UPDATE Ilie Sarbu: PSD nu va vota nominalizarea lui Ungureanu la SIE, este ilegala. Avem majoritate si fara UNPR. Nominalizarea face parte dintr-o strategie de a acumula toata puterea din Romania de catre Iohannis si PNL

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 24 iunie 2015, 12:42 Actualitate | Politic

Ilie Sarbu
Foto: Agerpres
Liderul senatorilor PSD, Ilie Sarbu, afirma ca PSD are majoritate in Parlament si fara voturile UNPR pentru a respinge nominalizarea lui Mihai Razvan Ungureanu la sefia SIE, aceasta facand parte, in opinia sa, dintr-o strategie a presedintelui Klaus Iohannis si a PNL de a acumula "toata puterea", informeaza Agerpres.

"Nu stiu daca nominalizarea face parte din razboi (intre presedinte si premier - n.r.), dar face parte dintr-o alta strategie, de a acumula toata puterea din Romania de catre Iohannis si PNL. (...) Nu am discutat, ca nici nu am avut timp (cu Gabriel Oprea - n.r.), dar e liber sa o faca (sa sustina propunerea presedintelui Iohannis - n.r.). Nu o facem noi, PSD. (...) Avem, sigur. (majoritate fara UNPR - n.r.). Depinde, majoritatile sunt relative. Nu sunt absolute. Dar eu nu cred, il cunosc prea bine pe domnul Oprea. Cred ca si el a fost luat prin surprindere (de nominalizare - n.r.). Sunt convins", a spus Sarbu, miercuri, la Senat. 

Intrebat daca un vot diferit exprimat de catre parlamentarii arcului guvernamental ar atrage dupa sine o ruptura in coalitia de guvernare, liderul senatorilor PSD a replicat: "E greu de spus. Eu nu exclud nicio posibilitate, dar mi-e greu sa cred ca un om ca Gabriel Oprea, care este categoric, este militar, a spus-o dansul si ne-a demonstrat de atatea ori ca ceea ce discuta cu noi e discutat si e cuvant dat, vine acum si se schimba, pentru ce? Ca de fapt, daca era o discutie poate ca ajungeam la aceeasi concluzie. Noi am fost lasati complet in afara, nici macar consultati". 

Acesta a tinut sa intareasca faptul ca se increde in cuvantul liderului UNPR si ca, pana la acest moment, nu a existat niciun motiv de rupere a coalitiei de guvernare. 

Totodata, Ilie Sarbu a precizat ca social-democratii nu au o problema cu persoana nominalizata, senatorul Mihai Razvan Ungureanu, ci cu procedura de numire. 

"Nu avem o problema cu omul Razvan, ci cu procedura. (...) In Parlament, la ora actuala, e clar ca nu votam. Daca ar fi existat o discutie, daca pana la urma presedintele nostru ajungea la intelegere cu presedintele Iohannis, am fi putut ajunge si la formula asta (ca PSD sa dea un vot favorabil in plenul reunit - n.r.). Acum, s-au depasit, s-au sarit etape care vor sa demonstreze ce? Prostie? Ce poate sa demonstreze daca stii bine ca legea spune intr-un fel, ca nu ai nicio sansa sa treci (de Parlament - n.r.) ca nu ai majoritate si tu tot trimiti hartiile la Parlament? Daca esti prost sfatuit, atunci cel care l-a sfatuit (pe presedintele Iohannis - n.r.) suporta consecintele", a mai spus liderul grupului PSD din Senat. 

Ilie Sarbu a adaugat ca, prin nominalizarea lui Ungureanu la SIE, s-a "stricat si o traditie", ca sefii SIE si SRI sa nu reprezinte doar Opozitia sau doar Puterea. 

"S-a stricat o traditie pe care nu stiu, buna-rea, zece ani de zile, fostul presedinte a introdus-o, ca unul dintre sefi sa fie de la Opozitie si unul de la Putere. Noi nu ne-am batut foarte tare, in perioada asta, sa avem un sef la SIE. (...) Noi nu ne-am mai batut pentru post, nu s-a mai dus presedintele nostru la Cotroceni sa zica: 'Vreau si eu totusi om la SIE'. Nu s-a mai pus problema. Am spus ca domnul Predoiu e foarte bun si toata lumea a cazut de acord ca e foarte bun si cu asta s-a incheiat. Nu aveam nicio problema inca un an sau cat dureaza coalitiile sa ramana domnul Predoiu acolo, care e om de specialitate bine pregatit", a mai spus Sarbu. 

Liderul senatorilor PSD a subliniat si faptul ca propunerea avansata de catre presedintele Klaus Iohannis "din punct de vedere legal, nu poate sa ajunga la Parlament decat prin intermediul CSAT". 

Sarbu a tinut sa precizeze si faptul ca procedura difera in ce priveste nominalizarea directorului SIE de cea referitoare la directorul SRI. 

"La SRI, nu exista aceasta prevedere (referitoare la CSAT - n.r.), numai la SIE. La SRI, vine presedintele, face propunerea, trece pe la Comisii, in plen si cu asta s-a incheiat. (...) Cazul Hellvig e complet o alta situatie. A fost colegul nostru de alianta, de coalitie, a fost secretar general si principiul a fost corect fiindca acolo presedintele avea drept sa trimita. Noi, in Parlament, puteam sa refuzam, ori la Comisie a intrunit toate cerintele, in plen la fel, nu am avut o problema. Dar atunci s-a spus ca nu mai acceptam aceeasi varianta. Acum nu am facut decat sa respectam ce am spus atunci. Mai mult, avand si aceasta posibilitate care ni s-a oferit la modul gratuit - incalcarea legii, deci fara CSAT trimis la noi, nu, nu se poate", a mai spus Sarbu. 

Premierul interimar Gabriel Oprea a anuntat marti seara ca va sprijini propunerea pe care presedintele Klaus Iohannis o va face pentru sefia Serviciului de Informatii Externe, asa cum a procedat si atunci cand seful statului l-a propus pe Eduard Hellvig in fruntea Serviciului Roman de Informatii. 


"In probleme de securitate nationala, asa cum am sprijinit propunerea domnului Klaus Iohannis in cazul Serviciului Roman de Informatii, il voi sprijini pe domnul presedinte Iohannis pe domeniul securitatii nationale unde intra si SIE. (...) Asa este corect", a afirmat Oprea la Realitatea TV.

________


Senatorul Ilie Sarbu declarase anterior, miercuri, ca numirea lui Mihai Razvan Ungureanu la sefia SIE este ilegala, motiv pentru care parlamentarii PSD vor vota impotriva.

"Eu nu discut despre persoane, discut despre lege, numirea este ilegala. In lege scrie ca presedintele face propunerea CSAT-ului. Eu nu am auzit sa fie vreo sedinta CSAT", a acuzat Sarbu, el fiind liderul senatorilor PSD.

Ilie Sarbu a spus ca a discutat cu Victor Ponta dupa nominalizarea lui Ungureanu, premierul spunandu-i ca nu a fost informat: "Nu stie nimic, nu s-a discutat, ca atare nu vom vota Pentru".

Senatorul PSD a acuzat si faptul ca se schimba si traditia din ultimul deceniu, instituita de fostul presedinte Traian Basescu, prin care un sef de serviciu secret este de la putere iar celalalt de la opozitie.

"S-a stricat si o traditie - ca unul din sefii serviciilor de informatii sa fie de la opozitie, altul sa fie de la putere. Noi nu ne-am batut foarte tare sa avem sef la SIE" a explicat liderul senatorilor PSD.

Klaus Iohannis l-a nominalizat pe Mihai Razvan Ungureanu sef la SIE, potrivit unui comunicat al Administratiei Prezidentiale. 

Iohannis i-a instiintat, printr-o scrisoare oficiala, pe presedintii celor doua Camere ale Parlamentului despre aceasta nominalizare, urmand ca Parlamentul sa adopte o hotarare in acest sens.










11976 vizualizari
  • +50 (54 voturi)    
    cine e victor ponta? (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:47)

    alter_ego2013 [utilizator]

    n-am auzit de el. in calitate de ce l-a sunat sarbu? parca nu era in deplinatatea facultatilor...
    • +25 (25 voturi)    
      Cu ce se ocupa PONTA in Turcia? (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:18)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Sa ne raspunda SIE cu cine s-a intalnit, si ce s-a discutat in Turcia?

      A uneltit impotriva Statului Roman?
      A constituit un grup in vederea modificarii legislatiei in interes propiu?
      A intreprins actiuni folosindu-se de functia politica de ''PM suspendat'' in interes personal?

      Astetam raspuns!

      PS: cred ca este usor de demonstrat ca Ponta este un escroc de talie internationala > Rompetrol este pe teava!
      • +12 (20 voturi)    
        MRU il va aduce ca pe urs cu beciug &lantz (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:16)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        atat pe One Egg Marele taietor de paduri din Romania cat si pe Dottore di turcia
    • +26 (26 voturi)    
      panica in cotet (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:02)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Famiglia PSDista intra in fibrilatie, asta inseamna ca e o nominalizare buna la SIE.
      Impuscatu-ntre picioare nu prea are proprietatea termenilor, prezidentu abia acum l-a nominalizat pe MRU la sefia SIE.
      Parlamentul va avea de votat propunerea presedintelui, suna cam la fel dar sunt cam diferite. Dar ce pretentii sa ai cu parlamentari soferi de autobaza si buldoexcavatoristi.
      Auzi la marele vanator "S-a stricat si o traditie", in cazul lui nici vopsitul oualelor nu mai e ce-a fost.
      Cam cand a fost nominalizat un sef de servicii secrete de la putere cand pe vremea lui Basescu erau de la PSD si PNL in timp ce PDL guverna tara?
      Iar "traditia" asta a inaugurat-o Basescu ca pe vremea lui Ilici "traditia" era ca sefii sa fie tot de la ei. De fapt asta e traditia pe care o viseaza mafia rosie.
      • +12 (12 voturi)    
        M'ai terminat, domnule. Bună rău!!! (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:29)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        "...in cazul lui nici vopsitul oualelor nu mai e ce-a fost."
      • +17 (17 voturi)    
        Monocoiul raspopit... (Miercuri, 24 iunie 2015, 15:13)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        ...pare a fi in pragul isteriei. Probabil ca exista prin sertarele SIE niscaiva documente pe care Meleashca n-a fost in stare sa "le rezolve" asa cum a rezolvat Sova originalul contractului cu Bechtel.
      • +14 (14 voturi)    
        sarbu e (Miercuri, 24 iunie 2015, 16:21)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        cu creierii pe pereti.
        cine a mai auzit ca o nominalizare este ilegala?
        citat : "PSD nu va vota nominalizarea lui Ungureanu la SIE, este ilegala."
        • 0 (0 voturi)    
          dupa parerea lui... (Joi, 25 iunie 2015, 19:00)

          luiz [anonim] i-a raspuns lui nahir

          legale sunt numai patrapazlacurile ginerelui, plecarile din tara unde si cand vor muschii lui,etc, etc...
    • +13 (13 voturi)    
      Legea? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:28)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Il intereseaza legea? Asta da surpriza...
  • +38 (44 voturi)    
    legea1/1998 (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:47)

    gâgă [anonim]

    Psdeii sunt cu nervii pe pereți, directorul SIE e aprobat de CSAT, legea 1/1998, art. 6. Cât timp plăgiuță e autoexilat Iohannis îi dă palme și cu tălpile de la picioare!
    • -29 (41 voturi)    
      ... (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:07)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui gâgă

      sa fii anti-psd este justificabil din toate punctele de vedere.
      Sa sustii insa un anti-roman precum mru in orice functie din tara asta, se poate incadra usor la capitolul tradare de tara.
      P.S. Ce se mai aude de mostenirea Gojdu?
      • +18 (24 voturi)    
        Bey (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:18)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        suntem in UE , calatorim fara pasaport, maine poimaine ne ridica si SUA vizele, lasati-o dracu' pe asta cu anti-romanismul.

        Cat despre mostenirea Gojdu, aia nu e nimic. Ar trebui sa vedem cum recuperam aurul dus de romani la Roma. Plus niste miere. Sa procedam cu metoda, cronologic.
        • -10 (12 voturi)    
          ai dreptate (Miercuri, 24 iunie 2015, 16:41)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

          Nu e nimic. Sa ne ia padurile, aurul, petrolul... dar voi sa fiti multumiti ca puteti freca wc-urile in occident doar aratand buletinele la granita.
          P.S. cand ne ridica SUA vizele? Nu de alta, dar soldatii romani o ard prin razboaiele lor de ani de zile, iar regimul vizelor este acelasi. Nu putem spune acelasi lucru despre unguri, care circula liber, si nici nu stau cu capul plecat in fata lor. Asta inseamna sa stii sa faci politica.
          • +6 (10 voturi)    
            Si ce legatura are una cu alta ? (Miercuri, 24 iunie 2015, 17:39)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            Freci tu wc-urile in occident pt ca e pus mru intr-o functie la care viseaza psd-ul ?
            Unde vrei sa le freci ? La Moscova ?
            • -5 (5 voturi)    
              legatura? (Miercuri, 24 iunie 2015, 20:31)

              sentenced [utilizator] i-a raspuns lui midufi

              Citeste comentariul celui caruia i-am raspuns, poate intelegi legatura. Subiectul evoluase de la articolul initial, imi pare rau ca nu poti procesa atata informatie.
              P.S. nu vreau sa frec wc-uri nicaieri, vreau sa ne fie tuturor bine aici, in Romania, independenti de mUE, SUA, Rusia. Posibil este, dar nu cu poporul asta de mamaliski.
      • +12 (14 voturi)    
        I-a iertat Ponta (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:34)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        pe unguri de mostenirea Gojdu si pe Rompetrol de 400 milioane.
      • +8 (10 voturi)    
        lobotomizatule (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:53)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Motototoliceanu a înstrăinat moștenirea Gojdu
        • -6 (6 voturi)    
          ok (Miercuri, 24 iunie 2015, 16:37)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          Era sa zic ca esti rupt de realitate. Dar mi-am adus apoi aminte ca George, bogat fiind, va plateste bine la postare.
          • +5 (5 voturi)    
            Stai ma, ca nu sunt toti ca tine (Miercuri, 24 iunie 2015, 17:40)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            platiti de rusi
            • -3 (3 voturi)    
              da, corect (Miercuri, 24 iunie 2015, 20:33)

              sentenced [utilizator] i-a raspuns lui midufi

              In ziua de azi daca esti pro-Romania, automat esti platit de rusi. :)) Ce trist esti.
              P.S. documentul prin care s-a instrainat mostenirea Gojdu a fost semnat de tariceanu si mru, dar tu si timp timp sunteti prea ocupati sa va dati inteligenti, prin urmare aveti prea putin timp sa va documentati macar un pic.
      • +5 (5 voturi)    
        dar de (Miercuri, 24 iunie 2015, 19:21)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        cele vreo 400 de milioane de dolari donati de ponta azerilor, ce zici? curat romanesc,nu?
        dar de jaful continuu de 25 de ani facut de FSN, PSDR, PSD etc. ce zici? patriotic,nu?
        • -2 (4 voturi)    
          care-i legatura? (Miercuri, 24 iunie 2015, 20:36)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

          Cum ai tras tu concluzia ca as fi de acord cu ce au facut in ultimii 25 de ani partidele enumerate de tine? Eu nu am spus asta. Si sunt si eu in acelasi asentiment cu tine.
          Insa articolul de fata era despre mru, asa ca am comentat despre el. Cand sunt articole despre tonta, psd, etc, comentez la fel si despre ei, pt ca fac parte din aceeasi categorie a tradatorilor de tara, pe care din pacate nu mai are cine sa-i spanzure.
      • +1 (1 vot)    
        Da un albanez a fost bun ?600 mil $ cadou kazahi? (Joi, 25 iunie 2015, 13:41)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Placa PSDeilor cu Fundatia Godjdu este tare uzata
        În octombrie 2005 prim-ministrul Tăriceanu semnează cu guvernul maghiar un controversat acord care prevedea înființarea - conform legislației ungare - a unei fundați publice româno-ungare „Gojdu”.
        Acordul între Guvernul României şi cel al Ungariei contravine legii şi prevederilor testamentare ale militantului Emanuil Gojdu. „Din punct de vedere legal şi moral, de moştenirea Gojdu nu poate dispune nici statul român, nici cel maghiar, aceasta nefiind proprietate de stat, ci proprietate privată.
        Acest Acord anulează practic Acordul dintre România şi Ungaria din 1937, ratificat de Parlamentele ambelor ţări, care este în vigoare şi care, la ora actuală, este temeiul juridic în virtutea căruia Fundaţia «Gojdu» poate intra în posesia moştenirii testamentare. După cum se ştie, voinţa testamentară a decis ca averea să fie administrată de o fundaţie românească permanentă,
    • +16 (16 voturi)    
      Constitutia (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:14)

      Seele [utilizator] i-a raspuns lui gâgă

      Modificata in 2003, art.65 punctul h) :numirea, la propunerea Preşedintelui României, a directorilor serviciilor de informaţii şi exercitarea controlului asupra activităţii acestor servicii. Care crezi ca prevaleaza? O lege neactualizata sau acest articol?
    • +18 (18 voturi)    
      Tam-tam (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:26)

      RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui gâgă

      Aici o sa fie tam-tam mare.
      1. De ce apare nominalizarea acum, cand nu mai e Ponta premier? Asta asa, de dragul intrebarii
      2. Legea 1/1998 e corect citata, dar ce te faci cu Constitutia? Mai precis art. 65 alin. 2 lit. h, care zice ca Senatul si Camera Deputatilor se intrunesc in sedinta comuna pentru numirea sefilor serviciilor de informatii, la propunerea Presedintelui.
      Ai un conflict: Legea 1/1998 zice ca il numeste CSAT, Constitutia zice ca il numesc camerele reunite.
      Eu cred ca presedintele merge pe interpretarea mai fara riscuri, in temeiul constitutiei, si merge in Parlament.
      Pentru MRU in 2007 si pentru Melescanu in 2012 s-a mers in Parlament. Fulga in 2001 si Talpes inainte nu au fost numiti de Parlament pentru ca art. 62 din Constitutie (actualul art. 65) nu prevedea decat numirea sefului SRI de catre Parlament.
      Deci acum ai text constitutional, ai cutuma deja stabilita, se pare ca trebuie mers in Parlament
    • +7 (7 voturi)    
      rectificare...se aplică constituția, art 67 (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:56)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui gâgă

      Dar mențin restul afirmațiilor, p$d eii sunt cu nervi pe pereți, au dat în dambla...
  • +29 (35 voturi)    
    MRU (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:54)

    BillytheGreat [utilizator]

    va furniza dovada ca puie monta a fost agent SIE sub acoperire. Ilegala, my a$$.
  • +32 (34 voturi)    
    STOP (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:56)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Opriti aceasta otreapa secursta sa mai latre. Locul lui e la puscarie, client din clica mafiota rosie PSD. NESIMTITUL ARE TUPEU - ca toate lepadaturile din psd.
  • +24 (24 voturi)    
    Are cine sa voteze PENTRU (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:57)

    Sparafucile [utilizator]

    Cine anume ? UNPR-ul cu al sau sef in frunte , primul ministru interimar . Impreuna cu PNL-ul sunt destui ca sa treaca propunerea .
  • +32 (34 voturi)    
    TREMURICIUL PSD (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:58)

    Sani [utilizator]

    GATA! Ati belit-o!

    Aparent pana acum Iohannis s-a pregatit pentru lovitura mortala.
    Acum se intampla!

    Pe cand il vedem pe Ilici la proces?
    • -9 (13 voturi)    
      zi mi si mie, de ce este mortala? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:54)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      ce ar putea sa faca si ce a facut feroce pana acum pilosul de MRU? este specialist la inhatat functii in care este "numit" de un boss, altceva nu stiu despre el.
      ma topesc de curiozitate sa aflu care i lovitura aia mortala.
      • +1 (9 voturi)    
        nu o sa-ti raspunda (Miercuri, 24 iunie 2015, 16:32)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        pentru ca nu stii limba romana.
        se scrie : "zi-mi si mie" nu "zi mi si mie".
        se scrie : "care-i lovitura" si nu "care i lovitura".
        lipsa cratimei in doua locuri diferite, nealaturate, arata ca nu stii ce-i aia, nu ca ti-a alunecat degetul pe langa tastatura.
        si am si eu o curiozitate. daca mru este numit de vreun boss in nu stiu ce functie, asta inseamna ca este specialist in a inhata functia respectiva? adica vrei sa zici ca e doar un pupincurist? cum o fi rezistat doar ca pupin, 5 ani, in functia de director al uneia din cele mai importante institutii din stat? nu-l faci pe d-l goe director doar ca sa satisfaci pila cuiva.
        • -7 (9 voturi)    
          mru a rezistat executand ordinele boierului? (Miercuri, 24 iunie 2015, 16:46)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          (care l a numit).
          asta stiu deja. a fost un "yes sir" care a transmis mai departe ordinele boierului, executate de subalternii competenti.


          deci cratima sa fie de vina....
          tu de unde stii? ai vorbit personal cu atotstiutorul @Sani (nuri?)?
          ah...m am linistit. miroase a propaganda ieftina in care mru este transformat din oportunist in erou. nu este nimic mortal.
      • +9 (11 voturi)    
        OK, iti raspund! (Miercuri, 24 iunie 2015, 17:03)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Este o lovitura mortala, pentru ca:
        1. PSD-istii, ca niste sobolani rosii ce sunt, au inceput sa simta pierderea puterii, faptul ca au fost lasati de izbeliste de maica si taica INTERLOP!

        2. Ponta i-a parasit si incearca sa-si scape pielea.

        3. Oprea, simte din ce parte bate vantul si s-a pozitionat impotriva PSD, intr-un mod care i-a luat pe penali prin surprindere

        Deci, propunerea MRU este pentru mine simbolul degringoladei care a cuprins PSD!

        Ai inteles?...sau preferi Ponial (echivalentul in limba lui Putin)?

        Mai pune mana pe manualul de gramatica lb. romane, ca tot va dati toti PSD-ii mari patrioti....cand sunteti de fapt doar niste patri(h)oti de stadion si analfabeti!
  • +32 (32 voturi)    
    Am o problemă (Miercuri, 24 iunie 2015, 12:59)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Am început să îi cam încurc pe toți boșorogii ăștia mafioți în ultima vreme. Parcă Sȃrbu era arestat :D
    • +7 (7 voturi)    
      deocamdata (Miercuri, 24 iunie 2015, 15:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Barosanu_nr1

      doar cercetat.
      dar urmeaza, nu-i bai.
      astia au intrat in fibrilatie.
  • -11 (25 voturi)    
    Aprobat sau nu de CSAT, (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:00)

    xrogo [utilizator]

    mister Unguent vine in Parlament pentru confirmare,acolo-i buba!!!
    • +18 (20 voturi)    
      Marea Schimbare (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:18)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Da, stim!
      Au fost: Unguent, Basisti, udristi, ...altceva mai stiti?

      Acum este timpul sa trecem la ce va fi:
      pontisti, fugari, clanuri mafiote, mincinosi, plagiatori, rusofoni, antiamericani, antiUE,.....criminali (v. Iliescu)!
  • +27 (29 voturi)    
    Tata socru (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:02)

    marcelp55 [utilizator]

    Tata socru, saracul, nu stie care e diferenta intre nominalizare si numire ....
  • +19 (21 voturi)    
    sa inteleg... (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:10)

    mee [anonim]

    ca daca nu e mu lu ponta nu e bun?!
    penibil ponto... lasa ca vine si vremea ta.... si o sa fie cu executare
  • +17 (17 voturi)    
    dezinformari + minciuni = psd (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:11)

    yellowdog [utilizator]

    ...
  • +25 (27 voturi)    
    Ce prostovani... (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:13)

    rakkone [utilizator]

    Gura prostovanului adevar graieste:
    [...]Ilie Sarbu a spus ca a discutat cu Victor Ponta dupa nominalizarea lui Ungureanu, premierul spunandu-i ca nu a fost informat: "Nu stie nimic, nu s-a discutat, ca atare nu vom vota Pentru" [...]
    Citind invers inseamna ca tot ce a votat pana acum PSDul a fost cu stirea si aprobarea lui Ponta. Inclusiv cand Ponta facea pe niznaiul in martea neagra 2012, ca el nu a fost in tara si nu stia despre ce e vorba, nu?
    Citat din Ponta din presa vremii: [...] „Eu n-am fost marţi aici, n-am scos parlamentari din sală, n-am băgat în sală, eram la Johannesburg. Parlamentul de aia legiferează, nu trebuie să îmi ceară mie voie”, a fost modalitatea în care Ponta a încercat să scape de răspundere [...]
    • +15 (15 voturi)    
      multi-dezvoltata personalitate (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:23)

      vasilica_ [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      pai o fi vorbit cu monta presedintele psd, ca monta prim-ministrul e in refacere (reface-s-ar ... !) cred ca nici ei nu mai stiu cu care vorbesc. deputat, pm, presedinte de partid ...
  • +24 (26 voturi)    
    sarbule (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:14)

    Francisc 1 [utilizator]

    tu inca nu ai platit pentru timisoara!
  • +19 (21 voturi)    
    Ticu mare enervat (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:20)

    cocirlea [anonim]

    "Iohannis i-a instiintat, printr-o scrisoare oficiala, pe presedintii celor doua Camere ale Parlamentului despre aceasta nominalizare, urmand ca Parlamentul sa adopte o hotarare in acest sens".Nu mai "e" bre, matritzeru si moliceanu sefi acolo la camere? De ce s-a enervat asa tare ticu mare?
  • +18 (20 voturi)    
    Psst.. (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:21)

    Anna O. [utilizator]

    ... mai incet, Parinte Ilie, si da-te un pas inapoi, ca intram in microfonie..
    Si, apropos, cum zicea ginerica, nu a fost informat? Hm... parca mai zicea de curand cineva asta!
  • +13 (13 voturi)    
    nu e o lozinca! (Miercuri, 24 iunie 2015, 13:51)

    Kpriciu [utilizator]

    PSD, mafie roșie, ești pe ducă!
  • +12 (12 voturi)    
    Un raspopit ar fi mai bun, coane Sarbu ? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:02)

    serban [anonim]

    Tata socrule, crezi matale ca un raspopit ar fi mai potrivit pentru acest post ? Dupa cite stiu eu, gasca de hotomani care constituie PDSR-ul sau PSD-ul vostru, urla ca in gura de sarpe numai cand auzea de numele "Basescu" ....? Cat despre Mihai Razvan Ungureanu, nu stiu daca este cea mai buna sau cea mai proasta alegere... un raspuns ar putea fi gasit la Ierusalaim...
    • +9 (9 voturi)    
      TOT SARBU ? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:38)

      ALT RASPOPIT [anonim] i-a raspuns lui serban

      Nene senator sarbu, esti sigur ca la vanatoare te-ai/ai fost impuscat la subsuara piciorului si nu in apropierea capului (eventual la gat ca idolul PSD) ?
      Cum o fi discursul de socru al ex- prim.min ?
      nu cred ca la cap este problema si la caracter ...
      In rest, mai rasfirati baieti, mai rasfirati ...
  • +7 (9 voturi)    
    sie (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:21)

    MihailNica1 [anonim]

    incepeti sa va numarati cati mai sunteti !
  • -8 (10 voturi)    
    batalie intre pilosi (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:24)

    jackalphonse [utilizator]

    hai, suntem curiosi sa vedem pila psd-lui, tot atat de ambitioasa pe functii ca MRU.
    ce spuneti de niste teste de departajare? in fond, ce l a calificat pe MRU in psostul CIE cand a fost "nominalizat" prima data?
    ce fel de competitivitate este asta cand in posturi strategice sunt pusi oameni care nu au competente, fiind "nominalizati"?
    ca sa ma angajez, m au intrebat la interviu despre tot ce ma laudam ca stiu sa fac, iar fara diplomele aferente nici nu intram la interviu! pana nu le am dat solutii la problemele ipotetice propuse, pana nu am dat examen scris de limba straina, nici n am fost luat in considerare.
  • -5 (11 voturi)    
    dragut, Base "era un dictator" ... (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:24)

    secu [anonim]

    dar mereu a pus sefii serviciilor de la opozitie; Tovarasu' Iohannis isi baga prietenii si la SRI si la SIE ... Romania incepe sa miroasa a lucru bine-facut
  • +12 (12 voturi)    
    Cine il mai asculta pe mosu-socru ? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:24)

    K Terinca [anonim]

    E expirat ca si ginere-su.
    Nu e ala de s-a impuscat cu alice-n cur ?
    Bate campii.
    De acolo I se trage.
    lol
  • +13 (15 voturi)    
    Era bun Basescu, oușor? (Miercuri, 24 iunie 2015, 14:41)

    arivederci [anonim]

    Așa bine le potrivește viața uneori...
    L-ați făcut albie de porci, toată ziua umblați cu dictatorul în gură și acum ne spuneți că dictatorul sângeros își alegea șefii de servicii secrete din rândul opoziției.
    Totuși, anunță-i și pe ratații de la A3, ca ăia încă nu știu.
  • +6 (6 voturi)    
    hai sictir! (Miercuri, 24 iunie 2015, 17:44)

    lili [anonim]

    La puscarie cu voi, ne-am saturat de mafia PSDista, ati distrus Romania in 25 de ani furand cat ati vrut voi!
    Succes DNA, la puscarie cu penalii astia!
  • +6 (6 voturi)    
    Ilie .Ilie ai facut in palarie ,duba-i la poarta ! (Miercuri, 24 iunie 2015, 19:28)

    andreesanu [utilizator]

    Ultima strigare inainte de prezentarea la DNA.
  • +4 (4 voturi)    
    tata socru... (Joi, 25 iunie 2015, 8:29)

    lili [anonim]

    Si-a facut ginerele PM, si-a trimis fiica anlfabeta Daciana in al 2-lea mandat de europarlamentar la Brussels pe salariu de multe mii de Euro(si pensie la fel!!), taie si spanzura in PSD si in Guvern si in Parlament?!
    Pana cand?!
    Cand scapam de aceasta "La fammiglia", cand scapam de fauna asta corupta care si-a pus rudele si acolitii penali in toate functiile banoase in statul roman?!
    Cand?!
    Succes DNA, la puscarie cu penalii astia ce colcaie in politica romanesca!
  • +1 (1 vot)    
    p (Joi, 25 iunie 2015, 10:46)

    julien [anonim]

    socrule,daca dna urgenteaza putin rezolvarea problemelor pe care le ai s-ar putea sa nu mai apuci sa votezi nimic
  • +2 (2 voturi)    
    Sarbu?!? (Joi, 25 iunie 2015, 10:48)

    alex [anonim]

    Ilie Sarbu nu era anchetat de DNA?
  • 0 (0 voturi)    
    arestarea ta e LEGALĂ (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 20:07)

    timp tamp [utilizator]

    monozigotule, aștept cu nerăbdare să te văd la beciul domnesc cu brățări lgat de ginerică


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică