Un senator PNL de Bistrita, Ioan Denes, a trecut la PSD: Regret, cetatenii m-au ales sa-i reprezint la putere

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 28 februarie 2014, 19:11 Actualitate | Politic

Senatorul PNL Ioan Denes a anuntat, vineri, intr-o conferinta de presa sustinuta la sediul PSD Bistrita-Nasaud, ca a decis sa demisioneze din PNL si sa se inscrie in PSD, motivand ca cetatenii l-au ales sa-i reprezinte "la putere", relateaza Mediafax.

Senatorul Ioan Denes a facut anuntul intr-o conferinta de presa la care au participat presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, ministrii Eugen Teodorovici si Remus Pricopie, liderul PSD Bistrita-Nasaud, Emil Radu Moldovan si parlamentari PSD.

"Dupa aproape 13 ani de activitate in PNL, astazi a trebuit sa iau una dintre cele mai grele decizii ca om politic si ca senator al acestui judet, senator care am ajuns in Parlament in urma existentei USL, din care PNL, cu regret o spun, a hotarat sa se retraga. Inainte de a fi validat pe listele USL, eu am avut o sustinere importanta din partea a 19 primari din Colegiul 2 Senat, dintre care 17 sunt PSD. Niciodata, la deciziile importante, nu mi-am permis sa iau hotarari de unul singur, ci consultandu-ma cu acesti primari. In Delegatia Permanenta a PNL, eu m-am abtinut cand s-a votat retragerea PNL de la guvernare dupa ce m-am consultat cu acesti primari care reprezinta cetatenii in comunele unde au fost alesi. Drept urmare, am decis ca de azi (vineri ¬ n.r.) sa-mi dau demisia din PNL si sa continui sa reprezint Colegiul 2 Senat in calitate de membru PSD. Voi activa, incepand de luni, in grupul PSD", a declarat Ioan Denes.

El a spus ca a incercat sa-si anunte fostul presedinte, pe deputatul PNL Stelian Dolha, lider PNL, cu privire la decizie, inainte de conferinta de presa de la PSD, dar acesta nu i-a raspuns la telefon.

Contactat de corespondentul MEDIAFAX, liderul PNL Bistrita-Nasaud, Stelian Dolha, a spus ca "nu e rau ca se limpezesc apele in PNL".

"E trist. Cu o zi inainte, la Delegatia Permanenta PNL Bistrita-Nasaud, Ioan Denes vorbea ca e liberal adevarat, spunea cate sacrificii a facut el pentru PNL si cat de liberal a ramas, iar a doua zi trece in barca PSD. Nu e rau ca se limpezesc apele in PNL, acum vedem cine sunt liberali adevarati si care de fatada. Cine nu e liberal adevarat, sa plece. Cine nu crede in acest partid, in viitorul lui, sa plece unde vrea. Sa stai atatia ani in PNL, sa ai anumite foloase de pe urma partidului, sa devii parlamentar datorita PNL si apoi sa pleci, sa te dezici de partid, asta spune ceva despre caracterul unui om", a afirmat Dolha.

El a adaugat ca nu l-ar surprinde sa fie o directiva a PSD catre filialele din teritoriu pentru "a racola" parlamentari liberali.

Ioan Denes a fost ales in Colegiul 2 Senat si a detinut functia de vicepresedinte al organizatiei judetene a PNL. El a mai detinut si functii de consilier local la Beclean si consilier judetean.

PNL acuza PSD ca a trasat sarcini fiecarei filiale social-democrate sa racoleze cel putin cate un parlamentar liberal, precizand ca aceste informatii au fost confirmate de reprezentanti ai PNL care au fost contactati in acest sens.

Liderul PSD, Victor Ponta, aflat la Roma, sustine ca acuzatiile PNL privind racolarea de parlamentari liberali reprezinta doar o "poveste" si precizeaza ca nu a discutat cu nimeni de asa ceva, adaugand ca isi doreste doar ca parlamentarii PNL sa fie alaturi de proiectele Guvernului.

"Nu cred ca parlamentarii PNL vor vota impotriva revizuirii Constitutiei si a descentralizarii", a spus Ponta.





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

3162 vizualizari

  • +21 (21 voturi)    
    Oportunism (Vineri, 28 februarie 2014, 19:23)

    felis_tigris [utilizator]

    Justificarea este una ipocrita. Alegătorii l-au ales doar ca să-i reprezinte, la putere sau nu. Ipocritul se vrea însă la putere, că osul are mai multă măduvă. Îmi este silă de astfel de justificări.
    • +3 (3 voturi)    
      Cum poti sa spui asa ceva? (Sâmbătă, 1 martie 2014, 11:19)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Cum poti sa ignori atata spirit de sacrificiu venind de la acest sfant politic, aceasta sursa de evlavie electorala? Pai stii tu ce lupta s-a dat in sufletul lui? Cat l-a muncit constiinta? El vroia sa isi dea demisia, dar constiinta, NU si NU! Sacrifica-te pentru votantii tai! Inshfaca ditai ciolanu', ca nu se shtie la anu'!!!
    • +1 (1 vot)    
      Jigodia asta.... (Duminică, 2 martie 2014, 11:24)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      .... e de-a dreptul pervers in interpretari !!!! Adevarat USL-ist ....!!!
  • +21 (21 voturi)    
    Am ras: (Vineri, 28 februarie 2014, 19:27)

    predel [utilizator]

    "Regret, cetatenii m-au ales sa-i reprezint la putere..." Ati votat careva sa fiti reprezentati doar in opozitie? Cum atunci de nu sunt toti la putere?
    Multi idioti.
  • +16 (16 voturi)    
    Shobolanii (Vineri, 28 februarie 2014, 19:38)

    florin_f [utilizator]

    Sobolani parasesc vasul cand simt ca se scufunda :))
  • +14 (16 voturi)    
    Nu se mai termina tara asta de gunoaie (Vineri, 28 februarie 2014, 19:38)

    alex1234 [utilizator]

    Pe mine nu ma-ntereseaza ce prostii spune curtea constitutionala sau Comisia de la Venetia :

    Traseismul trebuie interzis

    REGULA e simpla:
    ------------------------------------------------------------
    - cine pleaca la alt partid
    - cine e dat afara dintr-un partid

    Isi pierde automat Orice Mandat primit prin candidatura sa pe listele sau in numele acelui partid/

    - Nici partidul nu are voie sa-l inlocuiasca cu altcineva
    caci acea persoana a fost aleasa odata cu acel partid:
    deci se vor reorganiza alegeri pentru acel loc devenit liber
    ------------------------------------------------------------

    Vrea sa fie reales TRASEISTUL sa candideze independent sau la partidul HOT si sa castige

    Vrea sa mai aiba parlamentar PARTIDUL
    care da afara pe cineva : sa castige acel loc cu altcineva din partid, daca pe cel care a castigat l-au dat afara

    --------------------------------------------------
    Altfel SE FURA VOTUL CETATENILOR
    exemplu 14% cetateni au votat ppdd
    si PSD UNPR si PC au furat 10% din aceste voturi
    --------------------------------------------------
    si actiunea continua acum cu
    PNL furat de PSD
    PDL furat de Miscarea Populara etc...etc...

    NU SE MAI POATE TOLERA ASA CEVA
    ALO DNA? DIICOT? Curtea Constitutionala?

    Ce faceti? 10% HOTIE din 7 milioane de participanti
    la vot sunt 700.000 DE VOTURI FURATE

    Chiar asa? Pai de ce il mai judecati pe Dragnea pentru furt?
    • 0 (0 voturi)    
      Surprinzator, trebuie sa (Sâmbătă, 1 martie 2014, 8:04)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      recunosc ca ai dreptate. Si e chiar dificil acest lucru avind in vedere alte opinii pe care le-ai exprimat pe aici.
  • +5 (5 voturi)    
    Martisor (Vineri, 28 februarie 2014, 19:43)

    ProdanTeodor [anonim]

    Iar politica? Mai ales in teritoriu...
    Cand cei de la Sovrom au vazut ca se face sedinta de sindicat la Letea Bacau, prin anii 1950, s-au infuriat:
    Politica se face la Moscova. Aici se munceste.

    Asta zic si eu, faceti poluitica prin Capitala. In tara mai si iubiti... Luati martisoare la doamne, carti de iubire, foarte bune:
    http://www.librariaeminescu.ro/isbn/973-37-1646-4/Constantin-Munteanu__Viata-la-second-hand-vol-I-Femei-cardinale

    http://books.corect.com/ro/search/crctbooks/constantin%20munteanu
    • 0 (0 voturi)    
      Da, martisoare, dar cui? (Vineri, 28 februarie 2014, 21:27)

      ProdanTeodor [anonim] i-a raspuns lui ProdanTeodor

      Prodane, ai dreptate. In Femei cardinale se face politica mai ceva ca pe malul Dimbovitei, dar se si iubeste, ca-n romane.
      La ce bun recomanzi aceasta carte? Undeva in Evanghelie se zice, si Munteanu o citeaza, ca la ce bun sa aruncam margaritare inaintea porcilor.
      Poate spune cineva cine a servit de model Vivianei, prostituata de lux, din Femei cardinale?...
  • +15 (15 voturi)    
    ma intreb retoric, (Vineri, 28 februarie 2014, 19:55)

    romania_curata [utilizator]

    cine or fi mai prosti; pnlistii ca au avut un asa tampitzel, sau psdistii ca-l primesc cu bratele deschise????
    Aloooooo dna-ul, daca tampitul asta STIA dinainte ca e votat sa fie la putere...nu inseamna ca s-a autodenuntat ca a furat la greu la alegeri????
  • +7 (7 voturi)    
    La noi totul este de vanzare (Vineri, 28 februarie 2014, 20:08)

    cuky [utilizator]

    Cata lipsa de decenta si onoare .Ce rusine .Nici macar nu este bunul simt al tacerii Este tupeul vorbelor goale si al lasitatii de a nu-si asuma tradarea .Toate astea fiindca nu exista o lege Nu inteleg dece CCR nu a dat solutia care este prevazuta in legea pentru alesii locali Doar se stie ca la noi nu exista bun simt si simt al raspunderii EXISTA DOAR DORINTA SI FOAMEA NEMASURATA DE PUTERE Vai si amar de tara asta si de poporul ei
    Daca nu ne vom trezi sa schimbam calitatea clasei politice si sa scapam de asemenea exemplare ,ne meritam soarta de a fi la coada Europei .
  • +12 (12 voturi)    
    JIGODIA TOT JIGODIE ,ORCUM LA CIOLAN ! (Vineri, 28 februarie 2014, 20:10)

    andreesanu [utilizator]

    Cind la nivel de senator ajung ultimile curve ,jigodii ce-s puse pe capatuiala este normal ca tara sa se duca de ripa,iar romanii sa ajunga cersetori .
  • +2 (2 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 1 martie 2014, 0:44)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    atunci sa se aseze parlamentarii in scaune si dupa aia sa se voteze, ce sa mai piedem timpul. Unui electorat imbecilizat care nu-si cunoaste interesele ii corespunde un parlamentar la fel de imbecilizat, dar care isi stie interesele foarte bine.
  • +3 (3 voturi)    
    e de bine (Sâmbătă, 1 martie 2014, 1:31)

    ws [utilizator]

    e inca un pas spre desfiintarea pnl.

    partidul national taranesc nu are atatea pacate cate are partidul national liberal.

    si totusi, pnt se zbate in anonimat, in timp ce pnl face guverne, propune prezidentiabili samd.

    pnl trebuie distrus bucata cu bucata. scena politica damboviteana are de castigat prin absenta lui antonescu, chitoiu, voicu, rusanu, chiuariu si ceilalti.

    asadar, orice mica contributie ce duce la anihilarea pnl e bine-venita.

    draga ioan denes, nu ai si alti amici care sa treaca de la liberali la socialisti?

    ws
    • 0 (0 voturi)    
      da' care-i diferenta dintre pcr si pnl ? (Sâmbătă, 1 martie 2014, 9:41)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui ws

      a fost luata macar o singura masura LIBERALA de guvernul usl-ist ? a redus chitoiu din numarul mare de taxe si impozite, sau din contra le-a marit ? este in conducerea asa zisului partid de dreapta pnl, macar un mare intreprinzator, om de afaceri( nu afaceri cu statul !) ? toti sunt angajati la stat, caci de aceea si in emisiunile de tv ei discuta doar despre salariile bugetarilor si pensiile de lux.
      bomboana de pe coliva ,,liberalismului'' pt. derutarea alegatorilor la viitoarele alegeri a mai aparut si acest pmp plin de lideri angajati la stat, dar care se declara de dreapta. pdl s-a vazut cit de dreapta este la inceputul crizei cind in loc sa reduca din numarul mare de bugetari(angajati in numar mare de alt asa zis liberal, tariceanu ), a preferat o masura de stanga, a taiat niste firimituri din salarii, dar a pastrat numarul lor, in speranta voturilor.
  • +1 (1 vot)    
    Ridicol (Sâmbătă, 1 martie 2014, 7:11)

    catalin72 [utilizator]

    Pai,si ce daca a dat PSD-ul sfoara-n tara sa se racoleze liberali ?? Liberalii astia is glugi de coceni si muta fiecare in partidul lui cum vrea ?! Glumesc desigur ! Cum dracu sa lase ei ciolanul tocmai acum cind dadeau de maduva ???
  • 0 (0 voturi)    
    La putere (Sâmbătă, 1 martie 2014, 7:56)

    Dana Bob [anonim]

    Si eu am votat ca cel in care am avut incredere sa fie la putere!
    Ma duc sa il conving sa treaca la psd , pc , unpr, udmr!
    Nu se poate sa fie toti la putere?
    Prin rotatie! Se evita traseismul!
  • 0 (0 voturi)    
    nop (Sâmbătă, 1 martie 2014, 14:11)

    qwezczx [utilizator]

    cetatenii te-au ales sa implementezi ceea ce ai promis
  • +4 (4 voturi)    
    Regreti ? (Sâmbătă, 1 martie 2014, 16:05)

    adrian88000 [utilizator]

    Aiurea regreti. Ramai la "ciolan " , fara regrete. Cei ce te-au votat au motiv sa regrete, tu nu ai nici un motiv. Ca doar nu ai mustrari de constiinta ?!
    De unde mustrari , daca nu ai constiinta ?
  • +3 (3 voturi)    
    la os, ciolan nu mai e (Sâmbătă, 1 martie 2014, 17:31)

    Dana Bob [anonim]

    Si eu am votat ca parlamentarul meu sa fie la putere!
    Ce sa fac acum? Sa-i cer sa treaca gardul?
    E de ras daca nu ar fi de plans!
    La ce sunt bune partidele???
  • +2 (2 voturi)    
    toți la putoare vor (Sâmbătă, 1 martie 2014, 18:36)

    timp tamp [utilizator]

    Noi am votat aleșii să fie la putoare, adică să stea cu polonicu în mână la latrina lui felix... să mănânce pe săturate că sunt hămesiți în urma "regimului băsist".


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă