Tariceanu, despre cererea DNA de arestare a lui Dan Sova: Comisia trebuie sa judece foarte serios dosarul, Senatul nu e fabrica de trimis la esafod

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2015, 13:46 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a declarat luni ca Senatul nu este "fabrica de trimis la esafod" si ca cererea DNA de arestare preventiva a lui Dan Sova va trebui judecata "foarte serios" de comisia juridica a camerei superioare a Parlamentului.

"In cazul parlamentarilor, avand in vedere numeroasele cazuri in care au fost acuzatii de acest gen si nu toti au fost condamnati cred ca e mai bine sa fim mai rezervati si sa nu consideram pe toata lumea care e chemata la procuratura ca e si vinovata", a spus acesta.

El a precizat ca "nu ne jucam cu libertatea oamenilor", care "sunt nascuti liberi si trebuie sa traiasca liberi" iar pedeapsa cu inchisoarea poate fi dispusa de instantele de judecata.

"Comisia trebuie sa judece foarte serios dosarul" in cazul fostului ministru al Justitiei Dan Sova, a carui arestare este solicitata de DNA pentru contractele incheiate de firma sa de avocatura cu complexurile Turceni si Rovinari.

"Aici nu e fabrica de trimis la esafod", a subliniat Calin Popescu Tariceanu.

In ceea ce il priveste pe Darius Valcov, in cazul caruia DNA a inceput deja urmarirea penala, Tariceanu a precizat ca acesta "e probabil unul din cei mai buni ministri ai cabinetului Ponta si unul din cei mai buni ministri de Finante pe care Romania i-a avut in ultimii ani".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

7152 vizualizari

  • +48 (48 voturi)    
    NU, nu!!! (Luni, 16 martie 2015, 13:37)

    lili [anonim]

    Senatul nu e "fabrica de trimis la esafod", dar este scut de protectie pentru corupti!
    La DNA cu el, nu e treaba voastra sa spuneti DA sau NU in privinta anchetarii de catre DNA!
    Daca va fi gasiit nevinovat poate cere despagubiri uriase la CEDO, ca doar este avocat de "succes", nu?!
    La cate contracte ii dadeau companiile banoase si falimentare ale statului falimentar roman!!
    • +33 (33 voturi)    
      [ | | | ] (Luni, 16 martie 2015, 14:02)

      aew [anonim] i-a raspuns lui lili

      Nea' Tariceanu, te gandesti la ce ma gandesc si eu? Pregatim periuta de dinti si prosopelul?
    • +16 (16 voturi)    
      Gogu (Luni, 16 martie 2015, 15:26)

      mgu [anonim] i-a raspuns lui lili

      Dle ex PM,"nu este fabrica de trimis la esafod"este o biata propozitie a unui om ce nu are nimic de spus,asta ca sa fiu "duios"cu dvs.Va intreb:daca senatul reprezinta" vointa si puterea poporului",ca intreg Parlamentul de altfel,pe el l-ati intrebat?Nu-mi raspundeti ca ,nu stiti raspunsul.
  • +39 (39 voturi)    
    Justitia nu se face in Parlament (Luni, 16 martie 2015, 13:43)

    Paul [anonim]

    Sa ii spuna lui Motocicleanu cineva ca justitia este putere separata si Parlamentul nu este cela care face justitia. Auzi "nu ne jucam cu libertatea oamenilor" si "sunt nascuti liberi si trebuie sa traiasca liberi". Adica, in traducere, parlamentarii sunt mai presus de lege. Unde putem ataca hotararile parlemntarilor ca anti-constitutionale? Si care ar fi procedura?
  • +43 (43 voturi)    
    Aici are dreptate (Luni, 16 martie 2015, 13:47)

    trigger [anonim]

    Senatul ( Parlamentul in general) nu este fabrica de trimis la eșafod ...
    Este fabrica de corupți , hoți, mincinoși si lenesi!
    • +2 (2 voturi)    
      Parlamentarii astia isi fac (Luni, 16 martie 2015, 19:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui trigger

      legi electorale si constitutie.
  • +31 (31 voturi)    
    Traducere: din start suntem contra (Luni, 16 martie 2015, 13:51)

    ddanescu [utilizator]

    Altfel ce rost avea acest comentariu? Ce bine e sa fii parlamentar si sa te ante-pronunti inaintea justitiei, nu-i asa?

    Domnul Tariceanu: va aduc la cunostinta ca nu sunteti avocat. Decizia vinovatiei unei persoane se face in justitie, nu la televizor.
  • +24 (24 voturi)    
    motociclean fiind (Luni, 16 martie 2015, 13:54)

    un domn [utilizator]

    paduri (pubiene) si drumuri cutreiera...
  • +27 (27 voturi)    
    Traim in lumi paralele? (Luni, 16 martie 2015, 13:55)

    Aurica [anonim]

    Ori asta danseaza pe Titanic, ori noi toti ceilalti suntem niste imbecili.
  • +25 (25 voturi)    
    tovarase... (Luni, 16 martie 2015, 13:56)

    liviu [anonim]

    orice om are OBLIGATIA sa raspunda la astfel de cereri...
    daca este nevinovat sau este acuzat abuziv poate la randul lui sa dea lumea in judecata!

    vad ca voi hotzomanii v-ati unit impotriva dna... DAR uitati un lucru... orice om cu creier in cap nu va va mai vota! d-asta si dati bani la biserici... si la pensionari pentru ca numai cei care cred orbeste in biserica si au altzheimer va mai dau votul!

    cum ramane cu faptul ca nu ai dreptul sa influentezi justitia?!
    gata a trecut pumnu care l-ati primit la alegeri... incercati sa reveniti la normal... hotul tot hot ramane
  • +25 (25 voturi)    
    ai uitat? (Luni, 16 martie 2015, 13:59)

    alizee [utilizator]

    "e probabil unul din cei mai buni ministri ai cabinetului Ponta si unul din cei mai buni ministri de Finante pe care Romania i-a avut in ultimii ani"
    Si cel mai cinstit, bineinteles. A fost doar o omisiune...
  • +16 (16 voturi)    
    o fenta, o schema tactica taricene? ia zi (Luni, 16 martie 2015, 14:00)

    mnicku [utilizator]

    hai ca "le ai " cu economiei - iti duduie capul-, acum si cu justitia .

    Daca iei pe toti din parlament cred ca peste 90% sint dalmatienii ca si coloratura, asa ca ponderea de a gresi e sun 10%
  • +27 (27 voturi)    
    Motociclene....... (Luni, 16 martie 2015, 14:00)

    8736 [utilizator]

    ........ de ce nu lasi tu liber scaunul de la senat, mandatul de senator si sa parasesti "fabrica de trimis la esafod" . Tu esti o epava politica. Incearca din nou cu Citroen-ul si lasa-ne dreaq cu comentariile tale care iau partea penalilor. Esti gretos!
  • +27 (27 voturi)    
    Intradevar! (Luni, 16 martie 2015, 14:02)

    VictorasTractoras [utilizator]

    "Aici nu e fabrica de trimis la esafod"

    E fabrica de mafioti!
  • +28 (28 voturi)    
    gresit domnule Tariceanu, (Luni, 16 martie 2015, 14:04)

    bancher [utilizator]

    Senatul nu trebuie sa se implice cu nimic in treburile justitiei in general, sau ale DNA in special.
    Justitia a solicitat aprobarea cercetarii penale, Senatul are obligatia morala sa o aprobe, fara a intra in chestiuni de fond (gen Dan Sova este sau nu vinovat).
    Intr-o tara civilizata nici macar nu ai avea nevoie de aprobarea Senatului ca sa cercetezi penal un senator sau deputat. Si acestia sunt cetateni, si trebuie sa raspunda in fata legii, la fel ca mine, ca familia mea sau alti oameni de pe strada.
    In plus, sa nu uitam ca Senatul doar aproba cercetarea penala, dar judecatorii vor fi cei care in final vor stabili vinovatia. Ei decid daca Dan Sova si firmele lui au avut contracte ilegale si a incasat bani necuveniti de la Rovinari si Turceni.
  • +25 (25 voturi)    
    fabrica de penali (Luni, 16 martie 2015, 14:06)

    goto [anonim]

    domnu tariceanu, nu va cere nimeni sa fiti fabrica de trimis la esafod. dar clasa politica actuala este de fapt fabrica de penali iar justitia lucreaza. iar aceste proceduri de aparare a parlamentarilor penali le-ati facut tot voi, deci e normal sa parcurgeti aceste proceduri. si amintitiva ca nu voi trebuie sa decideti daca un parlamentar este vinovat sau nu, ci justitia. voi trebuie doar sa ziceti daca aparati un posibil infractor sau nu.
    nu uitati ca legea trebuie sa fie aceeasi pentru toti. inclusiv inceperea urmaririi penale sau arestarile preventive.
  • +20 (20 voturi)    
    De acord (Luni, 16 martie 2015, 14:06)

    CititorulComentator [utilizator]

    Sa judece corect, ca poate dam si de Tariceanu, sigur ajunge si asta la DNA, daca a inceput sa bage strambe de-astea.
  • +18 (18 voturi)    
    Tariceanule, ai dreptate doar pentru unii (Luni, 16 martie 2015, 14:09)

    radu [anonim]

    Pentru unii va intruniti rapid, in par, sunteti constiinciosi, ca de aia v-a votat 'poporul'. iar pentru altii, va substituiti justitiei ... asa e? Si va trebuie muuult timp pentru a vedea cat face 1 + 1 ... ca deh, scoala ca si gasca prin apa ...
    Astept sa vad cand te vor prinde si pe tine .. cat de repede sau incet te vor trimite la 'esafod'.
  • +10 (10 voturi)    
    Tariceanule, ai dreptate doar pentru unii (Luni, 16 martie 2015, 14:09)

    radu [anonim]

    Pentru unii va intruniti rapid, in par, sunteti constiinciosi, ca de aia v-a votat 'poporul'. iar pentru altii, va substituiti justitiei ... asa e? Si va trebuie muuult timp pentru a vedea cat face 1 + 1 ... ca deh, scoala ca si gasca prin apa ...
    Astept sa vad cand te vor prinde si pe tine .. cat de repede sau incet te vor trimite la 'esafod'.
  • +21 (21 voturi)    
    mda (Luni, 16 martie 2015, 14:10)

    mda [anonim]

    te apuca rasul nu alta...

    cand DNA-ul a cerut sa o aresteze pe Udrea.. s-au intalnit Duminica seara la 5... pentru prima oara in istoria parlamentului de dupa 25 ani :)))

    dar cand e vorba sa-l aresteze pe sova... nea caisa tariceanu cere seriozitate.. eventual o analiza de vreo cateva luni...

    lasa nea calin, ca iti vine si tie randul... de aia o faci acum pe samariteanul, ca atunci cand pune DNA-ul ochiul pe tine, sa i se faca mila la colegi
  • +18 (18 voturi)    
    de cand cu accidentul (Luni, 16 martie 2015, 14:11)

    zigot [utilizator]

    de motocicleta nu si-a mai revenit;
    grava cadere, grave consecinte "frumosule"
  • +22 (22 voturi)    
    Hm!!! (Luni, 16 martie 2015, 14:13)

    ime [utilizator]

    Din câte știu eu Parlamentul (deci și Senatul) este for legislativ nu judecătoresc. Deci nu judecă vinovăția sau nevinovăția cuiva - asta se face la judecătorie! Și tot din câte știu eu DNA-ul nu execută sentința și nici măcar nu dă sentința ci face dosarele care merg în instanță...
    Deci comentariile domnului Tăriceanu sunt absurde!!!... Sau... se teme de ceva dl Tăriceanu...
    Sau a fost un troc Vosganian, Borbely, Șova... etc????
  • +22 (22 voturi)    
    boulene taricene (Luni, 16 martie 2015, 14:22)

    torna_fratre [utilizator]

    Comisia nu trebuie sa judece nimic!!!!!!!!!!!!!
    Ca nu sunteti instanta bai motociclisti cu paispe neveste!
    Voi trebuie sa dati aviz bazat pe dovezile care va sunt puse la dispozitie chiar daca asta inseamna sa deveniti fabrica de trimis pe esafod.
    Eu am impresia ca li s-a facut pofta de "reteta Nemtov" la hotii din parlament!
    Eu ca cetatean nu-i mai rabd.
    Roata m....tii de rapandula masculina.
    • +17 (17 voturi)    
      motocicleanu (Luni, 16 martie 2015, 14:40)

      FPop2013 [utilizator] i-a raspuns lui torna_fratre

      Stim cu totii ca acest individ, calin anton constantin popescu tariceanu-motocicleanu, e doar o putoare nesimtita. Intrebarea e de ce nu mai iesim in strada ca in noiembrie ? Trebuie speriata bine aceste putori nerusinate, vad ca acum au uitat treaba; vosganian aparat, borbely aparat, acum il apara pe sova. Astia trebuie tranzniti cu parul pe spinari. Pana capata incontinenta.
      • +12 (12 voturi)    
        Pai .. (Luni, 16 martie 2015, 14:57)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

        Pai hai sa iesim... . ONG-urile, societate civila, d-na Macovei, organizati ceva?
        • +9 (9 voturi)    
          Pagina facebook (Luni, 16 martie 2015, 15:04)

          Laur [anonim] i-a raspuns lui MyGame

          Hai sa facem o pagina de facebook, sa organizam iesire in toata tara.
          M-am saturat ca astia sa fie aparati de parlament. Sa cerem sa fie scos din constituie acest lucru.
          • +6 (6 voturi)    
            link facebook / twitter (Luni, 16 martie 2015, 15:56)

            Tuie Mariceanu [anonim] i-a raspuns lui Laur

            Va rog sa postati deindata ce aveti un link unde putem afla mai multe informatii despre manifestatii. Trebuie sa iesim, sa vada ca ne pasa!
  • +18 (18 voturi)    
    parlament impartial (Luni, 16 martie 2015, 14:23)

    echitate [anonim]

    Ridicarea imunitatii ar trebui sa fie regula generala, cand un parlamentar este urmarit penal si ar trebui sa se faca prin proceduri rapide. De ce in cazul lui Udrea parlamentul a lucrat cu viteza maxima, chiar si duminica, pana tarziu in noapte, iar in cazul Sova lungiti procedura ? Pt. ca oamenii lui Basescu trebuie lichidati rapid ?
  • -18 (18 voturi)    
    felicitari (Luni, 16 martie 2015, 14:25)

    xanti [utilizator]

    In sfarsit un politician cu coloana vertebrala.
    Felicitari inca odata.
    • +10 (10 voturi)    
      S-a insurat .. (Luni, 16 martie 2015, 14:56)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      S-a insurat din nou, de ii transmiti felicitari? Sa traiesti, ginerica vesnic! Dar iesi in .... Xxx din Parlament!
  • +17 (17 voturi)    
    AVERTISMENT (Luni, 16 martie 2015, 14:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta vrea sa scoata lumea in strada. Altminteri, la creierul lui cit il mai are nu ar face asemenea declaratii in numele unui Parlament de mafioti, penali, hoti si complici de-ai lor.
  • +15 (15 voturi)    
    De cand se judeca dosarele in Parlament? (Luni, 16 martie 2015, 14:34)

    MyGame [utilizator]

    De cand se judeca dosarele in Parlament? Hai in piata la manifestatii! E momentul sa inteleaga ca noi i-am pus acolo!
  • +17 (17 voturi)    
    Ecce Tariceanu! (Luni, 16 martie 2015, 14:36)

    mrness [utilizator]

    Acest Agamita Dandanache al secolului XXI...
  • +12 (12 voturi)    
    A vorbit subconstientul (Luni, 16 martie 2015, 14:36)

    athos64 [utilizator]

    Tariceanu stie ca odata ajunsi in Justitie, cei mai multi politicieni au toate sansele sa fie condamnati. Pentru ca in asta a constat activitatea lor, vreme de doua decenii si mai bine: infractiune in spatele paravanului functiei publice.

    Acesti oameni au alimentat constant sentimentul neincrederii in politica si politicieni si au degradat functia publica pana la stadiul pe care il releva azi anchtele in curs: mijloc de imbogatire pe seama taxelor platite de fraieri.

    Unui biet comerciant de strada trebuie sa-i fie frica de inchisoare pentru ca nu da bon fiscal, in vreme ce nemernicul de Ministru al Finantelor ce ii executa azi pe acesti amarati mergea sa-si umple punga cu bani furati.
    Un antreprenor care-si rupe carca si isi risca banii, si casa uneori, pentru a-si putea hrani afacerea, nu ajunge poate in viata lui sa numere un milion de lei care sa-i apartina, iar d-nii Sova si altii ca el fac trei falsuri si isi umfla conturile cu milioane de EUR din bani publici sau ai companiilor publice, pentru ca apoi sa asupreasca mai tare intreprinzatorul onest din pozitia de mare politician care plange de grija Bugetului de Stat...

    Pentru pozitia lui de acum si de altadata, Tariceanu ar trebui sa plece acasa. Candva gandea ca un intreprinzator, dar i-a trecut.
  • +15 (15 voturi)    
    Da, dle Tari... (Luni, 16 martie 2015, 14:41)

    astronaut [utilizator]

    intradevar senatul nu este si nu trebuie sa devina ''fabrica de trimis oameni...'' , asta zici matale , dar va intreb , oare senatul trebuie sa devina scut pentru HOTI , BORFASI , LICHELE, etc , va raspundem noi NU , pentru ca raspunsul dtale il cunoastem si mai retineti , ca nu va ales nimeni pentru performantele in HOTIE , LICHELISM si ca sa manipulati voi dupa placul inimii !
    Rusine dle'' Moliceanu'', de fapt sunteti unul din fondatorii GIO , nu le aveti cu rusinea !!!
  • +16 (16 voturi)    
    pai (Luni, 16 martie 2015, 14:44)

    Gg65 [utilizator]

    daca asta este unul din cei mai buni ministri ai guvernului viorel, ne dam seama cum sunt ceilalt....
    ''nu ne jucam cu libertatea oamenilor '' cand e vorba de mafiotoo vostri.Cand cu Udrea ati lucrat sambata, duminica, fara numar.
    Cum e unul de-i vostri, gata, aveti scrupule, oamenii trebuie sa traiasca liberi, etc.
    Nesimtiti!
  • +10 (10 voturi)    
    Cand / unde se iese in strada? (Luni, 16 martie 2015, 14:50)

    Tuie Mariceanu [anonim]

    Dupa asemenea atentat la justitie si separarea puterilor in stat din partea "numarului doi", intrebarea fireasca e: Cand / unde vor fi manifestatiile in strada?
  • +12 (12 voturi)    
    DNA-ul nu este esafod... (Luni, 16 martie 2015, 14:50)

    SANDS [anonim]

    ... si Parlamentul daca s-a plictisit de analizat dosare sa renunte la acest neconstitutional privilegiu. Tocmai, comisia NU TREBUIE sa judece dosarul , dar unii sunt mai egali decat altii.
  • +5 (5 voturi)    
    tot un corupt vorbeste (Luni, 16 martie 2015, 15:35)

    Ionescu [anonim]

    Mai nesimtitule, de ce iti dai tu cu parererea aiurea? influentezi justitia , ce dracu faci tu in fata camerelor? ti-e frica de ceva? ma, lasa ca nici tu nu mai ai mult, sa speram. nu e treaba ta sa spui tu cum sa voteze si sa analizezeze, ce sa analizeze? cam cate luni ai vrea? nu va e rusine? ptr.Udrea veneati duminica sa votati in disperare si pe nemernicii astia nu-i vedeti, va trebuie cateva luni, sau poate nici nu trebuie, probabil ca asta a fost un sem, ca sa nu voteze.daca e asa de complicat , de ce nu renuntati la privilegiu, asta? mai, toti suntem egaali in fata legii si ce mama ma-tii ii tii tu apararea? te simti cumva? dupa ce ca n-ai fost in stare de nimic, ai dus tara asta la ananghie cu populismele tale, mai lasa-ne...
  • +6 (6 voturi)    
    S-a dovedit ca parlamentul e haita de maidanezi (Luni, 16 martie 2015, 15:53)

    andreesanu [anonim]

    Se stringe funia la par,ti-a disparut rinjetul de ginerica,te furnica pe sira spinarii Taricene,asteapta duba-i gata .
  • +8 (8 voturi)    
    CTP+DNA=BD (Beciul Domnesc) (Luni, 16 martie 2015, 15:53)

    Claudiu B [anonim]

    Acest gunoi conduce Senatul Romaniei! In afara de declaratiile debitate de ultimul lui neuron in viata, alte comentarii sunt de prisos!
    • +2 (2 voturi)    
      sa dizolvam Parlamentul e imputzit (Luni, 16 martie 2015, 18:20)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu B

      de penali si ciorditori de ban public !!!!! http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_dizolvarea_parlamentului_romaniei-p10022136.html
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Luni, 16 martie 2015, 15:56)

    rocknum [utilizator]

    Din p unct de vedere politic, Tariceanu este un om mort.
    Punct
  • +5 (5 voturi)    
    Sa ajunga.., (Luni, 16 martie 2015, 17:07)

    MyGame [utilizator]

    E de rasul-plansul, sa ajunga iubita lui Vanghelie, Oana Mizil sa le dea clasa "marilor barbati de stat" prin demisia din Parlament: Sova, Valcov, Vosganian, Laszlo Borbely, iar ei sa se ascunda sub fusta lui vesnicului ginerica Moliceanu. Insist: hai in piata la manifestatie.
  • +3 (3 voturi)    
    Senatul este o ilegalitate. (Luni, 16 martie 2015, 17:44)

    vali47 [utilizator]

    Conform referendumului din 2009 Senatul nu mai există.Tăriceanu deține ilegal o funcție.La ce să te aștepți de la un om care încalcă zilnic legea și nu respectă voința poporului?Poate Klaus Johannis se gândește că trebuie respectată legea și în privința funcționării Parlamentului României.
  • +3 (3 voturi)    
    Adevarat Satanist (Luni, 16 martie 2015, 17:56)

    Ion Ionuta [anonim]

    Toate dosarele le judecati la fel? Voi sunteti juristi, judecatori, procurori, avocati sa judecati dosare? Ce competenta constitutionala aveti voi in judecat dosarele de coruptie ale pretinilor vostri? Voi va substituiti puterii a 3a in stat care e egala cu a voastra? Voi sunteti doar o posta care primeste, luati cunostiinta, timbrati si dati mai departe sa judece cei desemnati de constitutia tarii..
  • +1 (1 vot)    
    de curiozitate.. (Luni, 16 martie 2015, 17:58)

    g01an [utilizator]

    cati dintre cei cei trimisi in judecata de orice procuratura, nu doar DNA, au fost achitati, din total?
  • +3 (3 voturi)    
    Tricicleanu (Luni, 16 martie 2015, 18:59)

    CititorulComentator [utilizator]

    Cu 2 roti, a 3-a e sarita.

    "nu ne jucam cu libertatea oamenilor", care "sunt nascuti liberi si trebuie sa traiasca liberi"

    Si sa fure tot liberi!
  • +3 (3 voturi)    
    taricescule ...! (Luni, 16 martie 2015, 19:53)

    astronaut [utilizator]

    faceti voi vreo ''ghidusie'', poate ne vedem in'' piata'', la oarece plimbari !!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică