Traian Basescu: Toti ambasadorii - Paris, Londra, Roma, Madrid - au solicitat prin MAE marirea numarului de sectii de votare. / Prioritatea majora pentru Romania e un proiect de buget

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:10 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu a anuntat, miercuri, intr-o declaratie de presa sustinuta la Palatul Cotroceni, ca toti ambasadorii din capitalele europene - Paris, Londra, Roma, Madrid, Berlin - au solicitat prin MAE marirea numarului de sectii de votare la alegerile prezidentiale. "As vrea ca romanii sa stie ca ambasadorii au informat corect asupra nevoii de marire a numarului de sectii, inclusiv ambasadorul de la Berlin. Daca e ceva de reprosat, nu e pentru ambasadorii nostri", a precizat Traian Basescu. Seful statului a cerut Guvernului sa urgenteze prezentarea proiectului de buget pentru 2015, "cu atat mai mult cu cat in spatiul public sunt discutii extrem de consistente legate de cresterea, scaderea taxelor, nimeni nu stie ce se intampla, alocari pentru investitii, proiecte de mediu, culturale." Traian Basescu a mai anuntat ca a decis sa faca numirea ministrului de Externe si a ministrului Culturii simultan, cerand, insa, demisia lui Mihnea Motoc din corpul diplomatic si revocarea din functia de ambasador, pentru a se evita o situatie de incompatibilitate.

Declaratiile lui Traian Basescu:

Cu privire la numirea celor doi ministri, am decis sa fac numirea ministrului de Externe si al Culturii simultan.

In momentul de fata avem chestiuni de ordin legal ce trebuiesc derulate inainte de numirea ministrului de Externe.

Am discutat cu domnul Motoc si l-am asigurat de toata deschiderea mea pentru numire, nu as vrea sa fie speculatii, e un excelent ambasador si va fi un excelent ministru.

Desi am semnat decretele, trebuie duse pana la capat procedurile pentru a preveni situatia de incompatibilitate pentru domnia sa.

Implica doua actiuni: demisia din corpul diplomatic si revocarea din functia de ambasador.

Conforma cu art 84 din legea 1601/2003 trebuie tinut cont ca: functia de membru al Guvernului e incompatibila cu orice alta functie de autoritate cu exceptia celei de deputat si senator. 

In prezent domnul Mihnea Motoc e si ambasador. Pentru a elimina incompatbilitatea trebuie sa existe retragerea dansului, emiterea decretului de chemare din functia de ambasador. 

Asta se poate intampla cand domnul premier poate contrasemna decretul de incetare a mandatului.

Imediat ce e posibil, publicam in Monitorul Oficial intai rechemarea de la post, decretul trebuie contrasemnat de premier si dupa publicarea sa trebuie publicat decretul de numire si juramantul.

Am trimis proiectul de decret la cancelarie, imediat ce e contrasemnat il voi semna.

Vreau sa nu se speculeze pe tema sicanelor, in constitutie, la art. 91 se precizeaza ca presedintele acrediteaza si recheama reprezentantii diplomatici ai Romaniei. Dar la art 100 se spune ca decretele emise de presedinte pentru art 91 se contrasemneaza de premier.

E prevedere constitutionala precisa ca decretul trebuie contrasemnat. Imediat dupa il voi semna.

Nu exista niciun dubiu asupra oportunitatii si competentelor domnului ambasador, dar trebuie sa nu-l punem in situatie de incompatibilitate.

Cu propunerea pentru ministrul Culturii, nu pot avea obiectii, chiar daca am vazut in spatiul public dezbateri despre afacerea familiei cu bani europeni, CCR ma obliga sa semnez decretul pentru a doua propunere. 

Eu nu o pot respinge. 

Legat de solicitarea facuta azi pentru inepreea urmaririi penale a fostului ministru Cristian David: In documentatia trimisa de Parchetul general, se arata ca dansul ar fi suspect pentru incasarea unei mite de 500.000 euro pentru a inlesni emiterea de catre un prefect a unui titilu de proprietate petnru 15 hectare. 

Decizia mea nu inseamna ca e vinovat, el va merge in fata procurorilor pentru a clarifica daca a primit sau nu mita.

La solicitarea ministrului Apararii, finantelor, bugetuui si premierului, am aprobat un memorandum prin care pentru 2015 Romania isi mareste contributia cu miltiari in Afganistant cu maxim 450 de militari. Inseamna 420 de militari peste cei 200 deja aprobati care din martie isi incep misiunea de protectie a fortelor la Kandahar.

Alaturi de cei 420 de militari vor indeplini misiuni si un grup de 20 de militari pentru asigurarea logisiticii. In total, se mareste prezenta noastra cu maxim 450 de miliari, noi preconizam 420 si 20 de logistica.


Despre votul in diaspora:

De la momentul inchiderii votului am cerut informatii de la toti ambasadorii.

Am primit in copie toate solicitarile facute premergator inceperii campaniei, in timpul si intre cele doua tururi.

Toti ambasadorii - Paris, Londra, Roma, Madrid - au solicitat prin MAE marirea numarului de sectii de votare.

As vrea ca romanii sa stie ca ambasadorii au informat corect asupra nevoii de marire a numarului de sectii, inclusiv ambasadorul de la Berlin.

Daca e ceva de reprosat, nu e pentru ambasadorii nostri.


Despre proiectul de buget pentru 2015:

Faptul ca premierul nu e in Bucuresti nu e o scuza, ministerele pot pune la dispozitia publicului macar proiectul de buget.

Cer in mod expres ca guvernul sa fie in masura ca in cel mai scurt timp sa prezinte proiectul, cu atat mai mult cu cat in spatiul public sunt discutii extrem de consistente legate de cresterea, scaderea taxelor, nimeni nu stie ce se intampla, alocari pentru investitii, proiecte de mediu, culturale.

Firmele nu isi pot proiecta anul 2015 fara o imagine a bugetului si a Codului fiscal.

Dincolo de prioritatile pe care Parlamentul le-a exercitat in aceste zile, prioritatea majora pentru Romania e un proiect de buget.

Firmele, cetatenii nu stiu cum sa-si proiecteze anul 2015 in lipsa bugetului si a informatiei daca vor creste sau nu taxele.

Fac apel inclusiv la vicepremierul Oprea, care gestioneaza problemele curente acum, la accelerarea proiectului de buget si la punerea cat mai rapida in dezbatere.

Salut atat initiativa presedintelui ales cat si a premierului de a accelera procesele care s-au derulat in parlament pentru respingerea legii amnistiei si la raspunsul pozitiv la solicitarile DNA.

Va asigur ca daca s-ar fi produs in mod consecvent Romania ar fi fost in spatiul Schengen.

Ma bucur mult ca in urma votului din 16 noiembrie parlamentarii au inteles ca nu ei sunt stapanul legii, ci legea e stapanul lor.

E un regret al meu ca nu am reusit sa ii conving in cei zece ani de mandat cat de important e sa nu blocheze justitia.

Sper ca de acum inainte vor fi consecventi pe astfel de probleme si vor crea partenerilor convingerea ca nu a fost doar i intamplare de teama votului popular din 16 noiembrie ci ca au inteles ca parlamentarii nu se afla deasupra legii.

Abia acum Akos Mora a inteles ca trebuie sa raspunda pozitiv la hotararea Inaltei Curti si nu sa se piteasca prin Parlament.

























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

26040 vizualizari

  • -50 (58 voturi)    
    cred ca ne spune de Putin cretinul (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:30)

    un domn [utilizator]

    asteptati va..sa ne pregatim de invazie ! cei care nu au intekes ce a spus Hurezeanu aseara..Serbia, Moldova, Bulgaria...uresese se pregateste de Invazie...Ambasada uresese,,cereti va mai celovecilor acasa..ca nu ramane molecula din voi ptr identificare..mai bine plecati de buna voie !
    • +10 (18 voturi)    
      ete unde era.. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:12)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      cretinul.. :)
      • +9 (15 voturi)    
        Base, bun ca deobicei! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:57)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Se pare ca Johannis nu si-a facut temele, ambasadorii facand toti cereri de suplimentare a sectiilor de vot. Ponta si Melescanu e de vina, Johannis!...;)
        • +2 (10 voturi)    
          nu neaparat (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:43)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Poate Iohannis nu avea de unde sa stie acest lucru.
        • 0 (14 voturi)    
          Se pare (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:09)

          Hard ball [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ca nu ai inteles foarte bine ce a spus Iohannis.
          Ambasadorii sa fie demisi.
          Explicatiile stau sau nu stau in picioare, insa raul s-a produs.

          Daca erai tu in locul fetei aleia de la Paris care a stat 10 ore in frig si ploaie sa poata sa isi exercite un drept fundamental garantat de Constitutie, la fel ai fi spus?

          Eu am inteles ca Iohannis a indicat presedintelui in exercitiu sa demita ambasadorii din tarile unde s-a intamplat ca romani sa fie umiliti in timpul procesului de votare.

          Nu a cerut explicatii.

          Este extrem de simplu.Nu trebuie complicat nimic in chestiunea voturilor in diaspora.
          • +4 (6 voturi)    
            de unde ai scos-o pe asta? (Joi, 20 noiembrie 2014, 12:23)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Hard ball

            Johannis nu a declarat niciodata asa ceva.

            Cred ca nu faci diferenta intre ambasadori si MAE. Ambasadorii nu au fost implicati direct in acest proces si nici nu ar trebui sa fie. Daca MAE isi facea treaba corect, nu am fi avut azi discutia.. Cel mult ar putea cere retragerea ambasadorilor care au pus bete'n roate procesului de votare si reprezenantilor de la consulate care au chemat politia la 20.30...
            • +1 (1 vot)    
              :/ (Joi, 20 noiembrie 2014, 17:01)

              Hard ball [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              urmareste mai jos ceea ce a spus Iohannis, si fii mai atent altadata:

              "Îl rog pe președintele încă în funcție să analizeze această situație și să recheme de pe post pe toți diplomații care nu au gestionat corespunzător situația din secțiile de vot. Consider că este un gest minimal să fie retrași ambasadorii și consulii de acolo unde românii au fost umiliți. Nu pot să accept să existe situații unde concetățeni de-ai mei să fie tratați cu gaze lacrimogene fiindcă vor să voteze"

              sursa:
              http://www.agerpres.ro/politica/2014/11/17/iohannis-ii-cere-lui-basescu-retragerea-ambasadorilor-din-statele-unde-romanii-au-fost-umiliti-11-27-08

              presedintele in functie poate sa faca asta in baza art 91, alin 2 si art 100 din Constitutie.
              • 0 (0 voturi)    
                Așa este! (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:18)

                Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Hard ball

                A cerut mai întâi ANALIZĂ!
                Dar dacă s-ar fi luat în considerație acest amănunt, ar mai fi avut comentatorii cu ce să se bage în seamă?
        • +2 (6 voturi)    
          Uite ce nu am inteles eu: (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:12)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          nu-l apar nici pe Basescu, nici pe Johannis dar mi se pare important:

          CAND au facut ambasadorii cereri de suplimentare a sectiilor de vot?

          legal nu e deloc acelasi lucru daca le-au facut in iunie, la 1 noiembrie, intre tururi sau in timpul votului;

          nu e nicio discutie ca raspunderea acestei monstruozitati cu votul romanilor din diaspora apartine MAE; dar trebuie stabilite responsabilitatile exacte in cadrul MAE;

          nr. de sectii nu s-a modificat din 2004 si legal, asta trebuia s-o faca MAE inainte de primul tur; estimarea nr. de votanti cred ca trebuia facuta de consuli si ambasadori;

          apropo de consuli, de ei nu aud nimic si in mod cert au atributii in chestiunea asta; in folclor se spune ca nici cainele din curtea unui consulat nu poate sa fie unul fara grade;

          in concluzie, mi se pare o lipsa de respect si o marlanie cosmica sa trateze cineva superficial ce s-a intamplat pe 16 nov. in diaspora; chematul sau nechematul ambasadorilor nu clarifica in mod serios problema;

          ar mai fi un aspect moral care mie mi se pare decisiv: un ambasador care a chemat jandarmi straini sa gazeze proprii cetateni care nu-si puteau exercita dreptul la vot nu-i mai poate nici reprezenta, nici apara in viitor pe cetatenii aia;

          daca ambasadorii nu vad aceasta enormitate si nu-si dau singuri demisia, presedintele are obligatia morala si rationala sa-i recheme; pt. ca ei nu-si mai pot exercita mandatul, independent de orice aspect legal.
        • +3 (3 voturi)    
          mai citeste (sau mai asculta) odata... (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:42)

          Thomas_chase_Jerald [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ... ce a spus Iohannis in legatura cu ambasadorii!
          Ai intrat in logica celor de la Antena 3 care deja s-au legat de neamt pe tema asta. Numai ca pe angajatii lui Voiculescu nu-i suspectez de superficialitate, de neatentie sau de prostie. Ei au lansat duma asta in scop de dezinformare. Dupa degringolada din primele zile de dupa alegeri si-au reluat munca sisifica de erodare a imaginii tintelor propagandei lor.
          In realitate Klaus Iohannis a cerut sa fie rechemati dela post ambasadorii si consulii care se fac vinovati de incidentele produse. Ceea ce e echivalent cu "daca se fac vinovati de incidentele produse."

          Niciodata nu a spus "chemati-i in tara pe ambasadorii sau consulii din locatiile in care s-au produs incidente". E aici o "mica" diferenta pe care sper ca ai sesizat-o!
        • +4 (4 voturi)    
          sprijinul populatiei (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:58)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Sprijinul populatiei ii da oricarui presedinte legitimitate si forta. Exact asta au facut mafiotii comunisti, au lovit in forta lui Basescu, data de sprijinul populatiei.

          Basescu in ultima parte a luptat aproape singur, dar nu s-a lasat. A pierdut sprijinul populatiei, spalata pe creier de Antene si realitati (chiar daca una din ele s-a mai dat pe brazda in ultima vreme).

          Si la Digi 24 mai sunt unii pe acolo plini de ura la adresa lui Basescu, care se dau mari culti, Hurezeanu, Vijulie, si Prelipceanu (ceva mai putin).
        • 0 (0 voturi)    
          Eu chiar nu înțeleg de ce și presa, (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:13)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          și comentatorii nu citesc mesajul lui Johannis în întregul lui. Acesta a cerut înainte de toate o ANALIZĂ! Și după aceea să fie rechemați ambasadorii care au faultat alegerile.
    • -6 (10 voturi)    
      Ssuopliemtam cu 450.000 mii.. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:17)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Efectivele,hiccc,armate....
      Dixit neantule..
  • +29 (37 voturi)    
    Mosteniri de la Traian Basescu: (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    Am scris ieri intr-un comentariu ca, intre 'momentul '89) si 'momentul 16 Noemrie 2014', politica s-a derulat intr-o 'cheie'marcata profund de faptul ca revolutia din '89 a foat furata de Ion Iliescu, care i-a deturnat telurile la care aspira poporul : democratie autentica, stat de drept, economie de piata.
    Din cauza acestei deturnari, urmata de mineriadele organizate sub controlul lui Iliescu,
    entuziasmul romanilor si al strainilor s-a transformat in dezamagire.
    Speranta a renascut odata cu castigarea alegerilor din 2004, de catre Traian Basescu.
    Acesta, desi avea o bogata experienta politica si administrativa, incepand cu aceea de capitan de vas, de mare succes, nu detinea totusi toate secretele 'meseriei' de presedinte al tarii.
    Firea lui de luptator a facut din el un 'presedinte jucator', pornit sa reformeze rapid tara, in toate domeniile importante, in special in lupta cu coruptia si deschiderea drumului unei justitii libere, ajutat si de Monica Macovei, de procurorii Kovesi si Daniel Morar (presedintele i-a alespe acestia, precum si pe ceilalti cca. 30 procurori - pentru functiile de conducere),
    infiintarea DNA, etc).
    Poporul a ajuns sa indrageasca DNA, chiar sa isi adreseze, in gluma sau in serios, urarea :'vedea-te-as la DNA!'.
    Presedintele a ajuns la convingerea ca trebue sa comdamne public comunismul, de la nivelul functiei sale, si sa trimita milioanele de dosare ale serviciilor secrete, catre institutia insarcinata cu studierea acestora.
    Faima succeselor justiei a trecut granitele tarii, suntem laudati pretutindeni
    Traian Basescu a avut succese de subliniat si in alte domenii : stabilizarea economico-financiara a tarii (evitarea crizei 'iminente'!), invatamant, functionarea independenta a serviciilor speciale, etc.
    Din 16 Noembrie 2014, s-a trecut la o noua 'cheie politica', ca urmare a surprinzatorului succes categoric al lui Klaus Iohannis.
    Pe Ponta il impingeau baronii borfasi in fata,
    • +5 (11 voturi)    
      Rev. din 89 = o lovitura de stat data de KGB (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:08)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      "Revolutia furata" este un mit

      Revolutia din 1989 a fost o lovitura de stat organizata de serviciile speciale ruse (din fosta URSS) la ordinul lui Mihail Gorbaciov care dorea sa implementeze in Romania perestroica sa.

      Ion Iliescu fusese deja ales, inaintea lui 16 Dec. 1989, de ultimul lider sovietic pentru a fi presedintele tarii noastre. Iliescu nu a furat nici o revolutie, unu, deoarece nu a fost vreo revolutie si doi, pentru ca era deja lider prestabilit de fortele destabilizatoare rusesti care l-au rasturnat de la putere pe Nicolae Ceausescu.

      "Revolutia furata" este o mare minciuna inventata de partidele istorice ce pretind ca simpatizantii lor au dus greul luptei intre 16 si 22 Dec. 1989 moment cind Ion Iliescu vine brusc, instalindu-se la putere.
      In realitate, taranistii si liberalii nu au contribuit cu nimic la ceea ce s-a intimplat intre 16 si 22 Dec. 1989 ei aparind doar cind lucrurile s-au linistit.

      Sondaj ilustrativ realizat pe internet si inca activ:

      "Revolutie sau Lovitura de Stat
      Considerati ca Revolutia Romana a fost pregatita de KGB la ordinul lui Mihail Gorbaciov?

      Categoric DA --- 47.65 %
      Probabil DA --- 24.63 %
      Categoric NU --- 9.68 %
      Probabil NU --- 7.48 %
      Nu stiu --- 7.33 %
      Alte raspunsuri --- 3.23 %
      Numar voturi: 682"
      • +3 (3 voturi)    
        da, a fost lovitura de stat (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:35)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        odata in toata istoria noastra putem sa le multumim rusilor pt. ceva;

        "partidele istorice" n-au avut vreo mare contributie, e f. posibil ca multi dintre ei sa fi fost infiltrati de pe statele de plata ale serviciilor;

        dar revolutie a fost, milioanele alea care au iesit pe strazi urland "jos comunismul", aia care s-au lasat impuscati in "opereta" lui Iliescu, sutele alea de mii care au tinut 2 ani ocupata Piata Universitatii (in anii aia cand eram 10.000 se spunea ca e piata goala :) - toti astia chiar am facut revolutie; si nenorocitii aia de comunistii chiar ne-au furat-o.

        da, fara contributia kgb n-ar fi fost nimic, dar fara noi Romania era azi in situatia Rusiei sau in cel mai "fericit" caz a Ucrainei;

        cand iti citesc posturile am impresia ca tocmai asta e de fapt frustrarea ta.
      • 0 (0 voturi)    
        si nu numai (Joi, 20 noiembrie 2014, 15:35)

        samka [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        a fost o fructuoasa colaborare intre kgb si cia, si in plin razboi rece :). deci baietii au demonstrat ca orice e posibil cu putina bunavointa :)
  • +23 (31 voturi)    
    Mosteniri de la Tr. Basescu CONTINUARE I (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:54)

    hotnewsfil [utilizator]

    Pe Ponta il impingeau baronii borfasi in fata, catre Cotroceni. N-au reusit!.
    Pe Iohannis l-au impins in fata tinerii, cei ce vor ferm, implacabil, un presedinte 'altfel' : modern, cinstit, serios, omul faptelor, nu al palavragelilor, care sa promoveze o 'Romanie a lucrului bine facut'.
    Tinerii au descoperit ca nemtul Klaus Iohannis corespunde acestui profil de presedinte si s-au luptat aprig sa ii asigure victoria in alegeri, in care scop s-au aliat cu romanii din diaspora - cetateni romani adaptati la lumea civilizata.
    Polonezul Blajegovic, care procedase la fel ca Traian Basescu (stabilizarea economiei tarii prin taierea brusca a salariilor) a patit la fel : popularitatea i s-a prabusit, a trebuit sa isi paraseasca postul, dar Polonia s-a desprins rapid economic de celelalte tari foste comuniste.
    Apare inevitabil intrebarea : Klaus Iohannis va avea sau nu de preluat ceva util de la predecesorul sau Traian Basescu?
    Vrem, nu vrem, trebue sa recunoastem ca masinaria 'justitia', ajunsa sa functioneze independet, sa nu se implice in politica si sa nu accepte amestecul politicienilor, este o mostenire valoroasa lasata de Traian Basescu.
    Cel putin in prima perioada in care va functiona la Cotroceni, Klaus Iohannis, pana ii va descifra destul de bine regulile de functionare, ar trebui sa nu o 'deranjeze cu nimic (justitia)'.
    O alta mostenire decisiva, benefica pentru tara, este si reinvierea curajului populatiei de a iesi masiv in strada, de a protesta pana la rezolvarea problemelor sale majore.
    Inainte ca Traian Basescu, cu scopul stabilizarii macro-economice a tarii, sa fi redus salarile cu 25% si sa fi introdus CAS pe pensii, masura luata brusc (a taiat coada pisicii dintr-o data, cum recomanda liberalul Patriciu), populariatate (simpatia) presedintelui era pe culmi.
    Aceasta a scazut brusc dupa reducerea salariilor. Populatia a ajuns sa il deteste, indrumata si de Antena3.
    Ca urmare, la referendumul din 2012, populatia a votat masiv pentru demiterea presedintelui
    • +5 (9 voturi)    
      Polonezul Blajegovic (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:28)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      nu apare nici pe lista presedintilor si nici pe cea a prim ministrilor polonezi.
      In general deschizatorii de drumuri intampina o opozitie puternica. Cei ce urmeaza acestora au o viata mai usoara si beneficiaza de laude pentru maretele realizari.
      La fel s-a intamplat si cu Cuza si Carol I.
      Practic, nu există domeniu de activitate economică, social-politică, culturală, administrativă sau militară din țară, în care Cuza să nu fi adus îmbunătățiri și înnoiri organizatorice pe baza noilor cerințe ale epocii moderne. Aceasea in doar 7 ani de domnie. A urmat Carol I care a domnit 48 ani si a cules laudele.
      • +3 (3 voturi)    
        Rectificare! (Joi, 20 noiembrie 2014, 6:14)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui ty

        In graba, am scris gresit numele finantistului polonez. Va rog sa ma iertati!
        Numele lui este : Leszek Balcerowicz.
        Va rog sa cititi si :
        http://en.wikipedia.org/wiki/Leszek_Balcerowicz
        Veti afla asemanarea dintre masurile radicale luate de acest ministru polonez si de Traian Basescu, consecintele fiind aceleasi - benefice pentru cele doua tari si 'nefericite'pentru carierele politice ale celor doi.
        • 0 (0 voturi)    
          Leszek Balcerowicz - Petre Roman (Joi, 20 noiembrie 2014, 19:19)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

          Înlăturarea lui Petre Roman de la putere s-a făcut cu trei zile înainte de realizarea convertibilităţii leului (1 $ se stabiliza în 1991 la 180-200 lei).
    • -14 (18 voturi)    
      Mostenirea de la Basescu = Un dezastru! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:09)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Cel care a scris comentariile apreciative: "Mosteniri de la Traian Basescu" este fie Traian Basescu insusi fie un om pus de el.

      Presedintele inca in exercitiu are o unica "realizare" personala in domeniul economiei, si aceea dictata din strainatate, "Reducerea pensiilor si salariilor". Vad ca se lauda in continuu cu ea desi masura a adus doar saracie. In rest, incearca de 10 ani sa ne convinga de faptul ca el doreste sa faca lucruri bune dar nu este lasat de opozitie, un truc frecvent aplicat de multi conducatori al caror unic scop este sa se mentina in fruntea tarii cit mai mult posibil.

      In ceea ce priveste DNA-ul, acesta a fost folosit de Basescu in scopuri politice pentru a-si ataca adversarii, cel mai cunoscut exemplu fiind cazul Adrian Nastase. Pe presedinte nu l-a interesat niciodata lupta anti coruptie el insusi impreuna cu fratele sau fiind niste infractori, a se vedea: Dosarul Flota, Casa din Mihaileanu Nr. 2, Terenurile de la Calarasi, Bani primiti de la romi, Afacerea F-16 parafata de presedinte in cadrul careia Romania a platit 100 mil. Euro si nu a primit nimic, Autostrada Bechtel renegociata in 2005, Baietii destepti din energie, etc..

      Adevarata mostenire a lui Basescu se constituie in banii, zeci de milioane euro, pe care i-a delapidat si dosit. La caracterul pe care il are seful statului, numai un naiv poate crede ca acesta a lasat in timpul presedintiei sale sa apara atitia multi milionari imbogatiti din contracte cu statul fara ca el insusi sa traga multi bani.
      • +4 (4 voturi)    
        dumitrica, pentru tine asa o fi (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:07)

        okennobi [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Nu contest faptul ca tu, sau familia ta a dus-o greu odata cu scaderea salariilor.

        Eu am lucrat la privat, si nu m-a afectat deloc, chiar dimpotriva, nu au crescut taxele cum m-as fi asteptat.

        Constat ca aparatul bugetar este supra-dimensionat, ineficient, lenes si obraznic (in majoritatea cazurilor) si corupt.

        Concluzie: Mostenirea lui TB a fost CORECTA si benefica.

        Asa ca tataie, du-te si invata, fa ceva, da meditatii (poate iti faci si tu macar o casa), pentru ca problema nu e la TB, e la tine.
      • 0 (0 voturi)    
        Nici nu are rost sa citesc ce scrii cand din (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:54)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        primele randuri incepi cu o minciuna, si aceea intre ghilimele.
  • +8 (24 voturi)    
    Mostenire de la Tr. Basescu CONTINUARE II (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 17:56)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca urmare, la referendumul din 2012, populatia a votat masiv pentru demiterea presedintelui.
    Aceasta 'deprindere' a dainuit, s-a manifestat si ulterior (Rosia Montana, anti- guvernul MRU, etc.).
    'Deprinderea' populatiei a functionat perfect si la alegerile din 16 Noembrie, fiind pusa in practica in special de tinerii evoluati.
    Asadar, aceasta mostenire (deprindere) lasata de Traian Basescu a fost valorificata si in sprijinul alegerii lui Klaus Iohannis.
  • -30 (36 voturi)    
    hehe (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 18:06)

    Mazeta [utilizator]

    Cu instinctul său de animal politic, Traian Băsescu va ieşi să le spună românilor să îl sprijine în turul 2 pe Klaus Iohannis.
    • +19 (19 voturi)    
      ...hehehe.... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:30)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... hehe ..... der parca nu este rasul tau. Credeam ca ai plecat cu Ponta la tratament.
    • +3 (5 voturi)    
      Iar ai gresit (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cu intuitia ta deficitara.
    • +3 (3 voturi)    
      @ Mazeta: Guten Tag! (Joi, 20 noiembrie 2014, 9:53)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      bine c-ai aparut, chiar incepusem sa ne ingrijoram;

      imi pare rau c-ai pierdut niste posturi anterioare, ti s-a simtit lipsa si cineva chiar a propus o petitie adresata HN, ne era frica sa nu te pierdem :))

      altfel, TB chiar a iesit pe 14 nov. "să le spună românilor să îl sprijine în turul 2 pe Klaus Iohannis" - dar nu-i nimic, iei tu niste ginseng, 2-3 anitdepresive si-ti reintri in forma.
  • -19 (21 voturi)    
    Base .. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 18:27)

    Alius [utilizator]

    ..anunta ca se retrage mai devreme, sa-i faca loc lui Iohannis.
    • +4 (4 voturi)    
      Parca pompisti au habar de constitutie (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:31)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Cine minte mai mult e preferatul lor.
  • +28 (28 voturi)    
    nu se lasa (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 18:41)

    subcultura [utilizator]

    il aduce pe Ponta din concediu. contrasemnarea nu se poate face decat de prim ministru, nu poate fi delegata aceasta atributie
  • -13 (25 voturi)    
    ambasadorii vinovati (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 18:59)

    buncrestin [utilizator]

    basescu amana doar inevitabilul, dar neamtul ii va executa cu siguranta pe acesti ambasadori care s-au dovedit niste servitori ai PSD si nu ai Romaniei. iohannis a stiut ce spune si a avut dreptate. acesti diplomati s-au dovedit niste politruci care doar au participat cu zel la impiedicarea votului prin tot felul de tertipuri, dupa cum au reclamat oamenii care au stat la cozi. ei sunt cei care au pus mana pe telefon si au chemat fortele de ordine, ca doar nu au intervenit asa de bunavoie si nesilite de nimeni. acesti "profesionisti" n-au spus o vorbulita cand erau obligati sa participe la incalcarea constitutiei ca sa nu-si puna in pericol acel fotoliu caldut. marii diplomati au devenit rusinea diplomatiei pentru ca totul s/a intamplat in ograda lor. romania nu-si poate permite sa ii tina pe post, sa ne reprezinte, atata timp cat europa a fost ingrozita de scenele demne de coreea de nord de la ambasade si consulate. pe ambasadorii astia compromisi nu-i mai respecta nimeni, sunt niste paria.
    • +2 (6 voturi)    
      forte de ordine (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:23)

      Veneto [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Vreau sa va relatez ceva. Am organizat in feburarie a.c. un eveniment impreuna cu un Pro Loco din Veneto. Era vorba de o sarbatoare, un carnaval iato romeno. Seful acelui pro loco mi-a spus.. stiti, din pacate, avand in vedere multele probleme pe care le fac romanii, fortele de ordine vor fi in alerta pe toata durata evenimentului, pentru a putea interveni in caz de nevoie".
    • +1 (13 voturi)    
      E vorba de atitudine. (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:31)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Ambasadorii au anticipat corect problema, au făcut cerere de suplimentare a secţiilor de vot, după care s-au oprit cu toate că problema din ograda lor n-a fost rezolvată. Păi nu te opreşti până nu rezolvi problema, e în ograda ta tu eşti răspunzător. Ambasadori papă lapte, dacă rezolvau problema votului în diaspora, Ponta era preşedinte.
      • +2 (4 voturi)    
        Dupa aceste zile de adanci cugetari (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:36)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        ponta va demisiona. Campania psd&co era pentru el. El e singurul vinovat.
      • +1 (1 vot)    
        cea mai mare problema de atitudine (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:08)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        in primul rand nu stim CAND " au anticipat corect problema" dar sa presupunem c-au "anticipat-o" cand inca se mai putea face ceva;

        dar daca un ambasador sau un consul al Romaniei ajunge sa cheme jandarmi francezi si italieni si SA-SI GAZEZE PROPRII CETATENI carora nu le poate asigura dreptul la vot, cum isi mai poate continua el mandatul? ce incredere mai pot avea cetatenii aia in el?

        responsabilitatea legala e f. importanta si ea trebuie stabilita mai ales ca in unele situatii poate fi vorba de infractiuni sanctionate penal dar ATITUDINEA morala corecta a ambasadorilor care au ajuns in asemenea situatii, independent de raspunderea legala, este sa isi dea demisia;

        iar daca ei nu inteleg ca nu poti sa faci cariera diplomatica fara credibilitate, indiferent daca a fost culpa sau "ghinion" :) presedintele trebuie sa-i recheme de la post.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai adăugați (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:22)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          un I la cuvântuL PROPRII.
    • +6 (12 voturi)    
      ... cred ca te grabesti .... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:33)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Poate unii dintre ei sunt cum spui tu, dar daca pot dovedi ca au informat corect MAE si nu au fost ascultati atunci n-au vina (acum).
    • -1 (7 voturi)    
      "ii va executa" (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      sunt vorbele unui buncrestin?
    • +2 (6 voturi)    
      afirmatii stupide (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 21:08)

      cossinu [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      stimabile, inainte de a face o afirmatie este bine sa cunosti, macar in linii mari, subiectul. sigur, daca esti platit la numarul de litere, atunci se explica afirmatiile aberante. ai putea cere un punct de vedere de la MAE, insotit de o scurta lectura a legislatiei aferente, si ai afla cum functioneaza lucrurile. misiunile diplomatice fac propuneri pentru sectiile de votare, tinand cont de specificul local si de normele interne ale statului respectiv, dupa care se transmit in minister, unde se ia o decizie in acest sens, tinandu-se cont de anumiti factori: logistica, personal, economic etc. nu in ultimul rand, prezenta romanilor la alegerile precedente. cei pe care tu ii numesti profesionisti in ghilimele, chiar sunt profesionisti, oameni care au reprezentant si reprezinta Romania cu onoare in Europa. tu vorbesti doar ca sa te afli in treaba.
      • +2 (4 voturi)    
        onoare (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 22:57)

        buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui cossinu

        in orice tara civilizata unul sau mai multi si-ar fi dat demisia:
        - inainte, de alegeri, pentru a trage un semnal de alarma asupra unei catastrofe usor de anticipat
        - intre turul 1 si turul doi, in semn ca nu sunt de acord sa fie folositi ca instrumente ale guvernului pentru abuzarea constitutiei
        - dupa turul 2, cand trebuiau sa isi asume in solidar cu guvernul catastrofa pe care au creat-o si excesul de zel in urma caruia imaginea Romaniei a fost grav afectata pentru violentele cauzate unor cetateni romani veniti sa voteze.
        Imi pare rau, dar Iohannis a avut dreptate - ei trebuie demisi imediat. Aveau posibilitatea sa nu fie partasi la o infractiune dar au ales altceva.
      • +1 (3 voturi)    
        exact pentru ca sunt profesionisti! (Joi, 20 noiembrie 2014, 7:19)

        okennobi [utilizator] i-a raspuns lui cossinu

        "Noi muncim, noi nu gandim" - nu se poate.

        Exista o multitudine de lucruri ce se puteau face: Stampila sa fie transmisa cu ajutorul unui intermediar sa aai tot timpul cate un om in cabina de votare, sa paralelizezi verificarea CNP-urilor, sa nu accepti (printr-o cerere de lamuriri care ar fi tergiversat lucrurile pana dupa ora 20:00) recomandarea MAE prin care completarea declaratiei sa fie doar in prezenta presedintelui comisiei, sa consideri oamenii din Ambasada deja pe teritoriul sectiei, pentru ca ei sa poata vota, etc.

        Un soldat adevarat refuza ordinul daca acesta contravine unor elementare norme umane, chiar si cu pretul Curtii Martiale.

        Ambasadorii, ar trebui intr-adevar sa-si dea demisia, chiar daca sunt partial, sau intr-o masura mai mica vinovati, exact pentru ca vor a fo considerati profesionisti.
      • -1 (3 voturi)    
        Profesionisti?! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:22)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui cossinu

        "Profesionistii" astia daca au anticipat corect dezastrul previzibil, daca si-au indeplinit LA TIMP atributia de a cere suplimentarea sectiilor de vot si nu le-a fost acceptata, ce-au facut?

        au protestat? si-au dat demisia ca nu li se permite sa-si exercite atributiile? s-au legat cu lanturi de portile ambasadelor?

        cand stai sa te uiti pe geam cum propriii cetateni ingheata 10 ore afara la coada, cand ajungi sa chemi jandarmii sa-i gazeze pe aia carora n-ai putut sa le asiguri dreptul la vot, esti profesionist ?!

        astia ne reprezinta pe noi "cu onoare in Europa"? chiar nu va e rusine?
  • +5 (11 voturi)    
    ... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:33)

    rerenenegate [utilizator]

    Speram sa faca un pic mishto de astia de la psd... :))
    Dar nah, poate mai incolo.
  • +3 (13 voturi)    
    Vinovati (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:36)

    PepePiedone1 [anonim]

    Deci din cate inteleg de la domnul Traian Basescu, vinovatii pentru ne-marirea numarului de sectii de vot nu sunt ambasadorii ci parlamentarii care nu au modificat legea. MAE si ambasadorii nu pot marii numarul de sectii de vot daca nu li se acorda permisiune din partea legii. Cine ii poate mobiliza pe parlamentari sa schimbe o lege ? Se pare ca domnul Iohanis a putut in calitate de presedinte ales. Putea domnul Ponta sa-i mobilizeze pe Parlamentari sa schimbe legea pentru a mari numarul sectiilor de vot ? Potrivit constitutilei Guvernul are o relatiei de subor donare in fata parlamentului si nu invers. Putea actualul presedinte sa mobilizeze parlamentarii ca sa schimbe legea si sa mareasca numarul de sectii de vot ? Probabil ca putea asa cum a facut si Iohanis. A facut acest lucru ? NU. Ce a facut in schimb presedintele ? I-a incurajat pe romanii din diaspora sa se duca la vot desi stia foarte bine ca nu sunt conditii pentru a vota. Si romanii s-au razbinat pe Victor Ponta. Domnul Basescu este un maestru politic.
    • -2 (8 voturi)    
      Viclenie (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:04)

      PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui PepePiedone1

      Vedeti, asa se castiga in politica, prin viclenie. Ponta nu s-a luptat numai cu Iohanis in campania electorala ci si cu domnul Traian Basescu care este unul dintre cei mai vicleni politicieni. Pentru a reusi in politica, este necesar sa stii foarte bine regulile jocului si sa observi anumite tendinte inaintea adversarului. Deci trebuie sa fii foarte pregatit. Domnul Ponta s-a pregatit dar se pare ca Domnul Basescu a fost mai tare in viclenie. Cat despre domnul Iohanis, el nu este deloc pregatit, el este mic copil in jocurile politice.
    • +4 (12 voturi)    
      Gresesti! (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:05)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui PepePiedone1

      Nu uita te rog sa respecti adevarul! Johannis a fost ales pe un vot negativ anti-Ponta si nu pentru atributele lui care lasa mult de dorit, prestatia lui din campanie fiind mediocra. Johannis s-a folosit de acest val al protestelor si al votului pentru a obliga clasa politica sa faca lucruri care nu le-ar fi facut daca tsunami-ul tinerilor n-ar fi venit. Asta e diferenta. In timp ce Basescu s-a luptat cu un sistem care n-a vrut sa faca acest lucru de ani buni desi a insistat, Johannis n-a cerut niciodata pana acum acest lucru, facand si el parte din sistemul mafiot numit USL. Te rog mult, nu face comparatii, Johannis este cu 10 clase sub Traian Basescu, nu are anvergura prezidentiabila si politica a acestuia si nu cred ca le va avea vreodata. Te rog sa nu denaturezi adevarul, Johannis a votat la suspendarea presedintelui si n-a zis nimici cand USL a dat cu statul de drept de pamant...Multumesc pentru intelegere!...:)
      • -4 (4 voturi)    
        Acelasi lucru (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:24)

        PepePiedone1 [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        :) Pai da in principiu am zis acelasi lucru care l-ai zis si tu.
      • 0 (2 voturi)    
        asa e (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:25)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        dar TB a gresit acum cu ambasadorii;

        pe subiectul asta Johannis are dreptate: trebuiau rechemati.
        • 0 (0 voturi)    
          Ambasadori (Joi, 20 noiembrie 2014, 18:38)

          Wien [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          Ar trebui putin luate sub lupa ambasadele romanești,cel putin cea din Viena e ceva care se lasa cu dureri de cap. Am aflat recent de la prietena mea ca nu putem călători de Crăciun in România întrucât pașaportul se expira pe 18 Decembrie iar consulatul roman din Viena mai devreme de 9 Ianuarie nu-l poate face!? Întrebarea care se pune este de ce?
  • +3 (9 voturi)    
    salutântu-i pe Iohannis ŞI Ponta (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 19:53)

    Kentt [utilizator]

    Băse îl aruncă şi mai tare pe Victor Viorel în colţii baronimii trădate
    Bravo, Băse!

    L-ai şi i-ai ciuruit şi de data asta!
  • +4 (8 voturi)    
    Plagiatorul arată, dacă mai era nevoie, că nu știe (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:06)

    visio [utilizator]

    cu legea; el dă o lege să fie dată, nu contează dacă e legală sau nu!
  • +9 (9 voturi)    
    bah Pontanocchio, bugetul, unde e bugetul? (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 20:14)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Pana in octombrie 2013, proiectul de buget trebuia insusit de catre Guvern si supus spre adoptare Parlamentului pana la data de 15 octombrie a fiecarui an.

    In octombrie 2013, au fost operate o serie de modificari la Legea 500/2002 privind finantele publice prin Legea 270/2013. Una dintre ele a fost mutarea termenului de insusire/supunere spre adoptare din 15 octombrie in 15 noiembrie.

    Sunt convins ca nu a fost nimic premeditat in aceasta schimbare, care i-a oferit numitului victor-Viorel Ponta ocazia sa impinga cat de cat legal prezentarea bugetului de stat al Romaniei pana DUPA turul al doilea al alegerilor prezidentiale.
  • +4 (6 voturi)    
    Da, dar... (Miercuri, 19 noiembrie 2014, 23:20)

    MAROM [utilizator]

    Domnule Presedinte Basescu, bazandu-ma pe juramantul pe care l-am depus ca militar sa-mi apar tara (tara reprezentata de romani in conceptia mea) as vrea sa stiu cine a chemat jandarmii prin tari straine astfel incat sa-i gazeze si sa-i bata? Am inteles ca amabasadorii si-au facut treaba, dar cine nu si-a facut-o fata de romanii nostri? Asta as vrea sa stiu. Am fost invatat sa nu jur decat de cel mult 5 ori in viata mea pentru ca este un cuvant pe care trebuie sa-l respecti in orice conditii.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa fim corecti cu omul-presedinte inca! (Joi, 20 noiembrie 2014, 6:41)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca sa il evaluam corect pe Traian Basescu, sa incercam sa admitem ca masurile radicale ('taierea cozii pisicii dintr-o data - cum recomanda liberalul Patriciu), cu scopul echilibrarii macro-economice a tarii si al evitarii crizei iminente (in toate tarile!), masuri care au revoltat la culme populatia aflata deja la limita subzistentei, care au dus la prabusirea popularitatii presedintelui, va rog sa cititi si :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Leszek_Balcerowicz
    Veti afla asemanarea dintre masurile radicale luate de acest ministru polonez (Balcerowicz) si de Traian Basescu, consecintele fiind aceleasi - benefice pentru cele doua tari si 'nefericite'pentru carierele politice ale celor doi.
  • -1 (1 vot)    
    Acum,dupa prestatia lui Base (Joi, 20 noiembrie 2014, 8:09)

    xrogo [utilizator]

    sunt doua scenarii,ori Base minte si ambasadoarii n-au cerut mai multe sectii,ori Base are dreptate si Johan,molcomul si mult laudatul indelung chibzuitor a dat cu oiste-n gard acuzand ambasadorii fara minimul efort de a se interesa despre chestiune!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sa fim obiectivi! (Joi, 20 noiembrie 2014, 10:01)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca sa il evaluam corect pe Traian Basescu, sa incercam sa admitem ca masurile radicale ('taierea cozii pisicii dintr-o data - cum recomanda liberalul Patriciu), cu scopul echilibrarii macro-economice a tarii si al evitarii crizei iminente (in toate tarile!), masuri care au revoltat la culme populatia aflata deja la limita subzistentei, care au dus la prabusirea popularitatii presedintelui, va rog sa cititi si : en.wikipedia.org/wiki/Leszek_Balcerowicz Veti afla asemanarea dintre masurile radicale luate de acest ministru polonez (Balcerowicz) si de Traian Basescu, consecintele fiind aceleasi - benefice pentru cele doua tari si 'nefericite'pentru carierele politice ale celor doi.
  • -2 (2 voturi)    
    suntem guvernați de FMI sau de usl? (Joi, 20 noiembrie 2014, 11:13)

    visio [utilizator]

    să știm cui plătim salariile!
    • 0 (0 voturi)    
      Stii foarte bine. Pentru buget ponta va da vina (Joi, 20 noiembrie 2014, 19:23)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui visio

      pe FMI. Atat doar ca nu il mai crede nimeni. Ar fi foarte bine si pentru el sa demisioneze.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version