VIDEO Monica Macovei: Astazi demisionez din PDL

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 2 septembrie 2014, 12:15 Actualitate | Politic

Monica Macovei
Foto: Hotnews
Europarlamentarul Monica Macovei, candidat la prezidentiale, a anuntat in cadrul unei conferinte de presa ca demisioneaza din PDL. "Astazi demisionez din PDL. Nu este un gest pripit, am reflectat mult la aceasta decizie. Cred ca aceea ce se intampla azi in PDL este gresit si din acest motiv am decis sa demisionez. Se fac in PDL tot felul de intelegeri de la o zi la alta, ne-am trezit cu un candidat care nu este al PDL", a declarat Monica Macovei. Aceasta a precizat ca nu se inscrie in niciun alt partid politic. "Voi candida independent pentru a ocupa functia de presedinte al Romaniei, pentru ca sunt convinsa ca romanii merita un presedinte al lor, independent", a spus Macovei.



Cele mai importante declaratii ale Monicai Macovei:
  • Astazi demisionez din PDL. Nu este un gest pripit, am reflectat mult la aceasta decizie.
  • Cred ca aceea ce se intampla azi in PDL este gresit si din acest motiv am decis sa demisionez.
  • Se fac in PDL tot felul de intelegeri de la o zi la alta, ne-am trezit cu un candidat care nu este al PDL, care nu a prezentat o viziune pentru Romania, care nu stim unde vrea sa duca Romania, care nu a avut niciodata ca prioritate statul de drept si care nu s-a pronuntat pentru sustinerea luptei impotriva coruptiei si nici nu a facut niciodata nimic in mod real pentru aceste valori in care eu cred.
  • Stim ca in ultimii ani dl Iohannis a facut intelegeri atat cu Ponta, cat si cu Voiculescu. Stim cu totii ca este denumit premierul Grivco, cel propus de PSD si de Voiculescu pentru a fi premier al Romaniei. Asta, din nou, nu ne arata ca crede in statul de drept si in anticoruptie, si nici in viitorul spre vest al Romaniei.
  • Astazi ni se spune sa il votam pe domnul Iohannis pentru ca reprezinta dreapta. Eu nu cred ca reprezinta dreapta si de aceea nu sunt in ACL si astazi plec si din PDL. Dl. Iohannis nu a dovedit ca reprezinta dreapta si nu a dovedit ca apara statul de drept si vrea anticoruptie.
  • Din pacate, multe decizii ale PDL au indus destul de multa confuzie in randul membrilor si simpatizantilor PDL si eu nu am inteles de ce PDL nu poate sa aiba propriul candidat la presedintie. Pot sa va spun ca multi membri PDL si multi simpatizanti mi-au pus aceasta intrebare: de ce nu putem noi avea un candidat la presedintie? De ce trebuie sa ni se impuna unul care nu vine din partid si care, mai mult decat atat, a fost impotriva noastra, atat cand se incalca statul de drept in 2012, cat si atunci cand era propus alaturi de Ponta si Voiculescu ca premier al Romaniei? Si eu mi-am pus aceste intrebari si nu am gasit un raspuns.
  • Poate ca unii lideri ai partidului au fost mai interesati de combinatiile de culise, decat de binele partidului si binele tarii. Sunt o adepta a unitatii dreptei si cred ca trebuie sa ducem bataliile electorale impreuna, cei de centru-dreapta. Dar nu cu orice pret si nu cu orice chip.
  • Inainte de a face asta, suntem datori electoratului cu niste clarificari si vrem sa clarifice de exemplu PNL de ce in martea neagra a votat pentru superimunitatea demnitarilor, am vrea sa ne clarifice PNL de ce a incalcat statul de drept si, de exemplu, a acceptat reducerea puterilor Curtii Constitutionale in 2012.
  • Cu aceste clarificari ar merge dreapta unita astazi, dar ele nu s-au facut.
  • Imi dau demisia din PDL, dar ma gandesc la oamenii cinstiti din PDL care au aceleasi principii si obiective ca mine.
  • Nu ma inscriu in niciun alt partid politic. Voi candida independent pentru a ocupa functia de presedinte al Romaniei, pentru ca sunt convinsa ca romanii merita un presedinte al lor, independent. Oricum un presedinte trebuie sa isi dea demisia din orice partid ar face parte, atunci cand ajunge presedinte. Iata ca, de data asta, electoratul are un presedinte deja independent si e bine sa aiba oamenii presedintele lor, si nu presedintele unor partide.
  • Presedintele oamenilor le garanteaza drepturile, le asigura securitatea nationala si siguranta individuala, le garanteaza ca raman in democratie, ca atunci cand partidele care au doar interese oculte si de a fura pentru propriile lor buzunare presedintele va spune Stop.
  • Un presedinte independent prezinta garantia ca Romania va merge spre Vest, ca Romania ramane in NATO, in UE, ca modelele politice ale Romaniei nu sunt nici China, nici Federatia Rusa, asa cum incearca Ponta astazi sa ne induca si o spune clar si deschis
  • Ganditi-va ce ar fi fost Romania, daca nu era astazi in NATO si in UE. Ganditi-va ca Romania, daca n-ar fi fost in NATO si in UE, ar fi fost in situatia Ucrainei si ar fi fost sub un atac al Federatiei Ruse, asa cum vedem de luni de zile si uitati-va la ce s-a intamplat si azi de dimineata, cand Putin a spus ca daca vrea, ocupa Kievul foarte repede. Deci inca o data sa multumim soartei si tuturor celor care au facut posibil acest lucru, ca suntem in NATO si in UE, si trebuie sa ramanem in aceste structuri, pentru ca sunt singurele care ne garanteaza independenta si siguranta.
  • Dintre toti candidatii - nu ma refer la ideologii, eu sunt singura care pot mentine relatia Romaniei cu SUA, cel mai important stat in NATO. Spun asta pentru ca am dovedit de-a lungul timpului acest lucru, sunt singura care am luptat imptoriva coruptiei dintre toti candidatii, iar pentru institutiile americane, pentru statul de drept din SUA este foarte important acest lucru si Statele Unite vor avea in mine cel mai de nadejde partener din Romania.
  • Ramanerea Romaniei pe directia Vest si in principal in aceste momente de criza politica si de razboi in jurul tarii noastre este foarte importanta, este foarte important sa ramanem in NATO si numai eu pot garanta asta. Eu nu am dat declaratii si nici nu gandesc in acest fel despre modelul chinez de politica sau rusesc si nici declaratii precum alti candidati ca doresc o colaborare politica cu Federatia Rusa. Aceste lucruri nu sunt negociabile. Siguranta tarii, relatia cu SUA si democratia nu sunt negociabile, domnule Ponta, domnule Iohannis, si ceilalti candidati care vor sa ajunga la Cotroceni.
  • Demisia am trimis-o pe mail si o voi depune in scris acum


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

6802 vizualizari

  • -31 (47 voturi)    
    intrebare: (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:21)

    bancher [utilizator]

    Ce va face acum doamna Macovei? nu cumva se va inscrie in partidul Elenei Udrea?
    Intreb si eu, asa, ca omul ...
    • +24 (36 voturi)    
      ca omul? (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:27)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      ca un carcotas poate.
      hai sa o dam iar in insiunari gen latrine ca sa minimizam gestul.
      asta se invata la stefan gheorgiu si vad ca v-ati facut temele :)
      tot respectul pentru gestul Monicai Macovei.
      • -5 (21 voturi)    
        respect pentru gest?? (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:06)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Monica Macovei are salariul asigurat pentru urmatorii 5 ani multumita PDL-ului. La fel cum a avut salariul asigurat si in ultimii 5 ani.
        Ba mai mult. o pensie de o valoare nesimtita (cum ar zice Base) de 35% din actualul salariu de 7000 de euro ii va reveni tot ca urmare a calitatii de europerlamentar timp de 10 ani, calitate obtinuta pe listele PDL.

        De ce nu a plecat in momentul in care a obtinut doar 4.5% din voturile membrilor PDL pentru a deveni presedinte al PDL? Aaaaa, poate ca urmau niste alegeri si risca sa ramana pe afara cu principiile ei. Si atunci a trecut la compromisuri!

        Bag-o din nou pe aia cu Stefan Gheorghiu. Pentru generatia mea, Stefan Gheorghiu este Facultatea de Electronica si Telecomunicatii a UPB.
        • +10 (16 voturi)    
          Poate (Marţi, 2 septembrie 2014, 14:56)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ar fi bine sa va mai informati in legatura cu Monica Macovei inainte de a vorbi. Eu, de exemplu, n-as fi votat in veci de veci cu PDL la legerile pentru PE daca MM n-ar fi candidat. Si pe ea am votat-o sa fie europarlamentar pentru ca a realizat acolo niste lucruri importante, cum ar fi legea prin care li se confisca penalilor venituri nejustificate pana la al patrulea grad de rudenie. Si pentru ca datorita activitatii ei ca ministru al justitiei putem vedea astazi ca au infundat puscaria niste ticalosi care au saracit tara.
          • +7 (11 voturi)    
            corect dar..... (Marţi, 2 septembrie 2014, 15:19)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

            ..."ce stie taranul ce-i aia sofranul".
            Importanta este propaganda de doi lei a lipitorilor de afise (si a tuturor "lipitorilor') care in afara de burta nu mai vad decat capra vecinului.
        • +6 (12 voturi)    
          nellino - da, respect (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:09)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Monica Macovei, dragule, si-a asigurat salariul prin propria ei munca. PDL-ul a profitat de imaginea pe care *ea* a dat-o acestui partid.

          Iar PDL-ul este plin de doritori de ciolan.

          Si ca sa terminam, da, gindesti ca un educat la Stefan Gheorghiu, ceea ce ne dovedeste inca o data ca generatiile noi sint la fel de spalate pe creier ca si generatiile vechi.

          Indemnul la ura de clasa al marinarului trebuie sa te puna pe ginduri domnisorule.
        • +6 (8 voturi)    
          candidatii propusi (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:41)

          sascha [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          mai nellino, vezi ca stai prostu cu memoria, mai ia niste lecitina.
          PDL-ul ar trebui sa ii aduca flori zilnici doamnei MM , ca fara ia, nu apucau nici macar aia 15% cati au luat.

          E valabil si pt. Udrea cu al sau partidut...fara Funeriu, Diaconescu (Cristian) sa zica merci daca ia un 0.5% (probabil o s-o voteze rudele ei si cu Basescu- ca pe rudele lui Basescu nu m-as baza).
        • +4 (6 voturi)    
          da, respect! (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:35)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          femeia asta a fost declarata femeia Europei in 2008 si premiul la justitie si libertati civile in 2012. Are cele mai multe initiative in PE. Confiscarea extinsa a averilor din coruptie i se datoreaza ei.
          un mare aport la acordul semnat intre UE si Moldova si tot asa. este un politician care-i merita salariu cu varf si indesat. vezi activitatea ei din PE si compar-o cu a olui severin sau norica sau alti indivizi ajunsi acolo doar sa manance banii contribuabililor.
          a luat 4,5 din voturile POLITICIENILOR din pdl. aia care voteaza cu ala de le dau fonduri si contracte. este absolut irelevant procentul luat intr-un partid inchis.
          nu a trecut la compromisuri. o buna parte din procentele PDL-ului la alegerile pentru PE ii se datoreaza ei. foarte multi au votat cu pdl datorita acestei femei. si nu invers. oare de ce au pu-o in fruntea listei? ca nu le aducea voturi?
          nu trebuia sa urmezi cursurile de la stefan gheorghiu. le-ai facut la fara frecventa uitandu-te la latrinele unui turnator. aveti fix acelasi tip de argumente. doar insinuari, jumatati de adevar i in final mincuna cea mare. nu face pe victima... cu sau fara stefan gheorghiu tot incerci manipulari ieftine pe aici.
        • +3 (5 voturi)    
          oricum un gest corect si asteptat (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:56)

          urob [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          In momentul in care obtii 4,5% din voturile unui partid este suficient pentru a-si justifica candidatura la europarlamentare sau la parlamentarele nationale.
          Nu esti convins?Facem un calcul grosier ( si usor stangaci...): sint 42 de candidati;impartim 100% la 42 si rezulta ca un candidat al unui partid merita sa fie pe lista candidatilor daca obtine minim 2,38% din voturile memebrilor acelui partid.
          Iar daca tot nu ma crezi gandeste-te ca PDL-ul i-a dat M.M. a doua pozitie pe lista de candidati :SI nu degeba.tocmai pentru ca este o "locomotiva " care trage dupa ea si alti candidati mai putin cunoscuti sau de mai putin succes.Asa ca nu neaparat M.M.ii datoreaza PDL-ului,ci este un pic invers.
          Iar replica cu salariul de europarlamentar e fumata de mult,amice!!Nu a luat un ban mai mult sau mai putin fata de restul de la Strasbourg.Este doar un fapt divers.Asa cum un fapt divers estre ca dumeata poate castigi (probabil?) de cateva zeci de ori mai putin ca ea.Asta e viata.Nu toti sintem egali intre noi ,si asta include inclusiv veniturile si responsabilitatile.
        • +2 (4 voturi)    
          un pic de decenta nu ar strica (Marţi, 2 septembrie 2014, 23:37)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          stiu ca poate parea ciudat pentru unii, dar mai exista in lumea asta si oameni care MUNCESC pentru un salariu. printre ei se numara Monica Macovei. poti oricand sa verifici pe site-ul PE..

          ti se pare mult 7000 de euro? tu esti in stare sa faci macar un sfert din ce a realizat Macovei in mandatul de europarlamentar? stii macar cu ce se mananca sistemul legislativ european sau ce inseamna confiscarea extinsa a averilor?
    • +11 (19 voturi)    
      Ai citit (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:34)

      Catri85 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      tot articolul sau numai titlul? Ia citeste-l si vezi ca ai raspunsul in declaratia doamnei Macovei. Postati la comanda .
      • -2 (6 voturi)    
        nu postez la comanda.. (Marţi, 2 septembrie 2014, 15:19)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Catri85

        fac niste legaturi, analizez, pun cap la cap ce s-a intamplat in politca romaneasca din 2004 incoace, si cam asta e concluzia: va trece la partidul Elenei Udrea .
        Bineinteles, ca acum este candidat independent, dar mai are timp dupa alegeri sa o faca.
        Mai vorbim atunci.
        • +3 (5 voturi)    
          auzi (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:41)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          al tau ponta tinea ministri care fusesera condamnati in prima instanta de catre judecatori.
          tu faci procese de intentie fara nici cea mai mica dovada.
          fata de politica romaneasca, ea a reusit sa schimbe justitia in Romania. fara ea nu aveam declaratii de avere. nu aveam ani si nu eram nici macar in europa. vreo 3-4 stegulete rosii a rezolvat in 2005-2006 ca sa putem intra in ue.
          a facut mult mai multe decat orice politician roman. a baga-o in aceiasi oala inseamna doar o manipulare ieftina.
          la noi si vaslav havel daca ar candida ati avea ceva de comentat. numai la plagiator si ai lui nu va uitati.
          astia suspenda legi, anuleaza spagi si greseli, ne vand la chinezi si mint toata ziua, dar voi vorbiti de ce credeti voi ca va face Monica Macovei. Ce au facut cu adevarat altii nici nu conteaza...
          Dar de ce sa nu vorbim acum de ce se intampla cu adevarat? :))
        • -1 (3 voturi)    
          ai o bere de la mine :))) (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:57)

          urob [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          dar doar DACA AI DREPTATE
          EU as spune ca nu va fi necesar sa-ti dau acea bere.Vom vedea !;-)
    • -7 (17 voturi)    
      pe urmele lui Diaconescu.... (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:59)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Întâi candidează ca independentă, după aceea renunță și va sprijini pe.....oare pe cine????
      Tot la Udrea se duc toți.....
    • +1 (1 vot)    
      daca vorbesti numa' sa nu te creada lumea prost (Miercuri, 3 septembrie 2014, 8:34)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      mai bine taci....
  • +24 (30 voturi)    
    trebuia,odata si odata.... (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:25)

    translativus [utilizator]

    ....spart buboiul.
    Ce se intampla acum in "marele partid liberal" este un fel de cooperativa "avantul - prabusirea" si oricum, nimeni de pe acolo nu vrea sa schimbe sistemul. Se merge din inertie, spre nicaieri.
  • -10 (30 voturi)    
    bun (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:28)

    Mazeta [utilizator]

    Acu ar trebui să demisioneze și din Parlamentul European, că doar a fost aleasă pe listele PDL. Cum vine asta? Parlamentarii și primarii traseiști sunt înjurați, iar europarlamentarii traseiști sunt lăudați?
    • +6 (16 voturi)    
      esti pe langa (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:43)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu a trecut in alt partid.
    • +11 (19 voturi)    
      evident (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:57)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu vrei sa plece si din Romania?
      traseisti sunt aia de pleaca dintr-un partid si se duc in altul. in special cei ce se muta la alt partid pt beneficii. vezi cazurile parlamentarilor si primarilor ce se muta la psd pt ca este la putere.
      PDL a luat cat a luat datorita faptului ca Monica Macovei era pe lista. Altfel erau la nivelul PMP-ului.
      Daca demisioneasa si din PE o votezi?
      evident ca nu. si atunci o sa ai ceva de carcotit.
      mazeto, lasa-ne frate ca plagiatorul tau tot plagiator ramane :)
      • -3 (3 voturi)    
        mai bine sa plece Mazeta din RO (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:59)

        urob [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ce zici Mazeto? te primeste Putin?Hai ca poate ii spzui bancuri lui Depardieu ...ma rog...in caz ca stii si franceza in afar de limba rusa.Asta e limba ta materna,nu?
    • -7 (15 voturi)    
      Raspuns (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:07)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Deci... da!
      • -1 (3 voturi)    
        da (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:43)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        si turnatorul felix a fost un cinstit om de afaceri si acum este detinut politic, nu? :))
        poti sa raspunsi cu da si la asta? :)))
  • +7 (17 voturi)    
    Bravo! (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:32)

    ouyang [utilizator]

    Un gest corect.
  • +12 (26 voturi)    
    In sfarsit! (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:32)

    333 [utilizator]

    Mai bine mai tarziu decat deloc!

    In sfarsit, avem un candidat care sa ne reprezinte, si care nu mai poate fi acuzat de compromisuri!

    Hai, Macovei! Traiasca Romania!
    • +6 (10 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 2 septembrie 2014, 15:41)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui 333

      Monica Macovei a declarat exact ce am nevoie sa declare un presedinte pentru mine.
  • +11 (21 voturi)    
    Smaaaart (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:38)

    EXEs [utilizator]

    E prima decizie inteligenta pe care o vad in ultimul timp, dar chiar si asa nu vad cum poate sa rastoarne masinaria de vot a baronilor locali.
    Succes!
    • +9 (15 voturi)    
      ei uite cum (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:07)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      voteaz-o si vei afla cum a rasturnat-o. la fel voi face si eu si multa lume.
    • +2 (4 voturi)    
      Felicitari Monica Macovei (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:11)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      De acord cu tine EXEs insa trebuie sa fim optimisti.Cu Dumnezeu inainte !
  • -5 (15 voturi)    
    acuzatii desantate (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:43)

    buncrestin [utilizator]

    sa spui ca iohannis nu a facut nimic pentru statul de drept si pentru orientarea catre vest a romaniei e cam mult, din moment ce este singurul om din romania care a reusit sa creeze la sibiu o oaza de occident intr-o tara balcanica. mai degraba lui iohannis i se poate reprosa ca este mult "prea antibalcanic" si "antidambovita"
    • +7 (13 voturi)    
      hmm (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:29)

      xna [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ce a facut occidental in sibiu? a facut un pietonal/ a invartit sibiul spre vest?
    • +1 (3 voturi)    
      eu ma intreb (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:46)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      cum reactiona el daca se incerca un referendum in Sibiu pentru demiterea lui. tot la fel de democratica considera actiunea?
      recunosc, a fost un bun gospodar, dar cate case are? ti-ajung degetele de la mana?
      si din ce? din salariul de primar? eu am salariu mai mare ca el si abea am reusit sa-mi iau o casa in rate.
      antibalcanic dar s-a lasat manevrat de turnatorul felix sa fie pus premier. nici nu i-a pasat ce individ incearca sa-l sustina.
    • 0 (2 voturi)    
      asta e din ciclu "glume la bere "? (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:05)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      exact cum intreba retoric si xna: a fiecat pietonale occidentale?Sau renovare centrului din Sibiu este occidentala pentru ca a restaurat niste cladiri ridicate de colonizanti germani?
      Eu as spune ca mai sint multe orase in Romania "occidentalizate" in felul asta : orase curate,cu putin caini vagabonzi,cu locuri de parcare amenajate etc.Exemple sint,doar trebuie sa vizitezi un pic tara.
      Poate ca KI e un bun gospodar ,dar asta nu insemna ca il scuza de sustinerea evenimnetelor din vara lui 2012.Ceea ce sa-intamplat in 2012 este excat balcanici si exact in norma polticii "dambovitene".
      O fi el primar din Ardeal,dar are spirit de răgățean.
    • 0 (2 voturi)    
      oaza din terenuri vandute? (Miercuri, 3 septembrie 2014, 8:47)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      multe orase din Romania arata mult mai bine in ultima perioada si majoritatea ce arata bine nu au primari/consilieri majoritari din PSD!
  • -7 (23 voturi)    
    Monica Macovei-demisie ! (Marţi, 2 septembrie 2014, 12:48)

    Singurelu [utilizator]

    Cred ca d-na Macovei a iesit EUROPARLAMENTAR pe lista PDL-lui , deci ar trebui sa-si piarda locul de europarlamentar si sa-i ia locul urmatorul de pe lista !
    • +8 (16 voturi)    
      gresit (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:40)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Singurelu

      pdl-ul a reusit sa faca un procent cat de cat pe spinarea dnei macovei. si la urma urmelor, stiti cumva ca un europarlamentar care demisoneaza din partid trebuie sa demisioneze si din PE? ati rasfoit nitel regulamentul inainte sa va burzuluiti aici?
      • 0 (2 voturi)    
        daca (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:48)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui codo

        maine isi da demisia si din PE or sa ceara sa se inscrie in psd ca sa aiba credibilitate. ca independent nu este credibila.
        astia cauda nod in papura si au iesit la comanda pt ca lumea deja vuieste despre gestul ei. pana si-n autobu\z am auzit azi doua pensionare care spuneau ca o vor vota pentru acest gest :)
    • 0 (4 voturi)    
      invers (Marţi, 2 septembrie 2014, 19:41)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Singurelu

      oare cati au votat pdl-ul pt MM?
      Eu unul , da....
    • +2 (4 voturi)    
      Bravo ! (Marţi, 2 septembrie 2014, 20:14)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui Singurelu

      Ti-ai ales bine pseudonimul
  • +12 (28 voturi)    
    Acum stiu clar cu cine votez (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:04)

    mnicku [utilizator]

    pina aseara mai aveam dubii cu iohanis dar a avut grija sa ma linisteasca, definitiv si iremediabil .

    In locul traseistilor, fostilor comunisti vopsiti in liberali , ....samd, o prefer pe Macovei cu toate minusurile ei dar stiu ca va impune domnia legii .
  • +10 (20 voturi)    
    Go Macovei! (Marţi, 2 septembrie 2014, 13:17)

    derblauereiter [utilizator]

    Scorul lui Macovei in primul tur va fi cel mai important semnal pe care o anumita parte a electoratului il poate da clasei politice.

    Macovei a riscat mult cu aceasta candidatura; un scor semnificativ e singura sansa ca cineva sa mai ia in serios categoria care chiar vrea institutii si stat de drept in tara asta, singura sansa ca Macovei sa mai aiba un cuvant de spus in politica.
  • +6 (14 voturi)    
    MM Președinte? (Marţi, 2 septembrie 2014, 14:12)

    miohaiham [utilizator]

    O utopie daca vedem ce se întâmpla in Romania?tot respectul,are si votul meu dar mă tem ca nu este destul. Ar trebui ca romani sa alegem nu doar sa votam.
    • +4 (6 voturi)    
      Toata lumea se teme ca nu e destul ... (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:15)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui miohaiham

      ... dar hai sa vedem macar citi sintem :)
    • +4 (6 voturi)    
      picul cu pic (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:37)

      sascha [utilizator] i-a raspuns lui miohaiham

      stii cum era aia...picul cu pic se poate face mare.

      Eu unul am incredere si merg pe MM.

      Important e sa iasa pe locul 2 din primul tur ...dupa aia e piece of cake :)
  • +5 (15 voturi)    
    Avem solutia (Marţi, 2 septembrie 2014, 14:15)

    catelu [utilizator]

    Pentru cine mai credea ca toate partidele sunt la fel si nu exista nicio oferta credibila, iata ca exista!
    Singurul domeniu in care Romania a facut constant progrese in ultimii ani este justitia, si asta i se datoreaza exclusiv lui Macovei.
  • 0 (10 voturi)    
    PDLsa urmeze modelul de demnitate al PSD (Marţi, 2 septembrie 2014, 16:26)

    hotnewsfil [utilizator]

    Membrii PSD cu vechime au fost impotriva desemnarii lui Anonescu drept candidat USL pentru alegerile prezidentiale. Nu au acceptat ideea ca partidul lor sa nu aiba propriul candidat. Au facut presiuni majore, pana cand Antonescu a fost expulzat si si-au ales un candidat de-l lor -Ponta.
    Daca isi respecta trecutul, daca isi iubesc sincer partidul PDL, membrii de baza si toti ce i-au fost credinciosi multi ani, ar trebui sa ia bunul exemplu de la PSD -isti, sa fie cel putin la fel de morali si de demni : sa il refuze pe Iiberalul de conjunctura Iohannis si sa isi propuna propriul candidat, pe Catalin Predoiu, cel care a fost ales de catre intregul partid (prin sondaje!).
    Predoiu stie sa scoata, din minte si din gura, mai mult decat cele cateva pastile nemtesti supra-comprimate marca Iohannis, neintelese nici de el.
    Este un moment de cumpana pentru cei care au luptat pentru PDL, in special pentru Blaga.
    Solutia 'Iohannis', pe care si-a ales-o Blaga ca arma de razbunare impotriva lui Traian Basescu, via Elena Udrea, este prea paguboasa, dezonoranta, pentru el si pentru intregul PDL
    PNL-istii de carton fac caz de traditia lor de partid istoric, l-au determinat usor pe Blaga sa renunte la denumirea de PDL, sa o adopte pe cea impusa de sltimbancii care se pretind 'urmasi ai Bratienilor'.
    • -2 (4 voturi)    
      scuze,nu am mai reusit... (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:09)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      sa-ti citesc si comentariul.
      Subiectul comentariului tau e asa de tare incat trebui postat undeva pe twiter sau facebook,sa se bucure mai multa lume! :-)))
      Asta cu "modellul de demnitate din PSD" e BANCUL LUNII !
      Prietene, cand o sa am si eu un banc bun cu PSD ,promit ca ti-l trimit.Lasa-mi adrsa ta de e-amil.Iti raman dator! :-)))
  • 0 (10 voturi)    
    Toti candidatiisa ia aminte la referinta T.Basescu (Marţi, 2 septembrie 2014, 16:47)

    hotnewsfil [utilizator]

    Traian Basescu este o personalitate politica extrem de puternica.
    Are o deosebit de mare experienta de concepere si punere in practica, cu pragmatism, cu curaj, fara balbaieli, a unor solutii eficiente si ferme, in orice fel de loc de munca s-ar implica.
    Este un expert in conceperea 'fazelor de gol' si, in egala masura, un 'marcator' imparabil, implacabil.
    Toata viata, zi-de-zi, a avut si are activitati ce au utilitate practica.
    El nu se rezuma la vorbe, la promisiuni, el 'face!'.
    El misca lucrurile din inertie, le da viata; in tot ce face, el este, cum obisnueste sa spuna, 'un jucator'.
    A fost un remarcabil capitan de vapor, s-a calit indelungat in asprimea valurilor marilor si oceanelor.
    A adus, intotdeauna, vaporul si marinarii, acasa.
    Intrat in viata politica de dupa '89, a fost, din primul moment, fara incetare, 'un jucator'.
    In acest rol, a conceput programul de reforma in
    toate domeniile importante si 'a fortat' punerea acestora in practica, ca primar, ca ministru, ca presedinte al tarii.
    A dinamitat permanent linistea pe care si-o pregatesc cei ce urmaresc jefuirea tarii 'in liniste'.
    Are o familie de care s-a ingrijit si se ingrijeste exemplar. Cate femei, cate mame nu si-ar fi dorit un barbat-sot-tata ca Traian Basescu!
    Cei ce au fost si sunt deranjati de neastamparatul jucator, cei ce vor "liniste", fac fel de fel de scheme sa-l submineze, sa 'ii dea la cap'.
    Indivizi care n-au facut nimic de folos pentru tara, specialisti doar in a vorbi vorbe, unii cocotati, prin siretlicuri, pe cele mai inalte pozitii, in partide, in parlament si/sau la guvernarea tarii, se straduesc sa distruga etalonul, referinta 'Traian Basescu', sa dispara termenul de comparatie din ochii poporului, sa il faca sa creada ca toti romanii sunt 'o apa si-un pamant'.
    Poporul, hartuit, sleit aproape, de atacurile
    dusmanilor 'jucatorului', vazand cum tara merge din ce in ce mai rau, a ajuns sa-si spuna : 'O fi fost si rau cu jucatorul, dar este mult mai rau fara el !'
    • 0 (6 voturi)    
      Postac la orizont! (Marţi, 2 septembrie 2014, 17:14)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      "Cate femei, cate mame nu si-ar fi dorit un barbat-sot-tata ca Traian Basescu!"

      LMAO. Imi aduci aminte de muncitoarele de la apaca care dadeau ochii peste cap cind il vedeau pe Petrica Roman.

      TB al tau este un mafiot cu ceva parti bune mai prapaditule. De exemplu, tine la famiglie.
      • +2 (4 voturi)    
        Recomandare! (Marţi, 2 septembrie 2014, 19:48)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Daca sunteti impertinent, asa cum, cu siguranta, sunteti si cu mama dumneavoastra, cu sotia dumneavoastra, cu seful dumneavoastra, etc., nu deveniti mai convingator.
        Va rog, daca nu va convine ce isi spun doi trecator necunoscuti, sa nu-i injurati birjereste, sa nu le dati un cap in gura. Respectati-le, va rog, dreptul la opinie.
        Va rog sa fiti civilizat, chiar cand nu va scrieti numele adevarat, sa va limitati la comentarii, sa renuntati la badaranie.
        Chiar daca va va fi mai greu la inceput, va asigur ca, in final, veti reusi sa nu mai fiti mitocan.
  • +5 (9 voturi)    
    Fapte, nu doar vorbe! (Marţi, 2 septembrie 2014, 18:15)

    Vival [utilizator]

    Astăzi am adunat 15 semnături pentru susținerea candidaturii Monicăi Macovei!
    Dacă ești nemulțumit de modul în care s-a făcut politică până acum, ce te împiedică să te implici în a face posibilă această candidatură?
    • 0 (0 voturi)    
      bravos! (Marţi, 2 septembrie 2014, 22:12)

      urob [utilizator] i-a raspuns lui Vival

      Din pacate azi am fost la spital cu al mic ,dar maine incep sa fac si eu ce-ai facut tu.
      Tinta mea e de doar 5-6 semnaturi,ca e mai "prost climatul".Oricum o lista minima de sustinatori voi avea si eu.
      Asa se schimba lumea! :-) Nu sintem asa putini,ci doar nu vorbim/comunicam suficient unii cu altii.
  • -1 (3 voturi)    
    Duuu-teeeee, invartindu-teeeee.... (Marţi, 2 septembrie 2014, 21:00)

    Taunele [utilizator]

    ...pana in iad! :-)
    • 0 (2 voturi)    
      mai bine zici asa: (Miercuri, 3 septembrie 2014, 9:03)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Taunele

      Muuuuuu-muuuuuu-muuuu! Sau ma rog, cum crezi ca fac cornutele mari!
  • 0 (2 voturi)    
    eu cred ca (Miercuri, 3 septembrie 2014, 14:03)

    alllx [utilizator]

    suntem foarte multi care gandim asa: oricine dar nu ponta! chiar si udrea(pana sa isi anunte MM candidatura).
    Si mai cred ca la ora asta MM are lejer un 6-7% iar dupa campanie o sa-i sufle-n ceafa neamtului, care intre noi fie vorba isi cam arata limitele. MM are sanse reale, unii o sa radeti, sa castige.
    Sa nu uitam ca este ffff apreciata in toate cancelariile vestului...din fericire suntem in UE si alora chiar le pasa ca unul din membri sa nu fie condus de un prost/comunist. In plus mai sunt si americanii prin zona.
    Basescu a plecat de la 2% in 2000 la primarie si a castigat-o. iar in 2004 avea undeva sub 15%. So..Go Monica!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică