Boc: Ponta, iresponsabil politic si invidios pe presedintele Traian Basescu

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 august 2013, 13:18 Actualitate | Politic

Fostul premier Emil Boc sustine ca Victor Ponta a dat dovada de iresponsabilitate cand a formulat acuzatii de dosare politice la adresa lui Traian Basescu, "fara nicio dovada elementara", adaugand ca seful Executivului este "invidios" pe presedinte pentru ca "are reactii umane la situatii umane", transmite Mediafax.

Emil Boc a declarat, sambata, pentru agentia de presa citata ca Victor Ponta este invidios ca Traian Basescu are reactii umane la situatii umane, referindu-se la cazul Cioaba.

"Este inadmisibil ca intr-o tara din Uniunea Europeana un prim-ministru sa formuleze acuzatii de dosare politice la adresa sefului statului, fara nicio dovada elementara, si acel prim-ministru sa mai fie in functie. In UE nu exista asemenea practici politice iresponsabile din partea sefilor de Guvern. In UE liderii tarii respecta Justitia si statul de drept. Romania este in UE, si nu o republica bananiera, precum in conceptia lui Victor Ponta. Orbit de batalia politica cu presedintele Traian Basescu, Victor Ponta face mult rau imaginii Romaniei. De altfel, Ponta este invidios pe presedinte, pentru ca acesta are reactii umane la situatii umane, ca sa ne referim doar la cazul Cioaba", a spus Boc.

Premierul Victor Ponta a catalogat, vineri, drept revoltator faptul ca presedintele Traian Basescu a avut "nesimtirea" ca, dupa ce "i-a facut dosar penal", sa-l sune pe medicul Serban Bradisteanu si sa-l roage sa mearga in Turcia pentru a analiza starea de sanatate a lui Florin Cioaba.

Victor Ponta a spus, vineri, intr-o conferinta de presa la Suceava, ca statul roman intervine in cazul unui cetatean roman aflat intr-o situatie cu totul speciala in afara tarii.

"Daca e vorba de un cetatean roman aflat intr-o situatie speciala, copii, cazuri cu totul speciale, statul roman, atat cat putem sa ne permitem, nu putem foarte des, sigur ca, pe cheltuiala statului roman, intervenim in situatii cu totul si cu totul speciale", a spus Ponta.

El a aratat ca in cazul lui Florin Cioaba familia plateste, iar medicul Serban Bradisteanu a plecat in Turcia pe banii familiei.

"Ma bucur ca doctorul Bradisteanu nu are termen la tribunal, ca i-a facut Basescu dosar. Deci, Basescu i-a facut dosar penal si acum l-a rugat sa mearga in Turcia si ma bucur ca nu are termen la tribunal, ca nu putea sa mearga doctorul Bradisteanu, pentru ca trebuia sa se duca la tribunal, unde i-a facut Basescu dosar. Apropos de ticalosie si de tupeu, dupa ce-i faci dosar penal unuia dintre cei mai buni medici din Romania, mai ai si nesimtirea sa-l suni la telefon sa-l rogi sa ajute pe cineva", a spus Ponta.

El a aratat ca din banii statului roman se platesc doar cazuri cu totul si cu totul exceptionale, cum a fost necazul din Muntenegru.

Medicul Serban Bradisteanu declara, joi, pe Aeroportul "Henri Coanda", la revenirea in tara dupa ce a fost in Antalya pentru a-l evalua pe autointitulatul rege al romilor, Florin Cioaba, ca acesta nu are o leziune cerebrala ireversibila, dar starea lui este grava.

Intrebat cine l-a solicitat sa mearga in Turcia pentru a-l evalua pe Florin Cioaba, medicul Serban Bradisteanu spunea ca rugamintea a venit din partea presedintelui Traian Basescu.

"Presedintele Traian Basescu m-a rugat, daca vreau si pot, sa fac aceasta vizita medicala, impreuna cu anestezista mea, pentru a aprecia ce este mai bine de facut pentru un om, pana la urma", afirma Bradisteanu.

Intrebat cine a suportat costurile, Bradisteanu a spus ca toate cheltuielile au fost suportate de familia lui Florin Cioaba.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2128 vizualizari

  • -18 (24 voturi)    
    nu e invidios? (Sâmbătă, 17 august 2013, 13:28)

    antitot [utilizator]

    PAi nu Bradisteanu era ala rau ce-l tinea in brate pe Nastase,parca Base vroia dosar penal penal pentru el.
    Cum de regele Romaniei e Cioaba ?
    Aaaaaa am uitat , Base nu-l recunoaste pe Mihai I ca era sluga la rusi.
    Halal conducator sa puna pe piedestal un tigan in loc de un rege autentic.
    • +9 (11 voturi)    
      Tonta ...copiatorul... plagiatorul ... (Sâmbătă, 17 august 2013, 14:53)

      antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      incompetentul... nu este numai invidios pe Presedintele Basescu , este OBSEDAT ( bolnav la cap) ca VCT-ul !!! Cred ca la Miami s-a intamplat ceva impotriva vointelor / viselor de viitor ale parvenitului / parvenitismului acestui derbedeu POL TONTA !!! Cata rautate imbecila si prosteasca ~ sa refuze ~ cand nimeni si nimic nu-i cerea sa semnarea brevetului de COMANDANT DE CURSA LUNGA , care este eliberat deja , de peste 30 de ani de catre o autoritate afiliata si sub jurizdictia unui sistem international de navigatie ! ! Nu poate fi semnat acest ~ ATESTAT INTERNATIONAL de C.L.C(Commander) . ~ de un plagiator ordinar de "<dotorat> de drept international" , fie el chiar si ... " eu sunt ... si ca prim ministru...KKK..." cum ii place a se numi... !!! In rest ..."cum respira minte... iar prostii <crede>..." !!!
      • +6 (8 voturi)    
        in revolutie aveam 300 de cartuse in ranita (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:14)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui antibolsevicul

        si cartus pe teava...
        dar nu stiam cand au murit 7 colegi, ca teroristii sunt de fapt ilici cu gasca lui...
        Intrebare:
        Oare nu ar trebui sa ne inrolam azi din nou in armata ??
        Macar asa pentru cei 1000 de morti...sau pentru oportunistii astia tip voiculescu si interlopi ce vor aduce Romania in situatia Egiptului, doar pentru asi salva pielea.
    • +6 (8 voturi)    
      ... Tonta ... pucistul rosu ... (Sâmbătă, 17 august 2013, 15:13)

      antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      care condamna / interzice actiunile umane ale Presedintelui Romaniei !!! ... Domnul Dr. BRADISTEANU , a raspuns la rugamintea , <de urgenta medicala si umana> a Presedintelui, CA UN MEDIC ADEVARAT si nu ca un "membru de partid nesimtit PSD-ist , cum indica Tonta-plagiatorul din ograda lui de dictator inuman !!! Nu Presedintele Basescu , face dosare penale . Asta este COSMARUL borfasilor din USL ...!!! Sa traiasca Domnul Dr. Bradisteanu si sa mai insanatoseasca oameni ,multi ani inainte !!! RUSINE PONTA V. !!! ESTI O RUSINE NATIONALA !!!
    • +3 (11 voturi)    
      Despre ce piedestal e vorba? (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:04)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Acela pe care se aseaza viata unui om?
      Nu a pretins nimeni ca regele Romaniei este dl.Cioaba. Nici nu ar avea cum, de vreme ce Romania e republica de zeci de ani.
      Puterea a facut ceea ce acum cateva saptamani cerea sa nu se faca: utilizarea tragediilor, a accidentelor si a sanatatii in scopuri electorale.
    • +8 (8 voturi)    
      Bah, tu-i tii locul mazetei? (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:52)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Vezi ca mai ai de umblat la stil, mazeta avea si o oarecare logica in ce spunea, bizara intradevar.
    • +6 (8 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 17 august 2013, 18:10)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      adrian nastase este tigan sau rom ?, iuta-te bine la trasaturile fetei !
    • +3 (5 voturi)    
      wtf (Sâmbătă, 17 august 2013, 18:59)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      nu imi vine sa cred ce citesc O_o
    • 0 (0 voturi)    
      "rege autentic" (Duminică, 18 august 2013, 23:18)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Uite inca un regalist.
  • -16 (24 voturi)    
    Boc e suparat... (Sâmbătă, 17 august 2013, 14:19)

    finutza [utilizator]

    ... ca exemplul sau nu a fost copiat de succesori, chiar in ciuda reputatiei actualului prim-ministru (stiti voi: "dottore"). Va trece multa vreme pana cand vom mai avea un om ca d-l Boc: "yes-men" perfect, intotdeauna in consonanta cu presedintele, responsabil politic cu politica acestuia si, bineinteles, neinvidios pe seful statului...
    • +20 (24 voturi)    
      Diferenta dintre "yes"-uri (Sâmbătă, 17 august 2013, 15:02)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      - Dl.Boc si-a asumat raspunderea pentru deciziile grele luate cat a fost primministru
      - Actuala putere spune "yes" sponsorilor, dupa care se codeste cand nu are in spatele cui sa arunce vina. Cateva exemple:
      -referendumul in care,la comanda politica, au incercat sa-si anuleze propriile liste electorale;
      - incercarea de a modifica in tacere legea ANI, pentru a-isafisface pe baronii si primarii incompatibili;
      - ezitarile in asumarea privatizarii CFR.
      • -15 (23 voturi)    
        Ce repede uita omul... (Sâmbătă, 17 august 2013, 15:25)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        Asta daca intr-adevar uita, fiindca mai poate fi si rea-intentie. Pai tu chiar ai uitat de toate relele din timpul guvernarii d-lui Boc?
        • +8 (10 voturi)    
          ca acum, in guv. p'tonta plesnim de fericire...... (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:13)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          ...........
        • +8 (10 voturi)    
          Relele (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:25)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          "Relele" alea palesc cu mare succes cand ma uit la ce face Ponta & Co.
        • +6 (8 voturi)    
          Este mai proaspata amintirea... (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:36)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          ...lasata de gasca USL, care pentru a prelua puterea a fortat legile, bunul simt si ciclul electoral. In momentul in care au pus in joc stabilitatea tarii, desi mai erau cateva luni pana la alegeri, am considerat subiectul "guvernarea Boc" inchis, ca pe o cladire demolata inainte de a fi terminata. Sau ca pe un camp arat din nou inainte de a fi recoltat.

          Gasesc ca "reaua intentie" incadreaza clar fapte ca minciuna intentionata sau insistenta cu care se distruge o privatizare, in ciuda avertismentelor primite. Ma refer la Oltchim.

          Acesta este motivul pentru care tind sa reactionez la aiurelile executivului.
          • -6 (10 voturi)    
            Observ ca esti adeptul... (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:29)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            ... taraganarii unui rau (pe care nu-l negi), de dragul perpetuarii unei reguli (ciclu electoral). Adica, in fata unei evidente vizibile de pe Marte (incapacitatea din ce in ce mai mare a d-lui Boc de a mai guverna, impopularitatea chiar in sanul partidului sau), preferi sa se mearga pana la capat... Ei bine, asta nu se mai cheama democratie, fiindca cei mult au dorit o schimbare. Daca vrei, si lui Ceausescu i s-a demolat cladirea inainte de a fi terminata, nu?
            • +4 (6 voturi)    
              Mi-ar fi greu sa spun... (Sâmbătă, 17 august 2013, 23:31)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              ...cum se vad greselile fostelor guvernari de pe Marte.

              De aici, insa, ceea ce am vazut a fost a fost alternativa imposturii in fata impotentei. Mi s-ar parea absurd sa ii dau credibilitate, dupa ce filmul acesta a rulat deja, impingandu-si spectatorii aproape de faliment.

              Schimbarea e necesara, dar foarte usor chiar notiunea de schimbare poate fi compromisa cand:
              - cei care si-o asuma exercita practici pe care ieri le condamnau (ex. aroganta, autism politic, OUG);
              - pretul platit este fortarea legii pana la incalcarea ei;
              - noua ordine e folosita pentru scoaterea basma-curata a politicienilor de sub cercetare penala (ex. cazul Grajdan, CNATDCU);
              - se pun interesele de partid deasupra celor nationale sau regionale (distrugerea privatizarii Oltchim)
              - primul ministru minte fara perdea in fata microfoanelor televiziunilor

              Intre Revolutia din '89 la care va referiti si ceea ce s-a intamplat in 2012 gasesc o singura asemanare:
              - sacrificiul din '89 al romanilor a fost confiscat de cei impotriva el a fost indreptat;
              - acelasi grup a confiscat sacrificiul din 2011 partial inteles si acceptat de romani, iar odata cu el s-au compromis si mare parte din sperantele lor.
              • 0 (2 voturi)    
                Ce enumeri aici... (Duminică, 18 august 2013, 10:43)

                finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                ... este adevarat, dar asta se practica din 1989 incoace cu fiecare noua echipa ce vine la guvernare. De aceea am scos in evidenta mai sus ca lumea uita, fiindca si "echipa Boc" a procedat exact ca in enumerarile tale vis-a-vis de guvernarile anterioare.
                Cum nu avem de unde alege (sunt convins ca si dintre cei care citesc si scriu pe HotNews s-ar putea constitui o echipa guvernamentala cel putin la fel de buna decat cea oficiala), atunci noi, ca alegatori, avem o singura arma: votul. De care, iata, am invatat sa ne folosim. Greseste unul, jos cu el, greseste si asta, procedam la fel. Ghinionul este ca nou-venitii sunt incapabili sau rau-intentionati (asta cand printre ei nu-s cei din vechea garda).
                • +1 (1 vot)    
                  Sunt de acord ca prea multe... (Duminică, 18 august 2013, 20:37)

                  Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                  ...arme nu sunt la dispozitia cetatatenilor pentru a impune valorilei n care cred, in fata intereselor "grupurilor infractionale organizate".
                  Alternanta la guvernare face parte din saracul arsenal al democratiei.
                  Ceea mi se pare insa in de bun simt este:
                  - cand vezi ca te invarti in cerc, incerci totusi sa nu mai repeti aceiasi pasi. Cine s-a fript cu promisiuni neonorate ar trebui sa fie mai circumspect cand aude aceeasi placa. E si aceasta o fata a schimbarii.
                  - aceasta cu atat mai mult cu cat a fost evident inca din start ca noua putere nu are principii; in schimb are mari interese.

                  Recunosc ca nu prea exista in 2012 alternativa credibila la aceasta noua putere. Un vechi blestem - suntem pusi sa alegem intre mai multe rele.
                  De asta nici nu ii pot condamna pe cei care au mizat pe cartea USL.

                  Dar circumstantele atenuante valabile pentru alegatori nuse aplica si alesilor. Mai cu seama cand, in loc sa onoreze prin eforturi increderea pe care au primit-o, isi consuma energia in dispute inutile; in loc sa incerce sa inteleaga cu ce se serveste economia si diplomatia, consuma 70% din timp discutand despre Traian Basescu.

                  Aveau sansa sa-i uneasca pe romani si sa reporneasca motoarele economiei. In loc de asta, avem parte tot de obraznicii, intrigi si smecherii.
                  Sa avem iertare, dar in locul acestor politicieni Emil Boc nu a ezitat: s-a aruncat cu capul inainte, a sacrificat orice interes electoral, a luat suturi si de la partid si de la votanti, iar cand i s-a cerut sa plece a plecat. Nu in China, ci la Brasov. O sa spuneti ca nu e capabil de mai mult si poate asa este.

                  Sa ne uitam,in schimb, la reactia actualului prim ministru inghesuit intre lege si baroni: de fiecare data face tot ce poate pentru a ocoli legea. De ce? Pentru ca dumnealui ESTE capabil.De mult mai mult.
                  • +1 (1 vot)    
                    "Cercul" de care vorbesti... (Luni, 19 august 2013, 16:54)

                    finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                    ... este doar o metafora, fiindca in realitate lucrurile se petrec mult mai simplu si mult mai natural. Toata lumea a fost de acord ca ideile PDL nu mai faceau bine deloc Romaniei la un moment dat. Ca in fruntea partidului si totodata prim-ministru era o persoana anume, aproape ca nici nu mai conteaza. Important era ca lumea nu mai dorea acest partid, aceasta conducere, acestge idei. Si ce sa aleaga? Fiindca pe piata nu s-au vehiculat decat doua oferte. Una inacceptabila din start (PDL sprijinit si de d-l Basescu putea promite si salarii de 10 ori mai mari, nimeni nu-i mai credea), asa ca nadejdea unui popor (da, recunosc, slab pregatit politic) s-a pus in USL. Care au actionat ca toti ceilalati de dinaintea lor: au promis, au promis, au promis... Si nu e prima data cand promisiunile nu se adeveresc in totalitate. Ciudat e alt aspect, ca lumea nu se indreapta catre opozitie, ca de fiecare data pana acum. Aici ce argumente gasiti? Nu cumva ura fata de PDL si de d-l Basescu nu-si gaseste alinare?
                    • 0 (0 voturi)    
                      Situatia imi pare foarte apropiata... (Marţi, 20 august 2013, 1:54)

                      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                      ..de cum o descrieti. Am insa doua observatii:
                      - ceea ce este o scuza pentru alegator nu il scuza in acelasi timp pe cel ales;
                      - nu vad nici un castig in a schimba <lipsa de solutii> pe <mimarea solutiilor>

                      In privinta intrebarii finale, permiteti-mi sa prezint argumentele sub forma de intrebare:
                      - sa se indrepte spre opozitie ca sa ce?
                      - care opozitie?
                      - si o alta remarca: observ ca, in ciuda unei personalitati controversate, dl. Basescu are sustinatori, iar unii dintre acestia sunt chiar respectabili. Mi se pare chiar miraculos un lucru: desi in mod nediplomatic presedintele a evidentiat importanta ospatarilor si tinichigiilor in dauna intelectualilor, o mare parte din intelectualii veritabili - si nu cei de berarie - il respecta si i-au luat apararea in polemici.
                      • 0 (0 voturi)    
                        Intelectualitatea a fost... (Marţi, 20 august 2013, 11:58)

                        finutza [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                        ... mai mereu, pentru alesi, "floarea de la butoniera", cu aceasta categorie s-a laudat orice ales, dar (ciudat!) doar intre doua scrutinuri electorale, fiindca la momentul zero al alegerilor, toti mizeaza pe marea masa, fiindca voturile sunt egale, dar mai multe la aceasta ultima categorie. Asa ca, remarca aceea cu tinichigii si ospatarii, era bine plasata, la momentul bine ales. Adica, pana la urma, tot un "joc politic".
                        Iar intelectualii, fiind si ei tot oameni, tin si ei cu cine vor, aleg si ei ce "echipa" vor, unii mai din convingere, unii mai de nevoie si altii din interes. Si in perioadele negre ale istoriei (URSS sau Germania), fiecare tabara se lauda cu oamenii destepti (si erau nume grele) din ograda proprie...
            • +5 (7 voturi)    
              Cred ca asta-i cel mai idiot comentariu (Sâmbătă, 17 august 2013, 23:35)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              pe care l-am citit pe Hotnews.

              Finutza, trebuie sa recunosc ca ai rezerve nebanuite de remarci... sa le spun sordide in prostia lor.

              Daca nu exista reguli pe care sa le respecte toata lumea (cum ar fi cele din Constitutie, de exemplu), atunci cei mai puternici oameni ai zile vor impune regula lor. Aia nu-i democratie, nici macar aproape democratie nu e.

              Cine era cel mai puternic om anul trecut pe vremea asta? Voiculescu.

              Norocul tau si al meu e ca UE si SUA nu se uita la antene...
              • -2 (4 voturi)    
                Norocul tau... (Duminică, 18 august 2013, 10:50)

                finutza [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                ... (si poate esti mandru de asta), este fals. Pe zi ce trece se vede ca atat UE cat si SUA au interes ca tara noastra sa fie, sa ramana si sa nu iasa din stadiul de colonie. Ii doare-n basca cine conduce sau ce se intampla cu democratia la noi. Dar de frica unor "zdruncinaturi" care, chipurile, le-ar afecta interesele p-aici, au luat pozitia pe care au luat-o. Iata, noua guvernare este nu numai acceptata extern, dar s-au convins si de faptul ca strigatele de ajutor ale d-lui Basescu erau neintemeiate, previziunile apocaliptice ale aceluiasi fiind, de fapt, pagini dintr-o carte SF...
      • -7 (11 voturi)    
        iti spun eu cine e dl. Boc (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:20)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

        dl. Boc este prim-ministrul care a dat cele mai multe ordonante neconstitutionale. daca si-a asumat raspunderea cum zici tu, asta nu-l face nici mai destept si nici mai competent.
        referitor la "deciziile grele" : i-a fost greu sa "investeasca" in patinoare si bazine la sate ?!
        • +4 (8 voturi)    
          Ati deviat din nou de la subiect... (Sâmbătă, 17 august 2013, 20:22)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          ...asa ca incerc sa repet, cu alte cuvinte: guvernarea Boc este parte a istoriei trecute si nu confera nici un alibi greselilor - uneori facute cu "buna" stiinta de actuala putere.
          Ar fi fost bine de facut o analiza a evolutiei Romaniei la sfarsit de mandat.
          Din pacate, sfarsitul de mandat a fost grabit de puterea de astazi, tematoare ca nu cumva sacrificiile facute de romani in 2011 sa-si arate roadele.
          Din acest motiv, consider criticile adresate acum inaintasilor din guvern drept scuze inutile.

          Cat despre patinoare si bazne la sate, pot sa spun doua lucruri:
          - nu cred ca premierul este implicat direct in propunerea si elaborarea proiectelor de dezvoltare cu fonduri europene.
          - ideea in sine nu este daunatoare. Patinoarele si bazinele - fie ele la sat sau oras - integrate corespunzator in structurile turistice si sportive. Ceea ce conteaza este ca autoritatea locala care a propus proiectul sa ii si valorifice potentialul.
          • -2 (6 voturi)    
            nu am deviat deloc (Sâmbătă, 17 august 2013, 22:15)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

            Eu m-am referiit la afirmatia ta de mai sus :

            "Dl.Boc si-a asumat raspunderea pentru deciziile grele luate cat a fost primministru"

            Nu era a ta afirmatia de mai sus ?!
            • 0 (4 voturi)    
              Mergand putin mai sus pe pagina... (Duminică, 18 august 2013, 11:29)

              Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              ...puteti observa ca subiectul articolului il constituie declaratiile primului ministru in fata unor probleme umane, si nu ordonantele de urgenta in care acesta s-a facut la fel de remarcat ca si predecesorul sau.

              Sigur ca oricine are dreptul sa comenteze cat vrea, chiar si pe principiul "ba pe-a ma-sii", dar asta nu schimba cu nimic valoarea de adevar a afirmatiilor d-lui Boc in ceea ce il priveste pe dl. premier.
              • 0 (0 voturi)    
                constat ca te-ai abatutu de la subiect (Luni, 19 august 2013, 22:34)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                comentariul tau referitor la abaterea mea de la subiect arat ca ... te-ai abatut d ela subiect !

                in alta ordine de idei, dupa articol, pe pagina ai 2 variante : :adaugare comentariu" si "raspunde".
                cand merg pe "adauga comentariu" subiectul este ceea ce scrie in articol.
                cand merg pe "raspunde", subiectul este ceea ce a scris cel cauia ii raspund, indiferent de continutul articolului.
                eu am mers pe "raspunde" si atunci subiectul era comentariul tau.
                asa ai facut si tu, dar nu cred ca ti-ai dat seama. :)
                • 0 (0 voturi)    
                  Chiar si asa... (Marţi, 20 august 2013, 2:13)

                  Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                  ...ordonantele de urgenta, atat de dragi inclusiv actualului premier, sunt un subiect diferit, a carui tratare poate constitui obiectul altor pagini pe site sau tomuri in biblioteca. La fel ca si investitiile la sate, dealtfel.

                  Trebuie sa recunosc insa ca este ceva ce va incadreaza comentariile in tema articolului: o metoda similara de a abate atentia de la guvernare e practicata si de dl. prim ministru, iar in aceasta tactica se incadreaza si conflictul creat in jurul recentului deces.

                  Ceea ce nu realizeaza dl. Ponta este ca tactica are efect chiar si asupra propriilor "angajati". As spune ca si asupra Domniei sale, dar pentru asta ar trebui sa-i presupun concentrarea prealabila, inainte de aceste "bombe", pe activitatea pentru care e platit.
                  Ori, asta e o cu totul alta poveste.
                  • 0 (0 voturi)    
                    nu distrag atentia de la guvernare (Marţi, 20 august 2013, 14:33)

                    ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

                    ba chiar dimpotriva. uite cateva lucruri bune facute de guvernul ponta :
                    - a investit in infrastructura (se construiesc autostrazi, noi drumuri, se asfalteaza cele vechi)
                    - a marit salariile bugetarilor
                    - a inapoiat o parte din banii de pensii, retinuti neconstitutional de pdl
                    - a introdus tva-ul la plata facturii, aplicabil de la 1 ianuarie 2013
                    - a redus tva-ul la paine
                    - a introdus ajutorul de stat pentru firmele IT care creeaza mai mult de 200 de locuri de munca
                    - a asigurat resursele pentru aplicarea noului cod penal
                    - a marit indemnizatia pentru mame de la 75% la 85% incepand cu luna noiembrie
                    - a redus cheltuielile prin desfiintarea cele 8 comisariate ale Garzii Nationale de Mediu si a restructurat structurile ministerului de finante
                    - a marit platile directe pt. agricultura de la 100 eur/ha la 119,66 eur/ha
                    - a suplimentat sprijinul financiar destinat crescatorilor de animale
                    - a reluat activitatea Oltchim

                    Boc cu ce se lauda ? cu investitii in bazine si patinoare la sate si cativa zeci de km de autostrada ?!
                    • 0 (0 voturi)    
                      Cea mai mare lipsa de respect... (Sâmbătă, 24 august 2013, 17:08)

                      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

                      ...ar fi ca premierul sa se laude cu pornirea unui Oltchim pe care el l-a ingropat.

                      Mare parte din masurile enumerate sunt inca in faza de promisiune (sau de lauda)

                      Prima investitie in infrasctuctura pe care a facut-o guvernul a fost plata pentru Bechtel ca sa NU mai construiasca.

                      Iar prima masura in domeniu a fost incetarea lucrarilor la metrou.

                      Altele sunt masuri planificate de guvernele anterioare si insusite de cel actual (cum ar fi reintregirea salariilor).

                      Presedintele il preseaza de luni bune sa isi indeplineasca angajamente si sarcini, ca: finalizarea codurilor, ori scaderea TVA la paine. Iar pentru aceasta din urma, premierul apeleaza la un artificiu: mareste accize. Ma intreb ce va mari ca sa scada, asa cum a promis, CAS.

                      E interesant si cum isi propune premierul sa atraga fonduri pentur promisiuni: incapabil sa cheluiasca fonduri europene, apeleaza la chinezi, fara a face public conditiile.

                      Despre suportul local, care l-a propulsat in scaunul de la Victoria, e din ce in ce mai clar care este pretul acestuia: scaparea a mii de "suporteri" din "ghearele" justitiei.

                      E frumos ca s-a mai dat un banut mamelor, ca doar nu-l da din buzunar, dar guvernul Ponta este cel care lupta impotriva conditiilor umane din maternitati.

                      Despre agricultura, mai bine nu vorbim caum, cand graul se vinde la pret redus, din lipsa de spatii de depozitare.

                      E adevarat, fostii premieri nu prea se lauda. Pentru ca ei nu prea stau pe la televizor.
    • +6 (10 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 17 august 2013, 18:12)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      o sa plangem dupa boc, el a scos tara din criza !, l-ai vazut pe boc sa vb la misto, sa faca atacuri la persoana sau sa minte ca ponta ?
      • -4 (10 voturi)    
        L-ai vazut pe Boc sa... (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:31)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        ... vorbeasca ceva de la sine? Fiindca era evident pentru toti ca prin el vorbea d-l Basescu. Cum, nu ai stiut?
        • +4 (8 voturi)    
          ? (Sâmbătă, 17 august 2013, 20:27)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          zau !, l-ai vazut tu pe boc sa vb copy paste dupa basescu ?, eu unul nu !, iutate si tu !
          • 0 (4 voturi)    
            Ai dreptate! (Duminică, 18 august 2013, 10:56)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Nu l-am vazut, l-am auzit...
            • +2 (2 voturi)    
              ? (Duminică, 18 august 2013, 15:10)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              un exemplu concret !, nu povesti ca la antena 3 !
              • 0 (2 voturi)    
                Ha, ha... (Duminică, 18 august 2013, 21:07)

                finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                ... si apoi sa spui ca era diferita o virgula...
                • -1 (1 vot)    
                  ? (Duminică, 18 august 2013, 22:51)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                  mistocareli tip antena 3 si gen ponta !
                • -1 (1 vot)    
                  S-a terminat concediul? (Duminică, 18 august 2013, 23:30)

                  ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                  Tot la Maiami?
      • -2 (4 voturi)    
        l-am vazut pe basescu (Sâmbătă, 17 august 2013, 22:16)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        nu l-am vazut pe boc sa vorbeasca la misto, dar basescu, care e mai "tare: decat boc, numai asa vorbeste : la misto ! nu-ti place vorbitul "la misto" ?!
        • -1 (5 voturi)    
          ? (Duminică, 18 august 2013, 7:32)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          vb la misto arata ca esti neserios, cei 7 ani de acasa, lipsa bunurilor maniere !, pe basescu nu l-am vazut vb la misto !, ci spunand doar adevarul, ponta este un mitocan !
          • 0 (4 voturi)    
            tu nu stii despre cine vorbesti ! :) (Duminică, 18 august 2013, 10:54)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            ha ha ha !! De cate ori ai auzit asta ? Daca nu ai auzit-o aproape la fiecare interventie a lui basescu, uite cateva exemple

            "intinde-te pe masa sa-ti arat"

            "Reporter: Domnule preşedinte, ce ne puteţi spune despre Legea mamelor?
            Traian Băsescu: "Uite, vrei un pahar cu apă?"

            "Complimentat pentru modul în care România a făcut față crizei, șeful statului a ”glumit” în stilu-i caracteristic: ”Poate la următoarea întâlnire a FMI o să trimitem nişte oameni care protestează la Bucureşti”, informează NewsIn."
            • 0 (2 voturi)    
              ? (Duminică, 18 august 2013, 15:12)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              ptr ce sa protesteze ?, ce a negociat ponta cu fmi ?
            • 0 (2 voturi)    
              ? (Duminică, 18 august 2013, 15:33)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              l-ai vazut pe ponta sa vb serios mai mult de 5 minute ?, ori minte, ori vb la bascalie, ori face atacuri la persoana !
    • +5 (9 voturi)    
      finutza ai venit din concediu? (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:13)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      si te-a trimis varanul la treaba; ca de, s-au terminat banii!
  • -12 (16 voturi)    
    Si eu ... (Sâmbătă, 17 august 2013, 15:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    Acum sincer si eu as fi invidios pe unul care a incasat 7.4 milioane de voturi in bot, a gasit niste tertipuri legale via CCR pentru a ignora votul populatiei si se comporta acum cu nesimtirea unui Presedinte legitim.
    • +5 (7 voturi)    
      Si tu, Brute... (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:03)

      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      .... esti unul din aia care stau cam prost cu logica: sa admitem (cu rezervele de rigoare) ca 7,4 milioane de romani (din cei 18 milioane de electori) ar fi votat pentru demiterea Presedintelui.
      18 milioane - 7,4 milioane = 11,6 milioane de romani care NU AU VOTAT pentru demiterea Presedintelui!
      Daca cei 11,6 milioane de romani ar fi dorit ca Basescu sa fie demis, ar fi votat in consecinta!
      Asadar, dragi USL-asi, mai usor cu ... logica pe scari: majoritatea romanilor (11,6 > 7,4) nu au dorit ca Presedintele sa fie demis!
      • -3 (5 voturi)    
        iLogic 1.0 (Sâmbătă, 17 august 2013, 22:51)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        sa admitem (cu rezervele de rigoare) ca 5,3 milioane de romani (din cei 18 milioane de electori) ar fi votat pentru alegerea Presedintelui in 2009.

        18 milioane - 5,3 milioane = 12,7 milioane de romani care NU AU VOTAT pentru ca Traian Basescu sa fie Presedinte!

        Daca cei 12,7 milioane voiau sa fie Presedinte ar fi venit la vot si ar fi votat in consecinta.

        Asadari, dragi pedelisti, mai usor cu ... logica pe scari: majoritatea romanilor (12,7>5,3) nu au dorit ca Basescu sa fie Presedinte in primul rand!
        • +2 (4 voturi)    
          wrong answer (Duminică, 18 august 2013, 8:07)

          Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Draga Jiji, lojica USL-ista nu numai ca este stramba, dar este si perversa (transforma albul in negru si viceversa): daca 12,7 milioane de romani nu au votat la alegerile prezidentiale asta nu inseamna ca "nu au dorit ca Basescu sa fie presedinte" ci inseamna ca:
          - unora le era indiferent cine va fi presedinte (si astia probabil ca erau majoritatea);
          - unii ar fi dorit sa-l voteze pe Basescu dar n-au avut posibilitatea sa o faca (si astia probabil ca erau majoritatea celor 3 milioane de romani aflati la munca in strainatate... Cand trebuie sa mergi 300 de km ca sa-ti exerciti dreptul de vot si mai trebuie sa platesti si vreo 70-80 de euro, probabil ca renunti sa mai mergi la vot);
          - unii (cu creierii spalati de antenele turnatorului securist Felix) CATEGORIC nu au dorit ca Basescu sa fie presedinte...

          Deci, din cei 12,7 milioane de electori, retine-i, te rog, doar pe ultimii ca facand parte din categoria celor care nu l-au dorit pe Basescu presedinte!

          Si ... a propos de logica voastra perversa: nu mai spuneti ca 7,4 milioane de romani au votat pentru demiterea lui Basescu: 7,4 milioane de romani s-au prezentat la vot (unii, de mai multe ori, altii ... s-au prezentat la vot venind direct de la cimitir ;) dar din astia 1,5 milioane au votat IMPOTRIVA DEMITERII... Asadar, daca din 7,4 milioane scadem un milion si jumatate, minus mortii si voturile multiple... probabil ca raman vreo 3 milioane de romani care au votat IN REALITATE pentru demitere (dintr-un total de peste 18 milioane de electori)... adica vreo 16-17% din numarul total al romanilor cu drept de vot!
          • -1 (3 voturi)    
            iLogic 2.0 (Duminică, 18 august 2013, 11:56)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

            Draga Herodot (gasit pe Google alaturi de papadie), lojica PDL-ista nu numai ca este stramba, dar este si perversa (transforma albul in negru si viceversa): daca 11,6 milioane de romani nu au votat la refrendum asta nu inseamna ca "au dorit ca Basescu sa ramana Presedinte" ci inseamna ca:
            - unora le era indiferent daca va ramane sau nu Presedinte (si astia probabil ca erau majoritatea)
            - unii ar fi dorit sa voteze pentru demiterea lui Basescu dar nu au avut posibilitatea sa o faca (si astia probabil ca erau majoritatea celor 3 milioane de romani aflati in concediu de odihna in vara... Cand trebuie sa-ti scoti berea din nas ca sa-ti exerciti dreptul de vot si mai trebuie sa platesti si 10 lei probabil ca renunti sa mai mergi la vot
            - unii (cu creierii spalati de propaganda ziarelor si posturilor pupinbasiste) CATEGORIC nu au dorit ca Basescu sa fie demis

            Deci, din cei 11,6 milioane de electori, retine-i, te rog, doar pe ultimii ca facand parte din categoria celor care vrut ca Basescu sa ramana Presedinte.

            Si ... apropos de logica voastra perversa: au participat la referendum 8,459, 053 electori din care 7,403,836 au votat pentru demitere iar 943,375 au votat impotriva demiterii restul fiind voturi anulate.

            http://en.wikipedia.org/wiki/Romanian_presidential_impeachment_referendum,_2012

            E cam rau sa bati campii despre un referendum ale carui rezultate exacte nici nu le mai stii (daca le-ai stiut vrodata) de atatea minciuni si baliverne cate circula in jurul tau si le absorbi fara sa gandesti.
            • +2 (2 voturi)    
              Copy-paste (Duminică, 18 august 2013, 13:22)

              Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Draga Jiji, tin sa-ti fac niste destainuiri:
              1) Nu este frumos sa plagiezi... dar... atata timp cat primul plagiator al tarii da un astfel de exemplu turmei care il urmeaza orbeste... nu ma mira ca si tu imi plagiezi spusele... ;)
              2) N-am nici in clin si nici in maneca cu PDL-ul, ba din contra sunt convins ca penalii din PDL si-au dat mana cu penalii din USL si au facut tot ce le-a stat in putinta pentru a scapa de "mititica", inclusiv au pus umarul la incercarea de lovitura de stat din vara anului trecut...
              • 0 (0 voturi)    
                Lovitura de baseala (Duminică, 18 august 2013, 15:41)

                Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

                Ca orice lovitura de stat respectabila s-a finalizat printr-un referendum. :)

                Cred ca ai batut orice record la aberatii pe secunda posibil si imposibil.

                Nu exista nici o turma care sa-l urmeze orbeste pe Ponta. Nu o sa auzi niciodata pe vreunul dintre cei care au votat cu USL-ul spunand despre Ponta "barbat adevarat" si alte linguseli penible la fel cum faceti voi cu idolul vostru Basescu. Nu il glorifica nimeni pe Ponta. Nu il crede nimeni un zeu al independentei justitiei sau luptei anticoruptie. Nici macar un campion al performantei economice. Nu il idealizeaza nimeni. Asta faceti voi basistii pentru ca pusi in fata evidentelor covarsitoare legate de cat de "fals" este domnul Basescu ati lua-o razna daca nu v-ati autoconditiona sa credeti toate bazaconiile astea.
                • 0 (0 voturi)    
                  "Nu exista nici o turma care sa..." (Duminică, 18 august 2013, 16:08)

                  Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                  " - il urmeze orbeste pe Ponta;
                  - spuna despre Ponta "barbat adevarat";
                  - il glorifice pe Ponta;
                  - sa il creada un zeu al independentei justitiei sau luptei anticoruptie;
                  - sa il creada un campion al performantei economice"

                  Draga Jiji, am inteles: tu esti membru al Fan Club Antenescu... ;)))

                  Dar, a propos, lamuriti-ma si pe mine: de ce il urati voi pe Basescu?
                  • 0 (0 voturi)    
                    E foarte simplu ... (Duminică, 18 august 2013, 21:07)

                    Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

                    ... tot ceea ce face, ceea ce zice, ceea ce sustine si incearca sa ii faca pe cei care voteaza sa creada de fapt este invers la domnia sa. O data ce ti se ia valul de pe creier incepi sa vezi adevarul ...
                    • 0 (0 voturi)    
                      Aha... m-am prins: (Luni, 19 august 2013, 18:37)

                      Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                      Basescu trebuia demis pentru "tot ceea ce face, ceea ce zice, ceea ce sustine si incearca sa ii faca pe cei care voteaza sa creada", iar nu pentru ca ar fi incalcat cutare articol din Constitutie... A propos, ati mai sapat in putul gandirii pesedisto-peneliste ca sa identificati articolul din Constitutie pe care l-a incalcat Basescu (pentru a da o aparenta democratica planului abject de suspendare/demitere a Presedintelui Romaniei)?
      • 0 (0 voturi)    
        MAJORITATILE NU SE FORMEAZA DIN ABSENTI! (Duminică, 18 august 2013, 17:24)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

        Constitutia iti da dreptul sa votezi! Daca votezi inseamna ca te implici! Si daca te implici inseamna ca iti pasa! Daca nu participi si nu votezi inseamna ca nu contezi! Nu vrei sa-ti exerciti dreptul de vot e treaba ta! Dar nici nu poti avea pretentii sa fi ascultat! Aceasta este democratia participativa si reprezentativa! Socotelile tale sunt aiurea si se bazeaza si pe date eronate! Rezultatele oficiale publicate de INS despre datele recensamantului din 2011, au demonstrat clar ca Basescu a fost demis si ocupa in mod ilegitim fotoliul de la Cotroceni! O stie si el, dar se face ca ploua, doar-doar va fi lasat sa incheie mandatul, ca sa primeasca si el o pensie! Pentru ca nici comandant de nava nu poate sa mai fie, chiar daca si-a reinnoit prevetul! Dupa 26 de ani de stat pe uscat nu este de ajuns brevetul! Ar trebui sa urmeze si sa absolve "Cursul IMO pentru comandanti de nave", dar nu are cum sa faca asta pana in decembrie 2014! In concluzie: dorntele celor care NU au participat la referendum nu se iau in calcul si nu conteaza!
        Conform BEC, din 8.459.053 de alegători care au participat la referendum, 7.403.836 s-au pronunţat pentru demiterea preşedintelui, iar 943.375 împotrivă. Totodată, 111.842 voturi au fost nule, adică 1,32%. Crezi ca ai priceput Herodot?!
        • 0 (0 voturi)    
          Am priceput, am priceput ... (Luni, 19 august 2013, 18:32)

          Herodot [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          ... cu cine am de a face... inca un USL-ist prins in mrejele logicii iliesciene: "Cine nu voteaza, nu conteaza!".
          Ei afla ca aceia care nu au participat la referendumul pentru demiterea lui Basescu AU CONTAT: in felul asta nu s-a realizat cvorumul necesar demiterii. Capisci?
    • +10 (16 voturi)    
      ... 7,4 milioane ... (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:25)

      antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ... de voturi furate , metoda dragnea penalul ...! Chiar si asa , acesti 7,4 milioane de pacalici , nu reprezinta intreaga populatie a Romaniei !!! Pariez ca , Baselul a fost in intentia de a fi demis in realitate , de cca. 5,5 milioane de pacalici !!! Restul este hotie , minciuna si prostie din partea celor ce mai cred in impostura, crima si hotia celor de STANGA BOLSEVICA MIORITICA , azi cu Tonta in frunte si cu Cacarau in dos ...!!! In rest , "sa suportati usor in viitor < acadeaua Tonta > !!!
      • -1 (7 voturi)    
        care voturi furate ?! (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:25)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui antibolsevicul

        te-au pacalit nu au fost milioane de voturi furate, chiar daca i-a alergat pe procurori prin biserici, n-au reusiot sa demonstreza minciuna asta.

        dar ai dreptate : 7,4 milioane de "pacalici" nu reprezinta intreaga populatie a romaniei. doar ca sunt mai multi decat cei 5,3 milioane care l-au votat pe basescu in 2009 !!
      • -1 (7 voturi)    
        Cei (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:59)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui antibolsevicul

        5.5 milioane de pacalici sunt cei care l-au votat in 2004 si 2009 de fapt. Daca tot ne referim la "pacalici".

        Cat despre milioanele alea de voturi furate nu te mai lua dupa doamna Macovei care se ia dupa presa basista. Daca nu vrei sa fii calificat ca avand probleme la mansarda.

        Dragnea e acuzat ca primea SMS-uri cu participarea la vot. Sigur va fi condamnat. :))

        Si nu mai pune spatiu inainte de semnele de punctuatie. Ai un text mai sus scris de I.C. de la HN.ro. Daca maimutele si papagalii pot imita comportamentul / sunetele umane cu siguranta si tu il poti imita pe I.C. imbunatatindu-ti punctuatia.
    • +6 (8 voturi)    
      Voturile pomanagiilor si spalatilor pe creier (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:54)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mai educati-va ba si dupa aia sa emiteti pretentii de rol in stat.
    • +3 (5 voturi)    
      Aplicarea legii... (Sâmbătă, 17 august 2013, 17:40)

      Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ... nu ar trebui sa fie considerata un tertip.
      Dar aveti dreptate, e normal ca un doctor in drept sa fie invidios cand i se da cu legea peste nas.
    • +4 (6 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 17 august 2013, 18:13)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      care 7,4 milioane voturi, le-ai pus si cele 3 milioane de voturi furate ?
      • 0 (4 voturi)    
        Coordonare (Duminică, 18 august 2013, 2:08)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Uite, vezi ca antibolsevicul mai sus sustine ca s-au furat 1,9 milioane de voturi. Tu sustii ca s-au furat 3 milioane. Propun macar sa agreati inainte ce baliverne postati pe aici poate, poate 1-2 ametiti le vor crede daca e vorba de aceeasi cifra.

        Bonus, o alta cifra de la madame Macovei ca si ea are nevoie de medicamente. Pentru probleme cu capul:

        << http://www.realitatea.net/macovei-in-pe-sunt-1-5-milioane-de-voturi-furate-la-referendum_1007161.html >>
        • +2 (2 voturi)    
          ? (Duminică, 18 august 2013, 15:15)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          anul trecut in vara zic unii ca au votat 7,5 milioane, anul trecut in decembrie 2012, cand a votat cu usl 70%, au votat 4,5 miliaone, unde este diferenta de 3 milioane ?
          • -1 (1 vot)    
            Ingrozeste-te!!! (Duminică, 18 august 2013, 21:05)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Inseamna ca exista 3 milioane de oameni care nu au votat USL-ul si chiar si asa il urasc pe Basescu ... De exemplu poti vota cu PP-DD la parlamentare dar il poti detesta din tot sufletul pe Basescu. Stiu e complicat de inteles dar nu te stresa ca faci scurt circuit. Pune o compresa rece pe frunte si gandeste-te la ceva frumos.
            • 0 (0 voturi)    
              ? (Duminică, 18 august 2013, 22:55)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              sunt 3 milioane de voturi, asa ca nu-mi spune mie ca toti acestia au votat cu ppdd ?, nici asa nu iasa, nu iasa nr total de votanti !, vise frumoase !
    • +3 (5 voturi)    
      crezi ca nesimtirea ta ... (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:27)

      ovigeo [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      e legitima ?
  • +7 (9 voturi)    
    Din pacate raul este facut (Sâmbătă, 17 august 2013, 16:54)

    uluit [utilizator]

    Romania este in continuare sub influenta comunistilor conservatori, reprezentati de partidele din USL.

    Ponta nu face decat sa repete niste minciuni grosolane, care in cele din urma, vor prinde ca "adevaruri" la cei superficiali.

    Spre bucuria mea, occidentul si marea majoritate a tarilor din Uniunea Europeana nu pot fi pacaliti cu asemenea mijloace.

    Adevarul tot va iesi la iveala, iar cei care ne mint si pacalesc, vor disparea in cele din urma.
    Din pacate vor trebui sa mai treaca multi ani, pentru a deveni o societate matura si responsabila.
  • -1 (3 voturi)    
    justitia (Sâmbătă, 17 august 2013, 19:13)

    Dr.Man [utilizator]

    Cei mai buni juristi dupa juristi sunt puscriasii.
    In ultima vreme suferim o contaminare cu "justitie",
    Politicienii nu trebuie sa-si probeze sustinerile politice, au de altfel imunitate pentru ce sustin. Declaratiile politice sunt "politice" si ne aflam in campanie electorala. Noi, alegatorii suntem responsabili pentru votul nostru si judecata politica proprie. Politica in democratii presupune influentarea electoratului de catre politicieni. Politica ca guvernare cere organizare si competenta in conducerea treburilor unui mare agregat social, in sensul unor idei politice.Aici suntem deficitari.
  • +3 (5 voturi)    
    mirare (Duminică, 18 august 2013, 1:31)

    KiMBO [utilizator]

    Cand citesc comentariile unora nu ma mai mir de ce suntem condusi de 23 de ani de toti groparii...majoritatea romanilor isi foloseste creierul. pentru functiile vitale si sa priveasca la Antene...pacat, potentialil tarii asteia e mult mai mare.
  • 0 (2 voturi)    
    CA SA RESPECTAM ADEVARUL ISTORIC! (Duminică, 18 august 2013, 14:49)

    father nicky [utilizator]

    Doctorul Bradisteanu s-a dus la Antalya pe banii familiei Cioaba si dupa ce a consultat pacientul a spus, pentru cine a vrut sa-l asculte si sa-l inteleaga, folosind limbajul si termenii medicali adecvati, ca "regele" Cioaba nu are nici o sansa si ca e o chestiune de timp ca inevitabilul sa se produca! Se poate spune ca medicii turci au incercat sa forteze destinul, operand un barbat de 54 de ani, a carui inima extrem de obosita nu mai reusea sa pompeze sangele necesar functionarii creierului! Raposatul rege Cioaba, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace, "a trait" toate aceste zile datorita aparaturii la care a fost cuplat! Dupa operatia in care au introdus un stimulator cardiac, constatand ca circuitul sanguin cerebral nu a fost restabilit, pacientul intrand in moarte clinica, au dispus decuplarea de la toate aparatele! Nici eforturile familiei, nici bunavointa presedintelui si a doctorului Bradisteanu si nici manevrele si interventiile medicilor turci nu l-au mai putut salva pe robul lui Dumnezeu, FLORIN CIOABA! Dumnezeu sa-l ierte! AMIN!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri