Crin Antonescu: Dezavuez campania publica de compromitere politica a lui Ovidiu Silaghi

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 19 august 2013, 22:36 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Presedintele PNL, Crin Antonescu, mentioneaza, intr-un comunicat transmis luni, ca dezavueaza "campania publica de compromitere politica a lui Ovidiu Silaghi", aratand totodata ca justitia "trebuie sa isi faca datoria si sa faca lumina" in privinta acuzatiilor aduse vicepresedintelui PNL.

"Partidul National Liberal constata cu ingrijorare ca solicitarea DNA catre Parchetul General privind inceperea urmaririi penale impotriva colegului nostru, Ovidiu Silaghi, vicepresedinte al partidului, a venit cu doar cateva zile inainte de termenul limita la care presedintele Traian Basescu ar fi trebuit sa se pronunte cu privire la propunerea USL pentru portofoliul Transporturilor. Apreciem aceasta coincidenta ca fiind cel putin suspecta, cu atat mai mult cu cat presedintele a insistat ca interimatul la Ministerul Transportului sa fie asigurat timp 45 zile, perioada maxima admisa de lege", se arata in comunicatul de presa al presedintelui PNL, potrivit Mediafax.

Antonescu adauga faptul ca in declaratia de presa transmisa de Ovidiu Silaghi cu privire la Referatul Directiei Nationale Anticoruptie, acesta "a precizat in mod clar ca nu a influentat si nici nu a intervenit in niciun fel in impiedicarea rezilierii contractului Arad-Nadlac detinut de firmele lui Nelu Iordache" si, de asemenea, "a afirmat ca nu a cerut si nu a primit niciodata foloase necuvenite in niciun scop si nici nu a intervenit in executarea platilor din contractul mentionat sau din oricare altul".

"Cu toate acestea, pentru a nu prelungi situatia de interimat de la Ministerul Transporturilor si pentru a nu aduce prejudicii de imagine Partidului National Liberal si Guvernului Romaniei, Ovidiu Silaghi a facut un gest de onoare si a decis sa-si retraga candidatura la portofoliul amintit", continua sursa citata.

Presedintele PNL spune ca dezavueaza "campania publica de compromitere politica a lui Ovidiu Silaghi" si mentioneaza ca justitia trebuie sa isi faca datoria si sa faca lumina in privinta acuzatiilor aduse vicepresedintelui PNL.

"Dezavuez campania publica de compromitere politica a lui Ovidiu Silaghi si constat cu mahnire ca aceasta este o continuare a numeroaselor incercari de discreditare a liderilor PNL", sustine Antonescu.

"In acelasi timp, adept al respectarii regulilor democratice si al separarii puterilor in stat, consider ca justitia, ca institutie independenta intr-un stat de drept, trebuie sa isi faca datoria si sa faca lumina in privinta acuzatiilor aduse vicepresedintelui PNL, Ovidiu Silaghi", continua el.

Crin Antonescu precizeaza in comunicat ca in aceste zile va avea consultari cu liderii PNL pe acest subiect, urmand ca, "in cel mai scurt timp posibil", sa se decida in forul statutar nominalizarea pe care PNL o va transmite primului ministru Victor Ponta, pentru portofoliul Ministerului Transporturilor.

*****

Seful DNA a cerut luni procurorului general sa sesizeze Camera Deputatilor cu o cerere de incepere a urmaririi penale impotriva deputatului Ovidiu Silaghi, pentru trafic de influenta, fapta din perioada in care a fost ministru al Transporturilor si prin care l-ar fi favorizat pe Nelu Iordache.

Ulterior, procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (PICCJ) a solicitat Camerei Deputatilor declansarea procedurilor pentru formularea cererii de incepere a urmaririi penale fata de Ovidiu Silaghi, pentru trafic de influenta, potrivit unui comunicat de luni.

Deputatul PNL Ovidiu Silaghi declara ca este nevinovat deoarece nu a cerut si nu a primit niciodata foloase necuvenite de la omul de afaceri Nelu Iordache si nu a influentat si nu a intervenit in niciun fel in privinta executarii sau ne-executarii platilor din contractul Arad-Nadlac.

"Nu am influentat si nu am intervenit in niciun fel in impiedicarea rezilierii contractului Arad-Nadlac detinut de firmele domnului Nelu Iordache. Nu am cerut si nu am primit niciodata foloase necuvenite (bani sau alte bunuri sau servicii) de la Nelu Iordache sau vreunul din interpusii sai, in niciun scop, si nu am intervenit in executarea sau ne-executarea platilor din acest contract sau oricare altul", afirma Silaghi.

El precizeaza ca si-a retras candidatura pentru functia de ministru si va cere PNL sa faca o noua nominalizare pentru a nu prelungi situatia de interimat de la minister si pentru a nu aduce prejudicii de imagine partidului si Guvernului.

Premierul Victor Ponta a declarat, luni, ca Ovidiu Silaghi si-a retras candidatura pentru functia de ministru al Transporturilor, el mentionand ca, pana la expirarea mandatului interimar pe care il asigura, PNL va face o alta propunere, care va fi prezentata presedintelui Traian Basescu.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3063 vizualizari

  • +23 (23 voturi)    
    Ceva lipseste (Luni, 19 august 2013, 22:49)

    fane_grija [utilizator]

    Si anume cine isi asuma raspunderea politica pentru nominalizatrea la functia de ministru in guvernul Romaniei a unui personaj care a fost pus in situatia de a alege sa-si retraga "candidatura" (de parca vorbim despre o functie ce se ocupa prin concurs si nu o nominalizare) pentru a nu afecta imagine partidului din care face parte?

    Se aude domnu' Antonescu? Se aude domnu' copilot?
  • +21 (21 voturi)    
    Cu 3 zile inainte (Luni, 19 august 2013, 22:50)

    nano2k [utilizator]

    Pai zi mersi kkraule, ca daca ne dadeam seama ce hram poarta acest Silaghi DUPA confirmarea din partea lui Basescu ma tem ca era prea tarziu... Si ne conducea inca un infractor marca PNL/USL.

    Deci sa ne bucuram! Ca doar toti vrem o Romanie mai curata, nu? Dezavuezi si asta?
  • +19 (19 voturi)    
    Nu-mi place cum pune Crin problema (Luni, 19 august 2013, 23:04)

    denvarel [utilizator]

    "In acelasi timp, adept al respectarii regulilor democratice si al separarii puterilor in stat, consider ca justitia, ca institutie independenta intr-un stat de drept, trebuie sa isi faca datoria si sa faca lumina in privinta acuzatiilor aduse vicepresedintelui PNL, Ovidiu Silaghi"
    Suna de parca procurorii sunt cei anchetati de justitie, nu Silaghi.
    O nesimtire imensa...

    Il mai citeaza si pe Silaghi ale carui declaratii sunt nesemnificative complet: Nu spun ca e vinovat dara daca ar fi, ce ar fi spus? "Ma predau, m-ati prins, spun tot..." Unde ati vazut hot care sa recunoasca?

    Deci dovada nevinovatiei lui Silaghi e declaratia lui ca n-a furat? Ma face sa rad presedintele PNL...
  • +23 (23 voturi)    
    compromiterea (Luni, 19 august 2013, 23:23)

    RaduConstantin [utilizator]

    o "savarsesti" matale, musiule promovandu-i pe functii sau propunandu-i pe functii incompatibile cu lipsa lor de caracter si de competenta. In alta ordine de idei, despre ce om politic vorbesti mai Antonescule? Voi nu sunteti oameni politici, voi sunteti niste trogloditi, (na, ca-i insult si pe-aia), niste ciumpalaci nebuni la nimic; niste rebuturi sociale care prin neatentia si specularea unei mase mari de romani naivi si ignoranti, ati ajuns sa va inchipuiti ca ca aveti un cuvant de spus in tara asta.

    Sunteti niste nulitati, exponenti ai scursurilor umane ia rolul vostru cel mai potrivit este la muzeu. Specimene ca voi n-au ce cauta in lumea civilizata.

    Nu media va compromite pe voi, ci voi compromiteti imaginea unei tari intregi. Cum iti permiti tu sa te cocoti in fruntea tarii si cu nesimtire sa pretinzi ca reprezinti milioane de romani seriosi, destepti, cultivati, buni profesionsiti, mari patrioti? Nu ti-e rusine mai, repetentule! Noi va compormitem pe voi sau voi ne-ati calcat totul in picioare, pramatiilor?
    • +13 (13 voturi)    
      Corect ai zis si subscriu! (Luni, 19 august 2013, 23:47)

      calinsab [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

      Ma intreb insa altceva... Oare se mai gandeste cineva azi la PNL ca si la partidul lui Iuliu Maniu? sau a altora care au putrezit in inchisorile comuniste pentru idealurile liberale? ....sau taranistii care au fost inghititi de PNL ... isi mai aminteste cineva de Ioan Ratiu?...

      Nu-i asa ca ne-am cam abatut de la pricipiile liberale? eu zic ca acesta e momentul in care acest partid incepe sa dispara!
      • -2 (2 voturi)    
        ceata (Marţi, 20 august 2013, 11:09)

        Pileati [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

        parca Iuliu Maniu era la taranisti nu la liberali... :)

        Ca idee sunt de acord cu ce zici tu acolo, dar acuratetea datelor istorice ma baga in ceata un pic...
    • +9 (9 voturi)    
      Ne-am abatut de la principiile liberale? (Marţi, 20 august 2013, 0:33)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

      Pai hai sa vedem ce este liberalimsul:
      "
      LIBERALÍSM s. n. 1. Doctrină care, opusă socialismului și dirijismului, proclamă principiul nonintervenției statului în economie, în relațiile economice existente între indivizi, grupuri sociale sau națiuni; promovează ideea libertății economice, a liberului schimb, a liberei concurențe etc."

      Vezi vreo legatura intre PNL-ul de azi si doctrina liberala? Nici vorba!

      Cei ce-si zic liebrali sunt doar niste lupi in blana de oaie. Astia nu sunt liberali iar principiile liberale nu pot fi promovate de lichele, de pramatii: iata prima incompatibilitate care trebuie sesizata aici. Partidul National Liberal a fost uzurpat de catre pramatiile securisto-comunisto-infractoare. Scopul acestui partid istoric, menirea pentru care a fost creat acum mai bine de 200 de ani (de catre Dimitrie Bratianu cred), nu se mai regaseste in nimic astazi. Cine sa promoveze liberalismul, un chiulangiu si un parazit ca Antonescu? Si dincolo de Antonescu, spune-mi un nume care promoveaza ideile liberale asa cum au fost ele stipulate in PNL-ul original si originar.
      Sau ce crezi ca PSD-ul este un promotor al ideilor social-democrate? Crezi ca asta reprezeinta ideologia psd-sita promovata de Titel Petrescu sau mai tarziu de Sergiu Cunescu? Nu, este in esenta o organizatie mafiota ascunsa ca si primul, sub numele de PSD. Avem de-aface aici cu doua grupari de tip mafiot, care functioneaza pe aceleasi principii infractioniste si de-asta pot sa si coopereze impreuna. PNL-ul autentic si PSD-ul autentic nu ar putea colabora sub nicio forma. Au viziuni doctrinare complet opuse!

      Antonescu -
    • +6 (6 voturi)    
      Pentru mine este (Marţi, 20 august 2013, 0:53)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

      de-a dreptul insultator ca acest ipochimen si grupul lui de infractori se da drept liberal si mi se prezinta mie si milioanelor de romani cu nesmitire sub sigla unui partid atat de glorios pentru Romania. Haideti sa ne fortam putin imaginatia si sa ne intoarcem in timp. Puteti sa-mi spuneti unde l-ati vedea (daca l-ati vedea), pozitionat pe Crin Antonescu in PNL-ul lui Ionel Bratianu?

      Daca Armand Calinescu, (omul politic a carui calitatate morala si responsabilitate porfesionala i-au adus moartea), n-a indeplinit toate conditiile pt a deveni membru al PNL-ului lui Bratianu,( a intrat mai tarziu in PNT), isi poate imagina cineva ca vreunul din autointitulatii pnl-isti de astazi ar avut vreo sansa sa fi devenit membru al acelui partid? Dati-mi voi un nume din pnl-ul lui Crinulet care ar fi fost acceptat de Ionel Bratianu in partidul lui. Va spun de pe-acuam ca nu exista niciunul! Atunci nu este o nesimtire din partea acesto ipochimeni sa pretinda ca ne conduc tara? Ca ne reprezinta pe noi?
  • +17 (17 voturi)    
    Antonescule ..!! (Luni, 19 august 2013, 23:33)

    calinsab [utilizator]

    Ial in brate tu si pupate cu el... mangaiel pe cap pina i se iarta pacatele cu spaga... Sunteti la fel nu de alta... mare lucru de nu spaga aceea era poate pentru tine...si doar te folosesti de el... Ma gandesc ca altfel nu vad de ce tuu il aperi acum... Ci recuza se acuza sau cum era proverbul acela?
  • +12 (12 voturi)    
    Ce frumos... (Luni, 19 august 2013, 23:43)

    Clop [utilizator]

    Zice presedintele unui fost slogan de campanie, foarte sonor, campania bunului-simt...

    Acum, omul doarme inca bine-mersi, da' numa' n' troaca ca un leagan... de la alianta incoa'.

    Ce strangeri de mana tovarasesti, ce frumos! Cred ca visez... cauchemardesque...
  • +15 (15 voturi)    
    Despre banuti nimic, nimic. (Luni, 19 august 2013, 23:59)

    rov [utilizator]

    Pai procurorii l-au compromis ?!?
    Dar ce zici de fat barfitor felix?
    El iti place, NU?! Si masina lui de improscat rahat...
    Targovistea mamii voastre de hoti...
  • +16 (16 voturi)    
    D.le Crin (Marţi, 20 august 2013, 0:00)

    ovigeo [utilizator]

    Silaghi ar fi fost cel de-al doilea ministru corupt pe care il propuneti dvs. alaturi de Fenechiu .
    Drept cine ne luati pe noi cetatenii acestei tari?
    Aveti putina rusine ?Dati-va demisia
  • +9 (9 voturi)    
    kkrau (Marţi, 20 august 2013, 0:23)

    ws [utilizator]

    a dat comunicatul din antalia?

    offf, nu mai poate omul sa-si ia un concediu ca lumea.

    deci omul nostru a fost vreo 3 saptamani in florida, intre doua avioane a dat o declaratie, a obosit, deci si-a mai luat un concediu, in turcia. acum a intervenit cu un cominicat, iar a facut efort, deci un nou concediu i-ar prinde bine zic eu.

    pe de alta parte, e de bine. ar putea sa-l ia si pe amicul plagiator cu el. cat timp sunt departe de tara, nu au cum sa faca rau.

    ws
    • +1 (1 vot)    
      Era la o septica (Marţi, 20 august 2013, 11:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Cu a lu Regele Rromilor..pana cand septica s a incheiat trist
  • +6 (6 voturi)    
    Mai tare decit Caragiale (Marţi, 20 august 2013, 0:40)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    "Antonescu adauga faptul ca in declaratia de presa transmisa de Ovidiu Silaghi cu privire la Referatul Directiei Nationale Anticoruptie, acesta <a precizat in mod clar ca nu a influentat si nici nu a intervenit in niciun fel in impiedicarea rezilierii contractului Arad-Nadlac detinut de firmele lui Nelu Iordache>"

    Nici Nenea Iancu n-a imaginat un asemenea tip de justitie. "Ia spune, puisor, esti vinovat de acuzatiile ce ti se aduc? Nu, nene. Pe cuvintul meu de penelist."
  • +3 (3 voturi)    
    Oooo!!! (Marţi, 20 august 2013, 1:02)

    eek [utilizator]

    Crin Antonescu dezavueaza!
    Care dezavuati mai? Bai eu dezavuez impreuna cu Crin! Amandoi dezavuam! Silaghi e ok, noi dezavuam la greu ca e mult de dezavuat. Silaghi nu a furat, d-aia dezavuam.
  • +1 (1 vot)    
    urmeaza al 3 lea (Marţi, 20 august 2013, 7:47)

    zigot [utilizator]

    chiar nu mai este nici un om integru in preajma dezavuatorului in pnl? deh.. ce ai vrut sa promovezi, la cine ai gasit calitatile pe care le recunosti, se pare ca sunt numai penali: gigi, relutu, asta numai in primul esalon si numai pana acum
    cine se aseamana se aduna
  • +3 (3 voturi)    
    Cine dezavueaza? (Marţi, 20 august 2013, 11:53)

    Gabi M [utilizator]

    Unul care 24e de ani mi-a mancat si banii mei vegetand sau chiulind in Parlament?!Unul care a propus numai hotzi si szpagari ca ministri.Chiulangiul asta atat de obosit de atata chiul s-a trezit vorbind !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri