VIDEO Traian Basescu: Antonescu si Ponta sunt amandoi toxici pentru Romania/ Este foarte posibil sa depun plingere pentru abuz in serviciu pe numele lui Ponta

de Red. stiri     HotNews.ro
Luni, 17 februarie 2014, 11:02 Actualitate | Politic

Traian Basescu la EVZ B1
Foto: Captura ecran B1TV
Presedintele Traian Basescu a declarat luni ca USL nu se va rupe, in conditiile in care Victor Ponta si Crin Antonescu au inteles ca, intr-o astfel de eventualitate, ar pierde amandoi: primul ar ramane cu o majoritate la limita iar cel de-al doilea ar pierde conducerea partidului. Intr-un interviu acordat pentru Evenimentul Zilei, transmis de B1 TV, seful statului i-a caracterizat pe cei doi drept "toxici pentru democratia din Romania" si l-a acuzat pe Victor Ponta ca este manipulat de Dan Voiculescu.

"E clar ca USL va ramane, pentru ca pierd amandoi. Ponta ar avea o majoritate la limita, iar Antonescu, daca iese, dupa mine in 30 de zile nu mai e presedintele PNL. Sunt condamnati sa stea impreuna si sa piarda impreuna", a afirmat Basescu.

In opinia presedintelui, Crin Antonescu si Victor Ponta sunt "politicieni necopti" deoarece "nu au sentimentul responsabilitatii pentru tara". "Ei sint toxici pentru democratia din Romania. Voiculescu e stapanul lui Victor Viorel Ponta. Un om slab a cazut lesne in plasa acestui Voiculescu, din pacate pentru Romania", a acuzat acesta.

Traian Basescu crede ca "Antonescu a inteles ca nu va fi candidat" al USL la alegerile prezidentiale de la finele acestui an iar acum obiectivul sau ar trebui sa fie "iesirea onorabila dintr-o capcana pe care i-a intins-o PSD cand a format USL".

"A fost un naiv daca a crezut in ce i-a spus Ponta si crezand ca Ponta poate impune PSD sa-l aiba candidat la presidentiale. Dupa europarlamentare, PNL porobabil se va dumiri si vor veni ca niste oameni infranti in propriile idei utopice, ca Basescu e dusmanul. Le-as dori sa fi facut pentru Romania cat am facut eu, dar deocamdata distrug", a mai spus acesta.



HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii ale presedintelui Basescu:

Despre criza din USL:
  • Guvernul functioneaza cu masuri care deja incalca constitutia. Avem trei ministri care si-au dat demisia.
  • Este un nou abuz tip Victor Viorel Ponta, plagiator de atlfel. Suntem deja in stilul de a guverna anticonstitutional al lui Victor Viorel Ponta
  • Acesta este abuz de putere. 
  • Q: Cum se explica? Lipsa de maturitate. De fapt si Crin Antonescu si Victor Ponta sunt politicieni necopti, nu au sentimentul responsabilitatii pentru tara. Obiectivul major este stabilitatea.
  • La primavara vor incepe lucrarile. 
  • In al doilea rind, politicienii la acest nivel trebuie sa se uite la harta. Ce vedem? La vecinii nostri, vedem la sud Hertegovina in profunda instabilitate, la nord si sud-est avem Ucraina extrem de instabila, plus Republica Moldova, unde sunt multe elemente de instabilitate
  • Deci peste 1200 km de frontiera instabila. Cum iti permiti tu ca in Romania sa te joci de-a instabilitatea?
Despre CCR si proiectul de modificare a Constitutiei?
  • Eu am minuta CCR. Aceasta nu e inca hotararea Curtii, ea trebuie elaborata. Care e capcana? Nu sunt 26, ci 85 de recomandari facute de CCR prin vot majoritar sau vot unanim. 26 sunt articole care incalca limitele revizuirii Constitutiei. Dar ei au 85 de articole care trebuie modificate, din 128 in total. Lipsa de profesionalism. Au fost neprofesionisti in comisia de revizuire.
  • 29 de articole nu sunt in limba constitutional, adica la fel de bine puteau sa le scrie niste baieti care stau in Piata Chibrit si fac trafic de etnobotanice. Alte 15 articole trebuie eliminate din diverse motive.
  • Credeti ca revizuirea ar trebui amanata?
  • Nu cred ca se pune problema amanarii. Eu cred ca putem scrie de pe acum 'Esec' pe aceasta tentativa de revizuire.
  • Ei se vor mai agita ca sa indulceasca esecul, dar nu vor putea sa-si atinga obiectivele.
  • Unul din obiective era desemnarea premierului prin automatism, ceea ce nu se poate intr-o democratie.
  • PSD ar fi avut premier vesnic, dar Romania nu ar fi avut guvern
  • Ne-ar trimite in alegeri anticipate dupa fiecare alegeri.
  • E datoria presedintelui sa incredinteze mandatul unui politician care ar putea sa stringa o majoritate
  • Politicianul care spune ca decizia CCR nu e obligatorie bate campii
  • Este esecul USL. Crin Antonescu nu are pregatirea necesara sa fie seful unei comisii de revizuire a Constitutiei. El este un amator din acest punct de vedere
  • Aici trebuia adusi specialisti in drept constitutional care i-ar fi ajutat


Q: E a doua oara in care nu mai faceti nici o distinctie intre Crin si Ponta. V-ati intalnit cu el la Bruxelles?
  • A: Nu m-am intilnit. Daca ati observat, ei alterneaza: cind Crin il acuza pe Ponta de colaborationism cu mine, cind invers. Ei sint toxici pentru democratia din Romania
  • Amandoi sint toxici pentru Romania
  • Spuneam ca premierul plagiator Victor Ponta este corupt, traficul de influenta cu terenurile catre baronul de Braila Bunea-Stancu. Rompetrol e un alt act de coruptie. CFR Marfa - Gruia Stoica, aduceti-va aminte ce presiuni facea pe mine
  • Iar acum, uitati-va la preluarea in subordine directa a premierului a Transgaz si Transelectrica, unde urmeaza sa se vanda actiuni
  • E fara precedent, nici un premier nu si-a luat in subordine directa companii
  • Alta dovada - ASF, unde si-au bagat sotiile si sotii
  • Q: Aveti convingerea ca Ponta e parte a acestui scenariu, aveti si informatii, de ce nu depuneti o plangere penala?
  • A: Nu e departe ziua, foarte posibil sa depun plangere pentru abuz in serviciu
  • Am cerut deja unui grup de juristi daca un astfel de premier poate raspunde in fata justitiei sau nu.
  • Avem probleme de initiative ale premierului: abuzuri legislative, abuzuri prin care isi serveste clientele politica, are foarte multe.


  • Crin Antonescu a inteles un lucru pe care eu l-am inteles acum vreo 12 ani: ca cel mai mare risc e sa te dai pe mina unui om corupt detinator de mijloace mass-media. Aduceti-va aminte ca am avut in campanie din 2009 toate trusturile de presa impotriva mea. Dar eu nu am acceptat compromisul cu oameni ca Voiculescu, Vintu, Patriciu chiar. Patriciu nu e condamnat inca, dar ceilalti doi da.
  • Voiculescu e stapanul lui Victor Viorel Ponta. Un om slab a cazut lesne in plasa acestui Voiculescu, din pacate pentru Romania.
  • Cum sa fie credibil Crin Antonescu cind el semnase sa-i dea unui turnator functia de presedinte al Senatului in 2012?


  • In opinia mea, Voiculescu are un rol mult prea mare in deciziile politice ale premierului si influenteaza mult prea puternic arhitectura politica a majoritatii.
  • Cei care au dubii sa se uite cum s-a inregistrat caderea economica in 2008. In noiembrie 2008 a fost o prabusire. La fel s-a intimplat si in T4 din 2013, cind cresterea a fost peste estimari. Dar cresterea e rezultatul unor acumulari. Practic, ce s-a acumulat? Investitii incepute in timpul guvernului Boc, care s-au achitat acum (investitii industriale, investitii straine, fonduri europene).
  • Este rezultatul unor decizii luate in 2009, in 2010, plus anul agricol bun din 2013.
  • In 2013 s-a decontat foarte mult al tronsoanele de autostrada incepute in timpul lui Boc, ceea ce a adus circa 5 mld euro din fonduri europene.
  • Duminica seara eu am avut dscutia cu FMI, acum o saptamana. Se stabilisera toate criteriile principale, toate obiectivele. Nu aveam nimic de reprosat. Lucrurile au evoluat negativ luni dimineata, cand prima vizita a FMI a fost la BNR, apoi la Guvern. Am aflat de la FMI ca a fost o solicitare oficiala a BNR si a Guvernului - electorata. Artizan a fost Florin Georgescu, prim-viceguvernatorul BNR. Reactia mea a fost legata de altceva: goana lui Victor Ponta de a subordona tot.
  • Nu vreau ca BNR sa ajunga la cheremul Guvernului. A fost criza grea in Romania in 2009- 2010, si nimeni nu a indraznit sa spuna BNR ce sa faca.
  • Teama mea e sa nu pice sub control politic BNR. Mai am un argument care ma ingrijoreaza: Romania pentru a nu fi decuplata de statele euro a fost printre statele in avangarda aranjamentelor ca ceea ce se stabileste pentru statele euro sa fie valabil si pentru cele non-euro.
  • De aceea am declarat la Consiliul European din iulie 2013 ca Romania vrea sa faca din Uniunea Bancara. Nici pina acum nu s-a miscat ceva important, nu a venit actiunea BNR si a guvernului care sa spuna Da, vrem sa facem parte din Uniunea Bancara. Macar noificarea scrisa trebuia facuta.
  • Sigur, aici exista un risc - rog bancherii sa ma scuze - cand intri in Uniunea Bancara. Anul acesta au inceput testele de stres la banci, pentru a constata stabilitatea bancilor. Nu stiu de ce avem aceasta intirziere. Stim ce avem de facut.
  • Electorata nu ascunde altceva decit populism. Prim viceguvernatorul BNR a lucrat la o masura cu caracter electoral. Se poate intimpla o data, dar n-as vrea sa se intimple si a doua oara, a treia oara.
  • N-as vrea sa dea telefon premierul la BNR sa bage niste lei in piata care nevoie de inflatie.
  • Esential este sa nu se treaca la un sistem in care BNR executa dispozitiile Guvernului. BNR e indepedenta.


Despre Klaus Iohannis:
  • La JAI, cand se discuta Schengen, merge ministrul de Interne si Iohannis ar fi un mare castig in JAI pentru ca vorbeste in mod cert cel putin germana.
  • Stroe dadea din maini pe acolo, nu avea dialog, contact direct, trebuia sa transmita prin secretara
  • Iohannis ar fi un castig, de limba germana, important. Sustinerea Germaniei ar fi foarte importanta
  • Stiti ca eu m-am opus desemnarii lui ca premier atunci cand s-a facut la Grivco, la Voiculescu, acum se pare ca a fost o initiativa a PNL.
  • Neconsiderand ca ar fi afectata de interesele lui Voiculescu, o sustin
  • Un primar sa nu credeti ca nu e obisnuit sa dea dispozitii sau ca are complexe
  • Nu prea are complexe in fata generalilor, desi stie ca au salarii mai mari ca el
  • Nu cred ca ii sufla in ciorba generalii unuia care a exercitat functia de primar
  • Voiculescu creeaza aceste crize, el le opreste.


  • Q: Ati discutat cu Barosso?
  • Sigur ca da, si nu numai cu el, si cu Van Rompuy. A fost ministrul olandez de externe aici. Sper ca Ponta si ministrul de externe au reusit sa explice.
  • Inainte de raportul MCV am discutat cu Van Rompuy si am solicitat expres ca raportul sa reflecte evolutiile institutiilor si sa fie capitol separat partea politica.
  • Se vede foarte clar ca institutiile functioneaza si sunt in progres - ANI, DNA, ICCJ, Parchetul, CCR. Cand venim la Parlament se constata risc de instabilitate a legilor datorita majoritatii parlamentare
  • Fratilor, Schengen e despre institutii
  • Daca si raportul mentioneaza ca institutiile sunt in progres, care e rolul Parlamentului in spatiul Schengen?
  • Romania are un raport bun pentru 2013, la frontiere ne comportam ca un stat membru
  • MCV imi arata institutiile functionand si politicul cu mare probleme
  • Pe politicienii britanici nu o sa-i educam , cum nu reusim sa-i educam nici pe ai nostri
  • Este oportunism, incultura, lipsa de pro-europenism
  • Romania trebuie sa devina dupa acest raport care separa institutiile, extrem de consistenta in a sustine intrarea in Schengen, chit ca in doua faze.
  • Altfel avem tot dreptul sa ne simtim marginalizati, intr-o zona in care Ucraina isi pune problema sa mearga in zona eurasiatica, unde vrem Moldova in zona europeana, intr-o zona unde nu mai avem nevoie de interventia politrucilor din UE.
  • Si occidentalii au oameni care traiesc din minciuna, politicieni.
Despre discutia cu Joe Biden
  • Tema principala a fost situatia regionala, s-a spus foarte eliptic, vicepresedintele a vrut analiza noastra pe Ucraina, Moldova, sudul Balcanilor, Hertegovina, unde sunt probleme majore.
  • Regiunea pare a fi intr-un cerc de instabilitate.
  • Dupa ce i-am prezentat punctul nostru de vedere la regiune, unul din semnalele date de Biden a fost legat de statul de drept. Atentia, stabilitatea statului de drept , a institutiilor e fundamentala
  • In discutie a incheiat cu acest subiect, voia sa-l poata pune pe site ca semnal pentru toti politicienii din Romania: atentie la statul de drept
  • Q: Exista o tendinta de retragere a SUA din zona?
  • Este gresit. SUA nu au redus niciun fel de suport financiar pentru Moldova
  • As spune altceva, ca om care simte foarte bine: imediat dupa instalarea presedintelui Obama, s-a simtit o retragere a SUA din regiune, ca interes. Din punct de vedere al politicii externe, nu au mai avut printre prioritati Europa de Est.
  • In opinia mea e o revenire a SUA in regiune dupa ce au constatat ca Europa nu a fost foarte eficienta
  • Un reper a fost Vilnius.
  • Pe ansamblu, pactul de Est a fost un mare esec, prin intoarcerea cu 180 de grade a Ucrainei si Georgiei.
  • Saptamana asta se voteaza in plenul PE pentru vizele Moldovei
  • In orice consiliul, doar trebuie andosata si devine efectiva la 20 de zile de la publicare
  • Eu estimez la sfarsitul lui martie se incheie procesul, mai trec 20 de zile, aprilie - mai, si totul depinde de cat de rapid Chisinaul emite pasapoartele biometrice.
  • Eu zic ca in iunie cetatenii Republicii Moldova circula fara vize.


Despre pilonul doi de pensii
  • Cred ca ar fi o mare greseala, pentru ca fondurile private de pensii au investit cea mai mare parte a banilor in bonuri de stat romanesti
  • Este singura modalitate de a aduce ceva in plus la pensie
  • Eu cred ca e o masura care nu trebuie distrusa, a fost o solutie buna
Evolutiile viitoare ale Romaniei
  • E clar ca USL va ramane, pentru ca pierd amandoi. Ponta ar avea o majoritate la limita, iar Antonescu, daca iese, dupa mine in 30 de zile nu mai e presedintele PNL. Sunt condamnati sa stea impreuna si sa piarda impreuna. Cred ca Antonescu a inteles ca nu va fi candidat.
  • Cred ca ar trebui sa aiba ca principal obiectiv iesirea onorabila dintr-o capcana pe care i-a intins-o PSD cand a format USL.
  • A fost un naiv daca a crezut in ce i-a spus Ponta si crezand ca Ponta poate impune PSD sa-l aiba candidat la prezidentiale.
  • Dupa europarlamentare, PNL probabil se va dumiri si vor veni ca niste oameni infranti in propriile idei utopice, ca Basescu e dusmanul.
  • Le-as dori sa fi facut pentru Romania cat am facut eu, dar deocamdata distrug.
  • Si-au facut un inamic din Basescu, in regula, dar inamicul pleaca, care le mai e obiectivul?
  • In PNL foarte multi sunt de stanga
  • I-a acreditat presa, lumea, ei, suntem de dreapta
  • Uitati-va cum a distrus Tariceanu echilibrele macro de dragul PSD, sa stea la putere
  • El si acum va striga vreau cu PSD, e un om de stanga, categoric, oricat il eticheteaza unii dupa papion
  • Stroe e de stanga, Ionescu Quintus e de stanga, oricand s-ar fi pupat pe gura cu Iliescu decat cu Roman.

























15244 vizualizari

  • +36 (42 voturi)    
    ponta hypercorupt!!! (Luni, 17 februarie 2014, 11:16)

    Blue_James [utilizator]

    este perfect ceea ce spune presedintele!!!victorash ponta este hypercorupt, exemplele date sunt relevante!!!
    • +15 (21 voturi)    
      Adevaruri nespuse pana acum! PNL e de stanga! (Luni, 17 februarie 2014, 12:41)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      Cateva franturi din adevarurile politice prezente vazute de cel mai bun analist si politician al momentului, Traian Basescu:
      1. "Este foarte posibil sa depun plangere pentru abuz in serviciu si coruptie pe numele lui Victor Ponta.
      2. PSD si PNL vor ramane impreuna si vor pierde impreuna. Unii fara altii nu mai pot exista. Daca ar iesi de la guvernare Antonescu ar pierde sefia PNL in 30 de zile. Dupa europarlamentare, dupa scorul mic pe care il vor lua, PNL va realiza infrant ca nu va avea candidat la presedentie vreodata.
      3. In PNL sunt mai multi oameni de stanga decat de dreapta. Tariceanu a distrus Romania cu masuri de stanga doar ca sa tina PSD la guvernare alaturi de PNL. Pe Quintus il stiu din primii ani, mai degraba s-ar fi sarutat pe gura cu Iliescu decat cu Roman".

      Ce coincidenta, iar sunt total de acord cu el!...:)))
    • -11 (13 voturi)    
      Nu o sa pacaleasca pe nimeni... (Luni, 17 februarie 2014, 13:13)

      danbaloiu [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      românii stiu proverbul ala cu hotul...
      • -3 (3 voturi)    
        marin anton (Luni, 17 februarie 2014, 14:46)

        sindbad [anonim] i-a raspuns lui danbaloiu

        domnu basescu, vedeti ca elena tocmai a bagat unu /// in PMP ul purilor care a pontat corespunzator la caderea lui ungureanu, in 2012, si in Martea neagra. sau tocmai de aia ati venit cu interviul asta, sa acoperiti mizeria asta pentru care a plecat papahagi?
    • -5 (5 voturi)    
      La Băsescu ce-i relevant? (Luni, 17 februarie 2014, 14:17)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      Probabil că-i ceva mai mic decăt hoţia de nu se vede. Acum înţeleg de ce-i bagă pe hoţi la puşcărie, să vedem ce-i relevant la el.
  • +29 (35 voturi)    
    cere referendum pt demiterea lui ponta (Luni, 17 februarie 2014, 11:17)

    qwerasdf [utilizator]

    arestarea lui, a varanului si a lui iliescu si acolitii lor... antonescu oricum se autopedepseste prin somn
    • +13 (17 voturi)    
      referendum ? (Luni, 17 februarie 2014, 12:09)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Ce gluma buna !

      Cine tine seama de rezultatul la referendum daca nu le este lor favorabil ?
      Chiar am uitat despre rezultatul cu 300 de inutili si o singura camera de dezmat ?

      Aceasta este "democratiea parlamentara", cea in care tocmai democratia lipseste !

      Cat de usor ne lasam pacaliti si ras-pacaliti de aceiasi escroci ! Oare ne vom trezi vreo data ?
  • +16 (22 voturi)    
    PRONOSTIC (Luni, 17 februarie 2014, 11:24)

    titiacs [utilizator]

    - Constitutia usl TRECE - kakarau candidat la presedintie ( 10 % );
    - Constitutia usl NU TRECE - pacalici-din-carti candidat la presedintie ( 90% ).
    Rezulta ca pdsr-ul NU doreste noua constitutie ca sa-i indeplineasca visul lui ponthausen acela de a numi sefii serviciilor , judecatori, prim-ministru etc etc. Plus ca doreste sa-si puna poze pe "feisbuc " cu marile personalitati mondiale in viata si decedate.
    Iohannis este PROMIS pentru prim-ministru ! usl rezista ! TRAIASCA KAKARIMEA ROMANA in frunte cu conducatorii sai ( inclusiv hrebe , aditza si felix-turnatoru ).
  • +22 (26 voturi)    
    Arde-i pina mai poti (Luni, 17 februarie 2014, 11:31)

    mnicku [utilizator]

    .
  • +17 (25 voturi)    
    Algoritm de votare pentru romani (Luni, 17 februarie 2014, 11:41)

    Sani [utilizator]

    General_1: Constientizezi, daca ai sub 40 de ani ca s-ar putea modalitatea in care pui stampila sa aibe impact major asupra vietii tale, a copiilor tai, etc...
    General_2: Pensionarii sa se gandeasca ca inghit doar ce li se spune la TV
    General_3: Nu-ti fie lene sa mergi la vot.
    General_4: N-o cauta pe Maica Teresa in lista de politicieni. N-o vei gasi!
    Pasul_1: Identifica interlopii si mincinosii (ex: Becali, Voculescu, etc...Ponta, Antonescu,...) + Partidele care ii sustin.
    Pasul_2: Exclude partidele identificate la Pasul_1.
    Ex: PNL, PSD, PP-DD, PC, UDMR,....
    Pasul_3: Vezi ce ramane si alege dintre acestea.

    Succes!

    PS: Poate asa va mai ramane ceva din Romania asta!
    • -7 (9 voturi)    
      Ghid de vot, (Luni, 17 februarie 2014, 13:39)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      simplu,un singur punct:
      Tot ce-a atins si condus Basul national e toxic ca si cianura,deci evitati,in rest cum va duce capul !!!
      • +7 (7 voturi)    
        Intrebare (Luni, 17 februarie 2014, 13:45)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Lucrezi la ASF?
        Aia care au 2 caracteristici importante:
        1. Sunt rude cu guvernantii
        2. au salarii de pana la zeci de mii de euro per luna.

        Inteleg ca de fapt sunt pusi de Basescu la ASF nu-i asa?
  • +25 (27 voturi)    
    Sa-i faca plangere penala (Luni, 17 februarie 2014, 11:43)

    OmulNou [utilizator]

    Foarte bine, sa-i faca plangere, pentru subminarea economiei, pentru coruptie, pentru tot ce se poate.
    • +26 (26 voturi)    
      sa recapitulam (Luni, 17 februarie 2014, 11:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      scandalul cu cianurile...X% commission..scandalul cu rompetrol Y% commission...scandalul cu schimbul de terenuri Z% commission...adunati X+Y+Z...se apropie de miliardul lui nastase ? prolific om plagiatorre asta !
      • +11 (11 voturi)    
        inca e departe (Luni, 17 februarie 2014, 13:40)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Inca e departe de miliardul lui Nastase, pentru ca n-a prins un tun de calibrul Petrom, dar viteza cu care se apropie e ingrijoratoare.
  • +10 (10 voturi)    
    POLITICA ROMANEASCA PUTE (Luni, 17 februarie 2014, 12:04)

    Robert Dinca [anonim]

    Clasa politica actuala (indiferent de culoare) dovedeste ca este ineficienta, corupta, ne-interesata de cetatenii care i-au trimis sa la reprezinte interesele in parlament/conducerea tarii. Am creat o platforma online unde oricine poate vota legile de pe ordinea de zi a parlamentului: http://www.senatoronline.ro
  • -8 (14 voturi)    
    Catre Sani (Luni, 17 februarie 2014, 12:23)

    Parol [utilizator]

    Vezi ca ai sarit PDL din lista de hoti. Sau ai uitat de Videanu, Ridzi Bereanu? Cat despre nou infiintatul PDL, PNC sau PmP sau cum ii mai zice, e plic de curati acolo, incepand cu Udrea si Baseasca cea mica si altii ca ele :)))
  • +20 (20 voturi)    
    Imi pare rau ca.. (Luni, 17 februarie 2014, 12:37)

    flyngangel [utilizator]

    Nu putem sa al mai votăm pe Băsescu încă vreo 2 mandate, ca vai mama lor de penali ar fi. Dar asta e democrația, deci așa trebuie sa fie, dar un lucru e clar, va ramane în istoria româniei, ca primul președinte care chiar daca nu are maniere de baron sau conte, a știut sa stea la masa cu greii Europei si sa spună lucrurilor pe lume, a știut sa apere statul de drept, si si-a facut onoare!! Pe dreapta parte, pana cand mascații nostri nu vor face incursiune intr-o noapte acasa la moguli, sa ai aresteze pe toti cu pistolul la cap, pana cand nu li se vor confisca toate bogățiile adunate prin furt și înșelăciune, pana cand de la primul la ultimul nu va fi băgat în pușcărie ( odata judecat si condamnat) pana cand nu se va scrie un cod penal, in care toti fara excepție sunt Egali, in fata legii si aceasta aplicata cu sfințenie," ad litteram", pana cand poporul român nu va înțelege ca orice organ statal ( guvern președinte, primari, prefecți, etc) sunt alesi de popor, platiti de popor, ca sa facă pentru popor, si schimbați de popor atunci cand se dovedesc incapabili, pana cand fiecare dintre noi la locul sau de munca, nu va face cele pentru care este plătit, cu abnegație, si seriozitate, si ma opresc aici caci lista e prea lungă, pana atunci spuneam, aceasta superba perla din oricare punct de vedere, estului Europei, care este România, acest mic paradis terestru, dăruit de cel de sus cu tot ce are nevoie, va ramane același mormânt al democrației, același paradis al hîrtiei, al corupției, al spagii si bătăii de joc, al abuzurilor de orice fel, al semințelor scuipate pe jos, El Dorado al tiganimii fiecăruia dintre noi, fara distinctie de etnie sau religie, împărăția absolută a dezgustului uman de la care Europa își întoarce scarbita, ochii! Cerșetori, hoti, corupti, jalnici in închiderea ochilor si lașitatea zilnică de care dam dovada, zeloși pana peste cap sa criticăm pe ceilalți, si sa arătăm cu degetul, voinici pana peste poate atunci cand e vb de judecat pe ceilalți, dar lipsiți si de cea mai elementara introspecție a propriului caracter. Acesta e adevarul absolut, ca ne place sau nu. Ca ne place sau nu, ne scăldam cu toții în aceasta mlastina a degradării umane, creată de noi însine, intoxicati, otrăviti, subjugati pentru un kg de ulei, o pâine, o bere sau un mic!! Suna trist? Suna deprimant? Suna gresit? Poate, dar demonstrați-mi contrariul! Ca realitatea e mai cruda si adevarata decât orice relatare scrisa!

    Ps. Sper si multumesc anticipat redacției Hot News, pentru posibilitatea oferită fiecarui cetățean al acestei frumoase țări, de a își spune oful, si propriul punct de vedere, in condițiile legii. Va faceti onoare, in fiecare zi!!
    • -11 (11 voturi)    
      Sa nu-ti para rau, (Luni, 17 februarie 2014, 13:43)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      iesiti toti in strada si schimbati Constitiutia,Basul pe viata,dar vedeti daca nu va ajunge-un autobus sa mai inchiriati unul,asa,de rezerva!!
    • +3 (3 voturi)    
      corect! (Luni, 17 februarie 2014, 21:13)

      2304 [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      cred ca subscriem toti acestor idei (cei care mai gandim inca...)
  • -9 (13 voturi)    
    Toxici (Luni, 17 februarie 2014, 12:37)

    evoque [utilizator]

    sunteti cu totii. La nici unul nu va pasa ce se intampla cu cetatenii tarii.
    Asistam in romania la lupta dintre doua gasti securiste, dupa atatia ani romania este tot in mana securistilor.
    • +11 (11 voturi)    
      Da (Luni, 17 februarie 2014, 12:53)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      In mana lui Voiculescu.
      • -8 (8 voturi)    
        Care este (Luni, 17 februarie 2014, 13:46)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        rolul presedintelui romaniei? nu stii? uite:
        "Rolul Preşedintelui
        Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei nationale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării. Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate. (Articolul 80 - Constituţia României)"
        Respecta presedintele acest articol? NU.
        Ce face presedintele? Face opozitie guvernului.
        • +8 (8 voturi)    
          rolul presedintelui (Luni, 17 februarie 2014, 14:24)

          the [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          în conditiile de fatà, este cel de a scàpa o tarà majoritar indolentà, de elementele corupte cu avantaje decizionare, indiferent de culoarea lor politicà
          dacà ti se pare cà guvernul actual este compus din persoane competente si morale, e bine sà o afirmi clar si ràspicat ...
          • -3 (3 voturi)    
            reciteste (Luni, 17 februarie 2014, 15:25)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui the

            art. 80, presedintele nu se afla pe calea pe care poate rezolva problemele de competenta si morala, asta lasand la o parte moralitatea presedintelui si a guvernelor boc si mru despre care chiar presedintele a recunscut ca nu sunt competente si morale. Asta nu merge, altceva.
            • +1 (1 vot)    
              Ar fi cam greu de imaginat... (Luni, 17 februarie 2014, 22:04)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ...buna funcționare a autorităților publice fără un minim de competență și morală.
              În lipsa lor, nici democrația și statul de drept nu prea au sens. De aici și riscul unui conflict periculos între stat și societate.

              Respectarea Constituției e strâns legată de semnalele ridicate în articol.

              Independența statului e pusă și ea în pericol atunci când funcționarii publici (în noțiunea extinsă, cuprinzând și guvernanții) se subordonează cercurilor de interese oculte.

              Despre medierea de către președinte între puterea judecătorească, pe de o parte, și cele executivă și legislativă, pe de altă parte, cred că deja s-a comentat prea mult.

              În privința afirmațiilor președintelui la adresa moralității guvernelor Boc și Tăriceanu, cred că le dați o interpretare speculativă
    • +11 (11 voturi)    
      Mda... (Luni, 17 februarie 2014, 13:28)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Poate ca ai dreptate...
      Sincer insa, ai vazut vreodata un PM mai derbedeu decat Ponta? Ai vazut vreodata un PM mai mincinos, mai plagiator si mai prost pregatit decat acesta ///? Ai vazut vreodata un PM care sa fie atat de mult dependent de moguli din presa sau de baroni locali? Ai vazut vreodata un PM care sa ia apararea tuturor infractorilor din tara sa? Ai vazut vreodata un PM conducand cel mai penal guvern din toata istoria moderna a Romaniei?
      Poti sa dai un exemplu de guvern din ultimii 60 de ani in care peste 60% dintre ministri au fost demisi sau si-au dat demisia in urma condamnarilor sau a anchetelor de coruptie in ultimii doi ani?

      Daca ai votat cu astia, sa-ti fie de bine! Numai ca asta te plaseaza in mod evident in aceeasi tagma, in gasca corupta, imorala si penala care conduce acum Romania... Cu sprijinul tau neconditionat...
      • -7 (7 voturi)    
        De la (Luni, 17 februarie 2014, 13:49)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        un prim ministru pot intelege multe, insa de la un presedinte care nu respecta constitutia, nu.
        Cu riscul de a ma repeta: Art 80 CR
        • +7 (7 voturi)    
          Gresit! (Luni, 17 februarie 2014, 14:55)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Administratia tarii este in totalitate sarcina primului ministru, nu a presedintelui! Un presedinte poate fi mai bun sau mai prost, vezi cazurile unora ca Ion Iliescu sau Emil Constantinescu. Dar "treburile" tarii sunt exclusiv in sarcina primului ministru!
          Daca un PM este profund corupt si vandut total unora de teapa lui Voiculescu, Patriciu sau Vantu, daca deciziile sale sunt impuse de catre baroni de teapa lui Dragnea si ceilalti comunisti si securisti sadea care au acaparat puterea totala in Romania, daca este un plagiator si un mincinos recunoscut pe plan intern si international, daca este un nevolnic ahtiat de putere, daca este un semidoct care nu si-a profesat niciodata meseria, daca a aflat ce inseamna "PIB" abia dupa multe luni dupa ce a ajuns PM, daca ii apara si-i iarta pe toti cei dovediti de justitia romana ca au furat si au facut prapad asupra poporului roman, este strict problema lui!
          Iar daca tu il admiri si-i apobi toate aceste acte de "vitejie", nu inseamna decat ca te inscrii in randul acelora care au sustinut si sprijinit cele mai abjecte guvernari din istoria acestei tari. In rand cu dictatura regala a lui Carol al II-lea, cu guvernarile bolsevice din timpul lui Dej si a Anei Pauker, cu totalitarismul regimului din timpul lui Ceausescu si cu neocomunismul patronat de Ion Iliescu si pus in practica de puscariasul Adrian Nastase!
          Crede-ma, peste cativa zeci de ani istoria va va pune la zid; acolo unde va este locul (este singurul lucru de care va garantez ca n-aveti cum sa scapati); iar daca tie-ti convine sa fii partas la cea mai neagra pagina a istoriei postdecembriste a Romaniei, la cea mai dementa guvernare de dupa aderarea la UE, esti liber s-o faci!
          Pe undeva te inteleg, este greu sa-ti pastrezi principiile morale si spinarea dreapta atunci cand ti-e foame sau n-ai alta alternativa. Dar, totusi, cum naiba te mai poti uita senin in ochii copiilor tai sau in cei ai parintilor tai??? Daca tu reusesti totsa faci asta, eu, sincer, te invidiez!!
          • -5 (5 voturi)    
            repet (Luni, 17 februarie 2014, 15:26)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            citeste cu atentie prevederile art. 80 din Constitutia pe care presedintele o poarta in buzunar (degeaba) restul este bla, bla, bla.
            • +7 (7 voturi)    
              Constitutia Romaniei - Articolul 80 (Luni, 17 februarie 2014, 17:01)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ARTICOLUL 80
              (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.

              (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.


              Nu inteleg care este problema ta, cand s-a incalcat constitutia?
              - atunci cand guvernul Ponta a anulat practic institutiile avocatului poporului, sau a monitorului oficial?
              - atunci cand au fost decapitate presedentiile senatului si ale camerei deputatilor printr-o lovitura de stat si nu in urma unor alegeri democratice?
              - atunci cand au fost ingropate definitiv organizatii independente ca si ICR-ul?
              - atunci cand Ministerul Educatiei s-a pronuntat impotriva plagiatului, recunoscut pe plan international, al Primului Ministru?
              - atunci cand DNA, ICCJ, ANI sau CCR au fost aproape de desfiintare?
              - atunci cand intreaga Europa civilizata si cand toate cancelariile americane si europene acuza guvernul Romaniei de incalcari flagrante ale normelor democratice?
              - atunci cand guvernul Ponta modifica legile ca sa-i scape de puscarie pe majoritatea penalilor sustinuti in guvern si in parlament?
              - atunci cand Ponta minte de dimineata si pana seara cu o frecventa de mitraliera?

              Despre ce vorbim?

              PS: Crede-ma, imi pot bate joc de orice pe lumea asta, dar de copiii mei niciodata!
              Aici nu mai e bla-bla-bla, aici nu mai e la misto. Eu nu-mi permit sa traiesc oricum si sa nu-mi pot privi copiii in ochi atunci cand vor fi maturi si-mi vor judeca viata, conceptiile si activitatea. Aici nu mai e vorba nici de politica si nici de alte pasiuni sau partizanate. Aici e vorba de simpla omenie si de corectitudine. Daca pentru tine, sa-ti privesti in ochi copiii cu mandrie si demnitate nu reprezinta nimic, sau inseamna doar bla-bla-bla, iti plang de mila si tie si copiilor tai! Vai de ei!
              • -4 (4 voturi)    
                ex. alin 2 (Luni, 17 februarie 2014, 17:33)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

                "Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate."
                Cand a facut acest lucru presedintele romaniei?
                Niciodata.
                Eu vorbesc despre constitutie si obligatiile presedinteleui nasute din legea de capatai, enumeratia de mai sus poate face obiectul altor institutii.
                Ce legatura au copii? Patetic.
                Copii mei traiesc bine mersi si sunt fericiti, iar experienta mea de viata si tot ce pot sa vada ca se intampla in romania este trecut pe lista:asa nu, asa tara cu asa politicieni, NU.
    • +8 (8 voturi)    
      Logica (Luni, 17 februarie 2014, 13:35)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Vezi mai Evoque algoritmul propus:
      Pasul_4: N-o vei gasi pe Maria Teresa (adica ingeri) in politica. Daca asta cauti, inseamna ca experienta vietii este nula - ma rog, asa este la 70% dintre romani.

      In politica este muuult RAHAT!
      Problema este CONSISTENTA acestuia.
      Preferi o d...e sau ceva ....solid?

      Acum pe bune, las-o jos, nu fa pe scarbitul.
      La cate comentarii pro-USL-ama ai produs, greu poti fi crezut!
      Schimba-ti pseudonimul si vei fi ...ca nou...sau ca si PNL-ul lui Antonescu dupa despartirea de Ponta!
      HÂC!
      • -11 (11 voturi)    
        Comentarii (Luni, 17 februarie 2014, 13:48)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        pro usl, le considerati voi.
        Citeste art. 80 din constitutie si gandeste cat din acest articol il respecta presedintele.
        • +9 (9 voturi)    
          Intrebare (Luni, 17 februarie 2014, 14:17)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ai jucat cumva baschet si in consecinta gatul ti s-a intepenit si vezi doar intr-o parte?

          Adicalea, la ailalti nu vezi nimic?
          Ia fa matale de un tur de orizont - ca bufnita la 360º - si spune-ne ce observi.

          Iar apoi aloca cate un "timeslot" la fiecare 10º, cf. constitutiei - fara sa neindreptatesti pe nimeni - si comenteaza:
          azi despre PNL, maine despre PSD, poimaine despre PDL, etc....

          Dupa aia, te duci acasa la Antena_3 si-i spui lu' nasu' Voculescu despre revelatiile matale.
          OK?
          • -5 (5 voturi)    
            atat (Luni, 17 februarie 2014, 15:27)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sani

            pricepi atat scrii, daca constitutia nu inseamna nimic, atunci ce rost mai are, hai sa o punem de un razboi civil.
            • +5 (5 voturi)    
              pro justitie (Luni, 17 februarie 2014, 17:36)

              Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              furtul trebuie pedepsit aspru mai ales cel intelectual..
            • +6 (6 voturi)    
              Gresit! (Luni, 17 februarie 2014, 17:48)

              ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Cauta cu mai multa atentie, constitutia a fost facuta muci in august 2012. S-au usurat pe ea tatucul tau Ponta si valetul sau Cacarau. Practic, de atunci, Romania nu mai are constitutie, are legea bunului plac uslamist.
              Citeste cu atentie toate legile si OG-urile sau HG-urile din august 2012 si pana acum. Niciuna dintre ele nu respecta constitutia in vigoare, TOATE promoveaza legea bunului plac si al anarhiei guvernamentale. Este tipic unui guvern de sorginte bolsevica.

              PS: Stai linistit; iti garantez eu ca nu va fi niciun razboi civil; in natura ei, populatia Romaniei nu da nici doi bani pe voi, va voteaza doar asa, din "traditie".
              Habar n-ai ca cel mai mare "dusman" al vostru nu este Traian Basescu, ci Uniunea Europeana! Asta va fi cea care va va pune cu "botul pe labe" si va va trage de par, cu forta, in randul tarilor civilizate. Opoziitia voastra este inutila, in cativa ani veti fi nevoiti sa va supuneti regulilor democratice europene. Iar "evoque" si ceilalti de teapa lui se vor conforma fara sa cracneasca!
              Traian Basescu a fost doar un cap de pod, batalia pentru democratie va fi castigata si impusa de UE!
              "evoque" si toti cei care-l manipuleaza vor deveni simple fosile ale istoriei!
  • +7 (7 voturi)    
    Securistii sunt singurii (Luni, 17 februarie 2014, 12:54)

    Mao2 [utilizator]

    care stiu cat sa-i dea romanului sa nu moara de foame dar nici sa nu-i intrebe ei cat castiga...
  • +8 (8 voturi)    
    Antonescu revalidat cacaANDIDAT ? (Luni, 17 februarie 2014, 12:56)

    Plagarus [utilizator]

    PSD-ul lu' tata socru este puternic consolidat, acum, dupa recenta migratie a poporului parlamentar pp-dd ist si pd-l-ist. Ar putea avea majoritate oricand in Parlament chiar cu iesirea pnl. Mai mult o data iesirea facuta se mai gasesc pnl-ei lasand balta doctrina sa migreze la psd, asa ca nu este problema daca, ci cand o sa le-o traga.
    Parca pana mai ieri era pe limba tuturor Vadim, beecali, apoi a venit puternic din urma pe aripi de otv domnu' Dan. Antonescu e si el o creatie a mass mediei, recte a lu don' profesor pe a3, care sa va dizolva in neant asa cum a aparut... a avut si el o mica perioada de glorie cu interimatul, atat !
    Mon Dieu Antonescu este terminat ! Pericolul la care se expune iesind de la guvernare vine din interior. Johanis va fi sprijinul lui pentru a negocia o pozitie mai inalta in partid. Nu mai este dorit de nimeni din interior a inceput sa se vorbeasca deschis despre asta.
    Ce mai spera? Spera sa fie renominalizat de catre partid cacandidat din partea pnl dupa iesirea de la guvernare si cu atat mai mult spera sa joace cartea atat hulitului Basescu
  • +3 (5 voturi)    
    Simpli executanti, un fel de calai! (Luni, 17 februarie 2014, 13:53)

    hotnewsfil [utilizator]

    Tortionarii, atat cei judecati in procesul de la Nueremberg cat si cei judecati la noi, in aceste zile, au spus si spun : 'nu suntem vinovati, noi am executat ordinele primite de la sefii nostri!'.
    Tot asa,Viorel si Crinisor spun : ' noi n-avem nicio vina, suntem simpli executanti ai ordinilor pe care ni le da Felix; intrebati-l pe el ce are in gand, noi n-avem voie sa ii comentam ordinele, fiindca ne taie 'antenele, daca ne luam nasul la purtare'.
  • +5 (5 voturi)    
    solutia cea buna!! (Luni, 17 februarie 2014, 14:03)

    tury_ONE [utilizator]

    parul pe ei frate la rand...de la mic la mare de a borfasi pana la neveste si copii ...in exil cu i mama lo de ciocoi
  • -4 (8 voturi)    
    Asta cu toxicitatea... (Luni, 17 februarie 2014, 14:21)

    dbdb [utilizator]

    venind de la un scorpion, e cel putin amuzanta! Ce e, Base, te-a muscat vreunul si era sa mori?
  • +8 (8 voturi)    
    @ evoque.. (Luni, 17 februarie 2014, 14:33)

    flyngangel [utilizator]

    Fara sa intru în detalii juridice ( ca altfel vb o saptamana) iti spun numai atât și ramane la atitudinea ta daca vrei sau nu sa vezi si sa întelegi.. Da, ai dreptate ca președintele nu trebuie sa facă opoziție la propriul guvern, dar atunci cand acest guvern nu își mai îndeplinește sarcinile pentru care a fost ales, atunci cand se dovedește incapabil sa guverneze, atunci cand integritatea sa ca guvern sau a indivizilor din care e format, atunci cand un întreg popor doarme pe butuci, lobotomizat si cu mana întinsă în loc sa stea pe baricade pentru a apără drepturile fundamentale, garantate de constitutie, cum ar fi acela de a "Trai" , atunci cand opoziția e formală în activitatea ei sau mai rau favorabila acestui fel de a guverna, atunci cand persoane criminale, penale, false, corupte, țin în ghearele lor o tara întreagă eu vin sa te intreb, pe tmine Evoque.. Ce vrei sa facă președintele, care e exact cum ai spus tu" garantul statului de drept" ? Sa stea cu mâinile în san, sa joace table la cotroceni? Nu!! E singur, dar încă se lupta, in felul propriu si caracteristic cu singura arma care o are, adevarul!!
    Ca nu e perfect, sunt de acord, ca nu e sfânt, sunt de acord, dar care de condamnat.. NU!! Zi mersi ca nu e unul ca mine președinte, ca în conffront cu mine, l-ai face sfânt!! Eu as curata românia de acesti execrabili domni ai societății românești cu pistolul în mana daca trebuie, iar canalul, ar decenii singurul " paradis " de vacanta pe care lar vedea.! Aici nu mai e loc de diplomație, ca de buna voie nici unul nu va renunța la ciolan, si între timp, vad persoane pe strada, vad munca zero, sistemul care a colapsat, vad praf si pulbere peste tot, industrie zero, agricultura la pământ, străzi îngrozitoare, birocrație stelara indiferența totala, o distrugere a tuturor valorilor de zi cu zi. Și nimeni nu face nimic! Nimic concret!
    În aparatul statal, la ora actuala, consider ca a rămas o singura persoana publica care lucrează pentru romania! Și asta e președintele! Asta e ce cred eu, restul.. Pleava!
    • +6 (6 voturi)    
      Ai scris degeaba! (Luni, 17 februarie 2014, 15:23)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      Astia sunt mai opaci ca intunericul!
      SIncer, pe astia e bine sa ii lasi doar ei cu ei.
      Se vor omora singuri, ti/o garatez!
    • -7 (7 voturi)    
      simplu (Luni, 17 februarie 2014, 15:29)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      adevarul si presedintele sunt doua notiuni care se resping.
      In ce mod respecta presedintele art. 80 din Constitutie?
      • +5 (5 voturi)    
        nu e complicat (Luni, 17 februarie 2014, 17:24)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Ponta si minciunile sunt doua notiuni care se atrag..presupun ca frica de puscarie apasa greu cand justita incepe sa functioneze..
      • +1 (1 vot)    
        Dacă se resping... (Luni, 17 februarie 2014, 22:35)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        ...înseamnă că au același semn
    • +7 (7 voturi)    
      Felicitarile mele! (Luni, 17 februarie 2014, 15:40)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      Ai spus tot ceea ce orice roman cu capul pe umeri si cu responsabilitate civica, cu creierii nelobotomizati de antene ar afirma la orice ora in ziua de astazi. Nu stiu daca astia ca tine sau ca mine suntem multi sau suntem putini, dar sunt sigur ca noi toti reprezentam garantia progresului tuturor romanilor spre valorile adevarate ale democratiei si civilizatiei occidentale. Este un deziderat la care multi dintre noi visam inca din anii '60 - '70.
      Cat despre indivizi de genul lui "evoque", eu personal le plag de mila... Asta pentru ca viitorul nu le apartine!
      Viitorul va consemna victoria democratiei si a legii in detrimentul imposturii, a minciunii si a ignorantei. Face parte din definitia ancestrala a progresului omenirii. Cei ca "evoque" vor fi ignorati de catre istoria care va trece ca un tavalug peste ei, chiar daca acum se lauda cu "7,4 milioane de votanti".
      Atentie! Istoria este singura care nu iarta pe nimeni; toti vom fi judecati si catalogati STRICT conform actiunilor si gandirii noastre...
      Exemple sunt destule: nazistii au avut 95% sustinere populara, bolsevicii au avut 99% voturi in toate tarile lagarului comunist... In ce categorie au fost incadrate aceste regimuri de catre ISTORIE, nu cred ca e cazul sa mai amintesc!
      Cam asa se va intampla si cu cei 7,4 milioane de romani, inclusiv cu "evoque" si ceilalti de teapa lui!
      Istoria nu iarta!!!
      • +5 (5 voturi)    
        lehamite (Luni, 17 februarie 2014, 17:29)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        poate schimbarea numelui de tara din rromania in Dacia si inlocuirea drapelul ala palid cu un cap de lup ar putea trezi ceva spirite adormite..
      • +1 (1 vot)    
        @Ticbis (Marţi, 18 februarie 2014, 0:13)

        flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Iti multumesc pentru apreciere, Ticbis, sincer, desi asa sunt eu, in bine si la rau, imi place sa spun lucrurilor pe nume, si desi recunosc, nu mai traiesc in tara de mult timp, o spun sincer si raspicat, Imi iubesc Tara, si poporul meu asa cum e el, si aici, departe de locurile in care am copilarit, pe care mi le port in inima mea, in fiecare zi a vietii mele, mergand pe strada, merg cu fruntea sus, incerc mereu sa arat si cealalta fata a romaniei, a dulce mele Romanie, tara oamenilor darji, fara frica, cinstiti, muncitori si veseli, care stiu sa traiasca in armonie cu natura si ceilalti oameni, indiferent de unde sunt. Si nu uit niciodata de unde am venit, unde m-am nascut, si ma doare cand vad un pumn de jeguri ordinare care au facut o "Claca" si jefuiesc o tara intreaga, in vazul tuturor. Sunt momente in care imi fierbe sangele in vine si imi vine sa vin in tara, sa ai adun pe acesti misei ai neamului meu si sa ai ingig in cea mai inalta teapa, acolo unde este locul, cum zicea Vlad Tepes.
        Ai spus drept, Istoria ne judeca pe toti, si in functie de cum traim, asa suntem amintiti, dar eu vreau sa astept posteritatea, ca apoi sa indreptam raul facut, ci inca sper sa o facem inainte ca sa fie prea tarziu. In fine, ar fi multe de spus, dar pana nu se ajunge la fapte serioase, cum spunea cineva odata, ramaine vorbarie goala. Oricum, multumesc incao data .Cu respect.G
    • -1 (1 vot)    
      Da (Luni, 17 februarie 2014, 20:59)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui flyngangel

      Toate merg prost, dar totusi merg mai bine decat pe vremea PDL-ului tau si a guvernului condus de Boc, dar ok, daca vrei inapoi Boc si PDL, atunci sa ne intoarcem in groapa din care am plecat ca sa nu mai iesim niciodata, sa mai scada salariile cu 25%, sa creasca TVA la 30% (masuri dictate de Basescu care se opune cresterii accizei la benzina, lucru bun, dar totusi uitand ce a facut el, iar in plus uitand ca tot PDL-ul lui a crescut acciza la combustibil cu peste 50%), iar apoi criza sa nu fie generata de guvern prin masurile luate din cauza scaderii consumului intern de produse.
      • +1 (1 vot)    
        @ Unforgiven.. (Marţi, 18 februarie 2014, 0:24)

        flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Nu ai inteles substanta la cea ce spun eu..in doua cuvinte ( metaforic ) pe mine nu ma intereseaza din ce partide politice, provin oamenii politici, pe mine nu ma intereseaza cum se chiama, pe mine ma intereseaza sa vad ca Romania mea se inalta din nou, vreau sa vad ca aceia care traiesc acolo, nu mai vor sa plece din tara asa cum am facut eu, nu mai vreau sa vad nici un Roman, mancand painea amara a strainatatii, ci sa se reintoarca cu bucurie si entuziasm la radacinile sale, acolo unde sa nascut, putand sa contribuie in voie, libertate si cu folos la cresterea si bunastarea tutturor. Pe mine ma intereseaza sa vad o justitie functionala, la maxim, pe mine ma intereseaza o infrastructura cat mai performanta, doresc sa simt un nivel de trai cat mai apropriat de cel dorit, pentru oricine il doreste, ma intereseaza ca fiecare sa aiba aceleasi sanse in o societate cat mai competitiva , care e interesata de pastrarea si protejarea tuturor capetelor iluminate ( si avem destule ) in loc sa le dam cu piciorul. Pe mine, aceste lucruri ma intereseaza, nu cine le face, sau din ce partid politic provin. Pentru mine acest lucru e Irelevant!! incearca sa intelegi, e simplu conceptul.
  • +3 (5 voturi)    
    Daca iti faci (Luni, 17 februarie 2014, 15:40)

    KostasP [utilizator]

    Mai multe nicknames o sa aiba lumea impresia ca sunteti mai multi, daca tot postezi asa mult @ evoque.
    • +3 (5 voturi)    
      Guzganul Rozaliu din Kiseleff (Luni, 17 februarie 2014, 16:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      le da bice sa bage texte...asta e cultura proletara...cu bata/secera/ciocanul !
    • -3 (5 voturi)    
      eu (Luni, 17 februarie 2014, 17:35)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      folosescu
      • +5 (5 voturi)    
        tu...ce? (Luni, 17 februarie 2014, 18:33)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        De ce-ti place atat de mult sa te faci de rusine pe internet?
        Chiar crezi ca-ti permiti asta sub adapostul anonimatului? Ca n-o sa te stie nimeni?
        Sunt trei persoane care ti-au descoperit identitatea reala (stai linistit, nu sunt "serviciile" lui Basescu, sunt cativa colegi de-ai mei cu abilitati de "hackeri"). Am refuzat categoric orice informatie din partea lor, pentru ca (spre deosebire de tine), cred cu strasnicie in democratie reala si in drepturile omului, inclusiv in dreptul la intimitate si la propria opinie.
        Nu-ti mai spun ca amicii mei intentionau sa directioneze postarile tale catre mail-urile copiilor tai, ca sa vada cat de "fericiti" vor mai fi ei citind "capodoperele filozofice" ale tatalui lor!
  • +1 (3 voturi)    
    Ma intreb.. (Luni, 17 februarie 2014, 21:39)

    flyngangel [utilizator]

    Oare e chiar atât de greu sa vezi realitatea atunci cand o ai in fata ochilor? De ce e nevoie, de ce fel de minune, semn, dat în ghioc, in carti, in cafea, citit în stele, semne zodiacale, mai e nevoie ca tot romanul cu mic cu mare sa deschidă ochii minții, si ai sufletului, si sa vadă, sa simtă cat e de înșelat, de furat, de abuzat, folosit, pe față, nu pentrucă cei din politică sunt mai deștepți, ci pentrucă ei, cetățenii, se multumesc cu o ciorbă, ca sa închidă ochii, se lasa prostiti pe față! E simplu, urlam hoțul hoțul la vecin în timp ce noi dăm vaca cu mana noastra la hot, mtumind pentru cinstea care ne o face furandu-ne pe față.. Incredibil! Păcală era copil mic pe lângă romanii din ziua de azi :(
  • 0 (2 voturi)    
    antonescu, ponta si basescu, sunteti toxici (Luni, 17 februarie 2014, 23:41)

    jackalphonse [utilizator]

    inaintea voastra au fost alte personaje politice toxice (iliescu, stolojan, vacaroiu, petre roman samd). toata clasa asta politica actuala, pusa pe capatuiala prin promovarea marlaniei si smecheriei, este extrem de toxica pentru romani, pentru ca altereaza tot ce este mai bun in educatia unui popor.
  • 0 (0 voturi)    
    Crin ,este omul potrivit la momentul potrivit! (Luni, 3 martie 2014, 14:29)

    Serendipity03 [utilizator]

    Consider ca Antonescu a fost,este si pare dispus sa ramana loial proiectului Romania Puternica! Crin va ajunge presedintele Romaniei fara sprijinul PCR-FNS:Basescu si Ponta ,iar asta pare sa fie o problema pentru cei care vor sa ramana captivi in trecut!
    Totodata sunt jenante incecarile propagandei camarilei din jurul lui Ponta de a il lega pe Antonescu de Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    antonescu (Luni, 3 martie 2014, 15:06)

    andreea1971 [utilizator]

    Basescu este foarte dezamagit ca nu mai are guvernul lui la putere si nu mai poate sa isi faca manevre politice de interes propriu.Sunt jenante incercarile propagandei camarilei din jurul lui Ponta de a il lega pe Antonescu de Basescu.Antonescu a fost si pare dispus sa ramana loial proiectului Romania Puternica.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version