Crin Antonescu: Daca Ponta o desemneaza pe Kovesi la DNA, ce facem, rupem USL? Poate e si asta o varianta. / Ma opun numirii lui Kovesi

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 31 martie 2013, 20:57 Actualitate | Politic

Presedintele PNL Crin Antonescu a declarat, duminica seara, la Antena 3, ca, in cazul in care premierul Victor Ponta o va desemna pe Codruta Kovesi la sefia DNA, se pune intrebarea ce se intampla in continuare, adica daca se rupe USL, el spunand ca "poate e si asta o varianta", desi are indoieli.

 "In momentul in care doamna Mona Pivniceru a facut personal optiunea ferma pentru Curtea Constitutionala, in acel moment, premierul a solicitat acest interimat (la Ministerul Justitiei - n.r.) si mie imi pare ca, atat cat suntem in continuare in alianta, nu putem refuza premierului acest drept", a declarat Crin Antonescu, potrivit Mediafax.

El a subliniat ca, in cazul in care premierul Victor Ponta, ca ministru interimar al Justitiei, o propune pe Codruta Kovesi pentru sefia DNA, "categoric acest lucru nu va fi sustinut de PNL, va fi in dezacord cu PNL": "Mai departe, ce sa facem, sa rupem USL? Poate e si asta o varianta", a continuat liderul PNL, adaugand insa ca are indoieli in aceasta privinta.

 "Teama mea cea mai mare nu e nici macar aceea ca premierul Ponta o poate numi pe Kovesi, teama mea e ca putem continua sa o ducem asa", a mai spus Antonescu, sustinand ca nu trebuie facute compromisuri cu Traian Basescu.

"In eventualitatea ca domnul Ponta sa o desemneze pe doamna Kovesi in fruntea DNA, eu ma opun", a mai declarat presedintele PNL.

El a precizat ca i-a impartasit aceasta opinie  si premierului Victor Ponta: "Nu sunt de acord, ma opun, consider ca e o mare greseala si din punct de vedere al sistemului juridic, dar si politic o eventuala numire a doamnei Kovesi", a subliniat Crin Antonescu.

Liderul PNL a mai sustinut ca nu doreste ca in acest fel sa influenteze numirea procurorilor sefi si nici nu a facut vreo propunere de numire a cuiva.

Premierul Victor Ponta nu exclude varianta ca fostul procuror general Laura Codruta Kovesi sa fie numita la conducerea Directiei Nationale Anticoruptie, el declarand ca nu va demisiona din postul de prim-ministru daca aceasta persoana, considerata "omul lui Basescu", va fi numita la DNA.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

12241 vizualizari

  • +91 (95 voturi)    
    Varanul... (Duminică, 31 martie 2013, 21:01)

    Alius [utilizator]

    ..tremura si mizeaza totul pe o carte. Nu mai are nimic de pierdut: ori castiga "justitia" sa scape de condamnarea care se apropie tot mai repede si mai sigur, ori arunca tara in instabilitate politica.
    • +82 (86 voturi)    
      Antena 3 desemneaza procurorii (Duminică, 31 martie 2013, 21:35)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      angajatii lui Voiculescu de la Antena 3 au zis ca nu trebuie desemnata Kovesi la DNA si a doua zi s-a trezit Crin Antonescu sa repete ceea ce i s-a transmis.

      Antena 3 conduce guvernul PNL-PSD
      • -49 (51 voturi)    
        Inexact (Duminică, 31 martie 2013, 23:10)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Antena 3 NU o desemneaza pe iubita vostra Kovesi.
        • +21 (21 voturi)    
          Dar cand a fost vorba (Luni, 1 aprilie 2013, 8:39)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          de iubita voastra, hic, pivnuicereasa, a fost bine! Cand faci rau, asteapta/te la rau!
          Vai de capul tau!
          (Rimeaza!)
    • +60 (62 voturi)    
      e cantecul de lebada (Duminică, 31 martie 2013, 22:25)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      decembrie 89 al lui felix...
      • +42 (44 voturi)    
        s-a schimbat garda la secu (Duminică, 31 martie 2013, 23:49)

        fc [utilizator] i-a raspuns lui rov

        lupii tineri ii mananca pe cei batrani si ce-i cel mai rau le iau si banii
        kkrau ai tras o carte nasoala!
        de fapt atata te duce capul
    • +56 (60 voturi)    
      Vigilenta (Duminică, 31 martie 2013, 22:28)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Eu cred ca trebuie sa raminem vigilenti. Miza ramine Procurorul General. Seful DNA este subordonat Procurorului General. Mi-e teama ca vor pune omul lor la procuratura generala si asta va schimba mult in sistem. Sint o gramada de posturi de interimari. Ramine de vazut. Prea mare tevatura cu Kovesi. Pacat ca Morar e..out of the game. In el puteam avea 100% incredere ca va ramine independent.
      • -34 (40 voturi)    
        Cu (Duminică, 31 martie 2013, 23:11)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        toata vigilenta vostra pana aici v-a fost,din ziua numirii Procurorului General,pa justitie,nu mai controlati voi nimic!!!
        • +16 (16 voturi)    
          Lasa ca va controla (Luni, 1 aprilie 2013, 8:39)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          .... pisoiul felix!
          Stau si ma gandesc daca in loc de creier,m ai ceva in cutia craniana!
          Cred ca si aerul e prea mult, sau... dens!
        • +17 (17 voturi)    
          Dar tu cine esti de (Luni, 1 aprilie 2013, 8:42)

          dami365 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          vorbesti cu "noi" si "voi"?Esti omul de serviciu al puscariabilului varan?Ti-o veni si tie randul la puscarie lingau nenprocit!
      • -14 (18 voturi)    
        PAI E INDEPENDENT! (Luni, 1 aprilie 2013, 9:28)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        Timp de 9 ani la CCR va fi foarte "independent"! Va fi unul din cei 9 "independenti" numiti politic pe baza "algoritmului"!
    • +35 (37 voturi)    
      Problema este... (Duminică, 31 martie 2013, 23:20)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      cu ce il are la mana pe cacarau?
      Prea face drepti / culat cu crinu si prea "executa si nu discuta" ordinu'.
      Mai devreme sau mai tarziu, sper sa iasa la iveala.
    • +6 (6 voturi)    
      Declaratie (Luni, 1 aprilie 2013, 13:29)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Mie mi-a spus dl. Voiculescu personal ca are mare incredere in Kovesi si vrea sa fie numita la DNA ptr a-si putea demonstra nevinovatia.
      Regreta chiar ca dl. Morar a ales CCR in loc sa duca lupta pina la capat... si a renuntat la infruntarea barbateasca care ar fi putut avea loc.
      In rest totul e fum si praf.
      Despre Antonescu...este cel mai capabil om din stat.
      Si mai era ceva...a...data! 1 aprilie!
  • -64 (74 voturi)    
    BUUN! (Duminică, 31 martie 2013, 21:06)

    sabo [utilizator]

    toate bune si la locul lor! ma intreb..ce iidetermina ..pe kovesi si pe moorar sa ramana niste animale bine dresate si fara opinie ?
    de ce nu zice careva..domnule eu nu mai vreau! ?
    oare de ce?
    ce fire secrete ii leaga!
    de ce tin neparat sa joace aceste roluri!
    poate cineva sa aiba pareri la chestiunea aceasta!?
    • +56 (58 voturi)    
      sa-ti explic (Duminică, 31 martie 2013, 21:57)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      oamenii aia sunt doar profesionisti, sunt apreciati de toti in afara de clica varanul+usl. Iar prostiile astea de le spui tu pe aici sunt preluate de la antene. Nu kovesi /morar au procese cu statul, nu ei sunt acuzati in procese penale ci membrii USL si Varanul.. Ei incearca sa-si tot amane procesele in speranta ca vor controla justitia.
      • -16 (16 voturi)    
        DIN LUXEMBOURG... (Luni, 1 aprilie 2013, 10:03)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        ai o imagine deformata si confuza aupra evenimentelor din tara ta! Voi astia din asa-zisa diaspora, incapabili sa va adaptati pe acolo pe unde v-ati aciuat, bantuiti de frustrari existentiale, cu visurile occidentale sfaramate incapabili sa va recunoasteti esecul si sa va intoarceti in "patria mama", sunteti cei care puneti paie pe focul invrajbirii nationale, contribuind cu ideile voastre aiurite la razboiul romano-roman! Ati plecat ca sa va fie bine si ne-ati lasat pe noi "fraierii" de-acasa atunci cand ne iera mai greu, atunci ramaneti acolo unde sunteti, lasati-ne pe noi in durerea noastra si incercati sa fiti "buni cetateni" ai tarilor unde traiti, altfel o sa ramaneti si o sa fiti tratati mereu ca niste "auslanderi" tolerati si marginalizati! Si nu e cazul sa agitati lozinca "noi am trimis bani in tara", ca asta A FOST CANDVA, pentru ca nimeni nu traieste si mananca din amintiri! Sunt pline satele patriei de vilele voaste fitzoase, goale, parasite si fara valoare de intrebuintare si de piata! Asta e situatia "gigel" si un proverb francez spune ca: "partir c’est mourir un peu!"
        • +7 (7 voturi)    
          De treci codrii de arama (Luni, 1 aprilie 2013, 11:55)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          De departe vezi aproape

          Ai incercat vreodata sa citesti cu ziarul la 2 cm de nas? Asa este si cu perceptia asupra societatii romanesti: de departe se vede mai bine ansamblul.

          PS Daca tu nu primesti ajutor de la vreo ruda plecata in strainatate nu inseamna ca in Romania nu intra cateva miliarde, anual, de la capsunari.
        • +3 (3 voturi)    
          tanti (Luni, 1 aprilie 2013, 16:28)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          nu sunt plecat in luxembourg, aliasul meu este doar o ironie, dar e greu s-o prinda mintile unora care se uita la antene fara pauza.
          din pacate sunt in tara si nu sunt nici bugetar, din contra, din munca mea se hranesc vreo 3 bugetari.
          iar daca eram plecat, care era problema? aia de ce nu sunt buni? cand vin cu banii in tara sunt buni? cand cumpara case si platesc impozite sunt buni? cand din banii trimisi de ei rudele lor isi cumpara produse in Romania sunt buni?
          • 0 (0 voturi)    
            The yellow ROSE1 of Texas! (Luni, 1 aprilie 2013, 22:08)

            Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Thanks! Mi-ai dat o idee cu "aliasul" meu, "gigel de luxembourg"! Mai ales ca eu chiar am locuit&muncit&trait un an la/in Houston/TX! Am fost "bugetara"si inainte de a pleca, am fost si in Texas(pe banii Departamentului de Stat), sunt si acum si niciodata nu am avut vreun complex din cauza asta! Ceea ce am facut si fac eu are valoare si produce plus-valoare, chiar daca nu scot carbuni din mina, nu lucrez la strung sau conduc un tractor! II deplang pe cei peste 3 milioane de romani, care in ultimii 8 ani au devenit "bejenari", fiind nevoiti sa-si caute/faca mai binele pe alte meleaguri! Foarte multi nu vor sa se intoarca in RO si ii inteleg perfect! Foarte multi traiesc drama desradacinarii, au mai probleme de adaptare si integrare acolo unde au ajuns si sunt "bolnavi" de sindromul alienarii(instrainarii) si a pierderii identitatii! Am vazut/constatat asta si la Houston, Dallas, New Oleans sau San Diego, unde am vorbit cu multi imigranti romani, care fara sa moara de foame, dimpotriva, isi traiau fiecare in felul sau, deziluzia ratarii "visului american"! Am intalnit aceiasi situatie si in UK! Subiectiv, pot sa apreciez ca doar 1% din imigrantii romani, care au "invadat" Occidentul au reusit sa se integreze, celati 99% sunt si vor ramane niste "grigos"! Asta e o realitate! Revenind la realitatea din RO, trebuie sa te dezamagesc: prin natura profesiei ma uit la toate "antenele" si pe toate agentiile de stiri, fara nici o discriminare! Si"subiectiv" am constatat ca dupa 23 martie a.c. s-a produs o schimbare majora de orientatre si abordare a realitatilor din RO, o scimbare radicala a discursului "agentilor de opinie si influienta"! UN EXEMPLU: citeste ultimile doua articole ale domnului Dan Tapalaga, senior-editor la HotNews! Asta e! Vremurile, oamenii si opiniile lor se schimba! Vorba unui cinic: "Doar boii sunt consecventi!" SI ULTIMA: USL-ul nu se rupe! Deocamdata! Poate prin 2016! Cand Basescu va fi, deja, un "fost"!
            • 0 (0 voturi)    
              Dupa cum scrii (Marţi, 2 aprilie 2013, 1:09)

              Ellias [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

              ma gandesc ca faceai parte din "personalul de curatenie" al Departamentului de Stat, or..amanta cuiva...ca la cata cultura emana din frazele /scrierile tale, nu prea imi inspiri credibilitate ca ai fii in stare de ceva> Apropo: se scrie New Orleans, "ceilalti-instead of "celati 99%", or "gringos' instead of "Grigos"...eu ti-as propune mai bine sa mergi si sa mai inveti putina gramatica si scriere,,,si pe urma sa te dai mare "bugetara la Dept. de stat". [editat de moderator]
              • 0 (0 voturi)    
                LA LOC COMANDA! (Marţi, 2 aprilie 2013, 17:50)

                Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

                Vreti sau nu vreti sa acceptati, Crin Antonescu a avut dreptate cand a spus ce a spus! Si domnul Vitor Ponta, colegul de coalitie, a inteles si a acceptat asta! Nici Comisia Europeana nu o mai asculta exclusiv pe doamna Monica Macovei! Deci in cele din urma s-a renuntat la "procedura rapida" bazata pe numiri si negocieri intre presedinte si premier! Nici Comisia Europeana nu(mai) agreaza aceasta varianta, iar CSM-ul - comportamentul de procurori - a optat pentru varianta "clasica" bazata pe o selectie serioasa! Presedintele deocamdata tace!
          • 0 (0 voturi)    
            Las-o ca si-asa nu "precepe" (Marţi, 2 aprilie 2013, 1:02)

            Ellias [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Daca "iera" mai atenta, ar fii vazut ca vorbeste "drogata" fiind de Antene. Problema ei nu e ca se duce tara de rapa, ci..de ce scriu astia care au plecat din tara cand lor le "iera" greu...dar nu gandesc ca cei plecati au plecat de greu si ura impotriva furaciunilor din tara, or..poate "ie" si "ia" o "intretinuta" de-a cuiva din acest guvern de "frunte" si atunci "ie" de inteles de ce o macina invidia pe cei ce au plecat-nu de bine..ca nu pleaca nimeni de bine , ci ca nu mai suporta si ca ii mai duce si capul la altele decat sa stea sa cerseasca mila guvernului.
    • +45 (47 voturi)    
      Ori .... ori ... (Duminică, 31 martie 2013, 22:23)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      Mai asta, daca intr-adevar vrei sa intelegi ceva, lasa dracului antenele si realitatile, citeste presa independenta (da, mai greu in Romania, dar incearca site-urile de stiri occidentale) si apoi analizeaza singur ce s-a intamplat in ultimii 5 ani in justitia din Romania, de ce s-a creat aceasta struto-camila numita usl, cine sunt indivizii din spatele usl si care sunt, de fapt, interesele acestora. Cum iti explici ca in ultimii 4 - 5 ani doua trusturi de presa din Romania nu au facut altceva decat sa latre si sa muste din Presedintele Basescu? (Are el bubele lui dar nu cum il prezinta limbricii aia de la antene).

      Oricum, minte multa nu poti avea daca tie oameni ca Morar sau Kovesi ti se par "fara opinie" ... si cum atat mai mult "animale!" Chiar nu ai imaginatie si trebuie sa-ti imiti idolul, criminal iliescu, si sa-i injuri pe cei care nu fac sluj, ca tine, cu apelativul de "animal"?
    • +43 (45 voturi)    
      Mda (Duminică, 31 martie 2013, 22:35)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      In primul rand ca nu sunt animale. Sunt oameni.
      Si inca niste oameni inteligenti si de bun simt nu ca tine.
      In al doilea rand asta le este meseria si orice procuror sau judecator doreste sa ajunga cat mai sus in ierahia justititiei.
      Nici nu stiu de ce ti-am raspuns. Oricum se vede de la o posta ca esti "intoxicat".
    • +26 (28 voturi)    
      Mda (Duminică, 31 martie 2013, 22:35)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      In primul rand ca nu sunt animale. Sunt oameni.
      Si inca niste oameni inteligenti si de bun simt nu ca tine.
      In al doilea rand asta le este meseria si orice procuror sau judecator doreste sa ajunga cat mai sus in ierahia justititiei.
      Nici nu stiu de ce ti-am raspuns. Oricum se vede de la o posta ca esti "intoxicat".
    • +11 (11 voturi)    
      ? (Luni, 1 aprilie 2013, 9:50)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      sunt apreciati de comisia europeana, au rezolvat dosare de mare coruptie din toate culorile politice, pana la venirea lui morar si kovesi nu se anchetase vreun politician, indiferent de culoarea politica, plus judecatori corupti
  • +47 (59 voturi)    
    dca (Duminică, 31 martie 2013, 21:07)

    ia cucu [utilizator]

    daca o pune Ponta pe Kovesi ma ganesc sa-i iert niste pacate
    • +26 (28 voturi)    
      Oameni buni... (Duminică, 31 martie 2013, 23:34)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

      astia nu au nici un Dumnezeu, nu va este clar?!?
      Ce pacate sa-i ieriti lu' "copy & paste"?
      Pai daca ponta o pune pe Kovesi este clar ca cineva, undeva, a cazut la pace. Atat.
      Politica este o curva si se pare ca Base - cu toate bubele pe care le are - este printre putinii care stie sa umble cu ea (curva = politica) si eventual s-o aduca pe calea ce buna.
      Acum mai este si chestiunea de ADN-ul alegatorilor, dar asta-i o alta problema a romanilor...
  • +60 (62 voturi)    
    kaka-raul (Duminică, 31 martie 2013, 21:15)

    Angoasat [utilizator]

    specimenu asta are si ceva argumente?..nu se sesizeaza CC cu privire la omu nr 2 in stat? ar trebui concediat pe loc!!
  • +47 (51 voturi)    
    a lui căcărău face ce îi comandă felix (Duminică, 31 martie 2013, 21:16)

    visio [utilizator]

    și pudelul mircea badea este supărat leoarcă de orice numire împotriva stăpânului său; dacă eram șmecher, o numeam pe kovesi la DNA și îi ceream rezultate, asta numai să își rupă gâtul; dar e tare riscant să ...riști atât de mult...de fapt,riști totul...
  • +60 (62 voturi)    
    controlul justitiei (Duminică, 31 martie 2013, 21:20)

    edif [utilizator]

    asta e cea mai puternica dovada ca singura politica a USL e sa controleze justitia si in felul asta sa-si protejeze penalii
    • -38 (44 voturi)    
      Dar cand numirea se face de un nomenclaturist e in (Duminică, 31 martie 2013, 21:32)

      La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Deci numirea de un nomenclaturist nu e politica? Si tu preferi varianta asta. Oare ce fel de om poate sa fie de acord ba chiar sa sprijine un nomenclaturist?
    • +41 (43 voturi)    
      Vorba lui Basescu (Duminică, 31 martie 2013, 22:40)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui edif

      Cine va dorii sa muste din Justitie...isi va rupe dintii in ea.
      USL va avea o maaaaaare surpriza. De proportii.
      Astia nu inteleg, ca si unii analisti de altfel ca Jusatitia in Romania nu mai inseamna doi oameni: procurorul general si seful DNA.
      Veti vedea.
      • +2 (2 voturi)    
        hmmm (Luni, 1 aprilie 2013, 11:22)

        unnene [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        as vrea sa ai dreptate insa incep sa ma indoiesc. sacalii usl au atacat toate institutiile ( a se vedea CCR au pus 2 politruci valer dorneanu aka ala care cand trebuia sa sesizeze ccr in calitate de avocat al poporului a actionat la comanda usl adica n-a facut nimic si femeia barbat pivniceru care in afara ca latra in moldoveneste nu a facut decat cacaturi). deci mingea e la base. daca accepta o mizerie gen: ponta pune procurorul general si el DNA sau invers jocul e pierdut.
  • +56 (58 voturi)    
    ?!?! (Duminică, 31 martie 2013, 21:35)

    Jimmy Hoffa [utilizator]

    Ce cauta Presedintele Senatului in schema pentru numirea celor 2 procurori? Parca Ministrul Justitiei propune, CSM da aviz consultativ, iar Presedintele ii numeste... Unde apare Cacarau in povestea asta? Nicaieri, pentru ca nu are atributii legale in aceasta problema. El nu poate decat sa il ameninte pe Ponta cu "executia publica" la Latrina 3 efectuata de Gadea&Co. (interesant, gade=calau) daca Ponta nu se conformeaza indicatiilor Motanului.

    Imi doresc sa o numeasca pe Kovesi, iar fruntea Danei Grecu sa aratea ca cea a unui catel shar-pei.
    • +9 (13 voturi)    
      * (Duminică, 31 martie 2013, 21:40)

      Jimmy Hoffa [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

      *arate
      • +17 (19 voturi)    
        pai (Duminică, 31 martie 2013, 21:55)

        micul [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        si asa arata , gaseste si tu altceva !
      • +26 (28 voturi)    
        Acest individ, C. Antonescu (Duminică, 31 martie 2013, 22:47)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Jimmy Hoffa

        are vreo atributie legala in desemnarea si numirea procurorilor in Romania?
        Antonescu (iunie2010): "Romania nu are conducatori. Romania are la Cotroceni un om care din plin, e un dictator. Prin mentalitate, prin comportament."
        Antonescu (august 2012): "Ministrul Justitiei poate propune noul procuror general, nu voi obstructiona numirea"
        Antonescu (31.03.2013): "Ma opun numirii lui Kovesi"
        Basescu (27.03.2013): "majoritatea asta uriaşă de stânga, USL, exercită o presiune formidabilă pe instituţii"
  • -22 (36 voturi)    
    somnorosul nu intelege ca... (Duminică, 31 martie 2013, 21:58)

    jackalphonse [utilizator]

    pontache are muulti corupti de acoperit. base are si el muuulti, ca doar a avut timp sA=I stranga. amandoi au ceva de ingropat si au inceput sa se ""inteleaga"". antoana nu prea are ce ascunde, ca la el, coruptii din propriul partid ii sunt adversari, vor si ei un scaun.
  • +47 (49 voturi)    
    halal logica a la niculitel (Duminică, 31 martie 2013, 22:01)

    un dac [utilizator]

    "nu sunt de acord cu numirea codrutei kovesi la dna", dar asta nu inseamna ca influentez numirea procurorului sef la dna. dar ce inseamna bai prostule?
    acum multi ani mi-ai trimis o scrisoare electorala cu 2 greseli gramaticale. atunci cand ai luat vreo 12,000 de voturi, remember? daca semnatarul era mitrea, era ok, parlamentul are nevoie si de soferi. dar tu ce dracu ai facut 7 ani la facultate, prostovanule?
    • +6 (6 voturi)    
      Ce intrebare la tine (Luni, 1 aprilie 2013, 11:58)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Cum ce a facut? A repetat de ori 2 ori de destept ce este...

      Un repetent, chiulangiu este seful Senatului iar un plagiator seful Guvernului.
      Doamne, in ce tara traiesc....
  • +37 (41 voturi)    
    Si daca intra Antenele in faliment? (Duminică, 31 martie 2013, 22:25)

    abel [utilizator]

    Pentru popor e bina, scapa de spalarea creierului. Dar cine ar vrea sa angajeze niste jurnalisti fara coloana vertebrala ?
    Apropo, domnule Antonescu, cred ca daca nu aveti sprijinul PSD, Voiculescu ar castiga mai multe voturi in caz ca vrea sa fie presedinte , ca pomanagii sunt multi in Romania si Voiculescu are bani...mai murdari , mai spalati , dar are. Nu cred ca este o idee buna sa va separati de Ponta pentru ca doamna Kovesi va ajunge sef DNA. Mai bine va aliati cu Ponta impotriva lui Voiculescu si faceti primul bine poprului care v-a votat.
  • +37 (39 voturi)    
    observatie (Duminică, 31 martie 2013, 22:26)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Fara sa fiu atent expres la problema asta, trebuie sa subliniez :
    Saptamana asta, numai din ce tin eu minte, Ponta si Kkrau au bifat cel putin 2 emisiuni de fiecare, posibil si mai multe.
    Nu sunt sigur, dar cred ca cei doi detin recordul, de dupa Ceasca, de aparitii la televizor.
  • +36 (40 voturi)    
    teatru pentru occidentali (Duminică, 31 martie 2013, 22:32)

    quetzal [utilizator]

    teatru ca in filmele cu politistul bun si politistul rau. Ponta se preface ca el ar vrea sa respecte dorinta occidentalilor in ce priveste DNA dar uite ca nu e posibil din cauza partenerilor de coalitie pe care trebuie sa-i asculte ca altfel e instablilitate politica bla bla bla.
    Din fericire "jocul" lor e atat de imbecil ca si un copil isi poate da seama de minciuna darmite occidentalii.
    Nu mai tine baieti, seful vostru Felix tot o sa mearga la inchisoare indiferent cate scene din cascadorii rasului mai jucati voi pe la latrine:)
  • +33 (37 voturi)    
    nulitatea (Duminică, 31 martie 2013, 22:32)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    patentata pe numele ei cacarau este masca cu care varanul face politica. Si daca ponta nu face ce vrea varanul, ce se va intimpla? Nimic, varanul va intra la puscarie, antenele vor fi scoase la vinzare pentru datorii iar cacarau va ajunge unde ii este locul. Las la latitudinea cititorilor sa-si imagineze cam care ar fi locul respectiv.
  • +37 (41 voturi)    
    Cacarau vs Copy Paste? (Duminică, 31 martie 2013, 22:44)

    ssgl [utilizator]

    Ar fi haios sa alegem la prezidentiale intre Ponta si Antonescu.....oricum pt. comicul situatiei spre disperarea Cacaraului o sa alegem Copy Paste. Stanga isi va demonstra astfel deplina valoare.....la viitoarele alegeri parlamentare o dreapta fara Cacarau devine favorita!
  • +26 (28 voturi)    
    Asta inca se mai vrea Presedinte??? (Duminică, 31 martie 2013, 23:24)

    Wanheda [utilizator]

    Ca observ ca el habar nu are de atributiile unui sef de senat, nicidecum de cele ale unui presedinte si in general nu are habar de bunul simt.
    Asta daca iese presedinte....o sa aiba un stil de condus exact ca engleza de doi bani pe care o cunoaste, ca si dottorul care vorbeste si intelege tot o engleza de balta.
  • +18 (20 voturi)    
    plagiatorul va ceda ca e santajabil (Duminică, 31 martie 2013, 23:29)

    DlGoe [utilizator]

    Plagiatorul Ponta va ceda ca e santajabil. Si ca de obicei PSD mai pierde imagine.
  • +5 (5 voturi)    
    degeaba... (Luni, 1 aprilie 2013, 9:05)

    pita [utilizator]

    te agiti , te sucesti si te- nvartesti la comanda , ai nevoie de PSD-isti ca de aer , fara ei poti deveni eventual , nu presedinte de tara ci presedinte de asociatie de balta , dar ce ar fi daca te-ai debarasa de'' tutorele balos'', nu crezi ca ai fi mai intelept ? , intrebarea este de ce nu poti ?.
    In legatura cu'' coabitarea'', sunteti infasurati atat de bine de Basescu incat , orice miscare hazardata va fi aspru pedepsita de C.E , sau de ''vrednicii alegatori''!.
  • +10 (10 voturi)    
    Singura promisiune USL: Salvarea lui Felix (Luni, 1 aprilie 2013, 9:25)

    Sani [utilizator]

    ...si pernele moi, si ochii mei goi...

    Bai Antonescu, 'neata!

    Nu rupe ba USL-amul, ca ar fi o alta promisiune neonorata.
    Asta alaturi de:
    - TVA la paine
    - Intrarea in Scehngen
    - Interzicerea exploatarii gazelor d sist
    - Salvarea OLTCHIM,
    etc.....
    • 0 (0 voturi)    
      Pe asta cu... (Luni, 1 aprilie 2013, 19:16)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      "Bai Antonescu, 'neata!" n'o stiam. Multam fain!
  • +3 (3 voturi)    
    ciudat (Luni, 1 aprilie 2013, 11:26)

    unnene [utilizator]

    inteleg ca a lu' cacarau nu vrea numirea lui kovesi dar sa ne spuna dracu si de ce nu o vrea, poate are omul dreptate :)) (mai mult ca sigur nu are nici un argument)
  • +2 (2 voturi)    
    compromis (Luni, 1 aprilie 2013, 12:59)

    clementina63 [utilizator]

    Inteleg ca prietenia cu Dan Voiculescu nu e un compromis. E bine de stiut. Principiile "liberalismului" sunt la mare pret.
  • 0 (0 voturi)    
    Cata ipocrizie! (Luni, 1 aprilie 2013, 18:21)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    El vorbeste despre compromis? De cand conduce PNL-ul a facut toate compromisurile posibile, a primit toti traseistii in PNL si a pus partidul la dispozitia lui Felix. Un lider care se bate pentru principii, intr-adevar.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu cred ca Voiculesc este prost! (Luni, 1 aprilie 2013, 19:31)

    Ion B [utilizator]

    Uite ca va spun si de ce: pentru ca nu ia exemplul lui Nastase-2-oo.
    Este acum Naste un om nou? Este.
    Poate sa astepte linistit trecerea anilor si sa se apuce de politica iar? Poate!
    (NB: Asta cu "asteapta linistit" am c'am tras-o de par - cred ca este ingrijorat de raposata sa matusa!)
    Morala: Hai ma varane, fa-ti si tu partea: intra la mititica pentru cativa ani buni, poarta-te frumos cand ridici sapunul la dus si poate - inspirat de vre-o muza desenata pe peretii celulei - mai scrii si o memorie, doua. Ceva text "dans la mémoire" scrisa la parnaie ar fi de ajuns sa te elibereze astia pentru buna purtare.
    Unde mai pui ca ar avea tot timpul sa se gandeasca cum sa se razbuni pe cei care ti-au facut-o - cred ca asta l'ar stimula foarte tare la comounere!!
    Uite d'aia zic eu ca este prost.
  • 0 (0 voturi)    
    Profesionalism versus "personalism" (Marţi, 2 aprilie 2013, 0:44)

    Ellias [utilizator]

    Deci sa intelegem ca adormila prefera infrationabili la conducerea DNA, doar din "mandrie personala" ca sa "nu faca pe placul" lui Base. Domnule adormila, in loc sa va ganditi cum sa construiti un guvern tehnocrat, tu te opui profesionalismului si ameninti ca se rupe USL.Si ce-i daca? Pe tine si-asa nu te tine nimeni decat de fraier..."carne de tun" ar zice cei din armata. Foloseste-ti mintea: Basescu n-o sa mai fie cat ii lumea, insa tara trebuie sa fie curatata de gunoaie si infractori, oar Kovesi este o prefesionista si apolitica. Asta are nevoie tara, nu de PCR ( Pile, cunostinte, relatii).


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă