Traian Basescu: Nu vreau sa se interpreteze ca mai sunt adept al tehnologiilor cu cianuri la Rosia Montana. / S-au oprit lucrari si nu se gaseste contractul Bechtel, se ascunde bine contractul

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 27 aprilie 2014, 15:21 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat, duminica, la o dezbatere pe teme economice, ca nu vrea sa se interpreteze ca mai este un adept al utilizarii tehnologiilor cu cianuri la Rosia Montana, pentru ca a vazut reactia populatiei, el precizand ca mineritul se poate dezvolta ecologic.  Seful statului a criticat, la aceeasi dezbatere organizata de Fundatia Miscarea Populara, faptul ca au fost oprite lucrari la autostrazi si "nu s-a pus nimic in locul lor", el adaugand: "S-au oprit lucrari si nu se gaseste contractul Bechtel. Se ascunde bine contractul Bechtel", potrivit Mediafax.

Referitor la minerit si Rosia Montana, presedintele a afirmat ca "Avem resursa noastra de productie industriala, care spre exemplu, este mineritul. Ca vorbim de carbune, de curpru, de aur, avem obligatia sa relansam aceste ramuri industriale, care consolideaza industrial Romania si creeaza si locuri de munca. Sigur, nu vreau sa se interpreteze ca mai sunt un adept al utilizarii tehnologiilor cu cianuri la Rosia Montana. Am vazut reactia populatiei si nu sunt unul care sa traiasca desprins de reactia populatiei."

El a spus ca, totusi, avem la Baia Mare un inventator roman care propune alta solutie, romaneasca, de exploatare a aurului, cu sodiu: "Mineritul se poate dezvolta ecologic, daca ne hotaram sa relansam aceasta ramura industriala si m-as bucura daca in 10 ani, Romania ar ajunge sa aiba o economie in care ponderea industriei in PIB ar depasi 50%. Reindustrializarea nu este o poveste, este o necesitate, nimeni nu poate trai la nesfarsit din servicii, pentru ca nu putem trai numai in restaurante si din turism. Putem trai si din minerit si din turism si din agricultura si din stimularea industriei alimentare", a mai spus Basescu.

  • Basescu: S-au oprit lucrari si nu se gaseste contractul Bechtel, se ascunde bine contractul

Presedintele Traian Basescu a criticat, duminica, faptul ca au fost oprite lucrari la autostrazi si "nu s-a pus nimic in locul lor", el adaugand: "S-au oprit lucrari si nu se gaseste contractul Bechtel. Se ascunde bine contractul Bechtel". Presedintele a spus ca din 2012, luna mai, de cand acest Guvern se afla la putere, nu a semnat niciun nou contract, nu a organizat nicio noua licitatie pentru noi proiecte.

"Singurele contracte care s-au semnat au fost cele licitate in timpul Guvernului Boc si care au fost in instanta si, odata pronuntarile facute, s-au mai semnat, anul acesta, niste contracte. S-au oprit lucrari, fie la Autostrada Transilvania, fie la tronsonul Nadlac - Arad, dar nu s-a pus nimic in locul lor. Sigur, s-au oprit lucrari si nu se gaseste contractul Bechtel. Se ascunde bine contractul Bechtel, insa asta este ceea ce ne lipseste: capacitatea de a genera proiecte, cand avem banii pusi pe masa de Uniunea Europeana, iar lipsa de capacitate de a genera proiecte nu face decat sa adanceasca acel deficit de la fondul de pensii, pentru ca a utiliza banii europeni inseamna a crea locuri de munca", a spus presedintele.

Ministrul Transporturilor, Dan Sova, a declarat, pe 1 aprilie, intrebat daca a gasit contractul incheiat cu compania americana Bechtel, ca documentul este cautat de Parchet "de vreo sase luni". "E o intrebare la care am mai raspuns, mai raspund de cate ori este nevoie, il cauta Parchetul de vreo sase luni", a spus Sova, intr-o conferinta de presa.

 Sova declara in noiembrie, in calitate de ministru delegat pentru Proiecte de Infrastructura, ca nu a cautat niciodata contractul cu Bechtel, ci l-a cerut Ministerului Transporturilor, si ca nu are informatii daca documentul a fost gasit, dar constructorul american a promis sa trimita o copie legalizata.

"Eu nu l-am cautat niciodata, pentru ca acest contract este la Ministerul Transporturilor. Eu am cerut sa mi se dea contractul, si Ministerul Transporturilor nu l-a gasit. Ca atare s-au declansat procedurile, inclusiv de natura penala", a spus Sova la acea vreme, in cadrul emisiunii "Dupa 20 de ani".

La inceputul lunii decembrie, premierul Victor Ponta a declarat ca Guvernul a sesizat deja DNA in legatura cu contractul cu Bechtel pentru construirea Autostrazii Transilvania pentru ca "este bine" sa se stie "din cauza cui nu s-a facut aceasta autostrada".

Proiectul autostrazii Brasov-Bors, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat in 2003 si inceput in 2004, in baza unui contract de 2,2 miliarde de euro incheiat cu Bechtel, care trebuia executat pana in 2012.

Contractul a suferit in decursul timpului mai multe modificari, fiind reziliat in mai 2013, statul roman urmand sa plateasca companiei americane 37,2 milioane de euro si datorii de 50 milioane de euro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3518 vizualizari

  • -3 (23 voturi)    
    adept al (Duminică, 27 aprilie 2014, 15:28)

    evoque [utilizator]

    exploatarilor cu cianuri banuiam ca nu sunteti, insa al afacerii rosia montana ramaneti pana va fura altii afacerea, asa ca nu mai incercati sa o dati cotita, nimeni nu uita cat erati de disperat si ce mare promotor al afacerii respective erati. comisionul, comisionul....
    In ce priveste contractul cu bechtel stiti foarte bine unde este si cine il are in birou, insa cum cei din psd nu vor sa fie vazute anumite lucruri, nici dumneavoastra nu vreti sa se afle niste treburi, nici pupila boagiu si nic tariceanu dealtfel.
    Subiecte ieftine, astea doua, si stiti ca va afecteaza, acu' dumneavoastra sunteti jucator, mai ramane de vazut cine va tradeaza, pentru ca sunteti in zodia tradarii.
    • -1 (13 voturi)    
      nu pot sa cred (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:44)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      dar sunt de acord cu tine.
    • -2 (6 voturi)    
      excelent comentariul (Duminică, 27 aprilie 2014, 23:03)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sa o dai cotita in perioada electorala este josnic. nicio diferenta fata de poanta sau antoana.
  • -7 (19 voturi)    
    investitii (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:01)

    andinny [utilizator]

    sunt de acord ca se poate trai atat din turism, cat si din minerit, insa pentru asta este nevoie de investitii. Iar la Rosia Montana a investit pana acum doar Rmgc, iar tehnologia cu cianuri este admisa de Uniunea Europeana
    • +6 (14 voturi)    
      tia-i luat diurna Goldistule? (Duminică, 27 aprilie 2014, 20:15)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      Ti-ai luat diurna Goldistule?

      Inainte de cianurile periculoase la Rosia Montana
      la Rosia Montana vorbim de HOTIE cu H-mare

      Sa vinzi tot aurul Romaniei si sa iei 6% din 100%

      e o HOTIE fara margini goldistule....

      Vindeti tu casa ta cu 6% si doar dupa-aia vino aici sa ne explici ce bine e mercenarule...
      • 0 (0 voturi)    
        mai mult de 6% (Luni, 28 aprilie 2014, 21:09)

        andinny [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        din cate stiu eu, statul nu are cum sa ia doar 6%. Aia e redeventa. Dar are din stat 25% parte din proiect, ca partener, fara sa mai punem la socoteala locurile de munca, investitiile deja inceput si cele care ar urma si toate taxele si impozitele platite in Romania
  • -10 (20 voturi)    
    parerea mea (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:10)

    nita.codruta [utilizator]

    Domnule Traian Basescu, inseamna ca sunteti un politician inchis la minte si neinformat. Mai bine ati fi fost considerat adept al celei mai avansate metode de extractie la ora actuala, care pe deasupra este aprobata de Comisia Europeana si folosita in peste 90% dintre minele de aur din lume.
    • +9 (21 voturi)    
      ca ciupercile dupa ploaie.... (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:47)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui nita.codruta

      asa au aparut si postacii RMCG; nimeni nu spune ca la Rosia va fi CEA MAI MARE MINA din Europa, deci si cel ai mare risc ecologic din punct de vedere al exploatarii cu cianuri de pe batranul continent (asigurat cu ~100 mil euro - e aproape comic daca n-ar fi tragic ). Cat despre alte tari ale lumii, a se vedea cat platesc canadienii zilnic pentru mentinerea sub control a solului poluat cu cianura, iar despre alte tari din lume atreia ( ca si Romania de altfel) nici nu mai are rost sa discutam, sunt atatea documentare. Haideti cu locurile de munca, natura nu conteaza, avem nevoie de bani nu de sanatate...
      • -6 (12 voturi)    
        cianura si natura (Duminică, 27 aprilie 2014, 22:04)

        cosmina.vladescu [utilizator] i-a raspuns lui un om

        in cazul cianurii conteaza concentratia in care va fi folosita, UE accepta maxim 10 parti per milion, la Rosia ar fi 3! Bineinteles ca si natura conteaza, dar la Rosia este poluata si are nevoie de ecologizare. Cine o asigura? se pare ca tot investitorul
  • +6 (18 voturi)    
    Ei, pai si cum nu ti-ai dat tu (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:39)

    XXIstCentury [utilizator]

    seama mai devreme ca existau si alte tehnologii ? Nu pot sa cred, adica marele prezidente a lu' Romanica ar fi facut el asa PR turbat pentru marele investitor strategic cianurist fara sa se fi informat inainte ? Si cum, nu mai e vorba de hipsterii lui Soros care se opun marelui investitor si nu stiu ce vorbesc ? Acum, ca vin alegerile, te-ai trezit si tu ca nu a prins publicitatea si injuraturile in slujba RMGC si gata, e vorba de populatie, nu de niste tampiti si/sau agenturili lu' Soros ?
    Pai ... oricum o dai nu stiu cat de bine e, domnu' prezidente. Ca acu', si si in fata celor pe care-i convinsesei si urlau si ei impotriva hipsterilor comunisto-soroisti si alte alea, te arati slab, care va sa zica, nu mai aperi marii investitori, lumina capitalismului.
    Ntz ntz ntz ... lasa, ca niste primarii poate tot prinzi, mai incolo, si cum ati aranjat si legile ca sa delegati bine.. deh, ca daca se inchide robinetul RMGC, se deschide mai tare ala din "teritoriu".
    P.S. Asta ar trebui sa fie noul slogan: nu "Sa traiti bine", ci "Sa delegati bine".
  • +4 (14 voturi)    
    Slogan de campanie... (Duminică, 27 aprilie 2014, 16:46)

    marchi [utilizator]

    „Sigur, nu vreau sa se interpreteze ca mai sunt un adept al utilizarii tehnologiilor cu cianuri la Rosia Montana...”
    Cu alte cuvinte... „Votați PMP (fraierilor!), că oi reuși eu s-o dreg, până la urmă...
    Cine vă mai crede, dom' Președinte?
    • +4 (8 voturi)    
      Sunt cativa comentatori care nu-si dau seama (Duminică, 27 aprilie 2014, 20:02)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      Sunt cativa comentatori care nu-si dau seama

      nici acuma ca i-a prostit cum a vrut si cand a vrut
    • 0 (4 voturi)    
      mai bine (Luni, 28 aprilie 2014, 9:55)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui marchi

      mai bine ar sustine in continuare proiectul. nu e ca si cum nu ar fi nevoie de el, nu e ca si cum oamenii de la rosia ar avea din ce trai si alte state din UE nu se orienteaza spre valorificarea resurselor...
      • 0 (0 voturi)    
        Vindeti tu pe casa cu 6% la suta din Valoarea ei (Luni, 28 aprilie 2014, 13:50)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

        Vindeti tu pe casa cu 6% la suta din Valoarea ei
        de 100% (cat luam pe aur) sau cu 3.5% din 100% (cat luam pe gazele de sist) si dupa-aia hai cu actele aici sa ne explici ..."cum il sustii tu pe cumparator"

        Si ce bine e sa-ti dai casa pe nimic....

        Cum poti sa postezi PRO pentru niste HOTI
        ca si Gold care ne fura
        aurul (6% versus 100%) in complicitate cu politrucii nostri?

        E bine sa mananci asa o paine neagra laudand in gura mare jefuirea tarii in care traiesti?

        E drept ca unii ii aplaudau si pe sovietici cand jefuiau si ucideau prin Romania ....
  • -6 (10 voturi)    
    Rosia Montana (Duminică, 27 aprilie 2014, 17:09)

    mike13 [utilizator]

    D-nu presedinte, ca om politic atat de versat si capabil, nu pricep de ce ati sustinut atatia ani proiectul Rosia Montana si acum va deziceti!!!Cred sincer ca sunt adevaruri pe care nu le puteti rosti, cred sincer ca Romania are niste obligatii fata de acest Occident care ne-am cam lamurit si noi ca nu este un sfant, dar trebuia sa negociati mai atent si mai profesionist cauza Romaniei, nu intotdeauna in genunchi si cu capul plecat!!!Eu unul v-am sustinut si va voi sprijini in continuare, dar o fac cu multa tristete!!!Sa le multumiti acestor haite de mafioti care conduc Romania acum, altfel...nu se stie!!!!
    • +6 (8 voturi)    
      I-a promis lui Biden cum nu pricepi? (Duminică, 27 aprilie 2014, 20:01)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui mike13

      I-a promis lui Biden, cum nu pricepi, pe ce lume esti?

      Si gazele de sist (pt. Chevron date pe nimic si cele de pe platforma cointinentala)

      si aurul cianurat lui Gold

      Toatea astea le promitea multinationalelor americane si lobbistilor alora...

      A facut toate astea numai si numai in interesul lui personal

      Iar acuma ca vin alegerile o-ntoarce ca la Braila

      Ca unii ca tine sa se-ntrebe mirati "cum de nu si-a dat seama?" Te-a prostit omul te-a prostit!

      Si-a dat seama foarte bine ce face
      DAR poporul roman era pe ultimul loc pentru el....

      Pentru romani erau si sunt bune doar otravurile de la cianuri si de la sisturi...infestatae cu 54 de substante cancerigene (vezi Gasland pentru informare)

      Iar altul tot ca el care-l si intrece in slugarnicie este Plagiatorul....
  • +1 (5 voturi)    
    numele partidelor ... (Duminică, 27 aprilie 2014, 18:36)

    adonis84 [utilizator]

    "PMP" si "UNPR" de unde au mai rasarit? "UNPR" strange semnaturi pentru "partidul coruptilor din romania" iar pentru "PMP" apare din intamplare Udrea pe afise si mai est sustinut si de Basescu cu sloganuri pro RMGC. Este jalnic cum amandoua formatiunile incearca sa se implanteze pe ocolite. Insa PDL cred ca are mult de pierdut din jocul asta, cu toate ca pare raul cel mai mic, parca iti vine sa cauti alternative, dupa gogonatele din campania asta electorala ...
  • +7 (9 voturi)    
    Eeee "nu mai esti adept"? (Duminică, 27 aprilie 2014, 19:57)

    alex1234 [utilizator]

    Eeeee "nu mai esti adept"?

    Acuma ca vin alegerile nu-i bine sa spui...

    Dar te cheama maine iar Biden la birou sa-ti de diploma
    de....si sa vezi cum "devii acusi acusi iarasi adept la cianurarii (acuma nu se mai evapora cianura de la sine smechere? Ia zi ? Ce mai scrie pe internet?"

    Toata ascensiunea ta politica se datoreaza slugarniciei fata de SUA FMI si Banca Mondiala....vezi exploatarile gazelor de sist pe nimic (3.5% redeventa e hotie) vezi cianurile de la Rosia Montana - toate promise lui Biden de tine

    Una e sa fii pro-american si alta e sa fii o sluga obedienta a multinationalelor...asta ca sa fim bine intelesi.

    Ca mai sluga ca tine n-a fost nimeni decat amicul tau Ponta cu care coabitezi....

    Nu tu l-ai injurat pe Eugen David ca de ce nu vrea sa-si vanda pamantul lui Gold si l-ai facut BOLSEVIC?

    Asta, cu 2 saptamani inainte sa te duci in SUA....ai dat o tura pe la Rosia "sa rezolvi problema promisa" Nu?

    Am scuipat a scarba, cand te-am vazut ce esti in stare sa faci in mod slugarnic din postura de presedinte (si mi-am dat pumni in cap ca te-am votat in turul II cu Geoana mai bine stateam acasa ca nu meritati nici unul)

    Nu tu ai initiat Legea Minelor pe vremea lui BOC care prevede sa se nationalizeze pamanturi in interesul privat ? Ca tot sa-i iei pamantul lui David si a celor din Rosia?

    (lege preluata slugarnic acum de Plagiator)

    Nu tu vroiai sa dai toate asigurarile de sanatate ale Romaniei DOAR asiguratorilor multinationali straini prin legea criminala a sanatatii pe care ai initiat-o si pe care a preluat-o acum acelasi Plagiator si sa restrangi pachetul de asitenta medicala de baza?


    Mai Vezi ca PMP-ul e "trup si suflet" Chevronist a publicat pupi.- Preda ideile voastre chevroniste in cele 99 de idei slugarnice..PMP-iste

    Dar de taranii de la Pungesti nu va e mila nici voua nici lui PONTA si nici de decizia lor locala de a interzice gazele de sist

    Prost e cine voteaza cu toti cei care au facut pe plac Gold-ul OMV-ului si Chevronului
    • -4 (10 voturi)    
      prostime? (Duminică, 27 aprilie 2014, 22:08)

      cosmina.vladescu [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      prost e cine voteaza cu investitorii, cu cei care aduc bani in Romania si creeaza locuri de munca? de unde atata xenofobie si cum crezi ca ne va ajuta asta sa ne fie intr-un final mai bine?
      • +1 (3 voturi)    
        fata draga aia sunt HOTI nu Investitori (Luni, 28 aprilie 2014, 12:21)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui cosmina.vladescu

        fata draga aia sunt HOTI nu Investitori

        Vindeti tu casa ta si a parintilor tai cu 3.5% si 6% din valoarea ei CE Crezi ca-ti vor zice parintii tai?
        O sa te laude sau o sa te critice?
        O sa le zici si lor ca-s "Xenofobi"?

        Investitor e Renault de exemplu si si pe aia l-a tot scutit statul de impozite timp de 20 de ani....Bosch la Cluj, Continental la Timisoara

        M-ai auzit sa zic ceva de investitori?

        dar Unul care-ti ia tot Petrolul pe nimic (OMV) toate gazele de sist pe nimic cu otravirea mediului (Chevron) si tot aurul pe nimic (GOLD) aia sunt HOTI nu investitori

        Deci Eu vorbesc de Hoti

        Cat despre smecheria cu "Xenofobii" nu cumva suntem si "Fascisti" cum le zic rusii celor de la Kiev daca ii spunem Hotului ca e HOT.

        Hotul e Hot fata draga si n-are Etnie : Mai hot ca Nastase care e roman n-a fost nime' in tara asta....decat OMV-ul complicele lui...
  • +3 (5 voturi)    
    Doua subiecte care put a closet politic !!! (Luni, 28 aprilie 2014, 1:20)

    andreesanu [utilizator]

    Subiectul Rosia Montana a dovedit cit de corupt cit de mizerabil este mediu politic din Romania,a dovedit ca secrete de stat s-au vindut ca la taraba,ca mafia internationala are la mina pe multi politicieni romani.
    Contractul Bechtel echivalent cu afacerea Scoda a lui Carol al ii lea cuprinde inconstienta ,lacomia ,prostia tradarea statului de catre capetele Romaniei la acea data -de mizeriile cu Bechtel nu-i strain Nastase,pe Nastase vor azi sa-l apere sa nu fie tras intr-un nou proces de tradare ,de distrugere a tarii,de asta a disparut contractul .
    Cu-i spun ei ca un contract cu stampila secret se poate fura,poate disparea ???,cei guvernul ???-o taraba de piata !!!,ce minister este ala in care un document secret nu-i inregistrat si nu-i intregistrat cine l-a consultat cind unde .
    Un document secret nu poate fi consultat decit cu aprobare secretarului de stat or ministrului in functie de categoria de secret .
    Subiectul contractului Bechtel este tratat de guvernanti ca si hirtia igenica . Asta-i nivelul de pricepere !!!
    • +1 (1 vot)    
      Mai devreme sau mai tarziu vor fi si procese (Luni, 28 aprilie 2014, 14:09)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Mai devreme sau mai tarziu vor fi si procese

      - si pentru petrolul furat de OMV (faptas Nastase)

      - si pentru a 4=a flota a lumi care s-a evaporat in mai putin de 10 ani

      - si pentru Bechtel (tot Nastase)

      - si pentru privatizarea metalurgiei unor ruso-austrieci care au dus-o la faliment (faptas Nastase)

      - si pentru privatizarea Romtelecom pe nimic

      - si pentru platforma continentala (de-abia castigata la Haga si data pe nimic) si abuzul de la Fondul Proprietatea unde s-au dat pe nimic active care nu faceau obiectul retrocedarile (halci din Nucleaelectrica, Hidroelectrica etc..etc,,,) (faptas Tariceanu)

      - si pentru aurul tarii dat pe sest lui GOLD pentru un nimic de 6% cu cianurarea mediului si lobistii lui politruci (aici lista e lunga de la Berceanu, Isarescu, pana la Nastase, Tariceanu, Basescu si Ponta)

      - si pentru gazele de sist date pe 3.5% din valoarea lor (aici cap de lista e Basescu si MRU urmati umar la umar de Ponta)
      - fara studii de impact publice facute si publicate de organizatii independente
      - cu bataia de catre jandarmi a Taranilor care se opun otravirii propriului lor pamant si terorizarea Taranilor ca la 1907

      - si pentru Oltchim si CFR bagate in faliment etc..etc....

      - si pentru nenorocirea sistemului sanitar pe care aceiasi care l-au nenorocit vor azi sa-l privatizeze complet dand toate miliarde stranse de la populatie prin CAS asiguratorilor internationali

      Practic trupele de soc ale urmasilor-bolsevicilor au nenorocit Romania in numai 25 de ani si au adus-o la sapa de lemn

      Macar in al 12-lea ceas nu-i mai votati pe astia...
  • +1 (3 voturi)    
    UE are alta parere (Luni, 28 aprilie 2014, 19:20)

    nicupanait [utilizator]

    eu n-as fi ascultat de opinia populatiei,pentru ca nu au iesit multi oameni in strada si nici nu poti sti cat de sinceri sunt sau de informati. Mie imi este de ajuns sa stiu ca aceasta tehnologie este admisa de UE si ca tot UE declara prin Potocnik ca nu are niciun motiv de ingrijorare in privinta proiectului
    • 0 (0 voturi)    
      s-a gandit la voturi (Luni, 28 aprilie 2014, 21:17)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui nicupanait

      cred ca Basescu s-a gandit ca protestatarii sunt si ei votanti si ca e mai bine sa se puna de partea lor caci sunt mai guralivi. Nu conteaza ca pana si motii de la Rosia Montana sunt mai multi si pro minerit, ei n-au nici resursele, nici puterea sa-si faca auzita vocea pana la Bucuresti. Din pacate!
  • 0 (0 voturi)    
    mai ecologic nu se poate (Luni, 28 aprilie 2014, 23:04)

    sonnia [utilizator]

    parerea mea este ca mai ecologic decat acum nu se poate la Rosia Montana. Daca va fi la jumatate fata de limita acceptata de UE concentratia cianurii si investitorul deja a inceput ecologizarea in zona, ce am vrea mai mult? ca statul oricum nu face nimic, iar ecologistii se tin doar de proteste


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by