Sondaj: USL conduce in intentiile de vot, dar pierde aproape un punct procentual in fiecare luna / Partidul Miscarea Populara, optiunea de vot a peste 5% din romani

de I.C.     HotNews.ro
Miercuri, 14 august 2013, 12:54 Actualitate | Politic

 documente
(14 Aug 2013) PDF, 1MB
In cazul in care duminica viitoare s-ar organiza alegeri parlamentare, Uniunea Social Liberala ar obtine 57,1% din voturi, in timp ce PDL ar primi 15% din voturi, releva un sondaj de opinie realizat de INSCOP Research la comanda cotidianului Adevarul. Sondajul mai arata ca USL inregistreaza din martie si pana acum o pierdere lunara de circa un punct procentual. Totodata, sondajul masoara, in premiera, intentia de vot pentru nou-infiintatul Partid Miscarea Populara - formatiune depasind pragul parlamentar, cu 5,6% din optiunile votantilor.

Sondajul "Barometrul de opinie publica - Adevarul despre Romania" a fost realizat de INSCOP in perioada 12 - 21 iulie 2013, pe un esantion de 1050 persoane si este reprezentativ pentru populatia Romaniei de 18 ani si peste 18 ani. Eroarea maxima admisa a datelor este de ± 3%, la un grad de incredere de 95%.

Principalele rezultate ale sondajului INSCOP:

Alegeri parlamentare
  • Optiunile politice ale romanilor au ramas neschimbate in luna iulie ceea ce priveste ordinea formatiunilor politice insa se inregistreaza o usoare tendinte de scadere, intr-o analiza comparativa a masuratorilor realizate din luna martie si pana in prezent.
  • USL este cotata cu 57,1% din totalul intentiilor de vot pentru alegerile parlamentare. Insa comparativ cu lunile anterioare, USL pierde procente, dar foarte lent: in martie, era cotata cu 60,1%, in aprilie cu 59,7%, in mai iunie cu 58,8% iar in iunie cu 57,1%.
  • PDL pare a se stabiliza in jurul procentului de 15% din intentiile de vot pentru parlamentare. In iulie PDL era cotat cu 15,1% din intentiile de vot, comparativ cu 15,6% in mai-iunie, 15,2% in aprilie si 14,1% in martie.
  • O tendinta descrescatoare inregistreaza si PPDD, ajungand in iulie la 7,4%, de la 9% in martie, la 8,2% in aprilie, respectiv 8,1% in mai-iunie.
  • Alianta Dreptate si Adevar formata din Forta Civica si Partidul National Taranesc Crestin Democrat s-a stabilizat in jurul a 5% din intentiile de vot. In luna iulie era cotata cu 5,1% din intentiile de vot pentru parlamentare, in martie cu 5,4%, in aprilie cu 5,6% si cu 5,5% in mai-iunie.
  • UDMR s-a stabilizat de asemenea la 5% (5,3% in iulie), iar PRM oscileaza intre 3 si 4% (3,9% in iulie). INSCOP noteaza ca masuratoarea a fost efectuata inainte de inlocuirea lui Corneliul Vadim Tudor din fruntea PRM si preluarea conducerii partidului de Gheorghe Funar.
  • Sondajul masoara, in premiera, in cadrul unei intrebari cu lista inchisa privind intentia de vot pentru alegerile parlamentare, pozitionarea nou-infiintatului Partid Miscarea Populara. Din datele obtinute de sondaj, realizat anterior lansarii oficiale a partidului, reiese ca formatiunea trecea pragul parlamentar, obtinand 5,6% din optiunile de vot ale romanilor.
  • In cazul in care duminica s-ar organiza alegeri parlamentare, Partidul Democrat Liberal, Partidul Miscarea Populara si Alianta Deptate si Adevar ar obtine impreuna 25,8% din optiunile de vot pentru alegerile parlamentare.
  • Din totalul respondentilor, 24,9% au declarat ca nu sunt hotarati daca ar merge la vot, 12,4% au indicat ca nu se vor prezenta la vot, iar 4,9% au declarat ca nu stiu sau nu au raspuns.

Alegeri europarlamentare
  • INSCOP a testat separat cele doua aliante care compun USL. Alianta de Centru Stanga formata din PSD si UNPR, respectiv Alianta de Centru Dreapta compusa din PNL si PC. Din sondaj reiese ca, la mijlocul lunii iulie, PSD-UNPR se situa pe primul loc, cu 38,8% dintre cei care au exprimat o optiune de vot (in martie PSD-UNPR era cotat cu 38,6%, in aprilie cu 40,2%, iar in mai-iunie 39%.
  • PNL-PC obtine 19,3% din intentia de vot pentru alegerile europarlamentare., comparat cu 22,7% in martie, 21,3% in aprilie, 20,2% in mai-iunie, 19,3% in iulie.
  • Partidul Democrat Liberal se situeaza pe locul 3 cu 14,2%, in scadere fata de masuratoarea precedenta din mai-iunie cand inregistra 16,2% (dar si 13,4% in martie, 15% in aprilie). O posibila explicatie pentru acest usor recul ar putea fi introducerea in lista de optiuni a Partidului Miscarea Populara si migrarea unei mici parti din alegatorii PDL spre aceasta formatiune, arata INSCOP.
  • PPDD pierde si la europarlamentare din popularitate, doar 6% dintre votanti declarandu-si preferinta pentru partidul lui Dan Diaconescu (comparativ cu 7,4% in mai-iunie, 7,7% in aprilie si 8,1% in martie). Fata de optiunile de vot pentru alegerile parlamentare, PPDD pierde din popularitate in cursa pentru alegerile europarlamentare.
  • Alianta Dreptate si Adevar formata din Forta Civica si Partidul National Taranesc Crestin Democrat sunt cotate cu 5,5% (mentinandu-se in jurul valorii inregistrate in aprilie si martie - 5,2%).
  • UDMR isi mentine intentia de vot in jurul a 5 procente (5,3% in iulie, comparativ cu 5% in mai-iunie, 4,9% in aprilie si 4,7% in martie).
  • PRM inregistreaza un scor aproape similar cu cel de luna trecuta de 3,8%.
  • Sondajul masoara, si in cazul auroparlamentarelor, intentiile de vot fata de Partidul Miscarea Populara, formatiunea fiind cotata cu 5,5% din voturi.
  • PSD-UNPR si PNL-PC ar obtine impreuna 58,1% din voturi in timp ce Partidul Democrat Liberal, Partidul Miscarea Populara si Alianta Dreptate si Adevar ar obtine impreuna 25,2% din voturi in cazul organizarii acum a alegerilor pentru Parlamentul European.
  • Din totalul respondentilor, 23% au declarat ca nu sunt hotarati, 14,3% au indicat ca nu se vor prezenta la vot, iar 5,6% au declarat ca nu stiu sau nu au raspuns.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8745 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    de ce text in loc de grafice? (Miercuri, 14 august 2013, 13:17)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Nu inteleg de ce Hotnews prefera sa scrie in text ceea ce un grafic ar arata mult mai repede.
    • +1 (1 vot)    
      grafice (Miercuri, 14 august 2013, 15:37)

      Hortensiul [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Era si mai usor de conceput niste grafice pe baza datelor, poate cu o scurta interpretare a lor. Porbabil cei de la hotnews vor sa ne testeze vederea.
    • 0 (0 voturi)    
      tehnologia (Miercuri, 14 august 2013, 15:43)

      xna [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      e prea avansata tehnologia :>
    • +6 (6 voturi)    
      Sa fim realisti! (Miercuri, 14 august 2013, 15:57)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Datele sunt din luna Iulie, cand plecarea lui Pinocchio si masurile luate prin scrisoarea de intentie nu erau cunoscute. Sunt sigur ca acum daca s-ar face alegeri USL n-ar lua mai mult de 45%, cu tot cu furt!...
      • +2 (2 voturi)    
        sa fim realisti v2 (Joi, 15 august 2013, 12:18)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        daca aia 57% care il votau in iulie nu s-au prins intr-un an si jumatate ce se intampla, crezi ca se vor destepta intr-o luna? crezi ca pe antene si irealitati se discuta subiecte gen scrisoarea de intentie cu FMI si ce masuri nepopulare ia guvernul?

        oricum USL nu are 57% din voturi in realitate pentru ca mare parte din electorat asista pasivi asteptand ca oile un Mesia sau ceva.. care cu siguranta nu va pica din cer, deci nu ne ramane decat sa speram ca la prezidentiale va candida Isarescu... (sunt curious cati din aia 57% l-ar vota pe ipoCrin antenescu intr-o confruntare directa la prezidentiale cu Isarescu)
  • +10 (22 voturi)    
    USL , nu mai minti poporul cu televizorul ! (Miercuri, 14 august 2013, 13:25)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    USL pierde si putinele voturi de 30% ,pe care le-a obtinut (furat) la parlamentare. Cu o gasca de infractori si tradatori notorii ca Ion Ilici Iliescu ,puscariasul A. Nastase Bombonel, Fenechiu ,tov. col. (r)Varanul Voiculescu ,Hrebenciuc,Marga,Mazare, Rosianu, Kkrau ,Ponta si muuulti alti ...normal ca romanii nu-i mai voteaza! Imaginea USL e f.f.f. proasta si lumea nu-i mai vrea .
    • -5 (17 voturi)    
      Imaginea de hoti a USL (Miercuri, 14 august 2013, 13:55)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      nu face altceva decat sa le sporeasca competenta. Si romanii ii voteaza pe cei mai competenti... fie in hotie fie in munca, nu conteaza competenti sa fie.
    • +2 (4 voturi)    
      adica ceea ce vrei tu sa spui (Miercuri, 14 august 2013, 15:42)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      este ca sondajul prezentat este un sondaj mincinos realizat la comanda USL si ca de fapt USL pierde din "putinele voturi de 30%" (sic!) obtinute la parlamentare.

      In principiu ai dreptate, mai putin cu impresia ta ca USL ramane fara voturi si ca prezenta lui Ion Iliescu i-ar face pe romani sa nu mai voteze USL.
      Romanii nevoiasi care depind de ajutoarele Guvernului vor vota mereu continuitatea si, din pacate pentru cei ca tine, romanii nevoiasi sunt multi. Iar USL a obtinut sensibil mai multe voturi decat 30% chiar si atunci cand Ion Iliescu nu a mai fost pe lista electorala.


      nu uita de sloganul babelor isterice din '90: "nu ne vindem tara!"
      • +1 (1 vot)    
        pai... (Miercuri, 14 august 2013, 18:35)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui nellino

        cele 30% de care vorbesti ar fi doar 23.88%....sa ne amintim ca "votul masiv al romanilor", cum le place lui ponta si antonescu sa spuna, inregistrat in favoarea usl a insemnat doar 4.3 milioane de voturi....( cu tot cu furaciuni)....ceeace raportat la, sa zicem, 18 miloane de persoane, pentru ca nimeni nu stie o cifra exacta, cu drept de vot inseamna exact 23.88%....hai sa rotunjim la 24%....eu ma indoiesc ca in acest moment, lucrurile ar mai sta cum au stat...cred ca multora din entuziastii usl-sti de asta iarna le-a mai trecut....intrebarea ar fi, ce se intampla cu ceilalti 76% din electorat?
  • +10 (12 voturi)    
    Greu, greu de tot (Miercuri, 14 august 2013, 13:55)

    Sani [utilizator]

    Pai la cate tampenii au facut ar trebui sa piarda (cel putin) 1% pe zi, nu pe luna.
    Clica de "conducatori" actuali ai Romaniei ar fi muncitori la banda intr-o tara normala (Ponta, Antonescu, Becali, Dusa, Voiculescu...).

    Norocul lor ca romanii au 2 probleme:
    1. Nu stiu sa aleaga intre variantele existente in viata reala. Ei stiu doar sa compare realitatea cu fictiunea astfel alegand fictiunea (v. Iliescu, Constantinescu, Basescu, etc...)

    2. Romanii accepta foarte greu mai apoi ideea ca au gresit. Vezi cazurile clinice Ponta, Antonescu, Becali, etc...
    • +7 (9 voturi)    
      vine iarna si facturile! (Miercuri, 14 august 2013, 14:47)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      e vara, sunt concedii si nu ne incalzim. Sa vedem si care primarii mai dau subventii la termoficare.
      • +2 (2 voturi)    
        Eh, rromanii... (Miercuri, 14 august 2013, 16:29)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Daca asa inteleg romanii mersul lumii, poti s-o f...ti de tara si popor.

        In alta ordine de idei ai dreptate!
  • +14 (20 voturi)    
    usl scade progresiv :) (Miercuri, 14 august 2013, 14:07)

    sucaa [utilizator]

    luna de luna scaderea este mai pronuntata ca urmare, scaderea nu este asa lenta tinand cont ca n-a trecut un an de la alegeri. scaderea este foarte mare pentru ei.
    daca caculam progreziv bazat pe ultimile 4-5 luni avem cam asa:
    in aprilie a piedut 0,4%
    in mai a pierdut 0,9%
    in iunie a pierdut 1,7%
    pastrand progresia, in iulie au pierdut 2,8% iar in august 4.2%. asta inseamna ca-n 6 luni ei au pierdut aproximativ...10% :) si n-a trecut un an de la alegeri. oare cat credeti c-or sa mai aiba in ianuarie-februarie 2014?:)
    in schimb, miscarea populara, care nu are 2 luni de la infintare, deja au sarit de pragul de 5% cu care se intra in parlament.
    acum intelegem intoarcerea brusca a lui ponta in tara si interviul maraton de aseara :)
  • +6 (14 voturi)    
    Noua Republica (Miercuri, 14 august 2013, 14:12)

    HP [utilizator]

    Deci avem sondajul privitor la toti cei care ne-au furat si pana acum, in unele cazuri reciclati. Doar politicieni clasici.

    In schimb intentia fata de SINGURUL partid care ofera oameni noi si competenti nu este prezentata. A fost macar inclus PNR pe optiunile prezentate ?
    • -3 (13 voturi)    
      hai hai (Miercuri, 14 august 2013, 14:35)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

      daca vlaston este om nou discutam discutii. vine din pnl-ul lui tariceanu, asa ca hai sa nu copiem un plagiator si sa mintim si noi, ok? :)
      • +4 (8 voturi)    
        hai hai (Miercuri, 14 august 2013, 14:57)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Daca si Vlaston e un politician cu state vechi...

        Deschide-ti ochii si vezi diferentele intre NR si restul. Sunt MARI.
        • +3 (9 voturi)    
          da (Miercuri, 14 august 2013, 15:24)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

          a fost membru pnl din 1998. cam vreo zece ani. nu este destul de vechi in politica?
          la suspendarea din 2007 a fost alaturi de liberali pentru suspendare. acum brusc este democrat? o data impotriva lui base apoi in tabara lui base cand a venit pdl-ul la guvernare. nu este cu nimic diferit de frunzaverde...
          iar NR este defapt doar Mihail Neamtu. nu mai stiu altii pt ca nu-i lasa sa se afirme. Anul trecut cand a infintat partidul, s-a gandit sa castige puncte pe spinarea lui base si a udrei. era cool anul trecut sa fi antibasist si a mers si el pe aceiasi cale. Avea aceleasi replici ca la antene: poseta udrei si limbajul lui base.
          apoi s-a apucat sa dea si in MRU pe care l-a vazut ca pe un contracandidat in dreapta, in loc sa se alieze.
          am fost entuziasmat cand a aparut Noua republica, dar mi-a trecut repede, Mihail Neamtu nu este inca copt pt politica. vrea prea multe prea repede si calca si pe aliatii lui din dreapta. nu-i frumos.
          • -4 (10 voturi)    
            Praf (Miercuri, 14 august 2013, 15:40)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Citeste mai jos traseul profesional si politic al lui Stefan Vlaston, inainte sa bagi din top.

            Apoi, a se scuti cu "base" si cu PDL si restul jegurilor incompetente.

            Cui ii pasa de "base" ? tie poate, si altora ca tine, ca daca e ceva ce are nevoie Romania, numa "base" si pedelei si uselei si fesenei nu e.

            Cui ii pasa de experienta politica? E exact ce ar trebui evitat, politicieni din astia cu experienta.

            Nu inteleg de ce toti isi doresc ba pedele, ba usele, cand toti sunt de fapt fesene, toti fura de sting. TOTI. Numai baroni si primari si alti acoliti, care conduc mosiile transformate in judete.

            As vota un "necopt" ca Mihail Neamtu la orice ora, in fata unor "base" si MRU si alti smecheri.

            Sau poate mai vrem o tura de saracie si furt generalizat, ca in ultimii 10 ani. Romania a ajuns o ghena si nu s-a facut nimic pentru schimbarea ei radicala.

            Asa ca a se lasa in pace cu "base" si cu "ponta" si cu toti rahatii astia care au adus romania in colaps. Mi-e greata de ei.
            • +4 (8 voturi)    
              deci (Miercuri, 14 august 2013, 16:09)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

              discurs tipic uslamist. "base si ai lui niste jeguri". ii jigniti pe altii pt ca voi nu aveti altceva cu care sa iesiti in fata.
              uiti o chesti, Mihail Nematu a ajuns sa-si faca partid datorita lui base care acum este piaza rea. daca era nastase, Mihail Neamtu era un blogger ca toti ceilalti si primea o gramada de suturi din toate partile doar daca incerca sa-si faca partid.
              N-am vazut la NR nici macar un program politic. niste fituici generaliste si atat. nu am vazut alti oameni la NR inafara de MN si SV.
              Imi pare rau, dar esti agresiv exact ca un uselist de pe aici. ori asta nu face decat sa-mi dea dreptate la tot ce-am spus.
              singurul lucru cu care va mandriti este ca nu (prea) sunt politicieni cu state vechi. dar atat. altceva? ceva contructiv sa scapam intai de plaga numita usl aveti? nu! voi aveti probleme cu base si mru. nu stiu de ce, dar cred ca MN o sa aiba aceiasi soarta cu a lui Remus Cernea. Dupa ce era opozant psd a devenit parlamentar usl...
              Pacat, cum ti-am spus, mi-am pus sperantele in ei cand a inceput. dar discursul lui gaunos m-a indepartat. eu vreau solutii, nu aratat cu degetul. acolo am din plin la latrine.
              speram ca un membru NR este un pic mai deschis la dialog, dar observ aceiasi plaga agresiva si injuraturi adresate lui base si mru.
              si te mai intrebi de ce nu apareti in sondaje? locul aruncatorilor de rahat este deja ocupat bine. nu mai este loc acolo :)
              • +1 (5 voturi)    
                lol (Miercuri, 14 august 2013, 16:24)

                HP [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                Daca cineva este specialist in aruncat cu rahat si distrus, "base" e expertul la care sa te duci. E ceea ce face de ani de zile, arunca cu acuze si le-o trage la toti pe la spate.

                Ceea ce ma aduce la comparatia cu latrinele. Daca te uiti pe FB, toate partidele astea "de dreapta" nu fac altceva decat sa jigneasca si sa arunce cu acuzatii catre USL. Presupun ca pe ei ii aprobi.

                Nu in ultimul rand, nu am vazut nicio farama de program de guvernare, idei economice, ideologie. NEAM. Nici cand guvernau, nici acum. Asa ca vorbeste gura fara tine.

                NR are ideologie, program, manifest, documente programatice - intra pe site-ul lor. Iar daca ii acuza pe ceilalti "de dreapta" ca nu sunt buni de nimic, e pentru ca asa e. Lasa ca de USL are grija Udrea si "base", toata ziua pe la TV.

                Cat sa fii de orb sa nu vezi cu cine ai de a face ?
                • 0 (2 voturi)    
                  cum spuneam (Miercuri, 14 august 2013, 18:40)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

                  tipic latrine.
                  base cand acuza pe cineva vine cu dovezi si cu legea-n mana. nu insinuari si generalizarti cum faci tu si usl-ul.
                  v-ati extremizat, si peundeva am anticipat asta. incercati sa luati din electoratul usl-ului nemultumit de basescu. inteleg asta, dar sa te comporti ficx ca ei nu o inteleg si nici n-o accept.
                  poate-mi dai un singur exemplu in care base a iesit si a spus ceva si n-a avut dreptate. unul singur. dar cu argumente, nu evaziv ca discutam discutii.
                  nr are o singura ideologie, la fel ca si usl-ul: base.
                  citesc site-ul lor de cand s-au infintat si stiu ce-i acolo. dar poate sunt eu orb, poti sa-mi dai link-ul cu un program de guvernar gandit de ei? ca sa vobim explicit.
                  ps:nici macar site-ul nu merge bine.
              • +2 (2 voturi)    
                Mihail Nematu a ajuns sa-si faca partid,cum????? (Miercuri, 14 august 2013, 19:29)

                Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                "Mihail Nematu a ajuns sa-si faca partid datorita lui base"
                Tare de tot afirmatia ta.....ti-a iesit pasarica din tastatura.
                Cum adica, base face partide?
                Nuuuuu se poateeeee.......ca este neconstitutional.
                Sau....chestia aia civica a lu'MRU, sau miscarea aia popularista a lu' Tormac , sau ....ei, nuuuuuu.....le-a facut base?
                Asa pe shestache....
                Si mai te dai basist, tradatorule !
                • 0 (0 voturi)    
                  :))) (Vineri, 16 august 2013, 21:47)

                  sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                  daca nu citeai pe diagonala poate nu te bucurai ca m-ai prins cu declaratii aiurea.
                  spuneam ca a reusit sa-si faca partid pt ca regimul basescu a permis asta fata de regimul nastase&iliescu care aduna bloggerii de pe strada cand puneau ceva online.
                  daca tot esti pornit, spune-mi cate partide s-au infiintat in perioadta 200-2004? :)
                  si apoi stam de vorba. Va place sa aberati pe langa subiect. prinde la looseri, dar la restu va faceti de ras :)
      • -1 (7 voturi)    
        Clarificare (Miercuri, 14 august 2013, 15:05)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Iata cine este Stefan Vlaston. Daca este probabil printre foarte putinii care a facut politica, daca se poate numi asa: http://www.nouarepublica.ro/cine-este-stefan-vlaston/

        Oricum ai coti-o, NR este departeeeee.

        Votati PDL si PMP ca sa "traiti bine", ca pana acum.
        • +1 (3 voturi)    
          lupta dintre NR si PMP (Miercuri, 14 august 2013, 15:45)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui HP

          este precum lupta dintre "bine" si "mai bine" exemplificata cu atata sarg in filmele sovietice ale anilor 30.

          bravo tovarasi!
        • +3 (7 voturi)    
          exact acelasi discurs (Miercuri, 14 august 2013, 16:01)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ca la antene. hai sa dam in cei din dreapta sa aratam ca noi suntem mai cu mot.
          nu asa o sa faca treaba NR.
          penibil...
  • +3 (5 voturi)    
    citesc gresit? (Miercuri, 14 august 2013, 14:49)

    cinic [utilizator]

    uniunea de stanga cam 39%, [o posibila] uniune de dreapta cam 25% si kkrau+varanul cam 20%. Interesant.
  • +4 (4 voturi)    
    Asta era inainte de clauzele abuzive (Miercuri, 14 august 2013, 15:34)

    D-or [utilizator]

    USL-ul va pierde enorm pe tema asta. Si subiectul nu e nici pe departe epuizat. Urmeaza legile, procesele, protestele, CEDO, infringementul...
    O lovitura de imagine ar putea-o da doar PNL-ul, care nu e direct angajat prin Ponta, in cazul in care s-ar dezice de aceste clauze.
  • +2 (2 voturi)    
    ? (Miercuri, 14 august 2013, 16:21)

    cotora [utilizator]

    sondaj facut inainte de anuntarea mariri taxelor !
  • +4 (4 voturi)    
    Sa se observe un lucru important (Miercuri, 14 august 2013, 16:33)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Vreo 40% dintre respondenti nu merg la vot/nu-s hotarati sa mearga/nu stiu sau nu raspund daca vor merge. Asadar presupunem ca 60% merg la vot (40% reali, 20% zombie). USL va fi votata de vreo 40% dintre cetatenii cu drept de vot, in astia fiind inclusi si mortii lui Dragnea&co. In mod real, USL nu este votata de mai mult de 25% dintre cetatenii cu drept de vot. Mai avem o sansa. Iesiti la vot si trimiteti-l la culcare definitiv pe Cacarau Adormescu.
  • 0 (2 voturi)    
    problema (Miercuri, 14 august 2013, 20:03)

    Eugenca [utilizator]

    nu e ca USL-uls scade cu 1% pe luna. Marea problema e ca romanul este imbecil si a votat USL-ul cu 70%. Intr-un singur an astia sunt capabili sa distruga ce s-a construit in ultimii 20 si sa intoarca Romania cu inca 50 de ani in urma. Sa nu uitam ca actualii conducatori sunt slugile moscovei si ca ar vrea mai bine ca Romania sa fie in CSI nu in UE. Iar declaratiile lor de anul trecut sunt concludente


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri