Monica Macovei: Ponta si PSD i-au divizat pe romani si i-au pus sa se urasca intre ei. Aseara romanii au aratat ca sunt liberi

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 10:44 Actualitate | Politic

​Monica Macovei a lansat un indemn romanilor sa iasa la vot duminica si a vorbit, intr-un mesaj postat pe pagina sa de Facebook, despre protestele de vineri seara din intreaga tara. Ea afirma ca Ponta si PSD i-au divizat pe romani, asemenea anilor '90, insa romanii au aratat ca sunt liberi si puternici, "uniti impotriva coruptiei".

Mesajul europarlamentarului:

"Ponta și PSD i-au divizat pe români și i-au pus să se urască unii cu alții pe criterii religioase, pe grupe de vârstă sau dacă sunt în țară ori în diaspora. Campania lui Ponta a lăsat în urmă români mai săraci, mai dezbinați și mai multă ură. O astfel de campanie de dezbinare a românilor nu s-a dus în România din anii '90, de la Iliescu.

Aseară însă, românii au arătat ca sunt liberi, puternici și uniți împotriva corupției, hoției, minciunii și clanurilor mafiote din PSD. Vocea românilor din stradă a fost un semnal de transformare pentru întreaga clasă politică românească.

Victor Ponta nu poate fi președintele României deoarece el este deja președintele grupului de crimă organizată care ucide și sărăcește România. Duminică votez în consecință.

Haideți mâine la vot și îndemnați-i și pe alții să voteze să ne luam România înapoi."





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

5155 vizualizari

  • -42 (52 voturi)    
    Disperarea ultimelor apeluri (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 10:53)

    stpall [utilizator]

    Alte declaratii IRESPONSABILE!

    Pe romani i-a unit cumva Traian Basescu? I-a unit PDL, PMP, ii unesti dumneata?
    Stim ce avem de facut, campania electorala a incetat, nu mai incalcati legea.
    Lasati-ne toti in pace, suntem satui de atatea incercari de manipulare!
    • +13 (17 voturi)    
      ba i-a unit activistule de partid pentru ca... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:30)

      brancoveanu1989 [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      romanii, sub Traian Basescu, au realizat ca hotia si faradelegea grofilor psd se apropie de final, cu toata zbaterea lor, cu toate masinatiile lor fara scrupule. Unirea lor nu s-a vazut intotdeauna in strada, cu pancarde psd dar, in casele lor, s-a aprins flacara sperantei ca se poate si altfel. Da, sufleteste, romanii care nu au capul plin de alcool sunt mai uniti. Disperarea voastra este data de faptul ca nu ati reusit sa-i lobotomizati pe toti romanii, ca antena 3 a ajuns la un numar maxim de sustinatori mononeuronali pe care nu-l mai poate depasi.. Si daca vorbim de unire, ai dreptate. PONTA A REUSIT SA-I UNEASCA PE TOTI ROMANII HOTI LA JILAVA, LA POARTA ALBA, LA RAHOVA...SI SPER SA-I UNEASCA SI MAI DEPARTE, PANA ROMANIA O SA NE RAMANA NOUA, CELOR NE-UNITI!
      • +8 (8 voturi)    
        Nu ne injura (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:39)

        Gigell [utilizator] i-a raspuns lui brancoveanu1989

        pe noi, cei cu capul plin de alcool. Si mort de beat si tot nu votez cu Monta.
    • +13 (15 voturi)    
      10 ani sau 25? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:36)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      Bre PSD-ist, matale ce zici, iti amintesti de Iliescu in anii '90. de mineri, de invrajbirea de atunci?
      Nastase, Ponta, nu sunt tot PSD...FDSN?

      Voi astia, PSD-istii am impresia ca ati facut ochi doar de 10 ani.....inainte unde mama dracului ati fost? In alta tara?


      PS: Fie si numai pentru ca i-a muscat pe Ilici si 'progeniturile politice' Basescu merita un anumit respect!
    • +12 (14 voturi)    
      Ne-a unit (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:06)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      Ne-a unit lupta impotriva mafiei si coruptiei. Iar voi, strigoii comunismului, mai puteti cistiga citeva alegeri. Doar atit. Caci din punct de vedere cultural, sinteti pe topogan. Va imping mai ales sufletele tinere, tot mai putin dispuse sa va suporte mirlaniile.

      Jos mafia!
    • +5 (7 voturi)    
      legea (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:11)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      nu acopera internet-ul.
    • +16 (16 voturi)    
      la fel de responsabile (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:13)

      goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      la fel de responsabile ca minciunile psd gen:
      - Macovei voteaza cu ponta
      - Aseara zeci de mii de sustinatori ai lui ponta au iesti in strada
      - nu bagam taxe noi, doar 35%
      - nu am fost in recesiune, doar am corectat datele
      - nu am plagiat, doar am schimbat comisia care a decis asta
      - primarul S6 invita lumea la deschiderea parcului
      - scoaterea elevilor din scoli pentru scandarea de lozinci pro ponta
      - prezenta 150% la urne in sate uitate de lume.

      BAI chiar credeti ca suntem cretini si idioti? daca ne facem bagajele si plecam o sa va furati caciula, ca altceva nu o sa mai fie de furat.
    • +10 (12 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:27)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      Bai normalule, da' cine nu te lasa in pace?!?
      Ai zvacneli? :)
    • +11 (13 voturi)    
      Iresponsabil e ala care voteaza ... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:02)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      ...cu distrugatorii Romaniei!
    • +1 (1 vot)    
      Meritati sa va lasam in pace !? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 17:33)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui stpall

      Transilvanizarea Romanie ar fi o binefacere pt. tot sud estul romanesc.
  • -29 (43 voturi)    
    Ba pardon... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 10:55)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ba pardon madame Macovei. Chiar daca nu sunt de acord cu cei care au protestat aseara le respect dreptul de a protesta si nu ii urasc. Si nici nu vreau sa fie cotonogiti de jandarmerie. Daca vreti sa vedeti dovada de "ura" cititi comentariile basistilor la articolele despre protestele din 2012.
    • +5 (13 voturi)    
      Ia o bere (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:38)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      si plimba ursu!

      Lasa politica altora, celor care au memorie de mai mult de 10 ani, si-si amintesc si de Iliescu si de mineri, etc....
    • +8 (12 voturi)    
      2012 (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:12)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      In 2012 s-a demonstrat doar impotriva mafiei PDL-iste. Si impotriva austeritatii. S-a demonstrat pentru pensii, ajutoare si salarii.

      Noi nu sintem ca voi. Vrem justitie independenta. Vrem sa pice toate mafiile, nu doar cea PDL-ista. Vrem domnia legii. Noi NU CEREM PENSII si AJUTOARE!

      E diferenta mare intre voi si noi. Noi am condamnat comunismul. De-atunci ne uriti voi. Si nu exista cale de impacare. Pacea voastra penala este tot o utopie, ca si melancolia voastra comunista.

      Jos mafia!
      • -1 (5 voturi)    
        He he (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 17:52)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        "Voi" ati condamnat comunismul si ati pus un securist comunist presedinte. De doua ori. Bullshit-ul e puternic in voi. Hai lasa-ma cu povestile astea.
        Eu vreau justitie cu adevarat independenta. Basescu al vostru ne-a dat justitie impotriva adversarilor lui politici. Urmeaza schimbarea, pentru "echilibrarea" situatiei. O data la 5-10 ani se schimba puterea si se curate o parte a spectrului politic. E bine si asa. Nu e normal dar macar e echilibrat.
        • +2 (4 voturi)    
          Ciuvica a pierdut pana si la CEDO (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 19:02)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          ca i-a zis lui Basescu securist.
          Basescu a fost comunist dar lui i-a trecut de mult. Pe altii ii mai tine si azi.
    • -5 (7 voturi)    
      sa fim seriosi (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:12)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ambele tabere sint fasciste.
      • +1 (1 vot)    
        da, chiar asa (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:52)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui doru001

        sa fim seriosisi eventual sa mai punem mana pe cate o carte: nu rezolva toate problemele dar pe unii ne poate ajuta sa ne facem mai putin ridicoli.
        • 0 (0 voturi)    
          nu vedeti? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:45)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          In sens larg, democratia nu functioneaza si ambele tabere refuza comunicarea cu cetatenii si folosesc politici de forta. Nu zic, Iohannis e mai echilibrat, dar aici pe site mi-au cenzurat un comentariu care spunea ca PMP nu apartine lui Basescu si ca membrii de partid au dreptul sa decida politica partidului. N-a fost un caz singular, si va spun ca, atit timp cit situatia se inrautateste si cei de la virf continua sa cinte imnuri in loc sa adreseze problemele importante (nici votul prin corespondenta nu-i intereseaza! asta nu e intimplator. nici interzicerea gazelor de sist, desi l-ar fi facut favorit pe Iohannis, iar nu e intimplator), pina la urma sint fascisti.
    • +5 (9 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:28)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ce-i aia basist mai desteptaciunea pamantulu'?
      Si matale esti blocat in 2012?
      Psihiatrul ce spune de treaba asta?!?
      • -2 (4 voturi)    
        Ce e ala basist? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 17:46)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        Intrebarea de control e relativ simpla.

        Toti coruptii din Romania sunt in PSD?
        a. DA
        b. NU
    • 0 (2 voturi)    
      Protestele din 2012 au fost platite (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 16:03)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      cele de acum - NU.

      si daca in "figuratia" A3 din 2012 s-or fi amestecat si unii neplatiti, tot nu poti compara protestele voastre pt. 100 lei in plus la salariu cu ale celor care apara principii si drepturi democratice generale.
      • -2 (4 voturi)    
        Sigur nu! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 17:45)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Si doar PSD-ul e ala care da pungi pentru voturi. Si doar cei din PSD sunt corupti. Si uneori si marmota inveleste ciocolata.

        http://www.dcnews.ro/campania-lui-iohannis-cu-punga-la-sate_457705.html
        • +1 (1 vot)    
          exista o diferenta (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:47)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          PSD-ul se lauda cu asta, este parte din program.
  • +33 (39 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 10:57)

    rerenenegate [utilizator]

    Uite aici declaratie de sustinere. Desi n-a iesit in primul tur, nu se jeneaza sa sustina alt candidat, spre deosebire de altii. Si fara interese meschine.
    • +4 (6 voturi)    
      i-ar fi putut fi mai usor... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:39)

      brancoveanu1989 [utilizator] i-a raspuns lui rerenenegate

      dar a ales sa lupte. Luati aminte vorbele unui contemporan: NUMAI CINE SE TARAIE NU SE IMPIEDICA! Alegerea va apartine. La multi ani Romania!
    • -6 (10 voturi)    
      Vrei sa ne urâm sambata seara? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 13:31)

      Alain Alain [anonim] i-a raspuns lui rerenenegate

      "Ponta și PSD i-au divizat pe români și i-au pus să se urască unii cu alții..." spune MM...mi se pare straniu din partea unui om ca ea...noi, cei care citim astea, trebuie sa intelegem ca PSD i-a impus s-o urasca de moarte pe Elena Udrea si sa duca cu aceasta un razboi interminabil care nu aduce nimanui niciun castig? Si ca PSD ( PCR ) a impus si parafraza : " vrei sa ne uram sambata seara ? "?!!!
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:35)

        rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui Alain Alain

        Nu vad o legatura intre MM si EU. Nu cred ca se urasc si mai ales "de moarte". Din contra sunt sigur ca majoritatea alegatorilor lui EU vor vota cu KI, deci sunt tot pe acolo. In schimb MM a fost mai eleganta si mai fair-play, cel putin in opinia mea.
        PSD insa stimuleaza "ura" intre anumite categorii sociale (si alte grupari la fel) - deci totul pentru putere.
      • +1 (3 voturi)    
        straniu, da, e lumea rea (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:01)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Alain Alain

        toata lumea va uraste de moarte, toti poarta cu voi razboaie interminabile, serviciile va persecuta si electoratul nu va intelege.

        o fi o strategie si paranoia asta dar mai luati si voi o pauza pana maine;

        l-ati auzit pe Basescu? la vot!
  • +33 (39 voturi)    
    Suntem in Postul Craciunului! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:07)

    brancoveanu1989 [utilizator]

    Nu stiu daca mancati "de dulce" sau nu, dar va indemn pe toti... sa nu mancati "de rosu", macar duminica, la alegeri. Sa fiti intelepti si sanatosi, alaturi de toti cedragi. Romania, te iubesc!
  • -8 (12 voturi)    
    PUTEREA VOTULUI (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:35)

    marki [utilizator]

    M.Macovei, votul din 2 nov. te - a scos definitiv din viata politica. Ai bunul simt si respecta vointa alegatorilor.Vorbele tale nu mai reprezinta nimic. Faci o propaganda desantata in care nu crede nimeni. Lasa-i pe cei doriti de populatie sa faca politica. Votul din 16 nov.nu trebuie sa aiba loc sub presiunea strazii, formata din citeva zeci de mii de indivizi care cu greu accepta democratia, in frunte cu tine. Vremea voastra a trecut.
    • +1 (5 voturi)    
      Vorbele tale de privitor (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:12)

      Electorul [utilizator] i-a raspuns lui marki

      la antena 3 chiar nu valoreaza nimic. Tu vorbesti de democratie cand cei pe care ii sustii au furat dreptul la vot a mii de persoane. Iti doresc insanatosire grabnica.
    • +1 (3 voturi)    
      ati pregatit microbuzele? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:19)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui marki

      v-ati pregatit sa mai implementati putin democratia cu autocarele prin Teleorman, Vrancea si Olt?

      v-ati primit galetile de plastic?

      v-ati luat sacosele cu zahar si ulei si acum v-a gasit grija pt. democratie?
  • +4 (8 voturi)    
    Traiasca!!! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:37)

    romania_curata [utilizator]

    Traiasca INVINGEREA lui ponta si la multi ani de mana cu...geoana!
  • +6 (10 voturi)    
    Talent literar n-am spune ca n-are (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:38)

    Intermezzo [utilizator]

    De ce ? Fiindca a gasit aceasta expresie frumoasa si totodata reala : ca Ponta este deja președintele grupului de crimă organizată care ucide și sărăcește România . Nu este asa ? 38 de corupti numai de la PSD . Suntem inainte de turul II ? Suntem . Atunci , pe dna Macovei o judecam dupa un singur criteriu - dupa capacitatea ei de a lupta impotriva ascensiunii lui Ponta . Un Ponta la Cotroceni ar genera in timp o atmosfera atit de IRESPIRABILA incit duhorile pestilentiale ale unei cocini de porci ni s-ar parea parfum Chanel . Lupta dna Macovei cu toate fortele impotriva acestui pericol ? Categoric , da . In timp ce dna Udrea a pus batista pe tambal si nu-l mai ataca pe Ponta . Ci o ataca pe dna Macovei . Hai sa apreciem care din cele doua este mai de folos Romaniei .
  • -9 (13 voturi)    
    Monica Macovei... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 11:50)

    P.Mihai [utilizator]

    Uite cine vorbeste de luat Romania inapoi..ar dori dansa...inainte de 1989 era PROCUROR ceausist care semna Manfdate de arestare in ALB pentru Militia de atunci...in locul ei mi-ar fi rusine...lupu-si schimba parul dar NARAVUL ba..restul este demagogie...
    • +3 (3 voturi)    
      de unde v-au scos? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:33)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui P.Mihai

      noi pe HN avem postaci de stg. inteligenti, nu stiu pe voi de unde v-au scos;

      alo, Mazeto, se aude?
  • +8 (12 voturi)    
    duminica (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:13)

    goguleana lugojana [utilizator]

    duminica e zi nelucratoare si sarbatoare conform BOR
    deci... NU PONTA!!!
  • -9 (19 voturi)    
    Ha! Ha! Ha! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:22)

    Bozi [utilizator]

    Ai cam dat-o cu oistea in gard cucoana! Spre norocul meu, am o memorie destul de buna. Oare cine a zis ca bugetarul gras sta in spinarea privatului slab? Cine a zis ca sunt prea multi pensionari in tara asta, sugerand - deloc discret - ca ar fi bine sa moara cateva milioane cat mai repede (pacat ca s-au desfiintat lagarele de munca sau camerele de gazare, nu? Altfel proaspatul bunic rezolva problema rapid!)? Cine a zis ca suntem o tara plina de mamici si bebelusi si a taiat cu nesimtire indemnizatia mamelor? Celor care nu au luat lecitina la timp le spun eu: domnul Basescu, tata PDL, care-l sustine azi pe Iohannis. Asa ca, madam, las-o jos ca macane al dracului de tare!
    • +5 (13 voturi)    
      V-a scos de la naftalina in calupuri? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:04)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Bozi

      Sau v-au marit planul la numar de conturi?
    • +2 (4 voturi)    
      lecitina ca lecitina (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:22)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Bozi

      da' un extraveral din cand in cand face minuni.
  • +6 (10 voturi)    
    DEVREME (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:27)

    Privitor.ca.la.teatru [utilizator]

    Credeti ca daca mergem CAT MAI DEVREME la vot in Romania, prezenta crescuta va fi o incurajare pentru cei nehotarati ca sa vina si ei la vot? Votul incepe la ora 7.00.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu stiu dar stiu ca daca nu votez plagiatori si... (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:05)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Privitor.ca.la.teatru

      ...complici la distrugerea Romaniei e bine.
  • +6 (8 voturi)    
    conditii de vot (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:39)

    doru001 [utilizator]

    Trebuie discutate inainte de vot in detaliu, proiectele de lege gata pregatite, liderii grupurilor parlamentare deja de acord:

    1. votul online, verificat in detaliu impotriva furtului
    2. proprietatea:
    a. retrocedarile. sa imi dea 10% din valoarea actuala a proprietatilor furate de comunisti, fara proces s.a., in schimbul renuntarii la alte pretentii
    b. sa accepte publicarea coordonatelor precise ale terenului retrocedat in bataie de joc nici acum nu stiu unde
    3. afacerile:
    a. deschiderea si inchiderea unei firme trebuie sa fie gratuita online
    b. taxele trebuie modificate:
    I. impozitul forfetar care protejeaza marile afaceri si descurajeaza initiativa individuala trebuie abrogat
    II. tva-ul trebuie fixat la cel mult 20%, egal pt. toate produsele
    III. verificarea cheltuielilor bugetare pina la ultimul ban de catre cetateni inainte de a fi semnat orice contract de achizitie publica
    c. legile care protejeaza marile corporatii trebuie inversate, a.i. sa pot cumpara alimente de la tarani legal in conditii decente
    d. pretul si costul gazelor naturale trebuie discutat pina la ultimul ban si reglementat de noi, afacerea fiind un monopol
    e. transportul public trebuie permis oricarui intreprinzator cu respectul legilor care reglementeaza circulatia
    f. exploatarea cu cianuri trebuie interzisa, in timp ce Rosia Montana a fost aminata, in jurul ei sint multe asemenea exploatari aprobate
    g. exploatarea gazelor de sist prin metoda fracturarii hidraulice trebuie interzisa si cetatenii din Pungesti recompensati pentru furt de catre cei care i-au furat
    4. social:
    cetatenii trebuie sa primeasca bani a.i. sa-si poate cumpara bunurile de care au nevoie dupa cum doresc: alimente, medicamente, sanatate, adapost, caldura, acces la informatie, fara sa astepte mile unor mafioti din aceste domenii
    5. justitia trebuie sa fie publica, a.i. cetatenii sa poata verifica dosarele, martorii, hotaririle
    6. politic:
    a. votul va trebui sa fie uninomi
  • +4 (6 voturi)    
    continuare (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 12:40)

    doru001 [utilizator]

    al pentru o relatie directa cetateni - reprezentanti
    b. toti guvernantii sa fie obligati prin lege sa raspunda in fata cetatenilor (direct sau prin vot online) pentru activitea lor lunar. Daca legile nu sint trecute dupa prima luna, anticipate. Daca au cheltuit 5 bani fara aprobare prealabila, inchisoare

    Sau, daca nu, Ponta va maninca, dragilor.
    • -2 (4 voturi)    
      ???? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 18:42)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui doru001

      Monica, tu esti?
      • 0 (0 voturi)    
        nu, dragutule (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:31)

        doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Monica nu are absolut nici un program economic, pt. ca trebuie sa sustina austeritatea Merkel, la fel ca si Iohannis. Santul unic e de la sapca?
  • -9 (13 voturi)    
    mai este un pic (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 13:08)

    tepes [utilizator]

    Nu se lasa macoveasca fost procuror comunist,nerusinarea acestei fiinte a atins apogeul.Sa spui ca stinga a adus dezbinarea intre romani impartindu-i in doua trebuie sa fi de rea credinta.,adeasta afirmatie mincinoasa este exact in sens invers.
    • +6 (10 voturi)    
      Mai este un pic (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 14:20)

      Electorul [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      si se termina depontaminarea.
    • +2 (4 voturi)    
      exact, ce poate fi mai armonios (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:41)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui tepes

      decat concordia sociala dintre haitele voastre de hoti si de milogi de stanga care ne jefuiesc de taxe si noi, nenorocitii care le platim?
      • 0 (0 voturi)    
        putin subiectiv? (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:32)

        doru001 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        De Liviu Negoita, Adriean Videanu, Elena Udrea ati auzit?
        • 0 (0 voturi)    
          foate subiectiv (Duminică, 16 noiembrie 2014, 8:28)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui doru001

          da, am auzit: sper sa-i vad scriind la "Inmugurim printre zabrele" alaturi de SOV, Voiculescu & co.

          altfel, postarea lui SOV pe blogul propriu e chiar simpatica, o recomand :)

          "Domnilor, investiti in puscarii, investiti in viitorul vostru!"

          http://sov.ro/2014/11/05/capitolul-1bis-despre-elite-puscarii-si-alte-cele/
  • +9 (13 voturi)    
    Daca un roman (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 13:08)

    Alor [utilizator]

    Daca unii romanii din diaspora vin si de la cateva sute de km si sunt gata sa stea la coada cateva ore pentru a vota, atunci trebuie sa iasa la vot toti cei din tara care din comoditatea refuza sa voteze. Este Romania noastra nu a lor, a coruptilor , a infractorilor , a plagiatorilor. Iesiti toti la vot ca sa nu voteze Dragnea pentru voi. Nu uitati balanta acestor alegeri va fi decisa de cei din Romania si nu de cei din diaspora. Iesiti toti la vot!
    • 0 (0 voturi)    
      comoditatea (Duminică, 16 noiembrie 2014, 12:47)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

      este a Dv., care votati dupa frizura, si nu dupa o intelegere scrisa intre cetateni si candidati. V. "conditii de vot" pe aceasta pagina.
  • -10 (20 voturi)    
    Nu, Monique (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 13:19)

    John M. [utilizator]

    Tu, Udrea si Basescu i-ati divizat pe romani si o sa ne coste 5 ani sa scoatem acest blestem de la putere.
    Tu trebuia sa stai la Bruxelles sa faci legi contra dictaturii proletariatului din parlament.
    Udrea trebuia sa-si vada de gentile, pantofii, si rochitele ei transparente, in briza marii.
    Iar Basescu trebuia sa-si vada de nepoti si nepoate si sa faca la Nana o ferma model unde ar fi venit voluntari din toata tara si unde putea sa creasca o noua generatie de politicieni.
    Asa, comunistii asta au si vrut- sa va vada dezbinati din motive de orgoliu. KGB text book.
    Dar sunteti prea prosti- pardon, orgoliosi-ca sa intelegeti ce vi s-a intamplat la toti trei.
    • +4 (6 voturi)    
      KGB text book: (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 15:52)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      orgoliul meu de platitor de taxe ma impiedica sa regret "dezbinarea" fata de aia care mi le fura;

      nu stiu ce crede kgb despre asta, dar eu personal as vrea sa vad intai putina ordine in jaful generalizat care a nenorocit tara asta si sa vorbim despre "concordie" dupa aia;
      • +2 (2 voturi)    
        concordie (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 20:33)

        doru001 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Nu e concordie, e "unitate" de tip totalitar.
  • +5 (5 voturi)    
    Ok (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 18:09)

    miguelito [utilizator]

    dupa "äcum in Romania este razboi civil" si declaratia de azi, urmeaza duminica seara älegerile au fost furate
  • 0 (8 voturi)    
    macoveica si whoodrea (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 18:41)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    See, nici buratina asta nu spune raspicat: votati Iohannis!... ce-aveti, soro, cu sasul? Faceti cosuri daca ii rostiti numele? Klaus Werner Iohannis, nume frumos, predestinat pentru un presedinte....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi