Oficial german: CE trebuie sa insiste in vederea unei investigatii privind votul din diaspora. O manipulare atat de masiva a votului nu s-a mai intamplat in niciun stat UE

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:46 Actualitate | Politic

Gunther Krichbaum
Foto: AGERPRES
Presedintele Comisiei pentru Afaceri Europene din Bundestag, Gunther Krichbaum, considera ca CE trebuie sa insiste in vederea unei investigatii privind votul din diaspora la prezidentialele din Romania, apreciind ca au fost incalcate drepturile cetatenilor europeni, potrivit Mediafax. "Impiedicarea dreptului de vot reprezinta, in opinia mea, o fraudare a alegerilor, deoarece este manipulata vointa poporului. O manipulare atat de masiva a votului ca duminica nu s-a mai intamplat pana acum in niciun stat membru al UE", precizeaza, intr-un comunicat, Gunther Krichbaum, care considera ca in urma evenimentelor din 16 noiembrie premierul Victor Ponta si-a pierdut orice autoritate de a mai exercita o functie guvernamentala.

Cozile lungi de la ambasade si consulate nu au fost un accident, ci "rezultatul unei decizii deliberate, prin care a fost impiedicat votul romanilor din strainatate", a precizat Krichbaum, subliniind ca strategii PSD stiau foarte bine ca Victor Ponta nu are nicio sansa sa fie ales de romanii din diaspora.

Pe de alta parte, Krichbaum sustine ca aceste cozi sunt si un semn al schimbarii. "Eu insumi am vorbit cu multi tineri romani la Ambasada din Londra si la Consulatul din Stuttgart. Acesti tineri au cunoscut Europa, valorile sale si oportunitatile (oferite de Europa) si doresc ca aceste valori sa existe si in tara lor. Ei au votat pentru statul de drept, pentru democratie, egalitate in fata legii si impotriva coruptiei, nepotismului si minciunilor politice", a spus politicianul german.

Krichbaum a declarat ca incidentele de duminica ar putea fi discutate si in Bundestag si ar trebui sa fie abordate si la nivel european.

"Comisia Europeana trebuie sa insiste in vederea unei investigatii amanuntite a evenimentelor. Aceasta sabotare a votului a fost o incalcare categorica a drepturilor cetatenilor europeni. Asta nu trebuie sa ramana fara consecinte", a punctat presedintele Comisiei pentru Afaceri Europene din Bundestag.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

18316 vizualizari

  • +58 (58 voturi)    
    Lista e lunga (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:52)

    potaissa [utilizator]

    si incepe cu Monta .Pestele de la cap pute...
    • +50 (52 voturi)    
      Băsiștii ăștia nu-i dau pace lui Monta (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:03)

      m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      când s-o mai termina odată cu băsiștii ăștia ? o să vină CE să-i spună lui ponta cum să-și conducă colonia ? păi cine-s ei ? de vină e premierul italiei care a dat ordin să îi căpăcească pe cei care au votat contra prietenului său, băsiști și ei. Nu mai scapi de ei.
      • +4 (8 voturi)    
        ar rebui sa va puneti la curent (Joi, 20 noiembrie 2014, 0:33)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        cu mitologia germanica. Nu de alta dar ca sa intelegeti mai departe cum se ajunge in Valhalla. :)
        • -25 (27 voturi)    
          oficialul german PPE (Joi, 20 noiembrie 2014, 2:16)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          Ar trebui sa stie ca in Romania s-a mai intamplat asta si in 2009 si n-a mai facut scandal ca era vorba de oameni din familia lor politica. Apreciez oamenii corecti, dar pe cei ipocriti n-o sa-i apreciez niciodata.
          • +4 (4 voturi)    
            3.3% vot afara nu explica victoria lui Iohannis (Joi, 20 noiembrie 2014, 6:35)

            dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Calcule simple arata ca romanii de peste granite nu au contat esential la victoria lui Klaus Iohannis. Chiar daca acestia votau toti cu Ponta, neamtul cistiga.

            Turul II, 16 Nov. 2014:
            - Prezenta in strainatate: 378 811
            - Total buletine valabil stampilate: 11 553 152

            Concluzie: Voturile din strainatate nu au reprezentat decit 3.27% din total, considerind ca toti peste granite au aplicat stampila valida pe candidat.

            Iohannis a cistigat cu 54.5%. Chiar daca toti cei 3.27% votau cu Ponta si neamtul tot lua 51.23%, iesind presedinte.

            Saltul de 24.13%, de la 30.37% in turul I la 54.5% pentru runda II nu poate fi explicat nici pe baza votului din strainatate nici al ungurilor.

            Prezenta externa mare a intarit doar victoria lui Klaus Iohannis, nefiind insa de importanta capitala. O jumatate de milion daca votau in strainatate, toti pe Ponta, si inca cistiga Iohannis cu 50.17%.
            • +5 (7 voturi)    
              Nu procentele conteaza (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:53)

              UnCetateanRoman [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              Nu conteaza cati au votat si cati nu au votat. Nu conteaza ce efect final au avut procentele din diaspora, ci faptul ca nu au fost lasati sa voteze. E ca si cum ai spune, da, s-a furat, dar nu s-a furat mult deci e ok. SI oricum, diaspora a contribuit la victoria lui Johannis nu numai prin voturile lor ci si prin atitudinea lor, care a facut pe multi romani sa iasa la vot si pe cei indecisi sa se decida cu cine sa voteze.
              • +2 (2 voturi)    
                Corect (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:48)

                Gornistul [utilizator] i-a raspuns lui UnCetateanRoman

                Dar daca a luat in mana problema procurorul sef Nitu, colegul de facultate si prietenul lui ponta, premierul poate sta linistit, desi are cea mai mare vina privind porcaria care s-a facut cu diaspora
            • +2 (2 voturi)    
              ce calcul meschin faceti... (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:46)

              Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

              Desi corect, calculul dv.nu dovedeste nimic! Poate doar atitudinea unor romani, care cred ca sint mai buni decit altii... Nu a afirmat nimeni ca procentual am ajutat cu ceva, desi in 2009 am facut-o, e vorba de mobilizarea romanilor din diaspora... E vorba de sute de kilometri parcursi si de zeci de ore de stat in ploaie pt a vota pt cei din tara!
              • 0 (0 voturi)    
                màgària PSD (Vineri, 21 noiembrie 2014, 11:03)

                gelu28 [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

                mài fratilor,tema discutiei e obstructionare dreptului la vot.chiar dacà ar fi cistigat ponta,fapta e penalà,si cine-i vinovat plàteste
          • +6 (6 voturi)    
            Cat esti de limitat! (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:51)

            Audit [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Faptul ca s-a mai intamplat nu e o scuza; ai fost violat o data, accepti si a doua oara? PSD-istilor, chiar nu puteti gandi normal? Am zis normal nu cer sa ganditi democratic.
            • +1 (1 vot)    
              nu s-a mai intamplat (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:38)

              mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Audit

              in 2009 acuzele erau invers, ca s-a prea votat (adica la paris au fost 3000 si ceva de voturi - prea mult dupa parerea p$d). motiv pentru care p$d a introdus kktu cu declaratie pe propria raspundere, sa mai domoleasca pohta de vot :)
            • +2 (2 voturi)    
              nu e vb de scuza (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:15)

              sabo [utilizator] i-a raspuns lui Audit

              ..ci de judecata partinitoare si tendentioasa evidenta
          • +3 (3 voturi)    
            asa e (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:09)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            nici in 90 nu a comentat!
          • +2 (2 voturi)    
            Corect! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:37)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Adica Herr. Gunther si-a permis sa nu urmareasca Antenele?
          • +1 (1 vot)    
            Apreciezi oamenii corecti, (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:55)

            ostrogotul [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            asa ca Ponta? (scuzati oximoronul)
      • +17 (17 voturi)    
        ein mann ein wort (Joi, 20 noiembrie 2014, 0:57)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

        Herr Krichbaum. We are looking forward for your future actions regarding these sayings.
    • +3 (3 voturi)    
      ... da... (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:43)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      ... " dar de la coada se curatza " .... .
    • +1 (3 voturi)    
      potaisso..... (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:45)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      ai zis bine, de acord cu tine,dar.......mai du-te fata si la munca , toata ziua esti pe net
      • +1 (1 vot)    
        Dar (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:28)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

        ce te __peep__ pe tine grija ? Hai sa spunem asa: Dac-ai munci tu pe jumatate (atat timp cat si intensivitate) cat mine ti-ar merge poate mai bine.
  • +53 (53 voturi)    
    Ups (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:58)

    Irina_Gheorghe [utilizator]

    Asta o sa fie interesant.
    • +40 (40 voturi)    
      si se va lasa cu puscarie adevarata (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:14)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Irina_Gheorghe

      smecherii astia defecti si-au inchipuit ca mai fac inca o lovitura de stat si nu-i vede nimeni.
      S-au inselat amarnic . Acum dreg busuiocul cu receptii, da'... nu tine . Caviar au toti

      se stringe latul ..... chistoc si nu cred ca o sa vezi anul viitor iepurasul
  • +50 (50 voturi)    
    Bravo, domnule! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:03)

    Clop [utilizator]

    Da, absolut necesar. Si are dreptate 200% despre Ponta.

    Ponta trebuie sa plece si sa se faca cochilot de raliu cu Daciana Sarbu pe viata, baschetbalist, marlan etc. Dar fara functii de stat de pomana intr-un fotoliu, la antena 3 sau ghita.
  • +53 (53 voturi)    
    Felicitari d-le Gunther Krichbaum (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:04)

    Daniel_Constantin [anonim]

    Avem nevoie de cat mai multe voci importante care sa-l trezeasca pe acest mascarici pe nume Ponta si pe toti din barca lui. Cat mai multe palme publice sunt binevenite pentru acest personaj.
    • +38 (38 voturi)    
      Asta e basist de-al meu.. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:13)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      sic
    • +20 (20 voturi)    
      a stat la coada la londra.. (Joi, 20 noiembrie 2014, 0:14)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

      era acolo si discuta cu macovei, cineva a filmat si discutia apare integral. omul era realmente iritat ca lumea nu poate sa voteze.

      in vest se scandalizeaza maxim pe incalcarea dreptului de vot. sa vedem daca va prinde totusi momentum chestia asta, pentru ca a castigat cine trebuie pana la urma si nu stiu daca vor sa faca valuri in perioada asta.

      mi-ar place sa fie pus la punct #monta. dar nu prea are ce sa-i faca UE fara ca noi sa suferim. electoratul trebuie sa-l pedepseasca, are inca 30% la parlamentare. trebuie sa ii convertim pe oamenii astia inainte sa putem pedepsi ceva.
      • +4 (4 voturi)    
        vinovatii sa plateasca penal (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:04)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        Chiar daca a iesit cine trebuia, lucrurile nu trebuie lasate asa. Se putea da ordonanta de urgenta, se pot face investigatii penale. Cine e vinovat sa plateasca penal.
      • -3 (3 voturi)    
        mda (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:52)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        Am căutat pe internet Gunther Krichbaum + Monica Macovei. M-am îngrozit ce am găsit. O fi adevărat?
        • +1 (1 vot)    
          ingrozit... (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:07)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          e starea ta normala.
  • +58 (58 voturi)    
    Pontache .. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:05)

    costa328 [utilizator]

    eu zic sa nu te mai intorci din vacanta ! Poate ca ai mai scaldat-o cu Base, dar daca a zis Madame Merkel ca ne sustine cu sfaturi si fapte,.. eu bag de seama ca ai belit-o ! Parea mea :) dupa 25 de ani de viata in Deutschland
  • +41 (41 voturi)    
    Absolut (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:14)

    yyyyyy [utilizator]

    Presedintele in functie si Presedintele ales, partidele de opozitie, cetatenii, opinia publica, CC, si fara doar si poate si CE trebuie sa lamureasca lucrurile pina la capat; pe masura ce ies la iveala detaliile se demonstreaza ca a fost o regizare de la centru - PSD, Guvern, MAE, BEC - binecuvintata de ministrii de resort si de primul ministru - ca de fapt marea majoritate a ambasadorilor au semnalat nevoia de sectii de votare suplimentare si au trimis propuneri in consecinta la MAE dar nici nu au fost luati in seama ...
    Ce mai cauta Ponta ca prim ministru si guvernul lui la conducerea tarii - este scris cu litere mari pe perete ce au facut, ce se mai asteapta? Iesiri in strada?
    • +6 (6 voturi)    
      Si nu numai asta: (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:54)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

      obligatoriu, acum nu mai tarziu, procuratura trebuie sa investigheze votul multiplu de la aceste alegeri! Este inadmisibil ca unii sa fie prosti sa stea la coada ore in sir si sa nu apuce sa voteze iar altii sa voteze (!) da cate ori vor muschii lui Dragnea.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:11)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        E cel mai bun comentariu la votul multiplu. Adica unii stau la rand si voteaza odata si alti intra in fata si voteaza de mai multe ori? Nu e corect.Dati cate un vot sa ajunga la toata lumea.
  • -48 (54 voturi)    
    hehe (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:18)

    Mazeta [utilizator]

    Vă las să ghiciți ce orientare politică și religioasă are Gunther Krichbaum.
    • +28 (28 voturi)    
      Da :D (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:49)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cred ca nu stie nimic despre tine.
    • +28 (28 voturi)    
      io zica asa: (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:49)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sa ne lasi de tot.

      hehehe
    • +14 (16 voturi)    
      hehehe (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:52)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      wichser
      • 0 (0 voturi)    
        :))) (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:23)

        Atlant [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Vb frumos ! Maine ai sa-i spui ...locher !
    • +20 (20 voturi)    
      Nu despre asta este vorba .. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:57)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      in articol si in comentarii ....; arta de a schimba vorba ...
    • +26 (26 voturi)    
      tu doar (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:07)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      continui campania infectă a mafiotului pe net.

      ce legătură e între religia lui krichbaum și umilința la care sute de mii de romăni au fost supuși duminica trecută?

      doar tu și inenarabila firea puteți ști.

      dar mai bine nu ne explicați, las-așa, că nu ne interesează.

      ws
    • +14 (14 voturi)    
      hehehe (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:18)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si care e legatura?
    • +11 (11 voturi)    
      da' (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:33)

      terka [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de ce crezi ca ne-ar interesa?
    • +13 (13 voturi)    
      important (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:35)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca romanii sunt pro valorilor europene si NATO...contrar directiei initiate de mafiotii din PSD catre Rusia si China
    • +14 (14 voturi)    
      hehe, greu bre? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:48)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Maine lipsesti de la postaceala asa-i? Te ia Michi paharnic am auzit, vodca de electrod trimisa de insusi neatarnatul Phurtin, sa va innecati amarul.
    • +11 (11 voturi)    
      puie monta, (Joi, 20 noiembrie 2014, 1:11)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      parca erai in vacanta
    • 0 (0 voturi)    
      BINE CA NU E CA TINE... (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:14)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ortodox, presupun!?!?!Prost, sunt sigur!
    • 0 (0 voturi)    
      Si daca... (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:22)

      Primul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Iohannis era singurul votant din diaspora si nu putea vota, intr-adevar aveai o logica cu legaturile tale politice si religioase.
      Dar la vor erau romani de diverse orientari politice si mai putin diverse orientari religioase. N-ai nici un sens
    • +1 (1 vot)    
      O (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      orientare corecta !
    • +2 (2 voturi)    
      Mda! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:39)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tu presupun ca esti Ortodox de speta 1 - Pravoslavnica Biserica Rusa de rit vechi si foarte vechi?!

      Bai, ai invatat ruseste?
    • +1 (1 vot)    
      Nu stim (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:13)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      da stim ce orientare politica are Ponta : comunistoid putinid. Si religia este secera si ciocanul sovietic adica tirainia rosie anti crestina a comunistilor.
  • +32 (32 voturi)    
    Perfect de acord. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:25)

    Consonant [utilizator]

    Asta este ceea ce trebuie sa cerem si noi, romanii. Asa ceva nu trebuie trecut cu vederea: cei care au pus la cale si au infaptuit planul diabolic trebuie sa suporte consecintele.
  • +32 (32 voturi)    
    A inceput (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:35)

    Electorul [utilizator]

    Sa functioneze masinaria germana. Nu cred ca apuca primavara guvernul asta. Vrem o discutie chiar in Parlamentul European despre ce se intampla la noi cu votarea.
    • -2 (2 voturi)    
      Prea tarziu! (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:35)

      StefanRusu [anonim] i-a raspuns lui Electorul

      De ce, in 2009 cand s-au inregistrat la Paris cate 3 voturi pe minut, nu s-a gasit nimeni sa verifice modul (dubios) de realizare al procesului electoral? Atunci, votul diasporei a intors (peste noapte) rezultatul alegerilor prezidentiale. Care dintre cele 2 'evenimente' credeti ca s-a desfasurat corect? Poate niciunul.
      Vreau sa mentionez insa, ca sunt state in care persoanele plecate de peste 5 ani, nici macar n-au drept de vot, fiindca nu traiesc, nu muncesc si nu platesc impozite in tara (ori pe considerentul ca 'nu-i treaba asinilor de unde beau oile apa').
      In acest context, cred ca situatia romanilor din afara granitelor este privilegiata si pentru evitarea altor evenimente asemanatoare votul electronic (sau prin corespondenta) ar rezolva f usor problema. CREDETI CA SE DORESTE?
      • +1 (1 vot)    
        dreptul de a fi roman nu poate fi retras (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:29)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui StefanRusu

        .
        Cat despre plata impozitelor sau despre munca, exista numeroase persoane care traiesc din ajutoare sociale si care nu muncesc, dar nu se pune problema sa li se ia dreptul la vot. Daca ar trebui sa votam pt. a incepe sa excludem dintre cetateni, vom ajunge sa nu mai avem cetateni romani.
        Asadar, dupa cum majoritatea romanilor nu vor vota niciodata pentru a lua cetatenilor romani dreptul de vot, nu vad de ce o minoritate care a pierdut alegerile sa vrea sa ia dreptul de vot cuiva care <strong>statistic</strong> a votat pentru celalalt.
      • 0 (0 voturi)    
        Stefan, (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:47)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui StefanRusu

        http://sociollogica.blogspot.ro/2011/09/faimoasele-voturi-de-la-paris-ce-spun.html
      • +1 (1 vot)    
        PS: (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:47)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui StefanRusu

        acum au fost mai mult, peste 5000, daca nu ma insel
  • +53 (53 voturi)    
    Cum eu nu am votat la Paris (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:36)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Aflandu-ma temporar la Paris, m-am prezentat la Ambasada, impreuna cu sotia si cu alti doi romani la ora 8,30. Coada de cca 600 metri pe latimea trotuarului m-a descurajat, in primul rand din motive de varsta si sanatate. Dupa ce am stat la coada cca 20 minute, observand ca nu am inaintat deloc, am décis sa ne intoarcem acasa, cu intentia de a reveni mai tarziu. Unul dintre noi a ramas totusi, cu intelegerea sa ne tina la curent. Nu am fost singurii care am renuntat. Cat timp am stat la coada, alti 10-12 romani au renuntat, ca si noi. Cel ramas a votat dupa 10 ore.
    Vreau sa spun deci ca numarul celor care au fost impiedicati sa voteze nu au fost doar cei carora li s-au inchis portile la ora 21, ci indeosebi cei care au plecat de la coada, constienti ca oricum nu vor ajunge sa voteze pana seara sau ca starea de sanatate nu le-a permis sa stea in piciore o zi intreaga.
  • +35 (35 voturi)    
    cei rai sunt si nemtii astia.. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:37)

    exilatul [utilizator]

    inloc sa l incurajeze pe escrocul plagitor, ei ii cer sa dea dovada de bun simt, adica sa demisioneze...astia chiar nu inteleg ceva...majoritatea javrelor din politica romaneasca nu cunosc ce inseamna cinstea si demnitatea, deci nu pot face ceva normal..
    • 0 (0 voturi)    
      nota 10 pt comentariul asta (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:57)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Serios,
      e ca si cum ai vrea sa faci o detectie cu un detector care nu functioneaza :)
      Cum sa le vorbesti de bun simt, sau vreo forma de etica... Ai nostrii politicieni sunt chiar sub pragul ipocriziei. Va fi o evolutie cand vor fi toti ipocriti. Ipocrizia denota o stare de constientizare a binelui si raului oarecum...
      Deci clasa noastra politica este sunt sub nivelul ipocriziei...
  • +33 (33 voturi)    
    da, da, da (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:37)

    revo [utilizator]

    Fara presiune din afara, aici nu se va face nimic, se va musamaliza sau amana pe termen nedefinit ancheta.
    Base a spus azi ca ambasadorii romani au cerut cu mult inainte de primul tur marirea numarului de sectii de votare. Ambasadorii i-au trimis toate mesajele cu solicitarile facute, ele exista la dosar, trebuie sa devina probe in ancheta. Desigur, dl. procuror si doctor in drept, Ponta, stie mai bine de ce nu a raspuns cererilor. Sa nu mai dea vina pe legislatie, ca si cu asta a fost deja prins cu minciuna. Precedentul exista, a spus-o Predoiu. Si chiar daca nu ar fi existat, era datoria lui sa dea o ordonanta de urgenta pentru reglementarea situatiei.
    • +2 (2 voturi)    
      Aveam nevoie de iesirea acestui Gunther, (Joi, 20 noiembrie 2014, 6:39)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui revo

      ca sa se contrapuna mitului romanesc ortodox "orice minune tine 3 zile".
      Exista deja plingeri penale pe numele lui dr. Ponta si al lui Corlatean (nu stiu daca si pe numele decrepitului spion-sef); sa le pazim ca sa nu le manince NUP-ul!
  • +36 (36 voturi)    
    vot prin corespondenta (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:39)

    vassile52 [utilizator]

    Dupa votari e momentul sa ne mobilizam sa cerem:

    -vot prin corespondenta

    -calculatoare in care sa se introduca CNP pt a preveni votul multiplu in sectiile electorale

    -camere de vederi in fiecare sectie de votare
    • +24 (24 voturi)    
      perfect de acord (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:51)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui vassile52

      ...

      vineri iesim in strada, incepand cu ora 18, piata universitatii - daca mai simte cineva ca acolo ii este locul.
      • +2 (2 voturi)    
        Sper si la Cluj (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:48)

        imipasa.ro [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        ... in Piata Unirii!
        Si sa nu uitam de respectarea referendumului din 2009 cu reducerea numarului de parlamentari sub 300.
    • +1 (1 vot)    
      Deja au amanat (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:57)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui vassile52

      legea votului prin corespondenta. Ce japite cei de la PSD.
  • +20 (20 voturi)    
    Haha (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:55)

    Taras Bulba [utilizator]

    LOVITURA DE CIOCAN!

    Ponta, mai respiri?!?!?!
  • +22 (22 voturi)    
    Inca o lectie! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:58)

    EllySt [utilizator]

    Dupa lectia extraordinara a disporei acum avem inca o lectie a unui parlamentar german care face ceea ce ar trebui sa faca romanii din tara.

    Vad ca la noi nu se mai discuta atat de mult despre aceasta problema extrem de grava.
    Opozitia din parlament si societatea civila trebuie sa faca presiuni mai mari pentru tragerea la raspundere a celor vinovati de abuzul cu premeditare pentru impiedicarea votului.

    A fost inca o demonstratie ca in diaspora sunt cei ma buni si mai puternici dintre romani.
    Nu am cuvinte sa-mi exprim aprecierea pentru ceea ce au facut acesti oameni. De cate ori revad imaginile cu acele cozi si cu oamenii strigand "Vrem sa votam" ma incearca aceeasi revolta ca atunci cand le-am vazut prima oara. Sper ca asemenea imagini sa nu fie uitate prea repede si efectul lor sa fie transformarea clasei politice.
    • +18 (18 voturi)    
      E o dovada ca de ne ajutam singuri suntem ajutati (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:17)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui EllySt

      ...numai sa nu mai stam ca bovinele pe coada pt ca atunci ar insemna ca intervin in treburile interne sau neaga "vointa boborului"
    • +3 (3 voturi)    
      Comunistii nu invata niciodata (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:20)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui EllySt

      Ei stiu numai de glont, nu si de lege. Proasta organizare a votului in Diaspora a fost un act criminal premeditat. Corlatean a executat prima parte a scenariului, Ponta a iesit si a dat asigurari, a venit Melescanu si a executat perfect a doua parte mergand la Paris "to work the crowds", dupa care s-a pensionat.
      Ponta nici macar nu si-a cerut scuze. Planul ii reusise si aia era tot ce-si dorise.
  • -12 (16 voturi)    
    Fraudarea alegerilor (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:22)

    PepePiedone1 [anonim]

    Deci s-au fraudat alegerile ? Atunci se anuleaza ? As vrea ca politicienii astia sa mai si gandeasca inainte sa deschida gura.
    • +21 (21 voturi)    
      mai votam odata (Joi, 20 noiembrie 2014, 0:27)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

      Nici o problema. Mai votam odata. Abia astept sa merg la vot. N-am mai votat demult cu asa drag .
      • +1 (1 vot)    
        Ohoho! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:40)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui kax

        Distanta va fi de 20 % (in favoarea lui Iohannis desigur
    • +1 (1 vot)    
      mai mai (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:00)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

      Tu nu ai mai auzit de vorba asta in campanie :
      "nu pot ei fura, cat putem noi vota ".. :)
      Asa a si fost , deci cred ca ar fi bine sa gandesti tu inainte sa deschizi gura...
  • +15 (15 voturi)    
    parca (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:32)

    Snitzelvienez [utilizator]

    S-a mai luminat putin scena politica odata cu venirea lui Johannis..dar cand aud de ponta lucrurile se intuneca imediat..acest borfas trebuie inlaturat imediat ca de altfel si Zgonea lacatusul tupeist care-si mangaie porcul in birou.
    • +1 (1 vot)    
      "[dr. Ponta] acest borfas trebuie inlaturat" (Joi, 20 noiembrie 2014, 6:56)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      NU.
      Dr. Viorel Ponta trebuie "fortat" sa-si duca crucea pina la capat, ca un bun crestin ortodox ce se declara el si fuse confirmat de toata popimea, ortodoxa si ea. Daca va pleca acum de la guvern, va fi scapat de a suporta consecintele propriilor sale masuri (dezastruoase!), luate in deloc meritata sa calitate de prim-ministru. Iar cel care ii va succeda va fi un al II-lea Boc sacrifcat.
      • 0 (0 voturi)    
        tre sa plece (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:51)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

        monta tre sa plece. calculele de culise nu cred pot lua locul bunului simt si al ilegalitatii. p$d-ul sa-si puna alt pm, care sa faca bugetul, sau chiar tonta sa dea bugetul, dar vivi pm canditat looser etc tre sa plece.
        • 0 (0 voturi)    
          In conditia: PSD pastreaza sefia guvernului, (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:00)

          ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          sunt de acord cu tine. Insa am temerea - exprimata deja - ca haita PSD-ista se va replia la nivel de parlament si va abandona guvernul, incercind sa-si cosmetizeze imaginea pina la alegerile 2016. Nu ti se pare suspecta graba cu care au lucrat in ultimele zile pentru "cererile poporului"?
  • +17 (17 voturi)    
    Caz penal (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Impiedicarea dreptului la vot e caz penal. ambasadorii au cerut numar mare de sectii, Korlatean, Bonta si Melescanu s-au opus. Ghici cine trebuie sa infunde puscaria?
    • +10 (10 voturi)    
      Cum cine? (Joi, 20 noiembrie 2014, 5:53)

      Calinul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Dupa mintea lor Basescu .Jos p$d.
  • +16 (16 voturi)    
    Ne ajuta Europa (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:57)

    kax [utilizator]

    Sfidarea cu care guvernul PSD al Romaniei a aratat cum e pe la noi pe acasa Europei (Paris Londra Roma, capitale ale civilizatiei vestice), poate spune cite ceva si despre partenerii economici ai Romaniei. Ii ca si cum Ponta ii dea lor.
    Europa demult stie de problema noastra cu coruptia generalizata la nivel inalt.
    Rog Europa sa dea dovada de curaj si sa ne ajute sa intarim DNA-ul si justitia cu specialisti, idei.... Asta ar fi cel mai mare progres pentru Romania.
    Sper sa aibe forta necesara
    • +4 (4 voturi)    
      ponta a respectat ordinele de la kremlin (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:11)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui kax

      si a facut imposibilul pt. a castiga. Ancheta trebuie sa fie din partea procuraturii , nu a vreunei comisii parlamentare de borfasi.
      Parlament cu cel mult 300 de indivizi!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    duute pontache ! (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:41)

    astronaut [utilizator]

    duute acolo unde a mancat ''lupu oaia'' si nu te mai intoarce , ne-ai facut de rasul lumii , esti CEL MAI SLAB
    (NAIV) p.m. din istoria Rom. da-ti demisia ca sa mai repari ceva !!
  • +2 (2 voturi)    
    este si opinia mea (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:11)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Cetatenii unei tari membra UE au fost impiedecati de un guvern sa-si exercite dreptul fundamental la vot (garantat prin Constitutie) !
  • +2 (2 voturi)    
    Multumim Europa! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:34)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    !
  • +1 (1 vot)    
    Faptul ca PSD-ul nu a reusit ... (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:17)

    Gornistul [utilizator]

    ...trei legislaturi la rand sa castige presedentia spune mult despre cantitatea de inteligenta existenta la varful partidului ( victoria din 2000 a lui Iliescu a fost o intamplare , omul de paie constantinescu " invins de sistem " ar fi putut macar sa pregateasca din timp un candidat al dreptei care sa-l invinga pe bolsevic).
    Pentru ca un partid (sau o alianta) sa obtina o victorie la prezidentiale nu este suficient sa propuna un candidat cu o puternica personalitate, trebuie sa si beneficieze la varf de o echipa cu multi oameni inteligenti care sa lupte pentru el. Iar psd-ul, cu cateva exceptii, duce lipsa de asa ceva.
    O dovada este si faptul ca s-au putut lasa prostiti de "marele consilier pierzator" Bogdan Teodorescu care prin cateva greseli capitale in campanie l-a "terminat" pe ponta...
  • 0 (0 voturi)    
    Alternative exista (Joi, 20 noiembrie 2014, 14:43)

    ovid_d [utilizator]

    Stiu ca nu e foarte la subiect, dar as vrea sa mentionez ca buletinele si pasapoartele romanesti (toate) pot fi citite electronic, si evident numarul citit electronic poate fi salvat si de-asemenea comparat cu baza de date nationala. Un asemenea sistem nu este foarte greu de implementat pentru sectiile de votare, si ar putea fi folosit pentru a elimina complet fraudele electorale. Acest sistem ar mari totodata viteza de votare considerabil.

    Desigur, aceasta este o alternativa in cazul in care votul electronic sau prin corespondenta nu va fi acceptat de autoritati.

    Oare de ce nu a venit nimeni cu ideea asta?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă