Klaus Iohannis critica modul in care "a inteles domnul Ponta ca se face politica externa": Primul ministru Victor Ponta a plecat pe cont propriu in vizita in tarile arabe. Este o metoda inedita, fiecare de capul lui

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 8 mai 2015, 13:17 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Administratia Prezidentiala
Presedintele Klaus Iohannis a criticat, vineri, la intoarcerea dintr-o vizita de doua zile in Polonia, modul in care "a inteles domnul Ponta ca se face politica externa": "Primul ministru Victor Ponta a plecat pe cont propriu, nu a discutat cu mine in prealabil despre vizita in statele arabe. M-a informat la intoarcere ca a avut discutii foarte bune. Este o metoda inedita de a face politica externa, fiecare de capul lui", a afirmat seful statului, raspunzand intrebarii unu jurnalist pe aceasta tema.

"Nu solicit lucruri extraordinare si nici complicate. O discutie inainte cu siguranta va ajuta", a adaugat presedintele.

El a mai precizat, in legatura cu Victor Ponta, ca "Nu avem consultari saptamanale, avem consultari in formate politice. Relatia mea cu Victor Ponta este cea pe care am definit-o la inceputul mandatului - o relatie institutionala, cu sincopele de rigoare, dar si cu unele parti bune."












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
17807 vizualizari
  • +37 (79 voturi)    
    ce bine-mi pare (Vineri, 8 mai 2015, 13:23)

    xanti [utilizator]

    Te calareste Ponta cum vrea.
    • +38 (64 voturi)    
      i-a dat voie (Vineri, 8 mai 2015, 14:41)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Mihalache sa vorbeasca: "Zi si tu ceva, Joho"
      • -6 (18 voturi)    
        Iata Faptele (Sâmbătă, 9 mai 2015, 2:47)

        Obiectivul [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        Ponta a ajuns premier pus de BASESCU TRAIAN. De doua ori! Prima data nu-i ceruse nimeni asta. Asa a vrut el! Nici a doua oara nu era obligat, putea sa desemneze un alt PSD-ist. Constiutia Romaniei spune: "Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament" E clar! Putea face ce a facut regele Carol al doilea cand a desemnat, perfect legal, pe Tatarascu, desi acesta nu era presedintele liberalilor. Dar intre Ponta si Basescu e o relatie puternica. Au coabitat impreuna perfect. Fiecare a obtinut ce a vrut. Basescu un premier la care sa latre (o activitate la care s-a priceput) iar nevolnicul Ponta o functie nevisata. Sa nu se uite ca familia Cocos era prietena de familie cu Ponta si Daciana. Astfel ca prima sfetnica a tarii a influentat pe Basescu in alegerea premierului.
        Acum tunurile pe Iohanis care nu a dat curs la articolul-cerere-santaj "DE CE TACE IOHANIS" unde i se sugera protectia prezidentiala pt Udrea (vezi Ev Zilei – februarie). Asta e de fapt un santaj de presa la care utecistul Cristoiu se pricepe cel mai bine (etajul si santajul cum ii place lui sa spuna). Relatiile lui Cristoiu cu Securitatea sunt cunoscute. In calitate de redactor la Scanteia Tineretului, organ al CC al UTC Cristoiu a fost un activ colaborator al Securitatii cu functie mai mare decat Basescu. Asftel ca doi colaboratori ai Securitatii Basescu si Cristoiu au facut din nou echipa. Cristoiu e antreprenor general, el manuieste banii si a angajat o firma Americana “Goldberg” sa publice recentul sondaj pro-Udrea. Cand Basescu a vrut sa se retraga a fost si el la randul lui santajat. Iar Basescu are dous roluri 1. sa latre 2. sa activeze relatiile lui cu SRI-stii scursori in aceasta campanie (vezi recenta intalnire cu ziaristul sri-ist.
        • +9 (17 voturi)    
          Desemnarea se face din randul celor propusi (Sâmbătă, 9 mai 2015, 4:07)

          trigger [anonim] i-a raspuns lui Obiectivul

          Daca singura propunere pentru postul de premier a fost tonta, atunci tonta avem!
          • -2 (4 voturi)    
            Exact (Sâmbătă, 9 mai 2015, 15:10)

            Obiectivul [utilizator] i-a raspuns lui trigger

            Presdedintele (Basescu ) a propus Parlamantului un singur candidat Victor Ponta. De ce? Pentru ca asta a fost indicatia lui Ion Iliescu! A auzit cineva de conflictul Basescu - Iliescu ? Nu! Au colabrat perfect mai ales la mineriada a 4-a din septembrie 1991 cand Basecu a fost responsabil cu transportul minerilor. De aceea s-a pastrat scaunul de ministru impreuna cu Adrian Nastase! Basescu si Nastase copiii politici ai lui Ion Iliescu.
    • +41 (47 voturi)    
      Exact, (Vineri, 8 mai 2015, 15:28)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      In acest moment ponta plange de mama focului, criticat de presedinte, in timp ce bea un sprit rece cu vreun seic.
      • +22 (34 voturi)    
        Close Iohannis :) (Vineri, 8 mai 2015, 17:19)

        LVNT [utilizator] i-a raspuns lui dandra

        :) "In urma nemultumirilor aparute in ultima perioada, d-l presedinte impreuna cu staff-ul prezidential au decis ca este momentul ca numele domniei sale sa fie schimbat din Klaus Iohannis in Close Iohannis.
        Astfel se va justifica mai usor lipsa de reactie a domniei sale fata de nemultumirile alegatorilor."
        (sursa: fb)
        • +10 (18 voturi)    
          Foarte tare! (Vineri, 8 mai 2015, 21:03)

          Iulian72 [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

          Bun jocul de cuvinte!

          Ramane insa o problema.
          Johannis - inexistent.
          Mihalache - malefic.
          Ponta - nulitate nesimtita.
          Basescu - monoman distructiv
          etc. etc....
          De acord cu toate calificativele din aceasta gama.

          Dar noi?
          Noi cum suntem?
          Noi, cei care ne-am strans vreo suta de insi, dupa "votul Sova" (e adevarat, ploua si era frig in acea vineri seara...).
          Noi, cei care ne-am strans vreo doua mii de insi dupa martea neagra (e adevarat, era foarte frig in acea duminica seara, parca 15 decembrie...)..

          Nu cumva noi, publicul, suntem CAM: comozi, egoisti, dezbinati, mofturosi, concentrati doar asupra propriilor "jucarele" cotidiene, uneori chiar complici cu cei de mai sus, incapabili de a sustine un proiect civic de amploare pe termen lung?

          Ma uit la studentii de acum.
          Ei protesteaza... PENTRU BANI!!!
          Acum 25 ani studentii protestau... PENTRU PRINCIPII !!!!

          Nu cumva am ajuns atat de jos incat ne meritam liderii?

          P.S.: La fiecare reactie (palida) a publicului la ororile alesilor imi amintesc de reclamele care se terminau, invariabil, cu "N-ai cu cine, bai, n-ai cu cine!"

          Nu cumva in Romania, la ora actuala, pur si simplu... N-AI CU CINE sa starnesti "schimbarea"?
          • +3 (3 voturi)    
            pentru iulian (Sâmbătă, 9 mai 2015, 3:12)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Iulian72

            E o INTREBARE!
            • +2 (2 voturi)    
              .... poate... (Sâmbătă, 9 mai 2015, 8:13)

              Observatore [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              ... RASPUNS .
    • +37 (43 voturi)    
      Ce ma deranjeaza pe mine e ca a reactionat abia... (Vineri, 8 mai 2015, 15:40)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ...cand Plagiatorul i-a "calcat" vezi Doamne pe atributiuni.
      Dar cand incompetenti corupti ataca justitia de exemplu nu a suflat o vorbulita...nici macar pe Facebook! Sau atatea alte magarii si prostii din sanatate sau alte domenii. Parca e de pus in vitrina Presedintele Romaniei!
      • +18 (24 voturi)    
        cred ca nea Klaus..... (Vineri, 8 mai 2015, 17:52)

        novator [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

        .....a fost "luat de nas" cu ceva din timpul mandatelor de primar la Sibiu si de aceea avem aceasta situatie stupida in care plagiatorul mincinos, zburda mai voios ca niciodata iar bietul Klaus, citeste constiincios ceea ce i se scrie.

        Aceasta "reactie" cred, mai degraba, ca este o autocritica blanda a plagiatorului pe care i-a transmis-o "cititorului de fituici", sa o citeasca in public.

        Mare dezamagire nea Klaus asta.
    • -22 (38 voturi)    
      Johannis nu e (Vineri, 8 mai 2015, 15:51)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ca Basescu sa se certe toata ziua cu Ponta. El isi face
      jobul de presedinte pentru care e platit. In rest de Ponta o sa aiba grija justitia si institutiile abilitate. Ati fi vrut sa umble Johannis cu catusele dupa Ponta?
      M-am saturat de scandalul ineficient pe care l-a facut Basescu timp de 10 ani...Lasati presedintele sa-si faca treaba!
      • +16 (16 voturi)    
        si care e "jobul de presedinte" ? (Vineri, 8 mai 2015, 23:51)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        - Nu cumva politica externa ?
        - Nu cumva reprezentarea electoratului in momentul in care Puterea greseste, abuzeaza sau isi face de cap ? Fie si numai prin atentionarea celor vinovati si a opiniei publice .
        - Nu cumva atragerea atentiei in momentul in care institutiile statului nu-si fac datoria ?
        - Nu cumva participarea/prezidarea sedintelor de guvern cand interesul national si ordinea de zi o impun ?

        Jobul Presedintelui nu este si nu trebuie sa devina unul decorativ.
  • +51 (57 voturi)    
    Externe (Vineri, 8 mai 2015, 13:38)

    Close [utilizator]

    Asta-i premierul care il critica pe presedinte ca se amesteca in treaba guvernului. Acum a uitat cine are rolul pentru politica externa.

    Om din popor. Dintre tarani, pentru tarani.
    • +32 (36 voturi)    
      nu jigni taranii (Vineri, 8 mai 2015, 16:26)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Close

      Plagiatoru' e orasean iar un dobitoc ca asta se naste unul pe generatie. Deci e piesa valoroasa la sfoarile cui trebuie...
      • +6 (6 voturi)    
        pai si daca e nascut la.. (Sâmbătă, 9 mai 2015, 4:37)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        oras , nu inseamna ca poate sa fie "taran"...dar nu asta e problema..ci faptul ca e escroc, un escroc nascut la oras ca multi altii..si care si a plagiat si numele...
      • +2 (2 voturi)    
        ba (Sâmbătă, 9 mai 2015, 9:53)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        e taran, unul ca multi altii adusi de ceausila de la tara ca sa aiba el sustinere pentru politica lui cretina si distrugatoare de tara, asa cum de fapt sint toti cei care compun clasa politica si majoritatea electoratului, cea care ne mentine in mizerie materiala si morala de 25 de ani.
        Taranul e cea mai mare pacoste pentru o tara. Nici un stat nu s-a dezvoltat economic pina nu a scapat de tarani, fie urbanizindu-i, fie transformindu-i in fermieri. Intre taran si fermier e o mare diferenta, desi multi ii confunda.
    • -4 (10 voturi)    
      o constitutie tembela (Vineri, 8 mai 2015, 17:32)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Close

      "politica externa" e un termen destul de vag.
      daca se discuta despre incurajarea schimburilor economice, despre import-export pare treaba premierului, daca se discuta despre politici/aliante militare ar trebui sa discute presedintele, care e seful csat
    • -3 (3 voturi)    
      KJ critica... (Sâmbătă, 9 mai 2015, 10:23)

      omu' [anonim] i-a raspuns lui Close

      klown asta nu stie ca ponta a plecat scopuri comerciale,nu de politica externa?
  • +45 (53 voturi)    
    nu se poate ! (Vineri, 8 mai 2015, 13:40)

    nash pandelica [utilizator]

    iar nu avem buna intelegere in usl ?!
    pai, ce e de facut, herr president ?
    ca aveti dreptate.. n'a fost bine facut...
  • +66 (74 voturi)    
    In sfarsit! (Vineri, 8 mai 2015, 13:41)

    buendia [anonim]

    A aflat si barbatul
    Ce stia tot satul...
  • +47 (51 voturi)    
    tot e un lucru bun (Vineri, 8 mai 2015, 13:49)

    gelu [anonim]

    ca a luat atitudine. Mi s-a parut si mie ciudat ca Ponta a decis de unul singur in numele poporului roman sa ne vanda taromul si tot aeroportul la islamisti.

    Oricat ar trage romanii spre vest, omul simte ca tot estul e mai aproape de sufletul lui.
    • -28 (34 voturi)    
      si care-i problema? (Vineri, 8 mai 2015, 14:15)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      nu sunt fan Monta, dar tu, ai vazut macar o data in viata ta ce linii aeriene au "islamistii" ??
      intreb asa, de curiozitate....
      • +26 (30 voturi)    
        ai vazut.. (Vineri, 8 mai 2015, 15:29)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui AK-47

        ce arme sofisticate au, ce daruire au in raspandirea islamismului, cata abnegatie.. domnule, astia sunt de admirat. Eu zic sa le vindem tot, nu numai tarom-ul.

        Nu mai conteaza ca la minte sunt undeva la piciorul broastei, si ca au avut norocul prostului cu petrolul care curge la chiuveta..
      • +15 (19 voturi)    
        petrodolarii. (Vineri, 8 mai 2015, 16:15)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Cind scoti banii din nisip, fara sa uzi, fara sa ari, fara sa dai cu sapa ori cu chimicale normal ca beneficiile sint uriase si banii trebuiesc investiti undeva.
    • +25 (29 voturi)    
      n-as vrea sa te contrazic dar (Vineri, 8 mai 2015, 14:21)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      nici SIDA nu se leaga de oferta lui Ponta ca si SIDA are demnitatea ei.
  • +10 (28 voturi)    
    fapte, nu vorbe (Vineri, 8 mai 2015, 13:53)

    goto [anonim]

    cum, domnul presedinte deja si-a uitat sloganul din campanie? ce sunt cu iesirile astea in presa? si mai ales toate la adresa primului ministru, cu care are o colaborare asa de buna.
    de ce se mira oare ca pontache a trecut la fapte si nu vorbeste cu el intai? sau se astepta sa nu ii copie sloganul?!
    • +10 (28 voturi)    
      Re: fapte, nu vorbe (Vineri, 8 mai 2015, 14:39)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui goto

      Politica externa face parte din atributiile presedintelui. Deci foarte normala reactia lui Iohannis. Bravo Iohannis.
      • +8 (10 voturi)    
        dottore crede ca zborul la arabi (Vineri, 8 mai 2015, 16:00)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        e tot una cu zborul in Catania
      • +10 (10 voturi)    
        pacat numai (Vineri, 8 mai 2015, 23:56)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        ca presedintele reactioneaza NUMAI cand s-a simtit PERSONAL lezat. Pe romanii primul Sinistru ii lezeaza zilnic in tacerea complice a presedintelui care ar trebui sa-i reprezinte.
  • +22 (26 voturi)    
    in sfarsit... (Vineri, 8 mai 2015, 13:59)

    liviu_ [utilizator]

    ia si el atitudine...
    totusi ar trebui ca iohannis sa iasa public mult mai mult si mult mai repede de cand se intampla derapaje ale lui ponta... daca il vedem odata pe zi la tv care-i problema?!
    oricum ponta cumpara toate televiziunile si ii place sa se vada pe sticla... poate poate pacalestii prostii sa-l voteze in 2016
  • +25 (27 voturi)    
    Ponta are caloriferul si Corlatenul in mapa sa! (Vineri, 8 mai 2015, 14:26)

    Plagarus [utilizator]

    Ponta(micul ) şi Titulescu, au fost jurişti, asemănarea fizică a rămas singurul punct comun al celor doi.
    Viorel Ponta nu are nimic din personalitatea, prestanţa, diplomaţia, moralitatea şi viziunea lui Nicolae Titulescu.
    Mai mult ca sigur, adevăratul Titulescu s-ar simţi acum jignit profund că actualul premier a fost asociat în vreun fel cu el.
    Ponta nu are nimic din calităţile unui om politic măreţ. "Micul Titulescu" nu reprezintă doar o glumă proastă, ci un nonsens lingvistic, un atac la logică şi bunul simţ. Nu poţi fi şi "Titulescu", şi mic în acelaşi timp. Doar "micul Ponta".(obiectivbr.ro)
    Dar...... ai grija Viorele ca un " Popor de oi naste guvern de lupi" dupa cum zicea acad Florin Constantiniu. !!!!!!!!!!
  • +38 (40 voturi)    
    s-a prins şi KJ, în sfârşit, că (Vineri, 8 mai 2015, 14:43)

    Kentt [utilizator]

    Victor Viorel Ponta îşi bate joc de el?
    că nu se poate coabita cu plagiatorul mincinos?
    • +14 (16 voturi)    
      a venit primavara... (Vineri, 8 mai 2015, 16:17)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      ...si a terminat ursul hibernarea?
  • -18 (34 voturi)    
    penibilii comentatori (Vineri, 8 mai 2015, 14:43)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    nu pentru Iohannis, care spre deosebire de predecesorul sau, pare sa sa stie ce e dimplomatia, ci pentru toti comentatorii astia penibili: daca nu e cu tambalau nu va place, nu-i asa ?

    las ca o sa il vedeti voi de ce e in stare KI asa neinteresant cum va place voua sa il luati peste picior. nu aveti nici cea mai mica idee despre cum loveste un neamt atunci cand rabdarea ii ajunge la capat. nici nu se va mai ridica unul ca Ponta...
    • -6 (24 voturi)    
      Subscriu, (Vineri, 8 mai 2015, 14:58)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      e clar ca KJ e un politician civilizat , care amendeaza derapajele , atunci cand e cazul ,in mod corect, conform prerogativelor si cred ca Ponta -prin toate masurile lui recente , aberante , vezi incercarea de stoarcere de bani retroactiva (?!) si de la profesiile liberale - "si-o cauta " cu lumanarea,nu trebuie sa mai dureze prea mult pina sa cada acest incompetent , de rea-credinta , plagiator si mare mincinos si nesimtit numit VV Ponta . Si nu ma indoiesc ca KJ va contribui la asta ! ( spre deosebire de Basescu , care
    • +8 (10 voturi)    
      dar (Vineri, 8 mai 2015, 15:26)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      se pare ca neamtul si-a cam pierdut rabdarea !!!si are dreptate-cand te duci si la socra tot ii spui nevestii ca te duci si transmiti niste salutari si din partea ei cand ajungi acolo darmi-te cand e vb. de politica externa ce sa mai spunem??transmit salutari din partea presedintelui?? cum? ca el nu stie ca sunt aici!!!
    • +2 (8 voturi)    
      Ai si tu dreptate (Vineri, 8 mai 2015, 15:32)

      Simona [anonim] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      Ne-am obisnuit cu scandal, pentru ca altfel nu pare sa se poata rezolva ceva in politica noastra, daca taci si te porti frumos, te calca pe cap. Sper sa ai dreptate si la partea cu lovitul, eu inca mai sper.
    • +6 (10 voturi)    
      fara tambalau... (Vineri, 8 mai 2015, 17:41)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      Fara Tambalau s-a dus Ponta la arabi, fara tambalau da rateuri cardul de santate, fara tambalau se modifica codul penal [acord tacit!!!!!]...
      Fara tambalau o sa te trezesti si tu cu ceva infipt undeva [o taxa, un control ANAF abuziv, s.c.l.]
      • +9 (9 voturi)    
        Ponta tace si face, (Sâmbătă, 9 mai 2015, 0:05)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        pas cu pas ocupa Romania si toate institutiile statului, schimba legislatia. Acum roade marunt la prerogativele Presedintelui.
    • +2 (8 voturi)    
      O lectie de diplomatie (Sâmbătă, 9 mai 2015, 0:02)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      ne-a dat cand a aruncat paltonul pe capota masinii ... "Mare om ! Mare caracter "! Penibil moment ("diplomatic") !
  • +11 (13 voturi)    
    cotroceni (Vineri, 8 mai 2015, 14:50)

    nimrod [utilizator]

    N-am constatat să fi intrat în pământ de ruşine...
  • +18 (20 voturi)    
    Ponta umbla besmetic dupa capul lui ! (Vineri, 8 mai 2015, 14:51)

    andreesanu [utilizator]

    Daca maidanezul pleca pe cont propiu adica pe banii lui era clar in excursie !,dar a plecat pe banii nostri sa se plimbe si sa vorbeasca prostii,arabii n-au dat 2 reali
    pe ofertele lui gagauta !!!.
    Ce sa ia arabii din Romania ???,nici griul nu-i de calitate. Cum politica firmelor n-o face gugustiucul de Ponta si in plimbare n-a fost insotit de oameni de afaceri acesta a trancanit la liber fara sperante !!!.
    Ce -au pazit consilierii,SRI,ministrul de externe de ce nu l-au informat pe presedinte ???,astai o alta cestie care trebuie lamurita. Cineva nu-si face treaba !!!
  • +22 (26 voturi)    
    A cules ce a semanat (Vineri, 8 mai 2015, 15:06)

    verid [utilizator]

    Johannis este foarte vinovat ,pentru ca l-a lăsat pe Ponta sa facă ce vrea.Acest individ abject trebuie păzit in permanenta,deoarece este oricând capabil,mai ales cu ocazia vizitelor de agrement in străinătate,sa comită acte ireparabile in măsură sa afecteze Romania.Un exemplu este cadoul de400milioane de dolari,făcut companiei Kazmunaigaz.O mare vinovăție o are si ministrul de externe,care in spusele lui Johannis,nu l-a informatei a organizat aceasta aventura .
    • +13 (15 voturi)    
      Nici nu va inchipuiti. (Vineri, 8 mai 2015, 16:18)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui verid

      Ce de apa curge acum...la moara lui Basescu...
  • +6 (8 voturi)    
    Le-au lipsit valorile! (Vineri, 8 mai 2015, 15:25)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ehee! Daca aveau liberalii din MB un Dragnea al lor, ar fi castigat sigur alegerile, cu majoritate absoluta, Ar fi votat pentru ei si Shakespear.
  • +7 (9 voturi)    
    FarFarAway (Vineri, 8 mai 2015, 15:32)

    FarFarAway [anonim]

    Primul ministru Victor Ponta a plecat pe cont propriu in vizita in tarile arabe, dar pe banii cui ca nu este clar???

    Mai lasati joaca de-a Hotii si vardistii si faceti ceva pentru tara asta...

    Rusine voua! Mi-e rusine ca sunt roman!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    e dreptul nostru sa stim (Vineri, 8 mai 2015, 15:40)

    Delest [anonim]

    http://www.petitieonline.com/turneul_premierului_in_statele_arabe_-_cat_cost_in_ce_scop
  • +13 (17 voturi)    
    chiar ma intrebam cat mai tine coabitarea... (Vineri, 8 mai 2015, 16:03)

    lili [anonim]

    Institutionala, asa cum o definea Johannis...
    Nu tine, plagiatorul de PSD are bube urate si e de mirare ca a tinut coabitarea pana acum..
    Am reusit sa scapam de Ponta la Cotroceni, doar atat..
    Nu scapam de el pana in 2016... si nu stiu daca vom scapa de el in 2016 cand ma uit cu arata "noul" PNL al lui Johannis....
    Johannis e moale, aici numai T Basescu i-ar fi facut fata lui Ponta...asa cum Ponta calca in picioare legile si Constitutia asa si Basescu il punea la punct si-l arata in fata natiunii asa cum este...
    Johannis nu poate sa faca asta...e moale...nu are stil...
    • +6 (6 voturi)    
      si nu s-a dezis (Sâmbătă, 9 mai 2015, 0:11)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui lili

      nici de USLam, nici pe puciul din 2012.
      Credc ca mai corect este sa spunem ca e moale si INTERESAT sa ramana in scaun. Nu risca nimic, cu atat mai mult sa supere puterea care a schimbat legea (poate fi suspendat cu 30% participare la referendum !).
  • +15 (17 voturi)    
    bani de unde ? (Vineri, 8 mai 2015, 16:04)

    liviusmaximus [anonim]

    pe vremea lui basescu, nu erau bani de deplasari la summitul nato sau pt avion dedicat. acum, ponta se plimba in locuri exotice cu regularitate. si inutil.
    • +8 (10 voturi)    
      poate cumnatul.... (Vineri, 8 mai 2015, 17:40)

      luiz [anonim] i-a raspuns lui liviusmaximus

      ...l-a imputernicit sa-i administreze conturile de la arabi!
    • +2 (8 voturi)    
      iar dl Johannis inchiriaza avion de lux. (Sâmbătă, 9 mai 2015, 0:14)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      Presedintele se duce peste tot cu nevasta, ca nu poate fara, chiar si acolo un de nu e cazul (Bruxelles) sau unde protocolul nu prevedea prezenta sa (Franta, Germania). In timpul acestor vizite doamna chiulea de la liceu sau era in concediu fara plata ?
  • +9 (15 voturi)    
    O sa vedeti cat de curand... (Vineri, 8 mai 2015, 16:06)

    mircea_cjn [utilizator]

    ...un prim cartonas galben dat de Antena 3 lui Johannis . Asta ca un prim avertisment.

    Deja purtatoarea de cuvand a guvernului a aratat doua cartonase, legate de lobby-ul la sanatate si la silvicultura. Cand va intra Antena 3 cu drujba, nu-l vad bine pe Klaus.

    Se va cuminti, va merge la Antena 3 si-si va cere scuze.
  • +23 (25 voturi)    
    Ce este dom' presedinte? (Vineri, 8 mai 2015, 16:11)

    sandokan [anonim]

    V-a incalecat ponta si nu va convine?
    Daca i-ati dat un deget, el v-a luat toata mana.. si o va va lua si pe cealalta...
    Dar nu-i problema, USL-ul sa-nfloreasca...
    ;)
  • +8 (10 voturi)    
    Ponta nu face politica exterma la arabi (Vineri, 8 mai 2015, 16:11)

    Locke Lamora [utilizator]

    El s-a dus la fetitze in cluburile alea luxoase si exclusiviste. Pun pariu ca gashca tanara din psd il asteapta deja acolo.
  • +4 (6 voturi)    
    Jawohl! (Vineri, 8 mai 2015, 16:14)

    Papadochia [anonim]

    Gut, jetzt wieder einschlafen
  • +14 (18 voturi)    
    ponta face vrea.... (Vineri, 8 mai 2015, 16:15)

    anonim, [anonim]

    si de ce nu sesizati organele statului, cine va impedica,
    -pentru neorganizarea de alegeri in locurile vacante ramase libere(justitia cluj-excez de zel, nu incacarea legii si la puscarie)
    -pe vremea lui Basescu, pleca de capul sau la UE,
    -conducerea DISCRETIONARA a ROMANIEI, prin OUG,
    neconstitutionale si care produc efecte catastrofale pentru tara,
    -memorandum pentru iertarea datoriilor lui patriciu, care vin din celbra guvernare nastase,
    -anularea sechestrulu ANAF LA lUKOIL, PENTRU MILIOANE DE EURO evaziune fiscala,mai vreti va mai scriu, astea toate nu sunt fapte PENALE,
  • +18 (20 voturi)    
    Nu-l deranjati! (Vineri, 8 mai 2015, 16:20)

    mcv [utilizator]

    Nu face parte din traseul sau domnesc intrarea in dialog cu RESTUL. Asta o fac presedintii de state. Altetele Regale, nu. Iar dl. Maria Sa nu si-a inscris in fisa postului atributii care l-ar putea "amesteca" cu RESTUL.
    Sub pretextul jenant, de a nu-i semana lui Basescu, acest domn isi urmeaza traseul sau domnesc, de Maria Sa. De ce-l deranjati?
  • -4 (10 voturi)    
    Ignoranta (Vineri, 8 mai 2015, 16:23)

    Thunderbolt [anonim]

    Nu sunt un admirator al lui Iohannis sau Ponta dar aici Iohannis dovedeste o ignoranta iesita din comun pentru un presedinte. Ar trebui sa-l informeze cineva ca aceste vizite se stabilesc cu luni, uneori cu ani inainte. Apoi ambasada din tara respectiva lucreaza la program si stabileste calendarul intalnirilor si celorlalte activitati din cadrul vizitei. Ma indoiesc ca la momentul stabilirii acestor vizite Iohannis era presedinte. Inca o data, daca tacea, filozof ramanea...
  • +2 (4 voturi)    
    paranteza (Vineri, 8 mai 2015, 18:01)

    nimrod [utilizator]

    Off topic: Ştie cineva, se duce vreunul dintre politrucii ăştia voiajori pe banii noştri să aprindă o lumânare la Zvolen?
  • +13 (15 voturi)    
    pe cont propriu??? (Vineri, 8 mai 2015, 18:15)

    guță [anonim]

    Nene klaus, victore - victore a plecat PE BANII CONTRIBUABILILOR ROMÂNI! Nu a fost pe cont propriu, să știi și tu că toate plimbările voastre însoțiți de neveste și socrii sunt pe banii noștri. Corect ar fi trebuit să spui că plăgiuță ți-a mai livrat o castană, ca multe altele: vozganian, șova, deputatul șpăgar, codul penal, codul forestier, legea finanțării partidelor, codul fiscal, ...
  • -2 (4 voturi)    
    ce zice CIA,Putin,Merkel ? (Vineri, 8 mai 2015, 18:53)

    adi [anonim]

    am aflat ca guvernul vinde aeroportul principal al capitalei fara sa-l anunte de intentie pe presedintele tarii.Este echivalentul declaratiei guvernului si a serviciilor ca: "cu tine presedinte noi nu avem de gand sa functionam ca stat" Acum presedintele i-a anuntat pe nemti ,francezi,americani, rusi,englezi ,spanioli ca nu mai poate avea incredere in guvern si in servicii deoarece informatiile pe care le primeste sunt puternic filtrate de persoane si grupuri care nu pot fi identificate.
  • -5 (5 voturi)    
    gravitate extrema (Vineri, 8 mai 2015, 19:13)

    adi [anonim]

    declaratiile presedintelui sunt de o gravitate extrema referitor la modul in care functioneaza statul Roman.Cred ca s-au retransmis in toate tarile globului,inclusiv in Siria ,Yemen etc...
    • +4 (6 voturi)    
      si ce voiati ? (Sâmbătă, 9 mai 2015, 0:21)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Sataca si plagiatorul sa faca ce vrea cu tara asta ? Deja isi face de cap peste masura. Nu tgotdeauna tacerea e de aur, deseori ea asc unde COMPLICITATE.
  • -3 (11 voturi)    
    aberatiille lui johannis (Vineri, 8 mai 2015, 21:04)

    Theros [anonim]

    Se vede de la o posta ca johannis nici nu gandeste bine, nici nu face nici un " lucru bine facut". Cum sa pui problema atat de stangaci , ca sa fiu elegant, adica sa fii atat de ingramadit incat sa-i reprosez premierului ca nu i-a cerut aprobare sa efectuieze vizite oficiale in tarile arabe- poate cea mai MARE REUSITA DE APLICATRE A POLITICI EXTERNE INTREPRINSE DE ROMANIA. joannis asta ramanea filozof daca tacea, pentru ca el inca nu stie CONSTITUTIA . In al doilea rand, daca ar fi un cunoscotor in probleme de politica externa , mai ales pe zona araba ,poate ca o inalnire cu premierul nu ar fi fost inutila. Dar daca el este TUFA DE VANETIA si cate esiri in exterior, atatea gafe ar fi bine sa gaaandeaca inainte de a face declaratii. Va asigur ca Ponta est cu trei capete peste johannis la orice capitol doriti!!
    • +2 (2 voturi)    
      "...Ponta est cu trei capete peste johannis..." (Sâmbătă, 9 mai 2015, 10:49)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      Decit la alegeri fuse doctoru' cu f'un milion de capete sub profesor.
  • +7 (9 voturi)    
    Noroc cu ..... (Vineri, 8 mai 2015, 21:05)

    Gicu [anonim]

    Noroc cu reporterul de a intrebat pe Johanis ca altfel nu vedeam nici o reactie
  • +9 (9 voturi)    
    O intrebare pentru toti. (Sâmbătă, 9 mai 2015, 3:14)

    adrian88000 [utilizator]

    Cine stie motivul ( motivele ) pentru care Johannis a insistat sa-l aiba consilier ( ba chiar sef al canceleriei Prezidentiale ) pe Dan Mihalache ?
    • +2 (2 voturi)    
      eu stiu! (Sâmbătă, 9 mai 2015, 9:42)

      Iulia [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      ....vocea si talentul lui tov Mihalache.....
      O sa-l ,,impacheteze'' cu vocea si talentul sau pe Iohannis de nici nu o sa mai poata respira.....
      Asa-i trebuie cand primeste ,,principiile'' la pachet fara sa le deceleze cu propriile circumvolutiuni! Sau, daca a facuto, e la el in mana si sufla pana sa raceste!
  • +2 (2 voturi)    
    dlui.Presedinte (Sâmbătă, 9 mai 2015, 6:27)

    HoriaBradu1 [anonim]

    ar trebui folosite alte unelte,cele care au legatura cu bunul simt nu vor avea efect cu aruncatorul de flacari Dle. Presdinte altminteri sinteti condamnat !!!!
  • +4 (4 voturi)    
    ooof! (Sâmbătă, 9 mai 2015, 8:26)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    asa va comportati cu un om in campanie electorala care este PM?

    Ce faaaaaceti, d-le Johannis ?
    Pregatiti impartirea tarii intre PNL si PSD dupa 2016?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri