Tariceanu, despre dosarul lui Victor Ponta: Lucrurile acestea pot duce pe foarte multi la concluzia ca este o incercare de lovitura de stat

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 8 iunie 2015, 13:04 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Seful Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a declarat luni ca problemele pe care le are Victor Ponta cu Justitia pot duce pe foarte multi oameni "la concluzia ca este o incercare de lovitura de stat".

"Lucrurile acestea pana in final, privite cu detasare din exterior, pot duce pe foarte multi la concluzia ca este o incercare de lovitura de stat. Pentru ca lovitura de stat ce inseamna? Inlaturarea unui regim democratic ales prin institutiile de forta ale statului", a spus acesta, intr-o declaratie in care a pus sub semnul intrebarii nivelul de experienta si responsabilitate al unui procuror de "27 de ani".

In opinia sa, in acest moment, daca Victor Ponta isi da demisia, putem asista "la declansarea unor crize politice succesive".

Tariceanu le-a cerut ziaristilor sa isi imagineze urmatorul scenariu: primul ministru este urmarit penal si isi da demisia, iar in fruntea guvernului este numit liderul opozitiei, respectiv Alina Gorghiu, care nu este "chiar o persoana care sa aiba un dosar perfect, fara niciun fel de pata".

Astfel, aceasta "ar putea sa fie acuzata in acelasi dosar, avand in vedere ca societatea de avocati din care facea partea apara partea adversa" si "am asista iar la o declansare de urmarire penala si o noua criza de guvern", a continuat Calin Popescu Tariceanu.

In acest scenariu, el s-a intrebat daca este "normal" ca intr-o tara democrata, cu un regim parlamentar, un procuror de 27 de ani "sa rastoarne doua guverne in decurs de o luna de zile". Tariceanu s-a intrebat, de asemenea, cata "experienta si cate responsabilitate" are un procuror la aceasta varsta.

"Cred ca toti cei care lucreaza in justitie sunt cu totii constienti ca puterea pe care o au implica o responsabilitate uriasa", a comentat el.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
13224 vizualizari
  • +75 (75 voturi)    
    stai linstit (Luni, 8 iunie 2015, 13:06)

    dum_i [utilizator]

    Stai linistit, tu urmezi.
    • +11 (11 voturi)    
      Se simte (Luni, 8 iunie 2015, 14:21)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Fiti atenti...nu spune ca demisia lu' Ponta e un lucru rau dar exemplifica toate celelalte 'motive' pentru care demisia lu' Ponta e de neaceptat

      Auzi la el...e prea tanar! Bai prostanacule nu toti se coc tarziu...sau niciodata ca in cazul tau!

      Iti urez un 'Beciul Domnesc' ...rosu!(de la PCR) :)
    • +5 (5 voturi)    
      parlamentarii opozitiei nu trebuie sa stea linistiti (Luni, 8 iunie 2015, 14:24)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      trebuie schimbata majoritatea prin vot in parlament. e singura modalitate prin care se pot rezolva lucrurile. Asa a procedat PSD cand a schimbat guvernul acum 3 ani. Cum va face oozitia schimbarea majoritatii asta e alta poveste. Pichetari, convocari la vot a parlamentarilor, lant uman, aliante politice, promisiuni la partide, sindicate...stiu ei mai bine.
    • +8 (8 voturi)    
      Cel care a lovit Statul este PONTA! (Luni, 8 iunie 2015, 14:38)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Ce este mai grav decat sa inseli increderea unui popor iar tu impreuna cu un grup infractional sa capusezi companiile Statului!

      Cred ca trebuie sa definim si expresia :

      LOVITURA IMPOTRIVA STATULUI !

      Statul insusi s-a lovit punand PM un posibil mafiot!
    • -7 (11 voturi)    
      Cam are dreptate mosu' (Luni, 8 iunie 2015, 14:43)

      Mas [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Cam toti cei care se invart prin politica in momentul asta au scheleti prin dulap. Faptul ca DNA il invinuieste pe Ponta de contracte false intre doua firme private , e cel putin suspect. De cand DNA se ocupa de cazuri de cateva mii de euro ? E cusut cu ata alba tot acest caz. Si apoi, DNA de ce nu se ocupa si de tanti Ghiorghiu care are cam acelasi tip de scheleti in dulap ? Pai , ori suntem golani, ori numai suntem.
      • +3 (3 voturi)    
        Si ce ai vrea tu? (Luni, 8 iunie 2015, 16:54)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Mas

        Sa se ocupe doar de prostiile pe care i le imputa lui Basescu, asa zisul santaj , chestai cu rroma imputita, deja reglementata de CNCD si Nana unde au luat-o in barba primarii fedesenari? S-au ocupat si de pedelisti dar la ei nu a iesit nimeni in fata sa obstructioneze justitia. Doar fedesnarii o fac pe toate caile. Nu e nimic cusut cu ata alba, Sova Cucuvea era in vizor si din ancheta preliminara au aparut fapte care il incrimineaza pe pPonmtaca. Si asta e doar inceputul. Procurorul Panait iti spune ceva? Mai era si o chestie de moravuri alaturi de prietenul de la sectorul 3 care s-a sista pentru ca a juns premier dar e foarte posibil sa iasa si asta la vedere. Asta este Ponta si astia sunt fedesenarii. Nici ceilalti nu sunt mult mai brezi, dar nu ii pot egala. Vorba lui Vanghelie "Astia nu stiu nici sa fure"
      • +1 (1 vot)    
        Andropauza mosului ii da "dreptate " sub pat! (Marţi, 9 iunie 2015, 5:42)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Mas

        Daca pleaca iluminatul "acoperit " Ponta Viorel, nu mai aveti majoritate parlamentara, bey mosule ?
    • +5 (5 voturi)    
      Ciudat (Luni, 8 iunie 2015, 15:16)

      Serban B. [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Eu am tras concluzia simpla ca a fost capusata o firma a Statului Roman. Daca procurorul are 27 de ani poate ar trebui sa se sinucida ?!?!?! Il ajutati dumneavoastra domnule Tariceanu ca sa se arunce de pe vreun bloc pentru ca are 13 ani ?
      Faceti discriminare domnule Tariceanu? poate ne spuneti dumneavoastra varsta la care un om sa devina procuror. Poate alegem procurori doar de 70 de ani care de preferinta sa fie santajabili si sa fi facut parte din partidul comunist roman ?!?!?!
      • 0 (0 voturi)    
        "alegem" (Luni, 8 iunie 2015, 19:18)

        un_anarhist_moderat [utilizator] i-a raspuns lui Serban B.

        cu voie sau fara de voie ati "scapat" un mare adevar: "Poate alegem procurori..."
        Daca, asa cum ar fi (fost) normal, personalul care deserveste justitia ar fi (fost) ALES si nu NUMIT (dupa criterii dubioase / interpretabile) cu siguranta alta ar fi fost credibilitatea si valoarea actului de justitie... atata vreme cat magistratii (adica judecatorii) sunt contestati pe motive de partizanat (si nu numai) ce valoare are o sentinta?
  • +42 (42 voturi)    
    P de la "politic" sau de la "penal" ? (Luni, 8 iunie 2015, 13:09)

    Procuratorul [utilizator]

    Ca sa nu spun de la ce vine P-ul de la Tariceanu.
    • +22 (22 voturi)    
      Te referi la..... (Luni, 8 iunie 2015, 13:34)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui Procuratorul

      ...... animalul cu P....nu ??:)))))
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Luni, 8 iunie 2015, 14:52)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        PORC? iti e frica sa spui Porc? serios?

        Tot Parlamentul e o cocina si tu nu vrei sa spui porc?
      • +3 (3 voturi)    
        Da, la Porcul de la Palatul Victoria (Luni, 8 iunie 2015, 15:02)

        Procuratorul [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Si la aia de la Casa Poporului. Care tot cu P incep. Pe cand un Ignat?
    • +3 (3 voturi)    
      mai corect de la penibil (Luni, 8 iunie 2015, 13:58)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Procuratorul

      p de la penibil
  • +37 (37 voturi)    
    BIBI ! TOT CREIERUL TĂU S-A TRAS (Luni, 8 iunie 2015, 13:11)

    pointless man [utilizator]

    în cearcănele de sub ochi.

    CĂ MORALĂ N-AI AVUT NICIODATĂ !
  • +26 (26 voturi)    
    R.M. (Luni, 8 iunie 2015, 13:15)

    delavrancea [utilizator]

    Nu, nu cred ca e ceva de genul asta.Eu cred ca e supusa coruptia la forfecare,incovoiere,compresiune,torsiune...'mneata le ai cu astea!
    • +16 (16 voturi)    
      esti pe "+" dar, (Luni, 8 iunie 2015, 13:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      ipochimenul nu se pricepe la prezentat moda, ca a fost manechin.
      alalaltul, izgonitul, ar trebui sa nu se priceapa la fiare, ca-i fierar betonist (de altfel o meserie mai mult decat onorabila), desi are pretentii la mai mult, ca d-aia si-a tras patalamale la batranete.
  • +35 (35 voturi)    
    asta vorbeste? (Luni, 8 iunie 2015, 13:16)

    Reader [anonim]

    cel mai slab premier pe care l-a avut vreodata romania?
    • +19 (19 voturi)    
      noooo, (Luni, 8 iunie 2015, 13:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Reader

      cum sa fie asa ceva posibil???
      sa-i ia cineva locul I cu premiu cu coronita lui tonta???
      • +3 (3 voturi)    
        poate gresesc (Luni, 8 iunie 2015, 14:29)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui nahir

        dar parca prin 2007 (dupa aderarea la UE) a avut posibilitatea sa-si dea demisia si sa dizolve parlamentul. in momentul ala cred ca am fi scapat definitiv de PSD, dar a dus lipsa de ... (cred ca cele 5 ex-neveste pot spune de ce a dus lipsa) si s-a agatat de functie. atunci s-a cam rupt si legatura intre el si basescu. pt asta il consider slab / moale / impo ....
  • +33 (33 voturi)    
    Mda... (Luni, 8 iunie 2015, 13:16)

    Lucian P. [utilizator]

    Cu cat comenteaza mai mult aberatii de genul asta, cu atat e mai clar ca motocicleanu e implicat si el in toata treaba cu sova. Nici nu mai are rost sa comentam aberatiile ci doar sa ne gandim cat a mai furat si asta.
  • +34 (34 voturi)    
    dar biletelul roz? (Luni, 8 iunie 2015, 13:16)

    Daniel G. [anonim]

    Dar adevarata lovitura de stat din iunie 2012 cine a facut-o? Este inacceptabil ca al doilea om in stat, platit din salarilele nosastre, sa aduca asemenea acuzatii la adresa justitiei.

    Astept cu nerabdare ca acest individ comunistoid sa plateasca pentru toate ilegalitatile pe care le-a infaptuit in ultimii 20 de ani. Cel putin 20 de ani de inchisoare ar merita acest Caliceanu - CURvar politic
    • +4 (4 voturi)    
      nu e comunistoid, ci o o lichea oportunista (Luni, 8 iunie 2015, 14:24)

      Nicu Paleru [anonim] i-a raspuns lui Daniel G.

      C.P. Tariceanu nu e comunistoid, ci o lichea oportunista. Amintiti-va ca a mai rupt o data PNL, cand cu aripa tanara, si asta doar pentru a "colabora" la fel de gretos si servil cu PDSR. Omul asta are mai multe colaborari cu PSD (cand a fost premier, a avut suport in parlament tot de la PSD), decat cu orice alte partide. jenant, rusinos, penibil.
    • +2 (2 voturi)    
      lovitura (Luni, 8 iunie 2015, 14:37)

      Poporul [anonim] i-a raspuns lui Daniel G.

      Cum sa fie un referendum lovitura de stat. Voi n-aveti 2 neuroni sau sunt izolati saracii. Poporul prin vot da lovitura de stat, f tare.
  • +31 (31 voturi)    
    ... (Luni, 8 iunie 2015, 13:17)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Raspunsul lui se gaseste in intrebare, ce experienta avea copy paste sa ajunga in toate functiile prin care a trecut, cand gaseste raspuns la intrebarea asta il aplica si la intrebarea lui.
    Voi ati uitat cine este Motocicleanu....
  • +35 (35 voturi)    
    Hm (Luni, 8 iunie 2015, 13:17)

    nano2k [utilizator]

    Declaratia aste ne conduce la concluzia ca Tariceanu e dus cu pluta.
  • +20 (20 voturi)    
    da pe multi (Luni, 8 iunie 2015, 13:20)

    rochiri [utilizator]

    ..idioti!
  • +27 (27 voturi)    
    Cel mai penibil politician (Luni, 8 iunie 2015, 13:20)

    Observator [anonim]

    Da, sigur, daca ai creierii mancati, poti sa ajungi si la concluzia asta. Poti ajunge la orice concluzie.
  • +27 (27 voturi)    
    Opinie (Luni, 8 iunie 2015, 13:20)

    Adrian Popescu [anonim]

    victor ponta si psd reprezinta cancerul societatii romanesti .
  • +29 (29 voturi)    
    Dar de ce sa vina un PM din opozitie? (Luni, 8 iunie 2015, 13:22)

    Cornel [anonim]

    Cata dezinformare din partea acestui mascarici: lovitura de stat, inlaturtarea unui regim, etc.
    Pai ce, daca un premier este urmarit penal, asta inseamna lovitura de stat? Adica PSDul la conducere se considera un Regim?

    Majoritatea in Parlament este a aliantei PSD-ului, deci tot ei vor da un Premier sa-l inlocuiasca pe VP. PNLul nu ar avea nici o sansa sa preia Guvernul, nu in formatul actual al Parlamentului.
  • +34 (34 voturi)    
    serios?! (Luni, 8 iunie 2015, 13:23)

    liviu_ [utilizator]

    trecep pe langa faptul ca tu DISCRIMINEZI in functie de varsta...
    totusi... cu ce drept acuzi justitia?! si despre ce lovitura de stat este vorba?!
    aduci niste acuze foarte grave sistemului juridic si nu numai ... ori ai dovezi, ori daca nu ... calomnie si alte infractiuni te mananca!
    pana una alta voi aveti majoritatea in parlament si este PENIBIL sa acuzi pe cineva de "Tentativa de lovitura de stat" numai ca aceasta acuza va da un motiv sa nu va dati demisia. care de fapt e scopul final.
  • +34 (34 voturi)    
    Sapaturi (Luni, 8 iunie 2015, 13:24)

    Jaj [utilizator]

    De unde ai aflat tu, ca procurorul are 27 de ani ? Nu cred ca figureaza in documentatia transmisa camerei deputatilor si comisiei juridice ! Faci sepaturi sa vezi cum puteti da vina pe procuror, pe justitie. Chiar tu vorbesti de lovitura de stat? :)
  • +27 (27 voturi)    
    psihologic (Luni, 8 iunie 2015, 13:26)

    boogiewoogie [utilizator]

    astia si-au facut temele.. asta e laitmotivul acum pe care trebuie sa bata "lovitura de stat" si neimplicarea in Turceni
    (cu toate ca acuzatiile sunt independente )

    orice persoana sub urmarire penala, mai ales daca e in fruntea unei institutii publice, trebuie sa plece... fiindca a comis X fapte PENALE... nu inseamna ca cineva il da jos sau e lovitura de stat ...
    iar incearca astia sa ii prosteasca pe telespectatorii A3
  • +21 (21 voturi)    
    ! (Luni, 8 iunie 2015, 13:28)

    Sorrows [utilizator]

    Doamne, asta este cretin cu totul...
    • +3 (3 voturi)    
      ! (Luni, 8 iunie 2015, 14:29)

      laurentiu9721340287375888 [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      poate ati uitat.... parerea mea....

      "Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi"

      http://www.mediafax.ro/politic/tariceanu-a-incurcat-noul-pod-de-la-agigea-cu-cel-vechi-vin-de-la-bucuresti-si-stiu-mai-mult-ca-voi-audio-13548399
  • +26 (26 voturi)    
    Taricene, esti un mafiot politic, (Luni, 8 iunie 2015, 13:30)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    la fel ca Ponta, sunteti doi hoti si veti ajunge amandoi la inchisoare.

    Privita din exterior, Romania are o mare problema cu coruptia, campioni ai coruptiei fiind Ponta, P$D si tovarasii lor de hotie, Tariceanu, PC, UNPR.
  • +24 (24 voturi)    
    Te-ai senilizat ! (Luni, 8 iunie 2015, 13:31)

    NicolaeA [utilizator]

    Ai argumente aiurea: ca fara voi pere tara !
    Sunt pline cimitirele (si puscariile) de oameni indispensabili !
    Mai bine ai trece in revista scheletele din dulapil tau, sa nu te bantuie noaptea !
  • +20 (20 voturi)    
    Din nou "ce se intampla daca". (Luni, 8 iunie 2015, 13:31)

    So [anonim]

    Auzim din nou aceleasi motive de genul "hai sa pastram hotul ca nu gasim inlocuitor". D-le Tariceanu, o tara sau societate a gasit intotdeauna inlocuitori, nu va faceti griji. Daca nu e potrivita d-na Gorghiu gasim pe altul care nu are probleme. Si daca-l gasim si pe acela vinovat sau suspect il inlocuim, .... si tot asa pana cand curatam tara asta de vinovati si suspecti ! Ca de mai bine de 25 de ani din astia am tot avut. Ce facem intre timp? ... ei bine, supravietuim, ca oricum viata asta in care jumatate din resursele tarii sunt furate nu se numeste viata ci supravietuire.
  • +18 (18 voturi)    
    clar (Luni, 8 iunie 2015, 13:31)

    all [anonim]

    cei trei neregretati:
    sova
    ponta si
    tariceanu; cine se aseamana se aduna
  • +17 (17 voturi)    
    Daca era femeie de 27 de ani,o laudai mosule? (Luni, 8 iunie 2015, 13:33)

    Plagarus [utilizator]

    Asta a ramas un biet manechin si-n viata publica, ba pe podium,ba sub pod/podium .
    Sterlingul nu crede in lacrimi Popescule Tariceanu !
  • +18 (18 voturi)    
    La cit se agita motocicleanu... (Luni, 8 iunie 2015, 13:34)

    bogdan1477 [utilizator]

    Am impresia ca i-a soptit vro pasarica ca el e urmatorul la rind...
    Ca si Victor Viorel, cam cu 2-3 saptamini inainte de vizita la DNA tot asha incepuse cu declaratii zilnice impotriva justitiei...
  • +17 (17 voturi)    
    27 de ani (Luni, 8 iunie 2015, 13:39)

    nano2k [utilizator]

    Inseamna ca de la varsta asta in jos putem vorbi de o noua Romanie.

    Nu e rau pana la urma.
  • +16 (16 voturi)    
    Pentru Tariceanu (Luni, 8 iunie 2015, 13:48)

    Cetateanu [anonim]

    Intr-o tara normal, NIMENI nu e mai presus de lege, iar orice incalca legea, trebuie sa raspunda !!!
  • +15 (15 voturi)    
    "problemele lui Ponta cu justitia duc la concluzia (Luni, 8 iunie 2015, 13:53)

    lili [anonim]

    Ca avem un Prim Ministru PENAL, adica HOT si mincinos!!!
    Asta-i concluzia, dle Tariceanu !
    Cum il vedeti dvs pe Ponta de acum incolo alaturi de liderii din UE, cine il va mai baga in seama, unde va mai fi primit, ce capitala europeana il va mai primi?!
    Cum va raspunde la intrebarile jurnalistilor straini depsre acuzatiile DNA la adresa lui?!
    Si daca in final V Ponta va fi gasit VINOVAT de Justitia din Romania, ce veti face dle Tariceanu?!
    NU v-ati pus deloc problema ca Justitia sa DECIDA vinovatia sau nevinovatia lui Ponta, ca in orice tara democratica!
    Sila!
    O adunatura de mincinosi si ipocriti!
    NU pot intelege cum poate un om sa minta in asemenea hal cum minte Ponta sau CP Tariceanu!!
    Rusine, o adunatura de penali cocotati in fruntea tarii la furat!
  • +6 (6 voturi)    
    Cand ati incercat sa-l dati jos pe Basescu, (Luni, 8 iunie 2015, 13:59)

    FLORIO [utilizator]

    ce a fost? Cu un video fals!!!!Atunci taceai din gura si-ti faceai calcule!!!! Cand 80 de parlamentari fug de la o majoritate la alta ce a fost?Cand schimbati toate legile posibile doar,doar sa scapati!!! Ce inseamna toate astea? Sper ca pe a sasea ta nevasta sa o cheme Vasile si sa fiti mult timp in aceeasi camera ca sa nu mai poti fugi ca de primele cinci!!!! Ati facut un referendum de 20 milioane euro.....Cate spitale se faceau cu banii aia?
  • +3 (3 voturi)    
    Rog o explicatie (Luni, 8 iunie 2015, 14:06)

    ladybug [utilizator]

    Dl Tariceanu sa ne exprime ce a insemnat in 2012 ceea ce s-a facut impotriva lui Traian Basescu.
  • +5 (5 voturi)    
    Concluzia:Se apropie funia de par !!! (Luni, 8 iunie 2015, 14:09)

    andreesanu [utilizator]

    Ti-a disparut ranjetul Taricene ?,ti-a intrat frica in oase ?
    ai si tu destule la dosar ,urmezi si tu pune-i sa-ti pastreze un loc .
    V-ati facut de cap ,ati distrus tara,ati vindut-o la cine v-a dat spaga neispravitilor.
    Ati lasat romanii pe drumuri,ati transformat Romania in colonie nemernicilor,soarta lui Ceausescu s-o aveti.
  • +2 (2 voturi)    
    parlamentul (Luni, 8 iunie 2015, 14:11)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Parlamentul asta seamana cu cartea zece negrii mititei de Aghata Christie :)

    Pe Sova l-au luat
    si ei toti s-au panicat

    Si au mai ramas 9

    Si cu Sova s-a jucat
    DNA a venit si l-a luat

    Si asa au mai ramas 8 :)

    Tariceanu n-a crezut
    Dar si el a cazut

    Si asa au mai ramas 7 etc
  • +2 (2 voturi)    
    grea batranete.... (Luni, 8 iunie 2015, 14:20)

    laurentiu [anonim]

    http://www.mediafax.ro/politic/tariceanu-a-incurcat-noul-pod-de-la-agigea-cu-cel-vechi-vin-de-la-bucuresti-si-stiu-mai-mult-ca-voi-audio-13548399
  • -2 (6 voturi)    
    lovitura de stat (Luni, 8 iunie 2015, 14:21)

    jackalphonse [utilizator]

    data lui ponta tot atat de reala cu cea de care racnea besescu cand a fost eliminat prin referendum.
  • +3 (3 voturi)    
    He-he-he (Luni, 8 iunie 2015, 14:27)

    Rad-prosti [anonim]

    Atunci putem avea premieri criminali, ca nu mai avem de unde scoate unul nepatat.

    Multe jigodii produce poporul asta
  • +4 (4 voturi)    
    Nene Tariceanu (Luni, 8 iunie 2015, 14:48)

    Eduard [anonim]

    Lovitura de stat < mai degraba de palat> este preluarea puterii intr-un stat de catre un grup minoritar (si cu ajutor militar). Demascarea unui mincinos este doar o lovitura de imagine!
    Si istoria n-a consemnat nciodata o lovitura de stat data de un procuror. Suntem de rasul lumii cu explicatiile politicienilor nostrii.
  • +3 (3 voturi)    
    Lovitura de stat (Luni, 8 iunie 2015, 14:49)

    Anonim [anonim]

    Pai si cine sa ancheteze politicienii corupti, daca nu procuratura? Sa-i ancheteze si sa-i si judece boborul? Eventual in direct, la Antena 3?
    Nu e nici o lovitura de stat, se numeste "separatia puterilor in stat" si nu e vina procuraturii daca se va intampla sa trimita in judecata doi prim-ministri corupti, unul de la PSD si unul de la PNL.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu zau (Luni, 8 iunie 2015, 14:50)

    takada [utilizator]

    Oare dom' Tariceanu? Chestia asta va aduce aminte de lovitura VOASTRA de stat din 2012, cumva???

    Oare de ce ne mai trebuie Parlament? Avem 85% din ei corupti,santajabili,puscariabili.
    Pentru ce mai trebuie Parlament? Ca sa taie frunza la caini si sa consume ~10miliarde euro/an? Bani cheltuiti pe salariile lor babane,secretare,soferi,metrese,intretinere cladire,etc.

    Singurele institutii care sa functioneze full time ar fi DNA si Agentia pentru controlul averilor.
    Sa vedeti atunci cum guvernul si presedintele ce treaba buna vor face,fara a a putea misca ceva pe taramul mitei sau santajului.
  • +3 (3 voturi)    
    ceafa groasa, minte putina (Luni, 8 iunie 2015, 14:50)

    tz3p3s [utilizator]

    cand ii lovesti pe penali in fruntea tesita... le iasa ceafa groasa la inaintare.

    vedea-t-as unde ti-e locul dl ex-Prim Ministru... ca ti-ai batut joc de finantele Statului si tu.
  • +4 (4 voturi)    
    lingaule (Luni, 8 iunie 2015, 14:56)

    leonte [anonim]

    Tariceanu, oare n-ai putea tu sa ne scutesti? Parerile tale de lingau le stim dinainte sa deschizi gura.
  • +3 (5 voturi)    
    Cand se luau de Basescu era lovitura de stat (Luni, 8 iunie 2015, 15:02)

    Miky60 [utilizator]

    Dar acum nu este lovitura de stat...pai cum vine asta? Voi nu vedeti ca toti sunt penali, fie ca sunt de la psd, pnl, pdl, basescu, johannis, etc? Toti fac acelasi lucru, dar sunt o tona de postaci platiti care comenteaza diferit dupa interese.
  • +5 (5 voturi)    
    ar fi excelent să dovedească afirmația (Luni, 8 iunie 2015, 15:04)

    visio [anonim]

    așa se întâmplă în orice Stat civilizat; sau, dacă nu poți argumenta e bine să nu ajungi la tribunall!
  • +6 (6 voturi)    
    Vorbesti serios, Bunicule? (Luni, 8 iunie 2015, 15:06)

    mcv [utilizator]

    Sigur ca-i poate duce pe multi cu gandul la aceasta concluzie. Pe multi tampiti. Si sunt destui, caci daca n-ar fi asa, acum TU ai avea total alte indeletniciri decat spalatul penalilor. Al unor penali.
    PS. Daca tot te fatai pe la tv-uri si vrand nevrand sunt obligata sa te aud/vad, fa te rog un efort si NU MAI PLESCAI precum bunicul la 80 de ani! Macar de asta, scuteste-ma!
  • +3 (3 voturi)    
    dupa botez (Luni, 8 iunie 2015, 15:09)

    Vasilee [anonim]

    Omul nu s-a trezit dupa botez si vorbeste prosti, mai bine zis nu stie pe ce pod se afla.
  • +6 (6 voturi)    
    Tariceanu manipuleaza GROSOLAN (Luni, 8 iunie 2015, 15:11)

    Sparafucile [utilizator]

    De ce ? 1. Procurorul nu destituie premierul ci doar il acuza . 2. Daca e vinovat premierul sau nu stabilesc judecatorii . 3. Fiind numit si nu ales , premierul nu reprezinta regimul . Presedintele reprezinta regimul fiindca a fost ales direct de catre popor . 4 . Sa credem ca si caderea guvernului Ungureanu a insemnat tot o lovitura de stat ? Daca da, a dat-o USL-ul lui Ponta si Tariceanu , inca viu la acea vreme .
  • +5 (5 voturi)    
    derbedeu.. (Luni, 8 iunie 2015, 15:17)

    astronaut [utilizator]

    matur , dar comunist , ce lovitura de stat visati ? , STATUL
    nu mai sunteti voi , Ponta nu trebuie sa fie deasupra legii ! mai ales din functia de prim ministru . Haita (GIO)
    se va dispersa daca conducatorul este ''priponit''!
  • +5 (5 voturi)    
    tariceanu... (Luni, 8 iunie 2015, 15:18)

    Sorin Constantin [anonim]

    Din ce spune Tăriceanu eu înţeleg că majoritatea politicienilor ştiu multe despre ce au făcut,fac ceilalţi,el dă exemplu pe Alina Gorghiu(fostă colegă la PNL)care şi ea nu este chiar pură...
    Adică dacă politicienii nu respectă,,legea tăcerii"atunci s-ar putea ca prostimea,cetăţenii simpli,aşa ca mine,să afle ce potlogării au făcut aleşii.
  • +5 (5 voturi)    
    Hai flit (Luni, 8 iunie 2015, 15:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dandanache s-a trezit. Complicele hotilor arata cu degetul. Seful bandei de mafioti numita Senatul Romaniei are tupeul sa deschide gura. Un nesimtit.
  • +1 (3 voturi)    
    zau? (Luni, 8 iunie 2015, 16:15)

    Codruta N [utilizator]

    Pai CE are "inlaturarea lui Ponta" cu "inlaturarea unui regim" (fie el sau nu democrat)? Ce? Ponta e "regimul"? a ajuns un fel de rege, or uat?

    Pe de alta parte, daca e un regim de hotzi si de mincinosi, atata paguba ca e inlaturat! Numa' sa nu vina altii si mai si, ca de obicei! >:
  • +3 (3 voturi)    
    Mucles ba! (Luni, 8 iunie 2015, 16:18)

    Cetateanul Turmentat [anonim]

    Huoooooo .... Alt rahat turcesc care se simte cu morcovul aproape si comenteaza mult si prost ... Sper sa dea si asta o tura pe la brutarie cat de curand!
  • +3 (3 voturi)    
    experienta si responsabilitate (Luni, 8 iunie 2015, 16:41)

    liviusmaximus [anonim]

    Tu intrebi de "experienta si responsabilitate" ???? Nu-ti crapa obrazul ala botoxat ? Nu intelegeti ce vi se intampla ? Copiii astia de 25-30 de ani nu mai halesc mizeria in care ne-ati tarat. Au experienta, curajul si responsabilitatea de a va calca in picioare pe toti. Dupa 25 de ani, se face putina curatenie !
  • +3 (3 voturi)    
    tariceanu (Luni, 8 iunie 2015, 16:42)

    boierash [utilizator]

    si cam ce trebuie sa faca un procuror cand gaseste fapte ilegale la un prim ministru ca sa nu dea o lovitura de stat ?
    sa ceara voie de la Antena3 sau de la Tariceanu inainte sa deschida un dosar penal?
  • +3 (3 voturi)    
    Spune că Ponta a dat o lovitură de stat ! (Luni, 8 iunie 2015, 16:49)

    vali47 [utilizator]

    Într-adevăr,să fii prim ministru și să te comporți ca un borfaș,să nu respecți legea și instituțiile legale care aplică legea seamănă a lovitură de stat.Asta face Ponta și Tăriceanu în prostia lui ne confirmă temerile.Bravo Tăriceanu,continuă să-l susții pe Ponta că-l înfunzi mai rău decât a făcuto singur.
  • +1 (1 vot)    
    Wow, ce scenarita (Luni, 8 iunie 2015, 17:47)

    antrax [utilizator]

    Daca ne uitam cand sunt facute faptele (2007-2008), cand s-a inceput dosarul (2012) si cand se declanseaza procesul de punere sub acuzare (2015), putem sta linistiti vreo 8 ani cu PNL la guvernare? si pe urma, evident, o noua criza politica :).

    Oare Moliceanu asta nu are si el un dosar pe undeva intr-un sertar?
  • +1 (1 vot)    
    razgindeanu (Luni, 8 iunie 2015, 21:08)

    gero [anonim]

    acest manechin ,care nu a muncit nimic toata viata, are vocatia tradarii in sange! A tradat democratia in Romania fara rusine!
  • +1 (1 vot)    
    Sau poate ..... (Marţi, 9 iunie 2015, 0:31)

    K Terinca [anonim]

    Poate o o fi stat el cu capu 'n jos sau o fi luat o lovitura la scafarlie.
    E dus , saracu .....
    Pe bune, are drept la tratament.
    Sa i se recomande, va rog, un psihiatru bun.
  • +1 (1 vot)    
    lovitura (Marţi, 9 iunie 2015, 0:44)

    Mihai [anonim]

    -Cred ca s-a lovit la cap......
    -Cine?
    -Nu stiu .... din cauza stersului......


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri