VIDEO Valeriu Zgonea: Legile amnistiei si lobby-ului vor fi trimise la Comisie si vor fi rediscutate in februarie, cand vor fi aprobate. Totul a fost transparent, Traian Basescu vrea sa blocheze Parlamentul

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 16 decembrie 2013, 11:06 Actualitate | Politic

Valeriu Zgonea
Foto: AGERPRES
Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a anuntat luni ca legile amnistiei si lobby-ului vor fi trimise inapoi la Comisia Juridica, urmand a fi rediscutate in februarie, cand or "sa treaca" de vot, in conditiile in care, sustine el, nu a existat nicio problema legata de continutul acestor legi, "totul a fost transparent" iar presa si analistii au cazut intr-o "capcana" a lui Traian  Basescu, care vrea sa blocheze Parlamentul.

Acesta a reafirmat ca parlamentarii nu sunt functionari publici, "Constitutia prevede acest lucru", iar "restul sunt manipulari".

In opinia sa, presa si analistii care au criticat dur modul in care au fost adoptate aceste proiecte de legi "au cazut in capcana lui Traian Basescu".

"Vom lupta pana la capat sa demonstram acest lucru", a spus Zgonea, afirmand ca sedintele Comisiei Juridice au fost deplin transparente si nu au incalcat niciun regulament.



Aceasta dupa ce proiectele legilor amnistiei si modificarile Codului Penal au fost aprobate de Comisia Juridica intr-o sedinta care a avut loc in noaptea de luni spre marti, fara sa fie anuntate pe ordinea de zi si departe de ochii presei. Mai mult, informatiile obtinute de HotNews.ro au arata ca membrii Comisiei Juridice au discutat Codul Penal in paralel cu sedinta oficiala.

"Totul a fost transparent. Va rog frumos sa ne iertati, soarele apune la 16,45 iarna in Romania", a raspuns el, ironic, la intrebarile ziaristilor legate de sedinta din noaptea de luni spre marti.

"Traian Basescu doreste cu tot dinadinsul sa blocheze Parlamentul", a acuzat el, sustinand ca atat DNA cat si ANI au "puteri depline pentru a ancheta parlamentarii care au gresit".

"O sa mai lasam pana la 1 februarie, sa fie dezbateri, ca si la legea lobby-ului". Proiectele vor trimise la Comisiei si "peste o luna nu o sa fie nicio problema, lucrurile vor fi demonstrate si dvs o sa spuneti ca ati fost manipulati si o sa treaca" de votul Camerei Deputatilor, a concluzionat Valeriu Zgonea.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

4684 vizualizari

  • +30 (30 voturi)    
    jocul de-a "capcana" (Luni, 16 decembrie 2013, 11:15)

    emaduma [utilizator]

    Da...supararea este ca presa si analistii nu au cazut in capcana vostra. Ce sa-i faci, cu asemenea parlament si guverne trebuie sa fii vigilent.
  • +28 (28 voturi)    
    tupeu (Luni, 16 decembrie 2013, 11:16)

    radiola [utilizator]

    De mincinosi,"totul a fost transparent"
    • +8 (8 voturi)    
      mai mult, repetentul traseaza sarcini (Luni, 16 decembrie 2013, 12:42)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui radiola

      Valeriu Zgonea: Legile amnistiei si lobby-ului vor fi trimise la Comisie si vor fi rediscutate in februarie, cand vor fi aprobate.
      .............................
      cand ?
      vor fi aprobate ?
      pare sigur de el !
      voi, romanii, sunteti de accord ?
      caci, iaca, zgornea din oltenia cica parlamentul le va aproba in feb.
      ori e oracol, ori a trasat sarcini !

      jos guvernul si parlamentul !
      alegeri anticipate !
      craciun fericit ! dar....dupa ?!
  • +27 (27 voturi)    
    n-a avut tupeu (Luni, 16 decembrie 2013, 11:17)

    Adrian1 [utilizator]

    "presa si analistii au cazut intr-o "capcana" a lui Traian Basescu" N-a avut tupeu sa spuna ca si ambasadele ar fi "cazut in capcana".
  • +25 (25 voturi)    
    Vorba cantecului (Luni, 16 decembrie 2013, 11:18)

    subcultura [utilizator]

    Tupeu de borfas
    • +2 (2 voturi)    
      si vor mai aparea cantece (Luni, 16 decembrie 2013, 12:23)

      jescu [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Toti hotii vor fi eliberati, pentru ca in Romania nu se da decat in cazuri exceptionale mai mult de 7 ani de inchisoare pentru hotie. Unde s-a mai pomenit asa ceva in alta parte pe glob, la o scara atat de mare. Cred ca vor aparea multe alte cantece...:)
    • +2 (2 voturi)    
      hoti (Luni, 16 decembrie 2013, 13:17)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      Banditism de stat!
  • +21 (21 voturi)    
    Mai Tov-ule..... (Luni, 16 decembrie 2013, 11:22)

    polonyca [utilizator]

    Problema nu e ca vrea Basescu.....problema ta e ca tot asta mai vor cateva miloane bune de romani !!! Si vor asta tot mai tare si tot mai multi !!!
  • +25 (25 voturi)    
    indarjirea disperata..... (Luni, 16 decembrie 2013, 11:23)

    translativus [utilizator]

    .....cu care acesi indivizi se lupta sa elibereze anumiti infractori, demonstreaza o cu totul alta latura, cea intunecata, a intregii afaceri.
    Vazand ca nu mai au nicio sansa, "anumiti infractori" au trecut, probabil, de la mituiri materiale la amenintari cu dezvaluiri probate, impotriva unor "lideri importanti" ai actualei puteri si opozitii.

    Metoda este veche dar foarte eficienta ; "daca pic eu, te trag si pe tine dupa mine".
    • +2 (2 voturi)    
      Pai a venit timpul platii (Luni, 16 decembrie 2013, 12:16)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Tu crezi ca baietii astia au ajuns cocotati pe scaune de parlamentar gratis? Au existat niscaiva sponsori, carora li s-a promis marea cu sarea si nu li s-a dat nimic. Justitia inca isi face de cap, procurorii ancheteaza pe cine vor ei, ANI inca gaseste incompatibili. Daca incerci un smen risti sa ajungi dupa gratii.

      Si baietii din spatele scenei au asteptat o vreme, dupa care probabil au inceput cu amenintarile. Iar baietii astia din spate sunt mafia insasi, cu care nu prea te poti bate.
  • +31 (31 voturi)    
    Și eu pe cine să cred? (Luni, 16 decembrie 2013, 11:25)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Un comandat de navă, sau un tractorist? Toată lumea zice că ați făcut-o lată. Voi nu și nu... Băsescu e de vină. Nu vă dați seama cât de penibili puteți fi?!

    Mâine o să-mi spuneți că soarele se învârte în jurul Pământului și dacă nu e așa, Băsescu e de vină.
  • +18 (18 voturi)    
    Ba bine ca nu! (Luni, 16 decembrie 2013, 11:26)

    george_neagu [utilizator]

    Transparent la ceas de seara.
  • +29 (29 voturi)    
    omul nepotrivit la locul nepotrivit (Luni, 16 decembrie 2013, 11:26)

    catelu [utilizator]

    Zgonea Valeriu putea fi un strungar de isprava, daca se tinea de treaba!
    • +5 (7 voturi)    
      n-as crede... (Luni, 16 decembrie 2013, 12:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      La strung nu poti sa tragi tzeapa - ai gresit, te-ai dus... >:)
  • +20 (20 voturi)    
    <br> (Luni, 16 decembrie 2013, 11:28)

    avint [utilizator]

    repetentule, da-ti demisia!!!!
  • +25 (25 voturi)    
    dar bun simt au ? (Luni, 16 decembrie 2013, 11:28)

    jescu [utilizator]

    Bunul simt o fi trecut in regulamentul camerei deputatilor ? Legea amnistiei - justitia a muncit ani buni sa demonstreze vinovatia unor politicieni, zeci de termene pentru procese. Nu fac decat sa-si bata joc de munca celor din justitie. Iar faptul ca eliberezi toti hotii deodata nu face decat sa creasca sentimentul de insecuritate in randul populatiei. Nu cumva isi bat joc si de munca politistilor care s-au chinuit sa-i prinda. Nu cumva o sa le cam scada moralul la toti de prin politie cand le-or rade hotii in fatza. Ce sa zic, n-au incalcat regulamentul, merita un premiu..:)
  • +18 (18 voturi)    
    Gandire de calificat la seral (Luni, 16 decembrie 2013, 11:30)

    Cindrel [utilizator]

    In timpul guv. Boc, opozitia de atunci in frunte cu Ponta, Antonescu si gastile lor, umpleau ecranele si presa, cu prioritatea si dreptul Parlamentului in treburile tarii.
    Acum in plina guvernare Ponta, asistam la o multime de manevre de fentare si minimalizare a unui parlament dominat de 70 % de USL. Ticalosia, minciuna, smecheria, diversiunea, aroganta, aranjamentele din miezul noptii sunt modul de lucru a Guvernului unui MITOMAN.
    Deci: Basescu e de vina !
    • +15 (15 voturi)    
      bine spunea Plesu si cred ca la specimenul (Luni, 16 decembrie 2013, 11:57)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Cindrel

      asta facea referire

      " Nu cunosc nimic mai exasperant decat harnicia unui prost "
  • +16 (16 voturi)    
    zgonea asta (Luni, 16 decembrie 2013, 11:31)

    BradCalin [anonim]

    ne crede prosti? asa se pare.
    plus ca ne mai cred si altii. aseara, dintre toti protestatarii, exact Willy si ecologistii si-au luat bataie :) a dracu coincidenta, mosul ala e Ultras :)
  • +16 (16 voturi)    
    Bun (Luni, 16 decembrie 2013, 11:32)

    AK-47 [utilizator]

    Acum stim si noi ce inseamna "transparenta".

    Rog pe noul ministru al "Culturii, Limbii si Literaturii Romane" sa redefineasca termenul "transparenta" si in DEX.
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Luni, 16 decembrie 2013, 11:33)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    zise Zgonea " the Strungar " ...
    • +8 (8 voturi)    
      pm (Luni, 16 decembrie 2013, 12:03)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Grija mare,"strungar"este o indeletnicire a ciobanului
      de a baga oile in strunga si nicidecum la indemina unui Zgonea."Olteanul pina nu se vede sef nu se lasa"
  • +23 (23 voturi)    
    Valea agramatule! (Luni, 16 decembrie 2013, 11:34)

    triciupa [utilizator]

    Seralistul ajuns stab isi permite sa fie ironic!
    Oameni buni, minereul extras la alegerile de anul trecut e de cea mai proasta calitate. Tara a fost grav pontaminata cu o enorma halda de (u)slam steril, plin de otravuri (vreo 600...) care se infiltreaza marsav din iazul lor de decantare dotat cu fotolii confortabile si masinarie de vot electronic direct in vietile noastre. Solutia? DePontaminarea de urgenta!
    • +11 (11 voturi)    
      pana in februarie Poate Avem Parlament (Luni, 16 decembrie 2013, 11:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Nou, de pinde doar de noi http://www.petitieonline.net/petitie/10022136/semnaturi/pg55
  • +19 (21 voturi)    
    foarte bine! (Luni, 16 decembrie 2013, 11:36)

    Codruta N [utilizator]

    Daca "nu sunt functionari publici" (si nu sunt, asta e adevarat) atunci, in loc sa ii SCOATA de sub incidenta actualei legi, sa EXTINDA legea si asupra: parlamentarilor, primarilor, consilierilor samd.!!
    Adica sa schimba legea ADAUGAND la ea, explicit, aceste categorii!!
    • +1 (1 vot)    
      pai... (Luni, 16 decembrie 2013, 19:50)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ca nu sunt functionari publici, o spun ei....pai... sa vedem:
      Legea 96/2006
      (1) Deputatii si senatorii sunt reprezentanti alesi ai poporului roman, prin care acesta isi exercita suveranitatea, in conditiile prevazute de Constitutie si de legile tarii.
      (2) In exercitarea mandatului deputatii si senatorii sunt in serviciul poporului.

      Sunt in serviciul cetateanului? Sunt!
      Sunt bugetari? Sunt!
      Ce mai atata tura-vura...
  • +18 (18 voturi)    
    "parlamentarii care au gresit" (Luni, 16 decembrie 2013, 11:37)

    GeorgeT [utilizator]

    Asa numesc alesi tarii infractiunile lor : "greseli".
    Indivizii astia periculosi care "gresesc" stiu ca marea masa a alegatorilor se gindeste doar la masa de Craciun si putin bulshit trimis de alesi este primit ca un desert ..
    Se pare ca primul ministru este inca foarte popular asa ca ne meritam soarta.
  • +19 (19 voturi)    
    Repetentul (Luni, 16 decembrie 2013, 11:38)

    Gabi M [utilizator]

    asta minte ca si seful sau , Ponta-Plagiatoul mitoman.Ne cred pe toti la fel de prosti ca alegatorii lor!Amesteca dreptul administrativ (functionari publici versus diplomati) cu prevederile penale.Daca introduc ca si demnitarii se supun acelorasi legi anticoruptie ca si functionarii publici-nici-o probema.Si cu amnistierea tuturor parlamentarilor penali si gratierea celorlalti fosti si actuali parlamentari (pana la 7 ani si 5 ani ) ce mai are de spus nemernicul asta de Zgonea si PSDistii lui mafioti?
  • +21 (21 voturi)    
    Cat tupeu (Luni, 16 decembrie 2013, 11:39)

    OmulNou [utilizator]

    Cat tupeu poate sa aiba Zgonea, bate apa in piua pe o lege pe care nu o doreste nimeni din randul populatiei si in plus da vina pe Basescu doar pentru ca e incomod pentru pedeseristii cu procese pe rol. Cu oameni ca Zgonea ne intoarcem repede in comunism.
  • +2 (2 voturi)    
    <br> (Luni, 16 decembrie 2013, 12:08)

    unnene [utilizator]

    da ma stim ca tot basescu e de vina nu mai repeta ca un papagal...
  • +1 (1 vot)    
    Exasperant (Luni, 16 decembrie 2013, 12:13)

    iradu [utilizator]

    Trebuie sa recunosc ca zgonea e harnic. Dar, ca sa-l citez pe dl Plesu, "Nu cunosc nimic mai exasperant decat harnicia unui prost".
  • -1 (1 vot)    
    Antonescu despre Pont part 1 (Luni, 16 decembrie 2013, 12:19)

    alex4321 [utilizator]

    „Am avut in USL... USL oficial lunea nu am cam avut, am avut luni o intalnire cu primul ministru la care
    a participat si domnul Dragnea si domnul Chitoiu, discutie care a vizat doua subiecte. 1.Legea
    amnistiei si 2.Legea minelor. In legatura cu Legea minelor, a fost cu mine si domnul Gerea noi am fost
    dispuşi să inchidem in mod rezonabil acest capitol pe o formula rezonabila si pe o formula pe care sa
    o agreem si noi. In sensul acesta am cerut retragerea amendamentelor cu dedicatie incluse la Senat
    si respinse de altfel acolo si adaugarea unui pachet de amende de bun simt convenite cu
    Transparency International si ong-urile, privitoare la niste garantii de transparenta si responsabilitate,
    adica toate acele lucruri care lipseau si erau puse din cauza de proiectul Rosia Montana si impreuna
    cu ministerul condus de domnul Gerea sa facem un proiect pentru exploatarile miniere in general. Am
    avut si le multumesc colegilor din comisiile respective acest efort precipitat si am promis ca in aceasta
    forma vom vota proiectul”, a spus Antonescu, potrivit stenogramei.
    Antonescu a mai făcut următoarele declaraţii: „La cealalta lege, la celalalt proiect cu celalalt subiect
    (Proiectul de lege privind amnistia si gratierea - n.r.) amnistie i-am spus limpede primului ministru ca
    desi exista motive, ratiuni pentru a discuta serios despre o lege a amnistiei eu nu cred ca acest lucru
    trebuie facut in fuga in conditiile in care primul ministru nu e in tara si in conditiile in care nu exista un
    aviz al Ministerului Justitiei. Deci ori facem o lege care sa fie rezonabila si care sa poata fi prezentata
    si aparata in fata opiniei publice, lege pe care sa ne-o asumam cu totii ori daca nu noi nu suntem de
    acord pentru ca exista riscul de ase folosi propagandistic o astfel de lege este enorm avand in vedere
    ca printre posibilii beneficiari ai unei asemenea legi ar fi un Adrian Nastase, un Voiculescu, domnul
    Fenechiu de la noi, domnul Nichita, domnul Dragnea
  • -1 (1 vot)    
    Antonescu despre Ponta - partea a 2-a (Luni, 16 decembrie 2013, 12:20)

    alex4321 [utilizator]

    si alţii desi cu totii avem opiniile noastre despre cum acesti oameni au ajuns sa fie condamnati”, a spus liderul PNL.

    Antonescu susţine că premierul ar fi vrut să treacă legea în Parlament ca în cazul Roşia Montana. „Premierul a insistat pornind de la aceeasi idee cu care a insistat si in Cazul Rosia Montana, o idee stupida si anume ca se poate foarte bine ca domnia sa sa spuna ca nu e de acord, ca anumiti ministri sa spuna ca nu e bine, ca eu ca lider politic din anumite ratiuni nu sunt de acord, dar ce sa vezi in Parlament trece legea. I-am spus ca asa ceva nu sta in picioare si sa luam doar acele decizii pe care consideram ca suntem indreptatiti sa le luam. Sunt de acord ca sunt lucruri care pot avea costuri electorale dar daca ai vointa politica sa le faci le faci dar nu in felul acesta in care te descalifici ca lider politic”.

    Ce a mai declarat Antonescu:

    Eu va atrag atentia ca trebuie sa facem asta nu doar in fata opiniei publice romanesti ci in fata unor institutii internationale, unor tari, unor ambasade. In nici un fel nu poti actiona asa in conditiile in care Guvernul a transmis aviz negativ.
    In sfarsit l-am informat pe primul ministru ca daca legea e pusa la vot foarte probabil PNL va spune ca va vota impotriva si chiar va vota impotriva. Cunoasteti aceste lucruri, la intrunirea de marti a deputatilor am participat eu insumi si am luat decizia de a iesi din sala in cazul unui vot secret si asta nu a fost o provocare fata de partenerii din PSD ci pentru ca in aceasta ecuatie mai exista niste oameni care sunt pe acoli si ma refer clar la PDL.
    Pentru ca se facea vot secret la PDL se putea vota masiv in sprijinul acestei legi dupa care racnetele justitiare ale pdl-istilor si ale presedintelui ieseau si ne acuzau.
    I-am spus aceste lucruri.
    Nu am discutat nimic despre Codul Penal cu premierul.
    Am discutat despre Codul Penal cu George Scutaru destul de in treacat si asta a fost, dar am vorbit apoi cu mai multi din dumneavoastra despre schimbarile de regim...
  • -1 (1 vot)    
    Antonescu despre Ponta - partea a 3-a (Luni, 16 decembrie 2013, 12:21)

    alex4321 [utilizator]

    Pornim de la ideea ca daca un anumit set de infractiuni sunt asociate doar cu functionarii publici, e in regula pentru ca demnitarii nu sunt functionari publici, dar sa nu ramane in afara unei forme de raspundere. Sa reglementam pentru demnitari mai ales intr-o tara in care exista atata confuzia si convingerea publica puternica ca toti politicienii sunt niste banditi.
    Acum avem urmatoarea problema:
    -reactia interna, subliniez interna fara cea internationala, a fost devastatoare
    -reactia internationala a fost comica si cand spun comica ma gandesc la domnul Swoboda pentru ca din nou socialistii le-au luat fata celor din PPE. Ma rog... e o intreaga dezbatere si mie imi face o anumita placere.
    Acuma... avem urmatoarea problema stimati colegi. Partenerii nostri doresc in continuare sa mentina hotararile luate.
    In conditiile astea trebuie sa luam o decizie foarte clara pe acest subiect al modificarii Codului Penal sau daca le vom vota. E atacata la Curtea Constitutionala si cel mai probabil va fi picată. Daca va fi declarata neconstitutionala nu stiu ce va face PSD-ul, dar daca nu PSD le va susţine în continuare. Trebuie sa luam o decizie.
    Intre timp lucrurile au degenerat – Voiculescu spune că vreau să îl bag în inchisoare, domnul Băsescu că sunt un hoţ şi ne cere demisia mea şi lui Ponta şi poate Ponta va ieşi mâine şi ne va cere demisia mie şi lui Băsescu si a mea si e o nebunie, o nebunie.
    Evident ca acum atentia publica e maxima pentru initiativa PSD, pentru ca de acolo din PSD a venit a fost o prostie, o prostie maximă creată de PSD. Am avut o pozitie mediatica buna in care domnul Basescu trebuia sa se justifice, acum a lucrat mediatic foarte bine si Parlamentul e tratat acum ca o institutie fara credibilitate. Nu e vorba ca am luat masuri pentru a limita implicarea politica a ANI si DNA ci ca am luat numai si numai masuri in favoarea parlamentarilor.
    Noi am vorbit încă din campania electorală că trebuie să le luăm nişte măsuri împotriva unor instituţii gen ANI
  • -1 (1 vot)    
    Antonescu despre Ponta - partea a 4-a (Luni, 16 decembrie 2013, 12:24)

    alex4321 [utilizator]

    Nu e vorba ca am luat masuri pentru a limita implicarea politica a ANI si DNA ci ca am luat numai si numai masuri in favoarea parlamentarilor.
    Noi am vorbit încă din campania electorală că trebuie să le luăm nişte măsuri împotriva unor instituţii gen ANI şi DNA pentru nu face numai si numai politica lui Basescu, dar de la coabitare incoace guvernul a luat numai măsuri prin care să le întărească. Acum se spune ca macar daca nu putem face dreptate pana la capat pentru toti ne-am zis ca macar sa ne socatem noi din chestia asta si evident ca a dat foarte prost.

    Colegii noştri din Comisia Juridică nu au fost invitaţi la discuţiile de la parlament cu ambasadorii, iar azi domnul Zgonea a trimis o listă Ambasadei americane pe care figurau aceeasi domni Ciuca, Nicolicea si asa, dar de pe care lipseau iar. Alina a încercat, dar dacă nu era pe listă nu a fost lăsată să intre.
    Exista riscul ca marti PSD şi Guvernul sa încerce să treacă legea amnistiei poate chiar cu avizul favorabil al ministrului Justiţiei, eu nu sunt convins de asta dar se poate, ca ipoteza exista si poate ca dupa ce trece pe la Curtea Constitutionala si modificarile la Codul Penal.

    In aceste conditii din patea partenerilor nostri cu care ne-am vazut ieri seara neoficial Ieri seară domnul Ponta ne-a reprosat votul de la Legea minelor în Parlament desi si de la ei au fost vreo 50 de absenti. Legea a cazut pentru ca nu a fost cvorum nu pentru ca liberalii au spus una si au facut alta
  • +7 (7 voturi)    
    vai de capul vostru ! (Luni, 16 decembrie 2013, 12:32)

    moby dick [utilizator]

    Prosti ne mai credeti ! O tara intreaga plus cancelariile lumii civilizate sunt chipurile induse in eroare de maleficul Basescu. Realitatea e mai simpla : el e destept, voi sunteti prosti ! El stie legea, voi mizati pe prostia si lenea celor multi. Si aveti grija, cei pe care mizati nu sunt chiar atat de multi si nici atat de prosti pe cat i-ati vrea !
  • +9 (9 voturi)    
    Cine e Valeriu Zgonea? (Luni, 16 decembrie 2013, 12:39)

    ticbis [utilizator]

    Zgonea este un semi-analfabet cu 8 clase, de profesie sculer-matriter.
    Si, pentru ca meseria asta nu se mai poate profesa in Romania deoarece nu mai exista fabrici si uzine, s-a facut parlamentar.
    Si, pentru ca daca esti parlamentar poti sa-ti cumperi toate titlurile stiintifice si academice pe care le doresti, si-a facut rost si el de diplome de absolvent de invatamant superior (dupa modelul doctoratului sefului lui, Victor Ponta).
    Si, daca tot avea origine sanatoasa provenind din randul clasei muncitoare, a ajuns si presedinte al Camerei Deputatilor, conform principiilor vechi de 100 de ani promovate de catre Partidul Comunist Roman si continuate cu abnegatie de catre urmasul acestuia, actualul PSD.

    Valeriu Zgonea este "mana inarmata" a partidului, este un fel de "am fost un dobitoc" de genul lui Tudor Postelnicu sau Emil Bobu ai PCR-ului, parintele actualului PSD.
    Inainte de '89 am avut un secretar de partid pe intreprindere care semana ca doua picaturi de apa cu Valeriu Zgonea; aceeasi incultura, aceeasi limitare intelectuala, aceeasi lasitate, acelasi limbaj de lemn si aceeasi falsitate logica si spirituala, acelasi grobianism si acelasi tupeu golanesc.

    Asta este portretul real al lui Zgonea; tot ceea ce spune si face acest personaj sinistru n-ar trebui sa mire pe nimeni! Cel mult ar trebui sa le fie rusine cetatenilor care au pus stampila pe numele lui atunci cand au votat! Acestia ar fi trebuit sa constientizeze faptul ca locul acestui personaj ar fi trebuit sa fie in hala de productie a unei fabrici, la bancul de lucru, in niciun caz in prezidiul Parlamentului Romaniei!
    • +1 (1 vot)    
      pai... (Luni, 16 decembrie 2013, 19:56)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      zgonea n-a fost votat de cetateni, ci numit politic si votat de "reprezentantii" acestora...nu s-a pus nicio stampila...
  • +1 (1 vot)    
    Catavencu Zgonea (Luni, 16 decembrie 2013, 13:10)

    hamangiu [utilizator]

    Lupta justitiei cu morile de vant..daca nu o pot incaleca ii fac munca inutila..asta da guvern ,asta da stat de drept.Primii lobysti ai tarii ..politicienii penali..asta da loby.
  • +1 (1 vot)    
    da (Luni, 16 decembrie 2013, 17:38)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    strungarul la fara frecventa zgonea isi face datoria, ca doar de-aia l-a pus dragnea masluitorul de voturi acolo.
    Oricum, toti au niste fete de cocalari ceausisti, si asta si grebla, ce nume, si neacsu ala...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi