Traian Basescu: Romania, in recesiune, nu poate sa reduca CAS, nu exista resurse / PSD, PNL si PDL ii mint pe romani pentru a le lua voturile

de Red. stiri     HotNews.ro
Joi, 14 august 2014, 16:46 Actualitate | Politic


Romania a intrat in recesiune, "indiferent ce definitii ar utiliza dottore" Victor Ponta, a declarat joi presedintele Traian Basescu, care a avertizat ca daca se aproba reducerea CAS cu trei puncte procentuale Romania va pierde acordul cu FMI si Uniunea Europeana si va intra in criza.

Seful statului, care a sustinut o conferinta de presa la Palatul Cotroceni, dupa ce datele Eurostat au aratat ca Romania a intrat in recesiune tehnica, factorii principali pentru actuala sitatie sunt taxa pe stalp si taxa pe combustibil.

"E un semnal de alarma pe care il trag, am mai trait o data acest proces cu un guvern mincinos, al lui Tariceanu, si ne pregatim din nou sa intram intr-un astfel de proces de depreciere a situatiei macroeconomice", a spus Traian Basescu.

Acesta a acuzat opozitia formata din PNL si PDL ca a intrat in "corul mincinosilor" si al "incompetentilor" solicitand reducerea CAS in aceste conditii macroeconomice.

"Oameni buni, eu nu mai candidez si imi doresc reducerea CAS daca e posibil. Rectificarea arata ca nu sunt resurse nici macar pentru 2014, rectificarea a fost negativa, chiar daca el a spus poporului ca a facut una pozitiva", a spus seful statului, acuzand PNL ca face aceeasi politica pe care a facut-o atunci cand era alatur de PSD, "demagogie si minciuna" pentru a castiga avantaje in campania electorala.

"Am vazut acest film pe pielea mea si ii avertize pe romani sa nu se lase pacaliti pentru ca daca se lasa pacaliti la anul ei vor plati costul naivitatii", a mai spus presedintele.

Iata mai jos cele mai importante declaratii facute de seful statului:
  • O scurta informatie, fara a dori sa intru in polemica cu propaganda guvernamentala
  • Am mai vazut acest film, cu un guvern caruia ii duduia economia, si lui Ponta ii duduie economia, in cap
  • Conform standardelor europene, Romania a intrat in recesiune. Indiferent ce definitii ar utiliza dottore, va invit sa vedeti definitia Eurostat
  • Doua trimestre succesive cu scadere a cresterii economice fata de trimestrul anterior
  • Romania se afla in aceasta situatie chiar daca fata de anul 2013 are o usoare crestere economica, dar deja economia a intrat in declin si e unul de doua trimestre consecutive
  • Trimestrul 1, cu o crestere negativa de 0,2% din PIB, si Trimestrul 2, crestere negativa de 1% fata de trimestrul 1
  • Asta in termeni tehnici inseamna ca economia a intrat in recesiune
  • Cauzele sunt multe:
  • In primul rand, generic vorbind, e proasta guvernare si impresia ca suntem guvernati pentru ca premierul merge la televizor unde vorbeste despre economie fara sa inteleaga ce se intampla in urma deciziilor pe care le ia.
  • S-a facut o reducere a investitilor cu 22,5% fata de primul semestru 2013
  • A doua cauza e reducerea investitiilor straine directe, pe primele sase luni in scadere cu 10% fata de anul trecut.
  • Si un semn major de alarma pe care l-am vazut in februarie 2009, cand au aparut datele statistice cu privire la luna octombrie 2008, cand duduia economia incompetentilor Tariceanu si Vosganian
  • In iunie scaderea investitiilor straine directe e de 70%, chiar daca pe primul semestru avem 10%
  • O alta cauza este multitudinea de taxe introduse pe economie si populatie
  • Doua taxe insa au lucrat ca o frana pentru economie: taxa pe infrastructura, pe stalp, si taxa pe combustibil, de 7 centi, tranformati ii 11 centi, dupa aplicare TVA si inflatie
  • Acestea sunt principalele cauze ale franarii economiei.
  • Anul trecut au avut o crestere exploziva pentru ca au venit la plata facturile lui Boc.
  • Anul acesta nu au facut niciun mare proiect nou, pe primele sase luni absorbita a crescut cu numai 3%
  • In principal acestea sunt cauzele pentru care economia a intrat in recesiune
  • in conditiile in care inca mai pastreaza o usoara crestere pe primele sase luni fata de 2013
  • Subliniez ca pe trimestrul 2 Romania are cea mai mare scadere din UE, 1%
  • Tari care mai au scadere sunt Germania, cu 0,2% din PIB, Italia, 0,2, Cipru, 0,3, in rest toate tarile sunt pe crestere, dar Romania e singura tara cu o scadere de un procent
  • Aceste lucruri nu mai pot fi acoperite de propaganda pontista
  • Proasta guvernare e o realitate
  • A avut toate conditiile, stabilitatea macro preluata de la guvernul Boc, prin incompetenta si minciuna reuseste sa creeze din nou dezechilibre
  • E un semnal de alarma pe care il trag, am mai trait o data acest proces cu un guvern mincinos, al lui Tariceanu, si ne pregatim din nou sa intram intr-un astfel de proces de depreciere a situatiei macroeconomice.
  • Inca nu e tarziu, inca se pot lua masurile adecvate evitarii intrarii in criza, dar criza e aproape, suntem in recesiune
  • Pe acest fond, astazi s-a lansat corul mincinosilor, al incompetentilor, cand premierul si incepand de azi cu toata forta si noii lor aliati in dezechilibrarea economica a tarii, Alianta Crestin Liberala, formata din PNL si PDL, cer convocarea parlamentului pentru reducerea CAS
  • Oameni buni, eu nu mai candidez si imi doresc reducerea CAS daca e posibil
  • Rectificarea arata ca nu sunt resurse nici macar pentru 2014, rectificarea a fost negativa, chiar daca el a spus poporului ca a facut una pozitiva
  • Au ascuns cifrele si au facut niste desene
  • Un desen fantezist si nu putea fi o rectificare pozitiva atat timp cat veniturile din impozitul pe salarii s-au realizat in proportie de 94,6%
  • Veniturile din TVA s-au realizat in proportie de 94,3%, o neincasare de 1,49 mld lei la buget
  • Veniturile din accize, in proportie de 97,4%, neincasare de 301 mil lei
  • Contributiile sociale, acolo de unde se platesc si pensiile, care si asa au buget deficitar cu 12,5 mld, s-au realizat in proportie de 98,3%, 478 mil neincasati fata de planificat.
  • In aceste conditii ideea promovata - eu le-as spune la toti laolalta USL, asta sunt, Ponta, liberalii si PDL sunt USL
  • Liberalii au si candidatul la prezidentiale, fac politica pe care au facut-o alaturi de PSD, demagogie si minciuna, vor avantaje in campanie pe tema CAS
  • Nu avem resurse, vor sa-i amageasca pe cei din economie, reducerea CAS nu o fac pe seama partii incasate de angajat, lasa bani la companii
  • Reducerea CAS accelereaza intrarea in criza prin accentuarea masiva a deficitului la fondul de pensii
  • Am vazut acest film pe pielea mea si ii avertize pe romani sa nu se lase pacaliti pentru ca daca se lasa pacaliti la anul ei vor plati costul naivitatii
  • Iesirea din criza se va face pe spinarea romanilor daca intram in criza.
  • Nu am sa uit niciodata 2010 cu masurile impuse pentru a ne reechilibra dupa masuri propagnadistice care vizau castigarea alegerilor de Tariceanu si gruparea lui, caruia nu i-a fost mila de populatie
  • In mod egal, liderii marilor formatiuni politice de la putere si de la opozitie sunt la fel de iresponsabili si mincinosi, fie ca vorbim de Ponta, Iohannis sau Blaga.
  • Clameaza reducerea CAS si vor baga tara in criza
  • Daca mizeaza ca dand un vot in parlament pentru a doua oara o sa tergiversez legea vreau sa va spun ca e e foarte putin probabil sa o pot face, nu am intors-o pe motive constitutionale, nu exista formulari care sa vizeze atacuri la constitutie
  • Ii avertizez sa nu se joace cu tara de dragul minciunii electorale, nu toate minciunile sunt acceptabile, cele prin care prabusesti tara, o bagi in criza, sunt inacceptabile
  • Altfel, pot sa minta si depinde cat ii suporta populatia
  • Eu consider ca momentul in care fac aceasta declaratie e nepotrivit, lumea e cu gandul la Sfanta Marie, la multi ani cu anticipatie tuturor, dar mi s-ar fi parut inadmisibil sa las acest avertisment pentru saptamana viitoare
  • O spun inca o data, in mod egal: PSD, PNL si PDL ii mint pe romani pentru a le lua voturile
  • Ii mint pe cei din economie pentru a obtine bani de campanie, vor baga tara in criza, suntem doar in recesiune acum.
  • Introducerea reducerii CAS va crea un gol de resurse mult prea mare in raport si cu celelalte obligatii asumate si spun public: daca se introduce reducerea CAS Romania pierde acordul cu FMI si UE, cu implicatiile care decurg de aici, credibilitate si top-up la proiectele europene
  • Mi-ar fi usor pentru ca eu imi predau mandatul inainte sa vina efectele unei astfel de masuri, dar vreau sa stie ca eu am spus populatiei ca este mintita acum
  • Sunt si solutii de revenire: anularea taxelor suplimentare si economia isi va da drumul din nou
  • Anularea taxei pe stalp, revenirea la vechiul pret al combustibilului ar ajuta economia sa inceteze sa mai gafaie
  • Acum trebuie facuta din nou sa respire normal
  • Nu reducerea CAS va avea acest efect, ci extragerea poverilor suplimentare
  • Vad ca si INS, care a lansat o minciuna prin omisiune revine si isi aduce aminte ca a folosit un formular standard din 2009, cum e posibil sa ne spuna UE ca am intrat in recesiune si nu institutul de statistica al tarii noastre
  • E a treia institutie care capoteaza sub  presiune politica, dupa Avocatul Poporului si CNA
  • Ce a facut azi INS e ca scoaterea sigurantei la CNA, au scos si ei putin siguranta ca sa poata minti Victor Viorel
  • Au facut ce a facut si seful lor, au plagiat un formular din 2009 si de asta au omis sa spuna ca am intrat in recesiune.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















18414 vizualizari

  • +41 (47 voturi)    
    :) (Joi, 14 august 2014, 16:51)

    Soljenitin [utilizator]

    Il felicita pe Varan si ii ureaza "La multi ani cu executare!" :P
    • +36 (48 voturi)    
      I-a facut praf! Pe toti! (Joi, 14 august 2014, 18:55)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Basescu, cel mai bun politician roman, reformatorul Romaniei!!!
  • +61 (69 voturi)    
    Noroc cu Base! (Joi, 14 august 2014, 16:56)

    ..13 [utilizator]

    Astia de la partidele din opozitie tac malc!

    In mod normal dupa eroarea legata de cifra trimestrului 1 2014 - Seful INS, Ponta si madam Ministru de Finante ar trebui sa plece!
    • -39 (47 voturi)    
      Pai asta o sa si ceara... (Joi, 14 august 2014, 17:28)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Cunoastem resursele sale dde oportunism, nu?
      Daca nu poti construi, daarama macar!
      • +24 (30 voturi)    
        Nu vrei sa fii mai explicit? (Joi, 14 august 2014, 18:45)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Ce sa construiasca si cum? Ce sa darame si cum? Care sunt puterile Presedintelui in acest sens? Dar te rog, cu trimiteri la articole din legi si Constitutie, nu cu vorbe goale...
      • +3 (3 voturi)    
        aberezi, cu gratie (Vineri, 15 august 2014, 12:15)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        basesc a construit, a dat si solutii, nu doar a daramat. tu nu vrei insa sa accepti ca ani de zile l-ai urat degeaba,ca un fraier suparat ca ti-a luat 25% din salariul si-asa marit nesustenabil de tariceanu
    • -28 (40 voturi)    
      Tu ai citit comunicatul de la INS??? (Joi, 14 august 2014, 17:35)

      Anti-Basist [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-08-14-17893550-0-comunicatul-ins-din-14-aug-fara-recesiune.pdf


      Mai incerca o data ca poate te prinzi ...mai greu, dar sigur te prinzi.

      "
      Conform primelor estimări, Produsul intern brut în trimestrul II 2014 a fost, în termeni reali, mai mic cu 1,0% comparativ cu trimestrul I 2014 (date ajustate sezonier)

      "
      • +33 (41 voturi)    
        idiotule (Joi, 14 august 2014, 18:16)

        BradCalin [anonim] i-a raspuns lui Anti-Basist

        tu stii ce inseamna recesiune? e vorba de scaderi 2 trimestre consecutive. INS nu a manarit rezultatele astea, ci cele din primul trimestru. ei nu au anuntat recesiune, ci ca exista acum scadere , 1 singur trimestru. ponta zice ca nu-i scadere, ca e crestere, dar dupa el nu ne luam. deci Anti Basist, se pare ca esti si Anti citit, si anti- inteligenta.
        daca nu ieseau aia de la Eurostat cu datele oficiale, INS nici acum nu rectificau
      • +23 (31 voturi)    
        Deci "mai mic cu 1,0%" inseamna crestere? (Joi, 14 august 2014, 18:47)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Anti-Basist

        Unde ai invatat matematica? Dar oare ai invatat...
      • +16 (22 voturi)    
        pai... (Joi, 14 august 2014, 19:09)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Anti-Basist

        da tot citatu', daca tot citezi:
        "Informatia privind scaderea cu 0.2% a fost data oficial doar de Eurostat intr-un comunicat, INS trecand informatia sub tacere. Informarea initiala a INS privind evolutia T1 2014 fata de T4 2013 a fost de crestere economica de 0,1%, dar intre timp a avut loc o revizuire a datelor, revizuire care a confirmat scaderea economica. INS nu a facut niciodata publica aceasta revizuire negativa"
    • +23 (25 voturi)    
      Care opozitie?? (Joi, 14 august 2014, 18:39)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Nu vezi ca se aliaza care, cand, cine cu cine poate, doar-doar or prnde ceva?
  • +35 (39 voturi)    
    mda (Joi, 14 august 2014, 17:18)

    dum_i [utilizator]

    deci economia se prabuseste iar plagiatorul urla ca totul e bine si ca suntem pe plus

    iar institutiile statului ne mint pe fata

    oare despre ce o sa spuna basescu?
    • +26 (28 voturi)    
      INS..... (Joi, 14 august 2014, 18:49)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      .....are state vechi in minciuni.

      Pe vremea lui "ceasca", cand alimentele si combustibilul erau rationalizate iar bunurile de larg consum si cele sanitare lipseau cu desavarsire, INS-ul raporta cifre economice astronomice.
      Asa ca, nu trebuie sa ne mire intoarcerea la "vremurile bune". Tot ei sunt la putere dar de aceasta data, au fost alesi de populimea idioata.
  • +39 (45 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 14 august 2014, 17:22)

    tenere [anonim]

    • +29 (31 voturi)    
      Corect! (Joi, 14 august 2014, 18:16)

      mionut [anonim] i-a raspuns lui tenere

      Se pare ca opozitia in Romania se reduce la prezentul fost presedinte Basescu! Nu l-am avut la suflet, dar nu pot sa nu recunosc ca este cel mai bun politician pe care tara il are astazi.

      Pacat ca nu mai poate sa candideze, l-as fi (re)votat.
      • +11 (15 voturi)    
        o poti vota pe Macovei (Joi, 14 august 2014, 20:36)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui mionut

        E singura care ar putea duce mai departe ideea de justitie in tara asta.
        Noua ne trebuie o operatiune "Mani Pulite" la scara mare care sa bage politicienii la zdup pe capete indiferent de partid, rasa si numarul de televiziuni detinute!
        Dupa aia putem porni cu altii care sa fie constienti ca le sufla DNA-ul in ceafa permanent si ca intrarea in politica nu e calea rapida de imbogatire ci una rapida de intrat la bulau.
        • +5 (7 voturi)    
          Evident (Joi, 14 august 2014, 22:03)

          mionut [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          ... ca Macovei e o optiune clara.

          Totusi ...

          Multi nu o inghit, nu pentru ca ar fi femeie, ci pentru faptul ca pare, uneori, falsa (am zis pare, ok?). Departe de mine sa ii stirbesc cumva meritele, care sunt uriase, singurul om (poate?) care s-a implicat si a pus bazele justitiei in Romania, o justitie care acum imi ofera din ce in ce mai multe satisfactii!

          Dar poate nu e suficient. In primul tur am sa votez Macovei. In turul al doilea tot Macovei sau raul cel mai mic.

          Raul cel mare e Ponta.
        • +4 (4 voturi)    
          Una si cu una face doua! (Joi, 14 august 2014, 22:12)

          mionut [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          Unde-i lege, nu-i tocmeala!

          Justitia TREBUIE sa fie independenta.

          Daca avem asta, putem construi mai departe, daca nu, vai de noi.
  • +41 (47 voturi)    
    yeap! (Joi, 14 august 2014, 17:24)

    torna_fratre [utilizator]

    iar "lustruieste" podeaua de marmura a Cotroceniului cu Ponta.
    Iar Ponta, dupa, va da replica:
    Scaderea care de fapt este crestere,:-), este din cauza lui Basescu.
    Iar zombii A3 iar vor iesi la un flashmop cu "chicky chen- shpagat-mancatz-ash fratzioare" pentru scaderea -cresterii economice...
    mazeta-"pobeda" ai legatura:
  • +29 (33 voturi)    
    si pm? (Joi, 14 august 2014, 17:26)

    ioanadoe [utilizator]

    executivu de ce nu face si el o conferinta de presa? Sau nu e important faptu ca economia tarii e in recesiune? De ce s-a intamplat si ce se poate face. Daca nu pot face nimic sa imbunatateasca situatia sa si dea demisia.
  • +29 (31 voturi)    
    sper... (Joi, 14 august 2014, 17:43)

    liviu_ [utilizator]

    sa sea de pamant cu ponta...
    nu l-am avut (si inca nu-l prea am) la suflet pe base... dar sper sa-l faca pe ponta sa planga...
    omu asta a reusit sa ma faca intr-un an sa-l urasc mai mult decat pe totu ceilalti politicieni
  • +30 (38 voturi)    
    ... (Joi, 14 august 2014, 17:44)

    uzu [utilizator]

    Oameni buni. Ponta a iesit dimineata si a anuntat ca economia e in crestere. pe intelesul poporului, am mers cu 130km/h acuma mergem doar cu 100km/h. e bine. (in plus ne incadram in limita legala de viteza, ca riscam sa-i depasim pe nemti si poate ne dadeau amenda)
    Faptul ca cititorii hotnews nu inteleg aceasta explicatie conteaza prea putin. Explicatia a fost inteleasa si insusita de milioanele de votanti ale lui Ponta care dupa cate minciuni a spus Ponta il iubesc in continuare. credeti voi ca va pierde el un singur vot pe problema asta cu cresterea negativa ?
    sa fim seriosi.
    Voiculescu a luat 10 ani in august. Poporul roman va luat 10 ani (de Ponta) la alegerile prezidentiale ... cand s-or tine el.
    Mult succes. Eu sunt plecat.
    • +11 (13 voturi)    
      pai... (Joi, 14 august 2014, 19:11)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      daca de la 130 km/h viteza scade la 100km/h, poate nu mai ai benzina nu? asta nu se numeste "pana prostului"? chiar o fi bine?
    • +9 (11 voturi)    
      cu girofar (Joi, 14 august 2014, 19:49)

      damocles [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      A mers cu 130 cu girofaru' pornit, a redus viteza ca au aparut ceva gropi in asfalt, iar la ritmul in care face pomeni electorale si investeste va avea 50 km/h in trimestrul 3!!!!
      Cei din Dambovita va pot spune mai multe referitoare la viteza de care vorbeste Ponta! A dat ordin la militieni sa traga toate masinile pe dreapta!
  • +7 (23 voturi)    
    Ha ha ha (Joi, 14 august 2014, 18:04)

    Gigi Kent [utilizator]

    La A3 fereastra taiata in doua. In stanga Basescu, in dreapta Ponta. Sonor Ponta. :D
    • +7 (9 voturi)    
      si la romania tv :d (Joi, 14 august 2014, 18:16)

      BradCalin [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

      vorbesc de la Botosani, bor sa dezvolte zona :) e mult mai important botosaniul decat romania :)
    • -1 (5 voturi)    
      Nu te cred! (Joi, 14 august 2014, 19:09)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu au pus ei bulina roșie pe botul lui Băsescu, să nu care-cumva să citească vreun telespectator buzele-i calde?! Asta nu pot crede :))

      /s

      Adrian
  • +20 (20 voturi)    
    Ia ghicititi! (Joi, 14 august 2014, 18:12)

    mionut [anonim]

    Ce o sa spuna Ponta?

    "Basescu e un puscariabil care e pe picior de plecare. Minte poporul, ce stie el despre a guverna. El stie doar sa minta si sa fure ...", etc.

    Vi se pare plauzibil acest raspuns din partea lui Ponta?

    Ponta asta chiar ne crede pe toti Latrinisti si prosti?
    • +4 (4 voturi)    
      Raspuns : (Joi, 14 august 2014, 20:58)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui mionut

      DA !
      • +4 (4 voturi)    
        O sa simta Ponta curand ... (Joi, 14 august 2014, 22:15)

        mionut [anonim] i-a raspuns lui dan tulceanu

        ... pe pielea lui, ca nu e chiar asa.

        Om fi noi prosti in mintea lui, dar incet, incet, mai citim si noi o carte, ne mai desteptam. O sa vada ca Ctrl-C si Ctrl-V nu sunt singurele combinatii de taste pentru un doctorat.
  • +23 (23 voturi)    
    Adevarul gol golutz (Joi, 14 august 2014, 18:20)

    Dalinar [utilizator]

    Poanta si cu Voainea deja indruga tampenii, zici ca's fatalai nu barbati. Un esec se asuma dofttorele. Lui Voainea nu-i spun nimc ca e slow, n'ar intelege oricum.
    Astept postacii de serviciu sa apara si ei cu ineptii, nu m-as mira ca aud ca de fapt e mana lui Basescu, again.
  • +14 (14 voturi)    
    Base PM? (Joi, 14 august 2014, 18:21)

    mionut [anonim]

    ... dupa alegeri? Cu oricine ar fi presedinte in afara lui Poantacul?
    • 0 (0 voturi)    
      PM (Vineri, 15 august 2014, 6:59)

      R.I. [utilizator] i-a raspuns lui mionut

      Daca ar iesi altcineva in afara de Ponta presedinte si Base PM atunci ar fi grav pentru majoritate lichelelor .... dar prostimea e prea mare in Romania si ei se duc la vot in proportie de 90% .
  • +22 (22 voturi)    
    Cat om fi de tampiti (Joi, 14 august 2014, 18:37)

    nicmi [utilizator]

    pana si tanti Leana de la tara vede ca azi e mai rau decat ieri. Cand n-o mai fi Basescu la Cotroceni, Ponta pe cine mai arata cu degetul ca un copil mic? Ca doar si el e unul dintre sefi, conduce guvernul. E doar un plangaret pe care-l da deoparte seful de la Cotroceni? Mereu e dat deoparte? Dar, concret, ce le poate arata, bun, cetatenilor???
  • +14 (14 voturi)    
    . (Joi, 14 august 2014, 18:42)

    VirgilGeorgescu [anonim]

    Va aparea primul ministru care va spune el romanilor (ce seamana cu Nixon: "let me say this to you") ca, din nou, Basescu vorbeste de la carciuma, ca asa e el batran si iresponsabil.

    Hai gud bai

    V.
  • +14 (14 voturi)    
    acus (Joi, 14 august 2014, 18:44)

    ggna [utilizator]

    RTV si A3 o sa ne dea cantece patriotice in ferestra cu sonor! Baaaaaaaa...da ce astept taierile de salarii din primavara!!!! Hai, ca pariez la mai mult de 25%!
    • +12 (12 voturi)    
      simplu (Joi, 14 august 2014, 19:42)

      cristihan [utilizator] i-a raspuns lui ggna

      N-o sa le taie, o sa implementeze o crestere negativa a salariilor. Cu cat mai mare, cu atat mai bine, evident. Ma astept chiar la manifestatii de bucurie...
  • +5 (5 voturi)    
    Calca pedala (Joi, 14 august 2014, 19:41)

    cafo [utilizator]

    Cine a zis ca daca mergem cu 200km/h ii ajungem pe nemti?
  • +12 (12 voturi)    
    Viorel fa-te ca lucrezi si ia-ti halatul de doctor (Joi, 14 august 2014, 20:01)

    Plagarus [utilizator]

    INS-ul cu Tudorel precum Viorel Dorel Premier, ar trebuii pus in rama lipsei de deontologie profesionala facuta la comanda politica.
    Apoi sa-l sanctificam pe Ponta, iar dupa asta se desfiinteaza practic DNA, ANI, justitia, etc, chiar daca ele vor ramane ca forme fara fond - caci ne obliga CE.

    Economia scade, Viorel Ponta se laudă. Potrivit datelor oficiale ale Institutului Naţional de Statistică, produsul intern brut a scăzut în trimestrul al doilea cu 1% faţă de primul trimestru. Pentru premier sunt doar veşti bune.

    Se anunta un candidat care va matura pe jos cu Viorel !!!
    Chiar ma gindeam sa ma inscriu la un partid si sa tin un speach intr-un sat, undeva, ca am papagalul bun.
    Sa fie cam asa:
    - Sorelle i fratelli, iubitii mei, va cer votul. sunt dintre voi, pentru voi.
    Va promit ca nimeni nu va mai primi ajutoare pe daiboj, va promit ca nivelul vostru de viata va creste rapid, cam cu 50% din cresterea pibului romaniei, si pibul va creste cu 0, 0,1, 0,2, 0,3% in urmatorii ani.
    Va promit ca toti papagalii cu diplome de doi bani vor fi dati afara din institutii.
    Va promit ca toate licitatiile se vor face pe drepte si evident ca voi nu prea aveti sanse, ca daca vin la putere n-am mama, n-am tata.
    Va promit ca degeaba ma finantati si degeba o sa ma lingeti la cur atunci cind oi fi mare si tare. Care e prost si hotz nu va fi bagat in seama.

    Cred ca m-ar vota cu 90%
  • +10 (10 voturi)    
    Ce va urma ? (Joi, 14 august 2014, 21:06)

    dan tulceanu [utilizator]

    Bineinteles, un comentariu insolent, indolent si impertiment din partea lui ponta care va nega ca intotdeuna adevarul. Ne va spune ca ceea ce vedem nu este adevarat ca el stie ce face si nu se va lasa pana nu ne va pune pe chituci.
    Si cand va ramane fara bani, va porni imprimanta si sa vezi inflatie atunci , sa vezi cum ajungem noi milionari in roni de data asta, ca doar asta vrea tot romanul, nu ?
    Sper ca ponta sa-si gaseasca rolul pe care il merita in istorie, sau ma rog, in tomberonul istoriei.
  • -1 (5 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 15 august 2014, 3:15)

    raos [utilizator]

    Din partea mea tot respectul pentru Basescu pentru reforma din justitie si pentru ca in sfarsit cei care se credeau de neatins au ajuns acolo unde le este locul. Ca a facut-o dintr-o ambitie personala, ura fata de adversarii policitci cum zic unii - nu imi pasa. Rezultatele conteaza!

    Total de acord cu el ca nu sunt bani pentru reducerea CAS-ului, ca astea sunt pomeni electorale si cineva trebuie sa critice clasa politica pentru ce incearca sa faca in pragul alegerilor, doar ca... nu este Basescu cel mai potrivit pentru a acuza pe cineva de populism cu reducerea CAS-ului cand in urma cu cativa ani sustinea el insusi sus si tare ca un anume premier liberal nu vrea sa mareasca salariile profesorilor pentru ca are el ceva cu ei... Oare atat de scurta sa ne memoria?

    Stiu ca voi primii o gramada de minusuri dar din pacate gestul lui Basescu de ai numii mincinosi si incompetenti pe cei din parlament mi se pare lipsit de coloana vertebrala. Ceea ce spune el e perfect adevarat, doar ca, nu are dreptul moral sa spuna asa. Parerea mea.
    • +3 (3 voturi)    
      RI (Vineri, 15 august 2014, 7:07)

      R.I. [utilizator] i-a raspuns lui raos

      Pai si daca cei de acum sunt niste mincinosi ordinari crezi ca este normal ca toata lumea sa taca pentru ca si ei au fost asa cand au fost la putere ...
      Oricum multi tac din motivul asta , dar Base este singurul care vorbeste , nici el nu e un sfant , nu mi-a placut deloc in trecut , este si el cu probleme DAR dintre toti "politicienii nostri" el este cel mai bun si care pana in momentul asta a lasat cea mai buna mostenire - DNA + ANI - care sper sa nu fie distruse dupa alegerile astea .
    • +3 (3 voturi)    
      El si-a "luat-o" personal pentru acea (Vineri, 15 august 2014, 8:11)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui raos

      eroare/minciuna/derapaj ! Acum e vorba de afectarea cu stiinta a unui oarecare echilibru/revenire de dupa criza, obtinut prin sacrificiile cetatenilor ...Ar fi ok sa taca ? Eu zic ca ar fi ok ce spuneti daca referinta ar fi fost exclusiv morala...Daca reducerea CAS s-ar produce prin reducerea/rationalizarea cheltuielilor statului (de ex) am fi obligati toti sa salutam masura.Cine sa vorbeasca in locul lui, opozitia telecomandata si de toata jena pe care o avem ?
  • +4 (4 voturi)    
    "Beneficiile" reducerii CAS,la 'Pastele Cailor'?? (Vineri, 15 august 2014, 6:52)

    hotnewsfil [utilizator]

    Reducerea CAS intra in functiune in doua regimuri de viteza diferite. Astfel, odata cu publicarea acesteia in Monitorul Oficial, apare brusc golul de 5.6 miliarde la fondul de pensii si salarii, pe cand efectele benefice pentru investitori, inclusiv cresterea contributiei acestora la fondul CAS, apar pe masura trecerii timpului, daca apar.
    Ca atare, aparitia brusca a golului trebue sa fie compensata, tot brusc, din fondul ce ar fi trebuit sa fie destinat investitiilor sau din imprumuturi de la banci din strainatate.
    Ingenua harvardista vede si ne prezinta, numai partea plina a paharului, extrasa in cartile tocilarei. Ne minte 'prin omisiune!
    • +1 (1 vot)    
      Politica ii degradeaza moral pe unii profesioniati (Sâmbătă, 16 august 2014, 15:31)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      In ultimul timp, inaintea inghitirii PDL-ului, urmasii Bratienilor - PNL afirmau ca ei sustin in continuare reducerea CAS - una dintre cele doua,trei masuri de dreapta din programul USL, si cere hotarat ca legea respectiva sa se aprobe imediat in parlament, fiindca vrea ca Ponta sa demonstreze cum va acoperi golul de 5.6 miliarde, provocat fondului de plata a pensiilor si salariilor.
      Fostul ministru al Finantelor, in guvernul Boc , practicianul Ialomiteanu, care a aplicat si a sustinut politica de austeritate a presedintelui Basescu, sustinea ferm pozitia acestuia, aceea ca : 'reducerea CAS nu este posibila decat prin introducerea unor alte impozite, echivalente, sau prin transferul sumei respective din fondul de investiti, ori prin imprumuturi suplimentare de la banci'.
      Desi exista ingrijorarea ca , in parlament, minoritatea PNL-PDL va fi amagita, de catre majoritatea pesedista, cu cateva masuri compensatorii cu caracter general, aplicabile 'la sfantu-asteapta', opinia publica inclina ca sustina "opozitia", conditionat.
      Acum, dupa dilatarea PNL - prin inghitirea PDL, acesata noua 'fuziune' cere, cot-la-cot cu Ponta, sa se aprobe imediat, in parlament, reducerea CAS, fara vreo conditionare compensatorie, fiindca 'rezultatele vor veni de la sine', fiindca asa scrie in manuale, cum sustine acum Ialomiteanu : 'orice reducere de impozite duce la cresterea investitiilor si a locurilor de munca
      Ialomiteanu a devenit astfel purtatorul de cuvant al harvardistei, vorbeste ca din cartile universitatilor, nu ca in realitatile economiei romanesti
      A devenit, brusc, alt om, s-a transformat intr-un politruc. Degeaba i se atrage atentia ca PNL-PDL il sustine astfel pe candidatul Ponta, care se va lauda cu masurile luate de el, pe care le-a acceptat si opozitia.
      In aceasta atmosfera de 'fratietate generala', Ponta a dispus ca lozinca sa electorala : 'USL traieste' sa fie inlocuita cu : 'USL creste'.
      Referitor la Ialomiteanu : iata cum ii degradeaza moral politica, pe profesionisti'
  • +5 (5 voturi)    
    Vom vota (Vineri, 15 august 2014, 8:50)

    AlexVranceanu [utilizator]

    Pe acei care vor promite ca o sa continue munca lui Basescu, adica sa.i bage la zdup pe toti hotii din politica romaneasca. Dar daca lumea iese in strada pentru unul ca Voiculescu, e greu de crezut ca tara asta are viitor.
  • 0 (0 voturi)    
    Dear Mr. Prez... (Sâmbătă, 16 august 2014, 8:00)

    John M. [utilizator]

    Va multumim pentru ce ati facut pentru noi pana acum. De aici inainte stim cam ce avem de facut. DAR va rugam insistent sa nu mai atacati dreapta (stim de ce) pentru ca astfel o divizati si mai mult, insufland indoiala in marele electorat anticomunist care detine speranta noastra de a-l bate pe nevolnicul Ponta. Nu v-am sustinut 10 ani ca sa ne lasati cu Ponta in brate tot 10. Cu stima.
  • 0 (0 voturi)    
    da (Duminică, 17 august 2014, 10:35)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ca si pana acum, Basescu este singul politician lucid.
    Fiecare iesire a sa este un exercitiu civic.

    Asa, da!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version