VIDEO Victor Ponta da vina pe Basescu si opozitie daca Romaniei ii va reveni portofoliul de comisar european pentru Ajutor social

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 4 septembrie 2014, 12:45 Actualitate | Politic

Premierul Victor Ponta a dat vina pe Traian Basescu si pe liderii opozitiei pentru faptul ca Romania ar putea sa piarda postul de comisar pentru Politici Regionale, confirmand astfel indirect ca PSD-ista Corina Cretu ar putea fi nominalizata comisar european pentru Ajutor umanitar, asa cum arata un document de lucru ajuns in posesia Euractiv.com.

"Aseara Basescu a contestat" nominalizarea lui Corina Cretu, a spus Ponta, la inceputul sedintei saptamanale de guvern, desi seful statului nu a facut nicio referire la acest subiect in cadrul conferintei de presa pe care a sustinut-o miercuri seara la Palatul Cotroceni, si care a fost dedicata exclusiv summitului NATO.

Primul ministru a criticat scrisoarea trimisa de liderii opozitiei, Klaus Iohannis si Vasile Blaga, presedintelui ales al CE, Jean-Claude Juncker, si liderului PPE, Joseph Daul, in care se afirma ca nominalizarea Corinei Cretu pentru functia de comisar european s-a facut prin incalcarea legii.



"Important e sa moara capra romaneasca ca nu este sustinuta de dl Basescu sau de dl Iohannis sau de dl Blaga", a spus seful executivului, care in urma cu o zi se lauda ca "in urma unor negocieri extrem de lungi si extrem de complicate" a reusit sa obtina "pentru Romania, nu pentru Guvernul Romaniei, nu pentru un roman", "cel mai important portofoliu din CE pentru noi", Dezvoltarea regionala.

Acum, dupa ce site-ul Euractiv a prezentat un document de lucru care arata ca Romaniei i-ar reveni portofoliul de Ajutor umanitar, unul secundar in arhitectura comisiei, primul ministru afirma ca, daca acest lucru devine realitate, ar fi "cel mai rusinos moment posibil pentru Romania".

"Nicio alta tara din cele 28 nu si-a sabotat in mod public interesul de avea un portofoliu bun", a spus Ponta, exprimandu-si speranta ca "vocea lui Basescu, Blaga, Iohannis nu va prevala in defavoarea interesului Romaniei".

Acesta a precizat ca un moment similar s-a petrecut in 2006, cand Romania a pierdut, in urma disputelor interne, un portofoliu economic important, pentru Varujan Vosganian, primindu-l in schimb pe cel pentru multilingvism.

Victor Ponta s-a declarat insa fericit ca, in ceea ce priveste summitul NATO, "Romania are o pozitie coordonata si clara, in interes national".

"Un caz fericit in care toate institutiile statului sunt de acord si lucreaza impreuna pentru interesul national", a comentat el.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8395 vizualizari

  • +22 (26 voturi)    
    Zau !!! (Joi, 4 septembrie 2014, 12:54)

    sipu [utilizator]

    Pa-i "aia de la UE se iau dupa Pacala si Tandala , se poate mai mitomane !
  • +54 (58 voturi)    
    mda... (Joi, 4 septembrie 2014, 12:56)

    ..13 [utilizator]

    Boul baltii putea sa isi dea seama din start ca madama cu pricina nu avea nici o sansa sa obtina acel portofoliu - fiind fara nici o experienta relevanta in domeniu...

    A aruncat un roman extrem de bine pregatit, cu rezultate exceptionale, care s-a remarcat la Bruxelles si nu numai, pentru una invartita pe ici si pe colo...

    Ei bine, sper sa plateasca pentru ceea ce a facut!
    • +20 (22 voturi)    
      mi e sila... (Joi, 4 septembrie 2014, 13:19)

      marabul [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      europa nu te iarta cand umbli cu mizerii,trebuia respectata regula jocului si sa lasi sentimentele deoparte...eu i as zice bolnavu baltii la cum se scuza si arunca vina pe altii,cat il mai sustineti si l aprobati frati romani?o sa ne muscam degetele 5 ani pana o sa va comvingeti.....cele bune....
    • +19 (21 voturi)    
      Corect (Joi, 4 septembrie 2014, 13:30)

      mit1 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ai perfecta dreptate. Ar trebui sa platesca. Problema a ca asistatii social si pensionarii nu vad asta. Asa ceva nu se da pe Antena3.
    • +24 (26 voturi)    
      halucinant (Joi, 4 septembrie 2014, 14:05)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Adica datorita faptului ca "aseara" (03.09.2014) Basescu a contestat numirea "amantei vesele" la portofoliul Dezvoltarii regionale, Junker a hotarat sa acorde Romaniei portofoliul Multilinvismului, conform unui document aparut in 02.09.2014.
      Adevarat maestru al calatoriei in timp Basescu asta daca a reusit sa decida un portofoliu in 02.09 in urma unui comentariu in 03.09
      Oare mai sunt imbecili care sa inghita mizerile astea de la prim-sinistrul Romaniei?
      • +9 (9 voturi)    
        Oh, da!!! (Joi, 4 septembrie 2014, 16:07)

        Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        Si o mai spun odata: Din pacate, extrem de multi!
    • +8 (12 voturi)    
      Ponta a propus pe Cretu atit, nu a negociat postul (Joi, 4 septembrie 2014, 14:44)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Indiferent de situatie, Romania primeste automat un loc de comisar european (vezi citatul atasat).

      Cu exceptia faptului ca s-a inteles pe ascuns sa fie numita Corina Cretu, o preferata a PSD, altceva in mod serios nu a negociat Victor Ponta. Desi zice ca a luptat pentru Dezvoltare Regionala (post cu importanta discutabila), in realitate si-a exprimat doar o dorinta fara a obtine asigurari clare asupra primirii locului.

      Comisia Europeana va repartiza candidatul tarii noastre la o pozitie oarecare inca necunoscuta.

      Ca si guvernul Romaniei si cel al Uniunii are o multime de comisari sinecura, inventati astfel incit fiecare membru UE sa aiba reprezentant in CE.

      Citat: "Comisia funcționează ca un cabinet de guvern, format din 27 de membri cunoscuți drept „comisari”. Fiecare stat membru al Uniunii Europene are un membru în Comisie."
      Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Comisia_European%C4%83
    • +1 (1 vot)    
      Ar fi fost dezastru la audieri pt. Corina l'u Ne ! (Joi, 4 septembrie 2014, 20:23)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Politici regionale, un Comisariat care o punea de-a dreptul in fund la propriu pe tanti pesedeaua .Faza a II-a
      Legislativul european primește un curriculum vitae și declarațiile de interese financiare ale comisarilor desemnați. P.E. le adresează viitorilor comisari o serie de întrebări scrise, referitoare în special la prioritățile lor politice în domeniile de care vor fi responsabili. Răspunsurile scrise ale acestora constituie baza pentru partea orală a evaluării. Fiecare comisar desemnat este invitat la o audiere publică de TREI ORE în fața comisiei/comisiilor parlamentare competente în domeniul portofoliului care îi este atribuit. Audierile le dau comisiilor parlamentare posibilitatea de a avea o idee mai clară asupra personalității comisarilor desemnați și de a face un schimb de opinii aprofundat cu privire la prioritățile diferiților candidați în viitoarele lor sfere de competență.
      În continuare, comisiile parlamentare evaluează fiecare comisar desemnat, verificând în special dacă aceștia au competențele necesare nu doar pentru a face parte din Comisie, ci și pentru a li se încredința un anumit portofoliu. Rezultatele audierilor sunt trimise președintelui Parlamentului și examinate de Conferința Președinților, compusă din președinte și liderii tuturor grupurilor politice, precum și de Conferința președinților de comisie.
    • 0 (0 voturi)    
      Obiectivul a fost realizat (Joi, 4 septembrie 2014, 21:32)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      PSD are comisar european. Va reprezenta la Bruxelles interesele PSD si nu ale Romaniei. In scrisoarea cu propunerea adresata lui Dear Jean-Claude Ponta al nostru nu a specificat nici o pozitie pentru blonda lui.
      Pentru ei intai e partidul si apoi restu.
  • +20 (22 voturi)    
    Cat mai poate minti acest ipochimen ? (Joi, 4 septembrie 2014, 13:01)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Evident intrebare retorica, resursele de nesimtire ale acestui individ fiind nelimitate. Totusi e de condamnat pasivitatea cetatenilor ce asculta ineptiile individului fara sa clipeasca. Pe propagandistii platiti ii mai poti intelege dar ceilalti chiar atat de lipsiti de discernamant si de capacitatea de a rationa sa fie ? Ne meritam deplin soarta de a fi la coada Europei cata vreme acceptam astfel de infractori sa conduca tara.
  • +24 (24 voturi)    
    Capra? (Joi, 4 septembrie 2014, 13:04)

    bogdaniulian [utilizator]

    Mi se pare mie sau Ponta a comparat-o pe Corina Cretu cu o capra?
  • +19 (19 voturi)    
    /// (Joi, 4 septembrie 2014, 13:06)

    hmara [utilizator]

    Scrisesm un comentariu inainte sa apara acest anunt.
    Spuneam ca Pinocchio sigur va da vina pe base pt tampenile lui.
    Probabil , acest individ care nu-si asuma nimic in viata, nici ca om politic,nici ca jurist de 2 bani , nici ca si barbat, cred ca banuieste laptarul sau omul cu gazul ca avand un aport la marirea propriei familii.
  • -27 (31 voturi)    
    Evident, are dreptate dl. PONTA! (Joi, 4 septembrie 2014, 13:10)

    Taunele [utilizator]

    Ce altceva, decât să distrugă, "ştiu" Băse et. Co?!
    Înainte să vă grăbiţi cu minusurile, zice-ţi-mi voi, admiratorii lui (care, iarăşi, în mod sigur vă veţi supăra pe mine) doar UN SINGUR EXEMPLU de ceva bun făcut de el. Să nu mă luaţi cu vrăjeala aia cu justiţia pt. că aia e doar armă în mâna lui, împotriva adversarilor săi (şi ai echipei lui) politici. Dacă găsiţi măcar un exemplu pozitiv, eu vă voi felicita şi vă voi da dreptate. Cu stimă!
    • +21 (23 voturi)    
      coane taun (Joi, 4 septembrie 2014, 14:34)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      in afara ca nu se scrie "zice-ti-mi", nici nu se deviaza discutia dea-nTaunele. uite si matale despre ce se vorbeste aici: ponta dupa ce s-a batut cu pumnul in piept ca a prins mare mandat la UE, o da cotita ca Basescu aseara, dupa ce se configurase mandatul slab pentru Romania, i-a stricat apele. daca nu stii sa comentezi treaba asta si nici sa scrii romaneste, baga comentarii la antena 3. acolo vorbiti toti o limba, sunteti toti o apa si-un pamant si nu te contrazice nimeni.
    • +16 (18 voturi)    
      /// (Joi, 4 septembrie 2014, 14:51)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Pai iti zic eu.
      Bati campii.

      Iar ponta al tau doar construieste , nu ?
      Bravo,
    • +12 (14 voturi)    
      Se vede ca esti admirator PSD (Joi, 4 septembrie 2014, 15:06)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Agramat si lipsit de logica. Va bateti cu pumnul in piept ce patrioti sunteti si nu sunteti in stare sa scrieti o fraza in limba Romana fara greseli de ortografie ( zice-ti-mi nu e greseala de tastare e agramatism clar). Sunt multe exemple: toate constructiile mari in Bucuresti - Pasaj Basarab, Arena Nationala sunt incepute de Basescu (oprescu e cu "taiatul" - oameni, panglici ce mai apuca si el). Nu justitia in mod abstract ci institutii de aplicare a legii DNA, Parchet (aici chiar cu riscul de a fi "victima" unor institutii ce nu mai tin seama de politica). Reforma serviciilor de informatii unde a pus in fruntea lor oameni ai opozitiei (Maior SRI).Etc, etc. Dar la cei cu creierul fript de a3 nu logica si dovezile functioneaza.
    • +7 (9 voturi)    
      Victor Ponta da vina pe Basescu si opozitie "daca" (Joi, 4 septembrie 2014, 16:06)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      ... "daca Romaniei ii va reveni portofoliul de comisar european pentru Ajutor social", "daca" nu, este meritul lui Poanta si al calitatilor lui excelente de negociator.

      E simplu.

      Fara nici un pic de stima!
    • +5 (7 voturi)    
      Corect,ca el este " doct-tor", nu-i asa ? (Joi, 4 septembrie 2014, 16:55)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Multilimbismul i se potrivea Corinei.Bre Viorele trebuia sa o impingi in fata pe fa Daciana. Pacat !
    • 0 (0 voturi)    
      Nici vorba de suparare (Joi, 4 septembrie 2014, 21:51)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      ci de mirare, compasiune, etc.
      Exemple pozitive ar fi prea multe si pe unul din primele locuri ar fi chiar justitia. Din moment ce nu o accepti iti voi da un alt exemplu cu comisarul nostru Ciolos. Presedintele nostru Basescu l-a sustinut pe Ciolos in profida atacurilor opozitiei din acea perioada si a campaniilor de presa duse de antene si realitati. A negociat si am avut comisar pe agricultura. Acum cand a negociat Ponta pe ce aven comisar? Pentru Ponta nici nu e important. Pentru el e important ca acest comisar este din PSD si executa directivele partidului.
  • +19 (23 voturi)    
    evident (Joi, 4 septembrie 2014, 13:13)

    sucaa [utilizator]

    orice magarie facuta de el este vina lui basescu.
    te doare mintea cat de iresponsabil este acest premier.
  • +20 (22 voturi)    
    Super penibi!!! (Joi, 4 septembrie 2014, 13:15)

    Bwana [utilizator]

    In loc sa multumeasca cerului ca Dumnezeu i-a ascultat dorinta si dupa o tara de asistati sociali o sa avem si un comisar cu acte in regula ...Ponta se apuca sa faca gargara.
    Pai Victor Viorele...ai vazut ce pedigree are contracandidata d-nei Cretu? Crezi ca a dat cu copy-paste la CV?
    Mai dar chiar nu exista in trupa de yesmen-i din jurul PM unul care sa-i arate ce greseste cand face nominalizari? Este cu putinta sa creada ca daca a dat un vot in PE aia or sa-i dea de-a gata toate fondurile europene alocate Romaniei pe 20 de ani la gramada sa si-i faca tanga?
    Eu zic ca ar trebui sa vina un sobor de preoti la Victoria si sa o puna de un acatist ca am scapat sa ne facem o data in plus de rusine prin incompetenta in Europa.
  • +20 (22 voturi)    
    /// (Joi, 4 septembrie 2014, 13:19)

    hmara [utilizator]

    Binenteles.
    Tu nu esti de vina cu nimic. Altii sunt intotdeauna.
    Si pt ce ai acasa, de vina este laptarul sau postasul.
    Nu?
    Lamentabil. Josnic. Nebarbatesc. Rusinos.
  • +15 (17 voturi)    
    legea audierii in parlament (Joi, 4 septembrie 2014, 13:20)

    buncrestin [utilizator]

    asta nu era legea data tocmai de USL pentru a-l mai impiedica pe Basescu sa numeasca singur oamenii?
  • +19 (21 voturi)    
    doftoru viktor minciunel (Joi, 4 septembrie 2014, 13:21)

    nash pandelica [utilizator]

    iar face valuri.
    atat pacala si tandala, cat si base, au contestat'o pe creatza, nu pozitia de comisar ioropean.
    daca creatza ramane, pozitia se schimba, inseamna ca junkaru n'a gasit'o potrivita pa crezuleasa cu pozitia politicilor regionale.
    pen'ca, mai draga, acolo se prezinta, recomandati de tzarile lor, oameni competenti, mai putin cretzi decat ai nostri.
    deci, ce s'oa mai minciunim ca de la palatu' viktoria, pentru politici regionale a fost cineva care a intrat la fix, pe pozitie,
    apropos, dl. doftor viktor minciunel tonta, nici macar nu stia exact cum se numeste pozitia la care o aspira pe amica viitoarei presupuse prime doamne.

    ca de obicei, numirile, la dottore, sunt cestiuni arzatoare, de familie, de cumetrie si de amicitzie.

    s'auzim de bine, de la bruksal.
    adica, numirea lui ciolos pe un post de kommissar.
    • +7 (7 voturi)    
      Ne'a Pandelica... (Joi, 4 septembrie 2014, 16:21)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      in nemernicia mea am vrut sa-ti dau doua plusuri, da nu m-a lasat sistemu'.
      Hai sa traiesti.
  • +16 (18 voturi)    
    oricum e bine (Joi, 4 septembrie 2014, 13:24)

    Francisc 1 [utilizator]

    o tara plina de ajutorati social , votanti psd , vezi ultimele pomeni ,ce post putea sa obtina?
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Joi, 4 septembrie 2014, 20:14)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      e buna ca poanta.
      numai ca departamentul se numeste, >International Cooperation, Humanitarian Aid and Crisis Response. <
      io nu vad acest dept. fara importanta, sau mai putin important.
      este un fel de smurd, al uniunii.
      vecinatatea noastra cu zonele de criza, poate ca este ceea ce a contat.
      nu mi se pare un lucru usor sa manageriezi o situatie de criza, fie datoarata unui razboi, sau inundatii, sau molima...
      este vorba de stocuri, de rezervele uniunii, de cooperarea cu state din afara uniunii pt. rezolvarea situatiilor de criza, adica, atat cu cei afectati, cat si cei care pot ajuta, sau permite ajutoarele umanitare.
      este vorba de cooperare pe intreaga planeta, in cooperare cu onu. ue accordant ajutoare umanitare pe toata gloaba.
      nu e un lucru usor, e f. important, e cumva o cinste sa primesti increderea partenerilor sa manageriezi crize.
      si, crizele nu lipsesc, ba se tot ivesc ca ciupercile dupa ploaie.

      deci, mai draga, io cred ca este un dept. important, dar cu un nominalizat ce nu ar putea face fatza.
      o caciula enorma pt. blonda lui dottore.

      imi inchipui cum ar rezolva blonda lui powell o molima de ebola, in ioropa noastra draga si unita.
      Doamne feresete'ne !
  • +11 (13 voturi)    
    pai cum sa fie altu de vina? (Joi, 4 septembrie 2014, 13:25)

    ouyang [utilizator]

    nu tu cu gura ta ai zis ca i-ai tinut in ceata pe toti sa fii sigur ca nu iti strica smenu? ai macar coloana si asuma-ti ca martea neagra, ca traseismu, ca doctoratul, etc. asa se face in lumea oamenilor mari.
  • +15 (17 voturi)    
    tontu' (Joi, 4 septembrie 2014, 13:31)

    V44 [utilizator]

    Tontu' nu a inteles ca:

    - in Europa conteza mult ceea ce STII SA FACI

    - Europa nu uita ("I know what you did last summer/halloween") si stie ce probleme sunt aici, nu are cum sa ne acorde un post de raspundere reala.

    - unii romani inteleg mai mult decat li se "livreaza" de catre politicieni (eu sper ca numarul acestor romani sa devina majoritar intr-o buna zi)
  • +21 (23 voturi)    
    Responsabilitate (Joi, 4 septembrie 2014, 13:40)

    ime [utilizator]

    Lipsa de responsabilitate este caracteristica de bază a conducătorilor noștri. Cum poți să spui într-o zi ”l-am ținut pe Băsescu departe de negocierile pentru comisarul european și bine am făcut”, ”dl Băsescu a tăcut” și în altă zi să spui că Băsescu a contestat????
    Singurul vinovat de ceea ce s-a întâmplat în legătură cu portofoliul de comisar european care îi va reveni României este GUVERNUL ROMÂNIEI și dlui VICTOR PONTA în calitate de șef al guvernului. Orice alt prim ministru și-ar fi dat demisia. Dar ca să faci asta trebuie să fii o persoană demnă, integră; trebuie să ai principii... Ori de la cine cerem asta?
    De la un om care a furat munca cuiva și și-a însușit-o ca lucrare de doctorat... Acest personaj a terminat ”dreptul”, este doctor în ”drept” și ar putea fi judecător. Adică ar putea lua decizii care ne-ar putea priva de libertate pe oricare dintre noi...
    Acest domn ”doctor în drept”, prim ministru se comportă ca un copilaș de grădiniță care nu este niciodată de vină... Toată lumea este vinovată, numai el nu...
  • +27 (29 voturi)    
    Frustrare mare. (Joi, 4 septembrie 2014, 13:46)

    BokassaOficial [utilizator]

    Pesediştii îşi frecau deja mîinile de bucurie, visau cu ochii deschişi la munţii de bănet ce le vor fi intrat în buzunare odată cu numirea CC la politici regionale. În mintea lor rudimentară, îşi făcuseră calculele ca pe malul Dîmboviţei, CC fiind un fel de Dragnea care avea să aloce fonduri europene pentru "ai noştri" lăsîndu-i cu ochii-n soare pe neafiliaţi. Se pare că vor lua ţeapă. "Imperialiştii" caută oameni competenţi, nu gargaragii cu CV-ul doldora de doctorate şi masterate închipuite.
  • +25 (27 voturi)    
    și atunci... (Joi, 4 septembrie 2014, 13:50)

    Asgardi Metrovich [utilizator]

    negocierile ălea la sînge, cu cine le-a avut? sau doar a visat?
  • +20 (22 voturi)    
    patetic (Joi, 4 septembrie 2014, 13:51)

    codo [utilizator]

    A primit ce a meritat si acum incearca sa dreaga busuiocul. "Nu e vina lui." Daca sustinea ca nu mai are alta propunere in afara lui Ciolos nu era sa il dea junker cu capul de pereti pana sa ii scoata o femeie. Si nici nu ii dadea lui Ciolos dupa agricultura ajutorul umanitar. Primea macar un portofoliu mediu, daca nu chiar fondurile regionale. Pentru ca a demonstrat ceva in ultimul mandat si nu o fi mai breaz croatul care e la prima apritie si se pare ca va primi acest portofoliu. Dar Ponta a vrut sa strecoare pasarica, pe numele corina cretu, ca sa ii creasca prestigiul personal si al familiei socialiste. L-a servit la fix pe junker care e din familia politica adversa, are totusi nevoie de femei si de candidate potrivite pentru posturi de doi lei. Ia, corina, si reprezinta-ne. Ciolos isi gaseste el un post pe masura competentelor, nu ii plang lui de mila.
  • +19 (21 voturi)    
    Victoras, mincinosul care spune adevarul (Joi, 4 septembrie 2014, 13:58)

    Caligula [utilizator]

    "Nicio alta tara din cele 28 nu si-a sabotat in mod public interesul de avea un portofoliu bun". Spre deosebire de ceilalti el a inteles ca saboteze interesul tarii in secret si incalcand legea.
    • +10 (12 voturi)    
      Victoras, omul cuvintelor (Joi, 4 septembrie 2014, 14:41)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Ce e fascinant la acest impostor, e folosirea unor cuvinte ieșite din context de genul "fățiș", "destul", "public" în interiorul fazei - cuvinte care nu au ce căuta acolo. Așa se da de gol cum gândește și ce face.
      Dacă spunea "nu și-a sabotat interesul" scăpa basma curată, dar "în mod public" a picat din senin în mijloc. Sabotarea întotdeauna se face pe ascuns - asta a făcut chiar el - dar Victoraș simte nevoia unei scuze interioare. Fascinant...
  • +10 (12 voturi)    
    Comisar CE (Joi, 4 septembrie 2014, 14:06)

    mary48 [utilizator]

    Oare ,"Pacala si Tandala "ai politicii romanesti sunt atat de influenti in CE ,incat anuleaza negocierile primului-ministru al Romaniei ? Nu cred ca am avut vreodata sansa sa preluam Dezvoltarea Regionala, cu un comisar cu competentele Corinei Cretu. Oare cine poate crede asemenea minciuni infantile. Cat de prosti suntem in mintea acestui prim-ministru ?
  • +14 (16 voturi)    
    Justificări cu repetiție (Joi, 4 septembrie 2014, 14:35)

    Buerebista [utilizator]

    - Băi, ce-mi plac scuzele mele!
    zise Ponta, și mai înfulecă o gură dintr-o gogoașă demagogică, prospăt preparata de colegii lui parlamentari.
  • +11 (13 voturi)    
    Nici cu pile (Joi, 4 septembrie 2014, 15:18)

    verid [utilizator]

    Desi Ponta discutase cu bucatareasa lui Juncker,care il asigurase ca problema se rezolva,nu s-a putut rezolva nimic.
  • -5 (7 voturi)    
    Si (Joi, 4 septembrie 2014, 16:39)

    Tadeus [utilizator]

    desigur bietul cine Vasile care era la PDL
    • +1 (1 vot)    
      Ca sa vezi, ce varza-i Viorel ! (Joi, 4 septembrie 2014, 18:24)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Tadeus

      „Premierul trebuie să aibă grijă prin Ministerul de Externe să se facă toate demersurile către ministerele de externe ale statelor membre, iar eu am obligaţia să susţin aceste lucru în discuţiile cu viitorul preşedinte al Comisiei şi în Consiliul European”, afirma Traian Băsescu.
      Totuşi, deşi iniţial premierul Ponta a vorbit şi el despre sprijinul acordat lui dacian Cioloş, tot săptămâna trecută, aceasta a avut o declaraţie care a cauzat confuzie.

      “Eu, înainte de a propune comisarul european, voi merge în Parlament. Dacă preşedintele merge şi propune la Consiliul European să luăm portofoliul X pentru Ion Ionescu, eu nu o să implementez acea decizie, că nu îmi este opozabilă.

      Deci, dacă eu sunt cel care trebuie să desemnez comisarul, mi se pare normal să fiu cel care participă la negocieri, că altfel negociază preşedintele ceva ce trebuie să fac eu, ceea ce sigur că nu funcţionează”, spunea Victor Ponta.!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Il arde rau la ficati ca nu-l prea (Joi, 4 septembrie 2014, 20:39)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

        baga nimeni in seama pe la Bruksel (sic) si ca numirea comisarului ii revine si reprezentarea la Consiliul European o face Presedintele. Drept care nu a facut nici in parlament numirea sperind ca Presedintele va face o greseala si va numi el pe cineva. Cam habarnist prim ministru avem.
  • +9 (11 voturi)    
    Iarasi este nevinovat-necompetentul Viorel ! (Joi, 4 septembrie 2014, 16:43)

    Plagarus [utilizator]

    Eminenta cenusie a Cretulesei este pe masura " doctorului " sef !
  • +1 (1 vot)    
    tripla minciuna (Joi, 4 septembrie 2014, 19:34)

    redmc [utilizator]

    1.Ponta n-a obtinut nici un portofoliu important ci doar a trimis o scrisoare (pe sest). Cu nominalizari.
    2.Nimeni nu o cerut ca Romania sa nu primeasca un portofoliu important ci a reclamat lipsa de transparenta si incalcarea legislatiei in procesul de nominalizare.
    3.Punerea sub semnul intrebarii a competentelor Corinei Cretu nu e un act de sabotaj. Sunt opinii critice perfect normale intr-o democratie.
  • 0 (0 voturi)    
    Fii bărbat victoras! (Vineri, 5 septembrie 2014, 4:39)

    NikosGalis [utilizator]

    Da dovada de maturitate si asuma-ți responsabilitatile. Tu ai negociat si tu trebuie sa răspunzi.
    Dacă nu ești in stare, demisionează si lăsa-ne... Din păcate tot cirlan ai rămas ....
  • 0 (0 voturi)    
    pai, mai (Vineri, 5 septembrie 2014, 20:02)

    Yankeu [utilizator]

    Mickey Mouse, nu spui tu ca pe Basescu nu-l asculta nimeni la Bruxelles?Ca nimeni din Europa nu-l baga in seama?Atunci cum poate el impreuna cu Pacala si Tandala sa-ti strice negocierile indelungate si dificile?
    Esti jenibil, bai micule comunist!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi