Senatorul Dan Nitu (PNL Valcea): Daca Ponta va iesi presedinte, eu si intreaga familie renuntam la ortodoxism

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 13 noiembrie 2014, 16:22 Actualitate | Politic

Senatorul PNL de Valcea, Dan Nitu, a declarat joi, intr-o conferinta de presa, ca in cazul in care Victor Ponta va castiga cel de al doilea tur de scrutin al alegerilor prezidentiale, el si intreaga sa familie vor renunta la ortodoxism.

"Din cauza modului execrabil in care Biserica s-a implicat in campania electorala a PSD, declar urmatoarele: daca Victor Ponta va iesi presedinte, eu si intreaga mea familie voi renunta la ortodoxism. Asa ceva nu se poate, religia este religie, deasupra politicii, Dumnezeu nu are legatura cu PSD cum nu are legatura nici cu ACL, nu inseamna ca daca suntem ortodocsi trebuie sa fim obligati de preoti si indrumati sa votam omul PSD-ului", a afirmat Nitu, citat de Agerpres.

Cu toate acestea, parlamentarul valcean considera ca alegerile vor fi castigate in cele din urma de candidatul ACL, Klaus Iohannis.

"In ceea ce il priveste pe Klaus Iohannis, sunt foarte increzator. Este foarte probabil ca prezenta la urne sa se apropie de 60 %, iar eu mi-as dori ca aceasta sa fie chiar mai mare, pentru ca implicarea cat mai multor cetateni in alegerea liderilor politici este esentiala pentru un sistem democratic sanatos, adica legitim si care reflecta cat mai fidel societatea noastra. Cresterea prezentei la urne va fi determinata mai ales de participarea sustinatorilor lui Klaus Iohannis. Candidatul nostru se va bucura atat de sprijinul mediului rural, cu o prezenta totala de 58-59%, cat si de participarea sustinatorilor din mediul urban, unde prezenta ma astept sa fie ceva mai mare, de 60-62%", a mai spus Dan Nitu.

El a spus si ca este sigur ca Iohannis va recupera cu succes distanta din primul tur si va obtine un rezultat mai bun decat cel al PSD-ului, pentru ca social-democratii nu mai au ce si pe cine sa mobilizeze.

"Limitele electoratului lor au fost atinse in primul tur, in timp ce interesul alegatorilor romani pentru prezidentiale creste in turul al doilea, iar votantii din diaspora isi vor mari considerabil numarul. Cel mai probabil, prezenta la urne in sectiile din afara tarii va creste cu cel putin 30%, poate chiar se va dubla. Cei mai multi romani sunt extrem de nemultumiti de modul in care arata Partidul Social Democrat, de coruptia membrilor sai, de faptul ca Guvernul Ponta si-a facut campanie pe bani publici, de discursul sovin, xenofob si discriminatoriu la care a apelat PSD in aceasta campanie, de relatia stricata pe care membrii marcanti ai PSD o au cu justitia. Nemultumirea noastra, a tuturor, este indreptatita, iar data de 16 noiembrie va fi momentul schimbarii", a mai spus parlamentarul liberal.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

9486 vizualizari

  • +14 (18 voturi)    
    E suficient sa nu mai mergi la biserica... (Joi, 13 noiembrie 2014, 16:34)

    lucadd [utilizator]

    sa nu mai dai "taxe " de credinta si sa nu mai deschizi usa cand vine la sfintire. Sa vezi cum nu mai striga Ponta baietii cand se subtiaza buzunarul. Bleah sleata sa golani electorali.
    • -8 (18 voturi)    
      daca pentru asta renunti la religia ta... (Joi, 13 noiembrie 2014, 18:28)

      nbo [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      Inseamna ca nu dai doi bani pe ea si ai putea foarte bine sa renunti de pe acum. Religia n-are nici-o treaba cu un candidat sau altul. Faptul ca politicienii incearca sa o foloseasca ca sa manipuleze lumea e cu totul altceva. Daca nu stii sa faci diferenta inseamna ca ori esti prost, ori esti ateu. Ori ambele.
      • +11 (13 voturi)    
        Pai uite ca reusesc s-o foloseasca (Joi, 13 noiembrie 2014, 20:18)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui nbo

        daca relatia mea cu divinitatea e intermediata de niste farisei aghirofili e normal sa caut in alta parte. Daca in ochii clerului ortodox enoriasul e doar o gasca buna de jumulit e si normal sa doresc ca gasca sa nu ingrase porcul.
      • +7 (11 voturi)    
        Vad ca pentru tine ateu =/prost (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:30)

        lucadd [utilizator] i-a raspuns lui nbo

        Sa te binecuvanteze atunci cu mai multa minte D'zeul tau crestine (oricare ar fi el) ca ai mari carente.
        Aici vorbim de biserica ortodoxa si de slujile ei electorale, deci de o institutie, si nu de religie sau de credinta.
      • +2 (2 voturi)    
        Habotnicule! (Vineri, 14 noiembrie 2014, 14:25)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui nbo

        Relaţia cu Dumnezeu nu trece neapărat prin biserică, decât dacă stai să îi crezi pe îmbuibaţii care reprezintă biserica. Biserica, nu credinţa, capisci? Cu adevărat trist e că adevăraţii preoţi, adevăraţii oameni de credinţă nu se dezic de BOR SRL. Şi de asta eu deja mă declar ateu la orice recensământ şi voi sprijini oprirea sponsorizării bisericilor din banii mei.
    • -1 (7 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 13 noiembrie 2014, 22:57)

      gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      Credinta adevarata este aia care iti da bani sa te treci la ea nu aia care iti cere sa jertfesti din munca ta. Unde lucrezi ei bani sau lucrezi pe nasturi. Bine faci ca nu te duci la biserica, ca oricum te duceai pentru popi. Fac eu o carciuma. Te astept!
      • +5 (5 voturi)    
        "Credinta adevarata este aia care iti da " (Joi, 13 noiembrie 2014, 23:32)

        lucadd [utilizator] i-a raspuns lui gorjanul

        Sa imi spui si mie care este aia care iti da pentru ca din cate stiu toate iti cam cer...
        Dar de la un integrist ca tine care vede doar sutana... va scoate patriarhul la inaintare baieti ?
    • +4 (6 voturi)    
      Nu este suficient, (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:22)

      Ando1971 [utilizator] i-a raspuns lui lucadd

      Pentru ca biserica nu traieste doar din ce primeste direct de la enoriasi, Acela este un mic ciubuc, banul gros vine de la bugetul de stat+pomenile electorale pentru sustinerea unui candidat cum ar fi in acest caz a lui Pontache.
      Asa ca simplul fapt ca nu le mai dau enoriasii bani nu-i afecteaza catusi de putin.
      Si eu imi pun de multa vreme problema daca nu ar fi bine sa renunt la biserica ortodoxa, m-am saturat de preoti pusi numai pe capatuiala si pe afaceri mizerabile. Cu implicarea in aceasta campanie electorala mi s-a parut ca s-a depasit orice limita de bun simt.
      Personal nu am cunoscut nici un preot care sa-si fara meseria din chemare, preotul la care m-am cununat ma intreba daca am tablouri porno pe pereti(nu este nici o exagerare) si m-a pus sa cumpar, daca vreau sa ma cunune toate iconitele si carticelele care le avea la vanzare, preotul care a facut slujba de imormantare a tatalui meu nu si-a dezlipit ochii de geanta sotiei si nu a inceput slujba pana nu a incasat suma ceruta, Doamne fereste sa nu ai bani intr-o astfel de situatie...
      Si exemplele ar putea continua.
      Eu unul nu ma mai regasesc in aceasta doctrina, in perioada urmatoare voi face, dupa ce cad de comun accord cu sotia, sa migram spre o alta religie mai corecta si mai primitoare.
      Cu ortodoxismul m-am lamurit demult. o afacere odioasa si nimic mai mult.
      • -4 (6 voturi)    
        I-auzi, ce nu stiam (Vineri, 14 noiembrie 2014, 12:33)

        gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui Ando1971

        O credinta mai corecta decat rtodoxia! Din toti popii, nu mai este nici unul bun. Ia da-le un exemplu cum trebuie sa fie un crdincios bun sau nu-i niic ca ii spui lui Dumnezeu ca din cauza popilor care au stat cu ochii pe geanta sotiei ai renuntat la credinta pe care unii au apaat- cu viata lor. Am citit pe site-ul basilica ca:Statul român nu plătește integral salariile personalului clerical și neclerical, ci asigură doar o contribuție la salariile acestora (cca. 65% din salariul unui profesor din învățământul preuniversitar). Aceasta este o obligație asumată de statul român în urma secularizării averilor bisericești (1863) și a confiscării celorlalte proprietăți bisericești de către regimul comunist. De altfel, contribuția Statului român la salariile preoților nu reprezintă o situație inedită, întrucât în Uniunea Europeană mai există și alte state care acordă acest sprijin salarial personalului clerical și neclerical pentru activitatea desfășurată de culte în beneficiul societății. Restul salariilor, impozitele, asigurările de sănătate și contribuțiile sociale, care în general depășesc cuantumul primit de la bugetul de Stat, sunt plătite din fondurile proprii ale unităților bisericești. La aceste cheltuieli salariale ale unităților bisericești se mai adaugă cheltuielile pentru întreținerea și repararea locașurilor de cult, plata utilităților (curent electric, apă, gaze, căldură, telefoane etc), activitățile sociale și educaționale ale parohiilor. Astfel, veniturile realizate de parohii din vânzarea de lumânări și alte obiecte bisericești și din contribuțiile benevole la serviciile religioase sunt folosite tocmai pentru acoperirea acestor cheltuieli care sunt suportate tot mai greu. De precizat faptul că toate unitățile de cult încearcă să fie la zi cu plata datoriilor față de stat. Cuantumul contribuțiilor benevole este stabilit de consiliul parohial al fiecărei parohii, în funcție de posibilitățile materiale ale comunității de credincioși.
        • +4 (4 voturi)    
          ce frumos minti... in ce parohie prestezi? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:23)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gorjanul

          S-au secularizat averile manastirilor bisericesti, nu ale bisericii ortodoxe Romane. Adica bor nu prea exista si 80-90% din ce s-a secularizat apartinea celor inchinate sau altor culte. bor jeg srl sa zica mersi lui Cuza ca i-a definit/infiintat/structurat 10 ani mai tarziu de la secularizare.

          Si acum, ca am terminat cu partea istorica, desi este folosita in miorlaiala prezenta, sa vorbim un pic si despre partea economica?

          1. ai zis clerical si neclerical. Mai aveti sa cereti bani si pentru curve la propriu, nu numai la figurat - bine, aici am un dubiu daca nu trebuia sa scriu invers
          2. impozit pe proprietati nu serviti, ca ati santajat electoral toate guvernele
          3. evaziune cat casa, ca nu acceptati sa fiti controlati
          4. santajati gurverne ca sa va dea legi cu dedicatie. Pe langa faptul ca ati monopolizat si vrei procent din fiecare cruce, ati trecut la lumanari si altele. Vinul netimbrat bagat pe gat si obligatoriu, ar fi un alt exemplu
          5. santajati puterea (oricare ar fi) ca sa inchida ochii la ilegalitati si sa le legalizeze. De ex. infigeti o cruce intr-un parc, dati drumul la constructie si dupa aia fortati primarul sa va doneze tereneul si sa va autorizeze constructia
          6. catedrala mantuirii neamului prost. constructie ieftinache absolut necesara, stiu... saracutilor cu mertan. Mai aveti si tupeul sa va plangeti ca viata e grea, atarnatorilor ipocriti
          7
          8
          9
          .....
          fara numar

          Nu am timp suficient cat sa scriu toate rahaturile bor jeg srl.
  • +23 (25 voturi)    
    Ortodoxism pervertit (Joi, 13 noiembrie 2014, 16:40)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nu ortodoxismul e de vina, ci institutia care il reprezinta in Romania, una schiloada, profund amestecata in politica, care construieste catedrale ceausiste in loc sa ajute pe enoriasii sarmani.
    • -8 (14 voturi)    
      catedrale pentru ei (Joi, 13 noiembrie 2014, 22:44)

      gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      asa este ar trebui sa slujeasca sub pamant, in bordee, noi vedem la altii si admiram, vai Notre Dame, San Petro. Cate camere are casa ta?
      • +4 (4 voturi)    
        exact (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gorjanul

        Ai zis bine casa lui, ca nu cred ca a cersit santajand electoral pe nimeni ca sa o faca. Si pe langa faptul ca nu a primit moca banii folositi la cumparare/ridicare, au mai fost si impozitati.

        Dar exemplul tau are si o parte buna, care denota o gandire profunda. Notre Dame s-a dat ieri in folosinta, nu? Accepta-ti valoarea si evidentiaz-o, nu ti-o face noua, artificiala si maaaare. Mai bine s-ar fi restaurat bisericile vechi in loc de a face un rahat maaare.
  • +6 (10 voturi)    
    hmmm (Joi, 13 noiembrie 2014, 16:42)

    Nevermind [utilizator]

    Ce ti-e si cu "protestul" asta... Pai de ce conditionezi de alegerea lui Iohannis? Fapta bor jeg srl exista oricum. Sau nu prea conteaza fapta in sine daca iese Iohannis? Le zici cojones, dar sunt bombonele cip colorate.

    Oricum, un mini bravo pentru jumatatea de masura, fie ea si pur electorala. In tara turmei, e ceva si asta.
  • -13 (27 voturi)    
    De ce nu renunțați chiar acum ? (Joi, 13 noiembrie 2014, 16:42)

    Tescovin [utilizator]

    Dacă aveți o problemă cu ortodoxia, d-le senator, de ce nu renunțați chiar acum ? De ce trebuie să condiționați acest pas de rezultatul unor acțiuni politice ? Ortodoxia fie e bună, fie e rea, indiferent dacă Ponta se alege sau nu. Tocmai ați amestecat politica cu religia, fix precum PFA Daniel.
    • -5 (13 voturi)    
      ai punctat foarte bine, bravo (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:20)

      alapos [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      senatorul a zis cu alte cuvinte: daca indemnul unor preoti sa il voteze lumea pe ponta va duce la castigarea alegerilor de catre acesta, renunt la ortodoxism, iar daca nu a influentat alegatorii, raman ortodox.

      eventualul succes al lui Tonta la alegeri n-are nicio treaba cu faptul ca unii preoti (cativa dintre ei cu greutate) au dezamagit/tradat crestinul prin implicarea in politica.

      din toata treaba asta mi-am reconfirmat parerea ca duhovnicul trebuie ales bine, iar credinta de multe ori nu are nicio treaba cu biserica. asa ca n-o sa renunt la credinta mea, doar pentru ca cel care mi-o propovaduieste este ... un pagan...
      • +8 (8 voturi)    
        Hmmm, n-ai de unde stii cati (Joi, 13 noiembrie 2014, 18:29)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui alapos

        preoti exact si-au indrumat "oitele" cu cine sa voteze, dar daca iese Ponta, e clar ca un nr. mare de preoti ortodocsi au facut-o si e clar ca s-a facut cu ingaduita vladicilor BOR. Si asta e sanctiunea pentru BOR, pentru ca ar fi trebuit sa iasa si sa spuna chiar PF Daniel ca Dumnezeu ne uneste, nu ne vrea dezbinati si ca Dumnezeu ne iubeste pe toti, putem fi si chinezi. Oricum, Dumnezeu este Unul, luteranii sunt tot crestini, credinciosul n-are o problema, poate doar BOR, ca pierde din "oite".
    • +11 (11 voturi)    
      Problema nu e ortodoxia ci BOR (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:43)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      O imensa afacere, cu evaziune fiscala, trafic de influenta, comert cu cele sfinte, amestec inacceptabil in viata publica si politica. Cu toti avem o mare problema cu o astfel de institutie ce mai este si platita din bani publici. Estimat peste 40 % din evaziunea fiscala din Romania apartine direct sau indirect BOT. Nu religia "in abstract" ortodoxa ci autonumitii reprezentanti ai ei pe meleagurile noastre sunt marea problema. Vanzarea parohiilor este un fapt comun, dispretul majoritatii clerului fata de omul sarman si lingusirea celui bogat pentru foloase personale e iar un fapt generalizat. Cum sa nu avem o problema cu o astfel de structura.
      • -7 (9 voturi)    
        fara politica (Joi, 13 noiembrie 2014, 22:49)

        gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Ei nu sunt oameni, nu ar trebui sa aiba o obtiune politica, ar trebui sa bage capul sub pamant ca strutul.
        • +3 (3 voturi)    
          corect (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:30)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gorjanul

          cine scrie oBtiune n-ar trebui nici macar sa aiba drept de vot.
  • +14 (14 voturi)    
    deja multi romani s-au indepartat de biserica... (Joi, 13 noiembrie 2014, 16:42)

    fit [utilizator]

    ... ortodoxa... Sper ca asta sa le fie o lectie popilor, dar daca iese Ponta presedinte, ma astept la presiuni si din partea bisericii... Deja am observat niste lucruri ciudate in activitatea popii de la mine din cartier... s-a infiinta in luna septembrie de doua trei ori la blocul nostru, cu afise puse la usa de la intrare si fluturasi in cutiile postale ca urmeaza sa vina ne sfinteasca casele (niciodata nu s-a intamplat asta pana acum). Eu stiam ca sfintirea casei se facela cerere, de obicei in luna martie, iar aghezmuirea la sarbatorile mai importante cum ar fi Pastele sau Craciunul. In nici un caz in septembrie. Fara sa uite sa spuna ca trebuie sa ne platim si contributia la biserica de 50 de lei. Si astia erau bani pentru partid???
    • +9 (9 voturi)    
      sfinţire (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:27)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui fit

      :)))) Demenţial! Pe mine popa de la biserica din colţu' blocului (un fost inginer) m-a ameninţat că n-o să am parte de slujbă la înmormântare dacă nu mă transfer în parohia lui, înfiinţată peste noapte. A rămas uluit că în loc să înţepenesc de spaimă şi disperare m-a pufnit râsul.
  • 0 (6 voturi)    
    Asa, si? (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:04)

    ievocam_acinom_rcp [utilizator]

    nu inteleg ce mai asteapta sa iasa Ponta... Sau e dus la Biserica numai in campania electorala?
  • -11 (15 voturi)    
    Comunismul n-a murit... (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:12)

    ievocam_acinom_rcp [utilizator]

    Ma tot minunez, cum de ungurii (fie ei catolici sau protestanti) sau nemtii (astia pe la noi sunt mai mult protestanti) nu se oripileaza in asemenea hal cand trebuie sa-si dea zeciuala. Atentie, 10% din ceea ce castiga. Sau sa-i luam pe neoprotestanti. La fel si ei, sunt datori sa-si dea zeciuala, altfel sunt dati afara din ceea ce numesc ei biserica.
    Insa la ortodocsi, daca trebuie sa platesti contributia la Biserica, e jale mare. Si inteleg daca s-ar supara unul care nu are, dar se supara cei care ar avea de unde sa dea. Asta din cauza ca fie cei mai saraci sunt mai darnici, fie ca pe saraci nu-i 'taxeaza popii'.
    Si evident ca iese un personaj ca tovarasa comisar Monica Macovei (curat comisar sovietic, nu alta) si mai arunca o mana de paie pe foc, ca deh, e in trend sa fii anticlerical. Nu de alta dar si mentorul ei, Lenin a fost la fel de anticlerical.
    Vae vobis... Bagati de seama cu cine va adunati... Pana la urma se pare ca experimentul comunist a reusit intru totul in Romania. 50 de ani de comunism au produs niste robotei numai buni, spalati pe creier, care stiu pe de rost manualul de ateism stiintific... Inca o data, vae vobis!
    • +5 (5 voturi)    
      Intradevar, (Vineri, 14 noiembrie 2014, 8:28)

      Ando1971 [utilizator] i-a raspuns lui ievocam_acinom_rcp

      zeciuiala la alte biserici exista insa ce uiti sa spui este ca acele biserici nu primesc bani de la bugetul de stat precum biserica ortodoxa si in plus sunt foarte implicate in actiuni caritabile, lucru de care nu este cazul la biserica ortodoxa.
      • -2 (2 voturi)    
        In adevar (Vineri, 14 noiembrie 2014, 22:44)

        gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui Ando1971

        Toate cultele recunoscute de stat, primesc ajutor financia de a stat, asa stiu sigur!
  • +5 (11 voturi)    
    Mai bine..... (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:15)

    gica43 [utilizator]

    ...ati fi renuntat sa stati ani de zile le remorca psd-ului !! PNL-ul i-a adus in situatia actuala de partid unic !!
    • -2 (4 voturi)    
      nope (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:33)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      da-i traianului ce-i al lui traian. Multumiri profunde lui base si camarilei lui pentru asta. S-au crezut vesnici si s-au comportat ca atare. Bine... comportament fsnist, ca doar au aceeasi muma.
  • -5 (7 voturi)    
    Normal (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:50)

    Setalcott [utilizator]

    Ma bucur ca va renunta la ortodoxism. Intrebarea e: va renunta si la ortodoxie?
  • -9 (9 voturi)    
    Renuntare la ortodoxie ! (Joi, 13 noiembrie 2014, 17:59)

    Singurelu [utilizator]

    Cum D-zeu , pardon , DRACU ai ajuns senator ? Probabil cu votul unor oameni de buna credinta care au crezut in BALIVERNELE ( promisiunile ) din campanie ! Daca nu ai fost in stare de o initiativa legislativa care sa
    satisfaca asteptarile alegatorilor te-ai gandit sa te remarci cu ceva .
    Aceasta " amenintare " cu renuntarea la ortodoxie e o "fita" pentru a iesi cu ceva in evidenta . Gestul este identic ci perderea unei picaturi de apa din barajul de la Vidraru !
    • +5 (5 voturi)    
      adevarul (Joi, 13 noiembrie 2014, 18:18)

      oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui Singurelu

      e ca a adus in discutie subiectul, nu-i asa?
  • +6 (8 voturi)    
    Subscriu (Joi, 13 noiembrie 2014, 18:41)

    Trojan.H [utilizator]

    Orice e mai bun, islam, hinduism, budism...
    • -5 (7 voturi)    
      daca (Joi, 13 noiembrie 2014, 21:17)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      te insala nevasta, o lasi, nu desfintezi institutia casatoriei......
      • +5 (7 voturi)    
        Alta nevasta (Vineri, 14 noiembrie 2014, 10:07)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Manes

        Exact asta spuneam, daca ma inseala popii ortodocsi nu-l desfiintez pe Dumnezeu ci imi gasesc alta nevasta.
    • -6 (8 voturi)    
      oare (Joi, 13 noiembrie 2014, 22:52)

      gorjanul [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      poate ateism sau stomacism (dumnezeul lor e pantecele).
      • +3 (3 voturi)    
        dap (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:34)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gorjanul

        doar de aia se spune burta de popa
  • -7 (9 voturi)    
    Ce inseamna a fi crestin ortodox ? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 7:01)

    SilviuDamse [anonim]

    Domnul Dan Nitu nu pare a sti ce inseamna a fi crestin ortodox.
    • +2 (2 voturi)    
      Oare BOR-ul stie? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 16:22)

      Daea_Mi [utilizator] i-a raspuns lui SilviuDamse

      Biserica Ortodoxa Romana stie ce inseamna sa fi crestin ortodox? A vinde sufletele credinciosilor pentru bani primiti o data la 5 ani e crestin? A induce in eroare pe naivi si slabi de suflet e crestin? Si mai ales, ce a facut Ponta pana acum sa fie dat exemplu de crestin ortodox?
      • 0 (2 voturi)    
        jignesti biserica, rusine! (Sâmbătă, 15 noiembrie 2014, 5:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Daea_Mi

        Banii din santaj curg tot timpul, nu doar o data la 5 ani. bor srl are experienta si expertiza in domeniu. Putin respect, ce dracu'...
  • +4 (4 voturi)    
    ateu=prost=sarac spiritual=om fara scop (Vineri, 14 noiembrie 2014, 13:39)

    Francisc 1 [utilizator]

    despre comentariile de genul asta pe care le gasesc peste tot unde apare subiectul religie , le urez comentatorilor sa traiasca intr-o lume lipsita de beneficiile inovarii si inventiilor facute de prostii astia de atei , probabil nici nu ar avea pe ce sa scrie mesajele veninoase de net ce sa mai vorbim ,asta daca ar fi in viata la varsta asta sa mai scrie ceva ca si la medicina moderna a dracu de multi atei au pus umarul!
  • -3 (3 voturi)    
    Urare (Vineri, 14 noiembrie 2014, 14:17)

    A310 [utilizator]

    Domnule Nitu , credeti cumva ca va suferi cineva , daca dvs impreuna cu familia veti parasi CREDINTA ORTODOXA . Dar poate vederi ce se intampla si in alte Bisrici Crestine , Va urez drum bun
  • +2 (2 voturi)    
    BOR sau Iuda? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 16:15)

    Daea_Mi [utilizator]

    Bravo d-nului Senator. Ca Iuda, BOR-ul s-au vandut pentru cativa talanti ca sa devina calauze oarbe. Au uitat ce bine le-a fost preotilor pe vremea Raposatului. Le e dor de un viitor Raposat, care culmea, divortat, mincionos, hot, lipsit de iubire pentru aproape, e dat exemplu de "presedinte ortodox".
    Daca nici BOR-ul nu mai respecta Biblia, de ce sa mergem la biserica sa le auzim minciunile? "Cine va sminti pe unul dintre acestia mici, care cred in Mine, mai bine i-ar fi lui de si-ar lega de gat o piatra de moara si sa fie aruncat in mare" (Marcu 9, 42).
  • -2 (2 voturi)    
    Mai bine. (Vineri, 14 noiembrie 2014, 22:41)

    gorjanul [utilizator]

    Mai bine unii iubitori de politica din bor faceau campanie lui Iohannis si toata ura din mesajele de mai jos impotriva credintei ortodxe nu mai erau. Cat despre senator, o fi fost ortodox? Sa ajungi sa pui ideologia de partid mai presus de credinta? Asa faceau comunistii, inainte de 89, unii si acum!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri