Traian Basescu ii ataca pe parlamentarii ce vor sa modifice Codul Penal: Opriti-va, imbecililor!

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 7 mai 2015, 14:44 Actualitate | Politic

Imaginea de profil de pe pagina de Facebook a lui Traian Basescu
Foto: Facebook
"Opriti-va, imbecililor!", scrie Traian Basescu pe Facebook, intr-un mesaj in care acuza ca un grup de parlamentari a inceput o batalie nemiloasa cu Codul Penal si cu Justitia pentru a inlocui sintagma "suspiciuni rezonabile" cu sintagma "indicii temeinice".

"Eu, ca om politic, sustin ca formularea actuala trebuie sa ramina pentru ca da un spectru foarte larg de apreciere judecatorului. Incercarea de a-l incorseta pe judecator in criterii inguste, la aprecierea arestarii preventive, ar fi o greseala si, in mod categoric, problema sistemului nostru judiciar nu este aici. Personal, cred ca problema sistemului judiciar este chiar la parte din judecatori, la mentalitatea lor legata de propria independenta sau de propria lor putere", afirma fostul presedinte.

Trian Basescu spune ca la bordul navelor de mare tonaj, exista o vorba, despre care crede ca este aplicabila si judecatorilor: "La bordul navei, intre pavilion si Dumnezeu este doar comandantul". 

"In toata istoria Marinei, nimeni n-a indraznit vreodata sa-l puna si pe secund intre pavilion si Dumnezeu", scrie in mesajul de pe Facebook. Traian Basescu parafrazand vorba marinareasca si spune ca, "In justitie, intre lege si soarta unui om, pe de o parte, si Dumnezeu, pe de alta parte, este doar judecatorul". 

"La fel ca si la comandantul de nava, alaturi de judecator, nu incape secundul, adica nici procurorul, nici ofiterul SRI, nici avocatul , nici atmosfera creata de televiziuni, uneori chiar cu sprijinul generos al procurorilor, nici opinia publica, nici fostii ofiteri acoperiti dintre judecatori si procurori, nici politicienii. Mai mult ca orcind justitia are nevoie de judecatorul care este singur pe baricada legii si a constiintei lui", mai sustine fostul sef de stat.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
10433 vizualizari
  • -27 (37 voturi)    
    Eroul tradator (Joi, 7 mai 2015, 14:55)

    Daniels22026 [utilizator]

    Asta e Basescu. Eroul nostru tradator. Dupa terminarea mandatului, a atacat miseleste justitia independenta pe care tot el a creat-o.
    • +4 (14 voturi)    
      el a creat-o? (Joi, 7 mai 2015, 16:35)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      in a cata zi?
    • +10 (14 voturi)    
      he-he-he (Joi, 7 mai 2015, 17:34)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      alt postac trimis sa dea cu laturi. Adica parlamentul este justitia? Cum va alege, domnule, numai pe cei cu IQ sub 50?
  • -17 (29 voturi)    
    aoleu (Joi, 7 mai 2015, 14:55)

    gogu [anonim]

    m-am saturat de basescu si povestile lui marinaresti. E ca mosii aia blocati in trecut, in cea mai glorioasa perioada a vietii lor, pe care o povestesc la infinit tinerilor.
  • -17 (27 voturi)    
    delir pseudomarinaresc (Joi, 7 mai 2015, 15:00)

    Gustav555 [utilizator]

    In cei zece ani, Basescu ne-a aratat cu prisosinta ca se situa pe cea mai de sus treapta inainte de Dumnezeu.
  • -16 (26 voturi)    
    "raspunderea magistratilor" si "guantanamizarea" (Joi, 7 mai 2015, 15:05)

    jackalphonse [utilizator]

    haaaahahahaha...CE DUPLICITAR!!!
    ia uitati ce spunea la B1tv (antena basista) mai ieri:
    "Moda arestarilor e o pasiune a sefilor ca sa-si mai ia un mandat la DNA sau mai stiu eu unde."
    "Imi pare rau, dar legea raspunderii magistratilor trebuie sa existe, atit timp cit primul reflex al procurorilor e sa bage la arest. Acest proces de guantanamizare trebuie sa se opreasca"
    acum ca udrea a iesit din puscarie se face singur imbecil:))) pai legea pe care o ataci acum, cand in sfarsit iti convine, opreste guantanamizarea de care te plangeai mai bese!
    vai de mama noastra ce duplicitar poate sa fie si cat de tantalai ne crede.
    pana mai ieri era revoltat ca udea este bagata la parnaie fara "indicii temeinice", numai pe baza unor "suspiciuni rezonabile" si acum vrea sa castige capital de incredere atacandu si propriile afirmatii.
    imi este ruuuusine sa spun ca l-am votat pe acest om de doua ori! te apuca rasu-plansul cand vezi cat de subestimat esti de niste talhari.
    • +8 (14 voturi)    
      NU EXISTA NICI O CONTRADICTIE (Joi, 7 mai 2015, 17:24)

      anti_q [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Basescu este impotriva ABUZULUI folosirii arestarii preventive. Ceea ce spune el este ca legea, in formularea actuala, nu este neaparat gresita, ii lasa mai mult spatiu de analiza si decizie judecatorului decat in noul proiect de Cod Penal, care ghideaza/obliga judecatorul cand sa o aplice si cand nu. De fapt, asa cum e Codul Penal acum greutatea mai mare e pe judecator si pe libertatea acestuia de interpretare in functie de FIECARE caz in parte fata de proiectul de modificare in care greutatea e mai degraba pe litera legii. Nu exista nici o CONTRADICTIE intre ce spune Basescu acum si ce a spus pana acum. El a criticat nu institutia arestului preventiv in sine ci abuzul, faptul ca judecatorii nu au curajul uneori sa spuna NU, doar din cauza presiunii DNA. "Problema sistemului nostru judiciar nu este aici. Personal, cred ca problema sistemului judiciar este chiar la parte din judecatori, la mentalitatea lor legata de propria independenta sau de propria lor putere." El nu a criticat Codul Penal ci lipsa de curaj a judecatorilor, lipsa lor de flexibilitate in a aborda fiecare caz separat. In unele cazuri arestarea preventiva poate fi legitima si necesara, in alte cazuri nu. Basescu spune: nu modificati Codul Penal, e suficient de bun, intariti doar institutia judecatorului sa aiba curaj si sa judece liber, nepresat de Binom, ci doar de propria lui constiinta. NU EXISTA NICI O CONTRADICTIE pentru cine vrea sa inteleaga ce spune. Din pacate, Basescu e judecat cu picioarele, pausal, la pachet, fara nuante etc. Poate sa spuna si ca ii este prea cald si ar fi acuzat ca astfel critica METEOROLOGIA. Chestiunea asta cum ca a atacat JUSTITIA doar pentru ca a criticat PUNCTUAL anumite aspecte legate de justitie e cea mai grotesca PROPAGANDA post-decembrista. Inghitita automat de resentimentarii antibasisti si din pacate si de ceilalti ne-imuni la manipulare si propaganda.
      • -4 (8 voturi)    
        bese este impotriva arestarii udrei (Joi, 7 mai 2015, 21:00)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

        atat. in rest, il doare n cot daca tu esti arestat abuziv. pricepi? nici in cot nu l doare prea tare. daca l durea, semnala necesitatea modificarii legii in 10 ani de cand este presedinte.
        o fi mai usor sa tipi ca pensionar decat ca presedinte?
        • +3 (5 voturi)    
          da, si eu sunt impotriva (Joi, 7 mai 2015, 23:49)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          nu imi place Udrea dar sunt impotriva arestului PREVENTIV prelungit. scopul arestului preventiv este altul, nu cel de a tine omul in inchisoare pana la judecat doar ca asa vrea procurorul. se da arest preventiv daca exista riscul sa fuga sau este pericol public ori nu era cazul. una e sa nu-ti placa udrea si alta e sa gandesti plin de ura.
          • -2 (4 voturi)    
            iti place de basescu suficient de mult (Vineri, 8 mai 2015, 10:28)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            ca sa inchizi ochii cand este duplicitar. asta te descalifica. la nevoie iti place si de udrea si de nastase, daca base se aliaza cu amandoi. incearca sa fii obiectiv, ca din cazua subiectivismului asta nu avem o reactie civica.
            • 0 (0 voturi)    
              si totusi (Joi, 14 mai 2015, 21:50)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              poti comenta punctual la afirmatiile mele referitor la arestul preventiv sau faptul ca-mi place sau nu basescu schimba valoarea de adevar ? asta faci tu, faptul ca nu-ti place basescu te face ca orice zice el sa fie fals, acum omul chiar e pertinent cand vb despre arestul preventiv. argumenteaza STRICT pe problema, lasa aburerile despre persoane
    • +2 (10 voturi)    
      he-he-he (Joi, 7 mai 2015, 17:37)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Pai sa-i aresteze, dar numai daca sunt motive. Ti-e frica ca te salta si pe tine?
  • +15 (27 voturi)    
    DA, DA , DA ! (Joi, 7 mai 2015, 15:12)

    solar [utilizator]

    Din nou trebuie sa-i dau dreptate ...cetateanului Basescu!! Sun deja mii, zeci de mii de romani care au cazut prada antibasismului oficializat si celui intretinut cu ardoare de foarte multi” presari”!! Daunele pentru instaurarea statului de drept, a democratiei adevarate in Romania sunt enorme prin adoptarea antibasismului calculat, programant si implantat in mentalul colectiv romanesc. Nu mai am nicio indoiala ca el apartine neocomunismului, ba chiar putinismului dughinist foarte bine mascat si aflat in ofensiva.Exista doua” globalisme” in lume la ora actuala:cel de sorginte capitalista si cel de sorginte sovieto-gorbaciovista. NU VREAU NICI IN RUPTUL CAPULUI CA ROMANIA SA CADA PRADA GORBACIOVISMULUI SI DUGHINISMULUI REVANSARD!!SI STIU DE CE !! BASESCU STIE SI EL !!
  • +17 (25 voturi)    
    In sfarsit.... (Joi, 7 mai 2015, 15:13)

    Bogdan [anonim]

    ... Cea mai utila exprimare oficiala a lui T Basescu de cand nu mai e presedinte....
  • +18 (24 voturi)    
    Opozitia, nimic? (Joi, 7 mai 2015, 15:19)

    borat1 [anonim]

    Domnii copresedinti, ceva-ceva? Nu facem si noi un miting organizat de opozitie la Parlament, pentru astfel de abateri severe de la normalitatea statului de drept? De ce nu se leaga nimeni cu lanturi de gatul lui Ponta (ca presedinte PSD) cand apar astfel de initiative nesimtite? Un pic de tambalau mai vizibil, niste scrisori deschise prin spatiul international, macar? Un mizilic acolo, o maslina, o atentie... daca tot nu iese Iohannis din lui borcanul cu formol, voi chiar nimic nu faceti, tot pe Basescu si pe Macovei sa ne bazam sa iasa cu mesajele astea? Chiar nu va e rusine sa iesiti cu 2-3 declaratii si atat, in timp ce astia au luat iar la hacuit CP-ul?
  • -13 (25 voturi)    
    e bolnav de-a binelea de minciuna si ipocrizie... (Joi, 7 mai 2015, 15:21)

    lili [anonim]

    Pai, cine i-a incurajat pe penalii astia din PSD, atacand zi de zi Justitia de cand E Udrea a ajuns in arestul preventiv?
    T Basescu!
    Azi, cand E Udrea a iesit de la Targsor Justitia este iar pe placul lui TB si TB ii ataca pe "imbecilii" care spun ceea ce gandea si el mai zilele trecute, ca "in sistemul judiciar se produc excese si abuzuri care incalca normele drepturilor omului", el care spunea ca: "Daca trebuie sa lasam discretionalismul arestarilor la mana unor procurori...." sau ca "Florian Coldea, C Kovesi şi Livia Stanciu "sunt artizani ai unui mod răvăşit de a face justiţie"
    Tot el spunea insa cand era la Cotroceni iar DNA nu ajunsese la EU:: "Sigur, este destul de greu, avand in vedere ca zilnic partenerii nostri aud declaratii impotriva institutiilor care tin de justitie de la oameni politici importanti, este destul de greu sa convingem ca politicul n-ar sari cu picioarele pe justitie daca ar putea." (27 august 2013 - sursa)
    sau ca "Realitatea este ca declaratiile oamenilor politici influenteaza justitia, in primul rand prin decredibilizarea ei", el care spunea dupa lovitura de stat din vara lui 2012 a USL ca : "Din pacate, evenimentele de la noi din vara anului 2012, cele din decembrie 2013, atacurile la institutii practicate de actuala majoritate, atacurile la justitie, atacurile la judecator, atacurile la procuror au fost de natura sa ne descalifice pentru acest lucru. "
    El care in ultimele 2 luni dupa ce DNA a saltat-o pe EU a atacat zi de zi si seara de seara Justitia si oamenii importanti din justitie, ba pe Facebook, ba la B1TV, ba la Nasul, ba la Ev Zilei, ba la Adevarul Live!
    NU mai zic de atacurile zilnice ale echipei de comunicare a EU asupra Justitiei, atacuri care le-au dat apa la moara!
    Omul asta e BOLNAV!
    Asta este Basescu, 10 ani de minciuni si ipocrizie!
    Sila.
    Asa ceva numai la Ponta mai pot sa vad, asemenea hal de decadere umana!
    http://www.hotnews.ro/stiri-19860674-spunea-traian-basescu-despre-justitie-inainte-fie-sila.ht
    • +9 (11 voturi)    
      he-he-he (Joi, 7 mai 2015, 17:38)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Adevaru-i ca nu te duce mintea la mai mult.
  • +25 (39 voturi)    
    Presedinte (Joi, 7 mai 2015, 15:33)

    bobyrou [utilizator]

    A fost si va ramane cel mai bun Presedinte pe care l-a avut Romania.

    In ceea ce priveste presedintele mormoloc her Klaus, nu o sa mai vada PNL-ul sau acest mormoloc vreodata votul meu. Asta e promisa!
  • +10 (16 voturi)    
    Da (Joi, 7 mai 2015, 15:37)

    HardCorePolitics [anonim]

    Like!
  • -4 (16 voturi)    
    dar asta este si lupta lui Base! (Joi, 7 mai 2015, 15:39)

    Crup [utilizator]

    Desi eu sunt un "basist imputit", nu pot sa nu remarc ori amnezia teribila, ori ipocrizia lui Basescu!
    Pai nu pentru asta se lupta isteric de cand nu mai e presedinte, ca oamenii politici - indiferent ca au furat 1, 10, 100 sau mai multe milioane de euro - sa fie judecati in libertate si CATEGORIC SA NU MAI FIE NICIDOATA ARESTATI? Decat eventual - feresca Sfantul - daca sunt condamanti definitiv.
    Nu asta e batalia pe care Base si-a asumat-o dupa ce nu a mai fost presedinte? Ca politicienii sa NU MAI FIE ARESTATI??? In mod evident, in asta s-a angajat.
    Iar ce au propus acei parlamentari partial penali, adica ca politicienii sa nu mai fie arestati ci judecati in libertate este TOCMAI ce tot urla Basescu! Identic!
  • -8 (12 voturi)    
    nu sunt de acord cu dumneavoastra (Joi, 7 mai 2015, 15:39)

    jeje [anonim]

    domnule presedinte !
    Spuneti acest lucru astazi pentru ca probabil Udrea a beneficiat de clementa, dar si acest lucru imi DOVEDESTE mie (care nu cred in coincidente) ca justitia functioneaza cel putin DUBIOS.

    Spre deosebire de UDREA care are nu stiu cati fellow pe facebook, un om normal sta in puscarie cat are chef cuplul de amici judecator + procuror, fosti colegi la facultatea de drept, colegi la institutul de magistratura sau mai mult colegi la parchet/instanta pentru ca multi schimba de la procuror la judecator.

    E normal ca si acest "necunoscuti" sa fie aparati de ceva ! si asta e doar legea !
  • -8 (18 voturi)    
    panica totala (Joi, 7 mai 2015, 15:40)

    Treinut [anonim]

    Pierderea totala a autocontrolului, pe care oricum nu-l prea avea (v. "tiganca...", etc) denota ca "fostul" este terminat. El nici acum nu stie ca parlamentul are o legitimitate data de vot mai mare decat a avut el, care a castigat de fiecare data alegerile prin furt. Faptul ca se crede imediat sub Dumnezeu nu face decat sa confirme pfatul ca a actionat ca un dictator discretionar de cand a intrat in politica.
  • -6 (18 voturi)    
    haha (Joi, 7 mai 2015, 16:00)

    Mazeta [utilizator]

    Azi Băse e fericit că i-au eliberat blonda. Mâine iar va plânge că DNA o arestează fără motive întemeiate şi va cere Parlamentului o lege a responsabilităţii magistraţilor.
  • -5 (11 voturi)    
    Andreea Pora in Revista 22.... (Joi, 7 mai 2015, 16:14)

    lili [anonim]

    Campania anti-DNA, e mai complicată, fiind vorba de o urzeală manipulatoare ca la carte, care o egalează în mizerie și amploare pe cea a ateniștilor din vremurile lor de glorie în lupta cu justiția.
    Deși rețeta e deja un drum bătut, totuși, ceva diferă substanțial: apărătorii justiției cu vrăjmașii ei tradiționali scuipă în tandem venin în direcția DNA. Ponta și Băsescu, acompaniați de echipele de zgo­mot politico-mediatice, unite acum în spi­rit și interese, spun cam același lucru: DNA e rău, abuziv, tiranic. Variațiunile pe temă țin doar de stilistică și de abilitatea de a masca scopul real al demersului.
    Stâlpii de rezistență ai campaniei sunt de­ja cunoscuți: arestările preventive sunt un abuz și trebuie aplicate doar în cazuri de infracțiuni cu violență, corupții să fie doar în arest la domiciliu, inițiativa lui Șer­ban Nicolae stă pildă. Arestările pre­ventive sunt un instrument de tortură în mâna procurorilor setoși de sânge ne­vi­no­vat, care în felul acesta obțin turnătorii (pre­cum vechii securiști) pentru a-și construi dosarele. Care, la rândul lor, sunt comenzi politice (ale cui încă nu a spus nimeni). În spatele acestor linii principale de atac se țese cu migală o urzeală de cons­pirații, agenți secreți care bântuie prin parcuri, trădări, amantlâcuri rezolvate cu spionii po­liției. Imaginea per ansamblu este că jus­ti­ția e un puroi supurând de co­rupție, în­crengături, sete de putere și dis­preț față de lege. Echipa de zgomote nu știe ce să mai inventeze și să diversioneze. Cazul Ni­chi­ta a fost transformat într-o chestie de alcov (Ponta), SRI e ofticat că DNA îi ia fa­ța și nu-l mai trece în co­mu­nicate de când cu denunțurile (Băsescu, o min­ciu­nă), iar Kövesi e teleportată în func­ția de procuror european (autor ne­cu­nos­cut). Cât despre Maestrul Manipulărilor Fă­ră Aco­perire, o ține langa cu relele fă­cu­te de „binom“. Spre ghinionul lor și al cam­pa­niei, așa cum s-a întâmplat și în ca­zul Voi­cu­lescu, DNA își vede de treabă îna­inte."
    • 0 (0 voturi)    
      Te inseli, doamna (Joi, 14 mai 2015, 23:19)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Cazi prada propriei judecati superficiale. DNA trebuie sa exsiste, DNA e un bun castigat pentru totdeauna in menatalul romanesc . ABSOLUT SIGUR, Ceea ce are de facut DNA este sa-si adanceasca filozofia juridica pe mai departe, sa-si autodepaseasca viziunile tributare inca unor alte vremi si nu ratiunilor suoerioare pentru care a fost gandit.Statul de drept nu poate fi,nu este o lozinca-fetis al unor vremi fie ele si de tranzitie.El trebuie sa fie o achizitie integra si functionala pentru multe generatii, si pe baza caruia trebuie sa-si cladeasca viata, succesul, moralitatea,dezvoltarea! Nu avem voie sa ne gandim la un DNA valabil doar pentru o legislatura -doua. Natura umana contine in ea insasi atat virtutile binelui , cat si tarele raului. Nu sunt vorbe in vant ce spun, stimata doamna. Prin alte parti decat cele romanesti drepturile omului nu mai sunt deziderate declarative de vreo 3 secole.Noi ce facem? Spectacole si circ ?Demonetizam ce alte popoare au valorizat constient demult ?
  • -9 (13 voturi)    
    ponta si base, frati de cruce cu familii baftoase (Joi, 7 mai 2015, 16:37)

    jackalphonse [utilizator]

    cat seamana base cu Ponta!

    1. ponta dadea declaratii ca PM si ca procuror. acum si base este doi in unu:
    -ca fost presedinte si dornic de un nou capital politic: ii injur pe pesedisti pentru legea asta nedreapta
    -ca pensionar si aparator al udrei: sunt de acord cu ponta. prin aceasta lege scap atat eu cat si ai mei de o eventuala arestare preventiva.
    daca tot a iesit udrea din parnaie, merita sa mai stranga si el ceva capital de incredere, contrazicandu si propriile spuse de la b1tv. cat a stat udrea in parnaie n a zis nici piu!

    2. atat bese, cat si poanta, sunt capii unor familii implicate in acte penale:
    -Poanta este beneficiarul unei familii cu mult noroc, in care se castigau proiecte de finantare fara numar
    -bese este beneficiarul unei familii care castiga procese de retrocedare si despagubire intr un ritm nemaintalnit
    • +8 (12 voturi)    
      he-he-he (Joi, 7 mai 2015, 17:40)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Si care sunt retrocedarile castigate in serie de Basescu?
      • +2 (2 voturi)    
        care sunt furturile lui ponta? (Vineri, 8 mai 2015, 10:28)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui rad_prostii

        nu stii? pai sa i ancheteze pe amandoi mai hehe, razi ca prostul. fara ancheta de unde stiu eu?
  • +6 (12 voturi)    
    ...Marele Mut... (Joi, 7 mai 2015, 18:43)

    ALTAN [utilizator]

    ...de la Cotroceni,nu-i da nici-o sansa fostului presedinte sa se bucure in liniste doar de familie...din nefericire pt poporul roman Traian Basescu este cam singura voce care face o opozitie tenace la intentiile necurate ale parlamentului si la derapajele din justitie,pe toate palierele...cite-odata ia atitudine si Monica Macovei-insa,fiind la Bruxelles si f ocupata...pt binele nostru al tuturor romanilor ce nu fac parte din tagma jefuitorilor,sper, ca cei doi sa fie din nou aliati,pt ca sunt si au fost de aceeasi perte a baricadei...
  • -3 (13 voturi)    
    Un ipocrit! (Joi, 7 mai 2015, 19:54)

    mihai1986 [utilizator]

    Dupa ce da cu bata-n balta si intra-n cocina porcilor, acum vrea sa apara pe cal alb luand partea, vezi-doamne, justitiei pe care a atacat-o mai rau ca varanul...Cata ipocrizie...Isi inchipuie ca-l mai crede cineva??? Si fostii simpatizanti i-au dat papucii...In acest moment basescu nu mai are niciun fel de credibilitate...Oare a intors-o ca la Ploiesti pt. ca a iesit nuti blonda din penitenciar??
  • -2 (12 voturi)    
    base mai are un dosar penal (Joi, 7 mai 2015, 21:38)

    jackalphonse [utilizator]

    pentru retrocedari, bineinteles. se pare ca retrocedarile si despagubirile uriase erau specialitatea grupului infractional basescu.
    n am gasit stirea pe aici. au uitat sa o puna pe prima pagina.
  • -1 (5 voturi)    
    jalnică exprimare, caracteristică lui băse (Vineri, 8 mai 2015, 10:17)

    visio [anonim]

    oare vom avea și noi un Președinte, vreodată ever, care să ne lase cu gura căscată de cât este de inteligent?
    revenind pe subiect, justiție, treaba este simplă: din cauza judecătorilor corupți și a parlamentarilor, noi nu avem vize Schengen și nu putem sta la masa celor mari. Mereu vom fi priviți ca oaia neagră a Europei, și pe bună dreptate. Pentru că noi votăm infractori, pentru că noi tolerăm corupția judecătorilor. Cum putem evita poziția delicată de infractor? Cunoscând foarte bine legea! Și aici ne lovim de mentalitatea lui ceaușescu și a lui iliescu: au adus țărani la oraș și i-au păcălit că pot fi inteligenți! Credeți că patapievici este vreun inteligent? Exact, răspunsul corect este NU! Credeți că tudor gheorghe este vreun inteligent? Răspuns corect: NU! Pentru că a trăit numai din versurile altora cu zdrăngăneli de mandolină. Desigur că și în alte țări există corupți, politicieni și judecători ori procurori. Diferența este în mentalitatea societății ca un tot unitar și se vede la vot!
    • -1 (5 voturi)    
      Ce tare! (Vineri, 8 mai 2015, 11:02)

      anti_q [utilizator] i-a raspuns lui visio

      - Credeti ca Patapievici este vreun inteligent? Exact, raspunsul corect este NU! :))) Baiatul asta joaca tenis cu propria lui micime, are personalitati multiple. El centreaza, el da cu capul. Pune intrebarea (retorica evident) si raspunde ca si cum are confirmarea noastra: EXACT, raspunsul corect este nu. Ce tare. :)))) E adevarat ca romanii sunt cam lipsiti de inteligenta, dar se pare ca schizoidia e de vina. Vi se pare ca este un comentariu bun? EXACT, raspunsul este DA. :)))

      - Motivul pentru care suntem oaia neagra a Europei nu este pentru ca votam infractori (desi e adevarat ca ii votam, si e adevarat ca nu ne face cinste) ci pentru ca SUNTEM oaia neagra a Europei. Romania a exportat forta de munca, parte inteligenta, de varf, parte onesta, muncitoare. Dar a exportat si scursuri, infractionalitate, profitori ai asistentei sociale etc care are, fara mirare, un profil mai vizibil. De asta avem publicitate negativa.
      • 0 (0 voturi)    
        un pont (Luni, 18 mai 2015, 12:14)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui anti_q

        decat ori prostul nu intelege desteptul se grabeste sa se creada destept. oamenii care cred ca judecand pe altii si dand sentinte despre gradul de inteligenta al altora sunt de fapt mai inteligenti decat cei judecati ar trebui sa mai reflecteze un pic.
  • -1 (3 voturi)    
    Basescu foloseste corect (Vineri, 8 mai 2015, 11:51)

    __alex__ [utilizator]

    limba romana.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri