VIDEO Traian Basescu vorbeste despre dizolvarea Parlamentului, in cazul in care se mentin modificarile aduse Codului penal: Am vazut reactia CE si a aliatilor nostri, cu aceste modificari am iesi din criteriile de la Copenhaga, ceea ce ar fi extrem de grav. Pentru asa ceva un Parlament ar trebui dizolvat. Sanctiunile ar porni imediat, ar fi o situatie dramatica, am fi in afara UE

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 12 decembrie 2013, 11:12 Actualitate | Politic

Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu a vorbit, joi, la emisiunea Adevarul Live, despre controversatele modificari aduse marti de Parlament Codului penal si despre legea amnistiei si gratierii, aflata in continuare pe agenda Legislativului. Seful statului a afirmat ca spera ca "Parlamentul realizeaza ceea ce a facut si va renunta la aceste modificari". El a atras atentia asupra consecintelor "extrem de grave" pe care modificarile aduse Codului penal de catre Parlament le-ar avea daca ar fi mentinute. Traian Basescu sustine ca, in aceste conditii, Romania ar fi "in afara Uniunii Europene", iar "pentru asa ceva un Parlament ar trebui dizolvat". In ceea ce priveste legea amnistiei si gratierii, Traian Basescu a acuzat "o presiune consistenta a lui Dan Voiculescu, probabil ca si Adrian Nastase a avut contributia lui".

"Acesta din <martea neagra> ar fi fost un motiv serios de dizolvare a unui Parlament care prin actiunea lui genereaza deservicii uriase Romaniei. Si aici nu trebuie sa mai argumentez pentru ca am vazut reactia Comisiei Europene si a aliatilor nostri. Romania, daca ar intra in vigoare modificarile la Codul penal si legea amnistiei si gratierii, ar iesi din criteriile de la Copenhaga, care sunt criteriile politice, ceea ce ar fi extrem de grav. Pentru asa ceva un Parlament ar trebui dizolvat. Eu sper ca Parlamentul realizeaza ceea ce a facut si va renunta la aceste modificari. Daca ar fi mentinute, sanctiunile pornesc imediat, de la suspendarea dreptului nostru de vot in Consiliul European, Consiliul Uniunii Europene si probabil in Parlamentul European. Probabil ca s-ar merge si pana la suspendarea fondurilor europene, ar fi o situatie dramatica. Am fi in afara Uniunii Europene."


Cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu la Adevarul Live:


  • Este exclus ca atunci cand vorbesti de modificarea Codului penal si cand vorbesti de o lege a amnistiei si gratierii, este exclus ca liderii celor doua partide de la putere sa nu stie. De altfel Antonescu a anuntat public ca sustine modificarile la Codul penal. E o invitatie la furt fara sa ai teama de consecintele legii.
  • Acciza pe combustibil si ceea ce eu am sesizat ca nu era necesar si concentrarea banilor la ministerul lui Dragnea e insotita de aceasta modificare care ii scoate pe alesii locali, ei nu mai pot fi acuzati de conflict de interese. Acum primarul poate da contractul de milioane firmei sotiei, firmei copilului.
  • Astia sunt ca hotul pe care l-ai prins la furat. Ce sa faca hotul? Lasa ceasurile la iesire si fuge.

  • Daca au ceva de discutat este sa introduca in Codul Penal o situatie tranzitorie ca sa nu scoata din inchisoare o multime, pentru ca se reduc pedepsele. Poate cu aceasta ocazie, a propunerii facuta de domnul Antonescu, sa ia in discutie si propunerile pe care le-au facut Parchetele. Eu cred ca daca repun in discutie modificarile la Codul Penal, pot sa repuna in discutie si modificarile cerute de Parchete, sa se faca o tranzitie corecta", afirma Traian Basescu. (Crin Antonescu i-a cerut, joi, presedintelui Camerei Deputatilor rediscutarea legii privind super-imunitatea demnitarilor si primarilor - n.red.)
  • Suntem in fata unor lideri slabi, mult prea dependenti de baronimea locala. Au sacrificat Romania. Acest tip de presiuni sunt peste tot. Inclusiv in PDL asa s-a castigat campania interna pentru sefia partidului. Au spus "Basescu, Boc ne-au dat pe mana ANI". Ai vrut lideri care sa ii apere, cum au cei din PSD.
  • Seful statului a povestit ca nu a stiut despre modificarile pregatite in Parlament: "Am aflat in timp ce se intampla in Parlament, nu am stiut."
  • Intrebat de moderator daca nu a fost avertizat de servicii, Traian Basescu a raspuns ca "Hai sa ne uitam la limitele pe care le au serviciile, eu as reactiona daca serviciile s-ar ocupa sa culeaga informatii de la serviciile din Parlament si din sedintele de Guvern, nu e treaba serviciilor." "Solutia este corectitudinea parlamentarilor", mai spune seful statului.
  • Daca legea amnistiei si gratierii ar intra in vigoare, ar fi eliberati din inchisoare circa 10-12 mii de detinuti."
  • El mai spune ca, in cazul in care nu mai sunt locuri in inchisori, solutia este cea a inchisorilor private. "Austria a vrut sa contruiasca un penitenciar in Romania sa isi trimita aici condamnatii, insa am refuzat."
  • Am gratiat foarte putin in acesti ani de cand sunt presedinte. Cred ca am gratiat doar vreo 15 oameni, cu vreo doua exceptii toti foarteb batrani. Mai erau si doi studenti prinsi cu cate o doza de droguri, m-am gandit ca le distrug...
  • Nu suntem la stadiul in care in Romania sa faci asa ceva. Stiti care e marea problema? Daca a doua zi dupa ce il gratiezi il prinzi furand? Daca avem aglomeratie in penitenciare, sa mai construim inca doua penitenciare. Nu suntem la stadiul sa gratiem in masa.
  • A fost o presiune consistenta a lui Voiculescu asupra celor doi lideri PSD si PNL, probabil si Adrian Nastase a avut contributia lui, pentru ca mai are in fata dosarul Zambaccian. Ponta nu are cum sa nu asculte de Nastase.
  • La PDL maraieli au mai fost, dar nu au fost un fenomen generalizat. Nu a indraznit nimeni sa spuna: domnule presedinte, scapati-ne de conflictul de interese.
  • Traian Basescu a mai spus, in deschiderea emisiunii, ca "Nu suntem chiar ultimii din Europa. Daca priviti diverse paliere o sa va vedeti ca la unele chiar ne apropiem de mijloc. In Romania nu s-a ajuns la tunurile care s-au dat in Occident, in banci. Am vrut sa dau un semnal, ca poate ne uitam mai bine la noi."
  • Daca promulg modificarile la Codul Penal, as avea o pace extraordinara, si eu si dumneavoastra. Dar e foarte grea pacea cand punctele de vedere sunt atat de diferite in ceea ce priveste cum trebuie sa arate institutiile statului. Nu spun ca eu sunt un sfant. Este legal, dar controversat felul in care am primit apartamentul din Mihaileanu. Acum e controversa cu terenul fiicei mele. Ce puteam sa fac acum? Sa spun: mai baieti, trec codul asta, dar lasati si voi cu comisia. Nu am nicio emotie cu comisia asta. Se va arata cum sa cumperi teren legal. E o copilarie.
  • Chiar cred in agricultura, unde nu se castiga usor banii. Dar este o solutie pentru multi, mai ales cu banii europeni care vin. Cu o conditie, sistemul bancar sa ii ajute pe tineri sa cumpere terenuri.
  • Eu cred ca socul si dezbaterea publica vor face ca Parlamentul sa reanalizeze aceste legi.
  • Am vazut reactia Comisiei Europene si a aliatilor nostri. Romania daca ar ramane modificarile la Codul Penal ar iesi din criteriile de la Copenhaga, care sunt criterii politice, si ar fi extren de grav, pentru asa ceva un Parlament ar trebui dizolvat.

  • Eu sper ca Parlamentul realizeaza ceea ce a facut si va renunta la aceste modificari. Daca ar fi mentinute, sanctiunile pornesc imediat, de la suspendarea dreptului nostru de vot in Consiliul European, Consiliul Uniunii Europene si probabil in Parlamentul European. Probabil ca s-ar merge si pana la suspendarea fondurilor europene, ar fi o situatie dramatica. Am fi in afara Uniunii Europene.
  • Despre unirea cu Republica Moldova: Se poate face cu vointa populatiei, nu a politicienilor. De acest proiect am sa ma ocup dupa ce voi pleca din functie. (...) Cred ca pentru Federatia Rusa miza este Transnistria.
  • Despre Pungesti: Acolo e o lipsa totala de comunicare. E un sat amarat, la frontiera dintre Iasi si Vaslui. Dar e zona de razesi a lui Stefan cel Mare, nu te joci. Trebuie discutat cu acei oameni. Guvernul trebuie sa isi asume responsabilitatea acestor explicatii. Panza freatica e la 100 de metri, fracturarea e la 4.000 de metri. Cred ca aici trebuie facut un efort de explicare, iar Guvernul trebuie sa isi asume minciunile care li s-au spus oamenilor. Statul ar trebuie sa se implice, creand o solutie de relaxare. Problema acolo e spaima acestor oameni care au fost pacaliti si intoxicati cu filme propagandiste pentru casa lor, pentru sanatatea lor, pentru sanatatea pamantului lor. O garantie trebuie data acestor oameni pentru a ii relaxa, pentru a avea certitudinea ca, daca prin absurd se intampla ceva, li se da ceva - casa, pamant.
  • Romanii nu se simt reprezentati de cei pe care i-au ales. Exista o discrepanta formidabila intre votul de peste 60% dat acum un an unei aliante politice si cand faceti sodaje doar 20% se simt reprezentati de ei. Aici, oricat ati incerca sa puneti totul in vina clasei politice, careia nu ii iau apararea desi si eu fac parte din ea, e si vina celor care stau acasa la vot.























16662 vizualizari

  • +46 (46 voturi)    
    Petitie pentru dizolvarea parlamentului (Joi, 12 decembrie 2013, 12:00)

    jazznapocensis [utilizator]

    http://www.petitieonline.net/petitie/10022136
    • +20 (20 voturi)    
      Stiti unde-i doare pe parlamentari de UE? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:08)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      Acolo.
      • +18 (18 voturi)    
        Revolutia 3.0 (Joi, 12 decembrie 2013, 14:20)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Phil Austin

        Hmmm...mai e putin pana pe 22 Decembrie. Exact 10 zile.
        • +6 (6 voturi)    
          pai... (Joi, 12 decembrie 2013, 15:29)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui sebagain

          mai sunt doar patru zile pana pe 16 Decembrie...the sooner, the better....
          • -4 (4 voturi)    
            lol (Joi, 12 decembrie 2013, 15:44)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

            bine, bine ....si pe cine puneti in loc? Aa... nu v-ati gandit inca! :))))
            • +4 (4 voturi)    
              Tom & Jerry (Vineri, 13 decembrie 2013, 1:10)

              Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

              ar fi mai buni.
    • +16 (16 voturi)    
      cum adica.... (Joi, 12 decembrie 2013, 13:40)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      ...alesii nostri care, ca tot romanul impartiali, de la '89 incoace, sunt in toate partidele, in toate camerele, ei, sa ramana fara coledzi!? Acesti Agamemnoni, care se tin numai de "dandanale" prin Parlament, sa-si piarda locul hotiei?! Ai ca nu crez, parol!
    • +2 (2 voturi)    
      a ajuns la 2800, TREBUIE (Vineri, 13 decembrie 2013, 10:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui jazznapocensis

      Mobilizate Toate Resursele pentru ca acesta Petitie sa o Transformam in referendum !
  • +41 (41 voturi)    
    DA (Joi, 12 decembrie 2013, 12:00)

    Aramis [utilizator]

    dizolvarea parlamentului e solutia!
    • +16 (20 voturi)    
      se poate si mai simplu (Joi, 12 decembrie 2013, 13:23)

      gear six [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

      in plus fata de dizolvarea parlamentului

      dizolvarea PSD ( si interzicerea reinfiintarii acestui partid ) si dizolvarea USL + interzicerea drepturilor tuturor celor care au votat legea asta pe o perioada de 100 de ani( indiferent de partid).
      • +9 (9 voturi)    
        Prea extrem (Joi, 12 decembrie 2013, 14:14)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui gear six

        Nu ca nu mi-ar placea, insa lustratia la vremea ei era perfecta, natural scapam de acesti... incalificabili.
      • +7 (7 voturi)    
        nu merge (Joi, 12 decembrie 2013, 14:16)

        Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui gear six

        asta nu merge, ar fi dictatura curata. intr-o tara cu minime pretentii de democratie, sunt unelte de gen DNA si ANI care sa loveasca intr-un partid corupt.
        • +4 (4 voturi)    
          am parerea (Joi, 12 decembrie 2013, 19:01)

          gear six [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

          ca Romania este bolnava de cancer.
          iar cancerul este PSD,fieful comunist al politicii dambovitene.

          Suntem ca un bolnav pentru care lupta ambasadele straine sa tina in viata institutiile care ne asigura un dram de imunitate la cancer( ANI,DNA si tot ce lupta impotriva coruptiei clasei politice).
          DNA si ANI sunt ca paracetamolul in fata unei bube canceroase.

          Mai bine taiata cangrena si dupa asta chiar daca faci gripa iti revii cu ANI si DNA.

          De fapt asta este si diferenta intre noi si cei din vest.La ei e cate o gripa usoara, la noi e infectie generalizata si cancer peste tot( si la propriu si la figurat).

          Cum sa te faci bine cand cancerul iti maninca viitorul?
          Cat o sa poata chirurgul Basescu sa taie in cangrena?
  • +45 (45 voturi)    
    acum este momentul sa iesim in strada (Joi, 12 decembrie 2013, 12:04)

    GeorgeT [utilizator]

    Daca nici acum nu iesim in strada atunci generatia asta este pierduta definitiv.
    Protestam pasnc impotriva dictaturii parlamentare.

    Vrem dizolvarea parlamentului !
    • +12 (12 voturi)    
      tocmai (Joi, 12 decembrie 2013, 14:29)

      strongbox [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      pe lipsa noastra de reactie se bazeaza mafiotii din parlament!! Din cate am vazut in ultimele doua seri cand au fost mici incercari de proteste, se pare ca pe romani chiar nu ii intereseaza! Isi vor da seama doar cand vor trebuie sa plateasca taxe mai mari, cand vor fi in somaj ca au plecat multinationalele! Ne meritam soarta!
  • +6 (8 voturi)    
    italienii si politicienii (Joi, 12 decembrie 2013, 12:04)

    ValentinV [utilizator]

    http://capitalismpepaine.ro/2013/12/12/revolutie-in-italia-politia-fraternizeaza/
  • +22 (24 voturi)    
    Lustratie generala (Joi, 12 decembrie 2013, 12:06)

    it_s__not_news [utilizator]

    Lasati-ne toti! Toti cei care au detinut puterea din 1945 pina astazi trebuie sa ne lase in plata Domnului.
  • +37 (37 voturi)    
    Multumim Uniunii Europene... (Joi, 12 decembrie 2013, 12:08)

    magila [utilizator]

    ...ca ne apara de noi insine. Pentru ca, daca astia ar merge maine la vot, ar fi iarasi votati de peste 60 % dintre romani. De, romanul invata greu si uita repede.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu invata nimic (Joi, 12 decembrie 2013, 15:11)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui magila

      Cu tot respectul cuvenit, dar aia 70% nici n-ar trebui sa aiba drept de vot. Si cind iti iei carnetul tre sa stii sa scrii si sa citesti, nu? Ia sa vedem din aia care voteaza cu doua miini stingi citi stiu? Nu din aia care isi lasa mina purtata de primar, popa sau mai stiu eu ce bastion al puterii asteia de tip romanesc.
  • +35 (37 voturi)    
    Un cosmar numit ROMANIA !!!! (Joi, 12 decembrie 2013, 12:08)

    czr [utilizator]

    Realizati in ce tara traim daca singura opozitie la ordinariile puterii sta in Basescu?

    Cat mai poate tine piept acest om, hoardei?

    Nu pot sa uit ce-a spus aseara: "Va dati sema ce se intampla daca nu eram eu presedinte si era unul de-al lor?"

    Dar cosmarul (re)vine si intrebarea e:
    Ce-o sa ne facem de la anul, din decembrie?
    Pt ca nu vad nici o alternativa..
    • +4 (8 voturi)    
      Ce se intampla ? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:25)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui czr

      Ce s-a intamplat si in ultimii 20 ani si nu se plang prea multi, poate doar puturosii si sarmanii batrani.
      • +4 (4 voturi)    
        uiti (Joi, 12 decembrie 2013, 14:18)

        Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Troller

        uiti de milioanele care au plecat din Romania ca sa aiba parte de un trai mai bun.
        • 0 (2 voturi)    
          Eu nu sunt uituc! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:16)

          Troller [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

          Eu imi amintesc de o coalitie de drepta, PNL-PDL. Se numea Dreptate si Adevar. Dar trecutul nu conteaza. Ne concentram asupra prezentului si aflam ca PSD tocmai a obtinut majoritatea parlamentara.
  • +34 (34 voturi)    
    Asta si vor! (Joi, 12 decembrie 2013, 12:12)

    omezu [utilizator]

    Sa fim in afara UE, sa poata fura fara nicio grija, stim doar ca stresul face rau la inima. Am vazut cum lesina toti in sala de judecata, e o incalcare a drepturilor infractorului!
  • +26 (26 voturi)    
    PROPUNERE (Joi, 12 decembrie 2013, 12:16)

    titiacs [utilizator]

    http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_dizolvarea_parlamentului_romaniei-p10022136.html

    am inteles ca 250.000 de cetateni pot initia un referendum ( desi ma astept sa modifice legea la peste 7,4 milioane ! ). ce ziceti de un referendum pentru dizolvarea actualului parlament tradator , cu specificatia ca membrii actualului parlament sa nu mai poata candida timp de minim 2 legislaturi ( ca altfel cu ce ne alegem daca tot aceiasi ramin de ales ) ? regulamentul viitorului parlament sa fie validat tot de catre alegatori pentru a evita "surprizele " privilegiatilor, prin referendum ( cam cum e in elvetia , unde se organizeaza referendumuri si saptaminal daca trebuie ). respectarea numarului maxim de parlamentari asa cum a reiesit la singurul referendum valabil pina astazi .
    • 0 (0 voturi)    
      din pacate (Sâmbătă, 14 decembrie 2013, 11:12)

      Aramis [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      nu pe net se vor putea obtine sutele de mii de semnaturi necesare, trebuie lansata o campanie in care zeci de mii de oameni sa mearga din casa-n casa si sa convinga poporul sa semneze pe hirtie, cu CNP si adresa
  • +16 (22 voturi)    
    inca odata..... (Joi, 12 decembrie 2013, 12:18)

    translativus [utilizator]

    ....Basescu pune puntul pe "i".

    Intradevar, liderii USL nu au cum sa nu stie de manevra legislativa prin care se incearca eliberarea escrocilor politicianisti din inchisori, precum si libertatea de a ne fura fara frica de pedeapsa, a tuturor escrocilor aflati inca in libertate.

    Din nefericire, dizolvarea parlamentului nu rezolva grava problema cu care ne confruntam pentru ca in locul gastii actuale va veni o alta, la fel de flamanda si care va avea la indemana, acelasi sistem politic perfid iar rautatea va continua.

    Nu dizolvarea parlamentului este rezolvarea problemei ci desfintarea acestui sistem politic mafiot, bazat pe minciuna electorala nepedepsita, in care toti escrocii isi dau mana pentru jefuirea tarii.

    Solutia este Meritocratia reala la care se ajunge automat prin sistemul de administrare a statului prin contract.
    Asta este singura noastra sansa de a ne pastra tara unita si de a scapa de toti mincinosii, escrocii si tradatorii care ar incerca sa acapareze din nou puterea.
  • +12 (18 voturi)    
    pai ce mai sta ? (Joi, 12 decembrie 2013, 12:20)

    adrian8 [utilizator]

    sa dizolve !

    daca paine nu e .. macar circ maxim !
  • -33 (39 voturi)    
    Demisul vorbeste de Dizolvare (Joi, 12 decembrie 2013, 12:21)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Esti ultimul care are dreptul de a aduce vorba !
    • -7 (21 voturi)    
      De ce? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:00)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Crezi ca s-ar opune UE? Eu cred ca deabia asteapta.
    • +11 (11 voturi)    
      au aparaut spalatii pe creier :) (Joi, 12 decembrie 2013, 14:07)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      base a fost suspendat si s-a incercat demiterea pt infinit mai putin fata de ce fac astia de incerci sa-i speli pe aici cu subiecte offtopic :)
      daca era demis de cateva milioane de vii si cateva milioane de morti acum totul se facea in liniste si aveam hoti legalizati.
      iar tu plateai taxe si accize sa-i intreti.
      dar voi din obsesia basescu nu scapati.
      apropo, legile date de astia i-l scotea si pe base din dosarul flota. era bine?
      vai de capul vostru, doi neuroni daca aveati si tot realizati ce nenorocire ne paste...
    • +4 (4 voturi)    
      ati vrut sa-l demiteti? (Joi, 12 decembrie 2013, 15:08)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      de ce? ca sa puteti da legile de azi? TU esti ultimul care poti vorbi despre eliberarea coruptilor si pungasilor.
  • +23 (25 voturi)    
    Trebuie (Joi, 12 decembrie 2013, 12:21)

    SRA [utilizator]

    daca presedintele ROMANIEI are prerogativa a dizolva parlamentul trebuie sa o faca !

    Daca cei doi victor ponta si crin antonescu doresc BINELE ROMANIEI trebuie sa-si depuna mandatele !
    • +12 (12 voturi)    
      Basescu (Joi, 12 decembrie 2013, 13:50)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      nu poate dizolva parlamentul,altfel, il dizolva de-asta vara.Parlamentul se autodizolva doar daca ar tranti la vot de 3 ori un prim-ministru.Asa ca...
      • +2 (2 voturi)    
        Daca modificarile codului penal raman asa (Joi, 12 decembrie 2013, 14:59)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Daca Basescu o sa dizolve Parlamentul, UE si NATO o sa fie in spatele lui. Il vor sprijini cu declaratii si-si vor experima acordul pentru decizie.

        Nu cred ca USL isi doreste sa ajunga pana acolo. Daca se intampla asa ceva, USL nu mai ajunge la 40%.
  • +21 (23 voturi)    
    perfect (Joi, 12 decembrie 2013, 12:29)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Un discurs perfect, de efect. Vad ca lasitatea din USL deja a inceput sa isi arate prezenta. Crin o da la intord, Ponta in continuare se face ca ploua , Grebla face pe dizidentul... e o satisfactie dubla sa vad cum legile rusinii isi pierd sustinatorii , dar si cum liderii USL isi confirma caracterele mizere si nevolnice.
  • +22 (24 voturi)    
    Dizolvarea Parlamentului (Joi, 12 decembrie 2013, 12:29)

    Trojan.H [utilizator]

    Probabil de aceea au inceput hotii sa dea inapoi. Dizolvarea Parlamentului este obligatorie pentru salvarea statului de drept. Dar nu numai atit, acesti gansteri care au capturat Romania trebuie anihilati unul cite unul.
    • +17 (17 voturi)    
      eu zic (Joi, 12 decembrie 2013, 12:57)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ca toti deodata.
      daca ii luam unul cate unul pierdem foarte mult timp - sunt foarte multi!
    • +4 (4 voturi)    
      ar lua prea mult timp... (Joi, 12 decembrie 2013, 13:49)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ...trebuie aruncati toti, gramada, la groapa comuna....
  • +21 (27 voturi)    
    Incredibil... (Joi, 12 decembrie 2013, 12:32)

    hot news [utilizator]

    ... Traian Basescu lupta singur (si aproape cu mainile goale) cu o armata de nemernici.
    "La arme", români! Daca vrem sa mai traim in aceasta tara...
  • +24 (26 voturi)    
    CORECT ! (Joi, 12 decembrie 2013, 12:34)

    Heinrich [utilizator]

    Parlamentul trebuie dizolvat. Trebuie organizate alegeri anticipate si adoptarea parlamentului unicameral cu 300 de parlamentari
  • +19 (23 voturi)    
    hai.... (Joi, 12 decembrie 2013, 12:35)

    un oarecare [utilizator]

    mazeta pe interval.... ce faci dormi?
    e stire cu basescu.... presteaza...pt ce esti platit?
    • +2 (2 voturi)    
      nu mai stie ce sa faca (Joi, 12 decembrie 2013, 15:31)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      e platit de sefii lui dar parca nici lui nu-i vine sa creada ce sefi are......se gandeste ce si cum....
  • +23 (23 voturi)    
    Dizolvati parlamentul borfasilor d-le Presedinte (Joi, 12 decembrie 2013, 12:41)

    mnicku [utilizator]

    nici acum nu-i tirziu .

    Asa cum poate fi Presedintele suspendat asa si parlamentul borfasilor ar trebui suspendat sau ei sint deasupra legilor .
    • +5 (5 voturi)    
      Cu sprijinul armatei! (Joi, 12 decembrie 2013, 14:15)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Asgurati-va, Domnule Presedinte, de sprijinul armatei si actionati! Vom fi multi de partea dvs! Prin "Armata" nu inteleg ministrul apararii, ci generalii patrioti. Nu pot crede ca nu mai e nimic de facut!
  • +19 (21 voturi)    
    pentru asta merita iesit in strada (Joi, 12 decembrie 2013, 12:47)

    smigol27 [utilizator]

    pare foarte interesant cum pentru asta nu vedem mase de oameni care protesteaza in toate orasele tarii, chiar daca este un real motiv pentru a face asta.
    pare foarte interesant cat de manipulate sunt masele.
    pana la urma e vorba despre viitor , dar asta e mai greu de inteles decat cianuri si alte prostii care le intelege orice hipster biciclist - no offense
    • +18 (18 voturi)    
      subscriu (Joi, 12 decembrie 2013, 12:52)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui smigol27

      Nu neg importanta Rosia Montana, dar cu noile legi si intentii, NU se va mai discuta de Rosia Montana. Adica, acolo unde nu e democratie, unde nu e presa NU VEI STI CA SE EXPLOATEAZA.
      • +10 (10 voturi)    
        Si chiar de vei sti (Joi, 12 decembrie 2013, 13:02)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        NU vei putea demonstra. Si vei fi convins, argumentat (cu pulanul) ca e spre binele tau.
    • -3 (7 voturi)    
      Si ce va opreste ??? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:27)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui smigol27

      2-3 cati sunteti, alaturi de Tomac si Funeriu, poate avocatu ala mic cu capu mare.
  • +20 (22 voturi)    
    alegeri anticipate parlamentare (Joi, 12 decembrie 2013, 12:49)

    migdal [utilizator]

    alegeri anticipate
    parlamentul trebuie dizolvat
    stimati colegi de suferinta
    trebuie sa iesim in strada
    alegeri parlamentare anticipate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • -7 (7 voturi)    
      Care e problema ta ? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:35)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui migdal

      Ce sa se dizolve ? Poate judecata ta ! Nu cumva esti orbit emotional ? Habar nu ai ce spui ce esti si ce faci. Ce spune Basescu ? Spune ca in tara noastra e murdar si trebuie sa facem curat ca vin sarbatorile. Dar ce propune el ? El spune asa: "Gigel, in camera ta e murdar, nu s-a mai facut curat de 24 de ani. Te rog sa nu mai faci murdar, sa nu faci mai murdar decat este, ca vom avea chiriasi pretentiosi". Nea Traiane, esti batran si intelept, intelegi cine si cum poate face curat in camera aia. Poporul si revolutia. Nici minciunile tale, nici ale lui Crin, nici ale lui Viorel, nici ale intregii Europe nu vor tine mult.
      • +2 (4 voturi)    
        aha (Joi, 12 decembrie 2013, 13:44)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Troller

        revenim la marx, la revolutia mondiala ...

        alta solutie ar fi anarhia, mama ordiniii..

        sau, mai simplu si mai usor, facem revolutie si'l alegem pe putin presedinte.
        • -3 (3 voturi)    
          Basescu trebuie sa-si dea demisia (Joi, 12 decembrie 2013, 14:06)

          Troller [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Chiar daca l-as fi votat pe Basescu de 5 ori pana acum si l-as mai vota pe orice lista ar mai aparea, pentru binele lui, trebuie sa-si dea demisia. Astfel ar ramane cu statutul de fost presedinte, ceea ce e foarte bine. De pe margine, organizezi opozitia, castigi increderea MAJORITATII,castigi alegerile peste 3 ani, schimbi iar Codul Penal si Constitutia. Asa e jocul. Base, nu esti nici Vlad Tepes sa intepi nobilimea, nici Ceausescu, sa te agati de putere, nici Mesia sa salvezi un popor ce deocamdata nu vrea salvat. Retrage-te ACUM
      • +1 (1 vot)    
        Ce-mi place cand nu va convine adevarul (Joi, 12 decembrie 2013, 14:23)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui Troller

        Asta este !
  • +18 (18 voturi)    
    Interlopii legiferatori-OUT ! (Joi, 12 decembrie 2013, 13:04)

    Plagarus [utilizator]

    578 de nulitati,nu pot reprezenta un intreg popor si asa vazuta atat de rau, prin lumea larga !
  • -8 (10 voturi)    
    Ce smecher esti tu ! (Joi, 12 decembrie 2013, 13:21)

    Troller [utilizator]

    Mai smechere care tot vorbesti de modificarea Codului Penal, tu care ai 300 de hectare de pamant ia mai bine sa modificam codul penal si sa dai tu cate un hectar la 300 de romani si sa facem o "ferma pe actiuni" si tu sa fii trectoristul sef, ca vad ca te pricepi. Si daca tot a fost coruptie 20 ani si de acum incolo nu mai vreti sa fie, ia hai sa resetam noi toate averile si finantele, ca s-a facut asta de mai multe ori in istoria tarii si sa o luam de la capat cu statul de drept si afacerile cinstite. Ce, legea nu-i retroactiva ? Ceausescu stie mai bine cat de retroactiva e, du-te si intreaba-l ! Pentru cei ce citesc aici, si nu inteleg ce inseamana de fapt, "lupta anticoruptie", daca vreti, va explic adevarul, dar trebuie sa vreti, asa ca astept comentariile.
    • +2 (2 voturi)    
      USA, Anglia, Olanda, Germania, CE, ... (Joi, 12 decembrie 2013, 14:33)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      Si aia vorbesc despre modificarea Codului Penal.
      • -1 (1 vot)    
        Exact ! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:46)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        "Am impresia ca uneori politicile anticoruptie sunt folosite gresit, in scopuri politice." (Hannes Swoboda)
    • -1 (1 vot)    
      1 Ha.. (Joi, 12 decembrie 2013, 14:47)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Troller

      ..se pot duce "romanii" sa-si ia cu credit. Nu suntem la nationalizare.
      • -1 (1 vot)    
        vezi ce simplu e ? (Joi, 12 decembrie 2013, 16:06)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        nu mai stau, tre sa ma duc sa cumpar vreo 500 de hectare.
  • +7 (7 voturi)    
    unde este Ponta? ce faca Plagiatorul? (Joi, 12 decembrie 2013, 13:34)

    visio [utilizator]

    tara arde si asta este de negasit; unde este si ce face Plagiatorul? dizolvarea Parlamentului nu este solutia intr-o democratie; EU vreau parlamentari corupti in puscarie, pentru ca EU le platesc salariile; nu am nevoie de cheltuieli cu alegeri; EU vreau parlamentari in puscarie; asa cum eu muncesc cinstit, asa trebuie sa procedeze si parlamentarii; ce vom face cand vom mai gasi parlamentari corupti? iar dizolvam parlamentul? Puscarie vreau pentru hoti; apropo de puscarie, trebuie regandit sistemul de detentie, astfel:
    1. avem nevoie de un sistem corectional, pt orfani, sau pt cei care fura de foame;
    2. avem nevoie de un sistem de retentie pt furtul calificat; adica, ai falsificat un document puscarie pe viata plus confiscarea integrala a averii plus confiscarea bunurilor instrainate iar cercetarea detaliata a celor care au cumparat;
    cum sa ii dai pt tradarea nationala 6 ani de puscarie? poate 60 de ani pana la primul termen de eliberare conditionata...
    politicienii trebuie sa ia pedepsele cele mai mari, pt ca ei castiga foarte mult; vrei sa beneficiezi de pasaport diplomatic? raspunzi pe masura...
  • +6 (6 voturi)    
    anticonstitutional (Joi, 12 decembrie 2013, 13:40)

    tontu [utilizator]

    Marinarul nu prea are parghiiile si mijlocele constitutionale sa dizolve parlamentul, in aceasta situatie. Nu spun ca nu ar trebui, spun doar ca nu se poate...
    • +2 (2 voturi)    
      se poate, este legal, insa nu stii tu (Joi, 12 decembrie 2013, 13:58)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      asa cum ziceam, nu dizolvarea este solutia; puscaria este UNICA solutie pentru infractori...
      • +1 (1 vot)    
        Se poate ... (Joi, 12 decembrie 2013, 14:14)

        Troller [utilizator] i-a raspuns lui visio

        Daca castigi alegerile !
      • +1 (1 vot)    
        ar fi cazul (Joi, 12 decembrie 2013, 14:24)

        Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui visio

        esti tu sigur ca e legal? indica, te rog, legea sau articolul din constitutie prin care se poate face asta. in constitutie e prevazut la art. 89 ca doar daca Parlamentul respinge guvernul de 2 ori poate fi dizolvat. alta cale nu cunosc, dar tu zici ca ar fi. care?
        • +2 (2 voturi)    
          Codul penal si nu numai (Joi, 12 decembrie 2013, 15:19)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

          1. conform art. 391 (sau 394 din 2009), lit b-c-d, parlamentarii se fac vinovati de inalta tradare; acest articol este unul dintre motivele pentru care Plagiatorul si Cacarau, odihneasca-se linistiti la Jilava, au scos parlamentarul din categoria functionarului public;
          2. stii care e solutia cea mai sigura si eficienta pentru a prinde sobolanii? faci o cusca mai mare...
          3. Constitutia prevaleaza in fata legii, singurele exceptii fiind cele de stare de necesitate (adica parlamentarii care s-au cacat pe ei, cum e cazul Plagiatorului si a lui Cacaru) si Inalta tradare.
          4. modificarile din legile controversate despre care discutam, referitoare si la Presedinte, aveau ca scop "scaparea" lui Ion Iliescu de crimele din 1989 si manipularea cetateanului platitor de salarii cu cei 60.000 morti (ca exemplu general);
          5. mai este un motiv legal pt care Basescu poate dizolva parlamentul, insa eu si tu si orice roman sanatos la cap isi doreste ca infractorii sa stea in spatele gratiilor; avem nevoie de parlamentari inteligenti care sa faca bine si omului de rand, fie ca vorbim de amaratul care ii plateste salariul, sau un angajator care duce si grija altor suflete.
          6. in ultimii 23 ani au existat interese ca romanii sa fie dezbinati; ceea ce imi doresc eu este ca romanul sa constientize ca painea cea mai buna este ce mancata la masa mare a Romaniei, la masa la care stau 25mil. de romani;
          7. tu ce iti doresti?
        • 0 (0 voturi)    
          @ adrian (Joi, 12 decembrie 2013, 16:15)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

          Exista o cale sigura. Vezi postarea mea de mai sus.
      • +1 (1 vot)    
        adevarat, daca (Joi, 12 decembrie 2013, 14:39)

        strongbox [utilizator] i-a raspuns lui visio

        vom mai avea legi pe baza carora sa poti baga la puscarie infractorii!!! Cu noul Cod Penal nu vom mai avea!! Deci nu se poate aplica ce spui tu!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Joi, 12 decembrie 2013, 15:19)

      Analfabet [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      nu sunt solutii in constitutie...e treaba noastra, a poporului acum... ii revocam pe toti.
  • +4 (4 voturi)    
    Din păcate nu se poate! (Joi, 12 decembrie 2013, 13:50)

    ikke [utilizator]

    ARTICOLUL 89
    (1) După consultarea preşedinţilor celor două Camere şi a liderilor grupurilor parlamentare, Preşedintele României poate să dizolve Parlamentul, dacă acesta nu a acordat votul de încredere pentru formarea Guvernului în termen de 60 de zile de la prima solicitare şi numai după respingerea a cel puţin două solicitări de învestitură.
    • +5 (5 voturi)    
      Referendum (Joi, 12 decembrie 2013, 14:34)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui ikke

      Este adevarat ca "Romania, daca ar intra in vigoare modificarile la Codul penal si legea amnistiei si gratierii, ar iesi din criteriile de la Copenhaga, care sunt criteriile politice, ceea ce ar fi extrem de grav." ?
      Daca DA atunci problema este de Interes National.
      Constitutia: "ARTICOLUL 90
      Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-şi exprime, prin referendum, voinţa cu privire la probleme de interes naţional. "
      Constitutia: "ARTICOLUL 2
      (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum."
      Propun un Referendum cu intrebarea:
      "Sunteti de acord cu retragerea mandatului de Parlamentar celor care au votat Marţi, 10 decembrie 2013, ora 15:0 cu DA la Subiect vot: Adoptare PL 467/2012 privind modificarea și completarea Codului Penal al României din 21 iunie 1986, republicat, cu modificările și completările ulterioare ?"
      Eventual se poate comprima textul intrebarii astfel:
      "-Sunteti de acord retragerea mandatului de Parlamentar acelor demnitari care au votat DA sa poata fura din Bugetul Statului ?"
    • +1 (3 voturi)    
      Ei, nu, ikke, (Joi, 12 decembrie 2013, 14:38)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui ikke

      Pai daca se apuca sa suspende Parlamentul crezi ca o face de capul lui, fara sustinere internationala? In ciuda articolului 89, intrucat situatia o impune si am iesi din UE in caz contrar, intrucat poporul a votat sa intram in UE, presedintele suspenda Parlamentul. Parlamentul spune ca suspendarea este falsa si suspenda Presedintele. Ambasada SUA, Olandei si Germaniei spun ca il recunosc pe Presedinte si avertizeaza Parlamentul sa se pregateasca de puscarie. Armata si Politia este sfatuita sa fie de partea Presedintelui. SUA trimite un portavion cu puscasi marini in Constanta si Franta parasuteaza trupe de comando pentru protectia presedintelui. Adica, la o adica, daca situatia impune, cum este si cazul actual, chiar poate fi suspendat parlamentul.
      Cu ce n-am fost de acord in ce-a vorbit dl Basescu, cu ajutorul sau garantia pe care ar trebui STATUL sa o dea in caz ca explorarile PRIVATE de la Pungesti polueaza zona. Adica nu inteleg de ce STATUL sa dea garantia? Eu daca-mi fac un credit garantez eu cu o alta proprietate, nu-mi garanteaza statul nimic. De ce in acest caz ar trebui statul sa garanteze?
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate cu garantia (Joi, 12 decembrie 2013, 14:57)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Chevron trebuie sa acopere garantia.
        Dar mai intai Chevron ar trebui sa dea in scris ca procedeul a fost testat in conditii geologice similare si ca nu prezinta pericol.
        Ma gandesc doar la inconstienta altui Urias Petrolier care a forat in Golful Mexic fara sa aiba pregatita o solutie pentru astuparea de urgenta a gaurii pentru a reduce poluarea in caz de accident.
      • 0 (0 voturi)    
        si exact asa (Sâmbătă, 14 decembrie 2013, 11:45)

        Aramis [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        ajungem in Africa, doar acolo se fac asemenea exercitii de "democratie"
  • 0 (2 voturi)    
    Pozitionare (Joi, 12 decembrie 2013, 14:38)

    andrei.s [utilizator]

    Daca exista ceva la care se pricepe foarte bine <a href="http://www.obiectiv.info/romanii-alaturi-de-ponta-in-conflictul-cu-basescu_26294.html">Traian Basescu</a>... Este faptul ca are ca oponenti niste oameni politici care ii faciliteaza iesirile, de fiecare data. Care il valorifica perfect, de fiecare data. Asa ca, end of story.
  • +1 (1 vot)    
    USOR DE SPUS... (Joi, 12 decembrie 2013, 15:01)

    schroedinger [utilizator]

    Imposibil de facut, din pacate! Singura solutie, cand este plenul celor doua camere: gazarea!
  • +4 (4 voturi)    
    Dizolvarea Parlamentului. (Joi, 12 decembrie 2013, 15:09)

    Supravietiutorul [utilizator]

    Daca Presedintele Basescu va dizolva Parlamentul, va merita titlul de "Oliver Cromwell" al Romaniei.
  • -1 (1 vot)    
    dupa cum am spus e legal si imoral (Joi, 12 decembrie 2013, 15:12)

    AlexRatoi [utilizator]

    "Nu spun ca eu sunt un sfant. Este legal, dar controversat felul in care am primit apartamentul din Mihaileanu. Acum e controversa cu terenul fiicei mele. Ce puteam sa fac acum? Sa spun: mai baieti, trec codul asta, dar lasati si voi cu comisia. Nu am nicio emotie cu comisia asta. Se va arata cum sa cumperi teren legal. E o copilarie."
  • 0 (0 voturi)    
    Ti-au servit motive sa te reabilitezi politic Base (Joi, 12 decembrie 2013, 15:26)

    andreesanu [utilizator]

    Gafe dupa gafe politice ce dovedesc lipsa de educatie,mentalitatea de smenari,cocalari,derbedei,de lichele, de pomanagii pusi pe capatuieli,lasi care n-au curajul raspunderii,mincinosi fata de cei care i-au trimis sa-i reprezinte.
    Indivizi cu trecut dubios si minjiti ,tavaliti prin tot felul de mizerii , vor un viitor in roz cladit pe minciuna,furt,fuga de raspundere,lasitate.
  • +1 (1 vot)    
    Ce mai stati (Joi, 12 decembrie 2013, 15:26)

    burebista [utilizator]

    Daca vreti democratie iesiti in strada URGENT . NU este timp de asteptat acum este momentul jos gasca de hoti si derbedei in frunte cu plagiatorul mincinos pontulache .Sa se inchida si aceste antene de trsfstori de neam si tara .VREM STAT DE DREPT VREM O TARA CA IN WEST NU CA IN EST vezi china si rusia .In strada acum pina nu este prea tirziu.
    • -1 (1 vot)    
      Hai ca iesim de revelion ! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:43)

      Troller [utilizator] i-a raspuns lui burebista

      cu petarde :P
  • 0 (0 voturi)    
    Sa se ia si presedintelui dreptul de a gratia ! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:36)

    Troller [utilizator]

    Mai ales ca Iliescu l-a gratiat pe Cozma, in conditii in care multi romani se uitau chioras. In plus, avand in vedere ca viitorul presedinte va fi pro PSD, el va putea sa gratieze din 2014 pe Voiciliescu si altii. Mai mult, daca Book va fi prins cu ceva si bagat la zdub in urmatoarele 6 luni, sa nu cumva sa fie gratiat din intamplare ...
    Sunt pro gratiere si pentru faptul ca iertarea e iertare, cel mai puternic gest si esenta tarii noastre crestine. Si in lista aia ar fi trebuit sa fie si cei condamanti pentru accidente rutiere. Toti soferii din romania trec cel putin o data pe an prin momente in care se gandesc "Vai de mine, ce am facut, ce s-ar fi intamplat daca ..."
  • -1 (1 vot)    
    Triada nefasta ! (Joi, 12 decembrie 2013, 15:55)

    Troller [utilizator]

    Romani, e un joc pe care trebuie sa il intelegeti ! Schema este: gafe suspect de stupide ale USL, Basescu reactioneaza atacand USL, Ponta vine cu declaratii pertinente. Nu e decat un joc care sa il ridice pe Ponta pentru a fi siguri ca va ajunge presedinte. Singura lor grija e ca eterna triada (de la 89 incoace, da, e o eternitate) PSD-PDL-PNL sa scoata presedintele si sa ramana la putere. Si nu e vorba de partidele astea in intregime ci de anumite factiuni din ele, restul fiind masa de manevra.
  • +3 (3 voturi)    
    Affaaaaaarrra! (Joi, 12 decembrie 2013, 18:43)

    Primula [utilizator]

    ponta si antonescu voiculescu si gasca looor de borfaaaasi! afaaaraaaa din tara! sau la puscarie, pe viata!
    ne-am sacrifiat batranii si copiii, ne-am trimis fiii sa munceasca peste granitele tarii, am sters la fund batranii din alte zari, ca sa putem suporta asa zisa voastra perioada de tranzitie, in care nu ati facut altceva decat sa devalizati banci, sa furati fabric, sa va alimentati propriile conturi bancare cu miliardele de euro furate, sa prostiti lumea cu luminita de la capatul tunelului, si sa-i cumparati pe saraci cu o punga cu paste fainoase, acum doriti sa prelungiti jaful! afara cu voi! pamantul romanesc si poporul nu va mai rabda, haimanale ce sunteti!
    oameni buni! romani! vine craciunul, e timpul sa aratati ca sunteti in stare sa-i dati jos pe cei care v-au furat viitorul! ati aratat in 1989 ca sunteti demni si curajosi, reeditati revolutia, cu grija sa nu v-o fure din nou impostorii! drumul nostru e unul singur, alaturi de lumea civilizata, alaturi de europa!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri