regulile europene. E firesc: noi iti protejam viata, te primim cu drag, dar respecta-ne regulile!", incheie Monica Macovei.

Parlamentul European a aprobat joi propunerile Comsiei Europene privind gestionarea crizei refugiatilor, inclusiv repartizarea a 160.000 de imigranti intre statele membre ale blocului comunitar.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
5811 vizualizari
  • +1 (27 voturi)    
    Primim bani? Tara independenta? (Vineri, 11 septembrie 2015, 17:58)

    AdrianBorza [utilizator]

    De unde vin banii aia, din cer? Nu, niste oameni undeva platesc taxe, oamenii aia ce parere au?

    Romania o fi membra UE, dar e inca o tara independenta si poate lua decizii.

    MM tocmai a mai pierdut un votant, prea socialista dupa gustul meu. Nu e vorba de rasism sau xenofobie, ci de socialism: am trait destul in comunism incat sunt satul de el.
    • 0 (20 voturi)    
      Doamna bate campii! (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:30)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Atata poate! Vorbeste doar de DNA, pe care l-a constituit pentru ca a vrut Traian Basescu iar cand vorbeste de altceva, o ia prin miriste...E limitata, nu e un om politic, ci un bun specialist.
      • +2 (16 voturi)    
        asta voiam sa zic si eu (Vineri, 11 septembrie 2015, 21:01)

        gic [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        IN afara de JUSTITIE unde este ADMIRABILA, in rest bate campii grav.

        Can vine vorba de geopolitica ar trebuie sa fie retinuta.
        • -3 (13 voturi)    
          imi dau palme ce prost am fost (Vineri, 11 septembrie 2015, 23:03)

          boban [anonim] i-a raspuns lui gic

          sa cred in aceasta femeie, care isi arata hidosenia prin aceasta atitudine antiromaneasca, alturi de ceilalti 15 sau cati au votat in Parlamentul European.
          Cand iti dai fratii, parintii bolnavi afara din casa ca sa ii bagi pe altii e monstruos. Cand mai invoci si umanismul e de-a dreptul grotesc.

          Dumneavoastra stiti doamna ce mananca bolnavii in spitalele noastre, stiti ca se moare cu zile? Spitalul de Pediatrie din Ploiesti nu mai poate trata copiii romani, sunt mii si mii de copii romani in orfelinate, de ce nu ii vedeti?

          Dvs ne spuneti ceva de genul: da, recunoastem ca va dam si ceva jihadisti, dar fiti multumiti, va dam si niste bani pt ei. Sa va fie rusine, tradatorii de tara nu sfarsesc bine.
          • -4 (6 voturi)    
            si eu. (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 10:18)

            cititoare [utilizator] i-a raspuns lui boban

            Doamna aceasta pune in valoare banii decit siguranta nationala si vietile romanilor. Vedeti cine ne reprezinta in Parlamentul European? Toti tradatorii, toti expiratii in politica romaneasca sau novicii, copiii si sotiile politicienilor. Au ajuns niste etnici maghiari sa voteze pentru binele Romaniei. Doamne, unde am ajuns!!
    • +11 (17 voturi)    
      La placinte inainte,la greu (razboi)inapoi ? (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:51)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Buni-s banii UE,dar noi suntem suverani si pas !
      Totusi nu se observa in viata de zi cu zi, România este cea mai bisericoasă ţară europeană, adică are cele mai multe biserici pe cap de locuitor, în timp ce infrastructura sa este cea mai înapoiată, statul este cel mai corupt şi oamenii săi cei mai săraci şi mai needucaţi din Europa.

      Mai multe locuri de muncă, șomaj mai mic, mai multe nașteri, performanțe mai bune ale microîntreprinderilor. Acestea sunt doar câteva dintre efectele fondurilor accesate prin Regio 2007-2013.
      Regio a contribuit într-o măsură semnificativă la creşterea calităţii vieţii în oraşele care au beneficiat de fonduri prin acest program, iar centrele urbane au devenit mai atractive pentru persoanele active și pentru mediul de afaceri. Infrastructurile de servicii sociale finanţate prin Regio au fost de mai bună calitate, au avut utilizatori mai mulţi şi mai mulţumiţi decât cele care nu au atras o astfel de finanţare.
    • -1 (15 voturi)    
      Asta a fost ras de interviu! (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:18)

      Ramas traznit [anonim] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Ciudat interviul luat de Turcescu geniului neinteles Monica Macovei...se pare ca fosta procuror comunist l-a pupat pe Junker pe marul lui Adam, iar acesta i-a raspuns mangaindu-i bolboasele de sub ochi care sunt specifice betivanilor, soptindu-i : " oh, Monique, tu es trop belle! "... Atunci, aceasta oportunista insuportabila a luat cu fermitate pozitia de drepti urland gutural : Eu, Monique-Louise, sunt de acord sa macelarim ISIS, pe ei, pe ei, pe ei, pe mama lor! Carevasazica romanii in proportie de 90% resping imigrantii si o gasim printre cei 10% si pe scofalcita Macovei, plus alt descreierat, Cr.Preda, arivistul. Auzi tu minte la Macovei : sa primim cat mai multi imigranti ca UE plateste 6.000 de euro de om, sa le construim moschei si sa-i integram in saracia noastra lucie! Asa vorbeste cineva care ia in mana mult peste 10.000 de euro si are pensie asigurata de peste 4.000! Bogatul nu crede pe sarac niciodata. De ce nu se ofera ea insasi sa gazduiasca vreo 40-50, ca, slava Domnului, are unde? Cu ce drept vrea aceasta dama terminata sa vorbeasca in numele meu, al tau, al nostru? Mare eroare a lui Turcescu sa ia interviu acestei femei...cu ce scop oare?
    • -2 (4 voturi)    
      Doamna MM (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 10:10)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Vrea doar sa-si faca prieteni la Bruxelles, prin slugarnicie. Pe ea nu o intereseaza viitorul Romaniei, ca tara puternica si independenta. Nici eu nu o mai votez niciodata.
    • -1 (1 vot)    
      Prietene, esti imatur! (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 16:39)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

      Este imposibil ca politician sa iei decizii care sa satisfaca 100% toata masa votanta. Nu sunt de acord cu ea pe problema asta. O voi vota cu doua maini si cu hotarare in continuare!
      In ceea ce priveste socialismul mi se par deplasate opinii socialiste versus capitaliste fata de refugiati de razboi...
      Esti genul de votant/fan/client gaunos! Acela care zbiara cel mai tare cand are un politician/idol/magazin preferat si care imediat si zgomotos se desparte de el la cea mai mica deviatie fata de ideile sale.
      Acest tip de om de cele mai multe ori ajunge sa fie satisfacut de politicianul/idolul/compania de teapa lui: gaunoasa care-si bate joc de el! Doar acela il va trata ca pe un copil si-l va pacali pe la spate multumindu-i insa ego-ul!
      De obicei mi-e greata de astfel de oameni!
  • -5 (29 voturi)    
    Vot de bun simt ! (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:00)

    Plagarus [utilizator]

    Nu castiga simpatie si voturi dar onoarea si ratiunea doamnei prevaleaza.
    • -3 (17 voturi)    
      bravo Monica (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:30)

      joshua [anonim] i-a raspuns lui Plagarus

      asta inseamna sa fii un cetatean european cu responsabilitate , se pare ca noi facem ce facem si tot la statutul de MITIC ramanem .
    • +3 (13 voturi)    
      hmm (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:02)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      nu stiu daca esti ironic sau nu,insa cireasa de pe tort ''Cotele se vor stabili exact de catre Consiliul European'' ar trebui sa ne ingrijoreze pe toti.poate reciteste si dansa ce a scos pe nas.
    • -3 (17 voturi)    
      bunul simt e relativ (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:08)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      pentru majoritatea romanilor, care au 'gustat' globalizarea doar la tembelizor, care nu au cunoscut personal niciodata un strain si nici nu ar putea, pentru ca vorbesc o singura limba si din aia folosesc doar 4-5000 de cuvinte, e "de bun simt" sa voteze cum le zice popa. macar catolici sa fi fost.. ca aia mai au cat de cat o urma de crestinism in ei si nu raman indiferenti la dramele altora.
      • +2 (6 voturi)    
        tocmai... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 10:22)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ca am gustat globalizarea in my face, cum s-ar zice... si nu vreau ca Romania sa ajunga ca acele tari.
  • -3 (21 voturi)    
    De mirare! (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:00)

    I Puscas [anonim]

    Cine a mai trimis-o si pe asta in Parlamentul European!?E un fel de oaie neagra.
  • +6 (24 voturi)    
    Buna idee, (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:06)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    hai sa primim 6000 de oameni despre care nu stim nimic. Chiar daca nu sunt teroristi, pot deveni foarte usor teroristi.

    Tot ce e nevoie, e ca un imam terorist sa le spuna la astia "vezi cum te tin astia in Romania, in saracie? Si uita-te la ei, toti au case, masini... nu-i asa ca vrei sa faci ceva?"

    Asta ne mai lipsea in Romania, ca in rest le avem pe toate.
  • +5 (27 voturi)    
    Na ... (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:10)

    mitg [anonim]

    ... așa și-a pecetluit soarta și Partidul M10.
    N-ai cu cine ...
  • +7 (21 voturi)    
    iata asa arata o sinucidere politica (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:10)

    danright [utilizator]

    Doamna Macovei, aveti o serie de realizari incontestabile ca parlamentar european, unele dintre ele cu puternic efect pozitiv (prin ricoseu) si in Romania. Ma refer aici la propunerile dvs pe justitie, in special la legea confiscarii extinse a averii.
    V-am votat la alegerile prezidentiale si am incercat din toate puterile sa conving pe altii sa va voteze.
    Ceea ce afirmati azi insa, ma face sa fiu bucuros ca nu ati ajuns presedintele Romaniei. Daca dvs priviti cu ochelari de cal valul de migratori si ii vedeti pe toti ca fiind niste sfintisori neprihaniti, e problema dvs. Ia lasati ipocrizia la o parte si dati-ne un exemplu personal primind in casa in care locuiti zi de zi (fie ca e la Bucuresti, fie altundeva) o singura familie de "amarati" din astia. Pe urma, dupa ce va pun in cap valul islamic mai vorbim. Trebuie sa fii foarte naiv, daca nu idiot sa crezi ca e realizabil ceea ce afirmati dvs: "cine vine sa stea in Europa trebuie sa respecte regulile europene. E firesc: noi iti protejam viata, te primim cu drag, dar respecta-ne regulile!"
    Eu zic sa lasati ipocrizia si politically correctness-ul la o parte si sa priviti realitatea in fata. Arata un pic mai gri decat vazuta din spatele geamurilor Parlamentului European.
  • +8 (24 voturi)    
    ok (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:11)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Buna ziua
    Va stimez, va apreciez, dar eu pe un musulman nu-l-s primi la mine-n casa. Poate sa-mi de-a si bani, si tot nu l-as primi. Bulgari, ucrainieni,orice ce nu e musulman cred ca I-as gazdui pe degeaba. MUSULMANI NU. Sa se duca la musulmanii lui, nu la mine-n Europa.
    • -5 (13 voturi)    
      pai te cred si eu! (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:29)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ion_RoaitaDA

      Musulmanii se SPALA! :P
    • -2 (10 voturi)    
      Bravo lor. (Vineri, 11 septembrie 2015, 21:17)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui Ion_RoaitaDA

      MUSULMANII se ajuta intre ei!. DA!

      Se trimit unii pe altii in Europa. Si cei mai saritori sunt sauditii, care, resposabili cu tiparirea Coranului in toate limbile si propovaduirea Islamului in toata lumea, au anuntat ca ajuta construind 200 de moschei in Germania. Mai ca-ti vine sa lacrimezi.

      Bravo lor. Multumim Ponta pentru moschee. Acum si dnei Macovei. Corectitudinea politica este cel mai frumos lucru din ultimii 50 de ani.
    • -1 (3 voturi)    
      Mai gandeste-te (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 9:07)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui Ion_RoaitaDA

      Avem musulmani nascuti de mult in Romania (turci, tatari in Dobrogea, dar si moschee in Bucuresti nu departe de Piata Pieptanari). Majoritatea oameni OK, cam la fel ca si romanii ortodocsi.
      Iar la mine in bloc, pe aceeasi scara, sunt de mai multi ani 2 familii de arabi, foarte civilizati si politicosi. Ceea ce nu pot spune despre unii dintre ceilalti vecini, unul chiar foarte neaos roman.
  • +11 (23 voturi)    
    Doamna Macovei (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:16)

    V. Veroiu [utilizator]

    Am o veste proasta pt Dvs. Mos Craciun nu exista. Este doar o poveste.

    Tot o poveste este si cea a refugiatului caruia i-au alunecat copiii din brate si s-au inecat si ei si sotia. A fugit din Kobane. Ghiciti unde a decis sa ii ingroape, cu tam-tam de presa? Tot in Kobane.

    Pai stati un pic: refugiat din calea unei urgii inseamna ca pleci ca sa iti faci viata in alta parte si nu acolo. Nu faci naveta. Aia nu e refugiu, e insa ce doriti Dvs sa fie. Altfel toti romanii plecati sa munceasca in afara sau sa fure sau sa cerseasca ar fi tot refugiati.

    Stimata doamna Macovei: cat timp romani care au muncit toata viata si au pensii mici, cat timp invatamantul e la pamant, agricultura in pom si pomicultura la pamant e cazul sa investim mai intai in noi insine si apoi in altii.

    Rusine? E rusinos? Nu cred. Cred ca este foarte practic. Un pragmatism pe care de multa vreme nici un politician roman nu e in stare sa il afirme, sa il sustina si mai ales sa il si aplice. Cu toti isi tin bilutele in rulmenti.
    • -6 (8 voturi)    
      hai, ca esti destept! (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Voiai sa-i care in spinare pana in Germania? or uat??!!
      • +6 (6 voturi)    
        Domnisoara Codruta... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 10:30)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Eu iti recomand o cura de vest. Ia du-te tu frumusel in Londra si sa vezi ca de Craciun la birou nu se pun brazi impodobiti pentru a nu insulta religia musulamana a 2 colegi dintr-un colectiv de 30 de oameni de crestini/atei. Si ia sa vezi cite pauze de rugaciune isi iau ei intr-o zi, cind tu nu ai voie decit acea singura pauza de masa.
  • +12 (24 voturi)    
    Of! (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:17)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Domana Macovei va admir pentru ca ati facut in justitie dar aici nu aveti dreptate! Asta e discurs de ONG socialist! Dar sunteti in companie buna ca si Predoiu si Ponta spun acelasi lucru. Numai Iohannis pare ca are alta parare. Sa vedem pana cand!
    Bine ca se vor crea locuri de munca. Pe asta nu o mai auzisem pana acum. Daca se puteau crea locuri de munca sa de usor nu mai aveam somaj nicaieri in Europa. Noroc cu "refugiatii"!
  • +12 (16 voturi)    
    Foarte bine..... (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:27)

    blackarrow [utilizator]

    d-na Macovei , dar daca tot vreti sa rezolvati problema , de ce nu se discuta in Consiliul UE si cauzele care au dus la acest aflux puternic ?! aveti o voce impunatoare acolo ,impuneti-le sa fie sinceri pina la capat si sa-si asume jocurile si loviturile pe la spate pe care le fac in Orientul Mijlociu , macar sa acuze si SUA de implicare (cand n-au fost astia implicati ?! ) in razboiul civil din Siria , unde e eterna poveste : Occidentul (Franta, SUA, etc ) se razboieste si isi da la gioale cu Orientul (Rusia, China, etc ) , civilii prinsi la mijloc suferind cel mai mult . Totul , in numele democratiei si al drepturilor omului, nu-i asa ?? Prea multa ipocrizie si in UE...
    • -5 (9 voturi)    
      mai citeste! (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:32)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      Monica Macovei e in PARLAMENTUL European, NU in Consiliu!!
  • +11 (21 voturi)    
    v-ati consultat si cu votantii dvs ? (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:31)

    relu [anonim]

    desigur dna. macovei, ceea ce spuneti pare a avea logica!
    presupun ca v-ati consultat si cu votantii romani care v-au trimis acolo!
    va rog sa va intalniti cu pasagerii trenului in care s-a tras cu mitraliera acum cateva zile!
    si ei vor fi 100% de acord cu ideile dvs.
    si pasagerii americani care s-au batut cu cetateanul arab pasnic si care isi cerea arma, probabil sa se pieptene cu ea ...
    va sugerez sa le traduceti acest text si refugiatilor bine antrenati ca sa va inteleaga doleantele atunci cand intr-un viitor apropiat se vor reuni cu familiile si vor incepe sa creeze la inceput mici enclave si ulterior celule de sprijin si de atac in interiorul tarisoarei si poporului care v-a trimis acolo, ca sa ii reprezentati cat de cat...
  • +10 (20 voturi)    
    Si asta a dat-o in bara (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:44)

    Rivendell [anonim]

    Uite cum ajungi sa cunosti omul mai bine. Si noi care credeam ca ea ar putea fi o varinata pentru schimbare.
    Rusine Monica.
  • +12 (22 voturi)    
    mare (Vineri, 11 septembrie 2015, 18:52)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    greseala a facut, cel putin in ce ma priveste. Adica polonia, cehia, ungaria, slovacia, danemarca, finlanda resping cotele aberante, dar ei ii convin. Pacat.
    • -6 (10 voturi)    
      pai Danemarca e nationalista! (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:35)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      E chiar de un nationalism stupid, as putea zice (oricum, nici la EURO n-au vrut sa adere si dupa Maastricht au facut scandal dupa scandal)!
      Vatra Romaneasca e parfum pe langa Danemarca! :P
  • +12 (24 voturi)    
    "refugiati" sau invadatori (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:10)

    dax [anonim]

    Bre Monico te-am votat cu convingere in turul 1 dar aberezi cu nonsalanta. NIMENI nu ridica problema trimiterii unor refugiati politici inapoi acasa la moarte.
    Problema e ca nu sunt toti sirieni, nici pe departe macar ci sunt din toata peninsula Araba si chiar din Africa. Se pare ca tot ce ii uneste este islamul si destinatia catre inima Europei.
    Faptul ca au ajuns in Turcia, Grecia, Serbia sau Ungaria nu le-a ajuns, probabil o fi razboi si pe acolo si or fi persecutati politic, destinatia e Germania si tarile scandinave, ce coincidenta fix cele care dau ajutoarele sociale cele mai generoase celor ce nu muncesc. Nu e premeditat desigur.
    O alta mirare este unde se gasesc cei 10% din populatia crestina a Siriei care e cu adevarat persecutata si de catre siiti si de suniti si care sunt omorati pe unde sunt prinsi de reprezentantii "religiei iubirii" Tocmai crestinii care traiesc in peninsula Araba nu sunt vizibili in gramada care invadeaza Europa acum ceea ce e ciudat.
    In timpul asta tarile arabe se fac ca ploua si afirma cu nonsalanta ca au destui sclavi in tara si nu au nevoie de altii. In schimb Arabia saudita se ofera sa construiasca 200 (DOUA SUTE) de moschei in Germania pentru invadatori, scuze "emigranti". Alta coincidenta bineinteles. Si bomboana pe coliva, ne pregatim si noi o megamoschee fara niciun scop aparent.
    Nu 1000, 2000 sau 6000 de imigranti sunt multi ci si 1 persoana care vine cu statut de refugiat fara nicio intentie de a se integra, a munci si a respecta regulile din tara in care emigreaza. Lipsa intentiei de integrare in societatea europeana, sporul natural de vreo 10 ori mai mare decat al europenilor si radicalismul lor religios este pericolul care va lovi Europa. In 20 ani europenii pot deveni minoritari pe propriul continent, dominati de o majoritate retrograda si violenta. Noi unde vom mai emigra atunci cand vom fi persecutati atunci?
    • +4 (10 voturi)    
      Foarte Adevarat ! (Vineri, 11 septembrie 2015, 21:02)

      Dan Rusti [anonim] i-a raspuns lui dax

      Va fi un razboi lung ... Lucrurile vor fi din ce in ce mai rele. Nu trebuie sa acceptam astfel de ''imigranti'' , care vin cu fete miloase si iti vand mila si saracia ! Nu este asa ! Dupa ce apar cu fetele ''triste'' ...se vor "acomoda'' iar dupa asta va fi teroare !
  • +12 (16 voturi)    
    Mai usor cu imigrantii pe granita... (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:40)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Stimata Doamna Macovei, am impresia ca ati uitati de spatiu Schengen si de criteriile de a intra in spatiul UE ? Cateva argumente:
    - Nu se poate ca trecutul granitei UE, in pas alergator, sa fie posibil&mediatizat pe tot mapamondul !
    - Daca tot au ajuns granitele simboluri pe harta de ce s-au mai cheltuit sume uriase pentru securizarea granitelor UE ?
    - Nu vedeti ca deja Germania, Austria, Danemarca, Polonia a inceput sa "inchida usa" ?
    - Imi aduc aminte cat calvar am trait in fata portilor ambasadelor (din 1990 pana in 2002) ca sa pot intra in UE, ca cetatean roman...
  • -9 (17 voturi)    
    nu stiu (Vineri, 11 septembrie 2015, 19:53)

    nedumeritul [utilizator]

    nu stiu care este adevarul (realitatea) pentru ca din mass media nu am reusit sa ma dumiresc.
    Votez din instinct alaturi de Monica Macovei.Chiar daca gresesc prefer sa fiu alaturi de ea.
    • +7 (11 voturi)    
      Nedumeritule... (Vineri, 11 septembrie 2015, 20:32)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      ...ti-am dat un minus ca sa te indemn sa nu mai votezi "din instinct", ci sa te informezi si sa tragi concluziile dupa mintea TA!
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Vineri, 11 septembrie 2015, 23:52)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Si ca tine cateva milioane voteaza PSD tot din instinct.
  • +3 (7 voturi)    
    ... (Vineri, 11 septembrie 2015, 23:51)

    tirolez [utilizator]

    Dna M a ratat o buna ocazie sa taca. Aveam o impresie mai buna despre ea. Uite pe cine am votat, mi se parea o minte limpede. Macar J. a zis 1700, draga de ea are impresia ca 6000 e nimic. Zau? Ii testeaza cineva de boli? Stie cineva cine sunt cu adevarat? Noi avem copii care nu au bani de tratamente dar pentru ei avem bani? Sunt cupluri care au nevoie de tratamente sa aiba copii. Nici macar concediu medical nu primesc cand se duc la medic pentru fertilizare in vitro, isi iau din concediul lor. Sunt copii care merg km pe zapada pana la scoala. Pentru ei nu sunt bani. Dar pentru astia si scolarizarea copiilor lor TREBUIE sa gasim. Noi, aia bogatasi si mai ales, grandomani. Mare dezamagire MM.
    • -3 (5 voturi)    
      un pic de matematica (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 9:11)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Stii cat inseamna 6000 la o tara de 19 milioane (am luat estimarea cea mai severa, doar cu cei care sunt efectiv in tara)? Cam pe la 0,3 la mia de locuitori. Hai sa fim seriosi.
  • +3 (7 voturi)    
    am sta ca prostul la coada s-o votez in ... (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 0:34)

    ics [anonim]

    toamna trecuta, si-acum ma bucur ca n-a iesit, deabia acuma inteleg ce caracter josnic are.
    s-a invatat cu viata de eurobugetar und iei salar baban daca-l pupi in cur pe sefu'.

    incompetentii de la brusel au esuat in a ne apara de hoarda de aur. caci asta e, o hoarda puternica prin numarul ei care vine cu ghidata cu iPhonU si cu filmulete manipulante in loc de iatagan sa ia ajutoare sociale `si indemnizatii de copii moca. cind trimiteau tziganimea inapoi la romania n_a zis nimic. cind ne-au restrictionat piata de munca si accesul la schengen n_a zis nimic. cind austriecii au vrut sa ia indemnizatiile de copil de la rominii care le plateau impozite babane n_a zis nimic.

    acuma face pe generoasa pe banii altora. rusine!

    dac vi se pare ca nu stiu ce vorbesc va invit la mine , in germania la granita cu austria sa vedeti ce fac. nemtii au inca firfirei, deja intr-o saptamina au ars 6 miliarde si au pasat problema la comune. comunistul de gabriel isi apara scaunul batind cimpii cu integrarea si necesarul de forta de munca. seehofer incepe sa se sperie si se spala pe miini de alianta cu spd. mai ales ca le-au venit 40.000 intr-o saptamina

    am avut de-a face personal cu vreo 50 de ''refugiati' barbati majoritatea nu sint din siria, nu vorbesc araba sau kurda (caci am o colega care le stie si nu se intelege cu ei) cel putin un sfert sint analfabeti. engleza stiu maxim citeva cuvinte. umbla in haite de cite cinci sase, unul doi sint tot timpul cu ochii in smart phone (am impresia ca primesc instructiuni).

    am avut chestii ciudate in praxisul medical unde lucrez. a venit unul cu barba, a vrut neaparat sa ii scot o cicatrice de pe fata, ne-am inteles printr-un arabete cu acte de germania. dupa operatie a doua zi s-a ras complet si a disparut.

    nu au acte ci doar un fel de adeverinte pe care sint trecute numele care nu prea suna arabeste. unii au fizionomii asiatice.

    habar nu am ce e la mijloc dar mie mi se pare dubios
    senzatia e ca merkel a pierdut controlul.
  • +1 (7 voturi)    
    NU vrem Musulmanii!!! (Sâmbătă, 12 septembrie 2015, 2:10)

    AninumulZwei [anonim]

    Aoleu...Ai nu zau ca vrei tu sa ii primesti . Pai sti tu ce o sa faca ai cand o sa ajunga , o sa inceapa sa ''faca legea'' , sa isi aplice legea sharia . Te rog frums , sa ne fie rusine sa ii primi , da noi ce suntem , azil de psihopati , lasa-i sa moara de foame , sa se duca la ei in tara . De ce ne-ar pasa noua de drepturile lor , daca ei nu stiu sa ni le respecte pe ale noastre . Oricum prin lege stramutarea e interzisa pe pamantul Romanesc !
  • 0 (0 voturi)    
    Si mie imi e rusine (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:09)

    luciusbv [anonim]

    .. ca am votat cu MM in trecut. S-o voteze cei ce accepta ca si ea, cu seninatate, ca exista posibilitatea sa aducem teroristi la pachet cu refugiatii.
  • -1 (1 vot)    
    Respect! (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:46)

    dorin [anonim]

    Pentru Doamna Macovei.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă