Varujan Vosganian si-a dat demisia din functia de ministru al Economiei, dar isi pastreaza imunitate parlamentara

de L. Pirvu     HotNews.ro
Luni, 7 octombrie 2013, 19:11 Actualitate | Politic

Varujan Vosganian
Foto: Agerpres
Varujan Vosganian a anuntat luni seara ca si-a dat demisia din functia de ministru al Economiei si ca premierul Victor Ponta i-a acceptat-o. "Am luat decizia pentru a nu afecta functionarea Guvernului", a spus Vosganian. Surse USL au declarat pentru HotNews.ro ca Vosganian a luat decizia in urma solicitarii premierului Victor Ponta. Presedintele PNL, Crin Antonescu, a anuntat ca interimatul la minister va fi asigurat de catre vicepremierul Daniel Chitoiu urmand ca partidul sa stabileasca saptamana viitoare cine va fi inlocuitorul. 

Varujan Vosganian: 
  • Dupa declaratia pe care am facut-o in plenul Senatului am avut o intalnire cu liderii USL si am explicat motivatia declaratiei mele si pentru a inlatura orice posibila ambiguitate, controversa privind activitatea Guvernului am explicat de ce este utila prezentarea demisiei mele de onoare din functia de ministru al Economiei. 
  • Aceasta in contextul pe de o parte votul din Senat a stabilit nevinovatia mea si in plus a aratat increderea de care ma bucur in randul clasei politice, iar pe de alta parte mostenirea pe care o las in Ministerul Economiei, mai toate dosarele grele sunt aproape de scadenta, cred ca este o confirmare a faptului ca mi-am facut datoria la ministerul economiei. 
Anuntul vine la finalul unei sedinte a liderilor USL desfasurata in biroului presedintelui Senatului, Crin Antonescu. Sursele citate au delcarat pentru Hotnews.ro ca premierul Victor Ponta i-ar fi solicitat demisia lui Vosganian inaintea sedintei de plen de la Senat in care se cerea inceperea urmaririi penale. "Intelegerea a fost ca PSD sa voteze impotriva inceperii urmaririi penale urmand ca a Vosganian sa demisioneze din functia de ministru dupa votul din Senat", au explicat sursele citate.

Reamintim ca plenul Senatului a votat luni dupa-amiaza impotriva cererii procurorilor de incuviintare a inceperii a urmaririi penale pe numele lui Vosganian.

Traian Basescu a spus ca demisia lui Vosganian este "un lucru de bun simt".

Varujan Vosganian ramane isi pastreaza insa in continuare imunitatea, ramanand in continuare Senator, astfel incat nu se poate incepe urmarirea penala impotriva sa.


Victor Ponta, pentru Mediafax:

  • "A fost o decizie politica si am apreciat gestului lui Vosganian. In primul rand, domnia sa a mers in Senat si a prezentat situatia - si eu cred ca Senatul a luat o decizie corecta, cu o majoritate covarsitoare, mai mare decat cea a USL, a decis respingerea - dupa care, insa, strict pe un considerent politic, Vosganian n-a vrut sa ramana ca o problema de imagine pentru Guvern si si-a prezentat demisia. Evident ca PNL va face o alta nominalizare, dar pana la urma e o decizie politica", a declarat Ponta.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

6978 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    p (Luni, 7 octombrie 2013, 19:15)

    meandmyfriends [utilizator]

    Ponta e pion; P I O N !
    • +22 (24 voturi)    
      Totusi (Luni, 7 octombrie 2013, 20:21)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui meandmyfriends

      Deputatul Ponta ar fi fost impotriva demisiei, insa a cedat in fata presiunilor premierului Ponta.
    • +5 (5 voturi)    
      senatul (Marţi, 8 octombrie 2013, 10:41)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui meandmyfriends

      este un organ de judecata condus de pionul ponta...
      cata minte iti trebuie sa afirmi ca senatorii au luat decizia corecta, l-au gasuit nevinovat? senatul judeca probele dintr-un dosar? atunci mai avem nevoie de justitie? vorba lui chireac, o dementa, o dementa, asta s-a intamplat la senat, unul-videanu este judecat si cu averea sub sechestru, despre care ponta sustine ca este vinovat, altul, guzganian are girul colegilor ca este nevinovat dar nu are curaj sa apara in fata justitiei, cu toate ca si videanu si guzganian sunt cercetati pentru aceeasi cauza...
      asta este calitatea usl-ului..., a conducatorilor, mai ieri crinulet se erija in aparatorul justitiei, astazi indeamna senatorii sa-l sustina pe guzganian, el neavand incredere in justitie...
      chiar nu inteleg gestul lui guzganian, nu face decat sa confirme ca este vinovat, a cersit votul colegilor, pentru a nu fi judecat si a dat la schimb demisia din functia de ministru...
      era mai simplu daca renunta la minister inainte si se punea la dispozitia organelor de ancheta, ar fi avut onoare...
      poate va fi cercetat si pentru deturnare de fonduri, cele 3.5 miliarde din privatizarea bcr-ului, n-au fost folosite in investitii, au fost folosite pe sest, fara sa stie nimeni, pentru pensii si salarii bugetari...asta este si motivul pentru care au refuzat guvernarea alaturi de pdl, stiau ei ce bani mai sunt in visterie si ca este nevoie de taieri de salarii si pensii pentru a face fata platii acestora...
      • +2 (2 voturi)    
        judecata? (Marţi, 8 octombrie 2013, 14:15)

        gicu sculeru [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

        De cand este senatul curte de justitie?
        Ce-i aia "...senatul a decis ca mi-am facut treaba?"
        Senatul emite legi, nu judeca modul lor de aplicare.
        Asta este treaba judecatorilor.....

        Intelege cineva ca si patria noastra minunata ca puterile statului trebuie sa functionaeze separat?

        /gica
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns pt, gicu sculeru (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 6:12)

          Livut [utilizator] i-a raspuns lui gicu sculeru

          simplu senatul este justitie de cand la guvernare este Ponta-Antonescu care incalca toate legile democratiei si a independentei justitiei
  • -1 (19 voturi)    
    ... unul s-a intoxicat și-au rămas doar nouă (Luni, 7 octombrie 2013, 19:20)

    Mazeta [utilizator]

    VV despre RM: "Sa luam un autocar cu jurnalisti si sa-i ducem in Finlanda, sau un autocar cu parlamentari! Sa vada cum se face acolo!"
    • +17 (19 voturi)    
      Ar fi frumos ! (Luni, 7 octombrie 2013, 20:15)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dar autocarul cu parlamentari sa-l duca-n Muntenegru, pe podul ala cu parapet rupt !
      • +1 (3 voturi)    
        Platesc si eu biletul (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:16)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        Pentru parlamentari
  • +18 (28 voturi)    
    Onoarea Cosei Nostra! (Luni, 7 octombrie 2013, 19:23)

    hotnewsfil [utilizator]

    Smecher Cacarau (cu C de la canalie!).
    Vrea sa il victimizeze pe mafiot, stiind ca romanii, naivi si neinteresati de adevar, sunt intotdeauna de partea victimei, indiferent despre ce este in cauza.
    Mai crestem cu ceva in sodaje, si partidul si conducatorul lui iubit, adica Eu, a decis Cacarau!
    Sa vada lumea ce este aia onoare in 'cosa nostra'!
    • +14 (16 voturi)    
      excelent spus : "Onoarea Cosei Nostra" (Luni, 7 octombrie 2013, 21:43)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Asta o onoarea lui vosganian care ieri a cersit votul senatorilor si azi si-a dat sai i-a fost "luata" demisia din nimeni nu stie care functie-ca oricum prindea muste pe acolo ......
  • +30 (32 voturi)    
    smecherie cu ghivent : a plans , a cersit (Luni, 7 octombrie 2013, 19:25)

    fosta zoezoe [utilizator]

    votul psdistilor, si a ramas senator , nu mai we ministru, dar nu va fi cercetat penal....A spus ca votul colegilor senatori a DOVEDIT ca e nevinovat.....=schizofrenie , curat murdar !
    • +3 (3 voturi)    
      vosganian si (Marţi, 8 octombrie 2013, 12:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      videanu sunt acuzati de aceleasi fapte, cu unul si acelasi "beneficiar".
      daca videanu va fi gasit vinovat, ce se va intampla cu vosganian?
      sau, am putea sa interpretam invers. vosganian declarat nevinovat de marii specialisti juridici, plenul senatului, in concluzie si videanu trebuie declarat nevinovat apriori.
      la ce ne-o mai trebui justitie? avem cei mai mari pecialisti in membrii senatului.
  • +23 (25 voturi)    
    In uslam (Luni, 7 octombrie 2013, 19:29)

    nano2k [utilizator]

    In uslam poti sa recunosti ca esti vinovat, daca esti "de-al lor", esti protejat.
    Greata, greata, greata!
  • +10 (22 voturi)    
    Multumim (Luni, 7 octombrie 2013, 19:37)

    VictorS [utilizator]

    intradevar, aici ii dau dreptate lui Basescu, in final un lucru de bun simt intr-o mare (ocean, univers) de nesimtire
    • +20 (28 voturi)    
      Eroare ! (Luni, 7 octombrie 2013, 20:20)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

      Nu multumiti degeaba ! Si-a dat demisia doar din guvern, nu si din parlament, deci nu poate incepe urmarirea penala impotriva lui ! Demisia este doar joc de picioare !
      Pana acum, doar Basescu si-a dat demisia din parlament pentru a putea fi anchetat ! Restul sunt niste sobolani !
      • 0 (4 voturi)    
        doar? (Marţi, 8 octombrie 2013, 7:44)

        k2 [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        si felix voiculescu si-a dat demisia de mai multe ori pentru a plimba dosarele intre tribunale
        • +4 (4 voturi)    
          Felix (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:18)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui k2

          E ocupat cu amenajarea studioului cu gratii...ca este supus represiunii....hingherii din dna....vineaza pisica....miauuuuuu
      • +2 (2 voturi)    
        Eu am zis altceva (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:37)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        si anume am subliniat o normalitate, actul demisiei.

        Nu imi amintesc alti ministri sa fi facut asta, iar Vosganian, pe langa faptul ca m-a dezamagit foarte tare (insa nu m-a surprins), parea un om inteligent, de bun simt.

        Poate repeta gestul lui si ceilalti.
        Faptul ca a cerut votarea neinceperii urmaririi penale este sursa dezamagirii, pentru mine asta e un semn clar ca e vinovat.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns victor (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 6:19)

          Livut [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Cum ti-a dovedit vosganian ca este inteligent ? este un poiet cu inclinatii spre muzica , nu are nici o legatura cu economia lucru care l-a dovedit in cele 2 mandate de ministru cand a facut numai greseli i-dar vinovat nu ste el ci cine a numit un incapabil in fruntea unui minister extrem de greu
    • +3 (3 voturi)    
      de bun simt (Marţi, 8 octombrie 2013, 12:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

      ar fi fost sa-si demisia si din parlament si sa se puna la dispozitia justitiei.
      abia atunci ar fi avut nu numai cojones dar si onoare.
      daca se stie nevinovat, de ce nu face acest lucru?
      unul singur a facut asa ceva. credeti ca daca ar fi fost gasit cu cea mai mica vina, bombo nu l-ar fi executat instant pe base???
      • -2 (2 voturi)    
        Cred ca e vinovat (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:14)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        deci nu e vorba de onoare aici ci de bun simt, de un gest normal, un gest ce lipseste de regula in peisajul politic romanesc.
  • +20 (24 voturi)    
    tinti cont, va rog, (Luni, 7 octombrie 2013, 19:42)

    victor L [utilizator]

    uomul si-a dat demisia, dar "demisia de onoare".
    Demisia lui Vosganian numai ONOARE nu contine!
    • 0 (2 voturi)    
      bine punctat (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:14)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      demisia de onoare din motive rusinoase
  • +13 (21 voturi)    
    ceilalti cand ? Grapini, Sova , Nicolaescu? (Luni, 7 octombrie 2013, 20:02)

    Defender [utilizator]

    e plin de ministri capabili si cinstiti cel mai curat guvern a lui Pontilica !
    • +4 (4 voturi)    
      Pe astia (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Defender

      Ii putem in autocarul reloaded...muntenegru
  • +12 (18 voturi)    
    ceilalti cand ? Grapini, Sova , Nicolaescu? (Luni, 7 octombrie 2013, 20:02)

    Defender [utilizator]

    e plin de ministri capabili si cinstiti cel mai curat guvern a lui Pontilica !
  • +6 (10 voturi)    
    fuga este rusinoasa, dar e sanatoasa (Luni, 7 octombrie 2013, 20:04)

    jackalphonse [utilizator]

    vosga a inteles mesajul. f bine vosganiene:))) o mutare buna. ai scapat chiar cu onoare:)))
  • +16 (20 voturi)    
    Nu-i nimic, (Luni, 7 octombrie 2013, 20:20)

    Kute [utilizator]

    tocmai ce fu uns Vice-Preşedinte la Uniunea Scriitorilor din România. Domnu' Manolescu, ce făcurăţi bre? Aleserăţi un subminator de economie naţională? Vă cam faceţi de cele fecale, puteţi să vă şi supăraţi că n-aveţi de ce. Ce dă mai hohote, câtă lipsă de ruşine ruşinătoare!
    • +8 (12 voturi)    
      na (Luni, 7 octombrie 2013, 20:40)

      ubu [utilizator] i-a raspuns lui Kute

      Pai manolescu de unde se trage? Tot de la uslam isi trage si el puterea, tot cum pe vremea comunistilor era in gratiile partidului.
    • +6 (6 voturi)    
      Las ca-i bine.... (Luni, 7 octombrie 2013, 23:18)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Kute

      Las ca-i bine de Autorul Soaptelor/Suspinelor ca vice-presedinte la scrietorii comunisti!! E foarte bine ca exista un parlament scriitoricesc , tot atat de MANOLIST/manelist ca si cel mai intelectual parlament care l-a avut Romania de 24 de ani !! Chestia e ca tare as vrea ACUM sa aud ce zice Mircea Cartarescu despre subiect( un subiect de fresca romanesca de zile mari pt saraca literatura romana)
  • +13 (15 voturi)    
    Nevinovatia?? (Luni, 7 octombrie 2013, 20:22)

    catalin72 [utilizator]

    Deci parlamentarii stabilesc cine e vinovat si cine nu ????
    • +4 (4 voturi)    
      DA ! ..... (Marţi, 8 octombrie 2013, 8:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

      ....nu va mai mirati, parlamentarii isi stabilesc nevinovatii intre ei.

      Aici este toata filosofia escrocheriei parlamentariste, caci minciuna este temelia sistemului si toata aceasta destrabalare, in timp, se va amplifica.

      De ce credeti ca a fost, este si va fi posibil jaful asupra noastra, la modul cel mai perfid cu putinta ?
      Daca sistemul politic iti permite sa minti, sa furi si sa escrochezi, doar pentru ca ai reusit sa pacalesti niste fraieri sa te voteze, de ce credeti ca s-ar opri din minciuni, hotii si escrocherii ?
  • +11 (13 voturi)    
    asta este tare (Luni, 7 octombrie 2013, 20:33)

    IancuJianu [utilizator]

    Vosganian "recunoste" fapta prin demisie, iar senatul, putin defazat, il apara pe pungas in fata justitiei.
  • +12 (14 voturi)    
    senatori=judecatori? (Luni, 7 octombrie 2013, 20:33)

    PedaGogu [utilizator]

    Credeam ca doar un complet de judecata poate sa stabileasca daca esti nevinovat sau nu... dar uite ca se dovedeste ca senatul e mai tare. Asa ca, daca a vomat senatul ca esti nevinovat, restul nu mai conteaza. Doar prostimea umbla prin tribunale, nenea scriitorul e mai cu trei oo.
  • +9 (11 voturi)    
    Banditi (Luni, 7 octombrie 2013, 20:48)

    EMP [utilizator]

    Demisia asta e praf in ochii naivilor. Auzi cica, "demisie de onoare". Nu stiu daca ati remarcat, dar in ultima perioada cuvantul "onoare" a ajuns sa fie folosit in principal de mafioti ... si de fotbalisti.
  • +10 (12 voturi)    
    Vajnici barbati (Luni, 7 octombrie 2013, 20:53)

    ty [utilizator]

    sunt in fruntea Romaniei. Fug ca iepuri de raspunderi.
  • +12 (14 voturi)    
    votul din Senat? (Luni, 7 octombrie 2013, 21:04)

    Kor [utilizator]

    Mda, de remarcat demisia, dar ce ne facem cu declaratia: "votul din Seanat a stabilit nevinovatia mea" ?
    Serios? Pai atunci la ce ne mai trebuie Justitie? De cand hotaraste Senatul cine e vinovat si cine nu? Unde e separarea puterilor in Stat? Aud?
    • +6 (8 voturi)    
      Da, buna observatie (Luni, 7 octombrie 2013, 22:14)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Kor

      Useleaua si-a dat iar masura inteligentei si bunelor intentii pe care le poarta.
      Ei asa se gandesc, ca judecata dreapta e aia dintre ei, dintre tovarasii de porcarii. O mana spala pe alta, iar in mecanismul asta Justitia n-are ce cauta.

      Si totusi nu inteleg, ce e porcaria asta ca isi da demisia ca ministru dar pastreaza imunitate ? E pe viata imunitatea asta sau ce ? Se transmite si in familie ?
      • +4 (4 voturi)    
        La cati au votantata cu VV (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:20)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        Iti dai seama cati INFRACTORI sunt in parliament ul Romaniei ?
        • +2 (2 voturi)    
          cu o (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          floare nu se face primavara.
          concluzie : toti.
          parlamentul si, de fapt, cam toata clasa asa zis politica sunt un cancer de care sufera Romania.
          nu cu chimioterapie trebuie tratata tara ci cu bisturiul.
  • -5 (7 voturi)    
    aveti dreptate in comentariile voastre!!! (Luni, 7 octombrie 2013, 21:34)

    Sycka [utilizator]

    Este prima demisie pe care o vad in guvernul romanie dupa muuuuuullllttt timp. Cati pdl-isti, pnl-isti, psdr-isti,etc. nu au fost prinsi cu mata in sac si dupa ce au fost acoperiti de colegii lor nici macar nu s-au sinchisit sa-si dea demisia din functia pe care o detineau?????
    E bine ca macar din punctul asta de vedere incepem sa ne indreptam spre normalitate!! (sper)
    P.S: Asta nu inseamna ca trebuie sa ne oprim aici :)
    • +1 (3 voturi)    
      Adevar scris ai (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sycka

      Dar cu Revolutia Romana, cand mai bagam Macar Un Terorist Cucuvea la brutarie ?
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns Sycka (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 6:27)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui Sycka

      Esti prost informat - cel putin 2 parlamentari si=au dat demisia Dnii. Basescu si Mitrea care ulterioar s-a dovedit ca sunt nevinovati
  • +10 (12 voturi)    
    hopaa (Luni, 7 octombrie 2013, 21:36)

    adyQ [utilizator]

    pai cum asa? ce vrea sa zica asta? parlamentul substituie justitia?? chiar a declarat asta?:
    "Aceasta in contextul pe de o parte votul din Senat a stabilit nevinovatia mea si in plus a aratat increderea de care ma bucur in randul clasei politice"
    Votul ala nu a stabilit nevinovatia doar ti-a salvat poponetzul pt o vreme
  • +8 (10 voturi)    
    scarba voscaniana, slugoiul oricui il vrea ! (Luni, 7 octombrie 2013, 21:47)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Nu consum mai mult timp pe tine ca vars!
  • +9 (11 voturi)    
    negotz (Luni, 7 octombrie 2013, 22:20)

    liviusmaximus [utilizator]

    Dati-mi imunitatea si va las ministerul. Penibili.
  • +4 (4 voturi)    
    Colegii se serviciu vecinii de bloc sa avizeze! (Marţi, 8 octombrie 2013, 7:18)

    hotnewsfil [utilizator]

    Conform legii inventate dehoarda de parlamentari-imputiti, acestia sunt intrebati, de organele de justitie, daca sunt de acord ca unul dintre ei (un 'coleg de-al lor de parlament, de hotel, de restaurant, de petrecere a timpului liber, de escapade cu "domnisoare") sa fie trimis in judecata, pe baza dosarului intocmit de procurori.
    Cei chemati sa isi dea avizul nu au, categoric, calificarea profesionala in domeniul justitiei, sunt total afoni, unii sunt chiar total inculti.
    Votul, sfantul vot "democratic"- dambovitean, rezulta din sentimentele parlamentarului fata de cel a carui soarta o are 'in mana' : daca ii este prieten, "votul' este categoric impotriva trimiterii in judecata ; daca nu ii este simpatic sau daca ii este adversar, competitor, decidentul voteza ferm, ca la piata, pentru trimiterea in judecata cea "dreapta".
    Balanta dreptatii este data pe mana unor neica-nimeni.
    Votantul, de la putere sau din opozitie, stie ca si el poate avea nevoie de ajutorul colegilor parlamentari, ca si el poate calca pe bec, intrand pe mana procurorilor; este categoric pentru sprijinirea celui ce este supus votului.
    Cand un anumit partid sau o coalitie au majoritatea absoluta (USL), votarea se desfasoara simplu, rapid, fara frictiuni.
    In ultimele zile, odata cu inasprirea accentuata a relatiilor din USL, atmosfera s-a cam ingreunat pentru parlamentarul care ar fi supus "votului, privind trimiterea sa in judecata.
    In situatia actuala, s-a ajuns ca cel supus votului sa apeleze la metode personale, pentru compensarea lipsei de unitate din Uniunea cea Mare.
    Intr-un caz concret,Varujan a apelat la tanguieli lacrimogene, colegii sa nu fie de acord cu trimiterea sa in judecata. Varujan, un desavarsit farsor, i-a impresionat pe colegi, a obtinut un rezultat favorabil. Colegii aveau ochii in lacrimi.Se plangea si la Antena3.
    Propun ca obtinerea avizului colegilor de srviciu, precum si al vecinilor de bloc sa se aplice tuturor romanilor, invinuiti de procurori.
  • +3 (3 voturi)    
    poate n-ati inteles (Marţi, 8 octombrie 2013, 10:07)

    leinad 79 [utilizator]

    traim in tara in care orice parlamentar poate spune ca: "votul din Senat a stabilit nevinovatia mea". Astfel capata sens expresii ca "stat in stat", "cerc vicios", "o mana spala pe alta" etc.
    Eu nu inteleg de ce mai avem nevoie de justitie, pai daca grasanii din Senat au decis, dupa o analiza ampla si de specialitate, ca omul este nevinovat...
  • +3 (3 voturi)    
    Uniti ne salvam (Marţi, 8 octombrie 2013, 11:26)

    catalin72 [utilizator]

    Trist este ca prim-mincinosul are dreptate ,nu doar uselisti au sarit in apararea prezumtivului penal ci si o parte din pdl-isti ...
  • +1 (1 vot)    
    domnule Vosganian (Marţi, 8 octombrie 2013, 13:53)

    marga 2 [utilizator]

    singurul cuvînt care î-mi vine în minte
    GREATA GREATA GREATA
  • +2 (2 voturi)    
    de ce imunitate? (Marţi, 8 octombrie 2013, 14:07)

    gamoto [utilizator]

    Ce-i aia imunitate parlamentara? Ei sunt mai egali in fata legii decat noi, cei ce i-am votat? Inteleg sa fie imuni atunci cand se injura intre ei in Parlament, pentru calomnie, dar in rest de ce? Sunt oameni, cetateni,ca si noi ceilalti, supusi acelorasi legi, cu singura diferenta ca sunt alesi de noi.
    De ce trebuie avizul camerei respective pentru inlaturarea imunatatii? De ce nu avizul alegatorilor, ca doar ei l-au pus acolo, sus, in turnul de lor fildes!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns gamoto (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 6:31)

      Livut [utilizator] i-a raspuns lui gamoto

      Ai dreptate ei au inteles gresit imunitatea ( de fapt cu si-au doprit-o )- imunitatea este numai pt. crezurile politice ,nu poti sa ai imunitatea pentru hotie crima etc. pt. care toti oamenii trebuie sa fie egali in fata legii
  • +1 (1 vot)    
    MINISTRU (Miercuri, 9 octombrie 2013, 16:06)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Distrugerea economiei dureaza de multi ani, a provocat si provoaca in continuare tragedii cumplite.Poate o descentralizare urmata de privatizari ar fi fost interesanta, daca si legislatia ar fi fost adaptata la astfel de transformari, iar investitorii monitorizati o perioada pentru protejarea industriilor preluate.Dl.Vosganian a preluat o situatie dificila, dar singurul sau tel a fost cum sa privatizeze cat mai repede.Cred, totusi, ca un Ministru independent, fara legaturi cu cei care pot sa-i blocheze initiativele si sprijinit de Finante si de sevicii abilitate sa apere respectarea legilor, ar fi indicat.Primeaza Romania si protejarea cetatenilr din aceasta tara.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu demisie (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 6:09)

    Livut [utilizator]

    Vosganian a dovedit din nou ca este las nu si-a dat demisia din parlament ca sa poata sa fie judecat ( asa cum a facut Dl. Mitrea si Basescu care ulterior s-a dovedit ca nu au fost vinovati ) ceace dovedeste clar ca este vinovat si ii e frica de justitie. Ce e mai grav este ca parlamentul a votat pt. neinceperea urmariri penale in conditiile in care demagogul Antonescu facea spume la gura pt. independenta justitiei-acum era momentul sa demonstreze ca spune adevarul.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică