Crin Antonescu sustine gratierea lui Gica Popescu: A fost un adevarat ambasador al Romaniei

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 6 martie 2014, 17:23 Actualitate | Politic

Gica Popescu
Foto: HotNews.ro
Presedintele PNL, Crin Antonescu, cere gratierea fostului mare fotbalist Gica Popescu, condamnat la peste trei ani de inchisoare cu executare in Dosarul Transferurilor, pentru evaziune fiscala si spalare de bani. Antonescu a argumentat ca Gica Popescu a fost "un adevarat ambasador al Romaniei, facand apreciat numele tarii noastre, acolo unde politicul nu reusea".

"Cred ca Gica Popescu trebuie privit prin prisma rezultatelor si beneficiilor pe care le-a adus Romaniei de-a lungul timpului, iar in asemenea momente ar trebui sa fim solidari. Astfel, fac un apel la toti cei care s-au bucurat si s-au simtit mandri ca sunt romani atunci cand Gica Popescu juca sub culorile echipei nationale, sa se alature acestui demers de strangere de semnaturi pentru gratiere.

Consider ca sunt momente in care trebuie sa invatam sa ne pretuim simbolurile nationale si sa luam atitudine atunci cand acestea traverseaza clipe dificile ale vietii lo
r", afirma liderul PNL, intr-un comunicat al partidului, in care precizeaza insa ca vorbeste in nume personal.

Astfel, Crin Antonescu spune ca se alatura "demersului initiat de presedintele clubului Dunarea Calafat cu privire la strangerea de semnaturi pentru gratierea marelui nostru fotbalist si capitan al Generatiei de Aur, Gica Popescu".

Acesta invoca "amintirea momentelor de bucurie si de mandrie nationala pe care aceasta personalitate le-a adus fiecarui roman prin rezultatele obtinute sub culorile echipei nationale de fotbal a Romaniei".

"In acelasi timp, prin calitatea pe care am avut-o ca ministru al Tineretului si Sporturilor, sunt de parere ca simbolurile sportului romanesc trebuie sustinute si apreciate si dupa incheierea activitatii sportive. Am fost si sunt un promotor al sportului in Romania, iar valori precum Gica Popescu sunt vazute ca modele pentru tineri", mai spune Crin Antonescu.

Declaratia sa vine dupa ce presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a anuntat ca ar semna o cerere adresata sefului statului, Traian Basescu, pentru gratierea lui Gica Popescu.


Citeste mai multe despre   






















10097 vizualizari

  • +84 (88 voturi)    
    hai sictir (Joi, 6 martie 2014, 17:28)

    igorashu [utilizator]

    A furat? A furat!
    Atunci la puscarie.
    • +38 (44 voturi)    
      as vrea sa il intrebam (Joi, 6 martie 2014, 17:55)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      daca atunci cand "faceau ei performanta" - le-a pasat vreo secunda ca noi luam biletele le meciuri de (NE)calificare ca amaratii de la bisnitari cu de n ori pretul in timp ce alde Sandu traia pe picior mare impreuna cu ei???
      • +31 (33 voturi)    
        simbol national (Joi, 6 martie 2014, 18:07)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Floricel: Simbolul National il respectam dar trebuie intii sa se respecte el insusi si sa nu fure. Atfel simbolul nationalal Romaniei devine hotia. Mai bine taceai Floricel !
        • +21 (23 voturi)    
          Se mai indoieste cineva ca USL inca exista? (Joi, 6 martie 2014, 19:33)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          In noaptea in care legea gratierii si amnistierii a fost ticluita, Relu Fenechiu si Sebastian Ghita, prietenii apropiati al lui Cacarau si Ponta, au stat cot la cot aducandu-si contributia la aceasta lege care ii face scapati pe toti penalii inclusiv Voiculescu, Vantu, Fenechiu si altii.
          Cacarau dupa ce a devalizat tara alaturi de PSD, a falimentat-o, ne-a oferit o Constitutie sovietica, a promovat penali ca Chitoiu, Rusanu, Campeanu, a dat de pamant cu statul de drept si cat a fost presedinte a dovedit ca e doar un circar politic care nu e bun de nimic, se alatura cuminte lui Zgonea si lui Ponta care cer si ei gratierea lui Gica Popescu.
          Si uite asa se vede ca USL inca exista, ca doar la centru se mimeaza opozitia in teritoriu ramanand la fel si ca Antonescu a venit pe dreapta ca sa anihileze opozitia ca dupa prezidentiale sa-si dea mana cu Ponta, asa cum a si declarat la Antena 3 si la Sedinta PNL in care s-a luat hotararea de a iesi din USL.
      • -5 (17 voturi)    
        nu e vina lui ca incurajai bisnita (Joi, 6 martie 2014, 18:39)

        base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        nu trebuia sa cumperi bilete de la bisnitari
        nu asta e vina lui, ci ca si-a insusit bani care trebuiau sa ajunga in fotbal, poate la copii si juniori
        • +10 (10 voturi)    
          ba e si vina lui (Joi, 6 martie 2014, 21:28)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          sunt situatii in care esti la fel de vinovat daca NU FACI nimic (aminteste-ti, ca distractie, finalul serialului Seinfeld!); bilete, nene, nu prea aveam de unde sa iau (la case nu aveai loc de tigani), acum tre' sa ma bucur ca s-a trezit sa "preia fraiele" desi i s-a falfait de tot cata vreme i-a mers lui bine... cam ce-l califica pentru asta? degeaba a fost mare fotbalist daca e zero ca om!
          • -4 (4 voturi)    
            ce voiai sa faca? sa nu mai joace? (Vineri, 7 martie 2014, 10:15)

            base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            voiai sa nu mai joace ca nu ai mai gasit bilet si nu puteai sta acasa la tv?
            • +3 (3 voturi)    
              MACAR sa fie vocal (Vineri, 7 martie 2014, 16:19)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

              si sa atraga atentia asupra problemelor - dar era prea ocupat sa fure, noi eram amanunte...
    • +18 (30 voturi)    
      A furat? A furat! (Joi, 6 martie 2014, 18:01)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      "Atunci la puscarie."
      "hai sictir"

      - Corect? DA, CORECT!

      I agree with you!
      • +15 (15 voturi)    
        hotii in romania sunt admirati (Joi, 6 martie 2014, 21:19)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        "sa il iertam, si ce daca a furat , e si el om si un mare suflet plus ca a facut atit de mult pt tara ca un mic furt trebuie acceptat ????"

        Atitudine tipic tiganeasca.
        Daca sunt legi in tara asta atunci nimeni nu trebuie sa fie deasupra lor.
        Nici macar idolii nostri ..
        • -6 (6 voturi)    
          Gica Petrescu (Vineri, 7 martie 2014, 6:29)

          cocodino [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          tia facut tie ceva ? a furat ceva de la tine ? a furat de la altul? Nu! Atunci ce ai cu omul si de ce esti rau.
          Gica Popescu nu a furat. A fost in clanul makedonilor rechini care la smecherit cu un transfer de jucator la care nu a declarat pretul adevarat luat pe acel jucator. Deci a facut o evaziune fiscala pe care pina la urma a platito cu interes si amenda.
          ///  Nu a fost indeajuns comunismul si canalul si puscariile feudale, pe care noi le-am facut. Rea natie mai suntem cu noi insine.
          • +5 (5 voturi)    
            Ba a furat de la mine, si de la tine (Vineri, 7 martie 2014, 12:24)

            ciriano [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

            dar se pare ca tie nu iti pasa. Sa furi de la Stat sau sa nu platesti taxe la Stat inseamna sa furi de la noi toti. Daca nu pricepi asta e mare pacat. Suntem rai cu noi insine cand ne gandim sa lasam liberi hotii pe strada si gasim tot felul de scuze pentru a ierta. Gica Popescu a fost un fotbalist care pentru meseria sa si fotbalul jucat a fost platit foarte bine. Pentru ceea ce a facut dupa trebuie sa plateasca. Nu o sa intru acum in polemica referitoare la ce s-ar fi facut cu acei bani dar in mod clar taxele trebuiau platite si cluburile beneficiare trebuiau sa isi incaseze banii.
            Sunt doua lucruri foarte importante care vor ajuta la dezvoltarea poporului roman legile sunt la fel pentru toti si toti suntem la fel in fata legii. Deasemenea, resubliniez ce am spus la inceput, sa furi de la Stat inseamna sa furi si de la mine si de la tine si de la toti cei ce traiesc in tara asta pentru ca totul e facut din taxele si munca noastra si Statul traieste tot pe carca mea si a noastra. Trebuie sa devenim constienti de aceasta realitate si atunci o sa ne pese mai mult de ce face Statul si cum si unde se duc banii nostrii.
          • +3 (3 voturi)    
            Ma, Vaniusha... (Vineri, 7 martie 2014, 16:30)

            Herodot [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

            ... intr-adevar Gica Petrescu n-a furat nimic.... Si in plus, e mort de ceva vreme, din pacate...
          • 0 (0 voturi)    
            gica petrescu (Vineri, 7 martie 2014, 18:32)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cocodino

            maestrul n-a furat nimic in viata lui, aici vorbim de un semiinterlop tepar si evazionist numit gica popescu care trebuie sa stea citiva ani la puscarie ca exemplu pentru altii si cainta pentru el.
      • +14 (14 voturi)    
        a jucat fotbal pt ... (Joi, 6 martie 2014, 21:28)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        el nu pt romania...iar daca a reprezentat romania intr o competitie sportiva nu inseamna ca trebuie iertat... a inselat statul si trebuie sa plateasca..e normal...cind s a inhaitat cu escrocii de becalii a fost copil si nu a stiut cu cine are de a face...sunt curios cam cite impozite a platit el in rom...ce gratiere.. ar trebui sa fie gratiati toti hotii...dar avind in vedere numarul mare de escroci si hoti in rom ( in politica si sport ) e normal sa i se faca putina propaganda..
        • +10 (10 voturi)    
          nu exista STAT (Vineri, 7 martie 2014, 1:06)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

          NOI suntem statul, pe NOI ne-a pacalit si el si toti ca el
    • -13 (19 voturi)    
      Cind sentinta bate la usa se sta plecati din tara (Joi, 6 martie 2014, 18:04)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Asta ar fi o lectie pentru toti smecherii cu bani multi care isi asteapta sentintele definitive. Daca sedinta de pronuntare a hotaririi finale, ultimul termen, bate la usa nu trebuie sa stai in Romania ci, de preferat, intr-o tara cu care nu avem tratat de extradare.
    • -10 (26 voturi)    
      Din nefericire se folosesc de Gica Popescu (Joi, 6 martie 2014, 18:17)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Sa dea legea de gratiere colectiva pentru toti mafiotii politici.
      De asta cele doua judecatoare ( in varsta de 30 de ani ,avansate intr-un mod ciudat la curtea de apel..._au transformat cei trei ani cu suspendare dati de instanta inferioara la trei ani cu executare acum, fara sa o ceara macar procurorii si fara a avea o presiune publica.
      Deci l-au bagat pe Gica sa-i scoata pe toti...

      Cel mai bine este sa-l gratieze Basescu pe Gica Popescu!
      • +4 (6 voturi)    
        N-ar fi bine. (Joi, 6 martie 2014, 19:52)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Gurile rele ar zice de discriminare, chiar daca n-au furat toti egal...
    • +27 (27 voturi)    
      componenta sociala=coruptie (Joi, 6 martie 2014, 18:38)

      optiunea-2 [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      deci toti jucatorii care au jucat la nationale poate sa fure, sa insele, sa omoare ca au jucat la nationala!!
      logica uslamista...

      bai nea zgonea (nea gogo, ne vinzi o gogonea!) noi stim idolii tai: gica p (corupt), dobrin (alcolist) si ponta (plagiator-mincinos)... asta combinatia cea mai buna a usl)

      gica p. si'a facut'o cu mina lui; nu l'a obligat nimeni sa se combine cu mafiotii, cu manelistii sau cu idiotii. el trebuie sa fie un exemplu, deci merita circumstante agravante, nu atenuante! daca era in USA isi lua vreo 20 de ani si averea confiscata; sa zica mersi ptr. 3 si ramine cu banii! daca era destept (dar nu a fost!) era un baiat umil, simplu, cu bani, cu faima, cu bunsimt... el a ales smecheria, si golaneala, si abureala, si mafia, si manelismul... e alegerea omului, nu? daca omul era alcoolic, ce facem? il dam exemplu? el incurajam sa bea? ii dam bautura ca a jucat la nationala? sau il facem bine? puscaria este o 'recuperare' cum e dezalcolizarea ptr. alcolisti; tre' sa suferi, sa asculti, sa inveti, sa incerci sa fii sobru! dar ce sa ceri de la niste pesedisti manelisti?

      dar daca tot ti'e mila de el, de ce nu te duci si tu la puscarie? cu voiculescu-ponta-crinel-dragnea... va asteapata acolo fene, bombo, rusanu.
    • +4 (4 voturi)    
      Deci.. a fost un adevarat ambasador!! (Joi, 6 martie 2014, 21:22)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Unde-i greseala??!!
      Singura ..uimire este ca el plateste si altii nu..
      Sunt ..cinica.. insa asa m-am saturat sa ni se puna eticheta de hotzomani si spagagii..
    • +9 (9 voturi)    
      Hoț = simbol național, nu?! (Joi, 6 martie 2014, 22:18)

      TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Deci conform ăstora cu cât furi mai mulți parai cu atât ești mai reprezentativ pentru nația asta!
      Chiar mi-e o greață profundă de indivizii ăștia! Da profundă...
    • +12 (12 voturi)    
      Urmeaza sa-l canonizeze Daniel (Joi, 6 martie 2014, 22:46)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Gica baiatul de treaba etc.
      Dar legea trebuie sa fie pentru fiecare cetatean aceiasi - si in penal.

      Ori vedem ca se sustine un moft pentru un ciocoi din fotbal, cu bani si relatii, dar performante fotbalistice in trecut.

      Omul doarme unde si asa cum isi asterne - acesta ar trebui sa devina motto-ul Justitiei din Romania.

      Dormeo bate campii jenant si ca de obicei, probabil pentru a da unda verde la cancan-uri in media si "blur" la natiune ( Atat poate, atat face).
      Tataie are nevoie de fotbal si nu de sah in parc.
      • 0 (0 voturi)    
        Erratum (Vineri, 7 martie 2014, 0:24)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        Erate cauzate de nervi/viteza/ oboseala:

        *aceeasi
        ** niste virgule de presarat pe undeva.

        Va multumesc.
    • -2 (2 voturi)    
      mah! (Vineri, 7 martie 2014, 6:22)

      cocodino [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      ce a furat ?
    • 0 (0 voturi)    
      http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_pop (Vineri, 7 martie 2014, 11:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_popescu
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu ! (Vineri, 7 martie 2014, 12:44)

      Skipper_The_Pinguin [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Scurt si la obiect. Ai furat ? Puscarie. N-ai furat (nu este cazul lui Gica Popescu), respect si admiratie pentru cariera si devotament (ma refer aici strict la fotbalisti). Restul este beletristica de o foarte proasta calitate.
  • +22 (26 voturi)    
    Perfect adevarat.... (Joi, 6 martie 2014, 17:32)

    CetateanulRoman [utilizator]

    daca ar fi fost numit inaite de o condamnare definitiva. Si din nefericirë una "pe bune".
    Pacat! Mare pacat ca s-a lasat tirit in asta
    • +6 (6 voturi)    
      „s-a lăsat târât”??? (Joi, 6 martie 2014, 22:22)

      TimantiusRaptor [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Dar cum, era inconștient, sau ce?!
      Ori nu-i mai ajungea ce câștigase cinstit, și a mai vrut băiatul, prin orice mijloace? Păi dacă a vrut prin orice mijloace, atunci să savureze și consecințele, asta e!
      • -1 (3 voturi)    
        DA. din nefericire (Vineri, 7 martie 2014, 12:39)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui TimantiusRaptor

        e ca si cum ai incerca sa faci licitatii "curate"in Romania! e practic imposibil. Nu putea fi el singurul curat in fotbal, nu te lasa ceilalti. Asa e in fotbal...
  • +53 (55 voturi)    
    ok cu valorile (Joi, 6 martie 2014, 17:33)

    rrat [utilizator]

    sportului romanesc.
    Dar GP nu mai este o valoare, este un infractor condamnat, deci si-a distrus imaginea de "idol".
    Nu trebuie sa se mai vorbeasca de el ca de un simbol.
    Gata, altul!
    C'est pas grave!
    • +20 (20 voturi)    
      la altii nu tine (Joi, 6 martie 2014, 17:57)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui rrat

      http://www.legalzoom.com/legal-headlines/celebrity-lawsuits/10-celebrities-convicted-tax
  • +55 (57 voturi)    
    curat murdar (Joi, 6 martie 2014, 17:34)

    FreierGeist [utilizator]

    deci in viziunea unui potential presedinte un simbol national este indreptatit neindoios si din capul locului, sa faca evaziune?

    un ambasador care s-a murdarit ciordind bani, capisci?

    acu a ramas loc de alt ambasador, onest. asta daca ne mai pasa sa avem ambasadori onesti intr-o amaraciune de tara in care paznicii fura.
    • +43 (43 voturi)    
      Cit costa? (Joi, 6 martie 2014, 17:44)

      JG [utilizator] i-a raspuns lui FreierGeist

      Eu sint un multiplu medaliat Olimpic, Mondial sau European, am fost Ambasador al Sportului si Tineretului pe Terra, am sustinut pregatirea sportiva si Educatia pentru milioane de oameni.

      CITI oameni am voie sa omor, ca sa fiu gratiat in baza meritelor mele?

      CITE milioane de euro pot fura, ca sa fiu gratiat in baza meritelor mele?

      Cu CITE milioane de euro pot fenta fiscul statului, ca sa fiu gratiat in baza meritelor mele?
      • +23 (25 voturi)    
        Nu stiu, domnule Ambasador... (Joi, 6 martie 2014, 18:03)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui JG

        Intrebati-l pe Crin, poate el stie... ;)
      • 0 (4 voturi)    
        Stiu eu, stiu eu... (Vineri, 7 martie 2014, 1:10)

        Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui JG

        Domnule Ambasador, suma pe care o puteti fura este direct proportionala cu para-ndaratul. Daca dati la campanie jumatate, puteti fura cat vreti. Daca nu puteti da jumatate inapoi, furati mai putin ca sa ramana si profesionistilor nostri pe care ii trimitem imediat si care au o productie mai mare la hectarul de bani, pe cap de vita furajata, evident.
    • +16 (16 voturi)    
      Putea sa faca altfel? Trebuia sa se conformeze... (Joi, 6 martie 2014, 18:15)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui FreierGeist

      Doar era ambasador al unui parlament de hoti... ;-))
    • +15 (15 voturi)    
      gata! eu m-am hotarat, fratilor (Joi, 6 martie 2014, 18:22)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui FreierGeist

      caracatita Paul presedinte!
  • +23 (41 voturi)    
    Popescu a acceptat sentinta cu demnitate (Joi, 6 martie 2014, 17:37)

    g01an [utilizator]

    G. Popescu a dat dovada inca o data de coloana vertebrala, intelegandu-si vina si acceptand cu gratie sentinta. Lectia pe care ar trebui sa o invatam de la el ar fi ca greselile se platesc, pana nu intelegem acest lucru, ca natie, vom fi mereu cu un picior in pragul falimentului. Faliment moral in primul rand, si economic ca atare a tuturor concesiilor care s-au facut de-a lungul timpului, pentru ca trebuie sa fim "solidari". Ce-ar fi sa fim solidari cu dreptatea si justitia in tara asta? Ce-ar fi sa invatam din greseli? Ce-ar fi sa aplicam pedespele potrivite pentru greseli, asa ca sa fim motivati sa nu le mai repetam? Ar fi mare lucru sa invatam putin din atitudinea lui Gica de-a lungul timpului... Hai sa fim solidari pentru mai bine.

    Antonescu si ceilalti politicieni care incearca sa capitalizeze de pe urma acestui proces sunt niste idioti si merita tot oprobiul societatii romanesti.
    • -9 (13 voturi)    
      foarte corect! (Joi, 6 martie 2014, 19:06)

      Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Pentru marimea personalitatii lui si pentru atitudinea adoptata merita totusi gratierea desi a gresit, e un gest simbolic si exceptional si nu trebuie privit ca o incurajare a hotiei. Mai mult, nici nu cred ca omul asta a fost il capo, a cazut ca fraierul in ciorba murdara a verisorilor bisnitari becali.
      • +2 (2 voturi)    
        daca te amesteci in tarate (Joi, 6 martie 2014, 23:21)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Joseph Porta

        te mananca porcii
  • +44 (44 voturi)    
    de ce? (Joi, 6 martie 2014, 17:38)

    ia cucu [utilizator]

    Daca reprezinti Romania nu furi, ca daca furi dintr-o pozitie de reprezentare mi se pare normal sa primesti circumstante agravante.

    Furi -> Faci Puscarie, pentru ca exista o lege in tara asta!

    Nu una pentru parlamentari, familiile si prieteni lor(in functie de interese) si alta pentru populatie.

    Poate ar fi trebuit sa primeasca o pedeapsa dubla tocmai pentru ca "simbolurile sportului romanesc trebuie sustinute si apreciate si dupa incheierea activitatii sportive".
  • +12 (16 voturi)    
    gica (Joi, 6 martie 2014, 17:39)

    sabo [utilizator]

    tine minte! te-ai dat cu dinamo si uite unde ai ajuns!
    ai o datorie fata de craiova! nu uita asta!
  • +25 (25 voturi)    
    A fost! (Joi, 6 martie 2014, 17:39)

    EagleEye [utilizator]

    A fost simbol national,dar din momentul ce a fost condamnat ar fi bine sa nu ne mai mandrim cu asa ceva.Hai sa gasim alte simboluri,ca avem destule.
    • +13 (13 voturi)    
      Mazare e bun? (Joi, 6 martie 2014, 18:17)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui EagleEye

      Daca nu, incercam cu Ponta, Fenechiu, Daianu, Nastase si muuuulti altiii. Guverne intregi de-a lungul istoriei post lovitura de stat.
    • +10 (12 voturi)    
      generatia de aur care nu a luat nici o medalie (Joi, 6 martie 2014, 18:43)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui EagleEye

      ne mandrim cu generatia de aur care nu aluat nic o medalie dar ignoram zeci de alti medaliati la olimpiade si campionate mondiale
      pt mine, fotbalul are o singura generatie de aur: STEAUA 1986
  • +14 (16 voturi)    
    politicieni voi cu cine votati ? (Joi, 6 martie 2014, 17:41)

    geocrin [utilizator]

    Sunteti de admirat cind intelegeti prin ce trece acest mare om Gica Popescu.
    Nici unul nu stim ce ne poate aduce ziua de miine.
    Doar domnilor, cum puteti spune ca va pasa de un om, cind voua NU va pasa de milioane de romani pe care i-ati mintit ca daca veniti voi la putere vor traii mai bine.
    Sunt foarte multi care nu stiu cum sa-si imparta bani ca sa poata ajunge la sfirsit de luna.
    E vorba de mincare, intrtinere, tot ce ati reusit pina acuma sa mariti preturile si impozite.
    Daca nu v-am cunoaste am aprecia gestul, dar cunoscindu-va nu putem spune decit ca sunteti niste IPOCRITI.
    Va intereseaza doar de salariile voastre mari si de functii.
    Omenia si bunul simt pentru voi inseamna doar sa va vindeti unul pe altul.
    FITI OAMENI LASATI VRAJEALA !
  • +18 (22 voturi)    
    Da, da (Joi, 6 martie 2014, 17:43)

    Bazil [utilizator]

    sa nu uitam ca in anumite momente ale vietii lui, prin anii 70, si Ceausescu a adus rezultate si beneficii Romaniei, dar presedintele de onoare al psd, conducatorul formatiunilor de plantatori de panselute, fostul aliat - Iliescu, a aranjat treburile ca sa fie intoxicat cu plumb. Aici nu sunt de acord cu D-voastra. Acum Gica Popescu (jos palaria ca fotbalist) doarme dupa cum si-a ales asternutul. El a fost judecat nu pentru cariera lui de fotbalist ci pentru cariera lui de bisnitar evazionist.
    • +11 (11 voturi)    
      Bazil, Ceausescu n-a adus decit distrugere! (Joi, 6 martie 2014, 20:57)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Au murit 25000 de tinere femei in urma ideilor cretinului, el cu mina lui n-a construit nimic,nici macar o pereche de papuci!
  • +17 (17 voturi)    
    Modele pentru tineri! (Joi, 6 martie 2014, 17:44)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Oameni gen Gica Popescu sunt considerati de Crin Antonescu modele pentru tineri? Tot respectul pentru cariera sportiva a acestuia... cat despre caracterul lui, nu am niciun fel de respect sau admiratie. Popescu impreuna cu ceilalti inculpati, au prejudiciat statul, deci pe noi toti, cu milioane de euro. Asta e cu atat mai grav daca ne gandim ca Gica Popescu a castigat multi bani ca fotbalist... nu era muritor de foame. Dar s-a lacomit si a primit pedeapsa cuvenita. Mie sincer imi pare rau de un singur lucru: ca acesti oameni au comis acele infractiuni. Cat despre pedepse, sunt meritate si felicit judecatoarele care le-au dat!
    • +12 (12 voturi)    
      Si cum ai vrea sa gindeasca... (Joi, 6 martie 2014, 18:20)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      ...un oportunist ca kkrau? E chiar normala filozofia lui... Mai ales dupa ce s-a aliat cu Ponta...
      Dar a ferit prapastia la limita.
  • +17 (17 voturi)    
    ... (Joi, 6 martie 2014, 17:45)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Antonescule dupa ce te-ai facut de kko, incerci acuma sa mai castigi din electorat inapoi. Dure-te-ar pe tine de Gica! Asta una la mana. Doua la mana, a gresit sa plateasca! Nu dati palme judecatorilor trecand peste decizia lor. Si asa ca e vai de capul ei si se taraie prin coruptia din jurul ei dar si dinauntrul ei. Oricum, dintre toti muschetarii el a luat cea mai mica pedeapsa.
    Mai zic unii ca si-a platit datoria, ca a recunoscut, ca nu stiu ce. A facut toate astea abia dupa ce a fost prins.
  • +25 (25 voturi)    
    Daca e gratiat Popescu trebuie toti eliberati (Joi, 6 martie 2014, 17:49)

    dumitrica [utilizator]

    Daca Basescu il gratiaza pe Gica Popescu trebuie eliberati si ceilalti din lot (George Copos, Mihai Stoica, Cristian Borcea, Ioan Becali, Victor Becali, Jean Pădureanu, Gheorghe Nețoiu), altfel s-ar genera nedreptati iar pe de alta parte s-ar crea precedente, orice sportiv cunoscut care pe viitor va savirsi diverse fapte penale: inselaciuni, escrocherii, spalare de bani, etc., ar putea cere gratierea pe motiv ca Gica Popescu a primit-o doar pentru ca a fost un nume de rezonanta al sportului romanesc.
    • +5 (5 voturi)    
      Exaact! (Joi, 6 martie 2014, 20:58)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

      foarte bine argumentat.
  • +25 (25 voturi)    
    Doamne D-zeule !!!!!!! (Joi, 6 martie 2014, 17:50)

    polonyca [utilizator]

    Suntem o natie normal sau nu ??? Omuletul are o sentinta DEFINITIVA !!! E un infractor.......Despre ce mai discutam ????????
    • +9 (9 voturi)    
      Vin alegerile, nu mai are nicio functie (Joi, 6 martie 2014, 18:30)

      dihania [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Si acum ii e frica, il uita lumea. Asa ca hai sa mai scoatem cate o mizerie șocantă ca si reclama proasta, tot reclama se numeste
    • +1 (1 vot)    
      "Despre ce mai discutam ????????" (Vineri, 7 martie 2014, 17:07)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Despre prostia prostilor si ticalosia ticalosilor care cer gratierea lui Gica Popescu.... Despre asta discutam!
  • +20 (20 voturi)    
    Antonescu, gargaragiul de serviciu (Joi, 6 martie 2014, 17:54)

    pragmatism [utilizator]

    Ce i-a trebuit lui Popescu sa se-ncurce cu mafiotii Becali??? Avea faima, avere, o familie frumoasa, cariera de succes ... nu stiu daca lacomia sau prostia l-au ingropat?! Cert este ca, desi ii respect cariera, isi merita soarta pt anturajul pe care ... singur si l-a ales!!! In primele articole ale Constitutiei scrie ca nimeni nu-i mai presus de lege ... in consecinta, sa-si ispaseasca pedeapsa!
  • +17 (17 voturi)    
    :) (Joi, 6 martie 2014, 17:58)

    Analfabet [utilizator]

    de fapt ei cauta sa stabileasca un precedent bazat pe renume...
  • -17 (17 voturi)    
    asta este justitia basita (Joi, 6 martie 2014, 18:02)

    pecereu [utilizator]

    Lumea se imparte in pro si contra,un razboi prelungit marca basescu.
    Asta inseamna o justitie politica facuta de ochii UE,fara fond si fara argumente reale.
    Urgent legea amnistiei si punerea justitiei pe picioare sanatoase nu de carton ca acum.
    Scoaterea politicului din justitie .
    • +6 (6 voturi)    
      Nu te intrebi de ce ai (Joi, 6 martie 2014, 22:54)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      luat doar minusuri ?
  • +14 (14 voturi)    
    tara absurda (Joi, 6 martie 2014, 18:14)

    Natasa [utilizator]

    Eu zic sa-l gratiem la pachet cu Nastase, ca doar si ala e un simbol national. Deci in tara asta daca ai dat bine cu piciorul in minge ai sanse sa fii gratiat indiferent de cat ai furat, dar daca esti un amarastean prins ca a furat o paine, faci inchisoare si nu te mai plange nimeni.
  • +13 (13 voturi)    
    eliberarea fotbalistului (Joi, 6 martie 2014, 18:24)

    sose [utilizator]

    Breaking news: Cetateanul si numai cetateanul Ponta semneaza si el petitia.
    Eu impreuna cu toate celelalte dubluri ale mele cerem negresit si imediat eliberarea fotbalistului Giga P. dar pastrarea la racoare al infractorului dovedit Giga P.
  • +11 (11 voturi)    
    Si eu am stima pentru dansul (Joi, 6 martie 2014, 18:44)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar daca s-a murdarit...asta e...sa stea la loc murdar
  • +11 (11 voturi)    
    Nu (Joi, 6 martie 2014, 18:45)

    xerxes2001 [utilizator]

    Nu trebuia sa se preteze la asa ceva. Nu mi se pare normal sa fie gratiat. Ce ambasador al Romaniei a fost????A fost intr-adevar un mare fotbalist, dar s-a murdarit rau. La racoare cu el
  • +17 (17 voturi)    
    Daca a Furat , a Furat ! (Joi, 6 martie 2014, 18:52)

    alex1234 [utilizator]

    Daca a Furat , a Furat !
    Apoi moralitatea lui Popescu lasa mult de dorit....

    1. A fost turnator dovedit de CNAS al securitatii desi era foarte tanar

    2. A impiedecat ani in sir din ranchiuna venirea lui Craioveanu la nationala (desi nu era treaba lui sa se bage fiind doar jucator) si desi Craioveanu ar fi meritat acest lucru

    3. A conditionat venirea lui la Nationala de faptul ca statul roman nu ar vrea sa-i vanda lui niste hoteluri

    4. Desi datora Craiovei lansarea sa ca fotbalist
    si promisese ca se va intoarce la Craiova: a intors pentru bani, spatele Craiovei cand s-a intors in tara.

    5. A militat si a reusit sa fie inlocuit Piturca doar pentru ca se certase cu el: practic Piturca fiind singurul antrenor din istoria Romaniei care desi a calificat echipa la un turneu final nu a fost lasat sa o antreneze la acel turneu final, fiind inlocuit.

    6. Dupa incheierea activitatii de fotbalist nu a reusit
    sa faca nimic in nici un domeniu...

    7. Nu in Ultimul Rand : a furat , a furat , a furat la greu Statul Roman.....fapt pentru care a si fost condamnat

    Daca era vorba ca Hagi, Ilie Nastase sau Nadia Comaneci sa fie condamnati in vreun fel, as fi mers zile intregi la proteste sa-i sustin pentru a cere gratierea lor.

    Nu am insa nici cel mai mic respect pentru acest Gica Popescu datorita conduitei sale morale de cea mai joasa speta...enumerate mai sus.

    A furat cu tupeu, bani pentru care un roman obisnuit
    ar munci 10 vieti : Sa-si faca pedeapsa si punct.
    (aprox. 450$ e salariu mediu brut in Romania)
    (peste 1 milion de $ a furat acest Infractor Gica Popescu)

    Pedeapsa finală este de 3 ani, o lună şi 10 zile, la care judecătoarele au adăgat pedeapsa complementară şi anume interdicţia de reprezenta un club de fotbal timp de un an, după executarea pedepsei.

    De la Gheorghe Popescuinstanţa a dispus confiscarea a 75.000 USD pentru transferul lui Sânmărtean şi a 1.000.000 USD pentru transferul lui Florin Bratu din care se scade suma de 1.330.000 RON returnata deja
  • +14 (14 voturi)    
    Si la noi: egali in fata legii ! (Joi, 6 martie 2014, 18:57)

    Andra99 [utilizator]

    Si in Germania de exemplu, asa-zise "simboluri nationale" au calcat pe bec. De exemplu Rummenigge sau Hoeness de la Bayern München. Sau tatal jucatoarei de tenis Steffi Graf. Realizarile lor nu i-au scutit nici de urmarirea penala si nici de pedepsele pentru evaziune fiscala ! Si nimeni nu le-a cerut gratierea ! Si la noi toti trebuie sa fie egali in fata legii !
  • +13 (13 voturi)    
    Un infractor atata tot.... (Joi, 6 martie 2014, 18:58)

    hublot [utilizator]

    Un cetatean care a furat se numeste hot .Daca e hot trebuie sa stea la puscarie. Cum se numeste el in buletin nu conteaza ......nici ce a facut el pozitiv inainte de a comite infractiuni nu conteaza pentru ca in fata legii suntem toti egali ......sau cel putin asa ar trebui . Faptul ca a fost un mare sportiv este recunoscut in continuare si a fost rasplatit pe deplin pentru acest lucru (bani , influenta , recunoastere si apreciere publica etc.). Sunt atatea exemple de mari sportivi (Mike Tyson) sau vedete care au stat ani buni la puscarie pentru ca au incalcat legea si nimeni nu s-a gandit sa-i gratieze . Dar exemplele astea vin din tari civilizate si cu oameni sanatosi la cap care nu organizeaza mitinguri pentru sprijinirea infractorilor. Din pacate Romania se pare ca este in continuare tara in care educatia si respectul penru lege nu exista . P.S. Noi romanii ne meritam soarta !
  • +14 (14 voturi)    
    Ambasadorii nu au voie la puscarie ? (Joi, 6 martie 2014, 19:01)

    Plagarus [utilizator]

    Crinutzul ofilit merita perfuzat pt. ca ca incurajeaza evaziunea. Deci sportivii de clasa au liber la evaziune?!
  • +15 (15 voturi)    
    a furat statul roman (Joi, 6 martie 2014, 19:03)

    nede [anonim]

    si d'aia a furat statul roman? ca a fost un ambasador bun? pai viitorul presedinte ar trebui sa apare statul roman si nu penalii!
    • +2 (2 voturi)    
      Bine de tot spus, (Joi, 6 martie 2014, 21:03)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nede

      multe comentarii foarte pertinente, de mare bun simt, mi le pastrez!
  • +13 (13 voturi)    
    A gresit, plateste (Joi, 6 martie 2014, 19:04)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Justitia trebuie sa fie la fel pentru toti.
    Nu conteaza ca esti prim-ministru, mare fotbalist sau "pulime".
    Asta inseamna justitie.
  • +10 (10 voturi)    
    De la A la Z aceiasi cloaca politica! (Joi, 6 martie 2014, 19:13)

    GRANDFATHER [anonim]

    Cand e vorba sa debiteze "principii constitutionale", domnii politicieni "A"ntonescu si "Z"gonea ne vor "aburii" citand ritos: "NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE!". Domnii politicieni sunt gata oricand, din motive conjuncturale, politicianiste si - mai ales - electorale, sa-si manifeste "mila crestina" fata de diferiti HOTI, care au furat statul roman, dar care se bucura de o oarecare notorietate in randurile suporterilor votanti! Alergand disperati dupa voturi, sunt gata sa interpreteze si sa relativizeze orice lege, orice sentinta, orice hotarare definitiva cu executare! Sute de sportivi celebrii din lumea asta, au fost condamnati si executa condamnari grele pentru tot felul de fapte teribile: jaf, viol, crima, droguri, samd!
    Performantele si medaliile lor i-au facut celebrii in toata lumea, iar comportamentul lor criminal i-a adus in fata instantelor si in spatele gratiilor!
    "Lotul" din care face parte Gheorghe Popescu este doar un inceput pentru curatirea sportului romanesc de multii puscariabili care il capuseaza si ii "transfera" banii! Domnii politicieni sa-si vada de indatoririle lor, pentru care poporul votant ii plateste cu salarii grase si sa nu-si mai bage nasul in treburile justitiei! Si se aiba rabdare, ca justitia se va ocupa si de "performantele" lor!
    Se aude "A"ntonescu, se aude "Z"gonea, se aude "clasa politica"?!
  • +4 (6 voturi)    
    JUSTICE IS BLIND! (Joi, 6 martie 2014, 19:15)

    marc.traian [utilizator]

    Stiti de ce Lady Justice este reprezentata de o femeie cu o esarfa la ochi?
    • 0 (0 voturi)    
      la noi e si blonda (Vineri, 7 martie 2014, 2:57)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui marc.traian

      sau stai, aia e politica ;)
  • +10 (10 voturi)    
    bravo (Joi, 6 martie 2014, 19:15)

    JeanCrote [utilizator]

    pentru performantele sportive a primit aplauze, bani si admiratie. pentru faptele impotriva legii a primit amenzi si ani de inchisoare.
  • +8 (8 voturi)    
    ambasadorul melcilor! (Joi, 6 martie 2014, 19:29)

    botea [utilizator]

    Ca al romanilor nu poate fi si nici n-a fost!
  • +7 (7 voturi)    
    . (Joi, 6 martie 2014, 19:43)

    tirolez [utilizator]

    Nu sunt de acord. Era perfect constient cand a ales sa faca evaziune fiscala. Nu avea bani?
    Hagi de ce nu s-a bagat in combinatiile familiei Becali?
    Lacomia se plateste.
    Gica Popescu a fost mereu un rasfatat, una-doua ameninta ca se retrage de la nationala. Ba ca n-a primit nu stiu ce voia sa cumpere de la SIF-uri , ba ca Piturca nu-l lasa sa taie si spanzure. Imi pare rau ca nu mai tin minte , a fost chiar un scandal ca voia un hotel/fabrica aproape gratis de la SIF-uri(vaai, nu suntem lasati sa investim). Poate isi aminteste cineva mai multe?
    Mare ambasador, numai dupa interes.
  • +8 (8 voturi)    
    Nu el! (Joi, 6 martie 2014, 19:54)

    Cetateanu [utilizator]

    Nu el este problema majora. Ca a fost vagabont plateste. Problema sunt toti jegii din politica care incearca sa-si faca imagine pe spatele unui infractor. Antonescu dovedeste ca e un DOBITOC patentat. A dat-o in bara cu Becali , dar idotul nu se opreste. Cat de bou poti sa fii mai Antonescule? Sau ai misune de a ingropa definitiv PNLu?
  • +10 (10 voturi)    
    stop gratierii (Joi, 6 martie 2014, 19:55)

    sose [utilizator]

    daca sunteti impotriva gratierii lui Gica Popescu puteti semna petitia:

    http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_popescu
  • +9 (9 voturi)    
    Mi-e greata pana si de discutie ! (Joi, 6 martie 2014, 20:27)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Nu e o nenorocire care "s-a abatut asupra familiei", nu e o boala, nu e o intamplare, nu e una din greselile pe care le facem toti .E vorba despre SPALARE DE BANI SI EVAZIUNE FISCALA (in valoare de 2 milioane usd).Bine aminteste cineva de Steffi Graff (7 ani nr.1 mondial in tenis , campioana olimpica si singura care a castigat „Golden Slam” )care era in culmea gloriei cand tatal sau (si impresarul ei) a intrat la puscarie. "Din punct de vedere uman",,,,mi-e oscarba imensa.
    Nu e nici o diferenta intre antonescu si coana firea !
  • +5 (5 voturi)    
    Semneaza. (Joi, 6 martie 2014, 20:29)

    Cetateanu [utilizator]

    Daca crezi ca parerea ta conteaza semneaza
    http://www.petitieonline.com/stop_graierii_lui_popescu
  • +7 (7 voturi)    
    Zero barbatie la lotul "greilor" -Pro Tv partizan (Joi, 6 martie 2014, 20:48)

    Maniu [utilizator]

    bai frate,pina si un cocalar are mai mult singe-n instalatie decit plingaciosii astia! Rusine sa le fie! Antonescu caut voturi de oriunde iar Pro Tv vrea sa manipuleze, ca simplu exercitiu de putere, corzile sensibile ale bietei populatii. Au facut chiar un mic videoclip in acest scop si cu muzica dramatica (precum de cite ori ninge) pe fundal au bagat titlurile mari, scrise pentru noi pe care ne considera prosti. Ah, pro Tv si oamenii care sinteti acolo (ca de antene n-ar rost sa vorbim, despre irecuperabilii moral n-o facem) cit rau ati facut tarii asteia prin tot ce ati promovat, Doar in 1996 ati dat dovada de patriotism. In rest...
  • +6 (6 voturi)    
    Curatenia nu se face cu jumatati de masura. (Joi, 6 martie 2014, 20:51)

    andreesanu [utilizator]

    Gica a intrat in teica si l-au infulecat porcii !!!
    L-a luat apa si s-a dat dupa derbedei ,acu trage ponoase !!!.
    Lasati-l in pace ,nu-i mai tocati nervii.
    • +1 (1 vot)    
      pai sa ne fi lasat si el in pace cu cererea de (Vineri, 7 martie 2014, 11:03)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      gratiere din prima zi si nu aveam a face nici un comentariu.A mai dovedit si lipsit de demnitate dupa ce ne-a umplut de bors ! Nu si-a recunoscut vina, a candidat la FRF ca si cum nu avea nici o treaba.Sa se bucure de admiratia becalilor acolo, caci cu admiratia noastra s-a sters undeva !
  • +8 (8 voturi)    
    Anteonescu pare cam disperat (Joi, 6 martie 2014, 20:51)

    v_sile [utilizator]

    Cred ca sta rau in sondaje, asa ca se agata de orice fir de pai care ii poate aduce popularitate. In cazul de fata, vrea musai sa se arata milos fata de fostul mare fotbalist Gheorghe Popescu. Se gandeste ca ii poate aduce cateva puncte procentuale la simpatia populara.

    Omul se va agata de orice tema/subiect care pare ca e popular. Am inteles deja ca isi forteaza parlamentarii sa inceapa cu tot felul de propuneri legislative, gen scadere TVA, scadere impozite pe salarii, etc.

    Desi stie ca nu sunt sanse sa treaca. Desi a avut ministrul de finante de la PNL doi ani de zile. Desi putea sa propuna asta cand era la guvernare, acum doi ani sau acum un an.

    Vad ca Antonescu anul asta tot asa o sa ne bombardeze, cu propuneri fantastice.
  • +4 (4 voturi)    
    Politicieni . . . (Joi, 6 martie 2014, 21:20)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . .de doi bani si Crin si Zgonea! Cum adica? Daca esti Gica Popescu ai dreptul sa furi din buzunarele altora si a statului? Pentru ca esti mare fotbalist? Trebuia sa isi respecte blazonul si sa nu se amestece cu hotii si infractorii din fotbal. Un derbedeu, condamnat de mila caruia plang probabil alti hoti!
  • +4 (4 voturi)    
    da (Joi, 6 martie 2014, 21:38)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cacarau tot cacarau, nu stiu daca e in opozitie fata de mincinosaul patologic, seful GIO, dar e clar in opozitie fata de morala, bun simt, etc., si asa va muri, nu se poate schimba.
  • +4 (4 voturi)    
    Cu părere de rău dar: (Joi, 6 martie 2014, 22:37)

    Columbo [utilizator]

    ...Și caii se împuscă, nu-I așa?
  • +2 (2 voturi)    
    avea dreptate Basescu (Vineri, 7 martie 2014, 8:13)

    catelu [utilizator]

    Cand a zis ca avem standarde morale scazute si toleram hotia toata lumea a sarit in sus, dar uite acum si dovada!
    Ce daca e hot, trebuie eliberat pentru ca stie sa bage gol.
  • +2 (2 voturi)    
    poate sa fie si varul lui Iisus (Vineri, 7 martie 2014, 10:37)

    t_roxx [utilizator]

    nimeni nu este mai presus de lege!!
    doamne ce politicieni avem!
  • +2 (2 voturi)    
    antonescule, cere in avans si gratierea lui (Vineri, 7 martie 2014, 11:10)

    fosta zoezoe [utilizator]

    iorgulescu, m sandu si mitica dragomir sau vrei sa spui ambuscatilor ce semneaza petitii pentru gratiere ca daca te aleg pe tine , e ca si rezolvata ? Nu te gandesti ca e posibil sa pierzi mai multe voturi decat castigi ? Acum pari ca vrei sa ciupesti de la stanga !Asta e publicul tau ?
  • +2 (2 voturi)    
    inca un motiv... (Vineri, 7 martie 2014, 11:55)

    liviu_ [utilizator]

    sa nu-l votez pe antonescu... bine nu ca ar fi dus lipsa de astfel de motive...

    fratilor... sustinem sau nu justitia?!?!?!
    astia realizeaza ca daca-l gratiem pe asta o sa dovedim inca odata ca suntem nu numai un popor de infractori, dar un popor care sustine infractorii!
  • +2 (2 voturi)    
    crinutzule...... (Vineri, 7 martie 2014, 15:11)

    manon [utilizator]

    Mai Ghiocel, du-te la culcare....ca bati campii...rau de tot!! Continui sa te sinucizi, sa dai cu stangul in dreptul. Crezi ca strangi capital politic sustinand aberatia asta, sa fii iertat daca faci evaziune? Zici ca vei candida la presedentie? Nici intr-o mie de ani nu te votez!
  • 0 (0 voturi)    
    gica p. (Duminică, 9 martie 2014, 14:18)

    erpe [utilizator]

    Nimeni nu e mai presus de lege!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică