VIDEO Victor Ponta, despre Gheorghe Nichita: Nu stiam ca pentru spionarea unei iubite esti arestat preventiv 

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 3 mai 2015, 8:58 Actualitate | Politic

Victor Ponta
Foto: Facebook
Rezolutia PSD privind retragerea functiei de partid pentru o persoana aflata in atentia justitiei se aplica in toate cazurile, a declarat liderul PSD, Victor Ponta, intrebat despre primarul din Iasi, adaugand insa ca nu stia ca poate fi dispusa arestarea preventiva pentru "spionarea unei iubite".

"Cu siguranta, Rezolutia se aplica la absolut oricine. Se pune doar problema, in general, daca si pentru ce fapte arestam preventiv oamenii. Eu nu stiu despre ce e vorba in dosar, dar, dupa spionarea unei iubite, nu stiam ca pentru asta esti arestat preventiv. Ca sa nu spionezi o alta iubita sau de ce ?", a afirmat Ponta la B1 TV, potrivit Mediafax.

Primarul Iasiului, Gheorghe Nichita, va fi cercetat in libertate sub control judiciar, ca si seful Politiei Locale iesene si seful de serviciu din institutie, retinuti joi seara de procurorii DNA, a hotarat Tribunalul Bucuresti. Decizia poate fi contestata la Curtea de Apel Bucuresti. 

Procurorii DNA au dispus, vineri, punerea in miscare a actiunii penale si retinerea pentru 24 de ore a primarului Iasiului Gheorghe Nichita, pentru instigare la: folosire, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, in forma continuata (cinci acte materiale), abuz in serviciu, daca functionarul public a obtinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, acces ilegal la un sistem informatic si operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe informatice.  



Alaturi de el, au fost retinuti directorul general al Politiei Locale Iasi, Liviu Hliboceanu, pentru folosire, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, in forma continuata (3 acte materiale) si abuz in serviciu, si Stefan Avirvarei, sef servicu in cadrul Politiei Locale, pentru folosire, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, complicitate la abuz in serviciu, abuz in serviciu, acces ilegal la un sistem informatic si operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe informatice. 

Sefa unui serviciu din Primaria Iasi, Adina Samson, in varsta de 33 de ani, cu care edilul Gheorghe Nichita a avut o relatie de cativa ani, l-ar fi denuntat pe acesta la DNA, dupa ce el i-ar fi pus pe politistii locali sa o urmareasca, sustin jurse judiciare.  

Potrivit procurorilor, in perioada ianuarie-aprilie 2015, Gheorghe Nichita, abuzand de functia detinuta, in mod repetat, i-a determinat pe Hliboceanu si Avirvarei, dar si pe alti angajati ai primariei sa efectueze, personal sau prin intermediari, verificari in baze de date care contin informatii ce nu sunt destinate publicitatii, iar ulterior sa foloseasca informatiile astfel obtinute si sa permita accesul unor persoane neautorizate la aceste informatii, pentru a obtine personal foloase nepatrimoniale necuvenite. In aceeasi perioada, Nichita, cu intentie, i-a determinat pe ceilalti doi inculpati sa isi indeplineasca in mod defectuos atributiile de serviciu, prin efectuarea, fie personal, fie prin intermediul altor angajati ai Politiei Locale, a unor activitati de supraveghere a unei persoane, cu consecinta prejudicierii intereselor legale ale institutiei din care faceau parte si pentru a obtine un folos nepatrimonial necuvenit.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
20854 vizualizari
  • +96 (102 voturi)    
    Mai (Duminică, 3 mai 2015, 9:08)

    Marius [anonim]

    Ponta, nu spune nimeni ca nu ai voie sa-ti spionezi amanta dar asta nu inseamna ca trebuie sa o faci cu bani publici si folosind oameni pe care functia le impune sa se ocupe de cu totul si cu totul alta treaba, asta ca sa nu mai vb si de faptul ca lucra si cu interlopi
    • +74 (82 voturi)    
      Lehamite (Duminică, 3 mai 2015, 12:41)

      Pinochio [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Mi-e lehamite acest individ. Asta minte mai usor decat respira! Locul acestui individ este la lada de gunoi a istorie.
      • +69 (71 voturi)    
        FĂRĂ ISTORIE (Duminică, 3 mai 2015, 12:52)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Pinochio

        La lada de gunoi, pur și simplu.
        • +65 (67 voturi)    
          Comisarul Soric 2 (Duminică, 3 mai 2015, 13:29)

          fulica pranarul [anonim] i-a raspuns lui pointless man

          Si Soric a argumentat ca (,) camataria nu e un lucru rau. Probabil va dormi cu Ponta in celula.
          Stau si ma gandesc cat de idiot sa fii sa afirmi asemenea lucruri, problema nu e spionarea iubitei ci folosirea organelor statului in interes personal, dar probabil ca pentru Ponta asta e rutina zilnica, nu vede nimic rau in asta.
          Hai baieti, il mai infundati o data? Ca ma plictisesc sa tot dau de el prin stiri.
          • +32 (34 voturi)    
            minim 20 de ani (Duminică, 3 mai 2015, 13:40)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui fulica pranarul

            multiplicat cu 40 de centre p$d multiplicat cu minim 2 milioane euro per an..asa aflam cat a rulat visteria din kiseleff...fara cat a talharit El Insushi si dottore
            • -4 (6 voturi)    
              Pentru postacii de mai sus, (Luni, 4 mai 2015, 9:17)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Ponta nu a spus ca e bine ca si-a spionat amanta,a spus ca nu e bine ca a fost arestat pentru asta,mai cititi,mai cujetati,daca puteti,si apoi postati!!!
              • +5 (7 voturi)    
                Nu mai pos(n)ta (Luni, 4 mai 2015, 11:38)

                Mao [anonim] i-a raspuns lui xrogo

                daca nu știi sa citești de ce scrii...oamenii au spus clar nu a fost arestat ca si-a spionat amanta ci ca a folosit organele statului (abuz de putere) in acesta afacere...nimeni nu se lega de el daca folosea o agenție privata dar a folosit in interes personal politia...ti-as face aceeași recomandare "mai cugeta" dar nu cred ca ai cu ce...
                • -1 (3 voturi)    
                  Bine,tu ai dreptate, (Luni, 4 mai 2015, 13:53)

                  xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Mao

                  tu ai cu ce cujeta,dar judecatorii aia "prosti" care nu au partea de cujetat l-au pus in libertate sub control judiciar,deci cujeta tu daca masura arestarii a fost sau nu buna!!!
              • +2 (2 voturi)    
                Pai tocmai aici e prostia (Luni, 4 mai 2015, 13:56)

                Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

                Nu conteaza ca si-a spionat sau nu amanta conteaza ca a folosit in scopuri personale banii si resursele unei institutii bugetare. De asta TREBUIE arestat. Asa ca mai intai gandeste (te cred ca e greu cu un neuron si ala "prajit" de radiatiile A3) si apoi posteaza. Ca altfel nu mai iti da dottore prima de postare efectul ineptiilor fiind invers decat cel sperat.
      • +56 (58 voturi)    
        Nu e de vină el (Duminică, 3 mai 2015, 13:15)

        CiprianNicolae2 [anonim] i-a raspuns lui Pinochio

        de vină suntem cu totii că il suportăm , si incă mai e prim -sinistru . Individul face misto de noi la fiecare declaratie care o face , de fiecare data ne spune că , desi e miezul zilei , e noapte , că desi sunt 34 de grade afara iarna in toi , că ei ( psd-istiil) sunt curati ca lacrima desi dna-ul salta câte unul-doi pe zi s.a.m.d .
        Până când ?!?!?!?!
        • +22 (24 voturi)    
          Nu face .. (Duminică, 3 mai 2015, 16:00)

          MyGame [utilizator] i-a raspuns lui CiprianNicolae2

          Nu de noi face misto. Declaratiile lui nu sunt pentru cititorii HN sunt pentru cei cu minte putina. Dar nici noi cei cu minte "multa" nu facem nimic sa-l dam jos.
        • +7 (17 voturi)    
          Poate o greva fiscala generala nu ar fi rea (Duminică, 3 mai 2015, 16:52)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui CiprianNicolae2

          sa vina un guvern adevarat si seful ANAF-ului sa caute miliardele de euro scosi de mafia politica din tara prima data si apoi pe vanzatorii de covrigi
      • +35 (37 voturi)    
        Mai bine (Duminică, 3 mai 2015, 13:25)

        kofa [utilizator] i-a raspuns lui Pinochio

        la groapa de gunoi a capitalei
      • +26 (28 voturi)    
        Am citit mai multe comentarii si, (Duminică, 3 mai 2015, 16:03)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Pinochio

        n-am vazut nicio referire la nevasta acestui primar si la copiii lui. Ce parere are familia acestui monstru? Apoi despre Ponta ce sa mai zic!!! I-as dori si lui ca nevasta lui sa-si asculte amantul si el sa fie tot asa de senin ca acum.. Despre politisti .....nu au combustibil si timp sa se ocupe de cazurile reale doar de spaga. Acum CSM n u se sesizeaza la spusele lui Ponta? Asta nui amestec in justitie?
        • +4 (4 voturi)    
          E DIVORTAT (Luni, 4 mai 2015, 11:09)

          minos [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

          Nechita este divortat, A mai avut o amanta inainte, iar nevasta-sa l-a parasit. Presa a catalogat-o gresit ca amanta pe actuala, este prietena sau iubita lui. Oricum, un penibil ajuns la putere datorita santajului PSD asupra lui Simirad in 2003, apoi mentinut acolo datorita blaturilor necontenite intre partidele politice principale.
      • -1 (17 voturi)    
        ??!!! (Duminică, 3 mai 2015, 16:04)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui Pinochio

        Sigur ca minte. "Isi apara clientul".

        Dar daca PNL crede ca va castiga alegerile pentru ca Ponta este mincinos, se inseala.

        Deocamdata masurile lui Ponta au succes in economie. Scaderea CAS-ului a ajutat incasarile la buget. Sunt deja bani in visterie pentru a acoperi o scadere temporala de venituri cauzata de scaderea TVA-ului.
        Daca la anul mai scade si impozitul pe venit la 8%, atunci PNL-ul va avea mari probleme sa castige alegerile.
        • +9 (11 voturi)    
          Scaderea (Duminică, 3 mai 2015, 21:01)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          CAS n-a adus nimic in visterie.Banii din visterie sunt din "economiile" la investitii,"economii"care care vor avea efect de bumerang...
          Taxele scad,preturile cresc,creste si gaura in buget-asta ar fi sansa PNL,sansa pe care PNL nu o merita.

          Si daca PNL ajunge la guvernare,va trebuie sa taie ca PDL dupa Tariceanu.

          In felul asta,se va vedea ca PDL a insemnat doar Basescu si Boc-restu' gunoaie ca ceilalti.
        • +8 (8 voturi)    
          Taxe mici? (Duminică, 3 mai 2015, 22:30)

          Aerian [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          Maestre esti de pe alta planeta! De la anul se preconizeaza cresterea taxelor pe proprietate : casa si teren de cateva ori! Sa vezi ce bine o sa-ti fie cand o sa te cocoseze cu impozitul pe casa si teren de nu o sa poti plati. De asemea a marit impozitul pe chirie a mai bagat o taxa de cas de iti ia aproape jumate din chirie, sa vezi ce o sa treaca toti la negru cu chiriile. Nu mai vorbesc de impozitele pe cladiri la cei cu restaurante si hoteluri pe care o sa le mareasca de 20 de ori. Cred ca esti un postac PSD de ii tragi cu scaderea impozitelor si binele facut de Ponta in economie!
        • +2 (2 voturi)    
          opinie ??!!! (Luni, 4 mai 2015, 6:11)

          vaduvitul de limba romana [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          Pina la a judeca "masurili" pline de succese marete ale lui Ponta, invata, te rog, sa scrii corect gramatical in limba romana (pentru a putea fi credul printre internauti!, in privinta opiniilor - afirmatiilor tale); se spune/scrie
          "scadere temporara" si nu "TEMPORALA"!!!!! Mari politicieni/analisti politici au ajuns romanii in zilele noastre!; va meritati soarta si statutul de mojici in cadrul UE!; De ce redactiile on-line ale ziarelor nu stopeaza astfel de "aparitii lingvistice" care stigmatizeaza limba romana moderna!? De Ce?!
          • 0 (0 voturi)    
            r (Joi, 7 mai 2015, 9:44)

            nu am [anonim] i-a raspuns lui vaduvitul de limba romana

            Pastorel Teodoreanu spunea:
            In tara asta pustiita
            cacatii scriu in loc sa puta
            iar scriitori adevarati
            sunt dati afara de cacati.
      • +21 (23 voturi)    
        ... si multa scarba (Duminică, 3 mai 2015, 16:20)

        George [anonim] i-a raspuns lui Pinochio

        Nicidecum. Locul acestui personaj abject este la puscarie. Pentru foarte multi ani. La lada de gunoi va ajunge dupa executare.

        P.S. Ma intreb cine sunt indivizii care dau minusuri comentariilor de bun simt in care derbedeul Plagiator este criticat. Criticile sunt perfect justificate si argumentate. Numai un om lipsit de bun simt poate sa treaca cu vederea declaratiile absolut abracadabrante ale Plagiatorului national.
    • +25 (27 voturi)    
      abuz in serviciul public... (Duminică, 3 mai 2015, 13:40)

      Johomann [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Kooorekt....
    • +11 (15 voturi)    
      Da' pe biata femeie (Duminică, 3 mai 2015, 16:08)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      care are pe urmele ei Politia, clanuri de infractori, etc a intrebat-o cineva daca e de acord?
    • +4 (4 voturi)    
      da (Luni, 4 mai 2015, 11:31)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      ca de obicei, se face ca nu vede care-i problema.
      ideea e sa inoculeze in capul holbatilor de la A3/RTV ca lucrurile stau altfel decat sunt.
    • +2 (2 voturi)    
      Securistul tot securist (Luni, 4 mai 2015, 12:29)

      Ce sa mai zici de confidentialitate si protectia v [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Pai bine dom' Prim Ministru, adicatelea tocmai Organele care se presupun ca ne pazesc de rau, se dedau la securisme din astea de doi bani ? Are dom' Primar o nedumerire de cum ii functioneaza relatia cu pipitza blonda, nici o problema sa angajeze o agentie particulara, nu Politia Romana platita din impozitul meu. Eu de exemplu cum as putea accesa astfel de servicii ? Sau dom' Primar este mai cetatean decit alti cetateni cind vine vorba de servicii gratuite ?
      Ponta asta are un dar unic (mostenit de la tatuca Ilici) de a face pe prostul (e foarte natural) cind stie clar ca e ilegal ce se intimpla.
    • +2 (2 voturi)    
      OMFG (Luni, 4 mai 2015, 12:40)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Asta ne dovedeste pe zi ce trece ca este din ce in ce mai retard .... prostia lui depaseste asteptarile si limitele bunului simt.
  • +57 (61 voturi)    
    doamne prosti ne mai crede asta! (Duminică, 3 mai 2015, 9:09)

    Francisc 1 [utilizator]

    e cercetat pentru abuz bai bula , nu pentru ca-i curgeau balele!
    • +39 (41 voturi)    
      Păi el evident că ne crede prosti (Duminică, 3 mai 2015, 13:17)

      CiprianNicolae2 [anonim] i-a raspuns lui Francisc 1

      problema e că noi ( poporul) chiar suntem . Un popor cu un nivel minim de inteligentă l-ar fi alungat de mult acum era prin cotloanele puscăriilor , nu prim-ministru .
      • +20 (22 voturi)    
        e normal sa ne creada prosti (Duminică, 3 mai 2015, 13:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CiprianNicolae2

        ca dupa frica din nov. a vazut cu cine are deaface.

        e normal pt. el sa spioneze, sa foloseasca serviciile, politia si jindarii, cand ii are la mana.
        deci, la interne, unde'i cumatru pus sef, avem doi sh'un sfert, serviciu de bagat nasu' in ciorba altora, avem jindarii mascati ca jihadistii, cu pulanele pregatite de lupta impotriva dujmanului de partid, politzia.
        de asemenea, tot lui i se supun sts si serviciul secret al armatei.

        de unde ca, nekita pare chiar puisor d'o zi. :))

        herr klauz beneficiaza de cei mai tari, binomu' !

        deci, stati linistiti, sunteti bine spionati ! :))
  • +47 (53 voturi)    
    Logic (Duminică, 3 mai 2015, 9:17)

    R [anonim]

    Bineinteles ! SI eu sunt de parere ca nu e nimic rau in a folosi resursele statului adica bani publici pentru interese personale. Cum adica eu, ditamai primarul, nu am voie sa folosesc politia locala, al carei scop este sa mentina ordinea PUBLICA, pentru a-mi spiona iubita ??? Pai atunci de ce mai sunt primar daca nu pot face ce vreau eu cu banii publici !?
    Oamenii astia chiar nu pot intelege ca a folosi chiar si 1 leu din taxe si impozite este o fapta ilegala !
    • +40 (44 voturi)    
      Asa dottore exprocuror sa stie de abuz in serviciu (Duminică, 3 mai 2015, 12:30)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui R

      ...ar fi culmea!
    • +29 (31 voturi)    
      ȚINÎND CONT CĂ MILIȚIA, ZISĂ ”POLIȚIE” (Duminică, 3 mai 2015, 12:54)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui R

      de fapt nu face (aproape) NIMIC, cînd un asemenea individ o mînă de la spate pentru interese personale, APROAPE că muncește.
  • +52 (58 voturi)    
    Nici nu trebuia sa ne spui.... (Duminică, 3 mai 2015, 9:21)

    gica43 [utilizator]

    ....,stim foarte bine ca stii doar sa minti si sa fii obraznic!!! Aaa,pardon,stii si sa fii las !!
  • +49 (55 voturi)    
    asa si trebuie (Duminică, 3 mai 2015, 9:30)

    rov [utilizator]

    ANAF-ul scoate untul din fraierii cotizanti, cu cea mai mare fiscalitate si cele mai proste legi, iar voi folositi banii publici pentru supravegherea de amante si sifonari de fonduri.
    Cum era cu iobagii si boierii...
    • +16 (18 voturi)    
      mda (Duminică, 3 mai 2015, 14:46)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui rov

      poporul inghite flegme, boierii i-o-baga.
    • +2 (2 voturi)    
      cu iobagii si boierii era mai bine (Luni, 4 mai 2015, 11:21)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Boierii primeau 10% din ce produceau iobagii, dar atentie, iobagii lucrau pamantul boierilor. In schimb, boierii erau datori sa-i apere pe iobagi de banditi, navalitori straini si choar o faceau, dar istoria comunista ne-a invatat altceva. Asta pana la domniile fanariote, cand s-a schmbat sistemul, dar s-a desfiintat si iobagia. Istoriografia comunista a denatuat reatia dintre iobagi si nobili, aceasta era de fapt una destul de armonioasa, mai ales in prima parte a Evului Mediu. Deseori, nobili ii scuteau pe iobagi de anumite dari pentru ai incuraja sa se stabileasca pe pamanturile lor. Comparatia clasei politice actuale cu boierii si a cetatenilor cu iobagii este gresita. Azi este mult mai rau. Desigur, nu comparam nivelurile de trai, in zilele noastre se traieste mai bine datorita progresului tehnologic si stiintei, dar in nici un caz datorita clasei politice actuale.
  • +49 (55 voturi)    
    Daciana ce pararere are, "doctore " ? (Duminică, 3 mai 2015, 9:31)

    Plagarus [utilizator]

    Gheorghe Nichita (nume conspirativ Mihai) este "acoperit " de " descoperitul " Ponta ?
    Paote afla si Viorel cum au fost cheltuiti banii luati de municipalitate prin creditul Dexia pentru modernizarea strazilor ?
    Aproape 100 milioane lei au fost aruncate pe apa sambetei, kilometri intregi de asfalt, dupa ce mixtura a cedat la cateva luni de la modernizarea soselelor.
    Lucrările de infrastructură, sunt însoţite de o totală lipsă de transparenţă privind detaliile. Nimeni nu poate spune că sumele cheltuite au fost justificate, cât costă o bancă, un coş de gunoi, un semnalizator rutier.
    Despre execrabila calitatea a managementului la RATP, Salubris, Citadin sau CET ?? (ceva noutati ?)
    De ce exact inainte de alegeri a fost nevoie de schimbarea destinatiei unor resurse financiare din Dexia si cine au fost beneficiarii subcontractarilor?
    În cei trei ani de guvernare "dr." Ponta Viorel, nu mai puțin de 13 miniștri au avut sau au probleme penale.
  • +59 (65 voturi)    
    Nu, mizerabile (Duminică, 3 mai 2015, 9:40)

    Soljenitin [utilizator]

    Esti arestat preventiv pentru folosirea institutiilor statului in interes personal, pentru abuz in functie, pentru amenintari, pentru santaj si cate si mai cate a facut mafiotul pesedist de la Iasi.

    La puscarie cu voi toti, ma! Cu tine in frunte!
  • +29 (35 voturi)    
    poate nu (Duminică, 3 mai 2015, 9:50)

    alex [anonim]

    Poate nu dar ne dam demisia din toate functiile pentru asa ceva
  • +47 (55 voturi)    
    Desigur (Duminică, 3 mai 2015, 9:57)

    ipolitic [utilizator]

    Tovarasul Ponta are dreptate. Omul, in suferinta lui de barbat gelos, s-a folosit si el de ce avea la indemana ca primar. Politia locala, baze de date protejate, asasin din Londra si cam atat. Daca era ministrul apararii, baga si armata cu niste tancuri.
    La urma urmei,oameni suntem(nu voi, noi)
    • +24 (28 voturi)    
      excelent spus! (Duminică, 3 mai 2015, 12:07)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      ce sa facem cu cincii astia, liber "cugetatori" cu totii (ghilimele le pun special numai la ultimul cuvant...)?
      • 0 (6 voturi)    
        Cinicii evident (Duminică, 3 mai 2015, 16:30)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        mi-era foame si mancai un "i".
    • +11 (13 voturi)    
      BoR-ul ?! (Duminică, 3 mai 2015, 14:48)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      BOR-ul ce zice de acesti "crestini" ?!
      Patriarhul nu iasa la interval ?

      S-au incalcat totusi niste legi ale lui Moise pe aci din cate pricepe la mine...

      :)
      • +5 (5 voturi)    
        ca l-a sustinut puternic doar (Duminică, 3 mai 2015, 18:04)

        tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui tz3p3s

        http://www.contributors.ro/politica-doctrine/ce-este-victor-ponta-in-biserica/
  • +39 (45 voturi)    
    Impertinent (Duminică, 3 mai 2015, 10:04)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nichita si politistii vor incasa ani grei de puscarie fiecare, "numai" pentru faptele din articol. Nici nu mai pomenesc despre altele care sigur vor esi la iveala. Cineva trebuie sa-i aduca pe alesi si bugetari cu picioarele pe pamint. Numai justitia poate face asta.

    Iar tupeul plagiatorului, ca de obicei, e la cote inalte. Ne sfideaza pe toti cu impertinenta. Declaratia sa NU e una politica, ci o sustinere, o acoperire publica a infractiunii. Numai pentru declaratia l-as condamna pe Ponta la 1 an de puscarie cu executare. Repet, declaratia asta nu e una politica.
    • +24 (32 voturi)    
      Exact, sustine un adulter (Duminică, 3 mai 2015, 12:08)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      cica astia sunt "demnitarii" de voma ai Romaniei.
    • +10 (12 voturi)    
      Johaniss ce zice ? (Duminică, 3 mai 2015, 14:50)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      de aceste sfidari ?
  • +30 (36 voturi)    
    serios? (Duminică, 3 mai 2015, 10:06)

    iubita [anonim]

    adica pentru spionari amoroase, DIN BANI PUBLICI, nu trebuie arestare?
  • +34 (40 voturi)    
    o simpla gelozie.... (Duminică, 3 mai 2015, 10:30)

    cris [anonim]

    Desigur ca asta e problema lui nichita, doar ca si-a spionat amanta. Dar de tanara strangulata in miezul zilei in parcul Copou, nesupravegheat de nici un politist local isi mai amintesc dl primar si ponta? unde erau politistii locali? o urmareau pe amanta? desigur, faptul ca primarul e mana in mana cu cordunenii e o nimica toata. la fel si cel ca la sefii politiei locale s-au gasit tigari cu canabis. astea toate sunt nimicuri. orasul iasi e protejat. de fapt mafia din iasi e protejata. nu mai scapam odata de ei? alegeri in 2 tururi pt primarii si sa vina dna-ul central si la iasi, ca ala local e la cheremul lui nichita!
    • +26 (30 voturi)    
      Just, politia avea alta treaba (Duminică, 3 mai 2015, 12:11)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cris

      resursele publice, putine cum sunt, trebuie alocate acolo unde trebuie, dar coruptia le preia in folosul smecherilor amorali si imorali.
  • +44 (50 voturi)    
    contribuabil (Duminică, 3 mai 2015, 10:37)

    simplu_cetatean [utilizator]

    E uimitor, Ponta asta e dobitoc de prima clasa. Lăsând la o parte primele acuzații, vad ca nimeni nu sesizează ca au fost folosiți banii publici in interes personal. De ce nu se autosesizează ANAF-ul? De ce nu calculează rapid, cat au cheltuit polițiștii in misiunile de spionaj?
    Multa măgărie in tara asta.
    • +1 (1 vot)    
      ANAF strange taxele si executa... (Luni, 4 mai 2015, 11:29)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui simplu_cetatean

      ....hotarari judecatoresti. Sunt de acord ca trebuie calculat in prejudiciu si recuperat, dar exista o procedura. ANAF nu are cum sa se autosesizeze in acest caz, nu este competenta ei. Exista un prejudiciu si acesta va fi fixat de instanta, de abia dupa acea ANAF va trece la executarea lui. Desigur, mai putem sesiza ca bugetul local a fost afectat si nu cel central, deci s-ar putea chiar ca ANAF sa nu aiba nicio treaba cu acest caz. Sunt de acord cu indignarea ta sunt solidar cu ea, dar sa invatam si cum functioneaza si ce responsabilitati au institutiile, astfel vom fi mai greu de manipulat.
  • +37 (43 voturi)    
    juristul Ponta, juristul lu' peste prajit! (Duminică, 3 mai 2015, 10:42)

    lili [anonim]

    Juristul Ponta, absolvent de drept stramb NU a auzit de acuzatia de ABUZ IN SERVICIU, el vorbeste despre cancanurile incredibile si umilitoare la care s-a coborat un Primar PSDist din Romania anului 2015....
    Nichita este acuzat de abuz in serviciu, ca se folosea de Politia locala ca de propriul Birou de informatii, ca sefii Politiei locale Iasi accesau bazele de date ale Ministerului de Interne pentru a afla identitatea unor persoane care il interesau pe Nichita iar misiunile de filaj erau decontate de Politia Locala ca niste activitati legale, oficiale.
    Comunicatul DNA suna asa:
    "Potrivit unui comunicat al DNA transmis vineri AGERPRES, procurorii anticoruptie l-au retinut pe Nichita pentru instigare la folosire, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, in forma continuata (cinci acte materiale), instigare la abuz in serviciu, daca functionarul public a obtinut pentru sine ori pentru altul un folos necuvenit, instigare la acces ilegal la un sistem informatic si instigare la operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe informatice."
    Numai Ponta intelege aiurea, acum cand baronul Nichita a facut si el praf PSDul corupt si mincinos al lui Ponta!!
    Rusine, Ponta, un mincinos si un ipocrit notoriu!
    Succes DNA, destructurati retelele mafiote ale PSD si ale celorlalte partide pline de corupti!
    Si vrem sa vedem de fiecare data la TV aceste descinderi, poate asa vor intelege politicienii sa nu mai fure, poate asa vor intelege romanii pe cine sa NU mai voteze!
  • +32 (38 voturi)    
    Domnu'PM (Duminică, 3 mai 2015, 10:58)

    raudegura [anonim]

    Ca a avut treaba cu rivalii intr' favoruri sexuale mai inteleg
    .Ar fi putut sa utilizeze o agentie de dedectivi perticulari !
    Da de politie politica ai auzit ?
    Pai cum e aia sa cauti in baza de date a MI-date despre RIVALII POLITICI ?
    Cum este definita aceasta infractiune in Codul Penal ?
    Sau are pesedaua alt cod si noi nu stim?
    P.S.
    Din cate inteleg voua va place cel mai mult codul OMERTA!
  • +29 (35 voturi)    
    Monta ocoleste adevarul (Duminică, 3 mai 2015, 11:26)

    uluit [utilizator]

    Copy-Paste ar trebui sa explice (in calitate de fost procuror) la ce fapta se incadreaza primaru PSD-ist Nichita dupa ce a fost prins c-a ordonat sa fie alungat din oras un curtezan al femeii. Si daca asta are legatura cu sistemul politio-mafiot pe care-l conduce.
  • +31 (37 voturi)    
    Pleonasm: ponta e bou. (Duminică, 3 mai 2015, 11:33)

    Phil Austin [utilizator]

    .
  • +28 (34 voturi)    
    PSD=partid de penali (Duminică, 3 mai 2015, 12:07)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pentru dottore, a supraveghea o persoana nu inseamna nimic, nici ca Nichita are apucaturi de securist, De vreme ce el fura plagiind, si ceilalti pot face orice. Mafia rosie psd isi arata adevarata fata, ca grup de crima organizata, infractori toti. Cine e cinstit nu poate face parte din aceasta adunatura de penali.
  • +21 (31 voturi)    
    Ponta si cinismul invatat de la Ilici (Duminică, 3 mai 2015, 12:13)

    Maniu [utilizator]

    numai asta scoate pe gura aia oribila: chestii cinice, care-si bat joc de lucrurile sfinte ale omului obisnuit, cum ar fi familia. Bai ateilor, nu mai crapati o data?
  • +29 (35 voturi)    
    CORECT ! (Duminică, 3 mai 2015, 12:21)

    Azra [utilizator]

    Aveti perfecta dreptate in ceea ce spuneti-" Nu stiam ca pentru spionarea unei iubite esti arestat preventiv"- cu o singura minora rectificare: nu poate fi nimeni arestat pentru asa ceva daca foloseste serviciile unor detectivi privati, nu pe cele ale politiei statului. Cat despre moralitatea, in general, a unui asemenea procedeu mai putem discuta nu insa si despre moralitatea d-lui Nichita, care s-a expus in mod public, devenind vulnerabil la acte de santaj.In plus, folosindu-se de serviciile politiei locale a comis acele infractiuni pe care procurorii i le pun in sarcina.
  • +20 (22 voturi)    
    Tare. (Duminică, 3 mai 2015, 12:50)

    MC [anonim]

    :)
    De parca mai mira pe cineva ca Viorel nu stie.
  • +23 (25 voturi)    
    fara rusine in fata noastra! (Duminică, 3 mai 2015, 13:01)

    paraparaumu [anonim]

    Dar stiai cu ce se ocupa oamenii tai in timpul serviciului si platiti din banii nostrii???Asta trebuie sa te surprinda--PLAGIATORULE--
    • +9 (11 voturi)    
      Stie (Duminică, 3 mai 2015, 14:18)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui paraparaumu

      Sigur ca stie. Doar plagitorul a fost trimis in fata tocmai din acest motiv: sa apere mafia rosie ca sa jefuiasca cit pot mai mult.
  • +18 (22 voturi)    
    Bah, ar trebui sa remarcati (Duminică, 3 mai 2015, 13:06)

    Je2 [utilizator]

    Ca pe ponta il doare iar in .. de noi. Si asta spune multe. Spune ca i-a trecut frica de dupa 16 noiembrie. Spune sa Johannis e un fasss - ma doare sufletul, dar asta e. Spune ca e momentul sa-i aratam ca are de ce sa-i fie frica in continuare.
  • +22 (24 voturi)    
    Legalizarea amantelor! (Duminică, 3 mai 2015, 13:29)

    Cretu [anonim]

    Asadar un PM pe langa "calitatea" de plagiator mai are si calitatea de proxenet. Parca ar vrea sa spuna: pai ce n-are omul voie sa aiba o amanta cu 25 de ani mai tanara? Si care amanta sa fie intretinuta din bani publici si platita din bani publici de un partid aflat la putere? Cat despre competentele sale juridica, Ponta imi lasa impresia ca dominanta este scoala vietii din catacombele Parisului decat cele dobandite la Universitatea Bucurest! Sau poate stie el ceva de vre-o amanta si se simte cu musca pe caciula?
  • +20 (22 voturi)    
    "milioane de Euro in conturi ascunse" spune sotia! (Duminică, 3 mai 2015, 13:36)

    lili [anonim]

    "Primarul Iaşului, Nichita ar mai fi avut şi alte amante până când a cunoscut-o pe Adina Samson.
    De altfel, soţia lui Nichita a divorţat de el după 30 de ani de căsnicie chiar din cauza acestor aventuri.
    Fosta soţie a edilului a vorbit in presă şi despre conturile ascunse ale primarului.(!!!!)

    Presa locală scrie că Nichita s-a iubit mai întâi cu fiica unui doctor celebru din Iaşi, dar şi cu o angajată de la Regia de apă, ajunsă după puţin timp patroana unui salon de înfrumuseţare. Apoi s-a cuplat cu cea care în 2011 era secretarul interimar al municipiului, o tânără măritată, pe nume Denisa Ionaşcu.

    Bună Ziua Iaşi scrie că în martie 2011, primarul i-a pregătit tinerei un cadou: funcţia de secretar şef al Iaşului.

    Sătulă de escapadele soţului, Florentina Nichita a decis să divorţeze. Aşa a ajuns să povestească presei despre aventura primarului cu subalterna sa.

    "Am început să-i bănuiesc înca din 2004. Mi s-a părut mie ceva nepotrivit. Asta până într-o zi, când o prietena mi-a spus că i-a văzut la motel (...) pe la 12 noaptea. Şi mergeau la braţ. Într-o seară a venit cu camaşa murdară de ruj. Nici măcar nu avea bunul simţ să facă un duş. Mirosea a sex", povestea Florentina Nichita pentru BZI în 2011.

    Mai mult, femeia susţine că Nichita şi-a dus amanta în Dorohoi, oraşul lui natal, să o prezinte unor rude.
    Fugărită de presă, Denisa Ionaşcu a fost nevoită să recunoască aventura cu primarul. Tânăra ar fi spus că s-a întâmplat doar o dată şi "că oricum nu i-a plăcut".
    Nervoasă că soţul şi-a bătut joc de cei 30 de ani de căsnicie, Florentina Nichita a povestit presei şi despre conturile ascunse ale primarului, în care s-ar afla 20 de milioane de euro. Presa locală scrie că banii ar proveni din şpăgile cerute pentru eliberarea
    autorizaţiilor de construcţie. De altfel, procurorii DNA au intrat deja pe fir pentru a efectua cercetări."

    http://www.romaniatv.net/primarul-spion-de-iasi-gheorghe-nichita-a-avut-mai-multe-amante_218076.html

    Hai, Ponta, ce mai zici?!!
    • +8 (10 voturi)    
      sper sa nu mai zica (Duminică, 3 mai 2015, 14:54)

      tz3p3s [utilizator] i-a raspuns lui lili

      ci sa-l salte mai iute.
    • +3 (3 voturi)    
      Intrebare (Luni, 4 mai 2015, 0:04)

      EllySt [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Daca "Bună Ziua Iaşi scrie că în martie 2011...." cum a fost posibil sa fie reales primar in mai 2012?
      Daca se stiau faptele si calitatea primarilor in functie de ce mai sunt realesi oameni ca Nichita, Mazare etc.?

      Ne meritam soarta. Trebuie sa recunoastem ca noi, ca popor, nu suntem peste nivelul politicienilor. Atata timp cat nu sunt penalizate de catre alegatori derapaje de acest gen nu vom avea o clasa politica responsabila.
      • +3 (3 voturi)    
        saracia distruge Romania... (Luni, 4 mai 2015, 8:36)

        lili [anonim] i-a raspuns lui EllySt

        Cand jumatate din populatia Romaniei este saraca, ce poti astepta?!
        Acesti oameni needucati, neinstruiti si usor de manipulat ii voteaza pe astia din PSD, la fel cum l-au votat bucuresteni(!!!) din Ferentari ani de zile pe analfabetul Vanghelie!!
        Segmentul de vot al PSD este populatia saraca si needucata si usor manipulabila cu populismele lui Ponta si ale PSDului!
        Asta fac de 25 de ani!
        Uitati-va le emisiunea "Starea natiei", rubrica "Vax populi", de pe TVR1, sa vedeti acolo cine voteaza in tara asta, cum arata mare parte a electoratului roman, mai ales cel din provincie!
        Politicienii au tot interesul sa mentina o populatie saraca si needucata si usor manipulabila la vot.
  • +12 (14 voturi)    
    Ponta (Duminică, 3 mai 2015, 13:45)

    Adrian_ [anonim]

    Daca tot vrei sa il aperi pe tov. Nichita, poti oricand sa devii avocatul sau.
  • +17 (19 voturi)    
    se vede ca a plagiat si (Duminică, 3 mai 2015, 13:50)

    Cetatean97513 [utilizator]

    ca nu are dabar de legi. E folosirea serviciului public in acpo privat! Adica ii pazeste lu ala nevasta politaiul care tre sa ma pazeasca pe mine ( ce il platesc din taxe)!!
    • +11 (13 voturi)    
      Nu numai (Duminică, 3 mai 2015, 14:21)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean97513

      Infractiune informationala, atentat la libertatea persoanei, instigare la crima, nerespectarea secretului corespondentei, folosirea bazelor de date in interes propriu etc etc. Nichita e un secuist de scoala noua de cea ma joasa speta, asa cum a fost colaborator la Secu si turnator. Tipic pentru haita PSD.
  • +15 (17 voturi)    
    ... (Duminică, 3 mai 2015, 13:54)

    dragos234 [utilizator]

    Sa trimiti structurile statului sa-ti faca treburile murdare, asta e deja demn de Mafia.
  • +12 (14 voturi)    
    mincinos ticalos (Duminică, 3 mai 2015, 14:55)

    vlad [anonim]

    nu pentru spionarea iubite, excrocule, ci pentru ca a folosit politia municipala in acest scop. Vede te-as in zeghe langa el.
  • +9 (11 voturi)    
    mai toar'su prim ala care esti (Duminică, 3 mai 2015, 15:43)

    Yankeu [utilizator]

    tu, daca nu esti si fudul, nu esti ponta destul!Cred ca nu ai oglinzi prin casa, toate s-au spart!Nici ele nu te suporta.Cat de ordinar sa fii sa faci asa o afirmatie?Cat vivi puie monta !
  • +12 (14 voturi)    
    pai , in logica ta, (Duminică, 3 mai 2015, 15:45)

    Yankeu [utilizator]

    declara ca-l iubesti pe Base, pe Codruta, pe cine te mai deranjeaza, si pune serviciile pe ei.Ca doar nu te-or aresta ca-ti spionezi ''iubitele'', nu?
  • +17 (19 voturi)    
    asta e problema nemernicilor (Duminică, 3 mai 2015, 15:47)

    dadan [utilizator]

    li se pare foarte normal sa fure, sa delapideze, sa utilizeze functiile si resursele publice in folos propriu... se cred zei, cei alesi...cei unsi cu mir...azi maine ne trezim cu ordonanta de urgenta prin care se instituie Prima Noctis...
  • +15 (17 voturi)    
    Bai Pinochio..... (Duminică, 3 mai 2015, 15:50)

    8736 [utilizator]

    ......ori esti prost , ori esti prost . Pai despre spionarea iubitei este vorba ? Sau despre transformarea politiei in instrumentul propiu de spionare ? Bai ciocoflendere, canta la alta masa ca asta-i de lemn. Esti jalnic.
  • +12 (14 voturi)    
    funny (Duminică, 3 mai 2015, 16:04)

    gelu antigelu [utilizator]

    este genul de declaratie la care Ponta nu se poate abtine si care ii cauzeaza prejudicii puternice de imagine in tara si in exterior.
    este genul de subiect la care Ponta ar trebui sa taca insa nu se poate abtine pentru ca este un clantau fara prea multa minte. cred ca cei care il consiliaza se iau cu mainile de cap. Ponta da-i inainte, te descurci foarte bine!
    • +4 (4 voturi)    
      "prejudicii de imagine" ar fi fost daca acesta (Duminică, 3 mai 2015, 19:39)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      ar fi una dintre dintre cele 2-3 derapaje in 3 ani dar el a produs mii ! Mi de confirmari ale faptului ca nu a trecut pe la facultate (nu ca e doctor) ca nu are urma de morala, nimic comun cu statul de drept sau functia in care multi dintre romani l-au protapit.Doar un imens tupeu ! Nici daca puneam la intamplare un cetatean ales din cartea de telefon nu puteam nimeri un asemenea jeg !
  • +12 (14 voturi)    
    Acoperitul Ponta si spionajul ilegal pesedist (Duminică, 3 mai 2015, 16:08)

    George [anonim]

    Plagiatorule, stim prea bine ce hram de neam prost porti. Esti o rusine pentru Romania. Esti blestemul acestei tari. In ceea ce-l priveste pe amicul tau, Nichita, bolnavul ala obsedat sexual, matale stiai ca individual a fost turnator la securitate cu acte? Aaaa, desigur, nu conteaza asta decat daca ar fi fost vorba despre un advrsar politic. Fiind in curtea ta de borfasi te faci ca ploua. Pai ba, Nichita a incalcat in mod grav legea. A facut spionaj ilegal. Utilizand drept spioni pe slugoii din politia locala Iasi. Nu ti-e rusine, derbedeule? Te mandresti cu asa pesedisti, asa-i? Asta e stilul de lucru la PSD. Am speranta ca tara asta va scapa in curand de tine, mizerabilule. Sper ca DNA sa ne dea o mana de ajutor. Daca nu, vom iesi in strada si te vom alunga cu pietre. Fii sigur de asta.

    P.S. Stai calm Plagiatorule! Vor iesi multe mizerii la iveala despre favoritul tau de la Iasi. Sa vedem atunci pe unde-o sa mai scoti camasa, nerusinatule.
  • +19 (21 voturi)    
    Rusinea nationala Ponta (Duminică, 3 mai 2015, 16:13)

    George [anonim]

    Plagiatorul nu doar face pe prostul, e limpede ca e un prost profund. Sa faci astfel de afirmatii, tine exclusiv de noaptea mintii lui Ponta... Baietasul asta nu avea ce cauta in functia de premier. Niciodata. Este un accident uman acest personaj abject. Inegalabil in nesimtire, obraznicie, tupeu si, mai ales, minciuna si diversiune. Un impostor.
  • +15 (17 voturi)    
    ponta la puscarie (Duminică, 3 mai 2015, 16:14)

    ponta la puscarie [anonim]

    Chiar sunt sictirit de aceste declaratii a unui imcompetent prim-ministru numit Ponta.
    Ne sfideaza pe toti si incurajeaza toti infractorii.
    Astept ziua cand Ponta va fi bagat la gulag....baieram va fi.
  • +9 (11 voturi)    
    WTF?! (Duminică, 3 mai 2015, 16:26)

    AlinL [utilizator]

    Victore, a-ti spiona iubita e in sine un gest demn de tot dispretul. Doar un barbat slab si nesigur pe sine ar face asa ceva. Din acest punct de vedere, a vorbi despre mijloacele de a-ti spiona iubita si a le imparti in "acceptabile" si "inacceptabile" este o optiune - mijloace "acceptabile" nu exista.
    Tot ce-ti ramane de facut acum este sa te duci sa cumperi un buchet de flori pentru Daciana si sa te juri ca nu-i mai spargi nici mailul si nici pin-ul de la telefon.
    • -1 (3 voturi)    
      Corectie (Duminică, 3 mai 2015, 17:13)

      AlinL [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

      ...in "acceptabile" si "inacceptabile" NU este o optiune...
  • +12 (14 voturi)    
    Unde-i puntiac si ceilalti postaci? (Duminică, 3 mai 2015, 16:36)

    Locke Lamora [utilizator]

    Sa ne spuna ca Phonta are dreptate? Ca practicile mafiote in institutiile statului in Noua Stare de Normalitate in Romania?
    Hai postaci, lasati "liberul" de duminica, aparati-va Pinochiul....si partidul vostru penal.
  • +2 (2 voturi)    
    iata ! (Duminică, 3 mai 2015, 18:49)

    SRA [utilizator]

    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/11169868_683454351777080_1940041461818112527_n.jpg?oh=1ef5154ba8ad230c6ade6736ee363685&oe=55D8F530&__gda__=1439695240_eb1e9b4f4e53a530c3dd25621d66bb25
  • +6 (6 voturi)    
    Inrebare (Duminică, 3 mai 2015, 21:06)

    Adrian Popescu [anonim]

    Individul asta crede ca tot poporul roman e prost ?
    • +4 (4 voturi)    
      Aceasta lichea (Luni, 4 mai 2015, 7:25)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Popescu

      vorbeste pentru electoratul sau care-i "cumpara" toate elucubratiile si pentru aia care dau minusuri aici pe HN celor mai pertinente critici la adresa lui. Eu, personal, nu-l percep nici macar ca pe un roman, ci ca pe un individ din alta lume, un impostor, care din intamplare vorbeste limba mea.
  • +4 (4 voturi)    
    spionaj sentimental (Luni, 4 mai 2015, 2:48)

    ANONIMUS [anonim]

    Cand un procuror si-a urmarit penal un rival in amor inventandu-i un dosar , desi tipul era avocat ,n-a fost arestat cum nici ticalosii care-i faceau dosar unui comisar de polititie ,vad ca desi dat in judecata urmareste in continuare pe comisar .Cazul dnei Bica este legat direct de aceasta afacere.Ca n-or fi tampiti toti romanii sa nu observe evidenta.Cum si judecatoarele care au ajuns la puscarie in urma unei judecati in care un procuror si-a permis sa acuze un judecator inamovibil pentru ca nu i-a convenit verdictul si care a fost obligat sa renunte dupa ce i s-a atras atentia ca habar nu are de meserie .I s-a facut o manarie gen SRI si au ajuns rau.Cu sofisme si tendentiozitati poti acuza pe oricine si pentru orice cand niste ignoranti isi bat joc de lege ,semantica ,logica formala si cunoasterea proprietatii termenilor ,un mister pentru multi procurori ignoranti cu facultati de toata jena si care n-ar trece un bacalaureat nici picati cu ceara ,probata de beletristica SF si umoristica involuntara pe care o folosesc in acuzarile care raman scrise pe vecie.Admiratia tampa a unor bizoni ignoranti ,resentimentari ,invidiosi si lipsiti de cunostinte de drept inebuniti de saracie si de umilintele incasate si care se bucura vazand bogatii ajunsi la puscarie fara a observa abuzurile facute ,membri de frunte a "Ligii celor care se bucura de moartea caprei vecinului "fata de procurori sunt pilduitoare desi o sa le iese pe nas bucuria cand vor avea de a face cu asemenea justitie.
  • +11 (11 voturi)    
    un ipocrit (Luni, 4 mai 2015, 5:44)

    vazut-spurcat [anonim]

    Nu ti-e rusine mai ipocritule, mincinos - mistocar - inconstient?! Nu este vorba de "a agata o gagica", este vorba de o actiune de mare pericol moral, practicata de unul din puslamalele voastre PSD; nu este vorba de o actiune personala a unui "iubaret" ci de antrenarea / implicarea intentionata a unei forte publice POLITIA, in satisfaferea unor interese personale; care atitudine ar trebui sa va desfiinteze pe voi, PSD, ca forta politica dominatoare!... Esti buibac la minte, te dai NOVICE, sau esti complet inconstient si rau intentionat in a nu lua masuri drastice in disciplina interna a PSD!?; cred , mai degraba ca esti o jigodie ordinara, iresponsabila care incearca sa-si acopere impotentele morale personale prin declaratii demagogice si obraznice!
  • +5 (5 voturi)    
    Este ilegal (Luni, 4 mai 2015, 8:11)

    bfc [utilizator]

    Sa spionezi o persoana fara o hotarare de la un tribunal (cunoscut sub numele de "mandat") este ilegal in orice tara democrata.
    Ma mira faptul ca Ponta, fost procuror, "a uitat" acest lucru; cum adica sa ai voie sa monitorizezi viata privata (intalniri, telefoane, etc) a unei persoane?

    Chiar nimeni nu este in stare sa scoata acest mascarici din viata politica?
  • +4 (4 voturi)    
    Va fi ? Nu va fi ? (Luni, 4 mai 2015, 10:00)

    LegatusAugusti [anonim]

    Cand vor veni din nou la Iasi liderii Romaniei (dl.Presedinte si dl.Prim-Ministru) , acum ca este de notorietate, impreuna cu Nechita va fi pe podium si d-ra Alinutza ? La stanga Tatalui si la dreapta Fiului ?

    Un exemplu practic de ce va insemna descentralizarea (regionalizarea) pentru Romania: liderii regionali vor deveni un fel de führeri locali. Totul va fi in subordinea lor , inclusiv politia ! Vai de mama ei cultura-educatie-sanatate-mediu !

    Sunt multi lider PSD fosti turnatori ai Securitatii ? Este o cerinta sine qua non ?

    DEMISIA NECHITA !
    Nu pentru amantele tale platesc cetatenii Iasului impozite si taxe !
    Hello Mr.PONTA ! Tot mai pretuiesti pe taietorul de tei al Iasului, un prapadit de amant psihopat ?
    Mare politician ? Pe unde ?
  • +1 (1 vot)    
    HotNews, sâmbătă, 2 mai 2015: (Luni, 4 mai 2015, 10:49)

    ofCAER [utilizator]

    "Guvernul Ponta se lauda iar la Comisia Europeana cu rezultatele DNA in lupta anticoruptie la nivel inalt".
    Pai ce mai vreti, si-a facut datoria de roman mindru si ortodox, adicatelea patriot!
    Intocmai ca Pasarea Phoenix, Ponta, renascut din cenusa PCR sub forma de "dr. Ponta", nu face decit sa aplice intr-o formula strict personala politica economica a lu' Ceausescu: produse pentru export la standarde competitive si produse pentru piata interna cit de proaste!
  • +3 (3 voturi)    
    despre ponta (Luni, 4 mai 2015, 15:39)

    ftih ijiui [anonim]

    domnule ponta,amanta se urmareste cu politia locala?Si de ce trebuie sa ai amanta?Dupa cum vorbiti totul vi se pare normal.Ei bine domnule ponta de aceea si tara este "normala".Asa prim ministru asa nivel de trai.Am fost ani de zile in calatorii prin europa si evit sa spun ca sunt roman.Dumneavoastra sunteti mandru ca sunteti roman cu o astfel de gandire?Eu nu.Toate scursorile tarii le-ati lasat sa plece in europa si in lume.Credeti ca e bine?Scursorile astea ma fac pe mine sa nu indraznesc sa spun ca sunt roman,si sa primesc la hotel cea mai proasta camera.
  • 0 (0 voturi)    
    Fosta iubita ! (Miercuri, 6 mai 2015, 20:18)

    Mariokasan [anonim]

    Spionarea unei iubite ? Pai deja era fosta iubita ! Ex !Dar Victor Viorel o-ntoarce ca la Ploiesti ! Fraieru-si da iar cu stangu-n dreptu, de dragul ciracilor sai !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version