Klaus Iohannis despre declaratiile lui Ponta privind Codul silvic si un presupus lobby al PNL: Premierul lasa sa se inteleaga ca ar exista trafic de influenta la nivelul presedintelui, e foarte grav. Am rugat SRI sa verifice de ce informatii dispune premierul. Daca nu se confirma, va raspunde

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 14 mai 2015, 10:05 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis a catalogat, joi, la plecarea intr-o vizita in Italia, drept "foarte grave" afirmatiile facute miercuri seara de premierul Victor Ponta intr-o emisiune la B1 Tv privind presupuse intalniri ale unor oameni din anturajul sefului statului cu reprezentanti ai procesatorilor de lemn. Klaus Iohannis a afirmat joi ca "Mi se pare o declaratie foarte curioasa. Recunosc ca am luat act cu surprindere de aceasta declaratie. Afirma la televizor tanarul prim-ministru ca ar avea el informatii de la servicii cum ca oameni din anturajul meu s-ar fi intalnit cu diferiti reprezentanti ai unor procesatori de lemn, si lasa sa sa se inteleaga ca ar exista un fel de trafic de influenta la nivelul presedintelui. Acest lucru este surprinzator si fals. Am verificat la nivelul Administratiei Prezidentiale, si nu a existat niciun fel de discutii, nici cu lobby-isti sau fosti colegi din PNL. Luand act de declaratiile premierului de aseara, am rugat organele abilitate sa verifice de ce fel de informatii dispunea premierul, daca ele se confima sau nu. Daca se confima, sa se ia masurile de urgenta care se impun, si daca nu, premierul va raspunde pentru aceste afirmatii. Astfel de afirmatii de insinuare a unui trafic de influenta la nivelul presedintelui nu pot fi clasificate ca simple afirmatii, prin care vrea sa para interesant la televizor. Sunt mult mai grave si vor fi tratate ca atare. Sper ca aceasta scapare sa nu insemne o revenire la logica din campanie, promovata atunci de candidatul Ponta. Daca incepem iarasi sa ne jucam cu astfel de afirmatii ca in campanie, nu este bine. Cum nu sunt in campanie, nu mai tolerez asa ceva. Am avut o discutie telefonica deocamdata cu directorul SRI si l-am rugat sa cerceteze cu maxima eficienta si seriozitate aceste informatii."

"Am rugat pe cei din Departamentul Juridic din Administratia Prezidentiala sa verifice care este incadrarea unor astfel de afirmatii si cum putem sa facem anumite demersuri, in cazul foarte probabil ca se dovedesc a fi nesustinute de dovezi", a mai spus Iohannis.


Declaratia de presa integrala a presedintelui Klaus Iohannis inaintea plecarii spre Italia
(sursa: Presidency.ro):

Incepand de astazi voi efectua o vizita de trei zile, mai intai la Milano, apoi la Vatican. In cursul zilei de azi voi vizita Expozitia Milano 2015 - Expozitia Universala dedicata alimentatiei si nutritiei, la care participa 145 de tari. Este cel mai mare eveniment organizat vreodata pe aceste teme. Romania participa la expozitie cu un pavilion national, pe care il voi vizita cu mare interes in cursul dupa-amiezii. Si este, evident, lucrul cel mai important de pe ordinea de zi din vizita expozitiei. Ulterior, asa cum am anuntat cu ocazia vizitei de la Roma ma voi intalni cu reprezentanti ai comunitatii romanesti din nordul Italiei, o intalnire care va avea loc la Milano.

Maine si poimaine ma voi afla in vizita oficiala la Sfantul Scaun, unde voi avea intrevederi cu Sanctitatea Sa Papa Francisc si cu Secretarul de Stat, Cardinalul Pietro Parolin. Este o vizita foarte importanta din mai multe puncte de vedere. Mai intai pentru ca este prima intalnire oficiala la acest nivel, de la inceputul pontificatului Papei Francisc din martie 2013. Apoi, foarte important din punctul meu de vedere, pentru ca exact maine, 15 mai, aniversam 25 de ani de la restabilirea relatiilor diplomatice dintre Romania si Sfantul Scaun.

Prin aceasta vizita doresc sa subliniez interesul Romaniei de a aprofunda cooperarea cu Sfantul Scaun pentru promovarea libertatii religioase, a dialogului ecumenic si interreligios ca instrument de edificare a pacii si pentru apararea demnitatii umane. Voi transmite gratitudinea statului roman pentru gesturile de ospitalitate prin care Biserica Catolica a venit in intampinarea nevoilor religioase ale diasporei romanesti, prin gazduirea a numeroase parohii ortodoxe si catolice in Europa Occidentala. Impreuna cu Sanctitatea Sa Papa Francisc si cu Cardinalul Pietro Parolin vom avea un schimb de opinii pe teme bilaterale, europene si internationale.

Si nu in ultimul rand, Voi adresa o invitatie Papei Francisc de a vizita Romania. Am discutat aseara cu Preafericitul Patriarh Daniel despre aceasta chestiune si Biserica Ortodoxa sustine suta la suta acest demers. Dorinta noastra este daca s-ar putea realiza o astfel de vizita in anul 2018, care este un an deosebit de important pentru noi, este anul in care sarbatorim 100 de ani de existenta a Romaniei moderne. Romania are, prin istoria si cultura sa, vocatia unei relatii speciale cu Sfantul Scaun. Dorinta noastra este sa aprofundam in continuare aceasta colaborare excelenta, care s-a dezvoltat in ultimii 25 de ani. Daca aveti doua-trei intrebari, poftiti!

Intrebare: (...)?

Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis: Da, mi se pare o declaratie foarte curioasa. Recunosc ca am luat act cu surprindere de aceasta declaratie. Afirma la televizor tanarul prim-ministru ca ar avea el informatii de la servicii cum ca oameni din anturajul meu s-ar fi intalnit cu diferiti reprezentanti ai unor procesatori de lemn si lasa se inteleaga ca ar exista un fel de trafic de influenta la nivelul Presedintelui. Acest lucru este, deopotriva, surprinzator si fals. Am verificat la nivelul Administratiei Prezidentiale si nu a existat nicio discutie, nici cu lobby-isti, nici macar cu fosti colegi din PNL pe aceasta tema. Atunci cand am retrimis Codul Silvic in Parlament, a existat un document pe care ne-am bazat, este documentul care ne-a fost transmis, fara sa fie cerut, de catre Consiliul Concurentei, prin care ne-a atras atentia ca este, exista riscul de infringement pentru Romania, deci exista riscul sa nu fie conforma legea cu legislatia europeana. Mi s-a parut un lucru foarte serios. Si vreau sa subliniez in acest context ca nu numai Presedintele, ci si primul-ministrul are datoria sa vegheze ca legislatia romaneasca sa fie in concordanta cu legislatia europeana. Eu nu ma joc cu legile Romaniei. Nu a existat niciun indiciu ca cineva ar fi intervenit pentru aceasta chestiune, la mine oricum nu, si nici la nivelul Administratiei Prezidentiale. In consecinta, luand act de declaratiile primul-ministrului de aseara, de la un post de televiziune, am rugat organele abilitate sa verifice de ce fel de informatii dispunea prim-ministrul, daca ele se confirma sau nu. Daca se confirma sa se ia, evident, de urgenta, masurile care se impun, dar, daca nu se confirma, atunci prim-ministrul va raspunde pentru aceste afirmatii. Astfel de afirmatii de insinuare a unui trafic de influenta la nivelul Presedintelui nu pot fi clasificate ca simple afirmatii prin care vrea sa para interesant la televizor, sunt mult mai grave si vor fi tratate ca atare. Sper ca aceasta scapare sa nu indice o revenire la logica din campania electorala, promovata atunci de candidatul Ponta si care a fost la un nivel inacceptabil de jos.

Intrebare: Domnule Presedinte, daca imi permiteti, CSM cere CSAT deconspirarea ofiterilor sub acoperire din justitie. Veti pune pe ordinea de zi?

Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis: Da, mi se pare o tema buna. Personal nu am cunostinta de existenta unor ofiteri acoperiti in magistratura, fiindca acest lucru este interzis prin lege. Dar, daca CSM are indicii si mi le transmite, evident ca este in interesul meu si al Romaniei sa incercam sa elucidam problema.

Intrebare: Domnule Presedinte, ati spus ca premierul va raspunde daca afirmatiile se dovedesc a nu fi fondate, va ganditi la un proces, sa intentati un proces de calomnie sau in ce fel veti actiona daca se dovedesc a fi eronate afirmatiile sale?

Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis: Da, inca de aseara, am rugat pe cei din Departamentul Juridic din Administratia Prezidentiala sa verifice care este incadrarea unor astfel de afirmatii si cum putem sa facem anumite demersuri, in cazul foarte probabil ca se dovedesc a fi nesustinute de dovezi. Deci este foarte grava afirmatia. Daca incepem iarasi sa ne jucam cu astfel de afirmatii ca in campanie nu este bine si, cum nu mai sunt in campanie, nu mai tolerez asa ceva.

Intrebare: Buna dimineata, domnule Presedinte, in afara de cei din Departamentul Juridic pe care i-ati rugat sa vada la ce se poate incadra ce a spus premierul, daca nu este veridic, cu ce organe abilitate ati vorbit, adica cui ati cerut concret sa faca verificarile si daca cu prim-ministrul ati stat de vorba dupa acuzatiile astea? V-a sunat, l-ati sunat...?

Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis: Nu am vorbit cu prim-ministrul, dar in aceasta dimineata am avut o discutie, deocamdata telefonica, fiindca am venit in aeroport, cu directorul SRI si l-am rugat, foarte oficial, sa analizeze si sa cerceteze cu maxima exigenta si seriozitate aceste afirmatii.

Intrebare: Domnule Presedinte, cred ca o ultima intrebare: in ceea ce priveste ceea ce a cerut premierul Victor Ponta Guvernului ieri, in sedinta de Guvern, si anume interzicerea exportului de masa lemnoasa. Cum vi se pare aceasta propunere pe care a facut-o premierul, pentru o perioada limitata spunea Victor Ponta?

Presedintele Romaniei, domnul Klaus Iohannis: Mi-a adus la cunostinta aceasta intentie. Nu am comentat-o fiindca nu sunt specialist in domeniu si nu pot, pe moment, sa evaluez impactul economic, dar, daca aceasta masura sau alta masura duce la salvarea padurilor din Romania, sunt de acord cu orice masura in acest sens. Fiindca tot veni vorba iarasi de paduri, am impresia ca demersul, onest si bine intentionat al unor ONG-uri de a protesta pentru salvarea padurilor, este pe cale de a fi deturnat politic de PSD. Multumesc!


  • Ponta a sustinut ca are informatii concrete legate de intalniri ale unor liberali cu reprezentanti ai companiei Holzindustrie

Premierul Victor Ponta a declarat miercuri seara, la la B1 TV, ca l-a informat pe presedintele Klaus Iohannis despre intentia Guvernului de a interzice temporar exportul de masa lemnoasa neprelucrata printr-o ordonanta de urgenta, potrivit Mediafax.

Ponta a sustinut, la B1 Tv, si ca are informatii concrete legate de intalniri ale unor liberali cu reprezentanti ai companiei Holzindustrie, el nedorind insa sa spuna numele acelor liberali. Ponta a afirmat ca este convins ca institutiile statului monitorizeaza situatia si vor informa Consiliul Suprem de Aparare a Tarii (CSAT) in reuniunea care va analiza si problema Codului Silvic si care a fost programata pentru luna iunie.

La scurt timp, copresedintele PNL, Alina Gorghiu, a afirmat, intr-o postare pe Facebook, ca premierul Victor Ponta "face declaratii iresponsabile" cand "sustine ca PNL a facut lobby in favoarea unei companii"

Ponta nu a divulgat numele liberalilor la care face referire nici cand a fost intrebat daca este vorba de deputatul PNL Lucia Varga, secretar de stat in Ministerul Mediului in 2005-2008 si ministru delegat pentru Ape, Paduri si Piscicultura in Guvernul Ponta din decembrie 2012 pana la iesirea PNL de la guvernare.

Intrebat la B1 TV daca este vorba in acest caz de trafic de influenta, Ponta a raspuns in prima faza "100%", dupa care a precizat ca nu el este cel care poate face incadrari juridice, insistand insa pe ideea ca liderii liberali au avut intalniri private cu reprezentantii Holzindustrie Schweighofer.

Referitor la scrisoarea primita din partea acestei companii, in care, conform presei, este solicitata scoaterea pragului de 30% din Codul Silvic si este invocata posibilitatea actionarii in instanta a statului roman, premierul a spus ca amenintari din partea firmelor a mai primit in mandatul de prim-ministru, dar nu l-au impresionat. "Este anormal. Este un mijloc de presiune, dar nu e nici prima, nici ultima firma care-l foloseste", a spus Ponta.

El a sustinut totodata ca reprezentantii companiei austriece i-au cerut o intrevedere, dar nu a acceptat.

La remarca moderatorilor ca Presedintia a prezentat opinia Consiliului Concurentei, din care rezulta ca aceasta institutie a propus eliminarea pragului de 30% la comercializarea masei lemnoase, Ponta a raspuns: "Nu ati vazut ca oameni din conducerea Consiliului acum lucreaza la Schweighofer?".

El a adaugat insa imediat ca a lucrat foarte bine cu membrii Consiliului Concurentei, care este o institutie certificata de Uniunea Europeana, si ca nu vrea sa lanseze acuzatii fara probe concrete, precizand insa ca in cazul liderilor liberali care au avut intalniri cu firma austriaca se bazeaza pe lucruri concrete.

Miercuri seara, Presedintia a postat pe site opinia primita, in luna martie, din partea Consiliului Concurentei referitor la proiectul Codului Silvic, in care institutia apreciaza ca limitarea achizitiei/procesarii de masa lemnoasa la 30% este o bariera pe piata comercializarii si propune eliminarea acestui plafon.










18287 vizualizari
  • +68 (70 voturi)    
    Cum va raspunde? (Joi, 14 mai 2015, 10:09)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Ca de 3 ani Ponta isi tot asuma diverse magarii facute de P$D si nu-l sanctioneaza nimeni.
    • +27 (37 voturi)    
      În fața lui Coldea va răspunde :) (Joi, 14 mai 2015, 10:39)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Iohannis va începe să ia contact cu realitatea și va constata că nu el controlează SRI-ul :)
    • +16 (26 voturi)    
      Ba eu cred ca (Joi, 14 mai 2015, 12:09)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      de data asta Pontacului i s-a infundat rau. Va raspunde penal, pentru calomnie la adresa Presedintelui.
      • +18 (20 voturi)    
        Noroc cu Basescu care a spus totul pe sleau! (Joi, 14 mai 2015, 15:30)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        A trebuit sa vina Basescu sa arate adevarul:
        "Tata socru, fostul ministru al Agriculturii Ilie Sîrbu, a patronat semnarea, în 2003, a unui contract pe zece ani cu austriecii de la Schweighofer.
        La semnarea contractului, şeful corpului de control era actualul premier, VV Ponta.
        Actualul director general de la ROMSILVA, domnul Adam Crăciunescu, protejat al lui tata socru, era secretar de stat, responsabil cu pădurile în Ministerul Agriculturii atunci cînd s-a semnat contractul cu austriecii. (...)
        Este drept că, dincolo de gardul Cotroceniului, se află şi sforarul Dan Mihalache, dar totuşi... Ponta, vezi că mortul este în familia ta, în administraţia ta şi în clientela ta politica, vezi Hrebenciuc, Adam, Ilie Sîrbu etc."
        • -7 (11 voturi)    
          Da, numai basescu rezolva totul... (Joi, 14 mai 2015, 16:35)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          am vazut asta in ultimii 10 ani , am vazut cat de bine ne-a rezolvat el pe toti .
          • +7 (11 voturi)    
            Mai ales pe hoti ca tine si cei din PSD! (Joi, 14 mai 2015, 17:58)

            EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

            Va va rezolva si de acum incolo!
            • 0 (4 voturi)    
              Cum iti permiti sa ma faci hot ??? (Vineri, 15 mai 2015, 0:09)

              blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

              Nu sint nici PSD-ist , nici varanist, nici PNL-ist sau oricare din penibilii astia , ca mai toti sint penibili ,iar despre Basescu vorbesc faptele, ca de vorbe ne-am saturat .
              Si ma rog, ce-a rezolvat el la PSD ? ca PSD -ul e mai nemernic ca niciodata .
              Basescu nu va mai "rezolva" nimic de-acum inainte , din fericire, isi va mai striga o vreme disperarea ca nu mai e in carti pe facebook , nu poate sta decit in conflicte , polemici , divergente, acuzari, amenintari voalate , insinuari , exact ca bacteria in mizerie
      • -7 (7 voturi)    
        Serios?... (Joi, 14 mai 2015, 16:14)

        Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Cand Ponta va devoala probele ce faci, te-neci cu branza cu mamaligutza ciobanasule? Pe surse mult-iubitul vostru de Mihalache a fost documentat de DGIPI si va fi prezentat, in toata splendoarea lui, la CSAT. Poate si mai devreme in presa, daca presedintele se mai ratoieste la Ponta fara rost, el, sau cel putin ai lui, fiind in culpa. Ai tu vreun interes sa fii umilit in locul celor implicati?
        • +3 (3 voturi)    
          Unde nu-i (Joi, 14 mai 2015, 21:02)

          tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

          chestia asta cu Mihalache implicat in masinatiuni! Beau o bere in cinstea ta, daca e adevarat!
  • +52 (58 voturi)    
    In sfarsit! (Joi, 14 mai 2015, 10:12)

    Bwnny [anonim]

    Incepe bubuiala. Trei luni de pregatire inainte de lupta a mare.
    • +44 (48 voturi)    
      sper (Joi, 14 mai 2015, 10:47)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Bwnny

      iesirea de astazi arata ca poate. problema este sa vrea sa se bata cu pontalaul.
      nu mai trebuie sa-i permita sa arunce cu laturi in oricine.
      azi Iohannis are o jumatate de bila alba de la mine. vreau sa vad urmarea acestei actiuni. sa ne spuna concluziile SRI-ului si sa traga la raspundere pe oricne a gresit. atunci primeste si cealalta bila alba :)
      • -10 (12 voturi)    
        nop (Joi, 14 mai 2015, 12:26)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ce raspuns credeti ca va da sri-ul?
        ''noi am informat autoritatile de acum taspe mii de ani''
        treaba e simpla:poanta a vrut sa-l arda pe sas,a reusit ceva,vezi manifestatiile ''uniti pe bani salvam'',sasu vietii s-a prins greu si acum arunca cu petarda sri-ului...
        o sa aiba o supriza!nu are ce sa-i faca mitomanului
    • +29 (39 voturi)    
      daca lua niste notite de la Basescu, era bine (Joi, 14 mai 2015, 11:48)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Bwnny

      Insa neamtu, nu si nu. Acum s-a lamurit ca-i da plagiatoru' la gioale?
      • -9 (17 voturi)    
        sa isi si el ... (Joi, 14 mai 2015, 13:02)

        rochiri [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        ...o blonda sau ce..?
  • +54 (60 voturi)    
    hmmm (Joi, 14 mai 2015, 10:18)

    liviu_ [utilizator]

    sa se fi trezit in sfarsit si presedintele?!
    sa speram...
    • -20 (24 voturi)    
      s-o fi trezit.... (Joi, 14 mai 2015, 11:28)

      kalughin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ...dar grav e ca s-o trezit in statul militienesc/sereist....altfel nu-mi explic cum solicitarea lui de a verifica/cerceta/etc se poate indrepta spre directorul SRI...ce, nu mai avem DNA, DIICOT, parchete, justitie...? tine SRI loc de toate astea?
      sau, vorba aia, cand ai o problema....suni un prieten!
  • -8 (24 voturi)    
    despre (Joi, 14 mai 2015, 10:18)

    evoque [utilizator]

    ce face vorbire ponta, o sa vedem daca este minciuna sau nu.
    In schimb in Romania nu avem inca o lege care reglementeaza lobby-ul, noi avem celebra etichetare comunista "trafic de influenta", cand ponta face referire la trafic de influenta trebuie inteles el este "format" procuror dupa scoala comunista, nu poti sa ceri omului mai mult de atat.
    • +34 (34 voturi)    
      lobby vs trafic (Joi, 14 mai 2015, 10:44)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      a face lobby este sa discuti cu unii sa ii convingi sa faca ceva, pt ca e bine, si sa le expui avantaje si dezavantaje astfel incat ambele parti sa fie multumite, nu sa te duci cu sacu de bani prin morminte sau prin lifturi.
    • +34 (38 voturi)    
      Omului Ponta nu poti sa-i ceri nimic (Joi, 14 mai 2015, 11:07)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Ca si om, ponta e in mod clar un mitoman iresponsabil, capabil s-o vinda si pe ma-sa pentru un vot in plus.

      Dar premierului romaniei trebuie sa-i ceri un minim de decenta. Nu e poate sa vina cu asemena acuzatii si daca se dovedesc o simpla minciuna sa nu pateasca nimic.
  • -34 (42 voturi)    
    Hai sa fim si noi mai cool (Joi, 14 mai 2015, 10:19)

    TheLionKing [anonim]

    Chiar trebuie sa fie adevarat ce spune un prim ministru? Nu are voie la declaratii politice? :)
    • +24 (28 voturi)    
      Declaratii politice sau minciuna? (Joi, 14 mai 2015, 11:04)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Una este sa declari ceva politic, alta este sa minti ca Ponta.

      Banc:
      Sinagoga, comunitatea alege rabinul. Se discuta candidatura lui Itsic. Shtrul :
      - Iosif nu este un bun evreu, este proxenet iar fiica lui prostituata.
      - Shtrul, cum asa?! Ne cunoastem de atatia ani.. Stii foarte bine ca sunt profesor de liceu iar singurul meu copil, baiat, este farmacist respectat.
      - Comunitatea poate sa creada ce vrea, eu mi-am exprimat parerea.
    • +2 (20 voturi)    
      Observatie TRISTA! (Joi, 14 mai 2015, 11:06)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Dupa cate minusuri ai primit sa incep sa inteleg ca multi fosti USL-asi au devenit anti-Ponta?!

      Adicalea pentru fostii USL-ama care priveau/privesc Antena 3 - si au nevoie de explicatii suplimentare:
      Matale ai facut o gluma, iar ceilalti au luat-o ca o sustinere pentru Ponta.
      Rezulta -> inteligenta de (fosti) sustinatori USL!

      Incet, incet, intelegem de ce avem doar partide si politicieni de CACAo in aceasta minunata tara!

      De unde nu este nici Dumnezeu nu cere carevasazica!
    • +25 (31 voturi)    
      Tu te auzi ce spui??? (Joi, 14 mai 2015, 11:09)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Cite un politician dement are orice tara. Dar un premier nu are voie sa faca asemenea declaratii. Declaratii politice se fac in parlament. Premierul are alt statut.
      Dupa parerea mea, daca declaratia asta se dovedeste o simpla minciuna, Johannis are argumentul perfect de a forta schimbarea lui Ponta cu orice pret.
      • -3 (11 voturi)    
        dar, tu (Joi, 14 mai 2015, 13:22)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        nu te'ai prins, nu l'ai vzut pe zmaili la coada spuselor ?!

        labaralii nu's in stare sa gaseasca niste postaci mai .. cu simtul umorului.
        • 0 (0 voturi)    
          simtul umorului (Luni, 18 mai 2015, 11:55)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Dupa cum vezi inafara de tine nu prea a inteles nimeni "umorul". Acu, or fi chiar toti postaci "labarali" cum spui tu?

          Apropos de asta mi-am amintit un banc:

          El si ea, in masina, pe autostrada. La radio se aude un anunt. " Atentie mare soferi! Pe autostrada e o masina care merge pe contrasens". La care el catre ea: "Doar o masina??? Toate merg pe contrasens".

          Asha si cu umorul tau... depinde de ude-l privesti
    • 0 (10 voturi)    
      una e sa faca declaratii la obiect (Joi, 14 mai 2015, 11:50)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      si alta este sa-l manince, cum face el de obicei
    • -8 (14 voturi)    
      uita'te la klauzasii de ti'au dat replica (Joi, 14 mai 2015, 13:20)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      se vede ca sunt tot atat de ...patrunzatori, cat si al lor herrr klauz.

      si le mai pusesesi si semnul ala,...pe zmaili. :)))
    • +9 (9 voturi)    
      Niciodata nu este adevarat ce spune "dr"WcP (Joi, 14 mai 2015, 16:41)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui TheLionKing

      Cozile de topor sunt alesii ,iar topoarele sunt mandrii romani, uniti de unii precum Ponta Viorel
      Actuala guvernare a prelungit contractul de exploatare încheiat cu Holzindustrie, pe perioada 2003-2013, de către Guvernul PSD condus de Năstase Adrian
      In 2002, Guvernul Nastase a adoptat o ordonanţă de ur­genţă „cu dedicaţie”, prin care încuraja Regia Naţio­nală a Pădurilor Romsilva să încheie contracte de vân­zare de masă lemnoasă, pe termen lung, de până la 10 ani, cu agenţi economici mari, a căror capacitate de producţie depăşeşte 20.000 de metri cubi pe an.(OUG nr. 71 din 13.06.2002 (pentru încheierea de RNP a contractelor de vânzare-cumpărare pe termen lung privind masa lemnoasă), aprobată în acelaşi an prin Legea nr. 654/ 07.12.2002. !!)
      Astfel, cu concursul statului român, marile fir­me exploatatoare (Schweighofer, Kronospan şi Egger) au pus mâna pe cel mai bun lemn de la Rom­silva, fără a mai participa la licitaţiile organizate de regie, la fel ca firmele mici. Conform contractelor sem­nate cu Romsilva în 2002 şi 2003, Holzindustrie Schweighofer a dobândit drep­tul de a exploata în jur de 1 milion de metri cubi anual! Unele contracte au expirat la finele lui 2013, dar altele mai sunt valabile şi astăzi, în Alba şi Sibiu.
      Au avut drept de preemțiune la achiziționarea buștenilor, din 2003 până în 2013, grație unui contract pe 10 ani încheiat cu reprezentanții Guvernului Năstase. În această perioadă, firma lui Schweighofer a avut profituri de sute de milioane de euro.
      Concurenta pt. titlul de firme "de interes national " cuprinde si alti mari "daunatori " silvici cum ar fi : Kronospan Romania (Markus Habegger) Egger Romania (Stefan Ember­ger), Romanel International (Hassan Sinno) si Prolemn (Haluk Yildiz).
  • +32 (36 voturi)    
    Astept cu nerabdare (Joi, 14 mai 2015, 10:21)

    kax [utilizator]

    Astept rezultatul verificărilor. Din ce vad sunt doua variante, ori raspunde Ponta, ori Iohannis.
    Daca rămâne moartă in păpușoi, mă las definitiv de Iohannis.
  • +30 (30 voturi)    
    ORI CA... CA! ...ORI CA...CA! (Joi, 14 mai 2015, 10:24)

    arheopterix [utilizator]

    Domnul Presedinte trebue sa clarifice imediat si complet nebunia din jurul codului silvic. E in in joc viitorul lui politic , si viitorul tarii . DACA ESTE CE CREDEM NOI CA ESTE , da de pamint cu mincinosul plagiator . DACA NU ... NU !
  • +27 (31 voturi)    
    sunt sigur (Joi, 14 mai 2015, 10:28)

    @Mishu [utilizator]

    Ca pontacelu tremura de frica la ora asta.. La necaz o poate baga pe aia cu declarații politice vorba răposatului prezidențial
    • +27 (29 voturi)    
      Calomnia (Joi, 14 mai 2015, 11:14)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      cu subiect si predicat, nu poate fi declaratie politica. Ce ar putea sa faca Iohannis? Simplu, sa ceara demisia premierului, daca prin declaratiile sale publice a jignit 'institutia' prezidentiala. Practic a acuzat de coruptie pe cel mai important om in stat.
  • +30 (34 voturi)    
    pe principiul ... (Joi, 14 mai 2015, 10:28)

    astronaut [utilizator]

    cea mai buna aparare este atacul , Plagiatorul sef iese la atac! , Ei (psd-eii ,udm-ristii ) , jefuiesc padurile tarii de 25 de ani , lucru dealtfel arhicunoscut , primele contracte fiind semnate de'' taica-popa '', dar fiind inzestrat cu mult tupeu ,fara obraz , manipulator al opiniei publice , acest ''galactic'' , incearca sa uniformizeze iresponsabilitatea de care da dovada si ELsi partidul pe care il conduce !! vezi Dmne toti sunt vinovati , ei plagiatorule sa stii ca nu este asa si n-ai dreptate ! .
  • +27 (37 voturi)    
    Acum poate (Joi, 14 mai 2015, 10:28)

    vasile-roaita [utilizator]

    Vede si Johannis cit de greu i-a fost lui Basescu sa se razboiasca cu maimutoiu plagiator.
    Sper ca Johannis sa se trezeasca in sfirsit din "somnul cel de moarte". Probabil s-a molipsit de la Cacarau.
    • -17 (23 voturi)    
      .... (Joi, 14 mai 2015, 10:48)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      cred ca base a lucrat cu ponata mana in mana...sa nu uitam ca la nimit minstru in guv. boc
    • +11 (15 voturi)    
      plus maidanezii (Joi, 14 mai 2015, 11:38)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Cu păgiuță te mai descurci însă plăgiuță e înconjurat de haite de maidanezi care nu respectă nicio regulă, ei pot da foc la țară numai ca să se răzbune pe cel care le mai dă peste bot potăilor bolșevice: plăgiuță victore, Iliescu bolșevic, felix varanu, mototoliceanu inimă de câine...și mai ales tata socru răspopitu
  • -18 (28 voturi)    
    eterna si facsinanta bascalie mioritica (Joi, 14 mai 2015, 10:30)

    mnicku [utilizator]

    in pasi de dans.
    Sa trezit adormitul si da isi cu basca de pamint de ciuda ca nu stie ce sa faca. Un incompetent .

    Sint o gramada de infractiuni facute de mincinos pe care toti le tolezeaa.DE CE? sinteti complici cumva cu el ? Pe de alta parte nici o firma straina cu face smecherii fara ajutorul inst statului. Ia verificati autorizatiile de functionare la cei cu lemnul.
    O sa ramaneti cruciti la ce descoperiri o sa faceti

    Ia fa-i plingeri penale mincinosului, ia desfiinteaza parlamentul(ai un referendum) , ia impune reguli clare ...... asa ca ai de lucru presidente daca lasi plimbarile lungi si dese deoparte.
    Dar prima ta grija a fost infiintarea Agentiei de Turism Prezidential COTROCENI.
    • +14 (20 voturi)    
      Ia....si citeste .... (Joi, 14 mai 2015, 10:54)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ...Constitutia...
      • +8 (8 voturi)    
        Ia citeste si tu CONSTITUTIA !!! (Joi, 14 mai 2015, 15:28)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

        In care scrie ca " DREPTUL LA VOT AL CETATENILOR ROMANI ESTE GARANTAT " --
        Presedintele vegheaza la ce ?........ la respectarea legilor . Da' neamtul doarme

        Ce a fost in 2 si 16 Noiembrie ? ti se pare ca a fost respectat dreptul de vot ? - exista probe video, audio, martori, depozitii, plingeri...etc ca nu a fost respectat dreptulde vot . Exista documente de comunicare intre ambasade si ME din care rezulta clar ca NU sa vrut ca romanii din diaspora sa voteze.

        Cine a raspuns de organizarea alegerilor ?
        Daca nu au stiut in 2 noiembrie de ce au recidivat in 16 noiembrie?
        Iti spune ceva acest lucru ? sau e o chestie banala
        Cine a fost raspunzator pt INFRACTIUNILE DIN 2 si 16 NOIEMBRIE 2014?
        Care e pedeapsa pt viorel ca a incalcat drepturile romanilor conf Constitutiei ?
        Ce infractiune mai grava vrei ?

        Pt dreptul de a vota a murit oameni in tara asta.
        Dar adormitul nu stie decit sa doarma . In locul lui ceream Parchetului zilnic sa isi faca treaba . Ori trimitere in judecata ori NUP.

        Ca sa nu mai vorbim despre lovitura de stat din 2012 ( nu se pune pt ca si neamtul a fost pe acolo si nu-i tocmai curat pe maini)

        viorel are facute mai multe infractiuni decit toti ceilalti pm anteriori lui.

        Mai vrei Constitutie ????
    • -2 (6 voturi)    
      Plangeri penale (Joi, 14 mai 2015, 11:33)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      pentru minciunile debitate i-o fi facut, dar cu desfiintarea parlamentului pe baza referendumului nu vad ca s-a agitat prea mult presedintele Basescu, chiar daca nu s-ar putea spune ca era vreun adormit.
  • +23 (27 voturi)    
    oh daaa! balacareala trebuie sa coste ceva! (Joi, 14 mai 2015, 10:32)

    jackalphonse [utilizator]

    scoti o gogomanie pe gura fara pic de diplomatie, dar trebuie sa mai si platesti.
  • -6 (8 voturi)    
    no'... (Joi, 14 mai 2015, 10:43)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ca s-o trezit io'hanis.
  • -13 (21 voturi)    
    Ponta arata pisica (Joi, 14 mai 2015, 10:45)

    xanti [utilizator]

    Stie Ponta ceva altfel nu vorbea.
    In momentul asta planeaza acuzatii grave la adresa lui Johanis si aparatului sau prezidential, e posibila chiar o suspendare.
    Acuzatia e chiar mai grava decat in cazul lui Basescu si asta inseamna ca DNA se va sesiza.
    Cerand date de la SRI face o mare greseala ,se va confirma oficial acuzatia de trafic de influenta.
    KJ e sah mat.
    • +12 (14 voturi)    
      Aoleu, (Joi, 14 mai 2015, 11:42)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      pai daca ar vorbi Ponta cand stie ceva, nu cand arunca gogosi cu nemiluita, ar fi o liniste din partea lui ceva de speriat.
    • +9 (9 voturi)    
      Uita-te ceva mai sus la (Joi, 14 mai 2015, 12:01)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      bancul ala cu Strul care si-a exprimat opinia.
      Gata, s-a dat iar unda verde la refrenu' cu suspendarea?
      Iar cu austriecii astia o fi tot ca la dosarul Flota, semnaturile pe contracte sunt ale alorlalti, dar minciuna repetata suficient se transforma in adevar (pentru unii).
  • +7 (9 voturi)    
    Deci, pana la urma: Ponta a facut ... (Joi, 14 mai 2015, 11:07)

    EU-74-RON [utilizator]

    ...vorbire despre niste PNL isti (care l-ar fi intoxicat pe Iohannis cu privire la Cod) ori despre persoane din anturajul/ proximitatea lui Iohannis, eventual din cadrul Adm. P-le? Iohannis ne raspunde, cu ce-a inteles el (sau ce-am inteles eu ca-nteles el):,,..tanarul (tare!) prim-ministru ca ar avea el informatii de la servicii cum ca oameni din anturajul meu s-ar fi intalnit cu diferiti reprezentanti ai unor procesatori de lemn, si lasa sa sa se inteleaga ca ar exista un fel de trafic de influenta la nivelul presedintelui...''.
    Altfel ,,aranjate'':
    Din cate stiu Duicu e trimis in judecata pentru trafic de influenta (stiti povestea:,,..sun de la pm din birou..". DNA: VVP nu are nici o calitate in dosar (citare aprox.)...KWI:,,Am verificat la nivelul Administratiei Prezidentiale, si nu a existat niciun fel de discutii, nici cu lobby-isti sau fosti colefi din PNL.''
    Pozitia, care mi se pare ,,mie'' corecta: KWI:,,Am avut o discutie telefonica deocamdata cu directorul SRI si l-am rugat sa cerceteze cu maxima eficienta si seriozitate aceste informatii."
  • -2 (8 voturi)    
    FICUSUL a urzicat...potaia e rănită (Joi, 14 mai 2015, 11:32)

    timp tamp [utilizator]

    Plăgiuță Viorel e lovit rău, haitele de maidanezi au sărit în apărarea potăii, maidanezi mușcă în stânga și dreapta(Băsescu, udrea boștină). Partidul încă nu a difuzat "punctajul", strategii(mahalagii sultănoiu și teodorescu) sunt buimaci, nu credeau că ficusul are țepi ca urzica.
  • +16 (16 voturi)    
    Oamenii presedintelui (Joi, 14 mai 2015, 11:40)

    Seele [utilizator]

    Pozitia domnului Mihalache in administratia prezidentiala nu vad sa aduca nimic bun. Pozitie contestata de mult timp de cei care-i doresc binele presedintelui, sperand sa nu asiste la un spectacol de marionete la Teatrul Cotroceni. Eu i-am acordat un an presedintelui in loc de o luna de miere, un an in care sa se lamureasca pe cine tine aproape. Daca Ponta a vorbit bazandu-se pe informatii concrete oferite de servicii, nu il vad prea bine pe Mihalache.
    • +6 (8 voturi)    
      acoperitu bolșevicilor... (Joi, 14 mai 2015, 13:50)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Seele

      Mahalache e acoperitu' plantat de bolșevici lângă Iohannis, așa cum Gușă a fost plasat lângă Băsescu, numai că Băse e ager la minte și l-a trimis repede pe centură la plantat pini. Iohanis joacă după cum latră maiDANezul Mahalache! potaia plagiatoare la pușcărieeeeeeeeeee....
  • +17 (21 voturi)    
    Tupeu (Joi, 14 mai 2015, 11:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Tuperul si nesimtirea plagiatorului nu au limite. A mostenit de la maestrul sau, puscariasul Nastase, tot ce e mai rau. Aceasta gasca de hoti numita PSD trebuie stirpita daca vrem ca tara sa poate intra in normal PSD= hotie, mafie, ticalosie, demagogie, minciuna
  • +16 (20 voturi)    
    Viorele numai Duba(iul) pregatita pt. matale ! (Joi, 14 mai 2015, 11:54)

    Plagarus [utilizator]

    Sasu-i fara mila la asemenea intoxicari ale ''doctorului" Ponta Viorel
    Hrebenciuc & Dusa stiu ce-i si cu tata socru !!
  • +9 (9 voturi)    
    Pingelica e doctor in manipulare ! (Joi, 14 mai 2015, 12:39)

    deval [utilizator]

    Ca si usl candva, hotul striga hotul, ca toate gentile negre sa vina la el ! Sa inteleaga stapanii gentilor cine e stapanul inelelor ! La fel au inteles samsarii cand s-a dat public la ei (i-a amenintat cu impozit de 85% si legea pe care s-a usurat nu prevede nimic), stapanii de supermarketuri si-au dat cuvantul de pionier ca o si-o micsoreaze si cam atat , iar acum a trezit padurarii din o parte dintre cetateni tot intr-o operatiune de imagine dar si de recoltat genti negre, ca vine campania si de ce sa taie austriecii si nu verestoii si hrebenciucii ca pana acum !!!
  • -2 (6 voturi)    
    situatia lui Klaus se agraveaza (Joi, 14 mai 2015, 12:47)

    barba-neagra [utilizator]

    In mod cert i s-a sugerat sa iasa la rampa mai apasat si... eventual sa-l certe usor, cu o pana, pe seful USL.

    In mod cert Klaus este in inferioritate la toate capitolele, pentru ca putzulica a fost antrenat de Base timp de sase-sapte ani.

    In mod cert situatia in sondaje este albastra pentru Klaus si gruparea PNL hard-core. Putzulica are painea si cutitul, mass media si parlamentul, iar pana la alegeri mai e un an.
  • +10 (12 voturi)    
    De NIMIC bun, dar capabil de ORICE josnicie. (Joi, 14 mai 2015, 13:09)

    mcv [utilizator]

    Il cred in stare pe Ponta sa fi premeditat tot traseul cu acest CS. Avea nevoie sa il agate pe Iohannis cu ceva, sa-l vare cumva in mocirla, dar stie ca nu poate sa-l atace direct, avand in vedere popularitatea lui Iohannis.
    A profitat de faptul ca in cercul de cunostinte a lui Iohannis este aceasta firma (direct/indirect), si a pus de-un CS. In paralel, s-a inarmat cu toate "documentele" din care sa reiasa faptul ca Iohannis face jocul STRAINILOR.
    Ma intreb, cum de nu a stiut Iohannis la ce se expune atunci cand a intors CS la Parlament, fara a EXPLICA public de ce il trimite?
    Eu nu cred ca exista vreo institutie a statului care sa NU LUCREZE pentru plagiator. Chiar daca nu in intregul ei, atunci intr-o poportie suficient de mare, incat sa poata jubila ca un copil cretin. Cum de oamenii nu vad toate astea? Cum de Iohannis sta in aceasta pasivitate care il face complice, chiar daca nu este? Iohannis trebuie sa-si concedieze absolut toti "sfatuitorii", indiferent ca acestia sunt angajati sau se consulta cu ei din prietenie. Altfel, o va incasa cum nici nu-si poate imagina!
  • +11 (11 voturi)    
    Culmea abjectiei, dar nu ma mira! (Joi, 14 mai 2015, 13:12)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Culmea abjectiei, dar nu ma mira!Ecce homo!Am sa repet mereu: o scarba de om mai mare decat acest golan politic, n-a existat in politica romaneasca de cand este Romania!Cat tupeu, ce nemernicie, ce josnicie, dupa ce tata socru a semnat contactul cu Schweighoffer, dupa ce el ca PM il prelungeste, sa-l implice-subtil, crede el-pe Presedinte!Poate, in sfarsit, se va trezi si va regreta ca -pe baza politically correctness-nu l-a triimis acasa din decembrie 2014!
  • +13 (13 voturi)    
    S-a asternut uitarea pe 16 noiembrie ??? (Joi, 14 mai 2015, 13:17)

    andreesanu [utilizator]

    Daca avea proces Ponta, Dragnea,Corlatean pentru bataia de joc de la alegeri ,azi Ponta era pisicutul lui Johanis !!!.
    Domnia nu-i de nasul lui Ponta un maidanez sadea ,asa ca nu-i loc de intors si maidanezul trebuie pus cu botul pe labe.
  • -3 (7 voturi)    
    pai.... (Joi, 14 mai 2015, 13:52)

    eljijinews [utilizator]

    ia sa vedem cine sustine intr-un document oficial pe Holzindustries?! Hai sa-i deschidem un pic ochii lu nenea presedinte...

    http://www.eljijinews.com/opinie/cine-sustine-holzindustrie-vezi-aici
  • -3 (5 voturi)    
    Tara lui Papura Voda (Joi, 14 mai 2015, 14:11)

    RRP [utilizator]

    Ce vrei Iohanis, da ne dai si padurile?
    Americanii se plimba pe la noi ca la ei acasa, petrol nu mai avem. In curand nici gaze..
    Ponta ar fi un prost sa ii arate sefului SRI ceva. Cu ce drept? Iohanis n-are voie sa se bage in discutiile dintre partide. Asa cum a fost acuzat Basescu ca intervine, se pare ca si Iohanis intervine. Nen Iohanis, esti presedintele Romaiei, n-ai voie sa ai nicio afinitate politica.

    Ai rabdare ca in loc de 5000 vom iesi mai multi in strada. Crede-ma
  • -3 (3 voturi)    
    Tema pentru juristii Presedintiei (Joi, 14 mai 2015, 14:23)

    Metec [utilizator]

    Cum poate raspunde prim-ministrul pentru calomniile si minciunile debitate pe nerasuflate?! Va face Presedintia plangere penala impotriva lui Ponta, pentru calomnie? Va zice ca a fost o declaratie politica, el e deputat, deci are imunitate pentru aceste declaratii. Il va demite Presedintele? Nu poate, conform Constitutiei. Deci, cum?
    Daca e vorba numai de raspunderea morala, atunci m-am linistit pe data...
  • +6 (8 voturi)    
    in sfarsit! (Joi, 14 mai 2015, 14:29)

    Francisc 1 [utilizator]

    bai nea klaus te-ai prins si matale ca javra asta cu o mana te lauda si cu una te musca de kur ! poate nu uiti pe viitor cu cine ai de a face.
    • +2 (2 voturi)    
      Cred ca stie (Joi, 14 mai 2015, 20:38)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      foarte bine cu cine are de-a face.
  • +3 (5 voturi)    
    Jos palaria in fata conceptului 'Mihalache'! (Joi, 14 mai 2015, 15:36)

    hotnewsfil [utilizator]

    Conceptia 'Mihalache', exprimata prin diverse pastile : 'pas cu pas, punct si de la capat, o altfel de a face politica, presedinte mediator-integrator, fara scandaluri, in spiritul constitutiei, presedinte al oamenilor nu al politicienilor, fapte nu vorbe, etc.' va triumfa categoric, va fi respectata si aplicata riguros de catre toate partidele, toate ONG, de intreaga societate civila, in urmatorii cinci-zece ani. Vom trai in pace, vom progresa rapid, pe toate planurile.
    Presedintele aplica, si el, in felul lui, nemteste, fara cea mai mica abatere, conceptul Mihalache.
    In unele cazuri (nesemnificativ de putine!), 'conceptul' nu este bine inteles decat in timp, pe masura ce ii vom vedea toti consecintele benefice pentru fiecare roman.
    Ca exercitiu de caz, presedintele, in spiritul conceptului 'Mihalache, va media, in aceste zile, interesele firmei austriece, cu cele ale PSD, ale PNL, ale micilor proprietari de paduri, ale celor napastuiti sub viiturile distrugatoare care le pun casele la pamant, etc., 'va integra' interesele tuturor acestora.
    O cale rapida de mediere-integrare este prin (via) PSD, care sa integreze PNL faptic (nu juridic, Doamne fereste!), conform bunelor experiente din toti anii de dupa '89.
    • +2 (2 voturi)    
      Cam prea alambicat (Joi, 14 mai 2015, 20:34)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      discursul tau pentru un pensionar fara studii de socio-politice. Nu vrei sa detaliezi finele ironii?
      Acum un an gaseam mai interesante postarile tale, s-a intamplat ceva?
  • +4 (4 voturi)    
    Lupta este intre politicieni, nu pt proprietari (Joi, 14 mai 2015, 17:12)

    NitaTraian [anonim]

    Padurile apartin "statului", deci cine hotaraste taierea ? primarii ! cine sunt ei ? reprezentantii politici ai baronilor locali ! in buzunarul cui se duc banii din vanzarea lemnului ? in buzunarul partidelor de la primariile locale care sponsozireaza campaniile ! DE CE NU SE REZOLVA PROBLEMA RETROCEDARII ? primaria colaboreaza f. bine cu politia locala si pt ei legea nu se aplica, n-are cine pe cine sa traga la raspundere, banii trebuie sa ajunga acolo unde s-a ordonat de sus.
  • -2 (2 voturi)    
    Klaus/Ponta (Joi, 14 mai 2015, 19:43)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Ruşine, domnilor liberali. Vreţi cu orice preţ guvern liberal şi pentru că nu-l puteţi da jos pe Ponta pe cale democratică, apelaţi la o justiţie obedientă


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă