VIDEO USL s-a rupt. Conducerea PNL a adoptat rezolutia privind iesirea de la guvernare. Crin Antonescu: PNL isi retrage ministrii din Guvern si cere demisia lui Victor Ponta din functia de premier

de Redactia Politic     HotNews.ro
Marţi, 25 februarie 2014, 21:02 Actualitate | Politic

USL s-a rupt
Foto: Agerpres
Conducerea PNL a adoptat, marti seara, rezolutia privind iesirea liberalilor de la guvernare. "Prin incalcarea repetata si flagranta, la un prag inacceptabil, a unor elemente de alcatuire a Guvernului de catre premierul Ponta, PNL a decis sa puna capat unei crize prelungite artificial de premier (...) retragerea ministrilor sai din acest Cabinet, impreuna cu demisia tuturor demnitarilor PNL: secretari de stat, sefi de agentii, pozitii asimilate. Ministrii nostri, maine pana in ora 12, isi vor depune oficial demisia la registratura Guvernului. A doua decizie e de a solicita demisia lui Victor Ponta din functia de premier", a anuntat Crin Antonescu dupa sedinta Delegatiei Permanente a PNL.



Citeste aici si:
UPDATE 22.00 Declaratii Crin Antonescu:
  • Este o decizie care s-a luat cu un vot covarsitor, dar  nu usor
  • E o decizie pe care nu ne-am dorit-o, am incercat sa o evitam, nu prin targuri si amanari, ci prin cautarea tuturor posibilitatilor de a spera ca in formula USL sa poate continua, nu cu ei sau ei cu noi, ci pe calea angajamentelor facute
  • Toata alianta politica construita de noi, pe care am dus-o trei ani si 20 de zile, a avut un sens atat timp cat macar am putut spera ca obiectivele, principiile si lucrurile promise oamenilor sunt urmarite
  • Nu mai avem niciuna din aceste sperante si ni s-a parut onest sa nu prelungim un festival de ipocrizie, o nesfarsita aruncare de responsabilitate de la unul la altul, ci sa avem curajul sa constatam ceea ce e categoric adevarat: USL nu mai exista pentru ca nu mai avea sens sa existe, nu mai urmaream cu totii obiectivele angajate
  • Prin incalcarea repetata si flagranta, la un prag inacceptabil, a unor elemente de alcatuire a guvernului de catre premierul Ponta, PNL a decis sa puna capat unei crize prelungita artificial de premier, sa ia act cu luciditate de decizia care a fost la primul ministru si sa decida retragerea ministrilor sai din acest cabinet, impreuna cu demisia tuturor demnitarilor PNL: secretari de stat, sefi de agentii, pozitii asimilate
  • Ministrii nostri, pe care ii vedeti alaturi de mine, cu exceptia doamnei Campeanu, care nu a putut veni din probleme medicale, dar care a anuntat ca isi asuma decizia, maine, pana in ora 12, isi vor depune oficial demisia la registratura guvernului
  • A doua decizie e de a solicita demisia dlui Ponta din functia de premier
  • A primit mandatul si investitura ca premier in fruntea unui guvern al USL din care si noi faceam parte, in urma unui vot coplesitor al cetatenilor Romaniei
  • Reactia fireasca in urma retragerii ministrilor liberali a dlui Ponta trebuie sa fie demisia domniei sale
  • In urma acestei demisii s-ar urma procedurile constitutionale, s-ar face consultari la Cotroceni, si in orice caz si acele consultari si desemnarea unui premier nu ar putea avea loc pe alte criterii decat pe cele ale unei majoritati
  • Dl Ponta ar avea sansa sa obtina un nou mandat, nu contestam asta, dar asa s-ar proceda corect democratic
  • Probabil ca nu o va face si, daca nu o va face, PNL va ramane in opozitie
  • Noi nu am dezertat de la obligatia de a guverna, suntem gata sa participam la orice formula guvernamentala, nu fugim de aceasta responsabilitate, dar nu mai putem cautiona un guvern care din foarte multe puncte de vedere a incalcat programul de guvernare, regulile interne de guvernare, prin persoana premierului
  • O a treia decizie e ca, in urma constatarii incetarii USL, delegatia permanenta a PNL a decis sa acorde deplina liberatate organizatiilor judetene de a incheia orice alianta necesara
  • In al patrulea rand, constatam incetarea de fapt a existentei USL
  • Aceste decizii, aceasta rezolutie a fost adoptata cu 187 voturi pentru, 6 impotriva si 2 abtineri
  • Din cei sase colegi care au avut alta opinie, cativa, daca nu toti, si-au putut pleda punctul de vedere, suntem obisnuiti cu diferente de opinie, speranta mea e sa mergem mai departe
  • Toate povestile despre grupuri, aripi, filiale, sunt povesti, ca sa nu zicem minciuni
  • PNL stie in momentele decisive sa isi apere identitatea, unitatea si interesul politic
  • As vrea sa ma  adresez alegatorilor care au dat votul USL. Le cer iertare pentru ca nu s-a putut, ca nu am putut sa ducem la capat un proiect politic pentru care si PNL, si eu personal, am pledat, in care am investit foarte mult, in care am crezut foarte mult
  • Nu regret ca un guvern se rupe, ca probabil PNL, dupa patru ani de opozitie si alegeri castigate, se vede din nou in opozitie. Asta e nedrept, dar nu asta e neaparat grav
  • Este pacat pentru ca aceasta constructie politica, daca si-ar fi urmat cursul, daca PSD si mai ales Victor Ponta si-ar fi respectat angajamentele de fond, Romania ar fi avut sansa unei constructii stabile si durabile
  • Cred ca s-a ratat o sansa mare, dar am fost pusi in situatia de a simula continuarea proiectului acceptand compromisuri inacceptabile, desi am constata ca Ponta si PSD nu mai au niciun fel de ezitare in tentativa de a transforma USL in PSD-ul anilor 2000 - 2004
  • Nu vrem sa mintim pe nimeni, chiar cu riscul plecarii de la putere, aceasta e decizia corecta
  • Indiferent daca vom continua in opozitie sau la putere, convingerea mea e ca foarte curand cel mai tarziu la finele anului, vom reveni la guvernare, dar vom incerca din orice postura sa aparam marile valori propuse oamenilor
  • Pentru noi, acestea sunt o democratie politica reala, cu separatia puterilor in stat, un stat de drept si independenta justitiei, o economie libera si liberala, o administratie performanta, dedicata cetateanului si nu primarului, o politica externa care sa pastreze orientarile mari
  • Vom face toate aceste lucruri chiar daca nu va mai exista USL, vom apara aceste lucruri
  • Un ultim cuvant pentru alegatorii si militantii PSD: in urmatoarele alegeri, nu are nimeni nicio indoiala ca acesti oameni vor face campanie si vor vota pentru altceva decat pentru Crin Antonescu sau PNL, e normal
  • As vrea doar sa le multumesc pentru campaniile facute impreuna, sa spun ca eu nu o sa fac confuzia intre ce fac anumiti lideri si intentiile acelor oameni de jos, multi, si ca la aceasta despartire, voi pastra amintirea anului 2011 cand eram toti in opozitie. Le doresc numai bine si le spun ca nu putine din lucrurile pe care le doresc vom incerca sa le facem chiar daca nu vom avea votul lor si vom fi intr-o batalie politica





Q: Veti sustine o motiune de cenzura?

  • Motiunea de cenzura e o arma importanta, principala arma a unui partid de opozitie
  • Nu aveti nicio indoiala ca PNL, singurul partid politic din opozitie care are acces la aceasta arma, nu va folosi aceasta arma politica in conditii pe care le va decide si pe teme care merita asa ceva
  • Opozitia are dreptul la o motiune de cenzura pe sesiune si se gandeste bine cand o foloseste
  • Daca am asista saptamana viitoare, nu cred ca e cazul, dau un exemplu, la o masura prin care cota unica e desfiintata in sus, daca merge in jos, nu am nimic impotriva, dar daca depaseste 16%, puteti sti de pe acum - e motiune de cenzura
  • Daca, cum e mai probabil, asistam la o noua incercare de adoptarea a legii amnistiei, va atrage o motiune

Q: Tariceanu a afirmat ca iesirea de la guvernare e o decizie pripita...

  • E dreptul sau sa se gandeasca la orice, eu il rog sa manifeste respectul fata de partid. Cand discutam de doua saptamani aceste lucruri, cand in organizatii acest subiect se discuta, pare putin nepoliticos sa spui ca e o decizie pripita
  • Viitorul va dovedi daca decizia a fost corecta sau nu. Dl Tariceanu poate avea alta opinie

Q: Aliantele locale - presupun si colaborare cu PDL?

  • Nu am primit si nu am cautat semnale. E o decizie de principiu
  • Ceea ce noi dorim este ca foarte repede sa avem un guvern clar stabilit. Noi credem ca e corect ca Ponta sa demisioneze, sa fie consultari si sa avem un nou guvern
  • Dl Ponta probabil ca va arunca o serie de ocari asupra noastra cum ca vrem sa-l dam pe mana lui Basescu
  • Daca nu va cere o noua investitura, isi carpeste un alt guvern, sa o faca mai repede, dar nu cu interimate de 45 de zile poate-poate doi secretari de stat de la noi incep sa planga si isi cer postul inapoi
  • Iesirea dlui Ponta de ieri a fost un fel de tentativa de mituire politica. A esuat si asta. Sa renunte la ea, sa faca un guvern, nu cu interimate de 45 de zile, dar sa fie clar ca ala e guvernul Romaniei si mergem mai departe. Altfel lucrurile tind sa se prelungeasca si sa fie prezentate ca o criza politica
  • In administratia locala nu e cazul sa inceapa nu stiu cate razboaie in judete

Q: Va asumati posibilitatea ca Basescu sa nu-l propuna pe Ponta?

  • Eu un risc, dar probabil pentru dl Ponta. De vreme ce noi plecam din guvern pentru ca nu mai putem crede ca e o vreo sansa sa mearga in directia corecta, nu pot sa stau sa-l jelesc pe dl Ponta

Q: Il veti propune pe dl Iohannis premier?

  • Asta e problema noastra

Q: Cum ati construi o noua majoritate?

  • De ce sa discutam acum lucruri care se pot intampla la finele anului? O sa va spun daca vom fi in acea situatie

Q: Veti vota motiunea PDL?

  • PDL nu poate depune o motiune de cenzura, poate scrie un text, si daca gaseste niste parlamentari sa-l semneze devine motiune. PDL poate veni la noi cu acel text, cititi-l si daca il agreati faceti dvs o motiune. Daca e un text in care cu mult curaj dl Blaga vorbeste despre tot felul de lucruri care nu sunt in regula in guvern, o sa facem noi o motiune. E foarte putin probabil
  • Noi ne asumam activitatea acestui guvern si nu-i aruncam in cap dlui Ponta lucruri care s-au intamplat cat am fost impreuna. Nu votam cioturi de motiuni de cenzura de la PDL
  • De cand am venit la guvernare, noi nu ne-am ocupat de PDL. Despre ce prapad a facut in Romania am vorbit cand eram in opozitie
  • Noi nu depindem de PDL, nu dorim nicio intelegere cu PDL, ii respectam ca pe toate partidele
  • Daca vom fi in opozitie, sigur ca in primul rand Romania va avea o opozitie, dupa doi ani, asta va garantez

Q: Sunteti gata sa participati la orice formula guvernamentala?

  • Nu in orice formula. In varii formule suntem dispusi sa ne asumam guvernare
  • Noi discutam in fond de o formula in care PNL va avea premierul. Teoretic am putea incerca cu un alt PSD-ist. Dvs ati incerca?

Q: Demisionati de la presedintia Senatului?

  • Nu. Cred ca va imaginati ca nu in functia de presedinte al Senatului stau eu
  • Comentariile dlui Ilie Sarbu, om cu parul alb, au fost destul de joase. Stie foarte bine, apropo de vilele de protocol, ca nici nu stiu unde sunt
  • Functia de presedinte al Senatului nu prin asa ceva atrage interesul. Mai stie dl Sarbu, poate ca atata stie, ca asemenea texte pot vinde
  • Ce e rau si pacatos la asemenea discutii: ca adancim o idee populista ca pozitiile politice inseamna masini si vile de protocol, ceea ce e nesanatos. Mai tinem acolo electoratul nostru, ca de aia nu scade sub 30%, il mai prostim 
  • E o functie data in urma votului Senatului, nimeni nu il impiedica pe dl Sarbu sa faca tot felul de actiuni, nu am motiv sa ma cramponez de functie, dar nici sa demisionez

Q: Care va fi votul PNL in cazul cererii DNA pentru Daniel Chitoiu?

  • Am vazut si sunt foarte mahnit in legatura cu dl Rusanu, care nu mai e membru PNL, cu atat mai mult in legatura cu Daniel Chitoiou. Sunt  oameni de a caror nevinovatie sunt convins si a caror prezumtie de nevinovatie trebuie sa o apar
  • PNL nu va obstructiona sau amana demersurile justitiei, dar fac apel la dvs, v-am dat noi, acesti parlamentari, acest drept si singura pretentie e sa il folositi, numai dvs aveti dreptul sa discutati despre elementele publice din anumite spete
  • Nu ar fi interesanta o dezbatere pana unde e normal sa ajungi cu imaginea asta de penal pentru o ordonanta adoptata de guvern si trecuta prin parlament, sa ajungi ca Vosganian la subminarea economiei nationale, pentru ca ai adoptat o HG impreuna cu un intreg guvern, dar numai tu esti tras la raspundere?
  • Dorinta mea ar fi ca dvs sa cercetati aceste lucruri. PNL nu va obstructiona cu nimic orice demers al justitiei

Q: Ce le veti spune liberalilor sa voteze?

  • Daca am facut recomandarea sa se incuviinteze ridicarea imunitatii pentru arestarea unui om, e greu sa fac alta recomandare cand e vorba de ridicarea imunitatii doar pentru inceperea urmaririi penale
  • Am discutat cu el in seara asta, la cererea domniei sale, sunt intru totul alaturi de el, a fost idea domniei sale de a merge de buna voie, nu trebuie sa-i ridice nimeni nicio imunitate, sa mearga la DNA sa dea toate explicatiile
  • Eu nu cunosc dosarul, dar se discuta despre infractiunea sustinerii unei OUG. Asta nu imi suna mie clar

Q: Ce parere aveti despre declaratiile premierului de azi si de emotia acestuia?

  • Eu cred ca dl Basescu a palit de o usoara invidie, de la treaba cu Stolojan nu am vazut ceva mai tare, chiar l-am felicitat pe dl prim-ministru
  • Eu ma stapanesc mai bine sa nu plang, sunt poate ceva mai aspru, sunt poate si mai batran, poate de aia

Q: Ati mai vorbit cu dl Ponta dupa vot?

  • Nu, dar nici nu mai era nevoie. Eu am aterizat cam pe la 18:30 si, pentru ca niste lucruri nu erau clare, se discuta ca face orice ii zicem noi, ca dl Daniel Constantin a cedat, mi-a adus aminte de Ianukovici
  • Avand o speranta, l-am sunat si l-am intrebat daca putem convoca camerele maine. "A, nu, asta nu", mi-a zis. I-am spus "Pacat, eu speram ca putem salva lucrurile in al 12-lea ceas". Dar cum zice o vorba din popor, tot raul spre bine
  • Eu nu am reusit in trei ani sa descopar aceste fapte, m-am inselat, nu stiu cum gandeste dl Ponta guvernul ca institutie: e o scoala de corectie, un centru de educare, un hotel la care se tine o camera libera? Si noua ne place sa glumim, dar esti la guvern sau nu
  • Dl Ponta cum crede? Noi iesim, el ramane, incearca sa pacaleasca cetatenii ca USD e un fel de USL, ca dl Oprea e dl Iohannis travestit, ca suntem tigrul economic al Europei
  • Noi in timpul asta vai de capul nostru, in opozitie, din ce in ce mai tristi, mai abatuti. Un domn vorbea intr-o seara "cum domn'e, faci politica pe stomacul gol?" Omul era frust, punea problema clar
  • Uite ca bietul PNL, sa va spun de cata vreme nu am mancat de cand facem politica? Din 90 pana in 96, 2000 pana in 2004, din 2008 pana in 2012, avem multe perioade de post. Putem sa ducem fizic si spiritual acest post.
  • Dl Ponta, mai tanar si de alta confesiune, crede ca nu poti fara sa mananci. Si zice dupa vreo trei saptamani: da' cine era taticul nostru, cine anunta ca Mariana Campeanu a facut accident, nenorocitul asta de Antonescu e om rau si hai sa mergem inapoi la guvernare. Daca vin inapoi facem 35 de ministere sau ii da afara pe aia de i-a pus intre timp?






Q: Despre revizuirea Constitutiei...

  • Va spun clar, eu am asumat, nu singur, revizuirea Constitutiei, ci la nivelul USL. Eu am asumat presedintia comisiei, asum in continuare toate modificarile adoptate si le sustin. Daca si cei din PSD si asociatii doresc sa le sustina mergem inainte

Q: Considerati ca doar Victor Ponta este vinovat?

  • Eu pe acest episod nu pot vorbi de PSD, noi am discutat cu premierul. Il consider principalul vinovat
  • Dansul povesteste despre ce consilieri am sau nu eu, ultima fixatie e dl Gusa. Nu a fost si nu e consilierul meu'. Ca mai indraznesc sa vorbesc cand si cand cu el fara sa-l informez pe dl Ponta, uite ca sunt un om al dracu si nu il informez
  • La fel cum ma pot intalni de 120 de ori pe zi cu Basescu fara sa-l informez
  • Dl Ponta, caruia nu-i puteti numara consilierii platiti din bani publici, o sa vedeti ca poate acesti consilieri l-au influentat, nu e problema mea

Q: Q: Ati mai discutat cu Traian Basescu de cand cu toata aceasta criza?
C
rin Antonescu: De cand cu tot scandalul de la Antena 3?
Q: Nu, de la USL

Crin Antonescu: Pai nu va dati seama, totusi, ca nu sunt Tarzan? Mi-e o frica de mor. Mi-e o frica de dl Ciuvica, mi-e o frica de dl Gadea, mi-e o frica de dl Badea. Nici nu mai trec prin cartierul ala, nu trec Podul Cotroceni.



Conducerea PNL a adoptat, marti seara, rezolutia privind iesirea liberalilor de la guvernare, au declarat, pentru agentia Mediafax, surse din formatiune.

UPDATE: Calin Popescu Tariceanu a confirmat votul. Acesta a declarat, la finalul sedintei, ca a votat impotriva iesirii de la guvernare, dar a fost vorba despre "o sedinta lunga", cu "dezbateri nu foarte interesante", deoarece "s-a dorit o rezolvare expeditiva".

Fostul premier a calificat decizia de iesire de la guvernare drept "usor pripita".

"Eu apreciez ca fiecare dintre noi avem dreptul la propria optiune. Nu imi ramane decat sa ma gandesc in continuare ceea ce mai ramane de facut", a comentat acesta.

Liderii PNL au discutat, marti, in sedinta Delegatiei Permanente, un proiect de rezolutie in patru puncte, privind iesirea de la guvernare a PNL, in text fiind solicitata demisia premierului Victor Ponta, au precizat surse din PNL.

Proiectul de rezolutie dezbatut de conducerea PNL prevede iesirea de la guvernare, demisia in bloc a ministrilor PNL si a secretarilor de stat, solicitarea demisiei premierului Victor Ponta si pozitia parlamentarilor liberali la momentul votului asupra noului Guvern Ponta.

De asemenea, proiectul prevede si libertatea alesilor locali de a negocia majoritati la nivelul consiliilor judetene si a consiliilor locale fara restrictii de la centru.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

29938 vizualizari

  • -24 (58 voturi)    
    Iar? (Marţi, 25 februarie 2014, 21:16)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Iar o da in bara PNL-ul!
    Mie mi-ar fi rusine in locul lor (era sa zic ruseanu).
    • +32 (56 voturi)    
      USL e in pubela de gunoi a istoriei!... (Marţi, 25 februarie 2014, 21:48)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      2 ani, 20 de zile si 20 de ore a durat pana cea mai dezastruoasa guvernare si alianta din istoria recenta a Romaniei sa ajunga in pozitia "culcat" in fata stapanului de la Cotroceni...
      Urmeaza puscaria pentru Ponta, Antonescu si camarila...
      • +27 (33 voturi)    
        inca (Marţi, 25 februarie 2014, 23:27)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        nu sint 2 ani; parca prin 5 mai 2012 a fost numit prim plagia, pardon, prim sinistru.
        • -24 (30 voturi)    
          Antonescu rupe USL pt. ambitia cu presedintia (Marţi, 25 februarie 2014, 23:46)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          Din tot discursul lui Antonescu inteleg ca acesta a luat decizia ruperii aliantei USL doar pentru ca PSD-ul si Victor Ponta nu ii mai sustin candidatura la functia de presedinte al Romaniei adica pentru o ambitie absolut personala si care pe deasupra mai este si total nerealista deoarece Antonescu nu are sustinere electorala suficienta ca sa ajunga seful statului. Cu el candidat unic din partea PSD + PNL cele doua partide vor pierde presedentia la viitoarele alegeri.
          • +34 (34 voturi)    
            Altadata erai mai perspicace! (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:17)

            GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

            Sau esti votant psd-ist si-atunci pozita ta este explicabila! Iti aduc doar aminte ca "ambitia absolut personala" a lui Antonescu a fost consemnata in protocolul de costituire al USL, asa cum a fost consemnata si "ambitia personala" a lui Ponta de a ocupa si detine functia de prim-ministru al guvernului!
            Conditia SÍNE QUA NON a realizarii celor doua "ambitii" a fost castigarea alegerilor si formarea unei majoritati parlamentare , care sa voteze si sa sustina un guvern condus de Victor Ponta, majoritate(peste 70%), care sa sprijine alegerea lui Crin Antonescu ca presedinte al Romaniei!
            Incerci sa-i "aburesti" pe cititorii site-ului HotNews, incercand sa acreditezi MINCIUNA ca o alianta politica, care detinea o majoritate parlamentara de peste 70% nu ar fi fost in stare sa aleaga presedintele Romaniei?! Eu cred ca, in conditiile majoritatii pe care o detinea USL pana astazi, ar fi putut sa aleaga presedintele cu o majoritate decisiva si clara de peste 50% din voturile exprimate!
            Poate incerci sa explici logic si cu argumente cum de prevederile protocolului de constituire a USL au fost corecte si legitime in cazul desemnarii si votarii lui Victor Ponta ca prim-ministru si au devenit "ambitii personale nerealiste", in cazul alegerii lui Crin Antonescu presedinte, in situatia in care USL detinea o majoritate zdrobitoare, iar "opozitia" nu avea nici o sansa! Nu cumva "varanii" din spatele lui Victor Ponta, care au crezut ca pot sa reinstaureze "partidul stat", l-au manipulat si intoxicat pe Victor Ponta, facandu-l sa creada ca ar putea sa fie un candidat cu sanse la prezidentiale?! O gafa si o prostie monumentale! Victor Ponta va pierde cat de curand si pozitia de prim-ministru, iar presedentia va ramane doar un vis! Nici Crin Antonescu nu are sanse mai mari in aceste conditii! Dar finalul acestei telenovele va reconfirma o veche zicala: "Cand doi se bat, al treilea castiga!"
            • +10 (10 voturi)    
              Sa nu uitam..... (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:41)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

              Principala conditie a fost lupta impotriva presedintelui Traian Basescu !Prim-plagiatorul lupta in contiunare impotriva presedintelui, stiind ca nu are nici o sansa, pana in prezent Presedintele a castigat toate dar toate luptele, deci U.S.L. INFRANT !
              • -6 (6 voturi)    
                corect (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:42)

                miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

                USL s-a format si a fost votat in intregul lui (PSD, PNL, PC, UNPR) pentru ca era impotriva lui Basescu
                de ce trebuie sa-si dea Ponta demisia ca Antonescu s-a sucit?
                PSD, PC, UNPR reprezinta in continuare pe cei care au Votat USL si daca au majoritate trebuie sa continue!
                p.s. daca pleca PC de la guvernare cereati demisia lui Ponta?
            • +3 (5 voturi)    
              Protocolul USL era intii Antonescu presedinte! (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:54)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

              Antonescu nu are sanse sa ajunga la Cotroceni indiferent de conjunctura politica.

              Protocolul USL, semnat inainte de aprilie 2012, era facut avind in minte ideea ca Antonescu va fi sustinut la presedintie de PSD si PNL impreuna iar odata acesta ajuns sef de stat il va numi pe Ponta premier.

              Ponta a devenit insa prim ministru prin alte mijloace, este adevarat sprijinit de PNL, (a se vedea caderea guvernului Ungureanu) dar si Ponta a sustinut alegerea lui Antonescu ca presedinte al senatului, suspendarea lui Basescu si instaurarea sefului PNL ca presedinte interimar. Antonescu a ratat in final un rezultat pozitiv pentru el la referendum.

              Ce pozitie sa adopte PSD? Iar sa-l sustina pe Antonescu si sa piarda din nou?! Seful liberalilor a mai ratat presedintia in 2009. Nu are sanse sa ajunga la Cotroceni indiferent de conjunctura politica.
          • +4 (6 voturi)    
            fiecare intelege cat poate.. (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:18)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            nu ca mi-ar fi simpatic ipoCrin Antenescu, "candidatul unic" al USLasilor de pretutindeni, dar de cateva saptamani dottore CopyPonta i-a blocat cateva posturi de ministri demisionari si presupun ca e cam greu sa te justifici in fata partidului cand trec saptamanile si toata lumea vede (mai putin USLasii de nadejde care voteaza orbeste) ca de facto ai fost eliminat din guvern, doar mincinosul ala de prim sinistru insista ca totul este roz si viata merge inainte...
          • +4 (6 voturi)    
            dumitrica & co (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:19)

            hmara [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            va invit la o sampanie.
            Am spus ca o sa desfac o sticla cand se face praf usl.
            Haideti va rog. A venit ziua.
            Sunteti invitatii mei.
            Eu o sa beau cu placere, voi ....cu noduri.
            Asta este.
            Invitatia ramane valabila.
            Sau vreti o cinzeaca?

            Cheama-l si pe lulu cu voi. Nu o uitati pe finutza, ei o sa-i iau un Reds.
            • -5 (5 voturi)    
              a murit regere traiasca regele (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:39)

              miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui hmara

              a murit USL traiasca USD!
              ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample
              a vrut sa se rupa USL acum bucura-te de USD =))
              • +4 (4 voturi)    
                diebase (Miercuri, 26 februarie 2014, 11:08)

                hmara [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

                stai tu linistit.
                Urmeaza si usd.
                Pe rand. Nu te agita, nu face bine.
                Mai am o sticla de sampanie.
                Daca vrei, o sa o bem impreuna.
      • -24 (46 voturi)    
        Sa nu uitam de cel mai criminal guvern (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:10)

        Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ai uita de guvernarea boc
        • +23 (33 voturi)    
          Pardon, Boc a fost parfum pe langa Mitoman (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:38)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          mitoman, hot, nesimtit, criminal, agramat....vrei sa mai continuu? E jale asa-i? In curand ajungi somer.
          • +17 (17 voturi)    
            bordel (Miercuri, 26 februarie 2014, 7:21)

            Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui Wanheda

            Acum , trebuie sa recunoatem ca nici Crin nu e asa de nevinovat precum ar vrea el sa credem!
            A stat 2 ani in "bordelul" Usl si acum ne spune ca e fata mare!
        • +7 (11 voturi)    
          He-he-he (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:42)

          rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          pai vad ca ai supravietuit, inca nu esti la puscarie. Nu-ti fie teama, se mai construiesc inchisori
        • +18 (20 voturi)    
          mda (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:54)

          amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          cel mai odios guvern este cel pe care sa cada. Abia astept clipa in care sa pot spune ca prim ministrul tarii mele nu e un mincinos si un plagiator
        • +6 (8 voturi)    
          pacala (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:23)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          datorita lui boc poate mai primesti salariu acum, sau altii ca tine.
          datorita lui boc, asa cum era el, nu ne-am dat mana cu Grecia, Spania.
          Macrostabilitatea economica se datoreaza lui, ca vrei sau nu vrei.
          Din aceasta stabilitate se hraneste pinochio al tau.
          Pacat ca am strans cureaua toti sub boc, ca sa-si bata joc un derbedeu de noi, de tara.
      • -23 (35 voturi)    
        frați băsiști (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:18)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Haideți să nu ne mai luăm de Antonescu, că mâine va trebui să pupăm unde am scuipat azi. Antonescu e bun, Ponta e rău. Repetați!
        • +22 (24 voturi)    
          Nu, mazeto, nu! (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:02)

          Mr.J-H [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          DREAPTA e buna, stanga e rea! Adica pesedeu' tau e rau, la un loc cu antonescu!

          PNL-ul inseamna ceva, a insemnat si va insemna pentru totdeauna, iar antonescu nu e PNL ci doar un (fost) sef al fomistilor creduli inselati la greu de smecherii unsi cu toate alifiile din partidul prunc al PCR! antonescu e mana moarta, e a doua dovada de PERDANT, prima a fost in 2009. Abia acum isi da seama ca securistii sunt de 10 ori mai abili decat el, l-au flausat si el va ramane "si batut si cu banii luati" in timp ce Hrebe, Ilici, Felix, Sarbu vor ranji ca valutistii din colt cand inseala oameni creduli
        • +10 (12 voturi)    
          Nu stiu ce frati ai tu... (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:34)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          da'.. sa ti-i tii acolo la tine.

          Uite, iti mai scriu o data ca sa notezi in carnetel acolo si sa-mi aduci aminte cand o sa pup acolo unde a scuipat: Poanta = F, Antenescu = Y. Vezi ce iese din F + Y.
        • +5 (5 voturi)    
          Diferenta (Miercuri, 26 februarie 2014, 8:44)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Dragule, 2 cretini care se bat.
          Atat inseamna USL-ul tau!

          Infractorii, interlopii, nesimtii nu pot face echipa pentru ca se sapa intre ei.
          Am spus de la inceput ca USL-ul nu va rezista datorita "calitatii" oamenilor.
          Totusi, declar ca nu i-am crezut chiar atat de idioti. Sincer!
          Credeam ca vor sta impreuna pana-l dau jos pe Basescu, acesta fiind practic singurul lor obiectiv coerent.

          Problema voastra este ca vor apare imediat "rufele murdare". Asa fac mafiotii.
          sa te tii acum ce va apare prin presa.

          Mazeto, hai, este timpul sa-ti schimbi pseudonimul si sa te dai un mare luptator anti-USL.
          Devine "trendy" si se potyriveste caracterului matale.
    • +18 (28 voturi)    
      hm (Marţi, 25 februarie 2014, 21:50)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Nu stiu daca este de rusine sau daca este un prim pas catre normalitate. PNL este de dreapta, PSD este, teoretic, de stanga. USL era o contradictie in termeni, era o structura contrara doctrinelor ambelor partide. In opinia mea, miscarea aceasta reprezinta inceputul unui lung drum ce are ca scop repararea multelor greseli facute de PNL in cardasie cu PSD. Ramane de vazut daca PNL va avea puterea de a merge pana la capat.
      • +19 (27 voturi)    
        Nu (Marţi, 25 februarie 2014, 23:29)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        PNL s-a compromis cand s-au pupat cu comunistii pentru jefuirea banului public. S-au cam terminat. Urmeaza PSD, dar va dura ceva mai mult pana dispar si astia.
      • 0 (10 voturi)    
        stii cum a ajuns Merkel cancelar din nou? (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:39)

        miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Merkel a ajuns cancelar din nou prin alinata partidului de DREAPTA din care face parte CDU cu SPD, social-democratii de STANGA!
        stii cand s-a intamplat asta? in decembrie 2013
        ce alianta contra naturii o sustine si pe Merkel...
        ar trebui sa-si dea demisia :))))
        • +6 (6 voturi)    
          cred ca gresiti amandoi (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:23)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

          1. PSD nu este partid de stanga. PSD e partid de fripturisti penali
          2. PNL nu este partid de dreapta. PNL este partid de fripturisti penali
          3. PC = liantul.. partidul fostilor securisti deveniti mici afaceristi

          O fi in Germania la guvernare o alianta de partide de centru / centru-dreapta, dar in Romania cu siguranta e o alianta de infractori care habar nu au ce-i aia doctrina politica si care e diferenta intre stanga si dreapta pe axa politica.
          • +1 (1 vot)    
            Corect! In Ro nu J stinga! (Miercuri, 26 februarie 2014, 11:32)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            si nici PNL nu este nimic, fum fum n-are nimic, s-a dus ca fumul, si bruma de istorie pe care pareau ca o intruchipeaza dupa ce s-au aliat CONTRA EUROPEI SI PRO OLIGARHIA RUSA CIND CU LOVITURA DE STAT!
          • 0 (0 voturi)    
            ! (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:57)

            za_omu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Exact!
      • +17 (21 voturi)    
        Hi-hi-hi (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:44)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        pai a fost o alianta de aparare a penalilor, tu credeai ca pt. binele poporului? Mai terminati si voi o scoala, sa va mai luminati la minte
      • +9 (11 voturi)    
        care doctrine? (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:05)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        sper ca nu mai crezi in incompatibilitati ideologice? singurele diferende tin de repartizarea prazii, adica banul public, si asta e valabil pentru toti, dar absolut toti politicienii
      • +2 (2 voturi)    
        he,he PNL de dreapta cu peronul pe stinga (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:58)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        asta s-o crezi tu ..... mai draga

        sint mai de stinga decit psd-ul . cea ce se intimpla in viata de zi cu zi confrma spusele mele
    • +20 (24 voturi)    
      bine lauda-te cu PSDistii (Marţi, 25 februarie 2014, 21:59)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Atit unul cit si celalalt voia mai mult din ciolan.
      Fii sigur ca nu au facut alianta pentru binele meu si al tau, ci pentru planurile lor meschine, de imbogatire peste noapte.
      Doi la leu, sau amindoi au omenie de doi bani.
      Era de asteptat sa fie asa.
      Ce seamana omul aceea va secera, poate mai tirziu dar SIGUR.
    • +7 (11 voturi)    
      O dai în bară te retragi, (Marţi, 25 februarie 2014, 22:00)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      nu rămâi ca popa prostul în prim plan să râdă toată lumea de tine.
    • +19 (21 voturi)    
      Da, (Marţi, 25 februarie 2014, 22:05)

      DelMa [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      ține rușinea pentru tine !
      La ce le-au făcut Ponta și PSD-ul, mai ales în ultima perioadă, corect au procedat liberalii !
      • +11 (11 voturi)    
        Prea tarziu (Marţi, 25 februarie 2014, 23:47)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui DelMa

        Este o procedura tardiva. Nu cred ca liberalii vor avea un reviriment ca partid si nu cred ca vor fi in carti la alegerile prezidentiale. Foarte bun comentariul lui geocrin.

        Si, da, besteleala dintre partide, cu sau fara alianta, nu cred ca intereseaza. Ba chiar, deloc. Ne intereseaza doar ce fac cei care au primit votul si, prin urmare, ce anume fac pentru cetateni si pentru tara.

        Problema noastra este una de mentalitate in contextul alegerilor de orice fel: avem absenteismul la vot a populatiei sceptice. Cred ca obligativitatea votului ar fi necesara pentru o vreme in tara noastra, pentru a da o forma valida de cultura civica. De datorie a cetateanului, cand acesta se doreste in democratie, si nu la stana politica, ca o mioara buna de muls la stampila. Nu in bizantinismul politicilor romanesti.
      • +2 (2 voturi)    
        he-he-he (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:46)

        rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui DelMa

        corect fata de cine? Ca fata de popor niciodata, nici unii, nici altii
    • -4 (6 voturi)    
      mda (Marţi, 25 februarie 2014, 22:19)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      ...tot asa pare si de aici! chiar nu inteleg prea bine incrancenarea acum! in ultimele luni pana la alegeri si cand mai e o luna pana la europarlamentare! cred ca o sa le scada indicele electoral serios!
      poate gresesc!
    • +1 (1 vot)    
      Mazetele psd-ului (Miercuri, 26 februarie 2014, 11:18)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      Nicio mazeta nu tine partea PNL-ului. De ce oare?
    • 0 (0 voturi)    
      sa fim seriosi ! (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:57)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Supravietiutorul

      peneleaoa va face o opozitie "constructive". asemanatoare celei facute de psd pe vrema motociclistului tarliceanu, rebelul de azi.

      este o noua manevra a aliantei traditionale a celor doua formatiuni urmase ale pecere.
      adica, intre activistii pecere/usd si securistii din penele.

      ei n'au fost niciodata altceva decat parteneri, incepand de la lovirutie pana azi.
      cooperantul campeanu, conu dinu paturiciu, tarliceanu, toti fosti stabi, cu galoane sub hainele civile. toti isi ascund trecutul pre decembrist.

      pe vremea comunistilor, in autobiografia pe care trebuia sa o scrii si sa o semnezi, inca de la intrarea in scoala, pana la pensionare, era musai sa scrii ce au facut parintii inainte si dupa 23 august '44.
      ar fi bine sa fie obligatoriu, pentru cei ce vor functii publice de conducere, sau functii publice alese, sa scrie in curricula vietzii lor, cu ce s'au ocupat inante de 22 dec. '89.
      sa stie si votatorul pe cine voteaza, sa stie si boboru' cine il conduce, spre noi culmi de democratie si progress.

      si ca sa inchei, catindatul penele la cotrocesti va deveni presedintele tzarii, cu concursul occult al usd.
      dupa care, vor fi la putere doua forte, una de stanga, la guvernare, usd, si una de dreapta, cu presedinte....aaaa..cohabitant, iar uniunea liberal democrata, de dreapta, in opozitie constructive.
      la fiecare 5-8 ani, facandu'se rotatia cadrelor.

      asta e planul.
      daca le iese, va fi numai miere si lapte in ro.
      sau, cum zicea dottore, de curand, scapa cine poate.
      Romania va intra, ne'asa, in randul democratiilor occidentale cu doua forte politice principale, care guverneaza prin rotatie, iar votantul va avea de ales...raul cel mai mic. :))
  • +23 (29 voturi)    
    /// (Marţi, 25 februarie 2014, 21:44)

    alt_gigel [utilizator]

    Se vede din avion ca PSD i-a alungat de la putere pe PNL, prin neacceptarea lui Iohanis ca vicepremier. Dar acum incearca sa arunce vina in carca PNL-ului, iar prostii ca tine musca momeala. Treaba voastra da nu-i frumos ce faceti!
  • +19 (25 voturi)    
    Ati fost 2 ani vinovati impreuna (Marţi, 25 februarie 2014, 21:44)

    Gigell [utilizator]

    pentru tot rahatul ce s-a intamplat in tara asta si acum va retrageti si ziceti ca sunteti in opozitie ? N-avti nici macar bunul simt sa stati si raspundeti pana la capat ?
    ///
    • +7 (7 voturi)    
      Nu sunt vinovati pentru 2 ani. (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:36)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigell

      Ca nu se termina cei doi ani, dupa care se reseteaza totul. S-au stricat multe si iremediabil in acesti 2 ani. Deci sunt vinovati pentru multi ani, nu doar acesti 2 ani.
  • +28 (34 voturi)    
    Regrete eterne :))) (Marţi, 25 februarie 2014, 21:49)

    tomcat2908 [utilizator]

    Sa ii fie tarana usoara usl-ului. Imi e scarba ca am fost contemporan cu aceasta monstruozitate ce se cheama usl
    • -9 (9 voturi)    
      a murit regele, traiasca regele ! (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:41)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui tomcat2908

      a murit USL traiasca USD
      • +8 (8 voturi)    
        Traiasca famiglia ta.. (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:36)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        .de hoti si mincinosi.
  • +18 (24 voturi)    
    aleluia (Marţi, 25 februarie 2014, 21:50)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Sa ii fie tarana usoara .
  • +14 (18 voturi)    
    bravo (Marţi, 25 februarie 2014, 21:52)

    was [utilizator]

    Oare unde am pus sampania, am gasit cel pentru varan (sper sa nu expire pana atunci), dar si cu ocazia asta merita sarbatorit.
  • +20 (24 voturi)    
    ... (Marţi, 25 februarie 2014, 21:52)

    adonis84 [utilizator]

    Incepe iar jocul de glezne, stanga-dreapta ... "Ce conteaza cum o duce poporul? Conteaza interesul de partid, ce masina am in parcare, ce amanta am." Oricum noi, astia mici, care ne facem ca votam discutam pe dinafara.
  • +27 (29 voturi)    
    Demisia (Marţi, 25 februarie 2014, 21:53)

    buncrestin [utilizator]

    Asteptam demisia guvernului USL.
    • -8 (8 voturi)    
      te rog sa-ti tii respiratia cat astepti (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:41)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ca nu dureaza mult :))
  • +25 (29 voturi)    
    Greu (Marţi, 25 februarie 2014, 21:57)

    Bazil [utilizator]

    Marele obiectiv al USL - jos Basescu, era prea greu pentru ei. Firesc sa se rupa. Nu au indeplinit obiectivul. Tariceanu demonstreaza a n-a oara ca nu este nici o diferenta intre continutul portbagajului unui Citroen nou scos la vanzare si capul lui. Ambele sunt pline de aer.
    • +5 (5 voturi)    
      Tradiceanu, in 22 Noi 2012: (Miercuri, 26 februarie 2014, 3:51)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      "Uniunea Social Liberală este o alianţă electorală, nimic mai mult, iar zilele ei ar putea fi numărate, a declarat fostul premier Călin Popescu Tăriceanu şi vicepreşedintele PNL, Varujan Vosganian.

      Dacă primul crede că cele două partide nu pot merge umăr la umăr din cauza ideologiei, Vosganian e de părere că, la un moment dat, PNL va scăpa de "psihoza de partid mic" şi nu va mai face astfel de alianţe.

      ”La un anumit moment, va trebui să ne despărţim pentru că suntem partide cu un anumit profil ideologic şi fiecare partid aspiră să obţină în final votul majoritar al cetăţenilor pentru a-şi pune programul în practică fără a face compromisuri” a spus Tăriceanu."

      Acum e suparat nevoie mar.e..
  • +27 (33 voturi)    
    2-0 pentru Traian (Marţi, 25 februarie 2014, 22:01)

    ipolitic [utilizator]

    Deci, PNL strînge catraf-USL.
    Nu fi trist, Ponta drag, are balta pește:
    curvele politicii romanești, "ude mereu".
  • +9 (19 voturi)    
    IN SFARSIT (Marţi, 25 februarie 2014, 22:06)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Isi reintra PNL in fagasul politic normal

    Sper sa cada si ///  Ponta acum
    • -10 (10 voturi)    
      speri mata dar speri degeaba (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:42)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      poti sa speri, speranta moare ultima
    • +9 (9 voturi)    
      Ca atunci cand au dat afara PDL? (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:53)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Cu Crin in frunte nimic nu e normal in pnl.
    • +10 (10 voturi)    
      fagas normal (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:57)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Banuiesc ca te referi la fagasul pe care a alunecat pnt, este singurul fagas normal al unei structuri elaborate de securitate, cu un scop precis: acapararea locului de drept al unui partid istoric, care chiar a facut istoria Romaniei.
      Daca te cheama Alexandru, nu inseamna ca esti Alexandru cel Mare. Titulatura PNL a fost furata, terfelita, injosita, discreditata de o mana de securisti, care si-a alocat o portie buna din averea tarii, pe care a tocat-o si distrus-o cu succes - vezi patriciu.
    • +2 (2 voturi)    
      Singura solutie pentru PNL (Miercuri, 26 februarie 2014, 8:47)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      AUDODIZOLVAREA!

      Pe bine, ce creier au votantii PNL-isti?

      Cum draq poti sa mai crezi intr-un partid aliat cu Satana - pardon, urmasii lui Iliescu - si sa te dai urmas al lui Brateanu.
      Trebuie sa ai oarece defectiuni grave la mansarda.
  • +15 (19 voturi)    
    Doamne ajuta! (Marţi, 25 februarie 2014, 22:10)

    romania_curata [utilizator]

    ...ca a disparut HIDRA; sa speram ca va urma rapid incolonarea CopyPaste-ului cu acolitii lui ... la dna!!!
  • +13 (25 voturi)    
    URAAA (Marţi, 25 februarie 2014, 22:10)

    Miky60 [utilizator]

    Am scapat de USL ! Acum nu mai ramane deat demise lui Copy-Paste,alegeri anticipate si sa revina Alianta DA la Putere cu domnul Basescu Presedinte si Iohannis premier !
    • 0 (2 voturi)    
      ??? (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:09)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      cum sa mai fie Basescu presedinte? il cheama cumva Roosevelt si noi n-am aflat?
      • +6 (6 voturi)    
        Hai sa-ti traduc eu, (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:22)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ...caci vad ca faci pe prostu': daca sunt alegeri anticipate, poate sa fie (in viziunea lui Miky60) nea Kaus PM, iar Basescu ramane in continuare presedinte, pana in toamna. Deci varianta asta este pana la alegerile prezidentiale.

        Ai priceput, sau sa-ti desenez?
    • 0 (0 voturi)    
      Te bucuri degeaba! (Miercuri, 26 februarie 2014, 12:15)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Miky60

      Tot EI sunt la butoane, iar Tu, EU si ceilalti, suntem si ramanem asa cum zicea inegalabilul Ion Creanga: "Sarac asa ca în anul acesta, ca în anul trecut si ca de cand sunt, niciodata n-am fost!"
  • +16 (20 voturi)    
    bravo! (Marţi, 25 februarie 2014, 22:18)

    mockito [utilizator]

    sa se aleaga praful si de PSD si de PNL... sunt comunisti si unii si altii... sper sa se toarne la DNA unii pe altii...ar fi cel mai bun lucru pt Romania.
    • -3 (5 voturi)    
      ce sunt? (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:10)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mockito

      vezi vreo asemanare intre Victor si Crin si Stalin sau Mao? comunismul e o afacere grea si serioasa, nu un circ intre interlopi, praleo :))
  • +6 (16 voturi)    
    PNL (Marţi, 25 februarie 2014, 22:21)

    Sar Castic [utilizator]

    PNL ar avea o sansa sa revina curind. Dar numai daca scapa de cacarau si alti penibili... Deci nu prea are sanse... :)

    Se pare ca Romania e destinata sa se indrepte spre est uitindu-se spre vest.

    Pentru romani - nici o schimbare!

    Poate schimbari pentru maghiari!!!
    • +6 (6 voturi)    
      he-he-he (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:56)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui Sar Castic

      adica ii scuturam un pic si gata, redevin fete mari? Dupa ce-au distrus tara?
  • +15 (19 voturi)    
    O fapta buna! (Marţi, 25 februarie 2014, 22:25)

    Electorul [utilizator]

    In sfarsit a facut si PNL o fapta buna! FELICITARI
  • +13 (19 voturi)    
    Antonescu un looser (Marţi, 25 februarie 2014, 22:27)

    hopsinoi [utilizator]

    S-a aliat, a stat la masa cu un plagiator Viorel Ponta PSD dovedit. A dus PNL in groapa.

    Crin Antonescu retine 3 cuvinte: demisia si pa
    • +2 (4 voturi)    
      looser? (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:11)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      adica unul care inmoaie si netezeste? :)))
  • +13 (17 voturi)    
    Auch !! (Marţi, 25 februarie 2014, 22:29)

    rutger [utilizator]

    S-a spart buboiul plin de puroaie ! Sa vedem acum jocul ungurilor, al minoritatilor si posibil al progresistilor ! Parca oprea a fost sambata seara la sedinta informala CSAT, nu-i asa ? Plus : DNA este pe pozitii in toate directiile !! D-l moliceanu sa-si vada de neveste ca de politica lui ne-am lamurit ! Sa traiti bine !
  • +18 (22 voturi)    
    erorile genetice ale RO (Marţi, 25 februarie 2014, 22:37)

    mnicku [utilizator]

    daca astia doi sint oamenii de stat inseamna ca RO nu e stat
    • +5 (7 voturi)    
      Hi-hi-hi (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:57)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Ai concluzionat cam tarziu, dar e bine si acum
    • 0 (4 voturi)    
      ? (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:12)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      dar cand a fost Romania un stat adevarat si serios?
    • +3 (5 voturi)    
      dA (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:17)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Ba da, sunt oameni de stat, dar la racoare.
      P.S. Dupa aflarea vestii in pauza la job, acum seara am desfacut o sticla de Cabernet-Sauvignon de California din 2012 (!) ..... (locuiesc in Montrea in RO e 2:16 h)
  • +15 (17 voturi)    
    Penal PSD (Marţi, 25 februarie 2014, 22:39)

    vasile78 [utilizator]

    E evident ca PSD a pregatit aceasta criza ca sa si-l promoveze ca presedinte pe Ponta sau Oprescu. Jenant PSD!
    • +1 (7 voturi)    
      nu tocmai (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:16)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Mai degraba este vorba de voturi, bani si amenintarea pe care ar fi reprezentat-o neamtul.
      Ceea ce cu nerusinare se numeste astazi PNL nu ar mai aduce nici macar 5% voturi; au ajuns in situatia de acum 10 ani, cand, daca nu ar fi existat locomotiva Basescu, nu ar mai fi intrat in Parlament. Pe cand alianta cu curvele udemeriste le aduce 1 milion de voturi sigure.
      Cum penibilul mare om de afaceri patriciu a fost istovit total de chinezoaica lui, fenechiu este la inchisoare, rusanu la DNA - nema bani de campanie. De ce crezi ca onor Moliceanu a votat impotriva ruperii aliantei? Pt. ca el mai are ceva afaceri si este obligat sa finanteze partidul, la greu, si nu-i convine sa arunce cu banii pe fereastra, degeaba. In acest moment, PNL este un hoit in putrefactie, o piatra de moara legata de gatul PSDului.
      Despre Iohannis - ei, da, psihologii de serviciu ai psd cunosc marfa, respectiv votantul mioritic, si au tras concluzia ca masina de batut bunicute ar avea sanse si le-ar incurca planurile de acaparare totala a puterii. Deci, adio pnl!
      Cum nu exista opozitie de niciun fel, il pot promova ca presedinte si pe Michi Mouse si vor castiga.
  • +13 (19 voturi)    
    mare păcat de un partid istoric să se dizolve (Marţi, 25 februarie 2014, 22:50)

    visio [utilizator]

    din secunda în care a intrat în usl, și-a semnat dispariția ca partid politic; Căcărău trebuie să își dea demisia din fruntea liberalilor pentru că eșecul este al lui, în primul rând...
  • +9 (13 voturi)    
    AMIN (Marţi, 25 februarie 2014, 22:57)

    ctrlm [utilizator]

    acum urmeaza sa plece ViVi si alegeri anticipate.
    • +5 (7 voturi)    
      Hi-hi-hi (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:59)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui ctrlm

      Ar trebui alegeri anticipate pt un alt popor, asta e jalnic, crezi ca va vota mai bine? Societatea e putreda de sus pana jos
  • +16 (20 voturi)    
    la latrina3 (Marţi, 25 februarie 2014, 23:01)

    dezer [utilizator]

    este incredibil ceea ce se intampla dupa discursul lui antonescu.
    Diaconu spune il urasc visceral pe basescu.
    Baseala pura ,zice unul, nu stiu cine e.
    Ba, dar tara asta unde e in ecuatie?
    Cretinilor!
    Taxele,autostrazile
  • -14 (20 voturi)    
    In sfarsit, normalitate ! (Marţi, 25 februarie 2014, 23:07)

    Troller [utilizator]

    Vom avea un parlament si un guvern pur de centru stanga, menit sa reduca discrepanta dintre bogati si saraci, foarte accentuata in Romania. Avand in vedere ca inca e criza financiara, trebuie sa ne axam mai mult pe supravituire si mai putin pe progres. Vom vedea dupa 2-3 ani cata politica de dreapta ne trebuie.
    • +4 (6 voturi)    
      Da. (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:18)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      ..discrepanta dintre cei mai bogati dintre PSD-isti si cei mai saraci PSD-isti (aia cu doar o casa si doua masini...si doar 1 milion de ieuroi in conturi).
  • +8 (12 voturi)    
    ... (Marţi, 25 februarie 2014, 23:19)

    rocknum [utilizator]

    Ole!
  • +11 (17 voturi)    
    destramarea USL, calea spre intarirea statului de (Marţi, 25 februarie 2014, 23:23)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    drept.

    O privire retrospectiva.

    Criza s-a instalat in USL inca din prima zi de la castigarea alegerilor, o data cu semnarea pactului de coabitare. O criza de incredere intre parteneri - Antonescu a fost deranjat de exercitiul in forta al lui Traian Basescu si i-a reprosat in permanenta, lui Victor Ponta, semnarea documentului si tinerea cu dintii de el.

    Mai mult, liberalii si Antena 3/Partidul Conservator nu au fost de acord cu intrarea UDMR-ului la guvernare, astfel cum propusese inopinat Ponta in chiar seara alegerilor, in conditiile in care USL-ul obtinuse un scor electoral suficient de bun.

    Celor cu memorie scurta le reamintesc, in contextul discutiilor din aceste zile, ca intelegerea din noiembrie 2012 dintre USL si UDMR a fost una secreta. Opinia publica nu a stiut nimic la vremea respectiva si a criticat, pe buna dreptate, acordul. PNL-ul si salariatii Antenei 3 s-au opus si au obtinut castig de cauza, Ponta retragandu-si initiativa.

    In concluzie, din primele zile, acordul de coabitare si aducerea UDMR la guvernare au scindat alianta.

    Apoi, ca sa reiau doar cazurile importante: de numirile procurorilor va mai amintiti? De ce parte s-au plasat Antonescu si Ponta? In dezacord.

    Dar in cazul Sorin Rosca Stanescu, mai stiti cum a procedat Antonescu?

    Sa amintesc de Rosia Montana? Cum, dupa primele manifestatii de amploare, Antonescu a batut, corect, in retragere, lasandu-l pe Ponta in ofsaid?

    De ceea ce s-a intamplat in cazul pachetului de legi pentru descentralizare? De regiuni, atragere de fonduri UE, bla-bla? "Urgenta maxima", sustinea la vremea respectiva urmaritul penal Liviu Dragnea... "Prostii", i-a replicat Klaus Iohanis si proiectul a esuat, in lipsa sustinerii PNL.

    "Martea neagra" va spune ceva? Stiti, probabil, ca Antonescu nu a fost de acord cu amnistii, gratieri si alte prevederi controversate introduse noaptea pe furis, de catre niste borfasi, si care urmau sa fie aprobate in regim de urgenta a doua zi, in Parlament.
    • +4 (8 voturi)    
      L-ai spalat pe Crin. (Miercuri, 26 februarie 2014, 0:59)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Nu e chiar asa nevinovat.. Nu uita interimatul lui de pomina, Becali si Toti ministrii penali ai lui.
  • +4 (10 voturi)    
    destramarea USL - II (Marţi, 25 februarie 2014, 23:25)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Dar de pasul in spate facut in cazul comisiei Nana, cand Antonescu l-a ironizat pe Ilie Sarbu, va mai amintiti?

    Insa ce anume a pus capac la toate? Faptul ca in PSD s-a vorbit in permanenta, din toamna trecuta incoace - mai intai in soapta, apoi tot mai raspicat - despre posibilitatea sustinerii unui candidat propriu la alegerile prezidentiale. Neintelegerile din teritoriu si luptele subterane pentru putere, in ministere, au jucat si ele un anumit rol.

    Antonescu, apropiatii si consilierii sai au inteles corect ce urma sa se intample si au procedat intr-un fel care se va dovedi in beneficiul democratiei romanesti. Analiza interna a relevat urmatoarele:
    - perspectiva a doua randuri de alegeri, cu Antonescu pe trend de scadere in sondaje si PNL-ul pe pozitii slabite in Guvern;
    - in mai, la europarlamentare, USD-ul ar fi triumfat categoric, iar PNL-ul ar fi inregistrat un scor modest;
    - imediat dupa, usedistii s-ar fi descotorosit de liberali, ca de o masea stricata, si ar fi anuntat propriul candidat la prezidentialele din toamna.

    In asta a constat tot jocul tactic al PNL: impingerea lui Klaus Iohanis in fata pentru revitalizarea imaginii PNL in Guvern si cresterea sanselor electorale la alegerile parlamentare si prezidentiale.

    Ce vedem acum este o separare simbolica a "apelor". Incepand de maine, guvernul va fi constituit, in majoritate, din penali si interlopi care vor pregati ultimul asalt impotriva statului de drept. Cu toate fortele, in disperare de cauza, pentru a evita puscaria.

    Batalia finala se va da intre penalii, borfasii, interlopii si toti cei cu interese in franarea dezvoltarii statului si a institutiilor sale - grupati in jurul USD vs. o coalitie democratica formata din PNL, PDL, PMP, Forta Civica, alte formatiuni mai mici, Traian Basescu, societatea civila, intelectuali, institutii europene, organizatii internationale, ambasade, state puternice si direct interesate precum SUA, justitia in ansamblu si ofiterii din sistemul de securitate nationala.
  • +4 (12 voturi)    
    destramarea USL - III (Marţi, 25 februarie 2014, 23:25)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Insuflu optimism: statul de drept va triumfa, standardele de integritate vor fi revizuite, transparenta decizionala in administratia publica va creste, iar o noua generatie de lideri politici va prelua stafeta, la sfarsitul anului: Klaus Iohanis, Monica Macovei, Mihai Razvan Ungureanu, Catalin Predoiu si altii ca ei. Sustinuti de Traian Basescu. Si un pariu pentru urmatorii ani: Ioan Stanomir. Un intelectual stralucit, profesor de drept constitutional, critic literar si sustinator al statului de drept de pe pozitii civice, acum.

    Puscariile se vor umple pana la refuz, iar unele noi vor fi construite din bani europeni.

    Romania isi va recastiga demnitatea.
  • +7 (11 voturi)    
    sfârșitul bolșevicilor (Marţi, 25 februarie 2014, 23:28)

    timp tamp [utilizator]

    Coșmelia numită usl a fost spulberată,
    felix iși mănâncă ghearele tocite.
    6 martie 1945 primul guvern bolșevic
    6 martie 2014 sfârșitul regimului bolșevic prin intrarea la pușcărie a ultimei reptile comunistoide varanul felix
    • +2 (4 voturi)    
      Hi-hi-hi (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:03)

      rad_prostii [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      Din pacate la noi inca se voteaza. Si am vazut ce electorat de toata jena avem. Ce crezi ca vor vota?
  • +13 (17 voturi)    
    USL (Marţi, 25 februarie 2014, 23:37)

    jochen [utilizator]

    Si cum orice coalitie are si un program de guvernare, iata ca si usl cu un program foarte "puternic" de guvernare, a picat.
    Stie cineva ce era la primul punct din program, dar la al 3-lea sau la al 10-lea, dar la ultimul?
    Ati ghicit: "jos Basescu!"
    Acum sinceri sa fim, chiar ati crezut ca o astfel de adunatura cu un program asa de complex poate sa conduca Romania?
    Eu unul, nu am crezut si ma bucur ca s-a adeverit.
    Sper ca in curand va disparea si MINCINOSUL de Ponta.
  • -8 (10 voturi)    
    ca la inceputuri (Marţi, 25 februarie 2014, 23:45)

    Dies-irae [utilizator]

    De ce va plangeti? Se vor uni PSD si PDL si vor fi frati ca la inceputuri. Ca in subterana.
    • -4 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:15)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Dies-irae

      cine se naste din FSN liberali mananca, asa ceva zicea Radu Campeanu in '90
      • +5 (7 voturi)    
        De care Radu Campean vorbesti? (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:14)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        De omu' securitatii in diaspora romaneasca? Acelasi Radu Campeanu care in 90' la mitingul din Timisoara, cand lumea il astepta ca pe un erou, el vorbea de ce baiat bun e Iliescu?

        De asta spui tu? Pai unu' ca tine de unde sa dea citate decat de la tot felul de specimene: Poanta, Antenescu, Nascase, Campeanu, Mazare etc?...

        Da' are dreptate: a mancat nea Poanta "liberali" gen Tradiceanu, Antenescu, Paturiciu etc... Numai liberali ma.. Quintus.. altu'...
    • 0 (2 voturi)    
      poate (Miercuri, 26 februarie 2014, 1:21)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Dies-irae

      Dar de data asta nu la va mai folosi la nimic. Vor ramane in subterana, asa cum merita.
  • +9 (13 voturi)    
    doar atat.. (Marţi, 25 februarie 2014, 23:53)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    JEGURILOR ! si unii si altii.
  • -3 (9 voturi)    
    Ridicol (Miercuri, 26 februarie 2014, 2:06)

    Parol [utilizator]

    Cati electori de dreapta ne explica aici cum e cu bolaevismul, cu strutocamila, cu marele luptator anticomunist Basescu, etc. Cum memoria e scurta au uitat ca Basescu vine din PD care vine din FSN, ca a fost socialist ani buni, de stanga adica, si intr-o dimineata s-a trezit de dreapta, ca a folosit solutia "imorala" cand a fost sa se mentina la putere, ca l-a racolat pe "seful mafiei personale a lui AN" si l-a reevealuat si decorat cu manutele lui, ba chiar prea maritul Boc, mare om de stat, de dreapta si el, a guvernat linistit in alianta cu PSD... Toti aceiasi apa, toti frati, pe spinarea la fraieri care explica unora si altora cum e ala mai bun decat alalalt. Zice bine Cheloo: toti s-au unit intr-un singur partid... Reveniti-va! Nu-i mai mintiti pe altii si nici pe voi insiva...
  • +4 (6 voturi)    
    7,44 are compasiune pentru daramatul Crin! (Miercuri, 26 februarie 2014, 6:31)

    hotnewsfil [utilizator]

    Sarmanul Crin! Omul Crin!
    Ce tanar arata cand a batut palma cu comunistii de tip nou - ramuri ale tulpinii Iliescu Ilici, care isi trag si azi seva din radacinile bolsevicilor care ne-au invadat, in frunte cu Ana Pauker si cu Walter Neulander (alias Roman -tatal lui Petre Roman). Ce fata lipsita de riduri, ce freza castanie, neinvadata de nea, flutura Crin in vant!
    Ce sugubat isi arunca el capsorul in toate partile, cat de surprinzatoare ii erau intoarcerile pe calcaie!
    Ce falnic era Crin, ce dreapt, perfect intinsa isi tinea mana cu care imita salutul lui Hitler! Ce vremuri!
    Acum, are o fata uzata prematur, zbarcita, inegrita de suparare si de efotul de a se arata imperturbabil, nemarcat, nemanjit de mocirla comunista din care tocmai a iesit.
    Orchestrele alcatuite din instrumentisti de prim rang canta in armonie, respectand perfect partiturile si atunci cand nu-l au in fata pe dirijor.
    Poporul german, "dresat" impecabil, prin munca asidua, bine facuta, de catre protestantism, nu iese din 'filozofia Made in Germany', nici daca nu il au in frunte pe un mascul alfa.
    Pasarile, perfect educate de natura, atunci cand sunt angajate intr-o lunga calatorie, zboara alcatuind un triunghi ireprosabil.
    Societatile (comunitatile) bine organizate, bine rodate, evolueaza, presteaza (performeaza) fiindca au, deja, in sange, ingredientul 'ordine'.
    Ieri, la iesirea din sala in care decisesera (suspect de eroic!) sa iasa de la guvernare, liberalii aratau ca niste pui zburataciti, speriati, care nu stiu incotro sa o apuce, muti de zapaceala votului contra-naturii (al interesului personal, al fiecaruia dintre ei), dezamagiti de iluzoriul mascul-alfa care ii purtase printr-un dezastru moral, constatand, prea tarziu, ca 'regele e gol'.
    Tariceanu, vestejit, flescait, si el, dezechilibrat, invins de cei pe care abia acum ii considera o turma necuvantatoare,practic dat afara din partid, asa cum i-a dat el afara de la guvernare pe pedelisti, ar vrea sa fie iar mare si tare.
    • +1 (3 voturi)    
      Rectificare! (Miercuri, 26 februarie 2014, 7:30)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Nu : 7,44 are....., ci : 7,44 au...
  • +2 (6 voturi)    
    la mica intelegere (Miercuri, 26 februarie 2014, 6:37)

    tontu [utilizator]

    Stati linistiti ca nu s-a certat nimeni. Antonescu si PNL au considerat ca sunt mai avantajati daca vin din opozitie la alegeri si de comun acord cu Ponta si PSD au rupt USL-ul. Restul e teatru pentru fraieri...
  • +5 (7 voturi)    
    Vise irealizabile! (Miercuri, 26 februarie 2014, 6:50)

    hotnewsfil [utilizator]

    Tariceanu, redevenit Moliceanu, si-ar dori sa isi mai transforme numele, in renume. Prea tarziu. Nu mai are fibra.
  • +5 (7 voturi)    
    Sa nu ne amagim (Miercuri, 26 februarie 2014, 7:42)

    Lovilutia [utilizator]

    Dupa cum exista casatorii din teres, exista si divorturi din interes :)
    • +3 (5 voturi)    
      coalitii (Miercuri, 26 februarie 2014, 8:06)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui Lovilutia

      Subscriu!
      Antonescu vrea sa ne faca sa credem ca e fata mare dupe a stat 2 ani in "bordelul" usl!
      Ne subestimeaza!
  • +4 (6 voturi)    
    Hai mafiotilor (Miercuri, 26 februarie 2014, 7:57)

    OmulNou [utilizator]

    ca inventati voi alta bazaconie in curand, nu-mi fac iluzii, nici griji. Acuma, daca iese si P$D-ul de pe tron, as fi un pic mai multumit, fiindca P$D-ul e capul rautatilor.
  • +5 (7 voturi)    
    Prost sa fii, noroc sa ai! (Miercuri, 26 februarie 2014, 8:01)

    Lucky1 [utilizator]

    Asa cum la "revolutie" romanii s-au trezit ca primesc democratia cadou, la pachet cu membria in UE si NATO, tot asa si acum, fara scremeri sau lupte, chiar fara opozitie, primesc iarasi un cadou pe tava norocului prostesc: desfiintarea usl.

    Nu stiu de ce, dar nu ma bucura deloc acest "noroc" ce seamana a "cal troian".
  • +3 (5 voturi)    
    PNL (Miercuri, 26 februarie 2014, 8:08)

    coco04 [utilizator]

    Are de suportat cateva clisme ca sa revina in carti.
  • +5 (7 voturi)    
    Dura trezire la realitate (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:37)

    catalin72 [utilizator]

    In sfirsit ,s-a trezit si Crin visul frumos cu presedentia....totusi,cit de rupt de realitate poate fi ???? Cum poate sa creada unul care ,daca nu mobiliza Dragnea mortii din Teleorman ,probabil nu intra nici in parlament ,ca va ajunge presedinte ?!
    Oricum,PNL-ul e terminat!E doar o gasca de penali si penibili care va schimba tabara imediat ce vor constata ca nu mai sint protejati de parlament impotriva legii ! Pacat,mare pacat ....dar poate,tot raul spre bine ,poate asta e sansa PNL de a redeveni ce a fost cindva :un partid de dreapta .
    • +3 (3 voturi)    
      Zombie (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:17)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      Cred ca vom mai vedea votantii zombie ai lui Dragnea...
  • +2 (4 voturi)    
    Adioooo!!! (Miercuri, 26 februarie 2014, 9:49)

    dandra [utilizator]

    Na na na na na/
    na na na nana/

    In romani-s sapate multe rani/
    Si ne simtim dezamagiti/
    Trebuia sa renunt la ce m-a scarbit/
    Lua inapoi ce voturi v-au dat/

    Deja nu ne mai gandim la voi/
    Ce incompetenti ne pareati/
    Vedeam in voi tot ce este corupt/
    Ipociriza se juca in ochii vostri/

    R:Adio...cosmarul ingrozitor s-a terminat!!!
    Voi nu mai aveti niciun rost!!!
    na na na na na
  • -2 (4 voturi)    
    Basescu la ora asta (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:22)

    ploiesteanu [utilizator]

    de bucurie, e beat, cazut pe undeva. Inca o victorie a marinarului.
    • +1 (1 vot)    
      Terminatorul (Miercuri, 26 februarie 2014, 11:19)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Bate Basescu la ei ca la fasole ;)
  • +3 (3 voturi)    
    Cateva consideratii (I) (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:47)

    ticbis [utilizator]

    Cred ca vom asista la evenimente mult mai interesante in perioada urmatoare.

    Antonescu, in dorinta de a-si "albi" trecutul USL-ist si de a-si arata muschii din postura noua de lider al opozitiei de dreapta va ameninta permanent PSD-ul si va cere in mod constant demisia lui Ponta din functia de premier sau va ataca guvernul cu motiuni de cenzura. Acest lucru va starni furia greilor din PSD in frunte cu Dragnea si tata socru Sarbu, care vor contracara cu santajul inalurarii de la sefia senatului. N-ar fi de mirare ca Antonescu sa fie debarcat din functia de presedinte al senatului, cu atat mai mult cu cat aceasta ar asigura un eventual interimat pe scaunul de la Cotroceni. Probabil ca va fi inlocuit cu Sova sau chiar cu Geaona.
    Astfel, problemele lui Antonescu vor deveni si mai acute in propriul partid si probabil va fi criticat deopotriva atat de aripa pro-USL care-i va reprosa pierderea privilegiilor de dupa iesirea de la guvernare cat si de aripa pro-liberala care-i va reprosa aventura politica in care a tarat partidul prin asocierea cu comunistii PSD. La asta se vor adauga: scorul previzibil dezastruos la alegerile euro-parlamentare, linsajul mediatic de care va avea parte zilnic de acum incolo din partea televiziunilor de casa ale PSD-ului (Antena 3 si RTV) si scaderea dramatica in sondaje.
    Cred ca pana in toamna Antonescu va fi debarcat din fruntea PNL-ului, ceea ce automat ar insemna ca nu mai fi nici candidatul PNL pentru prezidentiale; eventual va fi inlocuit cu Iohannis sau chiar cu Tariceanu. Dupa parerea mea, Antonescu e deja istorie!
  • +2 (2 voturi)    
    Cateva consideratii (II) (Miercuri, 26 februarie 2014, 10:54)

    ticbis [utilizator]

    In ceea ce-l priveste pe Ponta, aici lucrurile sunt ceva mai complicate. Pentru el va incepe o perioada de maxima nesiguranta politica, va trai permanent cu frica caderii guvernului, mai ales in conditiile unei majoritati parlamentare fragile.
    Asta-l va face mult mai fricos si mult mai ezitant, mult mai dependent de televiziunile Antena 3 si RTV (singurele arme publice in stare sa-l salveze in ochii electoratului dezamagit de guvernarea sa dezastruoasa si sa-i "conserve" electoratul traditional), mult mai umil si dispus la toate compromisurile la care va fi supus de catre niste aliati de conjunctura: UNPR si mai ales UDMR.
    In acelasi timp insa, va fi fortat sa fie mult mai atent la actiunile sale obisnuite indreptate impotriva statului de drept, impotriva independentei justitiei, impotriva constitutiei. Asta pentru ca in fata UE nu-si va mai putea cautiona astfel de porniri cu ajutorul unui aliat (cel putin pe hartie) perceput de catre cancelariile occidentale ca fiind "democratic" (asa cum a procedat cat timp a avut sprijinul PNL-ului). Deci va face pasi inapoi in ceea ce priveste apararea penalilor in fata justitiei, proiectul noii constitutii, legea regionalizarii, legile amnistiei, privatizarile companiilor de stat, problema fondurilor europene si chiar relatia cu Traian Basescu. Toate astea conduc la concluzia ca si Ponta va inregistra spre sfarsitul anului o scadere a popularitatii in sondaje.
    Personal, nu cred ca Ponta va risca sa candideze la prezidentiale din partea PSD-ului. Cel putin teoretic, functia de premier o poate detine pana in 2016, ceea ce-i garanteaza si functia de presedinte PSD, dar daca va candida la prezidentiale si va pierde alegerile va fi decapitat. Asa cum au patit si alti lideri PSD, mult mai puternici: Ion Iliescu, Mircea Geoana, Adrian Nastase.
    Cred ca va prefera ca solutie pentru prezidentiale pe Sorin Oprescu sau pe oricine altcineva.

    Sunt curios cate dintre previziunile mele vor fi confirmate de realitate!
    • +2 (2 voturi)    
      Ponta stie ce il asteapta! (Miercuri, 26 februarie 2014, 12:23)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui ticbis

      Ponta a ţinut să-şi "mobilizeze" colegii de alianţă, avertizându-i că "dacă USD nu câştigă alegerile prezidenţiale, scapă cine poate. Se va repeta situaţia din 2005 şi 2010". Are dreptate, dar si-a facut-o cu mana lui(si cu sprijinul socrului)!
  • +2 (2 voturi)    
    Cateva consideratii (III) (Miercuri, 26 februarie 2014, 12:37)

    ticbis [utilizator]

    PS: Declaratia publica de acum doua minute a lui Calin Popescu Tariceanu, care se declara trup si suflet alaturi de PSD si Victor Ponta, imi confirma ipoteza expusa mai sus, conform careia Crin Antonescu va fi debarcat in cel mai scurt timp din fruntea PNL!

    Sa vedem ce va urma un continuare..., va fi extrem de interesant!
    • 0 (0 voturi)    
      Cine sa-l "debarce" pe Antonesc?! (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:02)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui ticbis

      Si chiar daca un grup de pnl-isti ar incerca sa faca o "dizidenta" sub pretextul mentinerii USL, nu ar rezulta decat o "supa reincalzita" in care nu ar mai crede nimeni! Ar fi o tentativa politicianista a catorva disidenti fripturisti de resuscitare a unui "mort"(USL) aflat in moarte clinica!
      Antonescu, sunt sigur, ca in politica nimic nu este sigur si vesnic si ca functia sa actuala nu este viagera! A stiut asta de la inceput si si-a asumat aceasta postura de "trecator" si "detinator temporar" al unei(unor) functii eligibile! Lui Antonescu i se pot reprosa multe, dar ceea ce apreciez cel mai mult la el este lipsa icrancenarii in practicarea "meseriei" de politician! Stiu ca majoritatea romanilor apreciaza mai mult pe politicianul "smardoi" si il considera pe Antonescu "prea moale"!
      In concluzie, pentru mine USL-ul a murit ieri, dupa o lunga si chinuitoare agonie si tentativa disperata a unor "profitori"(se poate spune si "profanatori"!) de a mai castiga ceva pe seama "mortului" mi se pare de un grotesc extrem! AMIN!
      • +1 (1 vot)    
        E simplu! (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:24)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

        In toate partidele, presedintii au fost inlaturati fara nicio problema atunci cand s-au declansat crize sau s-au pierdut alegeri.

        Pot sa-ti dau exemple concrete:

        - Ion Iliescu, Petre Roman, Adrian Nastase, Mircea Geoana - in PSD;
        - Teodor Stolojan, Emil Boc - in PDL;
        - Radu Campeanu, Calin Popescu Tariceanu - in PNL;

        Exemplele sunt mult mai multe, si la PUNR, si la UDMR, si la PNT, si la PP-DD, si la PRM, si lista poate continua.

        Este extrem de simplu ca Antonescu sa fie dat afara de la sefia PNL...
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Vineri, 28 februarie 2014, 7:19)

    LiviuDrula [anonim]

    In sfarsit si-a dat seama si Antonescu dupa 3 ani de mare amicitie cat de jigodie este Ponta Plagiatorul dar mai bine mai tarziu decat niciodata, Orcum USL nu putea trai fiindca reprezinta 2 doctrine comple diferite care orcum nu s-au regasit in guvedrnare care de fapt a lipsit cu desavarsire,
    Sper din tot sufletul ca Dumnezeu sa ajute pe romani si dreapta sa se uneasca pt. a inlatura de la guvernare hienele rosii are de 2 ani ne sug sangele.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version