VIDEO Calin Popescu Tariceanu: Domnul Iohannis e o persoana inadecvata pentru functia de presedinte. Nu are nici experienta, nici competentele necesare. Asistam la o continuare a regimului Basescu

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 17 noiembrie 2014, 15:57 Actualitate | Politic

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Fostul candidat la prezidentiale Calin Popescu Tariceanu a declarat, luni, intr-o conferinta de presa comuna cu Victor Ponta, ca "Raman de pararea ca domnul Iohannis, cu toate ca e castigatorul, ramane o persoana inadecvata pentru functia de presedinte. Nu are nici experienta, nici competentele necesare. Nu va reprezenta decat o continuare a regimului Basescu. E inconjurat si manevrat de cei din PDL si o sa asistam la o continuare a regimului Basescu."


​Declaratiile lui Calin Popescu Tariceanu:

Nu avem alta optiune decat una clara, de a respecta votul democratic.

Rezultatul nu e cel pe care l-am asteptat, dar asa e in democratie.

Asa cum noi respectam rezultatul votului din 2014, si adversarii nostri trebuie sa respecte rezultatul votului din 2012.

Am fost alaturi de Victor Ponta, ne-am asumat proiectul USL 2 si tot impreuna imi asum si o parte a esecului.

Si eu simt responsabilitatea votului celor peste 5 milioane de cetateni si pentru care trebuie sa ne ducem mandatul la bun sfarsit.

Raman de pararea ca domnul Iohannis, cu toate ca e castigatorul, ramane o persoana inadecvata petnru functia de presedinte.

Nu are nici experienta, nici competentele necesare.

Nu va reprezenta decat o continuare a regimului Basescu.

E inconjurat si manevrat de cei din PDL si o sa asistam la o continuare a regimului Basescu.

Nu pot sa trec peste remarca domnului Iohannis - "ne-am luat tara inapoi".

Aceasta remarca nu o inteleg, nu stiu de la cine a luat-o, la cine o dam, mi se pare o remarca tipica pentru Basescu.

Daca incepe de la bun incept iarasi sa divizeze Romania e un semn foarte prost.

Ma adresez PLR, voi continua lupta pe care am inceput-o pentru a reprezenta liberalismul in Romania.

Despre Senat, voi pune pe ordinea de zi adoptarea unei hotarari pentru senatorul Akos Mora, declarat incompatibil, ar fi trebui sa-si depuna demisia, daca nu voi cere un vot in plen pentru a constata starea de incompatibilitate.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

28165 vizualizari

  • +60 (60 voturi)    
    Tradiceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 15:59)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Asta si daca avea doar 2 votanti, tot ar fi zis ca simte povara votului celor 2 votanti, deci trebuie sa continue.
    Rusine, tradatorule!
    • +19 (19 voturi)    
      corect... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:41)

      nova [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      acest "adecvat" il tine (sustine) de mana pe Ponta. Parca sunt 2 betivi care nu inteleg ce li se intmpla. Sa-i mai lasam pana maine, sa se trezeasca din mahmureala dar cred ca de maine ar trebui sa dispara amandoi tot de mana.
      • +6 (6 voturi)    
        An toane (Luni, 17 noiembrie 2014, 20:44)

        404.8 [utilizator] i-a raspuns lui nova

        ...uita cum e treaba cu podurile...lasa chestiile grele pe seama altora...

        a venit vremea ... te mai plimbi in parc,iti mai tresare inima, cine stie!...inca mai ai timp...liber.
        • +1 (1 vot)    
          o intrebare (Marţi, 18 noiembrie 2014, 8:28)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui 404.8

          pentru tov. moliceanu-tradiceanu : unde-i scoala aia care te invata sa ai competentele necesare pentru a fi presedinte?
          nu de alta dar ma bate gandul ca peste 5 ani sa candidez si eu la prezidentiale daca iau examenul la scoala aia.
          tu, molicene, ai absolvit-o? cu ce nota?
          cat despre experienta, poate ne spui tu pe unde ai fost presedinte de tara? sau tonta, la fel, ce tarisoare a condus? asa.... ca experienta la c.v.-ul de candindat la presedentie.
    • +19 (19 voturi)    
      pentru motocicleta ce medic i a dat aviz medical ? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Bradisteanu ? sau alt pesedist ?
    • +26 (26 voturi)    
      Tariceanu era la alt pod (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:48)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Discursul lui Tariceanu era pentru alte alegeri.Intrucat este senil si nu isi mai da seama pe unde este, Tariceanu tine discursuri pentru alt pod. Si insista ca este la alegerile din 2012.
      Rugam apartinatorii sa il ia acasa ca se face de ras.
    • +16 (16 voturi)    
      Dragnea (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:55)

      Humpty Dumpty [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      ultima speranta e la Dragnea, sa vorbeasca si cu Tariceanu, poate "incet, incet, se calmeaza" si asta :))

      P.S. si cu Vadim, ca si el e roaman
    • +5 (5 voturi)    
      prostoveanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:31)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      cel mai incapabil prim ministru, infatuat si limitat, repetentul de la constructii (ca regula generala nu am incredere in repetenti) care nu stie pe ce lume se afla (sau pe ce pod la Agigea)
    • +9 (9 voturi)    
      Tradiceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 18:18)

      NicolaeSinu [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Cat tupeu pe ametitul asta care confunda doua ditamai podurile ,la Agigea?
      Ce liberalul lui "peste prajit",te mai crezi,ipochimenu-
      le,dupa ce te-a dat in suturi afara ,la propriu,cu martori,din PNL,insusi batranul Quintus? "Quo usque tandem abutere, Catilina, patientia nostra? Quam diu etiam furor iste tuus nos eludet?",(asta ca sa-l citam pe CICERO) Adica :Cat crezi ,bre Taricene ca te mai suporta lumea asta,traseist nenorocit si vandut?
      • +1 (1 vot)    
        bine ca (Marţi, 18 noiembrie 2014, 8:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeSinu

        nu a confundat podurile de la agigea cu cat-walk-urile pe care defila ca manechin.
        al dreak ipochimen.
    • +6 (6 voturi)    
      :) (Luni, 17 noiembrie 2014, 18:40)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Eu propun sa-l suspendati de urgenta pe Iohannis inainte chiar de a depune juramantul. Doar asa sa ne mai jucam putin cu suspendarea :).
    • -3 (5 voturi)    
      Monarhie!!! (Luni, 17 noiembrie 2014, 19:52)

      LudwigRegalistul [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Johanis va face trecerea catre monarhie. In fond el e constient ca va fi mancat de viu de psd, PMP (udrea si base ce nu pot sustine un candidat al fostului pdl) plus baronii pnl si pdl ce nu-l inghit...
    • +4 (4 voturi)    
      Moliceanu pre-se-din-te, moliceanu...! (Marţi, 18 noiembrie 2014, 7:24)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

      Calin Popescu Tariceanu: 'Domnul Iohannis e o persoana inadecvata pentru functia de presedinte. Nu are nici experienta, nici competentele necesare in casatorii multiple, carora sa le fi uitat numarul, cum patesc eu. Eu as fi mult mai bun ca presedinte! Jur pe urmatoarele mele sase neveste!'
  • +38 (38 voturi)    
    bine ca esti tu (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:03)

    titiacs [utilizator]

    KOMPETENT !
    • +17 (17 voturi)    
      inca ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:44)

      jorea [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      de pe podul din Agigea, tariceanu era rupt de realitate. nu si-a mai revenit.
    • +13 (13 voturi)    
      si bineinteles (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:50)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      ponta era "the most competent", cel care nu a reusit nici macar sa tina un discurs la tv dupa infrangere ci a fugit ca lasul..
  • +35 (35 voturi)    
    personaj de bancuri (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:03)

    tecumseh [utilizator]

    alegerile care le-a pierdut l-a cam afectat, situatia pe care se desfasoara acum nu-l prea avantajeaza.
    sa facem podul.
  • +49 (49 voturi)    
    Citat (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:03)

    turistul88 [utilizator]

    Am ajuns sa il citez pe Antonescu: "Tariceanu, o intretinuta politic"
  • +31 (31 voturi)    
    altul iesit din peisaj (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:05)

    tenere [utilizator]

    motocicleanu suflet candriu e si el la fel de desuet ca intreaga clica a p$d si in afara logicii exprimate la vot

    mai ramane sa ne spuna ca votul nu este semnificativ sau ca votantii nu au stiiut pe cine voteaza sau ce anume se voteaza asa cum a spus in cazul referendumului pentru parlament unicameral

    un alt titirez uitat pe scena, cineva sa-l ia si sa-l puna inapoi in cutia cu vechituri, ciudat specimen oricum
  • +28 (28 voturi)    
    Şi mai are (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:06)

    AlisCuPar [utilizator]

    şi o singură nevastă ! Penibilul ăsta de tăriceanu n-are limite !
  • +43 (43 voturi)    
    despre inadecvari (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:08)

    Siddha [utilizator]

    Nu Domnul Iohannis este o persoana inadecvata pentru a fi presedinte !
    Dumneata esti o persoana inadecvata pentru a te numi OM cetatene tariceanu.
    • +17 (17 voturi)    
      De Lech Walesa (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:00)

      BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui Siddha

      Ai auzit Taricene ?
      A fost electrician si apoi Presedinte al unei tari fost comuniste care a ajuns mult mai departe decat suntem noi , in principal datorita lui ! La asemenea functie determinarea si dorinta de a face ceva bine poporului si tarii tale conteaza in primul rand !
      De restul se ocupa consilierii !
      • +8 (8 voturi)    
        Corect (Luni, 17 noiembrie 2014, 20:21)

        coco04 [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

        Oricum e penibil sa ii spui unui primar ca nu are expertiza pentru functia de presedinte de tara.
        In politica cel mai importanta e vointa politica.
        Asta e un alt cliseu denigrator.daca cineva are coloana vertebrala si vrea sa faca ceva atunci il atacam la "expertiza".
        Cred ca e edificator ce a spus Warren Buffett:
        "Cand cautam colaboratori urmarim 3 calitati (in aceasta ordine:
        1. INTEGRITATE
        2. INTELIGENTA
        3. ENERGIE
        Daca prima lipseste,celelalte doua o sa ne omoare."
        • +7 (7 voturi)    
          Ai dreptate (Luni, 17 noiembrie 2014, 22:10)

          Nikame [utilizator] i-a raspuns lui coco04

          Daca noi sibienii l-am ales in 4 randuri primar la Sibiu, nu cred ca se poate pune vorba ca este incompetent. Dupa 14 ani ca primar si cu realizari precum ale lui, nu vad de ce nu ar putea fi la fel de bun ca si presedinte. Doar timpul ne va confirma alegerea! Eu sunt increzator oricum!
  • +31 (31 voturi)    
    Pentru Călin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:09)

    B.Michelle [utilizator]

    Inadecvat esti tu pentru a fi presedinte... ai avut aceiasi sansa ca si Iohannis ...asa ca lasa-ne...vezi ca Ponta a zis ""ciocu mic "...o perioada de timp.
  • +37 (37 voturi)    
    vezi ce faci (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:09)

    lucyan [utilizator]

    si cu abramburica, trebuie data pe mana justitiei, pe urma sa te predai si tu, ca nu ai lamurit biletelul roz si nici cum te-ai imbogatit de pe urma lui patriciu, poporul nu a uitat cum "ai avut si tu cateva miliarde prin casa si ai cumparat ca orice roman actiuni la rompetrol", la pret de nimic, ca in cateva zile, dupa listarea la bursa, sa le revinzi de cateva zeci de ori mai scumpe... asta inseamna folosirea functiei in interes personal, adica caz penal...
    cat priveste competenta si experienta lui iohanis, el a demonstrat la sibiu, tu unde si ce ai demonstrat? ca numai la tine in cap dudia economia, ai facut promisiuni electorale , la fel ca pacaliciul de acum, si a fost nevoie de un guvern de sacrificiu sa redreseze tara... numai prostii, eram sa zic votantii vostri nu inteleg acest lucru, si tembeliziunile de casa...
    sa dea domnul ca iohannis sa fie ca basescu! va tremura curul la toti la gandul ca dna va functiona la fel ca pana acum, adica isi face datoria, penalilor!
  • +25 (25 voturi)    
    Tradicene (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:09)

    Electorul [utilizator]

    Ai imbatranit, te-ai ramolit si nu mai stii ce ai facut ieri.
    Jigodismul a pus stapanire pe tine.
  • +28 (28 voturi)    
    Nu se mai termina? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:10)

    Yeah_Right [utilizator]

    Doamne... apare de 5 (cinci?!?!?!) ori Basescu in cateva randuri. Oare oamenii astia nu-si dau seama ca ce a mers in 2012 nu mai merge din 2014 incolo? Nici macar la prostime. Si asta a fost (si ar fi putut fi) prim ministru.
  • +30 (30 voturi)    
    Poftim? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:12)

    ggjupanu [utilizator]

    Monsier, dumneavostra confundati poduri si oameni, ce dracu cautati in politica , va intreb, daca nu va suparati ??
  • +28 (28 voturi)    
    Experienta necesara... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:13)

    maxi rodrigues [utilizator]

    ...furtului, spagii, plagiatului, etc. Pe asta nu o are Iohannis, intr-adevar.

    Cum ramane cu ceilalti 6.2 milioane de votanti, mult mai multi decat cei 5 milioane ai lui Ponta, mai Molicene? Aia nu conteaza? Nu mai bine organizati voi niste anticipate, sa vedem daca mai ia PSD-ul numarul asta de voturi? Sau mai bine nu, stati linistiti, ca in primavara viitoare o sa aveti voturile la jumatate din cele de acum, dupa o iarna grea si scumpa, urmare a guvernarii plina de experienta si competenta a lui Puie Monta.
  • +33 (33 voturi)    
    fosila (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:13)

    Degrelle [utilizator]

    Auzi, n-ai vrea să te ocupi de viitorul divorț și să ne lași în pace? După ce ai distrus economia printr-un dezmăț financiar peste măsură, mai ai curajul să deschizi gura după palma luată aseara. Măcar ai minima decența să taci.
  • +25 (25 voturi)    
    Tariceanule, (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:13)

    Un cititor [utilizator]

    pe pod!
  • +22 (22 voturi)    
    mos tagarta (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:14)

    stefan04 [utilizator]

    Saracul mos tagarta....ar trebui trimis la culcare in atasul unei motociclete....
  • +24 (24 voturi)    
    caline, du-te acasa (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:15)

    sachei [utilizator]

    s-a terminat filmul si n-ai luat bilet si pentru seria urmatoare
  • +23 (23 voturi)    
    zise cel dintai gropar al economiei RO (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:17)

    mnicku [utilizator]

    nu ti-a iesit inca din cap " ca economia nu duduie " si noi eram in criza bezmeticule .

    locul e pe centura......... politicii
  • +20 (20 voturi)    
    Taricene ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:19)

    CD [utilizator]

    tot un Mare Tradator.. esti,oricat ai incerca sa te poleiesti cu ..nobletea pe care nu o ai !
  • +7 (7 voturi)    
    Podul, unde e podul? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:19)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Matale ai o problema. Nerezolvabila in parlament sau la guvernare.
    De pe un pod, poate da.
    Da care? ramane intrebarea...
  • +4 (4 voturi)    
    Cum, cine, iara asta? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    luker [utilizator]

    Ar trebui sa i se spuna ca Iohannis e ala de la ACL, nu de la PSD. Asta tot incurca borcanele de ceva vreme, cred ca de la varsta.
  • +26 (26 voturi)    
    Cum se mai visa tariceanu din nou premier... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    Lucian P. [utilizator]

    Du-te si da-te cu motoreta ca sa iti treaca supararea! Basescu in sus, Basescu in jos, deja e caz patologic la astia. Tocmai avem un nou presedinte votat si astia inca tot cu aceeasi placa au ramas. JALNIC!!!
  • +19 (19 voturi)    
    Acasa (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    bfc [utilizator]

    Pe asta nu il trimite nimeni acasa?
    Nu ma intelegeti gresit, acasa la puscarie pentru tot prejudiciul creat in calitate de PM.
  • +16 (16 voturi)    
    Tariceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    Hell [utilizator]

    Bine ca ai tu fa taricene, esti al mai tare din parcarea goala, sti tu, parcarea aia in care au intrat hotii de la pcr si i-au furat hainele!
  • +21 (21 voturi)    
    Penibilul Tariceanu! (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:20)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Ce poti sa-i ceri unui asemenea individ? N-are de unde!
  • +21 (21 voturi)    
    mai putine uratenii (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:21)

    Dedalus [utilizator]

    Domnule Tariceanu, ar fi bine sa te abti de la astfel de calificari.

    Sigur ca nici o persoana nu se naste presedinte si nici facultate de presedinti nu am auzit sa fie.

    Sunt putin necajit ca e mai multa terfelela reciproca decat infruntare de optiuni politice.

    Nu zic sa fie o disputa retorica, sigur ca mai iti scapa cate o aruncare de uratenii spre adversar.

    Dar, hai, putina ponderare totusi....

    Suntem Stat Membru al Uniunii Europene, membru NATO. Ar trebui sa avem mai multe pretentii de la noi insine in ce priveste discursul politic.
  • +23 (23 voturi)    
    tariceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:21)

    Hell [utilizator]

    Si asta sufera de un complex de inferioritate denumit basescu, cred ca psihologii au si nume si tratament pentru boala asta!
    • +4 (4 voturi)    
      ok (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:26)

      Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Hell

      Ce vor face când Base își termină mandatul și-și va lua PMP-ul și va face opoziție?! Îl vor vedea și la Cotroceni și în opoziție?!
  • +7 (7 voturi)    
    nesimtire (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:22)

    traiang [utilizator]

    Nesimtitul asta cu scuzele de limbaj chiar nu poate sa stea acasa Nu a invatat nimic din vot este paralel cu realitatea si incita chiar sa o ia la troaca Cel mai bine ar fi sa se dispenseze cat mai repede de el si alti bosorogi (Melescanu)pierduti in spatiu Pai daca vor continua asa mai bine alegeri anticipate si macar se stie una si buna dar mai intai sa dea socoteala cu bugetul si toate pomenile electorale caci altfel iarasi ei nu patesc nimic si vin altii sa deconteze oalele sparte !!!!
  • +20 (20 voturi)    
    Explicatie (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:22)

    Bogdan_100 [utilizator]

    A luat-o de la hoti si incompetenti. Adica de la tine si prietenii tai politici. Nu ai inteles ca politica nu e tot acelasi lucru cu a face curte la dame ci inseamna a construi si a dezvolta. Tu si prietenii tai prin incompetenta si prin hotie ati pus labele pe tara si ati transformat Romania intr-o tara dominata de coruptie, minciuna, nepotism si coruptie. o luam inapoi asa distrusa si cu reputatia la pamant pentru a incerca sa reconstruim. Johannis tocmai are calitatile pentru un astfel de proiect fiind diferit de gasca vostra ce iti fura portofelul in timp ce te pacaleste cu vorbarie goala. Rusine, in proiectul nou de tara nu e loc si pentru jigodii ca tine. Infatuarea si prostia te definesc.
  • +18 (18 voturi)    
    ,,, (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:22)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Saracul, acum o sa fie doar un ratat, inainte avea promisiunea ca o sa primeasca si el un os...
    Va rog sa va uitati la fata lui ce trist este, nici nu te poti supara pe el, cu atata experienta de lingusitor....
  • +19 (19 voturi)    
    Un sfat (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:22)

    Cindrel [utilizator]

    CaCalin, nu mai stie care-i podul pe care calca, se intelege.
    Ca nu mai stie a cata sotie gaseste acasa, iar se iarta.
    Ca ....
    Asa ca-i vrem urgent DEMISIA !
    Poate gaseste un post caldut la vulcanizarea din colt sau la service-ul auto, la schimbat uleiul, ca tot ii plac motoarele.
    • +1 (1 vot)    
      Nuuuu (Marţi, 18 noiembrie 2014, 9:14)

      Calinul [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      Nu la schimb ulei,deoarece asta a confundat doua imense poduri iti dai seama ca va pune antigel in loc de ulei si invers,deci nuuuuu
  • +22 (22 voturi)    
    bad looser (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:23)

    Withdrawal [utilizator]

    mai bine ar realiza pe ce pod este.
    sau in ce partid este.


    un looser tradator cu gura mare...
  • +9 (9 voturi)    
    Bre taricene (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:25)

    vindicomvs [utilizator]

    La ce rusine v-ati luat ar trebui sa-ti dai seama ca nu mai merge placa cu "regimul basescu". Din partea mea poti sa insisti in prostie cat vrei, oricum esti egal cu zero barat. in curand o sa zbori si de la senat nu-ti faace iluzii. Vezi-ti de pensie si roaga-te sa nu te ajunga vreun dosar ca cine stie poate ajungi sa fii si luat de nevasta macar o data in viata
  • +8 (8 voturi)    
    neveste disperate (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:25)

    meandmyfriends [utilizator]

    Inadecvata este coruptia generalizata prin reprezentantul legal a-l acesteia, adica cel mai comunist, cel mai corupt, cu cei mai multi cercetati, arestati, puscariasi si inapoiati. Inadecvate sunt declaratiile lui "Tariceanu n neveste disperate".
  • +8 (8 voturi)    
    MARSH (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:26)

    Strofoclex [utilizator]

    ma de aici, adecvatule ... Nu ar trebui sa dechizi gura tarfo-traseistule. Ai ramas sa musti in gol :)
  • +8 (8 voturi)    
    fostul viitor (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:26)

    chiuariu [utilizator]

    sau viitorul prim-ministru care n-a mai fost. grea dilema.
  • +8 (8 voturi)    
    papagalul (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:28)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Ce pretentie sa avem de la un papagal policrom ?! Sunt convins ca tatal lui adoptiv - turnatorul liberal Dan Amedeo Lazarescu - se intoarce in pamant de o asemenea rusine !
  • +5 (5 voturi)    
    Ce adecvat ai fost tu Caline,vand ai duduit pt.Ste (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:32)

    Plagarus [utilizator]

    A duduit adecvat Popescu Tariceanu pt. Sterling !
    Mon Dieu Kkarau-USL O1 era un competent in ceva ?
  • +7 (7 voturi)    
    Domnu' bun la toate ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:32)

    Mari.an [utilizator]

    Domnu' Tariceanu, exista undeva in Constitutie sau exista vreo lege unde se spune care-s cerintele de "angajare" pe postul de Presedinte al Romaniei?
    Eu cred ca sunt 2 cerinte de baza, si ambele au fost indeplinite:
    1. Presedinte al Romaniei sa fie un cetatean roman
    2. Presedinte al Romaniei trebuie sa fie ales de poporul roman prin vot
  • +9 (9 voturi)    
    Ce este "basismul"? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:33)

    SammyClo [utilizator]

    Definiti basismul, dl. Tariceanu, atata se vehiculeaza conceptul acesta intr-o anumita parte a presei ca pe orice om cu gandire cat de cat logica nu poate decat sa-l apuce scarba!
  • +8 (8 voturi)    
    Si marmota ... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:33)

    Eu the first [utilizator]

    Bine ca e el, Tariceanu, o persoana adecvata. In timpul guvernarii lui datoria externa a crescut cel mai mult, si numarul bugetarilor la fel. Decat asa calificare, prefer pe unul care dupa parerea lu' Tariceanu e nepriceput.
  • +8 (8 voturi)    
    Saracu' (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:36)

    SKLR87 [anonim]

    E atat de debil incat a ajuns sa creada propria propaganda electorala. Ciudat sa fie in stare Ponta sa aiba un discurs chiar decent, dar acest zero politic sa dea din gura despre Basescu si azi. Probabil se credea pe platou la Gadea.
  • +8 (8 voturi)    
    nu va speriati (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:40)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    Asa fac serpii astia cand vad ca pierd definitiv controlul. Scuipa venin in toate partile. Si nu vor uita niciodata cine i-a calcat pe coada: Traian Basescu. Si bine le-a facut. Toti astia trebuie definitiv desfiintati. AUZI MAH: NU AM ALES BINE, MAH.
  • +3 (7 voturi)    
    Si ce inseamna liberalismul? (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:41)

    Wildschwein_007 [utilizator]

    Ach so, dreptul de a fura nestingherit...
  • +9 (9 voturi)    
    Stimate domnule Tariceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:42)

    Porcurorul General [utilizator]

    In locul lui Iohannis putea fi un chinez-japonez pe jumatate tigan. Cat timp este ales de popor si reprezinta vointa poporului, opinia dumneavoastra conteaza cat o bucata de hartie pe care aceasta e scrisa. O bucata de hartie care poate fi folosita in mai multe scopuri, daca nu e aspra sau prea subtire.
  • +9 (9 voturi)    
    Taca-ti fleanca (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:45)

    yummyberry [utilizator]

    Nemernicule! Daca nu erai tu, poate nu simteam acum criza asta atat de puternic! Coruptule! Lup in piele de oaie ce esti!
  • +10 (10 voturi)    
    Si inca o chestiune (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:46)

    Porcurorul General [utilizator]

    Domnule Tariceanu, partidul Dvs, intitulat LIBERAL a format o coalitie cu PSD-ul care e SOCIAL-DEMOCRAT. Liberalismul este doctrina "prin noi insine", doctrina industriasilor si a economiei de bursa in timp ce socialismul este doctrina intrajutorarii paturilor sociale. Nu poti fi egoist si altruist in acelasi timp.

    Asa ceva este strigator la cer: este ca si cum UDMR-ul formeaza alianta cu PRM-ul, fiind doctrine perfect opuse.

    Asa ceva ori este o chestiune strict de interes fie este nu are cum sa existe, fiind contra naturii. Incercati sa explicati aceasta pozitie aiuristica a partidului din care faceti parte si apoi cereti explicatii de la altii.
  • +6 (6 voturi)    
    Da, ai dreptate! (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:48)

    Sthelian [utilizator]

    Tara inca nu e luata inapoi!
    E foarte greu, ca e vorba aici de guvern cu toata pletora de secretari de stat si directori si directorasi angajati ca sunt nepotul, ginerele si varul...
    E vorba de nemernicia infiintata ce se cheama consiliu judetean, care are si el in spate tot felul de nulitati. (Exista prefectul, de ce nu e suficient el?)
    Si ajungem pina jos la primarii, scoli si ce mai e.
    Nu mai vorbesc de armata si politie.
    In Ro ca justitia sa faca ceva s-a inventat DNA.
    E tare greu de luat Romania din mainile tuturor acestor nemernici.
  • +7 (7 voturi)    
    Asta nu se mai face bine... (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:49)

    midufi [utilizator]

    Mai draga, tu cine esti, ca inca nu m-am dumirit: in PNL nu mai esti, desi ai fi vrut sa fii, sef al PLR ai putea fi, doar ca partidul asta nici nu e inregistrat inca... ai putea fi in USL... dar USL-ul nu mai este...
    Ah, gata, mi-am adus aminte, tu esti carpa de sters pe jos a PSD-ului, omul care face curat unde pana si PSD-ul stramba din nas.
    Ce pacat ca n-a fost sa ajungi pm, pentru slugareala ta, nu-i asa?
  • +7 (7 voturi)    
    Tariceanule, (Luni, 17 noiembrie 2014, 16:50)

    Daea_Mi [utilizator]

    esti un perdant. Stai jos!
  • +6 (6 voturi)    
    Molicene (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:01)

    vasile-roaita [utilizator]

    Acum esti pe pod, vezi ca mai incolo sint niste scari. Coboara incet pe scarile alea si vei ajunge exact acolo unde ti-e locul, acolo unde ti-e seful varanu, adica la brutarie.
  • +7 (7 voturi)    
    Credeai (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:01)

    batmanss [utilizator]

    ca ajungi asa ușor prim ministru , razgandene ? Imi esti f antipatic, fudul si ipocrit , da tu stii mai bine cine e si nu competent , ca de, vii de la București .
    Un singur lucru iti mai spun , esti ca o t---ă , te-ai vândut tuturor si te plimbi ca un cuc din cuib in cuib , părerile tale n-au nici o importantă pt noi pt ca ți-ai pierdut credibilitatea, respectul si onoarea , daca le-ai avut vreodata ...
  • +4 (4 voturi)    
    zero decenta (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:04)

    Helivo [utilizator]

    Nu pot sa cred ca am ajuns in situatia de a constata ca Ponta a dat dovada de mai mult bun-simt in declaratii decat Tariceanu.
  • +8 (8 voturi)    
    El stie mai bine.. (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:04)

    Alius [utilizator]

    ..ca vine de la Bucuresti, asa ca va rog, nu-l contraziceti pe Tradiceanu.

    Tonta, in schimb, fost si este foarte pregatit pentru functia de PM (el insusi recunoscund la incepand, ca invata de la Florin Georgescu).

    E ok, domnule Tradiceanu, ii trecem cu vederea aceste carente domnului Iohannis, atata timp cat va dovedi buna credinta si ca vrea sa duca lucrurile inspre mai bine. Sunt lucruri care se pot invata; mai greu sa inveti onestitatea si cinstea.
  • +5 (5 voturi)    
    Ramolit (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:08)

    aniod [utilizator]

    A fost barbat fain la vremea lui.
    I-a trecut cu desavarsire
  • +7 (7 voturi)    
    Domn' Tariceanu (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:09)

    Centurion [utilizator]

    Competenta unui presedinte e data de integritatea si curatenia sa morala, de intentia de a face ceva pentru tara si popor si nu de caractere josnice de tradator ieftin si traseist ca dumneata.
  • +9 (9 voturi)    
    Tocmai (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:10)

    sec_o [utilizator]

    Pai tocmai de aceea l-au votat milioanele de oameni - pentru ca nu are experienta celor care au pus Romania pe butuci.
    Ziceti voi ce vreti de Basescu, dar un lucru e clar: nu a distrus tara asta mai mult decat Iliescu. Industria, educatia, sanatatea, agricultura, le-am mostenit bune de la comunisti si Mr. Iliescu a reusit sa faca varza tot. Tocmai de asta lumea s-a saturat de PSD; pentru ca acei copii cu cheia de gat care au crescut in nedreptate s-au facut mari.
  • +11 (11 voturi)    
    Tataie, du-te acasa sa-ti pui ventuze! (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Obraznic si incompetent.
  • +6 (6 voturi)    
    Of, of, mai, mai (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:19)

    aiureantramvai [utilizator]

    "eu si ponta [...] Basescu [...] noi credem [...] Basescu [...] blabla [...] Basescu [...] iar noi [...] Basescu [...] Johannis [...] Base-base-base-sescu-sescu-sescu-sescu...
  • +6 (6 voturi)    
    Tariceanu Bipod (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:26)

    un-buburuz [utilizator]

    Daca ramaneai in PNL, acum puteai emite pretentii (nu ca mi-as dori din nou un incompetent ca tine prim-ministru). Dar ai pariat pe un cal mort. Era mort de mult, statea sa explodeze de umflat ce era, iti muta nasul cu mirosul lui. Dar tu n-ai vazut. Si te mai dai competent, vai de capul tau de bosorog!
  • +3 (3 voturi)    
    adecvatu '' (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:30)

    coabitacul [utilizator]

    Dar tu pentru ce esti adecvat bai basinosule?In afara de a te insura fara numar... fara numar??
  • +3 (3 voturi)    
    Experienta (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:44)

    tromeo [utilizator]

    Da, domnule Tariceanu, domnul Johannis nu are experienta _______ (politica? prezindetiala? sau ce fel de experienta?) pe care o deplangeti. Poate considerati ca este obligatorie; o fi conditie obligatorie si pentru a face parte din partidul dumneavostra?
    Uneori ideile noi si o minte clara sunt necesare pentru progres.
    Prin analogie sa intelegem ca nici domnul Ion Iliescu nu avea experienta necesara pentru a fi presedintele unui stat democratic in 1990? Multi sunt de parere ca a avut o experienta vasta si a dus mai departe traditiile politice.
    Dumneavostra si alti contracandidati ai domnului Johannis ati demonstrat excesiv de multa experienta.
    Poate ca Romania s-a saturat de aceasta experienta; pentru multi dintre noi o experienta murdara, injositoare.
    Unii din noi vor o experienta noua.
    Unii din noi au votat speranta peste experienta.
  • +4 (4 voturi)    
    Lozinci (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:49)

    Gabriel_I [utilizator]

    Asta nu e meserie de strungar. Cine se poate lauda cu experienta in domenul asta in afara de cei care au stat unul-doua mandate la Cotroceni si care nu mai au dreptul sa candideze?
    Un presedinte trebuie sa dovedeasca calitati morale si dimplomatice, si mai ales sa fie votat de popor. Dl Tariceanu nu indeplineste nici una din aceste conditii. Numai gura e de el. Vorbeste doar in lozinci :P
  • +5 (5 voturi)    
    apa de ploua (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:55)

    rados [utilizator]

    El, sarmanul, n-are idei multe, ci doar una, infipta bine in creier:basescu! Sa i se explice individului ca nu suntem basisti ci antipontisti! Ca vrem ca asemenea caricaturi ca el si alti oportunisti de-o teapa sa nu mai aiba ce cauta in politica!
    Hai, calare pe motocicleta si da-i gaz!
  • +5 (5 voturi)    
    Da (Luni, 17 noiembrie 2014, 17:55)

    travelman [utilizator]

    Trebuie sa scăpam de viermele asta!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Toti "demnitarii" (Luni, 17 noiembrie 2014, 18:35)

    John M. [utilizator]

    trecuti de 60 ar trebui examinati la cap. Acest om e bolnav.Adica 6,2 milioane l-au vazut pe Iohannis ca pe un bun presedinte si el, Tariceanu-Bate-Campii il vede inadecvat.
  • +5 (5 voturi)    
    Ce idiotenie!!! (Luni, 17 noiembrie 2014, 18:43)

    malika ela [utilizator]

    In opinia lui, un coruptibil, plagiatorsi fost ofiter sub acoperire mincinos, este indreptatit sa fie presedintele nostru. Lasa, ca presedintele poate invata din atributii pe parcurs, a dovedit-o Basescu care de la primarie a trecut la presedintie. Adica individul asta Tariceanu ne zice ca il doare-n cot pe votul nostru, ca stie el ce-i mai bine pt. tara in locul nostru. Asta e, am ales din ce-am avut la dispozitie, dar NICIODATA Ponta. Prostul nu e prost destul pana nu-i si fudul.
  • +3 (3 voturi)    
    reptila (Luni, 17 noiembrie 2014, 21:21)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Trebuie asistat psihologic
  • +4 (4 voturi)    
    Cum asa? (Luni, 17 noiembrie 2014, 22:03)

    Nikame [utilizator]

    Deci Ponta, care este mult mai tanar si imatur, dar si peste masura de obraznic si nediplomat era mai bun de presedinte mai tariceanule? Cata experienta avea cand a preluat Guvernul? Esti trist ca ai pierdut ciolanu', nu-i asa?oricum imaginea ta a fost bine sifonata in aceasta campanie...am aflat toti ce om esti si tu!
  • 0 (0 voturi)    
    E bolnav... (Marţi, 18 noiembrie 2014, 10:25)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Nu vi se pare ca Tariceanu se autodevoreaza? Asta se intampla cand creierul o ia razna.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă