VIDEO Parlamentul a adoptat declaratia prin care se solicita demisia presedintelui Basescu, cu 344 voturi pentru, niciun vot impotriva/ UDMR s-a abtinut, PDL si PMP au absentat

de Red. stiri     HotNews.ro
Miercuri, 25 iunie 2014, 6:36 Actualitate | Politic


Parlamentul a adoptat cu 344 voturi pentru, 17 abtineri si niciun vot impotriva Declaratia prin care se solicita demisia presedintelui Traian Basescu, anunta Agerpres. Votul a fost deschis, prin ridicare de mana. Propunerea a apartinut presedintelui Senatului, Calin Popescu-Tariceanu. Adoptarea declaratiei de catre Parlament nu are consecinte juridice.

Declaratia politica a fost citita in plen de catre senatorul PSD Gabriela Firea:

"Avand in vedere atingerea grava si iremediabila adusa institutiei prezidentiale prin implicarea fratelui presedintelui in fapte de coruptie extrem de grave, precum si relatia acestuia cu persoane care apartin unor grupuri de crima organizata foarte periculoase care au fost folosite in interes electoral si de catre presedintele Romaniei, lunand in considerare implicarea aflarii adevarului si infaptuirii actului de justitie prin invocarea imunitatii presedintelui Romaniei in mai multe cazuri aflate in cercetare, in scopul garantarii prestigiului si independentei justitiei in fata cetatenilor Romaniei prin eliminarea oricarei suspiciuni de influentare sau favorizare a apropiatilor de catre paresedintele tarii, persoana a carui atributie constitutionala este numirea sau revocarea din functie a magistratilor, precum si a conducatorilor parchetelor si instantelor de judecata, tinand cont de realitatea politica la nivel regional si european si ingrijorati de impactul imens pe care scandalul legat de implicarea presedintelui Romaniei il are in planul credibilitatii statului roman, al capacitatii de a fi un partener solid de dezbatere, negociere si decizie a participarii Romaniei menite sa contribuie la stabilitatea si securitatea tarii noastre in regiune, caz in care este imperios necesar ca reprezentarea statului roman sa se bazeze pe institutii puternice asupra carora sa nu planeze suspiciuni din zona combaterii crimei organizate, Parlamentul Romaniei, institutia fundamentala a democratiei, ce are principala atributie constitutionala reprezentarea intereselor cetatenilor Romaniei, in conformitate cu textul Constitutiei Romaniei si cu Regulamentul activitatilor comune ale Camerei Deputatilor si Senatului, adopta prezenta declaratie politica: Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, nu mai este indreptatit sa asigure prestigiul, independenta si legitimitatea functiei prezidentiuale, motiv pentru care sa-si asume de indata demisia din functia de presedinte al Romaniei".

Desfasurarea LIVE TEXT a evenimentelor de miercuri din Parlament:

Ora 19.15 Declaratia adoptata miercuri de Parlament a fost publicata in Monitorul Oficial.

Ora 15.20
Parlamentul a trimis declaratia privind demisia lui Traian Basescu membrilor Consiliului European

Ora 11.35
: 236 de parlamentari au lipsit de la vot, potrivit B1.

Ora 11.05 Victor Ponta: "Eu vreau ca toata lumea sa inteleaga semnificatia acestui vot - 344. o majoritate covarsitoare, niciun vot impotriva, nimeni nu a vrut sa se soldarizeze cu dl presedinte cu exceptia dnei Udrea si dlui Blaga. In situatia in care se afla in acest moment, puneti-va in situaita unui procuror care trebuie sa mearga la presedinte sa fie numit in functie. (..) Presedintele Basescu probabil ca va sfida si acest rezultat convarsitor. Eu inca mai cred ca va pune interesul Romaniei mai presus. Astazi s-au stabilit niste standarde politice si morale pe care viitorul presedinte va trebui sa le respecte."

Ora 10.45 Calin Popescu Tariceanu: Este greu de crezut afirmatia presedintelui ca nu a fost informat de SRI in legatura cu legaturile fratelui sau cu lumea interlopa. nu are nicio scuza ca prestigiul institutiei prezidentiale a avut de suferit. Trebuie sa faca singurul gest acceptabil si sa isi depuna demisia de onoare. Presedintele Senatului a declarat ca orice abtinere sau vot impotriva se va traduce in acceptarea acestei situatii care are impact si pe plan international.

Ora 10.15 PDL si PMP boicoteaza sedinta. Presedintele UDMR Kelemen Hunor a declarat ca fiecare membru va vota potrivit propriei constiinte, amintind ca nu trebuie sa se faca un scandal politic inainte de terminarea mandatului.

Ora 10.10 Birourile permanente ale celor doua Camere au decis, miercuri, sa modifice textul declaratiei politice care va fi supusa votului plenului comun, in sensul de a nu mai cere 'demisia de onoare' a sefului statului, cum se preciza in textul initial, ci demisia efectiva.

"Textul a suferit o modificare. S-a facut o propunere in Birourile permanente in sensul ca nu putem sa vorbim de o demisie de onoare, si pur si simplu sa se ceara demisia, pentru ca s-a apreciat ca o demisie de onoare nu ar fi trebuit solicitata. Demisia de onoare e un act unilateral care protejeaza onoarea celui care este in aceasta situatie. S-a apreciat ca cererea de demisie e suficienta pentru a se produce acest lucru", a precizat secretarul Camerei Niculae Mircovici, potrivit Digi 24.

Presedintele Romaniei, Traian Basescu, nu mai este indreptatit sa asigure prestigiul, integritatea morala si legitimitatea functiei prezidentiale, motiv pentru care trebuie sa-si asume de indata demisia din functie, se arata in declaratia comuna a Parlamentului care urmeaza sa fie dezbatuta si votata in sedinta de miercuri.

In document deputatii si senatorii fac referire la "atingerea grava si iremediabila adusa prestigiului functiei prezidentiale prin implicarea fratelui presedintelui Romaniei in fapte de coruptie extrem de grave, precum si relatiile acestuia cu persoane care apartin unor grupuri de crima organizata foarte periculoase, grupuri care au fost folosite in interes electoral si de Presedintele Romaniei", transmite Agerpres.

"Luand in considerare impiedicarea aflarii adevarului si infaptuirii actului de justitie prin invocarea imunitatii presedintelui Romaniei in mai multe cazuri aflate in cercetare, in scopul garantarii prestigiului si independentei justitiei in fata cetatenilor romani, prin eliminarea oricaror suspiciuni de influentare sau favorizare a apropiatilor de catre presedintele tarii - persoana care are ca atributie constitutionala numirea, promovarea sau revocarea din functie a magistratilor precum si a conducatorilor Parchetelor si Instantelor de judecata, tinand cont de realitatea politica la nivel regional si european si ingrijorati de impactul masiv pe care scandalul legat de implicarea familiei presedintelui Romaniei il are in planul credibilitatii statului roman, a capacitatii de a fi un partener solid in formule de dezbatere, negociere si decizie a participarii Romaniei in actiuni menite sa contribuie la stabilitatea si securitatea tarii noastre in regiune, caz in care este imperios necesar ca reprezentarea statului roman sa se bazeze pe institutii puternice, asupra carora sa nu planeze suspiciuni circumscrise criminalitatii organizate, Parlamentul Romaniei, institutia fundamentala a democratiei, care are ca principala atributie constitutionala reprezentarea suprema si legitima a intereselor tuturor cetatenilor Romaniei, in conformitate cu Constitutia Romaniei, adopta prezenta declaratie: Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, nu mai este indreptatit sa asigure prestigiul, integritatea morala si legitimitatea functiei prezidentiale, motiv pentru care trebuie sa-si asume de indata demisia din functia de Presedinte al Romaniei", se subliniaza in textul declaratiei.


UPDATE ORA 09.50 Miercuri dimineata, parlamentarii Partidului Miscarea Populara au organizat un protest cu biletele roz. Elena Udrea a declarat ca "acesta este biletul pe care Calin Popescu Tariceanu l-a scris in 2005 (presedintelui Traian Basescu) intr-un gest nemaintalnit, in care incearca sa faca trafic de influenta" pentru "prietenul sau" Dinu Patriciu.



***

Presedintele PSD Victor Ponta a declarat ca parlamentarii PSD-UNPR vor vota, miercuri, in cadrul sedintei comune a plenului Parlamentului, in favoarea declaratiei politice prin care presedintii celor doua Camere ii vor solicita presedintelui Traian Basescu demisia de onoare.

Si presedintele PC Daniel Constantin a spus ca parlamentarii conservatori vor fi prezenti si vor vota in favoarea declaratiei politice a Parlamentului.

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a afirmat ca reprezentantii acestei formatiuni vor lua, miercuri dimineata, o decizie cu privire la votul pe care il vor exprima in timpul sedintei comune a Parlamentului dupa ce vor vedea varianta finala a textului.

Grupurile reunite ale PDL din Camera Deputatilor si Senat au hotarat sa nu participe miercuri la plenul comun pentru adoptarea declaratiei politice a Parlamentului privind solicitarea adresata presedintelui Traian Basescu de a-si prezenta demisia de onoare, iar parlamentarii PMP vor vota impotriva.

Deputatii si senatorii PP-DD vor vota pentru declaratia privind demisia presedintelui Traian Basescu.

PNL a anuntat ca va propune o declaratie proprie in care cere demisia de onoare a presedintelui Traian Basescu.

"Va fi o declaratie politica pe care o vom sustine, doar declaratie politica fara intrebari", a spus liderul senatorilor PNL Puiu Hasotti, aratand ca acest document a fost adoptat de parlamentarii PNL in unanimitate.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9848 vizualizari

  • +67 (69 voturi)    
    Comment sters de user (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:22)

    polonyca [anonim]

    • +53 (55 voturi)    
      cica 344 de voturi (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:08)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Pai trebuiau sa fie doar 300 avand in vedere dorinta poporului.
      • +31 (31 voturi)    
        :) (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:18)

        Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        exact si eu pot sa zic "prin amanarea modificarii constitutiei in sensul respectarii rezultatului referendumului, parlamantarii aduc atingere pretigiului intitutiei parlamentului si trebuie sa-si dea demisia". Nu intelege aici:"...tinand cont de realitatea politica la nivel regional si european..." Care e realitatea politica la nivel regional?
        • +21 (23 voturi)    
          Ce atata graba, domnilor? (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:03)

          EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

          Votul in Parlament a mers pe repede inainte.Toata mascarada celor 344 de hoti n-a tinut mai mult de o ora. Cred ca n-au vrut sa-l supere pe Traian Basescu ...
          Intre timp, seful de cabinet al premierului este audiat la DNA in cazul Duicu care a declansat de fapt toata aceasta ofensiva impotriva Presedintelui...
          Ca sa fie cum trebuie, PSD a semnat un acord politic cu senzationalul Dan Diaconescu!
          • +6 (8 voturi)    
            A lasat justitia (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:15)

            Tommy Bahama [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

            sa-si faca treaba. Ma intreb ce facea satra de parlamentari daca Base il scotea pe fra-su basma curata.
            • +3 (3 voturi)    
              Oglinda, oglinjoara... (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:45)

              Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Tommy Bahama

              "Luand in considerare impiedicarea aflarii adevarului si infaptuirii actului de justitie prin invocarea imunitatii..."
              La subiect: Traian Basescu nu a facut nimic in privinta blocarii adevarului si nu a invocat imunitatea.

              Pe de alta parte, parlamentul a blocat de cateva ori cercetarea penala a membrilor, sai chiar in cazul unor acuzatii grave invocand imunitatea parlamentara - pentru a exclude ingerinte politice, si pentru ca parlamentarii nu se pot substituii judecatorilor.
              E ironic ca imunitatea parlamentara se obtine prin vot - cu cat mai multe voturi, cu atat suspiciunea de ingerita politica e infirmata - votul apara majoritatea de minoritate, si nu invers. Daca un parlamentar obtine votul de blocare, atunci e clar ca nu e o ingerita politica la mijloc...

              Cazuri recente:
              Daniel Chitoiu - abuz de serviciu si constituire de grup infractional organizat
              Laslo Borbely - trafic de influenta si fals in declaratii
      • +39 (39 voturi)    
        Exact! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:22)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        La asta mă gândeam și eu. Oare cum naiba am ajuns aici? Acum câtva timp, poporul vota ca Parlamentul să aibă doar 300 de membri. Ponta zice că Băsescu va sfida acest vot. Dar de faptul că Parlamentul a sfidat voința poporului, oare de ce nu zice?
        Rămâne întrebarea - Oare cum naiba am ajuns aici? De la un Parlament hulit de tot poporul, care colcăie de politicieni corupți, în care poporul cerea să se facă curățenie, în care poporul nu avea nici un pic de încredere, oare cum am ajuns să aibă dublul numărului cerut de popor și să fie instituția care se prezintă drept cea mai corectă instituție a statului?!? Absolut aiuritor!!!
        • +8 (8 voturi)    
          nu este aiuritor.... (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:36)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          ....ci absolut normal ceea ce se intampla in acest sistem politic ticalos.

          Ne enervam, suntem uluiti si injuram de mama focului dar nu intelegem ca raul nu ne vine de la piticimea politicianista ci de la sistemul politic insusi.

          Daca ne-am dori cu adevarat stoparea aceste ticalosii la adresa noastra, am incerca sa punem bazele unui nou sistem politic in care statul sa fie in ajutorul si nu impotriva noastra.

          O idee ar fi administrarea statului prin contract, in care parlamentul nu exista si unde selectia naturala a administratorilor va duce la o meritocratie sanatoasa si benefica societatii noastre.

          Atata timp cat aceasta minciuna numita "democratie parlamentara" va exista, situatia noastra, a cetatenilor onesti, va fi din ce in ce mai rea !
        • -5 (5 voturi)    
          dar de presedinte de ce nu zici nimic? (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          ca si el e hulit de acelasi popor care huleste si parlamentul...pana la urma si parlamentul si poporul sunt huliti in mod egal; cred ca e singurul domeniu in care e consens national.
          • +5 (5 voturi)    
            mda (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:17)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            presedintele este hulit de spalatii pe creier de la latrine. nu e oamenii care mai au o farama de logica.
            am vb cu un splata de acest gen si singura lui explicatie a fost ca base s-a certat cu frate-su si a dat ordin sa-l aresteze.
            te doare mintea cat de usor inghit aeratiile de la latrine. astia sunt aia de-l hulesc pe base.
            asa ca nu mai pune pe aclsi plan hulitorii ca nu-s aceiasi :)
            • -2 (4 voturi)    
              asa o fi, daca zici tu (Miercuri, 25 iunie 2014, 14:29)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              dar sa asteptam alegerile din noiembrie, Sa vedem atunci cat de multi sunt cei care il hulesc pe presedinte. Se va vedea in functie de cui dau ei votul.
              • +3 (5 voturi)    
                Si cum o sa vezi? (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:19)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                Poate nu ai aflat inca, dar Basescu nu mai are dreptul sa candideze. Si el nu e ilici ca sa cerseasca un al treilea mandat...
              • +1 (1 vot)    
                Marea majoritate (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:59)

                canuta [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                a votantilor se imparte in doua categorii:
                cei care au primit o galeata si cei care nu au primit o galeata.
                Intreaba-i pe cei care au galeata daca vor sa le cada in ea un kil de ulei si unul de zahar,iar pe ceilalti,daca vor sa primeasca o galeata.Vezi citi din total vor spune DA si ai rezultatul votului.
                Desi,alegoria aceasta ,pare scrisa la misto,de data asta chiar nu e!Pe mine unuklma doare ca in tara mea asa ceva este plauzibil,chiar posibil.
          • +4 (4 voturi)    
            Domnule bancher, (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:22)

            maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Pana una-alta, Basescu (Traian) nu a fost acuzat de nimic. Pana si prietenul PSD de la SRI a confirmat ca nu a comunicat cu presedintele referitor la tema Mircea Basescu.
            Asadar, pana una-alta, vrei, nu vrei, Basescu (Traian) e nevinovat. E usor sa declari pe cineva vinovat in mediul online, eu mi-as dori sa lasam totusi justitia sa lucreze si sa indeplineasca menirea.

            Cat despre ce vrea poporul, cred ca te referi la cei care sunt mai vocali, cei care se aud prin intermediul Antenelor. S-a vazut la vot ca cei 7.5 milioane de votanti (numar umflat cu morti, dar care oricum nu ar fi ajuns pentru demitere, conform cu cerintele legii referendumului) nu s-au regasit in votul pentru coalitia rusinii.

            Ar trebui sa te intrebi pe tine, daca ai un frate, sau sora, sau mama, sau pe altcineva apropiat - Daca acea persoana ar fi facut ceva, iar tu nu ai fi fost implicat, chiar crezi ca ai fi impartit vina, doar pentru ca esti ruda cu acea persoana?

            Hai sa presupunem ca isi da Base demisia. Ii foloseste asta cuiva, in acest moment? In afara de Voiculescu si, poate Ponta, care are sanse mari sa devina presedinte daca alegerile sunt acum?

            Apropo, tu cu cine votezi, ca sa imi fie si mie clar ce fel de gandire ai.
      • -7 (9 voturi)    
        din care sigur sa lipseasca cei de pe locul 2 (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:42)

        Sile_Creditoru [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        adica toti PDL-istii. Iti convine
    • +29 (29 voturi)    
      Jenant! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:25)

      Adriana10 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      De ce nu iesim in strada sa-i scoatem din parlament pe imbuibatii astia?
      Vor sa acapareze tot, le mai lipseste doar presedentia.
      O sa fie o dictatura totala, daca castiga si prezidentialele.
      Dar asta meritam, la asa popor, asa conducatori.
      • +5 (5 voturi)    
        Un popor de retarzi, (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:44)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Adriana10

        asta suntem.
    • +5 (5 voturi)    
      ba da avem, (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:24)

      Ponta [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      iesim in strada cateva miloane si incepem sa-i jupuim dupa care presaram sare grunjoasa. Asta se va face foarte incet si foarte meticulos. Nu de alta dar ar fi pacat sa ramana vreun petec nejupuit.
    • +8 (8 voturi)    
      Ce popor sa-i scoata afara? (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:33)

      taro [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Poporul se uita la Antena 3 si voteaza PSD neconditionat. Cine sa-i scoata afara cand PSD a scos aproape 40% la alegerile EU-parlament? Problema-i ca romanii sunt prosti facuti gramada. Au blugi in loc de itari dar tot prostime sunt.

      Nivelul de cultura politica in Romania e la fel ca-n Afganistan sau alta tara tribala.
    • -5 (7 voturi)    
      prosti dar multi (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      O fi acest parlament un parlament al rusinii, dar este ales in mod direct si democratic de poporul roman, asa ca, vrei sau nu vrei, el reprezinta poporul roman.
      Sunt 344 parlamentari care au cerut demisia presedintelui tarii...ok, sunt de acord ca sunt considerati prosti, dar sunt multi...si presedintele trebuie sa mai aplece urechea si la ce spun ei, sa le asculte si cantareasca motivele, nu sa se faca ca nu aude si nu vede si sa isi vada in continuare de ale lui, de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
      • +3 (3 voturi)    
        Presedintele nu trebuie sa faca nimic (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:23)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Tu chiar stii sa citesti? Incearca Constitutia, legile. Nu e nimic acolo ca sa impuna demisia presedintelui, indiferent cati o cer. Poate fi demis numai prin suspendare. Si in nici un stat de drept si civilizat, nu poate fi pedepsit cineva pentru fapte savarsite de altii.
    • +3 (3 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:44)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui polonyca

  • +36 (36 voturi)    
    Ponta inca doreste palme (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:37)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Evident dupa acest balci se anunta iar o vizita a secretarului adjunctului secretarului adjunctului adjunctului sefului reprezentantului USA in Romania.
  • +37 (37 voturi)    
    ce parlamentari avem!... (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:43)

    nellino [utilizator]

    toti sunt preocupati doar de imagine! zero intentii, zero actiuni posibile! doar sa iasa in fata, sa se remarce!

    unii cer o demisie fara nici o justificare juridica
    altii cer o ancheta penala pentru ceva ce s-a intamplat acum 9 ani si a fost savarsit de un partener de coalitie politica.

    si Nuti si Tariceanu fac impresie artistica pe banii nostri.
    • +23 (23 voturi)    
      Preocupati de imagine... a altora (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:16)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      ca a lor e neagra, de la martea neagra!
      • +5 (5 voturi)    
        martea neagra in 2012, (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:54)

        Penten [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        dar martea neagra si ieri, cu legea adoptata de Camera Derutatilor!
  • +51 (51 voturi)    
    Ocazie bună (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:44)

    MariaPopescu1 [anonim]

    Să voteze şi cererea DNA de arestare preventivă a parlamentarului Holban! dacă tot se reunesc şi vorbesc de onoare, să onoreze şi cererea DNA
    • +2 (2 voturi)    
      S-o crezi tu! (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:45)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui MariaPopescu1

      Peste 2 săptămâni - vot negativ! Ce sunt de capul lor?
  • +35 (35 voturi)    
    de acord (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:51)

    Rumpelstilstikin [utilizator]

    daca odata cu Basescu va dati si voi demisia, cu totii, demnitari penali si corupti ce sunteti, din TOATE partidele
  • +32 (32 voturi)    
    chiar amu' vorbeste calin anton....tariceanu si (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:51)

    soundtrack [utilizator]

    cate nume o mai avea!! Ireal!!
    Parca suntem intr-un parlament cu 'aliens' care n-au aflat prea multe despre oameni si se pronunta pe o speta, 'demisia de onoare', prea abrupt de parca ei ar avea ceva in comun cu onoarea. Tocmai fiul vitreg al lui amedeo, nume total crestin, mare mason si securist , rage de la tribuna! Viata pt. el e roz ca hartia igienica. Parca ma uit la procesele fabricate din anii 1950, ii vad pe toti agramatii penali cum profereaza verdicte, cum le stiu ei pe toate si nimic nu-i mai sperie. aceasta 'arma' se va intoarce impotriva lor, mai ales ca au votat o lege pe sest facandu-se ca sunt acoperiti de CE.Electoratul tace, este in asteptarea celui de-al 'un milion unu-lea' loc de munca si de bunastare latenta.
  • -28 (42 voturi)    
    SRI confirmă (Miercuri, 25 iunie 2014, 10:56)

    Mazeta [utilizator]

    Între Mircea Băsescu și Traian Băsescu nu există nici o legătură. Este o coincidență de nume.
    • +13 (13 voturi)    
      Glumite pompiste (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:34)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Asta e cand nu mai ai argumente.
      • +3 (3 voturi)    
        exact (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:11)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Idiotul nu stie sa faca alte glume decat asa cum e el. Ce sa-i faci?
  • +28 (34 voturi)    
    USL exista, condus de Voiculescu (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:00)

    Cristiann80 [utilizator]

    Ce avem astazi pe scena politica?
    -PMP, singurul partid de dreapta in lupta cu mafia PSD-Voiculescu prin vocea luptatoarei Elena Udrea!
    -Un PDL care speram ca s-a trezit, deoarece azi nu participa la aceasta mascarada politica interesata;
    -Un PNL care face jocul lui Ponta si Voiculescu si, ca s-au despartit de fatada, dar ei lucreaza pe ascuns la acapararea statului;
    -Un Ponta care vrea cu orice pret pe Tariceanu la Cotroceni, altfel nu ajunge Presedinte
    -Un Taricenau penibil, lipsit de personalitate, demnitate, un individ avid de putere, de functii, o carpa la usa penalilor. Un individ care a facut trafic de influenta si azi, Elena Udrea ii aminteste cine este cu adevarat.
    -Avem o zi cu ridicolul in floare, deoarece marii penali, marii hoti, marii baroni sunt la PSD, PNL dar in persoana lui Voiculescu.
    Avem o lupta penntru Puterea Totala din partea bolsevicilor din PSD, PNL, PC, UNPR. Toti o apa si un pamant.
    Repet, sper ca PDL sa se trezeasca, deoarece li se intinde o capcana uriasa!!!
    • +8 (18 voturi)    
      Nu va dau plus pentru Udrea! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      dar nici minus pentru restul. Howgh.
    • +5 (5 voturi)    
      Trebuie ca DNA să (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:46)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      analizeze traficul de influenţă al lui Tăriceanu mai ales că în paralel cu demersul la Băsescu, l-a sunat şi pe Procurorul Şef al vremii.
  • +44 (44 voturi)    
    Tariceanu (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:01)

    smc [utilizator]

    De ce mai exista Tariceanu?

    E acelasi tembel care risipea timpul si banii tarii inainte sa inceapa criza...

    De ce mai auzim de el, de ce mai are o functie, de ce mai poate sa incurce pe cineva?

    Sa dispara!
    • +17 (17 voturi)    
      :) (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:19)

      Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui smc

      N-ai vazut ca textul fusese schimbat si el o tinea inainte cu "demisia de onoare"? :)) E penibil...
  • +27 (27 voturi)    
    Parlamentul cui?! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:08)

    corvus coraX [utilizator]

    Aș fi fost foarte de acord cu decizia parlamentului atâta timp cât aș fi avut dovada că avem un parlament curat. Dar din moment ce aceeași parlamentari care azi votează o propunere a lui Tăriceanu fac zid în jurul propriilor colegi pentru a nu fi trimiși în fața justiției, votul lor de astăzi este egal cu 0. Barat.
  • +26 (26 voturi)    
    Lipsa voturi (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:10)

    bfc [utilizator]

    Din pacate asta se intampla cand nemultumirea politica este exprimata prin ne-exercitarea dreptului de vot.
    Sper ca in curand toti romanii sa inteleaga importanta votului; cand nu votezi ii lasi pe ceilalti sa decida pentru tine.
    Am citit mai sus ca intr-o tara normala poporul ar fi in parlament si i-ar scoate afara. Asa este, dar din pacate la noi nu se intampla asa ceva, deci trebuie sa ne descurcam cu ce avem si sa ne indemnam constintele sa mearga la vot si sa isi exprime dorinta.
    De multe ori aud "nu unrmaresc politica si nu stiu cu cine sa votez, atunci nu are sens"; eu zic ca este gresit. O persoana de genul acesta poate sa voteze si in functie de cat de multumit este de actualul partid care este majoritar in parlament; intrebi un prieten cine este majoritar si cine conduce guvernul, apoi votezi pentru sau importiva.
    • +15 (15 voturi)    
      Excelent spus! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:18)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui bfc

      o sa reiasa ca rahatii au votat in covarsitoare majoritate! PNL CINE DRACU' SINTETI???
    • +15 (17 voturi)    
      asta intr-o lume ideala, (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:19)

      Rumpelstilstikin [utilizator] i-a raspuns lui bfc

      ca la noi schimbi pe unul ca sa pui pe altul la fel in loc...eu astept sa apara casuta "Nici unul" pe buletinul de vot si mai multa lume nemultumita in strada, nu doar online (bineinteles, nu la chemarea vreunui partid ca sa-i ajuti pe ei sa urce pe scaune)
  • +27 (27 voturi)    
    Il rugam pe Traian Basescu sa reziste! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:19)

    Maniu [utilizator]

    Nu are de ce sa-si dea demisia la comanda PENALILOR! hasotti sa te cari cat mai repede unde ti-o fi soarta dupa interiorul tau had!
  • +17 (19 voturi)    
    Majoritate covarsitoare? (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:20)

    vuka [utilizator]

    344 din 588?
    • +5 (5 voturi)    
      well (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:15)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui vuka

      59%...
      Dar Prim-Plagiatorul tsarii nu a pretins niciodata (sau, ma rog, INCA NU!) ca ar fi bun cu aritmetica.
  • +17 (17 voturi)    
    e simplu... (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:25)

    baimarean [utilizator]

    "nu mor caii cand vor cainii"

    Abia astept sa vad cum va "juca" Traian cand nu va mai fi Presedinte, caci in prezent se abtine din cauza pozitiei/functiei.

    Din pacate, PSDizarea si uslasii marsaluiesc prea bine. In prezent...
    • -4 (6 voturi)    
      Va juca (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:45)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

      barbut cu Bercea Mondialul,stim noi unde!!!
      • 0 (0 voturi)    
        imposibil (Duminică, 29 iunie 2014, 1:30)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        pana isi va ispasi Bercea puscaria, si pana va fi o condamnare pentru Basescu vor trece ani. Multi.
  • +22 (24 voturi)    
    atentie, s-a mai votat ceva! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:27)

    condrescu [utilizator]

    "Un grup de mancatori de mici de pe langa Parlament a votat cu majoritate covarsitoare demisia Printului Charles pe motiv ca e ruda cu Tepes, care a tras in teapa ilegal cativa prieteni turci" ... incompetenta arunca institutiile statului, acum Parlamentul, in derizoriu.
  • +29 (29 voturi)    
    PNL e o rusine! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:27)

    derblauereiter [utilizator]

    PSD, PC, UNPR, DD - nicio surpriza; in fine, nu ca pozitia PNL ar fi o surpriza, doar ca fuziunea asta pe dreapta pare din ce in ce mai greu digerabila pt. electoratul pe care il targheteaza.

    altfel, sa auzi parlamentari romani discutand despre "standarde morale" e dincolo de ridicol.
  • +31 (31 voturi)    
    PARLAMEN ILEGAL !!! (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:29)

    marcelp55 [utilizator]

    26 nov 2009
    Biroul Electoral Central a dat publicităţii rezultatele finale ale referendumului, conform cărora 77,78% din alegători s-au pronunţat în favoarea Parlamentului unicameral, iar 88,84% au votat pentru reducerea numărului de parlamentari, prezenţa fiind de 50,95%.
    Concluzia? acest parlament nu exista in mod legal !!!
    • +9 (11 voturi)    
      am avut sperante (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:00)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui marcelp55

      ca din nov 2009 pana in feb 2012, guvernul pe care cu mandrie il numim Guvernul Boc si presedintele pe care cu mandrie il numim Base va pune in practica rezultatul referendumului.

      surprinzator, 2 ani si cateva luni nu au fost de ajuns pentru a face acest lucru.

      si atunci cine sa o faca? PSD-ul?
      • +7 (7 voturi)    
        PARLAMENT ILEGAL !!!! (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:49)

        marcelp55 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        A apărut deseori acuzaţia că PDL, care a fost la guvernare după 2010, Nu a vrut să pună în aplicare rezultatele referendumului din 2009. Acuzaţia este falsă deoarece pentru a pune în aplicare acest rezultat era nevoie de un proiect de revizuirea constituţiei care trebuia adoptat de cel puţin două treimi din Parlament, or PDL nu a deţinut o astfel de majoritate.
        USL a deţinut această majoritate, si a avut în program revizuirea Constituţiei, motiv pentru care este obligat să ţină cont de dorinţa poporului exprimată la referendumul din 22 noiembrie 2009. A facut ceva? Cine e atunci vinovat?
      • +1 (1 vot)    
        am avut sperante (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:56)

        marcelp55 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        A apărut deseori acuzaţia că PDL, care a fost la guvernare după 2010, Nu a vrut să pună în aplicare rezultatele referendumului din 2009. Acuzaţia este falsă deoarece pentru a pune în aplicare acest rezultat era nevoie de un proiect de revizuirea constituţiei care trebuia adoptat de cel puţin două treimi din Parlament, or PDL nu a deţinut o astfel de majoritate.
        USL a deţinut această majoritate, si a avut în program revizuirea Constituţiei, motiv pentru care este (era) obligat să ţină cont de dorinţa poporului exprimată la referendumul din 22 noiembrie 2009. A facut ceva? Cine e atunci vinovat?
  • +13 (13 voturi)    
    Tradatorii au o sinsura soarta (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:40)

    Buerebista [utilizator]

    Cum bine zisa Eminescu:

    Cum nu vii tu, Ţepeş doamne, ca punând mâna pe ei,
    Să-i împarţi în două cete: în smintiţi şi în mişei,
    Şi în două temniţi large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la puşcărie şi la casa de nebuni!
  • +18 (18 voturi)    
    Majoritate parlamentara bolnava rau. (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:42)

    ty [utilizator]

    Astia se cred buricul pamantului. Mosesc legi pentru puscariabili si cer demisia unui om fara vina.
    Greata alesilor e senzatia ce mi-o produceti.
  • +18 (18 voturi)    
    Instituţia fundamenală a HOŢIEI (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:46)

    Kentt [utilizator]

    nu a democraţiei este Parlamentul nostru.
  • +13 (13 voturi)    
    "Eu vreau ca toata lumea sa inteleaga" (Miercuri, 25 iunie 2014, 11:54)

    Un cititor [utilizator]

    Acest domn crede ca se adreseaza pesedeilor la sedinta de partid.
  • +16 (16 voturi)    
    Presedintele sa nu demisioneze (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:01)

    abel [utilizator]

    iParlamentarii nu au respectat vointa poporului de a fi 300, este prin urmare nedemocratic, ilegal si toate actiunile lui trebuie combatute la CURTEA CONSTITUTIONALA si chiar mai departe , la forurile europene.. Si ultima solutie a Presedintelui poate fi dizolvarea Parlamentului si impunerea unui Parlament Unic de 300 parlamentari conform vox populi.
    • -5 (7 voturi)    
      dar presedintele de ce nu a facut nimic, (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:53)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui abel

      ca sa fie respectata cererea poporului, de a ramane maxim 300 parlamentari?
      Am votat la referendum asa:
      -serviciul militar sa nu mai fie obligaoriu
      -sa fie parlament unicameral
      -sa fie maximum 300 parlamentari
      -presedintele sa aiba mandat de 5 ani, si nu de 4.

      De ce oare doar punctele 1 si 4 au fost puse in practica? Eu zic ca nu doar parlamentul e de vina aici,..
      • +2 (2 voturi)    
        Presedintele a convocat referendumul (Miercuri, 25 iunie 2014, 14:26)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        altceva nu putea face conform Constitutiei.
      • +2 (2 voturi)    
        Ai intr-adevar probleme cu cititul (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:27)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Vezi comentariul de mai sus al lui "marcelp55". Dar pune pe cineva sa-ti citeasca, poate asa vei intelege...
  • +6 (8 voturi)    
    aha (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:04)

    mircearh [utilizator]

    ma duc sa printez cererea pe hartie soft, si asa aia de la wc e pe terminate.
  • +5 (5 voturi)    
    pe langa ca sunt prosti sunt si lasi (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:12)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Ce rost are un vot fara efecte? De ce nu a fost vorba de o suspendare? Pentru ca nu au sange de asa ceva. Mai rau, sa zicem ca pleaca Basescu si ajunge USL pe pozitii. Voi chiar vreti sa fim guvernati de asemenea specimene proaste si fara sange? Efectiv vorbim despre incompetenti acum.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e vorba ca nu au sange (Miercuri, 25 iunie 2014, 15:29)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Nu au motive! Constitutia spune clar cand si in ce conditii poate fi suspendat Presedintele. Si asa au mai fortat o data o suspendare fara motive, si a sarit toata lumea civilizata, nu mai inraznesc inca o data...
  • +9 (9 voturi)    
    Acum cei.... (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:18)

    Ponta [utilizator]

    344 de retarzi ai neamului in frunte Mototoliceanu sa efectuati o mare coada la Cotroceni pentru ai pupa dosul lui Basescu.
    O armata mai mare de prosti cum este cea din Parlamentul Romaniei cred ca nu a existat nicaieri in lume in decursul istoriei.
  • +9 (9 voturi)    
    Sunt la fel de tâmpiţi ca şi Piţurcă! (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:43)

    Audit [utilizator]

    SRI-ul spune că nu a ştiut nimic Băsescu, ei zic "mai ales că ştia din 2009!" E ca în filmele cu proşti daaaaaar proştii suntem noi!
  • +7 (7 voturi)    
    USL TRAIESTE (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:48)

    MAARA [utilizator]

    Tot raul spre bine.,, Dreapta unita" era o pacaleala.
    Pentru ca in tara aceasta sa existe numai putere si opozitie de fatada.
  • +4 (4 voturi)    
    'USL face ordine, USL face ordine, USL...!' (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:48)

    hotnewsfil [utilizator]

    Din surse de incredere, rezulta ca textul initial al declaratiei continea si motivul adevarat pentru care USL a cerut presedintelui sa isi dea demisia, scris cu litere mari.
    Acest motiv, introdus in text de catre un naiv, nedus inca la biserica lui tata-socru, trebuia sa apara inaintea partii finale a declaratiei, inainte de :
    '...Parlamentul Romaniei, institutia fundamentala a democratiei, ce are principala atributie constitutionala...' .
    Textul respins categoric de parintele Ilie Sarbu, era :
    'si, mai ales din cauza insolentei justitiei basiste, de a ne deranja colegii nostri borfasi bine intentionati, franati de procurori, de la opera de corectare a bugetului national,...'.
    Conform programului bine ticluit anterior, imediat dupa terminarea sedintei parlamentului - amestecatura de borfasi cu dubiosi si cu cativa naivi-, s-a semnat ( de 322-ul Grivco plus inca doi) protocolul de colaborare a PSD cu PPDD, astfel ca, practic, in acelas timp, plagiatorul Viorel a celebrat refacerea USL (intoarcerea spasita a fiului ratacitor vremelnic - PNL), cu sudarea prieteniei trainice PSD - PPDD.
    Altfel zis, pentru 'PSD- partidul stat', PNL si PPDD, sunt tratati ca niste prichindei docili ce si-au pus cenusa in cap si s-au singuri 'in genunchi, pe coji de nuci', intr-un ungher imputit al sediului USL, printre panze de paianjen.
  • +7 (7 voturi)    
    Hotärârea parlamentului privind (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:49)

    revoltat [utilizator]

    Nu "parlamentul" ca institutie s-a fäcut de râs, ci acest parlament, care dovedeste încä odatä incompetentä juridicä, moralitate îndoielnicä, dar numai dorinta de a se räzbuna pe cel ce a fäcut mult pentru întärirea structurilor statului, cu consecinte grave pentru penalii care construiesc în "liniste" ziduri de protectie pentru coruptia "partinicä" care infectat tara!
    Ultim exemplu,: proiectul de lege privind activitatea ANI!
    Români, treziti-vä pânä nu e prea târziu!
    Totul e în mâna noasträ! Afarä cu ei!
  • +6 (6 voturi)    
    Sila, greața... (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:51)

    Observator roman [utilizator]

    ...de care sunt cuprins citind despre "inițiativa" acestor derbedei care pretind că reprezintă politic 'interesele poporului român', e imensă!

    Mă gândesc că, în felul lor, țiganii din clanul lui Bercea Mondial, sunt mai morali decât acești "aleși"!

    Indiscutabil, cel care azi e terminat politic, este chiar cel care a avut această "inițiativă": sinistru paiață Călin Anton Popescu-Tăriceanu.
  • +8 (8 voturi)    
    stupizii (Miercuri, 25 iunie 2014, 12:58)

    claonic [utilizator]

    stupizii si coruptii pnl-isti au ratat o ocazie de a-si mai spala din pacate si a vota impotriva.. asa poate iohannis mai lua ceva voturi la prezidentiale din tabara basescu.. dupa ce ca sunt corupti mai sunt si prosti.. la fel ca psd-ul..

    si iarasi nu inteleg ce e mereu cu boicotul asta.. doar sa le dea apa la moara celorlalti prosti.. sa se duca acolo si sa voteze impotriva.. de asta sunt platiti, sa stea acolo si sa voteze..
  • -6 (6 voturi)    
    Demisia domnu' prezident (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:20)

    BibireluBibi [anonim]

    Acest site e ca un rachiu de proasta calitate.Numai cei saraci (cu duhul) il mai consuma.
    Demisia bai domnu' presedinte.
    • +4 (4 voturi)    
      Dupa nickname-ul ales (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:58)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui BibireluBibi

      este evident ca faci parte din gloata de 'auto' !! Hahhahahaha!
  • +6 (6 voturi)    
    344 de voturi (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:21)

    gugurila [utilizator]

    ... deci 344 de parlamentari care asteapta sa-i caute DNA-ul pe acasa si spera sa scape schimband presedintele? :p

    Btw 344+236 = 580, eu parca am votat sa se reduca nr de paraziti la 300...
  • +4 (4 voturi)    
    Este in zadar (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:34)

    miohaiham [utilizator]

    Nu exista tratament…
  • +4 (4 voturi)    
    tin hotii (condamnati)in comisia jurdica (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:47)

    mariage [utilizator]

    Si vor sa-si dea demisia Basescu doar pentru ca fratele lui este suspectat de luare de mita. Intrun parlament de hoti mi se pare normal sa se alieze impotriva unui presedinte ce a refuzat sa imparta prada cu ei.
  • +4 (4 voturi)    
    Ar trebui interzis absenteismul (Miercuri, 25 iunie 2014, 13:53)

    ciubex [utilizator]

    Atunci cand se voteaza ceva, indiferent ce de catre parlamentari ar trebui sa fie toti, indiferent daca le place sau nu.
    Au astfel posibilitatea de a-si exprima acordul sau dezacordul fata de ceea ce se voteaza.
    Absenteismul asta sau retragerea ar trebui sa fie sancionat.
    Asa cum eu m-am dus la vot si am votat pe unu' sau altul, asa si ei sa faca bine sa-si faca treaba:
    - sa propuna legi;
    - sa dezbata legi;
    - sa voteze legi.
    Pentru asta sunt platiti! Nu sunt platiti sa absenteze.
    Si asa sunt multi si nu tin cont de cei ce i-au votat, macar sa-si faca treaba!
  • +5 (5 voturi)    
    W Ponta: "344. o majoritate covarsitoare..." (Miercuri, 25 iunie 2014, 14:03)

    ofCAER [utilizator]

    DOCTORE,
    Ai dreptate (pai se putea altfel, la nivelul de eruditie al matale?), ati votat "pentru" 344.
    Cu totii, parlamentari sunteti 588.
    Trebuia sa fiti 300, cum v-a cerut poporul suveran, nu-i asa, d-le doctor in drept?
    Scazind pe 300 din 588, rezulta un numar de 288 parlamentari in plus, peste vointa si cererea imperativa a poporului.
    Poti, doctore, sa ne demonstrezi noua, prostimii, ca acesti 288 de ocupanti ilegitimi de scaune de parlamentari (ei nu pot fi numiti, de drept, "parlamentari"!) lipseau din sala in momentul votului? Nu poti, nu esti in stare...
    Scazind, deci, pe 288 din cei 344 de yesmen-i, ramin 56, "curati anti"! Ori 56, dintr-un total de 300, "curat"!, e cam putin, nu-i asa, doctore?
    E grea aritmetica, d-le prim-ministru, dar poate ne raspundeti, in calitate de parlamentar, 1. CIT A COSTAT TOATA ACEASTA SEDINTA? 2. CINE SUPORTA CHELTUIELILE? 3. PARLAMENTARII ROMANIEI AU BIFAT INCA O ZI DE MUNCA? CUMVA VOR PRIMI SI INDEMNIZATIE SUPLIMENTARA?
  • +6 (6 voturi)    
    Apel catre oamenii de afaceri adevarati (Miercuri, 25 iunie 2014, 14:33)

    Maniu [utilizator]

    Frati - de orice nationalitate - traitori in Romania, daca aveti bani sa candidati, făceți-o! Am avea niște oameni competenți în Parlament și ar începe lucrurile sa se miște! Nu mai lăsați politica pe mâna infractorilor ca vă desființeaza afacerile! După patru ani ați putea să vă întoarceți la ce vă place și ați salva România de clasa asta politicî împuțită, descinsă din hoitul ceaușismului securist. Cred că împreună puteți să bateti miliardele lui Țiriac și Niculae la un loc!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by