VIDEO Klaus Iohannis: Noi nu putem accepta ca PC sa fie pus pe picior de egalitate cu PNL, PSD trebuie sa aleaga intre noi sau ei / Lui Ilie Sarbu nu i se potriveste rolul de avertizor

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 13 februarie 2014, 11:32 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis
Foto: Agerpres
Prim-vicepresedintele PNL Klaus Iohannis a declarat, joi, ca in negocierile din USL privind intrarea sa in Guvern au aparut din partea PSD si respectiv USD "niste pretentii care noua nu ni s-au parut chiar in regula". "Noi nu putem sa acceptam ca PC sa fie pus pe picior de egalitate cu PNL. Noi am fost foarte categorici in aceasta chestiune, in consecinta PSD trebuie sa aleaga foarte simplu, intre noi sau ei", a spus Iohannis intr-o conferinta de presa.

"Nu, noi nu suntem dispusi sa renuntam, fiindca am avut niste solicitari minimale, care s-au referit strict la portofoliile noastre. Ba mai mult, am acceptat fara a veni cu contraargumente ca, in principiu, cateva posturi de ministru delegat, care sunt la PSD, sa fie transformate in ministri plini - trei de la ei si numai unul de la noi - si credem ca prin asta am demonstrat buna credinta si buna vointa, dar mai departe de atat nu vom merge", a explicat liberalul.

Iohannis a vorbit si despre "declaratiile foarte acide" lansate in spatiul public, care "nu fac foarte bine negocierilor". "Am constatat ca dl Sarbu devine un sfatuitor si avertizorul nostru. Nu i se potriveste acest rol. Noi stim si singuri care sunt posibilele evolutii in politica mare si ne descurcam", a afirmat el.

Iohannis a mai spus ca nu s-a discutat nici in partid, nici in negocierile cu partenerii de coalitie despre iesirea de la guvernare a liberalilor. "Nu am discutat in partid iesirea de la guvernare (...) Cu iesirea de la guvernare pe masa, langa alune, nu a venit nimeni. Nu am discutat in negociere despre asa ceva", a insistat liberalul.

Despre faptul ca USD poate asigura guvernarea si fara PNL, Iohannis a comentat: "Teoretic da, practic... greu la deal cu boii mici, ar fi o guvernare foarte timida".


























9584 vizualizari

  • +36 (36 voturi)    
    Antena 3 (Joi, 13 februarie 2014, 11:43)

    Je__ [utilizator]

    face cat 2 PNL-uri.

    Acum sper ca ai priceput si tu!
    • +13 (19 voturi)    
      nu a priceput ! (Joi, 13 februarie 2014, 12:01)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Daca felix se indura de ei si le face si lor loc la masa "pupaciosilor", sa vedeti ce repede se sucesc "liberalii" si dau buzna iar tv, cantand in cor maneaua "bici mi mazar", adica "da mama cu biciu'n mine, ca n-am ascultat de tine..."

      Ciolanul este irezistibil !
      • +11 (17 voturi)    
        Ce ipocrizie! (Joi, 13 februarie 2014, 13:00)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Acum ceva timp PNL era aliat si iubit al PC in ACD. Acum se scuipa unii pe altii ca niste mizerii umane. Iohannis crede ca poate minti daca nu-l cheama Victor Ponta??? :)
        • -5 (7 voturi)    
          la fel cum se iubeau : (Joi, 13 februarie 2014, 13:49)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          base cu voiculescu .

          pdl cu pnl , pdl cu psd ... etc .

          ce concluzie tragi tu ?
          • +14 (14 voturi)    
            Basescu a avut o agenda: reformarea Romaniei! (Joi, 13 februarie 2014, 14:29)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            PSD, PNL,PC au si ei o agenda: devalizarea Romaniei!
            • 0 (0 voturi)    
              Reformă inseamnă (Joi, 13 februarie 2014, 21:27)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              să miști lucrurile mai repede nu să le stopezi, adică statul să cheltuie transparent bugetul mai repede decât îl pot devaliza hoții.
          • +1 (3 voturi)    
            scoala-te (Joi, 13 februarie 2014, 15:12)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            esti intr-un vis "erotic".
      • +6 (8 voturi)    
        asa e (Joi, 13 februarie 2014, 13:04)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Doar ca ciolanul se imparte cu greu intre doua partide asa ca trebuie sa se lupte pentru suprematie. Nu cred ca se duc la masa pupaciosilor, ci merg pe ideea totul sau nimic.
        • +7 (7 voturi)    
          daca PNL pleaca...... (Joi, 13 februarie 2014, 15:09)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          ....de la ciolan, USD-ul va avea o majoritate confortabila in palavrament pentru ca o alta "papusica" (UDMR-ul), sta cam de multisor pe "centura" si fara "peste".
          Asa ca, bezelele fiind facute, PSD-ul poate "divorta" linistit de mazdroaba PNL-ista care, dupa ce ca este sluta, se mai si intinde la "cascaval".

          Dupa divort, PSD-ul va fi stapanul absolut al ciolanului si va imparti firimituri si oase "minorelor" PC, PUNR si UDMR, cat sa nu moara de foame.

          Cine pierde dupa tot acest vodevil ? Evident, tot noi fraierii platitori de taxe pentru ca lor, indiferent daca sunt in opozitie sau la putere, "afacerile" le merg din plin.

          Asa este in "democratia parlamentara"!
          • +1 (1 vot)    
            corect (Joi, 13 februarie 2014, 23:11)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            da' cine stie, poate urmatorul guvern fara PNL poate avea aceeasi soarta cu guvernul MRU.
            • +2 (2 voturi)    
              nu cred..... (Vineri, 14 februarie 2014, 7:30)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

              ....pentru ca sleahta ramasa este prea flamanda si e constienta ca daca nu isi rezolva acum problemele cu justitia, prin legi aberante in favoarea lor, alta ocazie nu vor mai avea.

              Guvernul MRU a cazut tot din cauza escrocilor care s-au mutat cu arme si bagaje in tabara care le oferea protectia impotriva justitiei,
              S-au cam inselat pentru ca au uitat de Basescu dar cu totii trag sperante in preluarea puterii prezidentiale si daca vor reusi, inseamna ca au scapat.

              Deci, cu siguranta nu se vor destrama.
    • +29 (29 voturi)    
      PSD arunca PNL-ul ca pe un ciorap uzat (Joi, 13 februarie 2014, 12:17)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      PSD a luat PNL la guvernare cu scopul de a-i "prosti pe prosti" ca ei nu sunt tot aceiasi hoti ordinari din guvernul PSD 2000-2004...desi Ponta a facut parte din acel guvern de cosmar pt Romania.
      • +2 (2 voturi)    
        cand am zis ciorap m-am referit de fapt la... (Joi, 13 februarie 2014, 15:08)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        stiti voi ce :-)
    • +13 (13 voturi)    
      oricate (Joi, 13 februarie 2014, 13:04)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      lucruri s-ar intampla, intotdeauna exista o sansa prin care sa poti sa iesi cu fata curata Klaus.

      Iesiti acum , urgent, de la guvernare.
      Ion C. Brătianu, Mihail Kogălniceanu, A. G. Golescu, Gh. Vernescu, Tache Atanasiu, C. Fusea, Al. Candiano-Popescu, Anastase Stolojan, Gh. Chiţu, C. G. Peșacov, N. C. Purculescu, şi M. C. Epureanu se rascolesc in pamint.
    • +13 (15 voturi)    
      pnl face pe virgina acum (Joi, 13 februarie 2014, 13:06)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      si pnl-ul a pus umarul la ascensiunea latrinelor. si ei au incurajat campaniile de linsare de acolo. acum culeg ce au semanat.
      si da, crin a ajuns seful senatului datorita lui felix. tot usl-ul a ajuns la guvernare datorita lui felix si latrailor lui de la latrine. asa ca intradevar pc-ul nu este pe picior de egalitate cu pnl-ul. pc-ul conduce actualul guvern. pontalaul si crizelul sunt doar niste manechine puse acolo.
      pe de alta parte pnl-ul asta are obiceiul sa se certe cu toti. cu pd-ul l-a dat afara de la guvernare. au mai dat juma din conducere afara tot in acea perioada. acum se cearta cu psd-ul, apoi cu pc-ul.
      astia nu-s capabili sa tina o alianta. cand se vad la cascaval incep sa latre. mi-e sila de ei!
      • +5 (7 voturi)    
        sucaa (Joi, 13 februarie 2014, 13:20)

        veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ti-as da vreo 50 de plusuri ca-s de acord cu tot ce scrisesi mai sus!
    • +1 (1 vot)    
      numai doua? (Joi, 13 februarie 2014, 17:32)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Este o subestimare!

      Cred ca latrinele varanului fac cit mai mai mult de trei peneleuri!
  • +28 (28 voturi)    
    PC (Joi, 13 februarie 2014, 11:44)

    Bazil [utilizator]

    PC - Partidul Capusa
    • +14 (14 voturi)    
      Partidul din Cipru (Joi, 13 februarie 2014, 12:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      sau Partidul Crescent ?
    • +15 (15 voturi)    
      pai, (Joi, 13 februarie 2014, 12:46)

      cezy43 [anonim] i-a raspuns lui Bazil

      din pacate, atata timp cat unii(si sunt destui!) casca ochii si urechile la antene, e Partidul Antene! Si daca bagi seama ce-si permite Antena 3, fara urmari(sanctiunile CNA mai mult ii fac reclama!), este evident ca e o forta(pe principiul multi vad, putini pricep!)
  • +13 (37 voturi)    
    O rusine.... (Joi, 13 februarie 2014, 11:49)

    Atcika [utilizator]

    Acest Partid Liberal este o rusine...,pai, domnule Iohannis, nu aveti voi, PNL-ul alianta cu PC-ul, consfintita si parafata la Tribunal??? Nu PSD-ul a faut alianta cu PC-ul, ci voi, liberalii...Acum, vezi Doamne, nu mai este bun PC-ul? Sint aliatii vostri, sau a-ti uitat??? Este cel mai rusinos Partid Liberal pe care l-a avut vreodata Tara Romaneasca....Se rasucesc Bratienii in morminte....
  • +28 (36 voturi)    
    Bravo (Joi, 13 februarie 2014, 11:53)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Imi place din ce in ce mai mult de Iohannis
    • +7 (7 voturi)    
      da (Joi, 13 februarie 2014, 12:01)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Eu sper poate le vine mintea la cap, ies de la guvernare, fac alianta cu restul partidelor de dreapta cu Iohannis candidat la presedentie si eventual blaga pimministru, mru la exerne etc.
      Iohannis ar castiga fluierand in contextul asta.
      Crin ar ramana presedintele senatului si sef de partid, si aia e.
      • +10 (10 voturi)    
        fara bleaga (Joi, 13 februarie 2014, 13:00)

        Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        Nu, fara Blaga prim-ministru. El sa stea in banca lui si sa se pupe in continuare pe obraji si pe contracte cu ponta.

        ...Basescu prim-ministru?
        • 0 (2 voturi)    
          nu prea se poate (Joi, 13 februarie 2014, 13:08)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

          In conditiile in care pdl ar fi cel mai mare partid din coalitie, e clar ca pozitia de primministru le va reveni lor (dat fiind ca presedentia o ia PNL).
          E in regula si cu blaga, omul e definitia seriozitatii iar eu m-am saturat de guvernare la tv cu glumite de prost si poale in cap.
    • +16 (18 voturi)    
      Aiurea. (Joi, 13 februarie 2014, 12:02)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      El isi imagineaza ca in cuibul de vipere de la Bucuresti e ca in ograda lui de la Sibiu unde el taie si spanzura (inca)
      Daca se pune cu "raspopitul monocoi" si cu masinaria PSD-ista, nu mai raman nici fulgii din Johannis!
      • +8 (10 voturi)    
        :))) exceptionala asta cu... (Joi, 13 februarie 2014, 12:43)

        triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        ... raspopitul mono... hm, hm...
        Solicit in mod oficial dreptul de a utiliza gaselnita, asa ceva nu trebuie sa se piarda in marea de post-uri.
    • +6 (12 voturi)    
      me 2 (Joi, 13 februarie 2014, 12:08)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Subscriu.

      Plus, acum inteleg de ce se teme Ponta ca de tamaie de dl. Iohannis! Atat vreau sa spun: confruntare electorala televizata pentru prezidentiale, intr-un colt Iohannis si in celalalt Ponta. Pusi fata in fata, pana si ultimul privitor de antene si consumator de mizerii telenovelistice va vedea diferenta uriasa intre Klaus Iohannis si un mincinos, mistocar, delasator si degraba-aruncator de raspundere cum e Ponta. Pur si simplu va fi strivit actualul premier.

      Ceea ce-mi si doresc sa se intample. Asadar vreau ca pnl si psd sa nu ajunga la compromisuri, Antonescu sa-si asume iesirea de la guvernare si sa-i cedeze lui Iohannis pozitia de candidat la prezidentiale. Ar avea mult mai multe sanse de a-i scoate la vot pe cei multi care n-au participat la circul electoral de pana acum.

      PS Eu doar pe Digi24 am vazut transmisa conferinta, rtv si realitatea erau ocupate cu alte chestiuni importante...
      • +10 (10 voturi)    
        mazeta ? evoque " jiji kent ? (Joi, 13 februarie 2014, 12:33)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

        ce spuneti frumoshilor daca candideaza neamtul la Cotroceni ? ramaneti fara solda de la USLam !
        • -2 (6 voturi)    
          Hai sa-ti spun... (Joi, 13 februarie 2014, 13:04)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Cam care sunt planurile, dar sa nu spui la nimeni...da?!

          Iohannis are stofa de Prim Ministru, de om de actiune, nu de mediator. Are experienta in administratie etc. Nu poate fi PM pana cand PNL-ul nu castiga o majoritate parlamentara (asta se poate intampla doar in 2016 la alegeri).

          Pana atunci o sa fie Antonescu Presedinte din partea USL. La alegerile din 2016 se rupe frumusel USL-ul si populatia decide daca vrea USD sau PNL. Simplu. Doua partide mari. Stanga sau dreapta.
          • +3 (5 voturi)    
            frumos scris insa NU (Joi, 13 februarie 2014, 13:21)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            sunt de accord...am mai avut un primar ajuns presedinte..si e bine sa cvontinuam asa !
            • -1 (3 voturi)    
              Eu nu (Joi, 13 februarie 2014, 13:48)

              Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              Vreau un presedinte care sa stea in rolul lui de presedinte (cuprins mai mult in spiritul actualei Constitutii si sper si in litera viitoarei Constitutii) eventual numit de Parlament si un PM ales direct cu atributii executive substantiale. Iohannis nu s-ar simti bine in rolul de Presedinte. Garantat.

              Si vreau republica parlamentara nu tatuc. Poate daca se vor implica mai multi oameni ca Iohannis va creste si calitatea Parlamentului.
              • +6 (6 voturi)    
                Parlamentul in Romania (Joi, 13 februarie 2014, 14:22)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                de 25 ani imediat este Domninat de Infractori, deci tu vezi ca Infractorii sa fie Solutia cea mai buna...interesant
          • +7 (7 voturi)    
            intrebare (Joi, 13 februarie 2014, 13:42)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            Bre Kent, inteleg ca ti se pare OK "buna" colaborare intre cei 2 corifei USL (ma rog, mai degraba marionete),

            Cu alte cuvinte ar trebui sa consideram toate invectivele care se arunca dintr-o parte in alta ca in Ferentari, de niste "bajeti" de cartier ca normale nu-i asa?
            Si noi sa-i alegem pe unul sau pe altul, in functie de modalitatea smechereasca de a arunca invective!

            Bai, dar parca voi. USL-amul ziceati ceva de "guvern cinstit", de "o noua politica in Romania",....ba chiar de "politica bunului-simt"...

            Intrebare: S-a schimbat in DEX definitia "bunului-simt" si a devenit cumva sinonima cu "smecheria de cartier"?
            Si DEX-ul l-ati schimbat bai USL-ama?
            Cu ajutorul lui Gigel de cultura presupun nu-i asa?
            O fi Gigi Kent "gigelul" de la cultura?
    • +2 (8 voturi)    
      Da, dar... (Joi, 13 februarie 2014, 12:18)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      ... mai sint si altii ca el? Cu un neamt nu se face primavara.
      • -2 (2 voturi)    
        da (Joi, 13 februarie 2014, 12:49)

        doubler [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Si totusi...
    • +5 (5 voturi)    
      depinde (Joi, 13 februarie 2014, 12:24)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      de cine vor fi boii mici, cei mari sunt la psd oricum, vad ca si-au luat si niste vitei sa-i creasca, pc si unpr, tainul il au prin latrina 3, deci singurii boi mici raman penalii, indiferent ca vor ramane sau nu la guvernare... la latrina 3 ei oricum nu mai pot face ce vor, dupa ce crin a declarata ca nu mai are treaba cu securistul voiculescu, ca pc este un partid mic, etc., in consecinta, pnl poate ar mai avea ceva de castigat daca ar iesi de la guvernare, lumea i-ar privi ca pe niste victime si, de ce nu, poate mai pot indrepta din raul facut impreuna cu psd: modificare sau emiterea unor legi care favorizeaza infractorii, modificarea constitutiei in spiritul jafului, intimidarea justitiei...
      multe din aceste legi au nevoie de 2/3 din oparlament, asa ca psd-ul nu poate face nimic fara pnl...
    • +3 (3 voturi)    
      pacat! (Joi, 13 februarie 2014, 12:48)

      cezy43 [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      A fost bagat in fata prea tarziu(narcisistul Antonescu a facut-o in ceasul 12)!
  • +8 (8 voturi)    
    tata Socru mic si Rica ginerica (Joi, 13 februarie 2014, 11:58)

    Frank777 [utilizator]

    Astia sunt .
    Guverneaza ei in familie.Ginerca si tata socru. Ca la triburile africane.
    Este ridicol acest personaj. Un individ dubios cu o biografie obscura .Absolvent de teologie la Sibiu .In timpul comunismului ! . Face specializari in Occident tot in timpul comunismului.
    Daca ii studiezi biografia se poate crede ca comunismul era bun.
    Religia nu era persecutata si oamenii puteau circula liberi in occident.
    Nu am aflat insa cum de a fost Sarbu un asa binecuvantata al Securitatii si Sectia Cadre PCR de a primit pasaport si viza de West Germany.
    Si nici nu a ramas afara.Cadru de nadejde.
    Rica Ponta Ginerica -Viorica ,ca asa-i spunea Nastase in intimitatea cabinetului sau este produsul lui Nastase. Deaia a ajuns ce a ajuns.
    problema lui este ca nu a reusit sa puna mana pe justitie sa il scape pe Bombonel.
    De aici problemele si presiunile.
    Toata politica lui Ponta incepand cu daramarea guvernului Boc si MRU a fost dedicata scaparii lui Nastase.
    Amintitiva figura descompusa de frica a lui ponta cand a venit la spital dupa cfe se impuscase Bombo.
    Ii era o frica animalica ca se duce Bombo si odata cu Bombo si cariera lui.
    Titus Steel Corlataescu este in aceiasi situatie.
    Si Sova . Toti sunt cadanele politice ale lui Bombonel care joaca o singura carte.
    Guvernarea asta. Dupa ei se va alege praful si o gramada de arestari si procese.
    Ghita stie si le pregateste o insula offshore fara extradare.
    • +4 (4 voturi)    
      Felicitari Frank777 (Joi, 13 februarie 2014, 14:27)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      le-ai realizat foarte bine portretele ..adaug, cu permisiunea dumneavoastra, dependenta de baronii locali ..care le-au subventionat campania electorala cu de toate...Unul cate unul , acestia se imbolnavesc iremediabil, si raman fara sprijin in judetele mari, din sudul tarii, unde popolatia este mai usor de manipulat!! Scena tragi-comica cu Cozma -perfuzat arata cat de bolnavi sunt baronii ..Pensionati-va , mai draga, lasati alti politicieni sa schimbe macazul..ca voi v-ati imbolnavit cate "grijuri" va apasa ! Toti sunteti bolnavi de LACOMIE, boala incurabila si , deseori, mortala!
  • +8 (8 voturi)    
    buna abordare d-le Iohannis (Joi, 13 februarie 2014, 11:58)

    geocrin [utilizator]

    Felicitari pentru implicare, rezultatul oricum va fi divortul.
    Nici Ponta, nu va termina mai bine decit Crin.
    Timpul rezolva toate magariile ipocrite pe care le face omul, oricit de smecher s-ar crede el.
  • +10 (16 voturi)    
    Basescu de abia asteapta (Joi, 13 februarie 2014, 12:12)

    CatalinBanu [anonim]

    Sa aiba un guvern cu 51% in parlament.
  • +3 (3 voturi)    
    greu la deal (Joi, 13 februarie 2014, 12:28)

    ionutBv [anonim]

    de acord, trebuie boi mai mari dar sigur se gasesc.
    • +3 (3 voturi)    
      Azi la CEC un bou depui (Joi, 13 februarie 2014, 13:54)

      costakel [utilizator] i-a raspuns lui ionutBv

      maine el va scoate pui. Vii
  • +10 (10 voturi)    
    PSD trebuie sa aleaga foarte simplu intre noi sau (Joi, 13 februarie 2014, 12:31)

    Razvan_M [utilizator]

    Universul catre domnul Iohannis: PSD si Dan Voiculescu au ales deja. Tovarasii de drum au fost aruncati la gunoi imediat ce au devenit nefolositori. Sper ca in curand sa vedem din ce in ce mai multi ciorditori penelisti in drum spre parnaie - este mare nevoie de a separa oamenii cinstiti din PNL de javre.
    • +5 (5 voturi)    
      voiculescu Dan (Joi, 13 februarie 2014, 14:40)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      cata tenacitate la personajul acesta . va intra in istoria romaniei ca cel mai periculos specimen uman ! toate dezechilibrele statului, in ultimii 10 ani, de la el se trag, de la antenele lui care nu sunt oprite sa spele creierele privitorilor si de la uneltirile lui diabolice.. si-a pus in gand sa -l dea jos pe presedintele ales, s-a organizat si a tinut tara in loc cum au vrut muschii lui neuronici ? l-a tras cineva la raspundere ?? ati uitat cum crin antonescu era aliatul lui ? aacum s-a dat cu spirt pe maini si nu-l mai vrea pe varan!! nu va scapa onorabil de varan!! e diabolic ! observati cum reuseste el sa tergiverseve termenele de judecata si sa scape de dreapta judecata !!! oare cu ce -l santajeaza pe crin de nu se rupe mai repede usl ??
  • +11 (11 voturi)    
    Simplu: (Joi, 13 februarie 2014, 12:32)

    Ionutzelu [utilizator]

    psd va alege, în mod evident, pc.
    Nici măcar nu vor sta prea mult pe gânduri.
  • +8 (8 voturi)    
    foarte straniu (Joi, 13 februarie 2014, 12:39)

    clarice [utilizator]

    Iohannis vorbeste de parca ar conduce PNL.
    Cum adica sa aleaga intre PNL si PC pai TU dai ultimatum ,dar cand va pupati pe gura cu PC cum era?????
    Daca s-ar retrage Crin de la conducerea PNL si ar veni la conducere Iohannis PNL va lua cel putin 25%in alegeri,impreuna cu PDL si MP ar matura pe jos cu USD.
    • +8 (8 voturi)    
      quote (Joi, 13 februarie 2014, 12:58)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      Din articol: "Prim vice-presedintele PNL Klaus Iohannis". Mie-mi pare a fi al doilea in ierarhia partidului, deci cred ca da, poate vorbi de parca ar conduce PNL-ul...

      Da, sustin cu toate mainile retragerea lui Crin, nu atat de la conducerea partidului, cat din calitatea de candidat la prezidentiale.
      • +2 (2 voturi)    
        sustin ideea. crin ne-a aratat de ce este in star (Joi, 13 februarie 2014, 14:43)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

        este compromis , inclusiv pentru sustinatorii pnl-isi!!
  • +4 (8 voturi)    
    Domnule Johannis, (Joi, 13 februarie 2014, 12:40)

    mos ion roata [utilizator]

    Trebuie sa intelegeti ca murdariile de la Bucuresti nu se potrivesc cu firea dvs.Pentru a rezista aici trebuie sa aveti firea ca a celora de la latrina trei,eventual garnisita si cu alte epitete (vrancene,pandeliene,voluntariste).Un lucru intelept pentru dvs este sa va intoarceti la Sibiu,acolo unde este locul dvs. si unde va puteti realiza spre multumirea localnicilor si a dvs.
    • +5 (5 voturi)    
      O lovitura mortala (Joi, 13 februarie 2014, 13:14)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      Pentru PSD , PC si UNPR ar fi o lovitura mortala ca PNL sa se desprinda PE BUNE de ei, sa intoarca armele tot PE BUNE si sa faca front comun cu celelalte partide de centru dreapta printr-o alianta electorala sprijinind unul dintre candiati cei mai bine cotati in sondaje dupa Europarlamentare. Apoi sa intre incorpore in opozitie. Cu siguranta in maxim un an ajungem la anticipate. Iar acolo sa castige cel mai bun, cu platforma cea mai buna.
    • +3 (3 voturi)    
      O lovitura mortala (Joi, 13 februarie 2014, 13:14)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      Pentru PSD , PC si UNPR ar fi o lovitura mortala ca PNL sa se desprinda PE BUNE de ei, sa intoarca armele tot PE BUNE si sa faca front comun cu celelalte partide de centru dreapta printr-o alianta electorala sprijinind unul dintre candiati cei mai bine cotati in sondaje dupa Europarlamentare. Apoi sa intre incorpore in opozitie. Cu siguranta in maxim un an ajungem la anticipate. Iar acolo sa castige cel mai bun, cu platforma cea mai buna.
      • +4 (4 voturi)    
        un vis frumos (Joi, 13 februarie 2014, 14:46)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

        dar cine sa-l realizeze ?? prea multi vor sa fie presedintele romaniei !! orgolii , mandrie si mai putin drag de tara !! in fiecare zi iubiti romania ..hahaha asa zice r b de la un poste de televiziune !
  • +5 (5 voturi)    
    Iohannis in loc de Crin! (Joi, 13 februarie 2014, 13:01)

    OmulNou [utilizator]

    Crin ar trebui sa-si dea demisia, sa-l lase pe Iohannis in locul lui. N-am fost niciodata fan PNL, nici U$D, dar poate un Iohannis in loc de frumoasa adormita ar mai reinvigora PNL-ul un pic.
    • +4 (6 voturi)    
      PNL-ul (Joi, 13 februarie 2014, 13:16)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      are de facut un singur lucru:

      AUTODESFIINTAREA!

      Nu face decat sa plagieze pe Bratieni cu un nume.

      In rest nu mai reprezinta NIMIC!
    • +2 (2 voturi)    
      mai asteptati putin, ca (Joi, 13 februarie 2014, 13:40)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      pana acum Iohanis in "politica mare":
      1ne-a invitat la 2 conferinte de presa cu tema: "hai la noi sa mancam nimic"!
      2 a acceptat sa intre direct in guvern a doua zi dupa ce in calitate de consiler al lui crin a zis ca el crede ca liberalii ar trebui sa iasa de la guvernare!
      Fiti mai circumspect si vedeti si daca e ceva in spatele imaginii.Pana acum si mie mi se pare "peste"tot ce vedem la varful politicii in usl, dar nu ma intereseaza unul care zareste in satul orbilor !
  • +6 (6 voturi)    
    Vai ce rau imi pare... (Joi, 13 februarie 2014, 13:15)

    Sani [utilizator]

    ...se rupe USL
    ....se cearta aia pe care i-am iubit
    ....mai primesc eu pensia pe care mi-a luat-o Basescu?
    .....sa-i impace Dumnezeu ca-n ei mi-am pus nadejdea
    ...mi-au dat ceva untdelemn la votare..
    ....si la referendum..
    .....si dintotdeauna eu l-am iubit pe Iliescu..
    ...da o mai fi?
    Vai maica, ce ma fac eu acum?
    • +1 (1 vot)    
      sani, mai draga, (Joi, 13 februarie 2014, 14:49)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      e bine prietenul meu..longeviv, nemuritor si rece !! te tin eu la curent cu involutia lui ..
      • +2 (2 voturi)    
        Multumesc! (Joi, 13 februarie 2014, 15:41)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui proletara

        Totusi ce are o "proletara" cu un partid "liberal"?

        Liberalii sunt ai capitalistilor, mosierilor, etc....
        Proletarii se incoloneaza frumos in spatele comunistilor, in spatele lui Iliescu/Ponta/ - PSD....sau gresesc eu?
  • +6 (6 voturi)    
    Popa-Sarbu & " Doctorul " Viorel, sacul si peticul (Joi, 13 februarie 2014, 13:26)

    Plagarus [utilizator]

    Hopa ! Sasul are aplomb si coloana, nu-i precum floarea ofilita interimar !
  • +6 (6 voturi)    
    singurul rol care i se potriveste lui (Joi, 13 februarie 2014, 13:28)

    __alex__ [utilizator]

    sirbu e de tinta de vinatoare. E singurul loc in care a performat.
  • +5 (7 voturi)    
    Jenant (Joi, 13 februarie 2014, 13:39)

    lulu22 [utilizator]

    Citind comentariile precedente... nu e un pic jenant totusi ca dintr-o data atatea persoane il ridica in slavi pe dl Iohannis?

    De parca dintr-o data am uitat ultimul an si jumatate de guvernare si toata contributia PNL la ea? Sau.. de fapt nu erau ei? WTF? E acelasi PNL de acum 2 saptamani care regreta nedreptatea inchiderii membrilor pt coruptie, iar Iohannis e mare membru in acest partid.

    Care dintre noi este intratat de naiv sa creada ca Iohannis a ajuns sa fie prim vice presedinte de partid fiind un stalp moral al societatii intre timp?

    Cine isi poate imagina ca poti ajunge la varful unui partid corupt fara ca tu insuti sa fii corupt?

    Este atat de tipic romaneasca atitudinea din comentarii vis-a-vis Iohannis incat e penibil.

    Ah.. ca e competent in administratie si ca eventual fura mai putin sau ca fura dar si face.. se poate, dar sa fim seriosi totusi despre acest crin de PNL.

    Dezamagitor.. la fel ca oamenii care cred ca Miscarea Populara reprezinta alternativa. Serios,... cu Udrea???
    • +4 (4 voturi)    
      Prietene. (Joi, 13 februarie 2014, 13:46)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui lulu22

      Scurt. Spunem trei motive pentru care esti impotriva lui Udrea.
      • +4 (4 voturi)    
        Sunt multe motive (Joi, 13 februarie 2014, 14:56)

        Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

        Odată că e blondă.
        Apoi, că arată bine şi e inteligentă.
        E femeie...
      • +2 (2 voturi)    
        raspund eu : nu am. (Joi, 13 februarie 2014, 15:04)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

        Desi nu agreez femeile in politica, Musca ,Udrea , Saftoiu si Macovei sunt niste exceptii fericite.
        Musca a fost executata de Tariceanu.
        Saftoiu s-a dus in pdl tocmai sau exact cand nu avea nici un motiv-chiar a cam disparut de-o vreme.
        Pe dna Macovei inca nu o inteleg ca ramane in pdl dar nu stiu daca de exemplu ar putea candida la europarlamentare ca si independent..
        Udrea are cel mai bun "simt politic", cel mai consistent mesaj de dreapta si desi am urmarit, am cautat nu am gasit nici o ascutitoare furata de ea.Despre curajul ei nu mai vorbesc ca de la biletelul roz/galben am vazut corectia aplicata de hazna,de tariceanu, de ponta continuu si asta e un indicator de valoare important..
        Acum miscarea populara are in ea un membru care se numeste Udrea.Poate nu stiti cu ce ne confruntam cand vorbim de psd la guvernare.Un monstru.Daca cred sunt eu un purtator de mesaj politic mai puternic, mai articulat decat ce vad ma inghesui si eu acolo (sau in pnt sau in fc) daca nu, ii sustin.De ce ? Pentru ca acolo sunt cei mai multi oameni de dreapta in care cred .Hai ca e simplu.Cei care il astepta pe Isus, nu pot fi incurcati si nici cei care propaga :"acceasi mizerie"....
    • +3 (3 voturi)    
      ce ai , mai draga, (Joi, 13 februarie 2014, 14:57)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui lulu22

      cu doamna udrea ? cat sunt eu de proletara am obserat ca are mai multe calitati decat alte foste ministrese, cu exceptia doamnei monicai macovei, infata careia eu, proletara cu sange rosu, ma inclin !! ce aveti cu udrea ? sunteti rai si subiectivi. eu o privesc , o radiografiez si nu-i gasesc defecte iremediabile! bravo elena udrea, de-ar fi cat mai multe femei in politica ca dumneata , am avea o batranete mai frumoasa!!
  • +1 (3 voturi)    
    domnule iohhanis (Joi, 13 februarie 2014, 15:02)

    proletara [utilizator]

    special pentru dumneavoastra! de ce nu stati la sibiu, de ce ratati ocazia celui mai bun primar din romania ? aici nici angela merkel nu va poate salva ..este o fauna atat de diversificata incat imaginea dumneavoastra de neamt pus pe munca va disparea.. noaptea duce sfatul bun .. nu o zic in franceza ca .. ..
  • +3 (3 voturi)    
    AMUZANT (Joi, 13 februarie 2014, 17:14)

    liviusmaximus [utilizator]

    ce este amuzant, e faptul ca, acum 2-3 zile pe bannerele din spate aparea sigla USL, compusa din PSD(rosu-stanga) si PNL+PC (galben - dreapta). Azi am vazut o stire cu dragnea&company; pe fundal era un nou banner cu USD (PSD+PC) evident ROSU. Acum, spuneti-mi si mie PC-ul asta este rosu sau galben? Daca-i la mijloc, n-ar trebui sa fie portocaliu ?
  • 0 (2 voturi)    
    O formulare riscanta (Joi, 13 februarie 2014, 17:37)

    redmc [utilizator]

    Iohannis zice despre o guvernare PSD fara PNL "greu la deal cu boii mici". Cine e un bou mare?
    • +1 (1 vot)    
      DAR CINE-I CARUL ? (Vineri, 14 februarie 2014, 17:14)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui redmc

      Eu am senzatia ca PC-ul este de fapt carul/carutza (e si putin plina de prosti).


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version