VIDEO Traian Basescu, la congresul PNTCD: Propaganda de tip bolsevic a posturilor Antena 3 si Romania TV trebuie condamnata. Acum vedeti manifestandu-se banii Securitatii in trustul Antena 3

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 11:43 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: Presidency.ro
Presedintele Traian Basescu a atacat sambata trusturile Antena si Romania TV, acuzandu-le de "propaganda de tip bolsevic", de minciuna si de inselarea populatiei, aratand ca populatia ar intelege mai bine necesitatea de a condamna discursul lor daca informatiile din arhivele statului si ale fostei Securitati ar fi mai popularizate. Totodata, presedintele a facut referire, fara a da nume, la "tineri, de multe ori foarte bine platiti ca sa schimonoseasca constiinte". Seful statului a lansat un apel catre romani dar si catre partidele politice de dreapta sa inteleaga "capcana catre care ii imping Antenele lui Voiculescu, un imperiu Grivco construit pe banii de la Crescent, pe banii Securitatii". "Acum vedeti manifestandu-se banii Securitatii in trustul Antena 3", a afirmat presedintele, avertizand inca o data ca democratia si statul de drept nu sunt un bun definitiv castigat in Romania.

"Sunt oameni pe care ii vedeti dandu-se extrem de intransigenti si care in interiorul trustului Grivco au semnat transferul a milioane de dolari de la Crescent, firma Securitatii, catre diverse firme din Grivco. O sa vina momentul sa le spun numele", a avertizat Basescu.

Presedintele Traian Basescu a participat sambata la lucrarile Congresului Partidului National Taranesc Crestin Democrat, de la ora 11:00, informeaza Administratia Prezidentiala. Amintim ca sambata, de la aceeasi ora, este programata lansarea candidaturii la prezidentiale a lui Klaus Iohannis din partea Aliantei Crestin- Liberale in cadrul unui miting in Piata Victoriei.

Congresul Extraordinar al Partidului National Taranesc Crestin Democrat se desfasoara la Hotel Alpin in Poiana Brasov. Seful statului a ajuns in jurul orei 11:25 la hotelul unde are loc evenimentul.



Discursul presedintelui Traian Basescu (transmis de Administratia Prezidentiala)

