Victor Ponta, intrebat daca il va gratia pe Dan Voiculescu: Nu voi uza de acest drept in niciun caz de mare coruptie/ Daca voi fi presedinte, premierul nu va fi din PSD

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 19 septembrie 2014, 12:47 Actualitate | Politic

Victor Ponta la Adevarul Llive
Foto: Captura video
Victor Ponta a declarat vineri, la Adevarul Live, ca nu va uza de dreptul presedintelui de gratiere in niciun caz de infractiuni de violenta si in niciun caz de mare coruptie, raspunzand astfel la intrebarea daca il va gratia pe Dan Voiculescu in cazul in care ajunge presedinte. Intrebat de numirea unui premier, el a declarat ca acesta nu va fi din randul liderilor PSD.

"Pot sa vorbesc in principiu. Nu voi uza de acest drept in niciun caz de infractiuni de violenta - crime, violuri - si in niciun caz de mare coruptie. as face o mare greseala sa incep sa vb deja despre ionescu, marinescu, cand esti presedinte nu pot sa mai vb ci sa faci ce spune constitutia", a declarat premierul.

  • Emisiunea este in desfasurare. 

Principalele declaratii si raspunsuri ale premierului:

Despre unirea cu Republica Moldova: Unirea Romaniei cu Rep Moldova eu nu cred ca se poate face unire impotriva vointei populatiei. Acest subiect nu face decat rau ideii de proeuropenism. Ideea in cadrul UE se paote realiza pe termen scurt in 5 ani de zile si este de departe cel mai important obiectiv national.

Mai repede de 10 ani nu vad realizabila ideea de  unire.

Despre declaratiile Moscovei: Ca sa o citez pe doamna Alina Mungiu Pippidi, cine crede ca eu voi duce Romania spre Rusia nu da dovada de inteligenta. Impreuna cu dl Iurie Leanca am schimba aceasta abordare, de la declaratii pompoase la actiuni concrete. Aceasta schimbare cred ca a deranjat filorusii fie de la Moscova fie din Moldova.

Sunt pesimist ca in urmatorii ani relatiile dintre SUA si Rusia se vor imbunatati. Ceea ce o sa militez ca presedinte este o retinere in a exgera declaratiile. Nu e normal sa punem gaz pe foc. Declaratii de genul “le vom da arme Ucrainei” deranjeaza la bruxelles si sua si bucurie la moscova.

Mai multa integrare europeana?

Sunt demult timp pentru ideea a Statelor unite ale Europei. O singura solutie, mai multa integrare. Daca mergem pe ideea haideti sa dam mai multa dreptate catalanilor, scotienilor, asta duce la dezintegrarea Europei.

Despre China: Nu vad niciun fel de pericol pentru politica Romaniei faptul ca incurajam investitii mari. Spre deosebire de Rusia, nu vad in ce fel China ar afecta. Vad in shcimb beneficiile in regiune.

Despre Tinutul Secuiesc. Sunteti de acord cu autonomia?

Nu. Si cred ca si initiatorii stiu foarte bine ca PSD si celelalte partide, am vazut pozitia dl Iohannis, nu il sustin. Este un moment electoral, cred ca lectia cu Scotia a fost foarte bine inteleasa de toata lumea. Uneori tratam lucrurile f usor, dar nu este chiar asa.

Experienta Kosovo nu a fost digerata la nivel european. A aparut crimeea. Iata avem o noua Transnistrie in Donetsk.

(…) un stat modern care protejeaza minoritatile este de a lucra impreuna cu reprezentantii acestor minoritati, la mai multa descentralizare dar nu putem merge pe o panta care ar duce la dezbinare.

Sunt de acord cu ideea de mai multa putere alesilor locali, indferent de unde sunt.

Il luati in considerare pe seful SRI George Maior ca prim ministru?

Deocamdata functia de pm nu este vacanta. Actualul presedinte a spus “nu ma intereseaza parlamentul, eu pun prim-ministru. O atitudine oarecum frantuzeasca.
Eu am criticat aceasta atitudine si atunci raspunsul nu poate fi decat ca voi discuta cu coalitia de guvernare si acea persoana care are sprijinul parlamentar va fi desemnat.

Pe domnul Traian Basescu nu l-as numi niciodata. Daca dl Basescu va castiga alegerile parlamentare in 2016 cu majoritate absoluta as demisiona din functia de presedinte si ar ramane presedintele interimar.

Sustineti ideea unui premier de alta culoare politica?

Imi mentin ideea ca probabil nu va fi unul din liderii PSD. o conducere politica trebuie sa reprezinte cat mai mult din societate. Daca presedintele si premierul lucreaza impreua poti sa misti tara. Sper sa schimbam acest sistem in 2015 si sa nu avem casnicii din obligatie.

Daca vom schimba constitutia ceea ce imi doresc principalul decident va fi premierul nu presedintele.

Credeti ca Liviu Dragnea va fi de acord daca nu va fi premier din PSD? Da, el este partenerul meu.

Despre amnisitie pentru fapte de coruptie:

Nu voi sustine niciodata o lege care sa amnistieze faptele de coruptie.

Despre imunitatea parlamentarilor: Nu, Romania trebuie sa aiba un sistem european. Imunitatea se refera la arestare si atat. (…) Chiar daca este popular sa arestezi toti parlamentarii. cred ca la un mom dat ne vom cai daca o vom adopta. 

Cred ca implicarea presedintelui si ministerului justitiei in numirea procurorilor este o optiune neviabila. trbueie lasat la indemana CSM-Uului numirea.

Si-au exprimat oamenii din PSD nemultumirea fata de Laura Codruta Kovesi?

In discutiile din partid, nu. In privat, spre deosebire de doamna Kovesi, nu stiu ce vorbesc oamenii.

DNA mai face politie politica?

Eu am facut aceasta afirmatie despre dosar politic si mi-o mentin, legat de referendumul din 2012. Sper sa nu mai traim intr-o tara in care dupa un referendum sa apara dosare penale.

L-ati gratia pe Dan Voiculescu?

In principiu. Dreptul de gratiere individuala este un drept al presedintelui pe baza unei proceduri a ministerului justitiei.

Pot sa vorbesc in principiu. Nu voi uza de acest drept in niciun caz de infractiuni de violenta - crime, violuri - si in niciun caz de mare coruptie. as face o mare greseala sa incep sa vb deja despre ionescu, marinescu, cand esti presedinte nu pot sa mai vb ci sa faci ce spune constitutia.

Sunteti pentru exploatarea gazelor de sist?

Sunt in primul rand pt explorare si in momentul in care vom avea aceasta certitudine sunt pentru exploatere cu respectarea standardelor de mediu.

Despre Rosia Montana:

Nu cred ca se va putea face in termen scurt 5 - 10 ani pentru ca nu poti face un asemenea proiect impotriva opiniei publice.

In principiu sunt de acord cu exploatarea tuturor resurselor.

(…) Nici mie nu imi place Chevron, dar e mult mai bun decat Gazprom.

Mentineti cota unica?

La companii da, la persoanele fizice ne-am asumat ca faptul ca pt anumite categorii sa scadem aceasta cota, cote diferentiate pt cei cu venituri reduse. Nu am avut spatiu fiscal dar este un obiect pe care sper sa il sprijine in continuare.

Impozitarea marilor averi?

Vreau sa luam masuri care sa si aplice. Da, cred ca asta inseamna societatea mai solidara. Eu cred ca nu iti foloseste la nimic sa stai intr-un palat si in jurul tau toti sa fie saraci sa se uite peste gard cum traiesti tu.

Scaderea CAS la angajator va avea efectele scontate?

In economie nu e chiar asa matematica. Importante sunt mijloacele de stimulare. Investitorii mi-au zis: “E bine 16%, nu vrem mai putin. Aveti in continuare aceasta problema taxarii muncii.” Am vrut sa dau acest semnal. Va avea efecte pe termen mediu si lung.

Cred ca efectul nu va fi atat de mult pe companiile mari ci mai ales pe IMM-uri.

E un guvern foarte de centru, eu cred ca guvernarea trebuie sa fie intotdeauna de centru.

Il schimbati pe ministrul Educatiei Remus Pricopie?

Pot sa il schimb, dar nu imi rezolva problema. De 11 ani nu s-au mai facut abecedare si manuale. Lumea s-a schimbat foarte mult. L-am chemat pe dl Pricopie si l-am intrebat. Si mi-a spus ca de fiecare data lobbyul editorilor este atat de puternic incat fiecare a spus o lasam pe la anul.

Nu mi-am imaginat ca din februarie o sa ajungem in campanie electorala. Faptul ca nu au copiii manuale (…) am zis folositi manualele existente. Au manuale incepand cu cele doua sapt, manualele vechi, si cand procedura se va finaliza le vor avea pe cele noi.

Daca vrem sa avem mai multi bani pt educatie trebuie sa avem mai multi bani la buget. Acestia vin si din taxe suplimentare. Cred ca rolul meu de presedinte de mediator: oameni bun vreti sa aveminvestitii mai multe? trebuie sa platim mai mult.

Voi face acest for sa luam o decizie majoritara si ca sa fie sustinuta si este necesara cand vorbim de educatie si de sanatate.

Despre religia in scoli

Eu cred ca religia are un set de valori etice, daca aceste valori, intr-o societate in care tinerii sunt educati din ce in ce mai mult de internet, se pastreaza, este foarte bine. Cred ca religia sprijina formarea etica a unei persoane.

De ce nu se introduce si etica/ istoria religiilor?
 
Eu iubesc istoria. Dar eu nu cred ca marea schisma are legatura cu valorile etice, au fost decizii politice.

Cred ca este util sa pastram valorile etice.

Eu cred ca religia este o parte a identitatii nationale. Identitatea nationala este legata si de o identitate religioasa.

Despre protocolul cu biserica
: Nu pot eu din min educatiei sa stabilesc programa scolara in religia ortodoxa, cred ca asta poate sa o faca biserica.

























10593 vizualizari

  • +28 (28 voturi)    
    Mama Victore, ce ai zis... (Vineri, 19 septembrie 2014, 12:51)

    nomemory [utilizator]

    Deseara sa vedeti spumigene la A3.
    • +23 (25 voturi)    
      sunt relaxati spagatistii (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:19)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      stiu si ei ca nu exista mincinos mai mare ca Ponta. Asta zice acum ceva, maine face exact pe dos. N-are nici o scrupula asta.
      • +10 (14 voturi)    
        Cata mizerie! (Vineri, 19 septembrie 2014, 14:03)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Catastrofa de Ponta: "Daca castig alegerile, viitorul premier nu va fi de la PSD."
        Extraordinar, ce veste!... Va fi din PLR. Mai precis Tariceanu, o alta catastrofa care va ruina Romania...
        • +5 (7 voturi)    
          sau (Vineri, 19 septembrie 2014, 14:55)

          georgegeorgescu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          din unpr,care e cu totul... altceva.
          • +7 (7 voturi)    
            nici-o spuma (Vineri, 19 septembrie 2014, 15:25)

            snowflake [utilizator] i-a raspuns lui georgegeorgescu

            voiculescu a fost condamnat pentru spalare de bani nu pentru coruptie, prin urmare poate sa il gratieze pentru ca, spre deosebire de alte dati, acum nici macar nu a mintit.
            • 0 (0 voturi)    
              exact! (Duminică, 21 septembrie 2014, 11:16)

              revo [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

              Voiculescu este ca si eliberat! Cat despre ceilalti, ca Fenechiu, vor fi "victime ale justitiei basiste", vor fi eliberati, statul dat in judecata si se vor sifona alte cateva zeci sau sute de milioane de euro ca dane morale.
      • +6 (6 voturi)    
        ponta minte tot timpul, deci... (Vineri, 19 septembrie 2014, 18:58)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        ...daca spune ca nu o sa puna un pesedist, inseamna ca de fapt o sa puna un pesedist...
    • +21 (25 voturi)    
      a mai zis și de 1 milion de joburi noi (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:22)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      a mai iertat o datorie de 600milioane €...deci, eu de ce să îmi plătesc impozitele și taxele dacă alții nu le plătesc? oricum, treaba e simplă: Plagiatorul este un mincionos nenorocit! Evident că va grația Turnătorul șef, doar este la mâna lui; și, încă o chestie: ai observat că Voiculescu se înconjoară de indivizi cărora le-a împrumutat bani? Salariile din Latrina 3 sunt suspect de mari pt o țară ca România!
      ca idee oaltrală, trebuie văzut (de curiozitate) câți bani s-au câștigat din wall Street!
    • +16 (18 voturi)    
      Chiar il credeti pe premier?? (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:25)

      HotDog [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      El se jura si ca nu a fost agent acoperit si ca n-a plagiat!!

      Din nefericire premierul Ro este mai putin credibil decat buletinul meteo pe o luna!!
    • +3 (7 voturi)    
      Era maro la coltul gurii... (Vineri, 19 septembrie 2014, 14:05)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui nomemory

      nu te teme ca nu il for crucifica la Antena 3. In esenta are dreptate... nu-l va gratia direct pe voiculescu. ii va gratia pe toti... din greseala... Parlamentul ii va gratia, nu Ponta...
    • +9 (9 voturi)    
      Relax (Vineri, 19 septembrie 2014, 14:34)

      Maresalul [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      Nu a zis nimic rau fiindca Voiculescu nu e caz "de mare coruptie" ci "o condamnare politica"..
      Nu ati invatat inca sa cititi limbajul politic de doi bani?
    • +6 (6 voturi)    
      Adevarul...penibil (Vineri, 19 septembrie 2014, 15:38)

      trigger [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      Astia de la adevarul par ca sunt agenți acoperiti ai antenei 3...
      Cum deark nici o întrebare despre tot ce a promis Victor Galaxy Ponta 3 si n-a facut in cele 3 guverne pe care le-a condus pana acum!?

      Oare ăla sărac de care zice pampalaul s-o fi uitând si peste gardul lui Mazăre, Nastase, Dragnea , etc?

      Viorele, sa te ...parabola din popor a lui Mazăre !!!
    • +6 (6 voturi)    
      ! (Vineri, 19 septembrie 2014, 16:01)

      calin22 [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      Stati linistiti fratilor pentru ca dosarul lui Voiculescu NU este unul de coruptie ci este un "dosar politic basist". Drept urmare VVP va putea sa faca "dreptate".
    • +2 (2 voturi)    
      Crezi? (Sâmbătă, 20 septembrie 2014, 13:33)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui nomemory

      Pai el nu va gratia pe cei acuzati de fapte grave de coruptie. Doar pe cei care au fost inchisi in urma proceselor instrumentate politic: Felix, Fenechiu, Becali, etc.Nici usturoi nu am mancat nici gura nu-mi miroase...
  • +22 (24 voturi)    
    Incredibil acest specimen... (Vineri, 19 septembrie 2014, 12:55)

    Lucian P. [utilizator]

    Ponta, stii sa raspunzi la o intrebare simplu? Cu DA sau cu NU, asa cum o sa votam noi, ca nu o sa-ti scriu o argumentare pe buletinul de vot de ce te gasesc incapabil ca si om politic in aceasta tara. Ne-am saturat de "raspunsurile" tale in care nu faci nimic decat sa vorbesti aiurea ca sa nu taci. Daca ajungi presedinte ce o sa faci? Gratiere Voiculescu pentru ca e dosar politic, NU? Ca doar nu e din categoria spusa de tine.
  • +13 (15 voturi)    
    Varaneeeee......Mircicaaa....gadeoooooo (Vineri, 19 septembrie 2014, 12:57)

    un domn [utilizator]

    E groasa mai baieti.....omu vostru asteapta si el sa fie cu.....b...e curate.....precum e banneru de pe pod.....e nasoalaaaaa......mai vine si RCS ...x ani....mai vine si Terenurile academiei y ani......pituuuu...e inchisoare pe viata Varaneee !!!!!
  • +22 (24 voturi)    
    Eu tot sper (Vineri, 19 septembrie 2014, 12:57)

    Băsistude Serviciu [anonim]

    că acest impostor NU va fi niciodata in situatia de ”a gratia” pe cineva ci de ” a fi gratiat” de cineva .
    • +9 (11 voturi)    
      daca (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:21)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui Băsistude Serviciu

      daca nu se grabeste dna, va fi prea tarziu apoi. capata imunitate si nu se mai poate face nimic.

      ws
  • +17 (17 voturi)    
    Hahahaha (Vineri, 19 septembrie 2014, 12:57)

    European [utilizator]

    Desigur! Dar odata ajuns presedinte ar afirma ca bietul Voiculescu este o victima a lui Basescu si ca a fost vorba de un proces politic, deci nu de mare coruptie.
    • +10 (12 voturi)    
      Foarte corect (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:28)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui European

      Exact asa va face.
    • -3 (3 voturi)    
      asa (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:41)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui European

      va spune, dupa care il va numi pe Basescu prim ministru....sau pe cel indicat de Base....
  • +10 (10 voturi)    
    campanie electorala (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:03)

    RTK [utilizator]

    Cu declaratia asta s-ar putea sa piarda sustinerea Antenelor.
    Trebuie mult popcorn in campania asta electorala ca avem ce urmari.
    • +10 (10 voturi)    
      Speranta desarta. (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:30)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui RTK

      Aia stiu cum o intoarce Ponta si stiu ca e de partea
      hotilor.
  • +16 (16 voturi)    
    Pe de alta parte.. (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:06)

    Maresalul [utilizator]

    In viziunea lui Ponta: Voiculescu nu este un caz "de mare coruptie". Ci o condamnare politica "basisto-mosiereasca".
    Asa ca il va elibera cu aceasta justificare tipica lui.
  • +13 (13 voturi)    
    ..... (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:07)

    potaissa [utilizator]

    deci da . Ii vei gratia pe toti escrocii ,cu siguranta ,le datorezi asta. Pana la urma nu ajungeai unde esti fara ajutorul lor.
  • +13 (13 voturi)    
    Aha...deci Voiculescu este in sfarsit... (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:08)

    lucadd [utilizator]

    "un caz de mare coruptie".
    Sa vedem reactia Limb-curistilor de la latrine...poate os a intre Ponta in direct sa zica ca a fost fortat cu AK4 la tampla sa o spuna... el mare prieten am poporului antenei.
  • +13 (13 voturi)    
    Am inteles! (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:13)

    micul_licurici [utilizator]

    Deci il gratiaza pentru ca in cazul varanului nu este vorba de un caz de coruptie in acceptiunea lui.

    Ponta si-a exprima sprijinul fata de demersurile Antenei 3, banuiesc ca nu si-ar exprima sprijinul pentru o institutie care sprijina un om (foarte) corupt deci rezulta ca Dan Voiculescu nu este un caz de mare coruptie.
  • +11 (13 voturi)    
    Dl. Ponta guverneaza de mai bine de 2 ani si (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:16)

    HotDog [utilizator]

    inca n-a facut public programul de guvernare!!

    Daca proiectele prezidentiale sunt lafel de clare si transparente ca planul sau de guvernare atunci e vai si amar de noi!

    Mai crede oare cine ce spune premierul Ro???
  • +10 (12 voturi)    
    Mazeta, nimic? (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:21)

    Alius [utilizator]

    Ca de obicei e plin de vorbe de duh, da' numai la Basescu, occidentali, americani, basisti, etc...
    • +8 (8 voturi)    
      Nu s a terminat sedinta la Hrebe (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      House Building, implicit nu poate posta aici fara aprobare ( gratis nu cred ca tasteaza aici)
    • +2 (6 voturi)    
      e (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:42)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      confuza.....
  • +7 (11 voturi)    
    minciuni (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:29)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Nu va gratia el va pune slugile din Parlament sa dea Gratiere si amnistie...
  • +7 (9 voturi)    
    Se deschid casele de pariuri (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:32)

    EXEs [utilizator]

    Daca nu pune un prim-ministru de la PSD inseamna ca pune un tehnocrat care cel mai probabil e Isarescu sau Tanasescu? Ceea ce inseamna ca situatia e de cacao. Interesant cum se intorc lucrurile cand iese la iveala inbecilitatea politrucilor adusi la putere de imbecilitatea prostimii. traiasca democratia proletara.
    • 0 (0 voturi)    
      PC (Duminică, 21 septembrie 2014, 11:24)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      ati uitat de PC. Ca acolo sunt oamenii de baza, tocmai buni de PM. De ce nu, o femeie? Gabriela Vranceanu Firea... (lista de soti este deschisa in continuare). De ce nu Gadea? De ce nu VOICULESCU, victima inocenta a razbunarii sistemului basist, dar foooaaarte competent, ca doar el il face presedinte? PC trebuie rasplatit, ca sa invete si prietenii si dusmanii ce inseamna "dreptate pana la capat".
  • +6 (10 voturi)    
    Incredibil: (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:47)

    Alius [utilizator]

    Poanta si Adevarul la aceeasi masa! Si ca tot sunt ei la masa, meniul este format din minciunele electorale.
  • +7 (11 voturi)    
    Eu cred ca am inteles bine (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:48)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    Eu cred ca am inteles toti bine ce a zis: "Nu voi uza de acest drept in niciun caz de mare coruptie". dupa cum stim de la A3, la voiculescu a fost "proces politic", nu de coruptie.
  • +6 (10 voturi)    
    cu ce a mintit...? (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:48)

    shaq [utilizator]

    D-l v.v.p. a declarat ca nu va gratia persoane implicate in "cazuri de mare coruptie"deci sunt sanse ca v.v.p. sa considere eliberarea MOTANULUI de buna credinta...sa speram ca nu o sa fie in postura de Presedinte , ca am kkat steagu'
  • +4 (8 voturi)    
    gratiere (Vineri, 19 septembrie 2014, 13:51)

    Bolovanul [utilizator]

    hm, a respirat cand a vorbit de gratiere?
    crede cineva din votantii psd asta cu gratierea?
  • -3 (3 voturi)    
    vv (Vineri, 19 septembrie 2014, 14:01)

    tot [utilizator]

    Baloane de sapun , fara nici un continut.Regele e gol !
  • +7 (7 voturi)    
    NU ESTE BUN PT. presedinte (Vineri, 19 septembrie 2014, 16:27)

    KevinTommaso [anonim]

    Acest Mr. Ponta ar trebui sa lucreze intr-o fabrica la un salar de 1000 Ron pe luna plus bonuri de masa. Cam atit il poate duce capu si educatia lui. Plus ca este fals, cum ajunge presedinte va gratia 5 prsoane daca nu 10. ---Religia este cel mai INFECT si BOLNAV lucru ce poti oferi tinerilor in scoli. Monica Macovei a zis CLAR.
    --Scotienii au cerut INDEPENDENTA nu autonomie. Este o diferenta mare. Mr. Ponta NU stie asta.
  • +3 (3 voturi)    
    vax (Sâmbătă, 20 septembrie 2014, 1:00)

    Yankeu [utilizator]

    minciuni.Il crede cineva?
  • +3 (3 voturi)    
    crede (Sâmbătă, 20 septembrie 2014, 7:36)

    asspeeda [utilizator]

    cineva măcar o virgulă din ce spune acest impostor mincinos?
  • +2 (2 voturi)    
    De ce mai faceţi interviuri (Duminică, 21 septembrie 2014, 0:12)

    AlexandruTeodoreanu [anonim]

    cu acest MITOMAN TRĂDĂTOR?CINE-L MAI CREDE? Puneţi NU în faţa fiecărui răspuns dat în interviu de IRESPONSABILUL TRIST şi veţi obţine adevărata lui convingere antiromânească şi anticreştină despre subiectul în discuţie.Locul lui e la puşcărie.Este o mare ruşine pentru România că acest specimen a ajuns să candideze la funcţia de preşedinte.
    • 0 (0 voturi)    
      papusi si papusari (Duminică, 21 septembrie 2014, 11:35)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui AlexandruTeodoreanu

      nu este numai vina si rusinea lui (si-a ma-sii si-a lu' tac-su care au creat un psihopat; dar macar ei nu si-au dorit asta). Este a celor care l-au racolat, care l-au crescut si care l-au impins in fata. Rspunderea este colectiva.
      Ei uita, si nu-mi dau seama cum de este posibil, ce s-a intamplat cu Ceausescu. Partidul l-a ales intr-o doara, ca solutie de moment, ca era cel mai mic si parea cel mai prost dintre ei, au crezut ca pot sa-l manevreze ca pe o marioneta. Si au ajuns toti, dar absolut toti, sa-i suporte papucul in cur si sa-i pupe mainile.
      Sa stiti ca porecla de Pinocchio s-ar putea sa fie o premonitie: o papusa care-si taie sforile si apoi face numai tampenii.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri