Traian Basescu: Daniel Morar se incadreaza in portretul-robot pe care l-am facut pentru un viitor presedinte al Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 23 aprilie 2014, 12:16 Actualitate | Politic


Daniel Morar (foto arhiva)
Foto: AGERPRES
Fostul procuror-sef al DNA Daniel Morar "se incadreaza in portretul robot pe care l-am facut" pentru un viitor presedinte al Romaniei, a afirmat miercuri presedintele Traian Basescu la emisiunea Adevarul Live, raspunzand unei intrebari adresate de moderatorul emisiunii.

"Trebuie sa fie un om care deja a probat ca a facut ceva pentru tara asta, nu poti sa pui un incepator, care nu a lasat nimic de pe urma lui, in varful statului.  A venit timpul pentru un politician care nu a avut nimic in comun cu fostul regim si care a lasat ceva in urma sa. Eu am invatat democratia, hai sa alegem unul care vine gata invatat, crescut in democratie. Un politician care nu fi trait in societatea care ne facuse asistati, dependenti de stat. Sa fie un om cu capacitate de negociere politica. Nu ca mine, din cind in cind - cind am avut nevoie sa fac guverne, ci tot timpul. Si mi-ar mai placea sa fie un politician care, ori daca a venit in politica cu un apartament, sa-l gaseasca candidatura cu apartament, iar daca a venit in politica cu un Mercedes, sa-l gaseasca candiatura tot cu acel Mercedes. Dar sa nu fi explodat bogatia pe capul lui dupa ce a intrat in politica", a fost portretul schitat de seful statului celui pe care il vede presedinte.

Traian Basescu a mai spus nu trebuie ca viitorul presedintele trebuie sa aiba 25 de ani, dar "poate sa fie la peste 40 de ani, undeva acolo, sa nu fi trait in societatea comunista, care facuse asistati si dependenti de stat. Sa fi trait mai mult in perioada dupa Revolutie".

Daniel Morar, actual judecator al Curtii Constitutionale, a fost sef al DNA in perioada in care institutia a inceput sa realizeze dosare sonore de coruptie unora dintre cei mai influenti politicieni. El a ocupat si functia de procuror general al Romaniei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13945 vizualizari

  • -28 (40 voturi)    
    cateva fumigene (Miercuri, 23 aprilie 2014, 12:26)

    asdff [utilizator]

    pt diversiune (tomac, mru etc) sint necesare pt a putea pronunta numele mult-dorit :)
    • +1 (1 vot)    
      Pompistii pompeaza minciunui (Miercuri, 23 aprilie 2014, 21:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui asdff

      aia cu munca de jos. Aia cu munca de sus pompeaza malai. Sau sunt multilaterali dezvoltati?
  • +61 (69 voturi)    
    Daniel Morar Presedinte (Miercuri, 23 aprilie 2014, 12:34)

    Trojan.H [utilizator]

    Works for me!
    • +43 (47 voturi)    
      ar fi foarte bine (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:08)

      Catalin_N [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Sa avem un presedinte neafiliat politic, cu meritul de a fi luptat cu succes sa starpeasca coruptia din Romania cat mai mult posibil ar fi extraordinar si o sansa ca romanilor sa li se imbunatateasca viata daca sumele insusite in mod normal de Baroni vor ajunge in economia sanatoasa, nu in buzunarele baronilor si familiilor lor.

      Doamne, ajuta pe romanii si da-le mintea cea de pe urma ca sa aleaga cei mai bun pt ei si neamul lor!
      • +12 (12 voturi)    
        idem! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:53)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Catalin_N

        din pacate, fara sa ne situam pe vreo pozitie elitista, sunt ATATIA TAMPITI IN TARA ASTA incat imi vine greu sa cred ca se va implementa in viitorul apropiat, la noi in Romania, un sistem de valori autentic...
    • +11 (13 voturi)    
      poate ar fi mai bun la executiv... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:38)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ...adica prim ministru. Ca presedinte ar fi ca legat de maini, nu ca n-ar fi bun.
    • +8 (8 voturi)    
      La vot!! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:43)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      And for me!
  • +35 (43 voturi)    
    corect! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 12:36)

    corvus coraX [utilizator]

    Ar fi singurul care m-ar putea determina să ies să votez.
    • +9 (11 voturi)    
      pentru presedintie... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:36)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ...dar pentru guvern?
      • +2 (4 voturi)    
        :) (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:18)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Bună întrebare!
  • +44 (56 voturi)    
    DA, DA si iarasi DA (Miercuri, 23 aprilie 2014, 12:45)

    hot news [utilizator]

    Traian Basescu a dovedit inca o data cat de super-bun este (ca sa nu spun genial).
    Vorbeste de aproape doua ore intr-un mod cursiv, echilibrat, bogat in date, argumentat, logic si cu carisma. Nu vom mai avea curand un astfel de presedinte! Insa si cu Daniel Morar m-as mandri... insa cum am putea anestezia milioanele de idioti antenizati?
    Respect pentru presedinte.
    • -20 (24 voturi)    
      doua intrebari (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:15)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      1. stai de doua ore sa urmaresti un discurs de politician?
      2. vrei sa ii anesteziezi pe cei care nu voteaza asa cum vrei tu?
      • -2 (6 voturi)    
        Pai un anesteziat (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:13)

        DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        Pai un anesteziat ce poate sa vrea mai mult decat ca si ceilalti sa fie ca el?
      • +10 (12 voturi)    
        pfua (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:51)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        1. ce treaba ai tu cu timpul omului ? te dai mare democrat dar te preocupa ce face x sau y cu timpul lui. si uite-asa ai aratat cine esti, un comunist ahtiat dupa controlul altora.
        2. da, asa ar trebui. de ce? pt ca s-ar lupta cu arme egale, aia de voteaza USL au fost deja anesteziati de catre propaganda pesedista asa ca ar fi corect sa fie anesteziati de doua ori, in felul asta ar vota doar cei care au discernamant
        • -4 (10 voturi)    
          bah gigele! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:54)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          mai schimba repertoriul! la 25 de ani de la lovilutie tot cu comunistii te lupti?
          pai bah, vezi ca si Base a fost comunist, mumbru PCR full! ba chiar unul cu dosar beton ca altfel nu ajungea barcagiu sef.

          cat despre lupta cu arme egale... inteleg ca aia care voteaza cu discernamant sunt egalii unei armate de anesteziati de doua ori.
          eu zic sa o mai gandesti mai profund si poate vii cu o replica mai buna.
          • +4 (12 voturi)    
            bah (Miercuri, 23 aprilie 2014, 16:11)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui nellino

            Base nu a fost comunist ci membru de partid , asta una, e o mare diferenta intre a fi membru de partid si a fi comunist infocat. Doi, a fost dar nu mai e. Eu nu ma lupt cu comunistii de acu 25 de ani ci cu astia de acum, cu cei ca tine. Nu merg aburelile astea ca a fost X sau Y comunist, nu ma intereseaza ce au fost ci ce sunt acum, ce fac ei acum. Inainte de 89 majoritatea oamenilor capabili au fost membri de partid ca asta era sistemul, nu primeau in PCR orice hahalera cum e acum in politica. Faptul ca X a fost membru PCR nu e ceva rau, si tata a fost membru, si mama a fost, au fost oameni capabili si au facut treaba acolo unde au muncit.
            • +1 (5 voturi)    
              ... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 17:01)

              rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Apropo, parinti mei n-au fost membrii de partid, si amandoi erau cu studii superioare. Tata chiar a fost expert intr-un domeniu pe care nu multi il pot practica, nici macar la nivel mediu. Si am mai cunoscut si alte persoane capabile care n-au fost membrii de partid... Deci sa nu exageram, se putea si fara carnet.
              • -1 (1 vot)    
                da (Miercuri, 23 aprilie 2014, 22:11)

                gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui rerenenegate

                se putea si fara, dar asta nu inseamna ca oricine avea carnet era un comunist nenorocit, asa cum zice nellino. cazurile de care spui tu sunt mai putine.
                • +1 (1 vot)    
                  Normal (Joi, 24 aprilie 2014, 12:00)

                  rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                  Da, normal ca nu toti au fost niste nenorocititi (multi erau destul de obisnuiti; si au fost si persoane mai mult decat ok), cum cred ca s-a inteles din postul meu. Ceea ce vroiam sa subliniez e ca au fost multe persoane dupa '89 (nu ma refer la posturile recente) care au insinuat ca aia erau cei mai inteligenti/capabili (inclusiv Iliescu avea ideea asta). De fapt nu era cazul, si majoritatea au intrat in PCR pentru avantaje. E adevarat ca in pozitii de conducere, fara carnet nu puteai ajunge (la pozitile mai inalte era requirement de minte medie de obicei). E la fel de adevarat ca lumea doreste sa aiba un trai mai bun, si o simpla semnatura (si niste participari la sedinte de partid) nu pare ceva criminal. Dar asta nu ma (ne?) impiedica sa observam ca dpdv etic a fost un pact (cu diavolul rosu? :) ).
    • +9 (13 voturi)    
      Suplimentez cu da,da,da! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:43)

      dora si profa in acelasi timp [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Absolut de acord cu acest comentariu.Este si parerea mea ca Base e genial si Morar un demn urmas.
  • -15 (23 voturi)    
    mai vedem... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:01)

    ..13 [utilizator]

    Nu stiu de ce imi seamana asa de mult portretul robot cu Monica Luisa Macovei.
    • +3 (7 voturi)    
      sau mai mult cu Kovesi... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:39)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      .
      • +2 (6 voturi)    
        nu are profil de politician (Miercuri, 23 aprilie 2014, 16:00)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        Problema este ca trebuie sa fii fost politician si de aceea am spus ca da mai bine MM decat Morar si as mai adauga ca decat si Kovesi.

        MM a facut campanie si mai face si acum campanie si are un partid si poate o dreapta care sa o sprijine pentru a ajunge unde trebuie sa ajunga!

        Kovesi este exceptionala ca si Morar!

        Dar repet, nici unul nu are experienta politica!

        Oricare ar fi tot arata mai bine decat CA sau plagiatorul remorcat in barca!
    • +2 (4 voturi)    
      pai gogule (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:47)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      cum sa-ti spun eu...asta e un lucru bun.
  • -18 (26 voturi)    
    DNA conduce deja din umbra (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:06)

    demaGOGU [utilizator]

    scenariu nerealist, americanii nu-si vor scoate niciodata pionii la suprafata!
    • +14 (20 voturi)    
      Tot ce e anticoruptie e pion american? (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:30)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      /// Orice organizatie care lupta impotriva coruptiei e buna pentru tara (si rea pentru baronii P$D, de-aia si postezi ce aberatii postezi).
      • +4 (6 voturi)    
        coruptia (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:47)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

        nu poate fi eradicata. comparatia cu Italia este de prisos.. mafia italiana este mai activa si implicata economic ca niciodata . se estimeaza undeva la 100 de mliarde de euro afaceri ale mafiEI

        Lupta asta a coruptiei este de prisos atata timp cat resursele sunt instrainate de firme rusesti si americane cu ajutorul mafiei politice romanesti in timp ce traiul se deterioreaza constant.

        Ramane alternativa masurilor extreme care pot fi adoptate de romanii care simt ceva pt aceasta tara.
    • 0 (14 voturi)    
      ai ratat la milimetru (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:33)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      este defapt vorba despre ceva mult mai rau si anume masonerie. cineva ne vrea raul! scapam in cele din urma cu PSD la putere. multa liniste si bunastare. Ion Iliescu presedinte!
    • +1 (5 voturi)    
      gogule (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:47)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      plimba-ti poeziile obosite de raspopit corupt la alta masa. hai pa .
  • +13 (19 voturi)    
    Votam DNA? (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:08)

    predel [utilizator]

    .
  • +15 (21 voturi)    
    Oh, parca-i prea frumos (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:29)

    XXIstCentury [utilizator]

    ca sa poata fi adevarat.
    Si el, si Monica Macovei .... ar fi extraordinar. Cu toate ca pe fiecare I-as prefera in functii importante din sistemul juridic, daca ar candida oricare dintre ei mi-as da votul fara nicio umbra de regret sau dubiu, sau sa ma gandesc ca votez raul cel mai mic : au si experienta exercitiului public, si niste rezultate stralucite in spate, avand in vedere dinozaurii cu care au avut de luptat, si prezenta frumoasa ... da, de 1000 de ori.
  • +12 (18 voturi)    
    Poate............ (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:34)

    profademate [utilizator]

    Soarta Romaniei poate fi schimbata de cei care nu au iesit la vot in 2012! Cu cei care au votat si vor vota ne-am lamurit !Poate un astfel de candidat ar misca acest segment de votanti!! Oricum Morar ar fi un contracandidat puternic pentru orice psd-ist.
    • +3 (5 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:22)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui profademate

      Pentru asta trebuie convinşi să iasă! Cine îi va putea convinge, asta îi cea mai grea întrebare?! Că de ieşit doar aşa în dorul lelii să-i voteze tot pe aceiaşi veşnici umflaţi poposiţi sub altă umbrelă politică, nu cred că vor ieşi prea mulţi..
  • -9 (17 voturi)    
    Mai mult robot decat portret (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:44)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Si mai si recunoaste senin ca morar este un politician pus de catre un politician (chiar daca nomenclaturist comunist apolitic!) si care asculta ordinele politicului. Da, e exact portretul ideal pt un om ca bas.
  • +17 (23 voturi)    
    viitor presedinte al Romaniei. (Miercuri, 23 aprilie 2014, 13:45)

    rene02 [utilizator]

    Este un profesionist care daca ar candida la presedentie ar scoate romanii la vot.
  • +1 (5 voturi)    
    excelenta idee (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:10)

    ctrlm [utilizator]

    Basescu continua sa demonstreze creativitate si interes pentru țară
  • +1 (5 voturi)    
    Acum asta se ocupa de robotica (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:16)

    DanBruma [utilizator]

    A facut ce trebuia pentru Romania de fiecare data si la locul unde a fost numit (vezi reteaua de autostrazi din RO) Acum se ocupa de robotica, ultima pasiune inainte de a merge la arat :)
  • -3 (3 voturi)    
    Cam tarziu... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:21)

    DaniAndi [utilizator]

    Chiar si pentru unul ca Morar.

    Avem nevoie de cineva mult mai "drastic", ceva de genul asta, sa taie si sa spanzure fara sa clipeasca!
    http://tinyurl.com/n2s5bo5
  • +7 (11 voturi)    
    Ar fi ceva.... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:32)

    strelka [utilizator]

    Cu siguranta ar fi ALTCEVA decit /// Ponta sau Crin. Ar fi CINEVA , as vota cu "2 maini" un om care a PROBAT ca e integru si competent.
  • +1 (7 voturi)    
    da..da (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:37)

    bucurflorin [utilizator]

    Ar fi presedintele de care romania are nevoie!
    Insa merita romania imbecilizatilor antenisti si adistati sociali un altfel de om? Nu. Ei vor vota dragnea si apoi il vor plimba pe ulita inundata cu barca
  • -4 (8 voturi)    
    robot (Miercuri, 23 aprilie 2014, 14:48)

    evoque [utilizator]

    ramane. Inca nu a inteles (sau poate o face intentionat) președintele ca tot ce este atins de el este sortit eșecului? ! Nu cred ca morar este atât de prost incat sa accepte o asemenea prostie, atat timp cat a fost recompensat cu un post caldut. Pana la urma este doar o petarda?
    • +3 (7 voturi)    
      eh (Miercuri, 23 aprilie 2014, 16:12)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      se pare ca tu nu intelegi ca tot ce spui tu e sortit esecului.
    • 0 (0 voturi)    
      fa evoque (Miercuri, 23 aprilie 2014, 19:58)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Vezi ca s-a schimbat versiunea lui Ponta. Nu i s-a adresat niciodata cu "fa" ministrului Apelor.
      Fugi repede si sustine-l.
      In mintea voastra om fi toti tari de urechi...
    • 0 (0 voturi)    
      AAA si sa nu uit, (Miercuri, 23 aprilie 2014, 19:59)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Fa evoque, ia-l si pe demaGOGU ca sa faceti norma de postari.
    • -1 (1 vot)    
      "Demisionez in 5 minute" (Miercuri, 23 aprilie 2014, 21:44)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cat regretati voi acest esec al presedintelui.
  • +4 (6 voturi)    
    E bun dar in Romania (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:00)

    Bogdan_100 [utilizator]

    sunt votati panglicari ce promit ajutoare si trai fara munca; indivizi corupti ce au furat la drumul mare. Cum sa voteze o natiune ce aplauda hotia (are tupeu si se descurca) si admira tunurile date si nu bunastarea prin munca. Nu are cum sa fie votat un astfel de om. cand tara are in fruntea guvernului un infractor mitoman cand este evident ca partidul la conducere e in fapt o mare grupare infractionala pusa pe spolierea resurselor tarii cum sa credem ca morar va fi votat ?
  • +4 (8 voturi)    
    super idee (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:06)

    tirolez [utilizator]

    Dar el vrea? Pentru ca va fi tarat intr-un noroi de nedescris. Basescu a avut niste nervi de otel atat in 2004 cat si (mai ales) in 2009.
    • +7 (11 voturi)    
      Geniala ideea (Miercuri, 23 aprilie 2014, 15:46)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Ca sa fii sef DNA tot nervi de otel iti trebuie. Sint sigura ca l-ar face praf pe Ponta in dezbatere directa. Hai ca se poate..Dintre acesti procurori trebuie citiva in politica. De mult asteptam: Morar, Papici, cineva care sa se fi luptat deja cu sistemul. Si sa aiba sprijinul occidentului. Morar il are.
  • -3 (5 voturi)    
    au fost lansate mai multe nume... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 16:04)

    ..13 [utilizator]

    Basescu a facut un potret robot si a fost intrebat de un nume apoi de un altul.

    Nu s-a pronuntat clar decat asupra unei persoane MORAR. Un astfel de personaj ar putea sa fie presedintele RO, dar nu a spus explicit ca el inclina sa creada ca ar putea sa fie MORAR.

    Ce atata zgomot?

    Nu ne agitam acum pentru europarlamentare???

    Nu ne agitam ca Rusia vine tot mai tare si mai puternic spre RO???

    Vad ca social media nu se mai opreste de la secventa cu barca - mai oameni mai exista si alte teme!

    Prostul daca este prost nu intelege nici daca ii repeti de 100 de ori - nu vede ridicolul scenei!

    Asta este in RO!
    Toate bune!
    • -3 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 23 aprilie 2014, 16:17)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Eu sunt de acord cu ce spui, dar tocmai din motivele astea(Rusia etc.) e nevoie sa fie identificate clar, cu nume, oameni care pot ajuge in functii cheie.
      Cat despre faza cu barca, asta e riscul cand ajungi la varf, au patit-o si Tariceanu si MRU.
  • +4 (6 voturi)    
    Elena Udrea Rege ! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 17:09)

    Velma Kelly [utilizator]

    Atat !
  • 0 (8 voturi)    
    ne-am tampit! (Miercuri, 23 aprilie 2014, 17:15)

    agalofteanu [utilizator]

    Omul care isi trimite copilul in cel mai inalt for european peantru a-l face de ras si a se face de ras si care are bube in cap la fel ca toti politicienii din Romania vrea sa ne "sugereze" un "portret robot" de presedinte?

    Multi semidocti de pe aici se lasa prostiti dar mai grav, incearca sa prosteasca la randul lor si pe altii.

    De acord ca sunt milioane de tampiti in tara asta dar inainte de a vorbi despre ei, uitati-va in oglinda!
  • 0 (4 voturi)    
    En fine, apar oameni noi si promitatori (Miercuri, 23 aprilie 2014, 18:13)

    ddutz [utilizator]

    Morar este un exemplu de ceea ce ne trebuie.
  • 0 (2 voturi)    
    daca... (Miercuri, 23 aprilie 2014, 19:20)

    nedumeritul [utilizator]

    daca "DECIDENTII" Romaniei il accepta , va ajunge presedinte. Daca nu, NU. (indiferent ce vor antenistii sau opusii lor sau chiar si "poporul")
  • +1 (3 voturi)    
    TRAIAN BASESCU: DANIEL MORAR SE INCADREAZA (Joi, 24 aprilie 2014, 14:32)

    romanitza23 [utilizator]

    Daca il recomanda presu asta de TRAIENEL pe Morar, e clar ca e compromis sau e omul sau pt ca Basescu stie el cate a ispravit si ca i se pot gasi si lui bubitze pe chelie si nu numai lui, ca are si fete si gineri si frate si probabil nepoti si copii vechi si recenti cu diverse cracanabile. Si... asa stie el sa isi astearna pe vreme lunga binele personal - inclusi cei precizati. Inca e prudent si viclean si mai gandeste in cincinalele in care s-a dezvoltat multilateral devenind omul nou, adica ce am avut la carMA, O STANCUTA CE CARAIE CACI, E DOAR O VARIETATE DE CIOARA CE MEREU VISEAZA SA FIE VRABIE PT A PUTEA AVEA MALAI INCA VRE-O DOUA CINCINALE


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by