  • Buna ziua. Inainte de a incerca sa definesc momentul, as vrea sa va spun cateva lucruri poate mai putin stiute, dar stiute de domnul Pavelescu foarte bine. Intotdeauna am considerat ca iesirea, disparitia din Parlament a PNT-CD este o disparitie care trebuie remontata prin revenirea in spectrul politic si in dezbaterea publica a PNT-CD. Martor imi este si domnul Pavelescu, si alti domni din conducere, ca am facut eforturi sa pun cap la cap, la un moment dat, cele trei fractiuni din PNT-CD, incercand sa gasesc o formula, o mediere care sa readuca partidul pe scena principala a politicii romanesti. Din pacate, n-am reusit. N-as vrea sa spun din ce cauza. De asemenea, am insistat pentru revenirea prin alianta care s-a format la alegerile din 2012; a fost o reusita partiala. PNT-CD este reprezentat in Parlament, in momentul de fata, dar in opinia mea, PNT-CD trebuie sa revina el insusi cu grup parlamentar, cu pozitia pe care traditional a avut-o, legata, in principal, de statul de drept.
  • N-as vrea sa fac apel la nume ilustre ale partidului dumneavoastra cu care am avut ocazia sa ma intalnesc in timpul guvernarii Conventiei, pe care PD-ul acelei vremi, PD-ul condus de domnul Petre Roman, a sustinut-o in guvernare si in Parlament, dar ce am inteles de la, hai sa nu spun batranii dumneavoastra, de la inteleptii partidului dumneavoastra, a fost ca era nevoie de o curatare a societatii romanesti de propriul ei trecut. Daca vreti, era nevoie de o atitudine politica, in primul rand, si aceasta realitate pe care am inteles-o fie de la - Dumnezeu sa-i ierte! - domnul Coposu sau domnul Diaconescu, de la domnul Galbeni, a fost o realitate pe care am incercat sa o materializez si, partial, am reusit in mandatul meu, fie ca vorbim de condamnarea comunismului, o condamnare care a avut o lista intreaga de obiective practice in raportul de condamnare a comunismului, liste practice care, in cea mai mare parte, s-au materializat, cu exceptia unui singur element de actiune care insemna un muzeu al comunismului. Niciunul din diriguitorii Parlamentului Romaniei nu au gasit resurse sa puna la dispozitie, in Parlament, un spatiu pentru asa ceva. Sigur, avem Sighetul, avem multe alte elemente, dar ar fi fost extrem de important ca in Casa Poporului sa existe un astfel de muzeu al comunismului in care documente care, astazi, stau la baza inclusiv a procesului indreptat impotriva tortionarului Visinescu, spre exemplu, ar fi putut fi prezentate opiniei publice.
  • Tot din colaborarea, asa cum a fost ea, din 1996 - 2000, am inteles nevoia predarii arhivelor fostei Securitati. Astazi, 2,5 milioane de dosare ale fostei Securitati sunt la CNSAS. Tot din aceasta nevoie s-au deschis, in mandatul meu, Arhivele Statului, care permit o evaluare corecta, cu probe, chiar a crimelor comunismului. Cred ca este un lucru care astazi nu este suficient valorificat, pentru ca daca ar fi mult mai popularizate cele ce s-au gasit in arhive, cu certitudine nu ar mai fi indoiala asupra nevoii de a condamna propaganda de tip bolsevic pe care unele televiziuni o fac si, ca sa nu fie dubii, ma refer precis la Antena 3 si la Romania TV, pe care unii oameni o fac si, din pacate, nu o fac numai oamenii in varsta, oameni ai fostului regim, o fac tineri, de multe ori foarte bine platiti ca sa schimonoseasca constinte. Acest lucru s-a intamplat in regimul comunist si altii vor sa perpetueze aceste practici si astazi.
  • Ce sa invatam de la cei care vor sa ajunga presedinti sustinuti exact de aceste mijloace de propaganda, fie ca vorbim de domnul Victor Ponta, fie ca vorbim de Calin Popescu-Tariceanu. Sunt lucruri care ne arata ca urmele vechiului regim nu sunt sterse, nu au disparut din viata noastra de zi cu zi si avem nevoie astazi, mai mult ca oricand, de solidaritate pentru a ne putea construi o Romanie asa cum noi credem ca trebuie sa fie, o Romanie a statului de drept, o Romanie in care legea este egala pentru toti, o Romanie in care sansele sunt egale pentru toti, o Romanie in care, daca vreti, gandul ca am putea sa facem pasi inapoi sa fie de neacceptat.
  • Iata ca astazi, printr-o propaganda ticaloasa, foarte multi vor sa ne aduca inapoi, nu stiu daca neaparat la comunist, dar macar in vremea regimului lui Adrian Nastase si a lui Ion Iliescu, regimuri in care s-au construit sistemele pe care astazi le vedeti atat de puternice si care au confiscat revolutia. Eu am o nuanta spre deosebire de domnul presedinte Pavelescu, eu spun ca in Romania a fost o revolutie, dar o revolutie confiscata, confiscata chiar de regimul care a fost, chipurile, daramat. Nu au venit cei din linia a doua si au confiscat-o pentru ca aveau stiinta de a face politica, pe care noi nu am avut-o; noi am invatat politica la fara frecventa, dupa ce ne-am trezit, spre exemplu, cum am fost eu dintr-un comandant de nava, m-am trezit ministru. Ce politica stiam atunci? Delfinii nu-mi predau politica nici in Atlantic, nici in Pacific.
  • Si societatea evoluand, am evoluat si eu. Imi aduc aminte cum gandeam la inceputul anilor 90, cum gandeam la sfarsitul anilor 90, cum gandeam la inceputul anilor 2000, la sfarsitul anilor 2010, si cum gandesc acum. As spune ca, din punct de vedere al evolutiei democratice, am evoluat odata cu tara. Din pacate, din pacate, nu toti au vrut sa evolueze. Au scuza faptului ca nu au facut politica, ca au intrat direct in politica, ca nu au avut o scoala politica, dar nu au scuza faptului ca nu s-au schimbat. Aceasta scuza nu exista atunci cand spui: sunt un sustinator al apartenentei Romaniei la NATO, la Uniunea Europeana, la valori democratice. Nu ai voie sa spui cu gura intr-un fel si cu fapta altfel! Asta este marea problema a multor politicieni in posturi de decizie.
  • Victor Ponta este exemplificarea perfecta, exemplificarea perfecta a farsorului, a aceluia capabil sa spuna una la Houston, sa spuna exact contrariul, sa-si manifeste admiratia pentru Partidul Comunist Chinez, la Beijing, acelasi care, dupa ce se intoarce din America, cu siguranta, va condamna faptul ca o doamna ca doamna Andronescu este suspicionata de DNA, un domn ca domnul Nica este suspicionat de DNA. Deci, tipul acesta de farisei din generatia tanara sunt cel putin la fel de periculosi pentru democratie ca si inaintasii lor, cei care i-au crescut, fie ca vorbim de Ion Iliescu, fie ca vorbim de Adrian Nastase sau de domnul Barladeanu. Sunt mult mai periculosi pentru ca lumea risca sa ii crediteze datorita tineretii lor, iar marea problema pe care o avem astazi este ca nu putem, nu avem mijloace sa explicam populatiei, sa explicam electoratului cat de toxica este generatia de politicieni care s-a asezat in siajul vechilor comunisti si propaga astazi ceea ce au propagat inaintasii lor, dar o fac mult mai perfid, mult mai subtil, si o fac utilizand mijloace mass-media extrem de puternice.
  • Dragii mei, aceste alegeri sunt, zic eu, fundamentale. Imi aduc aminte ca in dezbaterea cu Adrian Nastase din 2004, la un moment dat, in timpul dezbaterii finale, am intrebat: "Adriane, cum e posibil ca dupa 15 ani candidatii din finala la prezidentiale sa fie doi fosti comunisti?ᅡ. Sa stiti, multi au spus ᅡa fost un glont, a fost un nu stiu ce". Nu! Era o intrebare sincera la care, pe urma, mi-am dat raspuns. Sigur, unul era mediul din care provenea Adrian Nastase, altul era mediul din care proveneam eu. Eu avusesem sansa sa fi vazut lumea, sa fi vazut ca se poate altfel.
  • Dar intrebarea este valabila si astazi si, poate, mai actuala decat atunci, pentru ca atunci erau 15 ani de la Revolutie, iar astazi sunt 25 de ani de la Revolutie si vedem printre candidati oameni cu mentalitati retrograde care astazi s-ar intoarce la randuiala de dinainte de Revolutie. Fie ca vorbim de Victor Ponta, fie ca vorbim de domnul Tariceanu, fie ca vorbim de domnul Melescanu, as spune: "e acelasi lucru" si intrebarea ramane valabila. Cum este posibil ca oameni care nu cred in valorile Romaniei democratice sa indrazneasca sa candideze la functia de presedinte al Romaniei? Cum, la fel, ma intreb cum este posibil sa fie credibili candidati care in vara anului 2012 loveau fara rezerve in statul de drept, candidati care nici astazi nu au recunoscut ca a fost o greseala politica enorma care a decredibilizat Romania?
  • Deci, as spune ca, fata de 2004, prin lista de candidati nu avem foarte multe optiuni, foarte multe alternative. V-as atentiona la campania furibunda declansata de Antenele turnatorului Voiculescu, de televiziunea lui Ghita, campanie furibunda de denigrare a tot ce ar putea fi democratic, fie ca vorbim de justitie, fie ca vorbim de presedintele care a tinut ca statul de drept sa inceapa sa functioneze in Romania. Este o batalie fara menajamente in procesul de pacalire a romanilor. Este o batalie care poate fi un punct de inflexiune in evolutia Romaniei.
  • Alegerea unui candidat care n-a facut compromisuri, care ar continua procesele de consolidare a statului de drept ar fi sansa Romaniei. Alegerea unui candidat care dispretuieste statul de drept, care-si are radacinile educationale in regimul trecut sau care are mentori provenind din regimul trecut va putea insemna o intoarcere in timp a Romaniei, o abandonare a luptei pentru curatarea statului, pentru consolidarea statului de drept.
  • V-o spun cu experienta unui om care de zece ani are imaginea clara a evolutiei institutiilor statului, a evolutiei statului roman. Democratia si statul de drept nu sunt un bun definitiv castigat in Romania. Tot ceea ce s-a castigat pas cu pas, cu o lupta teribila, cu o avalansa de decredibilizari impotriva oricui a incercat sa consolideze statul de drept se poate pierde in cateva saptamani. Si sa stiti ca acesti ticalosi care ar intoarce Romania inapoi nu vor lucra nici cu Armata, nici cu structurile de securitate, ci pur si simplu cu forta politica pe care o au in Parlament. Vor schimba legi, vor pune ei catuse DNA-ului, ca sa nu le mai puna DNA-ul lor, vor pune ei catuse Inaltei Curti de Casatie si Justitie, dar nu cu forta, ci in numele democratiei, prin legi. Acesta este marele pericol pe care Romania il are in fata.
  • Depinde de romani daca vor avea forta sa voteze un candidat care sa nu faca drumul intors sau nu o vor avea si, atunci, vor constata ca s-au inselat, dar cand va fi prea tarziu. Eu, de aici, de la tribuna Congresului PNT-CD, fac un apel nu numai la cele doua partide care au decis sa mearga intr-o alianta pana in 2016, intr-o alianta electorala acum, la prezidentiale, si intr-o alianta politica pentru alegerile din 2016, fac un apel la toti romanii, deci nu numai la cele doua partide, sa inteleaga capcana catre care ii imping Antenele lui Voiculescu, un imperiu Grivco construit pe banii de la Crescent, pe banii Securitatii, si nu este declaratie politica ceea ce va spun. Sunt oameni pe care ii vedeti dandu-se extrem de intransingenti si care, in interiorul trustului Grivco, au semnat transferul a milioane de dolari de la Crescent, firma Securitatii, catre diverse firme din Grivco. O sa vina momentul sa le spun numele. Dar vreau sa stiti ca acest trust de presa ca, de altfel, tot ce inseamna Grivco, si-a pus bazele cu milioane transferate, chipurile, prin imprumut de la un Crescent al carui mostenitor ramasese Voiculescu. Acum vedeti manifestandu-se banii Securitatii in trustul Antena 3. Minciuna, propaganda, inselarea populatiei este ceea ce face acest trust, alaturi de trustul lui Ghita, Romania TV. Oricine este impotriva lor este ori tradator, ori mincinos, ori hot, ori impotriva interesului national, in conditiile in care ei sunt cei care vor sa subjuge Romania, sa o subjuge politic, sa o aiba la cheremul lor. Din pacate, acest turnator si-a gasit multi adepti, multi, e mult daca vreti din generatia tanara si ii vedeti prestand seara de seara, cu o nonsalanta care pe mine, pe mine ma sperie pur si simplu, cum oameni tineri au putut fi pervetiti pentru bani, ca sa distruga credinta unei natiuni chiar in tara lor si in drumul democratic al acestei tari.
  • Nu as lungi vorba, pentru ca aveti de discutat problemele partidului. Vreau sa stiti ca eu v-am vorbit pur si simplu cu o sinceritate totala, pentru ca asa simt si am toate elementele sa cred si, implicit, sa spun ca Romania este intr-un moment crucial: al drumului inainte sau al drumului inapoi.
  • As vrea, de asemenea, sa va multumesc - am facut-o la adresa conducerii partidului ori de cate ori am avut ocazia, dar niciodata intr-un congres - as vrea, deci, sa va multumesc si pentru sprijinul pe care mi l-ati dat si la referendumul din 2007, si la alegerile din 2009, si la referendumul din 2012. Imi aduc aminte ca de multe ori reuseati sa ma surprindeti cand, in fata scenei unde vorbeam in piete, vedeam steagurile PNT-CD-ului si pancartele PNT-CD-ului de sustinere, chiar daca, aparent, la un moment dat, fusesem in timpul guvernarii intr-o oarecare confruntare cu prim-ministrul pe care PNT-CD-ul il daduse, dar m-a bucurat enorm ca ati inteles ca micile confruntari nu aveau nimic comun cu ceea ce ne unea, credinta ca Romania poate fi un stat de drept, ca Romania trebuie sa progreseze. Stiu ca in sufletul dumneavoastra este o intrebare: cum sa fim impreuna? Sau poate fi, desi faptul ca m-ati invitat arata ca puteti trece, cel putin pentru moment, peste acest lucru.
  • Eu sunt un republican, dumneavoastra sunteti monarhisti. Dar - nu este de ras - am vrut sa stiti ca stiu acest lucru si ca, probabil, in perioada de dupa prezidentiale, va trebui sa-l discutam cinstit. Nu neaparat. Am deschis acest subiect exact pentru a sublinia ca, desi avem extrem de multe lucruri care ne leaga din punct de vedere al statului de drept, iar eu am fost unul dintre aceia care au demonstrat ca nu a fost numai vorba, am incercat sa fac cat mai mult din ceea ce se numeste constructia statului de drept, dar stiu ca este un subiect care ne desparte. El s-a dovedit, insa, a nu fi mai puternic decat ideea de stat de drept, de constructie a unui stat in care sa ne simtim liberi, in care omul sa fie respectat, in care competitia sa fie motorul evolutiei. As spune si unii, si altii sustinem acel capitalism popular care sa insemne o sansa pentru fiecare.
  • Problema republica sau monarhie cred ca va putea fi discutata la un moment dat si, de ce nu, nu vad niciun impediment daca si unii, si altii vom avea curajul sa o si transam, sa organizam un referendum national pe aceasta tema. Daca nu as fi vorbit despre acest lucru, sunt convins ca, dupa ce plecam, ati fi gandit toti: Basescu a venit, dar nu ne-a spus ce ne durea.
  • Deci, stiu lucrul acesta si as incheia multumindu-va dumneavoastra, conducerii partidului, pentru faptul ca ati fost de acord ca, inainte de a realiza alianta politica pentru alegerile din 2016, sa sustineti candidatul PMP la Presedintia Romaniei, pe doamna Elena Udrea.
  • Ca un om care a crescut-o din punct de vedere politic, va pot garanta ca este un om inteligent, un om la care nu veti gasi fluctuatii de optiuni in ceea ce priveste drumul pe care il are de urmat Romania, nu veti gasi compromisuri politice. Eu am facut compromisuri poltice, pentru ca a trebuit sa le fac, dar cel putin la candidatul dumneavoastra si al PMP-ului pentru prezidentiale nu veti gasi compromis politic. Sper sa fie, totusi, capabila ca la nevoie sa le faca, daca va castiga alegerile prezidentiale, pentru ca politica este si o arta a compromisului, la un moment dat. Da, fara sa compromiti principiile! Pot spune, insa, ca ce m-a impresionat la Elena Udrea a fost faptul ca daca a fost atacata si, ca om politic, dupa mine, ea spune ca eu dupa ea, eu spun ca, dupa mine, a fost al doilea om politic atacat de trusturile lui Voiculescu si de cei care nu doresc evolutie democratica a Romaniei. A rezistat si asta o recomanda ca politician care ar avea forta sa continue drumul. Sigur, nu am pretentia sa-l continue la fel, pentru ca, desi uneori am glumit, trebuie sa spun in fata dumneavoastra ca am fost departe de a fi perfect.
  • Deci, oricine, orice presedinte, dupa mine, poate nazui sa faca lucrurile mai bine, mai delicat, mai intelept, mai putin brutal, dar sa le faca, pentru ca este si alt drum. Eu, probabil, am avut abordarea comandatului care a zis: "A, un perete, nici o problema, trebuie sa trecem prin el". Mi-ar placea ea sa gaseasca solutia, sa ocoleasca peretele, daca se poate, pentru ca atunci cand iti imaginezi tot timpul ca si in politica ai ramas la comanda unei nave lunga de 306 metri, risti sa te zgarii, ca nu te protejeaza, totusi, nava, si din ciocnirea cu peretele iesi scrijelit pe fata. Da, am convingerea, in orice caz, ca Elena Udrea este buna pentru Romania. Va multumesc!


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

7940 vizualizari

  • -10 (26 voturi)    
    Am inteles... (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 12:00)

    Gigi Kent [utilizator]

    Deci il incomodeaza in continuare A3 si RTV.

    Mi se pare foarte simpatic ca un nomenclaturist comunist (dovedit si recunoscut chiar de catre el) si securist (inca nedovedit) sa tina prelegeri despre trecutul comunist la PNTCD. Intr-un fel imi aduce aminte de modul in care prin 2004 lauda Partidul Umanist (actual Conservator) si pe Voiculescu ca avea nevoie de "sustinere". Pacat ca inca se mai uita unii in gura lui.

    Ne si spune cum a fost "confiscate" revolutia de cei din esalonul doi ca el saracul "nu stia" cum se face politica. Mare dizidend, mare caracter stimabilul.
    • +14 (24 voturi)    
      ok, Base e excroc, dar cu Crescent (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 16:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      cum ramane ? cuvantul Crecent ce semnificatie are pentru tine ? tu fiind un carlan pe a Lumii Scena, nu ai curiozitatea sa te intrebi ce e cu Crecent ?
      • +2 (2 voturi)    
        Ii va ciurui din nou! (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 23:38)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cred ca la sfarsit de mandat Traian Basescu a reusit ceea ce si-a propus. Sa detoneze clasa politica profund corupta a Romaniei. Va intra in istorie ca fondatorul Romaniei moderne.
        • +1 (1 vot)    
          Ca si Atataturk (Duminică, 28 septembrie 2014, 20:48)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Asa ma gandeam, Adrian nastase, ion Iliescu (tov), Mazeta , jiji Kent si alti kknari, vor ajunge ASA NU !!!!!
        • -1 (1 vot)    
          Cultul personalitatii (Duminică, 28 septembrie 2014, 22:02)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Secta "Martorii lui Basescu" sa ridice slavi. Basarab Intemeietorul si Basescu Fondatorul.

          Fondatorul PMP desigur...
      • 0 (0 voturi)    
        nu ne intereseaza Crescent (Duminică, 28 septembrie 2014, 1:23)

        math [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Tiranul e vinovat. El a fost cel mai mare comunist nomenclaturist si securist din istoria tratatului de Varsovia. Vrem libertate pentru Nastase, Becali, Voiculescu si ceilalte victime ale politiei politice. Iubim PSD si Antena 3. Vrem pensii mai mari si stadioane pline de sustinatori in toata tara.
        Jos cu propagandistii basisti care cred ca Ponta nu va obtine peste 100% in cateva judete fruntase !
      • -2 (2 voturi)    
        Cum ramane? (Duminică, 28 septembrie 2014, 14:06)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Pai ramane fix la fel cum a ramas si cu banii sifonati de Adamescu de la Astra ca sa finanteze propaganda pro-basista. Sau cu banii furati de la Bancorex de fratii Paunescu si folositi tot pentru propaganda pro-basista. Cand se va dezice Basescu de aceste metode atunci o sa ma uit in gura lui pe tema "Crescent". Atat timp cat e doar pe baza de "mogulii necinstiti care ma slujesc pe mine sunt mai buni decat cei care nu ma slujesc" subiectul mi se pare penibil ca si cei care il "propaga". E cam la fel cu subiectul "nu ii votati pe ceilalti ca sunt comunisti". Nu pe bune? Da tu ce esti? Vreun democrat dizidend care lupta impotriva comunismului pana in 1989?
        • +1 (1 vot)    
          Sincer esti (Duminică, 28 septembrie 2014, 20:44)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Un Dobitoc, adamescu. Nu Mi a Placut Vreodata !
    • +9 (13 voturi)    
      Pai lasa ca vine Ponta in toamna (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 19:30)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      poate ca esti atunci fericit. Mare mai e gradina..
    • +7 (19 voturi)    
      Daca este sa ma uit la leprele tale, (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:12)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      mi se face rau!
      Basescu pe langa ciurucurile tale, este curat ca lacrima.
      Dar, cand esti orb, sau esti platit, constiinta este doar o carpa pe care o latura se sterge de latrine!
      Cam astia sunteti voi; niste jeguri cu picioare murdare care va stergeti pe un stergar alb!
    • +9 (15 voturi)    
      O fi fost comunist dar lui Basescu i-a trecut (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:25)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Altora se vede ca nu. Caractere minuscule.
    • +9 (13 voturi)    
      Pentru Gigi Kent (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 21:05)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu ai proprietea termenilor. Nu e grav .Se poate indrepta acesta deficienta. Dar mai intai , ce inseamna , dupa cunostiintele tale de limba romana, " nomenclaturist comunst " ?
  • -9 (25 voturi)    
    propaganda (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 12:12)

    Mazeta [utilizator]

    Propaganda este inevitabilă. Informarea vine odată cu dezinformarea. Ant3 face propagandă, RTV face propagandă, B1 face propagandă, Hotnews face propagandă.

    De aceea, cine vrea să se apropie de adevăr trebuie să militeze pentru a avea acces la cât mai multe, nu la cât mai puține surse de propagandă.
    • +9 (15 voturi)    
      tu faci propaganda si tot asa tovarase (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 18:41)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      keep up with the good brainwashing
    • +11 (13 voturi)    
      iata propaganda pozitiva (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 18:44)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      "Peste 100 de voluntari, angajaţi ai ambasadei SUA, militari americani de la baza Mihail Kogălniceanu, alături de însărcinatul cu afaceri Dean Thompson, împreună cu mai mulţi membri ai organizaţiei Let`s Do It România au participat astăzi la o acţiune de curăţare a plajei din Năvodari"

      http://www.evz.ro/insarcinatul-cu-afaceri-al-sua-si-militari-americani-au-curatat-plaja-navodari.html

      Sa ne fie rusine!
      • +2 (2 voturi)    
        Mazeto poate intelegi si tu (Duminică, 28 septembrie 2014, 1:29)

        math [utilizator] i-a raspuns lui fit

        ...ca PET-urile si pungile de snacks nu sunt biodegradabile. Am avut discutia de multe ori, dar ai continuat sa arunci totul pe jos, uneori chiar pe geamul masinii.

        Ai grija, americanii s-au angajat sa si pazeasca plajele curatate, astia nu sunt obisnuiti sa munceasca degeaba ca sa va bateti voi joc in continuare. Sursele spun ca au fost dotati cu alice cu sare....
        • +1 (1 vot)    
          Mazeta este harasho (Duminică, 28 septembrie 2014, 20:50)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui math

          Nu pricepi romaneshte, eu personal vreau sa ii iau gatu
    • +5 (11 voturi)    
      Militeaza! (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:04)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Militeaza cit vrei. Dar NU pe banii statului!
    • +9 (13 voturi)    
      Daca se intampla o catastrofa si ponta castiga (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ghici ce inchide prima oara: A3 sau B1?
      • -1 (1 vot)    
        eu cred... (Duminică, 28 septembrie 2014, 0:54)

        Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ..ca nici pe unii nici pe altii...nu de alta dar e mai deschis la minte, chiar asa ametiti cum e, decat amaratul asta de Basescu care viseaza doar sa inchida gura celor ce nu zic ce vrea el....
        • +1 (1 vot)    
          Mona tu gandesti (Duminică, 28 septembrie 2014, 20:14)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Mona19

          a inchis Basescu Antena 3, Realitatea, Romania tv?
          Un om "deschis la minte" nu minte.
    • +7 (11 voturi)    
      Cat mai multe ? (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 21:11)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si sa stam toata ziua pe televizor , ca sa gasim adevarul din mai multe surse. Sa nu mai mergem la munca , ci cu ochii mari pe T.V. , sa facem un slalom printre canale si cu deductii logice , fler si intuitie sa scoatem adevarul.Privind vreo 5-6 canale T.V. ce dezbat acelasi subiect.
      Nu ar fi mai simplu sa dispara canalele t.v. ce sunt dovedite ca mint cu rea-credinta ?
      • 0 (0 voturi)    
        ? (Duminică, 28 septembrie 2014, 11:32)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        adica sa nu mai avem decat TVR?
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Duminică, 28 septembrie 2014, 18:19)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          TVR nu minte cu rea credinta ?!
  • +12 (20 voturi)    
    IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 12:49)

    fit [utilizator]

    Traian Basescu a zis :

    "Democratia si statul de drept nu sunt un bun definitiv castigat in Romania." !!!!!!!!!!!!

    Se vede cu ochiul liber!
    • -2 (12 voturi)    
      Pai daca a zis Basescu, (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 18:37)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui fit

      e sfant,ramane inscris in analele politicii universale,el,un corifeu,un lider mondial,chiar galactic s-a pronuntat si basta.
      • +1 (1 vot)    
        si rudotelul (Duminică, 28 septembrie 2014, 1:33)

        math [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ...va ramane pentru tine inscris cu litere de aur.
        Vezi ca Basescu nu candideaza. In schimb Mickey Mouse al tau este eroul national, umple stadioanele cu oameni inteligenti si bibliotecile cu lucrari stiintifice scrise de el in timpul liber.
      • 0 (0 voturi)    
        Atentie ! (Duminică, 28 septembrie 2014, 9:22)

        Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Vedeti D-le xrogo ca faceti o mare confuzie. Galactic e numai unul si nu e base! O sa vedeti voi stele verzi dupa ce stapanul galactic va pune mana pe tara.
  • -7 (17 voturi)    
    Fumigenele lui Basescu (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 12:51)

    transalpinarum [utilizator]

    Acum inteleg ce cauta el la congresul extraordinar PNTCD, parca era vorba ca cei din PNT erau oripilati de asocierea partidului cu Lenutza Udrea, candidat la preshedentie. Cred ca se rasuceste Coposu in mormant daca ar vadea unde a ajuns PNTCD. Unii din partid au mentionat ca se vor clarifica lucrurile la acest congres, si hopa, Basescu, pompierul de serviciu al PMP, joaca la intimidare si diversiune la exact congresul PNTCD, de fapt in apararea protejatei sale.Nu cred ca va mai ridica nimeni tonul in congres referitor la sprijinul ptr Udrea. Poate ca PNT a ajuns unde merita avand in vedere lipsa de coloana vertebrala.
    • +5 (9 voturi)    
      PNL crezi ca s-ar fi unit cu psd in inutilul usl (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      daca Coposu traia?
  • -13 (23 voturi)    
    Dupa cum m-am asteptat (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 13:49)

    newlook [utilizator]

    Dupa cum m-am asteptat. PNT-ul si-a facut Congresul in barul mic de la Hotel Alpin. Cum la cele patru mese inchiriate mai ramasese un loc liber, l-au invitat si pe Traienel. Iar Traienel cand aude de crasma.....
    • +5 (9 voturi)    
      Dragut comentariu (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:35)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      precis inca bei doar lapte.
      • -1 (3 voturi)    
        Sper ca nu m-ai plusuit (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 23:05)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Nu strica un comentariu dragut cu plusuri. Minusurile ajuta omul normal sa gaseasca repede comentariile destepte pe site-ul asta.
        • +1 (1 vot)    
          Multumesc ca mi-ai amintit. Ti-am dat minus. (Duminică, 28 septembrie 2014, 14:00)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ai gresit adresa. Vezi pe Cotidianul, A3, etc.
  • -10 (18 voturi)    
    "propaganda de tip bolsevic" (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 15:10)

    felis_tigris [utilizator]

    Eu bănuiam că interlopii nu sunt prea preocupați de doctrina politică, la fel şi mafioţii. O fi o excepţie de la regulă acest om.
  • -6 (16 voturi)    
    nu-mi vine sa cred (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 15:12)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Sunt de acord cu Traian Basescu. De fapt, ca sa fiu sincer, de multe ori mi s-a parut foarte logic ceea ce a spus. Pacat ca in timpul cat era ministru nu a jucat dupa regulile pe care le promoveaza. Ma intreb daca sunt prostit din nou daca o sa am incredere in el doar pentru ca ceea ce sustine este foarte logic.

    Adevarat domnule presedinte, e propaganda incredibil de stupida. Dar nu-mi place nici modul de manipulare pus la punct de cei care va sustin. Nu mai promovati sfarsitul lumii daca ceilalti castiga si nici nu mai demonizati in modul asta adversarii. Cum sa fim vazuti din exterior daca noi exageram cu asemanari cu Hitler la adresa dumneavoastra sau cu nu stiu ce clanuri mafiote celebre la adresa celorlalti ? Hai sa nu ne mai patam singuri ca suntem departe de extremele pe care le promovam ca fiind parte din adversarul politic.
  • -6 (18 voturi)    
    Hm... (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 15:28)

    Qwertz [utilizator]

    Nu sunt de acord cu cenzura, chiar si daca e vorba de propaganda de tip bolsevic. Nu cred ca domnul Presedinte poate decide care propaganda e buna si care e rea. Daca Romania e o tara de dobitoci (dovedit deja) asa trebuie sa ramana. Odata cenzura introdusa ne intoarcem de unde am pornit. PROTV e cu mult mai nociva ca orice Antena, doar ca ei nu fac propaganda in mod direct. PROTV promoveaza tiganizarea societatii romanesti. Ganditi-va numai cine promova/promoveaza personaje ca Gigi Becali, Meme Stoica, Cristi Borcea, George Copos, Nicolae Mitea, etc...
    • +2 (8 voturi)    
      Ba eu as propune cenzura (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 17:54)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      Nivelul de civilizatie a unei tari se masora prin modul de comportare , iar acest lucru rezulta si din ceea ce prezinta televiziunile.
      Nu cred ca PRO TV promoveaza tiganizarea, Gigi este promovat la toate posturile si in special la Romania TV(Ghita bun prieten cu Gigi).Cred ca PRO TV si Digi Tv sunt cele mai echidistante politic posturi de TV.
      Mai degraba celelalte posturi prezinta toate pitipoancele din tara(vezi emisiunile Antena 1 si 3)
      Daca vrem sa avem copii cu spirit de etica si moralitate, aceste emisiuni ar trebui scoase. Sa nu-mi spuneti ca asta se cere, vedeti in Anglia, Germania, etc ce programe sunt, cum sunt educati oamenii.
    • +1 (5 voturi)    
      te intreb (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 19:39)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      stii numarul exact a romilor ? precis depasesc cei a ungurilor !
      • 0 (0 voturi)    
        :))) (Duminică, 28 septembrie 2014, 11:31)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        tu esti banatan din aia care au case multe in centrul Timisoarei, asa-i, ///?
    • +4 (8 voturi)    
      Presedintele isi poate exprima parerea (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:46)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      ca oricare dintre noi.
    • +7 (9 voturi)    
      Presedintele isi poate exprima parerea (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 20:52)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      ca oricare dintre noi.
      Interesanta parerea ta in legatura cu PROTV. Are si o daza mare de adevar. Totusi consider ca pozitia antenelor este mai periculoasa pentru ca promoveaza o clasa politico economica care se situeaza deasupra legilor si care sa faca ce vrea cu Romania.
  • +1 (13 voturi)    
    Amnezie? (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 17:13)

    marki [utilizator]

    Înainte de a găsi soluția „să ocolească peretele”, ca să nu iasă „scrijelită pe față”, „providențiala” Udrea va trebui să răspundă penal pentru șifonarea banilor publici în Gala Bute!
    Cum de uită Președintele-justițiar un lucru atât de important?
  • +4 (10 voturi)    
    da (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 17:33)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    toti postacii sopirlei uriase sint la datorie. Vorba aluia, varanu e cu bucile curate, iar ei cu limbile murdare.
  • -3 (13 voturi)    
    dezamagire (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 17:33)

    justiarul [utilizator]

    Totul cat se pare de corect ,logic sincer pana la sustinerea d-nei Elenei Udrea ,aici sunteti penibil departe de ceea ce gandeste dreapta.
    Daca Ponta va castiga alegerile asta vi se datoreaza !
    Ati fragmentat dreapta !multumitii Domnului ca sunteti bunic si lasati Tara in pace .
    Plecati de la presedentie lasand un gust amar,anulati tot ceea ce ati facut pana acum.
    • +1 (1 vot)    
      Nu zau? (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 23:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui justiarul

      Tu esti de acord cu PNL, care este doar o prelungire a PSD pe dreapta? Voteaza-i tu pe Fenechiu, Ghise, Rusanu, Stavarache si ceilalti penali odiosi din acest partid care trebuie sa dispara!
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru alegerile prezidentiale (Duminică, 28 septembrie 2014, 10:21)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui justiarul

      este foarte bine ca dreapta sa fie fragmentata. Sunt multe oferte. Pentru fiecare cate ceva care l-ar face sa iasa din casa si sa mearga la vot. Daca era numai Iohanis ( de exemplu ) multi nu mergeau la vot . Si castiga Pota din primul tur. Asa vom merge multi la vot si vom vota cu persoana pe care o simpatizam oarecum. Si apoi in turul doi cu cine a ramas ( nu cu Ponta ).
      Si astfel Ponta pierde !
      P.S. Pentru alegerile parlamentare nu este bine ca dreapta se fie divizata. Ar fi o babilonie in Parlament si nu s-ar putea forma un guvern stabil.
  • +3 (15 voturi)    
    Deci a participat Basescu, (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 18:41)

    xrogo [utilizator]

    oare nu i-a amintit nimeni ca el personal a fost groparul PNTCD-lui,cand era ministru la carari a tot provocat caderi de guverne si crize guvernamentale pana a trimis PNTCD-ul in trecut!!!
    • +1 (3 voturi)    
      ?????/ (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 22:41)

      aer [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ai uitat ce monstri a avut si PNTCD-ul ....
      Victor Ciorbea .... mare PNTCD-ist atunci .... iti place ce face in zilele noastre .....

      Asa cu Tariceanu este liberalul rosu ... asa si Ciorbea este taranistul rosu ....
    • 0 (2 voturi)    
      Ba da.. (Sâmbătă, 27 septembrie 2014, 23:37)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      am postat aseara in articolul care anunta participarea si am fost cenzurat... acolo spuneam ca dupa ce ca Base a facut din PNTCD un partid ce face Congresul intr-o sala de mese in varf de munte se mai si duce acolo, sa vada ce face victima. Si nu se duce cu mana goala, se duce cu Nuti, alta taranista din copilarie. Ar fi de ras de situatie daca n-ar fi de plans de taranisti.
  • +1 (1 vot)    
    Nu doar ticalos, ci si secatura! (Duminică, 28 septembrie 2014, 8:08)

    hotnewsfil [utilizator]

    Traian Basescu i-a catalogat pe Ponta si Tariceanu in categoria : 'ticalosi'.
    Viorel este total 'sec' : sec de cinste, sec de moralitate, sec de sinceritate, sec de consecventa, sec de cunoasterea vietii reale a oamenilor, sec de experienta de rezolvare a problemele administrarii macar a unui orase, de cele ale guvernarii, sec in fidelitate politica, sec de adevar, sec de responsabilitate, sec de respect sincer, sec de independenta slugarnica fata de Antena3, de demnitate, de coloana vertebrala verticala, mai ales cand se afla la raport in fata lui Gadea,sec, sec, sec!
    Pe scurt, el este 'O SECATURA'. Asa cum il descrie presedintele, Viorel nu este 'sec de ticalosie', musteste ticalosia in el.
  • 0 (2 voturi)    
    nerusinare la cub! (Duminică, 28 septembrie 2014, 11:29)

    srpc [utilizator]

    basexu asta a fost cel mai inversunat dusman al guvernului Ciorbea, pe care l-a si daramat, fiindca, prin Coprul de Control, ii descoperise niste case detinute ilegal si nejustificat! chiar el declara in 1998 ca mai bine s-ar fi aliat cu pedeseristii lui Iliescu decat cu taranistii! iar acum vine si spune invers?///
  • +3 (5 voturi)    
    Hmmm, ce tare e asta! (Duminică, 28 septembrie 2014, 12:45)

    dbdb [utilizator]

    <Eu, probabil, am avut abordarea comandatului care a zis: "A, un perete, nici o problema, trebuie sa trecem prin el"> . Cand vreodata decide un comandant de nava sa treaca prin vreun zid? cand ii ia Dumnezeu mintile doar!
    Pai, asa ii scapa dl. Basescu pe cei de pe Titanic? trecea cu nava prin aisberg?
    • -1 (1 vot)    
      Poate (Duminică, 28 septembrie 2014, 18:11)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

      era mai bine ca Titanicul sa lovesca frontal icebergul.Cu elicea care sa se invarta cu toata viteza in sens invers pentru " franare " .
      Poate nu se scufunda. Frecandu-se cu tot bordul , pe toata lungimea lui , de iceberg a fost deschis ca o cutie de conserve.
      • +1 (1 vot)    
        hai ca si tu esti tare! (Duminică, 28 septembrie 2014, 21:19)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        deci sa-l fi lovit frontal, nu s-ar fi scufundat, am inteles!
  • +1 (1 vot)    
    . (Luni, 29 septembrie 2014, 11:19)

    AnnaEne [anonim]

    Ca de obicei Basescu acuza fara niciun fel de proba. Nu inteleg cum se permite ca presedintele unei tari sa faca astfel de declaratii aberante.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică