Traian Basescu: Trei oameni din echipa mea, Kovesi, Stanciu si Coldea, i-au arestat pe ceilalti trei - Bica, Georgescu si Udrea

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2015, 20:04 Actualitate | Politic

Laura Codruta Kovesi, Traian Basescu si Livia Stanciu, la prezentarea Raportului de activitate a Ministerului Public pe 2011
Foto: Agerpres
Traian Basescu a reafirmat marti ca nu crede ca Alina Bica, Horia Georgescu sau Elena Udrea au luat mita si a spus ca acestia, impreuna cu procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, sefa Inaltei Curti, Livia Stanciu, si adjunctul sefului SRI, generalul Florian Coldea, au format echipa sa cu care a "modernizat statul".

"Pentru mine doamna Bica, Georgescu de la ANI, Elena Udrea alaturi de Kovesi, Stanciu, Coldea au fost din echipa mea, in care eu am crezut si cu care am transformat institutii", a spus acesta, intr-o interventie telefonica la B1 TV.

Acum, "trei oameni din echipa mea aresteaza alti trei oameni tot din echipa mea si nu imi place deloc. Au fost echipa mea cu care am modernizat statul. E greu pentru un presedinte sa vada ca trei aresteaza pe alti trei", a spus acesta.

Fostul presedinte a precizat ca se bucura "foarte mult" pentru faptul ca Alina Bica va fi cercetata in stare de arest la domiciliu si a afirmat ca isi doreste sa o viziteze pe aceasta: "Daca nu are restrictii sa se intalneasca cu mine, o voi vizita acasa, in masura in care e de acord si ea si sotul".

"M-as bucura enorm daca doamna Bica ar fi de acord sa-i fac o vizita", a spus Basescu, adaugand ca aceasta este un "profesionist desavarsit" si are "o anume statura morala".

El a sustinut din nou ca Udrea, Bica si Horia Georgescu nu ar fi primit mita: "Nu pot sa cred ca Bica sau Georgescu au luat spaga cum nu pot sa cred ca in birou la Elena Udrea a ajuns o geanta cu 900.000 de euro".

Traian Basescu a precizat ca poate sa creada "ca au fost bagate dosare peste rand, ca expertul a primit o mita ca sa faca mai repede expertiza", dar nu poate sa creada ca Elena Bica si Horia Georgescu "au acceptat sa se dea preturi mai mari".

In ceea ce il priveste, fostul sef de stat a subliniat ca nu se teme de nimic: "Pe mine nu are nici cine ma santaja in Romania, nu are nici cine sa ma puna la colt".










12484 vizualizari
  • +20 (60 voturi)    
    penibil (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:07)

    CateluPirat1 [anonim]

    de ce nu se abtine pur si simplu de la asemenea comentarii?!
    • -1 (31 voturi)    
      pentru ca (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:20)

      condro [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat1

      se pare ca si el este foarte vinovat. pentru ca este foarte probabil sa fie primul fost presedinte bagat la inchisoare?
      • -1 (29 voturi)    
        Bati campii, antenistule! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:01)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui condro

        Voi vreti sa va minta? Tot ce a spus Base pana acum, s-a dovedit, mai devreme sau mai tarziu, perfect adevarat. De ce sa va cred pe voi, privitori ai lui Gadea sau Ciutacu???
        • -1 (7 voturi)    
          Daca toti 6 sunt din echipa lui (Miercuri, 22 aprilie 2015, 13:28)

          snowflake [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Daca toti 6 sunt din echipa lui atunci de ce le tine partea doar ultimilor 3?
      • -6 (20 voturi)    
        Iliescu (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:36)

        RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui condro

        Sper sa fie o cursa stransa intre el si Iliescu pentru care va fi primul.
        • -1 (15 voturi)    
          Bica a fost arestata la ordinul lui Basescu (Miercuri, 22 aprilie 2015, 1:44)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

          Alina Bica a fost arestata de DNA la ordinele lui Basescu, influentat de Elena Udrea.

          Dupa ce Bica a tras-o dupa ea la puscarie pe protejata sa si el insusi este in pericol de a ajunge dupa gratii, Basescu a inceput sa-i ia apararea lui Bica incercind sa convinga oamenii ca scurgerile de informatii referitoare la neregulile savirsite de aceasta, pe care la vremea arestarii Basescu insusi, presedinte fiind, le directionase catre ziare, nu s-ar verifica.
    • +7 (35 voturi)    
      De ce s/ar abtine! (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:43)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat1

      Parca pontalaul are voie, nu?
      Ala inloc sa fie premier, e pe facebuc!
      Cand e presedinte, Base, nu are voie, ca e presedinte si nu se cade sa se coboare....
      Cand nu mai e, nu e voie, pentru ca nu vrea latrina 3!
      Ba', voi in afara de rahat, mai aveti ceva in cap?
      Zoaie, scursuri, jeg....
      Am inteles, sunteti abjecti, dar ca sunteti si prosti, nu inteleg!
      Latra la alta luna!
      • +6 (12 voturi)    
        Cum adica DNA-ul era din echipa lui Basescu? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 1:54)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Kovesi, sefa DNA-ului, face parte din puterea judecatoreasca deci nu avea ce cauta in echipa lui Basescu, atunci cind era presedinte, deoarece fostul capitan facea parte din puterea executiva.
        Prin citatul de mai jos, Traian Basescu practic recunoaste ca justitia ii era subordonata.

        Citat Basescu: ""Pentru mine doamna Bica, Georgescu de la ANI, Elena Udrea alaturi de Kovesi, Stanciu, Coldea au fost din echipa mea, in care eu am crezut si cu care am transformat institutii", a spus acesta, intr-o interventie telefonica la B1 TV.

        Acum, "trei oameni din echipa mea aresteaza alti trei oameni tot din echipa mea si nu imi place deloc. Au fost echipa mea cu care am modernizat statul. E greu pentru un presedinte sa vada ca trei aresteaza pe alti trei", a spus acesta."
    • -1 (3 voturi)    
      probabil (Miercuri, 22 aprilie 2015, 3:00)

      ooh [utilizator] i-a raspuns lui CateluPirat1

      Nu se abtine pentru ca nu i-au spus suficienti oameni sa se abtina. Parerile sunt impartite, dupa cum se vede si din voturile la comentariu. Mie mi se pare ca cititorii de Cancan au descoperit si barfele despre politicieni (si altii cu functii in stat) - prezentate de fostul presedinte.
      • +2 (6 voturi)    
        voturile astea sunt pe hotnews (Miercuri, 22 aprilie 2015, 9:36)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui ooh

        un ziar de casa a lui basescu. incercati sa vedeti opiniile pe alte ziare in afara de evz si hn, unde parerile sunt cam altele
  • +20 (56 voturi)    
    sunt tot mai curios (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:08)

    Andrei Dot [anonim]

    Oare cu ce-l are la mana Udrea de zice Basescu asemenea ineptii?
    • +3 (5 voturi)    
      2 (Miercuri, 22 aprilie 2015, 1:43)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Dot

      outze
    • +2 (4 voturi)    
      Nici eu nu stiu, (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:05)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Dot

      da' cred ca tre' sa fie ceva tare, Dot!
  • +11 (45 voturi)    
    Va rog (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:13)

    Da [anonim]

    Internati-l la psihiatrie...
  • -15 (41 voturi)    
    UN Barbat (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:15)

    Cristiann80 [utilizator]

    Un gest barbatesc din partea d-lui Basescu, In fond nici la Bica nu s-a dovedit nimic cum nici la Udrea in Gala Bute. Vazand asta i-au dat drumul Alinei. La Udrea la fel, daca n-au dovedit-o in Gala au disjuns porcaria cu finantarea campaniei PDL 2012 unde ea nici n-a candidat, n-a avut interese directe, au candidat niste milionari: Prigoana, Negoita, Poteras, Boagiu, Sulfina cu totii full de bani, nu stateau ei in sponsorizari de la Udrea si nici nu erau asa de apropiati. Deci, DNA iar abuzeaza, pentru a nu se face de ras.
    • -3 (19 voturi)    
      totuși (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:30)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Explică-ne, te rog, cum și mai ales de ce îi „salva” Băsescu pe ospătarii contrabandiști. Aici nu înțeleg deloc.
    • +4 (10 voturi)    
      tu (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:05)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      esti pontacul sef platit de gerontofila din banii publici ciorditi?
      de unde mama dracu stii tu ca nu erau apropiati?
    • +6 (10 voturi)    
      draga cc (Miercuri, 22 aprilie 2015, 9:00)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      esti baiat tanar! lasa sandramaua asta ca se darama!
      vrei sa fii toata tineretea ta calare pe un cal mort?
      astia cu care te-ai inhaitat nu au niciun Dumnezeu! isi sacrifica proprii copii:base pe eba si ioana,cocos-udrea pe alin.singurul lor Dumnezeu este banul nemuncit. eu am copii apropiati de varsta ta si de aceea mi-am permis sa-ti dau sfatul asta.
      • -4 (6 voturi)    
        Dragul meu (Miercuri, 22 aprilie 2015, 9:28)

        gba [anonim] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Vorbeste antena din tine prin toti porii. V-au stantat astia la scranteala zilei ca pe vite cu fierul rosu. Incep sa cred ca gadea chiar are talent de raspopit pana la urma.
        Hai spune-ne acum ca intradevar e un om pios si patriot care a vazut intr-o noapte cum Tatal Felix se va scula din celula si va va lumina pe voi toti drept crediciosii Sai si il v-a trazni public pe intunericitul tiran mafiot Base. Si va fi verdeata si va veti bucura.
        • 0 (0 voturi)    
          Discernământ (Miercuri, 22 aprilie 2015, 15:48)

          ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui gba

          Vezi, ai picat în aceeași greșeală ca cei de la A3. Dacă simpatizanții lui Felix dau cu noroi necondiționat în Băsescu, simpatizanții lui Traian acuză pe toți cei care-l critică pe Băsescu, că sunt anteniști. Privește lucrurile distant și pune în balanță fără sentimente, probele procurorilor cu declarațiile avocaților apărării.
  • +14 (28 voturi)    
    Iar cel ungurean l-a arestat pe cel moldovan (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:15)

    liviul [anonim]

    Miorita:

    Iar cel ungurean (Kovesi) l-a arestat pe cel moldovan (Udrea)
    C-are oi mai multe, mandre si cornute
    • +1 (3 voturi)    
      Unde se dovedeste perenitatea unui mit! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:09)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui liviul

      Bravo!
  • +19 (53 voturi)    
    hehe (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:24)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Base, you're drunk. Go home!

    Adica matale pui semnul egal, cel putin in raport de integritate, intre Udrea si Kovesi?! Crezi ca baietii aia de au facut pozele la Paris au un set si cu Kovesi? Ma indoiesc.

    Apropos, cititorii ar trebui sa stie ca cei care au facut pozele la Paris sunt partenerii nostri strategici, cei care se pare ca ti-au cam facut vant.

    Base, intoarce-te la bisnita cu tigari si la fabricuta ta de inghetata.

    O sa te faci de ras chiar si in fata lui Felix. Esti pe felie cu A3 deja. Am eu o presimtire ca o sa faceti schimb de tricouri la pauza.
    • -1 (17 voturi)    
      cea mai tare (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:19)

      condro [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      chestia cu egalul intre Kovesi si Udrea. Am ras pe burta. (stiu ca e trist, dar tot am ras...)
    • +1 (17 voturi)    
      Zau? Nu cumva ce spui tu spune Antena 3? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:05)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      3 din 5 stiri de la Antena 3 sunt impotriva lui Basescu la Antena 3. Ce spui tu, spune exact, cu virgula aproape, Antena 3 si Romania TV. Acum si Realitatea TV. Esti platit degeaba, nu esti credibil. Iti dau 100 de lei, spui ca Ponta este un jegos si un hot iar Iohannis un cretin pus de sistem sa fure Romania??? ;)
      • +1 (1 vot)    
        Zau, Gicule? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 10:59)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        La fel 2 din 3 stiri la A3 sunt impotriva lui Putin. Eu nu pot sa te acuz ca esti antenist imoral platit cu 2 lei daca parerea ta contra lui Putin coincide cu cea a Antenei3, intelegi?
    • 0 (0 voturi)    
      adicălea (Miercuri, 22 aprilie 2015, 15:51)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

      l-așteaptă omu' ăla să facă o tablă la pârnaie.
  • +15 (35 voturi)    
    Basescu se gandeste oare ... (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:24)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    ... ca poate asta s-a intamplat tocmai pentru ca aia trei erau corupti?
    • -2 (20 voturi)    
      Parca tu te-ai gandit vreodata (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:35)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Parca tu te-ai gandit vreodata ca ai zeificat o Jigodie. Nesimtitul s-a folosit de tine si alte secaturi, atata tot. Nu spune si nu e nicidecum diferit de ceea ce era inainte.
      • +2 (8 voturi)    
        S-a folosit de noi? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:49)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Segmentul din electorat care i-a dat lui Basescu 2 mandate la Cotroceni v-a impiedicat pe voi sa psdizati tara aducandu-i pe Nastase sau Geoana la Cotroceni. Si ne-a iesit.

        Ati incercat pe urma varianta cu uslamizarea si v-am mai dat o frana in nov. 2014 votandu-l pe Johannis - neamtul ficus, ficus dar cel putin nu e Ponta.

        Cand Basescu ne-a propus-o pe Udrea ca "cel mai cinstit candidat" si-a luat un flit de 5% iar daca ar candida maine, dupa toate declaratiile astea din ultimele luni, nu ar mai lua nici 0,5% de la fostul lui electorat.

        Asa ca va place sau nu, proiectul nostru de tara merge inainte iar voi o sa ramaneti cu nostalgia celor 3 mandate ale lui Iliescu la Cotroceni - pt. ca - nu-i asa? - pe voi Iliescu nu v-a folosit, aia a fost democratie pura.
        • +2 (4 voturi)    
          Mishto :) (Miercuri, 22 aprilie 2015, 9:40)

          Gba [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

          Daca ei in ignoranta lor indusa televizat cred ca noi am zeificat pe cineva, pe oricine, s-au inselat amarnic fraierii. Noi am fost liberi de contract tot timpul si am putut tot timpul sa il amendam pe Base (sau pe oricare) cand nu ne-a mai sunat bine ce a zis sau facut.
          NOI ne-am folosit de Base si nu invers. Asta nu pricep antenistii. Pentru a pricepe le-ar trebui o revelatie iar pentru multi din ei e prea tarziu acum dupa 25 de ani de indobitocire zilnica. Pentru ca pe ei duminica orbului i-a afectat definitiv, n-au mai iesit din transa de atunci.
  • +4 (34 voturi)    
    singur impotriva Justitiei (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:25)

    Kpriciu [utilizator]

    Singur, dar nu prea. Mai sunt si altii...
    De inteles pozitia ex-presedintelui, trebuie sa le arate fostilor sai colaboratori, udrea, bica si georgescu, ca face si el ce poate, doar ca sa nu-l dea-n gat. Asa era si pe vremea cand a muncit in flota, isi ajuta apropiatii.
    Ce nu intelege basescu, dar nici ponta, nici tariceanu, nici cei mai multi dintre politicieni si, pare-se, nici Iohannis, e ca, romanii au realizat ca din 89' pana azi au fost condusi numai de hoti si mafioti, care s-au supraimbogatit nemeritat, printr-un jaf sistematic al avutiei nationale, din mandat in mandat, in dauna celor mai multi cetateni romani, care, inevitabil, s-au adancit in saraciei. Ata rabdarii celor multi e tot mai subtire..... MI-E SCARBA DE VOI TOTI, politicieni tradatori de neam !!!!
    • -1 (25 voturi)    
      Postacii lui Udrea minuseaza (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:27)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      la greu. Asa cred si eu, ca dvs., Kpriciu.
      • +3 (5 voturi)    
        Si eu cred la fel (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:52)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        cred ca sunt combinati cu postacii lui Mihalache, biata Mazeta a ramas stinghera :)
  • +1 (31 voturi)    
    Da (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:28)

    Marcel Ionita [utilizator]

    Ai dreptate, marinare!

    Nu are cine te santaja "in Romania". Acelasi lucru credea si Udrea, dar pozele de la Paris au aparut spontan din tolba partenerului nostru strategic.

    P.S. Asa-i ca nu prea ti-a iesit pasenta cu Ponta?
  • 0 (34 voturi)    
    off (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:33)

    Mazeta [utilizator]

    Băsescu este foarte trist. Trăiește drama tatălui care își vede copiii bătându-se pe moștenire încă din timpul vieții sale. I-a ținut în brațe, i-a văzut crescând împreună și acum se sfâșie ca câinii. „Off, dragii mei”, le spune bătrânul plângând, „măcar să fi așteptat să mor”.
  • +9 (39 voturi)    
    Offf! (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:37)

    marchi [utilizator]

    „Acum, trei oameni din echipa mea aresteaza alti trei oameni tot din echipa mea si nu imi place deloc.”
    (Ar trebui să vă placă, asta înseamnă că echipa cu care ați „transformat institutii", își face datoria, fără discriminare).
    „El a sustinut din nou ca Udrea, Bica si Horia Georgescu nu ar fi primit mita”.
    (De unde știți,domnule Băsescu? Ați fost de față? De ce nu lăsați justiția să-și spună cuvântul?)
    „Pe mine nu are nici cine ma santaja in Romania, nu are nici cine sa ma puna la colt”), mai zice ex-președintele...
    (Tocmai justificările astea gratuite dau de gândit...)
    • +5 (5 voturi)    
      gratuite? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 1:45)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      nu cred :D
  • +6 (36 voturi)    
    Du-te ba langa ei.. (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:39)

    Alo? [utilizator]

    Daca ti-e asa drag de ei; ai luat-o rau de tot pe ulei.
  • +1 (27 voturi)    
    mda (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:46)

    Adrian [anonim]

    Basescu inca s-a obisnuit cu idea ca nu mai este presedinte si ca Udrea a furat.
    • 0 (20 voturi)    
      Serios?! (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:44)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Si daca prin absurd, se dovedeste contrariul, tu te poti obisnui cu gandul ca esti retard?
      Ca multe alte dejectii, nu multe; numai 7,4....!
      • +3 (5 voturi)    
        daaa! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:10)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        se va dovedi ca udrea e virgina!
      • 0 (2 voturi)    
        Serios (Miercuri, 22 aprilie 2015, 13:51)

        ta31 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Tu si idolul tau nu va puteti exprima decat jignind preopinentul.
        • +1 (1 vot)    
          Se jigneste singur (Miercuri, 22 aprilie 2015, 17:02)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ta31

          prin ceea ce alege!
          Asa e el nascut; jignit!
          Preopinentule!
  • +12 (34 voturi)    
    Două curente ciudate (Marţi, 21 aprilie 2015, 20:56)

    AdrianCalin1 [anonim]

    Nu am putut să nu remarc că Elena Udrea și Horia Georgescu trăiau într-un lux destul de nepotrivit pentru niște angajați la stat. Nu pot să nu remarc faptul că (și aici Traian Băsescu are dreptate) se fac arestări preventive cum nu s-au făcut în cazurile lui Voiculescu ori Năstase. La fel nu pot să stau liniștit când Traian Băsescu vorbește despre echipa lui atunci când el n-a făcut echipă cu nimeni, de fapt, iar abilitățile lui de părinte sunt complet defecte (dacă stau să mă gândesc că și-a pus fata cea mare să ia un credit de 1 milion de euro ca să devină și el fermier ori la mezina care a ajuns europarlamentar fără să aibă nicio calificare). Dacă e să ne spunem părerea eu cred că Elena Udrea a furat. Și mai e ceva, toți cei care au fost condamnați definitiv în România pentru corupție au fost corupți, cei care sunt arestați preventiv sunt nevinovați până la proba contrarie și Traian Băsescu ar face bine să înțeleagă în al 13-lea ceas că de la Elena Udrea i s-a tras.
  • +11 (25 voturi)    
    Asa functioneaza justitia adevarata! (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:04)

    Chiar Eu [utilizator]

    Cand nimeni nu mai este intangibil se poate spune ca ai o justitie adevarata. Altfel cand nu ne cercetam intre noi ca suntem in echipa si avem liber la toate jafurile, nu mai poate fi vorba de stat de drept.
    Cred ca ar fi bine ca domnul Basescu sa o lase pe doamna Bica sa se linisteasca. Ar fi bine si pentru ea si pentru el, care tine cu tot dinadinsul sa mai darame o caramida din lucrurile bune pe care le-a facut pentru justitie si nu numai. Pe Constantinescu l-a invins sitemul, Basescu cat era in functie a ingenuncheat sistemul si acum a fost ingenuncheat de Udrea si prietenii sai. Sper ca sitemul pe care l-a ingenuncheat sa nu se mai ridice niciodata, dar cred ca ar fi frumos ca el sa se ridice in picioare!
  • -6 (26 voturi)    
    "Pe mine nu are nici cine ma santaja in Romania" (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:08)

    newlook [utilizator]

    "Nu l-am lovit nici în plex, nici cu pumnul în faţă" (Traian Basescu, despre minorul lovit de el cu dosul palmei peste fata)
    =========================="

    Pe mine nu are nici cine ma santaja in Romania...." (Traian Basescu, despre el insusi)
    ==========================

    Ce au in comun cele doua declaratii ?

    AMBELE sunt adevarate. Basescu NU minte, dar in ambele spune doar o jumatate de adevar.

    Despre situatia cu copilul lovit cu dosul palmei s-au produs tone de hartii....nu revin.

    Dar a doua declaratie explica multe.

    Plecand de la faptul ca sforarul lui Basescu "e afara" (cel mai probabil un serviciu secret strain) incepe sa aiba sens incrancenarea lui Basescu impotriva poporului cat si relativa sa imunitate de pana acum., indiferent ce a facut sau declarat....desi pentru fapte si declaratii mult mai putin agresive, altii au platit cu puscaria.
    PS: stie cineva un serviciu secret al unui stat care NICIODATA nu a primit comentarii negative de la Basescu? Nu sunt SUA, chiar si la astia a mai marait.
    • +2 (8 voturi)    
      hehe (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:10)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      m-m-m-m...mo-mo...mo- mos...
      • -1 (9 voturi)    
        hmm (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:33)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        mos Craciun?
        • +2 (2 voturi)    
          Mo....tanul Felix (Miercuri, 22 aprilie 2015, 4:53)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Mo....tanul Felix
  • +9 (27 voturi)    
    Echipele lucreaza pentru tara sau pentru Dvs.? (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:27)

    Maniu [utilizator]

    Noi dorim sa lucreze pentru tara, dreptate si egalitate in fata legii. Ajunge cu aceste comentarii la adresa justitiei totul pentru Udrea!
  • +5 (17 voturi)    
    Si cine are dreptate? (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:30)

    oaspetele [utilizator]

    Primii 3 sau ceilalti 3?
    • +1 (1 vot)    
      De fapt... (Miercuri, 22 aprilie 2015, 11:50)

      marchi [utilizator] i-a raspuns lui oaspetele

      cred că prin fraza: „Acum, trei oameni din echipa mea aresteaza alti trei oameni tot din echipa mea si nu imi place deloc”, domnul Băsescu sugerează (fără echivoc) că, în schimbul numirii celor trei cu care a „transformat instituții”, se aștepta ca aceștia să-i întoarcă „serviciul”, să aibă, deci, „bunul simț” să nu se atingă de Udrea&compania! Ce dacă, în timp ce criza era în toi și românii se sacrificau, chipurile ca să salveze țara, șmecherii (printre care cei trei din echipa președintelui) furau ca-n codru, acumulând averi uriașe din comisioane nesimțite?
  • +7 (29 voturi)    
    Stii ce Basescule ? (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:30)

    Baiatu din popor [anonim]

    Las-o jos ca macane !
  • +11 (31 voturi)    
    Pacat (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:36)

    Mari.an [utilizator]

    Era o vorba care zicea ca "daca taceai filozof ramaneai".
    Domnu' Basescu, las-o moarta ca macane.
    Pana mai ieri aveam predominant vorbe bune despre fostul presedinte, dar vad ca insista sa-mi schimbe parerea despre domnia sa. Asta n-ar fi nimic, dar s-ar putea sa incep sa-mi pun intrebari despre ce credeam legat de ultimii zece ani.
    Daca din cei 6 oameni din echipa, trei au fost mai "smecheri" si i-au pacalit pe toti ceilalti cum c-ar fi cinstiti ca lacrima, iar acum se vede ca realitatea era alta, cel mai bun lucru pe care l-ar putea face fostul presedinte ar fi sa taca si sa se gandeasca la ce se intampla pe langa presedentie fara ca nimeni sa stie. Altfel, am putea crede ca incearca sa-i apere pe cei 3 "pana-n panzele albe", ceea ce e cam stupid, daca vrea sa-i mai ramana un strop de credibilitate...
  • +10 (34 voturi)    
    BATRANETE HAINE GRELE! (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:39)

    GRANDFATHER [anonim]

    Expresedintele TB se dovedeste incapabil sa inteleaga si sa accepte ca este "un fost"! Cred ca are nevoie urgenta de un consult si de o mai indelungata perioada de consiliere psihologica! Povestea asta halucinanta cu "echipa mea" se bate cu "echipa mea" frizeza paranoia! Cred ca este momentul ca familia domniei sale sa faca ceva pentru el! Sa-l scoata de la Scovristea, din Bucuresti si sa-l duca la Mare,....la mare distanta!!!
  • -3 (27 voturi)    
    Tertium non datur (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:50)

    AVP [utilizator]

    Vă dați seama ce modernizare a statului român a înfăptuit Băse, din moment ce trei inși din echipa-i de șase consideră că ceilalți trei sunt toți, Doamne, și toți trei, bandiți grei, în vreme ce ceilalți trei cred vățăvercea: că ei sunt niște mielușei, în timp ce ceilalți sunt vai de ei ! (oops). Și deci ce să mai crezi despre statul cică modernizat și despre al său fost șef de stat, din moment ce echipa sa ori s-a făcut de rahat, ori e nebună de legat ???
  • +10 (26 voturi)    
    Succes-Succese (Marţi, 21 aprilie 2015, 21:57)

    Hohey [utilizator]

    Alina este inca o femeie de succes. Pai daca e garantata de ex-presedinte...

    Base ori face pe prostul cu "Nu pot sa cred ca...", ori chiar este, ori a creat un monstru...Ce alegem? :)
  • +12 (38 voturi)    
    Bai Traiane (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:02)

    condro [utilizator]

    tu esti tampit, zau asa! (scuze pentru limbajul nelicentiat dar in fata mea Basescu si-a pierdut respectul cuvenit unui fost presedinte).
    Deci, aia 3 de care zici tu "ba" Traiane s-au arestat practic singuri in clipa in care s-au apucat de facut prostii. Tu ce voiai? Ca "echipa" de care vorbesti, echipa ta, vorba aia, sa ramana solidara si sa-si acopere faradelegile? Asta ai vrut si vrei tu pentru Romania!??
    Sa-ti fie rusine! Nu stiu cum faci, dar in ultimul timp vad ca te oferi sa-i vizitezi (si eventual sfatuiasti) pe toti anchetatii. Sau... simti nevoia sa le amintesti ce li se va intampla daca te toarna si pe tine? O fi si asta un scop al atator vizite si declaratii de solidaritate.
    Rusine. Asta e tot ceea ce pot spune deocamdata.
  • -6 (10 voturi)    
    Ce face DNA la ANRP ???? (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:04)

    ion [anonim]

    Ref.: Plângere Penală împotriva cabinetul Guvernului Boc I/II referitor la PROBLEMA ANRP !
    Dosar: 4045/P/2014
    Actualul Cod Civil a înlocuit Codul Civil din 1 decembrie 1865, care a fost în vigoare până în 1 octombrie 2011.

    Art. 1402 Cod civil – Despre strămutarea creanțelor și altor lucruri necorporale

    Capitolul VIII
    Despre strămutarea creanțelor și altor lucruri necorporale
    Art. 1402
    Cel în contra cărui există un drept litigios vîndut se va putea libera de cesionar numărîndu-i prețul real al cesiunii, spezele contractului și dobînda din ziua cînd cesionarul a plătit prețul cesiunii.

    Așadar toate creanțele cumpărate s-au putut plăti de ANRP doar la prețul inițial plătit de cesionar. Prin asta s-a produs o pagubă de peste 3,5 miliarde de Euro!


    Curtea de Conturi a constatat ca pe Legea nr. 10/2001 au fost cumparate drepturi litigioase, iar mostenitorii au primit sume derizorii fata de valoarea de la despagubire.

    Cei mai mari cumparatori de drepturi litigioase pe Legea 10/2001 sunt:
    Cei mai mari cumparatori de drepturi litigioase pe Legea 10/2001 sunt:
    Schiopu Simu Horia. Acesta a platit pentru drepturile litigioase circa 1,5 milioane dolari, iar valoarea bunurilor obtinute s-a ridicat la 466 milioane lei. Simu detine, impreuna cu Horia Pitulea, compania Cuprom Bucuresti, singura companie producatoare de cupru din Romania. (Sursa: Wikipedia).
    Rotaru Mihai. Acesta a platit pentru drepturile litigioase circa 750.000 euro, iar valoarea bunurilor obtinute s-a ridicat la 109 milioane lei;
    Barbu Marius. Acesta a platit pentru drepturile litigioase circa 500.000 euro, iar valoarea bunurilor obtinute s-a ridicat la 93 milioane lei;
    Militaru Marius Bogdan. Acesta a platit pentru drepturile litigioase circa 290.000 lei, iar valoarea bunurilor obtinute s-a ridicat la 44 milioane lei;
    Nisiparu Irina Alexandrina. Aceasta a platit pentru drepturile litigioase circa 660.000 euro, iar valoarea bunurilor obtinute s-a ridicat la 36 milioane lei.
  • +3 (21 voturi)    
    Da (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:05)

    -dorian- [utilizator]

    Se pare ca primii trei au fost mai iuti de mana. Se putea si invers?
    • -7 (11 voturi)    
      Frumos comentariu! (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:46)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      Ceva inteligent si cu substanta,
      Bravo!
    • -5 (17 voturi)    
      Eu cred (Marţi, 21 aprilie 2015, 22:46)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      Eu cred ca, in pofida tuturor evidentelor produse - culmea - chiar de Canalia Nationala, neuronasul stingher al multor basisti ramane sa latre in aceiasi directie .... cat timp banii "echipei de comunicare Udrea" (Hello, HN) curg. Nu foarte mult, desigur, ca acum sunt decuplati de banii publici.
  • +1 (15 voturi)    
    "Nu pot sa cred ca..." (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:23)

    bizonul_nou [utilizator]

    cred ca a spus asta de citeva ori in seara asta:

    "Nu pot sa cred ca..."

    "Nu pot sa cred ca..."

    "Nu pot sa cred ca..."


    o fi vorbind cifrat cu cineva?
    • -2 (12 voturi)    
      da (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:33)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui bizonul_nou

      Cu Jack Daniel's, black label.
      • 0 (6 voturi)    
        raspuns eronat (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:50)

        bizonul_nou [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        :P
  • +5 (21 voturi)    
    Deci asta era echipa lui Base, (Marţi, 21 aprilie 2015, 23:23)

    xrogo [utilizator]

    in alta ordine de idei el conducea SRI,DNA,Parchet antimafie,ICCJ,ANI si prin Udrea manevra banii de la ministerul doamnei,si atunci cum ramane cu independenta acestor institutii marinere!!!
    • +2 (2 voturi)    
      justitia (Miercuri, 22 aprilie 2015, 1:48)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      era in dependenta
    • +4 (4 voturi)    
      dar (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:17)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      poporul roman unde era?
      doar in gura momaii de carpa cu creier de calt ,pm boc,care una doua aparea si chelalaia:romanii trebuie,romanii sa stie....si asa ma i departe!
  • +4 (14 voturi)    
    ierata (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:34)

    gazuldebasist [utilizator]

    ...dom' presedinte, ati gresit: Codruta a zis o geanta de 900.000 de euro, nu cu 900.000 de euro...
  • +4 (14 voturi)    
    Popularitate (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:40)

    RaduMiron [utilizator]

    In conditiile in care Ponta si Basescu isi dau zilnic cu stangu-n dreptu prin presa, Iohannis nu trebuie sa miste un deget pt a-si mentine cota de popularitate. Contrastul e suficient.
  • +3 (13 voturi)    
    gura ... (Miercuri, 22 aprilie 2015, 0:48)

    rollotomasi [utilizator]

    Imi amintesc ca se deontologeau multi aici pe hotnews ca procurorii trebuie sa fie independenti. Dar sa zicem ca na, procurorul e cel care acuza, nu tre sa fie chiar asa de independent, pentru ca judecatorul e cel care decide.
    Acum aflu ca si acesta facea parte din "echipa".
  • -1 (7 voturi)    
    Echidistanta, treaba grea! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    Traian Basescu, asa cum il stim, nu merge pe ocolite ('pas cu pas'). Este direct, vobeste abrupt, curajos, nu se "delimiteaza" de fostii lui colaboratori, daca acestia sunt intr-o dificultate, nu-i tradeaza, isi bazeaza deciziile numai pe cele ale justitiei, cele 'definitive si irevocabile', respecta drepturile elementare ale oamenilor, nu se lasa impresionat de aranjamente ticaloase, indiferent de sursa acestora, de puterea celor care le-au fabricat - clentii permanenti ai Antena3 si ai RomaniaTV, uselistii vigurosi de ieri si de azi.
    Echidistanta e treaba grea, mai ales cand toti avem familii, copii de crescut, datorii la banci si cand avem, in alternativa, solutia salvatoare : 'pleaca ai nostri, vin ai nostri'.
  • -2 (4 voturi)    
    delirul lui TB continua... (Miercuri, 22 aprilie 2015, 8:22)

    lili [anonim]

    Se va trezi intr-o zi....si nu foarte indepartata....la Rahova...
    Succes DNA, la puscarie cu penalii din politica romaneasca !!
  • -1 (3 voturi)    
    vai (Miercuri, 22 aprilie 2015, 9:32)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce multi antenisti sunt aici !
    ...cu postari prefabricate...

    Basescu nu eset de nasul vostru. Ati mai incercat....
    • 0 (2 voturi)    
      bine, ia 50 de bani si lasa-ne (Miercuri, 22 aprilie 2015, 10:36)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      si eu comentez gratis pe aici ca fraierul...
  • +1 (5 voturi)    
    "echipa ta" are dosar penal si este dupa gratii (Miercuri, 22 aprilie 2015, 10:04)

    jackalphonse [utilizator]

    da, puscariasii tai fac parte inca din echipa ta, dar nu prezidentiala. echipa de care vorbesti ca este a ta este o banda de talhari, iar tu esti seful.
    PS. ""M-as bucura enorm daca doamna Bica ar fi de acord sa-i fac o vizita"" cu asta te-ai ars traiane. daca aude udea ca acu te dai la bica (e mai frumusica decat udea, recunosc), iti taie ouale cand iese din parnaie.
  • +2 (4 voturi)    
    Ca lumina zilei! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 10:51)

    EllenaS [utilizator]

    Dorinta lui Basescu de a se intalni cu Alina Bica e justificata. Vrea sa stie de la sursa daca a spus ceva despre ce stiu numai ei doi si, sigur, ii va spune ca asa trebuie sa ramana. De aceea are, inca, o parere atat de "buna" despre Alina Bica! Deci nu numai Elena Udrea e "buna" (pentru Romania), ci si Alina Bica e "buna" (pentru Basescu). Haideti ca ne ia de prosti!
    • 0 (2 voturi)    
      maritata cu justitia? (Miercuri, 22 aprilie 2015, 12:04)

      gazuldebasist [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      Da, dar tre' sa obtina acordul "sotului: mai intii.... statul de drept, ce naiba!
  • +1 (3 voturi)    
    nu mai sunteti presedinte! (Miercuri, 22 aprilie 2015, 11:41)

    bl [utilizator]

    Domnule Basescu, cu toata stima: nu mai sunteti presedinte!
  • 0 (0 voturi)    
    si bica si jurnalistii au spus ca nu a facut nici (Miercuri, 22 aprilie 2015, 11:43)

    deval [utilizator]

    un denunt !!!! Sunteti dezimformata ! Asta poate sa insemne ca :
    1- nu a avut ce denunta si isi asuma ce a facut (bun sau rau)
    2- a protejat alti infractori, legati de infractiunile ei prin aceea ca nu a denuntat
    3- nu a facut un denunt in legatura sau fara cu fapta de care e acuzata (la sugestia avocatului sau procurorului) pentru a se scoate de la beci !
    Varianta 3 e cea mai utilizata acum, creeaza confuzie si -in caz ca sunteti onesta-va spun ca la Parchet e afisat pe pereti ca pentru a depune o sesizare penala , trebuie sa te identifici corect si daca se poate sa ai probe ,,,,ceea ce inseamna ca procurorii sunt obligati sa deschida un dosar penal fara probe , ok dar denuntatorul nu pateste nimic daca statul cheltuie bani si timp si pe un denunt facut cu rea credinta .Numai persoana lezata poate -daca vrea-sa-l dea in judecata pe denuntator -dupa ce e scos de sub urmarire penala pentru calomnie.... Si asta daca nu are identitatea protejata.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version