VIDEO Curtea Constitutionala l-a validat pe Klaus Werner Iohannis ca presedinte ales al Romaniei. Iohannis: E nevoie de o revizuire a Constitutiei; a fost un vot puternic si foarte clar, ii asigur pe toti ca l-am inteles. Traian Basescu: Las in urma o tara cu optiuni clare: SUA, UE, NATO

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 21 noiembrie 2014, 10:30 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis si Traian Basescu la sediul CCR
Foto: captura B1 TV
Curtea Constitutionala l-a validat vineri intr-o ceremonie oficiala pe Klaus Iohannis drept presedintele ales al Romaniei. Iohannis a spus in discursul sau ca isi doreste o modificare a Constitutiei si a spus ca va fi un presedinte care "va respecta Constitutia in litera SI spiritul ei". Traian Basescu l-a felicitat pe noul presedinte si a anuntat ca urmeaza o perioada de tranzitie intre cei doi presedinti, timp in care staff-urile isi vor transmite dosarele importante. Basescu a mai spus ca lasa in urma sa o tara cu optiuni ferme - SUA, UE, NATO - si ca e multumit de faptul ca stanga nu a ajuns sa domine toate institutiile statului.

  • Cele mai importante declaratii de vineri la Curtea Constitutionala:
Traian Basescu:
  • Este un moment extrem de important. Este finalizarea a 10 ani de mandat si va doresc domnule presedinte ales ca dupa primul mandat sa nu fiti in banca din stinga (a fostului presedibnte - n.red)
  • Cine crede ca modernizarea Romaniei e o treaba de 5 ani se inseala. Exista destule resurse pentru pasul inapoi.
  • Am satisfactia ca las o tara cu optiuni clare: parteneriatul cu SUA, prezenta in UE si NATO, credibilitatea dobindita in mod deosebit in NATO
  • Cu certitudine, securitatea nationala e elementul fundamental al mandatului presedintelui, ceea ce nu inseamna ca presedintele nu priveste spre realitatile interne
  • Se vor gasi intotdeauna in societate, in mass-media, germenii pasului inapoi. Si uneori trebuie sa fortezi la limita Constitutia pentru a te opune, pentru ca romanii isi doresc o Romanie moderna
  • Avem prea multe institutii la nivel guvernamental care nu sint inca reformate
  • Va voi transfera tot ceea ce stiu intr-o perioada de tranzitie care incepe azi. E o noutate. Cu dl Iliescu, schimbul s-a facut in 15 minute. Acum, prin organizarea timpurie a alegerilor, avem o perioada de tranzitie, fiecare consilier va transfera dosarele importante, iar eu insumi voi transfera catre dl Iohannis
  • Va multumesc intr-o chestiune personala. Nu voiam ca stinga sa domine toate institutiile. Scorul din alegeri arata ca las mostenire o tara care are optiuni de dreapta sau de centru-dreapta.
  • Multumesc Curtii Constitutionale, cu care am lucrat bine in cei 10 ani.

Klaus Iohannis:

  • Le multumesc tuturor cetatenilor care au votat. A fost un vot puternic si foarte clar. Ii asigur pe toti ca l-am inteles
  • La 25 de ani de la Revolutie s-a incheiat o etapa. Romanii, prin votul lor, au spus foarte clar: stop si de la capat
  • Viziunea mea s-a impletit in mod fericit cu asteptarile romanilor
  • La capatul drumului care ne asteapta se afla Romania prospera si puternica
  • Le spun tuturor romanilor ca se poate. Se poate construi o Romanie prospera si puternica. Nu se poate nici de azi pe miine, nici peste noapte, vom construi Romania lucrului bine facut in timp si pas cu pas
  • Avem o Constitutie care e buna. E nevoie de o revizuire a Constitutiei din diferite motive, dar se impun anumite modificari pentru a elimina unele incertitudini si pentru a se adapta starii de fapt
  • Voi fi presedintele care respecta Constitutia in litera SI spiritul ei. Vreau sa reconectez presedintele Romaniei la Constitutie

Ora 12.06: Iohannis e secundat la ceremonie de Vasile Blaga, Alina Gorghiu, Eduard Hellvig, Marian Petrache

Ora 12.05: Zegrean ii inmineaza lui Iohannis, in aplauzele asistentei, o copie a a Hotararii CCR. Iohannis ii saluta pe toti cei 9 judecatori CCR


Ora 12.01: Augustin Zegrean anunta deschiderea sedintei si citeste o lunga lista de prevederi legale in temeiul carora Klaus Iohannis a fost validat ca presedinte ales al Romaniei: "Hotararea este definitva si se publica in Monitorul Oficial" 

Ora 12.01: Augustin Zegrean anunta deschiderea sedintei si citeste o lunga lista de prevederi legale in temeiul carora Klaus Iohannis a fost validat ca presedinte ales al Romaniei.

Ora 12.01: Augustin Zegrean anunta deschiderea sedintei

Ora 12.00: Se intoneaza imnul Romaniei. Klaus Iohannis isi tine mana dreapta in dreptul inimii

Ora 11.58: Klaus Iohannis si Traian Basescu au intrat in sala si asteapta, fiecare in banca sa, intrarea judecatorilor CCR

Ora 10:40:
Curtea Constitutionala a validat, cu unanimitate, rezultatele alegerilor prezidentiale, anunta Agerpres.

Ceremonia de validare:




Presedintele Curtii Constitutionale, Augustin Zegrean, a declarat vineri ca cel mai probabil presedintele ales Klaus Iohannis ar urma sa depuna juramantul in Parlament cu o zi inainte de finalizarea mandatului lui Traian Basescu si ca din verificarea proceselor verbale nu s-a gasit nimic care sa schimbe situatia stabilita de BEC.

Inainte de sedinta de validare, seful CCR a subliniat ca este o zi importanta pentru tara, adaugand ca are emotii. "Pentru ca orice om normal are emotii", a afirmat Zegrean.

Despre data depunerii juramantului in Parlament de catre noul sef al statului, presedintele Curtii a precizat : "Pai, ar trebui, dupa socotelile mele, in 21 (decembrie - n.r.), cred, cu o zi inainte de expirarea mandatului actualului presedinte, dar tara nu poate sa ramana fara presedinte. Cine isi asuma riscul sa lase tara fara presedinte macar o zi?".

El a precizat ca CCR nu mai are de solutionat contestatii pe tema alegerilor. "Am verificat ieri toate dosarele, totul este in regula, s-au verificat toate procesele verbale intocmite de birourile electorale central, judetene, biroul electoral al sectiilor de votare si asa mai departe si nu s-a gasit nimic semnificativ, nimic care ar putea sa schimbe situatia stabilita de BEC", a explicat seful CCR.

Zegrean nu a dorit sa faca declaratii, intrebat despre cazul in care instanta suprema ar lua o decizie nefavorabila lui Klaus Iohannis in procesul de incompatibilitate.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

47594 vizualizari

  • +43 (51 voturi)    
    acum TREBUIE sa inceapa jihadul (Vineri, 21 noiembrie 2014, 10:34)

    un domn [utilizator]

    impotriva P$D, daca sunt lasati in Libertate in 2016 vor minti din nou poporul cu televizorul..vezi Latrina 3, Raitaru teve...poate reapare dd pe ecran in mume propriu..pe persoana fizica...sa taiem elanul crator distructiv al P$D incepan de azi !!!
    • +82 (82 voturi)    
      partial de acord (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:23)

      BradCalin [anonim] i-a raspuns lui un domn

      in sensul ca da, ar trebui sa inceapa jihadul, dar nu numai impotriva P$D, ci impotriva tuturor coruptilor, indiferent de culoare politica, sau de lipsa ei :) Puie Monta
      • +38 (40 voturi)    
        TOTAL de acord (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:28)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui BradCalin

        Blaga..Videanu..nu am preferinte...INSA ..plaga cea mare care trebuie chiuretata este Boala Penala P$D!..asta trebuie "excorcizata"
        • +12 (16 voturi)    
          Imi pare rau, fara Blaga, DraCnea fura (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:20)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          tot ce se putea si pe deasupra! Nu-l puteti innegri fara sa-i recunoasteti si cele bune,
          • +15 (21 voturi)    
            Aia din spatele lui Iohannis, demisi! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:00)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Noul PNL e o gloata de hoti care se vrea partid si vor sa confiste voturile negative obtinute de Iohannis. Mihalache, Orban, Blaga, Fluture, Sapunaru, Gorghiu, Busoi, sunt niste penali si expirati politici. Ca sa isi pastreze credibilitatea, Iohannis trebuie sa se rupa de sleahta asta, caci curatenie nu va reusi sa faca de la Cotroceni. Traian Basescu a reusit sa reformeze PDL-ul, sa-l faca sa voteze legi pentru independenta justitiei, crearea DNA, politica sau afaceri dar pana la un punct. Cand a venit criza economica si au inceput taierile de salarii si impozitarea pensiilor, au inceput tradarile. Iohannis are prea multi USL-isti in partid ca sa poata face ceva cu acest nou PNL. Acest partid trebuie ras si luat de la capat, nu poate fi reformat. O sa-l traga in jos daca nu se rupe de aceasta sleahta care de-abia asteapta sa ajunga la oscior...
            • +12 (16 voturi)    
              deh (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:02)

              fit [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Mai ales tolanitul cu limba impletita Dan Mihalache, acra Adriana Saftoiu (sa-i observati strambatura la cuvintele presedintelui ca e bucuros ca stanga nu domina institutiile statului) si mai tanara cu limba intoarsa Alina Gorghiu (care brusc a descoperit democratia si corectitudinea) si inca unii care au pus umarul la lovitura de stat din 2012.

              Lui Johannis ii acord inca nitica rabdare, dar incep sa ma plictisesc cu targurile de carte, mai ales ca e vorba azi de Madam Pippidi, alta care intoarce vorbele cum da bine la televizor si interselor de grup. Iarr ma intreb unde a fost si ce a facut madam Pippidi la lovitura de stat din 2012???
              • +6 (10 voturi)    
                Semnalul ni l-a dat (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:36)

                MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui fit

                Hellvig, cel ce ne-a transmis ca victoria de pe 16 e la fel de mare ca cea din 2012 e linga Ales. Dar, nu ne-a inselat. Omul nu s-a dezis de Puciul din 2012. Deci, romanii majoritari au votat in cunostiinta de cauza Pucistul cel mic. Hai, sa-l acceptam. Decit Mitomanul....mai bine Pucistul. Si, e atit de mic.
                • +4 (4 voturi)    
                  "Cunostinta" de cauza (Vineri, 21 noiembrie 2014, 22:32)

                  Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

                  nu altfel! P'orma domnilor, aveti tot timpul sa-l injurati. Deocamdata, pt mine, care am stat la coada la o lansare de carte si nu la Vali Vijelie, omul asta e o mare si placuta surpriza.
                  • +1 (1 vot)    
                    propaganda (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 9:23)

                    Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

                    lasati oamenii sa fie ce sunt.

                    Nu exista tipare dupa mintea propagandistilor.
              • +3 (3 voturi)    
                Va plictisiti de targurile de carte? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 22:30)

                Maniu [utilizator] i-a raspuns lui fit

                dar de manele nu?
                • +2 (2 voturi)    
                  Vorbeam de Pippidi... (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 0:24)

                  fit [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

                  Nicidecum de manele... dar poti sa pui egal intre ele.
              • +2 (2 voturi)    
                Urmariti-o pe Saftoaica (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 0:27)

                fit [utilizator] i-a raspuns lui fit

                ...cum mai da ochii peste cap... tare il mai uraste pe Basescu... Nu-l suporta ca doar ea de de vita nobila... si stie sa se poarte.... exact ca o tzatza frustrata...
        • +15 (15 voturi)    
          boala cea mare..... (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:33)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ....nu este marea masa a escrocherimii politicianiste, aceasta este consecinta ci sistemul politic ticalos, profund septic, care permite si incurajeaza escrocherimea.

          Chiar daca o majoritate a ticalosilor va fi inlaturata, actualul sistem politic este terenul fertil pentru o noua generatie de escroci, mai perfizi si mai rapace.

          Asa ca, cine vrea reforma va trebui sa inceapa cu sistemul insusi. Altfel, vom avea aceiasi trista baba Marie dar cu o alta colorata palarie.
          • +19 (19 voturi)    
            Of, da... (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:17)

            Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            Sunt de acord ca sistemul politic ticalos este cel care permite acestor escroci sa prospere, insa consider ca problema are chiar mai multe fatete. Cea mai grava este probabil mentalitatea aproape a tuturor potentialilor politicieni. Cine intra in politica o face din motive strict personale. Pentru a capata influenta, avere, "fonctie", stima sociala samd. Ma, la ora actuala nu cred ca e unul care sa zica "lupt pentru nenorocitul asta de popor, sa ii fie mai bine" si sa creada ceea ce spune. Ne trebuie idealisti in politica, bineinteles unii si cu simt practic, nu cred ca este un oximoron. Unii puri, incoruptibili. Chiar daca sistemul ar fi perfect pus la punct tot s-ar gasi modalitati sa se fenteze. Si daca ar lucra pana la moarte cei de la DNA, tot nu ar tine pasul cu mizeriile astora.
            Intr-un interviu Neagu Djuvara, caruia eu personal ii respect opinia, spunea ca radacinile istorice ale coruptiei romanesti ajung pana in vremea dominatiei turcilor, cand voda isi cumpara tronul cu bani grei si isi storcea inapoi investitia de la nefericitul de popor.
            Dansul a spus ca educatia este primul pas spre o tara mai onesta. Si sunt de acord. Sa existe in scoli ore de etica, integritate, anti-coruptie. Si asa facem cate 18-20 de materii si nu ramanem cu nimic. Sa ne bata profesorii la cap pana intelegem ca "smecheria" nu e o calitate si a abuza de o pozitie de putere nu ii face nimanui cinste.
            • +9 (9 voturi)    
              EDUCATIA (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:56)

              Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui Daenerys

              in familie si apoi in scoala este baza schimbarii sistemului corupt !
              Un om educat va spune si va " lupta pentru nenorocitul asta de popor, sa ii fie mai bine" ! Haideti sa cerem cu totii finantarea corespunzatoare a EDUCATIE ,, cresterea numarului locurilor de munca. Copiii abandonati de parintii plecati sa caute de lucru in alte tari, vor prefera sa revina aici si sa se ocupe de copiii lor. Este un nou inceput ....
              • +4 (4 voturi)    
                Intr-adevar.. (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:20)

                Daenerys [utilizator] i-a raspuns lui Craciunitza

                ..este si partea cu familia un punct valid de vedere. Magicii 7 ani de-acasa, 6 de acum, luand in calcul si clasa 0, sunt vitali.
                Eu m-am referit la reformele care s-ar putea face in invatamant pentru ca este un sector pe care statul il poate controla(cat de cat, pentru ca sanctiuni nu se aplica profesorilor prea des daca nu isi respecta sau isi depasesc atributiile). Pe de alta parte nu poti obliga o familie sa puna in educatia copilului accent pe spiritul civic, sa ii insufle speranta in viitor, sa il invete sa lupte pentru drepturile lui si ale celorlalti cetateni.
                Din pacate tot ce aud copiii despre politica in familie este, probabil, ca acolo e o adunatura de hoti si nu trebuie sa le dai atentie. Sau ca nu se schimba nimic si ca ar trebui sa fuga din tara cat mai repede.
                Acest exod nu este solutia. Da, sa stai si sa incerci sa repari este varianta mai dificila, dar nu merita, totusi?
            • -1 (1 vot)    
              nu sistemul e de vina.. (Vineri, 21 noiembrie 2014, 23:51)

              exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Daenerys

              ci POPORUL..pt ca el este autorul si cel care mentine sistemul care convine majoritatii ( astfel ar dispare )...si nu la scoala si nici la biserica se invata sa fii cinstit si corect...ci in FAMILIE...asa ca e greu sa schimbi MENTALITATEA IN ROM...
      • 0 (2 voturi)    
        Vrei să faci avere legal, (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:09)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui BradCalin

        să le dai altora de muncă și să strângi bani pe baza muncii lor? Vei vedea că nu te oprește nimeni... în afară de tine. Așa că nu văd rostul să pierzi timpul dând corupții la o parte mai ales că au același scop, ce-i drept cu alte mijloace.
    • +6 (6 voturi)    
      o CIULEANDRA (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:45)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui un domn

      va sustine ..si se alatura indemnului : " sa taiem elanul / crator / distructiv al P$D incepan de azi !!! " As adauga : Minunea sa tina mai muly de 3 zile.. De luni pana astazi au fost luate hotarari importante in Parlament..
      FRICA a fost motivul deciziilor.. nu convingerea lor launtrica, nu schimabarea NARAVULUI .. Desi tineri , acesti LUPI crescuti pe langa Iliescu Ion si Nastase Adrian, nu-si schimba naravul = ADN comunist!
  • +29 (37 voturi)    
    Doamne ajuta! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 10:39)

    Johanis [utilizator]

    Cu un neamt in fruntea tarii putem spera ca se va putea trai decent si in Romania!
    • -1 (5 voturi)    
      Spital (Vineri, 21 noiembrie 2014, 19:17)

      ViorelSandu1319195823917 [anonim] i-a raspuns lui Johanis

      Sfanta naivitate. De la "mandru ca sunt roman" la "mandru ca e german".
    • 0 (0 voturi)    
      istorie sau visuri? (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 9:44)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      adica n-a fost MARE coruptie in Ro sub Carol I, Ferdinand etc?
      Coruptia o stavilim NOI, nedand spaga si nevotand pt. o galeata....
  • +28 (30 voturi)    
    Ce credeti? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:22)

    vali47 [utilizator]

    Nu ar fi trebuit sa participe si Ponta?As fi vrut sa-i vad mutra cand era Iohannis confirmat castigator al alegerilor.
    • +14 (16 voturi)    
      aici gresesti (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      cel invins trebuie lasat RIP...
      • +21 (23 voturi)    
        De ce? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:56)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ce treaba are candidatul Ponta cu premierul Ponta? Sau premierul Ponta cu deputatul Ponta? S-a vazut ca sunt persoane diferite, cu pareri diferite...
        Asadar, premierul Ponta poate participa la ceremonie. Candidatul Ponta, RIP.
        • +8 (12 voturi)    
          e Crestineste Asa (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:00)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

          pana si eu am Mila de el..indifferent ca e deputat..dottore..si ce mai are prin gradina...INSA nu am mila de P$D..aceasta Hidra Bolshevika si penala trebuie eutanasiata
          • +22 (24 voturi)    
            Nooo, nu mi-e mila! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:22)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            El il ameninta pe Basescu cu puscaria! Si inca agresiv de tot! Pentru ce? Pentru ca a aparat statul de drept?
    • +10 (10 voturi)    
      CE BINEEEE EEEEE FARAAA PONTAAAA!!! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:36)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      Ca bine ca nu mai auzim gura lui Ponta!! Din pacate se pare ca iar o sa auzim gura lui Iliescu!!!! :-oooo
    • +9 (9 voturi)    
      Ponta la Curtea Constitutionala ?? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:01)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui vali47

      mai bine ca nu a fost..
      Mutra i-am vazut-o duminica noaptea Destul ! . E grav bolnav.. nu ? Sufera de Klaustrofobie , boala grava , molipsitoare ..Dragnea si alti P$D - isti s-au contaminat deja vai , vai , ce pacat .. .
    • +3 (3 voturi)    
      El este in CO! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 17:01)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      Sau KO?!
  • +21 (23 voturi)    
    Bravo, Klaus ! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:25)

    charlie [utilizator]

    Îți doresc să fii cel mai bun președinte al României,
    mult succes !
  • -16 (34 voturi)    
    huh (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:25)

    Mazeta [utilizator]

    Cum adică „vreau sa reconectez președintele României la Constituție”? Când a fost deconectat?
    • +13 (21 voturi)    
      in iulie 2012 Lovitura de Stat (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      he he..ce memorie selective ai mazeto...inteleg ca nu iti mai baga hrebe bani pe card..ca esti pro putin acum..dar fi rezonabil
      • -13 (17 voturi)    
        aha (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:54)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Deci este vorba despre referendumul din 2012, despre care Iohannis a rostit memorabilele cuvinte:

        ”Indicația a fost să voteze pentru. Dincolo de asta, întreaga chestiune a fost absolut inutlă, după părerea mea”.
        • +6 (6 voturi)    
          aha 2 (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:57)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Astia habar nu au cum se face o suspendare ca sa nu mai vorbim de cum se conduce o tara. Iohannis avand in IQ superior si-a dat seama de procedura executata infantil:

          "Toată acțiunea a fost la limita Constituției. Procedura a fost absolut inutilă și prost inspirată. Nu trebuia făcută nici suspendarea și nici referendumul"
      • -4 (10 voturi)    
        acu fara sa fiu rau... (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:24)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        dar ceva care se face prin vot nu este si nu poate fi o lovitura de stat....
        a fost o greseala, da... a fost ceva ilegal (ma refer la motivele suspendarii presedintelui) probabil,
        dar NU a fost lovitura de stat...
        lovitura de stat nu implica un vot al populatiei tarii
        • +9 (9 voturi)    
          Gresit! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:22)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Una dintre metodele prin care poate fi data o lovitura de stat este cea care implica votul poporului, falsificat la urne prin numaratoare, prin manipulare in masa sau prin teroare asupra partidelor contracandidate.

          Exemple:
          - Alegerile falsificate din Romania din 1946 prin care tara a fost confiscata de catre comunistii bolsevici si prin care s-a instaurat dictatura comunista;
          - Alegerile din Germania din 1932 si invalidate abuziv si repetate apoi in 1933, care l-au propulsat pe Hitler la conducerea tarii si au instaurat dictatura fascista;
          - Alegerile din Romania din 1992 care l-au inscaunat la putere pe comunistul Ion Iliescu si care s-au bazat pe manipularea populatiei impotriva partidelor istorice de opozitie PNT, PNL, PSDR si a liderilor acestora: Ion Ratiu, Radu Campeanu, Sergiu Cunescu si Corneliu Coposu.

          Toate aceste exemple dovedesc ca loviturile de stat se pot da chiar si cu votul popular, in anumite conditii.
          Mai mult, lovitura de stat din 2012 a avut loc in august, in timp ce votul popular care chipurile a legitimat-o a venit abia in luna decembrie a acelui an.

          Deci, despre ce vorbim...?!
    • +8 (10 voturi)    
      mazeta (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:24)

      Ovidiiiiius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Hei Mazeta , welcome back , am crezut ca ti-ai taiat venele duminica :) , nu ar fi o ideie asa rea sa stii.
  • +14 (22 voturi)    
    Prea multe generalitati fara substanta la Klaus (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:36)

    akabond007 [utilizator]

    Tot Base are un discurs mai pragmatic, mai clar, mai la obiect, lipsit de generalitati. Neamtu a inceput sa viseze. Sa speram ca macar la jumatatea mandatului lui Traian Basescu se poate ridica. Gorghiu si Blaga langa Klaus el ma ingrozesc. Blaga este cel mai prins in sistemul corupt politic romanesc iar gorghiu a fost pe baricade la formarea usl si la suspendare. Ea si firea se potrivesc la caractere.
    • +26 (32 voturi)    
      Un mare atlet euroatlantic si al democratiei (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:01)

      akabond007 [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      O sa-i duc dorul batranului lup de mare! Un adevarat luptator, pentru democratie si pentru orientarea spre vest. Uitati-va la DNA ce curat face zilele acestea! E si meritul lui, al lui si al Monicai Macovei. Sa speram ca domnul Klaus nu va incepe sa puna batista pe tambal. Marii razboinici raman in istorie si vor fi pomeniti peste ani. Si inca ceva, nu cred ca cineva cunoaste mai bine ca Traian Basescu constitutia Romaniei.
      • +13 (13 voturi)    
        asa este ! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:16)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui akabond007

        In plus cate a mai patimit din cauza lui voiculescu dan -felix, care a avut o idee fixa : suspendarea lui Basescu! Nu mai spun de cei ce i-au cantat in struna dirijorului puscaris - crin, victor viorel, calin, si multi altii Voiculescu, dotat cu antene toxice a prostit multi oameni, a subminat fiinta nationala! Apropos nu poate nimeni sa-i opreasca pe cei de la A3 sa mai spuna minciuni si sa prosteasca pe cei ce , din diferite motive, inca se mai uita la ei ?? EDUCATIA sa inceapa si cu gadea, badea, ursu, ..... mai draga, tineti post pana la Craciun.. ca prea multe spurcaciuni va ies pe gura !
      • +6 (6 voturi)    
        hehehe (Vineri, 21 noiembrie 2014, 16:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

        plecarea de la cotrocesti, va fi, pt. capitan, o iesire in larg.
        adica, va fi mult mai in largul sau in angajamentul politic, ca sef al partidului.
        dna nutzi va trebui sa cedeze fotoliul, daca vor ca pmp sa ramana pe linia de plutire si sa ajunga undeva..
        • 0 (0 voturi)    
          PMP (Duminică, 23 noiembrie 2014, 10:18)

          Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

          in derivaaaaa ! Doamna UDREA, asociata cu Alina Bita....Cocos..Stelu..prea multe semne de intrebare ..!
    • +20 (22 voturi)    
      Gorghiu e mult mai toxica ca Firea (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:10)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      E inteligenta si articulata (Firea bate cimpii cu tzatzisme oligofrene), insa putreda pina in maduva oaselor. Ar fi bine sa ne amintim cu madam Gorghiu a votat PENTRU in martea neagra.
      • +10 (10 voturi)    
        cei ce au votat pentru suspendare (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:23)

        Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui mrness

        sa le facem pentru ultima data POMENIREA aici, sa-i aratam cu degetul , Sa iasa si sa ceara scuze acestui popor pentru atac la statul de drept, pentru raport negativ MCV si nu in ultimul rand pentru ccheltuielile enorme si franrea parcursului democratic al Rom,aniei ! Daca nu ne asumam public greselile nu ne vom vindeca nici de comunism , nici de lacomie, nici de minciuna s.a.m.d.
      • 0 (0 voturi)    
        gorghiu (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 9:27)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui mrness

        Gorghiu este un fel de Ponta.
    • +11 (13 voturi)    
      Corect! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:34)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      In mod cert, presedinte de talia, forta si anvergura lui Basescu nu va mai avea Romania in urmatorii 25 de ani!
      Tot ceea ce putem spera este ca Iohannis sa poata duce mai departe castigurile pe care societatea si democratia romaneasca le-a castigat in 10 ani de mandat Basescu si sa le consolideze, sa le intareasca!

      Daca doriti o paralela cu fotbalul, Basescu a fost un mijlocas care a recuperat mingea in propriul careu, a facut o cursa in lungul terenului, a driblat toti adversarii care i-au iesit in intampinare ridiculizandu-i si dandu-le mingea printre picioare, apoi a centrat in careul advers punandu-i mingea pe cap lui Iohannis. Acum daca atacantul Iohannis inscrie gol, simplu, cu capul, suporterii din tribuna il vor ovationa si-l vor considera un erou. Daca insa va rata cu poarta goala si va da pe langa poarta, tribuna il va huidui frustrata.

      Traian Basescu i-a deschis calea, Iohannis nu trebuie sa faca altceva decat sa se mentina pe poteca, sa nu se impiedice si sa nu cada in balariile de pe marginea drumului!

      Vom vedea!
      • -5 (7 voturi)    
        Ai uitat sa spui (Vineri, 21 noiembrie 2014, 16:41)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Ai uitat sa precizezi ca in drum spre careul advers, Basescu a pupat un drapel (ala american) si a dat cateva flegme peste niste rusi din tribune. Desigur, normal era sa nu fi facut niciuna din astea, dar deh.....bun-bun dar pana la urma e marinar!
        • +3 (3 voturi)    
          Pai du-te repede (Vineri, 21 noiembrie 2014, 22:26)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

          Si fa curat, ce mai astepti.
    • +3 (3 voturi)    
      mda, cel mai bun (Vineri, 21 noiembrie 2014, 16:27)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui akabond007

      discurs al lui base.
      a invatzat de la klauz, scurt si concis.
      necazul este ca, klauz sa invete din discursurile lui base. :)))

      imi doresc ca klauz sa nu faca...pasul inapoi !
  • +12 (20 voturi)    
    De abia astept (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:54)

    vasile-roaita [utilizator]

    ca Basescu sa-si termine mandatul si sa treaca la conducerea opozitiei. Sa-i toace marunt marunt pe cei din PSD si PNL-PDL care s-au unit in 2012 impotriva lui.
    PNL-PDL trebuie reformat Blaga ¨si ceilalti infractori trebuie dati jos.
    Basescu este cel mai tare politician roman actual, sper sa-si continue munca si reformele ca seful opozitiei.
    • +10 (10 voturi)    
      Sau mai bine (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:34)

      CJ. [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      In calitate de "basist" o spun: Basescu ar trebui sa se retraga o vreme buna, ca lumea care din ura pentru el (indusa de asa numitele televiziuni) a votat psd sa aiba timp sa-si dea seama cine sunt lupii in blana de oaie.
  • -17 (25 voturi)    
    ce lasa Basescu in urma ? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 12:56)

    a.h. [utilizator]

    inclusiv o relatie periclitata cu Rusia.
    sper ca KJ sa fie mai diplomat, mai ales ca rusii si-au exprimat sperata unei relatii mai civilizate. ma rog, cat poate fi de civilizata cu Rusia lui Putin.
    daca esti ok cu ei, nu inseamna ca te si infratesti.
    • +11 (11 voturi)    
      tot cu rusii? (Vineri, 21 noiembrie 2014, 13:27)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui a.h.

      Nu inteleg de cand dragostea asta subita la romani pentru rusi.
      Vezi Doamne asta e principala preocupare a PSD relatii bune cu rusia,dar nivelul de trai nu conteaza?
    • +3 (3 voturi)    
      Relatiile cu rusii au fost dintotdeauna glaciale (Vineri, 21 noiembrie 2014, 14:31)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui a.h.

      si nu vad de ce s-ar schimba acum.

      Relatii economice nu prea avem, pozitia politica vis-a-vis de conflictul ucrainean nu poate fi alta decit cele ale SUA si UE, avem si divergente clare de opinie in ceea ce priveste RM si parcursul ei european si, on top of that, rusii refuza sa ne returneze tezaurul!

      Cit timp Rusia nu va fi interesata de o politica de buna vecinatate, nu avem a schimba nimic intr-a noasta.
      • -5 (7 voturi)    
        Glaciale rau (Vineri, 21 noiembrie 2014, 16:42)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui mrness

        Mai ales cand ne-au garantat independenta principatelor, nu?
        • +3 (3 voturi)    
          ia o vodca (Vineri, 21 noiembrie 2014, 21:41)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

          o platesc eu, dar nu mai priza ceva cu efecte adverse !
  • +9 (9 voturi)    
    Base (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:29)

    amuzata [utilizator]

    Iti multumesc!!!!!
    Klaus Iohanis,sper ca la sfarsitul mandatului tau sa pot spune la fel!!! Succes!
  • +7 (7 voturi)    
    Profesional (Vineri, 21 noiembrie 2014, 15:29)

    Magla [utilizator]

    Da, asa trebuie sa arate Ro de-acum, precum aceasta sedinta de validare, care se prezinta: profesional, constitutional, civilizat.
    Exact cum a inteles K.I.: vrem hotarit stop si de la capat! Si sa nu mai schimbam directia, absolut deloc. Sa fim vigilenti si hotariti in a dori sa ne imbunatatim viata.Sa progresam, sa avem mintile deschise si sa ne folosim creativitatea si inteligenta - ca avem din plin!
  • +11 (11 voturi)    
    Pentru fostul Presedinte... (Vineri, 21 noiembrie 2014, 16:17)

    nic1 [utilizator]

    Danke für alles, ohne deine Hilfe wehre es heute Rumänien eine schande für Europa.

    Multumesc pentru tot ce ai facut,fara ajutorul dvs. Romania ar fi fost o rusine pt. Europa.

    MULTUMESC!
    • 0 (0 voturi)    
      MULTUMIM , (Duminică, 23 noiembrie 2014, 10:22)

      Craciunitza [anonim] i-a raspuns lui nic1

      eu si toata "Gasca" mea ce danseaza Ciuleandra .. Sa nu abandonati piolitica.. sa faceti o opozitie sanatoasa..Sanatate !
  • 0 (4 voturi)    
    ok (Vineri, 21 noiembrie 2014, 18:04)

    rezis [utilizator]

    sunt 60% cu klaus! daca denunta deranjul din vara lui 2012 voi fi 80%! Restul pina la 100% e dupa fapte...nu vorbe!
  • +6 (6 voturi)    
    REFORMA CLASEI POLITICE= UN NOU SISTEM ELECTORAL ! (Vineri, 21 noiembrie 2014, 18:05)

    FY [utilizator]

    Cu un Johannis nu se face primavara ! Ca sa nu mai spun ca si el trebuie sa dovedeasca ca va face ceea ce si-a propus.
    Avem nevoie de o noua clasa politica si pentru asta e nevoe de un nou sistem electoral, de o noua lege nu de struto camila asta de lege introdusa prin minciuna si dezinformare pe timpul fariseului de Tariceanu.
    Din cauza acelei legi avem un sistem care se declara seminuninominal dar de fapt este proportional.Din cauza asta, avem politicieni care desi s-au clasat pe locul 3 in colegiul lor intra in Parlament inaintea celui care a luat locul I dar a carui partid s-a clasat mai prost la nivel national.
    E ca si cum ti-ai bate joc de optiunea electoratului dand frau coruptiei si "pilarelii si sforariilor" de partid.

    O noua lege electorala care sa introduca si votul prin corespondenta sau electronic, sa micsoreze numarul Parlamentarilor.

    ASTA E SOLUTIA PENTRU O NOUA CLASA POLITICA !
    Pentru asta merita iesit in strada.Curatenie si un nou Parlament !
    • -1 (3 voturi)    
      AVEM NEVOIE DE O NOUA CLASA POLITICA (Vineri, 21 noiembrie 2014, 20:33)

      PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui FY

      Sunt de acord. Toti coruptii trebuie sa dispara. Avem novoie de o noua clasa politica. Si asta il include si pe Iohannis. Nu-i problema ca are 6 case. Dar e problema cum le-a acaparat. Fiindca daca le-a luat in urma unor hotarari abuzive, atunci nu e ok. Daca tu cand vrei sa cumperi o casa, te intelegi cu proprietarul ii dai banii si iei casa nu ar trebui sa fie probleme legale. Dar daca casa o iei la un pret mult mai mic in urma unor smecherii si hotarari abuzive, care incalca drepturile altor oameni, atunci apar probleme legale. Are domnul Iohanis probleme legale cu unele din casele care le-a cumparat? ARE. Si ele au existat dinaintea campanieie electorale. Deci curatenia coruptilor trebuie sa inceapa cu domnul Iohanis. Sa mai zic si de domnul Vasile Blaga cu dosarul EADS ?
      • 0 (0 voturi)    
        Stii ce s-a intamplat la plecarea sasilor? (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 10:30)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

        .. casele alea au fost lasate aproape de izbeliste, sau cumparate la preturi mici. Stiu cazuri cand au fost platiti romani sau chiar tigani numai ca sa stea in ele si sa le ingrijeasca.
        • 0 (0 voturi)    
          PAI SI ATUNCI (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 21:46)

          PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

          Pai si atunci de ce au aparut probleme legale ?
          Nu iese fum fara foc.
  • -6 (8 voturi)    
    Stop si de la capat (Vineri, 21 noiembrie 2014, 19:03)

    PepePiedone1 [anonim]

    Remarc discursul interesant al domnului Iohanis. Dupa ce am avut crestere economica de 3% in 2013 si 2014, domnul Iohanis vine acum si ne zice: 'Stop si de la capat". Si ca sa stim ce ne asteapta cu domnul Catalin Predoiu la butoane care a semnat impozitarea salariilor si pensiilor cu 25% in 2010, de au iesit oamenii sa protesteze la minus 20 de grade, domnul Iohanis ne lamureste: " Privest cu toata raspunderea drumul greu care ne asteapta". Nu v-a trecut nici o clipa prin cap ca Romania se afla in ultimii doi ani pe crestere economica? Nu v-a trecut niciodata prin cap ca din cauza cresterii economice, guvernul a incasat mai multe fonduri la buget, iar masura cresterii salariilor vine ca o masura naturala pentru stimularea economiei, dupa masura reducerii CAS-ului si nu reprezinta neaparat o pomana electorala? Nu va place cresterea economica? Nu va place Romania prospera de astazi? Va asteapta drumul greu.
    • +5 (7 voturi)    
      Piedone tata (Vineri, 21 noiembrie 2014, 22:28)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

      Te-ai lovit la cap? Unde vezi tu crestere economica in afara de alea de pe hartie?
      • -2 (2 voturi)    
        STAI SA-TI ZIC (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 3:37)

        PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui KostasP

        Eu locuiesc in State Unite si nu in Romania, deci vad de la an la an ce s-a mai construit si cum merge treaba. Fiindca aici in State lucrurile nu merg din ce in ce mai rau in fiecare an, joburile IT bune pleaca din State si se duc in China (si poate si in Romania), ma gandeam ca va terbui odata sa ma intorc in Romania. Si intr-o vara cand am venit cu prietenii de la un parc de distractii unde te poti urca in copaci si te poti da pe zip-line, ma gandeam asa ca daca vin in Romania trebuie sa renunt la stilul de viata din State. Adica de exemplu nu mai pot sa ma dau pe zip-line. Da zic stai sa caut pe net. Si ce sa vezi dau peste parcul aventurilor din Herastrau construit in 2013 identic cu cel care il am eu aici. Mai sa fie. Da zic, bine dar sigur nu ma mai pot da cu kayak-ul toata vara cum fac aici. Sigur Bucurestiul ar avea potential, are Dambovita, are lacuri dar ma gandeam, pana se misca astia din Romania o sa mai treaca inca 20 de ani. Da zic, stai sa caut pe net. Si gasesc un articol din Iunie 2014 cum ca o portiune din Dambovita s-a amenajat special pentru plimbarea cu kayak-ul in 2014. Si campionul nostru mondial de kayak, ofera lectii. Pai aici daca vrei lectii trebuie sa dai cateva sute de dolari la un magazin specializat de Kayak-uri ca sa te invete sa vaslesti intr-o piscina, iar in Romania ai posibilitatea sa inveti cu un campion mondial. Mai sa fie. Da zic bine, dar sigur nu o sa gasesc unde sa iau lectii de Salsa. Dar zic, stai sa caut pe net. Si gasesc in Bucuresti cel putin 20 de sali care ofera lectii de Salsa, multe dintre ele aparute in ultimii doi ani. Mai ceva decat in New York City. Mai sa fie. Ti-e si ciuda, ca orice moft tampit care-l ai poti sa ti-l faci si in Romania.
        • 0 (0 voturi)    
          "State Unite" ale federatiei ruse, nu? (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 10:33)

          mrness [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

          Ca la cit de varza ti-e mintea, n-ai fi avut bani de bilet.
          • 0 (0 voturi)    
            IMI FACE PLACERE (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 21:47)

            PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui mrness

            Imi face placere ca te-am iritat.
      • -1 (1 vot)    
        STAI SA-TI ZIC (2) (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 3:43)

        PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui KostasP

        In afara de asta, eu ascult in paralel si radiourile din Romania si pe astea din state. Cand unele, cand altele. Si pot sa-zi zic ca daca asculti reclamele din Romania e mult mai multa vitalitate, dinamism si creativitate. Pai astia d-aici sunt lesinati, comparativ cu ce se intampla in Romania. A mai aparut o pizzerie, a mai aparut o croitorie, restaurant cu specific Caragialesc, a mai aparut o fabrica, astia de la articole de bricolaj se iau la intrecere si nu stiu ce sa-ti mai ofere gratis ca sa iei materiale de la ei sa-ti faci casa. Din reclame ai zice ca Romania are crestere economica de 10%. Acum realistic vorbind probabil ca e numai de 5% da nu platesc toti taxele deci guvernul vede crestere numai de 3%.
        • 0 (0 voturi)    
          Land of milk and honey (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 10:36)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

          E clar, lapte si miere curg prin Romanica in guvernarea Ponta. E cazul sa te intorci urgent ca ne ameninta deja mii de emigranti iar investitorii stau la granita si au carnetele de cecuri la picior. Iar daca parcul de distractii din Herastrau e ca Disneylandul, eu care l-am vazut, nu stiu la ce film te-ai uitat tu. Dar intoarce-te sa nu scapi ocazia!
          • 0 (0 voturi)    
            DE CE COMPARI (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 21:55)

            PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

            De ce compari parcul din Herastrau cu Disneyland-ul ? Sunt doua concepte total diferite. Eu cred ca tu n-ai vazut nici unul din ele, ca daca ai fi vazut, n-ai fi facut o comparatie atat de inteligenta. Cat de intors, nu ma mai intorc, astept ca Iohannis sa demonstreze ca e partener de incredere (asa cum a afirmat), iar dup-aia va astept la angajari sa demonstrati ca sunteti angajati de incredere si lucrati peste program !!!
          • 0 (0 voturi)    
            NICAIERI NU ... (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 23:53)

            PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

            Nicaieri nu curge lapte si miere. Ma asteptam ca afirmatiile mele sa fie exagerate pana apar ridicole. Totusi vreau sa fie clar: Nu am zis ca in Romania curge lapte si miere. Nicaieri nu curge lapte si miere. Am adus doar argumente ca am avut crestere economica de 3% in 2013 si 2014 - fiindca am fost intrebat "Unde vezi tu crestere economica?".
  • +2 (2 voturi)    
    Un nou inceput (Vineri, 21 noiembrie 2014, 20:20)

    Wanheda [utilizator]

    TOTI penalii la puscarie si averile confiscate.
    In fctii publice sa fie doar oameni onesti si capabili, gata cu nepotismul.
    Poporul sa nu-si piarda deminitatea, sa fie vigilent si sa sanctioneze politicul cand e cazul.
    Avem un presedinte demn de urmat, sa actionam in consecinta.
    ps: nu m-am adresat zombiilor votace de mincinosi, hoti, incompetenti.
  • -2 (2 voturi)    
    Am votat cu Iohannes dar ... (Vineri, 21 noiembrie 2014, 20:35)

    utug [utilizator]

    Fara Ovidiu Vantu, Basescu nu ajungea la Cotoceni. Nici Klaus Iohannes nu casiga cursa contra lui Ponta fara Liviu Dragnea.
    • +1 (1 vot)    
      si viceversa! (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 10:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui utug

      .. fara Basescu Vintu nu ajungea la inchisoare; la observatia cu Dragnea cred ca sunt de acord, dar saracul Livache a facut-o involuntar!
  • +1 (1 vot)    
    Base (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 9:30)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Multumesc pentru munca de apostolat cu poporul roman.

    Am invatat Constitutia si ce poate face un singur om cu Constitutia in mana.

    Johannis sa ia aminte. Cu Blaga, Mihalache si Gorghiu ar putea sa ne dezamageasca.
  • -1 (1 vot)    
    Ioannis şi ,,moştenirea" lui Băsescu (Sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 10:43)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Iohannis a declarat: ,,Cu 25 de ani în urmă a avut loc revoluţia română. Stop şi de la capăt" A se citi: NU SUNT CONTINUATORUL NICI UNUI PREŞEDINTE COMUNIST, SAUFOST COMUNIST!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi