VIDEO Raspunsul lui Klaus Iohannis la scrisoarea deschisa adresata de un grup de intelectuali dupa zvonurile privind numirea lui Dan Mihalache la Cotroceni: Raman credincios promisiunilor si angajamentelor pe care mi le-am luat fata de romani

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 30 noiembrie 2014, 18:43 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis in studioul HotNews
Foto: Hotnews
Klaus Iohannis a raspuns duminica, printr-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook, scrisorii deschise adresate de un grup de intelectuali - printre care Gabriel Liiceanu, Andrei Plesu si Vladimir Tismaneanu - prin intermediul Revistei 22. Presedintele ales arata, in mesajul sau, ca "Ii asigur pe semnatarii ei (scrisorii - n.red.) ca raman credincios promisiunilor si angajamentelor pe care mi le-am luat fata de romanii din tara si din strainatate. Acest lucru se va reflecta in toate deciziile mele, inclusiv in privinta echipei de consilieri." Grupul de intelectuali i-a scris saptamana aceasta lui Klaus Iohannis, sugerindu-i ca anumite numiri de consilieri ar intra in contradictie cu asteptarile generate de uriasa incredere si sustinere de care s-a bucurat in alegeri.


Mesajul postat duminica pe Facebook de Klaus Iohannis: "Multumesc Revistei 22 pentru scrisoarea deschisa pe care mi-a adresat-o in numele unui grup de intelectuali. Ii asigur pe semnatarii ei ca raman credincios promisiunilor si angajamentelor pe care mi le-am luat fata de romanii din tara si din strainatate. Acest lucru se va reflecta in toate deciziile mele, inclusiv in privinta echipei de consilieri."

Redam integral textul scrisorii deschise adresate lui Klaus Iohannis:


Stimate Domnule Iohannis,
 
Victoria dumneavoastra in alegerile prezidentiale a reprezentat o cauza pentru societatea civila din Romania. Ati avut sprijinul ei, al tinerilor, al diasporei, in general al tuturor celor care vedeau in Victor Ponta si in echipa lui o amenintare la adresa statului de drept si a pozitiei clare pro-occidentale pe care tara noastra trebuie sa si-o asume. Majoritatea covarsitoare a voturilor obtinute de dumneavoastra n-a fost numai efectul unei reactii anti-Ponta, ci si semnul increderii de care va bucurati.
 
Chiar daca in alegeri ati fost candidatul unei aliante de partide, votul a fost acordat acelor principii cu care am inteles ca va identificati: lupta impotriva coruptiei, intarirea statului de drept, modernizarea tarii, impunerea unui alt stil de a face politica. Ati vorbit recent despre asasinarea Romaniei in acesti 25 de ani ai tranzitiei ca urmare a parazitarii bugetului tarii de catre o alianta a clasei politice cu oameni de afaceri onerosi. Cei iesiti in strada la Cluj, Timisoara si Bucuresti n-au manifestat in sprijinul vreunui partid politic, ci pentru valorile pe care le intruchipati in ochii lor. Ca primar al Sibiului, participand prea putin la jocurile puterii de la centru, pareati sa proveniti mai curand din randul lor decat din randul acelor politicieni versati pentru care interesele de grup predomina asupra celor nationale. La urma urmei, de asta ati si fost votat.
 
Tocmai pentru ca ati generat atatea sperante, am fost uimiti cand am citit lista posibililor dumneavoastra colaboratori. Pana acum nu ati dat nici o dezmintire in privinta lor. Desigur, nu ne-am inchipuit nici o clipa ca echipa care va va insoti la Cotroceni va fi lipsita de orice culoare politica. Suntem totusi uimiti si ingrijorati ca v-ati oprit, pentru functia de sef al cancelariei prezidentiale, asupra unei persoane (Dan Mihalache) ale carei antecedente nu-l recomanda in nici un caz ca pe un democrat veritabil. De la traseul sau curricular, care incepe in perioada Vacaroiu, traverseaza "perioada Nastase" virand apoi catre Crin Antonescu, trecand apoi prin opinia sa, pe care a facut-o publica, privind parteneriatul romano-american, si pana la felul in care se exprima domnia sa ("jigodie frustrata", "mai du-te si tu in ma-ta", "mai cauta pe goagal" e in grav dezacord cu ce asteptam din partea institutiei prezidentiale. Stilistic, se afla la antipozi fata de dumneavoastra, si ne e greu sa ne inchipuim cum ar decurge o asemenea colaborare. Nu multe vorbe bune se pot spune si despre ceilalti consilieri ce par a fi fost nominalizati.
 
Domnule Johannis, nu sunteti produsul jocurilor de culise din politica romaneasca, asa incat nu lasati jocurile de culise sa infesteze institutia pe care o veti reprezenta. Va bucurati de un mare capital de simpatie, care cantareste mult mai mult decat o retea de aranjamente. Purtati raspunderea increderii care v-a fost acordata si aveti sansa de a reforma Romania. Va dorim sa n-o ratati sub presiunea unor interese de care sunteti strain.
 
Vlad Zografi
Gabriel Liiceanu
Andrei Plesu
Andrei Oisteanu
Magda Carneci
Andrei Cornea
Vladimir Tismaneanu
Alexandru Lazescu
Daniel Cristea Enache
Adrian Cioflanca
Sever Voinescu
Stere Gulea
Horea Murgu
Andreea Pora
Cristian Preda
Armand Gosu
Radu Bercea
Eugen Ciurtin
Raluca Alexandrescu
Rodica Culcer
Stefan Vianu
Costea Munteanu
Livius Ciocarlie
Sorin Vieru
Aurelian Craiutu
Anca Oroveanu
Ioan Stanomir

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

36351 vizualizari

  • -58 (76 voturi)    
    pleaca ai nostri, vin ai nostri (Duminică, 30 noiembrie 2014, 18:46)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Il detest pe Dan Mihalache: un neica nimeni care s-a catarat si el pe unde a putut - mai un SNSPA, mai un PSD, mai un PNL, mai un post de consilier pe unde a fost liber culoarul... Dar semnatarii scrisorii ce tupeu au? Cum au supt parte din ei bugetul administratiei prezidentiale sau al institutiilor satelite Cotroceniului fara sa produca nimic? Decit sa-l incurajeze pe basescu sa-si faca mendrele?
    Un dezgust fara de margini. Raspunsul lui Iohannis pare in regula dar este atit de evaziv incit ti se face parul maciuca...
    • +36 (50 voturi)    
      Esti expirat, mosule (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:53)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Schimba-ti nickname-ul. Stiu ca tu vroiai sa iasa vvp, "prea curatul si imaculatul", dar n-a fost sa fie. Viata merge inainte. Get used to it!
    • +14 (32 voturi)    
      ...vin ai noștri, pleacă ai voștri ! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:26)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      acesta-i răspunsul ( fără tupeu ! ) al semnatarilor scrisorii ,, care au supt din bugetul " țării . Nu simt nici-un dezgust .
      Mă bucur , fără de margini , cred in promisiunile și angajamentele care le-a luat față de romani ale Dlui Iohannis .
      Răspunsul meu , mai pe direct : vrei ,, Moarte 'telectualilor " lu'Basescu ! ...un ANONIM ...antiBasescu .- te justifica ( si dupa 20 ani de la disparitia lui Basescu )
      • -20 (42 voturi)    
        ai vvrrrreaaa? (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:51)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui ionamaru

        Nu ma justific decit in fata Marii Adunari a feisbucului... deocamdata TB nu a disparut, e viu si ambitios, gata s-o ia de la capat...
        • +3 (7 voturi)    
          Nici nu iti cere (Luni, 1 decembrie 2014, 5:50)

          tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          nimeni sa te justifici. Ideea era ca ai "argumente" de-a gata in justificarea ineptiilor altora oricand.
          In alta ordine de idei: chiar mi-ar place sa te aud pronuntand vvrrrreaaa. La vocale e simplu, consoanele dau bataie de cap.
          • -2 (4 voturi)    
            mi-ar placea, mi-ar placea (Luni, 1 decembrie 2014, 14:01)

            U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

            nene... ii fi bun la pronuntie, dar la gramatica esti praf, vezi ca anonimii sint comunisti sadea care iti corecteaza orice mica greseluta...
            • +2 (2 voturi)    
              ?? (Luni, 1 decembrie 2014, 19:03)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

              Mie imi place.
              Mie imi placea .
              Prima data e la timpul prezent. A doua oara la timpul trecut.
              "Tanarul pensionar " a scris corect.
              Tu, ai scris incorect.
              • 0 (0 voturi)    
                grama-tica (Marţi, 2 decembrie 2014, 0:41)

                Ellias [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                Mi-ar place-prezent
                Mi-ar placea-viitor
                Mi-ar fii placut-trecut.
                Grea "gramatica asta rau di tat badie"
                • 0 (0 voturi)    
                  Asa este ! (Marţi, 2 decembrie 2014, 8:59)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

                  Gramatica este grea.Modurile , timputile....
                • 0 (0 voturi)    
                  pentru Ellias (Miercuri, 3 decembrie 2014, 20:24)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

                  Mi-ar plăcea- conditional -optativ
                  Mi-ar fi plăcut ( CU UN SINGUR "I ")
                  conditional- optativ ,perfect.
                  Grea gramatica ,bădie !
                  P.S. Verbui a fi se scrie cu doi " i "
                  doar in trei situatii:
                  -sa fii
                  - sa nu fii
                  -imperativ -afirmativ: fii!
      • -2 (18 voturi)    
        Nu sunt de acord cu toate ideile lui Anonim... (Luni, 1 decembrie 2014, 1:07)

        Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui ionamaru

        pentru a caror exprimare si-a luat minusuri, dar este mai mult decat evident faptul ca raspunsul lui Iohannis este evaziv. Acum, la inceput de mandat, e dezamagitor, e o pornire cu stangul. Si nu e singura lui greseala. Trag concluzia ca am votat, din pacate, cu raul cel mai mic, nu cu cel mai bun candidat.
  • -1 (41 voturi)    
    a devenit deja o traditie (Duminică, 30 noiembrie 2014, 18:57)

    kripton [utilizator]

    ca presedintii care au invins candidatul psd sa dezamageasca ''uriasele asteptari'' ale electoratului. sa nu uitam ca votul a fost anti-ponta nu pro-johannis. si eu am votat panzeru k sa nu iasa dottore,dar asta nu inseamna ca am mari asteptari; sa nu uitam totusi ca nici pnl nici echipa blaga-videanu et co nu au mare lucru de oferit romaniei. mare lucru in tzara noastranu se va schimba,o sa vedem imediat,urmeaza sa aflam care sunt noile aranjamente cu omv,cu sigurantza tot in favoarea lor nu a noastra.
  • -29 (61 voturi)    
    Daca n-ar fi toti prin Fundatia Soros si derivate (Duminică, 30 noiembrie 2014, 18:59)

    alex4321 [utilizator]

    Daca n-ar fi toti prin Fundatia Soros si derivate ...poate ar putea avea o credibilitate

    Dar asa "pe banii altora" vor canta intotdeauna "muzica" celui care plateste.....

    TRIST pentru ROMANIA !
    • -10 (32 voturi)    
      Ce ascund SOROS-istii din lista (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:24)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      SOROS-istii din lista nu au spus nimic despre
      - jaful bancar (avem cele mai mari comisioane si dobanzi din UE dar ei nu spun nimic)
      - gazele de sist (aici au spus -> ei sunt toti Pro-Gaze-De-Sist ca si sponsorii lor)
      - privatizari Frauduloase (OMV, Platforma continentala,etc...) - aici Sorostii sunt alaturi de marile corporatii care au luat pe nimic resursele Romaniei (mai putin la Rosia-Montana unde s-a certat Soros cu proprietarii lui GOLD)
      - redeventele-mici - aici Sorosistii sunt perfect fericiti despre cum e jefuita tara prin aceste redevente revoltatoare - observati ca nici unul dintre ei n-a deschis gura vreodata ca sa nu-si supere Sponsorii

      Prin urmare ei sunt DOAR un grup de presiune care face DOSARE DE CADRE si DE Propaganda in folosul celui care-i plateste, asa cum faceau bunicii si parintii multora dintre ei in anii 50 pentru Ana Pauker ( ex. tatal lui Patapievic, tatal lui Tismaneanu etc..etc...ca sa citez doar pe 2 dintre semnatarii scrisorii)

      Scopul lor: e acela de a-si propaga Oamenii (MRU e deja consilier).
      Scopul lor: e acela de a-si propaga si Ideologia Ideologie menita sa tina cetatenii Romaniei departe de a prostesta contra jefuirii reale a tarii noastre - in cazurile redevente-zero, defrisari, petrol , gaze , aur date pe nimic, privatizari fraud., dobanzi banc., somaj, saracie etc...etc...

      Ca sa distraga atentie de la probleme reale de mai sus Ideologia Lor bate Toba "luptei contra coruptiei" (cand de fapt coruptia uriasa o gasiti mai sus) prin aruncarea de exemple punctuale de coruptie, in care hoti si corupti punctuali intotdeauna locali si niciodata internationali - sunt aruncati multimii exasperate de hotie la momente cheie cand trupa din lista de mai sus, e pusa sa bata tare din tobe.

      Scopul lor: e acela de a-si propaga Oamenii (MRU e deja acolo) si Ideologia cat mai aproape de noul Presedinte

      Partidul in care toti se vor inscrie si vor activa e acela cu 3 membri (bat toba tare si aici) pregatit de Macovei
      • +4 (16 voturi)    
        scenarii (Luni, 1 decembrie 2014, 0:37)

        Manes [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        marca VC Si Ghita Funar, medicamentele, medicamentele...
        • -2 (12 voturi)    
          Usor sa-njuri isteric fara argumente (Luni, 1 decembrie 2014, 2:43)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Manes

          Da, e Usor sa-njuri isteric fara argumente



          Eu ti-am prezentat care este poziitia Soros-istilor
          despre
          - jaful bancar
          - redente-minuscule
          - certej
          - gaze de sist
          - pungesti

          Ia lista completa din postarea mea anterioara si raspunde argumentat punct cu punct care este pozitia acestui grup la acele puncte

          Asta daca chiar poti vorbi argumentat si nu doar sa injuri cum ai facut

          Daca poti doar sa-njuri atunci tu esti din gasca celor pe care i-ai enumerat...
          • 0 (2 voturi)    
            Pai cei vrei sa iti raspunda? (Luni, 1 decembrie 2014, 10:19)

            mullard [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            Punctele ridicate de tine sunt de un general inspaimantator. Pe aceeasi logica, sorosistii sunt de vina si pentru ca nu avem autostrazi, educatia e in deriva, investitiile sunt putine si, mai ales, distrugerea culturii de porumb de vremea necrutatoare - in mod cert influentata de Soros.

            Ce treaba are un "sorosist" cu faptul ca bancile au comisioane mari? Bancile au comisioane mari pentru ca pot. De ce trebuie sa fii anti-gaze-de-sist ca nu fii sorosist? Eu nu sunt sorosist - desi nu explici nici tu si nici cel care a adus tema Soros in discutie ce este aia si de ce este rau - dar sunt pro-gaze-de-sist. Privatizarile frauduloase sunt cele mai tari - ce vrei sa faca sorosistii, sa dea in judecata statul? Privatizarile respective au fost aprobate in Parlament, pe modelul Adrian Nastase. Chiar si daca descopera spaga, sunt un subiect inchis. Cat priveste redeventele, da, este clar vina sorosistilor ca Guvernul nu e in stare sa aprobe un model.
            • +1 (1 vot)    
              "generale" DE CE MINTI? (Luni, 1 decembrie 2014, 16:11)

              alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui mullard

              "generale" DE CE MINTI?

              1. pozitia Soros-istilor fata de REDEVENTE?

              2. pozitia Soros-istilor fata de DOBANZILE BANCARE CELE MAI MARI DIN UE si ce sa facem s ale micsoram?

              3. pozitia Soros-istilor fata de GAZELE DE SIST

              4. pozitia Sorositilor fata de CERTEJ

              si am dat lista mai lunga mai sus

              astea sunt puncte cat se poate de CONCRETE

              dar de daca esti platit la ONG-uri din banii marilor corporatii TACI CHITIC
              • 0 (0 voturi)    
                ce-ar fi sa te pricepi? (Luni, 1 decembrie 2014, 19:23)

                cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

                A. Daca dai dobanzi mari la depozite vei percepe dobanzi mari la credite [stii ce dobanzi se dau in UE? afla! si vorbesti dupa]
                B. daca transferul de bani/ordin de p-lata se executa quasi-imediat atunci ai comisioane mari. Daca nu, nu [stii in cat timp se crediteaza o plata in UE? afla! si vorbesti dupa]
                C. sunt soroisti in USA? dar in Polonia? [afla! si vorbesti dupa]
              • 0 (0 voturi)    
                NY Times (Luni, 1 decembrie 2014, 19:24)

                cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

                zice ca la Pungesti au fost/sunt bani rusesti.
                Tot Soros si la NY Times?
            • +1 (1 vot)    
              Soros-istii TAC il legatura cu aceste subiecte (Luni, 1 decembrie 2014, 16:13)

              alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui mullard

              Soros-istii TAC il legatura cu aceste subiecte
              (redevente, banci, legi big brother, dobanzi, privatizari frauduloase)

              Desi sunt foarte vocali in cazul MIHALACHE
              (care e un caz foarte punctual daca privim
              jaful tarii in ansamblu
      • +1 (3 voturi)    
        alex, (Luni, 1 decembrie 2014, 11:15)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Mi-au placut interventiile tale in problema Rosia Montana si in cea a gazelor de sist dar si cele legate de sistemul bancar de la noi si in general. Sunt complet de acord cu tine. Dar trebuie sa realizezi ca momentan avem de ales intre a duce o viata cu corupti, fara justitie si sistemul care face ce vrea si intre a duce o viata intr-un stat de drept cu justitie, fara baroni si cu sistemul care face oricum ce are nevoie sa faca. Deci nu te transforma din anti Sistem in anti Tot. Oamenii aia au niste valori complet diferite de ale lui Dragnea, Ponta, Culita Tarata, Genica Boierica, Trita Fanita, Radu Mazare, etc. Deci scrisoare lor este binevenita si zvonul ca MRU ar putea fi pus seful cancelariei ma bucura. Incearca sa fii mai retinut sa nu cazi pe panta despre care spune manes (medicamente, medicamente!)! Este pacat, intrucat cred ca esti si inteligent si sincer!
        • +2 (2 voturi)    
          De ce "lupta anti-coruptie" e Propaganda (Luni, 1 decembrie 2014, 16:22)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          De ce "lupta anti-coruptie" e Propaganda
          ------------------------------------
          "Lupta anti-coruptie" e o propaganda ieftina deoarece se adreseaza unor cazuri MICI si PUNCTUALE si intotdeauna vvizeaza LOCALNICI (nu ca astia n-ar fi hoti, nu intelege gresit)

          Marea Coruptie e la
          - Redevente
          - Privatizari Frauduloase (OMV, Metalurgie, si mai nou Posta, Nuclearelectrica, Hidroelectrica CE Oltenia)
          - gaze de sist (redevente de 3,5% cu risc major asupra mediului
          - vinderea aurului cu 6% redeventa , argintului, cuprului etc...
          - vinderea pe nimic a platformei continentale cu redeventa zero (nu s-a publicat nimic)

          Ca sa distraga atentie de la probleme reale de coruptie si jaf de mai sus
          -:> Ideologia Lor (a Soros-istilor, gds-istilor care-s tot Soros-isti, Macovisti care-s tot soros-isti) bate Toba "luptei contra coruptiei" (cand de fapt coruptia uriasa o gasiti mai sus) prin aruncarea de exemple punctuale de coruptie,
          ---------------------------------------------------
          in care hoti si corupti punctuali intotdeauna locali si niciodata internationali - sunt aruncati multimii exasperate de hotie la momente cheie cand trupa din lista de mai sus, e pusa sa bata tare din tobe.
          ------------------------------------------------

          Te rog urmareste ceea ce iti arat eu si imi vei da dreptate
          • +1 (1 vot)    
            numai? (Luni, 1 decembrie 2014, 19:26)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            stii aritmetice?
            daca 10 mil de romani cumpara de 10 lei pe zi FARA bon fiscal poti calcula cat e "marea coruptie"?

            mai ales ca e REPETITIVA?
  • +33 (43 voturi)    
    Danke shoen Klaus (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:00)

    Plagarus [utilizator]

    Nu am avut emotii,pt. ca eu cred ca vrea altceva decat suntem obisnuiti de 25 de ani politici
    • +6 (14 voturi)    
      SCH.. (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:42)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Schoen
      • +10 (16 voturi)    
        Danke schön (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:22)

        Alor [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        schön
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Luni, 1 decembrie 2014, 11:02)

          CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Alor

          :)))
  • +29 (39 voturi)    
    Totuși (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:01)

    CititorulComentator [utilizator]

    De ce nu a spus clar că Mihalache nu e în cărți? Sună a limbaj de lemn, așteptăm faptele și abia atunci putem trage concluzii clare.

    Succes domnule președinte Iohannis!
  • +10 (26 voturi)    
    seinscrie vreunul din semnatarii scrisorii (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:01)

    thatchme [utilizator]

    de mai sus pentru vreo functie de consilier la Presedintie? Ha?! Nu aud nimic? ... Va rog>>>>>
    • -13 (35 voturi)    
      expectativa (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:28)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

      Cind vor avea un cit de mic semn ca si Iohannis va deschide robinetul sinecurilor pentru "intelectualii" sai, isi vor depune serviciile. Deocamdata Iohannis e evaziv ori fiindca e parcimonios la vorbe, ori are un fel de siretenie saseasca.
    • -5 (21 voturi)    
      De-abia asteapta iar MRU unul de-al lor e deja aco (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:36)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

      De-abia asteapta iar MRU unul de-al lor e deja acolo
      • -3 (15 voturi)    
        kobefil (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:54)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Ma cam indoiesc ca arghirofilul MRU accepta leafa de 6-700 lei lunar... poate ca da Iohannis un decret prezidential pentru el... merita, nu?
        • -3 (7 voturi)    
          Esti NAIV MRU nu traieste din leafa (Duminică, 30 noiembrie 2014, 22:16)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          Esti NAIV MRU nu traieste din leafa

          Apoi spui un NEADEVAR
          A fost toata viata bugetar nu?
          Deci a acceptat TOATA viata leafa de bugetar

          Si totusi traieste foarte bine si calatoreste mult
          pe ce bani?

          In olus e pro-cianurare si pro-gaze de sist
          • +2 (2 voturi)    
            sa fie sanatos, nu pe bani publici (Luni, 1 decembrie 2014, 11:39)

            Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            Nu faptul ca ar fi fost permanent bugetar ori ba conteaza. Faptul ca ultimul document semnat ca ministru de externe a fost sa creasca salariul lunar reprezentantului Romaniei la Viena in SECI la 8000 dolari, urmind ca de doua zi sa ocupe aceasta functie ramine ceva de doemniul antologia guvernantei romanesti ever. Cineva ca face un astfel de gest n-ar trebui sa mai ocupe NICIODATA o functie publica.
            Las deoparte contractul suspicionabil al nevesti-sii, de aceeasi teapa cu contractul de munca la Luxten al fie-sii lui Basescu.
        • -4 (10 voturi)    
          eu nu ma indoiesc (Duminică, 30 noiembrie 2014, 22:26)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          pentru ca a mai fost pe acolo. Pe aceeasi bani. Salariul mic face ca singurii oameni care vor sa fie acolo sa fie cei motivati de putere, prin care pot face foarte multi bani din alte activitati.
        • -3 (5 voturi)    
          Cum nu? N-a fost MRU bugetar toata viata lui? (Duminică, 30 noiembrie 2014, 23:26)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

          Cum nu? N-a fost MRU bugetar toata viata lui?

          MRU nu traieste din salar
    • -5 (11 voturi)    
      exact! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:13)

      oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

      Nu-l pune pe ala, da sa nu crezi ca eu vin pentru 1000 de euro!
  • +15 (23 voturi)    
    Asa da ! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:01)

    adrian88000 [utilizator]

    Un adevarat Presedinte!
    • -6 (10 voturi)    
      mda... (Duminică, 30 noiembrie 2014, 22:26)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      A spus ce, mai exact ? Nimic concret, ca de obicei.
  • +6 (28 voturi)    
    Nu a spus nu (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:03)

    rollotomasi [utilizator]

    Deci nu a spus nu-l va numi pe Mihalache.
  • -26 (38 voturi)    
    Grea dilema pentru Gangav (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:06)

    newlook [utilizator]

    Pentru fiecare post:

    -Sa puna vreun prostalan telectual corect politic, marioneta de feisbuc?
    -Sa puna vreun neagreat de feisbuc da' cu orecari competente in domeniu?

    Grea dilema, mai ales in conditiile in care - dpdv al inteligentei - e la antipodul lui Basescu; ca sa fiu mai bine inteles, e cam incet si pricepe greu neamtul !

    Totusi cred ca o sinecura are deja un nume in dreptul ei: voinicelul neamului, Andrei Plesu. Nu a ratat nici un presedinte pana acum; ar fi culmea sa-l rateze chiar pe asta !
    • -12 (18 voturi)    
      Nu sunt de acord cu termenul gângav. (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:45)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      În rest, aveți dreptate.
    • +5 (7 voturi)    
      mai bine (Luni, 1 decembrie 2014, 0:42)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      asa,gangav (desi nu este deloc si vorbeste mai bine decat multi politicieni romani get - beget...)..decat sa le turuie Pontalaul pe nerasuflate fara sa zica nimic.....
  • +2 (18 voturi)    
    Stimabile (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:24)

    IonDonescu [anonim]

    STIMABILE, e inutil sa-ti spun ca te-am votat. E util sa-ti scriu ca am avut ca ultim argumet pentru tatal meu, pe care crede-ma ca-l stimez, 3 nume din lista asta!
  • +12 (22 voturi)    
    sper ca stie ce face Iohannis (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:25)

    MihneaR [utilizator]

    recunosc, insa, ca numirea lui Mihalache nu da prea bine.
  • -17 (31 voturi)    
    lista (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:37)

    nimrod [utilizator]

    Interesant. Jalba la Cotroceni avant la lettre? Sperante de cariera, ceva?!
    • -1 (3 voturi)    
      Si nu merita ? (Luni, 1 decembrie 2014, 10:41)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Multi de pe lista intelectualilor ce au semnat acel apel sunt foarte potriviti pentru a fi consilieri prezidentiali. Iar MRU este foarte indicat pentru pozitia de
      sef al cancelariei presidentiale.
      Doare pe cineva acesta realitate ?
      • 0 (2 voturi)    
        in cot (Luni, 1 decembrie 2014, 14:07)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Da, in cot. De-a dreptul... Pentru asta o sa primeasca leafa Iohannis, sa-si organizeze aparatul de lucru. A declarat ca va fi un presedinte independent... uite, asta va fi o prima ocazie sa-si dovedeasca corectitudinea!
  • +23 (33 voturi)    
    Johannis (Duminică, 30 noiembrie 2014, 19:52)

    zeus333 [utilizator]

    Am votat Johannis si sunt sigur ca nu o sa regret niciodata,am copilarit cu sasii,ii cunosc bine,se tin de cuvant mereu!O sa fie cel mai bun presedinte pe care la avut Romania,sunt sigur ca nu va rata aceasta sansa!TRAISCA ROMANIA !!!
    • 0 (12 voturi)    
      Bine, bine. (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:54)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui zeus333

      Știu că sașii au multe calități.
      Nu înțeleg de ce ați folosit semnul mirării?( „se tin de cuvant mereu!”)
      Să înțeleg că de-abia acum ați descoperit aceste însușiri ale sașilor?
      Ați dat cumva și peste români sau oameni de alte etnii ( unguri, ruși, americani de exemplu) care au aceste calități?
      • -5 (11 voturi)    
        Mea culpa. (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:28)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui ionv

        Același motiv pentru care ați folosit semnul mirării m-a făcut și pe mine să folosesc (eronat) semnul întrebării la sfîrșitul primei fraze.
        • +1 (3 voturi)    
          La sfarsitul (Luni, 1 decembrie 2014, 5:59)

          tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui ionv

          primei fraze ai folosit punctul. Semnul respectiv nu este doar al mirarii, dupa cum nici mentionarea unei calitati la cineva nu inseamna ca la altcinva este exclusa.
      • +2 (2 voturi)    
        pentru ionv (Luni, 1 decembrie 2014, 10:45)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ionv

        ! se mai numeste si " semnul exclamarii ".
        Si se mai foloseste cand vrei sa intaresti o afirmatie. Klaus e bun ! ( de exemplu ).
  • -5 (23 voturi)    
    Recurs la Logica ! (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:12)

    EmilChirila [anonim]

    Toti cei de mai sus il criticau deceptionati (nu e clar de ce din moment ce ei au votat Macovei) , cu aere de superioritate pe Iohannis pentru ca a refuzat circul televizat, pentru ca a refuzat sa se intreaca in ironii, sarcasme de mahala, insulte si fraze sforaitoare cu un golan ca Ponta, pentru ca a refuzat sa asculte ca un elev docil intrebarile inchizitoriale care ar fi fost in mod sigur obraznice ("Nu ati foooost la Cernauuuuti? Si dvs vreti sa fiiiiti presediiiintele Romaniiiiei?"), insultatoare si perfide ale unor mercenari (ofiteri acoperiti multi dintre ei) agresivi si aroganti care isi spun jurnalisti de televiziune si al caror rol, stie toata lumea, trebuia sa fie sa il calce in picioare pe Iohannis si sa il inalte pe soclu pe neantul smecher Ponta. Acum, cind voia (se pare) sa le ofere adversarilor un partener de polemici dupa chipul si asemanarea lor (Dan Mihalache), unul care le-ar fi vorbit pe limba lor (asa cum l-ar fi vrut cetatenii din lista "Intelectualilor care îi scriu preşedintelui Klaus Johannis" pe Iohannis insusi in "dezbaterile" televizate), un politician-buldozer exact opus felului de a fi al lui Iohannis, iar nu e bine.

    Il acuza "Intelectualii care îi scriu preşedintelui Klaus Johannis" pe Dan Mihalache de trasesism ("traseul său curricular, care începe în perioada Văcăroiu") si de faptul ca a fost in PSD si consilier al lui Nastase. Emil Hurezeanu nu a fost si el consilier al lui Nastase? Traian Basescu nu a fost si el in echipa cu Vacaroiu, Iliescu si Roman? Si nu a fost doar un trepadus oarecare pe acolo, ca Mihalache, ci ministru. E Basescu mai putin mitocan decit Mihalache? Mi se pare ca Basescu era ministru la transporturi cind trenuri speciale i-au adus pe mineri la Bucuresti. Iar domnul Plesu era in guvern. Ministru. Si a ramas ministru si dupa invazie. Apoi a acceptat voios sa-i fie consilier mitocanului Basescu. Au fost oripilati "Intelectualii care îi scriu preşedintelui Klaus Johannis" de asa o mezalianta? Consilierul de an
    • +2 (10 voturi)    
      Pai, nu traim pe Marte, (Luni, 1 decembrie 2014, 3:42)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui EmilChirila

      traim pe Pamant, mai precis in Ro, si ne adaptam asteptarile. In Ro, nu avem de ales intre Feti Frumosi, ci intre Basescu, Voiculescu, Ponta, Macovei, Iohannis etc.
      Acum, nu ii cunosc personal pe semnatarii scrisorii, nu stiu ce au ei in minte si in suflet - poate nu as sti nici daca i-as cunoaste.
      Pe de alta parte, stiu ce gandesc eu, si treaba e cam asa: l-am sustinut pe Basescu si nu regret, pentru ca un Nastase sau un Geoana nu ar fi sustinut-o pe Macovei sau pe cineva ca ea, si fara ea nu ar fi existat astazi oameni arestati pentru coruptie. Cu toate astea, imi dau seama ca e mitocan, ca poate nici el nu a stiut ce o sa iasa din toate reformele astea in Justitie, ca vad ca o prefera pe Udrea si penalii ei. Nu as fi dezamagita daca l-as vedea la puscarie, dimpotriva, m-as bucura in continuare ca l-am sustinut, chiar daca pare paradoxal - nu stiu ce a vrut el sa faca, dar ce a iesit nu ar fi fost asa fara el.
      Acum vreau ceva mai bun decat Basescu. Prima mea optiune a fost Macovei. Asta nu inseamna ca la turul 2 am stat in casa - am votat Iohannis, stiind ca o sa fie un pas mai bun decat Ponta, si, sper eu, si decat Basescu. Iarasi, asta nu inseamna ca il vad curat ca lacrima. Dar cu siguranta nu e un sarlatan guraliv ca Ponta, si nici nu are loialitati profunde fata de personaje dubioase gen Udrea. Are si el niste corupti in preajma, dar sper eu ca au fost mezaliante de moment, inca nu am vazut loialitate oarba ca la Basescu.
      Asadar, nu presupun automat ca semnatarii nu au vazut niste lucruri sau ca nu le-a pasat. Poate chiar nu au vazut si/sau nu le-a pasat, poate ca da, habar nu am. Dar stiu ca se poate sa vezi, sa iti pese, si, totusi, sa te adaptezi momentului, sperand ca mai indrepti inca putin lucrurile in directia pe care ti-o doresti.
  • -8 (32 voturi)    
    Despre scrisoarea asa-zisilor.... (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:22)

    Theros [utilizator]

    Va marturisec cu toata sinceritatea ca Nu sunt fan Mihalache. Dar NU pot sa nu fiu indignat cand vad lista asa-zisilor intelectuali. Este regretabil ca ii includeti pe indivizi vaduti strainatatii ca plesu, tismaneanu, liiceanu etc.ca intelectuali din Romania . Iar ca dovada sa fie si mai concludenta o mai bagati si pe andreea pora. Daca aceste NULITATI SUNT INTELECTUALII ROMANIEI, inseamna ca suntem de rasul lumii !!! Rusine ca jigniti adevaratii intelectuali , care din MODESTIE, BUN SIMT SI PASIONATI DE DOMENIILE IN CARE SUNT SPECIALISTI NU SE AMASTECA IN MOCIRLA POLITICA DE LA NOI , CUM PROCEDEAZA ACESTE NULITATI, AVARI SI PUPINCURISTI.
    • +1 (9 voturi)    
      domnule, (Luni, 1 decembrie 2014, 0:45)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      dvs in ce secol sunteti?
    • 0 (4 voturi)    
      pentru Theros (Luni, 1 decembrie 2014, 10:49)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      " Asa zisilor intelectuali "?
      Cum definesti tu notiunea de intelectual ?
      Cred ca ai un inteles gresit asupra acestui termen, daca tu nu le recunosti acestor oameni calitatea de intelectuali.
      P.S. Tu esti un intelectual sau nu ? Argumente...
    • 0 (2 voturi)    
      Bravo Theros (Luni, 1 decembrie 2014, 16:05)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      Bravo Theros

      Sa-i compari pe Noica, Eliade sau Blaga

      cu minusculii Liiceanu, Plesu si Patapievici

      e o blasfemie

      Perfect de acord cu calificativele tale
      • 0 (0 voturi)    
        Cam putin... (Luni, 1 decembrie 2014, 18:41)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Adica Romania , de cand este ea , nu poate spune ca are decat 3 intelectuali ?
        Tu ce crezi ca esti : intelectual sau semidoct ?
  • -8 (26 voturi)    
    Mdeah... (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:22)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Dom Preshedinte ales, cu respect, da Tisminetzki, asta ie numele lui adevarat, face parte din categoria aia de telectuali ai caror parintzi trimetea la canal pe adevaratzii intelectuali rumani. Cu respect, in loc sa-i raspundetzi pe feisbuk, n-ar fi mai bine un shut in gura? Cu respect.
    • -2 (6 voturi)    
      traseismul nu e numai partinic (Duminică, 30 noiembrie 2014, 22:01)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      Rar mi-a fost sa vad un obraznic gaunos ca Tismaneanu: il dai pe usa afara, el se-ntoarce pe aerisirea de la camara. Isi inchipuie ca pune careva botul in favoarea sa numai fiindca isi blameaza parintii si nomenclatura securista din care a facut bine-merci parte... Din pacate nici romanii nu-s mai breji, uite cazul lui Cristi Preda, MRU si alte "lipitori"... ce cuteaza sa ii numeasca pe altii traseisti...
  • +22 (32 voturi)    
    Bravo Iohannis (Duminică, 30 noiembrie 2014, 20:41)

    Mihalake [utilizator]

    Faptul ca a raspuns evaziv arata ca e un politician abil si sta ferm pe picioare.
    Nu se lasa presionat de nimeni in a lua o decizie imediata.

    Aici nu e vorba ca Dan Mihalache e bun sau rau, sau despre cine semneaza scrisoarea.
    E vorba de un principiu.
    Le-a aratat ca e independent.
    Ceea ce pentru un mediator este esential.

    Pentru ca de-a lungul exercitarii mandatului un presedinte e supus diverselor presiuni dinspre stanga, dinspre dreapta, dinspre un grup, dinspre altul, etc. , care prin puterea pe care o au, pot mobiliza parti din mass media, lideri de opinie, mase de manifestanti in strada, tot arsenalul.

    Asa ca eu cred ca prin acest prim gest a vrut sa arate "prin ricoseu" INTREGULUI ESICHIER ca deciziile le ia cum si cand ii dicteaza constiinta si ratiunea personala.
  • +13 (17 voturi)    
    Un inceput bun. (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:00)

    LazarGheorghe [anonim]

    Sper ca domnul Iohanis sa nu ne insele asteptarile precum constantinescu.
    Aseptam un traseu fara cusur.
    • -4 (14 voturi)    
      daca va inseala (Duminică, 30 noiembrie 2014, 22:32)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui LazarGheorghe

      Nu e vina lui. E vina voastra ca v-ati lasat inca o data dusi de nas cu aceeasi poveste.
  • -9 (27 voturi)    
    LINGAII (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:38)

    HasdateanVale [anonim]

    Sincer aceasta scrisoare nu-si are rostul ! Vor , din nou ,o mana de oameni imorali prin sustinerile politice anterioare ,paguboase nu pt ei ,ci pt romani ,sa iasa din nou in fata ,vezi doamne ,sunt formatorii de opinie.Ei,ca si Cristoiu ,CTP , etc sunt repudiatii si nedoriti in fruntea bucatelor si a meritelor,numai de ei stiute care-s ,de tineretul si nu numai iesiti la vot .
    Scarba ,este pt ambele tabere,politicieni si latrai-lingai .O fi psd-ul si vuzuvelele ,urati ,dar nici cantareti lui base ,udrea,boc,tariceanu antonescu ,c-tinescu ,ciorbea ,etc nu-s mai etici,morali si iubiti .Exceptii ? ...dintre ei ,nu prea .Asa ca.. MUCLES .
  • -10 (28 voturi)    
    Make no mistake (Duminică, 30 noiembrie 2014, 21:41)

    Un cititor [utilizator]

    Gasca de trapadusi de la 22 in frunte cu Liicheleanu sa nu se ascunda dupa Iohannis. Nu pe ei I-au votat romanii. Au mai confiscat o revolutie. Gata. Nu mai sus de sandale,
    • +2 (8 voturi)    
      wrong (Luni, 1 decembrie 2014, 0:49)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      daca erai pe facebook ai fi remarcat ca articolele semnatarilor cam erau pe share peste tot..asa ca pe burta tovarasi ca macane...
    • -1 (9 voturi)    
      Soros are bani multi. Gasca rezista (Luni, 1 decembrie 2014, 1:47)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Soros are bani multi. Gasca rezista
  • +10 (12 voturi)    
    hai la lupta cea mare... (Luni, 1 decembrie 2014, 0:34)

    revo [utilizator]

    Este extraordinar cat de repede s-a organizat rezistenta si a inceput atacul. Cu toate scandalurile din PSD, uite ca, acolo sus, cineva are timp si bani suficienti ca sa organizeze postacii PSD.
    Parca niciodata nu am vazut atatea postari de psd-isti si pc-isti pe Hotnews.
    Bai, daca ati la fel de eficienti si in administrarea tarii, ce bine ar fi!
    • +1 (3 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate (Luni, 1 decembrie 2014, 6:03)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Parca s-a concentrat la acest articol aproape toata artileria grea. Mazeta o fi in concediu?
      • 0 (0 voturi)    
        Casierie (Luni, 1 decembrie 2014, 18:58)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        E închis la casierie de Ziua Națională :)
    • +1 (3 voturi)    
      hehehe (Luni, 1 decembrie 2014, 8:44)

      1mic [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Pai daca nu participa la presedentie au timp de pierdut pana in 2016 cand e urmatorul eveniment important pentru ei. Acum ca s-au prins cat de importante sunt opiniile exprimate liber in online vor sa intoxice si internetul cu propaganda lor.
      De parca intelectualii de mai sus sunt la guvernare de cativa ani, de parca ei au dat Pungesti-ul catre Chevron si acum tin ascunse rezultatele testelor, de parca ei stabilesc dobanzile in banci, de parca ei au aprobat vanzarea obiectivelor strategice...
      Sunt curios cate clase au (facute pe bune nu gen dottore) pentru ca seamana prea mult cu comunistii din trecut care aveau 4 clase si se simteau amenintati de intelectuali...stim cu totii ce a urmat.
  • +2 (12 voturi)    
    Au pierdut si sint disperati neomarxistii gds-isti (Luni, 1 decembrie 2014, 4:07)

    GRadu007 [utilizator]

    Il vor ataca pe Iohannis orice va face si oricum va face. Vor stabili cu fiecare apel, scrisoare deschisa si articol mustind de venin si ura noi recorduri de abjectie si josnicie. Ar fi in stare sa arunce tara in haos si razboi civil pentru a-l alunga pe Iohannis si pentru a pune ei mina pe putere.

    Nu exista in acest moment un grup de oameni mai periculosi pentru Romania decit acesti extremisti neomarxisti de la GDS.

    Sper ca Iohannis sa-si pastreze calmul si sa le raspunda la fel de exasperant de civilizat de fiecare data, chiar si atunci cind vor urla ca niste lupi turbati de foame.

    Noi insa trebuie sa-i ardem pe intelectualii lui peste oriunde ii prindem. Fara ura, fara violenta, dar si fara mila.
    • -1 (1 vot)    
      Ce ti-e si cu (Luni, 1 decembrie 2014, 12:36)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      naparcile alea intelectuale burjuie !!! Trebuie starpiti cu avant solidar acesti vanzatori de tara care indraznesc sa semneze cu numele lor o scrisoare deschisa.
      • 0 (0 voturi)    
        nu-s burjuie parintii si bunici lor au fost bolsev (Luni, 1 decembrie 2014, 16:07)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        nu-s burjuie parintii si bunici lor au fost bolsevici

        vezi Tismaneanu, vezi Patapievici

        ei sunt bolsevici internationalisti NAPARLITI
    • 0 (0 voturi)    
      Foarte bun calificativul neo-marxisti (Luni, 1 decembrie 2014, 16:06)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      Foarte bun calificativul neo-marxisti dat soros-istilor
  • +1 (7 voturi)    
    Domnul Iohannis are o singura obligatie: (Luni, 1 decembrie 2014, 8:16)

    ofCAER [utilizator]

    sa indeplineasca ceea ce s-a angajat ca va face.
    De cine se serveste sau se va servi domnia sa pentru a implini aceasta obligatie este nerelevant. Penali sa nu fie, atit.
    Politica, da, o fac oamenii. Dar politica nu inseamna oameni ci masurile pe care le iau / aplica acestia.
    Nu a ajuns inca la Cotroceni si deja dl Iohannis incepe sa fie "asediat"; eu sper din toata inima sa nu se aplece la maruntisuri si sa-si vada de obiective.
  • +4 (4 voturi)    
    imi place raspunsul (Luni, 1 decembrie 2014, 12:31)

    revo [utilizator]

    Excelent. Daca este un raspuns al domniei sale, e bine. Denota un adevarat conducator. Daca i l-a scris un consilier, e la fel de bine.
    Eu am observat ca in timpul mandatului lui Base, la Cotroceni au fost consilieri mult mai buni decat la Guvern sau la Parlament. Intotdeauna au fost pe faza, au analizat totul conform legislatiei in vigoare sau conform legilor economice, iar Base a iesit si a spus ce era corect de spus.
    Sper sa devina o traditie.
  • -2 (2 voturi)    
    Intelectualii ? (Luni, 1 decembrie 2014, 13:32)

    taticutu [utilizator]

    Presedintele ales provine dintro zona nedamboviteana, s-a ocupat numai de politica mica, regionala si in special de problemele minoritatii etnice pe care le-a reprezentat.
    Rechinii actuali politici, " politica mare ", nu stiu de unde sa-l ia, se baga in el , cum au facut si pana acum ,dar pe tacute ,nu stiam noi, prostimea...
    "Intelectualii " au sarit repede cu "sfaturi" si chiar cerinte radicale, multi politicieni la fel.
    Ce lovitura a fost atunci,inainte de turul II, pentru toti 'politicienii ", cand a refuzat negocierile pentru voturi, parca aveau ei voturile populatiei in buzunarul lor si le ofereau... Bineinteles ,cu conditii, ca asa se face politica mare , si adevarata !
    O sa traim si o sa vedem !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă