VIDEO Presedintie: CSAT nu a emis nicio decizie privind CFR Marfa, membrii Consiliului au avut o discutie constructiva legata de privatizare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 2 august 2013, 14:10 Actualitate | Politic

Ora 14:10: "Membrii CSAT au avut o discutie constructiva legata de acest proces de privatizare avand ca obiect continuarea procedurilor legale privind finalizarea procesului de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa C.F.R. Marfa - S.A." si "nu s-a emis o alta decizie CSAT", se arata intr-un comunicat al Administratiei Prezidentiale, care aminteste, de asemenea, ca strategia de privatizare a CFR Marfa a fost avizata de Consiliul Suprem de Aparare a Tarii prin Hotararea CSAT nr. 23/5.02.2013. Vicepremierul Gabriel Oprea a participat la sedinta CSAT in locul lui Victor Ponta, insa nu a avut drept de vot. De asemenea, a lipsit si ministrul Economiei, Varujan Vosganian. Hotararile in CSAT se iau doar cu unanimitate de voturi.

Administratia Prezidentiala mai arata ca "O sedinta a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii condusa de presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, a avut loc, vineri, 2 august a.c., la ora 11.00, in Sala CSAT a Palatului Cotroceni, convocata ca urmare a solicitarii Guvernului Romaniei trimisa Secretariatului CSAT joi, 1 august a.c., ora 17.05, de a introduce pe ordinea de zi a unei sedinte CSAT subiectul Hotararii de Guvern nr. 526 din 24 iulie 2013 pentru aprobarea conditiilor principale ale contractului de vanzare de actiuni intre stat, prin Ministerul Transporturilor, in calitate de vanzator, si Societatea Comerciala Grup Feroviar Roman S.A., in calitate de cumparator, avand ca obiect transferul dreptului de proprietate asupra unui pachet de actiuni, reprezentand 51% din capitalul social al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa C.F.R. Marfa - S.A."



"La sedinta au participat viceprim-ministrul Guvernului Romaniei, domnul Gabriel Oprea, viceprim-ministrul Guvernului Romaniei, ministrul Finantelor Publice, domnul Daniel Chitoiu, ministrul Apararii Nationale, domnul Mircea Dusa, ministrul Afacerilor Interne, domnul Radu Stroe, ministrul Afacerilor Externe, domnul Titus Corlatean, ministrul Justitiei, domnul Robert-Marius Cazanciuc, directorul Serviciului Roman de Informatii, domnul George-Cristian Maior, directorul Serviciului de Informatii Externe, domnul Teodor-Viorel Melescanu, seful Statului Major General, domnul general-locotenent Stefan Danila, consilierul prezidential pentru securitate nationala, domnul Iulian Fota, secretarul CSAT, domnul general Ion Oprisor, purtatorul de cuvant al presedintelui Romaniei, domnul Bogdan Oprea. A mai participat, ca invitat, domnul consilier prezidential Claudiu-Constantin Dinu, seful Departamentului Constitutional Legislativ."

Ministrii care au luat parte vineri la sedinta Consiliului Suprem de Aparare a Tarii s-au intrunit la Guvern dupa ce reuniunea de la Palatul Cotroceni s-a incheiat. La Palatul Victoria au ajuns vicepremierul Gabriel Oprea, ministrul de Externe, Titus Corlatean, cel al Justitiei, Robert Cazanciuc, ministrul de Interne, Radu Stroe, precum si cel al Apararii, Mircea Dusa, potrivit Agerpres.

Membrii CSAT sunt presedintele Traian Basescu (presedintele CSAT), premierul Victor Ponta, ministrul Apararii Nationale, Mircea Dusa, ministrul Afacerilor Interne, Radu Stroe, ministrul Afacerilor Externe, Titus Corlatean, ministrul Justitiei, Robert Cazanciuc, ministrul Economiei, Varujan Vosganian, ministrul Finantelor Publice, viceprim-ministru Daniel Chitoiu, directorul Serviciului Roman de Informatii, George Maior, directorul Serviciului de Informatii Externe, Teodor Melescanu, seful Statului Major General, Stefan Danila, consilierul prezidential pentru securitate nationala, Iulian Fota, iar Ion Oprisor este secretarul Consiliului.

Premierul a anuntat luni, 29 iulie, ca va fi in concediu incepand cu data de 1 august: "De joi, am inlocuitor la conducerea Guvernului, care are dreptul de a ma reprezenta in totalitate. Daca e ceva care apare intr-o ora, doua ore, domnul vicepremier Oprea are puteri depline", a declarat Ponta luni.

Administratia Prezidentiala a precizat in comunicatul de joi in care a anuntat convocarea pentru vineri a CSAT ca "In cazul in care prim-ministrul Guvernului Romaniei, domnul Victor-Viorel Ponta, nu poate raspunde convocarii la sedinta CSAT, este invitat, fara drept de vot, conform legii, domnul viceprim-ministru Gabriel Oprea."






















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

15021 vizualizari

  • -55 (61 voturi)    
    hehe (Vineri, 2 august 2013, 11:48)

    Mazeta [utilizator]

    O să vină FMI și o să-i bată cap în cap pe Ponta & Băsescu: „Păi așa ne-a fost vorba, băieți?”
    • +16 (20 voturi)    
      prima oara (Vineri, 2 august 2013, 12:04)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand ti am dat un plus...astept sa ne spui din matrapazlacurile FSN, PSD, Nascase Bombonel si altii..de pe vremea card aveati puterea 100% a Romaniei..nu ca acum..doar 70 %......
      • -28 (42 voturi)    
        Domnule (Vineri, 2 august 2013, 12:49)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        De acum mai mult de 8 ani?
        Acesta e un site de stiri. Daca vrei sa vorbesti despre Bombonel du-te la Fonoteca de Aur.ro sau ceva. Mai citeste un articol de Tismaneanu, ca nu numai el scrie minim o data pe saptamana despre Iliescu (din ciclul "tara arde si baba se piaptana" dar macar el se da istoric).
        • +22 (28 voturi)    
          si tu te ai civilizat (Vineri, 2 august 2013, 13:16)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          imi place...pe alte subiecte postari erai cam acid (saliva din aceea ca in Alien) si nu prea aveai rabdare sa citesti...acum te prinzi si tu ca cei pe care ii proslaveai acum 8 ani...sau cu incepere din 1990 au facut doar pentru buzunarul lor nu si pentru al atu (tu fiind propagandist erai manipulate abati din gura la infinit...acum si pe tastatura dar fara beneficii), faptul ca voalat recunosti ca USLamismul este Plaga Romaniei e un semn ca mai ai ceva Bun in Tine...confirmat si de cifre..atunci 100 % Putere...acum 70 %.....peste max doua Legislaturi va fi ....30 % si tot asa..un weekend odihnitor iti doresc
        • +6 (8 voturi)    
          bine hai sa vobim (Vineri, 2 august 2013, 18:07)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          de cei de acum, vrei?
          cum ponta si usl-ul lor in loc sa creeze locuri de munca, au crescut somajul si ca sa va ingroape de tot, aia de stau acasa, femeile casnice sau copii majori ce stau acasa, sa plateasca si ei asigurari sociale. daca tot nu castiga nimic pt ca actualul guvern a blocat to, atunci sa le punem bir pe stat acasa, nu? :))))
          http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/guvernul-va-pune-taxa-pe-nevasta-casnica-309128.html
          nici in visele mele negre nu ma gandeam la asa ceva...
          este suficient de recent sa o iei in considerare?
          la anu or sa puna taxa si somerilor ca stau degeaba :)))
          ei nor sa mai plateasca nimic, trebuie sa le platim lor tot si ei sa se plimbe prin miami :)
          cam asta ati votat votanti uselisti :)
        • +6 (6 voturi)    
          Fonoteca? (Vineri, 2 august 2013, 18:26)

          Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Aşa deci, când este vorba despre faptele comuniştoizilor voştrii din PSD, fiind mai vechi de 8 ani locul lor este în fonotecă, nu pe un site de ştiri. Că sunt prea vechi. Că se repetă din nou... nu are relevanţă? Dar când vine vorba de preşedintele Băsescu, atunci nu aveţi nici o ezitate în aduce în discuţie Dosarul Flota, chiar dacă are peste 20 de ani...
    • +36 (40 voturi)    
      nu (Vineri, 2 august 2013, 12:14)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ponta se va ascunde dupa Oprea.
      • -20 (24 voturi)    
        in ce fel? (Vineri, 2 august 2013, 13:29)

        facebook.com/rodica.crihan [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        rezultatul sedintei era stiut dinainte
        base o va tine pe a lui, scat nu va da aviz privatizarii si privatizarea se va anula
        • +18 (24 voturi)    
          nu confunda pe base cu nea nelu (Vineri, 2 august 2013, 13:34)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          nea nelu ar fi pus picioru in prag..Base face doar ordine..deretica dupa un Moftangiu de Copy Paste si un Coate Goale KKrau
        • +9 (11 voturi)    
          gresit (Vineri, 2 august 2013, 14:29)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          Ponta se ascunde in continuare dupa Oprea, CSAT nu a dat alt aviz: "nu s-a emis o alta decizie CSAT", deci rezultatul nu era stiut dinainte.
        • +4 (8 voturi)    
          EL SINGUR (Vineri, 2 august 2013, 16:06)

          father nicky [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          NU poate sa "dea" nimic ! Este foarte importantă prezența a cel puțin două treimi dintre membrii CSAT pentru ca ședința să poată avea loc. Hotărârile CSAT se iau prin consens. Cu alte cuvinte, dacă nu este de acord toată lumea cu o soluție, problema discutată se amână pentru o sedință ulterioară a Consiliului. Lipsa unei hotarari demonsreaza ca in sedinta de astazi NU A EXISTAT UN CONSENS pe tema/subiectul pus in discutie!
          Pentru cei care nu cunosc sau au dubii:
          In temeiul art. 10 din Legea nr. 415/2002, Consiliul Suprem de Apărare a Ţării aprobă prezentul regulament de funcţionare
          Art. 1. (1) Pentru organizarea şi coordonarea unitară a activităţilor care privesc apărarea ţării şi siguranţa naţională, Consiliul Suprem de Apărare a Ţării - denumit în continuare Consiliu - se convoacă de preşedintele acestuia, trimestrial sau de câte ori este necesar.
          (2) Consiliul poate fi convocat şi la iniţiativa a cel puţin patru membri din componenţa prevăzută de lege.
          Art. 2. (1) Consiliul lucrează în prezenţa a cel puţin două treimi din membri şi adoptă hotărâri prin consens.
          Pentru detalii puteti accesa site-ul CSAT pe GOOGLE!
        • +5 (5 voturi)    
          diecapramatale (Vineri, 2 august 2013, 17:22)

          the [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          CSAT a avizat,
          doar un rauvoitor nu vrea, sau un prost nu poate sa inteleaga o fraza simpla ca
          Ana are mere ...
        • +1 (1 vot)    
          Avizul Ponta l-a cerut la televizor (Vineri, 2 august 2013, 22:46)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui facebook.com/rodica.crihan

          nu in adresa trimisa la CSAT.
      • +8 (8 voturi)    
        ar vrea el.... (Vineri, 2 august 2013, 16:42)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        ....sa se mai poata ascunde dupa cineva.

        Sunt curios daca, dupa "concediul" petrecut in tara marelui licurici, la intoarcerea in tara micului licurici va da buzna la Cotroceni direct de la aeroport, dupa care va intra si el in "silentio-stampa" asa cum s-a intamplat si cu........"za mazar".

        Oricat s-ar stradui, nu se poate ascunde dupa cires si daca DNA, va avea inspiratia sa colaboreze cu FBI in cazul neterminatei si ultra-costisitoarei autostrazi, s-ar putea ca multi sa isi ia bocanci in "blugi".

        Poate ca in aceste momente, la cine stie ce masa "festiva", tocmai vinde capul unui "soparloi intr-o lentila", cazut in dizgratie si care trebuie sacrificat precum Motoc din "Lapusneanu".

        Vom vedea (la A3)!
    • +21 (25 voturi)    
      hehe (Vineri, 2 august 2013, 12:54)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      hehe
      • +5 (5 voturi)    
        bravo (Vineri, 2 august 2013, 17:24)

        the [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ai gasit cel mai bun raspuns pentru integralitatea postarilor Mazetoiului ...
    • +1 (1 vot)    
      Aiureli (Vineri, 2 august 2013, 22:41)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .
  • +32 (34 voturi)    
    Barbut (Vineri, 2 august 2013, 11:49)

    SRA [utilizator]

    Guvernul joaca alba / neagra, arménianul absent, généralul nu are dirept de vot asa ei vor sa ascunda kk ul.

    Ponta Isi joaca postul la barbut.
    • +19 (19 voturi)    
      ochii mari! (Vineri, 2 august 2013, 14:35)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      "nu s-a emis o ALTA decizie". Adica ramane valabila decizia din febr.2013.
      Careva a luat-o in barba URAT!
  • +41 (41 voturi)    
    la puscarie, nu? (Vineri, 2 august 2013, 12:08)

    Reshape [utilizator]

    CSAT-ul asta ce e, un fel de asociatia proprietarilor de la scara 2 care fac sedinta sa decida daca pun pe casa scarii becuri de 40 sau de 60W?
    Unul e in concediu, altul nu vine.. iar al treilea vine doar asa, sa se uite pe acolo, ca n-are drept de vot.
    Cum adica, nu participi la sedinta CSAT pentru ca esti in concediu? Dar asa, in restul anului, cind esti la serviciu, dai ordonate de urgenta in prostie?
    Plus ca iar nu inteleg faza asta:
    1) zici sa decida CSAT-ul intr-o problema, nu conteaza care.
    2) Tu faci parte din CSAT.
    3) Tu nu vii la sedinta pentru ca esti in conncediu.
    Pai din astea 3 nu se poate deduce decit atit: tu de fapt nu vrei ca CSAT-ul sa decida.
    "Diplomatie" infantila, de clasa a III-a.
    • +15 (15 voturi)    
      pai, (Vineri, 2 august 2013, 13:23)

      Cezy [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      asta era smecheria!!!
    • -6 (8 voturi)    
      LOGICA TA E IMBATABILA (Vineri, 2 august 2013, 16:09)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Reshape

      DAR nu are legatura cu realitatea si legislatia din RO! Citeste, documenteaza-te si mai vorbim!
  • +35 (39 voturi)    
    Punct castigator (Vineri, 2 august 2013, 12:27)

    seek4fun [utilizator]

    O minge ridicata in halul asta la fileu de guvernanti in frunte cu "El Premier Plagiatore" nu se poate juca decat cu punct decisiv! Asta e, incompetenta si fuga de responsabilitate se plateste!
    • -32 (34 voturi)    
      Punct decisiv? (Vineri, 2 august 2013, 12:56)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui seek4fun

      O sa-mi bat gura (de pomana evident) sa-ti explic ca nu e nici un punct decisiv.

      Din punct de vedere al interesului public ma astept la urmatoarele:

      a) Daca privatizarea e ok si Basescu a facut tam tam de pomana o sa obtina avizul CSAT (atentie cu Basescu in CSAT, Ponta nu conta ca nu el a zis ca nu e bine cu GFR)
      b) Daca privatizarea nu e ok nu o sa obtina avizul CSAT si nu se mai intampla.

      Deci nici un punct decisiv.

      Din punct de vedere imagine politica:
      a) Daca se da OK-ul in CSAT de fapt Basescu s-a ars pe mana lui (ceea ce oricum nu mai conteaza pentru ca oricum nu mai are prea mult electorat, scopul lui era sa-l faca pe Ponta sa arate rau)
      b) Daca nu se da OK-ul nimeni nu iese prost. Unul a folosit informatiile suplimentare pe care le avea in interes public, celalalt i-a oferit ocazia sa o faca.

      Deci unde e punctul decisiv impoatriva lui Ponta? Ca e in concediu? Ha ha ha ha....
      • +22 (24 voturi)    
        falsa dilema a CSAT (Vineri, 2 august 2013, 13:14)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        CSAT nu e obligat sa dea aviz favorabil sau nefavorabil. Exista o a treia posibilitate, pe care eu pariez de altfel, anume CSAT nu va emite nici o hotarare azi.

        Toate hotararile CSAT se iau in consens. Ceea ce inseamna ca daca nu exista consens nu se ia nici o hotarare. Rezultatul intalnirii de azi va fi ca CSAT isi va declina competenta legala fata de problema ridicata. Adica nici a) nici b) din schema ta de mai sus.
        • +18 (18 voturi)    
          si iaca cum gigi kent da in bara... (Vineri, 2 august 2013, 14:19)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          din articol, dupa update:

          "nu s-a emis o alta decizie CSAT", se arata intr-un comunicat al Administratiei Prezidentiale
          • +17 (17 voturi)    
            ai dreptate (Vineri, 2 august 2013, 14:47)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

            nu s-a luat o decizie, de altfel nici nu se putea, dar discutia constructiva a fost pe continuarea procesului de privatizare, cu respectarea avizului dat deja de csat...
            totul nu a fost decat un circ din partea penalilor din guvern care in mod normal ar trebui sa-si dea demisia, dar intr-o tara precum romania, unde bugetarii au salarii de lux in comparatie cu cei de la privat, unde pensionarii de drept au pensii mai mici decat cei care s-au "descurcat" si s-au pensionat pe caz de boala, unde ajutoarele sociale se dau pe fel si fel de motive si numai la cei care merita nu ajung, ei bine, acest circ face ca pontalaul sa puncteze chiar si in cazul in care pica privatizarea, chiar daca basescu i-a batut cu propriile arme...
            vorba aia, prosti, da multi, unii prostiti de interese meschine.
        • +10 (10 voturi)    
          s-ar putea sa ai dreptate... (Vineri, 2 august 2013, 14:24)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          dar acest lucru ar face jocul guvernului si mincinosului sef, intelept ar fi sa se ia o decizie, la fel ca anul trecut...
          daca nu sunt informatii ca privatizarea afecteaza siguranta nationala, csdat-ul avizeaza in continuare procesul de privatizare, cu respectarea conditiilor impuse la primul aviz si raspunderea guvernului si a penalului de fenechiu...
          este culmea ironiei, pontalaul in loc sa retraga singur de la privatizare cfr-ul, proces facut de un penal dovedit, pe care l-a sustinut pana in panzele albe, calcand in picioare imaginea romaniei, incearca acum sa dea vina pe csat sau pe basescu....
          eu cred ca de la inceput aici s-a dorit sa se ajunga, gruia castigand ceva, dar nu la noi in tara, el vea nevoie de referinte la privatizarea cf din croatia....
          • +2 (10 voturi)    
            nimic ilegal nu e intelept (Vineri, 2 august 2013, 14:44)

            georgeb [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

            Daca s-ar fi dat vreun aviz intr-un sens sau in altul s-ar fi incalcat legea de functionare a CSAT. Asta numai intelept n-ar fi fost.

            "la fel ca anul trecut" - nu stiu la ce decizie CSAT faci referire.
            • +5 (5 voturi)    
              la avizul de privatizare (Vineri, 2 august 2013, 15:08)

              lucyan [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

              dar vad ca s-a dat unul si anul acesta, cred ca sunt vreo 3 date pana acum...
              nu se incalca nicio lege, doar se aviza din nou ceea ce a mai fost avizat, asta doar pentru ai nu-i mai lasa lui pontalau loc de intors, ca acum o sa spuna ca csat-ul nu a luat nici o decizie, bla, bla, bla, ca este derutat si ca mai bine renunta la privatizare...
              dar el si-a incasat comisionul, gruia a castigat licitatia in croatia iar antenele or sa aiba grija ca boborul sa vada ca din cauza lui basescu s-a pierdut cea mai buna licitatie facuta de cel mai penal ministru avizat de cel mai mincinos si plagiator prim ministru!
              • +5 (5 voturi)    
                confuzie intre avize (Vineri, 2 august 2013, 18:40)

                georgeb [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

                Avizul s-a dat pe o strategie de privatizare. Nu pe un contract de vanzare cumparare.

                Privatizarea este un proces care se finalizeaza cu vanzarea efectiva a unor active. Alegerea cumparatorului prin licitatie este _metoda_ prin care se face privatizarea. Criteriile dupa care se alege un castigator al licitatiei (caiet de sarcini), momentul anuntarii licitatiei, barierele de acces pentru licitiatie, garantiile cerute etc toate acestea intervin inaintea semnarii contractului.

                Toate astea sunt scrise in documentul numit "strategie de privatizare" si pe acel document CSAT si-a pus stampila de aviz.

                CSAT nu are voie sa avizeze un contract de vanzare cumparare si este ilegal pentru un motiv elementar: CSAT nu are voie sa functioneze in afara cadrului sau legal. Cadrul legal este definit de legea de functionare care stabileste niste atributii.

                Detalii: http://www.contributors.ro/sinteze/privatizare-cu-bucluc-la-%E2%80%9Ccfr-marfa%E2%80%9D-si-exercitiul-juridic-fals-al-premierului-jurist-ponta/
                • -1 (3 voturi)    
                  e un articol in lege (Vineri, 2 august 2013, 21:42)

                  ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

                  In legea de functionare a CSAT (legea 415/2002) este un articol simplu referitor la atributiile CSAT. Art. 4. Litera d) suna asa :

                  "d) avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind:
                  1. securitatea naţională;
                  2 .......
                  "
                  Daca oficializarea se face printr-un act normativ (decizie a ministrului, hotarare de guvern, ordonata de guvern sau lege) atunci CSAT-ul poate si trebuie sa avizeze privatizarea CFR marfa. Si nu ma refer la "startegie" , ci la eventualul proiect de act normativ (daca este vorba de unul, bineinteles).
      • +21 (23 voturi)    
        hahalera ce esti... (Vineri, 2 august 2013, 13:28)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        cand se convoaca csat-ul e musai sa participi la sedinta, macar mincinosul putea sa vada care este punctul de vedere al presedintelui, daca tot a trimis o hartie oficiala, ca pana acum de doua saptamani, hahalerele din guvern tot trambiteaza ca basescu nu vrea sa convoace csat-ul, dar au uitat sa spuna ca nu au facut nici o solicitare
        acum sa-ti raspund din punct de vedere al interesului public, desi ma indoiesc ca cunosti acest termen, sluga fiind la voiculescu turnatorul dovedit:
        publicul a fost foarte interesat sa vada daca se poate privatiza cfr-ul si, culmea, csat-ul a avizat privatizarea, a stabilit niste conditii minimale precizand ca toata raspunderea privatizarii o are mincinosul sef si penalul de fenechiu (a tunat si i-a adunat!)
        interesul publicului se cam opreste aici sau, in cel mai rau caz, daca cumva au aparut dovezi ca aceasta privatizare, asa cuma fost facuta ea, ar leza siguranta nationala, atunci csat-ul trebuie sa intervina si dna-ul sa ancheteze, pentru ca nu-i asa, privatizarea a fost facuta de marele om politic relu fenechiu tinut foarte strans in brate de toti penalii din usl.
        mai pe romaneste spus, daca in contractul de privatizare nu s-au trecut solicitarils celor de la csat, atunci se poate intrerupe privatizarea, dar va fi 1-0 pentru basescu (si doar atat, ca sunt prea multi prosti care nu vad ce oameni ne conduc)
        alt motiv ar fi ca gruia sa fie un spion, sa faca jocul unor servicii secrete straine, dar in acest caz probabil ca guvernul, condus de plagiatorul sef, detine niste dovezi pe care nimeni nu le cunoaste, nici macar basescu, acesta atragand doar atentia ca sunt dubii cum s-a facut privatizarea, ca castigatorul nu prea are bani si ca nu prea ar avea de unde sa faca rost de ei, lucru vazut de toata tara asta...
        tu ce zici, poate iesi cu obrazul subtire pontalaul din afacerea asta?sau nu-l intereseaza de aceasta tara, dovada ca pleaca in concediu cand tara arde... sau iese din afacere cu buzunarul gros...
      • +21 (21 voturi)    
        si inca ceva... (Vineri, 2 august 2013, 13:31)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        eu cred ca de la inceput gruia nu a avut de gand sa cumpere cfr, dar avea nevoie de referinte serioase pentru a putea cumpara in croatia...
        si ce poate fi mai serios decat faptul ca ai deja o firma prospera (pe banii statului) si ca ai castigat si o licitatie in privatizarea celui mai mare operator feroviar din estul europei...
        astea ha,ha, ha, referinte....
        mie imi vine sa plng, ca totul se face pe banii contribuabilului, tie iti convine sa razi, ca rar am vazut om in usl cinstit...
      • +15 (15 voturi)    
        pricepi sau te faci? (Vineri, 2 august 2013, 14:36)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        nu s-a luat O ALTA DECIZIE, deci ramane valabila cea din febr.2013, cea desecretizata. Pana si Ponta intelege ca nu i-a mers.
      • +6 (6 voturi)    
        pai.... (Vineri, 2 august 2013, 16:03)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        de cate ori trebuie explicata situatia....CSAT a dat deja aviz pentru privatizarea CFR marfa, punctand pe prevederi obligatorii in contract cu privire la aspectele legate de siguranta nationala...catre cine se vinde este numai si numai treaba si responsabilitatea guvernului... cum Ponta a laudat felul in care Fenechiu si-a facut treaba, ce problema mai are acum sa semneze privatizarea care prin prisma domniei sale este una de succes?
    • -2 (4 voturi)    
      CAND O SA IESI DIN "LOGICA" SPORTIVA (Vineri, 2 august 2013, 16:25)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui seek4fun

      si nu o sa ma consideri Romania un camp de batalie in care se desfasoara razboiul dintre romani si romani, atunci poate o sa intelegi ca politica este o arta practicata de profesionisti, dar si de "amatori", care se bazeaza si are drept scop realizarea unui compromis, o varianta a BINELUI PUBLIC inteleasa si acceptata de cat mai multi BENEFICIARI!
      POLITICIENII si sustinatorii lor nu sun "dusmani pana la moarte" si nici "prieteni pe viata"! Ei sunt "adversari" sau "aliati" temporari si conjuncturali, in functie de scopurile si obiectivele publice(nu personale!), care trebuiesc indeplinite!
      EVIDENT CA STIINTA SI TEORIA POLITICA ESTE MULT MAI COMPLEXA, DAR NU E LOCUL SI SPATIUL PENTRU EXPLICATII EXAUSTIVE!
      • +1 (1 vot)    
        felicitari (Vineri, 2 august 2013, 18:34)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        inteleg intr-o anumita masura lehamitea publicului fata de atitudinea politicianului (roman sau de alta natie) dar nu contenesc sa repet ca:
        1) politica, in masura in care este un rau, este unul necesar si, in vasta majoritate a cazurilor, raul cel mai mic
        2) politicienii sunt oameni; cei romani sunt mai cu mot doar datorita culturii cotidiene; by and large sunt reprezentativi pentru electoratul pe care il reprezinta
  • +21 (21 voturi)    
    sedintele (Vineri, 2 august 2013, 12:42)

    lucyan [utilizator]

    csat sunt secrete, mai exact ce se stabileste in cadrul acestora, dar in cazul de fata nu ar trebui sa ni se spuna un punct de vedere?
    s-a transformat sau nu csat-ul intr-un centru de analiza economica, au aparut sau nu informatii clare ca procesul de privatizare ar lovi in siguranta nationala, s-a citit vreun raport din procesul de privatizare din care csat-ul sa ia la cunostinta daca se respecta sau nu punctele de vedere din avizul privatizarii cfr dat deja de csat, s-a ajuns la o decizie unanima, este multumit guvernul cu decizia, dar cel mai mare mincinos si plagiator sef, ce zice?
    PS cand se convoaca csat-ul ineamna ca este o problema de viata si de moarte, este in joc siguranta tarii, sau este mai important concediul de odihna? sau era necesara prezenta plagiatorului sef la vreo banca din dubai sa-si actualizeze datele personale de la contul curent deoarece au avut loc niste transferuri mari de bani?ca la ce penali avem in guvern, nimic nu ne mai mira, doar prostia unora care mai cred in promisiunile usl, care doresc sa traiasca bine fara sa munceasca, statul sa aiba grija de ei...
    • +11 (13 voturi)    
      sedintele CSAT sunt secrete (Vineri, 2 august 2013, 13:11)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

      Hotararile CSAT nu sunt neaparat secrete insa.

      Arunca o privire pe site-ul CSAT sectiunea comunicate de presa si sectiunea hotarari si vei vedea ca se fac publice informatii despre sedintele CSAT si despre hotararile acestuia in cazuri in care acestea nu au caracter secret.
      • +7 (7 voturi)    
        multumesc... (Vineri, 2 august 2013, 14:19)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        nu asta era ideea, sedintele nu sunt secrete, se convoaca public, continutul sedintei, in functie de motivul convocat, poate fi secret...
        este un amanunt cunoscut de toata lumea, dar eu altceva am semnalat, anume ca in cazul de fata chiar nu se impune secretizarea continutului sedintei sau, daca au aparut informatii de la serviciile secrete, poate ni se comunica doar decizia finala, care este de interes public, cum ii place unui postac sa spuna, prin primele postari...
        • -2 (4 voturi)    
          conform logicii tale (Vineri, 2 august 2013, 17:05)

          father nicky [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

          Sedinta CSAT de astazi trebuia programata la o ora de maxima audienta - prime-time - si sa fie preluata live de principalele televiziuni din RO, eventual sa fie transmisa si de CNN, BBC, FOX NEWS si ALJAZEERA!
          Daca accesezi site-ul CSAT si citesti regulamentul de functionare o sa intelegi dezvaluie comunicatul publicat! Pe scurt, pentru ca nu a existat un consens al tuturor partipantilor asupra problemei pusa in discutie, CSAT nu a emis nici o decizie, urmad ca "problema" sa fie (re)discutata si decisa in viitoarele sedinte CSAT! That's it!
          • 0 (0 voturi)    
            "nu a existat un consens (Vineri, 2 august 2013, 22:59)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

            al tuturor partipantilor asupra problemei pusa in discutie" Stii cumva care a fost problema? Sau de prea multa teorie politica ai uitat-o.
            • 0 (0 voturi)    
              NU AI CITIT STIREA?! (Sâmbătă, 3 august 2013, 4:13)

              father nicky [utilizator] i-a raspuns lui ty

              "Membrii CSAT au avut o discutie constructiva legata de acest proces de privatizare avand ca obiect continuarea procedurilor legale privind finalizarea procesului de privatizare a Societatii Nationale de Transport Feroviar de Marfa C.F.R. Marfa - S.A." si "nu s-a emis o alta decizie CSAT",
  • +3 (3 voturi)    
    Prevazusem (Vineri, 2 august 2013, 16:20)

    AlinBarna [utilizator]

    Nu trebuie sa fii Nostradamus pentru a intelege mecanismele "economiei" romanesti.
    Era vizibil inca de cand am scris asta: http://alinbarna.wordpress.com/2013/06/21/economia-romaneasca-jungla-tropicala-nicio-diferenta/ ca asistam la o noua cacealma...Pacat de popor!
    • -1 (1 vot)    
      prostii nu gandesc (Vineri, 2 august 2013, 18:36)

      Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui AlinBarna

      ei cred tot ce li se pune pe tava.
      Toata scandalul asta mediatic intre Ponta si Basescu a fost o mare cacialama ca sa ii pacaleasca pe astia de la FMI sa semneze un nou acord fara sa privatizeze CFR Marfa. Ca de la CFR marfa au supt si vor suge toti politicienii si nu au nici un interes inca sa o privatizeze. Au facut o licitatie de fatada, au declarat un castigator, FMI -ul a fost multumit si au semnat un nou acord iar acuma au gasit un motiv sa anuleze licitatia pe motiv ca CSAT nu a dat nici un acord. Adica Ponta cere convocarea CSAT-ului dar el pleaca in concediu stiind bine ca deciziile in CSAT se iau cu consens, adica trebuie ca toti membrii sa fie prezenti si sa voteze DA. Ponta si concediu, Vozaganian absent deci era clar de la inceput ca nu se va lua nici o decizie, deci Ponta va avea scuze sa anuleze licitatia. VOr pune un asa zis management privat, vre-un unchi sau vreo pitipoanca si vor suge in continuare de la tata CFR-ului
  • -10 (12 voturi)    
    bas a luat tzeapa. Iarasi. (Vineri, 2 august 2013, 16:49)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    A incercat si el metoda Maradona asa la cacialma. Asta e tot ce mai poate. PS. Iar celalalt mare idol al vostru coana nutzi ne-aratat chilotii! Atata mai poate si ea. PSS. Cu reforma cum mai sunteti, ca n-am mai auzit nimic in ultima vreme. Sper ca va ocupati in continuare.
    • +5 (7 voturi)    
      Da bas, da.. (Vineri, 2 august 2013, 17:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ...asa cum spui tu bas.

      Cat priveste inteligenta ta, se vede din comentarii:

      "Sometimes, when additional points are made after the first postscript, abbreviations such as PPS (post-post-scriptum, or postquam-post-scriptum) and PPPS (post-post-post-scriptum, and so on, ad infinitum) are used, though only PPS has somewhat common usage."

      Tu poti sa scrii direct SS, sa fii pe aceeasi pagina cu unul din idolii tai, Mazararu'.
    • +1 (5 voturi)    
      hello bullshit moutaineer (Vineri, 2 august 2013, 18:30)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      nu stiam unde ai disparut


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version