VIDEO Victor Ponta: Am decis ca luni in Biroul Permanent al Senatului sa fie prezentat proiectul de lege prin care STS sa treaca in coordonarea MAI

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 2 februarie 2014, 19:08 Actualitate | Politic

"Am decis ca maine in Biroul Permanent al Senatului sa fie prezentat proiectul de lege (al USL - n.red.)prin care Serviciul de Telecomunicatii Speciale sa treaca in coordonarea Ministerului de Interne, a Departamentului pentru Situatii de urgenta, pentru a avea o buna coordonare, in asa fel incat sa avem o structura mai putin birocratica si o raspundere foarte clara", a anuntat duminica premierul Victor Ponta, dupa sedinta Consiliului Suprem de Aparare a Tarii. Seful Executivului l-a acuzat din nou pe Traian Basescu de faptul ca l-ar proteja pe directorul STS, Marcel Opris:"Din considerente strict politice si personale probabil Traian Basescu refuza asumarea raspunderii de catre directorul STS pentru accidentul din Apuseni", a afirmat Victor Ponta.


Victor Ponta considera ca, prin trecerea STS in coordonarea Departamentului pentru Situatii de urgenta, recent infiintat de Guvern si condus de Raed Arafat, va exista o mai buna coordonare a institutiilor cu atributii in situatii de urgenta.

Victor Ponta a sustinut ca raportul pe care l-a prezentat in Consiliul Suprem de Aparare a Tarii indica disfunctionalitati in cazul accidentului aviatic din Muntii Apuseni inclusiv la nivelul STS, dar ca presedintele Traian Basescu nu vrea sa adopte masuri impotriva conducerii acestui serviciu, deoarece "nu are curaj si probabil este santajat si are interese personale legate si de o implicare a STS in alegerile prezidentiale din 2009 si referendumul de demitere a presedintelui din 2012".



Presedintele Traian Basescu a declarat, duminica, dupa sedinta CSAT a carei tema a fost accidentul aviatic produs in 20 ianuarie in Muntii Apuseni, ca in ultima perioada "s-a instalat public, prin persistenta unor minciuni", mesajul ca Serviciul de Telecomunicatii Speciale (STS) trebuia sa faca localizarea exacta a locului accidentului, spunand ca acest lucru este o minciuna si ca STS nu are nici echipament si nici dreptul legal in acest sens. El a aratat ca actiunea de salvare din Apuseni nu a fost coordonata in conformitate cu reglementarile in vigoare si de aceea a fost un esec, "cum a catalogat-o si prim-ministrul".

Presedintele a mai adaugat ca primul ministrul a cerut trecerea STS la Ministerul Afacerilor Interne si destituirea sefului Serviciului, seful statului precizand insa ca niciuna din variante nu este viabila si ca doar daca cineva poate dovedi ca STS are capabilitati mai mari decat cele prezentate pentru cazul accidentului aviatic nu va sta pe ganduri in ceea ce priveste cererea de demitere a directorului Serviciului.

Serviciul de Telecomunicatii Speciale functioneaza in prezent in baza LEGII nr.92/1996, lege publicata in Monitorul Oficial nr.169 in 30 iulie 1996, care ii confera personalitate juridica si autoritate in domeniul telecomunicatiilor speciale. Potrivit legii de functionare, activitatea STS este coordonata de Parlamentul Romaniei, prin comisiile pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala. De asemenea, activitatea Serviciului este organizata si coordonata de catre Consiliul Suprem de Aparare a Tarii. STS isi desfasoara activitatea cu respectarea Constitutiei Romaniei si a legilor tarii, a hotararilor CSAT si ale Guvernului, precum si a regulamentelor militare generale.






















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

7831 vizualizari

  • -18 (26 voturi)    
    nțț, nțț (Duminică, 2 februarie 2014, 19:10)

    Mazeta [utilizator]

    Lui Băsescu i se iau toate jucăriile. Ce oameni cruzi!
    • +2 (8 voturi)    
      stai ca e ilogic (Luni, 3 februarie 2014, 0:17)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      deci nu-l demite pe seful STS da-l trece in subordinea lui(Ponta). Asadar unde este logica? Adica se crede mai incompetent?
    • +6 (12 voturi)    
      Culmea (Luni, 3 februarie 2014, 1:13)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mai, mazeto, STS-ul este in subordinea lui Base in conformitate cu legile si constitutia PSDR-ista a lui Ion Iliescu si Adrian Nastase.
      • +6 (8 voturi)    
        Mafia PSD loveste din nou! (Luni, 3 februarie 2014, 8:36)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        Ponta nu s-a deranjat sa dea un OUG pentru contracarea efectelor anti-institutionale ale noului Cod Penal, dar peste noapte vine cu un Proiect pentru subordonarea politica a STS!

        Interesant este trocul dintre Antonescu si Ponta, atributia legala a ''viitorului'' Presedinte Antonescu este cedata anticipat... ce a primit la schimb Antonescu?

        Oricum, pentru mine Iovan si Aurelia Ion, au murit din cauza haosului Guvernului Ponta, expicit Victor Viore Ponta omor prin imprudenta!
      • -3 (5 voturi)    
        sti cum e si cu constitutia asta fsn-ista ...? (Luni, 3 februarie 2014, 9:31)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

        e rea , e nasoala , dar basu se foloseste de ea de 10 ani fara nici o jena , la fel cum se foloseste si de abuzul de a pune presedinte pe 5 ani in loc de 4 ani ...
        dar in acelasi timp , in culmea ipocriziei zice tottimpul ca e rea , ca nu e buna , dar nu a schimbat nimic (in bine) timp de 10 ani ... e ca si cum un criminal explica cat de rau e sa omori ...
    • +7 (11 voturi)    
      Sunteti ilogici! (Luni, 3 februarie 2014, 2:34)

      Adrian.. [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Lipsa voastra de logica si ratiune se vede de la doua poste...

      Sa dai vina pe STS e ca si cum ai da vina pe NetCity ca tu nu ai internet bun de la Clicknet.
      Ce treaba are cel care produce cablul si modemul cu cel care de fapt iti administreaza tie contul si viteza/datele, etc ?!?

      Stiu, e greu sa ganditi.

      Dar pe de alta parte o sa fie mai bine asa.. STS la MAI si iata o sa avem la alegeri un scor de ... 85% pentru USL.

      URA!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Sunteti ilogici! (Luni, 3 februarie 2014, 2:34)

      Adrian.. [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Lipsa voastra de logica si ratiune se vede de la doua poste...

      Sa dai vina pe STS e ca si cum ai da vina pe NetCity ca tu nu ai internet bun de la Clicknet.
      Ce treaba are cel care produce cablul si modemul cu cel care de fapt iti administreaza tie contul si viteza/datele, etc ?!?

      Stiu, e greu sa ganditi.

      Dar pe de alta parte o sa fie mai bine asa.. STS la MAI si iata o sa avem la alegeri un scor de ... 85% pentru USL.

      URA!!!
      • +3 (5 voturi)    
        raspuns Adrian (Luni, 3 februarie 2014, 6:49)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Adrian..

        Corect - Pe Ponta nu il intereseaza decat sa ramana la putere ( mai ales ca are dosare penale impreuna cu prietenul Sova) nu-l intgereseaza accidentul, zapada sau orce nenorocire care se poate abate asupra Romaniei. A invatat de la Ceausescu/Ilieswcu ca puterea e totul pentru care calca si pe cadavre
    • +2 (4 voturi)    
      raspuns Mazeta (Luni, 3 februarie 2014, 6:43)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu te bucura -Ponta vrea STS deoarece acest serviciu detine multe informatii confidentiale care poate fi folosite ca santaj de USL/ STS are posibilitatea sa monitorizeze rezultatele alegerilor - deci daca trece la MAI Dragnea si a lui gasca poate fara nici o grije sa falsifice alegerile - ceva ca in vremurile lui Ceausescu. Te rog inaite de a te apuca sa scrii mai informeazate si mai gandeste putin. Daca urmaresti A3 si RTv ( asa cum pare) te faci de ras si devii colectionar de voturi negative
  • +15 (21 voturi)    
    Da! Da! Cine naiba va mai crede? (Duminică, 2 februarie 2014, 19:12)

    Nationalistul [utilizator]

    Nu va mai ajunge nenorocitilor! Profitati de prostia oamenilor si va pregatiti sa furati la alegeri!
  • +13 (17 voturi)    
    Nu cumva STS... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:18)

    Sting [utilizator]

    ...este cel care ofera asistenta in obtinerea stenogramelor din urmaririle penale?
    • -2 (2 voturi)    
      probabil ca da . (Luni, 3 februarie 2014, 9:35)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      se pare ca e singura indatorire a lor ...
      adica e un instrument politic , pentru ca , dupa cum se vede aceste stenograme nu sunt folosite doar de procurori , el apar prin presa si sunt folosite innainte de asta pe post de instrument de manipulare
    • 0 (0 voturi)    
      a bate campii cu eleganta? (Luni, 3 februarie 2014, 11:48)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      STS este un Romtelecom mai special (incriptare comunicatii etc). Cand UM Dorohoi vorbest cu politia din Oradea trece prin STS. Cand Dusa vorbeste cu un prefect trece prin STS.
      E vorba de siguranta NATIONALA a telecomunicatiilor.
      Dai asta sub comanda lui Arafat? care e cetatean strain?
      Scoate 112 de la STS [cum a fost pana cum cativa ani] ca sa-i dai lui Arafat ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        nu e (Luni, 3 februarie 2014, 15:02)

        Europiu [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Cred ca te inseli, Arafat a obtinut (si inca de multisor) cetatenia romana.
  • +17 (21 voturi)    
    Plagiatorul are ordine precise.... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:18)

    Andradda [utilizator]

    Absolut toate institutiile statului trebuie sa intre sub calcaiul USL-amist.
    Asa sa fie.
    Plagiatorul nu va fi vesnic premier.
    Peste 2 ani toate aceste legi se vor intoarce impotriva USL. Si, bineinteles ca din momentul in care Plagiatorul nu va mai fi premier, intregul USL-am va lupta din toate puterile ca sa anuleze tocmai aceste legi si aceste decizii luate la ora actuala de baronii USL-amisti.

    Pacat de timpul pierdut.
    • +3 (3 voturi)    
      chiar crezi ca indiferent ce votam noi (Luni, 3 februarie 2014, 8:29)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      psd da drumul la guvernare mai devreme de 10-15 ani ? Poate doar la o prezenta la vot de 80-90% care sa "compenseze"furturile de voturi ....Ceea ce e cu totul improbabil !
  • +17 (21 voturi)    
    Un criminal (Duminică, 2 februarie 2014, 19:19)

    bogdan192 [utilizator]

    Si nimic mai mult.
  • +16 (20 voturi)    
    asta e de fapt scopul pt care USL da vina pe STS (Duminică, 2 februarie 2014, 19:19)

    Gryphus [utilizator]

    USL vrea sa controleze STS, asta e singurul motiv pt care Ponta si toata propaganda lor de la Antena 3, Gandul, Romania TV, etc incearca sa arunce vina pe STS
  • +18 (20 voturi)    
    Flash (Duminică, 2 februarie 2014, 19:19)

    ipolitic [utilizator]

    Am urmărit cu atenție declarația co- președinților USL.
    In fundal, cu litere mari:
    Votează USL! Romania pute
    Restul textului a fost acoperit de imaginea lui Ponta.
    Abia după ce va ieși din cadru, vom putea citi:
    Romania puternică!
  • +15 (17 voturi)    
    ??? (Duminică, 2 februarie 2014, 19:22)

    Don Ciccio [utilizator]

    De cand "decide" un PM al unui Guvern (executivul) ce se va discuta intr-un organism al legislativului (Biroul Permanent al Senatului)?!?
  • +17 (21 voturi)    
    prostii (Duminică, 2 februarie 2014, 19:23)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Deci vrea ca STS-ul sa fie subordonat unui arab.....Comunicatiile telefonice din Romania controlate din Fasia Ghaza
    HALA PREMIER...HALAL GUVERNARE!
    • +2 (4 voturi)    
      Câtă dreptate ai! (Luni, 3 februarie 2014, 8:38)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cobra_Ro

      Gândeşte-te că tot el a fost şi la o întrunire NATO.
      Nu sunt naţionalist dar, totuşi, este palestinian!!! Aştia se nasc cu multă răbdare în a-şi atinge scopurile teroriste; aşa sunt educaţi.
  • +15 (17 voturi)    
    Teraponta = servitor ! (Duminică, 2 februarie 2014, 19:24)

    Plagarus [utilizator]

    Al cui tzutzer, este adolescentul asta intarziat si cine i-l manuieste atat de sinucigas politic ( profesional este deja mort ) ?
  • +14 (16 voturi)    
    d-le pm VVPonta nu este bine si frumos (Duminică, 2 februarie 2014, 19:25)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    d-le pm VVPonta nu este bine si frumos sa actionati ca un baietel suparat din Bucale !
    Pana una alta ar trebui sa va preocupe ancheta procurorilor privind nerespectarea de catre guvernul dvs. a procedurilor legale !
    Nu se stie cum va fi folosita incapacitatea guvernului USL de a gestiona treburile tarii (care uneori impun si rezolvarea unor situatii exceptionale).
    Nu cred ca prin interviuri la TV sau jocuri sportive (baschet) !
  • +15 (17 voturi)    
    docomentu' (Duminică, 2 februarie 2014, 19:27)

    Eugen_ [utilizator]

    Bre Ponta, da' zi si de ce e vinovat STS. Cu probe, documente, explica si matale ceva. Sau stii doar "Basescu e vinovat"?

    Plus ca Serviciul de Telecomunicatii Speciale are tot atata legatura cu departamentul pt. situatii de urgenta cam cata legatura ai tu, Ponta, cu adevarul si grija pentru bunastarea fraierilor care te-au ales.

    Numai eu il vad pe Voiculescu ranjind din spatele acestei decizii pontiene?
  • +13 (15 voturi)    
    ai decis ? (Duminică, 2 februarie 2014, 19:29)

    liviusmaximus [utilizator]

    Ai decis tu baschetbalistule ratat ?
  • +11 (15 voturi)    
    ar trebui ca toti .... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:30)

    exilatul [utilizator]

    "complicii" acestui plagiator escroc si a gastii lui ( ma refer la cei care i au votat ) sa i insoteasca acolo unde le este locul, adica la "umbra"...pt ca au distrus o tara frumoasa si bogata...
  • +12 (16 voturi)    
    Atentie mare !! (Duminică, 2 februarie 2014, 19:31)

    solar [utilizator]

    NU PUTEM LASA PE PONTA SA PUNA MANA PE PUTERE !!
    STS E O INSTITUIE A TARII SI NU A PARLAMENTULUI DE HOTI SI PUNGASI !!
    PONTA TREBUIE SA RASPUNDA PENTRU NEPASAREA ,IRESPONSAILIATEA SI MANIPULAREA INSTITUTIILOR SALE !!
    OAMENI BUNI
    REVIZUIREA SI PUNEREA IN PRACTICA A CODULUI PENAL , CEREREA ACEASTA DE SUBORDONARE A STS PENTRU A NE PUTEA CONTROLA,CENZURA SI SUPUNE PE TOTI - ESTE CEAUSISM SI RESTAURATIE !
    PAHARUL S-A UMPLUT! NU PUTEM ADMITE ASA CEVA LA 24 DE ANI DUPA REVOLUTIA ANTI-COMUNISTA DIN 1989 !!
    SA IESIM CU TOTII IN STRADA SI SA CEREM PAN NU E PREA TARZIU
    Jos mainile criminale de pe Romania!! NU CEDAM TARA CRIMINALILOR ELIBERATI DE CODUL PENAL!
    PONTA SA FIE JUDECAT PENTRU MILIOANELE DE EURO DATE CADOU LA KazMunaiGaz!!
  • +14 (16 voturi)    
    STS (Duminică, 2 februarie 2014, 19:40)

    Ionutzelu [utilizator]

    Nu are nimic de a face cu urgenţele. E o aberaţie colosală ce povesteşte pm-ul.
    Cum să îi pui pe ăia care instalează firele roşii între instituţiile statului în subordinea lui Arafat?!
  • +16 (18 voturi)    
    ma Pontanocchio, (Duminică, 2 februarie 2014, 19:42)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    nu ai decis, ci asa ti s-a ordonat de catre grupul infractional organizat care urmareste aservirea Romaniei, iar tu, sluga servila, te supui ca un tradator de tara ce esti.

    Cetatene Victor-Viorel Ponta, DEMISIA!
  • +14 (16 voturi)    
    E clar.... (Duminică, 2 februarie 2014, 19:45)

    Andradda [utilizator]

    Plagiatorul n-a avut niciun argument viabil in CSAT pt a-l schimba pe Opris de la sefia STS, ca atare, baga STS sub comanda sefului MAI.
    Iar prima decizie a sefului MAI va fi aceea de a-l schimba pe Opris.
    Se umple paharul.
    Pic cu pic.
    Plagiatorul habar n-are ca e pe duca.
    Sau nu vrea sa recunoasca.
    Absolut toate legile pe care le modifica sau pe care le impune Plagiatorul la ora actuala, vor putea fi , la fel, modificate si impuse de o noua guvernare, indiferent ca acest lucru se va intampla peste un an, peste doi sau peste 4.
    Plagiatorul il va urma pe Bombo, nu doar in ideologie ci si la puscarie.
    Tic-tac-tic-tac.....
  • +8 (10 voturi)    
    chiar asa (Duminică, 2 februarie 2014, 19:46)

    dvm [utilizator]

    vorba lui Dinu Sararu:
    "NISTE GOLANI"
  • +13 (15 voturi)    
    Aha, va e frica la alegeri (Duminică, 2 februarie 2014, 19:51)

    UnOarecare [utilizator]

    ca nu o sa mai puteti fura la nr de voturi?
    Nasoala situatie Pontochio ca dupa Dragnea le-a cam intrat frica la aia din sectiile de votare.
  • +13 (15 voturi)    
    Anul si lovitura de stat usl (Duminică, 2 februarie 2014, 19:52)

    ty [utilizator]

    Perseverenti acesti baieti disperati.
    Hilara totusi decizia cu mutarea STS. Cum sa muti o institutie de care depinde sigurata statului roman la un minster care recent a fost dovedit neputincios?
  • +11 (13 voturi)    
    2014, sau 1988? (Duminică, 2 februarie 2014, 19:58)

    minulescu [utilizator]

    Ceaușescu-MAN = Ponta-Parlament
    Cu ăștia trebuie astupate puțurile părăsite.
  • +18 (20 voturi)    
    hai (Duminică, 2 februarie 2014, 20:02)

    Reshape [utilizator]

    Ba, Ponta, tu iti dai seama ce enormitati spui? Cum, ma, intr-o tara normala un serviciu de securitate a transmisiilor sa fie responsabil cu situatii de urgenta? Pai ce sa-ti faca STS-ul, ma, sa-i cripteze convorbirea lu' Mazare cind iti da telefon ca la malul marii au atacat meduzele? Sau ca e urgenta la Cuca Macaii, a plouat de o saptamina si a intrat apa in case? Tu, de dragul puscariabililor, esti pus numai pe distrugeri?? Ce dracu', ma, vrei sa ajungem ca in Ucraina si sa va dam foc la Guvern?
  • +10 (12 voturi)    
    AIURELI PERICULOASE (Duminică, 2 februarie 2014, 20:06)

    Cobra_Ro [utilizator]

    SE INCALCA SEPARATIA PUTERIOR....PRIN CONSTITUTIE SERVICIILE SUNT SUBORDONATE PRESEDINTELUI...DE ASEMENEA SUNTEM STAT NATO SI NU SE POATE DA UN SERVICIU SECRET IN SUBORDINEA MAFIEI SAU A ARABILOR DIN FASIA GHAZA
  • +14 (16 voturi)    
    de neinchipuit (Duminică, 2 februarie 2014, 20:06)

    traiang [utilizator]

    Nu stiu pana cand vom suporta minciunile si manipularile lui Ponta.Nu a avut timp sa faca corecturile la Codul Penal si ies monstri din detentie precum criminalul de la Iasi care a omorat copila si a aruncat-o la gunoi dar luni are pregatita legea cu STS si votata.Isi escamoteaza ordinar vina din Apuseni alaturi de Interne si Transpoturi inventand tapi ispasitori Iovan Opris Cu Nitu procuror general nici nu ma astept la o ancheta corecta Cred ca acum cauta formularea cea mai inofensiva
  • +16 (18 voturi)    
    sa-l taga careva de maneca pe bezmetic (Duminică, 2 februarie 2014, 20:16)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    sa-i aduca aminte ca suntem tara partener NATO si ca nimeni nu are sa-i permita asa ceva.
    si m-a amuzat pana la spargerea televizorului cum vorbea individul despre minciuna si lasitate - el care s-a tupilat si dupa vizta lui Nuland si dupa accidentul aviatic. individ sinistru!
  • +13 (15 voturi)    
    cine "am decis"? TU ? (Duminică, 2 februarie 2014, 20:19)

    fosta zoezoe [utilizator]

    vezi-ti de ferma animalelor tale si ia-ti ghiarele de pe armata !
  • +10 (12 voturi)    
    este evident (Duminică, 2 februarie 2014, 20:24)

    Kepler [utilizator]

    ca ponta poarta o parte din raspundere in cazul accidentului aviatic prin declaratiile sale televizive care au contribuit la haosul cautarilor.
    • +2 (2 voturi)    
      raspuns Kepler (Luni, 3 februarie 2014, 7:11)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui Kepler

      Ponta poarta toata vina in cazul accidentului aviatic in loc sa se ocupe de salvarea ranitilor s-a dus la B1TV sa-l critice pe Basescu cu vocabularul lui de Ferentari dupa care fericit s-a dus la petrecere -halal premier iresponsabil.La fel si la viscol - a plecat lsa joace baschet.Ce va face oare cand Doamne fereste va aparea o situatie de calamitate ? va fugi ca un lasi si va da vina pe Basescu.
  • +5 (11 voturi)    
    Cum vi se pare? (Duminică, 2 februarie 2014, 20:27)

    omnormal [utilizator]

    Nu credeti ca e cava in neregula cu organizarea actuala a statului? Nu credeti ca e anormal ca un individ, fie el Ponta sau Basescu sa decida soarta noastra si a copiillor nostri? Manati de orgolii si interese?
    Nu ai vrea ca tu sa hotarasti pentru tine si pentru copii tai? in cunostinta de cauza, nu adormit si inselat de stiri subiective.
    Eu vreau. Si vreau sa nu se prescrie nici o ilegalitate. Si vreau sa plateasca si el care a omorat un copil si azi a iesit, si cel care a furat de la 100,000 de oameni, si cel care a omorat prin deciziile lui generatii. Vreau sa merg pe strada linistit ca sunt aparat. Si de hoti si de escroci si de mincinosi. Si nu vreau sa fiu smecher. Si vreau sa fiu respectat pentru ce stiu si ce pot si ce am facut, nu pentru cat am. Si nu vreau sa-mi fie frica. Si nu vreau sa-mi fie lehamite. Si vreau sa sa platesc cand gresesc. Si vreau sa fiu condus de oameni superiori mie. Si moral si intelectual. Daca nu, vreau eu sa conduc.
    Poate nu sunt singurul......
    • +1 (1 vot)    
      Lasa vrajeala! (Luni, 3 februarie 2014, 11:00)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui omnormal

      Uselisti si rusofili deghizati.
  • +46 (50 voturi)    
    pai da (Duminică, 2 februarie 2014, 20:31)

    lars [utilizator]

    STS trece la DSU, apoi Pontache il demite pe Opris. Nu ca ar avea chestii mai importante de facut Guvernul, gen sate inzapezite, autostrazi inchise, Noul Cod Penal cu norme de aplicare care au eliberat deja infractori. Serios, nu pot fi opriti astia cu nimic altceva decat cu o bomba?
    • +14 (16 voturi)    
      cel mai grav (Duminică, 2 februarie 2014, 20:43)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui lars

      e ca-si bat joc efectiv de cele doua victime ale tragediei..
    • +18 (20 voturi)    
      Nu poate prostul Famigliei (Duminică, 2 februarie 2014, 20:57)

      Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui lars

      Conform Constitutiei, STS are structura militara si face parte din sistemul national de aparare a tarii. se ocupa de “telecomunicatiile speciale” si pe timp de pace si pe timp de razboi. Conform art. 119 din Constitutie, CSAT organizeaza si coordoneaza unitar toate activitatile care privesc apararea tarii si securitatea nationala. Nu sunt decat doua optiuni: 1. ori il face un departament subordonat Ministerului de Interne, dar atunci nu mai poate avea aceleasi atributii ca pana acum si e nevoie de constituirea unui alt STS in subordine CSAT, 2. ori ii lasa atributiile de azi, dar atunci proiectul de legea cade la CCR. “ARTICOLUL 119 Consiliul Suprem de Apărare a Ţării organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii.”
      Micutul Tupilescu nici Legea fundamentala a Romaniei nu o cunoaste, dara-mi-te sa o respecte!
      • +14 (16 voturi)    
        Concluzie (Duminică, 2 februarie 2014, 22:44)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

        Deci, o eventuala mutare a unui serviciu de securitate, de la o subordonare in alta subordonare, se poate face numai cu aprobarea CSAT-ului.

        Merci Doboritorule de Bizoni! Chiar nu stiam articolul 119 al Constitutiei.
      • +7 (9 voturi)    
        Niste ageamii ne apara (Duminică, 2 februarie 2014, 23:47)

        n.dumiritu [utilizator] i-a raspuns lui Doboritorul de Bizoni

        Evident ca Ponta vorbeste in loc sa fluiere. Numai ca, uite ce frumos e incadrat de speranta socialisto-liberala la sefia statului, actuala competenta maxima in redactarea Constitutiei, sef al Senatului, insasi eminenta liberala Crin Antonescu, pe de o parte, si fostul ministru al apararii in mai multe ocazii, Oprea. Ai zice ca spera cu totii ca, daca il flancheaza solemni pe Ponta, orice gogonata trece drept fezabila. Mie mi-a placut cum a brodit-o, totusi: un serviciu care tine de securitatea nationala va fi in subordinea unui departament din MAI. Le fac un birou la capatul coridorului.

        Pun si eu o intrebare de profan: Oare oamenii astia prin ce se califica sa stea in fruntea guvernului si parlamentului daca nu inteleg rostul unor structuri de aparare?
    • -11 (15 voturi)    
      ups (Duminică, 2 februarie 2014, 21:11)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui lars

      Vezi că alertele cu bombă sunt triangulate de STS. Cred că deja te caută pe o rază de 20 km2.
    • +7 (11 voturi)    
      ai grija amice (Duminică, 2 februarie 2014, 21:48)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui lars

      Dacă STS-ul nu te predă pentru amenintarea cu bomba pe mâna lui pontalașu, mâine derbedeul cere iar capul lui Opriș...
      • +10 (12 voturi)    
        :D (Duminică, 2 februarie 2014, 22:29)

        lars [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        au ei chestii mai importante, gen pregatirea "alegerilor" pentru EU si prezidentiale. Nu se-ncurca cu mizilicuri. :P
    • +14 (16 voturi)    
      Ponta, Antonescu si Oprea! (Duminică, 2 februarie 2014, 22:02)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui lars

      rei papagali care duc tara in dictatura:
      1. Trecerea STS in subordinea M.A.I. pentru a "controla" alegerile.
      2. Modificarile la Codul Penal vor fi in asa fel incat "ascultarile' sa fie aproape imposibile, pe principiul usl-ist ca "Basescu ne asculta discutiile confidentiale".

      Cacarau incearca sa ne convinga ca deszapezirea a fost o reusita. De unde stie el, ca nu l-a vazut nimeni de vreo 2 saptamani?...
      Intre timp, Ponta vizibil nervos si-a batut propriul record. A rostit numele Presedintelui de cel putin 30 de ori...

      P.S. Salut intoarcerea Cacaraului! E mai prost ca oricand...
      • +4 (6 voturi)    
        Hahahahaha, tare. (Luni, 3 februarie 2014, 2:04)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Cacarau apare doar ca sa faca poze, proof of life, sa vada lumea ca mai traieste. Dupa, se retrage in vizuina lui...il mai vezi de Paste cu un ou in mana besmetic....sa-i spuna cineva ca-i al lui Nastase El Insusi.
    • +13 (15 voturi)    
      las' sa-l treaca.... (Duminică, 2 februarie 2014, 22:15)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui lars

      Eu cred ca si acolo oamenii isi fac treaba ca si-n justitie. Ponta alegerile tale sunt pierdute definitiv. Toata lumea din tara si afara si-au dat seama de cat valoreaza, cu sau fara plagiat. Apropos, ce se mai aude de verdictul plagiatului?
  • +17 (19 voturi)    
    P.S. (Duminică, 2 februarie 2014, 20:32)

    lars [utilizator]

    cum de Ponta nu il contrazice pe basescu cu date tehnice care sa demostreze vinovatia STS?
    • +1 (5 voturi)    
      macar un articol de lege care sa arate ca (Luni, 3 februarie 2014, 1:16)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui lars

      STS avea obligatia sa localizeze avionul cazut si posibilitati tehnice pentru precizia necesara.
      Normal ca stim ca omul asta e pe lista lui neagra de mult .Dar am putea sa ne amintim ca Dusa e aproape analfabet ? Cum putea el sa autorizeze actiunile necesare sau sa inteleaga ce-i spun subalternii lui, generalii cand el vai steaua lui se lupta cu limba romana la fiecare fraza si iese rar invingator !!
  • +12 (14 voturi)    
    cand afli ... (Duminică, 2 februarie 2014, 20:33)

    cbogdan [utilizator]

    Cand afli ca Victor Ponta vorbeste despre " .... asumarea raspunderii ..." nu poti decat sa razi.
  • +8 (14 voturi)    
    Uraaaa! (Duminică, 2 februarie 2014, 20:33)

    AliB [utilizator]

    Liber la furat voturi! Nota pentru dl. Tapalaga: le-a mai iesit una.
    • +8 (10 voturi)    
      Asta nu le-a iesit (Duminică, 2 februarie 2014, 22:46)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui AliB

      Vezi art 119 din Constitutie.
  • +12 (14 voturi)    
    PM ..dovedeste ca actioneaza .. (Duminică, 2 februarie 2014, 20:33)

    CD [utilizator]

    ...numai in interesul asigurarii controlului Partidului-Stat .... asupra STS !
  • +11 (13 voturi)    
    soluţie pontată (Duminică, 2 februarie 2014, 20:35)

    Profanu [utilizator]

    Necunoscând procedurile şi rolul instituţiilor implicate în managementul accidentelor aviatice, incapabil să delege responsabilităţi pe criterii profesionale, sfidând orice raţionament logic şi corect deontologic, consumându-şi energiile în interminabila şi banalizata deja campanie antibăsistă, premierul Ponta găseşte o soluţie tipică-i deja: propune măsuri care nu au nici o legătură cu speţa şi se autoplagiază ca procedură: iarăşi cere majorităţii USListe să-i legitimeze abuzurile elucubrante: trecerea STS sub controlul politizatului MAI.
    Astfel, copilul (şi ginerele) de aur al social-democraţiei româneşti încearcă o nouă poantă cu instituţiile statului, cu opacii lipsiţi de viziune europeni, cu (ne)credulii electori români,...despre cum a învăţat să guverneze de la mentorul Năstase,...., vedea-i-aş colegi....mai apropiaţi.
  • +14 (16 voturi)    
    te inseli profund pontache (Duminică, 2 februarie 2014, 20:40)

    oho [utilizator]

    asumarea responsabilitatii nu ti-o asumi tu!!! da, tu esti primul vinovat in cazul accidentului aviatic. in orice tara normala primul-ministru si-ar fi dat DEMISIA, o chestie de onoare si de bun simt. dar nu, tu de bun simt nu ai auzit si de DEMISIE nici atat.
    santajat nu stiu cat o fi basescu, ca la tot 2-3 cuvinte in loc de virgula utilizezi "basescu", dar matale SIGUR esti santajat si manipulat.
  • +12 (14 voturi)    
    Of, Ponta, ponta (Duminică, 2 februarie 2014, 20:53)

    qwertyuiop [utilizator]

    Acum s-a vazut ce a vrut Ponta de la bun inceput: sa gaseasca un motiv sa poata trece STS in subordinea sa. Are nevoie de STS ca de aer ca sa-i iasa manevrele cu alegerile.
    Sper din inima sa nu reuseasca.
  • +17 (19 voturi)    
    M-am saturat! (Duminică, 2 februarie 2014, 20:55)

    Daniels22026 [utilizator]

    Eu personal am indemnat intotdeauna la pace si ratiune. Dar, exista un dar. O linie rosie.

    Cei 7,4 milioane de uslamisti ne umilesc inutil. Trebuie sa facem ceva. Cu rabdarea nu mai merge. Ori impartim Romania in doua, ori la bal ori la spital. Nu stiu. Dar nu mai suport atita bataie de joc. M-am saturat!
    • +12 (14 voturi)    
      subscriu (Duminică, 2 februarie 2014, 22:46)

      kvala [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      dar trebuie spus ca nu sunt 7,4. Nici macar 3 milioane nu cred ca sunt.
      • +2 (2 voturi)    
        raspunsKvala (Luni, 3 februarie 2014, 7:22)

        LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui kvala

        Corect - sunt atatea cam cata audienta are A3 si RTv la un loc plus aia /// care prin parcuri asculta de raspindacii de minciuni ai USL
  • +10 (12 voturi)    
    nu se poate (Duminică, 2 februarie 2014, 21:00)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Prin Constitutie .serviciile sunt subordinate presedintelui,,,,suntem si stat nato si nu se poate sa punem sef peste STS care se ocupa de telefonia speciala hoti .sau palestiniei din Ghaza
  • +13 (15 voturi)    
    PSD forever (Duminică, 2 februarie 2014, 21:07)

    Cristi1x2 [utilizator]

    In curand inclusiv dreptul de a vota nu o sa-l mai avem. Voteaza Ponta din pix pentru toti (a se intelege ca mai da o lege prin care PSD sa stea la guvernare si in parlament 100 de ani). Se instituie hegemonia PSD, pentru ca PNL-ul va fi scos din carti in cateva luni. Nu mai avem de zis decat Doamne ajuta ca oricum dracu o ne-a luat. Singura sansa care ne-a mai ramas : inca un decembrie 1989 ca altfel astia nu o sa mai plece in vecii vecilor. Amin
  • +11 (13 voturi)    
    Ponta vrea STS-ul pentru alegeri (Duminică, 2 februarie 2014, 21:11)

    BobMuller [utilizator]

    Toata lumea stie ca STS-ul transmite informatiile la alegeri, daca Ponta va controla STS-ul si pe cei din el (probabil controland pe noul sef al STS) atunci il va ajuta la alegeri. Asta este gandirea lui Ponta, faci orice numai sa ramai la putere, nu conteaza cat de nepregatit esti, nu conteaza ca scoti infractori din parnaie, nu conteaza ca provoci tarii pagube de sute de milioane de dolari, tu trebuie sa ramai la putere.
  • +13 (15 voturi)    
    Diabolic PM.. (Duminică, 2 februarie 2014, 21:15)

    emigrant [utilizator]

    Cinic, incompetent, arogant, mincinos, terchea berchea asta foloseste orice pretext sa tese planuri care mai de care mai diabolice. Cine va scapa Romania de el?? Eu cred ca doar justitia sa il acuze definitiv de plagiat iar apoi cu presiune internationala obligat sa isi dea demisia. Plagiatul e pacatul lui cel mai mic, dupa parerea mea dar trebuie facut ceva pina nu e prea tirziu. ICCJ, la voi e speranta. Trimiteti dosarul inapoi si dati o decizie definitiva. Ponta a devenit pericol national, asta vrea sa-si subordoneze tot. Si sa puna in functii nasi, fini, verisori, sotii si amante, toti incompetenti si mai ales iresponsabili
  • +9 (11 voturi)    
    Bomba (Duminică, 2 februarie 2014, 21:20)

    Kepler [utilizator]

    dar bine plasata.
  • +18 (20 voturi)    
    MAI DSU Arafat (Duminică, 2 februarie 2014, 21:21)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    ba Pontanocchio, tu stii macar sa citesti? Ce pana mea vrei, republica bananiera primministeriala?

    "Serviciul de Telecomunicatii Speciale este organul central de specialitate, cu personalitate juridica, ce organizeaza si coordoneaza activitatile in domeniul telecomunicatiilor speciale pentru autoritatile publice din Romania si alti utilizatori prevazuti de lege. Institutia are structura militara si face parte din sistemul national de aparare.

    Telecomunicatiile speciale reprezinta transmisii, emisii sau receptii de semne, semnale, scrieri, imagini, sunete sau informatii de orice natura prin fir, radio, sistem optic sau prin alte sisteme electromagnetice pentru utilizatori aprobati prin lege.
    Autoritatile publice ale statului roman in folosul carora functioneaza telecomunicatiile speciale sunt:
    - Parlamentul Romaniei;
    - Administratia Prezidentiala;
    - Guvernul Romaniei;
    - Institutiile care desfasoara activitati in domeniul apararii, sigurantei nationale si ordinii publice;
    - Administratia publica centrala si locala;
    - Autoritatea judecatoreasca:
    - Curtea Suprema de Justitie;
    - Ministerul Public;
    - Consiliul Superior al Magistraturii;
    - Curtea de Conturi;
    - Curtea Constitutionala;
    - Organele de conducere din cadrul organismelor guvernamentale si al unor organisme neguvernamentale de interes national.

    Telecomunicatiile speciale se caracterizeaza printr-un grad inalt de protectie si confidentialitate. Activitatea Serviciului de Telecomunicatii Speciale este organizata si coordonata de Consiliul Suprem de Aparare a Tarii. Controlul asupra activitatii institutiei se exercita de catre Parlamentul Romaniei, prin comisiile pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala ale celor doua Camere. "

    Carevasazica STS este structura militara parte a sistemului de aparare nationala, coordonata de CSAT si controlata de Parlament.

    Si tu o vrei in subordinea celui mai cinstit cu spagi guvern, al carui prim-mincinos esti?! Cetatene Victor-Viorel Ponta, DEMISIA!
    • +3 (5 voturi)    
      hm (Luni, 3 februarie 2014, 1:52)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      Nu ajunge sa stii sa citesti; este una din putinele cunostinte pe care nu i le contest Zurbagiului Plagiator Nenorocit.

      Mai trebuie sa si VREI sa citesti si, in plus, SA PRICEPI ceea ce ai citit.

      La nivelul lui intelectual, ma indoiesc ca Gunoiul asta Scarbos stapaneste serios una din ultimele doua.
  • +7 (11 voturi)    
    Baronul Ponthausen nu doarme... (Duminică, 2 februarie 2014, 21:23)

    corvus coraX [utilizator]

    Asta era marea grijă a guvernării!
  • +7 (11 voturi)    
    va place ? (Duminică, 2 februarie 2014, 21:25)

    blueela [utilizator]

    Ponta dixit - STS , veriga importanta a coordonarii securitatii Romaniei si aliatilor ei (NATO, UE), va fi sub comanda lui Arafat - un palestinian
  • +9 (11 voturi)    
    Hilara decizie a unor disperati (Duminică, 2 februarie 2014, 21:27)

    ty [utilizator]

    Cum sa muti STS, un serviciu special care face parte din sistemul de aparare a tarii, la MAI, un minister care si-a dovedit recent neputinta.
  • +13 (15 voturi)    
    Porc beat (Duminică, 2 februarie 2014, 21:27)

    Europiu [utilizator]

    Omul asta e total pe langa, si el, si neinsemnatul ala de Antonescu.

    Nu stiu cum ii suportati voi, fratilor, care ii vedeti zi de zi, dar eu tocmai vin de la baie... ;)
  • +3 (5 voturi)    
    STS SUB ARAFAT (Duminică, 2 februarie 2014, 21:32)

    mihail nica [utilizator]

    O IDEE GENIALA. DACA SUNTETI CURIOSI CITITI ANEXA 2 LA LEGEA STS, IN CARE SCRIE CLAR CA STS SE OCUPA CU RECUPERAREA RANITILOR DE PE AUTOSTRAZI .
  • +12 (14 voturi)    
    Mama, si eu care credeam (Duminică, 2 februarie 2014, 21:35)

    Je__ [utilizator]

    ca maine discutati HG de corectare a codurilor penale.

    Oare care e mai urgenta?
  • +18 (20 voturi)    
    Isi asuma eventualele riscuri (Duminică, 2 februarie 2014, 21:40)

    Primula [utilizator]

    Eu atat ma intreb: Ponta merge pana acolo incat sa ia asupra guvernului sarcina de aparare antitero? Ma gandesc ca nu degeaba STS-ul este in subordinea CSAT. Cine imi garanteaza mie, cetatean de rand, ca in caz de atac terorist asupra teritoriului national Ponta nu are vreo agapa sau vreo partida de baschet, iar ministrul de interne nu profita de faptul ca PM-ul nu a uitat sa instituie celula de criza. Astia chiar ca trebuie dati jos cat mai repede, iar Parlamentul trimis acasa si sa mergem la alegeri din nou!
  • +17 (19 voturi)    
    Ponta este CORUPT si MAFIOT (Duminică, 2 februarie 2014, 21:41)

    MirceaIo [utilizator]

    Ponta nu te lasa baiatule!!! Du-te dupa Nastase!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    Penalii lui Ponta (Duminică, 2 februarie 2014, 21:58)

    nede [anonim]

    penalii astia au nevoie de STS ca vin alegerile si trebuie sa poata comunica cum vor ei ( vezi ce le cerea Dragnea primariilor), plus ca STS nu le-a garantat frauda de la referendum!
  • +14 (16 voturi)    
    impresie (Duminică, 2 februarie 2014, 22:11)

    rezis [utilizator]

    absolut sinistra atitudinea dlui antonescu in aceasta conferinta de presa: totul e perfect, nici o problema, nu s/a intimplat nimic....este o batjocura la adresa romanilor aceasta atitudine dupa cazul fenechiu, cazul chitoiu cu surprizele pe care le poate aduce, cazul accidentului de avion in care ministrii de interne si transporturi au fost direct responsabili...cu toate astea nimic nu s/a intimplat...totul e perfect...abia astept sa fiu presedinte...
  • +12 (14 voturi)    
    ....... (Duminică, 2 februarie 2014, 22:26)

    nic1 [utilizator]

    PARANOIA...... nu va merge ce vrei tu. Ha!Ha!
  • +15 (17 voturi)    
    Lasul (Duminică, 2 februarie 2014, 22:30)

    Primula [utilizator]

    este cel care a fugit de D-na Nuland!
  • +15 (17 voturi)    
    cat ai zice ponta (Duminică, 2 februarie 2014, 22:37)

    Colebil Clinton [utilizator]

    E tare asta. Minoru' - atat la fatsau cat si la minte - avea legea pregatita. I-a scris-o alaltaieri nevasta pe genunchi, in trenu' de Bruxelles.
  • +5 (7 voturi)    
    cum respira (Duminică, 2 februarie 2014, 23:04)

    rezis [utilizator]

    PM: consiliile judetene nu fac contracte de dezapezire...iata citeva linkuri pentru contra...

    http://www.ziare.com/tg-mures/stiri-actualitate/consiliul-judetean-mures-pregatit-pentru-deszapezire-4191959

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/dna-a-descins-la-consiliul-judetean-prahova-procurorii-ridica-mai-multe-documente-1068493.html

    http://iasitvlife.ro/index.php/categorii/local/item/2039-verifica-utilajele

    http://licitatiipublice.clubafaceri.ro/licitatiihot/deszapezire+drumuri+judetene/

    etc etc etc
  • -7 (9 voturi)    
    S-a hotarat, (Luni, 3 februarie 2014, 0:05)

    xrogo [utilizator]

    in ciuda comentariilor de mai sus,basiste binenteles,STS trece la MAI,sub Arafat,si apoi Opris valea la pensie,nu mai pupa Basescu ajutor de la STS-isti.
    • +8 (10 voturi)    
      ba nene nu-ti dai seama ca dai o dimensiune (Luni, 3 februarie 2014, 0:50)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      uriasa apelativului "basist" pe care uite eu mi-l insusesc cu MANDRIE ?! Asa ca pe-o distinctie!
    • +3 (3 voturi)    
      raspuns xrogo (Luni, 3 februarie 2014, 7:31)

      LiviuDrula [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      Basescu a dovedit ca are intodeauna dreptate si e bineintentionat in ceace face deoarece are adevarul de partea sa, adevar care iese intodeauna la iveala .Ponta va avea soarta lui Ceausescu,Iliescu, Nastase - adica vor fi lșa lada de gunoi a istoriei
      • -3 (3 voturi)    
        Dupa Basescu, (Luni, 3 februarie 2014, 9:38)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui LiviuDrula

        dupa Basescu,la rand fratilor,la rand!!!
  • +5 (7 voturi)    
    tinta (Luni, 3 februarie 2014, 0:37)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Tinta: schimbarea directorului STS, Marcel Opris, si subordonarea serviciului. Trecerea de la un serviciu independent din sistemul de siguranta nationala, la unul obedient. Destructurarea sa.

    Cu bataie lunga: utilizarea capabilitatilor STS in cele doua scrutine electorale din acest an, precum si la eventuale referendumuri.

    USL profita de cazul acicdentului aviatic si de emotia publica, pentru a promova acest proiect de lege in regim de urgenta.

    http://www.mediafax.ro/social/usl-initiaza-la-senat-un-proiect-de-lege-prin-care-sts-trece-la-ministerul-de-interne-12009204
  • +5 (7 voturi)    
    ai pentru ca ai pomenit de arafat incerc sa (Luni, 3 februarie 2014, 1:01)

    fosta zoezoe [utilizator]

    redau spre stiinta cetatenilor onesti ce am auzit ca a spus acesta intr-un comandament de zapada de sambata sau duminica trecuta pentru a putea face conexiunile necesare :"medicii legisti sa nu mai treaca hipotermia pe certificatele de deces decat daca se asigura ca persoana a fost anterior perfect sanatoasa".Intreb si eu :
    1ce autoritate in domeniu sau asupra acestei categorii de medici reprezinta el
    2 daca nimeni -in tara asta-nu e perfect sanatos -nimeni nu poate muri de hipotermie
    3 a fost un apel/un avertisment catre cei care fac raportul medico-legal pentru Aura Ion si Iovan !!!!?
  • +5 (7 voturi)    
    salvatori abandonati ! Armata ne va lasa (Luni, 3 februarie 2014, 2:48)

    fosta zoezoe [utilizator]

    sa credem ca si-a abandonat un camarad ? Ma refer la oamenii din armata si nu la trctoristul care o conduce.
  • +1 (1 vot)    
    Pe de o parte (Luni, 3 februarie 2014, 11:02)

    mikeyu [utilizator]

    ... arata frica pmp-ului(prea ministrului prim) ca nu vor reusi mare branza pe bune (voturi reale). Adicatelea, sondajele facute public nu sunt cele mai cele sondaje reale :)
  • 0 (0 voturi)    
    maturizeaza-te, Viorele! (Luni, 3 februarie 2014, 13:48)

    Gheorghescu [utilizator]

    Da-o-ncolo, parca-i fi in curtea scolii, cu vocea ta pitzigaiata: "N-ai curaj, Base, sa-l dai afara!".
    Plus ca n-ai prezentat nici o dovada pentru afirmatiile facute, ca de obicei, de altfel.
    P.S. Pentru uselisti: va rog sa nu cititi textul meu, e scris corect si cu multe cratime si nici nu e plagiat, asa ca puteti usor sa ametiti...oups!, inseamna ca i-am scris degeaba lui Victor Viorel.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version