Klaus Iohanis o recomanda pe Alina Gorghiu la sefia PNL. Teodor Atanasiu renunta la candidatura si-i cere si lui Orban sa renunte/ Ludovic Orban anunta ca va continua cursa pentru sefia PNL

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 17 decembrie 2014, 19:59 Actualitate | Politic

Alina Gorghiu
Foto: Agerpres
Klaus Iohannis o propune pe Alina Gorghiu pentru pozitia de presedinte al Partidului National Liberal, au declarat surse oficiale pentru B1TV. Anuntul lui Iohannis a fost facut miercuri seara, in timpul sedintei PNL. Postul de televiziune mai relateaza, citand surse din interiorul partidului, ca senatorul Teodor Atanasiu si-a retras candidatura pentru sefia formatiunii politice. In cursa ar ramane astfel Ludovic Orban, a carui candidatura a fost anuntata oficial, si Alina Gorghiu. Biroul Permanent al PNL va alege joi noua conducere.
UPDATE Teodor Atanasiu: I-am propus si lui Ludovic Orban sa ne retragem si sa lasam locul unui tanar. Alina Gorghiu a fost sufletul campaniei electorale. Orban nu vrea insa sa se retraga. Gorghiu va fi interimar pana la urmatorul Congres al PNL care va avea loc in 2017.

UPDATE Ludovic Orban, dupa sedinta PNL: "Nu ma retrag din cursa pentru sefia PNL". Orban spune ca nimeni nu i-a cerut sa se retraga din cursa.

Pana in acest moment fusesera anuntati doi candidati pentru aceasta functie si anume Ludovic Orban si Teodor Atanasiu.

Pana acum, si-au anuntat candidatura senatorul PNL Teodor Atanasiu si deputatul PNL Ludovic Orban sustinut la scena deschisa de Crin Antonescu.

HotNews.ro a relatat miercuri, citand surse din PNL, ca in cursa pentru sefia liberalilor, viitorul presedinte urmand sa fie ales joi, ar urma sa intre un al treilea candidat din generatia tanara.

Potrivit surselor HotNews.ro, e nevoie de un candidat care sa vina in intampinarea asteptarilor populatiei, cei doi fiind perceputi ca fiind reprezentanti ai vechii generatii de politicieni. Potrivit surselor HotNews.ro, in discutie ar fi cel putin patru nume: Dan Motreanu, Eduard Hellvig, Alina Gorghiu si Cristian Busoi.

Potrivit EVZ, in emisiunea "Jocuri de Putere" de la Realitatea TV, Ludovic Orban și Alina Gorghiu au avut prima confruntare.

Ludovic Orban: Am o întrebare simpla, stimata colega: ati fi candidat la functia de presedinte al PNL daca nu v-ar fi sprijinit Klaus Iohannis?

Alina Gorghiu: Întrebarea este una extrem de simpla. N-am sa folosesc niciodata o sustinere public, dar daca ati spus-o, da, Klaus Iohannis sustine aceasta candidatura. De altfel, sunt invidioasa ca presedintele Crin Antonescu o sustine pe a dvs (...) Nu cred ca o candidatura tine de sustinerea cuiva sau nu, dar as fi iprocrita sa nu spun ca sunt încântata ca presedintele Klaus Iohannis, care a avut o pozitie destul de transanta astazi în interiorul partidului, opteaza pentru candidatura mea. Cum, de altfel, sunt recunoscatoare tuturor colegilor care au facut astazi pasul în a sustine public candidatura mea (...) Nu cred ca ne permitem luxul de rateuri în viitorul apropiat. Am toata încrederea ca lucrurile vor sta asa cum trebuie indiferent care va fi câstigatorul dintre mine si Ludovic Orban.


La finalul interviului sau de la emisiunea "Jocuri de Putere", Orban a afirmat: "As mai spune un lucru. Eu accept cu mare bucurie sa fiu înlocuit de cineva din generatia tânara cu o singura conditie: sa fie mai bun ca mine".























Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

16589 vizualizari

  • +12 (56 voturi)    
    interesant (Miercuri, 17 decembrie 2014, 20:25)

    Klaus_CT [utilizator]

    Imi place Alina Gheorghiu, pare o tipa cu bun simt, ce nu are legatura cu fetele prafuite din politica romaneasca.
    S-ar putea sa fie o optiune viabila pentru sefia PNL. Desi tanara, este exact in coltul opus fata de un alt presedinte tanar de mare partid, ma refer la Ponta Viorel.
    Mi-ar placea ca o astfel de persoana sa conduca PNL-ul.
    • -28 (40 voturi)    
      hmm (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:30)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Vad ca ai multe"-"...astia de pe "hotnews", probabil si-ar dori sa conduca P?NL-ul ...nu neaparat in ordinea asta: ?Udrea, Macovei, Basescu, Eba...eu as adauga-o si pe mama...ca asa "vrea" muschii mei :D!
      • -8 (12 voturi)    
        Fiecare basescu (Joi, 18 decembrie 2014, 0:37)

        Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        cu udrea lui.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns Phil Austin (Joi, 18 decembrie 2014, 17:49)

          LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Phil Austin

          Oameni buni oare nu intelegeti ca Dl. Basescu dupa 21 decembrie nu va mai fi la Cotroceni - cat va mai lasati prostiti dew Rtv si A3 ca sa faceti legaturi intrew Iohannis si Basescu/Udrea - chiar nu aveti putinta de a gandi singuri ?
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns Ciprian (Joi, 18 decembrie 2014, 17:46)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        Nu inteleg daca nu esti informat dece postezi prostii insusite de la Rtv si A3- Udrea Basescu EBA Macovei nu fac parte din PNL ( partid istoric recunoscut pe plan international spre deosebire de PNR care nu e recunoscut nici de autoritatile romane) In ce priveste HOT NEWS este cea mai buna sursa de informare pe INTERNET dar oricum nu e pt tine te depaseste cu mult- Stai pe Rtv si acumuleaza punte negative.
    • -8 (30 voturi)    
      Alina Gorghiu absolventa de particulara (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:30)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      Poza ilustrativa (merita vazuta) cu noua sefa a PNL propusa de Klaus Iohannis:
      http://www.curentul.info/2012/images/stories/2012/12/03/01-atac.jpg
      • +4 (22 voturi)    
        rautati gratuite (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:35)

        axismundi [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        nu mi se pare relevant...
        • +5 (25 voturi)    
          Gorghiu nu e cea care a spart casa lui B. Olteanu? (Miercuri, 17 decembrie 2014, 22:23)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

          Citat: "După Mihai Voicu, Alina Gorghiu a devenit iubita lui Bogdan Olteanu, relație pe care cei doi au încercat să o țină ascunsă. În 17 martie 2009, Bogdan Olteanu avea să divorțeze la Judecătoria sectorului 1, renunțând la copiii de trei, respectiv cinci ani. ... . Ches­tionată de ziariști despre divorțul celor doi, Gorghiu a negat orice implicare, susținând că ea și Olteanu sunt doar parteneri în cabinetul de avocatură ... . Speculațiile presei s-au dovedit la scurt timp a fi reale. La începutul lunii august 2009 reporterii postului de televiziune Antena 3 i-au surprins pe cei doi în timp ce intrau într- o vilă din Capitală, unde au stat câteva ore după care, deputata a ieșit îmbrăcată cu totul altfel din imobil, alături, de Olteanu. Pe 6 octombrie 2009, paparazzii ziarului „Ziarul“ au surprins-o pe tânăra liberală într-o postură în care nici măcar ea nu mai putea nega relația cu Bogdan Olteanu. Aceștia au pozat-o pe aceasta părăsind în zorii zilei locuința proaspăt-divorțatului „coleg“ de partid, din strada Aurel Vlaicu."

          Daca nou propusa sefa a PNL poate sa ne confirme dezvaluirile prezentate mai sus este binevenita mai ales ca o vad comentind pe situl de fata.
          • +10 (16 voturi)    
            Nu. E Diana Tusa :)) (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:03)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            si e de larga notorietate:

            http://www.cancan.ro/actualitate/intern/pentru-ea-vrea-sa-divorteze-35737.html

            pot sa mai dau 20 de linkuri, oricum le gasiti la primul google search.
            • -4 (4 voturi)    
              ? (Joi, 18 decembrie 2014, 11:12)

              tirolez [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

              Pe acelasi google gasesti foarte multe despre Alina Gorghiu/Bogdan Olteanu. Patrulaterul Diana Voicu/Alina G/Bo/Mihai Voicu
          • +1 (9 voturi)    
            bine (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:32)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            ca n'o facura...transpartinic. :)
          • +1 (1 vot)    
            raspiuns dumitrica (Joi, 18 decembrie 2014, 17:53)

            LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

            Oare nu incetati cu rautatile si prostiile ? cu cat sunteti platiti ca raspundaci PSD care e disperat ca e in curand va fi o trista amintire pt romani deoarece dictaturile prostia si minciuna nu au viata lunga-
      • -2 (10 voturi)    
        Curentul costa (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:54)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Dumitrica, nu fi timid, ce e si cat costa curentul.info
        Daca nu te pricepi acum atunci taci pe vecie si nu mai baga cifre si citate despre energia importata si exportata da Romania. Cineva care stie atat de multe - adica daca e adevarat ce scrie - sigur stie ci si ce plus cat este curentul. Punct info.

        Ce-ti mai plac paragrafele noi si liniutele. Plus sursele la final cu lincushoare,

        "Patria curentul meu"

        ws
        • +4 (18 voturi)    
          Hmm.. (Miercuri, 17 decembrie 2014, 22:29)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          Atanasiu se retrage din lupta pentru sefia PNL in favoarea Alinei Gorghiu propusa de Iohannis. Raman in cursa Ludovic Orban si Alina Gorghiu. Intre cei doi eu l-as alege pe "si"...Si unul si altul sunt uselisti...Ce nu intelege Iohannis e ca de dragul lui electoratul n-o sa voteze uselistii din PNL...Se vede ca n-a inteles nici el nimic din 16 Decembrie...
          • +6 (12 voturi)    
            votul este la noi! (Joi, 18 decembrie 2014, 9:06)

            Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Nu mi se pare alegerea potrivită. PNL încearcă să facă pe plac celor de pe Facebook, care s-au exprimat că vor o față nouă, pe cineva mai tână. Alinuța nu va face pace în noul PNL, pentru că doamna a scuipat mult și des înspre tot ce ținea de PDL. Dreapta, neunită, nu face două parale. Dacă în noul PNL nu există o persoană tânără, dinamică, nepătată... Desigur, este alegerea lor internă, dar votul meu nu îl vor avea.
            • +1 (1 vot)    
              raspuns Ana Armanca (Joi, 18 decembrie 2014, 18:00)

              LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca

              Corect postat- trebuie sa lasam pe Dna Gorghiu deja aleasa cand postez aceste randuri sa vedem ce poate face pt restructurarea PNL si transformarea acestuia intr-un partid puternic pe care Dl Iohannis sa se bazezeze si care sa poata infringea CIUMA RFOSIE -PSD. Nu trebuie sa criticam un om numai dupa ce auzim de la raspindacii platiti PSD ( RTv si A3)
          • +3 (3 voturi)    
            @Marian... (Joi, 18 decembrie 2014, 11:02)

            dekar [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Observatia ta este corecta implicand si decenta. Si,din acest unghi de vedere,al apartenentei USL-iste a candidatilor,o simpla iesire ar fi fost alegerea unui PDL-ist in fruntea noii formatiuni.Crezi ca ar putea fi (fost) posibila aceasta solutie? Eu zic ca nici vorba de asa ceva.Nu s-a pus nici o clipa macar posibilitatea unui nou lider indiferent din care tabara ar fi provenit.Asa ca s-ar putea intrevede ca ceva se va strica si in noul PNL,opiniile frustratilor urmand sa apara curand ,manifestandu-se intr-o forma sau alta.
          • +1 (3 voturi)    
            Ai dreptate (Joi, 18 decembrie 2014, 11:18)

            Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Pare ca Johannis nu a inteles.Nici Marele PNL nu a inteles. Ei cred ca o sa castige alegerile din 2016.
            Nu o sa castige daca vedem ca iar incep cu CORUPTIA.
            Gorghiu e o sageata.E amestecata cu gruparea Vlasov/David
      • +2 (8 voturi)    
        Da, (Joi, 18 decembrie 2014, 9:36)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        are o tigara neaprinsa intre buze . Si? Fuma ? Mai fumeaza ?
        S-a lasat de fumat ?
        Ce vrei sa demonstrezi cu poza asta ?
    • 0 (30 voturi)    
      iar Orban ? (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:38)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      decât Orban mai bine Gheorghiu.
      să lăsăm pe alții să se afirme. ce a făcut Orban până acum ? a stat cotit la BNR în ultimul timp și după plecarea lui Antonescu se dă lider. Orban e din vechea șleahtă pe care n-o agreem. Decât vechiul PNL mai bine unul reformat total, asta dorim.
      • +15 (17 voturi)    
        il confuzi (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:37)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        ala de fura la bnr, fu oltean.
        orban are si el pacatul c'a imbracat geaca rosie, la celebra cardasie pt. sustinerea psd, adica geoana, la prezidentiale
        arata vesel si mandru de geaca rosie.
        dar, s'a opus usl, a criticat pe dl. ex doctor tonta si psd, poate cel mai vehement din pnl/
        din amintiri, donsoara gorghiu era vehementa pro usl'am.
        dar, in politica e importanta directia din care bate vantul.
        • 0 (6 voturi)    
          sustinerea lui Geoana (Joi, 18 decembrie 2014, 1:22)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Atunci cand il propuneau pe Johannis premier si mergeau impreuna la Grivko ?
        • +1 (1 vot)    
          Tariceanu (Joi, 18 decembrie 2014, 23:26)

          m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          ai dreptate. dar Orban era mana dreapta a lui Tariceanu. bine că n-a ieșit președintele PNL
    • +5 (11 voturi)    
      mamaaaa... (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:39)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      ce plasa a luat Orban. Asa dedicat si militant mai rar, acum ramane cu buzele umflate. Asa merita
    • +3 (7 voturi)    
      .... (Joi, 18 decembrie 2014, 9:41)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      N-o cunosc, dar din presa a fost prezentata ca fiind o persoana fara prea multe scrupule. Ma refer la relatiile ei cu sefi din PNL. Hai, ca avea relatii cu colegi nu e chiar asa grav(sa zicem ca nu dorea sa promoveze asa, pur si simplu era o simpatie reciproca), dar unii erau insurati. Ceea ce spune multe despre caracterul persoanei.
      Sper sincer ca nu e noua Elena Udrea.
    • 0 (4 voturi)    
      optiuni (Joi, 18 decembrie 2014, 11:06)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      de gustibus et coloribus non est disputandum. Mie-mi place Orban.
    • +3 (5 voturi)    
      Gorghiu e compromisa (Joi, 18 decembrie 2014, 11:16)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_CT

      A fost sageata gruparii Vlasov/Troaca-David si initiatoarea trecerii Oficiului Registrului Comertului de la Ministerul Justitiei la Camera de Comert.
      Faptul in sine este de o gravitate exceptionala,insasi intentia aceste grupari de a-si atribui prin Lege incasarile de la ORC fiind o tentativa de frauda prin Lege si exemplu graitor de Coruptie prin Lege.
      Gorghiu este plantata acum din nou sageata in functia de Sef PNL.
      Johannis trebuie sa clarifice acest aspect.
      Sprijina el pe Gorghiu desi stie ca a fost implicata in tentativa de frauda si a savarsit un act de coruptie prin initierea unei Legi in favoarea unui grup care s-a dovedit infractional si care grup dorea sa confiste venituri din serviciul public ?
      Stie de legaturile cu gruparea Vlasov/David?
      De ce nu se gasesc oameni curati sa vina la conducerea PNL?
  • +18 (38 voturi)    
    o fi bine, o fi rau... (Miercuri, 17 decembrie 2014, 20:28)

    axismundi [utilizator]

    Oricum, suna mai bine decat Orban, care oricum suna mai bine decat Atanasiu.

    Imi place cum s-a agitat toata lumea pe tema sefiei PNL (Orban cs Atanasiu cu bonus - declaratiile crinutului), apoi vine Herr Klaus si zice NEIN. Misto.
    • -1 (5 voturi)    
      curat democratic (Joi, 18 decembrie 2014, 1:23)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

      recomandam sa se retraga toti sa avem un singur candidat iar numarul de voturi minime sa fie 0 pentru a castiga sefia partidului.
  • +7 (25 voturi)    
    procuroarea de serviciu (Miercuri, 17 decembrie 2014, 20:29)

    chiuariu [utilizator]

    daca mai tineti minte, era sefa comisiei parlamentare de ancheta pentru iacob ridzi, viitoarea ei colega usl-ista. s-a mai remarcat si prin altele, din categoria xxx, dar mai bine nu le pomenim.
    • +9 (19 voturi)    
      mda, (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:40)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      de teapa lui firea, sandru sau olgutza.
      vocala, pana la nivel de chivutza, de balacareala politrucianista.
  • -11 (25 voturi)    
    nu e udrea! (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:11)

    amycus [utilizator]

    Si asta e tot conteaza!
  • -5 (19 voturi)    
    ... (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:20)

    rocknum [utilizator]

    Hmmm... sa fie oare o a 2-a Elena Udrea?
  • -3 (19 voturi)    
    Asemănări și deosebiri (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:21)

    Nyk1 [utilizator]

    Ce au în comun T.Băsescu și K.Johannis și ce au în comun E.Udrea și A.Gorghiu?

    Și, într-o notă poate mai puțin fericită, ce au în comun Doamna Maria Băsescu și Doamna Carmen Johannis?
    • +5 (13 voturi)    
      hehe (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:56)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ce au in comun Rusia, Belarus si Nyk1?

      Raspunsul probabil e RUS. Nu ala de la Cluj, ho ingalatule!

      ws
  • +15 (33 voturi)    
    Croseu in plină figura (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:25)

    batmanss [utilizator]

    dat lui Crin ! Hahaha ! Iar a pierdut frustratul ! Ce bine isi făcuseră ei cărțile , vas'zica data viitoare așteptați sa vorbească bossu apoi dati-va cu părerea , farsorilor !
    In România misogină salut propunerea lui Klaus . Procentul femeilor in Parlamentul României este de apx 11%, pe ultimele locuri din Europa . Bineînțeles pe locurile fruntase unde femeile parlamentar sunt iubite se alfa Suedia cu peste 44% femei in Parlament , urmată de Finlanda cu 42%, Danemarca si Norvegia cu un procent de 40%. Asta da egalitate si uite ce bine ii merge Norvegiei , tara cu cel mai inalt nivel de trai din Europa (nici macar nu este in UE) . Concluzia : sa ne lăsam pe mana femeilor , destul am fost condusi numai de bărbați corupti si aroganți . Glumesc , dar extremele sunt rele , așadar un 40% de femei parlamentar nu ar strica nici in România , asta pt început . A, dar femei inteligente nu parvenite, așadar interzis Elenelor in politica romanesca .
    • +1 (5 voturi)    
      mai ales dupa recall-ul Timisoara '89 (Joi, 18 decembrie 2014, 2:36)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      cand o alta Elena comanda confiscarea cadavrelor si arderea lor in Bucuresti...

      Pe Bunicuta ar trebui s-o cheme tot Elena, ca dupa Elena Ceausescu, Bunicuta s-a ocupat cu omoratul din 22 decembrie incoace.
  • +6 (24 voturi)    
    corekt (Miercuri, 17 decembrie 2014, 21:42)

    nalbaroiu [utilizator]

    Mi se pare corect sa nu fie sef al acestui partid unul care a mers cu cacarau pana in panzele albe, un asa "critic" la adresa presedintelui care are meritul de a fi dat cep la arestari de corupti ...deci Orban sa stea deoparte macar o perioada pana uitam de el...si pe urma poate sa revina; cu o iertare suntem datori cu totii...dar nu asa curand...
    • +8 (16 voturi)    
      Jenantul (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:03)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Crin (Căcărău) a zis că se retrage din politică ?! Stima noastră şi mândria ! Ia-i pe: Dragnea, Ponta, Zgonea, Năstase, Vântu şi ultimul pe listă, cu voia dumneavoastră, Iliescuuuuu, şi duceţi-vă în Siberia !
  • +4 (22 voturi)    
    Gorghiu e oricum mai buna decat Orban (Miercuri, 17 decembrie 2014, 23:12)

    derblauereiter [utilizator]

    daca sarim peste glumitzele gen "buna pt. Bogdan Oltean", "buna pt. Lucian Isar" (se aude domnu' dumitrica?) Gorghiu chiar e o varianta mai buna decat Orban;

    pe Johannis l-am votat 6,2 milioane, fiecare cu agenda lui; pt. cei mai multi dintre noi nicio figura din vechiul PNL nu joaca, asa ca in conditiile date Gorghiu mi se pare optiunea cea mai decenta.
    • 0 (2 voturi)    
      Te inseli (Joi, 18 decembrie 2014, 0:33)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Sau poate esti un pedelist care il vrea sef pe Blaga.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu-nteleg (Joi, 18 decembrie 2014, 7:12)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Nu stiu ce ti se pare decent in noulPNL- vechiul_PNL_PDL!
      Singurul lucru pozitiv este ca au ascultat ordinele si l-au trimis pe Iohannis la presedentie, unde nu se stie inca cat o sa ANIne.
      • +3 (3 voturi)    
        10 ani (Joi, 18 decembrie 2014, 10:58)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        cu Iohannis presedinte. E cam mult pentru voi, dar ar trebui sa va obisnuiti cu ideea.
        Nu va mai ANInati speranta de lucruri care nu o sa se intample.
    • +2 (2 voturi)    
      @ freejack & Cetateanu (Joi, 18 decembrie 2014, 11:04)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      nu vreau sa va las in suspans, sunt doctrinar liberal, actualmente macovist :))

      cum spuneam, nu poti sa iei 6,2 milioane de voturi in Romania daca nu esti suficient de "neutru" ca sa le aduni de la segmente electorale cu viziuni in esenta diferite (@Cetateanu: nu atat de diferite incat sa-l votezi pe Ponta de exemplu);

      Johannis a avut aceasta calitate si tot asta cred ca o recomanda si pe Gorghiu fata de care si eu am destule rezerve - e mai usor "digerabila" pt. electoratul eterogen care-l sustine pe presedinte, cum spune Cetateanu, atata timp cat o sa "anine".
    • +3 (5 voturi)    
      Gorghiu nu este mai buna decat Orban (Joi, 18 decembrie 2014, 11:20)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Dintre 2 rele Orban este cel mai putin compromis si corupt. Gorghiu este sageata gruparii Vlasov/David
      • 0 (2 voturi)    
        ai dreptate cu Gorghiu (Joi, 18 decembrie 2014, 12:57)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        am vazut acum si eu pe net - sintetizand nu cred ca mai exista vreo varianta necompromisa in PNL si oricum nu mai conteaza, se pare ca Gorghiu iese oricum.
  • -1 (5 voturi)    
    Sper sa fie Orban (Joi, 18 decembrie 2014, 0:31)

    freejack [utilizator]

    Altfel PNL-ul va fi inghitit de fesenisti. Ghorghiu, o fi ea fata buna, dar nu are "alonja" necesara pentru a se opune unui "buldog".
  • -2 (4 voturi)    
    marea reciclare (Joi, 18 decembrie 2014, 0:36)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Parca sintagma "Andronescu recomandata de Vanghele" se dovedise de porc. KWI recicleaza vechituri ?
  • -1 (5 voturi)    
    demonstratie de unitate nationala (Joi, 18 decembrie 2014, 2:24)

    stefan2008 [utilizator]

    Un sas ardelean alege o bucuresteanca.
    • +3 (3 voturi)    
      Alina Gorghiu e din Curtea de Arges (Joi, 18 decembrie 2014, 11:12)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      sau cel putin acolo a facut liceul, a terminat o facultate din Pitesti si s-a inscris la doctorat la Iasi :)
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Joi, 18 decembrie 2014, 7:22)

    speakinsilence [utilizator]

    Unii ilustreaza perfect de ce nu e bine sa stai atat de mult pe net. Atata frustrare defulata mai rar vezi. Gata, gata, o sa fie bine...
  • -1 (3 voturi)    
    Mai stiu eu un presedinte (Joi, 18 decembrie 2014, 7:35)

    xrogo [utilizator]

    care a pus o dama la conducerea unui partid,Johan este al doilea!!!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns XROGO (Joi, 18 decembrie 2014, 18:15)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Oare chiar nu vrei sa gandesti de loc sau nu ai capacitatea de a gandi singur ?- ai o boala infantila de a te lega la infinit de Basescu care s-a dovedit ca a fost cel mai bun presedinte de la revolutie singurul care nu a fost infrind de securitate care a luptat pt o justitie independenta ceace i-a atras 2 suspendari (nereusite) la comanda baronilor PSD si a lui Voiculescu - puscariasi dovediti. Ii doresc D-lui C. Iohannis sa continue ceace a inceput Dl Basescu-Asa sa ne ajute Dumnezeu
  • 0 (0 voturi)    
    O personalitate marcanta (Joi, 18 decembrie 2014, 8:07)

    Zummm [utilizator]

    http://www.curentul.info/2010/index.php/2010082648008/Actualitate/Virginalele-politicii-vor-sa-puna-centura-de-castitate-Internetului.html
  • 0 (2 voturi)    
    Si cu orban cum ramane?!?! (Joi, 18 decembrie 2014, 8:11)

    Flinder [utilizator]

    Dupa ce i-a tot lustruit pantofii lui Iohannis in campania electorala, tocmai pentru ca spera sa-i ia locul in PNL, acest "brand liberal" (dupa cum se pretinde orbetele), ramane tot la smotru si pentru Alinuta. El candideaza la sefia PNL din orgoliu,crezandu-se a fi ceva de capul lui, fiindca e atat de aburita de alcool mintea lui incat nu realizeaza ca-i doar o hahalera jalnica.
  • +5 (7 voturi)    
    consider relevant (Joi, 18 decembrie 2014, 8:42)

    mrness [utilizator]

    faptul cum au votat respectivii pentru super imunitatea parlamentara in acea infama zi de decembrie 2013:
    Gorghiu Alina-Ştefania PNL DA
    Orban Ludovic PNL Abţinere

    Madam Gorghiu nu numai ca a votat pentru super imunitate, s-a implicat activ in asaltul impotriva democratiei ce acum poarta numele de martea neagra.
  • +4 (4 voturi)    
    O fi mai buna... (Joi, 18 decembrie 2014, 9:12)

    mopsu [utilizator]

    dar presa ar trebui sa reediteze, contractele uriase cu statul ale acestei avocate, iar banii , foarte multi, au ajutat-o in politica. Cum putem crede ca o femeiusca , care scoate vorbele in colturi, va putea tine piept psd , udmr, propriilor hoti politici etc ? O sa avem de ce rade...
  • +3 (5 voturi)    
    maica Tereza (Joi, 18 decembrie 2014, 10:23)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ce treaba are moralitatea cu politica?
    Gorghiu a folosit toate mijloacele pentru promovare si vizibilitate.
    Poate acum a devenit maica Tereza.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Joi, 18 decembrie 2014, 17:40)

    LiviuDrula [anonim]

    Inca o alegere buna a dlui Iohanis-un pas pt. cresterea credibilitatii Romaniei reformate. Felicitari Dle Iohanis si va dorim din toata inima cu ocazia investirii in functia de prersedinte multe victorii pt bunastarea romanilor batjocoriti si furati de clica PSD in frunte cu plagiatorul Ponta ( care dupa 3 ani si-a reamointit ca a furat inteligenta altora- oare cand isi va da seama ca e un mitoman incurabil si un incapabil care trebuie sa paraseasca Palatul Victoria)


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă