PSD vrea comisie de ancheta in Parlament pentru verificarea terenurilor Ioanei Basescu

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:25 Actualitate | Politic

Presedintele PSD, Victor Ponta, a anuntat miercuri ca parlamentarii PSD vor solicita infiintarea unei comisii de ancheta care sa analizeze retrocedarile suspecte. Ancheta parlamentara vizeaza achizitionarea unui teren de catre fiica mai mare a presedintelui, Ioana Basescu si implicarea unor institutii ale statului  in acest caz, a anuntat Ponta. Decizia vine dupa ce, luni seara, Antena3 a prezentat un document potrivit caruia procurorul Lucian Papici ar fi verificat terenurile pe care fiica presedintelui urma sa le cumpere. 

"Colegii din Comisia Juridica au propus si au discutat despre o comisie de ancheta privind modul in care institutii ale statului si persoane ocupand functii oficiale s-au implicat in activitati private de verificare pentru achizitionarea unor terenuri pentru persoane private. Este vorba de cazul Calarasi. In masura in care va fi o comisie parlamentara de ancheta, in mod sigur toate institutiile guvernamentale vor pune la dispozitie toate informatiile la care avem acces si daca se va dovedi ca un magistrat procuror si-a folosit functia publica pentru interese private, evident exista prevederi legale de sanctionare.

Parlamentul are dreptul in baza Constitutiei sa faca comisii de ancheta legate de anumite situatii cum au fost nenumarate pana acum. Nu anchetaza un procuror ci modul cum s-au retrocedat, verficat sau achizionat terenuri. Cred ca este dreptul Parlamentului si cred ca este foarte bine sa-si exercite dreptul constitutional de-a ancheta si a pune la dispozitia opiniei publice toate datele legate de anumite afaceri controversate", a declarat Ponta la Parlament.

Intrebat de presa daca a stiut ca presedintele  Autoritatii Nationale a Restituirii Proprietatilor a efectuat verificari pe terenul cumparat de catre fiica presedintelui , Ponta a spus ca nu a stiut acest lucru. 

"Nu am stiut la acel moment ca i s-a cerut domnului Baiesu sa faca verificari ale terenurilor de la Nana, am aflat recent, dupa ce a izbucnit tot acest scandal si tot acest mod extrem de dubios in care cu 300.000 de euro cash, cu un credit pe care altfel daca dumneavoastra sau orice om obisnuit se duce nu-l primeste niciodata de la CEC. Am aflat si eu ca dumneavoastra despre o situatie cel putin dubioasa si cred ca toti cei implicati trebuie sa dea detalii, este vorba de sume mari de bani si de primul om in stat", a mai spus premierul.


Si presedintele PNL, Crin Antonesu a declarat ca este acord cu propunerea PSD priviind infiintarea unei comisii speciale de ancheta. 
  • Crin Antonescu: Ideea mi se pare absolut corecta. Fara a avea calitatea unei instante, Parlamentul poate sa discute lucruri care sunt suspecte de a fi abateri de la lege de la functionarea unor institutii . Problema, asa cum inteleg ca se pune, cum a pus-o si primul-ministru, este implicarea unui procuror foarte important intr-o chestiune care nu are de-a face cu atributiile si cu destinatia institutiei la care lucreaza. In detalii nu pot sa intru acum, ca nu am elemente.
Decizia vine dupa ce luni seara postul Antena3 a prezentat un document potrivit caruia procurorul Lucian Papici ar fi verificat terenurile pe care fiica presedintelui urma sa le cumpere. 

Mihai Gadea a prezentat la "Sinteza zilei" un document prin care Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor ar fi  trimis Ministerului Public, Parchetului, dar si procurorului sef sectie Lucian Papici, un document cu informatii despre mai multe fonduri funciare din Romania. Printre ele se afla si Comisia locala de fond funciar Nana, localitatea in care familia Basescu a devenit proprietara.

Documentul emis de Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor ar fi un raspuns la o adresa a procurorului Lucian Papici din martie anul acesta, care ar fi fost interesat sa afle cum stau lucrurile la Nana.

Fiica cea mare a presedintelui, Ioana Basescu, a declarat ca in septembrie 2013 a achizitionat un teren agricol de 290,41 hectare in judetul Calarasi, contractand un credit ipotecar pe 30 de ani de peste un milion de euro. 

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

18722 vizualizari

  • +69 (87 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:34)

    LoveRomania [utilizator]

    Bravo PSD, tocmai au fost rezolvate toate probleme importante ale tarii, economia duduie, au fost infiintate 1 milion de locuri de munca, investitorii stau la coada sa intre in tara si sa investeasca, primul ministru a facut o lucrare de doctorat originala cainii comunitari au fost dotati cu covrigi in coada si cum nu mai au ce sa faca au inceput sa verifice terenurile cumparate pe credit de fiica presedintelui.


    Cred ca sub acele terenuri este ingropata comoara dacilor si de asta a cumparat basescu, de fapt si brnacoveanu, ceausescu si chiar voiculescu au ascuns acolo averea romanilor.

    Daca tot devine chiabur basescu eu zic sa il suspendam si apoi sa il executam in pita publica
    • +42 (52 voturi)    
      Ponta ascunde saracia (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:00)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      Sa ancheteze, daca Ponta a terminat cu treburile tarii si toate merg struna. Viata este tot mai buna, birurile tot mai mici unele scoase si ca romanii sunt extrem de fericiti cu bolsevimea lui Ponta la putere. Ioana Basescu a facut o investitie privata, restul e cancan si invidie. O banca i-a dat credit, e treaba bancii, nu a lui Ponta cel care are in spate cazul de crima Panait. Noi zacem in saracie si lui Ponta ii arde de comisii, doar pentru ca i-a poruncit Voiculescu?!
      • +32 (40 voturi)    
        Gadea le face programul USL-amistilor (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:42)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Gadea si Mircea Badea (de fapt Dan Voiculescu, prin gura lor) sunt cei care fac programul propagandistic pt USL.

        cresc preturile si apar noi taxe? hop Antena 3 cu un scandal inventat despre Basescu. vine bugetul guvernarii socialiste PNL-PSD, criticat de toate asociatiile private? hop Antena 3 cu o propunere acceptata pe loc de Ponta si Crin Antonescu
    • -14 (18 voturi)    
      curios (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:24)

      cinev@ [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      acelasi comentariu ca pe dcnews ... cineva te plagiaza...sau ai plagiat
    • +18 (22 voturi)    
      E fenomenala masinaria USL (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:16)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      Sunt 100% sigur ca in prostia lor, dovedita de atatea si atatea ori, iar li se intoarce ca un bumerang initiativa.
      Fiind persoane private este aproape evident ca nu au avut zvonacii acces la toate documentele. Si daca se face o ancheta, atunci se va continua normal si la cazurile conexe odata creat precedentul. Si sa vezi atunci discoteca cu greii din PSD care asteptau sa se astearna uitarea pe matrapazlacurile lor din achizitii de pamant. Cred ca Ponta a uitat sa-i intrebe si pe ei daca sunt de acord cu subiectul.
      Pun pariu ca aceasta comisie nu o sa se nasca...
    • -4 (14 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:17)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      Mda...cand este vorba de furturile sefului suprem, ar trebui ca justitia sa se ocupe de altele....nu de prinderea hotilor.
      Daca nu este aur sau comori in acel teren eu zic ca poate fi furat...mai ales ca daca fura sefu"" se poate accepta.:))
      • +8 (10 voturi)    
        de la cine? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:23)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        daca cumpara teren de la tine (si nu de la O FIRMA) trebuia sa fie anchetat cumparatorul sau vanzatoruL?
      • +3 (5 voturi)    
        Fi sigur;; (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:13)

        dorian65 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        ca daca ar fi aur sau altceva imediat il deposedeaza tovarasii.
      • +3 (5 voturi)    
        Aberezi (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 22:02)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        Dupa ce ca a "vandut flota" crezi ca nu are niste banuti sa cumpere un amarat de teren?
  • +59 (71 voturi)    
    inca nu am auzit de o Comisie Crescent (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:35)

    un domn [utilizator]

    acolo e miza...terenurile Ioanei sunt mizilic, daca s a produs o ilegalitate e ok sa fie sanctiuni..dar in cazul Banului Public de la Crescent ? Dunarea ? cat mai asteptam ? sper ca nu atat cat sa aflam Adevarul Revolutiei din 89
    • +31 (37 voturi)    
      sau de una Nastase-Bittner (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:02)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Sa analizeze cum a cumparat el si Bittner toata Delta Dunarii...
  • +45 (53 voturi)    
    foarte bine... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:37)

    liviu_ [utilizator]

    sa o ancheteze si daca e vinovata sa o condamne...
    TOTUSI...
    sa faca acelasi lucru si cu cei care a bagat pe gat proiectul neconstitutional ilegal etc pentur rosia mondana
    si toti hotii din romania... ca doar hoti nu sunt numai in opozitie... niciodata nu au fost NUMAI acolo
    • +1 (3 voturi)    
      Aici e vorba de Manole. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:27)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca vrei sa construiesti ceva durabil degeaba iti sacrifici oponentii, trebuie sa sacrifici persoane apropiate, chiar din familie. Altfel justitia independenta construita intr-un mandat luminos e darimata in urmatorul mandat intunecat.
    • +3 (7 voturi)    
      cine e vanzatorul? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:25)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      daca vanzatorul e legal constituit (inteleg ca e o FIRMA cu actionariat italian) cum sa anchetezi cumparatorul?
      Daca ai banuieli ca vanzatorul a dobandit NON-CUSER ce treaba are cumparatorul?
      • 0 (0 voturi)    
        Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:45)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        1).Poate fi vorba de mita mascata.
        2).basescu nu avea cum sa aiba atatia bani sa cumpere acel teren...asta citind declaratia de avere, deci este vorba de bani negri din parte =cumparatorului=.
        3).ioana basescu nu avea nici ea atatia bani...si nici vorba sa poata plati o asemenea rata.
        4).Din cate stiu la banca exista o limita de creditare...care in acest caz a fost depasita cu mult.
        5).Cu ce a garantat ioana basescu acest imprumut?
        Cumva cu puterea de influenta a tatalui?
  • +47 (57 voturi)    
    Iarasi Basescu??? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:38)

    EagleEye [utilizator]

    Astia de la PSD alta treaba decat Basescu nu au?Nu cumva sunt la guvernare?Mai bine ar trebui sa guverneze,altfel tara se duce in jos cu mare viteza.
    • 0 (0 voturi)    
      Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:47)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui EagleEye

      Pai daca famiglia base fura mereu...trebuie cumva ignorata?
      Cand este vorbe de famiglie justitia nu mai trebuie sa-si faca datoria?
      Asa inteleg cei de =dreapta= justitia si democratia?
  • -22 (36 voturi)    
    independența energetică (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:41)

    Mazeta [utilizator]

    Sper ca în comuna Nana să înceapă curând exploatarea gazelor de șist.
    • +17 (23 voturi)    
      Pai nu inteleg... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:20)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ....nu zicea USL-ama ca se opune exploatarii/explorarii...dreptu-i ca inainte de alegeri...buuun, sa inteleg ca in comuna Nana se face o exceptie.

      Hai bai Mazeto, nu ti-e teama ca prietenii USL-ama sunt atat de prosti ca pana si romanii isi vor da seama de asta....incredibil suna nu-i asa?
    • 0 (0 voturi)    
      Ai auzit ca in tara noastra (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 22:07)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      proprietarul unui teren sa castige ceva de pe urma bogatiilor subsolului?
  • +48 (52 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:42)

    Frank777 [utilizator]

    sa controleze si retrocedarile de mazare din Constanta
    • +29 (31 voturi)    
      si vilele (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:03)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      pe care le are pe malul lacului, in Mamaia, cum a cumparat terenuri in Madagascar si cum si-a tras hotel in Brazilia...
    • 0 (0 voturi)    
      Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:49)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Tipic postacilor angajati...cand nu mai au niciun argument si sefu"" a fost prins la furat arata cu degetul spre altii...ca si ei fura.:))
      Disculpa cumva pe sef faptul ca fura si altii?
  • +35 (43 voturi)    
    oare de data asta.. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:45)

    adrian8 [utilizator]

    s-au interesat daca e vb de un fals sau nu ? :)
    • +29 (31 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:03)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      pe plagiator nu cred ca-l intereseaza daca e adevarat sau nu.

      principiul lui, ca si al propagandistilor de la antene, e:
      "calomniati, calomniati, ceva tot o sa ramana".

      ws
  • +46 (54 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:47)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Hai sa incepem cu dragnea, oprisan, baronarimea pesedeasca si peneleasca, cu felix, ...
    Ii luam in ordine, nu?!
    Si daca sunt de vina la bulau cu toti!
    Justitia se face cu toti, nu numai cu unii!
    Astea vrea uslarimea! Ei, nu, altii... da! La bulau, normal!
  • +50 (54 voturi)    
    Parlamentul (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:51)

    aiureantramvai [utilizator]

    poate verifică și niște retrocedări ciudate la Timișoara? Dar vai, acolo nu e vorba de băsiști!
  • +52 (58 voturi)    
    hai bai vere (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:51)

    ws [utilizator]

    mai e cineva in romania care-i crede pe santajistii de la antene?

    nici macar ora afisata pe ecran nu cred ca e corecta.

    de-a lungul timpului au prezentat nenumarate fasaieli de presa - mihaileanu, flota, traficul de arme, votul de la paris, lista e practic nesfarsita. lucruri care nu au nimic de a face cu presa, ci cu propaganda si santajul.

    dupa o istorie atat de lunga de falsuri, nu vad de ce tocmai documentul cu papici ar fi adevarat. ca si in cazul srs, probabil cineva si-a batut joc de ei.

    atat sunt de prosti si disperati, incat cred ca ar fi in stare sa prezinte ca autentica si o "investigatie" conform careia dictatorul l-a omorat pe jfk.

    ma rog, om vedea.

    ws
  • +24 (28 voturi)    
    saraca justitie (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:52)

    fartonicul [utilizator]

    duduia asta care normal sta legata la ochi, cu o sabie in mana si cu o balanta in cealalta, a ajuns sa fie curva politicienilor. Cei care au mai multa putere, o folosesc dupa bunul plac impotriva celor ce au mai putina, sau nu au deloc. Astfel borfasii puternici, scapa basma curata, iar cei slabi si de multe ori nevinovati cad. Of neam romanesc. Cat timp vei mai sta tu milog la acesti borfasi care in prezent ti-au marit taxele cu promisiunea de autostrazi si alte foloase, insa de fapt ei folosesc banii luati cu japca de la tine doar ca sa te mai prosteasca inca odata cu 1 kg de malai, cu o sapca, cu o galeata, si alte foloase de moment, in timp ce ei iti cumpara viitorul intr-un mod ieftin, ca sa ti-l vand la straini la fel de ieftin, si care te vor ingenunchea? Cat timp vei mai sta tu supus la toate nedreptatile lor zicand ca asa au fost scrise lucrurile, fara ca tu sa pui o mica intrebare cum si de ce functioneaza astfel. Ajungi uneori sa iti acuzi fratii care din disperare au plecat peste hotare, dar tu nu le-ai dat nici un indemn sa puna piciorul in prag, iar ei cand strigau disperarea lor pe strazi, tu erai indiferent la soarta lor, zicand ca pe tine nu te va afecta. Acum iata ca indiferenta la fratii tai care strigau disperati sa se opreasca pacatuirea dregatorilor tai care duc tara la pieire, striga. In al 12lea ceas te-ai trezit putin(protestele anti RMGC si gazele de sist), dar ai aflat ca somnul e dulce, si patul e cald. Asa ca te-ai culcat inapoi, lasandu-ti fratii si surorile strigand disperati pe strada impotriva faradelegii si silniciei la care suntem supusi, cautand diferite scuze de genul: sa se spele pe cap cei care i-au votat, sa ca "ma preseaza ziua de maine, etc, insa ignorand total faptul ca ziua de poimaine daca tu dormi, nu o vei mai avea. Cand te vei trezi popor roman si vei pune piciorul in prag. Mai au nevoie doar de 2 legi(RMGC si gaze de sist) borfasii tai de la conducere ca sa iti distruga total viitorul. Te vei trezi doar atunci cand..
  • +44 (48 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:54)

    cosminbut [utilizator]

    gadea a prezentat acelasi tip de document ca cel cu milioanele de dolari din campania din 2004? trebuie sa fii plecat cu sorcova ca sa mai crezi ceva din ce spune calaul. la antena 3 pana si mira tv e mincinoasa.
  • +42 (44 voturi)    
    Inteligent (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:55)

    Daniels22026 [utilizator]

    Miscarea PSD-ului este foarte inteligenta. Comisia parlamentara NU e tribunal. E doar o comisie. Nimeni nu are NICI o responsabilitate, nu poate fiu tras la raspundere.

    Deci comisia va gasi nereguli foarte, foarte grave. Nu este nevoie de dovezi. Ci doar de parerea comisiei. Apoi se justifica ORICE interventie in justitie. Se va intervene masiv in justitie. Peste tara se va asterne pacea dorita de Iliescu si de uslamisti.

    Stiti in ce situatie sintem acum? Privim cu incetinitorul, ca la reluare, ce urmeaza sa se intimple. Stim perfect viitorul acestei comisii, dar nu-l putem impiedica. Se va intimpla ce trebuie sa se intimple? E nevoie de o minune aici.

    Cautam urgent idei geniale! Dezlegati ciinii prostiei! Orice prostie poate ascunde solutia. Cum vom evita inevitabilul?
  • -32 (38 voturi)    
    in alta ordine de ideii (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 12:56)

    adrian8 [utilizator]

    sa face ti si voi , poate chiat HN , o simulare de credit pt teren de 1mil eur , pe 30 de ani ....

    sa vezi acolo rata lunara , sa vezi venitul minim ..etc .. doar asa ca sa intelegem cat de multi bani poate sa castige un 'notar' in romania ... ce sa mai .. e o meserie pe care nici CEO orange,vodafone , oracle ...etc .. nu o egaleaza la venituri !!!!

    asa da !!!
    • +16 (20 voturi)    
      constat ca ORICINE munceste (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      In Opinia TA e un infractor...asta e rezultatul celor 7 ani de Bolshevism predate in Familia Ta ?
      • -5 (13 voturi)    
        clar ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:08)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        pai eu sunt de acord cu tine si zicca aceasta doamna , munceste foarte mult si in cativa ani de cand e notar , are bani stransi (f multi) si venituri care permit achitarea de rate 5-10 mii de euro pe luna .

        la fel pt. scorring dat de banca , probabil ca a dovedit o perioada lunga , cu venit foarte mare si constant pentru a justifca incadrarea in conditiile acestui credit (ca asa e pentru toti muritorii cand vor credit) .. !

        zic si eu , e o doamna foarte mucitoare si foarte capabila ... bravo !

        sau poate a avut ceva conditii preferentiale ...

        sau poate o sa urmareasca cineva desfasurarea acestul credit , sa vedem cand se fac rambursari anticipate ... si de unde vin banii aia ...
        • +7 (9 voturi)    
          Nu generaliza cazul tau (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:51)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          La tine e problema ca nu poti scrie coerent 2 fraze. Evident o cerere de credit e un obstacol prea mare. Si totusi BNR se plange ca au fost date credite prea usor. Daca nu ne inseala memoria si Crin a luat un credit de 250.000 EUR pentru apartament - nu am auzit de o comisie de ancheta si venitul unui parlamentar e 1/10 din cel al unui notar in schimb oportunitatile de trafic de influenta sunt de 1000 de ori mai mari. dar ordinele de la sectia A3 suna altfel asa ca ponta se conformeaza.
          • 0 (0 voturi)    
            Hmmm-minciunica (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:56)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Nu mintai, iata ce sri hotnews in data de 15-06-2012 :
            http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12533156-crin-antonescu-cumparat-anul-trecut-apartament-205-luat-credit-120-000-euro.htm
            =Presedintele PNL, senatorul Crin Antonescu, a achizitionat anul trecut un apartament de 205 metri patrati in Capitala, si-a redus economiile cu circa 200.000 de euro si, in plus, a contractat un credit de 120.000 de euro pe o perioada de 10 ani, potrivit celei mai recente declaratii de avere, completate pe 12 iunie, transmite Mediafax.
            In acelasi timp, din conturile bancare ale lui Antonescu lipsesc aproximativ 200.000 de euro. Astfel, daca in 2011 liderul PNL declara 271.676 de euro, 8.309 dolari si 5.973 lei, anul acesta conturile sale s-au redus la 78.806 euro, 8.442 dolari si 7.750 lei. In plus, Antonescu si-a deschis un nou cont, care figureaza in valuta cu 231 de coroane daneze.
            De asemenea, presedintele PNL a contractat un credit de 120.000 de euro, pe o perioada de zece ani, de la Unicredit Tiriac Bank.=
            Oare sa te insele...=memoria=?!:))
            PS.Vad te-ai dat de gol ca scrii in numele unui grup...sa fie grupul de postaci platit?
            =Daca nu ne inseala memoria...= :))
      • +11 (15 voturi)    
        adrian8 e obisnuit cu creditele de consum. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:09)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ce sa-i ceri? Sa gandeasca?
        Dupa el orice credit are ca scop cumpararea unui lucru care nu produce nimic: o masina, un apartament, un televizor de n-shpe inchi... Si rambursarea lui se bazeaza exclusiv pe veniturile actuale ale celui care a luat imprumut.

        De ideea de credit pentru business ai auzit adrian8? Adica sa iei bani imprumut pentru a produce alti bani, nu pentru a-ti cumpara confort...
        • -7 (13 voturi)    
          Hmmm (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:22)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Sa cumperi teren ca sa poata cultiva =taticu'':= ce vrea cand va fi pensionar este pentru tine =business=?!
          • +10 (12 voturi)    
            MRSmrs este deja vizionar. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:36)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            Vede terenul tinut parloaga pana se va hotara Basescu ce sa cultive pe el... mai ai si alte premonitii?

            Dar ca pretul terenului arabil din Romania este de 5 ori mai mic decat in UE si ca investitia in acest lucru este una dintre cele mai profitabile fie si prin prisma investitiei speculative nu spui nimic?

            O tii langa cu ""de unde are bani", "cine a ajutat-o" samd.

            Ai bani? investeste in agricultura! este o investitie excelenta din care nu ai cum sa pierzi!
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 15:01)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              Ai bani nedeclarati, ai bani negri, ai bani netrecuti in declaratia de avere?
              Atunci fa ca basescu...=cumpara=teren si fa bisnita/investitie speculativa cu el...==business= cica se numeste mai nou.:))
              Cred ca speculatiile duc la cresterea economiei Romaniei iar seful vostru va ajunge un nou becali.:))
              Asta este =modernizarea Romaniei= promisa de sefu""?:))
      • +2 (8 voturi)    
        omul a intrebat ceva (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:11)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        si tu i-ai insultat parintii.
        de ce oare ti-ai ales pseudonimul "un domn", nu inteleg.

        uita ii raspund eu lui adrian8 cu informatii aflate exact de la dl. Presedinte:

        Presedintele Basescu a mai dezvaluit, in cadrul unei conferinte de presa sustinuta la Cotroceni, ca rata lunara la credit este de 30.226 de lei pe luna, in conditiile in care dobanda este in jurul a 6% pe an, considerata mare, nefiind inca redusa de CEC Bank, conform tendintei impusa de BNR prin reducerea din ultimul timp a ratei de referinta.

        deci d-na Ioana Basescu se bazeaza pe castiguri lunare de minim 60.000 de lei (pentru ca rata nu poate depasi jumatate din venituri).

        Si acum sa analizam literar urmatoarea afirmatie:
        "Un notar din Romania castiga 14000 de euro pe luna."
        Stie careva daca doamna este maritata?
        • -3 (9 voturi)    
          bravo . (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:19)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ce pretentie sa ai de la 'domni' deastia ...

          nu vor nici macar sa asculte un argument sau o intrebare civilizata , sar brusc cu jigniri si alte lucruri caracteristice pentru nivelul lor de educatie !
          • +1 (5 voturi)    
            Educatie, (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:59)

            proletara [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            cuvant dulce si necesar! Fara educatie nu putem sa fim o tara civilizata!! Adrian 8 ai dreptate! Sprijiniti tinerii ce azi sunt in strada, in mai multe orase din tara! Fara educatie, prietenii mei din USL, vor avea masina de vot pregatitia ! Ati vazut cum au reusit sa -i scoata pe cei fara educatie la vot ? Eu am vazut atat la tv cat si direct,, la locul faptei La lasatul intunericului, "sobolanii" circulau disperati, sa adune votanti .. metodele le stim cu totii ..daca i-am denunta, cum a facut DJ Remus Vulpescu, ar fi bine, dar pentru unii 50 lei , conteaza..Saracia aduce mizerie morala! EDUCATIA este solutia!! Ei stiu asta si din acest motiv subfinanteaza EDUCATIA !! Rusine Ponta !!..
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 15:04)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui proletara

              Sa inteleg ca esti impotriva votului?
              Asa intelegeti voi democratia?
              Adica hotararile sa se ia la masa verde sau de sefu"?
              Tristi trebuie sa fiti...daca va este frica de VOT!!
          • 0 (0 voturi)    
            stii smecheriile? de unde? (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:44)

            ciuc [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            Mai tataie, sau puiut cum iti place, poate are femeia firma cu angajati si cu rulianta mare. Poate are pe mana acte importante care necesita munca in plus. tu numai la hotii te gandesti? De ce? Cunosti meseria asta?
        • +1 (3 voturi)    
          da (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:18)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ''omul'' lucreaza in acelasi subsol din kisselef nr 10, cu tine, unde stati cu ochii pe net si urechile pe vocea rusiei. Restul, vorba unuia de care matale n-ai auzit, e tacere.
      • -2 (8 voturi)    
        Comunismul sustine munca (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:20)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        proprie ca unic mijloc de castig. Dar munca proprie iti ajunge doar pentru trai, daca vrei sa acumulezi resurse trebuie sa te orientezi spre munca celorlalti ceea ce in capitalism e legal.
    • +27 (29 voturi)    
      bati campii (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:15)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ca sa faci o astfel de ancheta, trebuie sa stii f multe lucruri despre ioana, venit/surse de venit, proprietati, depozite bancare, datorii, ce vrei sa faci cu proprietatea pe care o cumperi, o folosesti ca garantie sau nu samd, lucruri care nu sunt publice. in functie de informatiile astea iti da o banca credit sau nu.

      "e o meserie pe care nici CEO orange,vodafone , oracle ...etc .. nu o egaleaza la venituri"

      in mod evident iar bati campii. n-ai nici cea mai mica idee de cat castiga un ceo, dar te bagi in seama.

      lasa propaganda de la a3, dauneaza grav inteligentei.

      ws
      • -8 (12 voturi)    
        nu e adevarat . (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:11)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ws

        normal ca nu o safaca nimeni (inanfara de banca respectiva) o estimare exacta .

        dar se pot genera anumite scenarii (fara datorii , cu garanti extra , fara ..etc)

        chiar nu e greu , si sunt calculatoare online care fac aceste estimari foarte bine !!!

        si .. ba da stiu cat castiga (cu aproximatie normal ....) .

        cum a intervenit iarasi a3 in discutie ? altceva nu mai aveti in cap ?
        • +3 (7 voturi)    
          educatie ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:52)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Nu mai schilodi asa de jalnic limba Romana !
          • -2 (4 voturi)    
            alte argumente ai ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:17)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            a schilodii limba nu inseamna sa omiti cate o litera din cuvinte ... dar ce sa faci , dupa cum am mai zis .. cand argumente nu ai .. folosesti ce poti ...

            ps. folosesti cumva word pt spelling ? si asa vezi cine a schilodit limba romana ?
          • 0 (0 voturi)    
            Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 15:10)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            =Educatule= :)) vezi ca =limba Romana= nu se scrie asa....ci -limba romana-.
            In rest eu zic sa ne mai uitam si la noi in oala nu numai la latii...
            PS.Daca ai argumente la discutie te rog sa le expui., daca nu...
    • -17 (23 voturi)    
      plus (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:20)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Este vorba de un notar care a luat 5,70 la examenul teoretic, ceea ce dovedește o dată în plus că practica este mai importantă decât teoria.
      • -1 (1 vot)    
        ce mare vrajeala (Joi, 14 noiembrie 2013, 14:46)

        ciuc [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Si Einstein a picat la facultate! Din contra , avand in vedere cum arata sisitemul de invatamant romanesc , este un merit! Stiu zeci de profesionisti buni care au terminat cu nota mica ( plus DD...) si multi sefi prosti care au terminat sefi de promotii,
      • +2 (2 voturi)    
        Hmmm (Joi, 14 noiembrie 2013, 15:11)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        destul de bine.:))
        Cred ca este cea mai culta din famiglie!:))
    • +24 (26 voturi)    
      Titi (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:23)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      e credit de investitii.
      Adica se plateste cu ce produce pamantul ala.
      • 0 (6 voturi)    
        asta nu stiu ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:12)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

        daca ai dreptate , foarte bine !
    • +29 (31 voturi)    
      O simulare de credit la Voiculescu.....!? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:26)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ....sau acolo nu se pune.
      Nu ne permit ochelarii de cal...desi acolo vorbim de miliarde...poate de crimele de la "revolulutie",...etc...si s-a intamplat inainte de Basescu...

      Bai, am impresia ca toti bolovanii care au votat USL anul trecut au primit GRATS cate o pereche de OCHELARI DE CAL.
      Se pare ca sunt foarte buni...singurul lucru bun facut de USL!

      Specificatii principale:
      - se vede doar ce vrea partidul sa se vada
      - nu se vede nimic altceva
      - acopera si neuronii

      Risc:
      - devii prost
      - ca urmare a riscului mentionat anterior risti sa dai in gropi.
    • +12 (12 voturi)    
      da (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:32)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      ma, ''in alta ordine de ideiiiii'', ar trebui sa fie anchetati toti penalii incepind cu nicolescu vecinul cel slab de inima, mazare, ciuhandru, robu, oprisan, cacarau cu apartamentele lui mai scumpe decit terenul ioanei, si toata legiunea de penali infecti semianalfabeti care duc Romania in evul mediu.
    • +19 (19 voturi)    
      Da, e posibil (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:37)

      Vasilena [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Notarii castiga foarte mult. Si pana una-alta, investitia in terenul agricol nu este o investitie de consum, ci o investitie care, in cativa ani, isi va plati singura ratele la banca.
      Cu un management ingenios, acel teren poate fi o mina de aur. Aveti exemplul complexului agroindustrial Curtici, care e superprofitabil si este un complex cu circuit inchis, adica pe teren se cultiva cereale si porumb, cu care se asigura furajarea animalelor din fermele proprii, au sectie de prelucrare a laptelui si carmangerie si in final, magazine proprii de desfacere a produselor din carne si lactate.
      • -6 (10 voturi)    
        singura problema ar fi (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:12)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Vasilena

        sa gaseasca Tender gaze de sist la Nana....
      • -5 (7 voturi)    
        o fii ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:14)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Vasilena

        dar nici o banca pe lumea asta nu o sa ia in calcul :
        'o investitie care, in cativa ani, isi va plati singura ratele'
        asta e treaba ta , banca are grija sa poata lua banii innapoi !

        da ,daca te ocupi bine , si mai ai inca multi bani pt investit .. poti face profit excelent ... dar in multi ani , investitia o scoti foarte greu !
    • +5 (7 voturi)    
      Eh, o fi asa greu? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:41)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Fara dobanda iese 30 ani * 12 luni * 2778EUR/luna = fix un milion.

      Considera dobanda ~jumate din capital pt fiecare luna, sa zicem, ajungi la aproximativ 4200EUR/luna (adica la final de plata 1,5 milioane). Din ce stiu eu creditul se da in functie de VENIT si un notar sigur are venituri mari. La o rata de indatorare de 50% ar trebui un venit de 8400EUR/luna, adica aproximativ 101000EUR pe an. Domnu' Ponta a luat mai mult pe post de "Cabinetul de Avocatura Victor Viorel Ponta", daca nu ma insel...si mai sunt si cazuri de parlamentari care au scris prin declaratiile de avere c-au dat imprumuturi personale de 200000EUR si nimeni nu a sarit in sus.
  • +19 (21 voturi)    
    Felix nu scapa nicio ocazie! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:03)

    hotnewsfil [utilizator]

    De ce nu s-o fi grabit Felix sa ceara via Gadea, formarea unei comisii parlamentare care sa verifice cum a insfacat el terenurile statului, pentru care are deschis dosar penal?
    Felix vrea sa dovedeasca, prin atacarea fiicei presedintelui, ca Traian Basescu a incalcat grav constitutia, ca a comis un atac grav la securitatea nationala si, ca atare, sa ceara suspendarea imediata a acestuia.
    Va cere ca, odata cu suspendarea, presedintele sa fie intemnitat, ca sa nu mai organizeze si alte incalcari grave ale constitutiei, alte atentate la siguranta nationale, alte acte de inalta tradare.
  • +6 (8 voturi)    
    saraca justitie (partea 2a) (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:04)

    fartonicul [utilizator]

    Te vei trezi doar atunci cand fratii tai vor trebui sa isi paraseasca casele si pamanturile lor care i-au hranit atat pe ei cat si pe tine? Te vei trezi doar atunci cand fratii tai nu vor mai avea apa de baut si pamant care odata era manos, iar acum e aducator de boala si moarte? Sau nu te vei trezi nici macar atunci cand va fi deja prea tarziu, din cauza ca somnul tau e dulce, si de dulce ce e, dusmanii de afara, te vor tine in somn, pana cand vei pieri tu si toata casa ta? Romane. Pt tara ta, pt casa ta si pt pamanturile tale te rog. Trezeste-te. Fao acum inainte sa ti se fure si patul tau cald in care dormi. Lasa meciurile tale de tot felul, lasa toate gunoaiele culturale pe care societatea asta ti le baga pe gat, si iesi in strada. Strada e ultimul nostru camp de lupta pt care trebuie sa ne mai batem. Daca am castigat strada, atunci vom castiga si celelalte batalii. Lasa minciunile care ti se spun in cutia aceasta numita TV. Vorbeste direct cu semenii tai, indiferent de rasa, etnie, religie, culoare politica, etc. Nu mai fa deosebire intre ei, pt ca nelegiuitii care te conduc, exact asta vor. Iesi in strada indiferent de ce spune 1 si altul. Viitorul tau e in joc. Viitorul nostru al tinerilor e in joc. Viitorul copiilor tai e in joc. Daca tu dormi, acum, vei mai indrazni sa dai ochii cu copii tai, cand ei te vor sti vinovat de indiferenta? Mai sunt multe de spus, multe rani de gasit si bandajat, insa fiecare trebuie sa puna umarul si mana la vindecarea noastra ca neam. Uniti vom rezista. Dezbinati, vom cadea.
  • +17 (19 voturi)    
    teren (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:04)

    domo [utilizator]

    face ce face acest PP(ponta pinochio)si ne demonstreaza CAT DE MIC ESTE!!!!
  • +20 (22 voturi)    
    si daca... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:12)

    moby dick [utilizator]

    ... se demonstreaza ca documentul prezentat de a3 este un fals ordinar in genul securistului srs sau se refera la cu totul altceva ?
    Isi da PSD demisia ?
    E de ras, daca n-ar fi de plans : nimeni nu stie despre ce este vorba, n-au vazut alte documente dacat ce a vrut a3 sa arate, dar se grabesc cu comisii si comitete, doar, doar iese ceva despre Basescu.
    Jalnice personaje !
  • +18 (20 voturi)    
    smecher (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:14)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    PSD isi face strategia politica in functie de dmnu gadea.
  • +22 (24 voturi)    
    De cand (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:15)

    Adrian1 [utilizator]

    1. De cand se substituie parlamentul organelor de ancheta?
    2. Daca un procuror este suspectat ca a facut ceva ilegal, nu exista deja organe abilitate sa investigheze? ba exista.
  • +20 (22 voturi)    
    Comic si tragic... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:24)

    FiloteGheorghe1 [anonim]

    Doar mici valuri...a caror "forta" este evidenta din moment ce sunt facute de ...Gadea si Ponta...faceti fratilor comisii ...cine va mai baga-n seama !!!!!
    • +13 (15 voturi)    
      Sunt destui (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:38)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui FiloteGheorghe1

      Îi bagă în seamă fix cine trebuie: cei care ar fi trebuit să-și facă griji de mărirea taxelor și a căror atenție este ușor deturnată de flatulențe din astea marca voiculescu dan
  • +23 (25 voturi)    
    A inceput atacul! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:25)

    Nationalistul [utilizator]

    Hahaha!

    Au vazut ca nu le merge cu SRS si acum incearca alta smecherie.
    Mai oameni buni, voi va dati seama cat de disperati sunt?
    Asta inseamna ca se strange latul gros in jurul lor. :)))
  • +10 (12 voturi)    
    Si daca Basescu are caine... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:34)

    ac [utilizator]

    ... sa vedem daca n-a muscat vreun copil, sau poate a fost adus neplatind taxele vamale, ceva. Incredibil.
    • -5 (7 voturi)    
      'poate o fi zis copilul ceva' ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:15)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ac

      ...
  • +8 (10 voturi)    
    Puiut ponta (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:36)

    ciuc [utilizator]

    Bravo! Comisia asta poate ancheta toate hotiile facute de PSD.isti din 1989 pana astazi? Ca au stat prin toate comisiile de privatizare si jefuire a tarii.
  • +16 (18 voturi)    
    Politicieni care verifica JUSTITIA...UE stie? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:39)

    Gryphus [utilizator]

    USL nu se lasa si vrea sa controleze ce fac MAGISTRATII, ei in loc sa sesizeze CSM care are dreptul prin lege sa verifica activitatile p[rocurorilor prefera sa faca o comisie de DUSMANI POLITICI ai lui Traian Basescu care sa verifica o PERSOANA PRIVATA
  • +15 (17 voturi)    
    teren (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:50)

    d2arrow [utilizator]

    Cand cineva incearca sa investeasca si sa faca ceva util in tara asta sa infintati totdeauna o comisie parlamentara ca respectivul nu este in regula....sunteti o rusine dragilor pentru cine se mai respecta in tara asta , care a luat-o razna rau
    • +6 (8 voturi)    
      Mda (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:06)

      cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui d2arrow

      Asta vroiam sa comentez si eu!
      Deci daca eu fac un plan de afaceri, merg la banca si le place si imi acorda un imprumut pentru credit se face comisie parlamentara?

      De ce pana acum nu s-a sezizat parlamentul sa faca o comisie pentru toate tranzactiile cu terenurimai mare de 50ha (sunt atat de multe platit cash...)?
  • +10 (12 voturi)    
    hai sa vedem (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:59)

    zapciu [utilizator]

    Un partid de superhoti si superbanditi ( de exemplu deputatul Rizea zis si Ferari),un partid plin de multimilionari care-si zice de stanga, adica socialist, in totala bataie de joc fata de milioanele de sarantoci din tara asta, i-a gasit grija de legalitate si corectitudine! Supertupeu!Foate bine!Superdeacord! Dar sa nu uite comisia sa verifice si sutele de hectare ale numitului Sarbu Ilie senator si socru mic, care a ajuns mare latifundiar prin Caras si Timis asa,cam in perioada cand era ministrul agriculturii ! Si se stie ca si ginerica face mari achizitii de terenuri prin Gorj! Sau doar aruncam praf in ochi la fraieri sa-i mai prostim o data , sa uite ca s-au marit taxele , ca nu sunt locuri de munca, ca nu merge nimic in tara asta,o bagam pe asta cu vinovatul de serviciu . Suntem satui de circ mai vrem si paine
  • -1 (7 voturi)    
    curiozitate (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:28)

    ValeriuLuca [anonim]

    Neglijind comentariile foarte subiective si partizane de mai sus ,sunt foarte curios daca voi primi si eu un imprumut de 300.000 E pe treizeci de ani de la C.E.C. Banc lucru pe care o sa-l pun in practica si abia apoi voi comenta .
  • +4 (6 voturi)    
    Iar? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:29)

    Draky [utilizator]

    Alte documente gen SRS?
  • +5 (7 voturi)    
    Hmmm (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:31)

    Cryptos [utilizator]

    Va credeti si politisti, procurori, judecatori? Bai ...pt ce post v-am angajat / votat? Sa-l faceti! Lasati manipularile, hotiile, jafurile pe mana celor pregatiti pt asa ceva!
    • +1 (3 voturi)    
      Competitie la furat (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:55)

      Ned [utilizator] i-a raspuns lui Cryptos

      Le este frica la PDS-risti ca fura altii mai mult ca ei .
  • +2 (4 voturi)    
    Ma doare capul ce tzara e RO (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:39)

    Lupulsas [utilizator]

    Morala ptr. RO este: totzi fura, unii mai mult, altzii mai putzin, unii mai evident, altzii mai voalat, guvernantzii, opozitzia, gashca fiecaruia, neamurile lor proaste, familia primului ministru plagiator, familia preshedintelui jucator, a shefului senatului dormitand, primarii pe rand, judecatorii, cum pot, tziganii shinele, peshtii bambinele. Bravos natziune!
    • +2 (2 voturi)    
      Mai draga, lupulsas, . (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:46)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Lupulsas

      tu zici bine dar de ce nu iesi in strada alaturi de studenti si elevi ?? Stam pe scaun si carcotim dar asa nu schimbam nimic ! Astia au obrazul prea gros ! ne pun in spate atatea impozite iar ei cheltuiesc banii pe tot felul de prostii !!
      Cica pentru 1 decembrie a.c. vor face o mare sabatoare ! Au luat bani din fondul de rezerva al Guvernului sa arunce cu artificii .. hihi hi ..!
  • +9 (11 voturi)    
    Super (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:49)

    cicibau [utilizator]

    idioti. Ei cred ca Basescu e ca si Iliescu sa se dea in stamba acum la sfarsit de mandate (aduceti-va aminte cand Iliescu a gratiat o gramada de criminali). Nu ca as fi vreun basist (asa sunt cei care indiferent de opinie scriu de bine de Basescu CATEODATA) dar omul asta e mult prea destept pentru ei si nu au cum sa-l prinda cu mata in sac. Amintiti-va ca a fost printre singurii parlamentari care si-a dat demisia din parlament pentru a fi anchetat in legatura cu flota, si ce au descoperit? Nimic bineinteles si asta nu pentru ca poate nu a facut nimic sau poate a facut dar nu au gasit probe si asta e cel mai important lucru. Sa vezi cum vor vui cancelariile europene daca o sa vrea astia sa inventeze ceva . O sa pateasca ca si SRS mult scandal pentru a le acoperi lor incompetenta
    • +4 (6 voturi)    
      Corect Mister ciobanu! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:38)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui cicibau

      Perdele de fum..asta vor USL-istii..Dar nu mai pot. Ne-am desteptat si avem capacitatea sa discernem adevarul de minciuna ! Auziti fratilor, o comisie, platita din banii publici care sa investigheze ca o persoana fizica a cumparat pamant romanesc cu un credit ?? Mai draga, rad si curcile de voi!!
  • +8 (10 voturi)    
    PSD-ul sa-si ancheteze propriile abuzuri (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:53)

    Ned [utilizator]

    mai bine psd-ul ar ancheta escrocheriile si afacerile dubioase pe care le fac pe tatza oamenii lor in complexul studentesc al politehnicii bucuresti. ...mai e putin si se infiinteaza acolo si bordel cu proxenetism droguri si taxe de porotectie
    • +4 (6 voturi)    
      PSD (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:33)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Ned

      e-n toate.., e-n cele ce sunt si-n cele ce maine vor rade la soare !sorry, la inchisoare ! Mai bine investigati cum s-a privatizat UPETROM 1 MAI S.A. si cum in curtea uzinei, rade la soare, un Kaufland doldora de marfa din import! E mai important sa aflam adevarul despre aceste privatizari ale PSD-ului decat sa aruncati cu fum in ochii populatiei. ..Daca facem o lista cu privatizarile voastre dubioase, pabuboase si furacioase, .. ..nu va va fi usor sa iesiti cu basmaua curata ! Vreti sa ne distragetii atentia cu subiecte false ? Nu tine ..ca ne-am desteptat! Suntem prosti, multi, dar ne-am desteptat ! Lasati smecheriile gen SRS, cu inventarea de subiecte si comisii cu alesii neamului!! Nu vedeti studentii din strada ?? De ce PSD nu face o comisie parlamentara pentru incvestigarea abuzurilor facute de Famiglia Cosma (MIRCEA, ANDREEA, VLAD) in Prahova ?? Sa-l puna Presedinte de comisie pe proaspatul parlamentar de Mizil..Vladut Cosma!! hihihi ne-am desteptat!
  • +7 (9 voturi)    
    Cu un Parlament MAMUT, (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:21)

    proletara [utilizator]

    intr-o cladire MAMUT, unii se fac ca lucreaza! Guvernul la fel! Praf in ochii romanilor care muncesc sa ne abata atentia de la impozite si taxe marite ! Chiar si noi, proletari, i care i-am votat nu ne mai uitam la Antenele otravite , nici la ce spune Sorin RS si nici la perdelele de fum pe care ni le arunca in ochi Ponta si prietenii lui.
    Eu doresc sa va asigur ca un credit de investitie se poate lua de la orice banca din romania ..Tinerii romani, de aici si din tarile unde s-au exilat, sa cumpere teren in Romania, acum , pana la 1 ian. 2014 ! Sa nu vina strainii si sa cumpere cum au cumparat, de altfel, pana acum! Ce va ingrijorati si tot calculati cum o sa ramburseze fiica presedintelui acest credit ?? Va spun eu ca va avea surse de rambursare (din productia agricola si din activitatea notariala) .Nu-ti trebuie multa minte sa vezi asta! Eu am avut in acest an, un profit bun din recolta obtinuta pe pamantul meusi am sa mai cumpar pamant, tot in judetul Calarasi!! Investiti in teren arabil fratilor! Bravo Ioana basescu! Esti un exemplu !
  • +6 (8 voturi)    
    ”30000 euro cash cu un credit”???!!! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:40)

    visio [utilizator]

    cum vine asta? cash cu credit? orice idiot știe că cel care cumpără nici nu se atinge de bani; din câte știu există și o limită de cash care poate fi la purtător, parcă 10000 lei...nu mai știu sigur; însă, Plagiatorul ca procuror ar fi trebuit să cunoască legile; pe de altă parte, așa cum pune problema, adică nu oricine își permite credit de 300000 eur, a învățat dela Turnătorul Voiclesc cum să vorbească; însă, treaba e mai simplă: un individ cu venituri mari, un pilot de Formula 1 sau un fotbalist, își poate permite cam orice îi trece prin creierul ăla micuț; notarii, așa cum este Ioana Băsescu, câștigă foarte bine; pt 1 aprtament de 55000 eur, notarul încasează cam 3300lei; și asta pt un amărât de apartament; dacă ai o vilă sau un teren, taxa notariala este mai mare; oricine a cumpărat sau vândut un bun imobil știe ce taxe sunt pe piață; însă Ponta se agață de orice numai să îl loveasăc pe Băsescu; ce fac ei între ei, e treaba lor, eu vreau să știu de ce nu se ieftinește benzina, așa cum a promis în campania electorală; vreau să știu de ce nu se micșorează impozitele așa cum a promis în campania electorală;vreau să știu unde este milionul de joburi promise; alo, Plagiatorule, m-ai mințit și est ecorect să faci pușcărie ca orice alt excroc mărunt; sincer, am vaga bănuială că usl nu își va duce guvernarea l abun sfârșit deși democratic așa trebuie; eu mor de foame și plagiatorul doarme; așa, nu; hai în stradă să îi dăm jos și să îi ducem direct în pușcării.
  • +1 (5 voturi)    
    la vot c-o iei in bot ! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:11)

    Jupanu1970 [utilizator]

    hraniti-va cu dale lu Ponta si Basescu. Nu vedeti ca va intoxica cu chestiuni PERSONALE, DE FAMILIE ca sa va distaraga de la faptul ca ati luat-o pe rapa rau de tot ?
    Ei, securisti si emanati vor doar bunastarea lor personala, si o vor pe pielea voatra enoriasilor.....
    • -2 (4 voturi)    
      personale .. de familie ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:18)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Jupanu1970

      pai si averile ilicite , furate .. sunt tot personale si de familie ....
  • +1 (1 vot)    
    circ (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:43)

    liviusmaximus [utilizator]

    si uite asa, mai gasesc ei un subiect important, sa uite lumea de impozite si mari proiecte inexistente...
  • +2 (2 voturi)    
    MIZERIE DE OM , DE OAMENI (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:02)

    silvia.sunei1275311232712 [utilizator]

    Comisie , comisii pentru toate faradelegile facute de ei...,nu se infinteaza ? ACEST narcisist cat crede ca va mai rezista in fata natiunii cu minciunile si idioteniile pe care le debiteaza ? Ca zic ei...,ca spune el....,nu mai
    ma mira...,ce ma mira ? Acest popor care se lasa ma-
    nipulat sa nu spun indobitocit si tolereaza minciunile
    USL-istilor ! Ce au promis ? Ce au oferit ? Ce ofera?
    MINCIUNI ,MINCIUNI SI BALIVERNE !!!
    Era mai usor in opozitie..,cu demagogia , nu ?
    Urlau ,latrau...,ca vor face , vor oferi...atatea...,''sa venim noi la putere''si va vom demonstra !!! Vai de mama noastra de tampiti ce suntem !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Cand tara piere, baba se chiaptana (Vineri, 15 noiembrie 2013, 16:57)

    Roscko [utilizator]

    Singura treaba a lui Ponta e cum sa-l infunde pe Basescu si sa-si faca imagine la televiziuni. Nu reuseste decat sa dea cu muci in ciorba si asa foarte sleita a guvernarii dezastruase a USL.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică