Mircea Diaconu, vicepresedinte PNL, despre neintegrarea Romaniei in spatiul Schengen: Putem spune si noi sa va luati inapoi Carrefour si toate astea. Aveti nevoie de noi in Schengen? Ne sunati!

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 8 martie 2013, 19:30 Actualitate | Politic

Mircea Diaconu
Foto: AGERPRES
Vicepresedintele PNL Mircea Diaconu a sugerat ca Romania ar putea transmite investitorilor straini, in replica la refuzul de a fi primita in zona Schengen, sa-si retraga o serie de investitii, citand ca exemplu lantul de supermarketuri Carrefour, in ciuda faptului ca Franta a declarat oficial ca sustine aderarea tarii noastre la spatiul de libera circulatie.

"Daca ne-au primit nepregatiti in Uniunea Europeana, sa aiba curajul sa ne spuna, dar putem spune si noi 'va luati Carrefour si toate astea'", a spus acesta, intr-o declaratie acordata Ziare.com.

Mircea Diaconu, care a fost nevoit sa paraseasca Parlamentul in precedentul mandat dupa ce a fost declarat incompatibil, crede ca Guvernul a "dat dovada de verticalitate" in modul in care a reactionat dupa ce Germania a precizat ca va recurge la veto daca se pune problema unui vot pentru aderarea Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen.

El considera ca nu exista nicio legatura intre raportul MCV si criteriile de aderare la spatiul Schengen: "Nimic nou pe frontul de Vest (...) legatura cu MCV e o exagerare din partea lor si a tuturor, n-are nicio legatura. Cand cineva nu vrea ceva, gaseste o scama, ceva. Ca si cum ai spune 'e foarte bun Constantinescu, dar nu-l votez ca are barba'".

"MCV nu e un instrument ca metrul, la care stii cati centimetri are, e un instrument politic si politizat, e asurd. In stare de absurd, masura metrului e variabila, asa ca nu te mai masori, le spunem 'aveti nevoie de noi in Schengen, ne sunati'. In toate privintele in care nu suntem tratati normal, de la egal la egal, nu e in regula", a mai spus vicepresedintele PNL.

Mircea Diaconu a fost numit la congresul PNL de la sfarsitul lunii februarie vicepresedinte executiv cu atributii privind relatiile cu societatea civila si minoritati.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

21836 vizualizari

  • +148 (168 voturi)    
    fratilor? (Vineri, 8 martie 2013, 19:33)

    dandra [utilizator]

    acest mascarici parca era incompatibil sau aproape de limita legalitatii sau mi se pare mie?
    nu cred ca exista o poza mai dispretuitoare pentru un fost actor, actualmente politician.
    • +119 (131 voturi)    
      vai de tara...... (Vineri, 8 martie 2013, 19:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      .....in care mascariciul se crede imparat !
      Idiotul se crede la o bere si o samanta in gara la Mahmudia, si vorbeste tare ca sa faca impresie.
      Trebuie ca poporul asta are mari pacate daca suntem asa de tare batuti cu astfel de prosti!
      • +75 (87 voturi)    
        las' ca suna rusii (Vineri, 8 martie 2013, 20:47)

        Catch 22 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        sau ii sunam noi pe ei, rusii sunt strategici, nu-i asa?
      • +62 (68 voturi)    
        ... (Vineri, 8 martie 2013, 23:58)

        CipriCiprian1309940547368 [anonim] i-a raspuns lui translativus

        romania are exact ceea ce merita, adica mai exact, ceea ce a votat cu propria mana.
        Poporul roman este suveran, si alegerea s-a trebuie respectata. Acum dragi romani, suportati in tacere.
        • +16 (18 voturi)    
          " Escroci fara frontiere partinice !" (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:11)

          hepcallvasile1278490666411 [utilizator] i-a raspuns lui CipriCiprian1309940547368

          Am banuiala ca o buna parte dintre " alesii natiunii "sunt votati de cimitirele lui dragnea sau sunt rezultatul'manevrelor democratice' ale reprezantantilor usl din sectiile de vot , ca prea sunt nemernici acesti borfasi care in timp ce-si "sporesc averea personala " siluind legea sau trecand cu bocancii peste prevederile ei intr-un dispret deplin fata de cetateanul roman ,fata de statul de drept pretind ca lucreaza pentru Romania .
          Modelul de stat pe care vor ei sa-l impuna in Romania este cel al Rusiei lui Putin , aceasta rusie care in anul 2013 cunoaste mai putina libertate si democratie decat Romania anului 1989 !, si toate acestea doar pentru a-si salva pielea si a scapa de rapsundere pentru faradelegile savarsite zilnic in cei peste 20 de ani de "democratie originala" , " socialism cu fata umana", "model ... " sau cum mai vor sa denumeasca infectia socialacare a rezultat.
    • +116 (130 voturi)    
      VISEZ SAU MI SE PARE ? (Vineri, 8 martie 2013, 20:00)

      schrapnell [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Daca ajungem sa ne taie fondurile europene din cauza unor asemenea imbecili, fratilor ori ne cautam alta tara, ori ii facem pe politrucii astia sa se care de la noi !!!
      • +82 (92 voturi)    
        singura mea speranta (Vineri, 8 martie 2013, 21:05)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui schrapnell

        este ca oamenii sa inceapa sa vada adevarata fata a usl-ului si sa-i arunce dracu de la guvernare. altfel, nu vad decat un reeditat 47... unul ceva mai modern...
        sunt croiti sa instige europa sa ne dea afara si apoi, in ipocrizia lor, tot ei sa ne arate cat de rea este europa.
        incredibil... speram sa se limiteze la furat, dar vad ca fac mai rau...
        • +19 (23 voturi)    
          vise taica (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:37)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Din pacate prostul e reprezentatul prostimii. Diaconu nu face decat sa repete ineptiile turnate cu picatura in capul prostilor manipulati de latrine. Dinspre partea asta putem sa astpetam mult si bine sa se trezeasca careva, neuronul lor e atrofiat dupa ce ca era singuratic
        • +4 (6 voturi)    
          USL=uninue de cersatori.. (Duminică, 10 martie 2013, 6:53)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          ..ca tiganii din intersectii, spalatorii de parbrize: le spui ca nu ai nevoie sa iti spele parbrizul, incep sa cerseasca, nu le dai bani, te injura sau iti scuipa masina..
          • -1 (1 vot)    
            Mircea Diaconu are dreptate si voi spuneti asa (Luni, 11 martie 2013, 13:17)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            Multimea de comentarii, tonul lor (vezi mai sus ce zice akillies de mine, cica sunt cersetor....cica-l scuip daca nu-mi da bani...) arata doar un lucru:
            Va doare iesirea publica a lui Diaconu, va doare rau.
            Va doare pentru ca spune ce simte majoritatea romanilor, ca ne doare-n cot de Schengenu' lor.
            Chiar ambasadorul german a spus:"Daca ne gandim bine, singura problema este ca, la granita, trebuie sa prezentam pasaportul sau cartea de identitate."...
            "Desfiintarea acestor frontiere interioare se refera doar la lipsa controlului persoanelor. Nu are nimic de-a face cu libera circulatie comerciala", a argumentat Andreas von Mettenheim.
            Q.E.D.
            Dati-i minusuri ambasadorului german.
      • +72 (80 voturi)    
        astia au fost votati, domnule ! (Vineri, 8 martie 2013, 21:24)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui schrapnell

        vai de tara asta in care cei care gandesc ii lasa pe cei manipulati sau care-si vand votul sa aleaga pentru ei !

        Mircea Diaconu confirma ca este neocomunist, filorus, lipsit de inteligenta si de buna crestere, amoral, oportunist si profitor.
        De ce ne-ar mira ca are mainile patate cu sangele unor tineri nevinovati, impinsi de el in capcana masacrului de la Otopeni ?
        • +55 (61 voturi)    
          Peste 50% din romani stau acasa in ziua votului (Vineri, 8 martie 2013, 23:34)

          fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

          Acolo sunt voturile celor ce gandesc. Acolo sunt cei ce vad cata mizerie este dar din pacate aleg sa stea ca spectatori in loc sa faca un minimm de efort in a alege graul de neghina.
          • +12 (16 voturi)    
            Din pacate (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:30)

            Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

            nu prea exista grau in neghina asta. Cat despre Mircea Diaconu, bun actor, caracter infect!
          • +3 (13 voturi)    
            graul si neghina (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:05)

            liviuph [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

            oare mai gasesti grau ? eu am cautat dar n-am dat decat de neghina ! si-atunci ce poti face ? stai si astepti sa apara grau si daca nu apare te duci tu acolo unde gasesti grau ... logic ? parca asa ne indica presedintele ...
      • +52 (60 voturi)    
        Ei trebuie sa dispara (Vineri, 8 martie 2013, 23:17)

        fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui schrapnell

        Nu am cuvinte care sa poata descrie dispretul si scarba pe care o simt catre toti acesti penali din politica romaneasca (indiferent de partid) care isi aroga dreptul de a fi tratati ca de la egal la egal de catre lumea civilizata.

        Asa cum eu nu sufar sa ma asez la aceasi masa si sa impart aceasi paine cu un borfas nici europenii nu vor sa aiba de-a face cu penalii care vremelnic ocupa fotoliile politicii romanesti.

        Ce este mai grav este faptul ca acesti indivizi isi urmaresc interesele chiar cu pretul aruncarii Romaniei afara din UE si NATO.

        Pana in decembrie toti penalii trebuie sa dispara!
      • +16 (18 voturi)    
        ===================== (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:49)

        Zede [utilizator] i-a raspuns lui schrapnell

        Ideal ar trebui sa se care ei, dar pentru asta trebuie sa ne trezim noi din inertie si sa ii educam pe ceilalti.

        Din pacate, democratia in Romania are consecinte catastrofale, din moment ce interesele majoritatii sunt de tip medieval: burta si lipsa bolilor.

        Minoritatea celor cu creier are si alte probleme: libera circulatie, drepturi cetatenesti, protectia proprietatii private, transparenta cheltuirii bugetului, independenta Justitiei etc.

        Insa pe Gheorghe si Veta, chit ca-s pe prispa sau pe banca din fatza blocului nu ii intereseaza astea. Unde sa circule? Ce drepturi cetatenesti sa le fie respectate? Proprietatea privata le e asigurata de o yala. Sunt invatati sa plateasca impozitu' cu sfintenie la timp si fara intrebari. SI ideea de a fi implicati in orice aspect al Justitiei ii terifiaza.

        Deci, majoritate de nano-cetatzeni. Sau larvo-cetatzeni.
      • +13 (17 voturi)    
        e molipsitor? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 15:22)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui schrapnell

        Cand joci pe scena, Mircea Diaconu, prea multe roluri de prost, nu cumva e molipsitor? Franta e un stat, iar Carrefour e o firma privata. Cand s-o supara Diaconu pe USA va interzice masinile Opel in RO (ca doar Opel e proprietatea lui GM, exploatatoro american)? pe cand interzicerea bancii ING (e doar olandeza), a telefoanelor Nokia (finlandeze), expluzarea lui Bosch (germana)???
    • -78 (96 voturi)    
      Ba are dreptate! (Vineri, 8 martie 2013, 20:35)

      don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Nu sunt un simpatizant politic al dlui. Diaconu si al USL, dar ii dau dreptate: toata abureala asta cu Schengen este dictata de interese economice, mcv, stat de drept, etc. sunt gargara ce acopera 'bananizarea' Romaniei.
      Din partea mea pot sa se care si cu Carrefoure, Metro, etc. si cu celelalte oglinjoare, margele si alte rahaturi. Nu vreau sa le dam gazele naturale, sa le dam pamanturile arabile, doctorii, inginerii, femeile noastre si, in general, toate bogatiile mostenite de noi dar pe care nu avem voie sa le instrainam si pe care avem obligatia sa le transmitem urmasilor. Asta ar trebui sa ne fie politica la nivel de stat, daca nu am avea in frunte clici de impostori, neaveniti si tradatori.
      • +72 (82 voturi)    
        oho (Vineri, 8 martie 2013, 21:06)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        "Nu vreau sa le dam gazele naturale, sa le dam pamanturile arabile, doctorii, inginerii, femeile noastre"

        Ca un căpşunar ce-am prins ani buni ante-89, îţi spun că vorbeşti exact ca propagandiştii de-atunci. Ce-ai să faci, ai să faci iar garduri de sârma ghimpată şi-ai să-i împuşti pe cei care vor să plece din "paradisul" imaginat de tine? :(((
        • -51 (67 voturi)    
          Show me the money! (Vineri, 8 martie 2013, 21:44)

          don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          Propagandistii de atunci sunt 'politicienii' de astazi care au dat tara strainilor pe nimic.
          Daca tu vrei sa pleci, drum bun si cale batuta, dar nu inainte de a-mi plati mie si celorlalti banii pe care i'am dat din salariul meu pentru studiile tale, multe putine cate or fi, si pe care idolii tai din afara sigur ca vor sa le foloseasca moca.
          Sigur, sunt pentru drepturile omului (ce-o mai fi ramas din ele?) dar "show me the money!"
          • +11 (13 voturi)    
            I will show you the money! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:04)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Cate ruble vrei?!
            Caragiale: Amice, esti idiot!
            Fiindca tot suntem in lumea teatrului, nu?!
          • +10 (12 voturi)    
            studii si pricepere folosite moca ? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:33)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Din fericire gresesti , "idolii" din afara platesc scump studiile si priceperea capsunarilor.
            Si asa cum se stie sunt multe miliarde de euro aduse in tara an de an de capsunarii folosit "moca" in afara.
            Singura "moca" de care stiu este cafeaua pe care o beau la idoli
          • +7 (9 voturi)    
            Daca tot era vorba de metru... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:39)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            ...puteti intocmi o factura in care sa specificati exact cat ati platit fiecaruia din cei care au studiat pe banii Dvs.
            Sunt de acord ca resusele trebuie folosite in principal spre folosul celor care le detin. Felul cum a fost negociata cedarea lor cauzeaza azi o multime de dezavantaje, desi din momentul negocierii si pana la aparitia crizei a adus beneficii negociatorilor.
            Aplicarea drepturilor fundamentale ale omului contra cost este o absurditate. S-a practicat si se mai practica in regimurile totalitare, adica de unde romanii au incercat sa scape in '89
          • +10 (12 voturi)    
            abureli (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:33)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            cei care au vandut pe nimic tot in tara asta sunt cei ce guverneaza azi.
            sa ceri banii celor care pleaca peste hotare sa munceasca cand o sa le dai banii inapoi trimisi in tara. aia cate 5 miliarde pe an in medie. ce zici?
            numai la bani va este gandul. dar sa produceti nimic. de cand au venit idolii tai la guvernare toate investitiile s-au oprit. stau in drumul taberei si de 6 luni de zile toate santierele de la metrou s-au oprit. cartierul este un mare santier parasit. inainte de alegerile locale se lucra si noapte la lumina reflectoarelor si in we. acum pe acolo sunt doar paznici platiti tot de banii nostri.
            la fel cu izolarea blocurilor s-au oprit dupa alegerile locale.
            vrem bani stand acasa? ai idee cati oameni au fost trimisi acasa doar din exemplele date mai sus? acei oameni, in majoritatea lor primesc somaj de la buget in loc sa plateasca impozit din banii castigati.
            din ce sa producem daca nu facem nimic?
            intelegeti o data, nu o sa avem bani fara sa creem locuri de munca. daca oprim investitiile si platim somaj intram in colaps. dar tu vrei banii pe studiile oamenilor care trimit bani in Romania... sa nu vina ziua in care nu vor mai trimite nimic sa vezi atunci ce "bine" o sa fie.
        • +48 (54 voturi)    
          e cam tarziu (Vineri, 8 martie 2013, 22:59)

          Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          sa spui ca nu vrei sa le dai una-alta.Asta au rezolvat-o de mult Nastase cu Iliescu.Si le-au dat pe degeaba.Asa, ca don giovanni, coboara cu picioarele pe pamant!
      • +74 (82 voturi)    
        remember (Vineri, 8 martie 2013, 21:18)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        nu ne vindem tara ! noi muncim nu gandim ! moarte intelectualilor ! remember anii '90 ?
        • +42 (48 voturi)    
          Tin minte (Vineri, 8 martie 2013, 21:24)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Si o repeta oameni ca "don giovanni" fara sa inteleaga ce bataie am luat atunci pentru libertate.
        • -30 (46 voturi)    
          Manipulare (Vineri, 8 martie 2013, 21:48)

          don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          Nici un patriot inteligent nu ar fi putut genera asemenea orori. Cei care au facut-o au fost specialisti in propaganda plattiti pentru a crea un portret respingator Romaniei si a ne face apoi sa ne vindem ieftin, ca de, aveam valoare zero si occidentalilor li s-a facut mila de noi si ne-au luat mormanele de fier vechi.
          • +9 (11 voturi)    
            pai tu (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:31)

            lars [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            esti "patriot" prost inseamna. patriot nu inseamna sa stai la tine in tara si sa mananci r***t national, care ti-l dau "conducatorii". Inseamna sa ii iei pe gagangavii gen diaconu, si sa ii pui unde merita: la pubela de gunoi a istoriei. Problema e la NOI, in Romania, nu in afara tarii. In momentul de fata pur si simplu am atins paroxismul incapacitatii politicienilor romani de a administra tara. Si da, cum zicea cineva mai sus, tara a fost vanduta in anii 2000 - 2004, cand era PSD la putere pe 2 lei si 10% comision
            • -2 (6 voturi)    
              si pana in 2000 ?... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 15:11)

              dacianus [utilizator] i-a raspuns lui lars

              tot ei au fost la putere
          • +8 (10 voturi)    
            nu ai dreptate (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:43)

            keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            ororile de care vorbesti au fost posibile cu ajutorul poporului (roman, evident), care in dorinta lui oarba de a sari etapele unui proces (de democratizare) urla ca lovit de streche *traiasca Iliescu*, *il votez pe Iliescu*, *o sa ne dea Iliescu* etc.
            Daca nu-ti aduci aminte inseamna ca ori esti prea tanar, ori ai probleme clare cu memoria.
            Eu nu ma mai bazez pe sperante, eu zic ca e timpul sa-i sanctionam pe toti din clasa politica. Exista instrumente si fara a iesi in strada, dar pentru asta ar trebui cel putin ca toti sa aiba acelasi obiectiv : VOI (clasa politica, guvernul, premierul,) sinteti in slujba noastra si nu ne place ce faceti !
        • +8 (10 voturi)    
          minte (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:26)

          lars [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          scurta, ce sa faci ... mi se pare incredibil cum dupa 23 de ani lumea nu mai tine minte ineptiile din 90 - 91. Bine totusi ca mai suntem catva care ne amintim. :)
          • +1 (3 voturi)    
            faceti bloguri.. (Duminică, 10 martie 2013, 7:18)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui lars

            ..puneti-le mesajele false si minciunile pe tricouri, sacosi, cani, haine si masini...
            Sa le scoatem ochii cu minciunile lor!!
        • +1 (3 voturi)    
          pai ce sa faca si ei..? (Duminică, 10 martie 2013, 7:12)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

          uniformizarea PCR si-a atins scopul: omul nou nu gandea(era interzis prin lege, air rebelii erau ciomagiti bine de lege, ca sa se uniformizeze si ei), doar muncea - omul nou al comunismului, era un sclav al "liderilor maximi" ai tarii, cu origini in marii lideri ai tarii(aia din antichitate si evul mediu, ca de Romania Regat nu se atinge niciun comunist...)!!!
          Eu cand vad imaginile din piata universitatii a anilor '90, ma mir ca acum mai are cineva curajul sa spuna ca de vina sunt aia, sau ailalti: solutia am avut-o tot timpul in fata ochilor, alegerea noastra insa a fost cea mai proasta intotdeauna - comunism, cu alti lideri, ca aia de la PNT -PNL'90 aveau ganduri ascunse de inavutire...
          ASta e, oamenii fara minte au decis, restul trag ponoasele..
      • +41 (47 voturi)    
        ce nu ai sa intelegi tu (Vineri, 8 martie 2013, 21:36)

        albatrosul_verde [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        cel care vorbesti de parca ai fi patron peste toate resursele tarii, e ca sunt oricum ale unui grup de interese restrans format din cei care ne-au pus la jug din '45 incoace.

        patronul de butic care cara marfa din en-gros a fost dat la o parte de Carrefour.
        camatarii au mai fost imputinati de banci.
        cei care vindeau benzina amestecata cu apa au fost inlocuiti de OMV.
        pe scurt, jmecheria ieftina a fost inlocuita cu rigoarea capitalista.
        inteleg, daca esti unul pe care nu il duce capul la altceva decat o jmecherie ieftina, sa nu ii iubesti prea mult pe vestici.

        dar daca nu esti unul din acesti jmecheri, ci doar le faci jocurile din convingere, nu din interes, atunci nu poti fi decat un 'useful idiot'.

        inteleg ca tema resurselor naturale este in mare voga la cei care se opun liberalizarii. daca ar fi dupa astia, tari ca Japonia, Elvetia, de-a dreptul sarace in resurse, ar trebui sa fie vai mama lor. ceva nu se leaga, nu crezi ?
      • +41 (47 voturi)    
        corect (Vineri, 8 martie 2013, 21:41)

        greenforest [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        salut,

        Nu vrei tu sa le dam e una. O parte au fost date(petrolul de ex) si sa stii ca nu le iau cu japca, le dam noi de buna voie. Din pacate pe bani putini.
        De ce crezi ca vrea ponta sa vanda actiuni la Transgaz? Eu zic ca are nevoie de bani sa acopere unele gauri. Ia sa vanda actiuni la primarii, la CFR, chestii care sunt 100% romanesti si sa vedem cam cati bani scoate.

        Femeile merg ele singure. Iar asta se numeste concurenta. Daca vrem sa stea la noi, trebuie sa le oferim macar ce le oferea ei. Stii..., piata libera, cerere si oferta. Daca nu suntem in stare sa ne tinem femeile, iesim din UE? Asa eliminam concurenta straina. Dar ce faci cand femeia ta va pleca cu un alt roman? Dam o lege ca Ileana este doar femeia ta si numai tu ai voie la ea?

        Hai sa trecem la de la "femeile noastre" la inginerii nostri: ce dracu le dam de lucru in firmele cu capital romanesc? Pentru cine o sa facem atat soft? pentru Romania? Avem peste 3000 de programatori in RO care fac soft pentru masini. Pentru ce firma romaneasca(capital romanesc 100%) care produce masini or sa lucre astia?

        Si eu as vrea sa avem cat mai multe firme romanesti, dar din pacte situatia este alta. Si trebuie sa tinem cont de situatia actuala, ca ne place ca nu ne place.

        Numa bine

        PS: cat teren arabila ai cumparat tu in ultimii ani? numa asa sa nu il dai strainilor. Poate in schimb ti-ai luat masina. pun pariu ca e straina. De ce nu ai luat 1-2 hectare de teren arabil? in loc de masina straina?
        Este important sa nu fim falsi si ipocriti
        • -39 (49 voturi)    
          Bulshit! (Vineri, 8 martie 2013, 23:08)

          don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

          Incep cu terenul: da, am cumparat. Putin, sau nu cat as fi vrut.
          Inchei: intrarea in UE este o afacere foarte proasta pentru noi, extraordinara pentru ei. Ticalosirea romanilor ne va duce in scurt timp la risipirea noastra si a tarii in cele patru vanturi, in cel mai scurt timp.
          • +34 (42 voturi)    
            don giovanni (Sâmbătă, 9 martie 2013, 0:06)

            fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Esti un sinistru venit din epoca Romaniei cu sarma ghimpata in jurul granitelor.
            • +11 (13 voturi)    
              Lasati-l, ca nu poate! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:05)

              Michelangelo [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

              Ce pretentii sa avem de la unul care considera femeile proprietate? Probabil ca omul are o dexteritate deosebita la spart seminte, dar cam atat.
              Exista, din pacate, multi redusi care considera ca era mai bine atunci cand Petrom era in proprietatea statului, desi ii suportam noi pierderile, decat acum, cand e in proprietate privata si plateste anual impozite de sute de milioane de euro statului.
              Lipsa de educatie, asta e problema noastra. Si din pacate am ajuns la lipsa de educatie a celor care ar trebui sa faca educatie.
          • +8 (10 voturi)    
            De ce afacere proasta? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:38)

            lars [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Ca nu mai stam la coada la vize? ca avem cateva miliarde de Euro moca sa ii investim in infrastructura, scoli, agricultura si industrie? Ca nu mai poti smecherii sa fure cum vreau ei? (de furat, tot fura oricum, dar cu nap in c*r) P.S. Ticalosirea romanilor deja a dus la risipirea noastra. Uita-te cati tineri raman in tara, ca acum suntem tara de pensionari si asistati social.
          • +7 (9 voturi)    
            O afacere este atat de buna... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:01)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            ...pe cat o face acela implicat in ea. Aveti dreptate sa spuneti ca greselile romanilor sunt cele care ii pot duce la dezastru. Tot faptele lor sunt si cele care pot ridica nivelul.
            Principiile pe baza carora Europa a fost construita - libertate si responsabilitate - ofera posibilitatea de a se dezvolta celor capabili. A se vedea exemplul Poloniei, dintre tarile nou acceptate.
            Atitudinea defensiva duce la izolationism, care s-a dovedit a nu ajuta. Avem a ne alege aliati pe care sa putem conta. In acelasi timp, trebuie sa dovedim ca se poate conta pe noi. Trebuie sa ne-o dovedim in primul rand noua insine.
            La un moment dat, am ales Europa si NATO, pentru ca acestea erau aliatii cu care ne identificam, si pentru garantiile pe care ei le ofereau.
            Pentru oamenii de rand, pentru oamenii de afaceri, acestia sunt inca parteneri de incredere. Cei care tipa impotriva lor sunt politicienii, adica tocmai cei a caror incompetenta a dus la destramarea unei relatii promitatoare. Demnitatea mult clamata de acestia ar fi mai corect sa se manifeste in principal asupra propriilor persoane. Astfel, imaginea pe care o proiecteaza asupra prezentului de ansamblu ar capata dintr-o data mult mai multa claritate, iar viitorul ar avea o fundatie solida.
          • +10 (12 voturi)    
            du-te la mama rusia (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:42)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Rusia, ucraina, cuba etc ai de unde alege, sunt atatea tari care abia asteapta sa primeasca spalati pe neuron anti-occidentali ca tine. Drum bun.
          • +9 (11 voturi)    
            esti ina (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:49)

            keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            legat de comunism, mentalitatea ta e una de tip stalinisto-comunistoida !
            orice argument de bun simt se pare ca-l respingi, asadar ar fi mai bine pentru tine ( si pentru noi, implicit) sa-ti cauti o tara cu aceeasi mentalitate ca a ta. Noi, aici, vrem sa fim democrati, vrem ca in Vestul civilizat.
            Ce zici de asta ?
          • +7 (9 voturi)    
            Si ce daca? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:30)

            Anjo [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

            Ai cumparat pamant. Si ce faci cu el? Cresti troscot? Primul lucru facut de Iliescu dupa 1989 a fost sa divida pentru a putea conduce. Si a spart fostele IAS/CAP dand taranilor pamant. Si taranul a luat pamantul dar nu a luat in calcul si micuta problema a lipsei utilajelor agricole. Si s-a apucat sa are pamantul cu plug cu cai sau boi. Adica zgaraiau pamantul pentru a scoate o productie de 500 de kilograme de grau la hectar.
            Cat despre intrarea in UE spune acest lucru si despre Spania. Si aia au intrat in UE si au construit strazi si alte multe constructii pe banii ghici cui. Exact banii UE. In momentul in care conducerea Vrancea de exemplu cere spaga pentru orice ac de cusut miscat pe acolo normal ca nu vin banii. Nu mai aruncati vina pe guvernare pentru lipsa de absorbtie a fondurilor UE. Vina apartine exclusiv coruptiei la nivel local. Nici Ponta nu va reusi sa atraga mai multe fonduri pentru ca primarul romanul e obisnuit ca pentru orice kilometru de drum asfaltat sa ii intre in gusa si lui cateva zeci de mii de euro sau chiar mai mult.
        • +33 (41 voturi)    
          corect (Vineri, 8 martie 2013, 23:18)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

          De obicei astia care se plang ca ne vindem tara n-au facut nimic in viata lor, ci au asteptat sa faca altii pentru ei. Sa le dea statul loc de munca bine platit si lejer (ca "la stat"). Sa le dea statul locuinte. Sa le dea statul mancare buna si ieftina.
          Dar uita ca asa au ajuns sa le dea statul voie ce sa gandeasca, ce sa citeasca, ce sa vorbeasca...
        • +1 (3 voturi)    
          foarte bine spus ! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:46)

          keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

          felicitari !
      • +8 (10 voturi)    
        daca (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:36)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        printr-un exercitiu de imaginatie maine isi ia jucariile si Carrefour, si Metro, Kaufland, DM etc., cine asigura locurile de munca celor care raman someri in urma exodului ?? Ai vreun raspuns la asta ?
        de ce ganditi atat de simplist ca si acest Mircea Diaconu ?
        el e sarac cu duhul si reprezinta quintesenta inteligentei celor care l-au votat !
        • 0 (2 voturi)    
          mai simpllu explicat.. (Duminică, 10 martie 2013, 7:26)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

          ..Mircea Diaconu este foita aurita de staniol in care USLul inveleste rahatul pe care ni-l servesc zilnic in mass-media!!
      • +8 (10 voturi)    
        Afemeiatule ! (nu am vrut sati zic mai DUR ) (Sâmbătă, 9 martie 2013, 14:10)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        Don giovani marele P.......dar, te crezi in spania , de tie frica ,pentru femeile noastre ? las ca nu trebuie sa le dai Tu, or plecat ele benevol la produs in alte Tari ! Si de pamanturile arabile ce sati spun ,ai fost sa vezi cum stau zeci de mii de hectare ne lucrate ?
      • +7 (9 voturi)    
        Pai atunci... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 18:47)

        Gugulan [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        inchideti granitele, ocupati garile, nationalizati toate intreprinderile, bancile si trecem la dezvoltarea societatii socialiste multilateral dezvoltate, trecerea la conducere a proletariatului, taranilor si crearea omului nou pe bazele noilor teorii ale lui don giovanni. Ura! Ura! Aplauze puternice si prelungi. Traiasca don giovanii secretarul general!
      • 0 (2 voturi)    
        pamanturile si resursele naturale.. (Duminică, 10 martie 2013, 7:03)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        ..ale tarii le dau pe nimic fraierii, lenesii, hotii si disperatii..
        In loc sa se uneasca sa faca niste asociatii si sa prospere(sunt destule cazuri in tara de astfel de asociatii), ei prefera sa se "imbogateasca" de unii singuri, sa se laude cu avutia lor, sa se planga de soarta si alte aberatii comuniste..
        Cat despre ce ai postat..curat propaganda comunista si nationalista: daca ai resurse si nu stii sa le folosesti, nu ai nimic; daca ai resurse si nu ai cu ce sa le exploatezi, nu ai nimic; daca ai tastatura si calculator si ai cunostinte de scriere, de utilizare a calculatorului etc., dar nu gandesti cand scrii, nu ai nimic..
      • +1 (1 vot)    
        Si cui apartin doctorii, gazele, inginerii, ? (Luni, 11 martie 2013, 12:18)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        De nu "le dati" Ai cumva proprietatea femeilor, pamanturilor, medicilor ? Numai un idiot patent (vezi cabotinul infractor) poate sustine asemenea aberatii. O tara profund corupta vrea sa fie garanta frontierelor EU altfel se supara si interzice prezenta magazinelor pe teritoriul sau. Ridicol si comic daca nu ar fi tragic pentru noi sa vedem tara condusa de astfel de "accidente" ale naturii ce ar sta mai bine in ospicii decat la carma tarii.
        A folosi nationalismul pentru a izola tara si a face viata cetatenilor mai rea e curata tradare de tara.
    • +39 (51 voturi)    
      la cum vorbeste (Vineri, 8 martie 2013, 20:47)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      mai ca a fost vreun pupincurist al lui ceusescu...
      • +31 (39 voturi)    
        a fost, cum a fost si omul de mana a lui Iliescu (Vineri, 8 martie 2013, 21:28)

        V. Val [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        in decembrie 89. A participat la scenariul cu teroristii in care a fost implicat profund Sergiu Nicolaescu. Scenarii care s-au lasat cu morti nevinovati. Un arivist cinic.
      • +25 (33 voturi)    
        Pupincurist? NU al lui Ceasca! (Vineri, 8 martie 2013, 22:32)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Pai tocmai asta e, ca nu a fost pupincurist al lui Ceasca, dimpotriva, publica articole cu ironii ascunse. Partea proasta e ca acum a devenit pupincuristu lui Felix si Kakarau. Eu cred, totusi, ca e vorba de o decrepitudine din cauza varstei.
    • +18 (26 voturi)    
      interesul national (Sâmbătă, 9 martie 2013, 4:47)

      scriitor [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Daca premierul spune ca intrarea in Schengen nu depinde de Romania ce sa mai spui despre unul ca Mircea Diaconu care cere francezilor sa-si ia Carrefour-ul inapoi si sa ne sune cand ne primesc!? E o confuzie insasi in definirea interesului national care, fara indoiala, este combaterea coruptiei! La noi totul trebuie subordonat acestui scop, coruptia este cancerul societatii si poate fi diminuata prin actiunea comuna a Parlamentului – care sa dea legi drastice- Guvernului, Justitiei dar si Bisericii, Mass-media, societatii civile. Cine n-a dat spaga sa ridice mana! – parafrazand o parabola biblica. Deocamdata insa ceea ce vedem ca se promoveaza, ca valori in societate, nu ne indreptateste sa fim optimisti…asa ca sa-si ia francezii Carrefour-ul si sa ramanem cu prostia noastra.
    • +1 (5 voturi)    
      figura de mascarici (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:48)

      was [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Macar are doi dinti naturali (cele galbene), restul este din ceramica. Hahaha.
    • +1 (5 voturi)    
      legat de dinti... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 7:50)

      was [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      arata ca tabla de sah...mat
    • +3 (5 voturi)    
      diferenta (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:16)

      Luigi34 [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      ...cu astfel de emanatii ale distinsului actor, ne dam seama care e diferenta intre a gandi singur si a citi niste replici ( scrise de altii )... oare " se gandeste " " ilustrul " politician la miile de persoane ce lucreaza pt respectivele firme ce vor ajunge, in urma unor astfel de idei " revolutionare " , sa faca, in " filmul vietii " , figuratie?...;-)
    • +1 (3 voturi)    
      HMM (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:49)

      lulu_lulu [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Va dati seama cata ura au adunat comunistii astia de cand am intrat in UE? Ma refer la clasa politica romaneasca. Acum se sparg incet,unul cate unul. Si de tras tot unul ca mine trage, f...i m....i m...i lor
  • +71 (79 voturi)    
    e clar (Vineri, 8 martie 2013, 19:34)

    ampersand [utilizator]

    Geme ţara de deştepţi!
  • +49 (67 voturi)    
    mda (Vineri, 8 martie 2013, 19:36)

    Xorciser [utilizator]

    E grav ca oameni fara pregatire economica fac asemenea afirmatii.

    Respect pt Dl Diaconu ca actor, apreciez filmele in care a jucat, dar la economie nu stiu daca sta la fel de bine...
    • +50 (64 voturi)    
      Asta-i... (Vineri, 8 martie 2013, 19:54)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Unii actori au bunul simt de a se abtine cand se discuta chestii care ii depasesc... Diaconu nu, el se da 'telectual...
      El intelege oare ce e acest spatiu Schengen? Adica nu prea vad legatura cu Carrefour si cu "toate astea".
      Oare in "toate astea" intra si miliardele de euro pe care le-am primit mocca sau doar alte lanturi private de supermarketuri?
      Cred ca ce haos e in capul acestui om.... talmes-balmes.
      Dle Diaconu...va rog frumos lasati-va de sportul asta...va stricati si ultima farama de imagine care v-a mai ramas. Ar fi pacat ca dupa atatia ani de cariera actoriceasca...sa fiti luat in deradere de fiecare data cand scoateti capul afara.
      • +4 (4 voturi)    
        ===================== (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:38)

        Zede [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Din pacate, in Romanezia nimeni din cei ce ar trebui sa fie luati in deradere nu o incaseaza.

        De asta isi si permite orice habarnagiu sa declare orice despre absolut orice.

        Daca i-ar pune cineva ciorba in cap cand il vede la restaurant, ar avea mai multa grija in declaratii.
    • +26 (36 voturi)    
      mircea diaconu (Vineri, 8 martie 2013, 20:54)

      mihail nica [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      pe scena parea om intreg la minte, in politica......
  • +76 (86 voturi)    
    Diaconu... s-a descalificat singur (Vineri, 8 martie 2013, 19:37)

    stefan2008 [utilizator]

    Pana acum credeam ca-i doar naiv.
    Acum mi-i clar ca-i retardat rau baiatul asta daca are impresia ca tara lui nu mai are nevoie de investitii straine.
    • +34 (44 voturi)    
      dar Diaconu nu-i nimic... (Vineri, 8 martie 2013, 19:58)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Ascultati-o pe Pivniceara in ce hal vorbeste in inregistrarea video B1 din coloana din dreapta a site-ului ("Mona Pivniceru, la Consiliul JAI").
      • +14 (22 voturi)    
        Pivniceru (Sâmbătă, 9 martie 2013, 5:49)

        Dicu [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Nu cred ca e bine sa amestecam una cu alta. Pivniceru si Ponta nu dovedesc calitati intelectuale si morale; ei sunt doar politruci, oameni in slujba unora. De la Diaconu aveam alta pretentie, dar se pare ca intrand in politica a lasat bagajele intelectuale si morale la usa.
      • +4 (6 voturi)    
        corect, (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:55)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Temnicera e o aparitie de cosmar in cum arata, ce spune si cum spuneeee ...Daca nu stiati, nu poate sa doarma pana nu reduce birocratia in UE.Cu Romania,numirile si justitia a terminat !
    • +27 (35 voturi)    
      nu-i naiv, ci parsiv (Vineri, 8 martie 2013, 21:39)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Asa se spunea aproape tandru si despre plagiator, cum ca ar fi necopt. Aiurea ! Parsiv, mincinos, manipulatori cat cuprinde ! Stie foarte bine ce face si isi urùmareste scopurile.
      Ma revolta ca se vehiculeaza niste atribute care-i fac aproape simpatici pe niste antiromani fara scrupule : iliescu , diatamai criminalul, tratat duios drept "bunicuta", antonescu, o lichea arivista cu tendinte dictatoriale, este doar un dragut "adormila", arivistul cinic, hot si cu comportament de lichea mafiota trece drept un simplu "carlan".... si asa mai departe. Numai ca Romania noastra e distrusa, calcata in picioare, jefuita, aservita de dragalasele bunicute, de simpaticii carlani si adormiti.
      Romanii sunt prea toleranti, prea naivi, prea dispusi sa uite si sa ia drept realitate imaginea toleranta, usor ironica pe si-o proiecteaza asupra celorlalti. va trebui sa ne trezim si sa judecam realitatea cum este ea, sa ne vedem interesul si sa ne manifestam puterea si drepturile civice .
      • +6 (8 voturi)    
        Mircea Diaconu (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:02)

        proletara [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        daca tacea ramanea un biet actor si atat. Asa si-a ridicat societatea civila in cap.
        Eu vreau sa ader la o societate civila condusa de o personalitate a Romaniei , careia sa nu i se reproseze nimic . Stie cineva una ?? Daca societatea civila nu reactioneaza public (nu numai on-line) ramane anemica si chiar invizibila.
        Ni se pun taxe noi , OMW Petrom raporteaza profit urias pe spinarea noastra si a petrolului nostru, Turcescu Robert si Manastireanu Silviu ne dezvaluie la TV stiri senzationale despre personaje mai ceva decat "SF ", de-ti vine sa te faci Haiduc . Voi, cei care atat de bine comentati, coagulati SOCIETATEA CIVILA altfel degeaba scriem. Golanii si nesimtitii, citesc si rad de noi .
      • +3 (3 voturi)    
        excelente (Sâmbătă, 9 martie 2013, 16:58)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        caracterizarea si diagnosticarea starii de fapt a acestei tari, condusa de parsivi,mincinosi, penali. manipulatori,hoti, lichele,arivisti sinistri.
        Mi-as dori sa traiesc in aceasta tara devenita monarhie constitutionala.
  • +26 (32 voturi)    
    ca la gafe... (Vineri, 8 martie 2013, 19:38)

    egroeg5 [utilizator]

    ne pricepem...doar suntem actori.
    • +22 (26 voturi)    
      nu sunt gafe, domnule, (Vineri, 8 martie 2013, 21:40)

      V. Val [utilizator] i-a raspuns lui egroeg5

      sunt mojicii si manipulari grosolane !
      • 0 (2 voturi)    
        eu ma refeream... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:37)

        egroeg5 [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

        la politicianul care,chipurile, ar fi,nu la afirmatia unui individ oarecare.
  • +42 (52 voturi)    
    Mircea Cercopitec Diaconu (Vineri, 8 martie 2013, 19:39)

    denvarel [utilizator]

    UE nu are nevoie de banane. Maimutele au.
    Iar dumneata domnule fost ministru esti o maimuta trepanata daca sustii ca-i pedepsim cand nu o sa mai mancam banane si facem greva foamei.
    O sa-i bagam in faliment ce sa mai.
    Mai sunt multi vicepresedinti destepti, asa ca tine, in PNL? Aoleo, sunt o multime!
  • +44 (50 voturi)    
    si inca ceva Diacone (Vineri, 8 martie 2013, 19:40)

    stefan2008 [utilizator]

    Coruptia este masurabila. Crede-ma.
    Statul de drept la fel.

    Atata timp cat institutiile statului nu respecta legea nici cat cetatenii, ce vrei tu "de la egal la egal"? Adica sa se coboare Germania la nivelul la care tii tu tu tara asta?
    • -24 (28 voturi)    
      NU VA CRED "Coruptia este masurabila" (Vineri, 8 martie 2013, 21:47)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Vor exista mereu criminali. Unii sunt prinsi, altii scapà. Citi la sutà trebuiesc sà fie prinsi si condamnati, ca sà ai "o notà bunà de trecere"? 5 din 10 este suficient?
      Cum se poate MASURA statul de drept?
      Cu ce unitate de màsurà?
      Va fi obligatoriu, pentru intreaga UE, modelul Suedez sau este suficient statul de drept din Grecia sau Italia?
      Legile nu pot fi subiective, ar declansa anarhia.
      Imaginativà limitarile de vitezà de azi, definite ca VITEZA DREAPTA si apoi aplicati sanctiuni.
      • +22 (26 voturi)    
        Orice este masurabil. (Vineri, 8 martie 2013, 23:24)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Daca nu poti "masura"/evalua, nu ai cum sa faci o schimbare in bine, nu ai cum sa progresezi.

        Poti "masura" legile care se dau, respectarea acestora, durata proceselor, imixtiunea politicului in pronuntarea/anularea unor sentinte, presiuni politice in cazul coruptilor etc.

        Iar daca vorbesti de coruptie, ia si "masoara" tata averea politicienilor, vamesilor etc si vezi cat s-au imbogatit din "salarii". Hai, da-i bataie!
      • +8 (8 voturi)    
        Da, este perfect masurabila (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:01)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Coruptie exista peste tot in lume, dar este simplu de tot sa evaluezi daca o tara este corupta sau nu.

        Daca intr-o tara cel care, indiferent de pozitia lui sociala sau de avere, este dovedit corupt si este imediat condamnat conform legilor, atunci acea tara NU este corupta.

        Daca insa intr-o tara:
        - o judecatoare beata la volan nu este pedepsita;
        - ministrii incompatibili sunt pastrati in guvern;
        - politistii si vamesii prinsi ca iau mita sunt iertati;
        - plagiatorilor nu li se retrag diplomele furate;
        - interlopii sunt ajutati de judecatori si se aleg cu NUP;
        - partidele pun pe listele parlamentare persoane cu dosare penale sau condamnari definitive;
        - procesele marilor penali sunt lungite cu anii pentru a se ajunge la prescrierea faptelor;
        - judecatorii corupti sunt avansati in functii;
        - contractele cu statul se bazeaza numai pe mita si spaga;
        - politicienii aflati la putere incalca constitutia cand vrea muschiul lor;

        atunci acea tara este CORUPTA!!!!

        Acum ai vazut ce usor se masoara coruptia?
      • +5 (5 voturi)    
        Se poate masura... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:17)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        ...pe baze statistice. Suntem in clasamente pe niste locuri ce nu ne onoreaza. Colaborarea mai stransa cu cei care fac masuratorile ar permite implementarea unor criterii prin care sa ne autoevaluam mult mai exact. Transparenta in domeniu ar forta si masuri corective.
        Este adevarat, legile trebuie sa fie cat mai obiective. In acelasi timp, ele trebuie sa fie si cunoscute si intelese. Aici sistemul legislativ se afla intr-un impas, intrucat o simplificare ar reduce importanta expertizei lor.
        Vorbind despre modele, as spune ca cele nordice s-ar putea constitui intr-o tinta de atins, in timp ce minime criterii este necesar sa fie impuse.
        A fost dezamagit si eu de declaratia ministrului german care "nu sustine" o foaie de parcurs. In acelasi timp, l-am inteles, dupa experienta cu "lista Barosso". Fara criterii, insa, limitandu-ne la declaratii subiective, cream un haos de care nici Europa, si cu atat mai putin Romania, nu are nevoie.
      • +6 (6 voturi)    
        de la coruptie la mafie e doar un pas (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:28)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Lupta, confruntarea cu coruptia e continua.Nici un stat UE nu afirma ca nu are ci se perfectioneaza sa o limiteze.Dar.Cand Romania face legi care sa protejeze in viitor eventualii corupti din parlament si nu am auzit de la seful usl din guvern nici o data cuvantul coruptie(in mutimea de cuvinte rostite) si nu vedem decat protectie pentru corupti si infractori (ca daca ii protejaza nu mai zic presupusi) cam de ce masuratoare mai vorbim ?
  • +37 (47 voturi)    
    Cat poate decade un om.... ? (Vineri, 8 martie 2013, 19:43)

    Cetatean-roman [utilizator]

    A trebuit sa vina 1989 ca sa descoperim adevaratul caracter al lui Mircea Diaconu... Pacat ...
    • +18 (24 voturi)    
      lol (Vineri, 8 martie 2013, 21:37)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean-roman

      mai bine mai târziu decât niciodată...
  • +33 (41 voturi)    
    pai (Vineri, 8 martie 2013, 19:44)

    cartograful [utilizator]

    asta nu degeaba avea roluri de individ simplu si mai putin inzestrat la mansarda in multe din filmele in care a jucat. Ori a fost bine ales pentru ele ori a intrat prea bine in pielea personajului.
    • +4 (6 voturi)    
      MESCHIN, FARA SCRUPULE (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:54)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      diaconu a pus notorietatea, iubirea, respectul pe care oamenii i le-au daruit in slujba unui alt om (nu a unei cauze, nu a unei credinte de dreapta sau de stanga) si a interesului personal, fara scrupule tot asa cum a devenit (in calitate de revolutionar) directorul Nottara fara sa aibe calitati de manager si fara sa fie cel mai bun actor de acolo...
  • +29 (37 voturi)    
    maistre (Vineri, 8 martie 2013, 19:45)

    _florin_ [utilizator]

    Maistre, asa cum spuneai matale: daca nu-ti permiti masina - megi cu bibicleta.

    Ei uite ca acum nu meriti masina!
  • +38 (46 voturi)    
    Wow. (Vineri, 8 martie 2013, 19:47)

    Ardeleanul_ [utilizator]

    E incredibil cat de mare e prostia la omu' asta. In alte tari investitorii straini sunt ajutati, incurajati, aplaudati pentru ca investesc acolo si pentru ca creaza locuri de munca care genereaza venituri si apoi impozite pentru stat. Noi, prin vocea acestui individ - PNL-ist - ii invitam sa plece din tara. Asa sa vada ei cat de tzavnosi suntem noi.
    Vreau sa-l intreb be acel individ cine le da acelor peste 1000 de angajati alte job-uri si cine suplineste veniturile la buget (atat pe salarii cat si pe profitul companiei).... ?
    Doamne ca multa prostie si mandrie mai este in tara asta.
  • +53 (63 voturi)    
    imbecilitate (Vineri, 8 martie 2013, 19:47)

    pragmatism [utilizator]

    Un imbecil aflat in solda Latrinelor lui Voiculescu care nu realizeaza cat rau face Romaniei. Un imbecil!!!
  • +27 (37 voturi)    
    inca unul (Vineri, 8 martie 2013, 19:48)

    IancuJianu [utilizator]

    care-i vorbeste gura fara cap...
  • +60 (68 voturi)    
    Diaconu, un nimeni (Vineri, 8 martie 2013, 19:49)

    HP [utilizator]

    O dovadă că Mircea Diaconu nu înțelege capitalismul, libertatea și liberul schimb. Carrefour nu e în România pentru că românii i-ar fi făcut un hatîr. Dacă ar fi fost așa, hypermarketurile și supermarketurile Carrefour ar fi fost pustii și compania ar fi avut pierdere de sute de milioane (tone de marfă cumpărată și nevîndută).

    Carrefour e în România fiindcă există o piață pentru hypermarketuri, fiindcă există o nevoie de hypermarketuri, fiindcă românii au de cîștigat din prezența Carrefour aici. Ei ne fac un bine, noi îi răsplătim pentru binele făcut. Se numește piață liberă, dar asta e o chestie pe care un liberal n-o înțelege.

    Dacă ar fi după Mircea Diaconu am avea alimentări, aprozare și gostaturi cu rafturile goale.
    Diaconu a numit doar Careffour acolo. A mai adăugat și ”toate astea”. Care? Cora, Mega Image, Auchan, Kaufland, Metro, Real? Renault, Volkswagen, Ford, BMW, Mercedes, Toyota, Hyundai etc? Apple, Samsung, Nokia, HTC, LG, Motorola? Dell, Lenovo, Asus, Sony, Acer, Hitachi, Panasonic? Canon, Nikon, Olypmpus? Nike, Adidas? Indesit, Beko, Bosch, Zanussi, Siemens, Whirlpool? Procter & Gamble, Unilever? AMD, Intel? Eu zic să le tăiem macaroana.

    Dar de ce nu le tăiem și internetul imperialiștilor și nu ne facem noi unul aici, numai al nostru, ca nord coreenii?
    Eu aș interzice și filmele străine, să vedem de dimineață pînă seara doar Pistruiatul. Mircea cel Mare, Am fost șaisprezece, Buletin de București și duzina de filme în care Mircea Diaconu juca inginerul sau secretarul de partid al CAP-ului.

    Este inadmisibilă o asemenea declarație din partea unui liberal. Este admisibilă însă din partea unui socialist mic și frustrat, reprezentant al unui partid extremist și xenofob, urmaș demn al PRM-ului.
    Pe de altă parte, pentru Mircea Diaconu justiția și statul de drept sînt o scamă sau barba lui Constantinescu.
    • -25 (31 voturi)    
      FRANTA, GERMANIA, ITALIA, etc... (Vineri, 8 martie 2013, 21:59)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ... cind au decis sà facà UE, credeti cà s-au gindit sà ajute Romania sau sà mai amine un pic, pierderea ràzboiului economic cu China si India?
      Noi reprezentàm acel "un pic" si meritàm respect pentru el!
      • +17 (23 voturi)    
        Si daca este "razboi".. (Vineri, 8 martie 2013, 23:27)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        tu, ca tara, ca vrei sau nu, o sa faci parte din acel "razboi". De ce te crezi mai cu mot? "Tu" ce oferi? Ai pretentii, dar nu te ridici la valoarea pretentiilor.

        Si ce inseamna pentru tine "respect"? Sa te accepte oricum, asta inseamna "respect"? Prin ce si cum nu esti "respectat'? Da-ne exemple.
      • +15 (19 voturi)    
        Esti total debusolat (Vineri, 8 martie 2013, 23:50)

        fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Respect primesti atunci cand oferi respect si intelegi sa-ti respecti tratatele semnate si obligatiile asumate.

        Despre ce vorbim aici? Vorbim despre niste penali care trebuie sa dispara. Atat si nimic mai mult.

        Poate tu nu ai o problema sa stai la masa cu borfasii, dar nu-i cere acelasi lucru neamtului sau francezului.

        Tu iti pui problema sa fi "ajutat"? Asta crezi tu ca este UE? Un fel de chestie care-ti da degeaba? Nu. UE este un grup de state care au decis ca impreuna sunt mai puternice decat separat.
        Intrebarea pentru noi este daca vrem sa ajungem sa avem standarde europene sau ajungem din nou in sfera de influenta a Moscovei. Tu nu esti satul de 60 de ani de comunism si neo comunism in tara asta?
        • -5 (7 voturi)    
          VA IMBATATI CU APA RECE (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:21)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

          "Vorbim despre niste penali care trebuie sa dispara. Atat si nimic mai mult."
          Deja, nu sunt penali.
          Situatia asta (persoane anchetate in conducerea tàrii) au existat mereu in Europa si existà si azi in Franta, Italia si alte tàri.
          Sunteti naiv, dacà credeti cà inlàturarea lor (cum sugera TB), ar fi schimbat verdictul UE.
          "sa stai la masa cu borfasii" La cine và referiti, concret?
          "sa avem standarde europene" Ne aliniem statului de drept din Suedia sau din Grecia?
          In loc de limitàri de vitezà, 50 km/h, 110km/h, dumnevoastrà propuneti "Circulati cu viteza statului de drept"; dacà nu và amendàm!
      • +3 (5 voturi)    
        nu ai inteles (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:02)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        de ce s-au pus bazele CECO (comunitatea europeana a carbunelui si otelului) !!!
        A fost aproape imediat dupa incheierea celui de-al doilea razboi mondial, doua dintre tarile fost beligerante :Germania si Franta. Acest tratat s-a incheiat exact in scopul impiedicarii izbucnirii unui alt razboi european. De aceea UE pe care o stim noi azi reprezinta o garantie ca nu va fi razboi !
        Tie ti se pare o bagatela asta ? Mie nu !
  • +42 (44 voturi)    
    ha ha (Vineri, 8 martie 2013, 19:50)

    Eugenca [utilizator]

    daca asa cretini conduc Romania nu e de mirare ca ne paste falimentul. Sa isi retraga toti investitorii investitiile din Romania si sa o avem somaj de 50%.
    S-a gandit actorul asta retardat doar la cate locuri de munca asigura Carrefour in Romania? S-a gandit acest retardat cat TVA si cat impozit pe profit plateste Carrefour in Romania?
  • +37 (41 voturi)    
    DA avem nevoie mai MASCARICIULE (Vineri, 8 martie 2013, 19:51)

    mnicku [utilizator]

    daca tie nu-ti pasa noua ne pasa .

    Si nu sintem obligati sa te sunam pe tine pentru ca tu NU ne platesti salariile ci noi ti-am platit salariul
  • +34 (38 voturi)    
    un (Vineri, 8 martie 2013, 19:53)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    actor mic si un dobitoc mare. Si te gindesti ca e vicepresedintele lui cacarau, ce mai, omul potrivit pentru fuctie.
  • +27 (33 voturi)    
    Pacat ca e un clown... (Vineri, 8 martie 2013, 19:53)

    alex1234 [utilizator]

    Pacat ca e un clown...altfel ar fi putut fi luat in serios

    Si nu spun ca e clown ....pentru ca este actor...
    ci pentru conflictele de interese si modul hilar in care le-a tratat
  • +23 (27 voturi)    
    . (Vineri, 8 martie 2013, 19:54)

    VirgilGeorgescu [anonim]

    Dom` taximetrist, daca-ai pierdut scrisoarea in explozia de pe Poseidon ia autobuzul cu Filip si coboara cand se urca Nela. Printre impuscaturi sub clar de Parlament cere o audienta profetului cu problema : "De ce trag clopotele, Mitica?". Sunt filantrop si chiar as vrea sa te fac un tango si sa-ti pun piedica.

    Par alb degeaba. Dar ai mancat mere rosii.

    Te pup concetatene bucurestean,

    V
  • +34 (38 voturi)    
    ??? (Vineri, 8 martie 2013, 19:56)

    comentez [utilizator]

    Si cu angajatii Carrefour cum ramane? Cred ca ar fi foarte fericiti sa ramana someri.
    Pacat ca dl Diaconu nu s-a multumit sa fie actor.
  • +29 (33 voturi)    
    Mircea diaconu incompatibil (Vineri, 8 martie 2013, 19:56)

    ty [utilizator]

    Cit de credibil poate fi azi in Romania un incompatibil?
  • +29 (31 voturi)    
    vorbe aruncate (Vineri, 8 martie 2013, 19:59)

    gabrielita [utilizator]

    Pe zi ce trece mai apare cate un imbecil care se trezeste vorbind.Astora li se potriveste proverbul " daca taceau,filozofi ramaneau ".
  • +31 (35 voturi)    
    pnl=PCR.......SCARBA SI SILA (Vineri, 8 martie 2013, 19:59)

    verucu [utilizator]

    Relicve securist-o comuniste ........vreau SCHENGEN si UE
  • +26 (28 voturi)    
    inca ceva (Vineri, 8 martie 2013, 19:59)

    comentez [utilizator]

    Inteleg ca Dl-lui Diaconu ii place sa fie tratat de la egal la egal, sunt curios daca asa se intampla si in PNL, am auzit ca sunt niste adieri de dictatura pe acolo.
    • +5 (5 voturi)    
      Mircea Diaconu (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:17)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui comentez

      asta o fi coleg cu Calimente sau cum naiba il cheama . Doamne ce rusine nationala ..De ce-l platim pe asta sa stea in Parlament ? Pleaca mai acasa si stai ascuns ca esti un mare prost, Calimente ! Coleg cu Diaconu , careia i se adresau cu maestre.Maestru este Radu Beligan , cum zicea Florin Piersic ! Schen gen , Schen gen , l-am pierdut din cauza unor neispraviti !
  • +26 (28 voturi)    
    Taranoiul Diaconu sa se-mbrace-n itari (Vineri, 8 martie 2013, 20:00)

    Maniu [utilizator]

    si blana de oaie si, in loc de hirtie igienica, sa cate niste da coceni...A,pardon; si porumbul a fost adus datorita eforturilor Europei de Vest care-a descoperit America.
    Sa stea-n bordei, fara curent electric si gata cu costumele scumpe. Auzi Mirciulica? Pasol!
  • +29 (31 voturi)    
    in stare de absurd (Vineri, 8 martie 2013, 20:01)

    furioasa [utilizator]

    esti dumneata, dle diaconu, cand spui asemenea bazaconii.Mare e gradina , da ce ne facem , ca astia ne si conduc ?!
  • +26 (30 voturi)    
    Sper (Vineri, 8 martie 2013, 20:02)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Sper ca domnul Diaconu se refera strict la siglele respective. Adica firma sa plece si sa lase aici absolut tot ce au facut / investit: magazine, retea de distributie, centre, etc. Adica un fel de nationalizare benevola.

    Daca insa domnul Diaconu s-a referit la tot, adica la intreaga afacere, ii acord inca o scuza - nu a auzit "taiati" si inca mai joaca. Dar rolul - fara suparare, Maestre - este unul foarte prost.
  • +30 (34 voturi)    
    Urmasii Bratienilor? sau ai lui Gh. Gh. Dej? (Vineri, 8 martie 2013, 20:04)

    proful [utilizator]

    Este incredibil ce spune acest domn reprezentant al unui partid care se pretinde liberal. Mai grav este faptul ca, nu este o voce singulara in PNL, ci mai sunt si altii ca dumnealui: Antonescu, Calimente si putem continua. Ce se intampla cu acesti oameni? Nu realizeaza cat rau fac Romaniei si romanilor?
    Unde esti PDL sa repari tot ce au stricat dementii acestia? Singurul care lupta sa repare imaginea Romaniei este Presedintele Traian Basescu.
    • -24 (26 voturi)    
      Hai ca m-ai dat pe spate... (Vineri, 8 martie 2013, 21:16)

      don giovanni [utilizator] i-a raspuns lui proful

      Nu ca ar fi Antonescu si Ponta niste genii, din contra, sunt niste mascarici pusi acolo tocmai pentru asta, dar sa ii dai asa limbi lui Basescu, raza noastra de lumina, speranta noastra, e prea de tot...
      Si ma rog, ce rau a facut dl. Diaconu Romaniei? De ce nu ar avea dreptul sa spuna ce a spus? Vezi ca tocmai ce a dictat Comisia dela Venetia ca este voie cu secera si ciocanul, asa ca de ce nu ar fi voie si cu Ghita Dej? (dupa parerea mea, un mare roman)
      • +6 (6 voturi)    
        Ce rau a facut Diaconu? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:10)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

        (Si) din cauza lui Diaconu, declarat incompatibil cu functia de ministru si care a refuzat sa-si dea demisia, ultimul raport MCV a fost negativ.

        Cu secera si ciocanul pe piept poti sa umbli toata ziua daca vrei, nu te condamna nimeni pentru asta, dar n-ai voie sa incalci legile tarii!

        Acum ai inteles?
  • -22 (34 voturi)    
    nationalizarea totala e solutia (Vineri, 8 martie 2013, 20:10)

    sconcsu [utilizator]

    restul, jeg.

    autostrazile nu se construiesc pentru romani, autostrazile se construiesc pentru ei pe banii nostri.

    bravo diaconule, m-ai cucerit.
    • +14 (16 voturi)    
      nationalizarea (Sâmbătă, 9 martie 2013, 0:12)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui sconcsu

      ca nationalizarea, dar mai ales totala, exact aia este solutia. Asa un papagal ceausist mai rar am vazut, mai tovarase, mai.
    • +5 (5 voturi)    
      unii is atat de prosti (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:52)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui sconcsu

      incat nu realizeaza ca la o nationalizare totala corespunde si o ingradire totala a libertatilor. Sau poate unora le place sa traisca precum sconcsii.
  • +27 (29 voturi)    
    glumita USL (Vineri, 8 martie 2013, 20:16)

    patratel [utilizator]

    Un elefant si un soricel treceau peste un pod. La un moment dat soricelul spune elefantului:" Vezi ce tare se zgaltaie podul cand trec eu pe el?. La fel si caricatura asta, de fost actoras.
  • +30 (32 voturi)    
    nu stiu (Vineri, 8 martie 2013, 20:17)

    daniel-c [utilizator]

    CINE II DREPTUL ACESTUI MASCARICI SA VORBEASCA IN NUMELE TUTUROR ROMANILOR. El este unul dintre cei care, nu au nici un interes ca Romania sa fie o tara UE, ci din contra, unul dintre nostalgicii, comunismului, perioada in care era mare "vedeta", unul dintre cei carora nu le pasa ca marea majoritate a romanilor vor in Europa, chiar daca multi dintre ei, mintiti, au votat cu USL. Ei bine rabdare, ca atunci cand ii va lovi foamea pe romani, nu va mai scapa nimeni. Iar acel moment e aproape, deja vor sa nu ne mai dea acces la fondurile europene, si daca nu sunt bani nu e crestere economica, adica e foame.
  • +15 (17 voturi)    
    nu-i clar? (Vineri, 8 martie 2013, 20:24)

    Mos Andrei [utilizator]

    Adica, va permiteti sa conditonati intrarea in Schengen cu reducerea coruptiei? uite na ca nu ne trebuie. Tzac!
  • +15 (17 voturi)    
    PNL (Vineri, 8 martie 2013, 20:32)

    jochen [utilizator]

    Alo, Domnule Iohaniss asta nu e coleg cu D-voastra.
    Sper ca nu v-ati vandut casa in Germania ca, cu astia nu stie niciodata
  • +16 (20 voturi)    
    Asemenea grad de decadere ... (Vineri, 8 martie 2013, 20:34)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Nu mi-am imaginat vreodata ca dl. Diaconu ar putea sa decada ca inteligenta in asemenea hal! Mai ales cand scria in rubrica permanenta "Ma mir!" in nu mai retin ce publcatie prin anii 70.
    • +17 (19 voturi)    
      Poate nu a decazut! (Vineri, 8 martie 2013, 23:15)

      Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Mai probabil, asta e inteligenta lui dintotdeauna, doar ca abia acum ne-o arata!
  • +21 (23 voturi)    
    De ce toate timpeniile sunt spuse mai mult de libe (Vineri, 8 martie 2013, 20:38)

    dan.h [utilizator]

    antonescu,ghise ,diaconu,calimente,mihalache si lista e atit de lunga.....cit despre diaconu ce sa spun;nu degeaba a jucat in multe roluri de prostanac,i-l prindeau bine
    • +6 (6 voturi)    
      Diaconu (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:26)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui dan.h

      cine se aseamana se aduna.numitorul lor comun este CIOLANUL ! Iohanis a picat ca musca in lapte sau a ramas fara ciolan ?
  • +24 (26 voturi)    
    Diaconu a demonstrat cine este din 2012 (Vineri, 8 martie 2013, 20:43)

    andreesanu [utilizator]

    Nu v-ati saturat de acest individ fara caracter,acum pune paie pe foc sa demonstreze ca este si destul de prost.
  • +12 (16 voturi)    
    how zmart ! :) (Vineri, 8 martie 2013, 21:00)

    nash pandelica [utilizator]

    no comment.
  • +13 (15 voturi)    
    pai... (Vineri, 8 martie 2013, 21:06)

    gab0iu [utilizator]

    primul episod din "Actorul si Politica"....da-i inaite...."maistre"!
  • +16 (18 voturi)    
    zerodox, chibit politic,agent de manipulare (Vineri, 8 martie 2013, 21:21)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Si in prostie e o anumita verticalitate numita consecventa .Vicepresedinte pnl .......un ministru al nimicului, un om mic care nu-si respecta nici publicul nici alegatorii ci numai pe seful lui suprem.
  • +18 (20 voturi)    
    paranormal (Vineri, 8 martie 2013, 21:22)

    DHondt [utilizator]

    Gluma se ingroasa,toti cei din USL au o atitudine antioccidentala care se explica numai prin paranormal:ori au fost iradiati in cateva studiouri de televiziune ori li se aplica fara voia lor un tratament cu droguri necunoscute!!!Prestatia din ultima vreme a domnilor Ponta,Antonescu,Corlatean,Stroe,Calimente,Diaconu,ridica multe semne de intrebare!!
    • +7 (7 voturi)    
      a tunat si i-a adunat ! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:28)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui DHondt

      Pe banii romanilor astia fac de ras Romania ! Mai da chiar atat de multa rabdare avem cu nemernicia lor ?
  • +9 (13 voturi)    
    Normal. (Vineri, 8 martie 2013, 21:23)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Da puteti sa luati toate investitiile astea basiste si sa plecati cu ele. Ce cautam noi in UE? Doar suntem niste sclavi si nu avem nevoie de investitii straine in Romania.
  • +11 (15 voturi)    
    mascarici (Vineri, 8 martie 2013, 21:24)

    akarki [utilizator]

    eu nu cred ca astia au ceva cu vre-o ideologie, comunista sau alta...ei sint pur si simplu prosti, sub 80 IQ, si vorbesc totdeauna din reflexul vinovatiei, fara sa se gindeasca. Ar trebui o lege ca politicienii sa fie testati si cei sub 90 IQ sa fie incompatibili.
  • +11 (15 voturi)    
    praf si pulbere (Vineri, 8 martie 2013, 21:30)

    Razvan_M [utilizator]

    Jigodii iubitoare de rusi pe un pumn de arginti au fost multe si au crapat blestemati de toata lumea. https://www.youtube.com/watch?v=NDjpiWq699Y
  • +16 (20 voturi)    
    economie (Vineri, 8 martie 2013, 21:36)

    liones [utilizator]

    Carefour sau oricare companie din afara vine in Romania pentru a face profit, asta dupa ce isi plateste angajatii si impozitele la stat (mai putin TVA pe care il platim noi consumatorii), ceea ce este bine

    ce nu este bine e ca imbecilii din parlament nu pot sa inteleaga decat ceea ce le intra lor in buzunar (sa-i zicem tot profit), dar fara sa le ofere nimic in schimb celoara care i-au pus acolo
  • +11 (15 voturi)    
    Eheiiiiiiiiiiiiiiii, (Vineri, 8 martie 2013, 21:40)

    ioil [utilizator]

    Si decand ve-ti suprima Carfourile in Romania domnule actor?Mai,mai dar a dracului mai santeti.Lasati pe bietii sa traiasca si ei!
  • +19 (23 voturi)    
    Mircea cel Jalnic (Vineri, 8 martie 2013, 21:45)

    ssgl [utilizator]

    Copilul prostut al cinematografiei romanesti vrea sa ne dovedeasca ca in realitate e si un politician sarac cu duhul, asta ca sa nu mentionam neelegant felul in care este!
  • +15 (17 voturi)    
    la telejurnal (Vineri, 8 martie 2013, 21:53)

    behemot [utilizator]

    diaconu e nostalgic - vrea inapoi aprozarele cu salam de soia si cascaval dalia, carrefour nu-i mai place. ceausescu ar fi mândru de el.
  • +15 (19 voturi)    
    Felicitari :( (Vineri, 8 martie 2013, 22:03)

    UnCititor [utilizator]

    Stimate fost actor bun, mult sub mediocru politician,

    Aveti grija ca daca isi iau astia Carrefour-urile, sa nu isi ia cumva si retelele de telefonie, ca nu o sa mai aveti unde sa va sune.
    Incalificabil stimabilul :(
    Cum oare s-a prostit omul asta in asa hal...
  • +13 (17 voturi)    
    acest tovaras... (Vineri, 8 martie 2013, 22:04)

    pita [utilizator]

    in ce calitate se baga in seama ? asculta , eu si multi ca mine vrem in Schengen , chiar si fara voi adica( USL) !
  • +13 (17 voturi)    
    si bunul simt unde e???a murit si el in "47 (Vineri, 8 martie 2013, 22:05)

    dediu [utilizator]

    domnule diaconu (cu d mic), moralitatea care va caracterizeaza precum si verticalitatea dumneavoastra si a coalitiei de guvernare va califica pentru a asigura o continuitate guvernamentala in venezuela. cu toate ca bietii oameni de acolo nu au nici o vina.la fel cum nevinovati sunt si copiii nostri care trebuie sa suporte consecintele actiunilor si declaratiilor unor neaveniti ca multi dintre cei care conduc aceasta tara.
  • +9 (13 voturi)    
    ce faceti cand ramaneti fara imprumuturi extern (Vineri, 8 martie 2013, 22:28)

    HarryP [utilizator]

    daca nu suntem convergenti cu cerintele UE nu ne ramane decat sa ne finantam curand plata pensiilor si a salariilor bugetarilor din barbatia acestor politicieni romani. dar ce le pasa lor caci ei se vor uita din tribuna cum noi electoratul lor retardat ne vom varsa sangele in arena...
    • +5 (7 voturi)    
      Mirciulica mama, (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:36)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui HarryP

      mergi si te culca.Credeai ca-ti creste rating-ul cu aceste declaratii ? Cei din PNL te perie, iti zic Maestre, si tu chiar ii crezi ?
      Cand nu vom mai primi pensiile vom merge si vom darama vilele lacomilor din TOP 100 Lacomie.Daca ar fi luati la analizat acesti bogatasi am renunta la acordurile cu FMI, ca Turcia. Evaziune fiscala, spalare de bani, trafic de influenta.
  • +20 (24 voturi)    
    principala lui incompatibilitate (Vineri, 8 martie 2013, 22:49)

    Gg65 [utilizator]

    este cea cu inteligenta, dupa cum se comporta!
    E incredibil ca un om care ar trebui sa aiba nu doar un minim de cultura sa aiba astfel de idei, si mai mult, sa le expuna in spatiul public si astfel sa distruga o viata de mare actor.Se pare ca adevaratul lui caractaer acum iese la iveala.Deci asta e omul, nu cel pe care l-am vazut pe ecrane.
    Cum era melodia aceea?''Da-l d...u', e-un actor!""
    Tarer i se mai potriveste, pacat de cariera lui!
    • +7 (7 voturi)    
      Mircea Diaconu, (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:41)

      proletara [utilizator] i-a raspuns lui Gg65

      daca tu asa gandesti ce sa-i mai ceri lui Badea Gheorghe de la Cucuietii din Vale ? Realizezi mai Mircea draga ca trebuie sa-ti dai demisia din PNL .
      Sau pote vrei europarlamentar ?
  • +16 (20 voturi)    
    Marele actor.. (Sâmbătă, 9 martie 2013, 0:54)

    Paco'ste [utilizator]

    Eu zic sa scapam de ideea asta.Ne uitam pe timpul lui Ceasca la orice era fiindca asta era tot ce aveam si vroiam sa radem,asta nu inseamna ca sunt 'mari'.
    Da,chestie de nostalgie..de geniu,nu.
    Un om care a facut pe pampalaul in filme.Ok.Mare realizare.
    • +7 (7 voturi)    
      marele actor are si el un rol (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Paco'ste

      cred ca tot ce'a jucat pe la teatre si filme fura invatzat pe derost.
      cred ca n'a improvizat in viata lui.
      nici pe scena, nici pe strada.
      a fost un actor in diferite roluri, scrise de altii.
  • +12 (16 voturi)    
    astept provincia (Sâmbătă, 9 martie 2013, 5:22)

    scriitor [utilizator]

    Citesc cu surprindere declaratiile noului presedinte al Cehiei, primul ales prin vot popular, care spune ca va lupta cu mafia economica si cu massmedia care spala creierele si manipuleaza opinia publica. Astept provincia, cum se spune pe la noi…dar fara Mircea Diaconu.
  • +6 (6 voturi)    
    Mare actor! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 6:47)

    apoliticus [utilizator]

    Tot respectul pentru actorul care a fost Mircea Diaconu. Insa de cand s-a apucat de politica nu face si nu spune decat gogomanii facandu-se de ras si mai rau, facandu-ne tara de ras.
    Domnule "POLITICIAN" Diaconu, daca taceai, filozof ramaneai!
  • +4 (10 voturi)    
    ipocrizie (Sâmbătă, 9 martie 2013, 8:44)

    vali2 [utilizator]

    Cat de ipocriti sunt astia?? Nimeni nu are nevoie de noi in spatiu Shengen, noi avem nevoie sa intram in spatiu shengen. Pe politicieni ii doare'n v** de asta, ei oricum nu sunt afectati.

    Oamenii sunt direct afectati si se pare ca nu-i intereseaza deloc
  • +6 (10 voturi)    
    Ar trebui ignorat (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:07)

    vasile78 [utilizator]

    Ignorat complet aceasta nulitate, asta este solutia.
  • +6 (10 voturi)    
    pacat (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:20)

    ESM [utilizator]

    Pacat ca nu v-ati abtinut de la un asemenea comentariu fara rost , Domnule Diaconu . Faceti , evident , numai si numai rau cu un asemenea comentariu , si noua si dvs si PNL - ului.
    Sunteti un actor admirabil , dar nu si pe scena politica.
  • +7 (9 voturi)    
    Viata nu e teatru (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:23)

    cuky [utilizator]

    Daca am fi la teatru ca D_voastra ,da
    Constat cu tristete ca nimeni nu mai vrea sa gandeasca inainte de a vorbi . O face si D-l Diaconu .D-le Diaconu nu totul se invata pe dinafara .Aroganta nu tine loc nici de inteligenta si nici de demnitate .Nu propuneti pentru viata romanilor un scenariu prost Viata noastra nu poate fi o piesa de teatru jucata de niste actori slabi ,care nu-si invata bine rolul (sau poate nu pot )si spun replica pe care le-o spune sufleorul ,.la randu-i si el de slaba calitate .
    Ce bine nar fi tuturor , daca fiecare am avea discernamant sa facem ce stim mai bine si sa jucam rolul ce ni se potriveste .
    Ramaneti in teatru ,rolul de politician nu vi se potriveste .!
  • +5 (9 voturi)    
    Un actor ... grabit (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:40)

    persbog [utilizator]

    Genul asta de discurs prinde foarte bine la prostime, adica tocmai electoratul PSD. Insa orice cetatean cu o minima educatie din aceasta tara nu poate decat sa fie oripilat de atitudinea noului guvern fata de Europa civilizata.
  • +5 (9 voturi)    
    clown trist (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:44)

    vernescu [utilizator]

    Acum se vede de ce juca asa bine roluri de idiot! Realitatea intrece cu ult fictiuea.
  • +2 (6 voturi)    
    politicianul actor (Sâmbătă, 9 martie 2013, 9:47)

    maia27 [utilizator]

    diaconu este un actor bun ca un politician si un politician bun ca un actor care duce tava, in actul 3.
  • +5 (9 voturi)    
    un fost actor actualmente papagal (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:10)

    tractoristu [utilizator]

    Pacat un fost actor si acum uite cum se ajita dupa o pensie de parlamentar ...!!!
    Mai bine ramanea in actorie decat sa profite de polpularitatea lui pt a deveni parlamentar si implicit un cretin care vorbeste gura fara el ..... bai boule ai fost si tu pe afara in EU sa vezi disciplina -justitie libera=independenta.... se pare ca nu intelegi nimic.
  • +4 (8 voturi)    
    au vrut circ si paine (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:10)

    rakleta [utilizator]

    Acum au parte , e drept mai mult circ si mai putina paine.
  • -1 (11 voturi)    
    O parere (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:15)

    nenica [utilizator]

    Eeei, hai nu va faceti ca nu ati inteles ce a vrut sa spuna actorul asta! Eu unul lucrez in strainatate de multi ani, dar ce pot sa va scriu, este ca acolo in tara, s-a luat teapa mare cu intratul asta in UE. De Schengen, nu afirm mare lucru. Suntem departe, fantastic de departe. Occidentul ne-a luat in UE pe la "usa cu vestiarele"... si acolo ne-au lasat. Se comporta intr-un fel cu Cehia, Polonia, Italia, Spania... si cu totul altfel cu noi. Clasa politica e principalul vinovat. Nu o sa ne sune nimeni la telefon sa ne vrea in Schengen! Niciodata! Care ati fost pe dincolo si ati lucrat cativa ani, cred ca sunteti de acord ca asa ceva nu se va intampla.
    • 0 (6 voturi)    
      NU O SA-TI RASPUNDA NIMENI NENICA... (Duminică, 10 martie 2013, 1:36)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      ...pentru ca postacii de pe site-ul acesta sunt "tocmiti" sa atace din toate pozitiile USL-ul si nu au timp sa discute serios si argumentat despre cauzele reale ale situatiei dezastrului economic din RO, dezastru care a obligat milioane de romani sa-si paraseasca tara! Acesti postaci, angajati cu ziua, par foarte multumiti ca Romania, alta data granarul Europei, a ajuns sa importe aproape tot ce mananca! Aceste "suflete de sluga" par foarte multumiti pentru ca se pot duce la Carrefour de unde cumpara legume si fructe cu pesticide, lapte infestat si carne de pui cu salmonela! Pentru un blid de mancare sunt in stare sa aplaude si sa "justifice" patriotic(?!) distrugerea agriculturii si industriei romanesti de catre "diviziile de kauflanduri" ale Occidentului capitalist multilateral dezvoltat! Vai de cei invinsi!
      • +1 (3 voturi)    
        Faci pe prostul si ajungi... (Duminică, 10 martie 2013, 9:59)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        ... ca Mircea cel Natang!!! Cauzele reale ale situatiei
        dezastrului economic sunt alegerea unei conduceri comuniste pentru infaptuirea capitalismului multilateral dezvoltat conform manualului Komintern/KGB in traducerea tov. Iliescu, cu adnotarile lui Voiculescu-Felix Motanul Roshkovan!!! Cei care racneau "nu ne vindem tara! o dam de pomana contra shpaga consistenta". Pentru ca asta inseamna pentru ei capitalismul: renta de monopol provenind din pozitia de slujbas al statului. Atata ii duce capul - si pe matale, postacul lor, tot atat.
        • +3 (3 voturi)    
          TE-AI DECONSPIRAT "SPIKY"! (Duminică, 10 martie 2013, 13:20)

          Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

          te-ai simtit lovit in orgoliul tau de sluga cu simbrie si-ai reactionat, ca de obicei, fara logica, fara stiinta si fara argumente! Nu-ti dai seama ca ocupi pozitia ingrata a "omului de sacrificiu", ca te afli in categoria "pierderi colaterale planificate" si ca maine cand orientarea angajatorului tau se va schimba - din "patriotism" si pentru "interesul national"(ca-asa-i in politica!), tu vei deveni un amarat de somer sau, ca sa ai ce manca, va trebui sa te adaptezi si sa lingi acolo unde ai scupat! Curat-murdar Spiky!
  • +8 (10 voturi)    
    Diaconu, PNL, USL (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:21)

    nano2k [utilizator]

    Un om intre oameni tristi.
    Singura solutie e sa le dam un sut in fund unor astfel de specimene.
  • +5 (9 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:24)

    MarianDandarila [anonim]

    Eu zic sa dea numa' beep si ii sunam noi
  • +7 (9 voturi)    
    un om cu o imagine de doi lei (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:24)

    edif [utilizator]

    nu-mi aduc aminte ca omul asta sa fi spus vre-odata ceva inteligent
  • +6 (10 voturi)    
    calm fostule...... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:25)

    strelka [utilizator]

    Acum ca ai intrat in tagma mancatorilor de rah.t (aka politicienii din .ro) o sa te sune doar kkrau cind are nevoie de o trompeta. Fost actor amuzant actual rahatz.l care vorbeste ca sa nu taca...
  • +8 (10 voturi)    
    Diaconu isi dovedeste PROSTIA inca o data (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:28)

    sylvyaun [utilizator]

    Nu mai era nevoie de inca o dovada de prostie, imbecilitate si comunism desantat din partea papagalului care se crede politician. Era deja dovedita! Din pacate, ca el sunt multi altii in politica romaneasca, dar concentratie mai mare de imbecili, analfabeti social grobieni si ca la USL, n-am vazut!
  • +7 (11 voturi)    
    acum inteleg (Sâmbătă, 9 martie 2013, 10:51)

    catelu [utilizator]

    Acum incep sa inteleg de ce dl Diaconu a avut asa mare succes ca actor in roluri de mascarici. El chiar este un mascarici in realitate.
    Dar ce cauta in politica?!
  • +5 (7 voturi)    
    na, ca a vorbit! (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:13)

    kiron [utilizator]

    din ciclul: Actorii spun lucruri traznite!

    la mai mare, maestre!
  • +7 (9 voturi)    
    of (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:28)

    Silviung [utilizator]

    Asa e cand viata bate filmul. Asta e cand toti se cred priceputi. Nici nu prea am ce comenta la asemenea idiotenii. Doamne daca prostia ar durea multi ar tipa ca din gura de sarpe.
  • +5 (9 voturi)    
    Eu zic sa ne pregatim de niște manifestatii (Sâmbătă, 9 martie 2013, 11:35)

    Alui [utilizator]

    Mămaliga explodeaza mai rar, dar explodeaza.
  • +5 (9 voturi)    
    ===================== (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:53)

    Zede [utilizator]

    "Daca ne-au primit nepregatiti in Uniunea Europeana, sa aiba curajul sa ne spuna"

    Mda, din pacate se intampla sa primesti pe cineva in casa ta si sa vezi ca e un tzaran care miroase a nespalat si urineaza pe colacul de la closet.

    Si, pentru ca "erai nepregatit", il dai afara cu primul pretext si ai grija ca niciodata sa nu-ti mai calce pragul.
  • +7 (11 voturi)    
    Mircea....fa-o pe prostu" (Sâmbătă, 9 martie 2013, 12:54)

    atamanu66 [utilizator]

    Titlul corect al articolului ar fi fost : " Mircea Diaconu, unul dintre cei 32 de vicepresedinti al gastii lui Kakarau........" Deja am alergie la prenumele Mircea. ( Dinescu, Badea, Diaconu...) ca si la " sageata albastra pe fond ictericos " ce ar trebui orientata spre stanga ...Daca PSD-ului n-ai ce-i reprosa , doctrina lui Ilici Iliescu e ca un virus fara leac si " mosul " inainte de a se carabani in ''' hades " se cloneaza la greu, in j'de mii de exemplare, PNL-ul in schimb a devenit o latrina taraneasca, plina de paianjeni, cu un cui ruginit batut in scandurele putrede, in care zac infipte toate doctrinele liberale spre unica si ( aproximativ igienica) folosinta.... Singurul regret, este ca sunt prea batran sa mai pot cere azil in Papua Noua Guinee...
  • +5 (9 voturi)    
    Mircea Diaconu - neintegrarea in Schengen (Sâmbătă, 9 martie 2013, 13:34)

    patrocle54 [utilizator]

    Iarta-l Doamne ca nu stie ce zice.Sau poate daca imi pierd locul de munca ma va infia domnul Mircea Diaconu. Mare actor , mic politician !
  • +7 (11 voturi)    
    Păcălici (Sâmbătă, 9 martie 2013, 14:14)

    NoFive [utilizator]

    oare cîte zile mai trebuie să văd fotografia acestui cabotin-Arlechino-Păcălici-Mitică-cu-aere-de-politician?
  • +7 (9 voturi)    
    Dezolant... (Sâmbătă, 9 martie 2013, 15:27)

    mr8 [utilizator]

    Ma refer atat la ineptiile anti europene, cat si la faptul ca pana in prezent sunt DOAR 155 de comentarii / luari de pozitii aici... Si pariez ca NU toate sunt pe lungimea de unda "pro europeana"...

    Vom avea sanse reale sa ii dam dracului - sau sa se dea pe brazda, din momentul in care vor fi inca doua ordine de marime la numarul de comentarii de aici...
    • -3 (7 voturi)    
      nu? (Sâmbătă, 9 martie 2013, 16:09)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui mr8

      Pentru asta insa pedele & base ar trebui sa plateasca de doua ori mai multi postaci colaboratori la biroul de presa...
      • +3 (7 voturi)    
        Normal, Base e de vina! Pentru toata prostia USL (Sâmbătă, 9 martie 2013, 16:37)

        apoliticus [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        De cate ori trage USL-ul o basina de pute pana la Bruxelles, PDL si Base sunt de vina! USL-isitii sunt atat de disperati incat inca se mai agata de partidul pe cale de disparitie si de un presedinte care se abtine sa le mai dea apa la moara.
        Care sunt postacii aici? Hai, la pensie cu voi
  • -1 (3 voturi)    
    penelei de carton (Sâmbătă, 9 martie 2013, 15:46)

    ciupilica [utilizator]

    individul nu spune lucruri fara sens, insa atunci cand le transformi in subiecte politice lucrurile nu mai au aceleasi sensuri ca si cum le-ai spune strict in substrat economic.
  • +3 (7 voturi)    
    Pai (Sâmbătă, 9 martie 2013, 16:31)

    moka [utilizator]

    Si cei cateva mii de angajati Carrefour ce parere au?
    Dar cei cateva sute de mii de angajati la firme straine in Romania?
    Doar sa inchidem putin ochii si sa ne imaginam cum ar fi daca rand pe rand ar pleca toate firmele straine.

    Inteleg din retorica domniilor lor ca nu au nimic sa-si reproseze in legatura cu justitia. Totul merge struna. Dar sutele de mii de romani, carora le este imposibil sa-si gaseasca dreptatea in justitie, ce parere au?
  • +3 (5 voturi)    
    asa/asta se intampla... (Duminică, 10 martie 2013, 6:43)

    akillies [utilizator]

    ...cand la putere ajung muncitorii!
    PNL=PMR
    Ca actor, e un actor bun, dar ca nivel de intelegere, eh... ce sa intelegi din lumea din jur, cand esti orbit de atentia care ti se acorda?!?!?!
    Si cand ajungi sa expui un punct de vedere din pozitia de vicepresedinte de partid aflat la putere, trebuie sa realizezi la un moment dat, ca nu mai esti pe scena si nu poti sa faci declaratii extremiste in spatiul public!!
    Pe scena mai merge sa faci excese, dar in politica nu primesti aplauze si premii, ci dusuri reci de trezire la realitate... pe scena nu te joci cu viata a 20 de milioane de oamenisi altor parteneri ai Romaniei..!!
    Partidul Muncitoresc Roman si-a luat haine noi: galben-albastre!!!
  • +2 (4 voturi)    
    Diaconul penibil (Duminică, 10 martie 2013, 23:49)

    Mirciulescu [utilizator]

    Mai are obrazul actorasul sa -si dea cu parerea dupa ce s-a facut si ne-a facut de ras in fata Europei? Mi-e si rusine sa-i scriu sau sa-i pronunt numele. Nu ma mir ca au aparut atatea comentarii negative. Doamne, ce obraz gros trebuie sa aibe omul acesta! Oare il intrece pe cel al lui Adrian Severin???
  • +1 (3 voturi)    
    Si tu Diaconu (Luni, 11 martie 2013, 1:53)

    PBuzau [utilizator]

    Mai Mircica, Si tu ? Te dai in stamba, asa ca o mangafa politica ?

    Pache
  • +1 (3 voturi)    
    Dle Diaconu, daţi dovadă de multă prostie (Luni, 11 martie 2013, 8:38)

    Ana Armanca [utilizator]

    Dvs. dle Diaconu şi reprezentanţii USL vorbiţi despre Schengen ca şi cum ar fi una cu UE, dar nu este. Am fost primiţi în UE, nu în spaţiul Schengen, deci lăsaţi pretenţiile că trebuie să fim accepaţi în acest spaţiu doar pentru că suntem un stat UE.
    Este adevărat că am aderat la Acordul de la Schengen, dar dacă vrem să fim acceptaţi în spaţiul respectiv, trebuie să îndeplinim criteriile Schengen. Nu uitaţi, Acordul de la Schengen nu este un acord al statelor UE, el este un acord mai larg care include şi state non-UE: Elveţia, Lichtenstein, Norvegia şi Islanda, iar unele state UE au optat să nu implementeze acest acord: Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlanda. Votul împotrivă al unui singur stat este suficient pentru ca o națiune să nu fie primită în spațiul Schengen, pentru că este nevoie de unanimitate. De exemplu dacă Lichtenstein votează împotriva intrării noastre în acest spaţiu, poate UE să stea şi în cap, şi nu vom intra. Problema este că state puternice au pretenţii de la noi şi nu ne acceptă aşa cum suntem în Schengen.
    Mă întreb, sunteţi atât de prost încât nu înţelegeţi sau minciuna e a doua fire a unu membru USL?

    Mai pe înţelesul dvs, usl-işti mincinoşi şi politicieni de trei parale chioare: Eu şi cu dvs. locuim în acelaşi bloc, numit Europa. Eu şi cu încă 25 de vecini, am stabilit de comun acord să ne vizităm, să ne lăsăm cheile de la apartamente atunci când plecăm în concediu, etc. Dvs. veniţi şi ţipaţi că locuiţi în blocul Europa, dar noi nu vă primim în liga noastră, dar nici n-o să o facem atâta timp cât sunteţi mincinos şi dubios !
    Eh, dacă nici acuma nu vă e clar, sunteţi fără speranţă…
  • 0 (0 voturi)    
    Un cabotin ce se crede geniu (Luni, 11 martie 2013, 12:13)

    Bogdan_1 [utilizator]

    Numai pentru ca a interpretat (foarte natural !) roluri de natang. Se crede indreptatit sa dea lectii tarii si Europei de pe pozitia de infractor, lipsit de cel mai mic respect pentru lege. RUSINE !
  • 0 (0 voturi)    
    diaconu versus diaconu (Luni, 11 martie 2013, 12:29)

    gabrielita [utilizator]

    Ca actor ,mediocru,ca politician o mare nulitate.Nu scapa ocazia sa-si etaleze prostia ! Daca tacea,filozof ramanea ! Nu-si da seama ca in prostia lui face rau tarii si romanilor.De ce nu a ramas doar actor ? S-a facut de cacao ,acum la batranete.Aducerile aminte despre el vor fi de cate "perle" a scos pe gura ca politician ratat.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version