VIDEO Traian Basescu: Romania a facut pasi inapoi din vara anului 2012 / Institutia Parlamentului nu functioneaza la standarde europene/ Avem o problema in interiorul societatii, care este extrem de toleranta la coruptie

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 9 februarie 2014, 12:05 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu a participat, duminica, la o dezbatere publica organizata de Fundatia Miscarea Populara la Cluj-Napoca, ocazie cu care a aratat ca Romania a facut pasi inapoi din vara anului 2012, cand era stabilit ca in toamna Romania sa intre in Schengen cu frontierele aeriene si maritime, urmanda ca ulterior sa intre si cu frontierele terestre. Potrivit presedintelui, evenimentele din vara lui 2012, "martea neagra" din decembrie 2013, atacurile la justitie si la procurori, au fost de natura sa ne descalifice punand sub semnul intrebarii indeplinirea criteriilor politice de la Copenhaga ceea ce, in schimb, face ca unele tari sa aiba "dubii serioase" in ceea ce priveste intrarea noastra in Schengen.

Seful statului a criticat Parlamentul pentru neaplicarea hotararilor judecatoesti aratand ca "institutia Parlamentului Romaniei nu unctioneaza ca o institutie la standarde europene".

Traian Basescu a atras atentia ca aceasta problema nu poate fi rezolvata decat cu sprijinul populatiei, adaugand ca "lipsa de exigenta se vede in cat de tolerant a fost electoratul romanesc cand a trimis in Parlament" oameni cu dosare penale. "Noi avem o problema si in interiorul societatii romanesti care este extrem de toleranta la coruptie", a declarat presedintele.



La dezbaterea organizata in Casa de Cultura a Studentilor au participat, printre altii, primarul Emil Boc si Elena Udrea.
  • HotNews.ro a transmis LIVE TEXT principalele declaratii facute de Traian Basescu

Declaratii Traian Basescu:

  • Statul de drept este o notiune care, in opinia mea, ne limiteaza la a discuta probleme tehnice sau actiuni politice intr-o marja extrem de redusa.
  • In realitate, in ceea ce ne priveste, toate analizele vizeaza indeplinirea criteriilor politice de la Copenhaga, in care statul de drept este doar un element.
  • Criteriile politice implica mult mai multe lucruri si noi suntem judecati in MCV pornind de la obligatia pe care ne-am asumat-o de a respecta criteriile politice: stabilitatea institutiilor, statul de drept, respectarea drepturilor oamenilor, respectarea si sustinerea minoritatilor.
  • N-as vrea sa ne vedem mai negri decat suntem, intr-o lumina mai neagra decat este drept sa ne vedem. Luand criteriile de la Copenhaga, este clar Romania nu are probleme in ceea ce priveste respectarea drepturilor minoritatilor, are minime probleme - care sunt la o medie europeana- in ceea ce priveste respectarea drepturilor omului, sunt incidente ca in orice tara si in Romania.
  • Daca avem probleme, avem in zona stabilitatii institutiilor statului si in zona respectarii statului de drept in acest complex al criteriilor politice, sau de la Copenhaga, care mai au si alte elemente.
  • De ce alarma, cand este vorba de criteriile politice, este atat de mare? Pentru ca este criteriul fara care nu poti sa incepi negocierile de aderare, iar orice depreciere in criteriile politice imping tara la momentul zero, de dinaintea inceperii negocierilor. De aceea alarma este foarte mare. In momentul in care criteriile politice nu sunt respectate, tara face consistent pasi inapoi. Desi in discutiile cu partenerii europeni adesea ma refer strict la Schengen, asa cum este el in tratatul de aderare, dar vreau sa intelegeti ca acest factor complex care inseamna criteriul politic, datorita degradarii, practic, a aprecierilor despre respectarea acestui criteriu fac ca unele tari sa aiba dubii serioase in ceea ce priveste intrarea noastra in Schengen.
  • Nu voi urmari neaparat rapoartele. Va voi spune ceea ce vad eu.
  • Daca privim la realitatile care nu pot fi trecute cu vederea, in mod categoric evenimentele din vara anului 2012, cand s-a incercat debarcarea prin nerespectarea Constitutiei a presedintelui Romaniei, este un element care revine mereu in discutii si in rapoartele Comisiei Europene (CE). Martea neagra din decembrie 2013 a fost un momentul de reaprindere a dubiilor partenerilor nostri europeni asupra capacitatii Romaniei de a respecta criteriile politice.
  • Atacurile continue la judecatori, la justitie, la institutiile statului, la institutii care sunt deja in ansamblul european si ansamblul NATO, pun si ele sub semnul intrebarii indeplinirea criteriilor politice pentru ca unul din elementele principale, cel cu care incep criteriile politice, se refera la stabilitatea institutiilor statului, dupa aceea vine statul de drept.
  • Ori instabilitatea institutiilor statului, atacul politic la institutii, denigrarea institutiilor recunoscute ca fiind deja parte a sistemului european, este un element care ne scoate din criteriile politice. Refuzul de a aplica hotararile judecatoresti - avem 2 parlamentari cu hotarare definitiva de nerespectarea a criteriilir de integritate pentru care Parlamentul nu a dat aviz sa plece din Parlament.
  • Nu stiu daca realizam cu totii ce soc este pentru un cetatean european sa afle ca Parlamentul Romaniei nu respecta hotarari definitive ale instantelor.
  • De fapt, datorita jocului mediatic, romanii sunt tinuti departe de intelegerea realitatilor dure pe care le avem.
  • Sau refuzul de a aviza inceperea urmaririi penale pentru un ministru sau pentru un parlamentar, este, de asemenea, o incalcare grava nu doar a statului de drept dar si a functionarii institutiilor. Institutia Parlamentului Romaniei nu functioneaza ca o institutie la standarde europene.
  • Lucrurile sunt extrem de complicate. Tot mai des si de peste ocean dar si in rapoartele CE se vorbeste despre lipsa de libertate a mijloacelor mass media si se face si precizarea ca ele fac politica patronilor lor. Oameni buni, cand ai patron turnator sau patron inculpat, este foarte greu ca cineva sa mai accepte ca facand politica acestui patron te mai numesti presa libera.
  • Ne vedem rau din multe puncte de vedere si, daca romanii au o capacitate mai mica de a pune la un loc toate aceste lucruri si de a spune "avem semne de intrebare cu privire la indeplinirea citeriului politic", CE nu are asemenea dubii si ni le spune drept in fata.
  • (Raportul MCV si raportul privind corptia din UE - n.red.) Ele ne arata ca avem mult de facut, dar primul lucru este sa explicam populatiei care sunt exigentele acestui criteriu politicpentru ca nu vom reusi, o mana de oameni politici, sa impunem respectarea integrala a acestor criterii si Romania sa devina un stat absolut onorabil si cu standarde la nivel european daca nu vom fi sprijiniti de populatie, daca exigenta populatiei in acesta directie nu va creste iar lpsa de exigenta se vede in cat de tolerant a fost electoratul romanesc cand a trimis in Parlament presedinti de consilii judetene despre care se stia public ori ca sunt in instanta ori ca au dosare penale pentru coruptie.
  • Aici avem toti o problema, nu este doar o problema a oamenilor politici, sigur, oamenii politici prin comportament puteau sa rezolve lucrurile la suprafata dar noi avem o problema si in interiorul societatii romanesti care este extrem de toleranta la coruptie, la nerespectarea regulilor.
  • Adesea presedintii sunt in situatia de a lua masuri care trebuiesc luate, cu sau fara sustinerea populatiei, mai ales in momente de criza. Asta nu inseamna ca nu poate sa isi duca mandatul. Iar tipul acesta de instabilitatea a institutiilor este tipul de instabilitate care ne scoate din criteriile politice.
  • Fara a face politica, Romania a facut pasi inapoi din vara anului 2012. Stiti foarte bine ca orice declaratie pe care o fac in urmatoarele 30 de minute este in toate cancelariile europene. In vara anului 2012 era stabilit ca in toamna Romania sa intre in spatiul Schengen cu frontierele aeriene si cu cele maritime, urmanda faza a doua - frontierele terestre. Din pacate, evenimentele de la noi din vara lui 2012, cele din decembrie 2013, atacurile la institutii practicate de actuala majoritate, justitie la procurori, la justitie, la judecatori au fost de natura sa ne descalifice pentru acest lucru, si au pierdut romanii, au pierdut enorm, in primul rand ca credibilitate dar si economic.
  • Toti avem o problema datorata in primul rand actiunilor politice ale unei majoritati care nu este intersata in atingerea standardelor inalte pe care le reclama - calitatea de membru al UE.
  • Cred ca toti avem obligatia de a da un semnal puternic catre populatie sa isi mareasca exigenta fata de comportamentul oamenilor politici atunci cand vine vorba de institutiile statului, de statul de drept, de drepturile omului si ale minoritatilor, care in Romania sunt la cel mai inalt standard din UE.
  • Vreau sa va dau un exemplu ca sa stiti de unde am plecat si unde am ajuns. Nu stiu daca va amintiti un eveniment in care s-a vorbit despre un biletel. I s-a spus biletelul roz, nu era roz, era galben. Vreau sa intelegeti unde mi-am inceput mandatul din punctul de vedere al functionarii justitiei: mandatul meu a inceput de la nivelul la care prim-ministrul nu avea nicio jena sa ii scrie presedintelui "Draga Traian, te rog rezolva problema de la Parchet cu Dinu Patriciu", semnat prim-ministru Calin Popescu Tariceanu. Acest om nu a fost un om rau intentionat dar asa gandea clasa politica atunci, in conditiile in care toata campania mea fusese legata de tepe, pentru corupti, tepe in Piata Victoriei. De fapt, nici partenerul meu de campanie nu credea in ceea ce eu spuneam.
  • Astazi sunt vreo 7 ministri in inchisoare, vreo 18 parlamentari si multi altii pe rolul instantelor, cu care nu stiu ce se va intampla. Am mai vazut cate unul care intreaba "unde sunt tepele, ca ati promis tepe, dl presedinte". Justitia este cea care ii trage in teapa pe cei care incalca legea.
  • Dar ce mi pare nedrept acum, cand institutiile statului au inceput sa functioneze, cand peste 20 de primari, alaturi de ministri si parlamentari au fost condamnati, cateva zeci de consilieri locali, peste 50 de directori de mari companii de stat sunt in inchisori pentru abuz in serviciu sau pentru coruptie, mi se pare nedrept ca astazi sa spunem: "Ia uite, coruptia este mai mare ca oricand". Nu, in ultimii ani statul a avut capacitate sa ii arate pe corupti, acea coruptie pe care nu o vedea nimeni pana la terminarea mandatului lui Adrian Nastase. Si, daca va uitati la evenimente, ele isi au geneza exact in acea perioada, in cea mai mare parte a cazurilor de mare coruptie.
  • Nu vreau sa imi fac un titlu de glorie ca sunt oameni in puscarie, de aceea ma bucura intrarea in vigoare a noului Cod Penal, obiectivul unui stat nu este sa-si tina cetatenii in puscarie ci sa ii corecteze si sa recupereze in primul rand pagubele pe care ei le-au produs, iar noul Cod Penal este in aceasta directie.
  • Asta nu inseamna ca nu reprosez erori in Codul de Procedura Penala, cel care s-a negociat, s-a tot modificat in Parlament, inclusiv in 2013.
  • Noile coduri - cel Comercial si cel de Procedura, cel Penal si cel de Procedura - sunt instrumente moderne ale statului roman. Cheia este ca ele sa fie aplicate intocmai.
  • Stiu cand erau discutiile pentru scrierea lui (Codului Penal - n.red.), discutii care au fost si cu judecatori si cu procurori si cu experti straini, europeni, care au venit cu solutiile din Codurile Penale din tarile occidentale avansate. Ideea era ca pedeapsa sa se situeze pe media a ceea ce s-a intamplat chiar in justitia romana pana in momentul la care se scriau codurile si daca veti urmari, pedepsele stabilite de noile coduri penale sunt cam la limita pe care o aplica judecatorii in instantele romanesti si care e foarte apropiata de fapt de ce se intampla in instantele occidentale.
  • Dupa revolutie, si judecatorii romani, fara sa aiba neaparat un nou Cod Penal, au coborat nivelul de pedeapsa la cel practicat in tarile UE.
  • Am revenit la noile Coduri pentru ca ele sunt parte a noii justitii din Romania, e adevarat, poate nu toate lucrurile sunt bine pregatite ca, spre exemplu, bratarile pentru cei care au dreptul sa faca arestul la domiciliu, dar cu siguranta acesti pasi se vor face si Romania va avea un Cod Penal civilizat, civilizat si care permite o actiune mult mai rapida a justitiei.
  • As spune, deci, ca statul de drept este parte a unui complex care vizeaza si functionarea altor institutii decat cele ale justitiei si care inseamna criterii politice, fara de care Romania nu are nicio sansa la progres si la credibilitate. Stabilitatea institutiilor, statul de drept, respectarea drepturilor omului, respectarea drepturilor minoritatilor sunt elemente care definesc un stat de succes.
  • Oricat ar imprastia Victor Ponta ajutoare, oricat ar prelua la bugetul de stat rate ale datornicilor, nu vom fi un stat civilizat pana cand nu vom indeplini criteriile politice si, ce e mai grav, fara indeplinirea criteriilor politice nu vom putea asigura, pe de o parte, echitate in societate si, pe de alta, parte sansa prosperitatii.
  • Numai un stat in care justitia si institutiile sunt solide, permanente si consecvent, este un stat care da sanse cetatenilor sai.
  • Romania trebuie sa ajunga aici, iar batalia mea, daca vreti, atat cat mai poate fi o batalie cand esti singur cu o majoritate de 70-80% in fata, dar atat cat o sa pot o sa le tin piept pentru a reveni in criteriile politice, care la un moment dat pareau atinse de Romania in 2012.
  • Mai este un lucru pe care actiunea politica a USL-ului l-a relevat: instabilitatea reformelor si acesta este, poate, cel mai grav lucru. Faptul ca revenirea la o justitie controlata este un lucru care se poate intampla, deci ireversibilitatea reformelor in justitie nu este garantata, din pacate, prin actiunea oamenilor politici, iar acest lucru ingrijoreaza cel mai mult.
  • La fel de adevarat este, la fel de adevarat si in toate rapoartele Uniunii Europene este subliniat: Institutiile statului roman au rezistat la atacul din vara anului 2012, dar si la atacul din martea neagra, decembrie 2013. Institutiile au rezistat, dar nimeni nu crede, nici macar eu, ca la o presiune continua si indelungata institutiile vor rezista la infinit. De ce? Pentru ca le modifici legile de functionare.
  • Au incercat prin numiri, nu au reusit la Inalta Curte. Au avut o prestatie indoielnica la numirile de procurori, spre exemplu, dar au inteles ca nu pot pune sub control justitia prin numiri, cum nu pot pune sub control institutii de forta ale statului prin numiri - si asta intra la stabilitatea institutiilor - si atunci trec la modificari de legi, ceea ce pot face cu majoritatea pe care o au.
  • A tine la respectarea partenerilor nostri nu este o slugarnicie. Ei ne fac observatii in momentul in care noi nu ne tinem cuvantul, iar cuvantul nostru s afla in tratatul de aderare.
  • Am vazut aceasata abordare nedreapta "noi nu stam in genunchi". Fratilor, nimeni nu ne cere nimic mai mult decat lucrurile la care ne-am angajat sa le facem.
  • Drumul nostru nu poate fi decat spre directia pe care am mers pana acum. Mana de oameni politici constienti de ce avem de facut este, are nevoie de sustinerea populatiei si eu am incredere ca politicienii care inca mentin cu toata energia lor drumul spre Vest al Romaniei si integrarea europeana deplina vor gasi, pana la urma, suport in populatie pentru a continua acest drum, pentru ca, altfel - si o spun cu mare responsabilitate - riscul este sa ramanem intr-o zona gri, in care sa nu fim mici europeni nici neeuropeni si asta ne va aduce prejudicii uriase.
  • Nu toata lumea si toti vecinii nostri, mai apropiati sau nu, vor ca Roamnia sa aiba succes in UE. Depinde insa enorm de reactia populatiei.
  • In jurul nostru nu e pace, nu e liniste. Iar contaminarea Romaniei este usoara atunci cand nu se respecta criteriile politice, cand institutiile statului sunt slabite, cand justitia este denigrata. Sunt riscurile pe care le generam noi prin atitudine interna a unui mare numar de politicieni.
  • Dar, avem sansa sa ne batem pentru tara noastra, nu ne opreste nimeni. Si eu o voi face pana in ultima zi a mandatului meu.
  • Eu am avut ideea crearii unei fundatii care pe urma sa genereze un partid urmand o altfel de politica, politica statului.
  • Dar in afara de cateva discutii pe care le-am avut cu dl profesor Preda, niciodata nu am ajuns in sediul lor - dar promit ca voi merge in sediul din Bucuresti -, niciodata nu am spus ce trebuie sa faca fundatia.
  • Ca FMP a nascut un copil prematur, e adevarat - PMP - dar prematurii, stiti foarte bine, sunt extrem de inteligenti. In viziunea mea era sa se creeze o fundatie care sa genereze o miscare din care sa rezulte un partid apt de lupta care sa intre in batalia din 2016.
  • Eu ii doresc succes copilului fundatiei care este PMP.

Dupa o interventie a fostului premier Emil Boc, in care acesta a anuntat intrarea in Fundatia Miscarea Populara, Traian Basescu ia din nou cuvantul:

  • Despre relatia presedinte - prim-ministru Emil Boc s-au scris foarte multe si de multe ori umilitor pentru amandoi. Vreau sa stiti ca am fost doi parteneri extraordinari in momente in care tara avea nevoie de doi barbati care sa isi asume trecerea prin criza.
  • Imi aduc aminte cate zile, cate nopti am petrecut impreuna discutand cu privire la solutii. Imi aduc aminte ca am analizat, spre exemplu, la momentul crucial mai 2010 si varianta unor solutii care nu ne-ar fi dus nicaieri si puteti vedea tari in care oamenii politici nu au avut curajul sa ia masurile necesare la momentul potrivit si despre care au zis de vreo cinci, sase ani ca sunt in criza si le tot continua criza.
  • Decizia cruciala, nu aveam bani pentru 300.000 de salariati si nu ii aveam pe termen lung. A fost o discutie lunga, reducem salariile sau anuntam ca inchidem 300.000 de posturi si trimitem oamenii in somaj? Iar decizia a fost una a solidaritatii. Intrebarea pe care a pus-o Emil: "Si ce facem cu ei, din ce traiesc?" Am decis impreuna sa facem o reducere a salariilor si sa nu dam pe nimeni afara.
  • Va aduceti aminte propagandistic cat rau ni s-a facut si cu asta, pentru ca si aici trebuie sa o spunem: nici partidul nu a avut curaj sa sustina masurile pe care le-a luat Guvernul. Daca bine imi aduc aminte se mai vedeau pe la televizor, in afara de presedinte si Emil Boc, care erau terfeliti de sus pana jos, se mai vedeau Gelu Visan si Elena Udrea, care mai aveau curaj sa... in rest toata lumea era pitita si asteptau sa vada ce se intampla.
  • O sa va mai spun un lucru si cu pensiile. Este o minciuna ca s-au redus pensiile pentru ca nu s-au redus, dar a ramas un cliseu. Nu am putut sa o facem. Dar daca s-ar fi facut, se facea tot temporar, iar astazi nu aveam TVA de 24%, ci ramanea 19%. 
  • Asta a fost intentia noastra. O reducere temporara fara sa ne atingem de fiscalitatea directa, de care nu ne-am atins pana la urma, dar si de cea indirecta, care era TVA.
  • Spuneti, azi, in ce conditii au pierdut mai mult pensionarii? Cu siguranta in conditia aplicarii unui TVA de 24%, pentru ca acesta este foarte greu reversibil, spre deosebire de o masura temporara legata de pensii, care ne-ar fi permis sa le platim tuturor pensiile.
  • Sunt multe alte lucruri care ne-au legat, as spune nu cu aroganta, dar o spun pentru ca o gandesc. Am avut curaj impreuna cu premierul sa luam tara in spate si sa o trecem intr-un an si jumatate prin criza, ceea ce putini au avut curaj sa faca in Europa si am dat din nou posibilitatea ca tara sa-si reia cresterea economica. Asa firava cum este ea.
  • Am pus capat rapid, prin masuri dureroase, dar necesare, si pe care va rog sa ma credeti ca si eu si Emil le-am anticipat ca dificultate din punct de vedere al nostru personal, din punct de vedere al propagandei care se va face, din punct de vedere al pierderilor pe care le va avea partidul pe care Emil il reprezenta, iar pe mine ma sustinuse in alegeri.
  • Am vrut sa subliniez ca sunt lucruri si multe altele, sunt lucruri care pe mine si Emil ne leaga mai puternic decat orice, pentru ca viata ne-a adus in niste functii in care aveam responsabilitatea tarii si, in afara de noi, nimeni, repet, nimeni, nu avea nici dreptul si nici nu putea sa si le asume. Aceste momente prin care trec doi oameni politici vreau sa va asigur ca ii leaga pentru totdeauna.
  • Faptul ca Emil a acceptat sa vina in fundatia pe care eu am initiat-o este o proba in acest sens si sunt convins ca impreuna vom reusi sa continuam procesele de modernizare a tarii.

Presedintele Basescu le spune invitatilor la conferinta ca este nevoit sa plece, avand un alt program.






















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

7832 vizualizari

  • -13 (33 voturi)    
    dar este evident (Duminică, 9 februarie 2014, 12:29)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    de ce trebuie sa o mai zica si Basescu?
    • +48 (62 voturi)    
      Un discurs magistral! Cel mai bun din ultimii ani! (Duminică, 9 februarie 2014, 14:08)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Pericolul este iminent. Cine nu intelege ca acest guvern plin de hoti, de incompetenti si puscariasi vor sa destabilizeze Romania si sa o arunce in bratele Rusiei, organizatoare a celor mai penibilie Jocuri Olimpice din istorie, va avea regrete pentru indiferenta lor. USL vrea sa scape de justitie, de UE si de NATO, pentru a putea devaliza in liniste Romania. S-a vazut clar cand au vrut sa legalizeze furtul prin lege si prin introducerea noilor coduri pe care puteau sa le modifice in timp util ca sa nu scape prietenul lui Ponta, Sebastian Ghita, cat si a lui Vantu si Mitrea. Somajul e in crestere, investitiile in scadere, noua taxa pe combustibil va arunca toate preturile in aer in timp ce USL-ul da dovada hotiei si incompetentei celui mai prost si penal guvern din istoria tarii! Aveti grija, o sa va muscati mainile cand o sa ajungeti in Bulgaria cu viza!...
      • -28 (46 voturi)    
        O singura constatare, (Duminică, 9 februarie 2014, 15:10)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        voi nu sunteti normali !!
        • +15 (19 voturi)    
          Nu suntem uslisti ///<br> (Duminică, 9 februarie 2014, 17:24)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          asta ai vrut sa spui NU?
        • +27 (31 voturi)    
          Daca la voi USL e normalitate, aveti o problema! (Duminică, 9 februarie 2014, 17:33)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Cum mai poti vorbi cand s-au stins niste oameni admirabili pentru ca voi ati fost incapabili si total indiferenti ca sa-i salvati??? Chiar crezi ca esti in Rusia sau in China???
          • +1 (3 voturi)    
            pentru Marian Eugen (Luni, 10 februarie 2014, 10:06)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Pai xrogo e un nume cam chinezesc, nu ? E normal sa vada realitatea ca un chinez.
        • +7 (11 voturi)    
          Adica nu votam clica ce distruge Romania? (Duminică, 9 februarie 2014, 22:06)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Sau nu suntem prosti si respectam oamenii ce isi asuma responsabilitati si nu pe aia ce plagiaza si/sau numesc ministri infractori?
          Offfff....mancurtilor, va duceti urmasii la rau si la greu si nici macar nu va dati seama!
          E preferabil sa-l urasti pe ala care ti-a taiat din salariul nemeritat de functionar acru si incompetent pt ca nu a avut alta solutie din cauza felului cum guvernase Tariceanu cu PSD-ul impreuna sau e preferabil sa nu votezi clica de urmasi ai lui Iliescu sau turnatorilor Voivulescu, Campeanu si Quintus ce a distrus inainte tara si acum o face si mai si?
      • -2 (8 voturi)    
        Si (Duminică, 9 februarie 2014, 21:39)

        Ciribanstula [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Din punctul tau de vedere daca guvernul actual este asa cum este trebuie sa consideram ca societatea este toleranta la coruptie?
        Halal impresie!
        Dupa parerea mea in urma acestui discurs tocmai P(i)MP o sa piarda si mai mult din bruma aia de sustinatori pe care o avea !
    • +23 (29 voturi)    
      "de ce trebuie sa o mai zica si Basescu?" (Duminică, 9 februarie 2014, 15:49)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Poti sa imi spui cine a mai zis treba asta?
      • +23 (29 voturi)    
        nu a mai zis nimeni..... (Duminică, 9 februarie 2014, 16:18)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui ty

        .....dar asa cum a bine a spus Tovarasul Mos Craciun, "treaba" este asa de evidenta, incat nu mai era nevoie de nimeni ca sa ne-o spuna.

        Probalil ca Tovarasul Mos Craciun se referea la cei care inca mai gandesc in tara asta si nu la cei care pricep mai greu si care au nevoie de cineva care sa le explice in ce hal traiesc.

        Greseala lui Base a fost ca nu a spus in 2010 ceea ce a spus acum despre motivele reducerii salariilor.
        Daca o facea atunci, probabil ca cei care pricep mai greu, ar fi inteles cat de dificila a fost atunci situatia iar astazi am fi avut guverul Ungureanu.
        • -9 (11 voturi)    
          Cuget..deci... (Duminică, 9 februarie 2014, 19:15)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          imi aduc aminte...deci exist...etc...
          1.Sa traiti bine
          2.Tzepe publice(nuuuuu adriean,elenutza)..
          3.la fiecare 3 luni in piata
          Pricep greu,tare greu...
          • +5 (7 voturi)    
            daca ar fi doar..... (Luni, 10 februarie 2014, 8:11)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            .....problema greutatii in perceptie, nu ar fi chiar grav. Printr-o minima informare corecta, se rezolva.

            Grav este daca, "greutatea in perceptie" este "remunerata" iar cel ce se exprima astfel, nu este altceva decat un mercenar propagandist.

            Orice s-ar spune despre Base, el are meritul de a fi incurajat si sprijinit justitia.
            Sa ne imaginam ce s-ar fi intamplat daca in locul lui, ar fi fost ales infractorul incarcerat Nastase.
            Cam in ce situatie am fi fost acum ?
            • -4 (4 voturi)    
              Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 10:37)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui translativus

              basescu a ''sprijinit'' justitia dar...nu in cazul celor din aceeasi barca cu el
              Vad ca nu ai vut niciun argument la ce a spus @cristian_n asa ca ai inceput cu povestile....
            • -4 (4 voturi)    
              Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 10:38)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui translativus

              PS.pai am ajuns in situatia in care infractoorul basescu(care se ascunde de justitie si plange in fata viitorilor magistrati...cerseste clementa) conduce Romania prin intermediul serviciilor secrete...crezi ca asta este bine?
              • +1 (3 voturi)    
                prin astfel de comentarii.... (Luni, 10 februarie 2014, 12:46)

                translativus [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                .....puerile, faceti cele mai mari deservicii celor care va "remunereaza".
                V-am mai spus ; Incercati astfel de postari pe sit-urile celor care "pricep mai greu".
                Aici, nu aveti nicio sansa !
                • 0 (0 voturi)    
                  Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 22:29)

                  MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui translativus

                  :))
                  Hotul striga ''hotii!!!!""
                  Tu crezi ca daca slugaresti cu postarile asa fac toti?
                  Eeeeee...iata ca te inseli.:))
          • +2 (8 voturi)    
            chiar ca pricepi greu ! (Luni, 10 februarie 2014, 10:11)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

            " Sa traiti bine! " este o URARE nu o PROMISIUNE ! Poti face diferenta ?
            • +1 (1 vot)    
              Ia uite, monsher priceput.... (Marţi, 11 februarie 2014, 14:22)

              cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Promisiuni nu urari
              1.Iimi dau demisia in 5 minute dupa...
              2.Returnez apartamentul Mihaileanu
              3.Imi asum esecul aderarii la spatiul Schengen..
              Urari sau promisiuni?
  • +42 (46 voturi)    
    Adevaruri (Duminică, 9 februarie 2014, 12:34)

    UnOarecare [utilizator]

    Pacat ca sunt atat de putini care sa le citeasca cu rationalitate si nu emotional.
    Si mai pacat ca atat de putini politicieni tin cont de ele pt binele Romaniei.
    • +38 (42 voturi)    
      toleranta la coruptie (Duminică, 9 februarie 2014, 14:38)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Tara orientala, cine fura se cheama ca este "descurcaret" si avem tot respectul pentru el .
      Cum sa nu fim atunci toleranti la marea coruptie ...

      Acum citiva ani auzeam niste intimplati adevarate, in Pitesti fiind : "daca vrei iti fac legatura cu cineva si iti aduce carnetul de conducere acasa , contra cost desigur"
      • +2 (2 voturi)    
        din pacate, adevarat... (Luni, 10 februarie 2014, 12:02)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        intimplarea de care povestiti eu am trait-o (incredibil, pot spune) cu un roman in Elvetia... care la fel se oferea sa-mi faca" legatura cu cineva care imi aducea permisul de sedere acasa, contra cost desigur... ". Pina si textul era acelasi. Persoana locuieste in Elvetia de peste 20 de ani. Degeaba!
    • -21 (37 voturi)    
      !!! (Duminică, 9 februarie 2014, 16:44)

      mandatar [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      T.B.- "Avem o problema in interiorul societatii, care este extrem de toleranta la coruptie."
      Stie ce spune, ca doar la el s-a tolerat cel mai mult.
      • +17 (21 voturi)    
        tataie, el se refera la tine (Duminică, 9 februarie 2014, 18:07)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui mandatar

        TU esti ala tolerant, indiferent de cine-i la putere. Panimayu?
        • -7 (11 voturi)    
          Si la eshece... (Duminică, 9 februarie 2014, 20:09)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          De tip succese(scuza gramatica elena)...succesuri....2009..."imi asum in intregime neintegrarea in Schengen"...
          Dar tu..bip licurici,Ai inteles?
      • +9 (13 voturi)    
        Ai dovezi ceva? (Duminică, 9 februarie 2014, 22:09)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui mandatar

        E el printre cei mai bogati din tara? Si sa nu-mi spui de teren ca la ala are de platit ratele. Deci?
        Vezi ca-ti miroase gura de la procesat laturile Antenei3 !
        • -3 (3 voturi)    
          Te rog (Luni, 10 februarie 2014, 11:49)

          antijeg [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Sa te duci la CEC Bank si sa ceri un inprumut pentru cumpararea a 300 ha teren arabil la care contributia ta sa fie zero. Te rog daca poti sa "girezi" cu terenul cumparat. Dupa ce reusesti, spala-ti gura. Pana atunci nu te jena de miros, nu il baga nimeni in seama.
    • +21 (27 voturi)    
      REMEMBER! (Duminică, 9 februarie 2014, 17:02)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      http://www.youtube.com/watch?v=h5okCWxJ3ng

      E ca intotdeauna magistral! Niciodata in cele doua mandate, nu si-a dispretuit poporul venind nepregatit la o iesire in public, oricare ar fi fost ea. S-a tinut de cuvant atat cat i-a permis functia, nu a mintit niciodata, nici macar atunci cand a trebuit sa-si sacrifice sustinerea populara pentru a salva tara din criza. Este singurul om politic de valoare pe care l-a dat Romania postdecembrista. Haideti sa fim seriosi! O Romanie asa cum ne-o dorim nu va fi posibila decat atunci cand Basescu va fi la conducerea guvernului!
      • -6 (12 voturi)    
        Centura de siguranta (Duminică, 9 februarie 2014, 19:48)

        rotitza [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        Sa fii sanatos si la punga gros,
        Ca sa-i platesti costul " centurii de siguranta"!
        1000 euro fiecare roman!
      • -7 (11 voturi)    
        ce zici tu ? (Duminică, 9 februarie 2014, 21:20)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        nu a dispretuit nciicodata poporul ? poate mai bine zis tot timpul !

        nu a mintit niciodata???? asta chiar ca e tare .. a mintit nonstop si in campanie si dupa ! sa zici asa ceva .. sincer ori minti ori ai trait in padure pana acum ...
        ' O Romanie asa cum ne-o dorim nu va fi posibila decat atunci cand Basescu va fi la conducerea guvernului!' pai nu a fost ? sau ramanem la variantele de mai sus padurea sau ...
      • +1 (1 vot)    
        DA (Luni, 10 februarie 2014, 12:06)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        ...atunci am pierdut in fata stingii, cind Stolojan s-a retras si Basescu a pierdut sansa de a conduce guvernul. Daca ma uit la justitie, imi pot imagina cum ar fi putut sa arate Romania azi! Poate o mica Polonie! Totul se reduce la lipsa coruptiei...
  • +39 (45 voturi)    
    parlamentul penanlilor (Duminică, 9 februarie 2014, 12:34)

    nede [anonim]

    cum sa functioneze un parlament corupt,penal in care se intra pe cumetrii, spagi, etc...plus de asta e plin si de agramati!
    • +16 (22 voturi)    
      aceasta este...... (Duminică, 9 februarie 2014, 16:21)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui nede

      .....marea escrocherie numita "democratie parlamentara" si asa va fi mereu.

      Doar desfintarea acestui sistem politic ticalos, ne mai poate reda viata normala.
      • -3 (3 voturi)    
        Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 10:48)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Mda....si probabil ca ar fi ok(dupa tine) sa fie uns conducator suprem pe viata...Basescuuuuuuu.
        Asa da ''democratie''.:))
    • -3 (3 voturi)    
      Hmmm (Luni, 10 februarie 2014, 10:46)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui nede

      Mda...numai parlamentul este al penalilor, nu?
      basesca nu este penala?
      Cea de la PE nu este penala?
      Dar seful penalilor, adica demisul?
  • -28 (38 voturi)    
    e dezlantuit (Duminică, 9 februarie 2014, 12:41)

    demaGOGU [utilizator]

    isi cere, probabil, a iii-a suspendare.
    • +30 (34 voturi)    
      Si a IV-a? (Duminică, 9 februarie 2014, 14:12)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Arata-ne cit de hotarit esti. Doar n-o sa renuntati dupa a III-a suspendare?! Urmeaza si altele. Fii tare Demagogule!
    • +25 (29 voturi)    
      intelegere (Duminică, 9 februarie 2014, 16:23)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ce nu intelegeti voi (usl-asi) !!!,Basescu va deveni mult mai periculos (pentru usl-asi) dupa ce nu va mai fii presedinte.........................asta apropo de AMR
      Basescu are un discurs MAGISTRAL,mare lucru sa nu ajunga PRIM MINISTRU si atunci v-ati ars usl-asilor
    • +17 (21 voturi)    
      Dezlantuit? (Duminică, 9 februarie 2014, 16:38)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Era atat de firesc, de uman!
    • -6 (8 voturi)    
      e doar in campanie ... (Duminică, 9 februarie 2014, 21:22)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      e disperat ca pimp-ul lui e subunitar , si ca nimeni nu mai musca din minciunile lui ...
    • +7 (9 voturi)    
      Nu m-ar deranja (Duminică, 9 februarie 2014, 22:11)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Atunci ar putea sa se desfasoare 100%... si multora nu le-ar place ce ar avea de spus... si ar conta in alegerile ce vin.
  • -4 (28 voturi)    
    are dreptate (Duminică, 9 februarie 2014, 12:43)

    clarice [utilizator]

    In tot ce spune dar a facut muuult rau cu "adio pdl" si sustinerea Elenei Udrea.
    • +6 (16 voturi)    
      are nevoie PMP? (Duminică, 9 februarie 2014, 15:09)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      are nevoie PMP de tine sau de sustinerea ta, daca unicul criteriu de aprecierea este opinia despre E.U.?
      Daca crezi ca Firea este optiunea ta, fa-o.
      • +3 (5 voturi)    
        Las-o ca pe Udrea n-o inghite (Duminică, 9 februarie 2014, 22:13)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        si probabil la faza cu "Adio PDL" nu a inteles ce s-a intamplat...
    • 0 (4 voturi)    
      Clarice ti-am dat + (Duminică, 9 februarie 2014, 22:12)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      Pt ca respect dialogul.
      Astept si explicatii :)
  • -27 (39 voturi)    
    Vaporean? (Duminică, 9 februarie 2014, 12:54)

    Tambrian [utilizator]

    Cand un vanzator de blugi din perioada Ceasusescu vine si face lectii de democratie e foarte grav, pentru noi ca popor. Cu toti hotii din lume parlamentul este mai reprezentativ decat un mosier in devenire. Daca un partid promoveaza un golan sau o gasca de golani (vezi gruparea Fenechiun din PNL) atunci el devine responsabil fata de cei multi. Si nu mai va trece mult timp cand aceste asociiatii de tip smecheresc, numite partide , vor ajunge sa se adreseze in vant.
    • +21 (29 voturi)    
      ati vandut blugi impreuna? (Duminică, 9 februarie 2014, 15:11)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      cati? si de ce esti tu onorabil si altii nu?
      Iar daca nu ai participat si aduci zoaie de A3, stai acolo!
    • +18 (22 voturi)    
      bine, stai jos (Duminică, 9 februarie 2014, 16:34)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      cand din tot ce a facut basescu in viata alegi sa vezi doar ca a vandut blugi (desi nici macar nu stii sigur asta) inseamna ca tu nu esti capabil sa ai rationamente corecte, esti orbit de ura. stai jos, esti praf.
    • +8 (10 voturi)    
      da (Duminică, 9 februarie 2014, 20:18)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      ma, dar el a recunoscut ca a vindut blugi si cafea, si care vaporean n-o facea, pe cind ponta e doctor, bombonel e profesor doctor, varanul e si ala profesor, catalin voicu traficantul de sentinte e doctor si tot asa.
      Te-ai prins, care e diferenta? Nu prea, sigur si tu esti doctor, ma, in slugarirea varanului, asa ca n-ai cum.
    • +9 (9 voturi)    
      Il invidiezi? (Duminică, 9 februarie 2014, 22:16)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      Ala risca cu blugii, tu cand scoteai cuiele pe poarta fabricii ii dadeai si lui Gica din ghereta si nu-i pasa nimanui...
      LOL
    • +1 (1 vot)    
      cand te uiti (Luni, 10 februarie 2014, 12:13)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      pe cine a vandut Varanul catre securitate,
      blugii lu' Basescu sunt mai mult decat onorabili !
  • -25 (39 voturi)    
    Neutru. Curat Murdar. (Duminică, 9 februarie 2014, 13:16)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Ce cauti mă, Masa - Verde, la o reuniune de partid ?
    • +24 (30 voturi)    
      hai (Duminică, 9 februarie 2014, 13:51)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      cu suspendareaaaaaaaaaaa...faceti-va de ras!
    • +27 (35 voturi)    
      Neutru?! (Duminică, 9 februarie 2014, 14:18)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Legea si constitutia prevad neutralitatea fata de politica. Numai interpretarea uslamista prevede neutralitatea fata de coruptie.

      Voi ati face orice ca sa mentineti mitul smecherului si al pitipoancei. N-aveti scrupule.
      • +9 (11 voturi)    
        nu neutralitate (Duminică, 9 februarie 2014, 17:41)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        ci imunitatea la acuzațiile de corupție în justiție!
    • +8 (12 voturi)    
      D-le sau d-na Miscarea Poponara (Duminică, 9 februarie 2014, 16:04)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Ar fi prea mult pentru dumnevoastra sa va intreb ce este Miscarea Populara?
    • +4 (6 voturi)    
      toidi itse (Duminică, 9 februarie 2014, 19:03)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Cam acelasi lucru pe care il cauta Antonescu in calitate de presedinte interimar la discutiile si mitingurile pre-referendum 2012.
    • -6 (6 voturi)    
      incearca sa faca o noua masa-verde (Duminică, 9 februarie 2014, 21:28)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      sa mai gasesca un pres sa treaca pe sub el ...

      nu intelege , ca cu cat se agita mai mult si atrage scheletele pdl in noua fundatie ..cu atat mai rau ii trage in jos !
      face din start un partid de traseisti .
      • +1 (1 vot)    
        Nu va fie frica uslasilor (Luni, 10 februarie 2014, 15:24)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Asa s-a format si uniunea voastra.
        • -2 (2 voturi)    
          deci e bine ....? (Luni, 10 februarie 2014, 18:11)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ty

          un nou partid de traseisti ... este viitorul , noua dreapta ..integritate ..etc.. ?
          da?
      • +1 (1 vot)    
        pentru adrian8 (Marţi, 11 februarie 2014, 9:54)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Cred ca tu nu intelegi sensul cuvantului "traseist".
        Iti voi explica , usor, pentru a nu mai folosi notiuni inadecvate aici.
        "Traseist " , defineste un politician care se muta la un partid la putere atunci cand partidul din care face parte este in opozitie. Si repeta figura ori de cate ori partidul lui cade de la putere.
        Acum te rog sa-mi spui multumesc ! Ti-am limpezit notiunile si nu vei mai putea sa te faci de ras folosind impropiu anumite cuvinte.
        • 0 (0 voturi)    
          Sensul cuvantului "Traseist " a fost extins (Marţi, 11 februarie 2014, 15:16)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          de cand exista usl: defineste un grup de politicieni care se muta de la un partid aflat la putere la un alt partid aflat in opozitie care prin acest exod de traseisti obtine puterea (evident exodule va fi neinteresat, din convingere, vizand doar patrimoniul statului sau alte nimicuri).
          Mai nou cica si celebra vila Dante a ajuns in patrimoniul privat al statului.
  • +33 (45 voturi)    
    Solutia e aparent simpla dar... (Duminică, 9 februarie 2014, 13:19)

    JohnR [utilizator]

    Propun un guvern care sigur ne-ar baga in Schengen in 6 luni: MRU prim-ministru cu Macovei ministru justitiei, Stolojan ministrul economiei, Boc ministru Administratiei, Funeriu la Educatie samd.
    • +17 (19 voturi)    
      Povesti (Duminică, 9 februarie 2014, 15:50)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Suna bine dar guvernul are in spate Parlamentul. De unde scoti o majoritate pe masura guvernului propus? Pdl-ul si-a subminat propriul guvern. Cu riscul autodistrugerii, nu a conceput sa suporte o reforma proprie. Cand vor vota romanii o majoritate confortabila pentru un astfel de guvern?
    • 0 (0 voturi)    
      nu... (Luni, 10 februarie 2014, 12:12)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      ...MRU la externe, Macovei justitie, Funeriu educatie, etc si toti tinuti strins si mai ales sustinuti de Basescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Si cine (Marţi, 11 februarie 2014, 9:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Presedinte ?
  • +38 (50 voturi)    
    bravo n. traiane.... (Duminică, 9 februarie 2014, 13:45)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    sa nu pleci din politica, mai avem nevoie de inca vreo 2-3, ca mata.
  • +39 (47 voturi)    
    Asta e stofa de om stat , asta e nascut nu (Duminică, 9 februarie 2014, 13:51)

    fosta zoezoe [utilizator]

    facut ! Astept din 2015 discursuri libere in sali cu bilete, lectii deschise pentru politicieni dar si pentru cetateni .
    • +16 (18 voturi)    
      VA FI PREMIER, CAT DE CURAND! (Duminică, 9 februarie 2014, 17:06)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      Inca nu exista cineva in Romania care sa-l egaleze, e un om politic asa cum mi-as dori sa fie toti! Atunci as avea siguranta ca lucrurile sunt pe fagasul bun!

      http://www.youtube.com/watch?v=h5okCWxJ3ng
  • +26 (28 voturi)    
    Inregistrarea video? (Duminică, 9 februarie 2014, 13:52)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Ati putea pune la dispozitie si inregistrarea video a cuvantarii?
  • +17 (21 voturi)    
    . (Duminică, 9 februarie 2014, 14:33)

    tirolez [utilizator]

    Dar Basescu a castigat in 2004 cu un mesaj puternic anticoruptie (tepele din piata Victoriei etc.). Nu tot oamenii au votat? Cred ca sunt si alte explicatii pentru aparenta toleranta la coruptie, asa sper/cred eu, ca e aparenta. In primul rand atunci toti oamenii astia au gasit in el un reprezentat, le-a inspirat incredere si l-au votat. Acum mesajul e diluat, MRU o tine cu locurile la europarlamentare, PMP cu plagiatul sunt slabi si lumea simte. Pe tema Ucraina n-a iesit nimeni serios, la fel pe tema creditelor.
    N-au nici vreun program(daca au, nu-l comunica), nici reactii si n-au nici pe departe rezistenta psihica a lui Basescu. Altcineva in locul lui nu castiga in confruntarea cu Nastase sau Geoana.
    Toata toleranta la coruptie vine din faptul ca lumea e convinsa ca si ceilalti sunt la fel de hoti si corupti. Insistenta de a o vedea pe EBA europarlamentar l-a costat mult pe Basescu.
    Si n-au nici tv/media puternica sa contracareze. Despre ginerele lui Blaga nu s-a vorbit, in schimb despre Ioana Basescu....
    • +11 (27 voturi)    
      MRU (Duminică, 9 februarie 2014, 15:13)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Singura sansa din ce vad pana acum e MRU daca reuseste sa se impuna, dar nu inteleg ce tot asteapta. Nu cred ca asta e tot ce poate... Basescu nu a ajuns presedinte dormind in papuci.
      • +15 (23 voturi)    
        Am impresia (Duminică, 9 februarie 2014, 15:42)

        A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Ca i se cere lui MRU mai mult decat poate ... asta e omul, nu are priza la oameni in general sau la toti oamenii , si pregatiti dar si mai slabi pregatiti ...
        MRU e mai degraba o proiectie a acelei paturi din societate care doreste un nou model de politician reformist, european care sa-i ia locul lui Basescu ... Din pacate nu cred ca MRU este omul acesta ... nu iese prin absolul nimic in evidenta ... e cultivat, e finut, iar politica noastra nu are nevoie de genu asta de omani inca ... trebuie sa fie cineva mai mult mai combativ, mai cu priza la oameni ...
        • +3 (3 voturi)    
          Zau? Ce spui tu spune si Antena 3! (Duminică, 9 februarie 2014, 20:07)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

          Interesant cum vreti sa ne aburiti! MRU are priza la toate categoriile sociale, fiind cam peste toate si un model! PUNCT!
          • +2 (2 voturi)    
            Din pacate (Luni, 10 februarie 2014, 7:59)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            si eu cred acelasi lucru. MRU nu are stofa de politician, nu are priza la public. Probabil e un bun organizator/administrator, e baiat cult, cred ca si corect DAR nu are priza. Fara suparare, nu are scanteie in discurs, e prea plat/moale/nu stiu...si mie imi pare rau dar asta e.
  • +13 (15 voturi)    
    moralitatea la romani! (Duminică, 9 februarie 2014, 14:54)

    a4 [utilizator]

    Cum sa nu fie toleranti romanii la coruptie!?

    Nu traim intr-un mediu sanatos moral. Uitati-va in jurul nostru si analizati, inclusiv pe noi insine: cati dintre noi se considera cu constiinta curata? (de exemplu, exista cineva care nu a dat mita la un doctor?)
    Unii dintre noi am fost fost impinsi spre astfel de situatii de societatea in care traim.
    Ideea e ca nu trebuie sa ne complacem alaturi de persoane lipsite de moralitate, care ne afecteaza propria viata!
    Trebuie sa reactionam si sa incercam sa eradicam situatia existenta, chiar incepand cu noi insine!
    Prin lipsa de reactie, asistam la degradarea societatii ramanesti. SUNTEM VINOVATI pentru pasivitatea noastra!
    ROMANIA TREZESTE-TE!
    • +3 (3 voturi)    
      "Erata"....... (Duminică, 9 februarie 2014, 18:51)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui a4

      Exista oameni CU constiinta care dau mita doctorului pentru ca NU au alta 'solutie' !!!

      Crezi ca e posibil ?
    • +1 (1 vot)    
      cine? (Luni, 10 februarie 2014, 10:06)

      putin [utilizator] i-a raspuns lui a4

      de 24 de ani prostii au dat tara pe mana escrocilor si tot nu s-au invatat minte!
  • -4 (18 voturi)    
    Problema Romaniei (Duminică, 9 februarie 2014, 15:07)

    Koczka [utilizator]

    este clasa politica din care si dl. Basescu face parte. Intepeniti in lupta pt putere ei au uitat sa stabileasca o strategie de integrare reala in structurile euroatlantice. Asa ca Romania nu mai are nici macar o putere simbolica de negociere cu aceste structuri. Vinovata este intreaga clasa politica care imbogatindu-se fara justa cauza napastuieste intrega populatie prin indiferenta si nesimtirea sa. Continuator al vechilor practici de propaganda mincinoasa a predecesorilor sai Iliescu si Nastase, dl. Basescu in cei aproape 10 ani de aflare la carma acestei tari a pus cateva caramizi la procesul de disolutie a Statului Roman prin dezorganizarea si politizarea excesiva a unor stalpi instititionali : justitia, serviciile secrete, parlamentul, armata si biserica. Rezultatul acestei 'strategii': indiferenta fata de interesele si nevoile populatiei, exodul si depopularea tarii prin cresterea mortalitatii si scaderea natalitatii, lasarea la cheremul multinationalelor lacome la jefuirea sistematica a bogatiilor si resurselor naturale si afortei de munca din tara. S-a ajuns la o situatie limita in care exista posibilitatea ca aceasta clasa politica sa nu mai aiba pe cine guverna in conditiile in care deznationalizarea si dezinteresul unei populatii imbatrinite vor conduce la disolutia Statului si a administratiei ei centrale si locale.
    • +8 (16 voturi)    
      aici gresesti.....basescu, (Duminică, 9 februarie 2014, 16:39)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      vinovatul general, de asemenea gresesti cand il asimilezi pe basescu cu iliescu si nastase,care au fost demolatorii economiei romanesti si institutorii coruptiei la nivelul politicii de stat.....daca apelezi cat de cat la ratiune, dezbara-te de haloimisul din capul tau.....mai bine, taci, uneori tacerea e de aur.
  • +17 (23 voturi)    
    O mica poveste (Duminică, 9 februarie 2014, 16:27)

    Sani [utilizator]

    Am mai spus-o de cateva ori in comentarii si o mai spun:

    La intrarea in clasa a IX-a, in Timisoara, nu s-a respectat rezultatul examenului in cel putin 3 cazuri pe care eu le cunosc. Unul la Liceul C.D. Loga si alte 2 cazuri la Liceul Ana Aslan.
    Ca sa fiu clar inteles: In 16 septembrie 2013, s-au prezentat la clasa elevi a caror medie de intrare era sub media unltimului elev admis in liceul respectiv.
    Si vorbim de zecimi de puct - aproape jumatate de punct.
    Am facut petitii, am insistat, la Ministerul Educatiei,...in fine...am asistat la reactii grotesti, penibile si de prost gust ale unor indivizi care se numesc inspectori scolari,...

    Dar, problema nu o reprezinta o gasca de politruci ajunsi la conducerea ministerului, ci, faptul ca prieteni, amici de-ai mei, cunostiinte, etc....carora le-am povestit despre aceste fapte s-au uitat la mine ca la un tip ciudat, care nu intelege "realitatile romanesti".
    Citez: "....aia vor rade de tine, ce crezi ca poti rezolva ceva...".
    In plus, o gramada de parinti stiau de aceste exemple (repartitiile se pot vedea de oricine, se afla pe site-ul www.edu.ro)....credeti ca au fost multi care au reactionat la acste furturi din "era" Plagiatorului?
    In paranteze, am bagat spaima in politrucii mai sus mentionati asa de tare incat pe 2 dintre elevi i-au retras.....nu stiu pana cand?!

    Pe aceste reactii se bazeaza si cretinoizii infractori USL: pe tacerea, lenea, prostia, coruptia generalizata a romanilor...aia de pe strada!
    • 0 (0 voturi)    
      corect... (Luni, 10 februarie 2014, 12:18)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      ati procedat! Bravo, pt ca faceti ceea ce multi doar gindesc ca ar fi bine de facut dar asteapta de la altii! Continuati si nu va lasati, cu oameni ca dv. se poate schimba tara asta! Succes!
  • -9 (15 voturi)    
    Cluj (Duminică, 9 februarie 2014, 16:55)

    Azra [utilizator]

    Ceea ce face din nou Traian basescu mergand la Cluj la acea adunare a celor lipsiti de orice speranta si semnificatie este sa calce cu bocancii in prevederile Constitutiei, care prevad in mod expres ceea ce trebuie sa faca presedintele tarii si ce rol de arbitru trebuie el sa aiba. Este o mare si izbitoare asemenare intre Traian Basescu si ex-regele Carol al 2-lea(si ultimul) care a avut o conduita absolut iresponasbila si identica , batjocorind si ridiculizand Constitutia si jefuind fara nici un scrupul tara.Pentru cei ce vor sa se convinga si sa vada istoria acestei perioade negre, le indic sa citeasca lucrarea:", Istoria românilor în timpul celor patru regi. Carol al II-lea", editura Enciclopedică, București, 2010 , scrisa de eminentul istoric Ioan Scurtu.Nu trebuie ca Romanii sa repete aceleasi greseli pe care le-au comis in trecutul istoriei lor!!Astfel de lucruri trebuie respinse cu desavarsire intr-un stat care se proclama un sast de drept democratic.Trebuie sa fim un popor demn.De data aceasta Parlamentul si Guvernul au inca odata cele mai clare manifestari si indici in privinta incalcarii Constitutiei de catre preseintele fara legiimitate si vor trebui sa actionaze ferm si imediat pentru suspendarea sa din aceasta functie pe care nu si-o indplineste.Altfel se vor compromite total in fata natiunii.
    • +4 (6 voturi)    
      Azra (Duminică, 9 februarie 2014, 18:59)

      Kingred [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      ///
      Omule...Azra, am rugamintea ferma sa te informezi mai bine de ce si in ce context a fost presedintele la Cluj...daca macar citeai acest articol de pe HN vedeai ca presedintele a fost invitat la o dezbatere publica organizata de Fundatia Miscarea Populara si nu la o dezbatere organizata de Partidul Miscarea Populara. E adevarat, iti trebuie un pic de inteligenta sa deosebesti cele doua organizatii insa este de datoria ta sa te informezi...macar sa fi citit acest articol...As vrea totusi sa-ti amintesc ca Somnorosu' nici macar nu era presedinte ales...era doar "cel care tine locu' " si s-a dus repede la celebrul miting de la Timisoara unde a militat adanc pentru suspendarea lui TB desi nu mai era presedinte PNL si detinea prerogative de presedinte cu exceptia aceluia de a se adresa parlamentului...Eu sunt convins ca Somnorosu' sau PM asta, daca vor ajunge in functia de presedinte dupa nici o saptamana vor incalca lejer Constitutia fara sa clipeasca sau sa le fie jena...
      Spui ca trebuie sa fim un popor demn...aici sunt de acord cu tine si cred ca nu doar eu...dar ce te faci ca tocmai cei pe care i-ai votat nu si-au dat demisia dupa:
      - esecul suspendarii presedintelui
      -dupa dovada clara de plagiat
      -dupa esecul privatizarilor tragi-comice ale Oltchim si CFR Marfa
      -dupa condamnarea si arestarea unui membru al guvernului (Fenechiu)
      -dupa esecul organizarii pentru recuperarea victimelor accidentului din Apuseni...unde PM a aflat a doua zi ca tocmai el era coordonator si raspunzator pentru acest gen de situatii de criza.
      E greu...
    • +1 (3 voturi)    
      Obicei uslas: (Duminică, 9 februarie 2014, 19:19)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      "sa calce cu bocancii in prevederile Constitutiei"
  • 0 (6 voturi)    
    @Koczka (Duminică, 9 februarie 2014, 16:59)

    KostasP [utilizator]

    Nu stiu unde erai tu si ce varsta aveai cand iliescu
  • +11 (19 voturi)    
    speranta (Duminică, 9 februarie 2014, 17:45)

    pragmatism [utilizator]

    Sper ca MRU sa fie exponentul unic din partea dreapta la prezidentiale. Are stfa, conectii excelente in cancelariile occidentale, cunoaste Romania in profunzime prin natura faptului ca a condus f multi un serviciu secret, este pro-european, sustine statul de drept si ... fff important ... va fi capabil sa faca serviciile sa lucreze in interesul Romaniei si NU al partidelor politice. Mi se pare cel mai potrivit pt Cotroceni!
    • +1 (3 voturi)    
      De acord! E super! (Duminică, 9 februarie 2014, 20:06)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Acest om e viitorul politic al Romaniei!
  • +3 (5 voturi)    
    pentru domnul Presedinte (Duminică, 9 februarie 2014, 18:02)

    putin [utilizator]

    Presedintele Traian Basescu este principalul vinovat de revenirea in forta a USL.
    In momente decisive a luat cateva decizii gresite.
    Lipsa de viziune pe termen lung.
    - va mai amintiti de "solutia imorala"? atunci cand s-a folosit de partidul lui Voiculescu (felix turnatorul) ca sa-i aduca la putere pe cei din PD si PNL? A "corectat" rezultatul alegerilor. Alegatorii sunt debusolati. Acum se plange ca "romanii sunt prea toleranti cu coruptia"
    - a amagit romanii ca se lupta cu "Sistemul Ticalosit".
    Atunci cand a spus: "ne intalnim la tepe" el a vrut sa spuna in limbaj marinaresc: ne intalnim la ceremonia de investire si ridicarea steagului pe catarg.
    Sistemul Ticalosit este mai puternic si mai versatil.
    - atunci cand a venit criza, nu a prevazut-o. Si-a asumat raspunderea taierii salariilor si a pensiilor.
    Mai bine era sa treaca o motiune de cenzura la adresa guv. Boc si sa-i invite la guvernare pe cei din USL. Acum situatia ar fi fost exact invers.
    • 0 (0 voturi)    
      sigur... (Luni, 10 februarie 2014, 12:22)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui putin

      basescu e vinovat ca noi nu iesim la vot, ca, cascam gura la antene, ca avem un parlament de ...( nu gasesc cuvintul). La romani e ceva normal sa fie altii de vina pt soarta lor.
  • 0 (4 voturi)    
    Toleranta la coruptie (Duminică, 9 februarie 2014, 18:26)

    dannitze [utilizator]

    Domnule Presedinte, Poporul este incompatibil cu democratia. Toleranta la coruptie am mostenit de la fanarioti si otomani.
    Educatia este aceia care va ajuta la o schimbare a mentalitatii poporului de taran precupet.
    Urmasii membrilor Marii Adunari Nationale au capusat economia Romaniei de la '89 incoace,
  • -2 (8 voturi)    
    profesor doctor docent basescu CO2 (Duminică, 9 februarie 2014, 18:39)

    Montesquieu [utilizator]

    pariez ca marienelu' n-a citit in viata lui constitutia.
    pe bune!

    actele lui ca presedinte denota o ignoranta crasa in cunoasterea normelor juridice care guverneaza domeniul constitutional si cel administrativ

    dar hei, atata vreme cat a furat cat a putut (pt el, familia lui si famiglia lui), si-a tras mosie de juma' de judet, si-a pus odrasla analfabeta sa baguie aiureli in PE, si-a pus odrasla semidocta intermediar pt spagi gen gazprom, alro, casuneanu etc, nu mai are nicio importanta, nu-i asa? ;)
    • +2 (2 voturi)    
      Pe bune? (Luni, 10 februarie 2014, 8:04)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Daca vroiam sa aflu ce se mai minte la Latrina3 porneam televizorul. "NE LESI?"
  • +4 (8 voturi)    
    Nu, domnule Presedinte..... (Duminică, 9 februarie 2014, 18:44)

    Cadillac [utilizator]

    ...nu avem o 'problema' IN societatea romineasca;

    Societatea romineasca INSASI este problema....
  • +2 (6 voturi)    
    Pe cand ALEGERI ANTICIPATE? (Duminică, 9 februarie 2014, 18:59)

    Geo777 [utilizator]

    Mereu aceeasi problema data de iresponsabilitatea romanilor care au votat iresponsabilii din Parlament... Ati vazut Ucraina? Populatia a inteles mesajul si sta in strada pentru schimbarea politicienilor! Daca fratii de acasa nu protesteaza concret si nu schimba democratic prin alegeri anticipate clasa politica nereprezentativa pentru Romania atunci astia ca mime care pribegesc la mii de km de tara la ce sa se intoarca? Sa fim din nou abuzati, furati si umiliti?
    • 0 (2 voturi)    
      eroare (Luni, 10 februarie 2014, 1:41)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Geo777

      in Ucraina nici 25% din populatie nu vrea UE, majoritatea sunt ori rusi ori rusofili! mai documenteaza-te, nu lua de bun tot ce-ti arata televiziunile!
  • +1 (7 voturi)    
    tratament (Duminică, 9 februarie 2014, 19:23)

    nickart [utilizator]

    Totdeauna orice tratament va avea si efecte adverse dar, daca efectul benefic este peste efectele adverse atunci acel tratament trebuie administrat pentru binele pacientului.
    Oameni ca Basescu sunt tratamentul acestei tari, binele este infinit mai mare decat micile neajunsuri.
  • -1 (7 voturi)    
    basescu are dreptate (Duminică, 9 februarie 2014, 19:30)

    ics_11 [utilizator]

    basescu are dreptate : cu el presedinte, romania a facut pasi inapoi. cel mai mare pas indarat fiind taierea salariilor si pensiilor si cresterea TVA. impozitul forfetar a fost si el un pas indarat

    in alta ordine de idei, nu poate exista stat de drept intrr-o tara in care, din cauza saraciei, spaga (la medici, la profesori etc) si trasul statului in piept sunt preocupari ale cetateanului de rand.
    nu vom avea stat de drept daca nastase este la puscarie dar trebuie sa dai bani la medic si la fondul scolii.
    trebuie mai intai rezolvata problema saraciei si de aceea trebuie ca urgent salariul minim sa ajunga macar la 250 eur. / luna dupa aceea, daca toti coruptii de la nivel inalt vor fi inchisi (pentru unii nici nu s-a inceput urmarirea penala), putem vorbi de stat de drept.
  • +3 (5 voturi)    
    aiurea (Luni, 10 februarie 2014, 1:39)

    srpc [utilizator]

    Romanii au fost toleranti fata de coruptie si incalcarea legilor de cand exista ca popor! La noi, cine reuseste sa fenteze legile este admirat, nu blamat, iar asta nu ne-au invatat nici comunistii si nici guvernele de dupa '89! Cine nu crede, sa-l citeasca pe C-tin Radulescu Motru, in "Psihologia poporului roman", carte aparuta prin 1937.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi