Pamfletarilor

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 11 martie 2014, 16:14 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Trei televiziuni din Romania se ocupa cu executii individuale prezentate publicului drept pamflet sau executii in grup drept analize. Se alege o victima si se ridiculizeaza la maxim, dar nu dupa regulile pamfletului. Autorul nu infiereaza, utilizand armele satirei, "tare morale, conceptii politice, aspecte negative ale societatii sociale, trasaturi de caracter ale unei persoane". Lasul de televiziune tupilat in spatele acestui gen scriitoricesc rade de un defect fizic, de numele victimei, instiga la violenta, calomniaza, insulta, face aluzii grosolane si glume obscene.

Scopul final este de a umili, de a infrange vointa, de a terfeli demnitatea, de a atrage oprobiul si ura publicului asupra victimei, nu de a provoca rasul sanatos si terapeutic. In treacat fie spus, emisiunile de analiza sunt autopsii pe cadavrul pacientului, restul imbalsamari, tamaieri. In emisiunile numite pamflet se dezlantuie un fel de iad vesel, mici acte de turbare cu pretentii comice.

Aproape fara exceptie, pamfletarii tarii se cred  mari barbati, tipi cool si macho, "foarte tari" cand tipa de pe scaunel, se incrunta la ecran si debiteaza calomnii cu haz. Oh, pamfletarule, dac-ai vedea cum se abureste sticla televizorului cu rasuflarea ta putreda! Vino putin de cealalta parte sa te vezi, apropie-te putin de ranjetul tau.

Oricat ti-ai ingrosa vocea, oricat ti-ai umfla muschii si bicepsii, oricat sictir universal afisezi in priviri, ce se vede din cealalta parte a ecranului? Orice-ai zice, cu toata indulgenta, amandoi vedem doar atat: o aratare  pe un scaunel, un bufon latrand toate porcariile din lume. Vedem, seara de seara, niste barbati mandri de badarania lor, cautand sa arate cat mai prost crescuti, cat mai neciopliti si murdari posibil. Cam asta e tot. Tare, nu?

Desi unii au umor si destula imaginatie pentru un one man show de calitate, prefera sa-l ucida intr-o mare de calomnii si insulte. Pamfletarule, panglicarule, ce viata de mizerie. Te-ai gandit ce-o sa le spui copiiilor tai cand, intr-o buna zi, vor auzi vorbele tale spurcate si se vor uita, poate mirati, la tine? Ce-i spui, a doua zi, sotiei sau iubitei tale cand batjocoresti seara in fel si chip femei la televizor, ca ultimul violator si borfas? In fond, asta e treaba ta, pamfletarule. Cumva trebuie sa traiesti cu asta din moment ce nu-ti pasa.

Treaba noastra e cu totul alta. Pe scurt: nimic pe lumea asta  nu poate justifica tolerarea unei sinistre mistificari. Anume, ca practicarea atacului violent la persoana in spatiul public se cheama pamflet. Se cheama simplu incalcarea legii in mod sistematic. Cu raul trebuie luptat pana la capat.

CNA-ul aplica arbitrar amenzi acestor mutanti ai televiziunilor. Le sanctioneaza numai cand gluma se ingroasa, cand lucrurile degenereaza grav, cand presiunea publica devine insuportabila. Altfel, CNA-ul este un organism incapabil sa opreasca valul de mizerii revarsate prin gura "pamfletarilor" TV.  Dar  statul dispune de institutii si de legi care pot stavili raspandirea infectiei in spatiul public. Pentru asta, pamfletarii trebuie adusi in fata instantei in baza noului Cod Civil. Va trebui consolidata jurisprudenta, utilizand sentinte deja pronuntate.

Intr-o hotarare de prima instanta impotriva lui Mircea Badea, pronuntata de judecatoria sectorului 1, se arata ca "modalitatea de exprimare a paratului este pur si simplu insultatoare, nu este justificata nici de dezbaterea unui subiect de interes public si nici nu se incadreaza in limitele dozei de exagerare si provocare permise de art 10 CEDO si jurisprudenta Curtii. Aceste afirmatii au fost facute in cadrul emisiunii "Sinteza zilei", care nu este un pamflet. De altfel, astfel de exprimare nu poate fi acceptata nici in cadrul unei emisiuni pamfletare".

Noul Cod Civil sanctioneaza mai simplu atacurile la persoana sau cand drepturi elementare ale acesteia sunt calcate in picioare (la imagine, la demnitate etc). "Pamfletarii" nu se pot ascunde in spatele libertatii de exprimare sau dupa un anumit gen jurnalistic pentru a se deroba de raspundere.

In noul Cod Civil, la art 1349 se arata ca "orice persoana are indatorirea sa respecte regulile de conduita pe care legea sau obiceiul locului le impune si sa nu aduca atingere, prin actiunile ori prin inactiunile sale, drepturilor sau intereselor legitime ale altor persoane. Cel care, avand discernamant, incalca aceasta indatorire raspunde de toate prejudiciile cauzate, fiind obligat sa le repare integral".

Pamfletarilor lasi, marilor barbati cu caractere mici, le spun ca va veni vremea cand vor plati cash fiecare mizerie scoasa azi pe gura. Au platit pentru faptele lor fosti premieri, mari moguli sau patroni de presa, intangibili din fotbal, fosti Dumnezei ai Romaniei. Se va impiedica justitia de cativa bufoni ascunsi pe sub pulpanele mogulilor? Mai devreme sau mai tarziu, justitia ii va scoate si pe ei de acolo. Altfel, marii barbati de pe scaunel sunt liberi sa tipe mai departe la televizor, cat ii tine portofelul. Mogulii le platesc factura cat sunt liberi si curg contractele cu statul,  dupa asta circul e pe cont propriu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


28752 vizualizari

  • +36 (42 voturi)    
    src (Marţi, 11 martie 2014, 16:28)

    mistydo [utilizator]

    Un gust amar si pentru faptul ca Serviciul Roman de Comedie a ales Antena si tot ce sta in spatele ei.....
    • +10 (16 voturi)    
      aparent (Marţi, 11 martie 2014, 18:22)

      Merylme [utilizator] i-a raspuns lui mistydo

      A ales antena 1 dar de fapt a cules postul. N-a fost pe vrute ; se face curatenie mare la Pro TV de catre noul sef si au fost dati afara de acolo pe capete. Asa ca s-au dus unde au fost primiti.
    • +16 (24 voturi)    
      ? (Marţi, 11 martie 2014, 19:31)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui mistydo

      De ce n-o fi dat dl Tapalaga niciun nume concret?
      Aaaa, ca sa ne imaginam noi, fiecare dupa interes, ca e mai mult vb de ala, ba nu, de celalalt.....
      Daca tot v-ati luat cu ei in colti, spuneti-le pe nume dle Tapalaga, ca altfel nu prea se intelege pe cine amenintati si pe cine doriti sa chemati in justitie?
      Oricum, ceea ce amendati dvs in articol pare a fi in primul rand treaba CNA. Dar de aia vad ca nu prea se atinge nimeni decat asa, prin cate-o tanguiala jalnica fara niciun pic de nerv.
      In principiu aveti dreptate. Vocabularul folosit in mass-media din Romania este de multe ori sub limita abjectiei.
      Dar parca nici nu prea exista un interes real si sustinut pt o schimbare. Din nici o parte.
      • +3 (9 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 12 martie 2014, 10:09)

        [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

        • +1 (7 voturi)    
          Ia zi... (Miercuri, 12 martie 2014, 12:46)

          DanBadea [anonim] i-a raspuns lui

          lucrezi la RTV?
          Mai nebunaaaticule...
    • -6 (8 voturi)    
      PPC-istul sofisticat si doct dar si ofticos (Miercuri, 12 martie 2014, 11:00)

      nutzy spaima revolutiei [utilizator] i-a raspuns lui mistydo

      Prefer pamfletarii mai mult decat analistii ce incearca sa para,in diletantismul lor naiv,intelectuali super sofisticati stapanitori ai adevarului absolut si cunoscatori ai tuturor legilor,fenomenelor si proceselor lumii.
      Oftica dauneaza grav si ii transforma in bieti popi de la tara care dupa slujba de duminica se duc si se imbata porceste isi bat preotesele si isi cauta ibovnicele printr vaduvele mai rasarite.
      Minciuna unui analist vandut face mai mult rau decat pamfletul
      • +2 (4 voturi)    
        Dar ce ar fi ... (Miercuri, 12 martie 2014, 12:53)

        DanBadea [anonim] i-a raspuns lui nutzy spaima revolutiei

        sa faceti voi astia veseli nevoie mare niscaiva pamflet pe mamele voastre? ah? N-ar fi mai aplicat? Doar cunoasteti si victima ceva mai bine. Oricum motiv nu va prea trebuie, doar ceva rasplata pecuniara... uite, te plateste tact-tu, ce zici?

        Hai recunoaste, Ii duci dorul si lui Vadim nu?
  • +27 (35 voturi)    
    Abominabil... (Marţi, 11 martie 2014, 16:35)

    hot news [utilizator]

    ... cred ca este cuvantul care descrie "emisiunile" maimutei urlatoare de pe a3. Gustate de josnicii si incultii - din pacate tot mai multi - acestui popor.
    Daca s-ar uni cativa oameni de treaba, asemenea specimen ar sta acum intr-o celula. Daca cna-ul permite asa ceva, inseamna ca suntem pierduti.
    Cred ca singura sansa - de care ne tinem ca de-un fir de pai - este condamnarea la multi ani cu executare a patronului lor, acum, in aprilie + o amenda uriasa care sa-i lase pe toti in "sapa de lemn".
  • +14 (20 voturi)    
    Titlul trebuia subliniat ca: "Pamfletarii TV" (Marţi, 11 martie 2014, 16:35)

    uluit [utilizator]

    Altfel s-ar crea o confuzie sau un semn egal intre acei "pamfletari TV", care practica linsajul mediatic, sunt platiti special pentru asta si multi comentatorii onesti care isi exprima parerile aici pe HN.

    Cu ceva vreme in urma, trebuie sa recunosc ca, incepusem sa adaug la finalul comentariilor mele urmatorul text:

    PS - Acesta este un pamflet, a se citi "printre randuri", cu precautie. recomandat numai celor cu o inteligenta peste medie. numai pentru descretit fruntile :)
  • +19 (21 voturi)    
    Degeaba! (Marţi, 11 martie 2014, 16:39)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Inversunarea poporului privind gratierea lui Gica confirma ca manipularea nu mai tine. Oamenii se mai uita la ei doar ca sa vada pana unde pot merge!...:)
  • +1 (21 voturi)    
    Completare. Plus putina istorie. (Marţi, 11 martie 2014, 16:42)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    In sfarsit sunt si eu odata de acord cu aproape tot ce spune dl tapalaga. Dar uita, sau se face ca uita si cealalta categorie mare de lasi (ziaristi sau nu) care mint sau prezinta niste evenimente care nu exista sau total contrare adevarului. Si acestia sunt dupa parerea mea si mai nocivi decat pamfletarii.
    Apoi ar trebui adus aminte ca tehnica astea de a se ascunde in spatele asa zisului pamplet a fost inventata in anii 90 de catre vadim tudor pentru a scapa de procesele intentate in urma dejectilor din revistele lui. Asa ca cine a copiat modelul vadim tudor nu poate fi decat cineva de acelasi nivel.
  • -17 (41 voturi)    
    cine a coborat limbajul? (Marţi, 11 martie 2014, 16:45)

    Bocu' lu'Ioha [utilizator]

    cine a coborat limbajul in viata publica?
    cand "gresesti" numele unui parlamentar si in loc de Orban spui Organ....
    ce semeni aia culegi spune o vorba din patrani
    • +20 (32 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 martie 2014, 17:30)

      [anonim] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      • +11 (15 voturi)    
        Mai stii vorba aia? (Marţi, 11 martie 2014, 18:35)

        Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui

        Aia cu musca pe caciula?
      • -3 (9 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 12 martie 2014, 9:57)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui

        faptul ca a furat voiculescu nu-i da dreptul unui primar sa-si dea casa singur
        dar eu nu justificam pe nimeni, aratam o legatura de cauzalitate
    • +8 (14 voturi)    
      l-ai uitat pe Vadim? (Marţi, 11 martie 2014, 21:10)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      pe cel pe care-l aplaudai cu palmele deasupra capului?
      Ar fi agresiv Badea daca n-ar avea audienta exact ca tine?
      • -5 (11 voturi)    
        gresesti (Miercuri, 12 martie 2014, 9:55)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        1)nu l-am aplaudat pe vadim
        2)bine ca nu e agresiv "cap de porc" la care va uitati voi cativa care-l sustineti pe basescu
        • +5 (7 voturi)    
          acum iti stim limbajul! (Miercuri, 12 martie 2014, 11:03)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          te mai plangi de altii?
          PS. cum iti permiti tu sa-l tratezi pe Zgonea de "cap de...".????
          • -4 (6 voturi)    
            cap de porc are un panflet la o vitamina tv (Miercuri, 12 martie 2014, 11:59)

            Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            nu e zgonea
    • +10 (18 voturi)    
      asa (Marţi, 11 martie 2014, 22:24)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      nu ai obosit ma, sa aperi rusia si regimul criminal al lui putin, acum ai timp si de aparat mutantii de la latrina trei, a, da, am uitat si tu esti unul dintre ei...///
      • -5 (11 voturi)    
        " antena 3 e aici! te oftici? " (Miercuri, 12 martie 2014, 9:54)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        stiu, cine spune ceva ce nu va convine e platit de voiculescu
    • +7 (11 voturi)    
      Draghie tovarisci (Miercuri, 12 martie 2014, 8:35)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

      Pulin in loc de Putin?

      ce zici, te-am lovit in flebetea ta, Rusia?

      Acum pe bune, stii ruseste?
      Economiile le tii in ruble?
      Vacantele le faci la Moscova?

      PS: Pentru cine nu stie, acest diebase este, pare-se, o mica "vedeta" locala de la "Vocea Rusiei"...ca daca comentariile pro-Rusia le face pro-bono, este mult mai grav...pentru el!
  • +22 (28 voturi)    
    Ma ingrozeste (Marţi, 11 martie 2014, 16:48)

    Geo.B [utilizator]

    un singur lucru, si ma intreb cand din greseala ajung pe vreun canal cu emisiune de genul celor descrise de dl. Tapalaga - cine sunt cei carora li se adreseaza? Cine este publicul tinta al acestor emisiuni? Cine le face lor ratingul, cui ii place isteria si mitocania de acest fel? Sunt oare multi?
    • +6 (8 voturi)    
      disperarea (Miercuri, 12 martie 2014, 9:33)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

      Am urmarit aseara B1 -Lumea lui Banciu si trebuie sa recunosc ca m-a racorit si a fost pe sufletul meu.
    • +8 (8 voturi)    
      o buna halca! (Miercuri, 12 martie 2014, 11:04)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

      din votantii USL.
      Eu i-am auzit crucindu-se cum ca Funeriu n-are bac ["asa a zis Gadea"]..
  • +14 (16 voturi)    
    simplu (Marţi, 11 martie 2014, 16:51)

    corvus coraX [utilizator]

    Pentru ca lasitatea are si ea valoarea ei...
  • +15 (17 voturi)    
    3? (Marţi, 11 martie 2014, 16:58)

    Daniels22026 [utilizator]

    Care sint cele trei televiziuni?
    • -3 (29 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 11 martie 2014, 17:51)

      [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

    • +14 (26 voturi)    
      In ordinea alfabetica: (Marţi, 11 martie 2014, 18:18)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Antena3 - Mircea Badea;
      B1TV - Radu Banciu;
      Romania TV - Dragos Patraru.
      • -24 (30 voturi)    
        Turcescu? (Marţi, 11 martie 2014, 18:33)

        pecereu [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Nadia si nu numai ea au fost facute cu ou si cu otet de catre acest individ.
        • +6 (16 voturi)    
          Domnul Dan Tapalaga (Marţi, 11 martie 2014, 20:50)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui pecereu

          Se refera strict la "pamfletarii" din principalele tleviziuni nationale, a caror emisiuni sunt transmise sub titulatura explicita de "pamflet"!
          PAMFLÉT = Specie literară în versuri sau în proză, cu pregnant caracter satiric, atacând, într-o tonalitate violentă și agresivă, atitudini și trăsături de caracter, concepții și realități sociale, politice, religioase, morale ș.a
          • -11 (23 voturi)    
            asa e, (Marţi, 11 martie 2014, 22:39)

            Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

            Turcescu e grobian si nesimtit fara a-si boteza interventiile "pamflet"
  • +10 (16 voturi)    
    Sa te-auda Dumnezeu! (Marţi, 11 martie 2014, 17:04)

    atoni [utilizator]

    Uitati-va bine la ei cat sunt de viteji acum, adevarati lei, dar cand sa-i trimiti la inchisoare sa vezi ce pisoi pacatosi si bolnaviciosi devin, mai mai sa le plangi de mila!
  • +15 (33 voturi)    
    PDL/USL/acceasi mizerie? (Marţi, 11 martie 2014, 17:07)

    un dac [utilizator]

    Cam asa imi suna acest articol. Stiu ca atunci am fost cu totii de acord ca nu e chiar aceeasi mizerie. Acum, pe de alta parte, amestecam lucrurile, asta daca inteleg eu bine ca va referiti la rtv, b1 si antena3.
    Cei 3 pamfletarfi sunt diferiti, inclusiv butoanele difera.(In cazul lui Badea si butonii, ca Voiculescu plateste cel mai bine dejectiile).
    Cred ca aceste discursuri generalizante nu fac bine cauzei, daca avem vreo cauza. dar se pare, cel putin in ultima vreme, ca dvs nu mai aveti o cauza clara.

    PS: Evident ca Banciu nu trebuie scos din galeata atunci cand greseste, adica foarte des. Dar sa faci moldovencele curve este abject si subuman, pe cand sa linsezi ideea de justitie este mult mai periculos. Parca tot dvs ne spuneati ca justitia e mai presus de ecologie si alte fleacuri de hipsteri.
    • +11 (13 voturi)    
      Nu e bine (Marţi, 11 martie 2014, 21:46)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Mi-as dori din tot sufletul ca fortele de dreapta sa se uneasca in jurul a doua teme fundamentale: statul de drept si ecologia.

      Dar n-o sa putem niciodata sa avem toti aceleasi idei despre toate subiectele. Sintem prea neiertatori unii cu altii. Nu e bine.
    • +5 (7 voturi)    
      usor! (Miercuri, 12 martie 2014, 11:07)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      un sondaj PUBLIC facut in Republica Moldova: 80% dintre moldovence au declarat ca au facut cel putin o data sex pe bani. A fost publicat cam acum 2 ani.
      De aici incolo poti comenta.
  • +3 (15 voturi)    
    asa-zisul pamfletar (Marţi, 11 martie 2014, 17:10)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    asa-zisul pamfletar este urmașul lui nea Vadim Circarul Național !
  • +11 (17 voturi)    
    Tapalaga, iata ca sunt de acord cu tine !!!! (Marţi, 11 martie 2014, 17:11)

    Bambina [utilizator]

    Da, este mult prea multa scalambaiala, multe injurii pentru un amarat de rating , fara aprecierea celor care ar dori un umor subtil, un pamflet fara strambaturi ! Cei de pe scaunele chiar se chinuie sa stoarca audienta, saraci cu duhul !!!!
    • 0 (4 voturi)    
      "prea multa scalambaiala" (Miercuri, 12 martie 2014, 9:13)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

      zise Bambina :)
  • +10 (14 voturi)    
    Sa speram ca vor plati toţi (Marţi, 11 martie 2014, 17:21)

    UnOarecare [utilizator]

    M-am saturat de cocalarism si de grobieni inculti care se cred ajunsi cineva
  • -17 (25 voturi)    
    va e frica se numiti ce televiziuni? (Marţi, 11 martie 2014, 18:04)

    pecereu [utilizator]

    B1 cumva ?
    Cum urla Turcescu ca scos din minti la adresa unei femei numita Nadia Comaneci??????
    • +13 (15 voturi)    
      Nu mi-e frica (Marţi, 11 martie 2014, 20:17)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      sa spun ca e vorba de Antena 3 in acest articol. Mai specific e vorba de Gadea, care face emisiuni pline de venin, dupa scenariu, ca daca ar trebui cu adevarat sa intervieveze pe cineva, ar muri, cum a murit cand il certa Crin.
  • -7 (11 voturi)    
    God bless romanica (Marţi, 11 martie 2014, 19:11)

    Dodel540 [utilizator]

    Cum ar fi ca acesti pamfletari sa fie felicitate de cetateni pe strada ca in God Bless America:
    http://www.youtube.com/watch?v=pKWYmMDT8LI
    • +3 (15 voturi)    
      Nelu777 (Marţi, 11 martie 2014, 20:43)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Dodel540

      Inafara faptului ca bati campii, ai probleme si cu exprimarea in limba romana! Marsh la scoala!
      • +2 (8 voturi)    
        Te rog! (Marţi, 11 martie 2014, 21:57)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Citeodata ma temperez gindndu-ma ca cei pe care ii corectez in comentarii ar putea fi copiii mei sau parintii mei. Altadata ma calmez gindindu-ma la prostiile mele, pe care ulterior le-am regretat. Omul cit traieste invata.

        Te rog! Putem sa fim oleaca mai ingaduitori?! Tocmai era vorba despre un anumit limbaj.
      • +2 (6 voturi)    
        pt bunicuta (Miercuri, 12 martie 2014, 9:27)

        Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        Bunico, te-ai gandit ca un speller de engleza iti poate transforma "felicitati" in "felicitate" ?

        Si chiar crezi ca bat campii? ///
  • +10 (22 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 12 martie 2014, 2:27)

    [anonim]

    • -1 (5 voturi)    
      foarte frumos! (Miercuri, 12 martie 2014, 13:16)

      Parol [utilizator] i-a raspuns lui

      de unde se vede ca asculatorii unuia sunt exact la fel de breji ca si ai celorlalti...
      abjectia e aceeasi, doar poponetul sarutat este diferit... si aici ma refer la componentii audientei.
      • +1 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 12 martie 2014, 16:04)

        [anonim] i-a raspuns lui Parol

  • +7 (9 voturi)    
    sadismul telespectatorului (Miercuri, 12 martie 2014, 2:28)

    rexbo [utilizator]

    imagineaza-ti pentru o clipa televizorul ca fiind cuptorul cu microunde. In interior, o maimutza captiva. Pornesti cuptorul, pac! microunda o ataca pe creieras, si incepe scalambaiala, comicariile, shpagatu' (deh, arde podeaua) si tot felul de giumbushlucuri; ma rog, ce-o taie capu' pe primata.
  • +13 (15 voturi)    
    Ehe...! (Miercuri, 12 martie 2014, 6:13)

    Hohey [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    Daca comentariul trece...acum am oarece dubii...ma intreb...unde l-ati plasa pe marele Tanase (pamfletarul) in ecuatia dumneavoastra...pamfletara?

    Comparindul (alaturindul) pe Badea si ala de la Romania TV cu Banciu, in umila mea opinie...este ca si cum il comparati pe Sararu si/sau Vadim cu Tutea.

    Va respect pentru opiniile dvs. pertinente in lumea impertinentei grosiere contemporane romanesti...dar astazi ati sarit calul rau de tot.

    Daca o sa realizati acest lucru si o sa va cereti scuze cititorilor dvs., eu unul...v-am iertat...daca nu... ma alatur Banciului si iti spun: "-hai sic..."

    Cu aleasa (inca) consideratie...anonimul HoHey
    • +10 (10 voturi)    
      Bravo... (Miercuri, 12 martie 2014, 8:32)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

      ... fratilor :-)
      Astept ca Tapalaga sa precizeze clar ca nicio clipa Banciu nu a fost vizat de acest articol. Era atat de simplu sa spuna clar: antena 3.
      Altfel, isi merita obida cu care inegalabilul Banciu l-a cadorisit.
      • 0 (0 voturi)    
        pamflet (Vineri, 14 martie 2014, 14:56)

        GheorgheNiculicioiu [anonim] i-a raspuns lui hot news

        De acord! In acest context,d-l Tapalaga dezamageste crunt.Nu trebuia sa-i amestece pe abjectii "pamfletari" de la antena 3 cu inegalabilul Banciu de la B1! Nu stiu ce sa mai cred despre dv.,d-le Tapalaga...,ce urmariti?
  • +4 (6 voturi)    
    limba de aur (Miercuri, 12 martie 2014, 8:42)

    neagrozavu [utilizator]

    Bre nea Tapalaga, se pare ca dumneata stii mai degraba ce vrei decat ce trebuie.
    Daca ai fi de o oarecare inaltime poate ai cita din clasici: cu porcii poti vorbi numai pe limba porcilor.
    Adica suntem sodomizati de 24 de ani si cand i-a venit randul sodomitului sa fie patruns s-a gasit al mai breaz sa tipe in locul lui.
    Ca sa vezi ca te mai si citeam.Srie in continuare si citeste singur ce ai scris.Vad ca iti place.
  • -2 (4 voturi)    
    Cacarau (Miercuri, 12 martie 2014, 10:10)

    amycus [utilizator]

    Asta nu v-a deranjat...
    Acum culegeti ce-ati semanat!
  • +4 (6 voturi)    
    Romania (Miercuri, 12 martie 2014, 13:33)

    Cleopatra02 [utilizator]

    In Romania nu mai exista bun simt, nu mai exista respect fata de aproape de aici exista astfel de limbaje dejecte. Ar trebui ca mass-media toata sa fie schimbata ptr a exista posibilatea altor persoane ce au o educatie si o cultura bazata pe bun simt si obiectivitate. Se vinde orice in televiziunile de azi, nu numai Antena 1 sau Realitatea ci si Pro TV. Este un nevoie de un alt grad de cultura si educatie de care poporul roman are nevoie. Traim in nesimtire si lipsa de bun simt
  • +3 (3 voturi)    
    vorbeste frustrarea din ei (Miercuri, 12 martie 2014, 17:27)

    mendax [utilizator]

    cand nu ai argumente, ataci persoana...cam dupa asta se ghideaza ei. Eu personal, vad in "umorul" lor mai degraba o neputinta, decat o victorie.
  • +2 (2 voturi)    
    Bravo, Tappy!!! (Miercuri, 12 martie 2014, 18:22)

    scoobska [utilizator]

    Te puppi, bai, Nekktar tzie pentru articolul asta.
    Tontzi platim pentru toate porcariile - mai mari sau mai mici - pe care le facem in timpul vietzii.
    De cele mai multe ori mult inainte de iesirea definitiva din scena.
    Saracutzii baddy-gâddy...cred ca si când se termina Eternitatea tot o sa mai aiba de platit la nemerniciile produse.
    Asta-i fekkalia, ce sa-i faci...
    Stim cine o sponsorizeaza.

    URA!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by