Catalin Ivan (PSD), la RFI: Coabitarea are efecte pozitive asupra economiei; Basescu ne obliga sa-l mai suspendam o data, dar nu o vom face

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 7 august 2013, 12:12 Actualitate | Politic

Pactul de coabitare intre presedintele Traian Basescu si premierul Victor Ponta era obligatoriu. Iata ce declara, la RFI, purtatorul de cuvant al PSD, Catalin Ivan. Asta dupa ce presedintele PNL, Crin Antonescu, a spus la Realitatea TV ca pactul de coabitare nu i-a adus castig de cauza decat lui Traian Basescu.

Pactul de coabitare intre presedintele Traian Basescu si premierul Victor Ponta era obligatoriu. Iata ce declara la RFI purtatorul de cuvant al PSD, Catalin Ivan. Asta dupa ce presedintele PNL, Crin Antonescu, a spus la Realitatea TV ca pactul de coabitare nu i-a adus castig de cauza decat lui Traian Basescu.

In opinia lui Catalin Ivan, "pactul de coabitare este obligatoriu in absolut orice stat in care democratia este forma de guvernare, pentru ca atunci cand ai un presedinte ales, un sef al Executivului cu puteri foarte mari, este obligatorie coabitarea dintre cei doi".

Purtatorul de cuvant al PSD considera ca "in mod normal, conform Constitutiei noastre, presedintele n-ar fi trebuit sa joace nici un rol politic. Din pacate, vorbim de Traian Basescu, care si-a facut si partid, care a fost permanent implicat in luptele politice, de aici cele doua suspendari ale sale".

"Era obligatoriu pentru ca Romania sa aiba stabilitate politica, sa aiba stabilitate economica, sa putem sa devenim sa devenim credibili pentru partenerii externi, sa atragem fonduri europene, sa atragem investitii, era obligatorie aceasta coabitare si la nivel formal, oficializata prin acel pact semnat de catre cei doi", precizeaza social-democratul.

Continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

1558 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    dobitoc de iasi (Miercuri, 7 august 2013, 12:18)

    Tomis [utilizator]

    Suspendarea se face in cazul in care presedintele incalca grav Constitutia. Cand a incalcat Basescu Constitutia, stimate europarlamentar? Ca v-a calcat pe voi pe coada, sunt de acord, dar nu scrie (deocamdata) in Constitutie ca nu ai voie sa ii enervezi pe uslamisti.
    • +12 (12 voturi)    
      Aferim (Miercuri, 7 august 2013, 12:27)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Corect!
    • +5 (5 voturi)    
      Total gresit (Miercuri, 7 august 2013, 13:51)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Suspendarea se face cind sondajele spun ca are sanse de reusita. In republica uslamista romania nu conteaza ce spun legile, conteaza ce vrea prostimea. Ce, anul trecut au existat motive serioase de suspendare? si nu s-au schimbat in 2 zile legi si institutii astfel incit sa se poata da drumul la suspendare?!?

      Atit timp cit poporul votant ii crediteaza inca cu 70% pe uslamisti, isi vor permite a faca ce vor.
    • -5 (5 voturi)    
      mai citeste odata (Miercuri, 7 august 2013, 14:51)

      PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      conform Constitutiei noastre, presedintele n-ar fi trebuit sa joace nici un rol politic. Din pacate, vorbim de Traian Basescu, care si-a facut si partid, care a fost permanent implicat in luptele politice, de aici cele doua suspendari ale sale
      • +3 (3 voturi)    
        try again (Miercuri, 7 august 2013, 15:49)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui PROFESS

        Nu tu decizi daca a incalcat Constitutia ci Curtea Constitutionala, dar avizul Curtii nu a fost niciodata respectat de catre uslamisti. Ce mai zici acum?
        • -2 (2 voturi)    
          Gandesc (Miercuri, 7 august 2013, 16:11)

          PROFESS [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

          Nu eu decid dar eu gandesc si cu mintea mea nu numnai cu cea a CC.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate, dar... (Miercuri, 7 august 2013, 22:59)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      ... de ce dobitoc de iasi? Daca era din Mangalia avea dreptate, sau cum?
      • +1 (1 vot)    
        nimic personal (Joi, 8 august 2013, 12:38)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Sunt din Iasi si cunosc fauna politica locala. Simteam nevoia sa subliniez ca a mai rasarit un dobitoc care sa ne faca de ras.
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 august 2013, 12:28)

    Dan D. [utilizator]

    Dl Catalin Ivan (PSD), de ce nu incheiati dvs Guvernul USL privatizarea CFR pe care ati inceput-o si ii "inchideti gura" lui Basescu? de dragul coabitarii..
  • +13 (15 voturi)    
    Basescu pentru USL (Miercuri, 7 august 2013, 12:28)

    LoveRomania [utilizator]

    Conform USL Basescu ar trebui sa stea precum un sac de box, sa primeasca lovituri dupa lovituri, sa accepte tot felul de jigniri, iar daca se fereste de lovituri, le apara sau doamne fereste raspunde inseamna ca incalca consitutia USL si trebuie musai suspendat.

    Singurul drept al lui Basescu conform USL este sa accepte sa fie injurat, sa se spuna minciuni despre ele, sa ii fie atacata familia
    • +1 (1 vot)    
      PAI, (Miercuri, 7 august 2013, 14:12)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui LoveRomania

      nu e clar? Ciocu' mic! N-am crezut ca asta inseamna majoritate parlamentara!
  • +7 (7 voturi)    
    Ivan e dus cu pluta (Miercuri, 7 august 2013, 13:08)

    Andradda [utilizator]

    Individul "lupta" sa fie din nou pe liste la europarlamentare. Dar dupa cum lupta se pare ca sansele sale sunt tot mai mici. Pana si socialistii europeni s-ai saturat de acest gargaragiu. Interesant e ca a ajuns sa-l traga la raspundere pana si pe seful sau direct, pe Ponta, iar acesta il tolereaza in continuare.
    Ori Ponta e smecher si-l lasa pe Ivan sa-si franga singur gatul, ori Ponta nu mai are nicio putere in PSD iar Ivan vorbeste in numele altor personaje din partid.
  • +6 (6 voturi)    
    oameni ca Ivan sau Antonescu (Miercuri, 7 august 2013, 14:11)

    mircearh [utilizator]

    Nu isi pot depasi conditia marunta. Subiectele fierbinti al perioadei sunt taxele sufocante, sistarea unor investitii esentiale, privatizari esuate si disponibilizari in masa.
    Sa vii sa vorbesti TOTAL anacronic despre acelasi subiect obosit , Basescu si Coabitarea, denota ingustime si lipsa de discernamant politic.

    Sper ca suntem unanim de acord ca scenariul Antonescu - presedinte este deja o gluma trista a trecutului.
  • +6 (8 voturi)    
    ivane.... (Miercuri, 7 august 2013, 14:19)

    nedumeritu [utilizator]

    dovedesti, o data in plus, ca unica ideologie a usl-ului este SUSPENDAREA LUI BASESCU.

    de ce nu va suspendati voi ? sunteti jalnici.... si noi trebuie sa va suportam. chiar ca suntem eroi !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri