​Actualizat

HARTA INTERACTIVA Rezultatele finale ale alegerilor prezidentiale 2014 in fiecare judet. Vezi unde a castigat Klaus Iohannis si ce judete si-a adjudecat Victor Ponta

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2014, 10:39 Actualitate | Politic

Rezultatele finale pe judete (ora 21.00)
Foto: Hotnews
Victor Ponta, candidatul PSD la alegerile prezidentiale, a castigat primul tur de scrutin cu 40,44% din voturi, urmat pe locul secund de candidatul PNL-PDL Klaus Iohannis care a obtinut 30,47%. Pentru locul trei s-au batut trei candidati - C.Popescu Tariceanu (5,36%), Elena Udrea (5,20%) si Monica Macovei (4,44%), iar prezenta finala pe tara la vot a fost de 53,17%. Dar cum se impart aceste cifre pe fiecare judet?

  • HotNews.ro va propune o HARTA INTERACTIVA, actualizata constant pe toata durata zilei de luni, pe masura ce sunt raportate rezultatele finale in fiecare judet.
  • Click pe fiecare judet pentru a vedea rezultatele in detaliu



Vizualizare hartă mai mare



Rezultatele pe fiecare judet pot fi consultate si aici:

Rezultate finale Cluj: Iohannis - 42,53%, Ponta - 23,79%, Macovei - 7,74%

Rezultate finale Hunedoara: Ponta - 43,59%, Iohannis - 31,64%, Tariceanu - 5,52%

Rezultate finale Timis: Iohannis - 42,03%, Ponta - 29,66 %, Macovei - 6,19%

Rezultate finale Suceava: Ponta - 43,84%, Iohannis - 32,63%, Udrea - 5,70%

Rezultate finale Brasov: Iohannis - 39%, Ponta - 30,75%, Tariceanu - 7,04%

Rezultate finale Gorj: Ponta - 50,25%, Iohannis - 24,38%, Udrea - 5,84%

Rezultate finale Vaslui: Ponta - 54,03%, Iohannis - 21,55%, Udrea - 5,56%

Rezultate finale Galati: Ponta - 48,11%, Iohannis - 24,97%, Tariceanu - 5,97%

Rezultate finale Harghita: Primul tur, castigat detasat de Kelemen Hunor - 62,97%. Zsolt - 10,9%, Iohannis - 10,76%

Rezultate finale Buzau: Rezultate finale Buzău: Ponta - 54,21%, Iohannis - 19,9%, Udrea - 6,06%

Rezultate finale Alba: Iohannis - 52,57%, Ponta - 27,43%, Udrea - 3,91%

Rezultate finale Mures: Iohannis - 32,02%, Ponta - 26,49%, Hunor - 22,96%

Rezultate finale Prahova: Ponta - 39,41%, Iohannis - 27,71%, Tariceanu - 8,40%

Rezultate finale Iasi: Ponta - 43,46%, Iohannis - 29,73%, Macovei - 6,05%

Rezultate finale Arges: Ponta - 49,7% din voturi, Iohannis - 20,9%, Tariceanu - 8,04%

Rezultate finale Dolj: Ponta - 54,78%, Iohannis - 23,11%

Rezultate finale Arad: Iohannis - 44,55%, Ponta - 29,48%, Udrea - 4,92%

Rezultate finale Bihor: Iohannis - 37,31%, Ponta - 32,24%, Hunor - 11,8%

Rezultate finale Dambovita: Ponta - 52,54%, Iohannis -23,78%, Udrea - 5,42%

Rezultate finale Vrancea: Ponta a obtinut 49,95%, Iohannis - 26,82%

Rezultate finale Bacau: Ponta - 49,62%, Iohannis - 25,84%

Rezultate finale Calarasi: Ponta - 49,76%, Iohannis - 27,36%, Diaconescu - 5,53%

Rezultate finale Caras-Severin: Ponta - 43,03%, Iohannis - 34,48%, Diaconescu - 5,41%

Rezultate finale Satu Mare: Iohannis - 32,37%, Ponta - 31,63%, Hunor - 18,69%

Rezultate finale Maramures: Iohannis - 36,55%, Ponta - 36,46%

Rezultate finale in Tulcea: Ponta - 42,76%, Iohannis - 26,25%, Udrea - 9,29%

Rezultate finale Valcea: Ponta - 44,32%, Iohannis - 34,42%, Tariceanu - 5,82%

Rezultate finale Olt: Victor Ponta a castigat alegerile in judet cu 59,99%, Klaus Iohannis a obtinut 18,94%

Rezultate finale Teleorman: Victor Ponta a castigat alegerile in judet cu 57,92%, Klaus Iohannis a obtinut 23,24%

Rezultate finale Neamt: Ponta - 49,42%, Iohannis - 22,65%, Udrea - 7,26%

Rezultate finale Braila: Ponta - 51,54%, Iohannis - 20,09%, Tariceanu - 6,03%

Rezultate finale Constanta: Ponta a obtinut 37,36%, Iohannis - 29,41% 

Rezultate finale Salaj: Klaus Iohannis - 34,53%, Victor Ponta - 32,15%

Rezultate finale Ialomita: Ponta - 53,61%, Iohannis - 18,99%, Diaconescu - 5,98%


Citeste mai multe despre   











[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
352129 vizualizari
  • -22 (46 voturi)    
    Mda (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:48)

    electron [utilizator]

    Se pare ca nu degeaba sunt Carpatii acolo ca o ranita imaginara. Pe moment pare ca Transilvania voteaza una si restul tarii alta. Diferenta o face ca ardelenii sunt mai lenesi(probabil) cand este vorba de mers la vot
    • +28 (30 voturi)    
      diferenta este intre urban si rural (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:26)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Transilvania este mai urbanizata decat Oltenia si Moldova + etniiile minoritare existente in Ardeal si care nu voteaza cu PSD. Uite, de exemplu, Hunedoara a votat aproape similar cu Suceava. Problema este ca jumatate din populatie nu merge la vot si aici este vina intregii clase politice. Toate partidele importante au fost la putere si ce au facut? Plus ca toate au fost aliate la un moment dat cu PSD-ul, deci de ce sa consideri mai prosti pe unii care voteaza cu acestia, daca se intampla ca partidele de dreapta sa se alieze cu ciuma rosie.
      Tineti cont ca majoritatea populatiei se informeaza unilateral de la unul-doua posturi de tv si nu citesc politica pe internet. La tara, majoritatea sunt batrani care nu se informeaza, tinerii sunt la lucru prin vest. Pensionarii nu au retinut decat ca guvernul Boc, deci Basescu, le-a taiat pensiile. Avem si bugetarii cu salariile taiate, automat votanti anti-Basescu. Din pacate o sa-l suportam pe Ponta minim 5 ani, speranta este ca peste doi ani sa avem o dreapta puternica formata din 2 partide si aici ma gandesc la un eventual partid infiintat de Macovei, pe langa PNL. Udrea este toxica si cred ca, impreuna cu Basecu, a facut jocurile lui Ponta, asa cum deseori ne-a explicat logic Tapalaga in editorialele sale.
      • +22 (28 voturi)    
        hunedoara (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:08)

        eduard2700 [utilizator] i-a raspuns lui minos

        perfect de acord! bine remarcat, hunedoara este un judet din ardeal dar cu o populatie atat de moldovenizata si oltenizata incat si dinamica si mentalitatea sociala este identica acestor regiuni.
        • +23 (23 voturi)    
          Rusinea Ardealului (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:25)

          banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

          Dupa destramarea industriei de acolo din pacate au ajunsi multi sa fie asistati sociali, deci voteaza PSD.
          • +2 (8 voturi)    
            De obicei nu răspund mârșăviilor. (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:43)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

            Acum, nu mă pot abține.
            Banatul e fruncea. A fost și poate va fi. Numai că , în momentul de față, în fruntea banatului se află alde cârpaci, stancu ori vișinel ( am scris intenționat cu litere mici așa cum intenționat scrii și tu fără diacritice) .
            • +6 (6 voturi)    
              Ardeal (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:51)

              MihaiMetea [anonim] i-a raspuns lui ionv

              Banatu-i fruncea, Ardealu-i mincea!
        • -6 (30 voturi)    
          Ia mai lăsați-ne cu ardelenii ăștia... (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:29)

          Paganelis [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

          ... așa dezvoltați! Hunedoara are simpatii comuniste de la primele alegeri de după Unirea din 1918. Așa a fost, de exemplu, în 1920, când Partidul Socialist a obținut acolo mandate, sau la alegerile parțiale din 1936, câștigate de... Frontul Plugarilor (viitorul aliat postbelic al PCR), condus de dr. Petru Groza, născut la Băcia, în județul... Hunedoara! Și nu-i mai jigniți pe moldoveni, că acum un secol și ei și, de fapt, întregul Vechi Regat avea un produs intern brut pe locuitor mai mare decât Transilvania! Bogdan Murgescu spune în cartea lui, „România și Europa” că România a mai atins PIB-ul din 1913 abia după 1950! O fi trans România interbelică în jos și sărăcia lucie din fosta provincie țaristă Basarabia, dar nici Ardealul și Banatul (tratate de unguri ca „provincii periferice”) nu erau așa de dezvoltate... Așa că... mai ușor cu acuzațiile astea gratuite! Când o să învățăm, noi, românii, să nu ne mai categorisim, în „români de categoria I” (șmecherii de capitală), „a II-a” - ardeleni și bănățenii și restul... de categoriile a IV-a, a-V-a, etc, și vom pune toți osul la treabă, vom trăi mai bine și ne vor respecta cum se cuvine și străinii!
          P.S. Acum sunt în Iași, de peste 20 de ani, dar m-am născut și am trăit 20 de ani în Transilvania și am strămoși atestați acolo de peste 350 de ani. Nu-mi permit să fac, însă, nici un fel de acuzații gratuite, de felul celor de mai sus!
          • +12 (18 voturi)    
            Articole, linkuri? (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:17)

            SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui Paganelis

            Din moment ce nu iti permiti sa faci acuzatii gratuite, ai putea pune niste linkuri legate de PIB-ul Romania vs Transilvania in 1913? Nu de alta dar dpdv al infrastructurii si industriei Transilvania era mai dezvoltata, asa ca sunt curios de unde diferenta de PIB.

            Sa nu ma intelegi gresit, nu sunt adeptul "romani de categoria 2", insa daca nici dupa ce ai in fata harta de mai sus nu poti observa ca cele 2 parti ale romaniei sunt total opuse in mentalitate, chiar si dupa 100 de ani de la unire inseamna ca te faci doar. Oare nu ar merita incercat un experiment, cum au facut cehii si slovacii?

            Multumesc anticipat.
            • +6 (6 voturi)    
              E o teza noua a unui istoric iesean :) (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:33)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

              Bogdan Murgescu:

              http://www.historica-cluj.ro/anuare/AnuarHistorica2011/18_03.pdf

              exista f. multe teorii despre pib-urile provinciilor istorice; de exemplu Uioreanu saracul a spus la un moment dat ca in 1919 Transilvania facea 85% din pib-ul Romaniei :)

              de principiu se considera ca Transilvania si Tara Romaneasca erau aprox. egale ca nr. de locuitori, pib si suprafata, Moldova era pe la jumatate si sensibil mai saraca (ref. Giurascu si Daicoviciu)
              • +1 (1 vot)    
                ... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:48)

                SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

                Exista mai multe estimari care arata o crestere mai mare de 100% PIB-ului Romaniei din 1913 pana in 1925, si asta dupa un razboi cu multe pierderi. In aceasi perioada alte tari europene ori au scazut in PIB, ori au crescut cu 10-20%...

                ionv nu prea merita raspuns, odata ce mi-a pocit numele mi-am dat seama cat il duce capul...
              • +3 (5 voturi)    
                O fi Moldova mai saraca in pib, (Marţi, 4 noiembrie 2014, 18:46)

                soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

                dar daca ii scoti pe moldoveni din carti, ramai cu copertile!!!
                Eminescu, Enescu, N. Iorga,George Palade (primul roman cu premiul Nobel), Grigore Moisil, E. Racovita, Nadia, Ticu Lacatusu( primul roman pe Everest), Malaxa, Sadoveanu, Celibidache, Cuza, Stefan Cel Mare, Kogalniceanu, D. Cantemir, Alecsandri,Creanga, I. Teodoreanu, Luchian, Micuta Piccasso-A.Nechita-Mihai Lucan(primul medic care a facut transplant de rinichi- e din Stefanesti, Botosani) si multi altii pe care nu-i mai enumar aici.
                Prima universitate din Romania,cea mai frumoasa salba de manastiri ....!Au fost mai cosmopoliti decat ardelenii si banatenii.
                Nu va mai legati de moldoveni pentru ca acum au cucerit Italia, Spania si Anglia!
            • +2 (6 voturi)    
              Facă-s-o voia ta (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:06)

              ionv [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

              ( aia cu experimentul, vreau să zic) mai pe la sfârșitul lumii Sebesztien bacs.
              Zic așa că poate vei avea timp să înțelegi ce prostie ai spus.
              Nu e vorba de diferențe în ceea ce privește mentalitatea. Sunt doar puncte de vedere politice diferite.
              Nu ați dori cumva să-i dați afară din Transilvania pe cei care nu au votat așa zisa dreaptă?
              I-ați lua în Ardeal pe moldovenii, oltenii și muntenii care au votat cu Klaus JW?
              • +3 (3 voturi)    
                OPRITI-VA (Marţi, 4 noiembrie 2014, 11:38)

                Point [utilizator] i-a raspuns lui ionv

                oameni buni.noi ne certam si ivan rade-n pumni.mai si ganditi romanilor!
            • 0 (4 voturi)    
              Buna ideea (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:57)

              saracu_betivu_needucatu [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

              Sigur, cum sa nu.
              Facem minim doua maxim trei : republica transilvania, republica moldova si/ + republica muntenia.

              In felul asta poate ne mai lasati in saracia, betia si prostia noastra de moldoveni si faceti-va tara voastra de ardeleni destepti, frumosi si bogati.
              Ne cam saturam si noi sa va tot inghitim ifosele si infumurarea si sa va tot auzim vorbind de pe pozitiile voastre de popor first class.
              Nu cred ca are sens sa iti cer sa ...gandesti, de ce e saracie in moldova si oltenia, oare pentru ca oamenii sunt asa cum crede mintea ta cea desteapta, erudite si educate. Pentru ca oamenii astia de aici sunt dupa cum lasi tu sa se inteleaga oameni de ea mai joasa categorie - suboameni sau sa fim mai corecti subardeleni? Sunt milioane plecati in alte tari si muncesc si gandesc.. si sunt tot moldoveni si tot olteni si nu mai sunt betivi , neededucati.
              Puisor ca sa cresti oamenii trebuie sa le faci conditii, sa le oferi mediul sa se dezvolte. Cine sa faca asta? Ardelenii de la guvernare care au fost?
              cand tii o regiune la limita te astepti ca oamenii aia sa mai gandeasca altceva decat grija zilei de maine si primul care ii da cea mai mica speranta sa fie salvatorul?
              Cand vad de astia ca tine zau ca imi vine sa nu mai votez in turul 2 cu iohaniss ci cu ponta, doar asa sa iti enervez mintea educate. Noroc ca sunt prost si hotarat.

              Dar ideea ta de experiment gen slovacia cehia, mmmm poate e buna si cred ca ar prinde.
              As vrea sa vad republica transilvania cu o minoritate de 25% de maghiari. :-))))) cum se va descurca.

              Sa ai o viata linistita desteptul transilvaniei....
              • 0 (0 voturi)    
                ardelenii de la gurvernare (Duminică, 9 noiembrie 2014, 14:34)

                VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui saracu_betivu_needucatu

                au fost complicii aceluiasi sistem ticalos.

                Daca te crezi asa destept, ai putea vedea un pic dincolo de "republica", "unguri", sau "saracie" si statistici trase din pix. Pentru o Transilvanie independenta nu republica ar fi solutia ci o confederatie de tip helvetic. Acolo unde comunitatile nu sunt tratate ca minoritati ci se autoguverneaza. Si atunci nu mai conteaza procentele. Decat acelea de prostie...
          • +6 (8 voturi)    
            ce vorbesti ma (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:36)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Paganelis

            Evident ca sunt romani de categorii diferite, doar nu crezi ca sunt de acord sa fiu in aceeasi categorie cu retardatii care au votat PSD. Asta indiferent ca-s moldoveni, ardeleni sau ce or fi. Doar ca acolo unde majoritatea nu sunt retardati, se poate face ceva. Unde majoritatea-s retardati fa tu ceva daca poti, daca tot esti acolo.
          • +5 (5 voturi)    
            culturi diferite, fiecare cu farmecul ei... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 8:45)

            eduard2700 [utilizator] i-a raspuns lui Paganelis

            ideea nu era o comaparatie transilvania - fostul regat. (este un alt subiect - sunt doua regiuni care seamana ca doua picaturi, una de smoala si cealalta de lapte).
            hunedoara este un judet cu doua regiuni in care clasa muncitoare era predominanta: valea jiului si orasul hunedoara. industria din valea jiului avand nevoie masiva de forta de munca necalificata, munca grea in fundul pamantului, a necesitat "importul" de forta de munca din moldova si oltenia - regiuni mai slab industrializate. ei, acesti stramutati au fost in special nefamilisti, alcoolici, oameni inculti - sunt ceea ce industria miniera si metalurgica avea nevoie, un fel de carne de tun. IN NICIUN CAZ NU AU FOST ADUSI INTELECTUALII - DE CARE NU DUCE LIPSA NICI MOLDOVA NICI OLTENIA.
            este si cazul timisoarei, brasovului, sibiului - dar in mai mica masura, aceste orase fiind poli universitari, au migrat si multi intelectuali.
            nu am nimic nici cu moldovenii nici cu oltenii atata timp cat respecta regulile sociale. tatal meu e austriac(strabunicii mei au fost stramutati din austria din acelasi rationament economic) mama e de origine maghiara, cunosc foarte multi olteni si moldoveni extraordinari dar as prefera sa fie toti la fel.
          • 0 (0 voturi)    
            ..."vom pune toți osul la treabă ".. (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:37)

            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Paganelis

            ....DA in Germania sau Spania usw ...... .
        • +7 (13 voturi)    
          ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:13)

          John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

          M-am nascut si am locuit in jud Hundedoara pana la 20 de ani. Foarte des gasesti oameni crescuti in Oltenia/Moldova care s-au mutat in regiune inainte de revolutie sau in urma cu cativa ani.
          • +1 (3 voturi)    
            ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:44)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

            Și asta ar fi o problemă?
            Sper că nu.
          • +2 (4 voturi)    
            Ingnoranti (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:53)

            Cioccioc [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

            Hai frate, las-o moarta:)) Brasovul, Clujul sunt pline de moldoveni iar tu te plangi de Hunedoara, un judet mort, ca v-au invadat moldovenii si oltenii? Oltenii poate ca sunt la o aruncatura de bat, dar moldovenii nu ar alege saracia locului natal in schimbul unei alte zone sarace.
        • 0 (0 voturi)    
          Ba voi ati fost vreodata in Moldova ? (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:48)

          xfstef [utilizator] i-a raspuns lui eduard2700

          Eu inteleg ca va credeti buricul pamantului, cu totii avem astfel de tendinte, dar macar ati fost vreodata prin Moldova ca sa puteti comenta cu privire la aceasta regiune ?
          Comentariile voastre nu fac decat sa inspire ura si prejudecata falsa.
      • +2 (6 voturi)    
        In 2009 Basescu a castiga Rural si a pierdut Urban (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:28)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Regula ta nu se sustine tot timpul... asa ca mai usor cu catalogarile. Conteaza mult cu ce mesaj te duci.
      • +5 (27 voturi)    
        Bine ai punctat! (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:17)

        tenismenul [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Vechiul regat nu se dezminte! Ei sunt "rosii" din todeauna. Educatia este mult prea slaba sau lipseste cu desavarsire in Moldova, Muntenia, Oltenia, etc Ardealul ramane constant de dreapta. Bravo, lor! Lenea, lasitatea, cersitul, in general, o sa supravietuiasca mult si bine in vechiul regat. Din aceasta cauza si investitiile se duc catre Ardeal. Ardealul e mintea!
      • 0 (0 voturi)    
        nu e vina clasei politice (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:09)

        thinkerB [anonim] i-a raspuns lui minos

        e vina oamenilor, a nevotantilor. Sau poate ei prefera pe cel care castiga.
        Clasa politica nu vine sa te tina acasa, sa nu votezi.

        Tu decizi asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Diferenta asta e imaginara (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:46)

        xfstef [utilizator] i-a raspuns lui minos

        Nu mai vorbiti prostii. Ai dat macar click pe fiecare judet in parte sa vezi procentele ? Moldova a iesit cel mai putin la vot iar Transilvania a fost cam la egalitate cu sudul tarii si Dobrogea.
    • +46 (52 voturi)    
      Transilvania (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:47)

      tot-eu [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Se vede ca esti din partidu' rosu, lasa-ne my friend, daca nu ar fi Bucurestiul, Prahova si inca 2-3 judete + Transilvania nu ar mai avea dl Ponta bani sa plateasca pensiile si restul, ca astea sunt singurele zone de unde se incaseaza taxe adevarate din munca . Restul tarii care il spui tu sta acasa si ia ajutoare sociale si freaca menta in timp ce restul asteapta pomeni .
      • 0 (0 voturi)    
        Ca să nu mai spunem (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:46)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui tot-eu

        că fostul prim ministru precum și alți foști și actuali miniștri sunt ardeleni.
    • +17 (19 voturi)    
      Mda... (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:26)

      vali_s [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Si limba romana face diferenta, astia care vorbesc mai diferit "care este" sunt cam multi in ultima vreme si se inmultesc cu repeziciune.
      • +3 (7 voturi)    
        aia vorbeste ungureste :) (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:30)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui vali_s

        in transilvnia, si se numesc gabori cu palarie, si sunt destui.
        vezi zona dintre fagaras si sighisoara.
        dar si prin asa zisul tzinut secuiesc...
        sunt p'acolo niscai sate de zici ca esti in afrika subsahariana.
        • +6 (6 voturi)    
          nashule pandelica (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:40)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          La alegeri in care toata lumea are drept de vot conteaza majoritatea, nu minoritatile enumerate de tine. Cu majoritatea faci treaba in Ardeal (plus Bucuresti si orasul Iasi, minus judetul Hunedoara), respectiv furi ca in codru in judetele rosii. Problema este cand nu poti face treaba in judetele albastre pentru ca ciuma rosie fura de la tine miliarde de euro (pe care chiar daca le castiga DNA-ul in Justitie, ANAF-ul le "secretizeaza").
      • 0 (0 voturi)    
        Care este (Joi, 6 noiembrie 2014, 12:04)

        xfstef [utilizator] i-a raspuns lui vali_s

        Este si in Transilvania ;)

        Adica sunt destui pardon. Tigania nu a inventat-o nici un judet anume al tarii.
    • +7 (7 voturi)    
      urna mobila (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:24)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Urna fiind mobila, se duce in locurile unde cei care o controleaza au majoritatea. Unde nu exista majoritate atunci nu au interes sa treaca pe acolo. Sunt curios de procentajele pentru urnele mobila. Puteti prezenta si asta ?
    • +5 (19 voturi)    
      Nu ! (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:27)

      canuta [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Diferenta consta in faptul ca ardelenilor le place munca si oamenii seriosi, iar celorlalti le plac papagalii, manelele, micii si berea! Sau orice alta bauturica! Cu o conditie: sa fie "moca".
  • -2 (20 voturi)    
    Udrea (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:51)

    Penetru [utilizator]

    Cum de nu a iesit Udrea la Cluj pe primul loc??! Ca atat Boc cat si Basescu declarau cu putere ca o sustin
    • +4 (12 voturi)    
      mi-am facut cont doar pentru a-ti raspunde tie (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:50)

      UnnamedPlayer [utilizator] i-a raspuns lui Penetru

      E incredibil de simplu si de logic. Nu a iesit Udrea, cu toate ca a fost sustinuta de Boc si Basescu, pentru ca aici, in Ardeal, oamenii au capacitatea de a gindi si sa decide pentru ei. Nu votam ce ni se "spune", cum e in toata zona rosie.
  • +60 (66 voturi)    
    Falsele sperante (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:56)

    StancuAlexandru [anonim]

    ... Si totusi ... marea dezamagire a acestui prim tur, ramane, de departe: Traian Basescu !
    1. Trebuia sa ramana impartial sau, daca tot se implca sa o faca pentru a face diferenta, nu pentru a crea valuri intuile.
    2. Sustinerea candidatului Elena Udrea a dezamagit pe foarte multi.

    O alta mare surpriza este scorul lui Tariceanu. Nu am auzit pe nimeni in jur sa il voteze, campanie online nu a avut, campania prin afise a fost timida, la tv a fost prea putin promovat, dar totusi apare pe locul 3. E surpirnzator, ca sa nu spun suspect
    • +29 (29 voturi)    
      Tariceanu (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:13)

      plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      Tariceanu a fost votat de pensionari, pentru ajustarile de pensii pe care le-a facut pe vremea cand era prim-ministru. Am auzit mai multi spunand: "Ce mi-au dat mie astia? Niciodata nimic, in afara de Tariceanu care mi-a marit pensia".
      • +8 (8 voturi)    
        si nu numai de ei.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:14)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

        ..ci si de turistii "electorali" trimisi de masinaria PSD la vot pt Tariceanu (in felul asta il au la mana pe viitorul PM al PSD)!!
      • +8 (8 voturi)    
        Corect! (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:23)

        tenismenul [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

        Toate voturile lui se vor duce la Ponta! De aceasta data psd-istii au lucrat perfid. Dreapta este dezbinata, lucru la care a contribuit si Basescu. Cu parere de rau trebuie sa va spun, ca eu unul, cred ca Ponta iese in turul 2.
      • 0 (0 voturi)    
        "Ce mi-au dat.." (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:42)

        fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

        Sa-mi explice si mie cineva de ce este ata de greu sa nu vrei nimic (pe degeaba, evident) ?? Eu am firma mea, ma descurc mai bine sau mai prost, mai iau acasa, mai aduc de acasa, ma cioranesc cu bancile cu clientii, DAR NU VREAU NIMIC nici de la statul mic (Romania), nici de statul mare (UE) !!!
        Ba da, vreau: SA MA LASE IN PACE !!!!
    • +19 (19 voturi)    
      Nu stiu pe nimeni din cercul meu de cunoscuti... (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:25)

      cititor9 [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      sa-l fi votat pe Tariceanu.
      Dar probabil ceva primari prin tara i-au "mobilizat" pe oameni sa-l voteze.
      • +6 (6 voturi)    
        Parol! (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:42)

        shutu [utilizator] i-a raspuns lui cititor9

        Nici eu nu ma numar printre cei care sa aiba cunoscuti care sa-l fi votat!
    • -15 (25 voturi)    
      Foarte suspect, (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:35)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      eu zic ca a fost frauda,ia tipati putin!!!
    • +20 (20 voturi)    
      De acord despre Basescu... dezamagitor. (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:51)

      Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      A zis ceva Macovei - ca e singura 'nesantajabila'. Faptul ca Basescu s-a coborat asa mult in sustinerea lui Udrea e suspect. Il are cu ceva la mana. Sau ramane ceea ce multi din noi ne-am cam dat seama ca este: un presedinte bun, patriot, relativ capabil si greu coruptibil, dar un pic mitocan si cam prea pasionat de aţâţarea adversarilor, dar si cu slabiciune la femei (frumoase): EBA, Udrea... Doua slabiciuni care l-au costat cel putin cate 5% din suportul popular, si erau sa-l coste si presedintia in 2009. Nu vad de ce altceva nu a incercat suficient sa o atraga pe Macovei in PMP si sa mearga cu ea inainte drept continuatuare a luptei lui anti-coruptie si pentru intarirea statului de drept. Ar fii ajuns mult mai departe.

      Legat de Tariceanu, e un pic surprinzator, dar nu asa mult:
      - campania cu afise n-a fost asa timida. Poate in zonele prin care ai trecut tu. Pe unde am fost eu, Tariceanu era mereu al 3-lea la afise. Udrea fiind a 4-a, Melescanu al 5-lea, iar ceilalti aproape inexistenti. Din observatie personala dupa ce am colindat o buna parte din Muntenia in Octombrie: Bucuresti, Ilfov, Ialomita, Buzau, Dambovita, Arges, trecand prin peste 100 de sate si orase (turneu artistic, ne-legat de alegeri).
      - al doilea motiv pentru care a adunat atatea voturi, e majorarea pensiilor. Mama si acum ii e recunoscatoare pentru asta. O masura costisitoare pentru tara, care nu te ajuta sa castigi, dar iti asigura un 5%. Abia astept sa vad statisticile. Sunt sigur ca l-au votat pensionarii mai ceva ca pe PSD. Iar asta e ingrijorator, pentru ca inseamna alegatori care vor merge mai curand la Ponta in turul 2.
      • +1 (1 vot)    
        Fiindca cele doua femei sunt incompatibile (Marţi, 4 noiembrie 2014, 11:14)

        dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

        Din te miri ce motive,unele tin exclusiv de prezenta fizica.EU a stiut sa-si vanda frumusetea,nu pe bani Doamne fereste....si unde-s doua femei cu anumite calitati si competitia pe baza de invidie prolifereaza.Eu le admir pe amandoua,nu le gasesc perfecte pe nici una,greselile le pandesc ca pe orice om.Cum le vad eu:MM e reprezentanta legii si a principiului de legalitate si moralitate(cu toate acestea la tema caracter mai are de lucrat),EU este carismatica,mult mai pragmatica decat alti politicieni,e consecventa si corecta in demersurile ei,isi urmareste interesul si aici face si pasi gresiti.

        Am de pus o intrebare ca o clujeanga get-beget,de ce Clujul e mereu ocolit si nu intra in analizele voastre?Clujenii au ales corect in ultimul deceniu si mai bine,au realizari notabile,strainii fara nici o rezerva afirma ca se simt in Europa pccidentala,mai mult i s-a pus eticheta de oras schengen.
        • 0 (0 voturi)    
          De referi la mine, sau in general la HN? (Vineri, 14 noiembrie 2014, 15:53)

          Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui dora si profa in acelasi timp

          Daca te referi la mine, am vorbit mai jos de Cluj, chiar de bine, si cu o zi inainte de replica ta. ;-)

          Am studiat la Cluj (fiind bucurestean de origine) si a ramas in inima mea, dar nu de asta l-am vorbit de bine, ci obiectiv, pentru ca a votat cel mai promitator comparativ cu TOATE judetele tarii.
    • +17 (17 voturi)    
      Nici marii duhovnici (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:38)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      ai neamului nu reusesc sa transfere duh sfant! Eu l-am votat pe Base mereu, mi-a placut de el ca presedinte (daca avem justitie, lui i se datoreaza putea sa zica Macovei orice, o zbura a doua zi dupa ce a pus-o ministru - nimeni nu o cunostea atunci) dar asta nu inseamna ca fac ce spune el. Cu toate ca are muuult fler politic. Daca ar fi candidat Boc, ar fi fost altceva. L-am votat pe KJ cu teama, ce-i drept. Sa nu fie un Constantinescu 2 sau, si mai grav, sa stau cu Ponta pe cap pana la parlamentare.
      • +23 (25 voturi)    
        Macovei a venit pe pozitie de ministru.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:18)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        ..din ONG; a venit ca tehnocrat si a facut treaba cu justitia!
        Macovei era apreciata de Base si nu numai inca inainte de a veni minstru la Justitie.. doar ca a facut o treaba atat de buna, ca i-a speriat pe baronii pdl..inclusiv pe dna nuti(mare cotofana si pitipoanca femeia asta)...
        Asta e..cadn esti cinstit si faci treaba, rade lumea de tine si te ia de fraier (asta e realitatea din Romania..si e singura tara in care aceasta expresie este atat de usor de ilustrat, de evidentiat, mai ales prin prisma politicului).
        Iar voturile lui Macovei au fost boicotatea (Diaspora se imparte intre Macovei si Iohannis).
        • +14 (14 voturi)    
          Here here... (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:51)

          Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          E trista concluzia, dar democratia are uneori si costurile ei...

          Ca daca ar fii depins doar de cei umblati (diaspora) si scoliti (cei cu studii superioare), ar fii scapat Romania de comunisti inca din 1992.... (poate chiar '90, dar mai greu). Asa suntem inca puternic infestati si in 2014... asa de mult, ca aproape nu mai conteaza cine iese in turul 2. Marele rau s-a facut deja, si au suficienta putere sa continue distrugerea tarii si daca iese Iohannis.

          Nu este o idee care are sanse sa prinda in secolul 21 (poate mult in viitor), dar un sistem mult mai complex, de "greutate" a voturilor, ar fii intr-o zi mai eficient. Fiecare sa aiba drept de vot, dar anumite categorii (infractori, etc) sa piarda din greutate (nu mai putin de 50%), in timp ce alte categorii (in functie de nivelul de scolarizare, dar si alti factori) sa creasca in greutate (dar nu mai mult de 200%). Pentru ca sa fim seriosi, votul unui academician cu studii de politica si istorie, sau doctorant in economie, ar trebui sa aiba un cuvant mai greu de zis pentru viitorul acestei tari, comparativ cu un somer cu 4 clase.

          Asa ceva, sau alti stimuli (mai putin fantezisti:)) trebuie gasiti, inventati, pentru a motiva masa manipulabila si fripturista a populatiei, sa se ridice la un nivel mai inteligent de constiinta (morala, politica, ecologica, etc - ca multe ne lipsesc, doar ca planul politic e mai evident zilele astea).
          • +4 (6 voturi)    
            valorizarea ponderată a votului (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:34)

            VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

            ar putea într-adevăr produce rezultate total diferite dar contravine, din păcate, unuia din principiile fundamentale, cea care proclamă votul ca fiind EGAL. Uite aşa, şi principiile democratice îşi au "păcatele lor"...

            Soluţia sustenabilă rămâne EDUCAŢIA dar asta cere timp, chiar dacă ai cu cine s-o faci.

            Ori noi am ajuns să nu mai avem "nici timp, nici loc", şi nici prea mulţi rămaşi să facă educaţie adevărată.
            • 0 (0 voturi)    
              Educatorii nu tipa ca vor salarii. Lor le este (Marţi, 4 noiembrie 2014, 19:00)

              soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui VW_Bora

              indeajuns ca participa la vanghelion!! Taierea salariilor, spagaraia i-a facut knockout. Nu mai sunt intelectuali in educatie, ci niste functionari stresati care nu mai au meserie.
    • +13 (15 voturi)    
      Nu prea putea sustine... (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:31)

      CRK [utilizator] i-a raspuns lui StancuAlexandru

      Daca sustinea pe Iohannis, ii facea un deserviciu... PSD-ul ar fi folosit asta si probabil ca voturile care veneau de la Udrea... se pierdeau prin simplul fapt ca in tabara ACL sunt destui care nu vor o asociere cu Basescu.

      Cred ca astea sunt voturile maxime ce s-au putut scoate in conditiile date.

      Macovei a reusit sa scoata cam 5% din votanti, o buna parte din ei fiind tineri care de obicei nu voteaza. A reusit sa-i mobilizeze online. O parte din votantii ei erau si simpatizanti Basescu. Cred ca daca nu se inscria Monica Macovei... prezenta la vot era cu 2-3 procente mai mica. Procentele alea de oameni indecisi... s-ar putea sa faca diferenta in turul 2.

      Udrea a scos ce a putut, la antipatia care o are, din tabara Basescu.

      Iohannis a venit cu electoratul aliantei... din pacate doar atat.

      Pacat de voturile din strainatate care s-au pierdut. E bine totusi ca s-a intamplat asta in turul 1 si nu in turul 2. Acum sub presiune, s-ar putea sa nu mai poata repeta scenariul.
      La fel si cu turismul electoral... din Republica "Teleorman".
      • +3 (3 voturi)    
        din pacate (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:59)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui CRK

        sunt de acord cu tine, referitor la deserviciul facut lui KJ. Sper sa nu-l sustina fatis :)

        Corect ar fi fost sa-si vada de presedentie, pentru ca a fost un presedinte "decent" (veci Ilici, sau, mai rau, AN sau Monta)
      • 0 (0 voturi)    
        TINER, CARE NU VOTEAZA ? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:45)

        fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui CRK

        De ce crezi ca doar tinerii si nevotantii au venit pentru MM ? Eu am 55 de ani, am fost la toate alegerile si singura data cand am votat comunisti a fost in acel an negru cand Vadim ne mai lipsea !!!!
  • +40 (42 voturi)    
    ponta (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:11)

    ic.ram1945 [utilizator]

    ponta a castigat unde populatia majoritara sta cu mana intinsa, unde daca ninge sau ploua, locatarii stau in birt si joaca carti, stiind ca vine ponta le curata drumurile,le aduce haleala cu barcuta...is baieti destepti,ii lasa pe cei de-ai lui Johannis sa lucre: Brava lor,ei sunt romani, mandria tarii!
  • +7 (21 voturi)    
    Daca cei de dreapta ar fii fost mai destepti... (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:15)

    Rads101 [utilizator]

    Daca nu s-ar fii atacat (ca sa nu zic bălăcărit) reciproc asa mult in campanie, ar fii adunat mai multe voturi.

    Le-ar fii cazut mana sa se rezume la un minim de atacuri elegante, iar in rest sa spuna ca nu vor sa-si consume energia si timpul atacand alti candidati care lupta impotriva ciumei PSD?

    Stiu deja doua cazuri in jurul meu care n-au vrut sa se duca la vot de scarba - pentru ca atat s-au atacat, ca nu a mai avut incredere in nimeni:
    - o prietena, cu sot si copii (de anul asta cu drept de vot si ei), traditional anti-PSD, a mers la toate alegerile posibile pana acum; de data asta n-a mai mers
    - mama la fel, daca nu trageam eu de ea, nu avea chef sa mearga

    Basescu mi-a placut poate mai putin ca nicodata in campania asta. Udrea la fel. Ambii cu afirmatii partial arogante sau rupte de realitate. PDL-ul parerea mea a pariat pe persoana gresita. Cu PNL-ul nici nu ma deranjez, dupa ce au stat atatia ani in mariaj nesilit cu PSD-ul. Macovei a fost un pic mai eleganta, dar nu suficient - dar bine, chiar daca ar fii avut o prestatie impecabila in interviuri, cu lipsa de sustinere a unui partid cu penetrare in teritoriu, si la cat i-au inchis CNA-ul si televiziunile gura cum au putut, tot nu ar fii reusit mai mult de 6-7%. Din pacate Iohannis e si el prea slab pentru batalia finala (comparativ cu energia lui Base vs Nastase/Geoana), plus ca e uns si el cu multe alifii (si-a pus si el umarul la lovitura de stat impotriva lui Basescu, si inca nu a clarificat de unde are cele 6 case)... asa ca multi isi vor gasi cu greu entuziasmul sa-l voteze. Ma voi duce la vot cu aproape acelasi dezgust ca in 2000, cand aveam de ales intre Iliescu si Vadim. Voiam sa put stampila pe Iliescu, dar in cabina n-am putut. Mi-am anulat votul desenand o cruce mare pe care am scris MINTEA ROMANULUI. Sa vedem ce-o sa fac de data asta...
    • +11 (19 voturi)    
      n-am inteles (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:31)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

      Ce vrei sa spui de fapt?
      Care lovitura de stat? Ce treaba a avut Johanis cu suspendarea? Nu e membru al parlamentului.
      Johanis are 6 case. Bun si ce daca? Ponta are vreo 7 iar un apartament de al lui face cat toate alea 6 ale lui Johanis. l-a intrebat cineva cum le-a obtinut?
      Nu exista comparatie intre Iliescu vs Vadim si Ponta vs Johanis. Daca Ponta este un "nepot" de al lui Iliescu, nu se poate face nici o comparatie intre Johanis si Vadim. iti jignesti singur inteligenta cu astfel de afirmatii. Asta daca nu cumva o faci intentionat pentru ca cei care au votat Macovei sau Udrea sa nu se duca la vot.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu intentionat, ci mai curand scarbit... (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:52)

        Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        Iar oamenii care sunt scarbiti spun sau fac lucruri care le regreta mai apoi (tot asa cum banuiesc ca vor regreta si cei care-i cunosc care n-au fost la vot acum, de scarba).

        Nu exista paralela intre Iliescu-Vadim, si Ponta-Iohanis. Dar exista comparatie in dezamagirea mea. Stiu ca cele 6 case ale lui Iohannis fac cat una a lui Ponta. Stiu cu ce se mananca Ponta, si ca va fii FOARTE rau pentru Romania. Sper, insa nu sunt convins, ca Iohannis va fi mai bun. Zicea cineva mai sus ca-i e teama sa nu fie Constantinescu 2. Mie mi-e teama sa nu fie mai rau. In sensul ca ar putea fii la fel de slab in mijlocul rechinilor dpdv politic, insa pe deasupra cu un nivel moral si intelectual chiar sub Constantinescu. Ca a facut treaba in Sibiu e un semn, nu o dovada. Si Ciorbea a facut treaba excelenta ca primar al Bucurestiului (oras mult mai mare si mai complicat de gestionat), dar a dat in bara ca premier, si azi a ajuns o epava la mana PSD-ului.

        Deci nu-l compar pe Iohannis nici cu Vadim, nici cu Iliescu. Insa am o teama sa nu fie o eroare politica mai mare ca Ciorbea si Constantinescu la un loc, care sa arunge tara in bratele PSD-ului dupa 5 ani cum s-a intamplat in 2000. In 2000 am facut campanie intre tururi printre zeci (daca nu sute) de prieteni si colegi studenti scarbiti, convingandu-i ca daca iese Vadim ne va fii mai rau. Si am mers sa-l votez pe Iliescu. Doar ca n-am putut in cabina. Stiam ca a trimis minerii sa ma omoare in iunie 1990, deci personal n-am putut.

        Acum candidatii nu-s la fel, dar nici situatia mea, sau cea politica. Politic ma intreb care e raul cel mai mic pe termen lung. Personal, nu traiesc in Romania, deci Iohannis va trebui sa ma convinga in urmatoarele 12 zile ce a mai bun decat a parut pana acum, ca imi pierd 6 ore din viata pentru un vot (2 ore pe drum si 4 ore la coada).
        • +2 (4 voturi)    
          Addendum... (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:30)

          Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

          Cand zic ca nu stiu care e raul mai mic pe termen lung, ma refer la urmatoarele scenarii:
          - daca iese Ponta, PSD-ul va controla totul, deci nu vor mai avea nicio scuza. Pe langa faptul ca o vor da in bara economic, sigur vor elibera ceva mafioti si vor pune bete-n roate justitiei. Si vor avea mai multe parghii sa manipuleze si sa fure la urmatoarele alegeri. Insa reversul medaliei e isi vor da arama pe fata, multi vor da atunci vina pe ei, opozitia se va unii, si vor avea mai mari sanse sa castige urmatoarele Parlamentare. Da, vor incerca sa fure mai mult, dar sunt limite (cat suntem in UE) si zicala ramane valabila: nu pot ei fura, cat putem noi vota
          - in schimb, daca iese Iohannis, si o da in bara, s-ar putea sa dea suficient material PSD-ului sa continue sa dea vina pe el, si sa adune si mai mult electoral la Parlamentare decat acum sau la alegerile precedente.

          In fata acestei dileme eu, ca membru al diasporei care a vazut ca mai mult de 300 nu s-au putut strange in fata MAE sa protesteze impotriva bataii de joc la care am fost supusi, cred ca sunt indreptatit sa ma intreb daca Iohannis merita inca 6 ore din viata mea pentru un vot. In cei 14 ani pana am plecat din tara, mi-am petrecut (in total) multe saptamani in strada, si zile lumina ca observator la alegeri. Cei ramasi in tara ce fac? Iohannis, DAR SI CEI din jurul lui, vor trebui sa presteze mult mai bine in zilele urmatoare, sa demonstreze ca sunt altceva decat alti rechini mai mici, ca sa-mi castige votul.
          • +5 (5 voturi)    
            o observatie... (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:04)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

            pds practic nu are cum sa scada sub 30%... eu as zice chiar 35%
            orice ar face... faza cu "isi dau arama pe fata" nu e valabila. mamaitele si pomanagii care ii voteaza vor vota in continuare psd orice ai face (citez: "bunicamea: "cu astia am votat intotdeauna").

            singura sansa ca sa scada psd in sondaje e sa moara din pensionari (si religia si analfabetismul sa creeze mai putini votaci pesedei - lucru de care vad ca se ocupa psdu cu varf si indesat sa nu se intample).
            • +4 (4 voturi)    
              Ca sa fiu (scuze) macabru... (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:12)

              Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Intr-un fel si eu astept de 25 de ani sa moara... si nu mai mor. Si nu stiu daca vor muri vreodata. Prostia si parvenismul par a fii eterne la noi, sustinute de propriile noastre slabiciuni.

              Nu putem face miracole, dar ma intreb daca chiar nu putem face mai mult pentru a incuraja micile schimbari in jurul nostru, care eventual isi vor lasa amprenta si la nivel national:

              1. E chiar asa de greu sa boicotam Antenele si RTV? Ne plac asa de mult fundurile goale si show-urile politice si de divertisment pe care le dau... chiar si filmele, ca nu putem sa-i mutam undeva dupa numarul 100 la telecomanda? Ca sa nu mai vorbim de actiuni si mai directe, in genul unor campanii online de boicotare a produselor care-si fac reclama pe posturi aservite?

              2. Sa ne vizitam mai des rudele de la tara, sa-i ajutam la gradina, la cules, etc. Le aducem un cadouas de la oras. Iar seara in jurul mesei, ne plangem cu dovezi de cat are de suferit tara asta de pe urma coruptiei PSD. De cum cumpara PSD-ul oameni. De cum isi pierd orasenii slujbele si nu numai din cauza economiei erodate si sistemului corupt. De cum saracia noastra ii va afecta si pe ei, pentru ca puterea noastra de cumparare a produselor agricole, sa de a calatorii pentru a le face o vizita va scadea...?

              3. Am zis mai sus de televiziuni, dar poate fii extins la alte sectoare: ziare, reviste, radio, sau orice fel de frime si magazine de produse sau servicii. Sa incercam sa aflam cine le conduce, si sa boicotam pe cat se poate daca sunt aserviti politic. Iar cei mai cu tupeu, chiar sa le calce pragul, si sa arunce o afirmatie de genul... "as cumpara de la voi, daca nu as pune prin asta bani in buzunarul lui X sau Y".

              Sunt doar 3 idei. Poate sunt 100 de alte posibilitati la mana noastra. Problema e ca ni se trezeste constiinta politica doar in preajma alegerilor, dupa care revenim la viata de zi cu zi, facand alegeri aparent nesemnificative, care insa cumulat au efecte pe termen lung de care nici nu ne dam seama.
            • +5 (5 voturi)    
              comunismul o sa moare odata cu economia (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:27)

              ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Cand matul romanilor o sa fie gol complet, cand conducatorii mareti ai neamului nu vor mai putea sustine economia de abia atunci se vor trezi si romanii.

              Mult succes - am plecat!
            • 0 (0 voturi)    
              Privind la statistici (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 11:22)

              Rdu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              : Nu va mai imbatati cu apa rece si priviti mai bine in jurul dvs printre prieteni , rude si colegi. Din statistici reiese ca aprox. 16 procente (din cele 40) ale lui Ponta sunt de la pensionari ( jumatate din 50-64 si 100% din peste 65) sus. Chiar daca ar fi obtinut doar la fel cu Johanis- aprox . 7 procente, de la ei- tot Ponta ar fi castigat (cel putin in aceasta faza)...Asa ca mai trebuie umblat si la educatie nu doar la varsta (!)...
          • +1 (1 vot)    
            Mi-a trecut viata (Marţi, 4 noiembrie 2014, 19:14)

            soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

            tot 'sanctionand' la vot!!! Se vede treaba ca natiei asteia, ramasa fara intelectuali care sa-i dirijeze mersul spre un sistem axiologic , i se potriveste comunismul si haosul controlat de comunisti.Oricum, seviciile, adicatelea fostii securisti dezgustatori si plozii lor, au facut jocurile pen'ca prea multi borfasi de-ai lor sunt la puscarie si tre' sa-i scoata de-acolo ori sa-i termine pentru ca aia vorbesc!!! Conturile tre' sa ramana si paduchii, adica electoratul rosu cu nuante aferente, sa voteze ce-or vrea.
            Poate CIA si ceva servicii din vest sa mai contracareze cate ceva. Unde s-a vazut inteligenta si morala la stanga spectrului politic???Doar cand ii vezi pe uzbecul MTO si pe tractoristul zgonea te apuca voma.De miss petrescu ce sa mai zic!!! Daca a terminat aia Harvard in regula si nu aranjata de securistii de la Cornu, eu sunt presedinte de stat. Toti homonautii si-au gasit loc la stanga!!!
  • +19 (19 voturi)    
    mda... (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:20)

    liviu_ [utilizator]

    sa vedem...
    sper ca in turu 2 sa se schimbe ceva ca daca iese asta o sa fie NASPA !!!
    de ce imi e teama e ca o sa mai faca rapid cateva pomeni. o sa-l atace pe iohannis pe toate partile (are CNA, antenele romaniatv). o sa blocheze iar diaspora si in general pe cei predominant anti-ponta...
    dar sa vedem...
    pana una alta a fost cea mai murdara campanie din 89 incoace (din partea psd eviden)
  • +14 (16 voturi)    
    Tariceanu (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:20)

    un_roman_scarbit [utilizator]

    M-as risca la niste pariuri:
    1. Cei care au fost plimbati cu masinutele pe la mai multe sectii de votare si cei care au primit pomeni, au fost indemnati sa voteze cu Tariceanu (Ponta oricum era sigur ca trece de primul tur).
    2. daca iese Iohannis, se va face pe dracu' in 4 sa fie declarat incompatibil.
    3. Se va repeta turul 2 de scrutin, cei 2 candidati fiind cei clasati pe locurile 2 si 3, adica Ponta si... Ponta.

    Era esential sa nu iasa Macovei pe locul al 3-lea. Nu pot sa cred ca a obtinut un scor atat de mic...
    • +9 (9 voturi)    
      nu prea... (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un_roman_scarbit

      il pot face pe iohannis incompatibil
      procesu e practic de rejudecare a cazului.... vb. in 1-3 ani...
      asta nu e problema acum...
      problema e sa nu iasa monta !!!
    • +6 (6 voturi)    
      de acord.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:58)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui un_roman_scarbit

      ..cu 1. si 3.
      cu 2. mai putin... nu au cum sa il declare pe Iohannis incompatibil ca ar trebuie sa fie incompatibili toti parlamentarii inclusiv ministrii tarii..so, cam cu bataie lunga..
  • +8 (8 voturi)    
    Diaspora (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:30)

    slakeritul [utilizator]

    Ar fi interesat de vazut si aceasta harta pentru diaspora.(macar Europa + America de Nord)
    • +9 (9 voturi)    
      Hah (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:50)

      Null [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Pai n-ai vazut ca singurul loc unde a iesit Ponta primul a fost in Coreea de Nord? :))

      Si chiar si acolo a fost cu emotii, 3-2 Ponta-Iohannis.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu am avut unde vota (Luni, 3 noiembrie 2014, 22:25)

      Marcel G [utilizator] i-a raspuns lui slakeritul

      Diaspora nu prea a votat. Ca exemplu, de data aceasta nu a fost infiintata nicio sectie de votare in statul Washington unde sunt foarte multi romani.
  • +17 (17 voturi)    
    Prezenta (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:52)

    boromir [utilizator]

    Nici nu se putea sa iasa altceva tinand cont de prezenta la vot. Ma asteptam sa fie spre 60% macar, dar asta e. Pana cand cei "scarbiti" de clasa politica nu vor vota, suntem condamnati. Si eu sunt scarbit de toti "politicienii" astia dar m-am dus la vot pentru ca stand acasa nu se rezolva nimic.
    Si imi este rusine de cei din afara granitelor care au venit de la sute de km si au stat multe ore in frig sa voteze, iar noi, cu sectii de votare la 5 min. de mers pe jos, am preferat sa stam acasa ca "oricum toti e hoti".
    De azi inainte, pe care-l voi auzi plangandu-se o sa-i cer buletinul sa vad daca a votat, daca nu, sa-si accepte situatia.
    Trebuie sa rupem odata cercul asta vicios, altfel aia 20 de ani ai lui brucan vor deveni 40 minim.
  • +12 (22 voturi)    
    gata (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:40)

    stefan2008 [utilizator]

    Eu mai raman in Romania doar daca judetele albastre se separa de judetele rosii. Judetele rosii pot sa-si faca capitala acasa la Dragnea in Teleorman. Oricum pentru ei capitala nu inseamna mai mult decat stapanii care le dau 50lei/vot.

    Iar pe ungurii din Harghita si Covasna care au votat curvele UDMR, nu-i vreau de nicio culoare in noua tara formata din judetele albastre. Sa mearga cu ciuma rosie impreuna, ca tot le place sa fie tot timpul cu majoritatea la guvernare. N-au principii, nu urmaresc binele ungurilor in general ci isi urmaresc doar binele gastii lor de unguri comunisti in frunte cu Hunor. Secui retardati, o sa moara flamanzi in timp ce Kerestai Attila ii usureaza de toata cheresteaua care o mai au in zona.

    Bucurestiul + orasul Iasi fara imprejurimi + Transilvania ar putea adopta EUR deja si ar putea intra si in Schengen.
    • +9 (9 voturi)    
      Ti-as da dreptate.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:02)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      ..dar sunt prea multi ani de eforturi si jertfe romanesti ca sa se reintregeasca teritoriul de baza al Romanilor.. nu are rost sa fii atat de amarat... Mai bine iti mobilizezi rude, prietnei, colegi, sa iesim mai multi la vot si sa iasa Iohannis presedinte... Cred ca il va ajuta putin si SUA & UE..
    • +5 (5 voturi)    
      nu separare (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:54)

      AlamoMarch [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

      Nu separare teritoriala, doar fiscala. Toate taxele colectate aici sa ramana aici. Atat. In 2 ani judetele rosii dispar.
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:31)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Sunt sucevean si am votat KJ. Conform dorintei tale, ar trebui sa am capitala in Teleorman si sa-mi trebuiasca pasaport pt Ardeal??
      • +2 (4 voturi)    
        hmm... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:10)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        Trebuie gasita o metoda de separare a colectarii taxelor. Doar ca daca nu esti intr-un teritoriu unde majoritatea nu voteaza hotii, cum poti beneficia de cheltuirea taxelor alora?

        Cine a votat hotii sa plateasca impozite hotilor; cine nu, sa plateasca impozite celor care nu le fura, ci le folosesc pentru dezvoltatea tarii. Dar tu daca stai in jud. Suceava, unde majoritatea sunt retarzi, cum vrei sa beneficiezi de infrastructura care s-ar putea face in Ardeal din taxele noastre? Sau de servicii publice care s-ar putea oferii de toate milioanele de EUR care le fura pesedeii?

        Evident ar trebui sa te muti in Ardeal.
    • 0 (2 voturi)    
      daca (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:00)

      secui [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      sa spuna cineva secuilor cap sec, ca kelemen hunor nu o sa fie salvatorul lor. sa separam cumva ardealul de restul = profit. Nu mai cred ca au oameni normali (romani si unguri) energie in zadar sa mai arunce cu pietrile.
    • +1 (1 vot)    
      Nu te inflama (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:58)

      VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Zonele verzi vor deveni in turul 2 albastre.
  • +13 (23 voturi)    
    aici vad doua tari (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:22)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Doua mentalitati, doua conceptii despre viata complet diferite. Nu stiu ce are in comun Ardealul cu Moldova si miticii? Le trubuim numai sa subventionam stilul lor de viata de asistat social, eventual mai trimit sefi peste noi ca sa faca smenuri din taxele noastre.Ne era mult mai bine sub austro-unguri...
    • +8 (8 voturi)    
      un alt "banatan" (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:41)

      colu [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      adevar graiesti.Subscriu,cu toate ca cei din CS ne-au cam facut de ras.Sper sa le vina mintea la cap,asta daca renunta la droguri(A3 si Romania TV)
    • +8 (10 voturi)    
      culmea e ca (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:06)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      vestu care o duce decent voteaza acl.... moldova si oltenia care-s vai de ei... voteaza psd (si pentru care psd nu a facut nimic decat pomeni).
      eu nu ii inteleg pe oamenii astia...
      sper macar bucurestiu sa fie o pata albastra intr-o mare rosie... macar sa nu se faca partea asta a romaniei de kkt chiar complet
      • +5 (5 voturi)    
        votul in Bucuresti (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:35)

        Cartisorean [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        din pacate si Bucurestiul e rosu.

        redactorii au pastrat Ilfovul / Bucurestiul in alb in semn ca aici a fost pierduta o lupta, nu si razboiul.

        nu inteleg cum 31% din bucuresteni au votat Plagiatorul
  • +11 (11 voturi)    
    2 tari (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:25)

    florin75 [utilizator]

    Puteti "colora" si Salajul si Maramuresul in albastru, cel putin din media locala, Iohannis a iesit pe primul loc si acolo. Si avem un fain brau total rosu (nici macar C-ta, Suceava sau Prahova nu au mai salvat aparentele) care imbratiseaza tara albastra. Din Sibiu fiind, fara nici un fel de intentii belicoase secesioniste va zic ca desi au trecut aproape 100 de ani de la 1918 sangele apa nu se face. Ardeleni mai multi la vot, Bucuresteni mai multi la vot, diaspora lasata sa voteze si mai sunt de 2 lei speranta.
    • +14 (14 voturi)    
      nu sunt chiar doua tari... (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:48)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui florin75

      totusi un sfert din ardeleni au votat cu Ponta, unele judete, SM, SJ si MM foarte strans. Deci un sfert din ardeleni sunt mai prosti decat un sfert din regateni. Ideea cu secesiunea este incurajata chiar de clasa politica, divide et impera, ai uitat? Sa nu cadem in aceasta plasa. Daca ardelenii vor ca altii sa nu decida pentru ei, sa iasa la vot in numar mai mare. Ardelenii sunt mai multi si decat moldovenii si decat oltenii luati impreuna. Un 10% prezenta mai mare in Bucuresti si Ardeal, poate schimba balanta.

      Eu sunt moldovean si nu am votat NICIODATA cu PSD.. Nici parintii mei, care sunt pensionari, desi guvernarea Boc le-a taiat pensiiile. La turul doi din 2000, nu am fost la vot, nu puteam sa votez cu ucigasul Iliescu si nici cu clovnul de Vadim.
  • +5 (5 voturi)    
    Macovei la Hunedoara (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:33)

    Doru_T [utilizator]

    Chiar 0,00%??? cred ca e o greseala
  • +7 (7 voturi)    
    Cs, Hd (Luni, 3 noiembrie 2014, 14:54)

    andanda [utilizator]

    Caras si Hunedoara, dezamagire totala ! Nu imi pot explica alegerea facuta .Doar daca ma gandesc ca cei e au iesit la vot ,au fost fix cei ce mai bine ramaneau acasa .
    • +6 (6 voturi)    
      Hunedoara (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:17)

      florin75 [utilizator] i-a raspuns lui andanda

      nu e nici o surpriza. E un fief rosu de drept, pana si la alegerile din 1996 cand polarizarea a fost cam la fel si tot Ardealul vota Constantinescu ei au votat Iliescu. Sunt zonele proletare din Valea Jiului si orasul Hunedoara care reusesc de fiecare data sa acopere "tendintele centrifuge" din Deva sau Orastie. Caras-Severin da, e o dezamagire si pentru mine. Par mai vecini cu Mehedinti decat cu Timis.
    • +8 (8 voturi)    
      Cs, Hd (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:18)

      cuculean [utilizator] i-a raspuns lui andanda

      Adevarul e ca mi-e jena ca sunt din jud HD, desi din Deva...
      Imi vine sa le trag palme si picioare in dos la cei ce au contribuit la colorarea judetului in rosu.
  • +1 (1 vot)    
    clar :) (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:05)

    ClaudiuApetrei [anonim]

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1492919057634298&set=a.1377162565876615.1073741831.100007486533403&type=1&theater

    100% adevarat :)
  • +5 (5 voturi)    
    doua tari (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:05)

    cristi_an [utilizator]

    asta e cruda realitate
  • +7 (11 voturi)    
    SF (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:17)

    Luthor [utilizator]

    Ce se va intampla daca iese ponta presedinte:
    In primii 2 ani:
    -ANI,DNA & co scoase din joc
    -Distrugerea totală a industriei de aparare si a armatei
    -cresterea pensiilor si a salariilor bugetarilor nejustificat->catastrofa economica
    -marţea neagră se va reedita
    -noi imprumuturi
    -ultimele sectoare strategice vor fi scoase la vanzare
    -adio schengen
    Peste 2 ani, dupa 2016
    -PSD şi aliaţii vor castiga alegerile parlamentare
    -va fi o adevarata ucrainizare a Romaniei
    -va debuta cel mai mare exod al romanilor, cine nu si-a luat inca tălpăşiţa va pleca, daca UE nu va inchide portile
    -vor incepe mari manifestatii violente mai ales in Transilvania si capitala
    -probabil va incepe un proces de descentralizare a Romaniei, fiecare baron va fi rege pe mosia lui
    -Rusia va ajunge la gurile Dunarii, pana in 2025 sau mai devreme in caz de conflict major->game over , Romania se faramiteaza sau va deveni o federatie tampon intre Rusia şi UE
    Ce se va intampla daca iese Santa Klaus presedinte:
    Scenariul 1 (cel mai probabil): Va fi Constantinescu v2
    -vezi ce se va intampla daca iese ponta presedinte doar ca va dura un pic mai mult
    Scenariul 2: Va fi Basescu v2, dar mai tacut
    Scenariul 3 Utopie: va fi un reformator ar Romaniei
    Va fi nevoie ca si guvernul si parlamentul sa fie pe aceeasi lungime de unda.
    -baronii vor disparea
    -creste nivelul de trai, ţara devine atractiva pentru imigranti si romanii de afara
    -elimina birocratia si eficientizeaza administratia
    -informatizarea Romaniei
    -se imbunatateste relatia cu Rusia
    -se va reface infrastructura si industria Romaniei
    -Romania devine independenta energetic
    -se vor reduce taxele pana cand Romania va deveni paradis fiscal
    -incep negocierile pentru unirea cu Moldova
    • -2 (10 voturi)    
      Copile... (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:36)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Luthor

      Ori esti platit, ori esti prea copil. Cand se face propaganda, se foloseste ceva palpabil, nu chiar asa de vizibil. Prea mari exagerarile de ambele tabele. Nu este Iohannis Dumnezeu pe pamant, ponta, intr-adevar, este aproape de ce zici tu, dar si acolo exagerezi (mai ramanea sa spui ca vor fi 2 ore de televizor pe zi :) ).
    • +6 (10 voturi)    
      Re: SF (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:56)

      Sufleu [utilizator] i-a raspuns lui Luthor

      Pe scurt: PSD este agentul Rusiei in Romania cu misiunea de a distruge unicul stat care ii sta in cale in drumul sau spre ocuparea Balcanilor.
      • -5 (7 voturi)    
        ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:18)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

        cum poti spune ca psd este agentul rusiei, cand Iliescu si Nastase sunt cei care au negociat aderarea la NATO si UE.......
    • 0 (0 voturi)    
      De ce crezi ca ponta s-a plimbat asa des in China? (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:40)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Luthor

      Ceausescu s-a plimbat prin Corea de Nord. A fost incantat.
  • +13 (13 voturi)    
    Concluzie - De la Cluj la Slatina... (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:48)

    Rads101 [utilizator]

    Nu s-au publicat rezulatele din toate judetele, dar nu ma astept ca cele ramase sa fie mai bune/rele ca urmatoarele.

    In ansamblu, Clujul pare sa fii votat cel mai responsabil, un exemplu pentru restul tarii (nu stiu daca avem de multumit cel mai mult studentilor sau lui Boc?):
    - Singurul judet unde Macovei a obtinut peste 7% (nu stim inca cat a obtinut la Bucuresti, dar sigur restul voturilor nu vor arata la fel de bine)
    - Judetul unde Ponta a obtinut cel mai mic procent
    - Nu e cel mai bun rezultat al lui Iohannis (iar personal nici nu cred ca merita mai mult), dar cel putin mult peste Ponta, aproape dublu.
    Niciun alt judet nu cred ca se poate lauda cu rezultate mai respectabile per ansamblu.

    La polul opus - Oltul. Sincer, rusinea tarii, depasind chiar Teleormanul (desi ma trag oarecum din zona):
    - Cel mai mare procent obtinut de Ponta (aproape 60%); probabil unicul judet unde a avut mai mult de triplu fata de Iohannis
    - Macovei doar 1,32%, de 3 ori mai putin ca Vadim, de 5 ori mai putin ca DD, de 45 de ori (!!!) mai putin ca Ponta.
    • +6 (6 voturi)    
      iasi (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:19)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

      Si in Iasi Macovei a obtinut 6%, desi prostimea a votat, din nou, cu ciuma rosie. In oras probabil Macovei a obtinut un scor destul de bun, dar la sate probabil a fost votata doar din greseala.
    • +4 (4 voturi)    
      Tot Iasi (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:24)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

      In orasul Iasi Iohannis a castigat (cu 2000 de voturi), Macovei a avut 10.38% (locul 3)
    • +1 (1 vot)    
      . (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:24)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

      isi apara conducatorii mult incercati, cum s-o voteze pe Macovei?
  • +15 (17 voturi)    
    Oltenia (Luni, 3 noiembrie 2014, 15:57)

    AuraR [utilizator]

    Sunt din Olt, dar imi e jena de alegerile facute de oltenii mei :(
    Ma dezamagesc profund. Parca au creierele spalate.
    • +6 (6 voturi)    
      PARCA? (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:21)

      colu [utilizator] i-a raspuns lui AuraR

      Nu esti inca sigura,dupa atatea alegeri?
  • 0 (0 voturi)    
    Constanta? (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:15)

    Gabu [utilizator]

    Sau nu le vine sa creadă si sunt necesare ajustări?!?
    • +6 (6 voturi)    
      buna observatia... (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gabu

      Dar parca vad iarasi rosu inaintea ochilor si in Cta!

      Iliescu - III the first - trebuie sa fie taaaare multumit.
      Cred ca de atata fericire ar putea sa ne lase de tot!

      Visul de a mima democratia s-a indeplinit - i-au luat 25 de ani, ani in care a splat pe creier un neam care nu prea vrea sa invete sau sa lucreze. Odihneasca-se!
      • 0 (0 voturi)    
        Ati cobit... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 0:07)

        Gabu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Da-n tot cazul, in fieful măscăriciului de 66 %, michimaus a luat cel mai mic procent din zona roșie!?!
  • +15 (17 voturi)    
    Carpatii (Luni, 3 noiembrie 2014, 16:20)

    Taras Bulba [utilizator]

    Nu credeam ca ai nostrii Carpati pot fi o asemenea linie de demarcatie in secolul XXI. Trist
    • +9 (15 voturi)    
      au fost şi vor rămâne (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:07)

      VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Carpaţii reprezintă falia civilizaţională explicată de Samuel Huntington în "Ciocnirea civilizaţiilor", vor continua să despartă drapelul albastru al Uniunii Europene de drapelul roşu al Uniunii Sovietice.

      Trist sau nu, asta e realitatea. Şi se pare că nici un scrutin electoral românesc din ultimii 25 de ani nu a schimbat esenţa: Transilvania ar fi putut avea demult un parcurs european dacă nu ar fi rămas pradă ghearelor fanariote şi ale Diavolului Roşu.
      • +5 (7 voturi)    
        ca si bucurestean get-beget (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:27)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui VW_Bora

        imi doresc ca locuitorii ardealului sa ceara separarea de celelalte regiuni cu o linie de demarcatie care sa imparta carpatii in doua ca sa pot si eu sa emigrez fara sa trebuiasca sa spal straini la fund.
        • +4 (12 voturi)    
          ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:21)

          John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Eu locuiesc in Ardeal si recunosc ca de cateva ori m-am gandit la varianta asta. Daca Romania nu ar mai avea Ardealul, Bucurestiul si Constanta s-ar transforma intr-un alt Yemen.
          • +3 (3 voturi)    
            as mai adauga (Marţi, 4 noiembrie 2014, 5:50)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

            Arges si poate Prahova.
  • +6 (6 voturi)    
    voturi (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:05)

    nimrod [utilizator]

    În cele din urmă, cel puţin în Regat, mi se pare că sunt suspect de mulţi tineri în PSD. Să fie idealul lor de viaţă Ponta and Co.? Vai mama lor! O să-i mănânce neo-comunismul cu viitor cu tot.
    • +6 (6 voturi)    
      Am citit zilele trecute un articol... (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:42)

      Paganelis [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      ... dar, din păcate, cu regret, nu-mi mai amintesc nici titlul lui, nici cine l-a scris... Se spunea acolo că mitomanul este idolul acelor tineri care au copiat în școală și liceu referate de pe net, au copiat (când, cum și dacă au putut) la Bacalaureat și își doresc să termine și facultatea copiind, ca apoi p.c.r.-ul părinților (pile, cunoștințe, relații) să le „aranjeze” un post călduț unde să fie plătiți fiindcă stau degeaba!... Cred că avea dreptate!
      • 0 (0 voturi)    
        la asa conducatori (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:08)

        vadin [utilizator] i-a raspuns lui Paganelis

        asa popor ! ce va mai mirati atat ???
    • 0 (0 voturi)    
      nu (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:57)

      fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Idealul lor in viata (de cocalari de Bucale', ca eu de acolo sunt) este malaiul. Cu cat mai mult cu atat mai bine! Si de preferinta euroi sau parai ca leii ocupa mult spatiu. Si nu conteaza de unde vin (chiar si de la Satana personal - nu are nici o importanta !).
      Daca nu esti din Bucuresti, atunci cand vii, treci o tura lenta pe Decebal sau pe Dorobanti de la pranz incolo...
  • +6 (8 voturi)    
    N-avem opozitie (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:10)

    Ioan PetruBuda [anonim]

    Problema e foarte simpla. Pe de-o parte Ponta ocrotitorul celor mai mari mafioti,corupti,de sorginte comunista, extrem de periculosi,de cealalta parte Johannis, impins in fata de alti mafioti , de dreapta cica, in nici un caz de opozitie, ati uitat deja de USL?, se vor reuni dupa alegeri si vor fura intr-o veselie. Ramane in opozitie doar fragilul PMP, si el cu cativa reprezentanti corupti,dovediti de DNA. Ce sunt partidele politice in Romania? Grupari Mafiote care isi urmaresc propriile interese si sa ne ingroape pe noi toti. Fura toti si se acopera unii pe altii. Basescu a fost de-al lor si a incalcat regulile. De aceea nu-l suporta "colegii". Televiziunile sunt deja acaparate (vezi RTV si Antena 3,iti vine sa vomiti cand ii vezi ce animale sunt). 90% din votanti nu inteleg nimic. Asa ca nici o sansa. Monica Macovei era IIsus ,ceilalti doar Baraba. Si Romania a votat Baraba. Acum s-a terminat. Nu mai avem nici o sansa. Romania s-a terminat. Plecati afara cat mai puteti. Oricat de greu ar fi. Nici eu n-am plecat. Si am gresit,poate. Am sperat degeaba. Castelul de nisip s-a daramat.
  • +14 (14 voturi)    
    Marea Dezbinare de la 2014 (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:19)

    cristihan [utilizator]

    Uitati-va din nou la harta. Contrastul e izbitor si ne arata nu noua Mare Unire a romanilor, ci Marea Dezbinare, pe aproximativ aceleasi coordonate teritoriale ca in 1918... Si cred ca la aniversarea de 100 de ani, in 2018, "munca" de dezbinare va fi in sfarsit terminata, si nu de bau-bau-ul maghiar ci chiar de ciobanasul mioritic.
  • -10 (12 voturi)    
    Multumiri. (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:23)

    VictorPonta [anonim]

    Va multumesc pentru votul acordat pe data de 2 noiembrie. Va astept cu drag pe 16 noiembrie sa incepem impreuna drumul catre o tara europeana, democrata si unita.
    • +6 (6 voturi)    
      si noi iti vom multumi... (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui VictorPonta

      atunci cand te vei arunca e pe o stanca (Hint: pana jos sa fie minim 30 de metrii)
    • +3 (3 voturi)    
      Cu trine NU (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:41)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui VictorPonta

      .
    • +2 (2 voturi)    
      chiar nu ai pentru ce, crede-ma (Marţi, 4 noiembrie 2014, 5:45)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui VictorPonta

      atat pentru 2 cat si pentru 16
  • +5 (5 voturi)    
    bucurestiul ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:31)

    avalahul [utilizator]

    ce s-a intamplat in bucuresti ?
    • +1 (1 vot)    
      Oprescu (Marţi, 4 noiembrie 2014, 2:49)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui avalahul

      Asta s-a întâmplat în București...
  • +6 (6 voturi)    
    sa nu disperam (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:39)

    demaGOGU [utilizator]

    fata de Duminica Orbului(1990) -castigate, neverosimil cu scoruri de 80/90%! - chiar si in asa-numitele judete "rosii" pesedeul cu greu mai depaseste 50%!
  • +3 (3 voturi)    
    Trist (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:04)

    Andreiuu [anonim]

    Cred ca "tranzitia" de 20 de ani a lui Brucan tocmai s-a mai prelungit cu inca 20 de ani. Multumim PSD!
    • 0 (0 voturi)    
      P[i e simplu: (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:07)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Andreiuu

      au încurcat numărătoarea şi a trebuit să o ia de la început.....
  • +7 (9 voturi)    
    !! Domnilor din Ardeal, jos palaria !! (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:06)

    fefefefe [utilizator]

    Nu m-as mira ca asta sa fie inceputul sfarsitului ....
    Cred ca pe 16 nov se va scrie cu adevarat noua istorie a Romanilor.
  • +5 (11 voturi)    
    România Nouă! (Luni, 3 noiembrie 2014, 19:41)

    CititorulComentator [utilizator]

    Eu aș împărți România exact ca în harta asta, zona roșie să fie Românistan condusă de hoți și plagiatori iar zona albastră România condusă de oameni cu respect față de statul de drept cum ar fi Macovei și eventual oameni din diaspora!

    Ce atâta bătaie de cap, autobuze, ștampile...

    P.S: Nu prea înțeleg care e treaba cu zona verde.
  • +2 (8 voturi)    
    zonele rosii (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:11)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Sunt pline de
    -nostalgici
    -lenesi si hoti
    -persoane lipsite de rezistenta la stres
  • +8 (8 voturi)    
    Nimic nou sub soare (Luni, 3 noiembrie 2014, 20:22)

    ivasile [utilizator]

    in 1996 harta arata tot asa cand a luat-o pe coaja iliescu. Cand a luat-o pe coaja bombo', in 2000, tot din transilvania i s-a tras... acu'lui Ponta tot din ardeal o sa-i vina sfarsitul
  • +3 (9 voturi)    
    Interesant!!! (Luni, 3 noiembrie 2014, 21:11)

    Hamburg [utilizator]

    Ce clar se vede unde omenirea gandeste ! Diaspora ,Ardeal,Banat,Maramures ,Aici oamenii isi mai folosesc creierul care nu este innecat in vin si tuica .DECI PSD a fost la putere ! da? si a vandut tot ,toate fabricile etc. Ponta a fost la putere ! DA ? rezultate ?=0 ! oricum sunt ferm convins sa in turul II vor iesi mult mai multi la vot si daca si Diaspora va avea dreptul liber la alegeriile parlamentare Klaus I. va iesi presedinte !
    • +1 (1 vot)    
      da (Marţi, 4 noiembrie 2014, 15:01)

      dianamiclea [utilizator] i-a raspuns lui Hamburg

      da , dar problema cea mai grava este ca alcoolici din Moldova o sa ne decida soarta noastra....asa se intampla mereu prostii de moldoveni si olteni care stiu sa voteze doar psd decid soarta acestei tari si dupa aceea tot ei se plang ca nu au de lucru....
  • +6 (6 voturi)    
    Daca va este teama ca iese Ponta ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:35)

    mionut [anonim]

    Nu mai incercati sa convingeti oamenii care au votat cu el in primul tur sa voteze altfel, convingeti oamenii care NU au iesit la vot, sa iasa si sa voteze.

    Iesiti la vot!
    • 0 (0 voturi)    
      Greu de convins! (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:13)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui mionut

      Pai nu sunt asa multi cei care nu au votat: din 18 mil de votanti, 3-4 mil sunt in afara tarii (si au fost obstructionati sa voteze, dupa cum stim). In total au votat peste 9 mil de romani (adica acel procent de peste 50%) dar in tara au votat de fapt 9 : (18 - 3,5) = 62%, adica aproape 2/3 din populatia cu drept de vot din RO. Treimea care nu a votat este aproape imposibil de urnit la vot (bolnavii, batranii, persoanele situate prea departe de sectiile de vot, absenteistii declarati, etc.). Numai Dragnea ar fi putut sa-i urneasca, dar acum este urmarit penal!
  • +7 (7 voturi)    
    Iohannis castiga.... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 0:11)

    TRABI [utilizator]

    Turul II :
    Cei care au votat cu " restul " , mare parte vor vota cu Iohannis inclusiv in zonele cu rosu ;
    Cei care au votat Iohannis in zonele cu rosu vor convinge sa voteze o parte din cei ce nu s-au prezentat in turul I la vot ;
    Diaspora va avea sectii suficiente si va putea sa voteze => Iohannis ;
    Studentii vor avea formularele necesare ( 70% Iohannis ) ;

    Oricum , cu ponta nu va sta de vorba aproape nici un lider european sau mondial ...

    Obs. Duminica 2.11.2014 seara - ora 19m in trecere cu auto personala prin zona Focsani unde politia ne-a tinut in coloana 30 minute pana la o derivatie de la E85 - aici am vazut ca de fapt erau 3 autobuze cu geamuri opace care au fost insotite si dirijate de politie pe un drum lateral - loc in care conducatorii auto au fost opriti pana la terminarea manevrei ------> deci ? --> iata mana de k....t a lui oprisan si mafia numita PSD
  • +4 (6 voturi)    
    Mici diferente (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:01)

    marvio [utilizator]

    Vad pe harta RO o mare zona rosie care tine ca in cleste o pata albastra de doua ori mai mica! Cred ca acum Putin isi freaca mainile! Mai remarcam si faptul ca pe Putin si Ponta ii despart doar doua vocale!
  • +12 (12 voturi)    
    no hai (Marţi, 4 noiembrie 2014, 1:44)

    stefan2008 [utilizator]

    Colorati odata si Ilfovul cu Bucurestiul, ca sa fac un poster cu harta asta, sa o pun la intrarile in zona albastra si sa scriu - "Ai intrat in zona unde nu se fura si nu se minte. Daca esti Victor Ponta, intoarce-te in zona rosie"
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 2:21)

    John.Doe [utilizator]

    Cand ma uit la harta incepe sa arda un spirit separatist in mine. ...
    • -5 (5 voturi)    
      Ungurii abia asteapta oameni ca tine (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:24)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      Urmand ratiunea ta periculoasa imaginarul Tinut Secuiesc ar fi trebuit de mult sa fi fost ancorat in real. Ce argumente ai mai avea impotriva autonomiei fara sa pari ipocrit sau sa aplici dublu standarde ?
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 11:14)

        John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui JohnnyBoy

        Dar cine a spus ca am fost impotriva autonomiei ? Nu am fost niciodata impotriva sau pro. Daca primesc ei autonomie, asta este, daca o primesc si cred ca or sa faca un lucru mai productiv, au binecuvantarea mea.
        Romanii ocolesc regiunea asta dar daca ajung acolo, intra in alta tara, unde limba romana ii scumpa la auz.
        Adica prietene, eu la fel as dormii si cu autonomie si fara.
    • +3 (3 voturi)    
      halal slogan... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:14)

      fly. [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      mda... e sinistră harta asta. România unită!? Ha!
  • -2 (4 voturi)    
    culori (Marţi, 4 noiembrie 2014, 3:03)

    Nevermind [utilizator]

    Un pic de gandire nu ar strica, inainte sa urle superioritatea in unii. Felicitari pentru orientarea majoritara de dreapta in unele judete, insa nu va dati mai rotunzi decat trebuie. FIECARE procent in plus anti ponta conteaza, chiar daca provine dintr-un judet "rosu". Un procent in plus in Teleorman, inseamna ca nu se anuleaza un procent din Cluj, de ex. Trec peste faptul ca procentele in teleorman sunt muncite, fie si putine, dte fiind "conditiile".

    Ce credeti ca obtineti injurand la gramada? In afara de o _alta_ dovada ca superioritatea clamata este inexistenta? Uitati asa usor ca ati fost si sunteti reprezentati si de un igas? Oare nu-i scarbiti pe unii care sunt nehotarati sau care n-au tras tare ca sa fie injurati laolalta cu ceilalti din judet?

    Ca sa nu fie dubii, sunt din buc si inca sper ca orasul asta a ramas o pata de alta culoare intr-o mare rosie, cum a fost in mod constant si a facut diferenta in mod decisv de fiecare data, inclusiv in bine. Asta cam uitati sa mentionati, "vesticilor"...
    • -2 (6 voturi)    
      Nu te mai imbata (Marţi, 4 noiembrie 2014, 5:23)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Cu apa rece. Vvp a luat peste 40% din primul tur in conditiile in care au fost 4-5 candidati la pres (care au contat). In turul 2 va lua lejer 55%. Din 3 mil de "vestici" au votat undeva la 160-170k. Psd-ul se va organiza si mai bine a doua oara in ai aduce pe tarani si pensionari la vot. Dreapta nu face nimic, nici macar in 12-lea ceas. Miroase a blat cu ponta de la o posta. Om trai si om vedea. Si ca sa fie clar si eu sunt bucurestean la origine si nici eu nici familia mea n-au votat vreodata cu comunistii sau neo comunistii.
  • +5 (5 voturi)    
    am votat periculos (Marţi, 4 noiembrie 2014, 6:53)

    tontu [utilizator]

    Harta nu arata deloc bine pentru ca separa electoral Transilvania de restul tarii, iar acest lucru poate crea mari probleme in viitor. Fara indoiala saracia si dependenta de ajutorul statului determina o anumita structura a votului, dar cred ca cei din Muntenia si Moldova sufera inca de un anumit gen de mentalitate paguboasa vis a vis de cei de alta etnie..
    • +1 (3 voturi)    
      nu văd pericolul (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:27)

      VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      şi nici "probleme în viitor". Mai devreme decât mai târziu Transilvania va fi separată nu doar electoral, singura ei şansă de a deveni o ţară "normală".
    • 0 (0 voturi)    
      intotdeauna.... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 20:43)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      petele de culoare rosie pe harta electorala au fost ca acum ,cu unele exceptii........adica urmaresc linia carpatilor, dar asta nu inseamna ca treb. sa ne separam teritorial, asa de dragul vecinilor nomazi.
  • +8 (10 voturi)    
    Granita (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:47)

    clujeanca [utilizator]

    Chiar e cazul sa separam Ardealul de restul tarii. Ne ajunge cat am tinut in brate o gramada de asistati social si hoti. Nu vreau sa generalizez, sunt convinsa ca se gasesc si oameni cinstiti in "zona rosie", dar majoritatea sunt sau hoti sau asistati asa ca nu aveti decat sansa sa emigratii. Sincer sunt fericita din punctul asta de vedere in sensul ca locuiesc in Transilvania si nu am prieteni sau cunostinte care sa fi votat cu VVP.
    Dar inca o data subliniez e cazul sa ii lasam pe fiecare cu conducatorul iubit (nu neaparat ca il vreau pe Johannis ci mai degraba pe Macovei) dar in nici un caz nu ii vreau pe PSD cu penalii lor cu tot la guvernare sau presedentie.
    Apropo de conducatorii UDMR, daca le-ar vrea binele connationalilor lor maghiari acum ar fi momentul sa initieze federalizarea sau autonomia Ardealului, dar ei isi vor doar binele lor, o sa negocieze cu PSD una doua ministere sa poata sa isi faca veacul iar votantii lor nu au decat sa isi planga in pumni 2 ani pana la viitoarele lageri cand o sa revina pe tapet cu autonomia.
    Cred cu toata taria ca in cazul in care iese VVP se va lasa cu mari miscari (sper eu si de strada nu doar pe internet)
    • 0 (2 voturi)    
      mda, cu adevarat clujeanca (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:19)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui clujeanca

      1. Tinerea in brate se comenteaza dupa PIB, nu dupa vot
      2. Sa nu uiti sa tii in brate harcov dupa autonomia dorita de tine. Sunt fooarte muncitori, produc teren defrisat si au un pib extraordinar.
      3. Cinstea se masoara in boci membri pdl si sustinatori de udrea?
      4. Igas rules. Rus este iar un foarte bun exponent.
      5. Locuiesti in _Romania_ si din cauza de locuitori mandri _doar_ de apartamentul lor curat, blocul e jegos.
  • +4 (6 voturi)    
    diferenta e data tot de prosti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 9:51)

    tecumseh [utilizator]

    saracie, adica slaba educatie, adica procent mai mare de prosti. oricat va ascundeti dupa deget, e evident ca prostii si manipulatii fac diferenta. ce zicea iliescu ? ce iesea fara primarii trecuti la psd pe banii statului ? cum isi conving primarii astia oamenii sa voteze ? tin colocvii si seminare pe diverse teme ?
    • +1 (1 vot)    
      bineinteles (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:19)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      colocvii pe teme financiare :D
  • +7 (7 voturi)    
    ganditi-va de 2 ori (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:01)

    vali2 [utilizator]

    Cine credeti ca o sa reprezinte mai bine imaginea romaniei la urmatorul consilu al presenditilor la Bruxelles:
    - Ponta, cunoscut pt incalcarea statului de drept (chiar dc a fost cu mult in urma, asta e emblema care-o are, un om care nu impartaseste principiile UE)
    - Johannis - cunoscut doar prin faptul ca e sobru si ca nu accepta sa negocieze cu hotii

    Chiarcred ca pe langa cat am fost marginalizati cu Basescu la consilile presendintilor UE, cu Ponta o sa fie mult mai nasol.
    Johannis are sustinere f puternica, lumea o sa fie interesata sa-l cunoasca, avem sansa sa dam o noua fata Romaniei, una mai buna.

    Cine o sa ne reprezinte depinde doar de noi, de votul nostru.
  • -7 (7 voturi)    
    Harta nu e corecta. (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:07)

    thinkerB [anonim]

    Procentajele nu au fost de 100% ca sa fie prezentat un judet plin.
    Puteti sa le colorati partial in functie de voturile pentru cei 2 candidati.
    • +1 (1 vot)    
      sau (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:25)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui thinkerB

      in functie de orientarea majoritara teoretic: ponta+dd+tradi vs KI+macovei+1/2udrea, de ex. La udrea am pus doar 1/2, ca gospodinele care au votat pentru proiectia reusitei in viata prin forte fizice, se vor intoarce la psd.

      Votul a fost fragmentat puternic in unele zone si unde ponta 31/KI 29/ Macovei 10, de ex, nu inseamna rosu
  • +5 (11 voturi)    
    Știți bancul cu melcul? (Marţi, 4 noiembrie 2014, 10:29)

    marius v [utilizator]

    O fi votat Ardealul cu dreapta, dar dacă veți analiza prezența la vot în județele din Ardeal, o să vă dați seama de ce Ponta a câștigat turul 1. Oamenii au fost bine intenționați și conștiincioși, au mers cu toții să voteze, dar au făcut greșeala de a pleca chiar în ziua votului. Normal că n-au mai ajuns toți. În unele localități din Ardeal, secțiile de votare erau la 200-300 de metri de casele oamenilor. SInucigașii ăștia din România reală (Muntenia, Moldova, Dobrogea, RSS Moldova) sunt iuți de picior, grăbiți nevoie mare să facă pe dracu-n patru(zeci la sută). Au fost, în Teleorman, cazuri în care cetățeni aflați în comă profundă au votat pe uliță, pentru că n-au mai avut răbdare să vină ăia cu urna mobilă și-au fugit în întâmpinare. Așa că eu îi sfătuiesc pe Ardeleni să plece astăzi la vot, ca să ajungă pe 16. Și să nu uite să-și ia merinde la ei, că drumu-i lung. Când s-or întoarce acasă, vor constata că Victor Orban a câștigat alegerile.
  • +1 (1 vot)    
    Eu nu vad ce culoare are Giurgiu si Ilfov. (Marţi, 4 noiembrie 2014, 11:13)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    ??
    • +1 (1 vot)    
      si eu tot verific si nimic pe Bucuresti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 12:13)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Cutezatorii2013

      cu giurgiu, nasol, l-am vazut pe undeva: e rosu :(
  • 0 (0 voturi)    
    Cer o lamurire privind rezultatul alegerilor..... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:20)

    JaninaMarinache [anonim]

    Ma lamureste si pe mine cineva? Cum a iesit Udrea pe locul IV cand a obtinut locul III in 15 judete iar Tariceanu doar 7 judete in rest este pe locul 4 , 5 si .......??? Va rog o parere avizata? Nu vreau justificarea cu nr . de locuitori pentru ca nu tine.....locuitorii din 15 judete sunt mai multi decat in 7 judete? De ce in Dolj numai ponta si Iohanis au procente iar restul au 0......imposibil sa ai 22% voturi anulate...?
    • +1 (1 vot)    
      exact (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:30)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui JaninaMarinache

      Este fix vorba de nr de locuitori _votanti_. Nu se face medie la procente intre judete. Gandeste-te ce ar insemna diaspora in cazul asta ;)
  • +1 (1 vot)    
    Rezultate Bucuresti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:24)

    JaninaMarinache [anonim]

    Cnad apar rezultatele din Bucuresti, pe sectoare si pe municipiu ???
  • +1 (1 vot)    
    rezultatele pe bucuresti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:28)

    avalahul [utilizator]

    puneti domnilor rezultatele pe bucuresti.... nu stiu de ce intarziati atata... sa se vada clar situatia, rosu peste tot . asta e situatia, asta e boborul roman, altul n-avem de unde scoate.
  • -3 (7 voturi)    
    Măi să fie, da' nătăfleţi mai sînteţi! (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:42)

    LianBerthold [anonim]

    Ca să fie limpde ce se votează în turul 2:
    1. Ponta = omul americanilor
    - adică euroatlantic, pro-NATO, axa Bucureşti-Londra-Washington
    - urmaş direct al lui Băsescu; faptul că cei doi nu se înghit e o chestie absolut secundară pentru americani
    - nu prea are chef să candideze şi să iasă preşedinte, nu sub steragul american, în orice caz; ar fi vrut să fie liber de constrîngeri, dar dacă nu se poate, nu se poate, şi basta

    2. Johannis = omul nemţilor (prin extensie, omul U.E., şi al aliaţilor nemţilor, anume ruşii)

    Partea proastă este că fiecare din cei doi are în spate cîte o gaşcă de hoţi. Şi atunci:
    - americanilor le pasă prea puţin cine şi cît fură, atîta vreme cît interesele lor politico-militare sînt bine protejate (vezi America Latină spre comparaţie)
    - ruşilor le pasă prea puţin cine şi cît fură, atîta vreme cît capătă şi ei un comision din furt (cu cît mai gras cu atît mai bine)
    - nemţilor le cam pasă de furtişaguri, le-ar vrea cît de cît sub control, dacă nu chiar definitiv stopate, pentru că ar vrea să se implice şi economic (cel mai probabil prin nişte interpuşi ruşi, din păcate), nu doar politic

    Aşa că, asta e radiografia votului din 16 noiembrie. Voi hotărîţi ce şi cum.
    • +1 (1 vot)    
      turul 2 (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:33)

      Bimbo [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold

      asa stand lucrurile cred ca varianta Johannis este de preferat lui VP(pt diminuarea jafului...)
      • +1 (1 vot)    
        Da, dacă asta e ceea ce vrei (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:27)

        LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui Bimbo

        Depinde ce-şi doreşte mai mult fiecare ... să fie mai apropiaţi de americani, să se integreze mai bine cu Europa mai mult sau mai puţin germană, să fie stopata jafurile, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    sudistii si moldovenii sustin PSD-ul (Marţi, 4 noiembrie 2014, 14:29)

    ..13 [utilizator]

    Rezultatele din sudul tarii si din Moldova arata ca acolo se intampla ceva cu oamenii.

    Daca ma intreaba pe mine as putea spune ca acolo se fura cel mai mult si tot acolo oamenii sunt pusi la pamant de prosti ce sunt.

    Diferentele sunt ingrozitor de mari intre Transilvania si restul tarii.
    Dupa 25 de ani inca nu a fost infrant comunismul. Asta este problema - oamenii nu inteleg ce este libertatea si cum se foloseste ea.

    Ro - tara bananiere!
    Regret, dar asta este realitatea!
  • +1 (1 vot)    
    Bucuresti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 16:56)

    trecatoru [utilizator]

    pls adaugati si rezultatele pe Bucuresti
    • +2 (2 voturi)    
      pe digi era rosu si Bucurestiul (Marţi, 4 noiembrie 2014, 20:56)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui trecatoru

      Ia uite ce-am gasit pe net... exact situatia Romaniei: http://postimg.org/image/9cpus6vmx/
  • 0 (0 voturi)    
    lipsa rezultate bucuresti (Marţi, 4 noiembrie 2014, 23:28)

    the one [utilizator]

    Deja devine suspecta lipsa rezultatelor finale la Bucuresti ! Sau nu sunt pe placul organizatorilor rezultatele ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta-Tariceanu (Vineri, 7 noiembrie 2014, 17:51)

    AndreiMargineanu [anonim]

    Klaus Johannis fuge de o confruntare televizată cu tandemul Ponta - Tăriceanu întrucât, într-un astfel de caz, toată ţara ar putea să constate diferenţa uriaşă de competenţă între cele două echipe.
    Klaus Johannis nu are experienţă ca om de stat, precum Ponta şi Tăriceanu.
    Un primar precum Klaus Johannis nu poate şi nu ştie să conducă România.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică